Istorija| Moj grad

Da ispratimo događanja na ulicama i trgovima Beograda

Vojislav Stojković RSS / 26.05.2023. u 15:53

Kažu da se ovih dana na ulicama i trgovima Beograda ponovo piše istorija Srbije, kao onomad 27. marta 1941.g. ili 5. oktobra 2.000.g. Pa da vidimo da li je tako... samo toliko i ništa više.

 

 



Komentari (246)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 21:30 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Šta se dešava na Kosovu?

Nisam razumjela, došli su autobusi u Beograd, za to vrijeme je policija Kosova ušla u srpske Opštine? Preuzela ih?
gvozden1 gvozden1 21:30 29.05.2023

Re: profesor Tasa

predatortz
Занимљива појава, је л' да?


Slažem se!
Reći ću ti svoj razlog da ne govorim o tome.
Ne mogu, od nemoći i knendle u grlu.
Ne mogu što bi neko mogao da počne da sere, pa bih mu jebao majku a govna bi seirila nad tim izlivom nemoći.
Eto!
Pošteno i iskreno.

A šta bi rekao?

Šta treba da se uradi?

Da se krene vojskom, realno, niti može niti bi bilo pametno.

Da se politički nešto uradi, šta?

Da se ćuti, nije normalno.

Ostaje da se diže tenzija do granice koja ne znači rat, ali dovoljna da nepristajanje bude nesumnjivo.

To je često riskantno, ali nema mnogo izbora.
predatortz predatortz 21:38 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Da se krene vojskom, realno, niti može niti bi bilo pametno.


O tome maštaju svi naši neprijatelji. Da krenemo vojskom.


Da se politički nešto uradi, šta?


Srbija politički ništa ne može da uradi. Srbija i Srbi su u današnjem zapadnom svetu u statusu u kom su bili u Rajhu - za nas pravila koja važe za druge nisu predviđena.

Jedno vreme sam se zanosio time da bi stupanjem u NATO to bilo promenjeno, a onda sam skontao da nas niko u NATO ne zove, niti bi nas hteli.


Mi smo ostavljeni za rezervnog neprijatelja, na kom se uvek može vežbati sila kad god NATO sklizne u neku krizu.




solo solo 21:45 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Je l' ti znaš ko je lik kog već ko zna koji put neštedimice deliš (sa tviter naloga koji sipa SNS propagandu)?




Možda isto govno ko i mnogi ovde.

A možda i nije,.
shmoo shmoo 21:48 29.05.2023

Re: profesor Tasa

niccolo
Јбг, онда ви са те ваше "друге" стране више немате моју подршку.

Nije moglo da se provali do sada




Додај у оном мом што си цитирао и .

Да буде цитат потпун.

Јбг, не бих ја ни изјавио нешто тако очигледно, него ме Макса вуче за језик.

gvozden1 gvozden1 21:56 29.05.2023

Re: profesor Tasa

predatortz
Da se krene vojskom, realno, niti može niti bi bilo pametno.


O tome maštaju svi naši neprijatelji. Da krenemo vojskom.


Da se politički nešto uradi, šta?


Srbija politički ništa ne može da uradi. Srbija i Srbi su u današnjem zapadnom svetu u statusu u kom su bili u Rajhu - za nas pravila koja važe za druge nisu predviđena.

Jedno vreme sam se zanosio time da bi stupanjem u NATO to bilo promenjeno, a onda sam skontao da nas niko u NATO ne zove, niti bi nas hteli.


Mi smo ostavljeni za rezervnog neprijatelja, na kom se uvek može vežbati sila kad god NATO sklizne u neku krizu.





Pa da, malo toga je ostalo da može da se uradi, a ono što treba postići je da bude jasno da Srbi ne pristaju na arnautsku vlast.

Sad, sila boga ne moli, ako je otmu, pa neka ih i u tim zgradama, ali da svima bude nedvosmisleno jasno da su Srbi protiv toga.

Ono što je problem da sve to na konkretnom nivou moraju da iznesu Srbi sa Kosova, nema mnogo načina da im se pomogne odavde.

A to, naravno, nije samo njihov problem već problem cele srpske nacije.
predatortz predatortz 22:01 29.05.2023

Re: profesor Tasa

A to, naravno, nije samo njihov problem već problem cele srpske nacije.


Najveći problem je što je sve manje srpske nacije. Ne mislim demografski, mada ni taj segment nije zanemarljiv.
Mislim na činjenicu da je sve manje ključnih tačaka oko kojih bi morala da postoji većinska saglasnost u jednom narodu.

solo solo 22:02 29.05.2023

Re: profesor Tasa

To je često riskantno, ali nema mnogo izbora.


Ima.

Rolan Garos 2023: Novak Đoković


Milorad Čavić
shmoo shmoo 22:03 29.05.2023

Re: profesor Tasa

gvozden1
predatortz
Занимљива појава, је л' да?


Slažem se!
Reći ću ti svoj razlog da ne govorim o tome.
Ne mogu, od nemoći i knendle u grlu.
Ne mogu što bi neko mogao da počne da sere, pa bih mu jebao majku a govna bi seirila nad tim izlivom nemoći.
Eto!
Pošteno i iskreno.

A šta bi rekao?

Šta treba da se uradi?




Нисам ја ни мислио да треба ту било ко да се јавља и да даје некакве готове рецепте шта предузети тренутно за Косово и Метохију.

Али макар да се помене.

Макар то. Поменути то.

А нема ни тога. Ни помена на Блогу Б92.

Као да се ништа на Косову и Метохији тренутно не догађа.

То мора да је тако због тога што смо тренутно презаузети праћењем "događanja na ulicama i trgovima Beograda"?

Цела Србија се тиме бави. Протестима и митинзима у Београду.

Док се неке ствари за које се Србија и поред свих опструкција изборила у намери да заштити Србе на КиМ на основу међународног права, почевши од Резолуције 1244 па надаље, сада тренутно потпуно урушавају.

А ми овде на Блогу Б92 то и не поменемо. Не треба да се бавимо тим питањем опстанка државе, па самим тим и народа?

Не стижемо да поменемо због ""događanja na ulicama i trgovima Beograda"".

Шта ти мислиш о томе? О непомињању?

Нико од тебе овде не очекује да испоручиш неки савет шта да радимо, него само шта мислиш о том непомињау на Блогу Б92 тренутних дешавања на Косову и Метохији?

Зар ти се не чини да је та тема много боља прилика да се овде на Блогу Б92 испљује тренутни режим на власти у Србији?

А нико од свих ових на Блогу Б92 што су као шатро против Вучића и не помене Косово и Метохију да би критиковао тренутни владајући режим у Србији.

Зато је то мени толико интересантно, та појава на Блогу Б92.

maksa83 maksa83 22:10 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Ono što je problem da sve to na konkretnom nivou moraju da iznesu Srbi sa Kosova, nema mnogo načina da im se pomogne odavde.

Ako pogledaš snimke videćeš da se dole sa KFOR-om nije tukao narod nego evidentni "službenici" - veliki mesnati muškarci u najboljim godinama, crni kačketi, maske. Jedino je pitanje da li su oni pod Vučićevom kontrolom ili nisu. Ja bih rekao sa verovatnoćom 0.7 da nisu pod njegovom kontrolom, niti da on donosi odluke o njihovom angažmanu, a sa 0.9 mislim da odluku o njihovom angažmanu ne donosi taj narod tamo.

Drugo zanimljivo pitanje je da li je on u petak - kada se sve desilo - povukao odande 5000 ljudi u dogovoru sa nekim ili zato što je debil (te dve stvari se ne isključuju naravno, ali postoji varijanta "sa namerom" i varijanta "samo zato što je glup" ).
gvozden1 gvozden1 22:33 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Ako pogledaš snimke videćeš da se dole sa KFOR-om nije tukao narod nego evidentni "službenici" - veliki mesnati muškarci u najboljim godinama, crni kačketi, maske

A ko će drugi da se tuče?

Jasno je šta je tvoja poenta, Vučić i njegovi dobro plaćeni poslušnici kojima je dozvoljeno sve, i koje zakon ne ograničava.
I tu si verovatno u pravu.

Ali, da li je situacija regularna da bi se insistiralo na regularnim sredstvima?

Ako neko postaje predsednik opštine sa nula zarez nešto podrške, i ako moćni to ne zameraju, nego ih smatraju legitimnim, uz malo šarene laže u vidu dva tri saopštenja, šta je Srbiji, Srbima ostalo kao mehanizam?

Lako je sad po Vučiću, ali da li je to rešenje?


gvozden1 gvozden1 22:38 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Шта ти мислиш о томе? О непомињању?


Mislim da to nije iznenađenje u ovoj grupi ljudi.

Najglasniji su ovde "drugosrbijanci", rekoh ti i pre neki dan kako se ovde skupljaju preporuke.

A ova situacija je toliko jasno na štetu Srba da čak ni oni ne mogu da prebace krivicu na Srbe, pa je ostalo jedino da se ćuti.

Što toj grupi ljudi ne pada naročito teško.
zilikaka zilikaka 22:42 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Јбг, онда ви са те ваше "друге" стране више немате моју подршку.


shmoo shmoo 22:43 29.05.2023

Re: profesor Tasa

gvozden1

Lako je sad po Vučiću, ali da li je to rešenje?



Једно од решења да, свакако. Али не и једино.

И не само по њему на овој садашњој политичкој сцени у Србији коју видимо преко ових строго контролисаних влакова... То јест, мејнстрим медија у Србији без обзира да ли су то N1, РТС, Пинк, Хепи, Прва, Данас, Блиц, Политика,... (нека се не увреди кога нисам побројао).

Дакле, и по Вучићу и по свима осталима данас на политичкој сцени у Србији.

Са оном Трећом Србијом, ћутљивом али већинском Србијом коју смо већ поменули, као подршком.

И обавезно са некаквим планом шта после.

Није уметност у рушењу него у ономе шта после.

Да не бисмо завршили к'о Варуфакис у Грчкој који није имао свој план Бе.

maksa83 maksa83 22:44 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Jasno je šta je tvoja poenta, Vučić i njegovi dobro plaćeni poslušnici kojima je dozvoljeno sve, i koje zakon ne ograničava.

Ne. Ne znam da li ne razumeš napisano ili opet izmišljaš iz razonode - napisao sam da oni sa verovatnoćom 0.7 NISU pod njegovom kontrolom.

Lako je sad po Vučiću, ali da li je to rešenje?

Vučić je neko ko ih je instruirao da ne izađu na izbore i dovedu sebe u ovu situaciju, za početak.

Nego, ne reče šta misliš - da li je povukao 5000 ljudi odande u petak ne znajući šta će to tad da se desi ili znajući? Ako a) onda je nekompetencija a ako b) onda je nešto gore. Ako nije nešto gore onda je cilj bio - šta?
shmoo shmoo 22:45 29.05.2023

Re: profesor Tasa

gvozden1
Шта ти мислиш о томе? О непомињању?


Mislim da to nije iznenađenje u ovoj grupi ljudi.




Нисам се ни ја изненадио него ме занимало шта ти мислиш.


Najglasniji su ovde "drugosrbijanci", rekoh ti i pre neki dan kako se ovde skupljaju preporuke.

A ova situacija je toliko jasno na štetu Srba da čak ni oni ne mogu da prebace krivicu na Srbe, pa je ostalo jedino da se ćuti.

Što toj grupi ljudi ne pada naročito teško.



Да, у праву си.

maksa83 maksa83 22:46 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Да не бисмо завршили к'о Варуфакис у Грчкој који није имао свој план Бе.

Varufakis je imao plan B, to je da sedne na motor i odjezdi u svoju piktoresknu vilu sa bazenom u vlasništvu njegove supruge, ćerke bogatog industrijalca. I bi tako.
gvozden1 gvozden1 22:54 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Vučić je neko ko ih je instruirao da ne izađu na izbore i dovedu sebe u ovu situaciju, za početak.

To uopšte ne mora da bude loš politički potez.

Rekoh već, sve što je ostalo Srbima je da drže tenziju, da ne dozvoljavaju da se arnautska država konsoliduje, a bojkot izbora je jedan od efikasnijih mehanizama.


Nego, ne reče šta misliš - da li je povukao 5000 ljudi odande u petak ne znajući šta će to tad da se desi ili znajući? Ako a) onda je nekompetencija a ako b) onda je nešto gore. Ako nije nešto gore onda je cilj bio - šta?


Vidi Makso, politika jeste polje koje podrazumeva izvesnu dozu pretpostavki, ali ipak se treba čuvati da se ne uleti u paranoju.

Da li je moguće da postoji dogovor između njih dvojice, jeste, moguće je.
Da li je moguće da ne postoji?
I to je moguće.
Da li je postojao ili nije?
Ne znam.
shmoo shmoo 23:00 29.05.2023

Re: profesor Tasa

zilikaka
Јбг, онда ви са те ваше "друге" стране више немате моју подршку.

u jebote od ovoga može da se rikne



Ма не може, не брини се.





Да се исплазим и теби исто као и Макси и Николоу.

Кажу да три пута и бог помаже.

Ваљда ће вама три пута бити довољно?

Јбг, ето...

Немате моју подршку.

П.С. - Е, Зили,...

Не знам зашто вам је то толико важно што ја на Блогу Б92 кажем да немате моју подршку за те ваше протесте?

Небитно.

А ипак сте нашли за сходно да чак два пута реагујете (ти и Николо) исто као и ови што ми се овде на Блогу Б92 јављају на француском језику који ја не разумем говорећи ми да не серем више (Анђа и Рибозом), или ми кажу да прекинем да причам то што овде причам јер не показујем да имам добар укус - као да смо у музеју, јбт - (Алселон) итд?

Стварно, бре, тиме остављате утисак некакве удруге у здруженој акцији.

Не знам да ли капирате да тиме само мени дајете више рефлекторског светла на сцени Блога Б92?

Без везе вам је то.

Боља вам је опција да ме игноришите као што то иначе увек и чините већ годинама када се јављам на Блогу Б92 по неким другим питањима која немају везе са политиком у Србији.

shmoo shmoo 23:06 29.05.2023

Re: profesor Tasa

maksa83
Да не бисмо завршили к'о Варуфакис у Грчкој који није имао свој план Бе.

Varufakis je imao plan B, to je da sedne na motor i odjezdi u svoju piktoresknu vilu sa bazenom u vlasništvu njegove supruge, ćerke bogatog industrijalca. I bi tako.



Мислио сам на план Бе гледе Грчке и Грка у Грчкој, а не гледе самог сјебе.

То би ти сами Грци у Грчкој боље и детаљније објаснили него ја.






maksa83 maksa83 23:09 29.05.2023

Re: profesor Tasa

To uopšte ne mora da bude loš politički potez.

Rekoh već, sve što je ostalo Srbima je da drže tenziju, da ne dozvoljavaju da se arnautska država konsoliduje, a bojkot izbora je jedan od efikasnijih mehanizama.

To je jedan vrlo rizičan potez pošto treba biti glup i očekivati da će KFOR tamo da proba silom da spreči Kurtija u bilo čemu. Dali su im bezvizni režim i pristup Savetu Evrope, a Kurti je fanatičan i zadrt tip spreman da uradi šta god treba i gola sila mu nije problem. Pogotovo imajući u vidu kako smo se "pametno poravnali" u trenutnoj geopolitičkoj situaciji ne treba očekivati da međunarodna zajednica staje na našu stranu, pa ni u slučaju neke Nove Oluje. Ako Kurti krene golom silom niko ga neće zaustavljati, stajaće sa strane i vrteti glavom zabrinuto i coktaće kako to nije lepo ali niko kurcem neće mrdnuti - u boljem slučaju. U gorem slučaju će mu pomagati, kao danas.

Vidi Makso, politika jeste polje koje podrazumeva izvesnu dozu pretpostavki, ali ipak se treba čuvati da se ne uleti u paranoju.

Nema tu paranoje, meni su to potpuno ravnopravne opcije (0.5). Vučić (šošonskim autobusima) dovodi 5000 ljudi u Beograd, Kurti istog dana ulazi u opštine uz ROSU obezbeđenje. Kakva koincidencija.

Marko Jakšić kaže da se znalo da će to da se desi tog dana i da je Kurti tu akciju najavio Piču (neko valjda englesko kolonijalno mudo) i da taj dan sigurno nije slučajno izabran.

zilikaka zilikaka 23:12 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Drugo zanimljivo pitanje je da li je on u petak - kada se sve desilo - povukao odande 5000 ljudi u dogovoru sa nekim ili zato što je debil (te dve stvari se ne isključuju naravno, ali postoji varijanta "sa namerom" i varijanta "samo zato što je glup" ).

Lično mislim da je to nesrećna kombinacija obe varijante.
On je u magnovenju poželeo "najveći skup ikada" a čauši su poitali da mu ga naprave.
To je bio apsolutni prioritet.
Opet, naivno je verovati da ih je iznenadilo to što se u petak desilo.
Ako nemamo službu koja može da dođe do nivoa informacija "da se nešto sprema za petak", onda ne znam šta reći o organizaciji države. Dakle, garant je neko znao, neko nekom javio, ali je najverovatnije i neko na nekom nivou odlučio o prioritetima, jer je njihovo poklonjenje i iskazivanje lojalnosti važnije i od interesa države.

Ovo sve je već poznat scenario da se posle silnih opcija ispregovara tačno ništa a onda još i to ništa zasere do kraja.

Sećam se da sam devedesetih srela u busu majku sa sinom tinejdžerom, koji dan ranije su izbegli iz Krajine i pored sebe imali par većih kesa u koje je stalo sve što su u tom momentu imali. Tako nešto kad vidiš, nikad ne zaboraviš .

Bojim se da će posle ovoga tamo život postati nemoguć.

Oni koje su ljudi odande sledili će se utopiti u svoje milione evra i stotine kvadrata, odavno pripremljenih s ove strane "nepostojeće granice", a ostali će opet spakovati ceo život u nekoliko kesa.

Sve smo mi to već videli...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:19 29.05.2023

Re: profesor Tasa

(пази ово, домаћин поправио типфелер у наслову блога а није нашао за сходно да ми се захвали... хау руд фром хим)








zilikaka zilikaka 23:22 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Не знам зашто вам је то толико важно што ја на Блогу Б92 кажем да немате моју подршку за те ваше протесте?

Ne, logično pitanje bi glasilo zašto ti to moraš posebno da ističeš.
Zašto misliš da je to uopšte važno meni ili bilo kome drugom?
Igraš danima simultanku na tri mesta sve ponavljajući isto - da se ne slažeš sa protestima.
Legitiman stav ali čemu toliko ponavljanje?
Eto, ja ne stižem al živ mi bio, prebroj svoje komentare u tri bloga na temu protesta pa proveri da li sam u pravu.

Poređenja radi, ja do večeras verovatno nisam imala ni po jedan na svakom od njih.
I sad, kome je i šta "toliko važno".

...a i ovaj klip sam dodala jer mi je tvoja rečenica zazvučala onako....
...ma znaš ti.


shmoo shmoo 23:22 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Vojislav Stojković
(пази ово, домаћин поправио типфелер у наслову блога а није нашао за сходно да ми се захвали... хау руд фром хим)






Молим, молим, и други пут!

Није мени то тешко.

А чак ми представља и једно право мало задовољство.

gvozden1 gvozden1 23:23 29.05.2023

Re: profesor Tasa

To je jedan vrlo rizičan potez pošto treba biti glup i očekivati da će KFOR tamo da proba silom da spreči Kurtija u bilo čemu.

Ali je cilj postignut.
Preambiciozno bi bilo za cilj postaviti sprečavanje da oni uzmu vlast.

Uzeće je, ali ih naterati da je uzmu silom i da to bude sa nula nešto podrške.

U drugoj varijanti, izlaska na izbore, bi situacija bila dugoročno lošija po srpstvo.
Namerno kažem srpstvo, misleći na srpsku naciju ukupno.
U toj varijanti, izlaska na izbore bi se zapravo pristajalo na arnautsku vlast, dešavalo bi se ono što se zove lezanje na rudu.

A to je i krenulo da se događa na prošlim izborima, i sa svim onim potpisima oko tablica, ličnih karti i ostalog.

Ovo sad je stvar razdrmalo, ponovo je produbljen jaz između arnautske države i Srba

A taj jaz se mora održavati, i makar povremeno, kad krene da se gubi, produbiti ga.

I čekati neko povoljnije vreme za odlučniji politiku, koja ne mora za cilj da ima vraćanje Kosova u sastav Srbije.
zilikaka zilikaka 23:31 29.05.2023

Re: profesor Tasa

gvozden1
To je jedan vrlo rizičan potez pošto treba biti glup i očekivati da će KFOR tamo da proba silom da spreči Kurtija u bilo čemu.

Ali je cilj postignut.
Preambiciozno bi bilo za cilj postaviti sprečavanje da oni uzmu vlast.

Uzeće je, ali ih naterati da je uzmu silom i da to bude sa nula nešto podrške.

U drugoj varijanti, izlaska na izbore, bi situacija bila dugoročno lošija po srpstvo.
Namerno kažem srpstvo, misleći na srpsku naciju ukupno.
U toj varijanti, izlaska na izbore bi se zapravo pristajalo na arnautsku vlast, dešavalo bi se ono što se zove lezanje na rudu.

A to je i krenulo da se događa na prošlim izborima, i sa svim onim potpisima oko tablica, ličnih karti i ostalog.

Ovo sad je stvar razdrmalo, ponovo je produbljen jaz između arnautske države i Srba

A taj jaz se mora održavati, i makar povremeno, kad krene da se gubi, produbiti ga.

I čekati neko povoljnije vreme za odlučniji politiku, koja ne mora za cilj da ima vraćanje Kosova u sastav Srbije.


Vrlo mudra strategija, tuđim ... gloginje mlatiti.
Ne želim i ne prizivam, ali videćeš da ćemo opet imati kolone očajnika.

Jebalo vas povoljnije vreme za odlučniju politiku.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:35 29.05.2023

Re: profesor Tasa

shmoo


А ми овде на Блогу Б92 то и не поменемо. Не треба да се бавимо тим питањем опстанка државе, па самим тим и народа?

Не стижемо да поменемо због ""događanja na ulicama i trgovima Beograda"".

Шта ти мислиш о томе? О непомињању?

Profesore, mogu li ja da odgovorim?

Zar je moguće, profesore, da Vi kao školovan čovek ne uočavete vezu između događanja na ulicama i trgovima Beograda i onoga što se događa na Kosovu?

gvozden1 gvozden1 23:38 29.05.2023

Re: profesor Tasa


Vrlo mudra strategija, tuđim ... gloginje mlatiti.
Ne želim i ne prizivam, ali videćeš da ćemo opet imati kolone očajnika.

Jebalo vas povoljnije vreme za odlučniju politiku.

Jebiga, tako je se Srbija pravila, tako Srpska napravljena.

A može i ono, ćuti, neka vlada i Švaba, samo ćuti.

A tuđim, rekoh već gore
Ono što je problem da sve to na konkretnom nivou moraju da iznesu Srbi sa Kosova, nema mnogo načina da im se pomogne odavde.


To jeste problem, ali pravljenje Srbije se zalomilo Šumadincima, Srpske Srbima preko Drine, ovo sad njima.

Neko ima sreće pa mu se ne zalomi ništa.
maksa83 maksa83 23:39 29.05.2023

Re: profesor Tasa

A taj jaz se mora održavati, i makar povremeno, kad krene da se gubi, produbiti ga.


Tii sFataš da je neodvojiva pretpostavka te strategije meko srce Aljbina Kurtija i njegova ljubavprema Srbima + spremnost KFOR-a da gine da zaštiti Srbe?

P.S. Ko voli - sutra Prof. Miloš Ković pošto je danas uspešno od ROSU i KFOR-a odbranio Srbe na Autokomandi organizuje proboj i otvaranje novog fronta ispred nemačke ambasade u 8 ujutru.

P.P.S. Ko ne dođe ništa mu od ruke ne rodilo, Windows mu se svaki dan neuspešno apdejtovao, tonera mu u štampaču nikad dovoljno bilo a Internet mu štucao.
zilikaka zilikaka 23:42 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Nisam mislila da ču ovo sebi dozvoliti, ali...stvarno si postao zli deda.

gvozden1 gvozden1 23:47 29.05.2023

Re: profesor Tasa

Tii sFataš da je neodvojiva pretpostavka te strategije meko srce Aljbina Kurtija i njegova ljubavprema Srbima + spremnost KFOR-a da gine da zaštiti Srbe?

Ne, suprotno od toga.
Tačno suprotno.

Ne njegovo meko srce i spremnost zapada (KFOR je samo alat) da zaštiti Srbe računaju zagovornici Brisela i pregovora.

Od toga nema ništa, Srbi moraju sami da učine šta mogu za sebe.
A imaju samo dve opcije, da pristanu ili ne pristanu na arnautsku državu.
gvozden1 gvozden1 23:48 29.05.2023

Re: profesor Tasa

zilikaka
Nisam mislila da ču ovo sebi dozvoliti, ali...stvarno si postao zli deda.


To je najmanji problem, kakav sam ja.

Nego, šta je pogrešno u onome što sam rekao?
shmoo shmoo 23:53 29.05.2023

Предлог

zilikaka

Ne, logično pitanje bi glasilo zašto ti to moraš posebno da ističeš.
Zašto misliš da je to uopšte važno meni ili bilo kome drugom?



Грешка.

Право питање је зашто се ви уопште и пецате на то а не игноришете ме као што то иначе увек и радите већ годинама уназад када је нека друга тема у питању, а не политика у Србији?

Igraš danima simultanku na tri mesta sve ponavljajući isto - da se ne slažeš sa protestima.
Legitiman stav ali čemu toliko ponavljanje?


Из истог разлога као и бесконачно понављање колико се неко слаже са тим протестима. А не можеш рећи да тога нема, има и тога колико хоћеш.

prebroj svoje komentare u tri bloga na temu protesta pa proveri da li sam u pravu.


За број коментара си у праву.

Само не знам да ли си приметила да сам ја на сва та три места која помињеш углавном комуницирао са Солоом.

Али су онда неки почели да нам упадају у разговор обраћајући ми се директно, као и ти сада овде, па ја онда таквима и одговорим.

То је у реду, зар не? Да одговорим када ми се неко директно обрати?

А да ми се, рецимо, нико није тако директно обраћао, ја бих се вероватно дописивао само са Солоом и онда би тих коментара било мање. Неупоредиво мање.

А не терам их ја да ми се обраћају.

Они све то сами, слободоручно.


...ma znaš ti.


Ма знам ја све о тој вашој малој симпатичној другарској скупини на Блогу Б92.

Не заборави да сам ја овде од 2011. године.

И ви мени као такви са својим дописивањима овде уопште не сметате. Углавном вас и не читам. (Јбг, не стижем ни ја све.)

Али не знам зашто онда ја вама сметам?

Одакле та потреба да ми се директно обраћате иако вам се ја не обраћам?

Због тога што вам смета што ја мислим и кажем то што мислим и кажем?

Е, па јбг... Шта ћу вам ја. И мени смета много тога што ви пишете по својим коментарима (не ауторским текстовима, коментарима) које закачим рендомли али сам одавно одустао од тога вам се обраћам поводом тих коментара јер то очигледно не треба ни вама ни мени.

Да предложим нешто? Може?

Знаш оно наших старих - свака вашка обашка?

Ви на своју страну на Блогу Б92, дружите се, ћакулајте, дописујте се...

Нећу вас ја ометати у томе јер ме и не занима превише нити да читам шта ви пишете нити да комуницирам са вама (осим када ми се директно обратите па нађем за сходно да вам и одговорим попут, ето примера за то, оном Рибозому).

Контам, не сметам ја вама овде јер ме ионако не читате (прептостављам то чим ме игноришете), не сметате ни ви мени овде са својим међусобним дописивањима и онда такав суживот у овом микросвемиру у којем нећемо ни на који начин ви и ја ступати у контакте може сасвим лепо да функционише.

То не би требало вама да буде никакав проблем јер тако и иначе функционишемо, не примећујете ви мене, не примећујем ја вас, чим тема није политика у Србији.

Слажеш ли се са тиме?

shmoo shmoo 00:01 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Vojislav Stojković
shmoo


А ми овде на Блогу Б92 то и не поменемо. Не треба да се бавимо тим питањем опстанка државе, па самим тим и народа?

Не стижемо да поменемо због ""događanja na ulicama i trgovima Beograda"".

Шта ти мислиш о томе? О непомињању?

Profesore, mogu li ja da odgovorim?

Zar je moguće, profesore, da Vi kao školovan čovek ne uočavete vezu između događanja na ulicama i trgovima Beograda i onoga što se događa na Kosovu?




Господине Стојковићу, молим Вас најлепше да занемарите ово:

Profesore, profesore, školovan


То је овде апсолутно небитно.

(Ни ја се Вама не обраћам као писцу а ви то јесте колико сам Вас разумео, зар не?)

Дакле, само човек. Ни мање ни више од тога. Ви мени тако, ја Вама тако.

И да сада коначно одговорим на Ваше питање...

Наравно да уочавам ту везу.

И баш зато ми је и било необично што сви причају само о догађањима на улицама и трговима Београда како Ви рекосте, а нико не помиње догађања на Косову и Метохији иако су та два у уској непосредној вези.

Али нико до вечерас (сем Солоа кога су игнорисали) није поменуо Косово и Метохију.

То је мени било необично.

Зато сам и поставио ово питање Гвоздену које сте Ви цитирали и покушали да одговорите на то питање својим питањем.

Знате онај стари виц?

- Зашто Јеврејин на питање увек одговара питањем?

- А зашто не би Јеврејин на питање увек одговарао питањем?



П.С. - Овај виц сам иначе чуо од Јевреја у мојој фамилији и оних Јевреја са којима се дружим тако да немој неко злонамеран случајно да ми сада овде спочитава некакав антисемитизам јер би то тек онда био прави булшит.





Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:13 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Drago mi je da uočavate tu vezu.

zilikaka zilikaka 00:17 30.05.2023

Re: profesor Tasa

gvozden1
zilikaka
Nisam mislila da ču ovo sebi dozvoliti, ali...stvarno si postao zli deda.


To je najmanji problem, kakav sam ja.

Nego, šta je pogrešno u onome što sam rekao?

Sve.
Mučno mi je da se spuštam na nivo razmišljanja o ljudima kao o kockicama, al ni tako nikad i nikako nema više šansi da budemo za pedalj veći nego što smo.
U prevodu, za taj tvoj "projekat" ti nedostaje najosnovnije - ljudski resurs.
Molim te da zapamtimo ovu priču i napravimo novi presek za 5 ili 7 godina, ako poživimo mi i ovo mesto
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:21 30.05.2023

Re: profesor Tasa

zilikaka
i napravimo novi presek za 5 ili 7 godina, ako poživimo mi i ovo mesto


Puj, puj... daleko bilo.
shmoo shmoo 00:31 30.05.2023

Re: profesor Tasa

solo
Je l' ti znaš ko je lik kog već ko zna koji put neštedimice deliš (sa tviter naloga koji sipa SNS propagandu)?




Možda isto govno ko i mnogi ovde.

A možda i nije,.



Говно или не, али игледа по начину на који је рекао то што је рекао да је и њему пун курац свега овога у овој Србији исто као и теби и мени.

И та његова порука са посланичког места звучала ми је заиста искрено.

П.С. - Јбт, злоупотребљавају настрадале у Рибникару и по околини Младеновца за своје дневно-политикантске, а време ће показати и фингиране, обрачуне којима сакривају од јавности суштинска догађања.

Као што то увек и раде.

Логично је онда да је многима од нас у Србији пун курац свега тога јер је то толико ниско, јадно и бедно да се не може више ни трпети ни ћутати, него може само да се тако реагује.

Одјебавањем.

shmoo shmoo 00:36 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Vojislav Stojković
Drago mi je da uočavate tu vezu.




Надам се да нисте ни сумњали у мене и да Вам је то питање било само тек зарад разговора да нам брже прође време.

promoter promoter 06:44 30.05.2023

Re: profesor Tasa

shmoo
gvozden1

Lako je sad po Vučiću, ali da li je to rešenje?



Једно од решења да, свакако. Али не и једино.

И не само по њему на овој садашњој политичкој сцени у Србији коју видимо преко ових строго контролисаних влакова... То јест, мејнстрим медија у Србији без обзира да ли су то N1, РТС, Пинк, Хепи, Прва, Данас, Блиц, Политика,... (нека се не увреди кога нисам побројао).

Дакле, и по Вучићу и по свима осталима данас на политичкој сцени у Србији.

Са оном Трећом Србијом, ћутљивом али већинском Србијом коју смо већ поменули, као подршком.

И обавезно са некаквим планом шта после.

Није уметност у рушењу него у ономе шта после.

Да не бисмо завршили к'о Варуфакис у Грчкој који није имао свој план Бе.


Šta znači to treća Srbija?
To su oni što neće da učestuju u političkoj 'borbi'?
Ili šta?
Onda sam i ja u toj trećoj Srbiji.
I, pošto ja neću da učestujem u tome, šta bi one koji hoće zanimalo to što ja smatram?
Mislim da je to standardna frazetina u nejasnim situacijama.
Moj stav, kao neučesnika u političkim aktivnostima je trivijalan, te sažet glasi - da ovi odu, što pre, koliko odmah.
Nije valjda da je potrebno da se to ikome objašnjava.
gvozden1 gvozden1 06:55 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Molim te da zapamtimo ovu priču i napravimo novi presek za 5 ili 7 godina, ako poživimo mi i ovo mesto

Taj period je ništa, trenutak sa stanovišta nacionalnog pitanja.

Sve je moguće da se desi u tom periodu, i neka kataklizma, i neki superpovoljan razvoj situacije, ali je moguće i da se ne desi apsolutno ništa prelomno.

Ne znam što bi narednih 5 do 7 godina bilo presudno, ali pošto to pominješ prilično je jasno da nisi shvatila "projekat" i da ti je use nase i podase osnovni kriterijum.

Što se resursa ljudi tiče, trend ide na ruku Srbima kad se radi o sporu sa Arnautima.
Situacija sa "međunarodnim položajem Srbije" nije nepromenljiva stvar jer nije nastupio kraj istorije.

Šta bi bilo dobro da se desi da se ona izmeni u korist Srba je prilično jasno, i to nije nemoguće.

Svakako da nije vreme za dizanje ruku od pokušaja rešavanja srpskog nacionalnog pitanja.
solo solo 07:39 30.05.2023

Re: Предлог

Али не знам зашто онда ја вама сметам?

Одакле та потреба да ми се директно обраћате иако вам се ја не обраћам?

Због тога што вам смета што ја мислим и кажем то што мислим и кажем?


http://blog.b92.net/text/28505/i-gde-je-Pista/


I gde je Pišta?

solo solo 07:47 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Onda sam i ja u toj trećoj Srbiji.
I, pošto ja neću da učestujem u tome, šta bi one koji hoće zanimalo to što ja smatram?
Mislim da je to standardna frazetina u nejasnim situacijama.
Moj stav, kao neučesnika u političkim aktivnostima je trivijalan, te sažet glasi - da ovi odu, što pre, koliko odmah.



,,A da se prethodni ne vrate,,!

To ti fali da bi bio u trećoj Srbiji.

Trivijalno?

I nije baš nejasna situacija.

Pojmovi OVI i PRETHODNI su jedino diskutabilni.

Sve se to pomešalo.

Kao grupni sex kada se ugasi svetlo svako čuva svoje stvari.
Jedino oni naivni puše već treći put za redom.
U mraku.
shmoo shmoo 07:52 30.05.2023

Re: profesor Tasa

promoter

Šta znači to treća Srbija?
To su oni što neće da učestuju u političkoj 'borbi'?
Ili šta?
Onda sam i ja u toj trećoj Srbiji.
I, pošto ja neću da učestujem u tome, šta bi one koji hoće zanimalo to što ja smatram?



Мудрији си ти од овога.

То што ти сматраш Карела Косика будалом зато што је у својој Дијалектици кризе рекао да је и аполитичност део политике и такође некаква политика и политички став, то је само твоја поза и фолирање за Блог Б92 исто као и онај твој качамак поплашен сланиницом.

Moj stav, kao neučesnika u političkim aktivnostima je trivijalan, te sažet glasi - da ovi odu, što pre, koliko odmah.


Допуна!

Да сви оду, а да се они стари не врате.

Па чак ни они твоји који ослушкују сове као саветнике.

Тако то треба рећи.

promoter promoter 07:56 30.05.2023

Re: profesor Tasa

solo
Onda sam i ja u toj trećoj Srbiji.
I, pošto ja neću da učestujem u tome, šta bi one koji hoće zanimalo to što ja smatram?
Mislim da je to standardna frazetina u nejasnim situacijama.
Moj stav, kao neučesnika u političkim aktivnostima je trivijalan, te sažet glasi - da ovi odu, što pre, koliko odmah.



,,A da se prethodni ne vrate,,!

To ti fali da bi bio u trećoj Srbiji.

Trivijalno?

I nije baš nejasna situacija.

Pojmovi OVI i PRETHODNI su jedino diskutabilni.

Sve se to pomešalo.

Kao grupni sex kada se ugasi svetlo svako čuva svoje stvari.
Jedino oni naivni puše već treči put za redom.
U mraku.

Onda ništa!
Neka ovo ostane do daljnjega.
Jebote!
solo solo 07:59 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Па чак ни они твоји који ослушкују сове као саветнике.


solo solo 08:02 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Onda ništa!
Neka ovo ostane do daljnjega.
Jebote!


Ako sam dobro razumeo nisi za to da se stari ne vrate?

Ok. Pošteno.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:07 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Ovo sve je već poznat scenario da se posle silnih opcija ispregovara tačno ništa a onda još i to ništa zasere do kraja.


Meni nije jasno kako se od svih opcija uvek zavrsi sa najgorom. Krenes od visoke diplomatije a zavrsis sa kamenicama kao jedinom strategijom.

Znas sa kim pregovaras, znas da taj ima naklonost ovih koji vode dijalog, znas da si uradio sve da tu naklonost ni za milimetar ne promenis u svoju korist (sta vise), znas da ti je sagovornik sa druge strane neki psihopat (kome je mama kupila traktora), znas da kada krenu ljudi da se sukobljavaju sa KFOROM da ce se podrgrejati ona propaganda iz 90ih i da ce u zapadnim medijima pisati jedino Srbi povredili KFOR vojnike, znas da ce to samo kostati te ljude na Kosovu (a i celu Srbiju) sve to znas a i dalje ides svemu tome nepovoljnome na ruku. Nije mi jasno kakav je to bag u pitanju.


predatortz predatortz 08:09 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Nije mi jasno kakav je to bag u pitanju.


Možda nije bag?
Možda mu je takav projektni zadatak?
Pada li vam to na pamet?
Meni da!
shmoo shmoo 08:11 30.05.2023

Re: Предлог

solo
Али не знам зашто онда ја вама сметам?

Одакле та потреба да ми се директно обраћате иако вам се ја не обраћам?

Због тога што вам смета што ја мислим и кажем то што мислим и кажем?


http://blog.b92.net/text/28505/i-gde-je-Pista/


I gde je Pišta?




Откуд ја знам!

Нисам ја Зана Нимани!

А да није Пишта тренутно на Корчули?

Није, није, шалим се ја.

Пишта је сада тамо где су отишли и Шандор и Јанош протеклих година јер је на партијском састанку у пољопривредној задрузи као и она поменута двојица такође питао чланове совјетске делегације:"Где је наше жито?"

Ма пусти, зајебана су та аграрна питања. Много зајебана.

Не бих ја овде о томе.

Уместо тога, цитираћу овде Пиштине речи које нам је упутио док је махао белом марамицом из сточног вагона одлазећи од нас... Памтим то као да је било данас:


Dakle, šta god da je razlog ovakve odluke moderacije, trebalo bi da ima na umu da je time Blog na gubitku.
Ako je još ikom tamo do ovog mesta uopšte stalo.







gvozden1 gvozden1 08:14 30.05.2023

Re: profesor Tasa

, znas da si uradio sve da tu naklonost ni za milimetar ne promenis u svoju korist

A to je izvodljivo, jelte.

Evo ja ne znam šta bi trebalo uraditi da se stvar preokrene, pa ako ti nije teško.

Pretpostavljam da je moguć odgovor sankcije Rusiji, ali se iskreno nadam da neće biti baš toliko površan.

Dakle, šta?
shmoo shmoo 08:14 30.05.2023

Re: profesor Tasa

solo
Onda ništa!
Neka ovo ostane do daljnjega.
Jebote!


Ako sam dobro razumeo nisi za to da se stari ne vrate?

Ok. Pošteno.





Сагласан!

solo solo 08:20 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Сагласан!


Saglasan na saglasan.

ISUK

niccolo niccolo 08:22 30.05.2023

Re: profesor Tasa

А ипак сте нашли за сходно да чак два пута реагујете (ти и Николо)

Da se primeti da sam ja prvi reagovao. Kao što sam prvi reagovao i za Kosovo, i to direktnim odgovorom na soloov komentar kod Filipa, ali nije bilo neke reakcije na to, makar da me iskritikujete.

A posle ste došli ovde u fazonu, eto kakvi ljudi - niko neće da komentariše.
shmoo shmoo 08:23 30.05.2023

Re: profesor Tasa

niccolo
А ипак сте нашли за сходно да чак два пута реагујете (ти и Николо)

Da se primeti da sam ja prvi reagovao. Kao što sam prvi reagovao i za Kosovo, i to direktnim odgovorom na soloov komentar kod Filipa, ali nije bilo neke reakcije na to, makar da me iskritikujete.

A posle ste došli ovde u fazonu, eto kakvi ljudi - niko neće da komentariše.



Нотирано сада.

Једно позитивно бројање за тебе.


EDIT: Рекох већ Зиликаки да не стижем ни ја да читам вас као што ни ви не стижете да читате мене.

Јбг.

Профункционисало код мене оно свака вашка обашка.

vrabac_onaj vrabac_onaj 08:32 30.05.2023

Re: profesor Tasa

predatortz

Možda nije bag?
Možda mu je takav projektni zadatak?
Pada li vam to na pamet?
Meni da!


Ma ja ne mislim.
On ne zna šta će, najviše bi voleo da toga nema. Da je neko priznao Kosovo pre njega a on sada da psuje izdajnika al kao eto šta će, svršena stvar.
niccolo niccolo 08:32 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Једно позитивно бројање за тебе.



Doduše, samo sam linkovao tekst nekog našeg generala u penziji - zato što sam saglasam sa onime što je ovaj napisao. Suština je da ne možeš da postavljaš budalu da odlučuje o svemu i da se nadaš da to neće dovesti do rezultata do kog očigledno dovodi. To je kao da protivnička ekipa pobedi Čukarički a ti se žališ na njih jer su hteli i uradili sve da dobiju utakmicu - nemam ja problem da protivnik pokušava sve da bi pobedio, imam problem ako mi ne pokušavamo sve da bismo mi pobedili.

maksa83 maksa83 08:37 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Nije mi jasno kakav je to bag u pitanju.

Kako kažemo u kujundžijskom esnafu - any sufficiently advanced bug is indistinguishable from a feature.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:49 30.05.2023

Re: profesor Tasa

predatortz
Nije mi jasno kakav je to bag u pitanju.


Možda nije bag?
Možda mu je takav projektni zadatak?
Pada li vam to na pamet?
Meni da!


To bi onda ranije zavrsio. Jami mislim da imamo coveka koji je ceo zivot hteo da bude Glavni ali ne ume. On ne ume da resi ni jedan problem a da od njega ne napravi jos veci. Sad bi verovatno hteo da zaspe i kad se probudi da je sve to neko umesto njega uradio a da on nastavi da vlada. Ja verujem da bi takav covek i u najuredjenijoj zemlji sveta (ako tako nesto postoji) napravio solidnu stetu a ne kod nas.
shmoo shmoo 08:50 30.05.2023

Re: profesor Tasa

niccolo
Једно позитивно бројање за тебе.



Doduše, samo sam linkovao tekst nekog našeg generala u penziji - zato što sam saglasam sa onime što je ovaj napisao. Suština je da ne možeš da postavljaš budalu da odlučuje o svemu i da se nadaš da to neće dovesti do rezultata do kog očigledno dovodi. To je kao da protivnička ekipa pobedi Čukarički a ti se žališ na njih jer su hteli i uradili sve da dobiju utakmicu - nemam ja problem da protivnik pokušava sve da bi pobedio, imam problem ako mi ne pokušavamo sve da bismo mi pobedili.



После оваквих фудбалских метафора чак је и мени који сам алармантно велики део свог просечног дана морон јасно шта је рекао генерал у пензији.

И сагласан сам са тим, наравно. Мудро речено.

Него моје недоумице нису у неразумевању генералових речи него у томе што ја на видику осим те истакнуте, да не кажем апострофиране, будале видим наоколо на киолометре и километре у том пољу такође исте такве будале које би само да га замене на том истакнутом положају, али ће у ствари наставити да раде исто то што и будала ради јер тако морају да би уопште и помишљали да заузму будалино место.

То је оно што мени смета.


П.С. - У спомен на покојног Шарског и у знак захвалности зато што ми је баш овим клипом објаснио због чега сам ја алармантно велики део свог просечног дана морон.





Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:55 30.05.2023

Re: profesor Tasa

gvozden1
, znas da si uradio sve da tu naklonost ni za milimetar ne promenis u svoju korist

A to je izvodljivo, jelte.

Evo ja ne znam šta bi trebalo uraditi da se stvar preokrene, pa ako ti nije teško.

Pretpostavljam da je moguć odgovor sankcije Rusiji, ali se iskreno nadam da neće biti baš toliko površan.

Dakle, šta?


Pa nije to nesto sto se resava u dva koraka i gde ili/ili strategija radi. Probas jedno i vidis radi li ili ne, pa onda drugo, pa trece, pa malo vidis kakve rezultate imas itd.

Ja verujem da kod nas ni jedna od tih vladinih sluzbi nikada nije evaluirala svoje strategije i rezultate nego je za sve sto je lose uvek imala univerzalno objasnjenje da je neko drugi kriv a da je plan uvek bio vrhunski osmisljen.

Evo sad imamo da nas je i Kurti koji ocigledno nije neki genije preveslao.
predatortz predatortz 09:01 30.05.2023

Re: profesor Tasa



To bi onda ranije zavrsio.


Ne, to nikako!
To se ne lomi preko kolena.
On će pitanje Kosova i Metohije završiti tako da izgleda tako da je ono oteto, a da je on činio sve da ga spase. Ako mene pitaš, u datim okolnostima, to radi jako dobro.
Sistem kuvane žebe! On daje jednu po jednu ingerenciju, ali nikad toliko da se narod digne i da kaže:

Alo, majmune! Šta to radiš?


Ta tiha erozija je jedini način da on ostane u igri. I politički, a verujem i fizički.

A potrošen još nije. Posle ovog zadatka prelazi na Republiku Srpsku.
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:09 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Nego, izgleda da je dole u Zvečanu juče bila 101. padobranska.






https://en.wikipedia.org/wiki/101st_Airborne_Division


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:11 30.05.2023

Re: profesor Tasa

maksa83
Nije mi jasno kakav je to bag u pitanju.

Kako kažemo u kujundžijskom esnafu - any sufficiently advanced bug is indistinguishable from a feature.


Pominjao sam ovde onu pricu o AI-robotu detepazitelju koji se napaja solarnom energijom a koji u jednom momentu pocne da veruje da ce i bolesna devojcica ozdraviti samo ako uspe da unisti Masinu* slicnu parnom valjku ciji dim i prljavstina ne dozvoljavaju da sunceva 'hrana' dodje do devojcice.

U stvari sva ova politika od Milosevica pa na ovamo od kad je bag uznapredovao mogla bi da se objasni jednim finim formalnim modelom.

*Kroz data-driven learning robot je razumeo da postoji samo jedna takva masina na svetu.
zoja444 zoja444 09:13 30.05.2023

Re: profesor Tasa

koji narod da se digne? narod je nezainteresovan. ceka u neverici da li ce biti mali ili veliki rat. dzaba se mi batrgamo. sta su nam namenili, tako ce nam biti.
predatortz predatortz 09:29 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Nego, izgleda da je dole u Zvečanu juče bila 101. padobranska.



Na prostoru Albanije, Makedonije i Kosova će ovih dana da se održava jedna od najvećih kopnenih vežbi NATO snaga, u kojoj će da učestvuje oko 26.000 vojnika.
tačno onoliko koliko otprilike ima borbena komponenta Vojske Srbije.
zoja444 zoja444 09:33 30.05.2023

Re: profesor Tasa

to oko 101.padobranske mi deluje nekako glupavo i tupavo. valjda bi skinuli oznake da ih ne pitaju otkud oni u zvecanu? sad vidim da su to ameri.
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:35 30.05.2023

Re: profesor Tasa

zoja444
to oko 101.padobranske mi deluje nekako glupavo i tupavo. valjda bi skinuli oznake da ih ne pitaju otkud oni u zvecanu?


izvini a zašto bi ih skidali?
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:46 30.05.2023

Re: profesor Tasa

predatortz


Na prostoru Albanije, Makedonije i Kosova će ovih dana da se održava jedna od najvećih kopnenih vežbi NATO snaga, u kojoj će da učestvuje oko 26.000 vojnika.
tačno onoliko koliko otprilike ima borbena komponenta Vojske Srbije.


ma znam, al zar nemaju nekog drugog da šalju u masu?
predatortz predatortz 09:51 30.05.2023

Re: profesor Tasa

vrabac_onaj
predatortz


Na prostoru Albanije, Makedonije i Kosova će ovih dana da se održava jedna od najvećih kopnenih vežbi NATO snaga, u kojoj će da učestvuje oko 26.000 vojnika.
tačno onoliko koliko otprilike ima borbena komponenta Vojske Srbije.


ma znam, al zar nemaju nekog drugog da šalju u masu?


Ko zna za šta vežbaju... Poznato je da su vojne jedinice, ma koliko elitne bile, lošije od policijskih u rešavanju ovakvih zadataka.
I sam sam, kao pripadnik 63. padobranske, učestvovao u razbijanju demonstracija u Prištini, marta 1989. godine.
Treba li da kažem da smo u odnosu na pandure delovali smešno? bar onoliko smešno koliko bi oni delovali u odnosu na nas pri izvođenju nekog desanta ili diverzije.
tessa1 tessa1 09:54 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Prvo sam sinoć kasno vidjela, drugo, pitala bih uvijek ali čekam da vi kažete šta se dešava i šta o tome mislite.


Jutros rano pročitam na Blicu tekst tj prenose šta je Vučić rekao i po onome mi ne izgleda da drži sve konce u rukama, naprotiv kao da je i on svjestan da su dešavanja van njegove kontrole, možda griješim,


ko bi imao pored Šiptara* neku vajdu od rata na Kosovu? Amerikanci? Rusi?


*) kako ih zovete? Kosovari?, Kosovci? ali koji srpski ili albanski? Dobro, na blogu su to sve Bosanci ispostaviće se na kraju lako.
tessa1 tessa1 09:55 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Pominjao sam ovde onu pricu o AI-robotu detepazitelju koji se napaja solarnom energijom a koji u jednom momentu pocne da veruje da ce i bolesna devojcica ozdraviti samo ako uspe da unisti Masinu* slicnu parnom valjku ciji dim i prljavstina ne dozvoljavaju da sunceva 'hrana' dodje do devojcice.

Nisi. :)
zoja444 zoja444 10:11 30.05.2023

Re: profesor Tasa

vrabac, moja greska. mislila sam da je to neka nasa jedinica.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:17 30.05.2023

Re: profesor Tasa

tessa1
Pominjao sam ovde onu pricu o AI-robotu detepazitelju koji se napaja solarnom energijom a koji u jednom momentu pocne da veruje da ce i bolesna devojcica ozdraviti samo ako uspe da unisti Masinu* slicnu parnom valjku ciji dim i prljavstina ne dozvoljavaju da sunceva 'hrana' dodje do devojcice.

Nisi. :)


jeste pominjao Klaru i sunce, ili je nekako drugačije prevedeno Klara and the Sun..
i jeste solidna analogija al po meni škripi..
ovima nije problem što oni kao imaju usko definisan algoritam učenja i tu i tamo im se omakne nedovoljan uzorak podataka..
više je slab algoritam i uzak uzorak podataka na raznim poljima..
ili prosto rečeno neznanje.. neiskustvo.. opšte nemanje pojma..
slabo obrazovanje, pa onda iščašeno radno iskustvo (uglavnom dvorske igre u primitivnim političkim organizacijama) pa onda opla u vatru državne politike ali gdje te izbjegavaju svi domaći igrači sa kakvim takvim poznavanjem stvari a s prezirom gledaju svi strani..
bagav set informacija i znanja koja ti tako stekneš naravno da pravi problem..
rješenja ne vidim osim da ih se kolektivno potjera i zamjeni bukvalno kim bilo..
uopšte nije bitno ko će doći nema nikakve veze, bilo ko je bolji..
pa poslati djece na školovanje..
pa sačekati par decenija..
pa možda bude nešto

i sjetih se kako je Berlinski Humboldt 1991 otpustio preko 90% profesora za ekonomije.. imali su da polažu ispit ili prihvate otpremninu i većina rekla hvala doviđenja..
kod nas ništa slično nikad..
i jbg.. i nije fer očekivati da smo tako nešto mogli..
pa je kako je..
Colin_bgd Colin_bgd 10:24 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Nije mi jasno kakav je to bag u pitanju.


Možda nije bag?
Možda mu je takav projektni zadatak?
Pada li vam to na pamet?
Meni da!


To bi onda ranije zavrsio. Ja mislim da imamo coveka koji je ceo zivot hteo da bude Glavni ali ne ume. On ne ume da resi ni jedan problem a da od njega ne napravi jos veci. Sad bi verovatno hteo da zaspe i kad se probudi da je sve to neko umesto njega uradio a da on nastavi da vlada. Ja verujem da bi takav covek i u najuredjenijoj zemlji sveta (ako tako nesto postoji) napravio solidnu stetu a ne kod nas.

Imamo prilicno svez, gotovo identican primer, Boris Johnson. A ni on tu stetu koju je napravio (a poprilicna je), ne bi mogao da dovede do tolikih "visina" da isto nije bilo ruskih podmazivackih novaca...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:32 30.05.2023

Re: profesor Tasa

newimprovedtadejus
tessa1
Pominjao sam ovde onu pricu o AI-robotu detepazitelju koji se napaja solarnom energijom a koji u jednom momentu pocne da veruje da ce i bolesna devojcica ozdraviti samo ako uspe da unisti Masinu* slicnu parnom valjku ciji dim i prljavstina ne dozvoljavaju da sunceva 'hrana' dodje do devojcice.

Nisi. :)


jeste pominjao Klaru i sunce, ili je nekako drugačije prevedeno Klara and the Sun..
i jeste solidna analogija al po meni škripi..
ovima nije problem što oni kao imaju usko definisan algoritam učenja i tu i tamo im se omakne nedovoljan uzorak podataka..
više je slab algoritam i uzak uzorak podataka na raznim poljima..
ili prosto rečeno neznanje.. neiskustvo.. opšte nemanje pojma..
slabo obrazovanje, pa onda iščašeno radno iskustvo (uglavnom dvorske igre u primitivnim političkim organizacijama) pa onda opla u vatru državne politike ali gdje te izbjegavaju svi domaći igrači sa kakvim takvim poznavanjem stvari a s prezirom gledaju svi strani..
bagav set informacija i znanja koja ti tako stekneš naravno da pravi problem..
rješenja ne vidim osim da ih se kolektivno potjera i zamjeni bukvalno kim bilo..
uopšte nije bitno ko će doći nema nikakve veze, bilo ko je bolji..
pa poslati djece na školovanje..
pa sačekati par decenija..
pa možda bude nešto

i sjetih se kako je Berlinski Humboldt 1991 otpustio preko 90% profesora za ekonomije.. imali su da polažu ispit ili prihvate otpremninu i većina rekla hvala doviđenja..
kod nas ništa slično nikad..
i jbg.. i nije fer očekivati da smo tako nešto mogli..
pa je kako je..


Tess, vidis da jesam. :)

Tadejus, nije savrsena analogija u pravu si ali onaj feature u oba slucaja ima veze sa slabim algoritmom i siromasnim uzorkom. I Klara fiksira svoju glavnu ideju kroz to ograniceno iskustvo sedenja/stajanja u izlogu i ucenja o svetu kroz posmatranje dogadjaja na ulici. Semanticka memorija bogata ali bude od male koristi jer je epizodna redukovana na premali uzorak a algoritam dozvoljava prejake generalizacije.

Razlika je mozda jos sto je u nasem slucaju i semanticka memorija ogranicena i jako je tesko apgrejtovati pa je zato ponekad ovo sa Humboldt univerzitetom jedino resenje.
tessa1 tessa1 10:38 30.05.2023

Re: profesor Tasa

jeste pominjao Klaru i sunce

Tess, vidis da jesam.

:))
vcucko vcucko 10:45 30.05.2023

Re: profesor Tasa

shmoo
niccolo
Једно позитивно бројање за тебе.



Doduše, samo sam linkovao tekst nekog našeg generala u penziji - zato što sam saglasam sa onime što je ovaj napisao. Suština je da ne možeš da postavljaš budalu da odlučuje o svemu i da se nadaš da to neće dovesti do rezultata do kog očigledno dovodi. To je kao da protivnička ekipa pobedi Čukarički a ti se žališ na njih jer su hteli i uradili sve da dobiju utakmicu - nemam ja problem da protivnik pokušava sve da bi pobedio, imam problem ako mi ne pokušavamo sve da bismo mi pobedili.



После оваквих фудбалских метафора чак је и мени који сам алармантно велики део свог просечног дана морон јасно шта је рекао генерал у пензији.


Neću da budem Ljupko Petrović.

Neću da budem Švabo u dotiranom filmu, pa da si bogotac.

Nećem!
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Ja verujem da kod nas ni jedna od tih vladinih sluzbi nikada nije evaluirala svoje strategije i rezultate nego je za sve sto je lose uvek imala univerzalno objasnjenje da je neko drugi kriv a da je plan uvek bio vrhunski osmisljen.



Komsija bratesestro, imaju oni, srpske vlasti, vrlo jasnu strategiju da su im Srbi sa Kosova moneta za potkusurivanje do trenutka kad im vise nece biti potrebni, zbog nekog dogovora gde ce biti njihova stolica (vlast) drma im se, drma im se.. i ta prica je gotova. Toliko o bratskoj ljubavi iz matice.

Isto kao RSK (u Hrvatskoj onomad, Milosevic, znamo pricu a znamo i epilog). Skoro pa preslikano.

Sto ce reci oni ljudi koji tamo zive a ostali bi tamo da zive, ne odlucuju samostalno o svojoj sudbini, vidi kako se proveo Ivanovic - metak bajo ako mislis da biras neki drugaciji put od onog koji ti Beograd diktira. One koji su dobili naredjenje da istupe iz kosovskih institucija, policije, nepostovanje direktive iz BG bi kostalo 'ode kuca' kao sto je one koji su registrovali kosovske tablice za automobile kostalo zapaljenih automobila itd.

Tako da sa albanske strane je jasno da su tamo nepozeljni, tu nemaju dilemu, mogu da se prilagode zivotu na Kosovu, da ucestvuju u njemu ili da pakuju kofere i pravac Srbija.

Sa strane srpskih vlasti imaju to isto ali da sede tamo prave probleme sto vise i u krajnjem rezultatu kad ih Beograd' pusti niz vodu zavrse isto kao i RSK.

To samo slepac ne vidi i nije mu jasno. Ili demagozi iz nekog licnog interesa uz proseravanje o svetinjama sa bezbedne daljine uz bol u pozadini i kojima nicije tudje glave nisu previse za davanje za visi interes - i to bas onaj zamisljen u njihovoj tupavoj glavi.

Znaci nista im se dobro ne pise.

Ono sto hocu da kazem i sto mislim da su trebali da rade od momenta kada je proglasena drzava Kosovo pre 23 godine - da sami oni, Srbi sa Kosova, odlucuju sa svojim izabranicima kako ce i sta ce i odjebu Beograd u startu.

Od Srbije pomoc dobiti nece, a Srbija nije smela da im odmaze pri tom a odmaze im kolosalno. Zasto im odmaze - vidi prvu recenicu. (+olos koja vodi Srbiju, al nema kukanja, sami ste birali, oni koji nisu i beli listici - ko vas jebe sta ste cekali pustajuci ovog da metastazira kao da niste znali za svetle primere iz nedavne proslosti kako se to tamo radi kad se na vlast zasedne..)

nikvet pn nikvet pn 11:36 30.05.2023

Re: profesor Tasa

predatortz
projektni zadatak?

vrabac_onaj
najviše bi voleo da toga nema. Da je neko priznao Kosovo pre njega a on sada da psuje izdajnika al kao eto šta će, svršena stvar.


Одрађује српски пораз врло прецизно и дозирано. Боји се понижења кога политички не би претеко. Егзодус је близу јер сви одоздо су већ једном ногом у Србији. Не ваља му одједном да груну него поступно; ко џипом, ко трактором. Зато игра игроказ са вриштањем али без пуцњаве.

Тако је то кад државне послове воде комунистички карактери црно-беле памети. Компромис, нијансе, теби-мени трговина? За ове шибицаре неписмени коџа-Милош Обреновић био је доктор дипломатских наука.
gvozden1 gvozden1 12:00 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Probas jedno i vidis radi li ili ne, pa onda drugo, pa trece, pa malo vidis kakve rezultate imas itd.

A izbora imaš koliko ti duša ište, pa isprobavaš.

Ti se, vidim, ne seti ni jednog, ali sam siguran da bi za svaki pokušaj rekao da je glup i da si unapred znao da je pogrešan.

Ok, ti na to imaš i pravo, a i šta te košta da kritikuješ stvari za koje ni sam ne znaš način rešavanja, ali je problem kad se opozicija, formalna, stranačka, isto tako ponaša.

Čime ona da pridobije glasove kad ništa realno ne nudi?
Jedni, oni brojniji, samo iz pragmatičnih razloga ne kažu glasno da im se jebe za srpske interese, a iz aviona se vidi da je to tako.

Ne dao bog da oni nedavljenici dospeju u položaj da pregovaraju o srpskim interesima.

Drugi deo, onaj Boškov npr, ima nesuvisle ideje o vraćanju Kosova silom.
Verovatno im je to samo poza, veruju da im to donosi glasove, ali ako to stvarno misle onda su kreteni.

Ovo što radi Ković je ok stvar, ali samo kao NVO, kao neko ko ne pledira na to da vodi državu na operativnom nivou.

Ovo što Vučić radi na spoljnom planu je jedino moguće raditi, i to nije njegova pamet niti njegov izbor, to je stvar koja se sama nameće.
A ta stvar je održavanje konflikta u stanju da se ne dođe do konačnog kraja, jer je za sad kraj jedino moguć na srpsku štetu.

Na u utrašnjem planu mu je pilitika katastrofa, ali na spoljnom, šta bi ti uradio, a da odgovor ne bude " preveo bih zapad na svoju stranu" ili "probao bih jedno drugo treće "
predatortz predatortz 12:12 30.05.2023

Re: profesor Tasa


Ovo što Vučić radi na spoljnom planu je jedino moguće raditi, i to nije njegova pamet niti njegov izbor, to je stvar koja se sama nameće.


Onog momenta kada je rešavanje pitanja Kosova i Metohije izmešteno iz SB UN u Brisel, Srbija je samu sebe lišila mogućnosti da išta ozbiljno uradi na političkom poligonu.
Na vojnom ne postoji nikakva šansa pri ovakvom odnosu snaga u svetu.

Da sada Srbija traži vraćanje pregovora u UN, ne verujem da bi bilo izvodljivo koliko god da deluje logično.
Vojne avanture ne bi trebalo ni razmatrati.

Držati zamrznuti konflik i ništa ne priznavati, to je trenutno jedino rešenje.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:51 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Ti se, vidim, ne seti ni jednog, ali sam siguran da bi za svaki pokušaj rekao da je glup i da si unapred znao da je pogrešan.



Imam nekoliko ali necu da ih delim posto bi ti unapred znao da su pogresni.

Ovo što Vučić radi na spoljnom planu je jedino moguće raditi, i to nije njegova pamet niti njegov izbor, to je stvar koja se sama nameće.


Nema tu nista sto se resava ili namece samo od sebe. Donesi odluku i stani iza nje. Evaluairaj je pa vidi rezultate. Ako su losi, donesi drugu, itd.

Ovo da ulazis u sukob sa KFORom i jos sa madjarskim i italijanskim vojnicima (od kojih par bude u kriticnom stanju) koji imaju verovatno najvece razumevanje za polozaj Srba tamo je jako losa odluka. Ovo je bas ono sto Kurtiju treba.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:05 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Ono sto hocu da kazem i sto mislim da su trebali da rade od momenta kada je proglasena drzava Kosovo pre 23 godine - da sami oni, Srbi sa Kosova, odlucuju sa svojim izabranicima kako ce i sta ce i odjebu Beograd u startu.

Od Srbije pomoc dobiti nece, a Srbija nije smela da im odmaze pri tom a odmaze im kolosalno. Zasto im odmaze - vidi prvu recenicu. (+olos koja vodi Srbiju, al nema kukanja, sami ste birali, oni koji nisu i beli listici - ko vas jebe sta ste cekali pustajuci ovog da metastazira kao da niste znali za svetle primere iz nedavne proslosti kako se to tamo radi kad se na vlast zasedne..)


I ja to mislim. Prvo su Albanci tretirani kao maloumni pa je onda isti tretman prebacen na Srbe sa Kosova. Ne treba vama pet stranaka mi cemo da mislimo za vas. To su i Tadic/Kostunica radili a AV zapekao. Godinama im pricas idite na izbore, pa im govoris da je za njih najbolje da imaju krnji pasos RS sa kojim ne mogu da izadju nigde osim preko granice do Srbije, pa im odjednom kazes e sad nemojte na izbore... Vuciceva vlast je vec nepodnosljiva u Srbiji a kombinacija iste sa Kurtijevom na severu Kosova je ubijanje zivota u pojam.

Komsija bratesestro, imaju oni, srpske vlasti, vrlo jasnu strategiju da su im Srbi sa Kosova moneta za potkusurivanje do trenutka kad im vise nece biti potrebni, zbog nekog dogovora gde ce biti njihova stolica (vlast) drma im se, drma im se.. i ta prica je gotova. Toliko o bratskoj ljubavi iz matice.


Ovako gledano plan funkcionise odlicno. Kao trabant - mnogo trosi ali najvaznije da je cika za volanom zadovoljan.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:07 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Colin_bgd
Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Nije mi jasno kakav je to bag u pitanju.


Možda nije bag?
Možda mu je takav projektni zadatak?
Pada li vam to na pamet?
Meni da!


To bi onda ranije zavrsio. Ja mislim da imamo coveka koji je ceo zivot hteo da bude Glavni ali ne ume. On ne ume da resi ni jedan problem a da od njega ne napravi jos veci. Sad bi verovatno hteo da zaspe i kad se probudi da je sve to neko umesto njega uradio a da on nastavi da vlada. Ja verujem da bi takav covek i u najuredjenijoj zemlji sveta (ako tako nesto postoji) napravio solidnu stetu a ne kod nas.

Imamo prilicno svez, gotovo identican primer, Boris Johnson. A ni on tu stetu koju je napravio (a poprilicna je), ne bi mogao da dovede do tolikih "visina" da isto nije bilo ruskih podmazivackih novaca...


E on je dobar primer. Iako GB nije najuredjenija zemlja sveta. :)
solo solo 13:54 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Šta se dešava na Kosovu?

Nisam razumjela,



vrabac_onaj vrabac_onaj 14:19 30.05.2023

Re: profesor Tasa

gvozden1

Ne dao bog da oni nedavljenici dospeju u položaj da pregovaraju o srpskim interesima.




Sjajno.
Ljubomoran sam što se ja nisam setio tog izraza.
gvozden1 gvozden1 15:03 30.05.2023

Re: profesor Tasa

vrabac_onaj
gvozden1

Ne dao bog da oni nedavljenici dospeju u položaj da pregovaraju o srpskim interesima.




Sjajno.
Ljubomoran sam što se ja nisam setio tog izraza.

:)

I meni se sam javio dok sam kucao:)
gvozden1 gvozden1 15:12 30.05.2023

Re: profesor Tasa

Držati zamrznuti konflik i ništa ne priznavati, to je trenutno jedino rešenje.

Da.
I ne dozvoliti da se vremenom stanje prihvati kao normalno.
A to se postiže ovakvim situacijama.
Umešnost politike je da se nađe mera, da se jasno iskaže stav neprihvatanja, a da ne dođe do pucanja.
Zato je dobro ovo što radi Ković.
Mora se i u Srbiji dati do znanja da se ne pristaje.

Ono juče je možda tu granicu prešlo, ali ako bi se biralo da se desi sve što se desilo juče, i izlaska Srba na izbore, ili još gore, dozvoliti dvoglascima* da bez otpora preuzmu vlast, onda ovo od juče, pa i sa pucanjem.

* Izraz iz srpske skupštine pred Timočku bunu.
gvozden1 gvozden1 15:19 30.05.2023

Re: profesor Tasa



Imam nekoliko ali necu da ih delim posto bi ti unapred znao da su pogresni.

Ajd proveri.
Obećavam da ću sasvim racionalno analizirati ideje, prihvatiti pozitivno u njima i, naravno, tražiti slabe strane.

Voleo bih da pokušaš.
promoter promoter 15:41 30.05.2023

Re: profesor Tasa

solo
Onda ništa!
Neka ovo ostane do daljnjega.
Jebote!


Ako sam dobro razumeo nisi za to da se stari ne vrate?

Ok. Pošteno.



Ja sam vrlo jasno rekao šta ja smatram.
Bezuslovno i ankondišnali.
Ko će da dođe, neka dođe.
Ja smatram da od ovoga dna nema dubljeg dna.
crossover crossover 05:33 31.05.2023

Re: profesor Tasa

predatortz
vrabac_onaj

ma znam, al zar nemaju nekog drugog da šalju u masu?

Ko zna za šta vežbaju...


U.S. Soldiers, right, of 1st Battalion, 4th Infantry Regiment role-playing hostile civilians engage U.S. Soldiers of Apache Troop, 1st Squadron, 33rd Calvary Regiment, 3rd Brigade Combat Team, 101st Airborne Division while conducting crowd riot control scenario during a Kosovo Force (KFOR) mission rehearsal exercise (MRE) at the Joint Multinational Readiness Center in Hohenfels, Germany, Nov. 4, 2016. The KFOR MRE 22 is designed to prepare the 37th Infantry Brigade Combat Team for peace support, stability, and contingent cooperation's in Kosovo in support of civil authorities to maintain a safe and secure environment.

ЛИНК
maksa83 maksa83 07:06 31.05.2023

Re: profesor Tasa

U.S. Soldiers, right, of 1st Battalion, 4th Infantry Regiment role-playing hostile civilians engage U.S. Soldiers of Apache Troop, 1st Squadron, 33rd Calvary Regiment, 3rd Brigade Combat Team, 101st Airborne Division while conducting crowd riot control scenario during a Kosovo Force (KFOR) mission rehearsal exercise (MRE) at the Joint Multinational Readiness Center in Hohenfels, Germany, Nov. 4, 2016. The KFOR MRE 22 is designed to prepare the 37th Infantry Brigade Combat Team for peace support, stability, and contingent cooperation's in Kosovo in support of civil authorities to maintain a safe and secure environment.

Šašava ideja, uzmeš padobrance i potrošiš milione da ih istreniraš da ubijaju i sakate a onda ih gurneš u kermez u kome smeju sve osim da ubijaju i sakate. Jedeš supu brusilicom.
crossover crossover 13:38 31.05.2023

Re: profesor Tasa

maksa83
Šašava ideja, uzmeš padobrance i potrošiš milione da ih istreniraš da ubijaju i sakate a onda ih gurneš u kermez u kome smeju sve osim da ubijaju i sakate. Jedeš supu brusilicom.


Ни ја не могу да схватим како су Американци израчунали да баш тако треба. Поготово кад већ имаш обичну војну полицију којој је то у опису посла и која то још боље ради ако већ мора војска. Падобранци су господа фини људи, нису за рудник.
predatortz predatortz 15:20 31.05.2023

Re: profesor Tasa

Падобранци су господа фини људи, нису за рудник.


Padobranci su potrošna roba!
Ratni desant se računa za uspeo ako je do 30% jedinice izbačeno iz stroja bez kontakta sa neprijateljem.

Sve naše vežbe i pretpostavke u PDČ su preskakale jedan segment - povratak sa zadatka. Na to se, ako ideš kao diverzant, nije ozbiljno računalo.
Ako si u sklopu neke šire akcije, kao elitna jedinica pešadije, onda za te padobranske jedinice važe pravci odstupanja predviđeni za one jedinice sa kojima sadejstvuju.
Takva upotreba brigade je bila na Košarama i Paštriku.
Padobranci jesu elita, ali elita sa kratkim rokovima trajanja.
crossover crossover 15:38 31.05.2023

Re: profesor Tasa

predatortz
Padobranci jesu elita, ali elita sa kratkim rokovima trajanja.


Па јесте, али баш зато нису за пендрек и за сузавац. Кошаре и Паштрик су другачија ситуација, да смо ономад тако размишљали не би имао кога да пошаљеш на рецимо, рецимо... Жељаву. :)
predatortz predatortz 16:38 31.05.2023

Re: profesor Tasa

crossover
predatortz
Padobranci jesu elita, ali elita sa kratkim rokovima trajanja.


Па јесте, али баш зато нису за пендрек и за сузавац. Кошаре и Паштрик су другачија ситуација, да смо ономад тако размишљали не би имао кога да пошаљеш на рецимо, рецимо... Жељаву. :)


Rekoh već, slali i nas u martu 89. da čuvamo Komandu korpusa i razbijamo demonstracije.
Ispali smešni u odnosu na pandure. Jednostavno, nismo obučavani za tako nešto.

predatortz predatortz 16:40 31.05.2023

Re: profesor Tasa

Жељаву


Prtora Branislav
solo solo 17:11 31.05.2023

Re: profesor Tasa

Kako kažemo u kujundžijskom esnafu


yeterince gelişmiş herhangi bir hata, bir özellikten ayırt edilemez.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana