Šibicarenje

Saša Radulović RSS / 28.05.2008. u 19:58

Upravo tako. Šibicarenje. To što smo radili sa SPS-om od izbora do danas. Danas od podne šibicarenje treba da prestane. SPS nema kapacitet da bude snaga koja će učestvovati u putu Srbije u Evropu. Tačka.

Nije bilo nerazumno pokušati. Nije nerazumno pružiti ruku. Ali nismo samo to radili. Malo smo se ponizili, a to nam nije trebalo. Čak se i Evropa ponizila sa nama. I socijalistička internacionala pride. Sve iz najboljih namera i u želji da nam pomognu.

SPS je pokazao da ima pun kapacitet za ucenjivanje. Da i dalje ima pun kapacitet za potpuno iracionalne političke poteze. Da i dalje ne razume svet u kome živimo. Da ne zna šta je u interesu građana. Da nije u stanju da iskoristi istorijsku šansu i ruku koja im je pružena.

Nerazumno je nastaviti ovim putem. SPS-u treba dati jasan odgovor na sve što traže:
- porodica Milošević treba da odgovara pred sudom, pa ako nisu krivi, nisu - na sudu je da utvrdi
- puna saradnja sa Hagom je preduslov ulaska u Evropu - inače mislim da je sud u Hagu tragično neuspešan projekat koji se kosi sa svim pravilima - takođe mislim da se ratnim zločincima mora suditi
- nema oslobađanja Milanovića - on je osuđen
- Miloševićeva politika je bila pogubna za Srbiju i eventualni ulazak SPS-a u vladu ništa na tome ne menja
- penzije ne mogu biti 70% prosečne plate - ovo je ekonomsko samoubistvo
- stariji od 65 godina ne treba da se voze besplatno

i najvažnije:

SPS treba da prihvati da im se čini usluga i da treba shodno i da se ponašaju.

I treba im dati rok. Od 24 sata da se izjasne. Ne očekujem ništa. Već sam konstatovao da nemaju kapacitet.

Pogrešili smo. I ja sam bio za ovaj pristup. I pogrešio sam. Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im. Ali mislim da je tome došao kraj. Ovaj cirkus treba okončati odmah.

Predsednik Tadić treba još jednom da pogleda svoju najnoviju izjavu i promeni poziciju. Potrebna je nova strategija. Socijalno odgovorna vlada ???? Dajte molim vas. Treba nam vlada da nas odvede u Evropu da se spasemo od nas samih.

Potpuno je legalno da 126 poslanika u parlamentu čini vladu. Potpuno je legalno da SRS, DSS-NS i SPS-PUPS-JS naprave vladu. Potpuno je legalno da iste tri stranke preuzmu vlast u Beogradu. Potpuno je legalno i u okviru ustava i Zakona o lokalnoj samoupravi.

Tvrdim da ni jedno ni drugo nije legitimno. Legitimno je ono što žele građani. Pošto niko ne zna šta građani misle o ovoj koaliciji, jer ih o njoj niko nije ni pitao pre izbora, a niko ne zna šta su građani mislili ili nisu mislili kada su glasali, mogu samo da tvrdim da nije legitimno. Da li je ili nije legitimno možemo utvrditi samo u novom glasanju. Mislim da nam pokrajinski izbori pokazuju šta građani misle da je legitimno. Ponovo, mislim ja.

Ako zaista mislimo da ovo nije legitimno, treba raditi na obaranju ove koalicije, legalnim demokratskim sredstvima. Bez milosti. Treba nam jasan plan. I treba pobediti. Nije dovoljno učestvovati. Treba pobediti. Ako ne umete da pobedite, sklonite se.

Mnogi članovi DSS-a nisu zadovoljni. Mnogi funkcioneri DSS-a nisu zadovoljni. Komično je da sa SRS-om ispred DSS-a pregovara portparol. Aleksandar Popović od sramote ne sme da se pojavi. Tako i treba. Treba apelovati na njihovu svest. Treba pronaći načina da im savest proradi. Način postoji.

I još nešto. Napredak u Beogradu od 2000. godine do danas nije bio dobar. Nismo bili sposobni. Nismo dovoljno uradili. GSP je katastrofa. Ljudi nam ispadaju iz vozila. Zdravstvo nam je katastrofa. Školstvo nam je katastrofa. A tek urbanizam, izgradnja, građevinske dozvole, građevinske inspekcije, nelegalna izgradnja ... Opštinske službe su katastrofa. Propisi i procedure su katastrofa. Birkoratija up the wazoo. Neefikasno, skupo, bahato, nedogovorno ... Sistemske stvari nisu urađene.

I kada učestvujete u izborima, pogotovo lokalnim, prestanite sa kriminalno neozbiljnim obećanjima. To ne radi. Svi znaju da pričate gluposti.

Saša



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Marko Jevtic Marko Jevtic 20:18 28.05.2008

i tacka

Mnogi članovi DSS-a nisu zadovoljni.


Ma lepo je upotrebio Čanak u emisiji izraz za njih - to ti je kao krokodil vegetarijanac. Lepo zvuči ali ne postoji... Ako su nezadovoljni neka se javno bune, inače neka jedu go.na svi do jednog... Dosta više o njima, te Vladeta se stidi, te Ace Popovića nema, te ovo. te ono.. Svaka im čast svima, što zbog toga što Koštunica nije sposoban da nađe neki drugi posao vode Beograd i Srbiju u tri lepe.

Dosta i o SPS-u.. Ko je mogao na Studiju B da gleda Sarapinu emisiju sa Šuvakovićem i Čankom, mislim da više nema dilema oko socijalno odgovorne vlade. Neka dođu sa tih 126-128 .. koliko god da ih imaju. Zadatak opozicije je da prisustvuje u punom broju poslanika, kad već prima dobru platu, i da pokušava da obara zakone. Nije jednostavno vladati sa tako malom većinom.

Koliko god košta, da košta... Pregrmećemo i ovo.

Saša Radulović Saša Radulović 22:34 28.05.2008

Re: i tacka

Ovo nije tekst o SPS-u. Ovo je tekst o ZES-u.

I strpljenja malo za DSS. Naše stranke su carski nastrojene. A car je go.
die hard die hard 22:59 28.05.2008

Re: i tacka

I strpljenja malo za DSS.


Ja ipak ne mogu da razumem da bi trebalo da imamo strpljenja za DSS.Ako za nekog nemam, to su onda ti uzasni upropastitelji Srbije.Od njih je sve i pocelo posle petog oktobra.
Saša Radulović Saša Radulović 23:09 28.05.2008

Re: i tacka

Ne treba nam strpljenje za politiku DSS-a, niti nam treba strpljenja radi DSS-a. Ovaj potez sa radikalima je duboko podelio stranku. Treba pametno i strpljivo odigrati tu kartu. Ovaj potez DSS-a nije samo katastrofalan za Srbiju. On je katastrofalan i za DSS. Samo što za razliku od njih, za Srbiju ima nade.
yzma yzma 00:24 29.05.2008

Re: i tacka

pardon, replika na pogresnom mestu
Dawngreeter Dawngreeter 00:28 29.05.2008

Re: i tacka

Ja sticem neki bizarna utisak da ljudi nisu bili u ovoj zemlji od izbora pa sve do sada. DS da radi sta? Posle sve one retorike?

Da nije smesno bilo bi tuzno.

EDIT: Eto sad i meni ostade replika na pogresnom mestu.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 03:36 29.05.2008

Re: i tacka

Saša Radulović
Ovo nije tekst o SPS-u. Ovo je tekst o ZES-u.

I strpljenja malo za DSS. Naše stranke su carski nastrojene. A car je go.

Carevina je zastareo oblik uredjenja. Sada cemo da vidimo i osetimo kako izgleda moderna nacionalsocijalisticka hunta.
Treger Treger 11:43 29.05.2008

Re: i tacka

Teško da za Srbiju ima nade. Recimo Tadić je nesposoban ili namerno radi na tome da se Srbija vrati u 90. Ako na izborima dobiješ toliki broj poslanika i nisi u stanju da diktiraš tok stvari onda si ili nesposoban ili to radiš namerno. Kada je trebalo rasturiti Ds tu je bio odličan, a kada treba povesti stranku napred on ni makac. Stalno prepušta inicijativu drugome. Od sramnog odlaska u Moskvu na poklonjenje Putinu i darovanja naše energentske zavisnosti u ruke druge države in za mene nije više proevropski političar. Sada se vidi da onaj sanitarni otklon DS nije bio slučajan. Skloni smo često da optužujemo naše političare kako ne gledaju u budućnost, što nije tačno. Ako pogledate malo unazad videćete da će mnogi potezi iz prošlosti biti jasniji. Neka mi neko objasni kako to da je uredu kada SPS (DB) pokrade cele izbore, ili kada DS,DSS, SRS itd. sramno uz pomoć CESID-a donesu onaj sramni ustav a strasna je stvar kada se za guvernera glasa tuđom karticom i to samo jednom karticom. a na referendumu za ustav ukradeno je dva miliona glasova najmanje. Ako Tadić to može da proguta onda mu svaka čast.
A to što SPS traži da njihovi članovi koji su se ogrešili o zakon budu iznad ostalih gradjana to je Tadiću takođe u redu.E, pa meni nije. SRS i SPS su svoje protivnike po kratkom postupku likvidirali. Zato ne treba nikave pregovore raditi na štetu demokratije. Nema Abolicije za one koji su nam pojeli najbolje godine života.
dragan7557 dragan7557 13:28 29.05.2008

Re: i tacka


Carevina je zastareo oblik uredjenja. Sada cemo da vidimo i osetimo kako izgleda moderna nacionalsocijalisticka hunta.

Demokracki kako drukčije.
sonja k. sonja k. 20:25 28.05.2008

analiza ko kuca

Pogrešili smo. I ja sam bio za ovaj pristup. I pogrešio sam. Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im. Ali mislim da je tome došao kraj. Ovaj cirkus treba okončati odmah.


lepo
i tacno
precizno
ceo tekst
5+
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:27 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

sonja k.
Pogrešili smo. I ja sam bio za ovaj pristup. I pogrešio sam. Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im. Ali mislim da je tome došao kraj. Ovaj cirkus treba okončati odmah.


lepo
i tacno
precizno
ceo tekst
5+

Kako je dirljiva ova vera u DS....
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:39 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Kako je dirljiva ova vera u DS...

upravo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:39 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Kako je dirljiva ova vera u DS....

Drago, kredibitet za ovakav komentar bi imao kada bi prvo tu dirljivu partijsku veru prepoznao u svom partijskom dvorištu i prvo se tu potrudio da je počistiš, pa je tek onda dijagnozirao kod drugih.
Što važi i za EL.
Palilula Palilula 21:41 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Ti bre Jelice uvek neki mirodija, bez tebe nista. Ne pljunes samo kad ne mozes.
ivana23 ivana23 21:43 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Palilula
Ti bre Jelice uvek neki mirodija, bez tebe nista. Ne pljunes samo kad ne mozes.


Ne manjka ni drvenih advokata.
sonja k. sonja k. 21:44 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Kako je dirljiva ova vera u DS....


ne razumem Drago...
moze jedno objasnjenje dirljivosti
sta nedostaje tekstu ili sta nije u redu sa mojom ocenom teksta?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:47 28.05.2008

Ivana,

Ne manjka ni drvenih advokata.

ništa čudno, ne vole kada im iko smeta u dirljivoj veri. Mada, što se tiče pljuvanja, tu ću morati da još mnogo vežbam, da dostignem njihovu kondiciju, po kojoj su se na ovom blogu proslavili. Tako da pominjanje dirljive vere i pljuvanja kad god možeš im je u okviru uobičajene discipline podmetanja, tj. najbolje je svoje, ovde arhivirane načine komunikacije sa neistomišljenicima i manire podmetnuti drugima. Razlog? Pa, to što im smetaš u njihovoj dirljivoj organizovanoj veri.
Atomski mrav Atomski mrav 21:53 28.05.2008

Re: Ivana,

Da vidimo: preporuka za Jelicu (komada 2), za ivanu23 a bogami i za sonju k.
JJ Beba JJ Beba 21:53 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Drago Kovacevic

sonja k.
Pogrešili smo. I ja sam bio za ovaj pristup. I pogrešio sam. Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im. Ali mislim da je tome došao kraj. Ovaj cirkus treba okončati odmah.lepoi tacnopreciznoceo tekst5+Kako je dirljiva ova vera u DS....

drago ja bih podvukla i LDP pogrešio. ne da je pogrešio, nego samo tako. podršku SPSu u nekoj budućoj vladi DS, SPS od čede niko nije tražio, a bogami nije ni spominjao tokom kampanje. sam je ponudio. niko mu nije dao glas za tu podršku. kasnije su mnogi DS navijači to nazvali mudrim potezom a ja uvlačenjem bez potrebe.
teško razočaranje. naročito u proevropske snage, ma šta to značilo
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:04 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

sonja k.
Kako je dirljiva ova vera u DS....


ne razumem Drago...
moze jedno objasnjenje dirljivosti
sta nedostaje tekstu ili sta nije u redu sa mojom ocenom teksta?

Slučajno sam kvotovao tebe, a komentar ide ka onima koji misle da je DS-u ovakav razvoj događaja bio nepoznat.
I da će DS sada davati rokove....neće davati nikakve rokove...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:09 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

JJ Beba
Drago Kovacevic

sonja k.
Pogrešili smo. I ja sam bio za ovaj pristup. I pogrešio sam. Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im. Ali mislim da je tome došao kraj. Ovaj cirkus treba okončati odmah.lepoi tacnopreciznoceo tekst5+Kako je dirljiva ova vera u DS....

drago ja bih podvukla i LDP pogrešio. ne da je pogrešio, nego samo tako. podršku SPSu u nekoj budućoj vladi DS, SPS od čede niko nije tražio, a bogami nije ni spominjao tokom kampanje. sam je ponudio. niko mu nije dao glas za tu podršku. kasnije su mnogi DS navijači to nazvali mudrim potezom a ja uvlačenjem bez potrebe.
teško razočaranje. naročito u proevropske snage, ma šta to značilo

Slažem se da je izjava o podršci DS-u da napravi vladu sa SPS-om, pa da onda neće za to biti napadan, ogrešenje prema biračima LDP-a.
Ja pretpostavljam zašto je to rekao i lično bih mogao da to opravdam činjenicom da bi sada DS optužio Čedu za ovo što se dogodilo na gradu. Rekli bi..SPS bi sa nama ali nemamo dovoljno...Čeda je kočnica.
Ovako to ne mogu kazati.
No, ja lično bih bio srećniji da nije bilo te izjave...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:14 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Što važi i za EL.

ko se vrapca boji, žito ne seje :)))
mudros' koalicionog partnera, potencijalno, koji doduše neće al ga mole i kume i dalje...
sonja k. sonja k. 22:18 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Slučajno sam kvotovao tebe, a komentar ide ka onima koji misle da je DS-u ovakav razvoj događaja bio nepoznat.
I da će DS sada davati rokove....neće davati nikakve rokove...


ee drago pocecu i ja da pijem tu zovu mozda nesto i ukapiram
pa ja mislim da je ovakav razvoj dogadjaja bio nepoznat DS-u!
mislim i da su se nadali i da se jos uvek nadaju koaliciji DS-SPS na svim nivoima
To je medjutim po meni velika greska.
Ne treba nikako davati legitimitet SPSu, ne treba ih aminovati i brzopleto proglasavati proevropskom strankom
SPS je bila zlocinacka stranka, a to je i danas.
O tome govori ovaj tekst SR, o pogresnim procenama.....koliko ja umem da citam
moje razocarenje je najvise usmereno ka onima koji su blagosiljanjem i podrskom SPS prekrsili najveci broj svojih principa.
Maksa Maksa 22:19 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

I da će DS sada davati rokove....neće davati nikakve rokove...


Šta, ni do čuvenog septembra?
Doctor Wu Doctor Wu 22:25 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Maksa

Šta, ni do čuvenog septembra?

Hvala Bogu za Maksu. I za italik.
:))))))))))).
* The spirits can play important roles in human lives.
* The shaman can control and/or cooperate with the spirits for the community's benefit.
* The spirits can be either good or bad.
* Shamans engage various processes and techniques to incite trance; such as: singing, dancing, taking entheogens, meditating and drumming.
* Animals play an important role, acting as omens and message-bearers, as well as representations of animal spirit guides.
* The shaman's spirit leaves the body and enters into the supernatural world during certain tasks.
* The shamans can treat illnesses or sickness; they are healers.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:28 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

sonja k.
Slučajno sam kvotovao tebe, a komentar ide ka onima koji misle da je DS-u ovakav razvoj događaja bio nepoznat.
I da će DS sada davati rokove....neće davati nikakve rokove...


ee drago pocecu i ja da pijem tu zovu mozda nesto i ukapiram
pa ja mislim da je ovakav razvoj dogadjaja bio nepoznat DS-u!
mislim i da su se nadali i da se jos uvek nadaju koaliciji DS-SPS na svim nivoima
To je medjutim po meni velika greska.
Ne treba nikako davati legitimitet SPSu, ne treba ih aminovati i brzopleto proglasavati proevropskom strankom
SPS je bila zlocinacka stranka, a to je i danas.
O tome govori ovaj tekst SR, o pogresnim procenama.....koliko ja umem da citam
moje razocarenje je najvise usmereno ka onima koji su blagosiljanjem i podrskom SPS prekrsili najveci broj svojih principa.

Sonja, cela priča ide ka koaliciji DS - DSS - SPS....
I tamo su znali za ovakav razvoj događaja. Šta misliš zašto su napravili onaj performans pred skupštinom grada dok još nije bilo naznaka za ovo što je potpisano i dok su širili optimizam...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:29 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

EDIT: moja avlija je totalno čista. nemam nikavu zajedničku avliju niti sam ikada bila masovik.
koliko da se zna.
nego ovo što danas priča head of ds, pa jel to normalno:

Lider DS-a i predsednik Srbije Boris Tadić kaže da bi savez SRS-a, narodnjačke koalicije i koalicije oko SPS-a značio vođenje nekoherentne i antinacionalne politike.

jel ima nekog da mu kaže da je to već gotova stvar!

pa dalje:
On veruje da SPS neće pristati na takvu neodgovornost. "Ova koalicija koja se najavljuje na nivou Beograda i Republike neće doprineti izlasku zemlje iz dugogodišnje krize i bili bismo ponovo uronjeni u probleme devedesetih", rekao je Tadić u intervjuu Fonetu.

pazi, koalicija koja se najavljuje.... stalo mu vreme. dan mrmota...
i dodaje:
Srbiji ne treba "nikakva nacionalna ili proevropska vlada, već socijalno odgovorna vlada",

i stigosmo do šibicarenja:
On je rekao i da nije spreman na političku trgovinu i na, kako se izrazio, "šibicarenje" i poručio da bi koherentna vlast na nivou Republike, Beograda, pokrajine i lokalne samouprave vodila zemlju ka članstvu u Evropskoj uniji.

od kada je ova izjava? jel head spava? šta je ovo?
"Ova koalicija koja se najavljuje na nivou Beograda, na nivou Srbije, apsolutno nije celovita i koherentna i ne vodi zemlju izlasku iz krize koja je dugogodišnja i mi bismo ponovo bili uronjeni u probleme 90-ih godina.

bogami, dan mrmta zbilja...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:30 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Maksa
I da će DS sada davati rokove....neće davati nikakve rokove...


Šta, ni do čuvenog septembra?

Septembar je rok sam po sebi.....
Ako ne veruješ pitaj Marovića....kako će stvar teći...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:32 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Ne manjka ni drvenih advokata.

tačno...
Maksa Maksa 23:02 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

Septembar je rok sam po sebi.....
Ako ne veruješ pitaj Marovića....kako će stvar teći...


Čast Maroviću, simpa momak, salt of the earth i sve to...
Ali ako mi tvoja prognoza ne zvuči verovatno, zašto bi mi njegova zvučala ako bi bila ista takva?
(Mada je se ne sećam kao izrečene)

Verujem da ovako neizbaždarenog i neozbiljnog možeš pogrešno da me shvatiš, ali ne gajim ja prema tebi neki manji ljudski respect nego prema njemu (ili bilo kome ko ne ispoljava Ponašanja), i nema veze ko će da Izrekne Proročanstvo. Ako mi Proročanstvo ne štima, onda mi ne štima, pa sve i da mi ga na uvo šapuće B. Cincarević.
die hard die hard 23:06 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

a ja uvlačenjem bez potrebe.
teško razočaranje. naročito u proevropske snage, ma šta to značilo


A ja pokusajem da se bude realan i da se podrzi jedina moguca najmanje losa opcija.Ali posto danas cusmo Mrkonjica o Milanovicu verovatno i Ceda jede sopstvena m... zbog te izjave.Ali ovde je politika toliko grozna da se sve moze menjati u danu,satu ...
mariopan mariopan 23:12 28.05.2008

Re: Ivana,

Atomski mrav
Da vidimo: preporuka za Jelicu (komada 2), za ivanu23 a bogami i za sonju k.

I od mene preporuke ))))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:16 28.05.2008

Re: analiza ko kuca

(Mada je se ne sećam kao izrečene)

Jeste, i ceo jedan blog je tome posvetio....razlika je samo što je on na to gledao blagonaklono, a ja ne....
Ovo nisu proročanstva, ovo je pokušaj da se na osnovu političke tehnologije i analize učesnika u igri predvidi ishod...kao recimo kad igra Mančester sa Liverpulom kući bez petorice standardnih igrača....kec bi tu imao visoku kvotu, a dvojka mnogo manju nego da je u punom sastavu...
Maksa Maksa 00:38 29.05.2008

Re: analiza ko kuca

Ovo nisu proročanstva, ovo je pokušaj da se na osnovu političke tehnologije i analize učesnika u igri predvidi ishod.


Nema ljutiš - Proročanstva su, čak i kad se ubace reči od $100 i $50 kao što su "tehnologija" i "analize".
Ne možeš da naslutiš koju količinu para ljudi sa puno resursa umeju da spale (potroše uludo) na osnovu zaključaka koje su doneli koristeći sofisticirane tehnologije i high-end analize, a njihove godišnje plate se mere milionima dolara. Obično ispadne da nešto nije bilo dobro sa tim tehnologijama, podacima, ili analizama, ili su primenili pogrešan alat na pogrešnu stvar - bilo im zgodno, znali da ga koriste, i sl. samozamajavanja. Pa evo i Microsoft ima armije mozgova, arhitekata i super programera pa im se omakla Windows Vista. (Gde god nađeš zgodno mesto - Vista bashing posadi).

Sve u svemu, živim za taj (skori, nadam se) dan kad ćeš ti na blogu da napišeš - "ETO, JESAM REKAO!", a na TV-u Koštunicina nesretna ispaljena faca (i kiselo blažena Vučićeva, pošto je opet u svom prirodnom habitatu - opoziciji Molim te da me obavestiš privatnom porukom pre nego što ga objaviš, hoću da budem prvi i da se izvinim za svu zafrkanciju i napišem da sam bio slep i glup. Bez zezanja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:43 29.05.2008

EL

nemam nikavu zajedničku avliju niti sam ikada bila masovik.
koliko da se zna.

netačno...
skener skener 01:30 29.05.2008

Re: Ivana,

naravno, preporuke kao kuca!
skener skener 01:33 29.05.2008

Re: EL

Jelica Greganović
nemam nikavu zajedničku avliju niti sam ikada bila masovik.
koliko da se zna.

netačno...



mislim da je tacno da je netacno
Ivan Marović Ivan Marović 01:37 29.05.2008

Re: analiza ko kuca

Maksa
Ali ako mi tvoja prognoza ne zvuči verovatno, zašto bi mi njegova zvučala ako bi bila ista takva?
E ako ja budem krenuo da "prognoziram" molim da me se banuje sa B92 Bloga.
Maksa Maksa 08:33 29.05.2008

Re: analiza ko kuca

E ako ja budem krenuo da "prognoziram" molim da me se banuje sa B92 Bloga.


Pa da te se banuje onda - prognoziraš svaki dan, i kad npr. kreneš da prelaziš ulicu van prelaza (ili čak i na prelazu) prognoziraš da ćeš stići na drugu stranu pre nego što stigne onaj baja što se zalaufao dugom blagom krivinom. Pri tome ne vrtiš u glavi svesno političke tehnologije i analize igrača, ne mrmljaš u bradu hm-čekdavidim-delta-es-kroz-delta-te-... nego proceniš, i kreneš. Nekad ubodeš, nekad ne. Ako stigneš na drugu stranu, onda pomisliš da ti je baš dobro došlo što si imao pet iz fizike u srednjoj školi pa si sve to lepo sračunao, a to zapravo nema veze.
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:35 29.05.2008

Re: analiza ko kuca

Sonja K.
pa ja mislim da je ovakav razvoj dogadjaja bio nepoznat DS-u!
mislim i da su se nadali i da se jos uvek nadaju koaliciji DS-SPS na svim nivoima
To je medjutim po meni velika greska.
Ne treba nikako davati legitimitet SPSu, ne treba ih aminovati i brzopleto proglasavati proevropskom strankom
SPS je bila zlocinacka stranka, a to je i danas.

Ovo sto ste rekli vise govori o DS nego o SPS. Naime, problem je u DS, nije problem u SPS, jer oni su dokazano takvi kakvi su bili i kakvi su sada i kakvi ce verovatno ostati.
A DS? Kada je Kostunica u prvom mandatu bio obezbedio PODRSKU SPS, DS je graktala na sva vrata kako je to necuveno da "se vlada u Srbiji uz pomoc zloglasne SPS, bla, bla, bla... ". A sada, ne mnogo kasnije (dok se SPS ni za jotu nije promenila) DS MOLI I PREKLINJE SPS ne samo da pruzi podrsku, nego i da udje u vladu! A svesni su da Dacic i dalje sedi u kabinetu ispod slike Milosevica i da ne zeli da ista menja, da onaj drugi trazi oslobadjanje zatvorenika Milanovica i slicno.
Ponavljam, problem je u DS sto vredja inteligenciju glasaca, a nije problem u SPS. A to da DS zeli da preobrati SPS u savremenu evropsku partiju, a nije mogao da preobrati DSS u savremenu evropsku partiju, govori opet u pogresnoj strategiji DS. Da je LDP jaci (a nije jaci verovatno zato sto ne to ne zasluzuje) mogao bi da se utopi u DS, premda to licno ne odgovara lideru DS... Vrtimo se u krug. Budimo realni. Vlada se formira samo voljom biraca. To je i legalno i legitimno. Neka DS ceka neku novu priliku...
Jelena Milić Jelena Milić 09:06 29.05.2008

to drago vizavi pitaj ivana

a meneeee :)))
antioksidant antioksidant 09:36 29.05.2008

Re: to drago vizavi pitaj ivana

Jelena Milić
a meneeee :)))

Ti si politicki tehnicar
Prognozeri su vec ozbiljnija kategorija (da ne kazem teza - to bi te sasvim odbilo)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:19 29.05.2008

Re: to drago vizavi pitaj ivana

Jelena Milić
a meneeee :)))

Ma nisam hteo da te dearanžiram...o)))
Računam, seoba, kablovi, lekcije deci iz prirodnih nauka jer je kraj školske godine...o)))
A, mogao sam, ladno....
dragan7557 dragan7557 14:20 29.05.2008

Re: analiza ko kuca

Ovo nisu proročanstva, ovo je pokušaj da se na osnovu političke tehnologije i analize učesnika u igri predvidi ishod...kao recimo kad igra Mančester sa Liverpulom kući bez petorice standardnih


G. Kovačeviću,

vi ili nemate pojma šta se podrazumeva pod pojmom Političke Ttehnologije u čega sumnjam uzimajući u obzir VAŠ Kninski period ili namerno pokušavate da opravdate idiotizme elemenata Političke Tehnologije.

Codename Echalon


An Appraisal of the Tehnologies of Political Control

An Omega Foundation Summary & Options Raport

For The European Parliament
SEPTEMBER 1998


TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
2. The role & function of political control technologies
3. Recent trends and inovations
3.1. Policy options staviti opciju ispod svakog podnaslova.
4. Inovations in crowd control weapons
5. New prison control systems
6. Interrogation,Torture Techniques & Technologies
7. Developements in Surveillance Technologies
7.1 Closed Curcuit Television (CCTV) Surveillance Networks
7.2 Algorithmic Surveillance Systems
7.3 Bugging & Tapping Devices
7.4. National & International Communications Interceptions Networks
7.4.1 NSA INTERCEPTIONS OF ALL EU TELECOMMUNICATIONS.
7.4.2 EU-FBI GLOBAL TELECOMMUNICATIONS SURVEILLANCE SYSTEM

Za neupućene : ovo je SITNICA iz daleke prošlosti = pre Istorijsko vreme u odnosu na sadašnju stvarnost
koju g. Kovačević spominje ovde i sad. Ostaje pitanje sa kojom namerom.

dragan7558
29 maj 2008
dragan7557 dragan7557 14:27 29.05.2008

Re: analiza ko kuca Erata

Codename Echalon

treba da stoji Codename Echelon
Treger Treger 10:52 31.05.2008

Re: EL

Gospo]o Greganović,
Kako bi bilo da pišete malo o tome kako je kod vas u vašoj državi.Pustite nas da mi govorimo o tome kako je kod nas. Ipak mi ovde živimo sa svojim porodicama i želimo da nam bude bolje , a vi koji ovde dolazite kao turista dobronam došli, a viđenje o tome u kavoj državi želimo da živimo pustite nama. Ako pak mislite da je kod nas divan život pod našim predsednikom slobodno dođite ovde i živite sa nama. Odreknite se primanja i standarda života tamo u dalekoj mrskoj EU. Eto ja nisam zlonameran kao vi ja šelim da vi živite bolje tojest da dođete ovde gde je bolje a i bićete bliže lepom Kenu koji bi trebao da se farba u plavo jer postupa kao da je "plavuša".
Nije mi jasno šta vas briga ko je u kom dvorištu, mi ovde znamo ko je u zatvoru i zbog koga. DS je osnovni krivac što srbija Tapka u mestu. Ako DS kao stranka ne preduzme nešto da se pmaknemo sa tog mesta onda za to nije kriv samo Tadić već cela stranka ako su uopšte stranka. Uporedite ti sa zemljama u okruženju, videćete kako se stranka Helmuta Kola koji je ujedinio Nemačku okrenula od njega zbog jednog ogrešenja o moral i moguću korupciju. Interesi stranke treba da se poklope sa interesima birača, što kod nas nije slučaj. Da li smo glasove a sada gledamo u pasulj i prepodobnog Dačića na koju će nogu ujutru da ustane.Što ovo duže traje to će poniženje Ds biti veće a i onih koji su za njih glasali.I još jednom vas molim da da ako se mešate u naše dvorište onda to činite bez strasti i bez omalovažavanja nas koji fininsiramo ovu državu plaćanjem poreza.
Saša Radulović Saša Radulović 18:24 31.05.2008

Re: EL

Treger
Gospo]o Greganović, Kako bi bilo da pišete malo o tome kako je kod vas u vašoj državi.Pustite nas da mi govorimo o tome ...


Ovo neće moći. Berem ne kod mene. Ne razumem kako vam samo pada na pamet da određujete ko šta sme i treba da kaže i piše. Slobodno iznosite svoje stavove, i ostavite druge da rade isto.
Treger Treger 18:54 31.05.2008

Re: EL

Raduloviću jesi li ti drveni advokat. Ja gospođu Greganović nisam lišno uvredio samo sam je opomenuo da nije lepo mešati se u tuđe stvari i u tuće dvorište a još manje vređati one koji u tom dvorištu žive. Moj komentar upućen gospođi Greganović nije ni pretnja niti govor mržnje. Mislim da je osnovni red biti kulturan pa se ne mešati u tuće stvari (da ne kažem gurati nos) mi koji ovde živimo najbolje znamo kako nam je. Gospođa može da nam priča kako je to kod njih rešeno kako bi i mi mogli da idemo napred. Onaj ko sa nama nejede hleb nebi trebalo ni da nam se meša u naše živote. Ako si pratio blog i moje nastupe ja nikada nisam govorio o tuđim političarima već samo o našima. Nije mi jasno kako može neko ko živi u pristojnom društvu se oduševljava nečijom patnjom.A Srbiji ljudi pate psihički i fizički (veliki je broj gladnih) baš zato što imaju ovakvu vladajuću elitu. Prema tome ako neko napusti svoju zemlju radi bolje života onda ne bi trebao ds pruža lekcije onima koji su u njoj ostali i žele da je poboljšaju. Nema ništa protiv drugačijih mišljenja nas koji ovde živimo i bez obzira na pripadnost nekoj stranci ili opciji.Ali oni koji nisu sa nama u autobusu koji ide u rikverc ako ne mogu da pomognu bilo bi lepo i da nam ne odmažu.Prema tome ako ti spadaš u one koji nisu ovde to je tvoja stvar ali nemoj da smatraš da ti imaš veća prava od nas koji smo ovde i to bez obzira za koju se opciju borimo argumentima.
Saša Radulović Saša Radulović 11:11 01.06.2008

Re: EL

Vi i ja nismo na ti. Ovo što ste napisali je i nepristojno i bahato. Ne interesuje me vaša argumentacija o tome ko bi trebalo da sme a ko ne bi trebalo da sme da komentariše ... Ponoviću još jednom:

"Ovo neće moći. Berem ne kod mene. Ne razumem kako vam samo pada na pamet da određujete ko šta sme i treba da kaže i piše. Slobodno iznosite svoje stavove, i ostavite druge da rade isto."

Ako ne želite da poštujete moja pravila u mojoj kući naputite moj blog.
Sepulturero Sepulturero 20:27 28.05.2008

Akcija - reakcija

I još nešto. Napredak u Beogradu od 2000. godine do danas nije bio dobar. Nismo bili sposobni. Nismo dovoljno uradili. GSP je katastrofa. Ljudi nam ispadaju iz vozila. Zdravstvo nam je katastrofa. Školstvo nam je katastrofa. A tek urbanizam, izgradnja, građevinske dozvole, građevinske inspekcije, nelegalna izgradnja ... Opštinske službe su katastrofa. Propisi i procedure su katastrofa. Birkoratija up the wazoo. Neefikasno, skupo, bahato, nedogovorno ... Sistemske stvari nisu urađene.

I kada učestvujete u izborima, pogotovo lokalnim, prestanite sa kriminalno neozbiljnim obećanjima. To ne radi. Svi znaju da pričate gluposti.

Ако је тако онда не би требало да нас чуди да су "проевропске снаге" изгубиле изборе.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:34 28.05.2008

Podržavam !

Tačku na šibicarenje. A onih 24 sata odbiti od 10 godina i da im se, ako im sevne lucida intervalla, jasno kaže da su, uprkos prosvetljenoj odluci, ostali dužni svojoj državi i narodu još 9 godina i 364 dana života dostojnog čoveka.
silver bullet silver bullet 21:17 28.05.2008

Re: Akcija - reakcija

A tek urbanizam, izgradnja, građevinske dozvole, građevinske inspekcije, nelegalna izgradnja ...



Ovo je bilo u nadleznosti DSS-a.

Pa pitajte druga Komatinu.
Saša Radulović Saša Radulović 22:39 28.05.2008

Re: Akcija - reakcija

Ne prihvatam. Gradsku upravu su činili DS, G17+ i DSS. Građevinske inspekcije su pri opštinama ...
antioksidant antioksidant 07:28 29.05.2008

Re: Akcija - reakcija

Saša Radulović
Ne prihvatam. Gradsku upravu su činili DS, G17+ i DSS. Građevinske inspekcije su pri opštinama ...

Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove

27. marta 43-45, centrala: 3227-241

Info služba: 3229-000 (08.30-16.30), faks 3344-633
e-mail: urbanizam@beogradsg.org.yu

Nenad Komatina, sekretar: 3227-576, faks 3344-633
Marjana Strugar, zamenik, 3229-000


Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove vrši poslove koji se odnose na:
- pripremu, donošenje, evidentiranje i čuvanje planskih dokumenata i urbanističkih planova;
- izdavanje potvrde o usklađenosti urbanističkog projekta sa urbanističkim planom;
- izdavanje izvoda iz urbanističkog plana i akta o urbanističkim uslovima;
- pripremu planova za postavljanje privremenih objekata na javnim površinama kao i utvrđivanje tipa, veličine i izgleda tih objekata i objekata urbanog dizajna;
- uvođenje informacione i komunikacione tehnologije u delokrug rada Sekretarijata i druge poslove u skladu sa zakonom, Statutom grada i drugim propisima.

Sekretarijat, kao poverene, obavlja poslove koji se odnose na:
- izdavanje odobrenja za izgradnju i rekonstrukciju objekata ili delova objekta preko 800 m2 bruto površine (po JUS-u), objekata infrastrukture, saobraćajnica i benzinskih stanica, kao i izdavanje upotrebne dozvole za te objekte;
- postupak po prijavi pripremnih radova početka izvođenja radova i kontrole usaglašenosti izgrađenih temelja sa glavnim projektom, za objekte za koje izdaje odobrenje za izgradnju;
- čuvanje tehničke dokumentacije;
- postupak izgradnje objekata i izvođenje radova za koje se ne izdaje odobrenje za izgradnju;
- postupak za izdavanje odobrenja za izgradnju i upotrebne dozvole za objekte preko 800 m2 bruto površine (po JUS-u), koji su izgrađeni odnosno rekonstruisani bez građevinske dozvole pre 13. maja 2003. godine;
- postupak koji je započet po zahtevima za izdavanje građevinske i upotrebne dozvole i drugim zahtevima za rešavanje o pojedinačnim pravima i obavezama, podnetim pre 13. maja 2003. godine;
- izdavanje odobrenja za izvođenje detaljnih geoloških istraživanja za potrebe planiranja, projektovanja, građenja i sanacije terena i druge poslove koje Republika zakonom poveri Gradu.



Saša Radulović Saša Radulović 20:56 29.05.2008

Re: Akcija - reakcija

Poenta? Moja je da ne može biti i ne prihvatam da je samo DSS, iako su vodili Sekretarijat za urbanizam.
antioksidant antioksidant 21:14 29.05.2008

Re: Akcija - reakcija

Saša Radulović
Poenta? Moja je da ne može biti i ne prihvatam da je samo DSS, iako su vodili Sekretarijat za urbanizam.

Vasa je da su gradjevinske inspekcije na nivou opstina i da gradsku vlast cini DS i DSS.

Moja poenta je da je DSS vodio urbanizam a da je svako radio svoj resor samostalno (tako se dogovorili). Ne kazem da je logicno vec da tako jeste.

A Vi slobodno ne prihvatajte. Ne zelim se sporiti sa Vama o tome sta ce te vi prihvatiti ili ne. Moje je da prezentujem cinjenice. Na Vama je ostalo
Saša Radulović Saša Radulović 17:43 30.05.2008

Re: Akcija - reakcija

Važno je da svako radi svoj posao, vi činjenice ja ostalo
Treger Treger 11:06 31.05.2008

Re: Akcija - reakcija

Na izborima ne biramo ljude koji radi na šalterima opština. Kada bi ja recimo kao gradonačelnik grada x otpustio šalterske moćnike to bi odmah od svih koji nisu iz moje stranke bilo osuđeno kao revanšizam. U ovoj zemlji niko ne može zamisliti da se zbog lošeg rada neodgovornosti itd. može dobiti otkaz. Kada stignete do predsednika opštine ili gradonačilnika biće prema vama preusetljiviji hiljadu puta nego nego onaj parazit iza šaltera. Najgore je što bi mi svi da dođemo bili isti kao on. To je najveći problem, što je to u nama. Mi odemo u drugu zemlju da radimo stvaramo sebi bolji život i ljudi nas tamo poštuju ako pošteno radimo, a mi ih ogovaramo mi bi im uređivali državu a nismo znali našu da uredimo. I nemojte DS, G17+ zvati proevropskim strankama vređa intiligenciju. Ako verujete u ono što oni pričaju onda verujte i meni da sam pet puta bio na domak Nobela ali samo zato što sam Srbin nisam ga dobio. Ništa "anti evropljani" ne bi uradili da nisu imali podršku "evropljana".Pa šta mislite da DS nije imala u svojim redovima sposobnog čoveka za ministra inostranih poslova nego je morala da u prelaznom roku da uzme Jeremića iz SPS. Ili je i on bio maloletan kada je bio član SPS kao ministar policije i veliki zaštitnik kriminala.
AlexDunja AlexDunja 20:37 28.05.2008

:)))

I treba im dati rok. Od 24 sata da se izjasne. Ne očekujem ništa. Već sam konstatovao da nemaju kapacitet.

Pogrešili smo. I ja sam bio za ovaj pristup. I pogrešio sam. Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im. Ali mislim da je tome došao kraj. Ovaj cirkus treba okončati odmah.

obratiti paznju na prvu recenicu. narocito.
Saša Radulović Saša Radulović 22:41 28.05.2008

Re: :)))

Rok je zbog nas samih. Ne zbog njih. Ljudi padaju u depresiju. Treba promeniti dinamiku i izaći iz molećive pasivne retorike.
Dawngreeter Dawngreeter 23:03 28.05.2008

Re: :)))

A sto? Ljudi su glasali masovno za stranku koja samo to nudi vec pet godina.
Saša Radulović Saša Radulović 23:06 28.05.2008

Re: :)))

Zato što je trebalo doći u situaciju u kojoj možete pobediti. Tadić je upravo to i napravio. Došli smo u situaciju u kojoj konflikt ima smisla. Samo pobeda ima smisla.
Dawngreeter Dawngreeter 23:15 28.05.2008

Re: :)))

Parafraziram reportera iz The Daily Show:

Tako je i mene u nekoj mracnoj ulicici jednom napao pijanac sa polomljenom flasom u ruci. Bio je bas tresten pa sam sracunao da je najbolje ja da se primirim a on ce sigurno napraviti neku gresku u napadu. Plan je urodio plodom, pijanac se sapleo i pao. Do duse, tada sam vec bio posteno krvav i u nesvesti ali je taktika bila vrlo produktivna.
avemarija avemarija 20:38 28.05.2008

NADSTRANKA

Dakle ,potpuno Jasno i Glasno. I sto rece Z.Zivkovic veceras u Poligrafu , BIA je najveca stranka , pa DS pa SRS , etc. Ja imam lLegitimno pravo da mislim da uopste nije vazno ko je dobio najvise na izborima , ocito da su rezultati istih UVEK takvi da neko treci nesto Prelomi i donese odluku. 2000. nije Narod smenio Milosevica ,nego je DB odlucio da ga Narod smeni. E , pa kad BIA izadje na izbore , a nesto se i u meni PRElomi , e tada cu i ja ponovo na iste. Do tada - A P S T I N I R A M ! I to od sada !
jaksa scekic jaksa scekic 20:42 28.05.2008

Vojvodina recepat


Ja kad bih se pitao uradio bih sledece:

1.Odmah konstituisao vlast u Vojvodini sa onima sa kojima mogu da pravim brz napredak (socijalisti cao,nema vise-ponuda povucena)

2.Poceo da radim 24 sata non-stop na obnovi Novog Sada, Subotice,i drugih gradova po Vojvodini.

3. Palic odmah da postane turisticki centar da se svi smrznu

4. Nema Delta city-ija nego strani lanci Billa, Tesco, Ikea i ostali kao sto je uradjeno u Hrvatskoj. Izvolte u Vojvodinu gde nema monopola.

5. RTV da bude civilizovaniji i bolji javni servis od RTS-a,da bude stvarno vojvodjanski javni servis.

6. Korsititi sve moguce EU fondove za regionalnu saradnju.

7.Da Vojvodina bude k'o kutijica.

8. Povezivanje sa gradovima gde je DS u lokalu na vlasti (industrija, poljoprivreda..)

9. A posto je Beograd prodat za besplatni GSP preko 65 godina, ima u Vojvodini dzabe da se voze oni koji su stariji od 60 a zene od 55 godina,uz inat..

10. Posebno stimulativna poreska politika za veliki biznis

11. Od sutra naredjenje-20 saltera za izdavanje novih licnih karata u Novom Sadu a ne ceo grad na jedan. Da se vidi da nova vlast brine o gradjanima.

12. Kamenica da postane centar za lecenja k'o klinika Mayo

13. Dodaj po potrebi


E,pa kad se to uradi i kad komsije zvirnu preko plota i vide kako je preko ce da razmisle kad budu zaokruzivali

PS:I treba uraditi isto sto i gradonacelnik Zagreba, uredjujes SAMO ONO sto se VIDI, znaci lepo asfaltirane i obelezene ulice, bulevari , zgrade, parkovi, (ovo su mi objasnili prijatelji sa HRT-a), lukavo zar ne
Brooklyn Brooklyn 20:46 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

lepo zvuci. a da li vojvodjanska skupstina ima te ingerencije i narocito taj budzet da to sprovede?
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:48 28.05.2008

Brook,

uze mi reč iz usta...baš sam 'tela da pitam SUČIM ?
sonja k. sonja k. 20:50 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

jaksa scekic

Ja kad bih se pitao uradio bih sledece:
13. Dodaj po potrebi


1-12 potpisujem
pod hitno - otvaranje internacionalnih skola nemacke, britanske, francuska...
saradnja sa eu univerzitetima, sprovodjenje bolonjske - odmah, razmena studenata
ekoloska regija - postavljanje vetrenjaca na njive, alternativna energija
unapredjenje recnog saobracaja/turizma...
jaksa scekic jaksa scekic 20:52 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Brooklyn
lepo zvuci. a da li vojvodjanska skupstina ima te ingerencije i narocito taj budzet da to sprovede?


da li dovoljno il ne ne znam

J

Usvojen nacrt budžeta Vojvodine
23. februar 2008. | 09:51 | Izvor: Beta
Novi Sad -- Izvršno veće Vojvodine usvojilo nacrt pokrajinskog budžeta za 2008, koji je utvrđen u ukupnom iznosu 55,83 milijardi dinara.

Pokrajinski sekretar za finansije Jovica Đukić izjavio je juče da će budžet za 2008. obezbediti ostvarenje svih strateških i finansijskih potreba i planova Skupštine, Izvršnog veća, pokrajinskih organa i svih drugih korisnika budžeta Vojvodine.

Kako se navodi u saopštenju IVV, prihodi se zasnivaju na pokrajinskim administrativnim taksama i prihodima od kamata i zakupa, odnosno na ustupljenim prihodima, kao što su porez na zarade i na dobit preduzeća iz Vojvodine. Na osnovu tih prihoda biće obezbeđeno 8,85 milijardi dinara.

U strukturi prihoda od privatizacije preduzeća sa teritorije Vojvodine očekuje se osam milijardi dinara, dok će iz republičkog budžeta za pokrajinu biti izdvojeno 23,46 milijarde dinara.

Za Nacionalni investicioni plan i druga kapitalna ulaganja biće izdvojeno 9,35 milijardi dinara, a budžet će biti popunjavan i prihodima Vojvodine i neutrošenim novcem iz prethodne budžetske godine.

Kako je saopšteno, u strukturi rashoda 42 odsto namenjeno je za troškove i plate u obrazovanju i kulturi, dok će za finansiranje kapitalnih rashoda i investicija biti izdvojeno 41,7 odsto ovogodišnjeg budžeta.

Preostali deo budžeta, 10 milijardi dinara, namenjen je za zarade, materijalne i druge troškove pokrajinske uprave, za zdravstvo, zaštitu životne sredine i druge oblasti u kojima Vojvodina ima nadežnosti u skladu sa Statutom pokrajine, zakonima i Ustavu Srbije.

Predlog pokrajinskog bužeta za 2008. godinu naći će se na dnevnom redu zasedanja Skupštine Vojvodine zakazanom za 10. mart.

U prvom tromesečju 2008. godine u Vojvodini je odlukom Izvršnog veća na snazi privremeno finansiranje.






Sunday Sunday 20:53 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Slazem se 100%.
Nadam se da Tadic, ili neko njegov cita ovo.
Ne treba razvlaciti stvar, samo ce da nas kosta.
antioksidant antioksidant 20:55 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

4. Nema Delta city-ija nego strani lanci Billa, Tesco, Ikea i ostali kao sto je uradjeno u Hrvatskoj. Izvolte u Vojvodinu gde nema monopola.

E ovde si puk'o. Neces se ti leba najesti od ovog....


@ Brook i Jelica

Vojvodina moze sve sto je Jaksa napisao (u principu i nije toliko puno, samo leeeepo izgleda, tako da i ne treba puno para
ivana23 ivana23 21:01 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

13. Dodaj po potrebi


PRIORITET!!!!



jaksa scekic jaksa scekic 21:03 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

antioksidant
4. Nema Delta city-ija nego strani lanci Billa, Tesco, Ikea i ostali kao sto je uradjeno u Hrvatskoj. Izvolte u Vojvodinu gde nema monopola.E ovde si puk'o. Neces se ti leba najesti od ovog....@ Brook i JelicaVojvodina moze sve sto je Jaksa napisao (u principu i nije toliko puno, samo leeeepo izgleda, tako da i ne treba puno para


Koliko se ja secam plac na kome je trebalo da se izgradi Delta city je bio sporan jos za vremem radikalske vlasti u N Sadu , pa zato je i kasnila izgradnja

J


jaksa scekic jaksa scekic 21:04 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

ivana23
13. Dodaj po potrebi PRIORITET!!!!



Bravo,

ja zaboravio Pancevo pod hitno

J
Doctor Wu Doctor Wu 21:04 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Da, ni meni nije jasno šta to ne može da se ostvari od ovoga što je Jakša napisao. Masovna prodaja nekretnina po BG i pohod na NS. Laloši, čuvajte se, gedže dolaze!
Brooklyn Brooklyn 21:07 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Da, ni meni nije jasno šta to ne može da se ostvari od ovoga što je Jakša napisao.

nisam rekla da ne moze. pitala sam, posto ne znam ni koje ingerencije vojvodjanska skupstina ima, ni koji budzet. ako moze, odlicno, u potpunosti se slazem da bi to bilo odlicno.

P.S. sto se mene tice, gedza i njegove pare u ns uvek dobrodosli :) i od svakog dugog.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:08 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Brooklyn
lepo zvuci. a da li vojvodjanska skupstina ima te ingerencije i narocito taj budzet da to sprovede?

ma zvučalo bi lepo da nije tamo ds vodeća partija. jer će i tamo da važi parola i kosovo i evropa. što ne mere nikako.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:09 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

1-12 potpisujem
pod hitno - otvaranje internacionalnih skola nemacke, britanske, francuska...
saradnja sa eu univerzitetima, sprovodjenje bolonjske - odmah, razmena studenata
ekoloska regija - postavljanje vetrenjaca na njive, alternativna energija
unapredjenje recnog saobracaja/turizma...

sonjo, s kim bi se to uradilo?
s ds?
ma nisi valjda ozbiljna:))
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:15 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Sunday
Slazem se 100%.
Nadam se da Tadic, ili neko njegov cita ovo.
Ne treba razvlaciti stvar, samo ce da nas kosta.

s njima ne bih ni na kafu a ne u vlast.
toliko moljakanje spsa je bilo otužno.
pa tek uvlačenje.
fuj! grozno!
al jadni građani vojvodine videli kako je prošo bg a ko vele daj-šta-daš!
bolje i evopa i kosovo nego kosovo i rusija.
a verovatno neće biti ničega.
ni leba za 3 dinara ni ulja za 11 a bogami ni kosova u srbiji, mislim na bg i vladu.
nsarski nsarski 21:19 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

ni leba za 3 dinara ni ulja za 11 a bogami ni kosova u srbiji,

Imas pravo, Rigor Mortis. Samo tako. Evo na primer ja uvek kazem: "cvrsta ruka je iz raja izasla". No tolerance.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:23 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

tako da i ne treba puno para


npr.

3. Palic odmah da postane turisticki centar da se svi smrznu

Ovo bi znalo da košta poprilično, sem ako Jakša ne misli na turistički centar u kome ne bi radilo grejanje.

ili

12. Kamenica da postane centar za lecenja k'o klinika Mayo




Doctor Wu Doctor Wu 21:32 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

može. I inače mislim da desna obala Dunava zvrji potpuno neiskorišćena. Plaše se ljudi klizišta, a tamo svašta može da se radi. Eco housing, carbon free, vetrenjače. Na levoj obali, docklands, loftovi, marinice... ma puslica ima da bude NS.
sonja k. sonja k. 21:41 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Exitus Letalis
1-12 potpisujem
pod hitno - otvaranje internacionalnih skola nemacke, britanske, francuska...
saradnja sa eu univerzitetima, sprovodjenje bolonjske - odmah, razmena studenata
ekoloska regija - postavljanje vetrenjaca na njive, alternativna energija
unapredjenje recnog saobracaja/turizma...

sonjo, s kim bi se to uradilo?
s ds?
ma nisi valjda ozbiljna:))


pa cekaj ne mogu sad sve da kazem
s kim bi se to uradilo - to cu u cetiri oka : )
vis da smo ovde u jatu besnih kera
doduse sad su i one nesto autonomaske
al ko ce ih znati
u svakom slucaju
soranje na vetru je kanda nacionalni sport
Doctor Wu Doctor Wu 21:54 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

doduse sad su i one nesto autonomaske
al ko ce ih znati
u svakom slucaju
soranje na vetru je kanda nacionalni sport

a i to što kažeš. kad može gaza strip što ne bi mogla i vojvodina.
antioksidant antioksidant 21:56 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Koliko se ja secam plac na kome je trebalo da se izgradi Delta city je bio sporan jos za vremem radikalske vlasti u N Sadu , pa zato je i kasnila izgradnja

J


Verujem ti ovo Jaksa, samo kazem - treba birati neprijatelje. Ovaj je mnoooogo jak (i svuda ga ima pa lako opkoli)
Vlasta Vlasta 22:09 28.05.2008

Kao Vojvođanka,

slažem se sa svim vašim predlozima + molim da se pod hitno učini nešto sa mostovima. Čujem od stručnjaka da je železnički, privremeno montažno demontažni u katastrofalnom stanju.
antioksidant antioksidant 22:13 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Jelica Greganović
tako da i ne treba puno paranpr.
3. Palic odmah da postane turisticki centar da se svi smrznu Ovo bi znalo da košta poprilično, sem ako Jakša ne misli na turistički centar u kome ne bi radilo grejanje.ili
12. Kamenica da postane centar za lecenja k'o klinika Mayo

Vojvodina ima poprilicno velike zagarantovane prihode
Palicu treba promocija i operativnost koju je Indjiji na primer doneo Jesic. Hotele, restorane... ce graditi investitori. Ako se pokrajina time bude bavila - ode mast u propast
Kamenica i sada spada u red najopremljenijih kardio klinika u ovom delu Evrope (trebalo bi tu malo vise kontrole da se utvrdi ko tu stvarno sta radi ali ponavljam - Kamenica ni sad nije daleko od toga sto Jaksa zeli (dobro nije bas Mayo ali recimo Schwarcwald )

I za kraj - najveci problem je ulazak stranih trgovinskih lanaca. Ima neka uredba da za otvaranje svakog trgovinskog lanca ukupne povrsine vece od (napamet pisem) 500 metara mora postojati odobrenje republicke vlade. To je kraj ulaska Billae, Tescoa, Ikeae
Maksa Maksa 22:25 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

lepo zvuci. a da li vojvodjanska skupstina ima te ingerencije i narocito taj budzet da to sprovede?


Znam da ti je do toga stalo i da je tema ozbiljna, pa izvini što se zezam na tu temu.

Podsetilo me ovo na onaj vic sa dva cige:

C1: "Kume, daj' peset evra"
C2: "Neeemam kume, a i da imam - odAakle mi?!"
Brooklyn Brooklyn 22:30 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Znam da ti je do toga stalo i da je tema ozbiljna, pa izvini što se zezam na tu temu.

kao sto rekoh, svi (i njihovi resursi) ce biti dobrodosli u vojvodini :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:36 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Rigor Mortis.

čekićem u glavu.
ma divan si.
Saša Radulović Saša Radulović 22:44 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Ne može Vojvodina bez republike. Treba pobediti i u Beogradu i u republici.

I samo bez državnih investicija u turizam, skijališta i slične stvari ... To je recept za propast.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:51 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

jaksa scekic
Ja kad bih se pitao uradio bih sledece:

1.Odmah konstituisao vlast u Vojvodini sa onima sa kojima mogu da pravim brz napredak (socijalisti cao,nema vise-ponuda povucena)

...Da Vojvodina bude k'o kutijica.

13. Dodaj po potrebi


Jaksa,

ceo ovaj post vam je neozbiljan ... pa DS je i dosada bila na vlasti u Vojvodini, po kojoj logici do sada nije mogla/trebalo da Vojvodina "bude k'o kutijica" a sad bi moglo ako bi na vlasti u drzavi bili radikali?

Ono sto DS moze i treba da radi i dalje je da se bori da napravi vladu sa SPS ... odnosno da spreci vladu SRS-DSS-SPS. Ako desnica dodje na vlast onda ce oni ostati na njoj 4 godine ... posto znaju da je na sledecim izborima ne bi dobili. A ako DS bude u vladi i ona ne bude funkcionisala onda je uvek moze i oboriti sto bi dovelo do novih izbora na kojima, kako sadasnji trend pokazuje, desnica vise ne bi mogla ni sa SPS-om vise da ima vecinu ...

pozz



mariopan mariopan 23:17 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Brooklyn
lepo zvuci. a da li vojvodjanska skupstina ima te ingerencije i narocito taj budzet da to sprovede?

Nema budzet to nam na kasicicu daju iz BG;(((( Pa cemo mi lepo polako da uzmemo nama sta je nase jer su nam obecali DECENTRALIZACIJU....pa cekamo, sad smo im dali sansu...ako nas opet slazu ima ovde vadikali da vladaju vecito, i ja cu za njih da glasam....sad da vidimo ko laze. A IKEU cekam godinama, ne smem da umrem dok ne dodje kod nas, imam nesto tamo da kupim.)))
mariopan mariopan 23:19 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Saša Radulović
Ne može Vojvodina bez republike. Treba pobediti i u Beogradu i u republici.

I samo bez državnih investicija u turizam, skijališta i slične stvari ... To je recept za propast.

Zasto mora i u Beogradu? Kakve veze ima Beograd sa Vojvodinom? Zasto mi ne mozemo da uradimo decentralizaciju i da sa nasim parama uradimo od Vojvodine sta mi hocemo?Beograd sa nama nema veze, kao sto moj grad ne moze da utice na Beograd...kako ste birali tako vam bilo.
nsarski nsarski 23:24 28.05.2008

Re: Vojvodina recepat

čekićem u glavu.
ma divan si.

Kakav sada cekic?!
Evo, na primer, ja. Uvek kazem: "kada prodjes exitus letalis, ti zavrsis kao rigor mortis". Cist latinski, nista dijalektika:)
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:19 29.05.2008

Re: Vojvodina recepat

saradnja sa eu univerzitetima, sprovodjenje bolonjske - odmah, razmena studenata
ekoloska regija - postavljanje vetrenjaca na njive, alternativna energija
unapredjenje recnog saobracaja/turizma...

to. a za to uvek ima love negde da se iskamci.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:59 29.05.2008

Re: Vojvodina recepat

nsarski
čekićem u glavu.
ma divan si.

Kakav sada cekic?!
Evo, na primer, ja. Uvek kazem: "kada prodjes exitus letalis, ti zavrsis kao rigor mortis". Cist latinski, nista dijalektika:)

ja na ovu pakost ne bih da odgovaram, ako me razumeš.
ima citata i citata...
ima i niskih udaraca...
baš ti se nekako uvek uklopi
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:48 29.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Sasa Radulovic
Treba pobediti i u Beogradu i u republici.


Ali kako? To je pitanje nad pitanjima, to je problem nad problemima. Treba pobediti i ne treba ispustati vlast, to svaka politicka partija ima, javno ili skriveno, za svoj cilj ako iole drzi do sebe.
Shvatam DS. U mukama je. Nije islo onako kako se htelo. Pa onda, treba vuci razumne poteze kako bi se situacija na sledecim izborima popravila.A cini mi se da ovi potezi koji se u medjuvremenu vuku, ne daju bas mnogo nade... Jos ce vode proteci Dunavom i Savom dok dodje taj dan kada ce DS imati vlast na svim nivoima (drzave - verujem da ce tada BT biti penzioner - republike, Vojvodine, Beograda a mozda i - Jagodine, he, he, he...).
Jelena Milić Jelena Milić 09:14 29.05.2008

Re: Vojvodina recepat

tipa "strane investicije" :))

meni je taj termin postao toliko smesan....
Maksa Maksa 10:18 29.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Masovna prodaja nekretnina po BG i pohod na NS.


Damn!
Prodao kuću u NS pre 2 godine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana