Društvo| Životinjski svet

Ne daj mene za nju...

angie01 RSS / 09.05.2023. u 15:19

 

 i-hate-people-why_660W_JW-1.jpg

 

Proslo je tacno 6 dana od nezapamcenog masakra u Osnovnoj skoli. Osmoro nevine dece, koja jos nisu ni zakoracila u stvaran zivot, ubio je njihov drug iz odelenja, hladnokrvno i bez kajanja, kako bi zadovoljio neke svoje umisljene potrebe.

Sok, neverica, bol i neverovatna izgubljenost, jer ko jos moze da puca u male devojcice i da se zbog toga oseca dobro.

Ovih 6 dana se samo pricalo o tome,  psiholozi, psihijati, strucnjaci raznih profila, reciklirana je problematika kroz pljuvacku, kao i obicno, a bez nekog konkretnog angazovanja, plana i rezultata, sto znaci, bez promene bilo cega.

Prosvetari su odlucili, da se deca sutra vrate u skolu i da se zivot nastavi-ja samo ne znam kako.

Kako ce ta cista, jos neformirana bica da se vrate na mesto tako strasnog zlocina i nastave tamo da uce, dok budu gledala u prazne klupe svojih drugara?!  Kako ce te male nezne duse da apsorbuju neosteceno tako jezivu stvarnost?!  Kako ce bilo koje dete da se bezbrizno igra u dvoristu u kome se odigrao krvavi pir?!  Kako ce roditelji svoje najmilije, da vode na to mesto strave i uzasa, a da budu spokojni i ne brinu?!

Zivot se za nas ostale nastavlja,  dok je za neke porodice stao.  Nikada se vise ni nece nastaviti, barem ne, na onaj normalan nacin, uvek ce da krvari i place.

Sada, kada su se dani zalosti zavrsili, moze da se nastavi zadruga,  da ratni zlocinci polemisu sa maricem na nacionalnim frkvencijama,  da pevaci pevaju,  glumci da glume, a sportisti da se bore za svoje rezultate, isti oni, koji su kao na primer zdravko colic, najveca zvezda ovih prostora, ipak odrzali svoje zakazane koncerte dok je trajala tisina tuge,  bez srama ili odigrali svoje utakmice,  jer je to bilo vaznije,...o glumcima vec davno nemam nikakvih iluzija...niko od njih jednu jedinu  rec  rekao nije.

Svi tako jednostavno i bez zadrske teku kroz ovo drustveno blato, sa jedinom idejom, da ne budu licno uskraceni za nesto cega su se docepali...da ne budu zamenjeni  nekim poslusnijim.

 

....................................................

Za to vreme,  dok traju dani zalosti za ubijenom decom, na blogu 92. javnom prostoru, koji potpada pod Zakon o javnom inforimsanju, neki morbidni bolesnici kunu tudju decu i zele ima sve najgore,  jer  imaju neku opsesivnu fiksaciju mrznje prema njihovaj majci i takav sadrzaj bude masovno ignorisan,  cak i od domacina bloga, koji je bio duzan da odreaguje,  stavise,  neki  slicni izopaceni ljudi,  preporucuju takve uzasne i nedopustive reci  upucene tudjoj deci.

 

Zasto se onda bilo ko cudi, da je moguce da neko dete postane masovni ubica,  da se posle tog krvavog pira organizuju drugi klinci i formiraju mu grupu podrske,  na kojoj ga zovu carem,  da se okupljaju na javnom prostoru i zighajlujuci pozdravljaju ubicu,  kada mi odrasli nisamo u stanju da postavimo stvari na mesto po nekom redu normale.  Decenijski imputirana mrznja nas je pojela.

 



Komentari (469)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 21:59 13.05.2023

Re: Aršini, aršini


neke da- jer sam radila sa istoricarima

Dobro, vidim razumeš:)
predatortz predatortz 22:06 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

gvozden1

neke da- jer sam radila sa istoricarima

Dobro, vidim razumeš:)


Kuvanje kafa istoričarima, ili neki drugi pomoćni ili tehnički poslovi, koliko ja znam, ne čine poznavaoca.

Četnici su koloboracionisti samo u komunističkoj istoriji, onoj istoj koja nas je učila da bi Hitler pobedio SSSR da drug Španac nije pucao u leđa žandarnu 7. jula.

Pusti budalaštine...


principessa_etrusca principessa_etrusca 22:26 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

nikad cula, imas neki link, nesto,..a i da je bio najgori na svetu- sto nije, koliko znam, postovan i uvazavan,...kakve to veze ima sa Ivanom, besprekorne biografije, velikog intelektualca.

То што ти ниси чула није никакав аргумент.

Геџа ти је одговорио, 1952. је избачено више професора, а најпознатији међу њима су били Костићи, Аца и Смиља.

ЛИНК

Какве везе то има са Иваном?

Jer, kad se zagrebe po biografijama naših lidera i liderčića opozicione i NGO scene, uvek se dođe do dede, tate ili strica iz KNOJ-a, UDBe, KOSa, ili nekog drugog govnarskog tela komunisičkog režima.

Ово горе је написао Пред, а ти си Ивана Ђурића навела као контрапример, па ти је показано да је и његов отац био ударна песница компартије.
gvozden1 gvozden1 22:37 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Kuvanje kafa istoričarima, ili neki drugi pomoćni ili tehnički poslovi, koliko ja znam, ne čine poznavaoca.

Kad laik upotrebi izraz istorijska građa, jasno je koliko je sati.

Koje istorijske građe?
Memoara?

Tom građom možeš da "dokažeš" šta hoćeš, i da su Marsovci naselili zemlju.

angie01 angie01 23:05 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

predatortz
gvozden1

neke da- jer sam radila sa istoricarima

Dobro, vidim razumeš:)


Kuvanje kafa istoričarima, ili neki drugi pomoćni ili tehnički poslovi, koliko ja znam, ne čine poznavaoca.

Četnici su koloboracionisti samo u komunističkoj istoriji, onoj istoj koja nas je učila da bi Hitler pobedio SSSR da drug Španac nije pucao u leđa žandarnu 7. jula.

Pusti budalaštine...




ahahahaha,...sad sam kuvala kafe, ili radila sporedne tehnicke poslove sa dve UB diplome i dve specijalizacije, jer je tvoj deda bio cetnik:))))

pa idi u arhiv, vidi sam...ups, u stvari, tebe ne zanima istina, tebi treba tvoja verzija.
predatortz predatortz 23:10 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

sad sam kuvala kafe, ili radila sporedne tehnicke poslove sa dve UB diplome i


Ovo nije dobra reklama za BU, veruj mi...
gvozden1 gvozden1 23:10 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

pa idi u arhiv

I šta si ti našla u arhivu?
angie01 angie01 23:14 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

То што ти ниси чула није никакав аргумент.


nisam ni rekla da jeste, samo da nisam cula i da mi das neki link, ne moras da PR ises uvek na isti besmislen nacin.

Ово горе је написао Пред, а ти си Ивана Ђурића навела као контрапример, па ти је показано да је и његов отац био ударна песница компартије.


gde je bila udarna pesnica, ispod linka u Plitici, koji si postavila, pise,

Прошле су деценије и Медицински факултет је 2001. скрушено рехабилитовао свог, када се зброје све жртве прогона, 31 наставника. Мало их је тада још било живо, али су у пуној снази били њихови прогонитељи, ондашњи револуционарни студенти. Нерадо су говорили о свом „подвигу” и само понекад, у четири ока, изустили би кратак коментар: „Ма, шта сам ја био, бруцош са села”, „Натерао нас је Мома Марковић” (тада високи функционер), „Гурнули су нас, па су се измакли Зинаја (првоборац Душан Ђурић) и Јуца (професорка Јулијана Богићевић)” итд.


angie01 angie01 23:20 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Ovo nije dobra reklama za BU, veruj mi...


ma znam- ti si onaj, koji procenjuje ko je dobar Srbin, a ko ne, kako mi treba da zivimo i da pre nismo znali kako, dok ti nisi stigao da nam kazes, pa tako znas i ko je strucan, a ko nije,.... i jos, kome treba da se zahvaljuje-to posebno, to ti je najveci domet, sa sve podrskom spc, iako nisi vernik, jer podrzava desnicarei destrukciju,..sa'cu da nadjem, najnoviji blamaz patrijarha, koji je zaokruzio sta oni svi predstavljaju- a to sa verom nema nikakve veze,..eto to si ti, polovnjak, ideoloski ostrascen, spreman na sve.
angie01 angie01 23:21 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

I šta si ti našla u arhivu?

idi pa vidi sam, sta god da ti kazem, nema nikakve veze sa tvojim razumevanjem.
predatortz predatortz 23:22 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

angie01
Ovo nije dobra reklama za BU, veruj mi...


ma znam- ti si onaj, koji procenjuje ko je dobar Srbin, a ko ne, kako mi treba da zivimo i da pre nismo znali kako, dok ti nisi stigao da nam kazes, pa tako znas i ko je strucan, a ko nije,.... i jos, kome treba da se zahvaljuje-to posebno, to ti je najveci domet, sa sve podrskom spc, iako nisi vernik, jer podrzava desnicarei destrukciju,..sa'cu da nadjem, najnoviji blamaz patrijarha, koji je zaokruzio sta oni svi predstavljaju- a to sa verom nema nikakve veze,..eto to si ti, polovnjak, ideoloski ostrascen, spreman na sve.



angie01 angie01 23:29 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

gvozden1 gvozden1 23:30 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

angie01
I šta si ti našla u arhivu?

idi pa vidi sam, sta god da ti kazem, nema nikakve veze sa tvojim razumevanjem.

E tako, pokaži da pojma nemaš, ali da, kao i svi neuki i prosti, misle da će fascinirati nekog ako upotrebljavaju izraze poput istorijska građa i slične.

Još doda da je iz bogate kuće, misle prosti da tako dobijaju na značaju.

Pitam za Čehe, ćuti, pitam za građu, tuc muc, neću da ti kažem.

angie01 angie01 23:36 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

E tako, pokaži da pojma nemaš, ali da, kao i svi neuki i prosti, misle da će fascinirati nekog ako upotrebljavaju izraze poput istorijska građa i slične.




pa to su obicni, normalni izrazi, samo tebei nepoznati, specijalni.

Još doda da je iz bogate kuće, misle prosti da tako dobijaju na značaju.


prvo, nisam to rekla, a drugo, na kom znacenju bi trebalo da dobijem?...o cemu ti pricas- to valjda tamo kod tebe tako.
Pitam za Čehe, ćuti, pitam za građu, tuc muc, neću da ti kažem.


me necu da se bakcem s tobom, to besmisleno smaranje sam odlucila da izbegavam.
gvozden1 gvozden1 23:43 13.05.2023

Re: Aršini, aršini


pa to su obicni, normalni izrazi, samo tebei nepoznati, specijalni

Da, vidi se koliko poznaješ to o čemu pričaš.

Samo ti i onaj morbidni majmun Filip koristite te izraze, istorijska građa dokazuje, istorijska nauka je nesporno utvrdila i takve fraze.

Samo vas dvoje.

A šta smatrate istorijskom građom, eno primera kod njega.

Negde neko nešto napiše, da je kao bilo, i to vam je istorijska građa.

Pokrij se ušima i ćuti, ako i za toliko pameti imaš.

Mada sumnjam.
angie01 angie01 23:47 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Samo ti i onaj morbidni majmun Filip koristite te izraze, istorijska građa dokazuje, istorijska nauka je nesporno utvrdila i takve fraze.

Samo vas dvoje.


ja nisam videla kod njega, nije bas da i citam sve komentare, al to je uobicajen izraz...znaci,nije fraza.
Pokrij se ušima i ćuti, ako i za toliko pameti imaš.


ma dobro bre huci, ne ide ti ono kako jeste u prilog, mislim na istorijsku gradju:),...al ne moras bas toliko da pizdis.
predatortz predatortz 23:49 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

jer je tvoj deda bio cetnik:))))


Ih, ne samo deda! Svi vojnosposobni u to vreme članovi familije, osim dede po majci. Njega zapalo da bude kod Nedića.
Doduše, nije hteo, mobilisali ga po povratku iz logora u Solunu.

Ali, što je najvažnije i na šta sam jako ponosan, komunističkih bandita u široj familiji nismo imali.
gvozden1 gvozden1 23:52 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

ja nisam videla kod njega,

Pre će biti da si videla od njega, zvuči ti onako zvanično, naučno, mudro, pa misliš ajd da budem i ja malo mudra.

Al ne vredi, pile i sisa, magarac i kašika, ti i mudrost, ne ide zajedno jbg.

ne ide ti ono kako jeste u prilog, mislim na istorijsku gradju


Istražila ti u arhivu.
angie01 angie01 23:56 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Pre će biti da si videla od njega, zvuči ti onako zvanično, naučno, mudro, pa misliš ajd da budem i ja malo mudra.


kako bih ti rekla, s tobom ne vredi pricati, ti ne kapiras, ti ides za svojim instiktom.


angie01 angie01 23:59 13.05.2023

Re: Aršini, aršini

Ih, ne samo deda!


ma dobro bre, smorio sa tim cetnicima, ratom, urcima/palcima, ja ne znam, ko jos moze to da slusa.

kako god, monarhija-od toga smo krenuli- se nece vratiti, tako da vas ostavljam u snovima.
predatortz predatortz 00:01 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

ma dobro bre, smorio sa tim cetnicima, ratom,


Opsade ti Sarajeva, o kojoj tako često i rado govoriš?
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:04 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

gde je bila udarna pesnica, ispod linka u Plitici, koji si postavila, pise,

Ја те догађаје и личности знам из директнијих извора, а пошто је тражење линкова твој форте, ако те заиста занима, наћи ћеш сама.
gvozden1 gvozden1 00:13 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

kako bih ti rekla, s tobom ne vredi pricati

Vrlo je lako, naprotiv.
Samo odgovoriš na jednostavna pitanja, zašto Srbi ne treba da urade ono što kod Čeha hvališ, ili, koje istorijske dokumente si čitala po svetskim arhivima, a to su sve tvoje tvrdnje.

Ali ne, ti već godinama pričaš kako sa mnom nećeš da pričaš, a pričaš.

Teška pitanja izgleda.


Endži, ajd da prihvatimo ono što je već, posle evo već o decenijama se radi, mnogima jasno.
Ti si za istoriju duduk, nemoj se petljati u to.
Duduk si i za mnoge stvari, a pokazuju to i reference na koje se pozivaš sama.

Kažeš, znam ja istoriju, družila sam se sa istoričarima.

To je tačno ono, čuj čito, odo bolan.

I to ti nije prvi put, ubeđivala si me da više znaš o poljoprivredi jer ti je brat agronom, pisala si da znaš dosta o (ako se ne varam) psihologiji jer imaš drugaricu psihologa.

A valjda i sama vidiš da si jedna od retkih kojoj se neskriveno govori da je glupa.

Izbegavaju to ljudi da kažu, ipak je ovde koliko toliko pristojan svet, ali tebi ipak govore.

I tu si među retkim.

Razmisli o tome.
angie01 angie01 00:18 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

Ја те догађаје и личности знам из директнијих извора, а пошто је тражење линкова твој форте, ако те заиста занима, наћи ћеш сама.


cekaj sada, pa pise nesto sasvim drugo od toga sto si rekla, pa sad ne valja TVOj izvor,..pa kada je ispalo da nije tako, odna znas iz direktnih izvora:))))

pa ja sam licno poznavala Zinaju- bio miran dedica, gospodin covek...valjda prvi endokrinolog kod nas...njegov cale je bio Milan Djuric, svestenik i narodni poslanik, clan Narodne radikalne stranke.
angie01 angie01 00:26 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

Kažeš, znam ja istoriju, družila sam se sa istoričarima.

samo cu ovo, nisam to rekla, tako si ti shvatio, jer si glup, ili ucitavas, rakla sam da sam istorijsku gradju iz Arhiva imala prilike da citam, vidim, jer sam radila sa istoricarima, a to nije isto sto si ti napisao.


A valjda i sama vidiš da si jedna od retkih kojoj se neskriveno govori da je glupa.


ko mi govori, ti i ovi kamaradi, pa to je taj jedini nacin koji znate-kada nema drugo, ajde onda da omalovazimo neistoisljenika- tako svi primitivci, ti mislis da nesto znaci, sto neko kao ti tako nesto kaze- pa znaci, pokazuje kako si jadan i nemocan.

Izbegavaju to ljudi da kažu, ipak je ovde koliko toliko pristojan svet, ali tebi ipak govore.




I tu si među retkim.


koliko vidim, samo se mnome predano bavite, vas deset stalno,..pa ko se jos toliko angazuje oko nekog ko je glup i kuva kafe:)

...dobro, dobro, ne pizdi toliko, smesan si,...idi sanjaj o monarhiji, pusti mene.
gvozden1 gvozden1 00:43 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

mala prilike da citam,

Al nećeš da kažeš šta:)
ko mi govori, ti i ovi kamaradi, pa to je taj jedini nacin koji znate-kada nema drugo, ajde onda da omalovazimo neistoisljenika-

Svako od nas ovde ima neistomišljenika po raznim temama ohoho, teško da postoje dva čoveka istomišljenika po svim pitanjima.

A opet se retko čuje, osim....
Što li?
samo se mnome predano bavite, vas deset stalno,.

Mora da postoji neki razlog.

Šta ti misliš da bi moglo biti?:)


O tome ti i pričam.


E tako, ajd sad ti.
Predlažem ti da počneš sa
samo cu ovo


Često tako počinješ, uvežbala si, i lepo ti stoji.
:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 01:17 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

cekaj sada, pa pise nesto sasvim drugo od toga sto si rekla, pa sad ne valja TVOj izvor,..pa kada je ispalo da nije tako, odna znas iz direktnih izvora:))))

pa ja sam licno poznavala Zinaju- bio miran dedica, gospodin covek...valjda prvi endokrinolog kod nas...njegov cale je bio Milan Djuric, svestenik i narodni poslanik, clan Narodne radikalne stranke.


Има извора колико хоћеш, можеш ти и сама да пронађеш ако желиш, нпр. овај интервју Вокија Костића поводом биографског филма о његовом оцу:

Pominjete mnoge poznate lekare koji su uticali da 1952. va� otac ponovo bude, ovog puta i definitivno, odstranjen sa Medicinskog fakulteta - Du�an Zinaja �uri�, dr Julijana Bogi�evi�, dr Marta Risti�, dr Ljubi�a Raki�... Ovaj poslednji je, govore�i o va�oj majci, kazao kako je "studentima tendenciozno obja�njavala porast tuberkuloze kod dece u Jugoslaviji pogor�anjem �ivotnih uslova posle pobede revolucije u Jugoslaviji". Sigurno �e posle emitovanja filma biti reakcije?

А ”господин човек” је био и Јово Капичић (ко га није знао на Голом).
emilia emilia 04:46 14.05.2023

Turbo tamjanski agitprop 92

magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca

Ispod stola
panta
dragosevacsutra

gedza.73 gedza.73 07:15 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

angie01
pa ja sam licno poznavala Zinaju- bio miran dedica, gospodin covek.

Mnogima koji su lično poznavali Mirjanu Marković bila 'mirna i fina ženica, intelektualka' za koju nema 'linkova' da je bilo šta loše uradila osim naklapanja onih što je mrzU. Mnogi poput tebe danas brišu i prepravljaju događaje i političare iz devedesetih pa od kriminalaca i političara koji su proganjali druge prave srpske heroje.
A Ratka Draževića si hvalila iako je on bio Arkan samo drugog vremena... zamalo da napišem i drugog partijskog sistema pa se setih kako je Arkan produkt komunizma.
Ratko Drtažević
stradali su i oni koji su se držali potpuno po strani i nisu nam pomagali. Dovoljno je bilo da je neko od naših bacio oko na njihovu kuću, ženu ili kćerku.

Dan-danas u toj kući živi nekih 500-600 ljudi, a niko i ne zna koliko je nevinih ljudi, iskrenih demokrata ugrađeno u njene temelje, samo što nisu bili po ukusu nas komunista

Uveče odaberem najpoverljivije kurire, oni opkole tu kuću i u toku noći bace bombu. Bogami, tu je poginulo sedmoro potpuno nedužnih ukućana.

general Đurić s tim nije bio upoznat iako je vrlo brzo primetio da mu se žena čudno ponaša. Kad je počeo da je gnjavi kod kuće, posle dva sata prepirke otvoreno mu je rekla: “Treba da znaš da me je najmanje pedeset od onih što smo ih sreli na prijemu – jebalo!”
Ratko Dražević

video da mi u susret ide prekrasna lepotica, smeškajući se i gledajući me pravo u oči. Mislio sam da je neka starleta, željna filmske afirmacije, sve dok mi nije prišla na korak-dva i pljunula me u lice, procedivši kroz zube: “Svinjo!”.


jel' to ta tvoja 'fina' elita?




gedza.73 gedza.73 07:16 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

principessa_etrusca
Има извора колико хоћеш


gvozden1 gvozden1 09:04 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

emilia
magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca

Ispod stola
panta
dragosevacsutra


Nema Gedže na spisku:)
angie01 angie01 10:56 14.05.2023

Re: Aršini, aršini

овај интервју Вокија Костића


pa vidi, u onom prvom linku, koji si dala kao dokaz, neposredni ucesnik i egzekutor je obelezio ko je bio predvodnik tih dogadjaja, a da se Zinaja samo sklonio-sto mi je vise verovatno, s obzirom na njegovu genezu u svakom smislu,..al Zinaja nije bitan,

bitno je, da je Ivan Djuric pobedio na izborima 1990. sudbina Srbije, pa i Jugoslavije, bi tekla sasvim drugim smerom i ne bi imali ratove, razaranja i trideset godina mraka,...to je bio d pojnt.

smesno je da sada oni koji su podrzali zlobu u tragicnom piru, druge zovu komunjarama i slicne gluposti, jer su upravo takvi zlotvori, kao sto su karadzic, mladic, seselj i sl, komunisticki kadrovi taj ceo uzas i napravili,...i sada su najednom zagovorenici drugacijih vrednosti komunjare, ma nemoj.
shmoo shmoo 11:17 14.05.2023

Сибирско-српска леди Магбет?

gvozden1
emilia
magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca

Ispod stola
panta
dragosevacsutra


Nema Gedže na spisku:)


А што су обрисана моја два последња коментара на овом блогу?

Мислим... Ако већ Филип Младеновић никада не брише...

Тко нам се то онда овде бави брисањем?

Или интервенише можда код надлежних да се нечији коментари обришу?

Ако већ Филип, као што рекох, никада не брише.

Изгледа да осим Филипа и Емилије има још неких шамана из Мале Моштанице на овом Блогу Б92?

Најсумњивија ми је Анђа, право да вам кажем.

gvozden1 gvozden1 11:23 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

А што су обрисана моја два последња коментара на овом блогу?


Krenula egzekucija, znači.
:)
angie01 angie01 11:23 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

А што су обрисана моја два последња коментара на овом блогу?


koja dva tvoja komentara- ja sam obrisala Solov komentar, gde je nakacio nekog gadnog kera, kako bi uvredio Pajketa, ispod njegovog, nije bilo drugih vezanih komentara.
. Ако већ Филип Младеновић никада не брише...


da l on ne brise one gadosti koje mu upucujete, je njegova stvar, a vasa sramota,..ja ne dozvoljavam da se kod mene vredja neki drugi bloger.


Најсумњивија ми је Анђа, право да вам кажем.


znaci, jos jednom, tvoj niti jedan komentar kod mene nisam obrisala.
angie01 angie01 11:25 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Krenula egzekucija, znači.
:)


ma nije- evo pogledala sam, isti je i broj komentara- znaci da je te komentare ili umislio, ili pisao na nekom drugom blogu, pa se zabrojao gde su na ovom.
shmoo shmoo 11:30 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

gvozden1
А што су обрисана моја два последња коментара на овом блогу?


Krenula egzekucija, znači.
:)



Није, није, погрешио сам блог!

Зато што Емилија оставља истоветне коментаре на два различита блога.

Није Филип ништа брисао. А ни Анђа.

Умољава се Емилија да не збуњује блогере својим креативним агитпроповским радом штанцованим у више истоветних примерака на различитим блоговима.

solo solo 11:30 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

koja dva tvoja komentara- ja sam obrisala Solov komentar, gde je nakacio nekog gadnog kera, kako bi uvredio Pajketa, ispod njegovog, nije bilo drugih vezanih komentara.


Ker je lep - stvar ukusa.

I Tasa voli čivave.

Kako ti ne smeta što Pajić vređa i tvog predsednika što podleže zakonskom sankcionisanju pa i tebe koja to tolerišeš.
Pajić
A veliko je zadovoljstvo gledati koliko su se usrali u gaće Vučić i ovi njegovi magaraci.

Hrabar momak preko okeana pa može da se prsi.
shmoo shmoo 11:34 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

solo

I Tasa voli čivave.



Волим.

И трпим.

И блогујем не укључујући мозак.

Тко може знати зашто то и тако то.

Време је да се покупим одавде на неко време.

А за даље видећемо...









solo solo 11:38 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Време је да се покупим одавде.


Džo jesi li šenuo, đe si sada krenuo.
Tek je poluvreme.
shmoo shmoo 11:41 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

solo
Време је да се покупим одавде.


Džo jesi li šenuo, đe si sada krenuo.



Ако бог да и срећа јуначка...








П.С. - Стварно, Матори, Гвозден лепо приметио...

Нема Геџе на Емилијином списку.

Ово стварно, бре, крајње време дошло кад су и четници почели да се јебу у дупе.

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:46 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

da l on ne brise one gadosti koje mu upucujete, je njegova stvar, a vasa sramota,..ja ne dozvoljavam da se kod mene vredja neki drugi bloger.

Филипов текст је срамотан и уопште није требало да буде објављен.

Све друго је проистекло из чињенице да је такав текст видео светло дана, као и из Филипове тоталне неспособности за дијалог.
angie01 angie01 12:46 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Филипов текст је срамотан и уопште није требало да буде објављен.

Све друго је проистекло из чињенице да је такав текст видео светло дана, као и из Филипове тоталне неспособности за дијалог.


pa ovo je smehontresno objasnjenje- na SVIM Filipovim blogovima se desava ista stvar.

o ovom tekstu sam se izjasnila-...a pogledaj sta je sve ispisivano,...ma znas uopstalom.
angie01 angie01 12:46 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Džo jesi li šenuo, đe si sada krenuo.
Tek je poluvreme.


ma jeste li vi normalni, kakvo poluvreme.
solo solo 12:57 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

ma jeste li vi normalni, kakvo poluvreme.


Da,u pravu si, treća četvrtina.

Prošo wikend.

Još jedan.

I nije neki.

angie01 angie01 13:03 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Зато што Емилија оставља истоветне коментаре на два различита блога.


pa ti si sampion pisanja istih komentara, ne na dva bloga, nego na svim blogovima-kroz vreme.


А ни Анђа.


prvo me optuzis, pa posle ovako,..a gde je izvinjenje,...mislim, netreba mi, samo kazem.
angie01 angie01 13:04 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Da,u pravu si, treća četvrtina.

Prošo wikend.

Još jedan.

I nije neki.


je l ti stavrno zamisljas, da su ove gluposti kojima ovde spamujes-necemu?
shmoo shmoo 14:36 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

angie01

a gde je izvinjenje,...mislim, netreba mi, samo kazem.



Знао сам да не треба па га зато и нема.

Тог извињења мислим.

П.С. - Јбт, ето нама теме за нови блог и ново паламудерско блоговање!

Може и следећег викенда, тада би било најбоље... Да почнемо следећег петка па докле стигнемо.

Тема тог новог и то богами истраживачког блога који ће бити истраживачки исто као што је истраживачко новинарство Филипа Младеновића:

Када је последњи пут неко некоме на Блогу Б92 упутио извињење?

За сваки пронађени пример извињења у периоду од последњих, рецимо, 10 година, срећном (и поштеном) налазачу следи награда.





angie01 angie01 15:02 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Знао сам да не треба па га зато и нема.


ljudi, znaci, oni koji to jesu, se izvinjavaju zbog sebe.
gvozden1 gvozden1 15:27 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Није, није, погрешио сам блог!

Filipa i Endži pomešao?
Kako to da ti se desi, uopšte ne liče:)
angie01 angie01 15:30 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Kako to da ti se desi, uopšte ne liče:)

pa ti glupak, nesto sto je ocigledno, naravno da ne vidis.
gvozden1 gvozden1 16:35 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

angie01
Kako to da ti se desi, uopšte ne liče:)

pa ti glupak, nesto sto je ocigledno, naravno da ne vidis.

E, zaboravih, kako su ono skovali reč od tvog i Filipovog imena, Filangi, tako nekako.

Tu pre neki dan, mora da se sećaš, o tebi se radilo.

I stvarno, otkud baš od vaših imena, kad uopšte ne ličite :)
angie01 angie01 16:38 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Tu pre neki dan,


magnus, mucavi egzorcista iz hrvatske:)))

..od Andjela, odavno sam odmakla
angie01 angie01 16:42 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Filipa i Endži pomešao?


Endzika i Filip, nemaju jednu tacku zajednicku, ali ni jednu.



angie01 angie01 16:45 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

angie01 angie01 16:50 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

gvozden1 gvozden1 16:57 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

magnus

Izmislio :)
shmoo shmoo 19:25 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

angie01
Знао сам да не треба па га зато и нема.


ljudi, znaci, oni koji to jesu, se izvinjavaju zbog sebe.



Па ја сам на себе и мислио кад рекох да не треба.

shmoo shmoo 19:31 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

gvozden1

Filangi



Ћути, бре, боље и то него фаланга.





apacherosepeacock apacherosepeacock 23:13 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Kako ti ne smeta što Pajić vređa i tvog predsednika što podleže zakonskom sankcionisanju pa i tebe koja to tolerišeš.
Pajić
A veliko je zadovoljstvo gledati koliko su se usrali u gaće Vučić i ovi njegovi magaraci.



Jeste, uvredio je magarce.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:27 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

apacherosepeacock
Kako ti ne smeta što Pajić vređa i tvog predsednika što podleže zakonskom sankcionisanju pa i tebe koja to tolerišeš.
Pajić
A veliko je zadovoljstvo gledati koliko su se usrali u gaće Vučić i ovi njegovi magaraci.



Jeste, uvredio je magarce.


U pravu si, ja je izvinjavam čestitim životinjama. Ovo oko Vučića su imbecili. Nadam se da opet nisam nekog uvredio na blogu.

angie01 angie01 23:31 14.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

Nadam se da opet nisam nekog uvredio na blogu.


trebalo je da vidis solov komentar upucen tebi,..al sam ga obrisa.
Colin_bgd Colin_bgd 09:37 15.05.2023

Re: Aršini, aršini

Mnogima koji su lično poznavali Mirjanu Marković bila 'mirna i fina ženica, intelektualka' za koju nema 'linkova' da je bilo šta loše uradila osim naklapanja onih što je mrzU.

Ovo je netacno. Ko god je bio 2 sekunde, makar samo kao slucajni prolaznik, u okolini drugarice Mire Markovic mogao je u milisekundi da vidi da je zena batshit crazy na kubni kvadrat...
angie01 angie01 10:57 15.05.2023

Re: Aršini, aršini

Ovo je netacno. Ko god je bio 2 sekunde, makar samo kao slucajni prolaznik, u okolini drugarice Mire Markovic mogao je u milisekundi da vidi da je zena batshit crazy na kubni kvadrat...


naravno da je netacno, em sto je bila ludaja, nego je imala i egotriper pride, onaj idiotski umislaj primitivaca, da je nesto iznad drugih, koji je posle imala prilke i da konkretizuje,...uporedjivati nju sa Zinajom u bilo kom smislu, je budalastina,..al tako to oni rade.
pecaros pecaros 14:51 15.05.2023

Re: Aršini, aršini

gedza.73

Žena iz dokumentarca je 1968. zarađivala 40 dolara. Četrdeset dolara.


Baš si me iznenadio - počeo si da hvališ komuniste?

40 dollars in 1968 had the same buying power as 341.82 current dollars.

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:54 15.05.2023

Re: Сибирско-српска леди Магбет?

angie01
Nadam se da opet nisam nekog uvredio na blogu.


trebalo je da vidis solov komentar upucen tebi,..al sam ga obrisa.


Solove komentare preskačem kao nesadržajne i prilično nezanimljive za čitanje. A predsednika Vučića nisam vređao ako sam mu sluge korektno okarakterisao kao bića sa posebnim potrebama. Prosto sam konstatovao stanje stvari. Tako da ne podležem kriminalnom gonjenju, te Solo može da me cimne za... Vulina.
gedza.73 gedza.73 20:16 15.05.2023

Re: Aršini, aršini


Colin_bgd
Ovo je netacno. Ko god je bio 2 sekunde, makar samo kao slucajni prolaznik, u okolini drugarice Mire Markovic mogao je u milisekundi da vidi da je zena
Colin_bgd na kubni kvadrat...

U stvari mi smo saglasni. I mnogi drugi su bili njenog profila ali su za njih pričali kako su fini, dobri i uvek spremni da pomognu. Za određen krug ljudi je MM bila jugoslovenka, iskrena komunistkinja i levičarka, antiglobalistkinja, intelektualka koja se borila protiv imperijalizma i koja je na vreme uvidela potencijal Kine i Rusije.
Pedesetih, šezdesetih, sedamdesetih... ujbt i osamdesetih, devedesetih, dvehiljaditih osobe poput nje bi uništavale sudbine mnogim nevinim ljudima.

Onaj osnivač Filozofskog je isto bio 'smerna dobrica' a presuđivao ljudima kako bi ih opljačkao.



Ne čisti se svoje dvorište tako što se zločinci pretvaraju u dobrodušne starce-starice. Sve su to bili Arkani u svoje vreme.



gedza.73 gedza.73 20:19 15.05.2023

Re: Aršini, aršini

pecaros
Baš si me iznenadio - počeo si da hvališ komuniste?

40 dollars in 1968 had the same buying power as 341.82 current dollars.

Koliko vidim ti hvališ vlast. Bilo tad ili sad to je dnevno bednih 1 200 dinara. Dakle ne satnica nego dnevnica.
pecaros pecaros 00:06 16.05.2023

Re: Aršini, aršini

gedza.73

40 dollars in 1968 had the same buying power as 341.82 current dollars.

Koliko vidim ti hvališ vlast. Bilo tad ili sad to je dnevno bednih 1 200 dinara. Dakle ne satnica nego dnevnica.


Kao i uvek, sve pogrešno razumeš i još pogrešnije tumačiš.

I onda ti, tako, kao "istoričaru", promiče detalj da valute vremenom menjaju relativnu i apsolutnu vrednost. Pa se tako tvoje efektno zakucavanje sa pompezno naglašenih i ponovljenih "četrdeset dolara" spuva, jer je to, eto, današnjih tristačetrdeset.

I u tome je sva tuga naše stvarnosti - upravo je tih nekih tristačetrdeset dolara, otprilike, najčešća današnja plata i san većine penzionera.

Pedeset i pet godina kasnije.

No, za tebe je suviše komplikovano da sam po'vataš te relacije. Nikad istoričar od tebe, samo gubiš vreme.
Черевићан Черевићан 18:02 09.05.2023

историја, VII2

или.....Kako ce te male nezne duse da apsorbuju neosteceno tako jezivu stvarnost?!

актуелни глобализам слуђује начисто
и нико од тога ...................изузет није,
али пре свега .............у потрагу ај'мо
емпатију разоткрити где ли се то крије
angie01 angie01 18:08 09.05.2023

Re: историја, VII2

актуелни глобализам слуђује начисто


jeste globlaizam, Mr.Cher, al brate, ovde se 30 godina generise mrznja u javnom prostoru, kako anulirati posledice,...lako ze zagadjuje, tesko se cisti.


емпатију разоткрити где ли се то крије


tacno, samo kakao, kada se zalaufao tocak, mora se prvo on zaustaviti...postave pravila, vrati vertikala vrednosti, pa sve ispocetka.
gvozden1 gvozden1 18:14 09.05.2023

Re: историја, VII2

vrati vertikala vrednosti, pa sve ispocetka.

Tako je.
Najpre kralj na presto, pa redom.
angie01 angie01 18:36 09.05.2023

Re: историја, VII2

Najpre kralj na presto, pa redom.


kog kralja?

a BTW, u kraljevini je srpski seljak rintao, kulacio za saku brasna, dok su se drugi bogartili na grbaci tog seljaka i radnika, porodice poginulih boraca u ratu, nisu dobile nista, nego su njihove zene dirincile za gospodu da prehrane decu, jedna Milunka Savic je u toj truloj monarhiji ribala podove srpskoj "eliti", osakaceni borci su prosili u odrpanim sinjelima, dok im nije omrazeni Tito posle II sv rata dao boracke penzije,...i Milunka je tek tada dobila i stan i penziju,...80% stanovnistva bilo nepismeno, lako si mogao sa njima i sada se to vreme velica, kao da je bilo neka ne znam kakva bajka...kako su neki postali bogatasi, je posebna prica.

tako da- uredjena drzava...nista imele iz srednjeg veka,..eno i onaj jadni Carls, je vec postao smesan, a nije posteno ni seo na tron, sa sve starackim bolestima.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:37 09.05.2023

Re: историја, VII2

gvozden1
vrati vertikala vrednosti, pa sve ispocetka.

Tako je.
Najpre kralj na presto, pa redom.



Pa to već imate. I verne podanike, što je najvažnije u takvim okolnostima. Dobro, kralj možda nekima malo ne valja, ali to je najmanje bitno.
angie01 angie01 18:50 09.05.2023

Re: историја, VII2

Pa to već imate


i karadjordjevice izdrzavaju gradjani, koliko sam cula,...i poslugu i sve sto treba.
gvozden1 gvozden1 18:50 09.05.2023

Re: историја, VII2

kog kralja?

To se zna, postoji procedura.

jedna Milunka Savic je u toj truloj monarhiji ribala podove srpskoj "eliti"

Mani te fraze, pročitaj.
Milunka Savić je bila predložena za "pomoćnika direktora zatvora" ili tako nešto, zapravo izmišljeno joj je radno mesto, da bi joj se dala plata.
Ona je iz nekih svojih razloga to odbila.
Nemoj se petljati u stvari o kojima znaš samo fraze sa bloga.
A i Tita je baš nju poštovao, a i ona njega.

Odnos prema ratnicima je bio upitan, ali tome su doprinosili i novi "sunarodnici" zapravo neprijatelji, koji nisu dozvoljavali da srpska vojska i srpski ratnici budu tretirani bolje nego oni i njihovi ratnici.

A tek ovo o seljacima...
:)

Ubiće te patetika

gvozden1 gvozden1 18:57 09.05.2023

Re: историја, VII2

angie01
Pa to već imate


i karadjordjevice izdrzavaju gradjani, koliko sam cula,...i poslugu i sve sto treba.

Država oduzme nekome kuću, proglasi je za državno vlasništvo, plaća održavanje svog vlasništva, i to zove izdržavanje Karađorđevića.

To Endži čula.

A kako bi trebalo?
Da im oduzmu kuću, a da oni i dalje budu u obavezi da je održavaju?

To bi bilo super.
angie01 angie01 19:01 09.05.2023

Re: историја, VII2

izmišljeno joj je radno mesto, da bi joj se dala plata.


jao jeste, ona je bas volela da pere podove,....samo cu ovo, pa te ostavljam da mastas,

Prepoznavši njenu hrabrost i izuezetan doprinos državi, Republika Francuska ponudila joj je da se preseli u njihovu i zemlju i da tamo dobije vojnu penziju. Međutim, ona je ipak izabrala da živi u Beogradu, gde su ljudi brzo zaboravili njene zasluge. Za sve to vreme iškolovala je i odgajila tridesetoro dece koju je dovodila iz svog rodnog sela.

Za vreme Drugog svetskog rata, Milunka je držala malu bolnicu na Voždovcu, u kojoj je lečila ranjenike. Zbog te bolnice uhapšena je od strane Nedićeve policije i šest meseci provela u zloglasnom logoru Banjica.

Posle Drugog svetskog rata, nova komunistička vlast dodelila joj je penziju, kao znak poštovanja za zasluge u Prvom svetskom ratu i držanje tokom okupacije. Starost je provela u skromnoj, oronuloj kući na Voždovcu, okružena unucima. Skupština grada Beograda dodelila joj je 1972. jednosoban stan u naselju Braće Jerković.

ovo je iz Nacionalne Geografije

a to za ratnike i seljake nije nikakva nepoznanica, pa da ti sada nesto tamponiras, kako ja patetisem.


angie01 angie01 19:03 09.05.2023

Re: историја, VII2

To bi bilo super.


raspitaj se malo.
gvozden1 gvozden1 19:06 09.05.2023

Re: историја, VII2


jao jeste, ona je bas volela da pere podove,.

Ženo, dobila mesto i odbila.
Otišla iz Mostara jer se zaljubila.
Neobrazovana žena, šta da joj daju?

Kad Endži krene da patetiše o Milunki Savić koja je tamanila Švabe, stvarno da poveruješ u iskrenost.
Kao, uostalom, i za sve ostalo.
gvozden1 gvozden1 19:07 09.05.2023

Re: историја, VII2

angie01
To bi bilo super.


raspitaj se malo.

Evo, raspitujem se kod tebe.

Ko bi trebalo da održava dvorski kompleks?
angie01 angie01 19:10 09.05.2023

Re: историја, VII2

Evo, raspitujem se kod tebe.


nemoj, ja sam zavrsila tu temu sa kraljem.
angie01 angie01 19:12 09.05.2023

Re: историја, VII2

Kad Endži krene da patetiše o Milunki Savić koja je tamanila Švabe, stvarno da poveruješ u iskrenost.


ovo ti je vise nego kretenski, pa necu s tobom da nastavljam.
solo solo 22:01 09.05.2023

Re: ko se mača lati....

,,ovo ti je vise nego kretenski,,


I tako to krene.....
angie01 angie01 22:09 09.05.2023

Re: ko se mača lati....

I tako to krene.....


a tebi sto je on meni napisao, nije, i tako to krene, ili sta...
solo solo 22:48 09.05.2023

Re: ko se mača lati....

a tebi sto je on meni napisao, nije, i tako to krene, ili sta...


Patetisanje?

Šta je tu uvredljivo?

A Švabe je napisao velikim slovom. Korektno i gramatički ispravno.

gvozden1 gvozden1 23:15 09.05.2023

Re: ko se mača lati....

solo
a tebi sto je on meni napisao, nije, i tako to krene, ili sta...


Patetisanje?

Šta je tu uvredljivo?

A Švabe je napisao velikim slovom. Korektno i gramatički ispravno.



Ja sam korektan čovek:)

I naravno da ne verujem u iskrenost kad se Endži piše o Milunki Savić.
Ženu koja je bila u četničkom odredu, poštuje Endži.
Aha, verujem.

O Milunki zna par fraza i kao poštuje je.
Komunisti poštovali Milunku, a bukvalno nije imala šta da jede nego joj krompir slali rođaci iz sela, i radila u kafani naplaćujući ulaz u VC.

Kraljevina se jeste ogrešila o Milunku, ali joj je odmah posle rata prvo dala posao bolničarke, ova to napusti, onda to u zatvoru, ona odbije i to, dođe u Beograd, i da, svi je zaborave.

I još dosta takvih detalja, o kojima Endži, očigledno pojma nema, ali kao žao joj Milunke.
Zapravo koristi fraze da pljuje po kraljevini a hvali komunizam.
angie01 angie01 23:47 09.05.2023

Re: ko se mača lati....

solo


nemoj sa mnom te glupe fore,..ako ces normalno, ok, ako si dosao da spinujes, idi negde drugde.
solo solo 23:52 09.05.2023

Re: ko se mača lati....

nemoj sa mnom te glupe fore


To ti kažem.

Posle ti đavo kriv.

I dalje sam vrlo suzdržan.

Ne zbog tebe.

Zbog sebe.
angie01 angie01 00:00 10.05.2023

Re: ko se mača lati....

Posle ti đavo kriv.


za sta, sto ti kazem da mi ne prodajes gluposti,...pa se suzdrzavas, od cega,...lepo ti kazem da ne izvodis i ne spinujes neke nepostojece stvari- to vidi sa onim ko te lozi, ja stvarno nisam vise raspolozena za ovakve price.

ako ne mozes normalno, mene preskoci, fer inaf.
solo solo 00:28 10.05.2023

Re: ko se mača lati....

fer inaf.


Prevedi

Inače jako si prostog izražavanja za jednu damu.

Ne primećuješ?
emilia emilia 03:19 10.05.2023

Re: историја, VII2

kog kralja?


emilia emilia 03:32 10.05.2023

Re: ko se mača lati....

Posle ti đavo kriv.

Šta kažeš ženi sa modricama na oba oka?
Ništa, već si joj rekao dva puta.
emilia emilia 03:37 10.05.2023

Prigodnim poklonima

ovde se 30 godina generise mrznja u javnom prostoru, kako anulirati posledice,...lako ze zagadjuje, tesko se cisti.



cmix909 cmix909 11:53 10.05.2023

Re: историја, VII2

angie01
Pa to već imate

i karadjordjevice izdrzavaju gradjani, koliko sam cula,...i poslugu i sve sto treba.

Ako se od novca (oko pola miliona evra godisnje) koji je kvazi-republikanska uprava do sada izdvojila za nazovi kralja i njegovu poslugu oduzmu donacije koje je doticni izdejstvovao za srpsko zdravstvo i skolstvo, stice se utisak da mu napaceni narod jos i dođe neke ozbiljne pare. No, kada nn pokrece ova finansijska pitanja, kralj ne cuti zato sto nije lepo traziti poklone natrag, nego zato sto je glup i ne ume da se izrazi.
cmix909 cmix909 11:56 10.05.2023

Re: историја, VII2

emilia
kog kralja?


Jedan od mogucih razloga za popularnost zadruga je u tome sto u njima ljudi mogu da se nagledaju onih koji su i od njih samih gori. U svetlu (ili mraku) te cinjenice nazire se kakvo je tek neopisivo zadovoljstvo slusati kralja koji ni paternji jezik ne moze da savlada. Posebno za urnebesno duhovite.
predatortz predatortz 12:07 10.05.2023

Re: историја, VII2


emilia


Kad se nađe ono da se sprda sa osobom koja na dvor britanskog kralja ulazi kao u svoju kuću...
Zadruga, mentalna!
angie01 angie01 12:42 10.05.2023

Re: историја, VII2

Ako se od novca


dobro, tako kaze Cedomir Antic, predsednik Naprednog kluba, nacionalno konverzativne orijentacije.
angie01 angie01 12:49 10.05.2023

Re: историја, VII2

te cinjenice nazire se kakvo je tek neopisivo zadovoljstvo slusati kralja koji ni paternji jezik ne moze da savlada. Posebno za urnebesno duhovite.


pa sad, ovde dolaze studenti iz recimo Kine-pored ovih koji su se doselili, pa su imali vise vremena- pa iz nekih africkih zemalja-ovi primeri zbog potpune suprotnosti u nekom lingvistickom smilu, pa ujedno i vece prepreke za usvajanje naseg jezika- i oni Srpski nauce za nekih 6 meseci u nivou kojim vlada "prestolonaslednik",...koji je ovde 30 godina.

i jedna nefer usporedba, ako dete od 8 godina, koje je do tada zivelo na engleskom govornom podrucju i Engleski govori kao maternji, za dva meseca savlada Srpski jezik, jer mu ipak roditelji tim jezikom govore, pa je lakse, a cirilicu savlada za dve nedelje, kako onda odrastao covek, pretendent na neko nasledje monarha, ne moze da se upristoji u tom smislu za 30 godina-znaci, mogu najbolji eksperti da ga poducavaju, a pomenuto dete je islo u obicnu skolu u kraju.
predatortz predatortz 12:55 10.05.2023

Re: историја, VII2

i jedna nefer usporedba, ako dete od 8 godina, koje je do tada zivelo na engleskom govornom podrucju i Engleski govori kao maternji, za dva meseca savlada Srpski jezik, jer mu ipak roditelji tim jezikom govore, pa je lakse, a cirilicu savlada za dve nedelje, kako onda odrastao covek, pretendent na neko nasledje monarha, ne moze da se upristoji u tom smislu za 30 godina-znaci, mogu najbolji eksperti da ga poducavaju, a pomenuto dete je islo u obicnu skolu u kraju.


Vrlo jednostavan odgovor:

jezici se najbolje usvajaju upravo u detinjstvu. Posle sve teže i teže. Potom, postoje ljudi koji nisu talentovani za jezike, što nikako ne znači da nisu izuzetno talentovani za neke druge oblasti.

Moj otac je PMF završio za nepune tri kalendarske godine. Bilo koji jezik, pa i maternji, mogao je bez većeg uspeha studirati decenijama.

Tako da ove fore o čoveku jesu prostačke i jesu za konzumente Farme i Parova, odnosno za mentalnu fukaru.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana