In memoriam

Srpska triologija...

Filip Mladenović RSS / 09.05.2023. u 21:55

Kuća strave pre 100 godina
Kuća strave pre 100 godina
Dragutin Ilijin Kecmanović je imao trojicu sinova: Zlatimira, Miomira i Iliju.

Zlatimir (1919-2012) bio je član Akademije medicinskih nauka i profesor Medicinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu (oftalmolog). Zlatimirov unuk je takođe lekar, specijalista radiolog, Vladimir Kecmanović, koji živi i radi u Beogradu. Vladimirov sin je dečak  Kosta Kecmanović, učenik VII razreda OŠ "Vladislav Ribnikar", koji je 3. maja 2023. godine počinio strašan zločin.

Njegov pradeda je pukovnik Dragutin Kecmanović, glavni vinovnik tragedije porodice Petra Tomaševa Zvicera u noći izmedju 24. i 25. aprila 1923. godine u crnogorskom selu Rokoči (u Cucama blizu Cetinja). Žandarmerija Kraljevine SHS pod komandom tada majora Dragutina Kecmanovića na zverski način je spalila u seoskoj kući celu porodicu Petra Zvicera (majku Andju, suprugu Zagorku, sestru Planu, brata Vidaka i troje maloletne dece). Petrovu baku Djurdju, staru 80 godina, zavezali su za drvo ispred zapaljene kuće, da gleda i da sluša kako u najgroznijim mukama umiru njeni potomci.

Drugi Dragutinov sin prof. dr Miomir Kecmanović (1921-1996) bio je poznati lekar infektolog, heroj borbe protiv epidemije variole vere, odlikovan od strane Josipa Broza Tita najvećim jugoslovenskim odlikovanjem za humanost. Miomirov sin nosi đedovo ime i takođe je lekar. To je prof. dr Dragutin Kecmanović, spec.opšte i abdominalne hirurgije, koji živi i radi u Beogradu. Njegov naslednik nosi đedovo ime Miomir, i poznati je teniser koji živi i gradi svoju sportsku karijeru u Americi.

Treći sin majora/pukovnika Dragutina Kecmanovića bio je Ilija Kecmanović (1902-1975)  istoričar umetnosti i prevodilac. Njegovi su sinovi Nenad Kecmanović, prof. dr političkih nauka, nekadašnji dekan istoimenog fakulteta u Sarajevu, ideolog stvaranja Republike Srpske, dugogodišnji savetnik Milorada Dodika i prijatelj Vojislava Šešelja, i Dušan Kecmanović, prof. dr psihijatrije. Obojica su živela u Sarajevu i početkom rata su se evakuisali. Nenad Kecmanović dolazi u Beograd, a Dušan odlazi u daleku Australiju, gde ostaje do smrti 2014. godine.

Nenadov sin je Vladimir Kecmanović, književnik i i RTS urednik, koji živi i radi u Beogradu, nastavljajući srpsku ideološku matricu „krvi i tla", koju su revnosno izvršavali njegovi preci, izuzimajući Dragutinovog brata, čuvenog revolucionara i komunistu Vojislava Đeda Kecmanovića.

Vojislav Kecmanović, zvani Đedo (Čitluk kod Prijedora, 1881,  Sarajevo, 25. marta 1961.), lekar, učesnik Balkanskih ratova i Narodnooslobodilačke borbe i prvi predsednik NR Bosne i Hercegovine.

Gimnaziju je pohađao u Sarajevu, Reljevu i Sremskim Karlovcima. Studirao je medicinu od 1905. do 1911. godine u Pragu, gde je i diplomirao. Kao lekar radio je u Tuzli, odakle je za vreme Balkanskih ratova prešao u Srbiju i učestvovao u njima kao dobrovoljac.

Posle rata vratio se u Tuzlu, a zatim je živeo i radio u Sarajevu. U banjalučkom veleizdajničkom procesu osuđen je na 5 godina robije, koju je izdržavao u Banja Luci i u Zenici. Od 1918. godine bio je lekar u Bijeljini. Bio je predsednik kulturno-prosvetnog društva i čitaonice „Filip Višnjić" i istaknuti kulturni radnik.

Uključivši se u Narodnooslobodilačku borbu, prebacio se juna 1943. godine na oslobođenu teritoriju. Iste godine bio je izabran za člana Antifašističkog veća narodnog oslobođenja Jugoslavije i za predsednika ZAVNOBiH-a, ratne Vlade Bosne i Hercegovine.

Od 26. aprila 1945. do novembra 1946. godine bio je predsednik Prezidijuma Narodne skupštine NR Bosne i Hercegovine.

 

Atačmenti



Komentari (523)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 22:46 11.05.2023

Re: Molim vas poslušajte

Ovim groznim primerom


Si pokazao ogromno besčašće. I ništa više!
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:51 11.05.2023

Re: Molim vas poslušajte

panta panta 18:43 12.05.2023

Re: Molim vas poslušajte

Filip Mladenović
magnus


šta ti točno nije jasno da je senad hađifejzović fašista ili da je uz to i šovinistički halal gradžanin unitarisstičke beeeeihaaa promotor baliskog talibanluka



Molim vas da se upristojite i da više ne imitirate govor mržnje jednog Šešelja ili Vučića!

Profesor Vedran Zubić, kao kompetentan sagovornik, govori jezikom mira, tolerancije, lične kulture, kućnog vaspitanja..., koje Vam toliko nedostaje!

Poslušajte i šta govore 2 crnogorska učitelja iz Bara!

Filipe, ti nas jebeš, što bi se reklo, i ne vadiš!
Ili si, ipak, budala?
Jer - ni na jednu jedinu, bilo čiju, opasku, se ne trudiš da odgovoriš.
Enivej - ako nas jebeš, svaka ti čast.
Ja sam, nekada, mogao bez vađenja, samo tri puta.
panta panta 18:57 12.05.2023

Re: Molim vas poslušajte

Filip Mladenović
predatortz
Tvrdio je da je to napisao na osnovu informacije da je u BiH poginulo 300.000 ljudi, većinom Muslimana, a da se kasnije pokazalo da je pravi broj žrtava oko 100.000 i da su srazmerno zastupljene u sva tri naroda.


Pa, Filipe?
Je li bilo sto 100.000 ili 300.000?
Ako je bilo 100.000, a to je utvrđena činjenica, ko je lagao da je 300.000 i nije li to propaganda?


Posebno mi pripadne muka kada kreće licitiranje o broju žrtava.

Da je samo jedno ljudsko biće poginulo u Bosni i Herecegovini od 1992. do 1995, i to bi bilo MNOGO!

Filipe, tako ustaše minimiziraju broj pobijenih Srba, kada ih se pritisne 'uza zid'.
Da ti malo pojasnim tu igru sa brojevima, žrtava.
Jedan ubijeni čovek je mnogo.
Dva ubijena čoveka su dva puta mnogo.
Tri ubijena čoveka su trei puta mnogo.
100 hiljada ubijenih ljudi je 100 hiljada mnogo.
300 hiljada ubijenih ljudi je 300 hiljada mnogo.
Razlika između 300 hiljada i 100 hiljada pobijenih ljudi je 200 hiljada mnogo.
Samo ordinarna đubrad su u stanju da olako iznose cifre pobijenih ljudi lažući 3 puta.
I to tri puta nije 2 čoveka, nego 200 hiljada ljudi.
1 ubijeni čovek nije isto što i 200 hiljada pobijenih ljudi.
Nije ni približno.
Da bi tebi, i ostalim budalama koji koriste tu frazu o ubijenom jednom čoveku da je zločin, daću ti primer Jevreja (jer te za Srbe boli kurac, i tebi slične).
Jevreji bi jednog čoveka nekako prežalili, ali 6 miliona ne mogu nikako - i nikada.
Voleo bih da vidim kako bi se ti, i tebi slični, proveli kada bi Jevrejima rekli ... šta kenjate, koji moj, jedan nevino ubijeni je zločin, a vi stalno petljate sa tih vaših 6 miliona.
Zamišljam kako bi se ijedan Švaba proveo da tako nešto kaže Jevrejima.
Pun nam je kurac vas, koji kada nemaju argument, izbace tu frazu o 'jednom ubijenom čoveku'.
Ne, taj jedan ubijeni nije apsolutni kriterijum zločina.
Nego je svaki pojedninačni nevino ubijeni muka za sebe.
Dva ubijena su mnogo više od jednog ubijenoga, a 100 hiljada ili dvesto, ili milion, samo budale mogu da svedu na toga jednoga.
Dakle, ozbiljni narodi sve svoje žrtve broje - do poslednje.
Drugi neka broje svoje.
panta panta 19:07 12.05.2023

Re: Molim vas poslušajte

Filip Mladenović
predatortz
Te ratne 1992. godine dečaku Ziji Ribiću četnici su pobili celu porodicu!
I NIKO NIJE OSUDJEN!!!


Filipe, da se ne ponašamo kao kreteni...
Kad bi sad počeli kačiti tekstove na ovaj blog o svakoj pojedinačnoj sudbini Srba pobijenih od muslimana i Hrvata u XX veku, a da za to niko nije osuđen, server to ne bi izdržao.

Zato, prestani da se glupiraš i zadrži bar minimum dostojanstva.
Takođe, prestani da nas tretiraš kao idiote.


Ovim groznim primerom romskog stradanja želeo sam samo da pokažem da je baratanje ciframa žrtava i njihovo deljenje na "naše" i na "njihove" ispod svakog dostojanstva!

Bolje reći, IDIOTLUK!

Zašto je to idiotluk?
Zašto da ne saznamo koliko je pobijeno naših, kada već moramo da znamo koliko je pobijeno njihovih?
Pa, nemoj kao što je bilo pod drugom Titom.
Na svakom spomeniku bilo da su fašisti pobili neke ljude.
A kada pročitaš imena i prezimena, vidi se da to nisu bili neki, nego, veeeelikom većinom, pobijeni Srbi.
A ubice nisu bili neki andifajnd fašisti, nego neki vrlo konkretni ustaše.
U to vreme, elitni pripadnici hrvatskog naroda.
Kako bi njihov Stipe Mesić, na ustaškom skupu u Australiji rekao, tim ustašama i njihovom nakotu - mi smo pobedili dva puta, 41. i 45.
A budale od Srba se tom istom Mesiću dive da je demokrata.
Jebo vas Mesić!
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:15 13.05.2023

Re: Molim vas poslušajte

panta
Filip Mladenović
predatortz
Te ratne 1992. godine dečaku Ziji Ribiću četnici su pobili celu porodicu!
I NIKO NIJE OSUDJEN!!!


Filipe, da se ne ponašamo kao kreteni...
Kad bi sad počeli kačiti tekstove na ovaj blog o svakoj pojedinačnoj sudbini Srba pobijenih od muslimana i Hrvata u XX veku, a da za to niko nije osuđen, server to ne bi izdržao.

Zato, prestani da se glupiraš i zadrži bar minimum dostojanstva.
Takođe, prestani da nas tretiraš kao idiote.


Ovim groznim primerom romskog stradanja želeo sam samo da pokažem da je baratanje ciframa žrtava i njihovo deljenje na "naše" i na "njihove" ispod svakog dostojanstva!

Bolje reći, IDIOTLUK!

Zašto je to idiotluk?
Zašto da ne saznamo koliko je pobijeno naših, kada već moramo da znamo koliko je pobijeno njihovih?
Pa, nemoj kao što je bilo pod drugom Titom.
Na svakom spomeniku bilo da su fašisti pobili neke ljude.
A kada pročitaš imena i prezimena, vidi se da to nisu bili neki, nego, veeeelikom većinom, pobijeni Srbi.
A ubice nisu bili neki andifajnd fašisti, nego neki vrlo konkretni ustaše.
U to vreme, elitni pripadnici hrvatskog naroda.
Kako bi njihov Stipe Mesić, na ustaškom skupu u Australiji rekao, tim ustašama i njihovom nakotu - mi smo pobedili dva puta, 41. i 45.
A budale od Srba se tom istom Mesiću dive da je demokrata.
Jebo vas Mesić!


Pre tog Mesića bio je Zloba, i to par godina ranije, 28. juna 1989. na Gazimestanu, kada je nagovestio i oružane bitke. Pa je taj isti Zloba 1991. izjavio "da ako ne umemo da radimo, umemo da se bijemo".

I onda je nastala klanica, u kojoj su tamo neki "Simini četnici" zaklali i streljali celu užu i širu porodicu romskog dečaka Zije Ribića.

I niko za to nije osudjen!

Da li su te žrtve iz porodice Zije Ribića naše ili njihove?

Znate li šta je dečaku Ziji Ribiću rekla Dragana Djekić, jedna od oslobodjenih zlotvora,
pre nego što mu je zarila nož i gurnula u jamu?
"Idi kod mame!"


panta panta 05:26 13.05.2023

Re: Molim vas poslušajte

Filip Mladenović
panta
Filip Mladenović
predatortz
Te ratne 1992. godine dečaku Ziji Ribiću četnici su pobili celu porodicu!
I NIKO NIJE OSUDJEN!!!


Filipe, da se ne ponašamo kao kreteni...
Kad bi sad počeli kačiti tekstove na ovaj blog o svakoj pojedinačnoj sudbini Srba pobijenih od muslimana i Hrvata u XX veku, a da za to niko nije osuđen, server to ne bi izdržao.

Zato, prestani da se glupiraš i zadrži bar minimum dostojanstva.
Takođe, prestani da nas tretiraš kao idiote.


Ovim groznim primerom romskog stradanja želeo sam samo da pokažem da je baratanje ciframa žrtava i njihovo deljenje na "naše" i na "njihove" ispod svakog dostojanstva!

Bolje reći, IDIOTLUK!

Zašto je to idiotluk?
Zašto da ne saznamo koliko je pobijeno naših, kada već moramo da znamo koliko je pobijeno njihovih?
Pa, nemoj kao što je bilo pod drugom Titom.
Na svakom spomeniku bilo da su fašisti pobili neke ljude.
A kada pročitaš imena i prezimena, vidi se da to nisu bili neki, nego, veeeelikom većinom, pobijeni Srbi.
A ubice nisu bili neki andifajnd fašisti, nego neki vrlo konkretni ustaše.
U to vreme, elitni pripadnici hrvatskog naroda.
Kako bi njihov Stipe Mesić, na ustaškom skupu u Australiji rekao, tim ustašama i njihovom nakotu - mi smo pobedili dva puta, 41. i 45.
A budale od Srba se tom istom Mesiću dive da je demokrata.
Jebo vas Mesić!


Pre tog Mesića bio je Zloba, i to par godina ranije, 28. juna 1989. na Gazimestanu, kada je nagovestio i oružane bitke. Pa je taj isti Zloba 1991. izjavio "da ako ne umemo da radimo, umemo da se bijemo".

I onda je nastala klanica, u kojoj su tamo neki "Simini četnici" zaklali i streljali celu užu i širu porodicu romskog dečaka Zije Ribića.

I niko za to nije osudjen!

Da li su te žrtve iz porodice Zije Ribića naše ili njihove?

Znate li šta je dečaku Ziji Ribiću rekla Dragana Djekić, jedna od oslobodjenih zlotvora,
pre nego što mu je zarila nož i gurnula u jamu?
"Idi kod mame!"



A pre Slobe nije bio niko?
Te ustaše nisu bile pre Slobe?
41. i 45. nisu pre Slobe.
Vi budaletine, koje za sve imate lakonsko objašnjenje o Slobi, nikako da navedete gde je to on rekao da će druge da bije - iz čista mira.
Daj neki citat, neku izjavu.
A onda poslaži sve one koji su oštrili noževe da se, konačno, reše Srba.
Svoditi mučne odnose Srba sa neprijateljskim narodima u okruženju je svojevrsna idiotarija.
No, nije ni čudo.
Takve mantre i jesu domet idiota.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:47 11.05.2023

E ljudi

A zašto mi uopšte i dalje komentarišemo Filipove postove?

Ovo je jezivo. Čovek je počinio zloćin u najavi sa ovim postom.

Evo ja se sada zaklinjem, mrtvom majkom i živim detetom da neću nikada više ostaviti komentar na blogu Filipa Mladenović posle ovoga.


A vi, svako po savesti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:50 11.05.2023

Re: E ljudi

vrabac_onaj
A zašto mi uopšte i dalje komentarišemo Filipove postove?

Ovo je jezivo. Čovek je počinio zloćin u najavi sa ovim postom.

Evo ja se sada zaklinjem, mrtvom majkom i živim detetom da neću nikada više ostaviti komentar na blogu Filipa Mladenović posle ovoga.


A vi, svako po savesti.


Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima!
predatortz predatortz 22:53 11.05.2023

Re: E ljudi

Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima!


Šta?
To što si uspeo da se zgadiš jednom od najumerenijih ljudi na ovom mestu?


Filip Mladenović Filip Mladenović 22:58 11.05.2023

Re: E ljudi

De gustibus non est disputandum...
maksa83 maksa83 23:00 11.05.2023

Re: E ljudi

Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima!

Filipe ne loži se u principu je prva strana ili njena polovina bukkake reakcija na tvoje pisanije a onda stvari odlutaju u svim smerovima i stabilišu se u uobičajenim č vs p i tvoja-mama-kurva-ne-tvoja-mama-još-veća-kurva raspravama koje veze sa tobom i tvojim tekstom nemaju.
gvozden1 gvozden1 23:09 11.05.2023

Re: E ljudi

Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima

Da si iole pametan sad bi makar shvatio koliko si govno.
Ali tebi ni ovo nije dosta.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:27 11.05.2023

Re: E ljudi

gvozden1
Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima

Da si iole pametan sad bi makar shvatio koliko si govno.
Ali tebi ni ovo nije dosta.


Od takvih poput Vas uvreda, psovka, ružna reč... je najlepši kompliment.

Hvala Vam!
shmoo shmoo 09:10 12.05.2023

Re: E ljudi

Filip Mladenović
vrabac_onaj
A zašto mi uopšte i dalje komentarišemo Filipove postove?

Ovo je jezivo. Čovek je počinio zloćin u najavi sa ovim postom.

Evo ja se sada zaklinjem, mrtvom majkom i živim detetom da neću nikada više ostaviti komentar na blogu Filipa Mladenović posle ovoga.


A vi, svako po savesti.


Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima!










panta panta 19:15 12.05.2023

Re: E ljudi

Filip Mladenović
vrabac_onaj
A zašto mi uopšte i dalje komentarišemo Filipove postove?

Ovo je jezivo. Čovek je počinio zloćin u najavi sa ovim postom.

Evo ja se sada zaklinjem, mrtvom majkom i živim detetom da neću nikada više ostaviti komentar na blogu Filipa Mladenović posle ovoga.


A vi, svako po savesti.


Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima!

Ne, to nije kompliment.
To je zgražavanje ozbiljnog čoveka.
Karakternog.
Koji više nema stomak da čita tvoje splačine.
Na moju sreću, ili nesreću, ko bi ga znao, ja imam dobar stomak, te neću prestati da komentarišem ove tvoje splačine.
Ne zbog tebe, nego zbog sebe.
I možda još ponekog.
Na žalost, ili na sreću, splačine od tebe, i tebi sličnih, su dovoljno smrdljive da se ovde ne mogu ignorisati.
To bi bilo slično tome kao onom što reče veliki Bob Dilan - da Srbi mogu da namirišu Hrvate.
Tako i ljudi ove tvoje splačine.
I komentarisaće ih u velikom broju.
Jer sa vama nema koegzistencije.
Niti sklanjanja vama!
Pa zamisli da ti se svi sklone!?
A da ti i dalje prenosiš te splačine kreirane u agitprop štabovima nama neprijateljskih narodčića.
Kada kažem nama, ne mislim na tebe i tebi slične.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:03 13.05.2023

Re: E ljudi

panta
Filip Mladenović
vrabac_onaj
A zašto mi uopšte i dalje komentarišemo Filipove postove?

Ovo je jezivo. Čovek je počinio zloćin u najavi sa ovim postom.

Evo ja se sada zaklinjem, mrtvom majkom i živim detetom da neću nikada više ostaviti komentar na blogu Filipa Mladenović posle ovoga.


A vi, svako po savesti.


Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima!

Ne, to nije kompliment.
To je zgražavanje ozbiljnog čoveka.
Karakternog.
Koji više nema stomak da čita tvoje splačine.
Na moju sreću, ili nesreću, ko bi ga znao, ja imam dobar stomak, te neću prestati da komentarišem ove tvoje splačine.
Ne zbog tebe, nego zbog sebe.
I možda još ponekog.
Na žalost, ili na sreću, splačine od tebe, i tebi sličnih, su dovoljno smrdljive da se ovde ne mogu ignorisati.
To bi bilo slično tome kao onom što reče veliki Bob Dilan - da Srbi mogu da namirišu Hrvate.
Tako i ljudi ove tvoje splačine.
I komentarisaće ih u velikom broju.
Jer sa vama nema koegzistencije.
Niti sklanjanja vama!
Pa zamisli da ti se svi sklone!?
A da ti i dalje prenosiš te splačine kreirane u agitprop štabovima nama neprijateljskih narodčića.
Kada kažem nama, ne mislim na tebe i tebi slične.


Sinoć je normalni, kulturni, civilizovani... Beograd dao upečatljiv i blistav odgovor svim mrziteljima drugih i drugačijih.

Čast mi je što sam šetao i delio osećaj uzvišene normalnosti sebi sličnih!
panta panta 10:43 14.05.2023

Re: E ljudi

Filip Mladenović
panta
Filip Mladenović
vrabac_onaj
A zašto mi uopšte i dalje komentarišemo Filipove postove?

Ovo je jezivo. Čovek je počinio zloćin u najavi sa ovim postom.

Evo ja se sada zaklinjem, mrtvom majkom i živim detetom da neću nikada više ostaviti komentar na blogu Filipa Mladenović posle ovoga.


A vi, svako po savesti.


Ovo je jedan od najboljih komplimenata mojim veoma čitanim i komentarisanim blogovima!

Ne, to nije kompliment.
To je zgražavanje ozbiljnog čoveka.
Karakternog.
Koji više nema stomak da čita tvoje splačine.
Na moju sreću, ili nesreću, ko bi ga znao, ja imam dobar stomak, te neću prestati da komentarišem ove tvoje splačine.
Ne zbog tebe, nego zbog sebe.
I možda još ponekog.
Na žalost, ili na sreću, splačine od tebe, i tebi sličnih, su dovoljno smrdljive da se ovde ne mogu ignorisati.
To bi bilo slično tome kao onom što reče veliki Bob Dilan - da Srbi mogu da namirišu Hrvate.
Tako i ljudi ove tvoje splačine.
I komentarisaće ih u velikom broju.
Jer sa vama nema koegzistencije.
Niti sklanjanja vama!
Pa zamisli da ti se svi sklone!?
A da ti i dalje prenosiš te splačine kreirane u agitprop štabovima nama neprijateljskih narodčića.
Kada kažem nama, ne mislim na tebe i tebi slične.


Sinoć je normalni, kulturni, civilizovani... Beograd dao upečatljiv i blistav odgovor svim mrziteljima drugih i drugačijih.

Čast mi je što sam šetao i delio osećaj uzvišene normalnosti sebi sličnih!

Kakve ti veze imaš sa tim delom naroda?
Da nisu i svi ti koji su demnostrirali ljubitelji turčina Senada Hadžifejzovića, njegovog (i tvog) smatranja o genocidnosti srpskog naroda, te njemu sličnih?
Pitao si ih?
maliperica maliperica 20:05 14.05.2023

Re: E ljudi

vrabac_onaj
A zašto mi uopšte i dalje komentarišemo Filipove postove?

Ovo je jezivo. Čovek je počinio zloćin u najavi sa ovim postom.

Evo ja se sada zaklinjem, mrtvom majkom i živim detetom da neću nikada više ostaviti komentar na blogu Filipa Mladenović posle ovoga.


A vi, svako po savesti.


predatortz predatortz 07:36 12.05.2023

Filip Mlladenović

= Simo Spasić "istraživačkog novinarstva"!
Filip Mladenović Filip Mladenović 07:53 12.05.2023

Re: Filip Mlladenović

Zahvaljujem Vam se i na ovom komplimentu!
predatortz predatortz 08:02 12.05.2023

Re: Filip Mlladenović

Filip Mladenović
Zahvaljujem Vam se i na ovom komplimentu!


U svako doba!




Filip Mladenović Filip Mladenović 09:33 12.05.2023

Kako sam izbačen sa RTS-a?

https://stopmobingu.wordpress.com/
bata_nimbus bata_nimbus 14:54 12.05.2023

Генеза зла

Има ли у наведеном породичном стаблу можебити још комуњара и присталица Анта Марковића? Да случајно Ненад К. није управо такав? или то не иде у твоје рачуновдство?
Колико је од тих Кецмановића било у КПЈ?
Да питамо шта је са чукун дедом и наврдетом мајора Кецмановића? Каква су они дела чињели?
И, да ли је мајор Кецмановић само то у свом животу урадио? како је дошао до чина мајора? Да ли си ти сигуран да је то било баш тако како си описао? Какви су ти Звицери били и шта су радили?
Знаш ли да су управо тих година Црногорци у великој множини, по 600-700 "пушака", упадали у Херцеговину и пустошили је. Зло грдно чинили. Знаш ли да је жандармерија морала да их разгони топовима?
Знаш ли да су после једног таквог злочиначког упада многа села остала у стању глади? Да је само у селу Врањска забележено 71 дете у стању глади и хитне социјалне потребе?
Како су такви подаци промакли у твојим истраживањима, која, чини ми се, почињу и завршавају се на неком монтенегринском, дакле зеленашком, дакле фашистичком, сајту?
ИТД.
Но, средишње питање "Шумадинче" је да није неко твој био у партизанима, и шта је тај твој радио за време рата и, особито, после рата?
У Шумадији је партизана било шака јада по бројности и планина јада по злу.
Отвори се па да напишемо један роман реку. Крви, наравно.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:12 12.05.2023

Re: Генеза зла

Pročitajte ceo tekst bloga, u kome lepo piše da je za razliku od zlikovca Dragutina Kecmanovića, njegov rodjeni brat bio sušta, ljudska suprotnost:

Vojislav Kecmanović, zvani Đedo (Čitluk kod Prijedora, 1881, Sarajevo, 25. marta 1961.), lekar, učesnik Balkanskih ratova i Narodnooslobodilačke borbe i prvi predsednik NR Bosne i Hercegovine.

Gimnaziju je pohađao u Sarajevu, Reljevu i Sremskim Karlovcima. Studirao je medicinu od 1905. do 1911. godine u Pragu, gde je i diplomirao. Kao lekar radio je u Tuzli, odakle je za vreme Balkanskih ratova prešao u Srbiju i učestvovao u njima kao dobrovoljac.

Posle rata vratio se u Tuzlu, a zatim je živeo i radio u Sarajevu. U banjalučkom veleizdajničkom procesu osuđen je na 5 godina robije, koju je izdržavao u Banja Luci i u Zenici. Od 1918. godine bio je lekar u Bijeljini. Bio je predsednik kulturno-prosvetnog društva i čitaonice „Filip Višnjić" i istaknuti kulturni radnik.

Uključivši se u Narodnooslobodilačku borbu, prebacio se juna 1943. godine na oslobođenu teritoriju. Iste godine bio je izabran za člana Antifašističkog veća narodnog oslobođenja Jugoslavije i za predsednika ZAVNOBiH-a, ratne Vlade Bosne i Hercegovine.

Od 26. aprila 1945. do novembra 1946. godine bio je predsednik Prezidijuma Narodne skupštine NR Bosne i Hercegovine.
bata_nimbus bata_nimbus 17:36 12.05.2023

Re: Ре: Генеза зла

Ма прочито. Питам да ли је Н. К. припадао КПЈ, па затим реформистима, дружио се интензивно са Антом Марковићем? Јесте, тако је. Ако су теби промакли подаци којих чак и на Википедији има, па затим не знамо одговор колико Кецмановића има при режимима (у политичком смислу) од '44, текст није објективан. Пошто недостају многе друге важне информације, твој текст вреди колико и историја НОБ по Булајићу.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:10 12.05.2023

Re: Ре: Генеза зла

U jednom od svojih komentara objasnio sam suštinu bloga:

Tekst o istoriji familije Kecmanović, prepisan, neprepisan, skraćen, doradjen, dopunjen, redigovan, plagiran... u metaforičnom smislu je istorija Srbije tokom XX veka i početkom XXI stoleća: sa jedne strane normalni, obrazovani, prosvećeni, civilizovani ljudi (ovde ih posprdno etiketiraju terminom "drugosrbijanci", a sa druge strane psihopate, sociopate, masovne ubice..., koji sebe vole da zovu rodoljubima, patriotama, srbendama...
gedza.73 gedza.73 18:14 12.05.2023

Re: Ре: Генеза зла

Tekst o istoriji familije...
sa jedne strane normalni

Filipe, aj me ne vuci za jezik
bata_nimbus bata_nimbus 18:20 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Генеза зла

Filip Mladenović
У једном од својих коментара објаснио сам суштину блога:

Текст о историји фамилије Кецмановић, преписан, непреписан, скраћен, дорађен, допуњен, редигован, плагиран... у метафоричном смислу је историја Србије током XX века и почетком XXI столећа: са једне стране нормални, образовани, просвећени, цивилизовани људи (овде их поспрдно етикетирају термином "другосрбијанци", а са друге стране психопате, социопате, масовне убице..., који себе воле да зову родољубима, патриотама, србендама...


Рачунаш ако хиљаду пута поновиш то што си написао, да ће постати истина?
Неће. Напротив, и овде, колико пратим, све више изазиваш нелагоду код људи. Губиш подршку.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:24 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Генеза зла

Ma kakva podrška?!

Ponavljam suštinu:

Tekst o istoriji familije Kecmanović, prepisan, neprepisan, skraćen, doradjen, dopunjen, redigovan, plagiran... u metaforičnom smislu je istorija Srbije tokom XX veka i početkom XXI stoleća: sa jedne strane normalni, obrazovani, prosvećeni, civilizovani ljudi (ovde ih posprdno etiketiraju terminom "drugosrbijanci", a sa druge strane psihopate, sociopate, masovne ubice..., koji sebe vole da zovu rodoljubima, patriotama, srbendama...
gedza.73 gedza.73 18:26 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Генеза зла

sa jedne strane normalni,

I šta kažu Plaskovčani? Za familiju?
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:32 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Генеза зла

Ne znam šta kažu Plaskovčani, ali znam šta piše Basara:

"...Lepo je to onomad postavio Boro Dežulović, citiraću po sećanju: „Nezapamćeni zločini se periodično ponavljaju - i sva je prilika da će se ponavljati sve češće - zato što prethodni nezapamćeni zločin prekonoć padne u zaborav.“ U suštini, u Srbiji se pamte - i to vrlo, vrlo površno, o godišnjicama i parastosima - isključivo zločini koje su počinili Nemci, ustaše, „balije“ i „Šiptari“, dočim se zločini građana Srbije nad građanima Srbije maltene i ne računaju ili - ako se ipak uračunaju - padaju u zaborav posle kratkotrajne masovne ožalošćenosti.

Osvrnimo se na period od početka devedesetih do danas, nemojmo zalaziti dalje u prošlost, i muka će nas uvatiti. Crna serija je počela dvama žrtvama devetomartovskih demonstracija, ratnom (i posleratnom) serijom masovnih zločina po regionu, ali i na domaćem terenu. Usledila je serija atentata, počev od šest neuspelih na Vuka Draškovića do uspelih streljanja Slavka Ćuruvije, Ivana Stambolića i na kraju Zorana Ðinđića.

Onda se desila serija pasivnih masovnih zločina u organizaciji dimuvira, Tadića i Koštunice, koji su, mic po mic, vratili Srbiju na fabrička velikosrpska populistička podešavanja. Sve je to kulminiralo paljevinom i razaranjem glavnog grada države po naređenju premijera iste te države, koje je odnelo jedan život. Tadić je guzicu svoju - ne znam da li i dušu - spasao tako što je uzeo lekarsko opravdanje i zbrisao u Rumuniju."
bata_nimbus bata_nimbus 23:14 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Је ли, фанатиче, да је 1973 неко зло направило дете рођено 1960. да ли би то довео у везу са комунистичком револуцијом и послератним терором?

Иначе, злочини о којима је сада реч, немају никакве везе са твојим "великосрпством", ни са популизмом. Да имају, не би страдали Срби. А жртве су без изузетка Срби. Дакле злочини се морају повезати искључиво са неким обликом (крипто)аутошовинизма. У каквој окупираној држави живимо, где домаћи издајници, у које спада и твоја маленкост,жаре и пале од '44, из генерације у генерацију, и где децу васпитавају окупатори, а школа Владислав Рибникар је најбољи и непорециви пример те ЕУ-лефтард лоботомије, не може бити другачије него што јесте. Није несретни Коста учио уз гусле него је славио "Ноћ вештица". Коста и популизам?! Па баш немаш меру у булазни. Гајиш ноћ вештица у школи, добијеш у живо шта си гајио. Тачка. Злочини имају искључиво везе са елитом, западњачким стилом васпитања и образовања деце. И то је очито. Али, ви комуњаре немате ни трунке саосећања, ништа. Да имате, не би ти тако срамотно писао.
maksa83 maksa83 23:22 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

а школа Владислав Рибникар је најбољи и непорециви пример те ЕУ-лефтард лоботомије

Kao bivši učenik te škole, dakle u moje ime, a i u ime dece koja tamo sada idu, poručujem ti da se naglabaš kurčne. Dodatno, jebem ti i mater kojoj si ispao iz dupeta.

Drtino raspala.
bene_geserit bene_geserit 23:42 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Kao bivši učenik te škole, dakle u moje ime, a i u ime dece koja tamo sada idu, poručujem ti da se naglabaš kurčne.

Crni Makso, nešto učestalo u zadnje vreme nudiš "kurčinu" na glabanje i to sve nekim muškim blogokolegama, nije valjda da pod stare dane menjaš seksualnu orjentaciju?
Sve je to rezultat EU-leftard lobotomije ...
maksa83 maksa83 23:43 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Crni Makso, nešto učestalo u zadnje vreme nudiš "kurčinu" na glabanje i to sve nekim muškim blogokolegama,

Kakav si ti jedan ljubomorko...
angie01 angie01 23:54 12.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Shaolin/Buda Ma-gi-ja.
emilia emilia 06:11 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

SVETISLAV BASARA: Milutinovo proročanstvo


Možda ste se nekad zapitali zašto su belosvetske vojske odustale od upotrebe bojnih otrova, naoko vrlo efikasnog i jeftinog oružja. Možda zbog konvencije o zabrani takvog naoružanja? Ma jok. Nego zbog dobrobiti sopstvenih guzica. Bojni otrovi su mačevi sa dve oštrice, ispališ otrovnu granatu, vetar promeni pravac i pogušiš svoje ljudstvo.


Bojne otrove je nemoguće kontrolisati. Slično je i sa agresivnošću. I nju je moguće kontrolisati taman koliko i bojne otrove. Nasilje je slepo, uvek je samo sebi cilj, koji se, doduše, često obmotava ukrasnim papirima borbe za raznorazne „svete“ i „uzvišene“ ciljeve. Nemojte imati iluzije, Jung je davnih dana utvrdio: ne samo da svaki čovek može biti ubica nego su svi ljudi ubice, samo što ogromna većina savladava ubilački nagon.


Još kaže Jung da je za savladavanje ubilačkih poriva najvažnija kultura. U tom smislu ono juče pomenuto društvenodogovorno radno telo - koje se nikada neće formirati, a i kad bi se formiralo, ne bi uspelo da okupi smrtno posvađane društvenopolitičke personae dramatis - moralo bi staviti prst na čelo i kao drugu tačku dnevnog reda postaviti pitanje: Da li su ubilački pokliči - „ubij, zakolji, da Šiptar ne postoji“ i „nož, žica, Srebrenica“, koji odjekuju sa stadiona serbskih, deo naše „tradicionalne“ kulture ili bi ih možda trebalo, kao u SFRJotu, kažnjavati sa po šest meseci mardelja, koliko je sledovalo za krivično delo raspirivanje nacionalne i verske mržnje?


Poseban je problem što najmanje 40% virtuelnog radnog tela misli isto što i navijači - samo njima prepušta da to kažu - i što su upravo ti svati i njihovi oci (često ih pominjem, imena i prezimena poznati redakciji) stvorili atmosferu džihada u kom je sve dozvoljeno, a mnogi su za taj rad nagrađeni i članstvom u SANU.


Jedva da je manji problem drugih 40% društvenodogovaračkih vijećnika koji u duši ne misle kao napred pomenuti, ali koje savršeno boli qwrz što se po stadionima arlauče „ubij, zakolji, da Šiptar ne postoji“ i „nož, žica, Srebrenica“, a ako ih potajno i boli, ne usuđuju se da to javno kažu da ih prvih 40% ne bi optužilo za autošovinizam i izdaju nacionalnih interesa.


Zaboravlja se gvozdeno pravilo: ako dehumanizuješ druge narode, dehumanizovaćeš i sopstveni, a upravo se to - u sadejstvu sa Porfirijevim i Ružićevim „zapadnim vrednostima“ - dogodilo našem narodu. Mrzeći sve oko sebe - uključujući i strane sveta - završili smo mrzeći jedni druge i na kraju i same sebe.


Nije to tako od vremena usual suspectsa - Miloševića i devedesetih - u Srbiji je tako od polovine XIX veka, o čemu je svedočanstvo ostavio sin pisca Načertanija Milutin Garašanin, koji je u dnevnik zapisao: „Ovakav patriotizam (vrlo sličan današnjem) će nas odvesti u propast.“


Rekosmo napred: nasilje je slepo - ako „Šiptar“ ili „Musliman“ nisu dostupni, dobar je i prvi Srbin na koga nasilnik naiđe. Mislite o tome.
panta panta 06:25 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Evo ga bot sa porcijom citata od raznoraznih budaletina.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:02 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Pa da utvrdimo gradivo iz osnovne škole kućnog vaspitanja i elementarne kulture:

"Zaboravlja se gvozdeno pravilo: ako dehumanizuješ druge narode, dehumanizovaćeš i sopstveni, a upravo se to - u sadejstvu sa Porfirijevim i Ružićevim „zapadnim vrednostima“ - dogodilo našem narodu. Mrzeći sve oko sebe - uključujući i strane sveta - završili smo mrzeći jedni druge i na kraju i same sebe."
gedza.73 gedza.73 11:01 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Pa da utvrdimo gradivo iz osnovne škole kućnog vaspitanja i elementarne kulture:
"Zaboravlja se gvozdeno pravilo: ako dehumanizuješ druge narode, dehumanizovaćeš i sopstveni

Upravo si ti to uradio sa blogom. Dehumanizovao si celu jednu porodicu i javno naveo imena ljudi iz te porodice podmećući im neki Kainov greh. A kao diplomirani novinar.


bata_nimbus bata_nimbus 11:23 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Filip Mladenović
Па да утврдимо градиво из основне школе кућног васпитања и елементарне културе:

"Заборавља се гвоздено правило: ако дехуманизујеш друге народе, дехуманизоваћеш и сопствени, а управо се то - у садејству са Порфиријевим и Ружићевим „западним вредностима“ - догодило нашем народу. Мрзећи све око себе - укључујући и стране света - завршили смо мрзећи једни друге и на крају и саме себе."


Обрни окрени, аутошовинизам је у питању. Ако тврдиш да "Рибникар" ври од четника, то се обрати Макси да ти објасни неке ствари.
Да поставимо твоје грчевито батргање цитатима са главе на ноге. "Ако дехуманизујеш свој народ, дехуманизоваћеш и своју породицу". То ти је челично правило. Леп доказ тачности тезе је народни херој Саво Ковачевић. То је онај што је ради верности Титу побио пола своје породице,, па кад је завршио, Тито убије њега. Логично.

И генерално, и апсолутно, ако наметнеш један морбидни систем "вредности" насиљем какво нико није чинио, тај ситем ће ти се непрестано враћати новим и новим насиљем.
Оличење тог система, његова врховна вредност је Тито. Тито је био педофил и масовни убица. Његова елита је сабрана у "Рибникару". Ето ти генезе зла.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:31 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Pokušaj da se geneza zla pripiše Titu i njegovom režimu se apsurdna i neutemeljena.

Eskalacija zla je počela sa Zlobom i podrškom tom nikogoviću i niotkudoviću od strane većine srpske elite, i to ovim redom: akademska, politička, medijska, crkvena, vojno-policijska elita.

Slično je i danas, sa podrškom AV režimu!

Masakri 3. i 4. maja 2023. su otužne i grozne potvrde suštine Zlobinog, Koštuničinog i AV režima: mržnja, netrpeljivost, primitivizam, odvratna medijska propaganda, urušavanje prosvete, glupirity TV programi, tabloidno smeće...
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:36 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

gedza.73
Pa da utvrdimo gradivo iz osnovne škole kućnog vaspitanja i elementarne kulture:
"Zaboravlja se gvozdeno pravilo: ako dehumanizuješ druge narode, dehumanizovaćeš i sopstveni

Upravo si ti to uradio sa blogom. Dehumanizovao si celu jednu porodicu i javno naveo imena ljudi iz te porodice podmećući im neki Kainov greh. A kao diplomirani novinar.




Ne, nego sam kroz primer te porodice ukazao na podelu, i to suštinsku, srpskog naroda: sa jedne strane normalni, tolerantni, humani, prosvećeni... pojedinci (često etiketirani kao "drugosrbijanci", a sa druge strane psihopate, sociopate, masovne ubice, ratni zločinci..., koji sebe lažno nazivaju patriotama, rodoljupcima, Srbendama!
predatortz predatortz 12:39 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Filip Mladenović
Pokušaj da se geneza zla pripiše Titu i njegovom režimu se apsurdna i neutemeljena.

Eskalacija zla je počela sa Zlobom i podrškom tom nikogoviću i niotkudoviću od strane većine srpske elite, i to ovim redom: akademska, politička, medijska, crkvena, vojno-policijska elita.

Slično je i danas, sa podrškom AV režimu!

Masakri 3. i 4. maja 2023. su otužne i grozne potvrde suštine Zlobinog, Koštuničinog i AV režima: mržnja, netrpeljivost, primitivizam, odvratna medijska propaganda, urušavanje prosvete, glupirity TV programi, tabloidno smeće...



Ti si ozbiljno bolestan čovek. Kecmanovići treba da te tuže. Takođe i članovi porodica ove stradale dece, čiju tragediju zloupotrebljavaš danima zarad samopromocije i promocije svog bolesnog viđenja srpskog društva. Odnosno, promocije mržnje prema njemu.

Oni koji uređuju ovo mesto neka sebi odgovore na pitanje zbog čega ovo dozvoljavaju.

Ti od ovog mesta praviš veće sneće nego što su Pink, Informer, Parovi i Zadruge u zbiru!

Sklonite ovog čoveka da ne zagađuje više.
Čoveka koji preko mrtve dece širi bolesna snoviđenja.
angie01 angie01 13:30 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Oni koji uređuju ovo mesto neka sebi odgovore na pitanje zbog čega ovo dozvoljavaju.


pa zanimljivo,..ne znam da l da izlistam komentare, tvoje, i jos nekolicine, u kojima se podrzava generisana mrznja i jos podsmesljivo vredjaju drugi, koji se sa time nisu slozili.


Ti od ovog mesta praviš veće sneće nego što su Pink, Informer, Parovi i Zadruge u zbiru!


ako 30 godina imputiras mrznju i nasilje, rezultat ne moze biti leptirici i cvectici, to je reako i tacno je- nije on to izmislio, osvrni se oko sebe, slusaj sta govore strucnjaci,..najlakse je prebaciti na Filipa krivicu, ucitati mu da je on najveci krivac- pazi, ovo je smesno i dok kucam- i to jos ugodno smesten u grupi koja je uvek spremna na kamenovanje slabijeg,...ja se sa njim ne slazem uvek i za ovaj post sam rekla sta sam imala, al da niste preterali sa ovakvim izjavama i grupnim napadima.

ovde neki likovi, pod duplim nalogom vredjaju ucenike jedne skole, koji su jos pretrpeli najvecu tragediju u Beogradu u nekoj novijoj istoriji, a to ste uredno preskocili, sramotno pominjanje malog ubice u magnusovom komentaru isto, glavno je da se obracunavate sa neistomisljenicima- pa bedastoca najstrasnija.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:17 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

predatortz
Filip Mladenović
Pokušaj da se geneza zla pripiše Titu i njegovom režimu se apsurdna i neutemeljena.

Eskalacija zla je počela sa Zlobom i podrškom tom nikogoviću i niotkudoviću od strane većine srpske elite, i to ovim redom: akademska, politička, medijska, crkvena, vojno-policijska elita.

Slično je i danas, sa podrškom AV režimu!

Masakri 3. i 4. maja 2023. su otužne i grozne potvrde suštine Zlobinog, Koštuničinog i AV režima: mržnja, netrpeljivost, primitivizam, odvratna medijska propaganda, urušavanje prosvete, glupirity TV programi, tabloidno smeće...



Ti si ozbiljno bolestan čovek. Kecmanovići treba da te tuže. Takođe i članovi porodica ove stradale dece, čiju tragediju zloupotrebljavaš danima zarad samopromocije i promocije svog bolesnog viđenja srpskog društva. Odnosno, promocije mržnje prema njemu.

Oni koji uređuju ovo mesto neka sebi odgovore na pitanje zbog čega ovo dozvoljavaju.

Ti od ovog mesta praviš veće sneće nego što su Pink, Informer, Parovi i Zadruge u zbiru!

Sklonite ovog čoveka da ne zagađuje više.
Čoveka koji preko mrtve dece širi bolesna snoviđenja.


Duže od 3 decenije bolesna je većina društva Srbije, i to pre svega krivicom, tj. istorijskom neodgovornošću nabrojanih 5 (pet) elita.

Pročitajte pismo Gorana Markovića, upućeno jednom od članova REM-a. Sadržaj tog pisma je sličan suštini ovog bloga: podela srpskog naroda na normalne, uljudjene, kulturne, prosvećene, tolerantne... i na one druge, sociopate, psihopate, korumpirane, prevrtljive, lakome...
bata_nimbus bata_nimbus 15:20 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Filip Mladenović
Покушај да се генеза зла припише Титу и његовом режиму се апсурдна и неутемељена.

Ескалација зла је почела са Злобом и подршком том никоговићу и ниоткудовићу од стране већине српске елите, и то овим редом: академска, политичка, медијска, црквена, војно-полицијска елита.

Слично је и данас, са подршком АВ режиму!

Масакри 3. и 4. маја 2023. су отужне и грозне потврде суштине Злобиног, Коштуничиног и АВ режима: мржња, нетрпељивост, примитивизам, одвратна медијска пропаганда, урушавање просвете, glupirity ТВ програми, таблоидно смеће...

Сад и Коштуница крив за масакр? Јаооо куку нама с томом!

Слободан Милошевић јесте комунистички никоговић, али није ниоткудовић. Он се у политику отиснуо из Блока 45. Исто као и Александар Вучић. Исто као Кораксић и Петричић. Сви они су припадници најоданије Титове преторијанске гарде скупљене у Београду да га чувају. И, ни један се Тита није одрекао.

Али за Тита и титиће масакр не може да се веже?

Ево ти списак Титових жртава из Панчева.

http://www.otvorenaknjiga.komisija1944.mpravde.gov.rs/cr/okrug/

Ту можеш, ако смеш, да нађеш застрашујуће примере партизанске крволочности.

Убијали десу од 11-12 година као "колаборанте-агенте". Наћи ћеш име Лазичић Мите рођеног 1934. убијеног 1945 са поменутом квалификацијом. Разлика је само у томе што је Коста К. затворен, а ови оригинални зликовци и масовне убојице и децоубице су шетали слободно и били уважени чланови друштва, накићени плеханим одликовањима, који су тако васпитавали своје наследнике. Ишли у школе да деци "живом речи" прикажу херојску Народно-ослободилачку борбу.

Што не нађеш бар једну такву породицу, која се скоро сигурно уселила у кућу својих жртава, јела из њихових тањира и спавала у њиховим креветима, па направиш генезу злочиначког случаја? Јер, у СФРЈ такви су били "узор младима" они су управљали целокупним развојем друштва, па дакле и школства.

А да је "ескалација почела са Милошевићем, ево ти доказ. Па ти развијај даље тезу "ко мрзи друге народе, мрзи и свој".

https://www.telegraf.rs/vesti/srbija/3385880-paracin-decenijama-pamti-masakr-u-kasarni-osamljen-i-mutan-pisalo-je-u-dosijeu-ubice-keljmendija

Невоља је што је убица Шиптар, а жртве национално различите... Али не сумњам, ти си врло паметан момак, па ћеш уз асистенцију назочних другова и другарица и гузатог деде Басаре, наћи најурнебеснијије могуће образложење.
angie01 angie01 15:25 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Исто као Кораксић и Петричић. Сви они су припадници најоданије Титове преторијанске гарде скупљене у Београду да га чувају. И, ни један се Тита није одрекао.


ne lupetaj i to jos pod duplim nikom,...ti o tim ljudima nista ne znas i kleveces ih, sklonjen iza maske- sram te bilo.

https://www.telegraf.rs/vesti/srbija/3385880-paracin-decenijama-pamti-masakr-u-kasarni-osamljen-i-mutan-pisalo-je-u-dosijeu-ubice-keljmendija


kome je telegraf validni izvor, bolje da cuti....glavni i odgovorni urednik telegrafa, svakodnevno sedi na pinku i "analizira".
solo solo 16:30 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

i na one druge, sociopate, psihopate, korumpirane, prevrtljive, lakome...


Njih su pravili Turci 500 godina.
bata_nimbus bata_nimbus 18:00 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла


Да , у праву си знамо какав је Телеграф.Може Википедија?
Убио је на спавању четири војника и то: Срђана Симића из Београда, Хазима Џанановића из Кочића код Витеза, Сафета Дудаковића из села Орахово у Босанској Градишци и Горана Бегића из Загреба. Ранио је и пет војника и то: Анту Јазића, Петра Ђекића, Андреја Прешерна, Хусу Ковачевића и Неџида Мехмедовића.
А, да, знамо да Википедија лаже.
Да не развлачимо, ево од твојих:
http://nova-yuga.info/tragedija-u-paracinu-koja-je-potresla-sfrj-i-jna-1987-godine-zasto-je-keljmendi-ubio-4-vojnika-jna/

Емпатија? Где ти се та ствар загубила?

Ја наводим имана страдале деце, лефтарди ништа! Једна длака у обрви да им се помери! Како се осећало дете кога воде на стрељање? У које упиру пушку мортус пијани партизани? О да, својим искуством то потврђује партизански официр Симо Дубајић.
https://narod.hr/kultura/12-lipnja-1945-simo-dubajic-svjedoci-o-pokoljima-na-kocevskom-rogu-ubijali-smo-danima-bez-milosti-a-u-jame-jos-bacali-eksploziv

Можемо ли да замислимо ужас који су преживљавали дечаци које је неки мајор или који клинац Кандић бацио у бунар? Како су се осећали у последњим својим тренуцима док су се у заједничком грчу давили у бунару?

Да ли смо чули још од неког џелата, осим Сима, да се нешто покајао? А десетина хиљада таквих је ходало међу нама. Поганили Србију. Њихова деца и унуци се поносе. Имамо и СКОЈ јбт.

Стиди ли се Наташа Кандић свога оца? Или Зајовићка, која год и који год?
Сваким постом ви лефтарди само показујете колико сте тупи с које год стране вас човек погледа. Одвратни.
И шта има да се чудимо и доказујемо где је извор трагедије из које не можемо да побегнемо?
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:48 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

bata_nimbus

Да , у праву си знамо какав је Телеграф.Може Википедија?
Убио је на спавању четири војника и то: Срђана Симића из Београда, Хазима Џанановића из Кочића код Витеза, Сафета Дудаковића из села Орахово у Босанској Градишци и Горана Бегића из Загреба. Ранио је и пет војника и то: Анту Јазића, Петра Ђекића, Андреја Прешерна, Хусу Ковачевића и Неџида Мехмедовића.
А, да, знамо да Википедија лаже.
Да не развлачимо, ево од твојих:
http://nova-yuga.info/tragedija-u-paracinu-koja-je-potresla-sfrj-i-jna-1987-godine-zasto-je-keljmendi-ubio-4-vojnika-jna/

Емпатија? Где ти се та ствар загубила?

Ја наводим имана страдале деце, лефтарди ништа! Једна длака у обрви да им се помери! Како се осећало дете кога воде на стрељање? У које упиру пушку мортус пијани партизани? О да, својим искуством то потврђује партизански официр Симо Дубајић.
https://narod.hr/kultura/12-lipnja-1945-simo-dubajic-svjedoci-o-pokoljima-na-kocevskom-rogu-ubijali-smo-danima-bez-milosti-a-u-jame-jos-bacali-eksploziv

Можемо ли да замислимо ужас који су преживљавали дечаци које је неки мајор или који клинац Кандић бацио у бунар? Како су се осећали у последњим својим тренуцима док су се у заједничком грчу давили у бунару?

Да ли смо чули још од неког џелата, осим Сима, да се нешто покајао? А десетина хиљада таквих је ходало међу нама. Поганили Србију. Њихова деца и унуци се поносе. Имамо и СКОЈ јбт.

Стиди ли се Наташа Кандић свога оца? Или Зајовићка, која год и који год?
Сваким постом ви лефтарди само показујете колико сте тупи с које год стране вас човек погледа. Одвратни.
И шта има да се чудимо и доказујемо где је извор трагедије из које не можемо да побегнемо?



U nekoliko komentara sam pomenuo sudbinu romskog dečaka Zije Ribića, kome su "Simini četnici" pobili celu užu i širu porodicu.

I niko za taj masakr nije osudjen!

To se desilo 1992. godine, u vreme kada je SANU-Zloba-Ćosić ratna mašinerija uveliko ubijala i progonila "njihove".

E, sada životarimo epiloge četnoidne devize "Svi Srbi u jednoj državi".
gedza.73 gedza.73 19:51 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Filip Mladenović
I niko za taj masakr nije osudjen!

Pa i tvoj 'Tita' za čiji režim kažeš kako nije zločinački nije bio osuđen za masakr
Masakr u Baru (albanski: Masakra e Tivarit) je naziv za masovno ubistvo velikog broja kosovskih Albanaca u Baru koje su počinile jedinice Desete crnogorske brigade NOVJ u proleće 1945. godine, krajem Drugog svetskog rata.

Prema albanskoj verziji, čim su regruti dovedeni unutar zgrade Monopola, Crnogorci su okrenuli puškomitraljeze prema njima i otvorili vatru. Oko 14 časova su napadnuti sa četiri strane svim vrstama oružja kao što su automati, mitraljezi, ručne bombe, pištolji i sl. Istovremeno, vatra je otvorena i na regrute koji su se nalazili u dvorištu "Monopola". Jedan od preživelih, Azem Hajdini, svedoči da je u zgradi bilo oko 1000 ljudi, unutar dvorišta oko 2200 do 2500 ljudi, a neki su ostali na ulici ispred dvorišta. Prostor dvorišta je pretvoren u reku krvi, a zgrada je uništena, sa telima stotine mladića unutar nje.Prema svedočenjima preživelih, pokolj je bio pripremljen, a unapred su bile pripremljene i iskopane jame.

Tela žrtava su bacana u jame, u more, spaljivana ili zakopavana u masovnu grobnicu, pet kilometara od Starog Bara

Ti kao istraživački novinar si sigurno osamdesetih pisao o ovom zločinu, tražio da se kazne odgovorni kao i što si javno objavio imena njihovih potomaka po Beogradu?
Boško Đuričković, politički komesar Primorske operativne grupe, je na neki način opravdao svoje jedinice...
Умро је 16. маја 2003. године у Београду и сахрањен је у Алеји народних хероја на Новом гробљу у Београду.




Filip Mladenović Filip Mladenović 20:32 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Masakr dece i žena 26. marta 1999. godine u Suvoj Reci, koji je počinila srpska policija.

Ukupno je utvrđeno 48 žrtava masakra u Suvoj Reci, a među njima i mnogo dece. Sve žrtve pripadaju porodici Beriša. Žrtve su bile zaključane unutar picerije u koju su policajci bacili dve ručne bombe. Prilikom iznošenja leševa iz picerije policija je ubijala one koji su i dalje pokazivali znake života. Tela žrtava su kasnije transportovana i zakopana u masovne grobnice u blizini policijskog objekta u Batajnici, pored Beograda.

Eshumaciju i identifikaciju žrtava je vršio Institut za sudsku medicinu Medicinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Posmrtni ostaci 46 civila, zajedno sa žrtvama masakra u Velikoj Kruši, su predati članovima porodice i sahranjeni 2014. godine.
magnus magnus 21:00 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Masakr dece i žena 26. marta 1999. godine u Suvoj Reci,
a tjela roditelja onog goranca , profesora tjelesnog, koje su albanci bacili u Bunar , a sudija iz Bg koji je radio u Suvoj Reci i njegova ljubavnica jer se naivni nisu povukli na vrjeme . Filipe živio sam od 96 do početka 99 u Suvoj Reci, da ti malo pričam kad likovi (albanci ) u po bjela dana izađu iz auta sa kalašom i pucaju na drugi auto ( vlasnik tehničkog pregleda , srbin i neki kurac nebitni u DB ) ili kako smo vozili Ladu na pun gas preko Dulje ( između štimlja i suve reke) a nešto automtsko puca iza nas , još nije bilo rata to je 97-8 . a mogo bi ti i o berišancima , prije a i poslje rata
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:06 13.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

Pa je za to trebalo zatvoriti decu i žene u piceriju i baciti ručne bombe unutra, a njihove posmrtne ostatke baciti u jamu u Batajnici?
emilia emilia 04:56 14.05.2023

Turbo tamjanski agitprop 92

magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca

Ispod stola
panta
dragosevacsutra

shmoo shmoo 08:10 14.05.2023

Turbotamjanski agitprop 92 vs правовјерних

лешинара.

emilia
magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca

Ispod stola
panta
dragosevacsutra




А ја, а ја?

Макар пред улазом у кафану?

Сад си ме за срце ујео... Ујела.

Да, изгледа да смо сви ми, и ови побројани и ја,


Filip Mladenović

Duže od 3 decenije bolesna većina društva Srbije



а ти и Филип Младеновић нам се нудите као лекари.

(Мада, да будем искрен, вас двоје ми више личите на некакве шамане из Мале Моштанице него на озбиљну научно засновану медицинарску струку, али то је мој лични утисак на основу вашег перформанса на Блогу Б92.)

Не знам за ове остале, али што се мене тиче ваше услуге ми нису потребне.

Хвала, али не хвала.





solo solo 09:51 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

emilia 04:56 14.05.2023 / *novo
Turbo tamjanski agitprop 92
magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca

Ispod stola
panta
dragosevacsutra


Ovih dana smo se već suočili sa spiskovima imena.

Videli smo i kako se završilo u Ribnikaru.

Nije dobro praviti spiskove.

Nije dobro.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:58 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

A ko je prvi počeo sa pravljenjem spiskova?

Krenite od spiskova za mobilizaciju 1991. godine, pa nastavite sa spiskom spiskova!
predatortz predatortz 10:04 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

solo
emilia 04:56 14.05.2023 / *novo
Turbo tamjanski agitprop 92
magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca

Ispod stola
panta
dragosevacsutra


Ovih dana smo se već suočili sa spiskovima imena.

Videli smo i kako se završilo u Ribnikaru.

Nije dobro praviti spiskove.

Nije dobro.


Ma, tetka Emilia to refleksno... Počne tako što zapisuje školske drugare po nalogu učiteljice, posle prati šta rade komšije, ko nije na liniji... Onda mučeno biće ne može više da se odupre tom porivu.
Šta'š...
predatortz predatortz 10:07 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

Krenite od spiskova za mobilizaciju 1991.




Filipe, istraživački novinaru, koliko je zemalja koje imaju vojske a nemaju spiskove za mobilizaciju?

Jarane, poznat si po tome da se frljaš glupim izjavama, ali ti je ova pri vrhu u toj disciplini.
angie01 angie01 10:43 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

Ma, tetka Emilia to refleksno... Počne tako što zapisuje školske drugare po nalogu učiteljice, posle prati šta rade komšije, ko nije na liniji... Onda mučeno biće ne može više da se odupre tom porivu.


kako da ne,...Emilija, koliko sam prmetila, ne komunicira bas sa nekim odavde, samostalno se pojavljuje i komentarise ono sto vidi, a vidi upravo to,...da uvek jedna ista grupa napada neistomisljenike, cim se neko usudi da kaze da nesto nije tako, ili misli drugacije, krene maltretman, isto kao informer, pink, hepi, a vrlo cesto i mnogo gore i to je jasno ko dan.

...i onda mucena bica, ne mogu vise da se odupru tom porivu!

Šta'š...


eto, tako i tvoja menadzerka zavrsava komentare ove vrste.



Nije dobro praviti spiskove.


ama, nije valjda, kako to nisi rekao tasi, kada ih on pravi-godinama.

solo solo 10:54 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

ama, nije valjda, kako to nisi rekao tasi, kada ih on pravi-godinama.


Taso ako je ovo istina stvarno nije ok.

Ograđujem se drugarice Anđo od ovakvih Tasinih aktivnosti.

Ali nije lepo ni kačiti posmrtnice na blogu.

Slažeš se?
predatortz predatortz 10:58 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

Ali nije lepo ni kačiti posmrtnice na blogu.


Ne kontaš ti to, zemo...
Ne kači to ona što je palančanka! Jok!
Ona to kači jer je borkinja!

Inače, kako bi recimo ti ili ja znali da su izginula deca i da je to strašno?
angie01 angie01 11:01 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

Ali nije lepo ni kačiti posmrtnice na blogu.

Slažeš se?


ja sam to objasnila- nisam imala druge slike i imena te decice, ta posmrtnica se vec pojavila u javnosti,... a ja sam htela da se vidi ko su zrtve, da ne ostane na inicijalima, sifri bez lica, kao da nikada nisu ni bili, dok se o ubici znalo sve i samo o njemu pisalo.
panta panta 11:25 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

emilia
magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca

Ispod stola
panta
dragosevacsutra


Panta ne pije alkohol, ni za stolom, a niti ispod stola.
Naravno, Panta je vrlo cenjen u raznim društvima, pa je često bio u društvu gde se poneko i napije.
Naravno, ti pijani iz Pantinog društva, mogu tebi, FIlipu i vama sličnima, da drže predavanje na koju god temu hoćete - i tako pijani.
Eeeeee, da - kada već vređaš Pantu i pomenute tako prizemnim dosetkama iz tog vašeg kružooka, sve se diveći velemudrostima, te još dodajući, valjda, da su ovi 'ispod stola' psi, mogu samo da ti poručim da sam slobodan da te nabijem na kitonijus (zbog toga), te tebi slične.
Ako si, ipak, muško, što neki blogeri (pred)osećaju, tu bih se zaustavio, uz to da sam raspoložen da priložim neku kintu pa da nađeš nekoga svoje orjentacije - koji bi te nabio na isti.
I, ne najmanje važno - sa pomenutima bih sedeo za stolom vrlo rado, za razliku od vas - govana.
Malo vas je (još), ali ste govna.
Ne mala.
Velika.
solo solo 11:46 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

Ako si, ipak, muško, što neki blogeri (pred)osećaju, tu bih se zaustavio, uz to da sam raspoložen da priložim neku kintu pa da nađeš nekoga svoje orjentacije - koji bi te nabio na isti.




Eto šta ti je primer rodne tolerancije i brige o vlastitom kitonijusu.

Čarli svaka čast.

Što bi reko Tasa - ali stvarno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:52 14.05.2023

Re: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Ре: Генеза зла

... kako smo vozili Ladu na pun gas preko Dulje ( između štimlja i suve reke) a nešto automtsko puca iza nas , još nije bilo rata to je 97-8 .

Tакве ствари су ми познате, али из претходне, ”мирнодопске” деценије када је било припуцавања на полицијска кола у одређеним окукама, било је бачених бомби, а каменовање возова је било редовна појава.
Чак сам једном била у самопослузи у Приштини, врло близу Гранда, када је бачена бомба на суседни локал, нестало је струје, нека стакла попуцала. Нико није страдао, идемо даље.
О мањим местима и селима да не причам, а прошпартала сам КиМ уздуж и попреко.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:55 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

emilia
magnus
bata_nimbus
gvozden1
predatortz
principessa_etrusca
Ispod stola
panta
dragosevacsutra

Кркишина дискретна реинкарнација?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:08 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

predatortz
Krenite od spiskova za mobilizaciju 1991.




Filipe, istraživački novinaru, koliko je zemalja koje imaju vojske a nemaju spiskove za mobilizaciju?

Jarane, poznat si po tome da se frljaš glupim izjavama, ali ti je ova pri vrhu u toj disciplini.


Ne podmećite i ne izvlačite zlonamerne zaključke, tendenciozno istrgnute iz konteksta.

I kad smo kod već kod spiskova za mobilizaciju iz 1991, kako objašnjavate činjenicu da na tom spisku ne beše nijednog sina akademika SANU, tada aktuelnih političara, vladika, književnika, novinara...koji su zagovarali rat i širili govor mržnje, nego izginuše i postadoše doživotni invalidi sinovi radnika i seljaka?!
magnus magnus 14:19 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

tom spisku ne beše nijednog sina akademika SANU, tada aktuelnih političara, vladika, književnika, novinara


ni patrijarhovog malog nisu zvali , ali ni jednog od brozeva
angie01 angie01 14:25 14.05.2023

Re: Turbo tamjanski agitprop 92

ni patrijarhovog malog nisu zvali , ali ni jednog od brozeva


za patrijarha ne znam, al Brozevi su bili bas matori...ti sto su jos zivi bili.
shmoo shmoo 13:51 13.05.2023

Resume



bata_nimbus bata_nimbus 18:21 13.05.2023

Нема више ноплиза

Где су ти ноплизи, богаму...?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:36 13.05.2023

Pismo Gorana Markovića članu REM-a:

Pismo je upućeno filmskom stvaraocu Božidaru Zečeviću, članu REM-a:

Dragi Zeko,

Obraćam ti se kao kolegi, čoveku koga poznajem decenijama i za koga držim da još uvek ima u sebi sačuvanu trunku samopoštovanja. Ujedno, obraćam ti se u ime svih filmskih stvaralaca i radnika koje ti, koliko znam, reprezentuješ u REM-u i čije bi interese trebalo da zastupaš.

Po onome što nas dopire, situacija u organu čiji si član došla je do tačke pucanja. Svima je već dugo jasno da je REM poslednji bastion jednoumlja u Srbiji, institucija koja direktno štiti interesnu grupu na vlasti i ne dozvoljava da bilo koji elektronski medij koji bi izneo kritički stav prema vlasti dobije pravo na život.

Kada to kažem, mislim na perverzne odluke REM-a da nacionalne frekvencije televizije dodeljuje kanalima koji šire mržnju, propagiraju nasilje i emituju pornografske sadržaje, a da one druge, koji kritikuju vlast, drži podalje od ljudi koji ne poseduju kablovsku televiziju.

A tih ljudi, koji imaju pristup isključivo propagandi i lažima koje mogu videti kada proture antenu kroz prozor i uključe svoj televizor ima jako mnogo. Na njima počiva izborni uspeh vladajuće oligarhije koju REM tako disciplinovano servisira.

Ti si, kao filmski stvaralac, dužan da mračnoj sili koja iza svega stoji staneš na put. Na to obavezuju tvoje kolege, etika stvaraoca i, ako hoćeš, elementarni moral. Ti sutra, ako kojim čudom stvari postanu normalne, treba ljudima da pogledaš u oči i objasniš zašto si tako revnosno i beskrupulozno štitio one koji su očigledno nanosili zlo svome narodu.

Neće ti pomoći izvinjenja ili opravdanja da nisi shvatao šta činiš. Jer, kao što ti je poznato – ne znati, nikog ne amnestira, a ti si izgleda, povrh svega, i te kako svestan onoga u čemu trenutno učestvuješ.

Zato te podsećam da shvatiš kako će život teći i posle ovog mračnog doba u kome svi živimo, da zbog toga prizoveš u sebi časnog čoveka i pokušaš, koliko je u tvojoj moći, da se izboriš da slobodu izražavanja i dostojanstven život nas koji živimo u ovim neljudskim vremenima.

Tvoj kolega Goran Marković
emilia emilia 05:14 14.05.2023

VRAĆANJE TRADICIJI

Priču o „našem narodu prepunom empatije, koji savladava sva zla, vodi isključivo odbrambene ratove koje dobija i u ratu i gubi u miru“, pričali su i Pašić i Nikolaj i Ljotić i Ćosić, a priča je i Vučić.


Ta priča je decenijama i decenijama uspešno zasenjivala prostotu i u konačnici nas učinila slepima za realnost.


Nikakvi, dakle, dijalozi, okrugli stolovi, psiholozi i sociolozi. Kakve su, recimo, okrugle stolove, kakve dijaloge upriličavali - i s kakvim su se sociolozima i psiholozima konsultovali eks-ju komunisti - a nasilje je u SFRjotu bilo na istorijskom minimumu svih eks-ju naroda i narodnosti.


Onda smo se sredinom osamdesetih - kad je komunizam prdno u čabar - „vratili tradiciji“. Da bi nas sada - nakon masovnih krvoprolića koja su postala serijska - isti oni koji su nas vratili tradiciji (koristim priliku da ih nabijem na qwrz) - minus umrli, plus novostasali - pozivali da se ponovo vratimo tradiciji.


Nemojte imati iluzije: nasilje, nasilničko ponašanje i nasilne smene vlasti su naša „svetla tradicija“, zaslađena bapskim pričama o tome da smo „narod pun empatije koji savladava sva zla“ i bla-bla. Takođe je naša tradicija da se nasilje počinjeno preko granice smatra junaštvom, a nasilje počinjeno kod kuće - nezapamćenim zločinom.


Ali nasilje, kao što onomad apsolvirasmo, ne zna za granice. Zato mu se granice moraju postavljati, a koje su to granice - i kako se postavljaju - već smo pomenuli - institucije, zakoni, njihova striktna primena.


Ako bi bog dao - bog bi rado dao, ali mi nećemo - da se pojavi politička snaga s takvim programom, konačno bismo se vratili u realnost, a tradicija bi se već snašla.


BASARA
bata_nimbus bata_nimbus 08:12 14.05.2023

ВРАЋАЊЕ ТРАДИЦИЈИ

„Histerična galama o potrebi istrage srpskih ratnih zločina koju već odavno podiže proamerički raspoložena jugoslovenska levica, podseća, nimalo slucajno na one već zaboravljene boljševičke hajke protiv svih onih koji su se mogli učiniti neprijateljima komunističke internacionale. U takvom kontekstu, već drugi put u ovom stoleću Srbima se pripisuju gresi vaseljenskih dimenzija, u još jednom od ratova koji im je mučki podmetnut i čije bi skončanje, pre svega radikalnim sužavanjem srpskog etničkog i istorijskog prostora, a možda i krvavom odmazdom trebalo da otvori jedan miran period telesnih i duhovnih patnji i genetskog propadanja. Bestijalno šikaniranje svega što je srpsko dobilo je svoj pseudointelektualni i kvaziobjektivan izraz u jagmi za otkrivanjem ratnih zločinaca i ono potiče upravo iz onih komunističkih krugova koji su se, mučki prikriveni, umesto ogrtanjem nacionalnim plaštom (kao što je učinila njima suprotstavljena danas vladajuća struktura), naoružali internacionalističkim legitimitetom overenim u ložama naredbodavaca novog univerzalnog poretka. Uspostavljajući ozbiljnu i čvrstu srpegu s centralama svetske moći koje su na čitavu srpsku naciju, kojoj, ve ć inom i sami pripadaju, prilepile kriminalnu poternicu, decenijama duhovno potkupljivana mizernim stipendijama i bednim obećanjima, nova generacija jugoslovenskih boljševika našla je potpore i u poslenicima onih totalitarnih sistema i ideologija od pre pola stoleća koji svoju krvavu misiju nisu uspeli do kraja ispuniti. Pogrde s one strane okeana dolaze jednako od kriptonacista diskretno uvučenih u vrhove spoljne politike najveće svetske sile, i od lažno zabrinutih rabina, zgranutih nad tobožnjim srpskim antijudaizmom, i ta činjenica začuđuje ne manje od jezive stvarnosti u kojoj je najdemokratskija država na svetu postala zagovornik jednog novog imperijalizma, lišenog, međutim, svakog ozbiljnog ideološkog ili teokratskog utemeljenja. Njeni metodi nalaze se u rasponu od bespravnog ujedinjena Nemačke, preko insistiranja na hiperbirokratskoj i mentalno ograničenoj Evropskoj zajednici, sve do medijske propagande i potkulturne subverzuvne agresije kojom se potkopavaju osnove evropske i kulturne i nacionalne samobitnosti, hrišćanske čistote i političkog suvereniteta. U komentarima ovdašnjih i inostranih glasnogovornika novog poretka se rasplamsavanje ratnih sukoba na prostoru nekadašnje Jugoslavije namerno proglašava srpskom zločinačkom agresijom. (...) Na prvi pogled čini se nelogičnim što su u prve redove tobožnje odbrane srpske savesti i nekog univerzalnog humanog čistunstva stali upravo izraziti poslušnici titovskog genocidnog režima, partijski moćnici, partizanski komesari, ili negdašnji eventualni ratni zločinci. U svoj toj maskeradi najizrazitije se ističe upravo onaj sloj srednje generacije koji je, obavljajući poslove po partijskoj dužnosti i zahvaljujući pripadnosti komunisti č kom sistemu, prodro u međunarodne političke, diplomatske, pravne itd. institucije, gde je direktno zavrbovan od zapadnih obaveštajnih sluzbi, ili, jednostavnije i jeftinije, pridobijen ideološkom propagandom i mogu ć nošću neke buduće, lagodne korupcije. Što se intelektualaca tiče, njihova ideološka prekvalifikacija obavljana je boravkom po američkim univerzitetima, koji su naročito od kraja šezdesetih i u sedamdesetim godinama vrveli mnoštvom levičara i komunista najrazličitijih usmerenja, sakupljenih sa svih strana, odasvud gde se takva vrsta učenjaka proizvodi. Međutim, desilo se da je upravo ta levičarska generacija, šuplje elokvencije i konfuzne pameti, makar u domaćim miljeima duhovnog života i sve više, svetovne vlasti, stala u odbranu jednog imperijalističkog i siledžijskog sistema međunarodnih odnosa koji se ipak pokazao bliskim njihovim sopstvenim kolebljivim svetonazorima, ako ni prema čemu drugom a ono totalitarnošću svog karaktera. Jagma za srpskim ratnim zločincima iz najnovijeg rata potpirivana je tendencioznim objavljivanjme materijala opskurne njujorške organizacije „Helsinki Voč“. Spisak osumnjičenih ličnosti, kaže se, sastavljen je upravo u Beogradu. Na ispravnost takve pretpostavke ukazuje i primetno histeričan ton kojim se izlaže dokazni materijal, gde, umesto pouzdanih činjenica i verodostojnih svedočanstava, provejava melodija mržnje prema pojedinim srpskim političarima ili vojnicima. Takođe je karakteristično da su se osumnjičeni većinom isticali, umesto direktnim učešćem u oružanoj borbi, svojom političkom delatnošću ili organizacijom vojnih jedinica, obilascima ratišta, javnim nastupima, a neretko i prejakim izjavama i nezgodnim pretnjama.” („Pogledi“, 30.10.1992, str. 9-11)
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:41 14.05.2023

Re: ВРАЋАЊЕ ТРАДИЦИЈИ

Sve što se izdešavalo od te 1992, tokom proteklih 30 godina, u potpunosti je demantovalo navode iz citiranog teksta.
bata_nimbus bata_nimbus 15:10 14.05.2023

Re: Ре: ВРАЋАЊЕ ТРАДИЦИЈИ

Не да је потврђено, него дословно свака реч.
Али, није у томе поента. Аутор наведеног текста је Никола Самарџић. Да, да. Ваш Никола Самарџић.
Сад да је он једини коме се у моменту просветлило, па да поверујемо у моментална просветљења. Али није, него је то код наше интелектуалне елите епидемија јбт. Нова "партизанска болест" (вид епилепсије који се, од свих зараћених страна, појавио искључиво код партизана).
Списак је предугачак. Међу такве спадају Биљана Србљановић, Вук Драшковић... ту је урнебесни Зоран Ћирјаковић, "двомоторац", Слободан Антонић...Томо Ловрековић... нема краја списку. За нашу тему је битан Светислав Басара, који се овде цитира као какав балкански друид. У својој "патриотској фази" припаднице НВО је називао "гузатим бабама", те ја њега називам "гузати деда". Затим је био жут ко лимун и 15 година просипао бисерје мудрости по Данас-у. И, опала, у новом созерцању ево га под скутом Вучића, посао је Курирац.
https://www.kurir.rs/licni-stav/4160762/famozno-svetislav-basara-vracanje-tradiciji
Држим да је садашње мишљење плод његовог најновијег рекосмо созерцања (контемплације, ко не зна стране српске му речи), те је ред цитирати његова свежа сагледавања у Куриру, а не трућања којих се одрекао.
solo solo 12:09 14.05.2023

Mnogo se briše po blogovima


Baš mnogo.

Da li neko zna da se nije Anđa opet uposlila kao moderator?

Ovo liči na nju.

Brisanje i prekrajanje.

p.s.

Moša

Sad će da se primi sa onim sjaši,odjebi,skloni se.......

Anđo mi te volimo, Anđo mi te volimo.... x100
angie01 angie01 13:48 14.05.2023

Re: Mnogo se briše po blogovima

Mnogo se briše po blogovima

Baš mnogo.


sta je obrisano?...sem tvog ruznog psa, kojeg si namenio Pajketu?
solo solo 14:29 14.05.2023

Re: Mnogo se briše po blogovima

sta je obrisano?...sem tvog ruznog psa, kojeg si namenio Pajketu?


Ne samo kod tebe.

A poklonu se u zube ne gleda.
angie01 angie01 15:20 14.05.2023

Re: Mnogo se briše po blogovima

Ne samo kod tebe.

A poklonu se u zube ne gleda.


lazes ko pas- niko nista nije brisao....ti se rastrcao, kao korisni idot, bot smrdljivi i lazes o drugima...kod mene, bogami, vise neces, takvi smradovi kao ti neka smrde nekom druhgom, ko hoce to da trpi.
solo solo 15:44 14.05.2023

Re: Mnogo se briše po blogovima

lazes ko pas- niko nista nije brisao....ti se rastrcao, kao korisni idot, bot smrdljivi i lazes o drugima...kod mene, bogami, vise neces, takvi smradovi kao ti neka smrde nekom druhgom, ko hoce to da trpi.


Anđa zvana pridev.



Anđo ja sam tvoj



shmoo shmoo 19:10 14.05.2023

Re: Mnogo se briše po blogovima

solo




А видим ја да ми недостаје неки наставни материјал за сутрашње часове!

Други пут да ми кажеш када узимаш нешто од мене да знам.

'Ај за све оне који су заборавили шта их је још учитељица од 1. до 4. основне учила да се само 4 глагола (нисам, нећу, немој и немам) пишу заједно са негацијом, а сви остали одвојено:










mislim, netreba mi



Треба, треба,...

Ја када сам модератор у мојој учионици у школи делим кечеве за такву неписменост.

Зато то треба овде на Блогу Б92.

Ствар опште културе и васпитања.

Тај правопис, мислим.

panta panta 13:34 16.05.2023

Re: Mnogo se briše po blogovima

shmoo
solo




А видим ја да ми недостаје неки наставни материјал за сутрашње часове!

Други пут да ми кажеш када узимаш нешто од мене да знам.

'Ај за све оне који су заборавили шта их је још учитељица од 1. до 4. основне учила да се само 4 глагола (нисам, нећу, немој и немам) пишу заједно са негацијом, а сви остали одвојено:










mislim, netreba mi



Треба, треба,...

Ја када сам модератор у мојој учионици у школи делим кечеве за такву неписменост.

Зато то треба овде на Блогу Б92.

Ствар опште културе и васпитања.

Тај правопис, мислим.


Valjda ne pismenost.
maliperica maliperica 20:14 14.05.2023

Biti Bitan ....

Da, biti bitan.
Mali neuspešan čovek, koga je Rajh davno opisao i stavio u naslov svoje knjige, sve vreme provokacijom izaziva vaše brojne komentare.

Mislio sam ranije da se radi o ideološkoj zaslepljenosti, dečijoj naivnosti u tumačenju događaja , kalimerovom sindromu ....

Sada mi se čini da je u pitanju prosto Filipova potreba da bude bitan.

A on, očigledno , smatra da je bitan ukoliko provokacijom izazove dovoljan broj pregleda ( čitaj vaših komentara )
Podlegao je logici društvenih mreža i nezasitoj potrebi da sebe vidi u većoj ulozi od one koju ima u svom malom , neprimećenom životu.
Gorivo za navedeno ovezbeđujete vi ....
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:28 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

Ma kakvi neuspešan?!

Otac sam mnogo dece i deka još više unuka.

Ili kako bi to Šekspir lepše objasnio: "Osećam se kao stablo, čije se grane povijaju od plodova."
predatortz predatortz 06:14 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

Filip Mladenović
Ma kakvi neuspešan?!

Otac sam mnogo dece i deka još više unuka.

Ili kako bi to Šekspir lepše objasnio: "Osećam se kao stablo, čije se grane povijaju od plodova."


Otac sam i ja. Doduše, unuke još nemam, sinovi su mi mladi.
Znači li to da su ljudi koji nemaju decu neuspešni?
Jer, tako ispade iz ovog tvog komentara.
bene_geserit bene_geserit 08:13 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

Otac sam mnogo dece i deka još više unuka.

E jbga, Idiocracy sve više liči na dokumentarac.
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:42 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

predatortz
Filip Mladenović
Ma kakvi neuspešan?!

Otac sam mnogo dece i deka još više unuka.

Ili kako bi to Šekspir lepše objasnio: "Osećam se kao stablo, čije se grane povijaju od plodova."


Otac sam i ja. Doduše, unuke još nemam, sinovi su mi mladi.
Znači li to da su ljudi koji nemaju decu neuspešni?
Jer, tako ispade iz ovog tvog komentara.


Ne, nego iskazujem šta je za mene glavni, presudni kriterijum uspešnosti u životu.

Ili kako sam to zapisao u svom dnevniku:
LJUBAV JE DAR PRIRODE. SVE OSTALO SU SAMO OMOTI.
solo solo 16:54 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

LJUBAV JE DAR PRIRODE. SVE OSTALO SU SAMO OMOTI.




p.s.

Jedina,iskrena,bezrezervna,večna.

Samo njemu verujem.

principessa_etrusca principessa_etrusca 16:55 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

Otac sam mnogo dece …

Онај ко описује број своје деце са “много”, звучи као неко ко их све не познаје, а можда им свима не зна ни имена.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:20 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

Da, za Vas zvuči...

Suštinski: Deca su melodija večnosti, a unuke i unuci su poezija života.
angie01 angie01 17:25 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

Онај ко описује број своје деце са “много”, звучи као неко ко их све не познаје, а можда им свима не зна ни имена.


e, ajd ostavite decu barem na miru, sta te briga, da l im zna imena ili ne zna,....stvarno ste smaraci nevidjeni, serete bez zadrske.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:57 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

angie01
Онај ко описује број своје деце са “много”, звучи као неко ко их све не познаје, а можда им свима не зна ни имена.


e, ajd ostavite decu barem na miru, sta te briga, da l im zna imena ili ne zna,....stvarno ste smaraci nevidjeni, serete bez zadrske.


Ко говори о деци?
Ја искључиво говорим о оцу који користи реч “много” да опише број своје деце (као да се ради о Зевсу, или у најмању руку краљу Сауду).
angie01 angie01 18:46 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

Ко говори о деци?
Ја искључиво говорим о оцу који користи реч “много” да опише број своје деце (као да се ради о Зевсу, или у најмању руку краљу Сауду).


pa radi se o tome, da li zna imena svoje dece- mislim, kakva uopste suluda ideja,...sta tebe briga kako je on rekao i da li zna ili ne kako mu se zovu deca,...brate, je l mora bas svemu da se daju neki nepostojeci znacaji,...pogledaj sta su ovi tvoji istomisljenici sve lupetali, tu ni trepnula nisi...bas ti nista nije zasmetalo- verovatno si i neku preporuku lupila.
nikvet pn nikvet pn 18:57 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

angie01

e, ajd ostavite decu barem na miru


Тако би требало. Али...

Филип са дичи својим кафама-јахтама-женама-децама а туђу фамилију опљује педантно од прађеда до праунука.

predatortz predatortz 19:03 15.05.2023

Re: Biti Bitan ....

nikvet pn
angie01

e, ajd ostavite decu barem na miru


Тако би требало. Али...

Филип са дичи својим кафама-јахтама-женама-децама а туђу фамилију опљује педантно од прађеда до праунука.



Uzgred, njegovu decu niko nije ni dirao.
Ja sam ga pitao da li su ljudi bez dece neuspešni, a prinčipeza može li čovek imati mnogo dece.

Ni u jednom pitanju ne postoji ni nagoveštaj nečega zlonamernog ka njegovoj deci i unucima, kojim želim svako dobro u životu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana