Reč i slika

Nikad ne boj se!

Filip Mladenović RSS / 20.05.2023. u 22:17

Sticajem literarnih i ko zna kojih još okolnosti, ovog tragičnog maja 2023. čitam knjigu Fredrika Bakmana „Mi protiv vas". I na samom početku knjige rečenica za duboko promišljanje: „...Jer, ponekad je ljudima toliko lako da mrze jedni druge da im je potpuno neshvatljivo kako je ikada moglo biti drugačije."

Postoje u istoriji društva, nacije, porodice, individue... dogadjaji posle kojih više ništa ne može biti isto.

To se ovih dana i besanih noći dešava Srbiji. Duže od 3 decenije sa svih strana, od medija i skupštinskih govornica, pa preko knjiga, filmova, škole, univerziteta... do porodičnih okupljanja, širi se otrovni zadah mržnje!

Mrzi Hrvate, mrzi Albance, mrzi Bosance, mrzi drugačije Srbe, mrzi, samo mrzi. Toliko protraćenih godina zaglibljenih u fekaliji zvanoj mržnja, zapišanoj tabloidnim i pinkoidnim „happy" nasiljem! I onda je jednom moralo sve da pukne!

Reke gradjana na ulicama Beograda, koji evo već treću sedmicu uporno i dostojanstveno i to pre svega sebi, svojoj deci i unucima, pa onda i svima drugima, pokazuju i dokazuju da uprkos svemu nisu podlegli virusu mržnje i opakoj bakteriji zvanoj nasilje, zapravo su retki preostali optimisti. Oni još uvek misle da se od ove države i od ove teritorije može napraviti neko normalno mesto za život i za rad, kao i za vaspitavanje i obrazovanje potomstva.

Po meni, ovo hrabro i prkosno gradjanstvo predstavlja veliki deo neemigriranog stanovništa Srbije. Ne zaboravimo da se tokom proteklih 20 godine iz Srbije iselilo 14% njenog stanovništva!!!

U proseku, izmedju 30 i 60 hiljada gradjanki i gradjana Srbije odlazilo je svake godine u normalne, uredjene države Evrope i sveta, kako bi tamo svojoj deci obezbedili i omogućili bolji život.

Pa šta hoće taj silan majski svet na ulicama i mostovima prestonice Srbije?

Hoće da živi i da radi ovde slično, ako ne i isto kao u Sloveniji,  Austriji, Nemačkoj, Danskoj, Holandiji, Švedskoj, Norveškoj...

Hoće pravnu, sredjenu, demokratsku državu, gde je vlast servis gradjanstva, a ne obrnuto.

Hoće režim koji ujedinjuje, hoće institucije koje slede struku i zakon, a ne aktuelnu vlast, hoće slobodne, profesionalne, objektivne medije, a ne propagandu i bezočno širenje laži.

Kao što sam već više puta i javno i privatno zastupao, tokom protekle 3,5 decenije svaki režim u Srbiji je vladao oko 12 godina, da bi se potom sam od sebe urušio, jer je iznutra satrulio od kriminala i korupcije.

I aktuelnom režimu se približava 12. godina vladanja, pa ne treba biti mnogo vidovit u predvidjanju epiloga.

Ako gradjanstvo Srbije bude sledilo odlučnost i mirnoću beogradskih hodajućih protesta protiv nasilja, sa veoma preciznim i jasnim zahtevima, cena odlaska aktuelnog režima u istoriju biće podnošljiva.

Ne ulicama i mostovima, već glasačkim kutijama!

 



Atačmenti



Komentari (649)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:35 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

maksa83
Gde je pušten Nikolaj? Na slobodu, ili u zlatan kavez? Vratio se u Srbiju, stao uz Mitu na neku binu i držao govor?

Pa kurac je malo u novembru 1944. mogao da se vrati u Srbiju i drži govore sa Mitom kada je ovaj mesec dana pre toga u oktobru te godine već zapalio na "slobodnu teritoriju" (u Osijek) i odande ugovorio slobodan prolaz sa NDH do "još oslobođenije teritorije". Posle su se družili na tim još slobodnijim teritorijama.

Frljaš se sudovima bez poznavanja elementarnih činjenica.


Ja, ili ti?

Dakle, Nikolaj je bio zatvoren od strane Nemaca.
Ti tvrdiš da je on jedan od ideologa Zbora.
Ja te pitam:
Što je nemački saradnik, ideolog najvernije kvislinške formacije u Srbiji, zatvoren od strane Nemaca? Što nije bio uz rame Ljotiću tokom rata?
Meni je logičnije da čovek nije bio saradnik, da je saradnju odbio, kao što uostalom i jeste, a da je Mita u svojim govorima mogao i jehovu lično da turi.

Jedino o čemu možemo smisleno razgovarati je status i tretman zatvorenika Nikolaja Velimirovića u odnosu na druge zatvorenike i verujem da ja Ljotić kod Nemaca pogurao stvar da taj status bude malo bolji.

Proglasiti čoveka za fašistu, njegovo teološko delovanje za fašizam, a čovek bio fašistički zatvorenik, rekao bih da je to, sem neuvažavanja činjenica prilično ostrašćen pristup.

Kakav je tretmani dobila Herta Has, tada zvanična supruga Josipa Broza u ustaškom zatvoru?
Puštena, popila kavicu sa glavnim komunističkim operativcem u NDH, velebitom, koji je stolovao u Zagrebu uz znanje Ustaške nadzorne službe i predstavnika Vermahta, pa otpraćena na teritoriju pod kontrolom partizana, a kakav status su imale žene Kozare u logorima NDH?

Kakve bi zaključke iz toga onda mogao da izvedeš?

bene_geserit bene_geserit 09:36 25.05.2023

Re: Kultura laži i smrti

Nije ravnopravna rasprava u kojoj ti sve što ti se ne sviđa možeš da proglasiš za debeovski falsifikat

Definitivno nije ravnopravna pošto ti falsifikate navodiš kao istorijske "činjenice".
Recimo to navodno opelo Ljotiću (koje se dešava koji dan pre predaje Nemačke, dakle rat je već gotov), zna se da nije autorizovano, da je neautentično, da je nikad objavljeno u delima sa Nikolajevim besedama, da ga je objavio neki Ljotićev sekretar godinama kasnije koji nije ni bio prisutan već je neki prota navodno zapisao.
To su ti činjenice.
A to što ti veruješ u to da je govor istinit, to je već problem sa tvojom analitikom.
tessa1 tessa1 09:37 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Dobro, i pored vijesti da Njemačka ulazi u recesiju,


da pitam o prenošenju kostiju, šta to znači? Prije dva-tri dana sam čula, ovde pročitala: prenose kosti Nikolaja tj neka bi gospođa bacala njegove kosti po Beogradu pa se sjetih da sam jednom rekla da Josipa Broza stavite u vrećicu platnenu i prebacite Hrvatima što se mene tiče,

tako da, ima i u meni svašta, ili?


Što prenose kosti? Premještaju grobnicu ili je to neka svetkovina? Hajde kažem crkvena, neću reći muška.
tessa1 tessa1 09:38 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Govoriti afirmativno o komunizmu može samo, na neki način, 'opičena' osoba.

:))
bene_geserit bene_geserit 09:44 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

prenose kosti Nikolaja

Ko ih prenosi i kad? To se bre desilo pre više od 30 godina, kad su mu kosti prenete iz SAD u Srbiju.
Ovo je neka što Milogorka što Jevrejka, koja tako čita iste gluposti ko Maksa, pa je ponelo.

A što se zločinca iz kuće cveća tiče, dokle više to komunističko govno da držite, šaljite ga nazad Hrvatima ili kome god. Ili još bolje spalite to i prospite da se zlo što pre zaboravi.
predatortz predatortz 09:45 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Prije dva-tri dana sam čula, ovde pročitala: prenose kosti Nikolaja tj neka bi gospođa bacala njegove kosti po Beogradu pa se sjetih da sam jednom rekla da Josipa Broza stavite u vrećicu platnenu i prebacite Hrvatima što se mene tiče,


Spakovati nečije kosti u kesu i predati nekome i baciti nečije kosti psima nisu iste stvari.
Ova druga je opasno bolesna i verujem da onaj ko je u javnom prostoru izgovorio te reči ne može da bude psihijatrijski zdrava osoba.
U senci ovih tragičnih događaja, one koji iznose takve stavove treba staviti na mere.
Sad, medicinske ili pravne, o tome treba da odluče stručnjaci.

Što se Tita tiče, ja sam tu za civilizovan pristup. Njegove zemne ostatke treba izmestiti sa prostora koji nije predviđen za sahranjivanje, a pošto ima živih potomaka, njima bih prepustio odluku gde će, na koje groblje, u kojoj državi i gradu, uz poštovanje svih mera o prevozu pokojnika, da obave sahranu.


bene_geserit bene_geserit 09:48 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Što se Tita tiče, ja sam tu za civilizovan pristup

A nikako, zločincu ne sme grob da se zna, makar ne u Srbiji.
tessa1 tessa1 09:54 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Ko ih prenosi i kad? To se bre desilo pre više od 30 godina, kad su mu kosti prenete iz SAD u Srbiju.

:))
tessa1 tessa1 09:56 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Spakovati nečije kosti u kesu i predati nekome i baciti nečije kosti psima nisu iste stvari.

Dobro, zamislila sam kako stave u platnenu vrećicu i prebace susjedima preko granice.

Nije mi palo na pamet bacanje psima, nemam taj trip sa kostima,

iako je ustaška drtina samo zataškavanjem genocida nad mojim Srbima više zla načinio od Nikolajevih riječi o vodoktloćima i Jevrejima.
Njihova vladavina u Beogradu je od 1945. odredila narednih 200 godina, računajući tu i naše živote od koliko 50-60-70 god. Mi živimo sad pogrešno nasleđe, u jednom trenutku je krenulo pogrešno i neće stati još generacijama..
tessa1 tessa1 09:58 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

pogrešno nasleđe

Fejk, lažno.
bene_geserit bene_geserit 10:01 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Jedino o čemu možemo smisleno razgovarati je status i tretman zatvorenika Nikolaja Velimirovića u odnosu na druge zatvorenike

Ma bre vladika Nikolaj i patrijarh Garilo su jedini crkveni velikodostojnici koje su Nemci stavili u koncentracioni logor.
predatortz predatortz 10:01 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


Nije mi palo na pamet bacanje psima, nemam taj trip sa kostima,


Nisam ni rekao da ti imaš. Ima ona crnogorska ludača koju su nam ovde podmetali za neki primer kako treba.
Čista bolest! U poodmakloj fazi, rekao bih. I njena i onih kojima je to ok.

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:03 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Koliko je antijevrejsko zlo i ništarija od čoveka bio Nikola Velimirović (crkveno ime Nikolaj), govore i odlomci iz njegove knjige "Kroz tamnički prozor":

"Pronalasci evropski doveli su čovečanstvo na obronak propasti, doveli ga u duhovni mrak i u mračnu kvarež kakva se ne pamti u istoriji čovečanstva. Jer sve svoje pronalaske Evropa je uperila protiv Hrista; da li po svome sopstvenom krivoumlju ili po nagovoru Jevreja, ne znamo", piše Velimirović, nabrajujući potom među pronalascima teleskop, mikroskop, železnicu, parnu fabriku, mašine za plivanje pod vodom, za letenje u vazduhu…

Vladika se u navedenoj knjizi bavi i pitanjem kulture - održavanje lične higijene, pa ni tu ne propušta da vredja Jevreje na najpodliji način: "Revnost za čistoćom postala je manijom za čistoćom. No nažalost, i ovde je Čivutin umešan… Vodovod, vodovod, vodovod. Kupatila, kupatila, kupatila! Čistoće, čistoće, čistoće! I svi klonuše od umora perući se i čisteći se spolja…"
predatortz predatortz 10:03 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

bene_geserit
Jedino o čemu možemo smisleno razgovarati je status i tretman zatvorenika Nikolaja Velimirovića u odnosu na druge zatvorenike

Ma bre vladika Nikolaj i patrijarh Garilo su jedini crkveni velikodostojnici koje su Nemci stavili u koncentracioni logor.


A pre toga su bili pod nadzorom u manastirima.

Zato Maksi i postavljam pitanje:

Zbog čega je Nikolaj, na ovaj ili onaj način, bio uskraćene slobode kretanja i delovanja ako je bio Zboraš, a ne anglofil i pristalica DM, kako su ga Nemci videli?
bene_geserit bene_geserit 10:06 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Koliko je antijevrejsko zlo i ništarija od čoveka bio Nikola Velimirović

Dobro bre debilu, veličaš komunističke zlikovce i zločince i ubice,
a smeta ti pravoslavni teolog (koji je uostalom prolazio kroz različite faze od proevropske do antievropske).
tessa1 tessa1 10:09 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Nisam ni rekao da ti imaš. Ima ona crnogorska ludača koju su nam ovde podmetali za neki primer kako treba.
Čista bolest! U poodmakloj fazi, rekao bih. I njena i onih kojima je to ok.


Ma dobro, one su narikače van sebe, bez stvarne katarze, nedojebano.

Nema većeg ološa od crnogorskog kad morališe o našem ratu. I ovoj još žao što nije Hrvatica? Brt.
tessa1 tessa1 10:10 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Nema većeg ološa od crnogorskog kad morališe o našem ratu.

Ajde ljudi iz Srbije kad se žale, osjetili su na svojoj koži posledice, ali Crnogorci su najglasniji i najpošteniji?
predatortz predatortz 10:13 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Koliko je antijevrejsko zlo i ništarija od čoveka bio Nikola Velimirović (crkveno ime Nikolaj), govore i odlomci iz njegove knjige "Kroz tamnički prozor":


A kolika antisrpska zla i ništarije od ljudi su bili Josip Broz, Krcun, Aleksandar Ranković, Ratko Dražević, Jovo Kapičić, Koča Popović...?

Ima li neke osude sa tvoje strane?
Ako nema, diskvalifikovao si samog sebe da govoriš o zlu.
Jer, pomenuti su u zlu počinjenom Srbiji i Srbima nadmašili i okupatora.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:20 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

bene_geserit
Koliko je antijevrejsko zlo i ništarija od čoveka bio Nikola Velimirović

Dobro bre debilu, veličaš komunističke zlikovce i zločince i ubice,
a smeta ti pravoslavni teolog (koji je uostalom prolazio kroz različite faze od proevropske do antievropske).


Ako je to antijevrejsko zlo pravoslavni teolog, na čiju pravoslavnu i hrišćansku dušu ide onih 6 miliona pobijenih Jevrejki i Jevreja, uključujući i decu?
predatortz predatortz 10:21 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

na čiju pravoslavnu i hrišćansku dušu ide onih 6 miliona pobijenih Jevrejki i Jevreja, uključujući i decu?


Filipe, ti si ozbiljno bolestan čovek!
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:25 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

predatortz
Koliko je antijevrejsko zlo i ništarija od čoveka bio Nikola Velimirović (crkveno ime Nikolaj), govore i odlomci iz njegove knjige "Kroz tamnički prozor":


A kolika antisrpska zla i ništarije od ljudi su bili Josip Broz, Krcun, Aleksandar Ranković, Ratko Dražević, Jovo Kapičić, Koča Popović...?

Ima li neke osude sa tvoje strane?
Ako nema, diskvalifikovao si samog sebe da govoriš o zlu.
Jer, pomenuti su u zlu počinjenom Srbiji i Srbima nadmašili i okupatora.


Tokom Brozovog režima od 1945. do 1980. godine srpski narod je opismenjen, obrazovan, prosvećen, ekonomski i demografski obnovljen i unapredjen, a od 1960, dakle svega 15 godina od okončanja II sv. rata, i sa prilikom da slobodno otputuje sa crvenim pasošem u bilo koju evropsku državu ili u SAD ili u Australiju i da tamo živi i radi za dobrobit sebe i svoje porodice!
predatortz predatortz 10:27 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti



Tokom Brozovog režima od 1945. do 1980. godine srpski narod je opismenjen


Tokom Hitlerovog režima nemački narod je doživeo nezabeležen rast standarda.

I?

Pitam te za zločine!

Ima li osude komunističkih zločina ili ne?



Filip Mladenović Filip Mladenović 10:28 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

predatortz
na čiju pravoslavnu i hrišćansku dušu ide onih 6 miliona pobijenih Jevrejki i Jevreja, uključujući i decu?


Filipe, ti si ozbiljno bolestan čovek!


Javno govoriti i pisati protiv Jevreja tokom uspona Hitlerovog režima, hvaliti firera i porediti sa Sv. Savom znači podeliti odgovornost za tragičnu sudbinu jevrejskog naroda.

Gde će mu duša?!
gvozden1 gvozden1 10:30 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Pošto si već pritrčao da pomogneš

Takav je red ovde.

I ti si pritrčao da pomogneš Emiliji, ne zameraj drugima na onome što sam radiš.

To, šta god da je, to Emilia, je očigledno fašističko antisrpsko đubre.

Srećom ne dovoljno inteligentno da bi zavredilo više pažnje, ali antisrpsko đubre jeste.

I to đubre pomene neki svetosavski nacionalizam, pomene Nikolaja, pomene da su Srbi protivnici sapuna i civilizacije, i ti kreneš da je podržavaš, tražeći slabe tačke u odgovoru njoj.

Njeno pisanje ne sporiš.

Pa, može li konkretno pitanje, šta misliš o pisanju onog, šta god da je a što se potpisuje sa Emilia?

Mrzi Srbe ili ne?
predatortz predatortz 10:31 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Filip Mladenović
predatortz
na čiju pravoslavnu i hrišćansku dušu ide onih 6 miliona pobijenih Jevrejki i Jevreja, uključujući i decu?


Filipe, ti si ozbiljno bolestan čovek!


Javno govoriti i pisati protiv Jevreja tokom uspona Hitlerovog režima, hvaliti firera i porediti sa Sv. Savom znači podeliti odgovornost za tragičnu sudbinu jevrejskog naroda.

Gde će mu duša?!


Sreća tvoja je u tome što tebe, očigledno, niko ozbiljno ne doživljava.
I ti se tom činjenicom bezobrazno koristiš.

Za ovo što si doveo SPC u vezu sa 6 miliona ubijenih Jevreja, pravni zastupnik SPC, da hoće, ostavio bi te samo u gaćama i to bi ti bila jedina imovina nakon presude.

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:32 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

predatortz


Tokom Brozovog režima od 1945. do 1980. godine srpski narod je opismenjen


Tokom Hitlerovog režima nemački narod je doživeo nezabeležen rast standarda.

I?

Pitam te za zločine!

Ima li osude komunističkih zločina ili ne?





Komunistički zločini su za svaku osudu i tom tragičnom činjenicom smo se više puta bavili ovde u mnogobrojnim blogovima i komentarima.

No, to ne može sakriti, potisnuti, skrajnuti... antijevrejski, dakle zli i podli karakter Nikole Velimirovića!

predatortz predatortz 10:34 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


Komunistički zločini su za svaku osudu i tom tragičnom činjenicom smo se više puta bavili ovde u mnogobrojnim blogovima i komentarima.


Ajde?!


No, to ne može sakriti, potisnuti, skrajnuti... antijevrejski, dakle zli i podli karakter Nikole Velimirovića!


A navodno "opismenjavanje Srba", odnosno dvonedeljni analfabetski tečajevi pa ste sad svi pismeni, može da opravda zločinačku, antidemokratsku i anticivilizacijsku prirodu režima Josipa Broza?
angie01 angie01 10:36 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Alo švapska unuko, tvoje Švabe su bile čuvari i egzekutori na Starom Sajmištu, tvoje Švabe su vozile onaj kamion gde su gušili logoraše, nije bilo ni jednog Srbina čuvara samo Švabe i od 1944. ustaše. Najveći broj žrtavaa su prvo bili Jevreji pa posle Srbi, ukupno Srbi. E ali je Ljotić delio pozive Jevrejima. More mrš u tru lepe.
Tvoje Švabe su vladiku Nikolaja držale u logoru za vreme celog WW2, toliko su ga voleli.
Umesto što sernjaš o srpskim veličinama kojima ni cipele ne bi mogla da čistiš, pretresi malo užu i širu rodbinu, koliko ih je bilo među raznim Hitlerovim formacijama i logorskim čuvarima.


e, budalo bolesna primitivna, sta baljezgas,...koje moje Svabe, kakve ja veze imam sa nacistima, kretenu bolesni,...o cijim dedama baljezgas i kojim pravom- moj i jedan i drugi deda su bili Srbi i sta te boli rac, sta su bili bilo ciji preci.

o kakvim cuvarima ti pricas i necijoj rodbini- ti si prso nacisto,...kome si ti uopste obracas i ko ovde ima veze sa ustasama i komunistima, sa nacistima, pogotovo,...ustvari, pradon, pa upravo ti ispoljavas fasiticke stavove ovakvim idiotskim klevetama,...hebote, ovde dodju bolesnisi da se izivljavaju,...je l ti rece da ti je deda bio cetnik- pa bolje ti da pretreses sta je on radio, nego sto ucitavas drugima gluposti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:40 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Pa ta SPC jednog antisemitu 2003. proglašava za sveca. Pa kakva je onda ta SPC?!

Pa 2005. godine proglašava za sveca Milorada Vukojičića. Radi se o zveri u ljudskom obličju. Četničkom koljaču iz Pljevalja, svešteniku Srpske pravoslavne crkve, zvanom pop Maca.

Monstrumu koji je klao žene, pa je tako ubio i majku našeg poznatog glumca Miše Janketića.
tessa1 tessa1 10:40 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

e, budalo bolesna primitivna, sta baljezgas,...koje moje Svabe, kakve ja veze imam sa nacistima, kretenu bolesni,...o cijim dedama baljezgas i kojim pravom- moj i jedan i drugi deda su bili Srbi i sta te boli rac, sta su bili bilo ciji preci.

o kakvim cuvarima ti pricas i necijoj rodbini- ti si prso nacisto,...kome si ti uopste obracas i ko ovde ima veze sa ustasama i komunistima, sa nacistima, pogotovo,...ustvari, pradon, pa upravo ti ispoljavas fasiticke stavove ovakvim idiotskim klevetama,...hebote, ovde dodju bolesnisi da se izivljavaju,...je l ti rece da ti je deda bio cetnik- pa bolje ti da pretreses sta je on radio, nego sto ucitavas drugima gluposti.

tessa1 tessa1 10:42 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Tokom Brozovog režima od 1945. do 1980. godine srpski narod je opismenjen, obrazovan, prosvećen, ekonomski i demografski obnovljen i unapredjen, a od 1960, dakle svega 15 godina od okončanja II sv. rata, i sa prilikom da slobodno otputuje sa crvenim pasošem u bilo koju evropsku državu ili u SAD ili u Australiju i da tamo živi i radi za dobrobit sebe i svoje porodice!

Zašto je sve stalo 1980?
tessa1 tessa1 10:44 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Zašto je sve stalo 1980?

U stvari šta, ne zašto.
angie01 angie01 10:44 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

To, šta god da je, to Emilia, je očigledno fašističko antisrpsko đubre.


jer ne misli kao ti?

ti si bese merica dobrog Srbina, sta li:)))
Pa, može li konkretno pitanje, šta misliš o pisanju onog, šta god da je a što se potpisuje sa Emilia?

Mrzi Srbe ili ne?


posto ona obicno kopira tudje uradke- znaci da su i basra i svi ostali antiSrbi, ili sta...mrze svoj narod, jer kritikuju losost- sto je duznost svakog misleceg bica.


eda, akada predator napise, kako si ovde ljudi svrstani u dve grupe, pa onda obe nazove nekih ponizavajucim imenima- onda je to sta, ljubav.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:44 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

predatortz

Komunistički zločini su za svaku osudu i tom tragičnom činjenicom smo se više puta bavili ovde u mnogobrojnim blogovima i komentarima.


Ajde?!


No, to ne može sakriti, potisnuti, skrajnuti... antijevrejski, dakle zli i podli karakter Nikole Velimirovića!


A navodno "opismenjavanje Srba", odnosno dvonedeljni analfabetski tečajevi pa ste sad svi pismeni, može da opravda zločinačku, antidemokratsku i anticivilizacijsku prirodu režima Josipa Broza?



Koliko je Brozov režim bio loš govori i činjenica da Srbija ove 2023. još uvek nije dostigla nivo BDP-a iz 1989. godine.

Ili kako je to nedavno neko lepo opisao:
nekada su se gradila radnička odmarališta na moru i domovi kulture po selima, a danas se zidaju crkve i kladionice!
niccolo niccolo 10:45 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

u bilo koju evropsku državu ili u SAD ili u Australiju i da tamo živi i radi za dobrobit sebe i svoje porodice!

A što da idu u inostranstvo da rade, valjda treba da se stvaraju uslovi da rade u svojoj zemlji za dobrobit sebe i svoje porodice?
tessa1 tessa1 10:45 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

jer kritikuju losost- sto je duznost svakog misleceg bica.


To je ta nevinost dečija,

angie01 angie01 10:47 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

sta je milijana, kacis svoje porodicne fotke.
tessa1 tessa1 10:48 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

sta je milijana, kacis svoje porodicne fotke.

Nabaviću još, nemam sad vremena. Sve su sjajne, na svakoj pružaš nevine ruke prema čiki.
maksa83 maksa83 10:49 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

I to đubre pomene neki svetosavski nacionalizam, pomene Nikolaja, pomene da su Srbi protivnici sapuna i civilizacije, i ti kreneš da je podržavaš, tražeći slabe tačke u odgovoru njoj.

I to sa pola snage levom rukom iza leđa.

Mrzi Srbe ili ne?

Jes sto posto ću da arbitriram u okviru te najdebilnije od svih kategorizacija koju ovde gura vas nekoliko.

Mogu samo da vas zajebavam na tu temu, nemoj od mene da očekuješ više.

gvozden1 gvozden1 10:49 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

jer ne misli kao ti?

Ne, nego zato što je antisrpsko fašističko đubre.
Mnogi ne misle kao ja, evo. Maksa u ovom slučaju, ali ga to ne čini Emiliom.
Za tebe šta reći?
Pa....
posto ona obicno kopira tudje uradke-

Ne znam šta je uradak.
To nešto švapsko, hrvatsko?
Što ti ne pišeš na srpskom jeziku?

A ovde se ne radi o kopiranju, njeno autentično je da su Srbi protivnici sapuna.

Slažem li se i ti sa đubretom?
gvozden1 gvozden1 10:51 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Mogu samo da vas zajebavam na tu temu, nemoj od mene da očekuješ više.

Da ne očekujem da kritikuješ Emiliu i njeno pisanje?

Dobro, važi.
Nije da sam baš iznenađen.
predatortz predatortz 10:53 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


Mogu samo da vas zajebavam na tu temu, nemoj od mene da očekuješ više.


Izginućemo od kurcobolje!


Ali dobro, ta tvoja aktivnost veseli nekoliko domaćica.
Sevap, što bi rekle moje bivše komšije.
angie01 angie01 10:56 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Nabaviću još, nemam sad vremena. Sve su sjajne, na svakoj pružaš nevine ruke prema čiki.


samo se ti zabavljaj,...sto opet mene pominjes, kada su to tvoje porodicne fotke,...nadji i one gde su kolaboracionisti zajedno u kadru.
maksa83 maksa83 10:56 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Da ne očekujem da kritikuješ Emiliu i njeno pisanje?

Eto ti ga sad, visceralni bogznakako antikomunisti koji non stop traže od drugih da ustanu i pred kolektivom drugovi osude pojave.

Čemu da se nadamo mi kada je vas najkvalitetnije Srbe taj komunizam ovako upropastio.
angie01 angie01 10:57 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Ali dobro, ta tvoja aktivnost veseli nekoliko domaćica.


a tvoje, nekoliko bolesnica.


Sevap, što bi rekle moje bivše komšije


pa eto, moglo bi se raci- deo terapije.
maksa83 maksa83 10:58 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Ali dobro, ta tvoja aktivnost veseli nekoliko domaćica.

Domaćica, zvuči kao ženski rod od domaćin, kako si dozvolio sebi da postaneš žrtva te zapadne feminističke rodnojezičke ujudurme, objasni sebi, ne moraš meni.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:58 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

niccolo
u bilo koju evropsku državu ili u SAD ili u Australiju i da tamo živi i radi za dobrobit sebe i svoje porodice!

A što da idu u inostranstvo da rade, valjda treba da se stvaraju uslovi da rade u svojoj zemlji za dobrobit sebe i svoje porodice?


I to, ali i da imaju slobodu da odu iz svoje zemlje u potrazi za boljim životom.

Dakle, svega 15 godina po okončanju II sv. rata Brozov režim pruža šansu svim svojim gradjankama i gradjanima da potraže sreću i bolje uslove života i rada van Jugoslavije.



tessa1 tessa1 10:58 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

samo se ti zabavljaj,...sto opet mene pominjes, kada su to tvoje porodicne fotke,...nadji i one gde su kolaboracionisti zajedno u kadru.


A on te prihvati i baci visoko u zrak, ti letiš, letiš, haljinica leprša,

i osećaš se posebno.

Sutra kažeš, ali ja nisam znala, bila sam nevino dete. Čika je fuj kakani.
tessa1 tessa1 10:59 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

sto opet mene pominjes, kada su to tvoje porodicne fotke,...nadji i one gde su kolaboracionisti zajedno u kadru.

Van sebe je traljava kokoš. :)



gvozden1 gvozden1 11:00 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


Eto ti ga sad, visceralni bogznakako antikomunisti koji non stop traže od drugih da ustanu i pred kolektivom drugovi osude pojave.

Ne, nego kad si već ustao.
Vidim ustao si da kritikuješ, a izabrao da kritikuješ onoga ko se njoj suprotstavio
Zato, reko', ajd da priupitam i ovo.
Al dobro, nećeš nećeš.
Mada, često je odgovor jasan i kad se ne izgovori.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:03 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

tessa1
Zašto je sve stalo 1980?

U stvari šta, ne zašto.


Pa srpske elite (akademska, politička crkvena, medijska, vojno-policijska...) izgurale su sa dna kace Zlobu, koji je postupio u duhu čuvenog aforizma:

SVI SRBI SU ŽIVELI U JEDNOJ DRŽAVI, DOK SE VODJA TOGA NIJE SETIO!
maksa83 maksa83 11:04 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Ne, nego kad si već ustao.
Vidim ustao si da kritikuješ, a izabrao da kritikuješ onoga ko se njoj suprotstavio


Misliš ono kada neko sugeriše da je ona "potomak saveznika Hitlera" zato što ne gleda afirmativno na nosanje Nikolaja koji je BUKVALNO bio duhovnik i ideolog BUKVALNO dokumentovanog saradnika Hitlera? To je "suprotstavio"?

Ne zajebavam ja vas dovoljno.
angie01 angie01 11:06 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Maksa u ovom slučaju


koliko sam otpratila, maxa je sa suprotne strane od tvojih kreativnih stavova,...al ti kao i svaka sisa, udaras samo na zene.

pri cemu Emilija, kaci mahom tudje uradke, sa kojima se slaze, ne rece mi da l su i svi ti autori- muskarci- antisrbi i mrzitelji Srba i Srbije?...ovo bre ko u informeru.
angie01 angie01 11:08 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Van sebe je traljava kokoš. :)


imas neki momenat samokritike, introspekcije,..samo tako nastavi, to je dobar pocetak.
angie01 angie01 11:10 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

A on te prihvati i baci visoko u zrak, ti letiš, letiš, haljinica leprša,

i osećaš se posebno.

Sutra kažeš, ali ja nisam znala, bila sam nevino dete. Čika je fuj kakani.


ovo ti je neka ispovest, sta li,...pa koliko onda imas godina, kada je mogao hica da ti bude cika?
tessa1 tessa1 11:12 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

imas neki momenat samokritike, introspekcije,..samo tako nastavi, to je dobar pocetak.


Misliš, ono što ti nemaš? Samo moralne virtuelne visine i osuda svega oko sebe?


Čovječe, čovječe, kako mi ovo nije palo ranije na pamet.

Sad ću te tek jebati.

gvozden1 gvozden1 11:12 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Misliš ono kada neko sugeriše da je "potomak saveznika Hitlera" zato što ne gleda afirmativno na nosanje Nikolaja koji je BUKVALNO bio duhovnik BUKVALNO dokumentovanog saradnika Hitlera? To je "suprotstavio"?

O tome ti pričam.
Ono, Emilija, kaže Srbi su prljav i anticivilizacijski narod, ti kažeš, da, nosili su Nikolaja.

Tragovi antisemitizma kod Nikolaja su ti mnogo bitna stvar, a čist fašizam protiv Srba tenne dotiče.
I još ti smeta što je neko pomenuo savezništvo sa Hitlerom takvom srbomrscu.

Ne zajebavam ja vas dovoljno.

Probaj jače, šta da ti kažem.
Ali, obrati pažnju, kad god neko mora da kaže, ja vas zajebavam" biće da mu je kapacitet za zajebavanje popustio.

Zajebavanje mora da se vidi, ako moraš da ga objašnjavaš, loše je, ne ide.

Ono, ispričaš fazon pa se sam smeješ.
tessa1 tessa1 11:13 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Sad ću te tek jebati.

Pravo srpski ću te jebati.
niccolo niccolo 11:14 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Filip Mladenović
niccolo
u bilo koju evropsku državu ili u SAD ili u Australiju i da tamo živi i radi za dobrobit sebe i svoje porodice!

A što da idu u inostranstvo da rade, valjda treba da se stvaraju uslovi da rade u svojoj zemlji za dobrobit sebe i svoje porodice?


I to, ali i da imaju slobodu da odu iz svoje zemlje u potrazi za boljim životom.

Dakle, svega 15 godina po okončanju II sv. rata Brozov režim pruža šansu svim svojim gradjankama i gradjanima da potraže sreću i bolje uslove života i rada van Jugoslavije.


Nije to ništa, Kraljevina Jugoslavija je svega 0 godina po okončanju I sv. rata pružila šansu svojim građankama i građanima da potraže sreću itd. van Kraljevine. Doduše, u to vreme nije bilo toliko zainteresovanih kao kasnije, tokom brozovog režima…
gvozden1 gvozden1 11:15 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


koliko sam otpratila, maxa je sa suprotne strane od tvojih kreativnih stavova

Jel? :)

Pa to ti kažem pametnice, nisu svi oni koji misle različito od mene srbomrsci
Emilija jeste.
angie01 angie01 11:15 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Domaćica, zvuči kao ženski rod od domaćin, kako si dozvolio sebi da postaneš žrtva te zapadne feminističke rodnojezičke ujudurme, objasni sebi, ne moraš meni.


mojne samo da vidi patrijarh.
angie01 angie01 11:17 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Pa to ti kažem pametnice, nisu svi oni koji misle različito od mene srbomrsci
Emilija jeste.


cekaj, kako to, Emilija nakaci neciji uradak-autor je muskarac,...maxa misli isto, slicno,...i sada je samo Emilija Srbomrzac:))))

e, al pusti sad te tvoje hucikucine,...nego, je l nam stizes sutra?
maksa83 maksa83 11:18 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Ono, Emilija, kaže Srbi su prljav i anticivilizacijski narod, ti kažeš, da, nosili su Nikolaja.

Nadam se da si nešto lepio i slučajno se nečeg u procesu nadisao i da haluciniraš, pošto je alternativno objašnjenje da svesno i namerno izmišljaš.

Zajebavanje mora da se vidi, ako moraš da ga objašnjavaš, loše je, ne ide.

Ne brini, ja sam equal opportunity po tom pitanju.

Evo sad ću da zajebavam Pajića što se buni što Krnjača nema adekvatan vodovod i kanalizaciju umesto da bude ponosan što potiče iz naselja koje još uvek živi po Nikolajevim svetosavskonacioonalnim antivodovodskim načelima.

Stand tall Pajiću!
angie01 angie01 11:19 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Doduše, u to vreme nije bilo toliko zainteresovanih kao kasnije, tokom brozovog režima…


ako cemo pravo- pa nije bilo ni tih mogucnosti i prilika za odlazak negde,...sem recimo, prekookenaskom brodovima u Novi svet, za sta si ipak morao da imas i neka saznanja i spremnost neke druge vrste.
angie01 angie01 11:21 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

tessa1
Sad ću te tek jebati.

Pravo srpski ću te jebati.


mojne sada jos da otkrivas sta ti nedostaje...to je ipak suvise intimno.
gvozden1 gvozden1 11:21 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Emilija nakaci neciji uradak-

Lepa, napisah ti već, uradak je njen, autentični.
Prošvapski, antisrpski, fašistički.
nego, je l nam stizes sutra?

Hoću, ali da mi obećaš da ako mi se bude prije...lo nešto...
gvozden1 gvozden1 11:25 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


Nadam se da si nešto lepio i slučajno se nečeg u procesu nadisao i da haluciniraš, pošto je alternativno objašnjenje da svesno i namerno izmišljaš.

Ne Makso
Komentar, ma čiju si reakciju ti reagovao, vrvi od toga.
Ti to ništa ne primećuješ, ali izdvajaš detalj o Nikolaju i jašeš na njemu.

To nije podrška?

Jeste, nesporna.
angie01 angie01 11:26 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Lepa, napisah ti već, uradak je njen, autentični.
Prošvapski, antisrpski, fašistički.





Hoću,


dobro, da upisemo plus.

a za nastavak,...prvo, ne verujem koliko mozes nisko da pdnes,...al da ti ipak kazem, deda, pozlice ti, ako te uguse one babe okolo.
tessa1 tessa1 11:26 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

mojne sada jos da otkrivas sta ti nedostaje...to je ipak suvise intimno.

gvozden1 gvozden1 11:28 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


a za nastavak,...prvo, ne verujem koliko mozes nisko da pdnes,...al da ti ipak kazem, deda, pozlice ti, ako te uguse one babe okolo.

Što, pa i stari ljudi moraju da jedu.

Nisi valjda pomislila.....?

Nedajbože!
angie01 angie01 11:30 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Što, pa i stari ljudi moraju da jedu.


pa to ti kazem- pazi da te ne udave.
gvozden1 gvozden1 11:32 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

angie01
Što, pa i stari ljudi moraju da jedu.


pa to ti kazem- pazi da te ne udave.

Ne ne, dolazim samo ako mi obećaš da ćeš me, ako mi se bude prije....li nešto, odvesti negde
angie01 angie01 11:35 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

ako mi se bude prije....li nešto, odvesti negde


a ja ti kazem, da ce biti dovoljno baba da ti uslise molbu, pa se pazi, da ti ne pozli.
tessa1 tessa1 12:15 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

a tvoje, nekoliko bolesnica.

Jbg, poslije dođe Zoja, i opet frka. Mora Maksa da te golim životom brani od bolesnica?


tessa1 tessa1 12:15 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Gdje smo stali,

čika Hitler se samo slikao sa dobrim devojčicama?

Nevjerovatno koliko slika ima, da ne strahuješ od ponavljanja.

Ukucam jutros prvo Seka i ikone, znam da je vjernica velika,


pa ukucam Hitler i djevojčice,


čovječe, čovječe, živi cijeli virtuelni svijet pored mene. :)
tessa1 tessa1 12:19 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Pa srpske elite (akademska, politička crkvena, medijska, vojno-policijska...) izgurale su sa dna kace Zlobu, koji je postupio u duhu čuvenog aforizma:

SVI SRBI SU ŽIVELI U JEDNOJ DRŽAVI, DOK SE VODJA TOGA NIJE SETIO!

Dobro, sedamdesete su naoko bile blagostanje, pod površinom je talasala ustaška dijaspora?
predatortz predatortz 12:29 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

maksa83
Ali dobro, ta tvoja aktivnost veseli nekoliko domaćica.

Domaćica, zvuči kao ženski rod od domaćin, kako si dozvolio sebi da postaneš žrtva te zapadne feminističke rodnojezičke ujudurme, objasni sebi, ne moraš meni.


Da, "domaćica" je u srpskom jeziku uvek bila ženski rod lepe imenice "domaćin".

Žrtva sam postao tako što me je indoktrinirala učiteljica. Ona me učila da postoje imenice muškog, ženskog i srednjeg roda.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:35 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

bene_geserit
Jedino o čemu možemo smisleno razgovarati je status i tretman zatvorenika Nikolaja Velimirovića u odnosu na druge zatvorenike

Ma bre vladika Nikolaj i patrijarh Garilo su jedini crkveni velikodostojnici koje su Nemci stavili u koncentracioni logor.


dobro brate bene..
istoriju pišu pobjednici tako da nekih iskrivljivanja je moralo biti..
opet i riječi su mu zabilježene pa brate ne moramo da izmišljamo šta je mislio o ovome ili onome, čovjek je zapisao..
dal su ta njegova zapisanija nešto što bi trebalo danas da motiviše i inspiriše mlade Srbe (ili bilo koje druge mlade ljude)?
i ne čini li ti se da si ne činimo previše dobroga ako svako malo te kosti raskopavamo i razvlačimo po ulici (metaforički ili ne)?
kako to tačno i čemu doprinosi?
ne bi li bilo pametnije prihvatiti da je dio istorije i taj tito i ta kuća cvijeća a i SPC i da je znatno veći dio ipak SPC..
to se i danas vidi a pogotovo će se vidjeti dok pomru savremenici titove ere..
zar je zaista potrebno oko toga pjeniti?
čemu?
maksa83 maksa83 12:36 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Ne Makso
Komentar, ma čiju si reakciju ti reagovao, vrvi od toga.
Ti to ništa ne primećuješ, ali izdvajaš detalj o Nikolaju i jašeš na njemu.

To nije podrška?

Jeste, nesporna.

Ne, podrška je kad ja pružim ruku i pređem na vašu stranu - Pajića godinama ovde ubeđujete da treba da bude ponosan na stvari kojih se stidi - i ja skupim snagu, preskočim tu visoku ogradu između nas i stanem u vaš hor i objasnim Pajiću gde greši i opet nerazumevanje niko ni da me pohvali zbog toga, ja ne znam šta vi ljudi više hoćete i šta bi vas usrećilo, razumem da su reči jeftine pa evo idem sad vodovodne cevi da počupam i oborim par jevrejskih bandera koje raznose struju, koju nam je po njihovom nagovoru nametnuo Zapad i dekadentna Evropa, ne znam šta još treba...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:43 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

bene_geserit
prenose kosti Nikolaja

Ko ih prenosi i kad? To se bre desilo pre više od 30 godina, kad su mu kosti prenete iz SAD u Srbiju.
Ovo je neka što Milogorka što Jevrejka, koja tako čita iste gluposti ko Maksa, pa je ponelo.

A što se zločinca iz kuće cveća tiče, dokle više to komunističko govno da držite, šaljite ga nazad Hrvatima ili kome god. Ili još bolje spalite to i prospite da se zlo što pre zaboravi.


Ovaj put ne prenose nego samo nosaju. Za Spasovdan u Prestonici. Sto ce reci da su popovi odlucili da Vucica podrze teskom artiljerijom. Sto rece neki dan jedan drugi Ljoticev sledbenik i autor Srbske tragedije u tri cina: istorija ih odabrala.

Ludilo ulazi izgleda u novu fazu.


angie01 angie01 12:46 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

milijana, ceka te "Dr" ranka, na muzikoterapiji,...mozda tebi pomogne,


predatortz predatortz 12:49 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

milijana, ceka te "Dr" ranka, na muzikoterapiji,...mozda tebi pomogne,


je l' moguće, slatka moja, da je i ona izBosne? joj, šta nam rade!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:51 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

newimprovedtadejus
bene_geserit
Jedino o čemu možemo smisleno razgovarati je status i tretman zatvorenika Nikolaja Velimirovića u odnosu na druge zatvorenike

Ma bre vladika Nikolaj i patrijarh Garilo su jedini crkveni velikodostojnici koje su Nemci stavili u koncentracioni logor.


dobro brate bene..
istoriju pišu pobjednici tako da nekih iskrivljivanja je moralo biti..
opet i riječi su mu zabilježene pa brate ne moramo da izmišljamo šta je mislio o ovome ili onome, čovjek je zapisao..
dal su ta njegova zapisanija nešto što bi trebalo danas da motiviše i inspiriše mlade Srbe (ili bilo koje druge mlade ljude)?
i ne čini li ti se da si ne činimo previše dobroga ako svako malo te kosti raskopavamo i razvlačimo po ulici (metaforički ili ne)?
kako to tačno i čemu doprinosi?
ne bi li bilo pametnije prihvatiti da je dio istorije i taj tito i ta kuća cvijeća a i SPC i da je znatno veći dio ipak SPC..
to se i danas vidi a pogotovo će se vidjeti dok pomru savremenici titove ere..
zar je zaista potrebno oko toga pjeniti?
čemu?


Ovo je najgore. Prodaju mladim ljudima neku ideologiju koja na stranu sto je nebuloza uma nego je iz nekog vremena koje veze sa ovim danasnjim nema. Tako radikalizovan mladi covek iz Srbije moze da se razume samo sa nekim ekstremnim desnicarom iz neke evropske zemlje ali ne sa nekim prosecnim svojim vrsnjakom.

Talibanizacija (citaj traumatizacija) omladine, uterivanje straha od sveta i vaspitavanje da rat iz proslog veka jos nije zavrsen. Danasnji prosecni 15ogodisnjak iz Brna ne zna ni za Prasko prolece (jedno istrazivanje pokazalo) a kamoli za sovjetske tenkove i druge nacionalne traume.
predatortz predatortz 12:54 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Danasnji prosecni 15ogodisnjak iz Brna ne zna ni za Prasko prolece (jedno istrazivanje pokazalo) a kamoli za sovjetske tenkove i druge nacionalne traume.


A uskoro će da nauči da je Hitler branio Evropu od zlih Rusa...
Liči mi da sve ide u tim putem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:04 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Neues aus der Nachbarschaft

Ovo je najgore. Prodaju mladim ljudima neku ideologiju koja na stranu sto je nebuloza uma nego je iz nekog vremena koje veze sa ovim danasnjim nema. Tako radikalizovan mladi covek iz Srbije moze da se razume samo sa nekim ekstremnim desnicarom iz neke evropske zemlje ali ne sa nekim prosecnim svojim vrsnjakom.

Talibanizacija (citaj traumatizacija) omladine, uterivanje straha od sveta i vaspitavanje da rat iz proslog veka jos nije zavrsen. Danasnji prosecni 15ogodisnjak iz Brna ne zna ni za Prasko prolece (jedno istrazivanje pokazalo) a kamoli za sovjetske tenkove i druge nacionalne traume.


ma to tek, što ne znaju skoro ništa al će da saznaju šta je smatrao čestiti velimirović i to će da umiksaju sa smatranjima čestit andrew tate-a..
strahotno..
inače protresem neki dan dijete za esej iz istorije.. trebalo je da napiše na temu IISR u UK i dal je to bio rat svih ljudi ili ne za Britance..
pa je pravilo da mora uvod, 3-4 teze, arguemnt i kontrargument i zaključak..
očekuje se dosta detalja i orginalan stav i zaključivanje..
pa recimo konkertno ide kako su i žene i stari učestvovali, pa je to dakle bio rat svih, al kako su manjine volontirale (2.5 miliona Indusa i Pakija) al im niko nije rekao hvala pa dal je to onda i njihov rat, itd. itd.
dakle balans..
e al šta..
brate sa 16 se očekuje da napiše dva takva eseja na temu koja mu bude zadata a broj tema je zilion..
od zašto je propala Vajmarska republika do kako je izgledao razvoj medicine u srednjevjekovnoj Engleskoj..
sine brate sestro..
pride iz religijskih treba da zna o svim velikim religijama do u vrlo sitna crevca, ko kad šta i zašto i šta danas vjeruje i radi i da o svemu umije da formira stav i da bude orginalan..
naravno,neće svaki mladi Britanac tako ni blizu ali meni je fascinantno šta pišu djeca od 16 godina, kakva je to zrelost i razmišljanje..
fascinantno..
ja danas tako umijem al apsolutno nisam umjela ni sa 26 a ne 16..
fascinantno..
ako te zanima možeš da gledneš ovde, na kraju imaš koju je ocjenu rad dobio..
radovi za top ocjene su zaista da staneš i gledaš šta djeca umiju
angie01 angie01 13:05 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

je l' moguće, slatka moja, da je i ona izBosne? joj, šta nam rade!


hebiga, ne mogu sve da budu ko Seka:).


...u vom slucaju nije bitno, nego je aktuelna terapeutkinja....koja pri tome ima genezu koj odgovara vasem misljenju, valjda ce pomoci, ako se razumete- najvaznije je, stvar poverenja...ona nece da koristi ni EKV, ni Olivera, ni Balesevica, to je za nju isto sve pupu, ovi gradZCki foliranti i dangube, komnisti u ustase i sta je vec u toj pesmici.

... volim, kada odreagujes.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:06 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

predatortz
Danasnji prosecni 15ogodisnjak iz Brna ne zna ni za Prasko prolece (jedno istrazivanje pokazalo) a kamoli za sovjetske tenkove i druge nacionalne traume.


A uskoro će da nauči da je Hitler branio Evropu od zlih Rusa...
Liči mi da sve ide u tim putem.


Ako citas domacu stampu ne da ide u taj pravac nego se vec dogodilo. Realnost je naravno nesto drugo.
maksa83 maksa83 13:07 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

A uskoro će da nauči da je Hitler branio Evropu od zlih Rusa...

Pok. Nikolaj klima glavom sa odobravanjem.

(Kad može pokojni Šaban Šaulić sa svog Instagram naloga da poziva ljude na Vučićev miting onda može i pokojni Nikolaj da klima glavom).

Je l znaš da ima ljudi koji tvrde da Putin legitimno brani Rusiju od Evrope tako što razara Ukrajinu? Ludilo...

predatortz predatortz 13:08 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


hebiga, ne mogu sve da budu ko Seka:).


ne diraj mi seku!
još kao devojčurak je u zvorničkoj sportskoj hali pevala borcima vrs i narodu.
nije da sam išao da to slušam, ali sam bio odgovoran za obezbeđenje događaja.
tessa1 tessa1 13:09 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

je l' moguće, slatka moja, da je i ona izBosne? joj, šta nam rade!


Ma samo pusti, našla sam joj slabu tačku,

nas ovde sve kad bi okrenulo naglavačke i istreslo, istreslo nam i dušu i džepove, toliko beščašća kao što je njeno od nas svih zajedno ne bi nakupilo.


Rijetkost je sresti tako nešto pogrešno, ali ono je istrajno u svojoj ispravnosti.

Sve ono što iznalizi opravdanja za njeno beščašće, sadizam jer ona je sadistkinja, je ili isto ili gore od nje.



Zamisli da meni prvo fašistkinja, drugo, ona je švapskog porijekla, broji zločinačka ali bosanska krvna zrnca (ona tako mene i unižava, na neki način rasrbljuje, stavlja na nižu granu, i animira po Srbiji one koji nas mrze), a ja u stvari imam za razliku od nje srpsko porijeklo, istinsko kroz stradanje, tj istoriju..
predatortz predatortz 13:10 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Je l znaš da ima ljudi koji tvrde da Putin legitimno brani Rusiju od Evrope tako što razara Ukrajinu? Ludilo...


ne znam za to, znam da brani rusko i ruskojezično stanovnoištvo u ukrajini.

nego, znaš li da ima i onih koji veruju da ameri brane svet od diktatora?
tessa1 tessa1 13:11 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

hebiga, ne mogu sve da budu ko Seka:).


...u vom slucaju nije bitno, nego je aktuelna terapeutkinja....koja pri tome ima genezu koj odgovara vasem misljenju, valjda ce pomoci, ako se razumete- najvaznije je, stvar poverenja...ona nece da koristi ni EKV, ni Olivera, ni Balesevica, to je za nju isto sve pupu, ovi gradZCki foliranti i dangube, komnisti u ustase i sta je vec u toj pesmici.

... volim, kada odreagujes.

angie01 angie01 13:14 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

ali sam bio odgovoran za obezbeđenje događaja.


uhebote.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:14 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft

Ovo je najgore. Prodaju mladim ljudima neku ideologiju koja na stranu sto je nebuloza uma nego je iz nekog vremena koje veze sa ovim danasnjim nema. Tako radikalizovan mladi covek iz Srbije moze da se razume samo sa nekim ekstremnim desnicarom iz neke evropske zemlje ali ne sa nekim prosecnim svojim vrsnjakom.

Talibanizacija (citaj traumatizacija) omladine, uterivanje straha od sveta i vaspitavanje da rat iz proslog veka jos nije zavrsen. Danasnji prosecni 15ogodisnjak iz Brna ne zna ni za Prasko prolece (jedno istrazivanje pokazalo) a kamoli za sovjetske tenkove i druge nacionalne traume.


ma to tek, što ne znaju skoro ništa al će da saznaju šta je smatrao čestiti velimirović i to će da umiksaju sa smatranjima čestit andrew tate-a..
strahotno..
inače protresem neki dan dijete za esej iz istorije.. trebalo je da napiše na temu IISR u UK i dal je to bio rat svih ljudi ili ne za Britance..
pa je pravilo da mora uvod, 3-4 teze, arguemnt i kontrargument i zaključak..
očekuje se dosta detalja i orginalan stav i zaključivanje..
pa recimo konkertno ide kako su i žene i stari učestvovali, pa je to dakle bio rat svih, al kako su manjine volontirale (2.5 miliona Indusa i Pakija) al im niko nije rekao hvala pa dal je to onda i njihov rat, itd. itd.
dakle balans..
e al šta..
brate sa 16 se očekuje da napiše dva takva eseja na temu koja mu bude zadata a broj tema je zilion..
od zašto je propala Vajmarska republika do kako je izgledao razvoj medicine u srednjevjekovnoj Engleskoj..
sine brate sestro..
pride iz religijskih treba da zna o svim velikim religijama do u vrlo sitna crevca, ko kad šta i zašto i šta danas vjeruje i radi i da o svemu umije da formira stav i da bude orginalan..
naravno,neće svaki mladi Britanac tako ni blizu ali meni je fascinantno šta pišu djeca od 16 godina, kakva je to zrelost i razmišljanje..
fascinantno..
ja danas tako umijem al apsolutno nisam umjela ni sa 26 a ne 16..
fascinantno..
ako te zanima možeš da gledneš ovde, na kraju imaš koju je ocjenu rad dobio..
radovi za top ocjene su zaista da staneš i gledaš šta djeca umiju


Ali zato ih uce kritickom razmisljanju i argumentaciji - evo ti teza ili pitanje i pokusaj negubeci nit zbog nerelevantnih pojava da je obrazlozis odn. das odgovor. To britansko obrazovanje jos uvek radi dosta dobro.

Pazi koliko je ovo tek specificno odredjena tema:
“Germany should introduce a toll for use of its autobahn – not only for lorries, but for all traffic. Neighbouring transit countries such as Austria, France and Switzerland do it, too.”

A nasu omladinu popovi zovu da ne idu u skole nego na litije tokom kojih ce se nosata kosti.
predatortz predatortz 13:17 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

angie01
ali sam bio odgovoran za obezbeđenje događaja.


uhebote.


što bre, anđo?
znaš li kakvih trideset lepih i zgodnih momaka mi je tada bilo pod komandom? ja sa 23 godine, među najstarijim.
na svakom bi ti oči ostale!
lepi, visoki, snažni, devojačke oči se topile na nama.

eh, mladosti!

sad me sjebale žena i tašta, svu mišićnu masu mi klopom razjebale...
angie01 angie01 13:18 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

Ma samo pusti, našla sam joj slabu tačku,



Zamisli da meni prvo fašistkinja, drugo, ona je švapskog porijekla, broji zločinačka ali bosanska krvna zrnca (ona tako mene i unižava, na neki način rasrbljuje, stavlja na nižu granu, i animira po Srbiji one koji nas mrze), a ja u stvari imam za razliku od nje srpsko porijeklo, istinsko kroz stradanje, tj istoriju..


kako ono ide, lekic, zkopcavanje, umirenje.

...najludji deo- pored onolike konkurencije- da ti nekome ucitavas bescasce,...pa buhahahaha.

ajd bre odhebi.
tessa1 tessa1 13:19 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

kako ono ide, lekic, zkopcavanje, umirenje.

...najludji deo- pored onolike konkurencije- da ti nekome ucitavas bescasce,...pa buhahahaha.

ajd bre odhebi.


predatortz predatortz 13:20 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti


tessa1


jbte, ti mali kompleksaši i psihopate baš vole devojčice...
hitler, tito...
angie01 angie01 13:22 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

znaš li kakvih trideset lepih i zgodnih momaka mi je tada bilo pod komandom?


verujem da je tako, samo meni kada kazes, obezbedjenje, odmah sve drugo gubi smisao-to je rec, koja definise sve.
tessa1 tessa1 13:25 25.05.2023

Re: Nekultura laži i smrti

bte, ti mali kompleksaši i psihopate baš vole devojčice...
hitler, tito...


Najbolje što postoji desetine slika sa pečatom, zaštićene iz švajcarske arhive.

da, i Tito je volio slikati se. Ali mi on sada, iako je ovako jednom ološu omogućio dobar život u Beogradu i moralne visine, nije prioritet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana