Astronomija

A Brief History of Time

Colin_bgd RSS / 26.05.2023. u 09:48

Procitao sam, sa ogromnim zakasnjenjem, a "inspirisan" ovom javnom "prepiskom" Seje Sexona i Neleta Karajlica od pre neki dan, prvu knjigu Neleta Karajlica, Fajront u Sarajevu...

Odmah da se ogradim da se isti nije ovajdio mojih teskom mukom stecenih novaca, nego mi je jedan prijatelj(?) poslao pdf verziju knjige na teleprinter. Svejedno, ipak sam tradicionalno najprepoznatljivijem "nadrealisti" podario 3 sata svoga zivota, koliko mi je trebalo da sve procitam do kraja, tako da mi se ne moze prebaciti da sam mu ostao duzan. Naplatio mi je Nele svoju knjigu ne u novcu, nego u utrosenom vremenu, a onda i blagom, mikrosekundnog trajanja, izazvanom sazaljenju prema autoru, koje je, logicno, onda rezultiralo jos jednim bespotrebnim i uzaludnim Colinovim blogom...

Lako je pretpostaviti da se ja ne slazem sa njegovom, u knjizi izlozenoj, "analizom" stanja u drzavi, drustvu, Srbiji, Hrvatskoj, Bosni, Jugoslaviji. Mnogi ljudi dele tu njegovu interpretaciju "onoga sto se dogadjalo" tokom tih godina raspada i rata. I to je u redu. To je sve jasno. Ja to cak i postujem. Da ljudi zbog svoje objektivne neinformisanosti veruju da je tih godina bilo jedno, a kad je u stvari bilo nesto sasvim drugo. Boze moj, niko nije savrsen... Medjutim, ono sto jeste za iskreno sazaljenje je kad neko, kao Nele, svesno laze sam sebe kao on u svojoj knjizi, ne da podeli svoje misljenje sa nama, vec da uz pomoc sopstvenog teksta kreira sam sebi "novo i starije" misljenje u koje ce onda moci "bolje i iskrenije" da veruje. Drugim recima, da prekroji u sopstvenoj glavi istoriju uzroka, da bi mogao lakse da zivi sa posledicama. Zna on vrlo dobro sta se u SFRJ tih godina desavalo. Stavovi i pogledi koje Nele demonstrira u medijima svih ovih godina, i koje predstavlja u ovoj knjizi, nisu oni koji mu se motaju po s(a)vesti kada ugasti svetlo u svojoj kuci i podvuce se pod topao jorgan svog kreveta. Jedna je stvar (pod)svest pod svetloscu reflektora, a druga je stvar u samoci razgovora sa samim sobom.

Eh, reci cete, otkud ti, jadni-bedni Coline, znas sta Nele stvarno misli ili ne misli, ili sta oseca ili ne oseca. A ja mogu samo da odgovorim da to mozda izgleda kao magija, ali nikakvi trikovi tu nisu u pitanju. Milioni stranica su napisani, na stotine hiljada studija objavljeno u poslednjih stotinak i kusur godina, koji kazu da nije uopste tako jako tesko, stavise moguce je i pozeljno, pomoci ljudima da zaista nadju neki modus operandi izmedju onoga sto stvarno misle i osecaju i onoga sto bi zeleli da misle i osecaju u zabludi da ce time resiti svoj trenutno-trajni "egzistencijalisticki problem". U ekstremnim slucajevima to ne moze bez pomoci hemijske nauke, ali nisu svi slucajevi takvi...

Nele, svakako, ima pravo da pise i govori sta god hoce. Ima pravo da samom sebi stvara sliku proslosti koja ce bolje da odgovara njegovom sadasnjem stanju (a i naknadni status proroka se dobije gratis...). I upravo to sto on ovom knjigom pokusava da nam "kaze" govori o njegovoj potrebi da re-validira stvarno-dogodjenu proslost (koje je svestan), u neko novo (lepse i starije, opet kazem) "cinjenicno stanje" koje bi, sa stanovista posledica koje imamo danas (i on konkretno, a i svi mi ostali), bilo bolje i logicnije da smo imali umesto onog koje smo stvarno imali... Drugim recima, knjiga "Fajront u Sarajevu" je potpuna fikcija...

Naravno, kao i svi mi, i Nele Karajlic je doziveo space-time diskontinuitet. Jednog dana smo bili jedno i imali jedno, a sutradan smo se probudili da smo nesto sasvim drugo, u nekoj potpuno nepoznatoj realnosti koja, ukoliko pretpostavimo da vreme linearno protice, ne bi ni trebalo da nam se pojavila s obzirom na pocetne koordinate. Medjutim, umesto da priznamo, prihvatimo, osvetlimo taj diskontinuitet, i jasno identifikujemo uzroke (tj. dela i nedela konkretnih ljudi i grupacija) koji su taj quantum leap inicirali (ako nista drugo), Nele se potpuno pogresno (a u toj gresci nije usamljen, naprotiv) linearnom regresijom vraca iz tacke u kojoj se nalazi danas u neku proslost koja objektivno nije postojala. I onda objasnjava i sebi i nama ne samo da ono sto smo videli svojim ocima nije bilo to sto smo mislili da jeste, vec i da smo gledali i slusali neke nepostojece stvari, jer da one nisu postojale kako je moguce da smo sada tu gde se nalazimo??? A odgovor je prost, kvantno-mehanicki prost, ali ipak prost...

Na kraju cu poruciti samom Karajlicu da, uprkos svemu, ostaje (ali me ne raduje) samo jedna nepobitna istina (koje je on u potpunosti svestan), a to je da su njega iz Sarajeva oterali isti oni koji su mene oterali iz Beograda: jedno lepo drustvance koje je pijuckalo viski, konjak, koktu, i sok od bresaka po kucama i okucnicama na potezu izmedju Uzicke, Tolstojeve, Lackoviceve, i Branka Djonovica... Samo sto se (eh...) ni on ni ja nikada necemo vratiti iz nasih Ka-Pe domova, iako se ovo pomenuto drustvance uglavnom vec uveliko i zasluzeno odmara tamo odakle se niko ne vraca...

Pa se ti sad skijaj na Jahorini...

 



Komentari (469)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Colin_bgd Colin_bgd 08:04 30.05.2023

Re: Teleprinter

freehand
... je čudna sprava u 21. veku, naročito kad je koriste dvojica da jedan drugom šalju knjige u pdf formatu.
No nije to toliko bitno koliko to što sam toliko vremena izgubio čitajući tekst u kome se nekom objašnjava šta je on u stvari mislio, a da nisam naišao ni na jedan, al baš NI JEDAN segment o tome šta svaki čovek u svom mentalnom odrastanju mora da odluči?!

I bajdvej stavise moguce je i pozeljno, pomoci ljudima da zaista nadju neki modus operandi izmedju onoga sto stvarno misle i osecaju i onoga sto bi zeleli da misle i osecaju u zabludi da ce time resiti svoj trenutno-trajni "egzistencijalisticki problem" - čovek može da ima egzistencijalni problem. Egzistencijalistički problem nešto je sa čime se nose pripadnici tog pravca i oni drugi koji im u stavovima oponiru.

hahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahaha

(i jopet)

hahahahahahahahahahaha

Pa jebote, druze slobodoumni pravedniče neumorni ratniče protiv svih imperijalizama (osim ruskog i domaceg), jesi vispren, elokventan, intelegentan, ali si ipak tupson (ovaj izraz koristim samo da bih u Maksi probudio nostalgiju)... Da sam hteo da kazem egzistencijalni ja bih to i napisao, ali ne htedoh to, nego htedoh tacno ono sto vec i pise u originalu... Sad, ako ti je problem da razumes sta je pisac (vidi mene pisac, k'o da sam Nele ili Mirjana Bobic Mojsilovic) hteo da kaze, to zaista nije moj problem. Mozda da pocnes ponovo od lektire koju si tako kompententno nabrajavao u komentarima "gore"...
freehand freehand 08:13 30.05.2023

Re: Teleprinter

Mozda da pocnes ponovo od lektire koju si tako kompententno nabrajavao u komentarima "gore".

Zar ti ipak nije lakše da umesto što spinuješ i saniraš štetu lepo i natenane objasniš šta je to svoj trenutno-trajni "egzistencijalisticki problem"?
Pošto apsolutno nemam nadu da postoji opcija u kojoj priznaš da s i odvalio glupost.
Colin_bgd Colin_bgd 08:25 30.05.2023

Re: Teleprinter

freehand
Mozda da pocnes ponovo od lektire koju si tako kompententno nabrajavao u komentarima "gore".

Zar ti ipak nije lakše da umesto što spinuješ i saniraš štetu lepo i natenane objasniš šta je to svoj trenutno-trajni "egzistencijalisticki problem"?
Pošto apsolutno nemam nadu da postoji opcija u kojoj priznaš da s i odvalio glupost.

Nije lakše jer jednostavno nije tacno. Nema nikakve stete. Ti mozes, naravno, bez problema da se smejes mojim odvaljenim glupostima (koje to nisu), ali tekst je (kao i svaki koji objavim) napisan izrazito precizno. Sad što nešto od toga tvoj srednjoškolski mozdani nivo ne kompjutira, boze moj, ja tu zaista ne mogu ništa... Osim da te podrzim u tome da nastavis da se smejes i dalje, jer je to upravo na putu da se olaksa tvoj licni trenutno-trajni egzistencijalisticki problem...
freehand freehand 08:32 30.05.2023

Re: Teleprinter

Ti mozes, naravno, bez problema da se smejes mojim odvaljenim glupostima



hahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahaha

(i jopet)

hahahahahahahahahahaha


Jel ovako?

tvoj srednjoškolski mozdani nivo

Počasni konzul Nikaragve u pokušaju da zvuči učeno.
Sem što si sad, valjda, htedo da me poniziš - šta je to srednjoškolski moždani nivo?
Colin_bgd Colin_bgd 08:42 30.05.2023

Re: Teleprinter

freehand
Ti mozes, naravno, bez problema da se smejes mojim odvaljenim glupostima



hahahahahahahahahahaha

hahahahahahahahahahaha

(i jopet)

hahahahahahahahahahaha


Jel ovako?

tvoj srednjoškolski mozdani nivo

Počasni konzul Nikaragve u pokušaju da zvuči učeno.
Sem što si sad, valjda, htedo da me poniziš - šta je to srednjoškolski moždani nivo?

Eh, i onda ja kao zamenjujem teze i tezice... Ti si hteo mene da ponizis, da kazes da sam (ajde da i ja jednom nesto pretpostavim iako nije bilo napisano) kao sekspirijanski majmun koji lupa po tastaturi nasumice, pa po zakonu verovatnoce ispadne "nesto", a ti mi onda ukazao na "greske". Ali otkud "greske" ako je samo bilo majmunsko lupanje po tastaturi? Besvest, po definiciji, ne moze da proizvede "gresku", valjda ti je makar toliko jasno...
freehand freehand 17:32 30.05.2023

Re: Teleprinter

kao sekspirijanski majmun koji lupa po tastaturi nasumice, pa po zakonu verovatnoce ispadne "nesto", a ti mi onda ukazao na "greske". Ali otkud "greske" ako je samo bilo majmunsko lupanje po tastaturi? Besvest, po definiciji, ne moze da proizvede "gresku", valjda ti je makar toliko jasno...

Ok, ovo ostalo je verovatno produkt neke gudre. Ali brt - šta je to "sekspirijanski majmun"?
Mislim, ako "sekspirijanski" (u srpskom bi bilo šekspriovskom ) aludira na Šekspira otkud tastatura u tom narativu?
Nemoj da piješ to više, pravi od tebe budalu kudikamo veću od realne.
freehand freehand 15:58 28.05.2023

Nele&Sejo

Na davno izgubljenoj šezdesetminutnoj kaseti marke BASF bio je zabeležen prvi moj intervju sa nekim iz sveta muzike: snimak je počinjao uvodom i predstavljanjem Neleta karajlića, pevača grupe "Zabranjeno pušenje" a završavao se tako što Nele, Sejo, Gruja i ja iz sveg glasa horski pjevamo "Snijeg pade na behar, na voće"...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:27 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

freehand
Na davno izgubljenoj šezdesetminutnoj kaseti marke BASF bio je zabeležen prvi moj intervju sa nekim iz sveta muzike: snimak je počinjao uvodom i predstavljanjem Neleta karajlića, pevača grupe "Zabranjeno pušenje" a završavao se tako što Nele, Sejo, Gruja i ja iz sveg glasa horski pjevamo "Snijeg pade na behar, na voće"...


i o tome dosta piše, koliko su oni išli po bukvalno seoskim koncertima i koliko gostovanja, intervjua, pojavljivanja napravili..
meni je to poprilično šokantno da su uspjevali i uz to stigli da dobiju i neke vanične diplome..
nego nebitno to a mislim bitno, a ne vidi se iz bloga, čovjek je pisao nešto malo o djetinjstvu i odrastanju a uglavnom i najviše o projektima Zp i TLN, detalje, ko s kim kada kako.. rekla bih sa određenim motivom..
o ratu nema bukvalno ni jedne jedine strane..
no pretpostavljam da raja knjigu i kupuje i čita e da bi našla neke pikantne detalje a toga tamo nema (ima ih u Top je vio vreo recimo)..
opet pitam, prošli put mi niko ne odgovori, da li je uopšte istina da je on rekao kako bi on u Sarajevo opet samo u tenku.. i ako jeste dal je rečeno u afektu ili izvučeno iz konteksta..
meni sve liči na poprilično odvratno podmetanje njemu jer je jelda Srbin iz Bosne a veličanje Seje (ni manje ni više) e jer je Muslim iz Bosne..
dosta bolesna pojava al ajde da se složim da jeste odraz zrelosti ako i takvi stavovi mogu da se čuju..
al opet je baš baš bolesno pogotovo tako odjeveno u priču mi smo antifašisti, mnogo smo fini..

e i nema veze s tobom freehand, na tvoj repliciram nako
freehand freehand 14:45 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

e i nema veze s tobom freehand, na tvoj repliciram nako

nema problema, prepoznao sam se u ovim seoskim koncertima, ok je to.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:47 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

freehand
e i nema veze s tobom freehand, na tvoj repliciram nako

nema problema, prepoznao sam se u ovim seoskim koncertima, ok je to.


E krivo, PA se svakako ne bi kvalifikovalo..pominje imena po Slavoniji s komentarom da se za njih Jos jedino culo devedesetih..
Ja bi rekla sela do hiljadu, dve dusa, ako I toliko
freehand freehand 14:51 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

newimprovedtadejus
freehand
e i nema veze s tobom freehand, na tvoj repliciram nako

nema problema, prepoznao sam se u ovim seoskim koncertima, ok je to.


E krivo, PA se svakako ne bi kvalifikovalo..pominje imena po Slavoniji s komentarom da se za njih Jos jedino culo devedesetih..
Ja bi rekla sela do hiljadu, dve dusa, ako I toliko

Ma šallim se.
maksa83 maksa83 15:02 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

Ma šallim se.




(Jer je slušalac iz Pančeva to tražio.)
freehand freehand 15:07 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

maksa83
Ma šallim se.




(Jer je slušalac iz Pančeva to tražio.)



angie01 angie01 18:08 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

meni sve liči na poprilično odvratno podmetanje njemu jer je jelda Srbin iz Bosne a veličanje Seje (ni manje ni više) e jer je Muslim iz Bosne..
dosta bolesna pojava al ajde da se složim da jeste odraz zrelosti ako i takvi stavovi mogu da se čuju..


e, hebigica bona, Sejo ti je Hrvat-Davor Sucic,...a Sejo Sakson mu je New Primitives ime, upravo zbog takvih kao sto si ti...koji bi nesto da mere ta krvna zrnca,...pri cemu ovde niko nije stao ni na ciju stranu, koliko sam otpratila, nego su neke iznete cinjenice- koje su poznate- uobicajeno zloupotrebljene da se ovde ucitavaju "namere" i etiketira po potrebi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:23 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

angie01
Sejo ti je Hrvat-Davor Sucic,...a Sejo Sakson mu je New Primitives ime, upravo zbog takvih kao sto si ti...koji bi nesto da mere ta krvna zrnca,...pri cemu ovde niko nije stao ni na ciju stranu


Ne lupetaj ziva bila..
Ja stvarno nisam primjecivala koji si ti komad fasisticke budale i kretena..
Sad primjecujem..
Neka hvala s tobom o cemu da se objasnjavam
angie01 angie01 21:40 29.05.2023

Re: Nele&Sejo

Ne lupetaj ziva bila..
Ja stvarno nisam primjecivala koji si ti komad fasisticke budale i kretena..
Sad primjecujem..
Neka hvala s tobom o cemu da se objasnjavam


pazi molim te, ti optuzujes iz ramena, da neko staje na Sejinu stranu, jer je Musliman i kazes kako je to bolesna pojava i jos kazes da neko podmece nesto Neltu, jer je Srbin, sto je odvratno i sada sam ja fasiticka budala i kreten, jer ti kazem kako si se zahebala, od prvog slova do poslednjeg, a nisi ti, koja si sve po krvnim zrncima naklevetala i slozila, pa mame ti.

em lazes i jos te nije sramota da vredjas.
promoter promoter 06:57 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

newimprovedtadejus
angie01
Sejo ti je Hrvat-Davor Sucic,...a Sejo Sakson mu je New Primitives ime, upravo zbog takvih kao sto si ti...koji bi nesto da mere ta krvna zrnca,...pri cemu ovde niko nije stao ni na ciju stranu


Ne lupetaj ziva bila..
Ja stvarno nisam primjecivala koji si ti komad fasisticke budale i kretena..
Sad primjecujem..
Neka hvala s tobom o cemu da se objasnjavam

Meni je jedino nejasno zašto iko, uporno, pokušava da izjednači (šta izjednači, nadjača) nekog tadašnjeg anonimusa (kakav, kurčev, Sejo Sekson) sa Neletom, nosiocem celog tog 'pokreta'?
Zašto bi to iko radio?

predatortz predatortz 07:59 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

Meni je jedino nejasno zašto iko, uporno, pokušava da izjednači (šta izjednači, nadjača) nekog tadašnjeg anonimusa (kakav, kurčev, Sejo Sekson) sa Neletom, nosiocem celog tog 'pokreta'?


Meni još manje što se oko toga vodi bilo kakva rasprava, jer taj šibicarski projekat je u svakom slučaju bio go qratz...
Nele ili Sejo dilema?
Ne zajebavajte...
docsumann docsumann 13:28 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

predatortz
Meni je jedino nejasno zašto iko, uporno, pokušava da izjednači (šta izjednači, nadjača) nekog tadašnjeg anonimusa (kakav, kurčev, Sejo Sekson) sa Neletom, nosiocem celog tog 'pokreta'?


Meni još manje što se oko toga vodi bilo kakva rasprava, jer taj šibicarski projekat je u svakom slučaju bio go qratz...
Nele ili Sejo dilema?
Ne zajebavajte...


Sejo, Nele i Fudo su osnivači Zabranjenog Pušenja.
Sejo nije htio da se upliće u Nadrealiste, zanimao ga je samo rnr.
a koliko je Sejo nebitan za cijelu tu priču, govori i činjenica da je upravo njegovo puđšenje dobilo sudka prava na stari materijal. Neletov ogranak više ne može da svira stare hitove.

TLN je bila nešto ponajbolje (bar najoriginalnije, ili najotkačenije) što je jugoslavija stvorila od zabavnog programa. domaći Monti pajton, s originalnim pidejama.

ZP nije moj fah, al su ima nekoliko sjajnih pjesama. pogođene u sred bobe.
angie01 angie01 15:34 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

Sejo nije htio da se upliće u Nadrealiste,


izvini, uredno se uplitao, jedan je od autora, prvo radio emisije, posle tv serijala.

nadrealisti:

Зенит Ђозић
Бранко Ђурић Ђуро
Неле Карајлић
Дарко Остојић
Давор Сучић
Борис Шибер
Елвис Ј. Куртовић
Дражен Ричл
Давор Дујмовић
Фарис Араповић
Драле Карајлић
Јадранко Дадо Џихан
Златко Арсланагић Злаја


al su ima nekoliko sjajnih pjesama. pogođene u sred bobe.



docsumann docsumann 17:12 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

izvini, uredno se uplitao, jedan je od autora, prvo radio emisije, posle tv serijala.



pa nije baš uredno, tek povremeno je uzimao učešća kao scenarista. a nikad nije učestvovao u skečevima.

angie01 angie01 18:34 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

pa nije baš uredno, tek povremeno je uzimao učešća kao scenarista. a nikad nije učestvovao u skečevima.


pa dobro, to uredno, bi se moglo prevesti kao-fino,...u smislu da je lagano ucastvovoao, a ne da je bio obavezan i redovan,...tako sam bar htela da znaci:)...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:01 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

docsumann

Sejo, Nele i Fudo su osnivači Zabranjenog Pušenja.
Sejo nije htio da se upliće u Nadrealiste, zanimao ga je samo rnr.
a koliko je Sejo nebitan za cijelu tu priču, govori i činjenica da je upravo njegovo puđšenje dobilo sudka prava na stari materijal. Neletov ogranak više ne može da svira stare hitove.

TLN je bila nešto ponajbolje (bar najoriginalnije, ili najotkačenije) što je jugoslavija stvorila od zabavnog programa. domaći Monti pajton, s originalnim pidejama.

ZP nije moj fah, al su ima nekoliko sjajnih pjesama. pogođene u sred bobe.


svakako nije nebitan al ako bih cjenila dal je ZP mogao da nastane bez Seje ili bez Neleta ja bih rekla bez Seje je vrv mogao a bez Neleta vrv nije al ko zna, moguće da je igrao ulogu i neki mix baš njih, baš tada.. jasno je jedino da Sejo sam da napravi nešto očigledno ne može pa je smješno da se priča o nekoj njegovoj navodnoj veličini..
da ne kažem opet da je bolesno (a vrv je i to)..

u knjizi se ne pominje eksplicitno al ima naznaka da je Sejo bio kompozitor, Nele više tekstopisac.. tj. da Nele nije dovoljno muzički potkovan..
on konkretno to ne kaže al ima dionicu o tome kako je upisao klavir u muzičkoj e jer je majka kupila klavir jer tako treba i shodno ga odvukla u muzičku školu..
iz mog iskustva klavir se daje najmanje talentovanoj djeci osim ako je gospođa majka prvo kupila klavir a onda upisala dijete..
kako bilo, on sam priznaje da se nije baš pretjerano primio..
ali.. ali..
ovo spekulišem al nije mi neuvjerjlivo..
vi se kao autori dogovorite ko će biti prvi a ko drugi.. sasvim je lako moguće da je Sejina kompozicija i nešto malo teksta (ako išta) a da je gro teksta i ideje Neletov..
a ZP je all about the text.. and none about the music..
sa nekim joj mala volim te ja tekstom to niko živ ne bi slušao..
sva je poenta bila u dobrom tekstu..
te tako.. to što se Sejo potpisao kao autor na sve a Nele sporadično ništa spec ne mora da znači..
pa se sve svede na pitanje zašto i određeni krugovi Beograda, povrh Sarajeva, ne vole Neleta pa su radi da sad i čitav projekat i ZP i TLN pripišu ni manje ni više Seji..
pa meni bi bilo ružno da tako nešto propagiram pa taman da je Hitler a ne što riječ čovjek ne može da nađe o tome šta je taj Nele konkretno ikome kriv..
bukvalno išta da si napravio naće se već rulja sa katranom i perjem da zaspe..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:38 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

newimprovedtadejus
docsumann

Sejo, Nele i Fudo su osnivači Zabranjenog Pušenja.
Sejo nije htio da se upliće u Nadrealiste, zanimao ga je samo rnr.
a koliko je Sejo nebitan za cijelu tu priču, govori i činjenica da je upravo njegovo puđšenje dobilo sudka prava na stari materijal. Neletov ogranak više ne može da svira stare hitove.

TLN je bila nešto ponajbolje (bar najoriginalnije, ili najotkačenije) što je jugoslavija stvorila od zabavnog programa. domaći Monti pajton, s originalnim pidejama.

ZP nije moj fah, al su ima nekoliko sjajnih pjesama. pogođene u sred bobe.


svakako nije nebitan al ako bih cjenila dal je ZP mogao da nastane bez Seje ili bez Neleta ja bih rekla bez Seje je vrv mogao a bez Neleta vrv nije al ko zna, moguće da je igrao ulogu i neki mix baš njih, baš tada.. jasno je jedino da Sejo sam da napravi nešto očigledno ne može pa je smješno da se priča o nekoj njegovoj navodnoj veličini..
da ne kažem opet da je bolesno (a vrv je i to)..

u knjizi se ne pominje eksplicitno al ima naznaka da je Sejo bio kompozitor, Nele više tekstopisac.. tj. da Nele nije dovoljno muzički potkovan..
on konkretno to ne kaže al ima dionicu o tome kako je upisao klavir u muzičkoj e jer je majka kupila klavir jer tako treba i shodno ga odvukla u muzičku školu..
iz mog iskustva klavir se daje najmanje talentovanoj djeci osim ako je gospođa majka prvo kupila klavir a onda upisala dijete..
kako bilo, on sam priznaje da se nije baš pretjerano primio..
ali.. ali..
ovo spekulišem al nije mi neuvjerjlivo..
vi se kao autori dogovorite ko će biti prvi a ko drugi.. sasvim je lako moguće da je Sejina kompozicija i nešto malo teksta (ako išta) a da je gro teksta i ideje Neletov..
a ZP je all about the text.. and none about the music..
sa nekim joj mala volim te ja tekstom to niko živ ne bi slušao..
sva je poenta bila u dobrom tekstu..
te tako.. to što se Sejo potpisao kao autor na sve a Nele sporadično ništa spec ne mora da znači..
pa se sve svede na pitanje zašto i određeni krugovi Beograda, povrh Sarajeva, ne vole Neleta pa su radi da sad i čitav projekat i ZP i TLN pripišu ni manje ni više Seji..
pa meni bi bilo ružno da tako nešto propagiram pa taman da je Hitler a ne što riječ čovjek ne može da nađe o tome šta je taj Nele konkretno ikome kriv..
bukvalno išta da si napravio naće se već rulja sa katranom i perjem da zaspe..


Nisam nikad bio narocit poklonik ZP ali ako se ne varam Sejo je autor vecine tekstova i muzike - to na osnovu secanja kako je pisalo na omotima.

NP bez Elvisa, Neleta, Malkolma i Ricla ne bi bio ono sto je bio. Mislim da jedino (Drazen) Ricl nije imao to novo zajebantsko ime. A svi su bili ultrazajebanti.

Samo ime je sprdanje sa Neue Slowenische Kunst i slovenackom pop neoavangardom. Jedna od prvih akcija bila im je poziv kroz otvoreno pismo Bregovicu koji je bio 'kreativno posrnuo' da ostavi BD i pocne sve ispocetka u okviru propsperitetnog pokreta NP. Nele je jednom pomenuo da se njihov humor razlikovao od beogradskog (kod Dusana Kovacevica ili u Balkanskom ekspresu recimo) jer je ovaj drugi bio nusicevski a njihov domanovicevski. I stvarno kad se cita Marko Kraljevic po drugi put medju Srbima oseca se slican sentiment. Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.


tessa1 tessa1 22:08 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.

O čemu se ovde radi, i ime RS nam dali muslimani? Ne bi mi znali smisliti ništa bez Seje Sexona?

Jel živ taj čovjek, ko je on, hoće li tražiti autorska prava, novac?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:16 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

tessa1
Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.

O čemu se ovde radi, i ime RS nam dali muslimani? Ne bi mi znali smisliti ništa bez Seje Sexona?

Jel živ taj čovjek, ko je on, hoće li tražiti autorska prava, novac?


MM je Goran Maric. Kad je davao ime RS, NP je vec bio istorija.

Pomenuh Predatora zbog toga sto nije ljubitelj NP pokreta i to nema veze sa muslimanima i Srbima.
tessa1 tessa1 22:27 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

MM je Goran Maric. Kad je davao ime RS, NP je vec bio istorija.

Pomenuh Predatora zbog toga sto nije ljubitelj NP pokreta i to nema veze sa muslimanima i Srbima.


Nakon ovog mrcvarenja Sejom, šta bih pomislila ako se Predatorzu neće svidjeti da je neki Muharem smislio ime RS?

1. Muharem je musliman

2. Muharem je Malkolm X (i on je prešao u muslimane?)

I okej to, neka su oni i muslimani sa Saturna, ali ako nas drkate mnogo sa tim kao sa Sejom, promjenimo mi ime RS radi npr autora Muharema, zato što smo ozbiljni, nije sve šega i raja i debili.
predatortz predatortz 22:46 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.


Zapravo, Saša Savić.
Izuzetan lik! Napravio je ogroman uspeh u marketingu preko bare.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:55 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

predatortz
Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.


Zapravo, Saša Savić.
Izuzetan lik! Napravio je ogroman uspeh u marketingu preko bare.

Ribolovac.
Najjači lik Omladinskog programa.
predatortz predatortz 23:00 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

kamilo_emericki
predatortz
Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.


Zapravo, Saša Savić.
Izuzetan lik! Napravio je ogroman uspeh u marketingu preko bare.

Ribolovac.
Najjači lik Omladinskog programa.


Odličan je bio!
Za njega se pričalo, između ostalih, da je "skovao" ime Republika Srpska.
Međutim, ne verujem da je u pitanju iko od nadrealista.
Znaš i sam, prvo je bilo "Republika srpskog naroda u BiH", pa je zvučalo rogobatno, onda se u ratu pravila distanca od BiH, pa je to uobličeno u Republika Srpska, ili prosto Srpska kako je ljudi najčešće zovu.

Kako god, neka je večna!

tessa1 tessa1 23:10 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

Meni se ne sviđa, vuče na radikalsko, amaterski i bezidejno,

ali kad vidim koliko je to srpsko u nazivu trnu u oku dušmanima žao mi što mi se ne sviđa. :)
predatortz predatortz 23:14 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

tessa1
Meni se ne sviđa, vuče mi na radikalsko, amaterski i bezidejno,

ali kad vidim koliko je to srpsko u nazivu trnu u oku dušmanima žao mi što mi se ne sviđa. :)



Mane zabavlja činjenica da ih to srpsko u imenu toliko nervira.
tessa1 tessa1 23:20 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

Da nisu vremena teška s obe strane Drine, pripojiti RS Srbiji, i napraviti Veliku Srbiju, ono što smo propustili nakon Drugog svj rata. I kako nam se desi da nakon toliko žrtve samo u prošlom vijeku mi nemamo kvadrat mora..
tessa1 tessa1 23:20 30.05.2023

Re: Nele&Sejo

mi nemamo kvadrat mora..

Dobrota nas ubi. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 05:41 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

1. Muharem je musliman

2. Muharem je Malkolm X (i on je prešao u muslimane?)

To je bila aluzija na Malcolm McLarena (posto je i ovaj domaci prvo glumio a posle i bio muzicki menadzer) + Muharema Serbezovskog.

Posle je i Rambo preuzeo tu foru sa imenima (i u pesmi Halid Invalid Hari).
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 05:52 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

predatortz
Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.


Zapravo, Saša Savić.
Izuzetan lik! Napravio je ogroman uspeh u marketingu preko bare.

Znam ko je lik ali nisam znao da se i njemu pripisuje ta uloga.

Sad citam neki intervju i Malkolm pominje da deli koautorstvo sa Bokanom i Karadzicevom cerkom.
tessa1 tessa1 06:01 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

To je bila aluzija na Malcolm McLarena (posto je i ovaj domaci prvo glumio a posle i bio muzicki menadzer) + Muharema Serbezovskog.

Posle je i Rambo preuzeo tu foru sa imenima (i u pesmi Halid Invalid Hari).


Koga boli kurac ko je Malkom fakin Muharem, vidim da je neki debil, jasno mi.

Hari, invalidi, Seje i kurtoni.

Scena?
Colin_bgd Colin_bgd 08:04 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

tessa1
To je bila aluzija na Malcolm McLarena (posto je i ovaj domaci prvo glumio a posle i bio muzicki menadzer) + Muharema Serbezovskog.

Posle je i Rambo preuzeo tu foru sa imenima (i u pesmi Halid Invalid Hari).


Koga boli kurac ko je Malkom fakin Muharem, vidim da je neki debil, jasno mi.

Hari, invalidi, Seje i kurtoni.

Scena?

Ajd' zdravo...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:13 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

Neues aus der Nachbarschaft

Nisam nikad bio narocit poklonik ZP ali ako se ne varam Sejo je autor vecine tekstova i muzike - to na osnovu secanja kako je pisalo na omotima.

NP bez Elvisa, Neleta, Malkolma i Ricla ne bi bio ono sto je bio. Mislim da jedino (Drazen) Ricl nije imao to novo zajebantsko ime. A svi su bili ultrazajebanti.

Samo ime je sprdanje sa Neue Slowenische Kunst i slovenackom pop neoavangardom. Jedna od prvih akcija bila im je poziv kroz otvoreno pismo Bregovicu koji je bio 'kreativno posrnuo' da ostavi BD i pocne sve ispocetka u okviru propsperitetnog pokreta NP. Nele je jednom pomenuo da se njihov humor razlikovao od beogradskog (kod Dusana Kovacevica ili u Balkanskom ekspresu recimo) jer je ovaj drugi bio nusicevski a njihov domanovicevski. I stvarno kad se cita Marko Kraljevic po drugi put medju Srbima oseca se slican sentiment. Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.




nisam ni ja i ne znam da iko jeste, svima su nam bili poznati tekstovi..
sad sam uložila truda i potražila.. nigdje ne piše da su tekstovi sejini a ja bih rekla da je šansa baš velika da nisu.. bar ne onih pjesama koje svi znamo..
za neke pjesme nele u knjizi opisuje kako su nastali tekstovi mada nigdje ne kaže eto ja sam sjeo i napisao ovako..
pominje i da je bio na razgovoru u policiji šta mu znače šošni, ko su šejeni itd.
a sve je napisano u duhu da je meni teško da povjerujem da ih on nije napisao al je namjerno htio da ostavi dojam da jeste..
ostavlja utisak čovjeka više nego spremnog na samokritiku i samoispitivanje i nigdje ni riječi ružne nema baš nizakoga iz ekipe..

opet s druge strane pročitah da ga taj sejo malo je reći blati.. onako vaš gnjidanski..
uz ogradu da naravno ne znam ja bih rekla da je u toj priči sejo taj koji je gnjida i govno od čovjeka a nele oblaćen i još uvijek blaćen bez ikakva valjana razloga..
red bi bio distancirati se..
umjesto pisati blogove da doliješ govana na adresu čovjeka kog ne znaš, ne poznaješ, ne razumiješ, čak ni knjigu jebene pročitao nisi al si stao u red da mu se posereš po glavi..
ja u tome vala na bi učestvovala pa da sam i iz prvih redova gledala a kamo li što nisam
promoter promoter 11:04 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

Neues aus der Nachbarschaft
newimprovedtadejus
docsumann

Sejo, Nele i Fudo su osnivači Zabranjenog Pušenja.
Sejo nije htio da se upliće u Nadrealiste, zanimao ga je samo rnr.
a koliko je Sejo nebitan za cijelu tu priču, govori i činjenica da je upravo njegovo puđšenje dobilo sudka prava na stari materijal. Neletov ogranak više ne može da svira stare hitove.

TLN je bila nešto ponajbolje (bar najoriginalnije, ili najotkačenije) što je jugoslavija stvorila od zabavnog programa. domaći Monti pajton, s originalnim pidejama.

ZP nije moj fah, al su ima nekoliko sjajnih pjesama. pogođene u sred bobe.


svakako nije nebitan al ako bih cjenila dal je ZP mogao da nastane bez Seje ili bez Neleta ja bih rekla bez Seje je vrv mogao a bez Neleta vrv nije al ko zna, moguće da je igrao ulogu i neki mix baš njih, baš tada.. jasno je jedino da Sejo sam da napravi nešto očigledno ne može pa je smješno da se priča o nekoj njegovoj navodnoj veličini..
da ne kažem opet da je bolesno (a vrv je i to)..

u knjizi se ne pominje eksplicitno al ima naznaka da je Sejo bio kompozitor, Nele više tekstopisac.. tj. da Nele nije dovoljno muzički potkovan..
on konkretno to ne kaže al ima dionicu o tome kako je upisao klavir u muzičkoj e jer je majka kupila klavir jer tako treba i shodno ga odvukla u muzičku školu..
iz mog iskustva klavir se daje najmanje talentovanoj djeci osim ako je gospođa majka prvo kupila klavir a onda upisala dijete..
kako bilo, on sam priznaje da se nije baš pretjerano primio..
ali.. ali..
ovo spekulišem al nije mi neuvjerjlivo..
vi se kao autori dogovorite ko će biti prvi a ko drugi.. sasvim je lako moguće da je Sejina kompozicija i nešto malo teksta (ako išta) a da je gro teksta i ideje Neletov..
a ZP je all about the text.. and none about the music..
sa nekim joj mala volim te ja tekstom to niko živ ne bi slušao..
sva je poenta bila u dobrom tekstu..
te tako.. to što se Sejo potpisao kao autor na sve a Nele sporadično ništa spec ne mora da znači..
pa se sve svede na pitanje zašto i određeni krugovi Beograda, povrh Sarajeva, ne vole Neleta pa su radi da sad i čitav projekat i ZP i TLN pripišu ni manje ni više Seji..
pa meni bi bilo ružno da tako nešto propagiram pa taman da je Hitler a ne što riječ čovjek ne može da nađe o tome šta je taj Nele konkretno ikome kriv..
bukvalno išta da si napravio naće se već rulja sa katranom i perjem da zaspe..


Nisam nikad bio narocit poklonik ZP ali ako se ne varam Sejo je autor vecine tekstova i muzike - to na osnovu secanja kako je pisalo na omotima.

NP bez Elvisa, Neleta, Malkolma i Ricla ne bi bio ono sto je bio. Mislim da jedino (Drazen) Ricl nije imao to novo zajebantsko ime. A svi su bili ultrazajebanti.

Samo ime je sprdanje sa Neue Slowenische Kunst i slovenackom pop neoavangardom. Jedna od prvih akcija bila im je poziv kroz otvoreno pismo Bregovicu koji je bio 'kreativno posrnuo' da ostavi BD i pocne sve ispocetka u okviru propsperitetnog pokreta NP. Nele je jednom pomenuo da se njihov humor razlikovao od beogradskog (kod Dusana Kovacevica ili u Balkanskom ekspresu recimo) jer je ovaj drugi bio nusicevski a njihov domanovicevski. I stvarno kad se cita Marko Kraljevic po drugi put medju Srbima oseca se slican sentiment. Ovo se Predatoru mozda nece dopasti ali Malkolm Muharem je mislim jednom rekao da je autor (ili jedan od autora) imena Republika Srpska.



Stavljati ove koje pominješ u istu rečenicu sa Neletom Karajlićem je blasfemija.
Nele je otac Zabranjenog pušenja, Nadrealista, Nju primitivsa.
Svi ostali oko njega su privesci i kalakurcija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:19 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

nisam ni ja i ne znam da iko jeste, svima su nam bili poznati tekstovi..
sad sam uložila truda i potražila.. nigdje ne piše da su tekstovi sejini a ja bih rekla da je šansa baš velika da nisu.. bar ne onih pjesama koje svi znamo.


Milisav ce verovatno znati. Eno Vrabac na drugom blogu misli da je autor vecine pesama Sejo.

Ovo sam sad izguglao:

Pjesme kojima je većinski autor Davor Sučić: Selena vrati se Selena, Kino Prvi maj, Stanje šoka, Lutka sa naslovne strane, Dok čekaš sabah sa šejtanom, Ibro Dirka, Baš čelik 1&2, Brut, Ujka Sam, Kažu mi da novog frajera imaš, Gospođa Brams, Hadžija il bos, Kako je Velika Britanija postala probušeni dolar, Murga drot, Balada o Pišonji i Žugi, Manijak, U lošoj formi sam (Fikreta), Srce ruke i lopata, Guzonjin sin, Pišonja i Žuga u paklu droge, 12 sati, Na straži pored Prizrena, Zvijezda nad Balkanom

Pjesme kojima je većinski autor Nenad Janković: Anarhija All Over Baščaršija, Abid, Put u središte rudnika Kreka Banovići, Šeki is on the road again, Čejeni odlaze, Nedelja kad je otiš'o Hase, Dan Republike, Kanjon Drine

Pjesme kojima su većinski autori ostali bivši članovi grupe: Neću da budem Švabo u dotiranom filmu, Pamtim to kao da je bilo danas, Djevojčice kojima miriše koža, Dok jezdiš ka Alemanji, Ja imam kuhinju, Učini da budem vuk, Radost prvog žita, Sanjao sam noćas da te imam, Meteor, Piccola storia de grande amore

Pjesme u kojima nije moguće odrediti većinskog autora: Pklatovi 1 & 2 (Autori Nenad Janković i Davor Sučić u omjeru pola-pola)

Pjesme drugih autora: Zenica Blues (Johnny Cash, tekst Davor Sučić), Dobri jarani (Lennon-McCartney, tekst Davor Sučić), Javi mi (Lou Reed, tekst Davor Sučić).


Ovo njihovo prepucavanje nisam pratio.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:33 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

Neues aus der Nachbarschaft

Ovo njihovo prepucavanje nisam pratio.


e svaka čas, nis ti džabe te škole izučavo..
nisam ni ja pratila duel al sam bila svjesna da beogradžanisti neleta ne mirišu..
e onda sad pročitam knjigu i proguglecnem..
spor je oko prava..
sejo je htio neletu da zabrani upotrebu imena ZP.. dal je uspio ne znam al sam vidjela da se kao arguemnt navodilo to da jedan autor može drugom autoru da zabrani upotrebu ako je ovaj izražavao (parafraziram) moralno nepodobne stavove..
pa je neletova slika sa šajkačom na glavi a pored kuste bila ocjenjena kao moralna nepodobna..
možda su to i napabirčevine novinske ne bi me iznenadilo..
ono što jeste citirano kao izjava je sejin navod da je, citiram, nele njemu bio pjevač..
nele s druge strane za seju izjavljuje jedino da je ovaj pred početak rata došao i rekao mu da on više s njim neće da radi..
nijedne ružne riječi za njega nema ni u knjizi ni u štampi.. ne nađoh..
te tu po meni ima malo dileme na temu ko je tu kakav čovjek..
al mi opet na pamet ne bi palo da pišem blog kako je sejo govno koje hoće da prigrabi sebi nešto što sam očito pravio nije..
a kamoli obrnuto..
al eto, desi se i to.. jedino mogu da se složim da je i to odraz veličine sredine da i takve stvari prolaze.. prema neletu mislim da je ipak izrazito nefer
gvozden1 gvozden1 12:30 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

nele njemu bio pjevač.

Što ne nađe nekog boljeg pevača, ako je bio njegov pevač :)

Stvarno jadno.
crossover crossover 14:25 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

newimprovedtadejus
nisam ni ja pratila duel al sam bila svjesna da beogradžanisti neleta ne mirišu..


Ја нисам баш толико амбициозан да причам у име свих Београђана, мени је Неле скроз океј. Једно време док сам имао штампарију изнајмљивао сам неки простор на Дорћолу од његове тетке и комуницирао сам углавном са њим. Пословно је увек био коректан, а и у неформалном дружењу није био неко кога бисмо дегажирали волејом у буљу, што се мене тиче скроз океј персона. Можда је мој утисак такав зато што су мене Забрањено пушење и ТЛН скроз промашили па сам га доживљавао само као лика из краја, а не са телевизора. А можда и није, ко ће га знати.
angie01 angie01 14:35 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

sejo je htio neletu da zabrani upotrebu imena ZP.. dal je uspio ne znam al sam vidjela da se kao arguemnt navodilo to da jedan autor može drugom autoru da zabrani upotrebu ako je ovaj izražavao (parafraziram) moralno nepodobne stavove..

al si se nalupetala,...autorska prava su prilicno jasna stvar, zna se sta je tu ko i izdavac bez te jasne definisanosti, ne moze ni da izda plocu, cd, sta god.
al mi opet na pamet ne bi palo da pišem blog kako je sejo govno koje hoće da prigrabi sebi nešto što sam očito pravio nije..


opet lazes, pa stavrno smesno, blog je o u neletovoj knjizi, sasvim drugi par rukava su torska prava, koja su, rekh vec 100 puta, vrlo definisana stvar i oko njeih nema price ovog tipa, Komsija je izlistao sta nele ne sme da izvodi, jer je tudje autorstvo i to bi bilo to, a sve ostalo sto konstruises i ucitavas, su gluposti nevidjene, al ne-vi-dje-ne.
gvozden1 gvozden1 15:10 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

Можда је мој утисак такав зато што су мене Забрањено пушење и ТЛН скроз промашили

Realno jbg, mnoge je to mašilo.
Ne znam nikog ko se baš ložio na njih.

Evo ga i sad u "Ja volim Srbiju" i opet isto, nije baš negledljivo ali nije ni, vau jebote!

Ali, makar oni koji su tako, površno obraćali pažnju na ZP, jesu taj bend poistovećivali sa Neletom.

Ja sam, npr, za tog Seju Seksona, prvi put čuo tek kad je on napravio svoju grupu sa tim imenom.
Dok je postojalo originalno ZP nisam znao da čovek uopšte postoji.
crossover crossover 16:14 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

gvozden1
Ja sam, npr, za tog Seju Seksona, prvi put čuo tek kad je on napravio svoju grupu sa tim imenom.
Dok je postojalo originalno ZP nisam znao da čovek uopšte postoji.


Ја не знам ни сад. :)
milisav68 milisav68 18:39 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

docsumann
a koliko je Sejo nebitan za cijelu tu priču, govori i činjenica da je upravo njegovo puđšenje dobilo sudka prava na stari materijal. Neletov ogranak više ne može da svira stare hitove.

Nije tačno, on je registrovao ZP na svoje ime - u Sraj`vu.

Nele to nije znao, dok nije počeo da smara promotere za Birfest, da ne mogu da koriste ime Neleta Karajlića kao ex-pevača ZP.

A vrhunac je bila zabrana obrade sa Stefanom Milenkovićem, za neki koncert u Zagrebu.

E tad je Nele presavio tabak, i traži autorsko pravo na ime benda (po pola).

Sejine pesme ne izvodi još od prvog smaranja.
milisav68 milisav68 18:41 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

Neues aus der Nachbarschaft
Milisav ce verovatno znati. Eno Vrabac na drugom blogu misli da je autor vecine pesama Sejo.

Ma to nije sporno, i Nele to ne spori.

Problem je u korišćenju imena benda.

Nele hoće da po pola registruju ime, samo da ga ovaj ne biviše smarao.
Spiridon Spiridon 20:37 31.05.2023

Re: Nele&Sejo

freehand
maksa83
Ma šallim se.




(Jer je slušalac iz Pančeva to tražio.)






Aleksandar Saša Jablan
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:46 30.05.2023

Uh!

Volio bih znati zašto neki ljudi imaju potrebu da drugima objašnjavaju šta su ti drugi doživjeli. Ja stotinama ili hiljadama kilometara udaljen od tebe moram tebi objasniti tebi šta se dešavalo oko tebe, šta ti je ko rekao, koga i čega si se bojao...
Na osnovu kojeg i kakvog uzorka zaključujete da su Sarajlije dobri ljudi sa kojima je gospodin Janković trebao ostati, djeliti njihovu sudbinu pa na kraju, možda, ostati i bez glave. kako i zašto zaključujete da su Sarajlije zloće od kojih je trebalo bježati glavom bez obzira, kako '92 tako i danas.
Nepošteno je nabijati ljude u neke kalupe da bi dokazali samima sebi da smo u pravu, da nismo skrenuli u pogrešnu ulicu.
Gospodin Janković je otišao iz Sarajeva kao i hiljade drugih prije njega ali još više poslije njega. Nikome nije toliko zamjereno koliko njemu i Kusturici, a u dosadašnjih 300-tinjak komentara niko ne navede ni jedan razlog tog tolikog zamjeranja.
Meni se čini da je najveći problem što je otišao u Beograd.
Autorska prava su vrlo materijalna stvar i na svim pločama, kasetama, diskovima je lijepo ispisano ko je autor čega. Onaj ko zna čitati i zna sve 4 osnovne računske operacije može lako donijeti odluku ko kome šta dođe.
Gospodin Sučić svoju popularnost kod raje je napravio sa dva propagandna uradka, Fildžan viška i Jugo 45 koji su vrlo opasni i koji su nanijeli Bosni i Hercegovini prilično štete praveći i podgrijavajući mit kako smo svi ista raja, kako se volimo, pomažemo i djelimo sve između sebe. I živjeli bi tako sretno i zadovoljno do kraja žvota da nije hahara koji nam zagorčavaju život.

angie01 angie01 15:40 30.05.2023

Re: Uh!

Na osnovu kojeg i kakvog uzorka zaključujete da su Sarajlije dobri ljudi sa kojima je gospodin Janković trebao ostati, djeliti njihovu sudbinu pa na kraju, možda, ostati i bez glave. kako i zašto zaključujete da su Sarajlije zloće od kojih je trebalo bježati glavom bez obzira, kako '92 tako i danas.
Nepošteno je nabijati ljude u neke kalupe da bi dokazali samima sebi da smo u pravu, da nismo skrenuli u pogrešnu ulicu.


gde je to i ko napisao????
Nikome nije toliko zamjereno koliko njemu i Kusturici, a u dosadašnjih 300-tinjak komentara niko ne navede ni jedan razlog tog tolikog zamjeranja.


pa razlog je opste poznat- prikljucili su se taboru koji je kriv za urnisanje Sarajeva, za rat, za svu strahotu koju su ljudi prezivljavali s obe strane Drine.
Meni se čini da je najveći problem što je otišao u Beograd.


sto bi bio, on je bio obozavan lik u Beogradu,...Beograd je prigrlio svakog ko je hteo tu da ostane, o cemu pricas?
Gospodin Sučić svoju popularnost kod raje je napravio sa dva propagandna uradka, Fildžan viška i Jugo 45 koji su vrlo opasni i koji su nanijeli Bosni i Hercegovini prilično štete praveći i podgrijavajući mit kako smo svi ista raja, kako se volimo, pomažemo i djelimo sve između sebe. I živjeli bi tako sretno i zadovoljno do kraja žvota da nije hahara koji nam zagorčavaju život.


izvini, ovo je jezivo!
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:47 30.05.2023

Re: Uh!

angie01

gde je to i ko napisao????


Ne mora baš sve da se doslovno napiše. Pisanje može izazvati i određeni dojam.
pa razlog je opste poznat- prikljucili su se taboru koji je kriv za urnisanje Sarajeva, za rat, za svu strahotu koju su ljudi prezivljavali s obe strane Drine

Pokušavaš abolirati ostale saučesnike raspada Jugoslavije? Na prvoj strani ovog bloga ima diskusijica oko zadnjeg pokušaja spašavanja mira u Bosni i Hercegovini. I Bog i Svijet, koji ima savjesti i želje da gleda, znaju da srpska strana nije sbotirala Kutiljerov plan.
sto bi bio, on je bio obozavan lik u Beogradu,...Beograd je prigrlio svakog ko je hteo tu da ostane, o cemu pricas?

Ne pričam o Jankoviću i Beogradu. Pričam o onima koji sebe smatraju ovlaštenim glasnogovornicima Sarajlija, onima koji su sami sebe ovlastili da odlučuju ko kuda može da ide.
Đuri nije zamjerena Ljubljana, Jergoviću Zagreb ali Jankoviću jeste Beograd.
Gdje je trebao otići? U Karači? Ili možda ostati u Sarajevu da pogine? Kakva bi to bila dobra stvar. Popularnog Srbina, koji je ostao sa nama ubili srpski hahari sa brda.
izvini, ovo je jezivo!

Šta je jezivo? Stvaranje klišea kako smo fini, dobri, širokogrudi a draugi sve suprotno od toga. U Jugo 45 Sejo S. pjeva o zajedništvu, o raji, o tome kako se na komšiju ne može ali ima i onaj stihić kako im pola rodbine zavidi i ne dolazi na feštu. Sarajevo je puno prodavača magle, magle koja najviše šteti Bošnjacima jer ih sve više odvaja od druga dva naroda, uvjerava ih da su nevine i bezgrešne žrtve i spriječava da se preispituju.
Da li si pratila dešavanja i izmotavanja oko teksta na spomeniku pobijenim Srbima na Kazanima? Kada si pročitala da su bošnjački snajperisti ubili Amiru i Boška? Da li ti prodavači magle napisaše i u drugačije obojiše one stolice koje su predstavljale ubijene Srbe na teritoriji Sarajeva koja je bila pod kontrolom Vojske Republike Srpske? Šta znaš o mjenjanju stolarije eksplozivom na kancelariji Sanje Vlaisavljević? O nazivima ulica po Sarajevu? Koliko znaš o unutrašnjoj opsadi Sarajeva i da je ljudima trebalo odobrenje lokalnog šefa za izlazak iz Sarajeva? Srbi i Hrvati nisu nikoga vratili nazad u Sarajevo kad je uspio doći do njihovih punktova.
angie01 angie01 23:46 30.05.2023

Re: Uh!

Ne mora baš sve da se doslovno napiše. Pisanje može izazvati i određeni dojam.


pa taj tvoj dojam je cisto ucitavanje, a to je prilicno nekorektno, kao i ceo ovaj tvoj komentar.

NIKO ovde nije rekao da je nele trebao ostati, to je bila stvar njegove odluke, kao i mnogih drugih,...prica se vodila oko toga, zasto on ne sme da se vrati, za razliku od tih drugih, znaci da ti je odredjeni dojam prilicno los, ili ti je namera losa- sto bi mi bilo bas zao, al s obzirom na nastavak tvog odgovora, koji je u istoj inotnaciji i takodje pun odredjenih dojmova, a bez imalo istine o izrecenom, bojim se da je ipak ovo drugo.


onima koji su sami sebe ovlastili da odlučuju ko kuda može da ide.


ko su ti?...neko je ovde neletu zamerio sto je dosao u Beograd?...nisam primetila.
niko nije njemu ovde zamerio ni sto je otisao, ni sto je dosao u Beograd.
ono sto mu jesu Sarajlije zamerile- jeste napisano.


Pokušavaš abolirati ostale saučesnike raspada Jugoslavije?


ovo je vec ekstremni odredjeni dojam, sa bas losim namerama,...jer, izvini, kako si to mogao da zakljucis iz odgovora na pitanje, sta je neletu zamereno od bivsih sugradjana??!!...znaci Sarajlije njemu zameraju to sto si ti uzeo kao osnov da MENI ucitas aboliranje ostalih krivaca za raspad YU- ma nemoj me zahebavati.


Šta je jezivo?


to sto navodis da je Sejo svoju popularnost stekao sa dve pesme-sto nije tacno, jer je on vecinski autor pesama ZP-dobio na sudu autorstvo, nele ne sme vise da ih izvodi-i koje kvalifikujes kao opasne, jer u njima peva o svom dozivljaju zivota u Sarajevu, kako on vidi stvari, kakva su njegova iskustva,...jer se ti sa time ne slazes,...to u kom smislu si skocako da su opasne, bi trebalo da znaci sta?
koliko sam videla na klipovima, svuda gde ih peva u krcatim halama, publika odlicno reaguje, sto bi valjda znacilo da dele ta njegova osecanja.

jednom sam ovde pisala, kako me drugarica vodila na Kemcin koncert u Torontu, koji se odrzao u nekoj dzajnt hali, ko dve Arene, a koja je bila puna Bosanaca, iglu nisi mogao da bacis i Kemica sam sedi na stolici sa gitarom i peva sve njihove pesme, kazem njihove, jer nije pevao samo svoje, nego i od drugih izvodjaca iz Sarajeva i svi pevaju s njim i placu....ja sad ne znam da l je to bila halucinacija ili opasno podgrevanje mita, kako su oni svi ista raja...raja, koja bi sada trebalo da bude ista, sa svim narodima sveta u Kenjadi u koju su bili primorani da odu.
predatortz predatortz 06:17 31.05.2023

Re: Uh!

samo ih pišaj, mamu ti jebem ustašku, pišaj jer oni to vole.


Jbte, ti baš preozbiljno doživljavaš nebuloze koje neka Anđa piše o stvarima o kojim nema pojma i uglavnom ispada glupa.

To malo zajebavaš, malo nekad uđeš u diskusiju radi drugih ljudi koji se ovde pojavljuju, malo je navlačiš da isijava mržnju prema nama...

Ali, shvatati nju ozbiljno - e to je neozbiljno!
predatortz predatortz 07:25 31.05.2023

Re: Uh!

Sadistkinja slabih mentalnih kapaciteta nam sudi,


Naravno! U tome i jeste suština - u slabim mentalnim kapacitetima.

Samo će takvi, a ima ih ovde nekolicina, u građanskom ratu tri naroda u tri religije, sa pozamašnom istorijom sukoba i nizom genocida jednih nad drugim, imati isključiv stav i upreti prstom u jednog krivca.


piša po našim žrtvama,


U tome je veličina Srba. Što ona i onakvi poput one naše bruke Bursaća imaju pravo da seru.

Zamisli da sere u Zagrebu o Hrvatskoj ili u Sarajevu protiv Alije, Islamske zajednice...

Ovde može! Ni meni to dugo nije prijalo, ali je bolje ovako nego da je kao u Sarajevu ili Zagrebu. Ovde se ne juriša čekićem na pismo, ovde je narod daleko civilizovaniji, pa ovakve ljudske anomalije trpe.

Veći smo uvek bili od tih država u pokušaju.

kamilo_emericki kamilo_emericki 07:33 31.05.2023

Re: Uh!

angie01


NIKO ovde nije rekao da je nele trebao ostati, to je bila stvar njegove odluke, kao i mnogih drugih,...prica se vodila oko toga, zasto on ne sme da se vrati, za razliku od tih drugih, znaci da ti je odredjeni dojam prilicno los, ili ti je namera losa- sto bi mi bilo bas zao, al s obzirom na nastavak tvog odgovora, koji je u istoj inotnaciji i takodje pun odredjenih dojmova, a bez imalo istine o izrecenom, bojim se da je ipak ovo drugo.

Dojam nam nije isti. Ja mogu sa tim živjeti i ne uzimam sebi monopol na procjenu kvaliteta dojma.
ko su ti?...neko je ovde neletu zamerio sto je dosao u Beograd?...nisam primetila.
niko nije njemu ovde zamerio ni sto je otisao, ni sto je dosao u Beograd.
ono sto mu jesu Sarajlije zamerile- jeste napisano.

Ne pričam o Beograđanima i da su mu oni zamjerili što je došao u Beograd.
Pričam o nekim i nekim Sarajlijama.
Kada je došao u Sarajevo Nenad Janković je sjedio i družio sa nekim Sarajlijama u sarajevskom restoranu. Ne sa Bugarima. Poslije su pred taj restoran došli neke druge Sarajlije zbog kojih je gospodin Janković morao biti izveden iz Sarajeva.
Dakle. Imaju, najmanje, dvije grupe Sarajlija. I samo se pitam koja je grupa Sarajlija i na osnovi čega je ovlaštena da se njeno mišljenje predstavlja kao mišljenje svih Sarajlija.
Inače, znam nekoliko vrlo konkretnih slučajeva iz Prijedora gdje je materijalni konflikt bio maskiran političko-nacionalnim i vrlo prljavim metodam pokušano spriječiti pošteno raspetljavanje spora.
koliko sam videla na klipovima, svuda gde ih peva u krcatim halama, publika odlicno reaguje, sto bi valjda znacilo da dele ta njegova osecanja.

Hoćeš li da ti pokažem neki video na kojem publika reaguje na Cecu, Karleušu ili nekog drugog iz tog miljea.
Publiku možeš dresirati na štošta i ja govorim o tom dresiranju. O mitu, samozavaravanju, o orijentisanju te publike na potpuno lažne idole i vrijednosti.
Sigrno ćeš se složiti da svega toga ima i u Srbiji kao i u bilo kojoj državi i među bilo kojim naraodom. Ne vidim zašto bi BiH i Bošnjaci bili izuzetak.
Rezultat tih mitova i samozavaravanja je i ovaj bezobrazluk sa spomenikom na Kazanima. Da, ovo je uradilo umiveno, građansko Sarajevo. Ne SDA.


predatortz predatortz 08:06 31.05.2023

Re: Uh!


alo bre ona zadire pretvorno ne samo u bosanštinu nego u naš identit,


I? Šta, osim toga da ispadne ćurka, može da uradi po tom pitanju?



lije krokodilske suze za djecom Sarajeva u 2023, a za naše hiljade pokrštenih i pobijenih kaže: šta hoćete, mi smo išli sa školom u Jasenovac.


I to govori o njoj, njenom obrazu, odnosno pamanjkanju istog.


Šta god mi njoj ovde kažemo u lice, kakvu god uvredu u afektu joj saspemo, sve je to sintno spram onoga koliko samu sebe čini mizernom, jadnom i glupom.

Samo je treba pustiti, da njena glupost i frustracije zasijaju u punom kapacitetu.
gvozden1 gvozden1 08:12 31.05.2023

Re: Uh!


alo bre ona zadire pretvorno ne samo u bosanštinu nego u naš identit, prvo, koristi dešavanja u Srbiji da bi nas satanizovala dodatno, drugo, bosanštinu raje, mahale, Gospe Međugorja, Harija invalida i pičke materine koju je stvorila njena ustašija da bi se sa nama izborila, napravila od nas nešto bez porijekla, istorije, znanja, svijesti o stradanju,

Uh bre Tes, pa i ti ide predaleko.

Nije bre sposobna Endži za tako nešto.
Za ovo o čemu ti pričaš je potrebno više intelekta nego što ga ona ima, mnogo više.

Ona je bre površna, ne baš inteligentna, spodobica, koja iz nekog razloga ne voli Srbe, i dodatno se primila na antisrpsku propagandu, i sad vrti te besmislene frazice.

Ne može ona ni da razume to o čemu ti pričaš, sve je to mnogo pliće, površnije, ponavljanje propagande na koju su je navukli, naravno, bez sposobnosti da razume to što vergla.


, neka piša po Kosovu i Srbiji


Pa ne sme:)
Colin_bgd Colin_bgd 08:20 31.05.2023

Re: Uh!

predatortz

alo bre ona zadire pretvorno ne samo u bosanštinu nego u naš identit,


I? Šta, osim toga da ispadne ćurka, može da uradi po tom pitanju?



lije krokodilske suze za djecom Sarajeva u 2023, a za naše hiljade pokrštenih i pobijenih kaže: šta hoćete, mi smo išli sa školom u Jasenovac.


I to govori o njoj, njenom obrazu, odnosno pamanjkanju istog.


Šta god mi njoj ovde kažemo u lice, kakvu god uvredu u afektu joj saspemo, sve je to sintno spram onoga koliko samu sebe čini mizernom, jadnom i glupom.

Samo je treba pustiti, da njena glupost i frustracije zasijaju u punom kapacitetu.

Ajd' ne seri Predatortze... Ne treba nikoga braniti, opravdavati ili slagati se sa njim/njom samo zato sto su iz istog, kao, "plemena"...

Ako to do sada nije nauceno, a neki ocigledno nemaju pojma ni o tome niti o mnogo cemu drugom, onda stvarno, mislim, ne znam...

Vreme je da predjes na naredni nivo, vise nego sposoban si za to... (ovo bez ikakvog nipodastavanja, ironije, ili podsmevanja...)
predatortz predatortz 08:27 31.05.2023

Re: Uh!

Ajd' ne seri Predatortze... Ne treba nikoga braniti, opravdavati ili slagati se sa njim/njom samo zato sto su iz istog, kao, "plemena"...


Ti, verovatno, nisi ispratio istoriju mojih sukoba sa tess i tadejus...
Ne slažem se ja po difoltu ni sa samim sobom!

nego, ovo što Anđa radi, to razumem u potpunosti zašto reaguju obe. Jer, to jeste fašizam. Onaj potmuli, mali, palanački, najljigaviji. A mali je samo zbog toga što još ne može da poraste. Dok mu se ne da prilika...

Treba ukazivati na njega, na njen odvratan stav prema Srbima, samo ne treba padati u vatru. No, i meni se ta greška dešavala. Treba to zajebavati, nervirati, podsticati da laje...


Edit:

Evo ti tema za razmišljanje. Imaš nas četvoro ovde koji smo Srbi sa prostora BiH. Mislim, ima nas više, ali govorim o aktivnim komentatorima na ovom mestu. Troje je u inostranstvu, ja sam u Srbiji.

E, sad...
Malo je stvari oko kojih se slažemo, ali oko Anđinih istupa postoji visoko slaganje. Troje od nas tvrdi da je ono što govori o nama fašizam. kamilo je umereniji, nisam video da je to tako definisao, ali je umereniji što mu je takva priroda. Ove dve Banjalučanke ratoborne, jbga...

Znaš kako kažu... Kad ti troje kažu da si pijan, lezi i valjaj se.

Ako nas troje u njenim istupima prema nama vidi jasne elemente mržnje, onda teško da mi grešimo.

A rekoh ti, istomišljenici, sem u tom pogledu, skoro ni oko čega nismo.


Colin_bgd Colin_bgd 08:36 31.05.2023

Re: Uh!

predatortz
Ajd' ne seri Predatortze... Ne treba nikoga braniti, opravdavati ili slagati se sa njim/njom samo zato sto su iz istog, kao, "plemena"...


Ti, verovatno, nisi ispratio istoriju mojih sukoba sa tess i tadejus...
Ne slažem se ja po difoltu ni sa samim sobom!

nego, ovo što Anđa radi, to razumem u potpunosti zašto reaguju obe. Jer, to jeste fašizam. Onaj potmuli, mali, palanački, najljigaviji. A mali je samo zbog toga što još ne može da poraste. Dok mu se ne da prilika...

Treba ukazivati na njega, na njen odvratan stav prema Srbima, samo ne treba padati u vatru. No, i meni se ta greška dešavala. Treba to zajebavati, nervirati, podsticati da laje...



Nije fasizam. A i sta to radi? Razotkriva iluzije i lazi koje se 40 godina vrte po srpskoj javnosti kao pokvarena ploca...
predatortz predatortz 08:39 31.05.2023

Re: Uh!

Nije fasizam.


Pogledaj edit...

Razotkriva iluzije i lazi koje se 40 godina vrte po srpskoj javnosti kao pokvarena ploca...


Oko tih iluzija...
Eno, citirah ti šta je najobrazovaniji bosanski musliman XX veka pisao o Slobodanu i pogledima zvanične Srbije na rat u BiH.

E sad, to se nikako ne uklapa u sranja koja ovde pokušavate da predstavite kao istinu, sranja o srpskoj nemeri, pa se svi pravite ludi i ćoravi.
freehand freehand 09:00 31.05.2023

Re: Uh!

prica se vodila oko toga, zasto on ne sme da se vrati, za razliku od tih drugih, znaci da ti je odredjeni dojam prilicno los,

Ko kaže da Nele ne sme u Sarajevo?
Što se lošeg dojma tiče eto pominjani Dino Merlin ostavio je prilično loš dojam, pa je ipak došao da od malograđanskih morona nikakvog muzičkog ukusa bere pare.
Što bi imalo logički ishod u sagledavanju da nije reč o Neletu ili Dinu već o sredini u koju se sme ili ne sme dolaziti, jerbo ta sredina vodi računa ološem dojmu, uz nacionalnost gostiju.
Colin_bgd Colin_bgd 09:42 31.05.2023

Re: Uh!

predatortz
Nije fasizam.


Pogledaj edit...

Razotkriva iluzije i lazi koje se 40 godina vrte po srpskoj javnosti kao pokvarena ploca...


Oko tih iluzija...
Eno, citirah ti šta je najobrazovaniji bosanski musliman XX veka pisao o Slobodanu i pogledima zvanične Srbije na rat u BiH.

E sad, to se nikako ne uklapa u sranja koja ovde pokušavate da predstavite kao istinu, sranja o srpskoj nemeri, pa se svi pravite ludi i ćoravi.

Kazes (da ne kazem kazete) da mi iz Beograda ne znamo kako je bilo i kako jeste stvarno u Bosni, jer mi beogradski dzukci "ne mozemo da znamo nista o tome", a u isto vreme ne zelite da prihvatite nasa (beogradska) objasnjenja o tome ko, sta, kako, i zasto je aktivno i sa entuzijazmom radio u Beogradu, da bi u raznim delovima Jugoslavije, pa i u Bosni, direktno doveo do toga da se katastrofa izazove...

Napisao sam pre neki da komentar negde ovde na blogu (ne ovom) da svako drustvo u svakoj zemlji na planeti ima potencijal za gradjanski rat, i da se on (gradjanski rat) moze svugde izazvati, samo ako se hoce... Bosna tu nista nije bila ni vise ni manje podlozna nego, na primer, Svedska, Finska, Norveska...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:47 31.05.2023

Re: Uh!

Colin_bgd

Ajd' ne seri Predatortze... Ne treba nikoga braniti, opravdavati ili slagati se sa njim/njom samo zato sto su iz istog, kao, "plemena"...

e još da dobaciš i dotle da pogotovo nikog ne treba napadati zbog pripadnosti plemenu i gdje će ti kraj
gvozden1 gvozden1 09:48 31.05.2023

Re: Uh!

beogradska) objasnjenja

I to postoji?

Jesu li beogradska objašnjenja tvoja, ili npr Bokanova, jer ste oba Beograđani?

Colin_bgd Colin_bgd 09:53 31.05.2023

Re: Uh!

gvozden1
beogradska) objasnjenja

I to postoji?

Jesu li beogradska objašnjenja tvoja, ili npr Bokanova, jer ste oba Beograđani?


Mislio sam na sebe, i ako mi dozvole eventualno Angie, Maksu, Neues Aus der..., itd, ovde na blogu, ali u pravu si, trebalo je da budem precizniji. Mislim na nas beogradjane koji nismo na platnom spisku...
gvozden1 gvozden1 10:02 31.05.2023

Re: Uh!

Colin_bgd
gvozden1
beogradska) objasnjenja

I to postoji?

Jesu li beogradska objašnjenja tvoja, ili npr Bokanova, jer ste oba Beograđani?


Mislio sam na sebe, i ako mi dozvole eventualno Angie, Maksu, Neues Aus der..., itd, ovde na blogu, ali u pravu si, trebalo je da budem precizniji. Mislim na nas beogradjane koji nismo na platnom spisku...


Zvuči baš....onako.

A zar ne dopuštaš da ljudi koji su učesnici nekih događaja imaju malo bolji uvid od onih koji su o tome čitali (selektivnu) štampu?
Colin_bgd Colin_bgd 10:04 31.05.2023

Re: Uh!

gvozden1
Colin_bgd
gvozden1
beogradska) objasnjenja

I to postoji?

Jesu li beogradska objašnjenja tvoja, ili npr Bokanova, jer ste oba Beograđani?


Mislio sam na sebe, i ako mi dozvole eventualno Angie, Maksu, Neues Aus der..., itd, ovde na blogu, ali u pravu si, trebalo je da budem precizniji. Mislim na nas beogradjane koji nismo na platnom spisku...


Zvuči baš....onako.

A zar ne dopuštaš da ljudi koji su učesnici nekih događaja imaju malo bolji uvid od onih koji su o tome čitali (selektivnu) štampu?

Ovo pitanje prvo treba da postavis sam sebi...
angie01 angie01 10:05 31.05.2023

Re: Uh!

ajao, pa ovo ispade, kao RS cetnicki patriJotski lobi, kada sedi kod marica i serenda po nekom,...ovdasnja ekipa, koja otvoreno ispoljava fasizam, nekome isti ucitava i naravno, govori mu uz to jos kojesta, ono kada mora nekako da se dokazuje necija losost i to grupno, a kako bi drugacije- pa Isuse, preljepo!
predatortz predatortz 10:10 31.05.2023

Re: Uh!


Kazes (da ne kazem kazete) da mi iz Beograda ne znamo kako je bilo i kako jeste stvarno u Bosni, jer mi beogradski dzukci "ne mozemo da znamo nista o tome",


Nikad ljude iz Beograda nisam video kao džukce. Nikad ne zaboravi jednu sitnicu - ti si u Beogradu slučajno rođen, kao što sam ja slučajno rođen u Tuzli. Beograd je moj svestan izbor, a nije da nisam mogao da biram i drugo. To valjda govori o nekom mom odnosu prema Beogradu.


a u isto vreme ne zelite da prihvatite nasa (beogradska) objasnjenja


To ne postoji! Mislim, jedinstveno beogradsko objašnjenje događaja u Bosni devedesetih. To što grupa vas pretenduje na to da ste vi Beograd i da su vaša viđenja jedino ispravna, to je više neozbiljno nego što zavređuje ozbiljan razgovor o tome.
gvozden1 gvozden1 10:11 31.05.2023

Re: Uh!

Ovo pitanje prvo treba da postavis sam sebi.

Postavljam, naravno.
I čini mi se da o tome više znaju, i pravilnije sude oni koji su lično proživeli, a ako već hoćeš imena, Pred, Tes, Tadejus, Kamilo...nego oni koje si ti pobrojao.
Naročito neki od njih.
Colin_bgd Colin_bgd 10:14 31.05.2023

Re: Uh!

To što grupa vas pretenduje na to da ste vi Beograd i da su vaša viđenja jedino ispravna, to je više neozbiljno nego što zavređuje ozbiljan razgovor o tome.

Onda isto vazi i za grupicu vas iz Bosne... Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...
angie01 angie01 10:15 31.05.2023

Re: Uh!

A zar ne dopuštaš da ljudi koji su učesnici nekih događaja imaju malo bolji uvid od onih koji su o tome čitali (selektivnu) štampu?


prvo, nisi ni ti aktivno ucestvovao, al zato aktivno znas sve kako je bilo i ko je upravu,

drugo, otkud bilo kome ideja, da zna koliko je njemu neko nepoznat bio ukljucen, imao konkretnog dodira sa celim tim sranjem i licno stradao zbog toga, ili neki njemu bliski, kojim pravom bilo ko ovde diskvalifikuje i smatra da je jednini nosilac istine- narocito ako je ona na prvi, drugi i sve ostale poglede ideoloski obojena.

ovde se bukvalno, na najprimitivniji nacin satanizuju oponenti i gura neka agenda preko njih, kao da niko nema prava na svoje vidjenje i stavove, a ako se ne uklapaju u vase, e onda je neprijatelj broj jedan, upravo po metodi bokana, koga si spomenuo.
Colin_bgd Colin_bgd 10:22 31.05.2023

Re: Uh!

gvozden1
Ovo pitanje prvo treba da postavis sam sebi.

Postavljam, naravno.
I čini mi se da o tome više znaju, i pravilnije sude oni koji su lično proživeli, a ako već hoćeš imena, Pred, Tes, Tadejus, Kamilo...nego oni koje si ti pobrojao.
Naročito neki od njih.

Ako ti se samo čini, loše ti se čini...

Sudis cisto navijacki, i to je u redu, apsolutno legitimno, ali ce te tesko bilo ko, osim apsolutnih istomisljenika, uzeti za ozbiljno, jer takvim pristupom razgovora nema... Nisi ti tu jedini, niti je nasa srpska patrijotska pamet po tome jedinstvena. Isti su i oni koji se ovde na Zapadu pale na patrijotizam...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:22 31.05.2023

Re: Uh!

Colin_bgd
To što grupa vas pretenduje na to da ste vi Beograd i da su vaša viđenja jedino ispravna, to je više neozbiljno nego što zavređuje ozbiljan razgovor o tome.

Onda isto vazi i za grupicu vas iz Bosne... Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


upravo suprotno..
on je vrlo usko i precizno definisao beogradžane a tebi je sve preko Drine tamo neki bosanci, toliko glupi da im i rat u kom su godinama sjedili treba ti beogradžanin da objasniš i to svojim nepismenim napabirčevinama..
sjedi bre koline, mani se tastature..
gvozden1 gvozden1 10:26 31.05.2023

Re: Uh!


prvo, nisi ni ti aktivno ucestvovao, al zato aktivno znas sve kako je bilo i ko je upravu

Nisam, i zato više verujem onima koji jesu, nego vama koji kažete da bolje znate od njih.

Samo to, da vi zapravo kažete, sad ću ja vama koji ste u tome učestvovali, da objasnim kako je bilo, je dovoljno da se na vas gleda kao na šarlatane.

Uz to i činjenica da ste ne samo po ovim pitanju, nego i po apsolutno svakim drugom, na strani protiv Srba, jasno govori i da ste srbomrsci.

I šta je problem ako se taj zaključak kaže?

Šta je netačno u elementima koji do njega dovode?

Objašnjavatiče li učesnicima u čemu su učestvovali?
Da.
Jeste li uvek na strani koja je protiv srpske?
Da.

I šta drugo može da bude zaključak?
gvozden1 gvozden1 10:27 31.05.2023

Re: Uh!


Sudis cisto navijacki

A ti racionalno:)

Dobro.
predatortz predatortz 10:28 31.05.2023

Re: Uh!

Colin_bgd
To što grupa vas pretenduje na to da ste vi Beograd i da su vaša viđenja jedino ispravna, to je više neozbiljno nego što zavređuje ozbiljan razgovor o tome.

Onda isto vazi i za grupicu vas iz Bosne... Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


Naprotiv!

Nikad svoj stav ni svoje viđenje ne postavljam kao apsolutnu istinu, niti imam tu dozu bezobrazluka "ja ću vama da objasnim".
Građanski rat u BiH je toliko kompleksna tema, razlozi, uzroci, sve to, da je svako pojednostavljivanje i svako upiranje prstom veoma neozbiljna rabota.

Ja, kao Srbin i kao direktan učesnik, smatram da smo svoj interes i svoja prava na BiH branili onako kako smo mogli u datom momentu.
Jesmo li bili bezgrešni u svemu tome?
Ne!
Ali, generalno, puno izbora nismo imali a postoje pisani tragovi da smo najviše činili da do rata ne dođe i da se na kraju krajeva zemlja ne rastura.
Mi nismo potpisivali pa povlačili potpise sa sporazuma. Mi nismo rekli da ćemo žrtvovati mir za ciljeve, mi smo radili ono što smo morali da zaštitimo vlastiti interes kada se kolo zaigralo.
Colin_bgd Colin_bgd 10:29 31.05.2023

Re: Uh!

newimprovedtadejus
Colin_bgd
To što grupa vas pretenduje na to da ste vi Beograd i da su vaša viđenja jedino ispravna, to je više neozbiljno nego što zavređuje ozbiljan razgovor o tome.

Onda isto vazi i za grupicu vas iz Bosne... Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


upravo suprotno..
on je vrlo usko i precizno definisao beogradžane a tebi je sve preko Drine tamo neki bosanci, toliko glupi da im i rat u kom su godinama sjedili treba ti beogradžanin da objasniš i to svojim nepismenim napabirčevinama..
sjedi bre koline, mani se tastature..

Ne, upravo suprotno. Vi meni spocitavate da ja mislim da ste glupi (a sto niti mislim, niti sam igde i napisao), jer to mora da bude jedino objasnjenje za nekog ko pise slicne stvari, jer ako to nije objasnjenje (a nije, ni u promilima), onda se ceo taj "ratni narativ" dovodi u pitanje, a to ne sme da se dozvoli...
angie01 angie01 10:35 31.05.2023

Re: Uh!

Uz to i činjenica da ste ne samo po ovim pitanju, nego i po apsolutno svakim drugom, na strani protiv Srba, jasno govori i da ste srbomrsci.

Jeste li uvek na strani koja je protiv srpske?


bokan/seselj, gangam stajl!
gvozden1 gvozden1 10:36 31.05.2023

Re: Uh!


Onda isto vazi i za grupicu vas iz Bosne...

I ovo, grupica iz Bosne.
Pa nije grupica, ovo što oni pišu je stav ogromne većine u Srpskoj, nije to nepoznata stvar.

A tebi se omakne da za stvarnu grupici kažeš da predstavlja Beograd.

I sam si shvatio koliko si pogrešio, hajd shvati i ovo, ne radi se o grupici iz Bosne nego o narodu.

Pa jel srpski narod iz Srpske ovakav kako ti opisuješ "grupici iz Bosne"?
Colin_bgd Colin_bgd 10:36 31.05.2023

Re: Uh!

predatortz
Colin_bgd
To što grupa vas pretenduje na to da ste vi Beograd i da su vaša viđenja jedino ispravna, to je više neozbiljno nego što zavređuje ozbiljan razgovor o tome.

Onda isto vazi i za grupicu vas iz Bosne... Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


Naprotiv!

Nikad svoj stav ni svoje viđenje ne postavljam kao apsolutnu istinu, niti imam tu dozu bezobrazluka "ja ću vama da objasnim".
Građanski rat u BiH je toliko kompleksna tema, razlozi, uzroci, sve to, da je svako pojednostavljivanje i svako upiranje prstom veoma neozbiljna rabota.

Ja, kao Srbin i kao direktan učesnik, smatram da smo svoj interes i svoja prava na BiH branili onako kako smo mogli u datom momentu.
Jesmo li bili bezgrešni u svemu tome?
Ne!
Ali, generalno, puno izbora nismo imali a postoje pisani tragovi da smo najviše činili da do rata ne dođe i da se na kraju krajeva zemlja ne rastura.
Mi nismo potpisivali pa povlačili potpise sa sporazuma. Mi nismo rekli da ćemo žrtvovati mir za ciljeve, mi smo radili ono što smo morali da zaštitimo vlastiti interes kada se kolo zaigralo.

I to je sve u redu. Ali kad ja napisem ko se, na domacem terenu i nicim izazvan i mnogo pre nego sto je bilo ko (od obicnog gradjanstva) u Bosni bio i cuo za Aliju, Radovana i ostale (s)pijune, dobrano potrudio da bi se u Bosni "kolo zaigralo", onda je to fasizam, autosovinizam, i mrznja prema Srbima iz Bosne, jer drugacije to ne moze (a zbog cega?) da se kompjutira i procesira u mozdanoj masi...
gvozden1 gvozden1 10:37 31.05.2023

Re: Uh!

angie01
Uz to i činjenica da ste ne samo po ovim pitanju, nego i po apsolutno svakim drugom, na strani protiv Srba, jasno govori i da ste srbomrsci.

Jeste li uvek na strani koja je protiv srpske?


bokan/seselj, gangam stajl!

E ovo je Endžika, ni o čemu pojma nema, al oče da priča, pa šta god:)
angie01 angie01 10:41 31.05.2023

Re: Uh!

E ovo je Endžika, ni o čemu pojma nema, al oče da priča, pa šta god:)


a ovo ti je, kao jovanajeremic.
gvozden1 gvozden1 10:46 31.05.2023

Re: Uh!

angie01
E ovo je Endžika, ni o čemu pojma nema, al oče da priča, pa šta god:)


a ovo ti je, kao jovanajeremic.

A nije Seka Aleksić:)
angie01 angie01 10:52 31.05.2023

Re: Uh!

Pa nije grupica, ovo što oni pišu je stav ogromne većine u Srpskoj, nije to nepoznata stvar.


poznata stvar i ti to znas,...pa zanimljivo, sem onih- isto kao i ovde i kao i bilo gde drugde-koji su vezani za neke agende, ideologije, ljudi imaju razlicita misljenja i vidjenje stvari, znaci, nije predatorovo eksluzivni model istine i opsteg stava.

pa samo u mom komsiluku, ljudi koji su iz Bosne dosli, misle drugacije,...o onima iz Toronta, Praga, koje sam upoznala, necu ni da govorim.

kojim faking pravom, bilo ko osporava druge i namece svoj model kao jedini ispravan.

ovde se upravo desava, da su napadnuti svi koji su rekli nesto sto se u idolosku matricu ne uklapa, a pri tome su to informacije koje su dostupne svima, zanci, nije ni licno misljenje, nego informacije, od kojih su posle pravljene kretivne interpretacije, kojima se uvredljivo napadao autor komentara, koji je te info izneo,...pa stavrno, kao razularena banda, koja ne ume normalno da razgovara.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:52 31.05.2023

Re: Uh!

Colin_bgd
newimprovedtadejus
Colin_bgd
To što grupa vas pretenduje na to da ste vi Beograd i da su vaša viđenja jedino ispravna, to je više neozbiljno nego što zavređuje ozbiljan razgovor o tome.

Onda isto vazi i za grupicu vas iz Bosne... Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


upravo suprotno..
on je vrlo usko i precizno definisao beogradžane a tebi je sve preko Drine tamo neki bosanci, toliko glupi da im i rat u kom su godinama sjedili treba ti beogradžanin da objasniš i to svojim nepismenim napabirčevinama..
sjedi bre koline, mani se tastature..

Ne, upravo suprotno. Vi meni spocitavate da ja mislim da ste glupi (a sto niti mislim, niti sam igde i napisao), jer to mora da bude jedino objasnjenje za nekog ko pise slicne stvari, jer ako to nije objasnjenje (a nije, ni u promilima), onda se ceo taj "ratni narativ" dovodi u pitanje, a to ne sme da se dozvoli...


e sad si skroz pogubio nit..
evo teta pomogne uz malu digresiju..
radila sam u Srbiji sa tipom koji je bio u stanju da napiše paragraf teksta, 3-4 rečenice, a da apsolutno ništa ne kaže i da je sve gramatički korektno, čak na prvi pogled zvuči i elokventno..
do te mjere prazno da bi ga mogao uklopiti u tekst o bilo čemu.. prosto potpuno ispraženjno sadržaja..
nešto tipa
Pažljivim posmatranjem primjetićemo da su ove pojave istovremeno i česte ali i sporadične te da se na ukupan rezltat odražavaju na dvojak način. Sa jedne strane one utiču na ubrzanje procesa, nemajući pri tom efekta na suštinsko ispoljavanje ključnih karakteristika sistema dok istovoremeno sa druge strane one produbljuju fundamentalne osobine sistema da se u višeznačnom okruženju ispolje na optimalan način.
Fascinanto.
S druge strane smo (bar u Bosni) pisanju na sprkom učeni kroz vazda lirske tekstove i eventualno šta je pisac teo analize. Niko nas nikad nije učio kako da, da izvineš, get to the point. Kako se ipak iz tog našeg lirskog obrazovanja izrodiše i ovi nelirski spisatelji goredole napabirčevina ne znam..
no dobro, praštaj digresiju..

e dakle..
predator ti kaže ti nas guraš sve u isti lonac..
ti mu kažeš pa i ti guraš nas..
ja ti kažem, ne on tebe ne gura u isti lonac ni sa svim Beograđanima a kamoli Srbima (pa ni famoznim Srbijancima)..
na šta ti kažeš ja nigdje nisam rekao da ste glupi..
nisi..
niko te nije ni optužio za to..
optužismo te da insinuiraš da smo glupi svi a pojedinačno nam i otvoreno kažeš da smo glupi mada ne tim riječima, obično se laćaš alatki tipa uffffff ja bi rado da ti pomognem u tvojoj gluposti al preteško je bla truć..

no to na stranu.. ne častimo se ovde rijetko epitetima da bi bilo bitno..

ono što mislim da jeste bitno da mator čova poput tebe shvati da možda ne treba da staje u red sa kantama govana pred ljudima koje ne zna i situacijama koje ne poznaje i ne razumije..
jeste mdoerno al opet je ružno..
to su ipak nekakvi živi ljudi i s druge strane tastature a i ovi s druge strane malih ekrana isto tako..
jeste slava ima cijenu pa je dio cijene i poneka kofa govana al opet pristojni ljudi ne bi treali tako olako da je se laćaju dok čovjeka i situaciju mu ne poznaju..
a ja bih rekla da ti ni tog seju ni tog neleta nit poznaješ, nit razumiješ, nit znaš išta o cijelojh situacija osim što ti rekla beogradžanska mahala..
mahala je uvijek sranje i pristojni je se ljudi klone
angie01 angie01 10:53 31.05.2023

Re: Uh!

A nije Seka Aleksić:)


nije, Seka je ipak visi levl.
gvozden1 gvozden1 11:00 31.05.2023

Re: Uh!

znaci, nije predatorovo eksluzivni model istine i opsteg stava.

Verovatno nije, ali gde se razlikuju?
Sigurno ne na pitanju da li su Srbi u ratu bili negativna, agresorska strana, da li je Srpska genocidna, da li Sarajevo treba da odlučuje, da li Bosna treba da bude unitarna...
Po tim pitanjima ogromna većina je saglasna, i kontra tih tvojih komšija, koje si ili izmislila ili su budale.

Po drugim političkim pitanjima, da li je Dodik pravo rešenje za Srpsku, da li je ova ili ona politija bolje rešenje, naravno da postoje razlike.
Naprosto ti je demokratija, a Srbima demokratija nikad nije bila strana, otud i izreka, dva Srbina tri partije.


Colin_bgd Colin_bgd 11:01 31.05.2023

Re: Uh!

newimprovedtadejus
Colin_bgd
newimprovedtadejus
Colin_bgd
To što grupa vas pretenduje na to da ste vi Beograd i da su vaša viđenja jedino ispravna, to je više neozbiljno nego što zavređuje ozbiljan razgovor o tome.

Onda isto vazi i za grupicu vas iz Bosne... Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


upravo suprotno..
on je vrlo usko i precizno definisao beogradžane a tebi je sve preko Drine tamo neki bosanci, toliko glupi da im i rat u kom su godinama sjedili treba ti beogradžanin da objasniš i to svojim nepismenim napabirčevinama..
sjedi bre koline, mani se tastature..

Ne, upravo suprotno. Vi meni spocitavate da ja mislim da ste glupi (a sto niti mislim, niti sam igde i napisao), jer to mora da bude jedino objasnjenje za nekog ko pise slicne stvari, jer ako to nije objasnjenje (a nije, ni u promilima), onda se ceo taj "ratni narativ" dovodi u pitanje, a to ne sme da se dozvoli...


e sad si skroz pogubio nit..
evo teta pomogne uz malu digresiju..
radila sam u Srbiji sa tipom koji je bio u stanju da napiše paragraf teksta, 3-4 rečenice, a da apsolutno ništa ne kaže i da je sve gramatički korektno, čak na prvi pogled zvuči i elokventno..
do te mjere prazno da bi ga mogao uklopiti u tekst o bilo čemu.. prosto potpuno ispraženjno sadržaja..
nešto tipa
Pažljivim posmatranjem primjetićemo da su ove pojave istovremeno i česte ali i sporadične te da se na ukupan rezltat odražavaju na dvojak način. Sa jedne strane one utiču na ubrzanje procesa, nemajući pri tom efekta na suštinsko ispoljavanje ključnih karakteristika sistema dok istovoremeno sa druge strane one produbljuju fundamentalne osobine sistema da se u višeznačnom okruženju ispolje na optimalan način.
Fascinanto.
S druge strane smo (bar u Bosni) pisanju na sprkom učeni kroz vazda lirske tekstove i eventualno šta je pisac teo analize. Niko nas nikad nije učio kako da, da izvineš, get to the point. Kako se ipak iz tog našeg lirskog obrazovanja izrodiše i ovi nelirski spisatelji goredole napabirčevina ne znam..
no dobro, praštaj digresiju..

e dakle..
predator ti kaže ti nas guraš sve u isti lonac..
ti mu kažeš pa i ti guraš nas..
ja ti kažem, ne on tebe ne gura u isti lonac ni sa svim Beograđanima a kamoli Srbima (pa ni famoznim Srbijancima)..
na šta ti kažeš ja nigdje nisam rekao da ste glupi..
nisi..
niko te nije ni optužio za to..
optužismo te da insinuiraš da smo glupi svi a pojedinačno nam i otvoreno kažeš da smo glupi mada ne tim riječima, obično se laćaš alatki tipa uffffff ja bi rado da ti pomognem u tvojoj gluposti al preteško je bla truć..

no to na stranu.. ne častimo se ovde rijetko epitetima da bi bilo bitno..

ono što mislim da jeste bitno da mator čova poput tebe shvati da možda ne treba da staje u red sa kantama govana pred ljudima koje ne zna i situacijama koje ne poznaje i ne razumije..
jeste mdoerno al opet je ružno..
to su ipak nekakvi živi ljudi i s druge strane tastature a i ovi s druge strane malih ekrana isto tako..
jeste slava ima cijenu pa je dio cijene i poneka kofa govana al opet pristojni ljudi ne bi treali tako olako da je se laćaju dok čovjeka i situaciju mu ne poznaju..
a ja bih rekla da ti ni tog seju ni tog neleta nit poznaješ, nit razumiješ, nit znaš išta o cijelojh situacija osim što ti rekla beogradžanska mahala..
mahala je uvijek sranje i pristojni je se ljudi klone

Ufffff...
gvozden1 gvozden1 11:02 31.05.2023

Re: Uh!

angie01
A nije Seka Aleksić:)


nije, Seka je ipak visi levl.

Carica takoreći:)

Moguće, ne znam ti ja to, ako ti kažeš tako, verujem ti.
Uvek verujem onima koji su u nečemu prisutni.
Ovo oko rata verujem učesnicima, oko Pink scene tebi.
angie01 angie01 11:03 31.05.2023

Re: Uh!

Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


pa hebote, ovde nisi mogao da napises blog o Milanu, Sonji, EKV, Beogradu,... a da ne skoci cela ekipa i ne omalovazi sve, da se danima podsmeva, pohebava, da se negiraa kako se ove zivelo i kakav je to bio ambijent, jer Beogradjani-foliranti, bolje se zna o svemu i sta i kako nije valjalo, a bogami kako bi trebalo da se "popravlja", ko je ispravan, a ko pak nije ispravan, ono fasizam u punom sjaju,...i sada se serenda, kako se ustvari njima nesto utomsmislu spocitava, pa Isuse!
Colin_bgd Colin_bgd 11:06 31.05.2023

Re: Uh!

angie01
Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


pa hebote, ovde nisi mogao da napises blog o Milanu, Sonji, EKV, Beogradu,... a da ne skoci cela ekipa i ne omalovazi sve, da se danima podsmeva, pohebava, da se negiraa kako se ove zivelo i kakav je to bio ambijent, jer Beogradjani-foliranti, bolje se zna o svemu i sta i kako nije valjalo, a bogami kako bi trebalo da se "popravlja", ko je ispravan, a ko pak nije ispravan, ono fasizam u punom sjaju,...i sada se serenda, kako se ustvari njima nesto utomsmislu spocitava, pa Isuse!

Luzerska posla... Opet kazem...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:06 31.05.2023

Re: Uh!

Colin_bgd

Ufffff...


ma nemoj to, daj ono tvoje na engleskom, nešto tipa
I would love to engage seriously with the complexities of the situation before us, were I thus inclined, but my imagination prohibits me from taking a stance on a notion, such as it is unknown to our inherent ability to grasp the vast complexities of our very existence and so on and so forth...
Colin_bgd Colin_bgd 11:08 31.05.2023

Re: Uh!

newimprovedtadejus
Colin_bgd

Ufffff...


ma nemoj to, daj ono tvoje na engleskom, nešto tipa
I would love to engage seriously with the complexities of the situation before us, were I thus inclined, but my imagination prohibits me from taking a stance on a notion, such as it is unknown to our inherent ability to grasp the vast complexities of our very existence and so on and so forth...

Vidis da umes i mozes, samo kad hoces...
freehand freehand 11:11 31.05.2023

Re: Uh!

Colin_bgd
newimprovedtadejus
Colin_bgd

Ufffff...


ma nemoj to, daj ono tvoje na engleskom, nešto tipa
I would love to engage seriously with the complexities of the situation before us, were I thus inclined, but my imagination prohibits me from taking a stance on a notion, such as it is unknown to our inherent ability to grasp the vast complexities of our very existence and so on and so forth...

Vidis da umes i mozes, samo kad hoces...

Samo egzistencijalistički, i dva prelomne odluke u životu svakog čoveka.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:15 31.05.2023

Re: Uh!

angie01
Zar je to bas toliki "intelektualni" nedostiz da ne vidis da meni prebacujes identicno ono sto sam sebi ne samo dozvoljavas, vec smatras i za neku vrhunsku patrijotsku vrlinu...


pa hebote, ovde nisi mogao da napises blog o Milanu, Sonji, EKV, Beogradu,... a da ne skoci cela ekipa i ne omalovazi sve, da se danima podsmeva, pohebava, da se negiraa kako se ove zivelo i kakav je to bio ambijent, jer Beogradjani-foliranti, bolje se zna o svemu i sta i kako nije valjalo, a bogami kako bi trebalo da se "popravlja", ko je ispravan, a ko pak nije ispravan, ono fasizam u punom sjaju,...i sada se serenda, kako se ustvari njima nesto utomsmislu spocitava, pa Isuse!


ima ipak i neke razlike između 'al je meni kul EKV' i 'Neleta Karajlića treba na kolac, nismo ga dovoljno proganjali a uostalom za rat u Bosni krivi su Srbi i sve što su pokusali to su i zaslužili'..

na stranu sad što niko nije ni rekao ništa gore od EKV je precjenjen
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:15 31.05.2023

Re: Uh!

freehand
Colin_bgd
newimprovedtadejus
Colin_bgd

Ufffff...


ma nemoj to, daj ono tvoje na engleskom, nešto tipa
I would love to engage seriously with the complexities of the situation before us, were I thus inclined, but my imagination prohibits me from taking a stance on a notion, such as it is unknown to our inherent ability to grasp the vast complexities of our very existence and so on and so forth...

Vidis da umes i mozes, samo kad hoces...

Samo egzistencijalistički, i dva prelomne odluke u životu svakog čoveka.


nisi ni ti pod manom kad je diskusija u krug u pitanju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana