Šibicarenje

Saša Radulović RSS / 28.05.2008. u 19:58

Upravo tako. Šibicarenje. To što smo radili sa SPS-om od izbora do danas. Danas od podne šibicarenje treba da prestane. SPS nema kapacitet da bude snaga koja će učestvovati u putu Srbije u Evropu. Tačka.

Nije bilo nerazumno pokušati. Nije nerazumno pružiti ruku. Ali nismo samo to radili. Malo smo se ponizili, a to nam nije trebalo. Čak se i Evropa ponizila sa nama. I socijalistička internacionala pride. Sve iz najboljih namera i u želji da nam pomognu.

SPS je pokazao da ima pun kapacitet za ucenjivanje. Da i dalje ima pun kapacitet za potpuno iracionalne političke poteze. Da i dalje ne razume svet u kome živimo. Da ne zna šta je u interesu građana. Da nije u stanju da iskoristi istorijsku šansu i ruku koja im je pružena.

Nerazumno je nastaviti ovim putem. SPS-u treba dati jasan odgovor na sve što traže:
- porodica Milošević treba da odgovara pred sudom, pa ako nisu krivi, nisu - na sudu je da utvrdi
- puna saradnja sa Hagom je preduslov ulaska u Evropu - inače mislim da je sud u Hagu tragično neuspešan projekat koji se kosi sa svim pravilima - takođe mislim da se ratnim zločincima mora suditi
- nema oslobađanja Milanovića - on je osuđen
- Miloševićeva politika je bila pogubna za Srbiju i eventualni ulazak SPS-a u vladu ništa na tome ne menja
- penzije ne mogu biti 70% prosečne plate - ovo je ekonomsko samoubistvo
- stariji od 65 godina ne treba da se voze besplatno

i najvažnije:

SPS treba da prihvati da im se čini usluga i da treba shodno i da se ponašaju.

I treba im dati rok. Od 24 sata da se izjasne. Ne očekujem ništa. Već sam konstatovao da nemaju kapacitet.

Pogrešili smo. I ja sam bio za ovaj pristup. I pogrešio sam. Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im. Ali mislim da je tome došao kraj. Ovaj cirkus treba okončati odmah.

Predsednik Tadić treba još jednom da pogleda svoju najnoviju izjavu i promeni poziciju. Potrebna je nova strategija. Socijalno odgovorna vlada ???? Dajte molim vas. Treba nam vlada da nas odvede u Evropu da se spasemo od nas samih.

Potpuno je legalno da 126 poslanika u parlamentu čini vladu. Potpuno je legalno da SRS, DSS-NS i SPS-PUPS-JS naprave vladu. Potpuno je legalno da iste tri stranke preuzmu vlast u Beogradu. Potpuno je legalno i u okviru ustava i Zakona o lokalnoj samoupravi.

Tvrdim da ni jedno ni drugo nije legitimno. Legitimno je ono što žele građani. Pošto niko ne zna šta građani misle o ovoj koaliciji, jer ih o njoj niko nije ni pitao pre izbora, a niko ne zna šta su građani mislili ili nisu mislili kada su glasali, mogu samo da tvrdim da nije legitimno. Da li je ili nije legitimno možemo utvrditi samo u novom glasanju. Mislim da nam pokrajinski izbori pokazuju šta građani misle da je legitimno. Ponovo, mislim ja.

Ako zaista mislimo da ovo nije legitimno, treba raditi na obaranju ove koalicije, legalnim demokratskim sredstvima. Bez milosti. Treba nam jasan plan. I treba pobediti. Nije dovoljno učestvovati. Treba pobediti. Ako ne umete da pobedite, sklonite se.

Mnogi članovi DSS-a nisu zadovoljni. Mnogi funkcioneri DSS-a nisu zadovoljni. Komično je da sa SRS-om ispred DSS-a pregovara portparol. Aleksandar Popović od sramote ne sme da se pojavi. Tako i treba. Treba apelovati na njihovu svest. Treba pronaći načina da im savest proradi. Način postoji.

I još nešto. Napredak u Beogradu od 2000. godine do danas nije bio dobar. Nismo bili sposobni. Nismo dovoljno uradili. GSP je katastrofa. Ljudi nam ispadaju iz vozila. Zdravstvo nam je katastrofa. Školstvo nam je katastrofa. A tek urbanizam, izgradnja, građevinske dozvole, građevinske inspekcije, nelegalna izgradnja ... Opštinske službe su katastrofa. Propisi i procedure su katastrofa. Birkoratija up the wazoo. Neefikasno, skupo, bahato, nedogovorno ... Sistemske stvari nisu urađene.

I kada učestvujete u izborima, pogotovo lokalnim, prestanite sa kriminalno neozbiljnim obećanjima. To ne radi. Svi znaju da pričate gluposti.

Saša



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

florian florian 15:31 29.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Nakako mi se ovo sve već čini poznato. Zar ne beše da je tako počelo raspadanje i cepanje SFRJ?
Dokle više da mi prebacuju građani Srbije van Vojvodine da birači iz Vojvodine biraju predsednika republike kojeg oni ne žele.
Dokle više da mi prebacuju građani Srbije van Vojvodine da birači iz Vojvodine biraju sastav skupštine kakav oni ne žele.
Dokle više da mi prebacuju građani Srbije van Vojvodine da birači iz Vojvodine davši poverenje DS provociraju da Pajtić uslovljava izbor gradskih vlasti u Beogradu kakav oni ne žele.

Ko želi može da prouči rezultate majskih izbora kao i poslednjih predsedničkih izbora i moglo bi da mu bude ponešto jasnije.

Politička volja građana Srbije koji žive na teritoriji Vojvodine je drugačija od političke volje u drugim delovima Srbije.To bi prvo trebalo priznati, a onda i poštovati.Birači u drugim delovima Srbije su iskazali svoju volju na izborima. To što se ta volja nekom ne sviđa, neće ništa promeniti. Vojvodina kao lokomotiva razvoja ma nemojte .Ajde, dajte malo više slobode regionu Vojvodine, pa će možda to i postati.
Neka se u preostalom delu Srbije uspostavi vlast u skladu sa rezultatima izbora, pa neka građani Srbije sa teritorije Vojvodine i građani Srbije na preostalom delu teritorije Srbije na sledećim izborima izjasne o rezultatima postignutim na jednom i drugom delu teritorije.

Vojvodina kao regionalna zajednica sa širim ovlašćenjima bi omogućila da se politička volja i ekonomski artikuliše a to bi omogućilo lakše sledeće opredeljivanje birača.

Neka za početak Skupština Srbije da posebne garancije i olakšice za strane ulagače u Vojvodini.
Neka Skupština Vojvodine odmah nakon priliva kapitala donese zakone koji će stimulisati aktivnu imigracionu politiku, Vojvodina nikad nije bila zatvorena za imigrante.Vojvodini trebaju vredni, sposobni, obrazovani, radni,....
Lako ćemo posle s Palićem, Kamenicom, Pančevom.....
I još nešto, birači Vojvodine nisu dali blanko poverenje nijednoj stranci pa ni DS da manipuliše njihovim glasovima .Ako to učini DS bi trebalo da se potrudi da sledeći izbori ne budu baš uskoro.
Treger Treger 11:26 31.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Znat e šta najbitnije je da neko radi nešto za poboljšanje života u svom okruženju nema tog ustava i političara koji će smeti da dirne u nešto što donosi rezultate. Eto recimo bogledajte malog Bidžu iz Inđije.Prema tome Vojvodina ima najveći potencijal u svojim ljudima mada je ona pogođena najviše Slobinim ratovima jer joj se struktura stanovništva promenila i to na gore.Ali ipak imam veru u njih.I da se razumemo ja sam Beograđanin kao i moji preci mada to nije važno ali da se zna da nisam pristrasan kada pričam o Vojvodini.
Treger Treger 11:31 31.05.2008

Re: Vojvodina recepat

Sve je to jeftinije od naše skupštine koja ima 250 poslanika i svaki poslanik ima svoje osoblje pa sad vidite da li bi bilo grejanja. I to njeće praviti Jakša ima u Vojvodini ljudi koji imaju pare samo im treba omogućiti da pošteno investiraju i rade pod normalnim uslovima.To je najbitnije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:58 28.05.2008

NOVI IZBORI - HITNOOOO!!!

Posle današnje predstave na terasi iznad ZOO vrta na Kalemegdanu, NOVI IZBORI - HITNOOO!
Da ostatak Srbije, bez Vojvodine, koja je izabrala demokratski parlament sa budućom proevropskom vladom,
i bez Sandžaka, koji je takodje većinski za demokratiju i Evropu, ne postane životinjska farma, ORVELOVSKA!!!!
silver bullet silver bullet 21:20 28.05.2008

Re: NOVI IZBORI - HITNOOOO!!!

NOVI IZBORI - HITNOOO!



Kako?
nsarski nsarski 21:05 28.05.2008

Vest na B92 glasi

"Beogradom ce vladati SRS, DSS, SPS".
Preciznije bi bilo reci da ce Beogradom harati ova trojka. Cak je "haraciti" jos adekvatniji opis onoga sto ce oni raditi. A mladji ce mnogo teze sada ustupati mesto starijim licima u GSB-u, rekao bih. Tuzno.
man ray loves me man ray loves me 21:40 28.05.2008

i don't get it

izgledalo je logicno. sps sa radikalima ne dobija nista, ds im je nudio vise ministarstava. dali su beograd a zauzvrat nisu dobili nista. sve se vraca na pricu da je mihajlov zvao dacica da ga upozori na hapsenje u aferi kofer.

dil mi je izgledao dobro iz dva razloga - prvo, feelgood efekat da kazemo kostunici 'ljigavi, evo dacic nam je bolji od tebe', a drugo, izgledalo je da je ta promena prirodna, kao sto se desilo i sa hdz-om.

jednim delom jos uvek verujem da je ovo ujdurma poput tome kao predsednika skupstine, i da ovaj dogovor moze biti ponisten kad se sklopi dogovor sa ds-om na republickom nivou. bilo bi zaista jadno da ds nastavi pregovore ako srs ostane u beogradu. a opet, ako to ne uradi, potonucemo jos vise.
Ivan Marović Ivan Marović 21:44 28.05.2008

Ipak...

Saša Radulović
I treba im dati rok. Od 24 sata da se izjasne.
Ni slučajno! Kakvi rokovi, pa vreme radi za nas. Naš (kad kažem naš mislim na sve moderniste) najveći uspeh je što smo otegli ovoliko, Koštunica je hteo da zbrza Dačića odmah posle izbora, što se duže oteže to je bolje za nas. Nek sklapaju dogovore po kafanama, crvena linija je u gradskoj skupštini.
man ray loves me man ray loves me 22:29 28.05.2008

Re: Ipak...

zasto?
Saša Radulović Saša Radulović 22:32 28.05.2008

Re: Ipak...

Dogovor je već bio napravljen. Samo je izborna noć izašla mnogo drugačije nego što su očekivali. Bilo je tragikomično gledati kako jedu cipelu sve sa đonom i Toma i Voja.

Malo su se nećkali šta da rade. Pa su ipak prelomili i nastavili sa planom i pored samo 108 poslanika. Još uvek nisu sigurni zbog Rusa. Jer podršku EU neće dobiti. A kako stvari stoje, neće ni dobiti 128 poslanika.

Niko nije očekivao 39% ZES-a. Možda nije jasno iz teksta. Mislim da je demokratska Srbija odnela ogromnu pobedu na izborima. Treba biti strpljiv. Pre 4 godine ili samo pre godinu dana demokratska vlada bez DSS-a se nije mogla ni pretpostaviti. Sad smo na korak.

I dalje mislim da je rok važan. Treba izaći iz ove pasivne molećive faze u koju smo upali. Bilo je dosta. Ljudi su deprimirani. Ovaj cirkus treba prekinuti inače nam se može obiti o glavu.
sonja k. sonja k. 22:35 28.05.2008

Re: Ipak...

što se duže oteže to je bolje za nas. Nek sklapaju dogovore po kafanama, crvena linija je u gradskoj skupštini.


koja je sad to racunica?
u kafani je Dacic antinacionalni kriminalac, a u gradskoj skupstini ce biti dobri kalimero
pa kakvi su to spinovi
mene bi bilo sramota

Ivan Marović Ivan Marović 22:39 28.05.2008

Re: Ipak...

man ray loves me
zasto?

Ne znam na šta se odnosi ovo "zašto?" Žašto treba čekati? Zato što nekoga uvek možeš da oteraš u peršun, pa što da ga oteraš ranije ako možeš kasnije. Ili je pitanje zašto je crvena linija u gradskoj skupštini? E to kako kome, meni nije. Ja mislim da je Beograd zaslužio da ga malo Novosađani zajebavaju da je radikalski grad, ali mislim da je to crvena linija za DS. Njima je partija vezana za Beograd.
sonja k.
mene bi bilo sramota
I mene bi. Zato sam batalio politiku i okrenuo se video igrama.
sonja k. sonja k. 22:41 28.05.2008

Re: Ipak...

Ovaj cirkus treba prekinuti inače nam se može obiti o glavu.


naravno.
i ako se provuku ove cetiri godine po zelji DS, posle ih nema.
spinuje se besmislenim komentarima o referendumskom karakteru izbora kao i primerom crne gore.
Tadic je Milu otprilike do listova, a referenduma ce biti samo kad ga raspisu
man ray loves me man ray loves me 22:49 28.05.2008

Re: Ipak...

na šta se odnosi ovo "zašto?"

odnosilo se na zasto treba cekati - sta se time dobija. mislim, ok, moze sad ds da nastavi nesto kao fol da pregovara sa sps-om, ali izgleda da se sps vec odlucio. ne vidim da vreme nesto radi za nas.
Ivan Marović Ivan Marović 22:57 28.05.2008

Re: Ipak...

man ray loves me
odnosilo se na zasto treba cekati - sta se time dobija.
Trendovi su na našoj strani. Oni gube, zašto bismo mi bili nervozni? Što je brzo, to je i kuso. Pitanje je da li imaju dovoljno za republičku vladu? Mislim na Mordor.
Saša Radulović
Treba biti strpljiv.
Slažem se.

Saša Radulović
I dalje mislim da je rok važan. Treba izaći iz ove pasivne molećive faze u koju smo upali. Bilo je dosta. Ljudi su deprimirani. Ovaj cirkus treba prekinuti inače nam se može obiti o glavu.
Ako nekom daš rok 24 sata, odma' piši propalo. Odbiće. A to što su ljudi deprimirani, e pa kad nisu bili?
Jelena Milić Jelena Milić 09:08 29.05.2008

Re: Ipak...

dobra stvar za ekologiju sto si joj se odao in general steta za srbiju 2008 ..nije sps bio tema samo pre mesec dva, i sad je, sta i kako dalje
silver bullet silver bullet 10:02 29.05.2008

Re: Ipak...

Niko nije očekivao 39% ZES-a. Možda nije jasno iz teksta. Mislim da je demokratska Srbija odnela ogromnu pobedu na izborima. Treba biti strpljiv. Pre 4 godine ili samo pre godinu dana demokratska vlada bez DSS-a se nije mogla ni pretpostaviti. Sad smo na korak



Ne prihvatam ovakvo razmisljanje.

Pre 4 godine nije se mogla praviti vlada samo DS-a!

Ako za vas ZES nije isto sto i DS, za mene jeste. Opiljci od iste klade.

Ali pre 4 godine niko nije mogao ni da zamisli da se DSS tako lako okrene SRS-u. To bi izazvalo opste zgrazavanje i proteste. Danas je to sasvim normalno.

E, to je rezultat taktike DS-a.

Dobro po njih, lose po sve nas.

Tadic nas vozi opasnim krivinama i jos je pitanje da li cemo izvuci zivu glavu i to radi samo i samo da bi ojacao svoju stranku i unistio DSS. Zato je i Kostunica poceo da vuce ludacke poteze.

To je borba dve sujete, do unistenja.

There can be only one.
Doctor Wu Doctor Wu 10:06 29.05.2008

Re: Ipak...

Tadic nas vozi opasnim krivinama i jos je pitanje da li cemo izvuci zivu glavu i to radi samo i samo da bi ojacao svoju stranku i unistio DSS. Zato je i Kostunica poceo da vuce ludacke poteze.

au, ja sam mislio da si ti LDP-ovka.
a ti si, u stvari, DSS-ovka. i to, ono, hard core.
zbunite zavesu, ja sam se spustio.
Brooklyn Brooklyn 10:26 29.05.2008

Re: Ipak...

Tadic nas vozi opasnim krivinama i jos je pitanje da li cemo izvuci zivu glavu i to radi samo i samo da bi ojacao svoju stranku i unistio DSS. Zato je i Kostunica poceo da vuce ludacke poteze.

ako tadic napravi proevropsku vladu i u procesu sjebe DSS, on je najbolji predsednik srbije ever.
antioksidant antioksidant 11:27 29.05.2008

Re: Ipak...

ako tadic napravi proevropsku vladu i u procesu sjebe DSS, on je najbolji predsednik srbije ever

jaka mu konkurencija: MIlosevic, MIlutinovic i on.
Cudo da vec nije najbolji predsenik Srbije ever.
silver bullet silver bullet 11:35 29.05.2008

Re: Ipak...

au, ja sam mislio da si ti LDP-ovka.
a ti si, u stvari, DSS-ovka. i to, ono, hard core.
zbunite zavesu, ja sam se spustio.


Ma da, ubedili me. Konacno.
ako tadic napravi proevropsku vladu i u procesu sjebe DSS, on je najbolji predsednik srbije ever.


Da, pod uslovom da je napravi i pod uslovom da ga ne kosta previse.

Za mene je zrtvovanje Beograda vec previse.

Kompromis, da - da bi zemlja isla napred, kompromizerstvo zarad vlasti - ne.

Uvek je skuplja dara nego mera.

SPS je morao da udje u koaliciju sa ZES-om i da se udara nogama u dupe od srece, a ne da trazi nemoguce i sibicari. Ako DS prstane na takvu politiku - ne vredi nista.
Sustina je da se napokon napravi vlada koja ce sprovoditi politiku DS-a, ne DSS-a ili SPS-a, kako sada stvoje stvari, napravice istu gresku kao sa DSS-om.
man ray loves me man ray loves me 12:48 29.05.2008

Re: Ipak...

Ivan Marovic
Što je brzo, to je i kuso.

Indeed. Vidim i Alimpic deli ovo misljenje - zakazao sednicu za 14. jul. :)
Saša Radulović Saša Radulović 18:00 29.05.2008

Re: Ipak...

Brooklyn
ako tadic napravi proevropsku vladu i u procesu sjebe DSS, on je najbolji predsednik srbije ever.


Upravo tako. Svi kritičari njegove politike do sada kao da su potpuno odvojeni od realnosti. Brojevi govore sami za sebe. Nikakav dodatni komentar nije potreban. Cilj je pobediti. Cilj nije zadovoljiti nečije mokre snove o lustraciji, novim vrednostima, suočavanju ... Ne ulazite u konflikt dok niste sigurni da ćete pobediti. Cilj je pobediti i uvesti Srbiju u Evropu. Bob staza je trasirana. Treba samo sesti. Od nove vlade očekujem samo to: da sednu u bob.
Vlasta Vlasta 22:03 28.05.2008

Ja sam htela da ponudim nešto

gosn Dačiću, ako nije kasno. Ako treba koja litra krvi, tu sam. Multikulturalna, AB+, bićete zadovoljni. Samo javite, doći ću gde treba da istovarim. Pa, zato smo tu, majku mu!! A malo mi je i nedostajalo, moram da priznam. Nismo izvlačili godinama, pa se ustajala, nije to dobro.
Ako hoće još neko da učini dobro delo, možemo zajedno da organizujemo davanje krvi SPS-u u gradskim autobusima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:29 28.05.2008

Vlasto,

podržavam tvoju akciju i spremna sam da pošaljem kombijem i svoju dozu krvi. Treba dati nama dijasporičnima mogućnost iskazivanja sreće i oduševljenja.
Vlasta Vlasta 22:48 28.05.2008

Greganovič,

a koja si ti grupa? Ne znam da li će hteti da mešaju, to ti je kao sa pićima. A oni su čisti...
mariopan mariopan 23:22 28.05.2008

Re: Ja sam htela da ponudim nešto

Vlasta
gosn Dačiću, ako nije kasno. Ako treba koja litra krvi, tu sam. Multikulturalna, AB+, bićete zadovoljni. Samo javite, doći ću gde treba da istovarim. Pa, zato smo tu, majku mu!! A malo mi je i nedostajalo, moram da priznam. Nismo izvlačili godinama, pa se ustajala, nije to dobro.
Ako hoće još neko da učini dobro delo, možemo zajedno da organizujemo davanje krvi SPS-u u gradskim autobusima.

Moze , al da znas AB+ nije jeftina, retka je i mnogo vredi...pazi ja davala godinama dzabe, ne moze, sad i mi nesto da trazimo...kazi sta, imam istu krvnu grupu, dajem ne zalim
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:40 29.05.2008

Re: Greganovič,

A+
Oduvek malokrvna, ali spremna na saradnju. Šta se mora nije teško.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 08:08 29.05.2008

Re: Ja sam htela da ponudim nešto

gosn Dačiću, ako nije kasno. Ako treba koja litra krvi, tu sam. Multikulturalna, AB+, bićete zadovoljni. Samo javite, doći ću gde treba da istovarim. Pa, zato smo tu, majku mu!! A malo mi je i nedostajalo, moram da priznam. Nismo izvlačili godinama, pa se ustajala, nije to dobro.
Ako hoće još neko da učini dobro delo, možemo zajedno da organizujemo davanje krvi SPS-u u gradskim autobusima.


Lako je tebi i Jelici da nudite krv kada imate dovoljno pa se razbacujete svakog meseca.
Vlasta Vlasta 10:00 29.05.2008

Ima se, može se

Jedi više voća crvenog i budi ogromniji rodoljub. Nemož svako to, neki se boje igle, drugi se boje SPS-a. Samo hrabro.
dragan7557 dragan7557 15:00 29.05.2008

Re: Greganovič,

Jelica Greganović
A+
Oduvek malokrvna, ali spremna na saradnju. Šta se mora nije teško.

Pravi rodoljubi se uvek poznaju treba te učlaniti u SVE stranke, pa da bude ni po Baaabi ni po Amidžama.
florian florian 18:32 29.05.2008

Re: Greganovič,

Vlasto
a koja si ti grupa? Ne znam da li će hteti da mešaju


Multikulturalna i multietnička AB++. Ovi drugi plus je zbog tog što sam sifilističar. Molim stoga , budući da je oplemenjena,da se moja krv čuva samo za potrebe rukovodstva SPS-a a ne da se deli makarkome. Polazeći od tog, da kod normalnih ljudi dovodi do ludila u poodmakloj fazi ,u navedenom slučaju moglo bi se desiti da da suprotne efekte.Ako ne uspe postoji i verovatnoća letalnog ishoda, što isto rešava problem.Javite gde će biti aftobus.
Nadam se da ću na ovaj način doprineti konačnom političkom raspletu u dogledno vreme.
Dawngreeter Dawngreeter 22:19 28.05.2008

Ma da

Ko bi mogao pomisliti da je losa ideja podilaziti, hvaliti, velicati i miriti se sa SPS-om? Stvarno niko. Sad bar znamo kakvi su ti cudni SPS-ovci, ranije smo samo mogli da nagadjamo.

Zamislite samo kakav bi blam bio da sada, kada smo konacno saznali kakav je SPS, ponovo pocnu da obigravaju oko njega!
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:38 28.05.2008

Re: Ma da

Dawngreeter
Ko bi mogao pomisliti da je losa ideja podilaziti, hvaliti, velicati i miriti se sa SPS-om? Stvarno niko. Sad bar znamo kakvi su ti cudni SPS-ovci, ranije smo samo mogli da nagadjamo.

Zamislite samo kakav bi blam bio da sada, kada smo konacno saznali kakav je SPS, ponovo pocnu da obigravaju oko njega!

otvoriše nam oči:)))
jinks jinks 22:34 28.05.2008

...

Nije dovoljno učestvovati. Treba pobediti. Ako ne umete da pobedite, sklonite se.

... i to ne samo vezano za ovo o cemu ste danas pisali ... vec uopste. Zar to nije jedan od problema koalicije u najavi - miksa porazenih ekipa svih medjunarodnih i domacih utakmica pre i posle 2000. - to sto je pobeda nad bilo kojim realnim problemom za njih misaona cinjenica.

U nekom od postova uoci izbora pisalo je

Nemamo dvopartijski sistem, ali zato imamo referendum, 11. maja mi građani ratifikujemo Esespe. Ako na tom referendumu pak budemo glasali za sitnu boraniju onda se spremite za prevrtanje stomaka

... izgleda da su stomaci tek poceli da se prevrcu ...
Saša Radulović Saša Radulović 18:01 29.05.2008

Re: ...

Nije. Ovo nije o stomaku, već o pobedi. Ko nema stomak nek' radi nešto drugo.
Ivan Milošević MC2 Ivan Milošević MC2 22:37 28.05.2008

najtopliji majski dan u istoriji beograda

zato sto smo usli u PAKAO.

Sasa: potpisujem.

Jaksa: ne moze to tako za novosadjane. Kao, sada su glasali za evropske stranke i onda su ok? A sto su pre cetiri godine izglasali fasistu za gradnocelnicu, to nema veze? Sto su joj se svi slihtali, maltretirali neistomisljenike, upadali na antifasisticke skupove, organizovali neonacisticku paradu, pretili novinarima, to cemo lepo da zaboravimo???

Pa nisu se radikalski biraci naprasno odselili iz NS a evropski doselili i birali. Ne, nego su to isti ti ljudi, sa istim idejama, nego ih je udarilo po dzepu, pa su okrenuli curak!

Ne podrzavam nista od tvojih 12 predloga, nego lepo da se zamislimo, organizujemo i sprecimo Vucica i njegovog seoskog menadzera u ljubicastoj kosuljici da zasednu.
milandezz milandezz 22:41 28.05.2008

tko nece...

"Tko nece Cedu u ruku - on ce Palmu u d...!"
man ray loves me man ray loves me 22:46 28.05.2008

Re: ko nece

how bout this (uključujem i fontove): romul i rem su sisali vučicu, a mi ćemo vučiću...
sonja k. sonja k. 22:47 28.05.2008

Re: ko nece

: ))))
milandezz milandezz 23:08 28.05.2008

Re: ko nece

how bout this (uključujem i fontove): romul i rem su sisali vučicu, a mi cemo vučiću...

Citiraću de Sada: "Kako da budeš fin kad ti s digao!"
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:41 29.05.2008

Re: tko nece...

"Tko nece Cedu u ruku - on ce Palmu u d...!"

E, što se mene tiče obojica će morati sami da se poljube.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:11 28.05.2008

pogresno


Tvrdim da ni jedno ni drugo nije legitimno. Legitimno je ono što žele građani. Pošto niko ne zna šta građani misle o ovoj koaliciji, jer ih o njoj niko nije ni pitao pre izbora, a niko ne zna šta su građani mislili ili nisu mislili kada su glasali, mogu samo da tvrdim da nije legitimno.


Ne bih se slozio sa vama ovde ... Ma koliko se i meni ne svidjala vlast SRS-DSS-SPS, to je jos i pre izbora bila jedna od najverovatnijih kombinacija. I kad je DSS oborio vladu (pri tom se zalazuci za iste stvari kao i SRS) bilo je jasno da je nece ponovo praviti sa DS-om pa je varijanta sa SRS bila jedina moguca. To je i glavni razlog zasto je jedan veliki deo biraca i napustio DSS i presao na stranu ZES.

DS je isto tako jos pre izbora promenila retoriku prema SPS zato sto je po svim pokazateljima bilo jasno da bez nje nece ni moci da je naprave. Rezultati izbora su bili utoliko iznenadjujuci samo sto je SRS+DSS+SPS vecina jedva moguca (na proslim izborima su vecinu mogli da imaju SRS+DSS sami).

Prema tome ne vidim da ima smisla ovo vase o "neligitimnosti" ... postizborne koalicije se i zovu tako sto se prave posle izbora i svugde u svetu je tako ... ona grupa koja je u stanju da okupi vecinu pravi vladu - obracun sa gradjanima/biracima o uspehu te koalicije se vrsi na sledecim izborima ...

Jedino (prijatno) iznendajenje posle izbora je spremnost LDP da razumnu podrsku vladi DS+SPS. A nama samo ostaje da se nadamo da ce DS uspeti da sastavi vladu ... sa SPS ili sa delovima te koalicije - ako to ne uspe, ostadose desnicari 4 godine na vlasti ...

pozz
Saša Radulović Saša Radulović 18:07 29.05.2008

Re: pogresno

Nije pogrešno. Da ponovim: ja tvrdim da ovo nije ono što žele građani. Stoga: ja tvrdim da nije legitimno. Ja tvrdim. Da li je nešto legitimno je politička procena stvarnosti. Ako pogrešite u proceni, to vam se obije o glavu na novim izborima.

Pa ako Tadić na primer uđe u otvoren okršaj i izdejstvuje nove izbore, građani će reći da li je legitimno ili nije. Ako u tim izborim porazi drugu stranu, onda ovo što rade SRS, DSS-NS i SPS-PUPS-JS nije legitimno.
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:04 29.05.2008

...

stariji od 65 godina ne treba da se voze besplatno

eto ti ga sad... cekaj, je l' ne mogu zato sto je sps rekao 'njet' zes-u ili sta? to onaj pricip - e, pa sad ni mi necemo.
zasto se stariji ne bi vozili za 'dz'?
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:13 29.05.2008

alal vera

domacine.

jedino mislim da bi starijima trebalo dozvoliti da se voze bespaltno. autobusi idu i bez njih, a oni su suvise istraumirani i trebalo bi im dati makar nesto, kao znak paznje. meni je mnogo zao srpskih penzionera.
antioksidant antioksidant 07:38 29.05.2008

Re: alal vera

Dejan Stanković
domacine.jedino mislim da bi starijima trebalo dozvoliti da se voze bespaltno. autobusi idu i bez njih, a oni su suvise istraumirani i trebalo bi im dati makar nesto, kao znak paznje. meni je mnogo zao srpskih penzionera.

Da ne bude zabune - starijima je i sada omogucen besplatan prevoz (koliko kapiram - predlaze se spustanje granice sa 70 na 65)

Право на бесплатан превоз имају следеће категорије путника:
Без легитимације ГСП ''Београд'' (без обзира на место становања на територији Србије):
1. Деца до 7 година старости
2. Униформисани полицајци
3. Униформисани војници на редовном одслужењу војног рока
4. Корисници који су то право стекли на основу Савезних и Републичкох прописа (Носиоци: ордена ''Народног хероја'', ''Партизанске споменице 1941.године'', борци народно-ослободилачких и револуционарних ратова, носиоци одликовања и сл.), под условом да имају одговарајућу легитимацију издату од надлежног органа којом доказују свој статус.




Са легитимацијом ГСП ''Београд'' (за лица која су стално настањена на територији града Београда или у насељима кроз која пролазе возила ГСП "Београд''):
1. Труднице
2. Лица старија од 70 година
3. Ратни војни инвалиди и мирнодопски војни инвалиди са 50-100% инвалидитета
4. Цивилни инвалиди рата са 50-100% телесног оштећења

5. Инвалиди рада услед последице несреће на послу и професионалног обољења са 70-100% телесног оштећења
6. Деца до 18 година која лично примају сталну социјалну помоћ на основу решења надлежног центра за социјални рад уз Потврду да су редовни ученици
. Уживаоци породичне инвалиднине по основу палог борца у оружаним акцијама после 17. августа 1990. године, и то:
7. Деца палих бораца редовни ученици основних и средњих школа и редовни студенти виших школа и факултета;
8. Брачни другови и родитељи палих бораца који нису у радном односу.
9. Слепа лица и њихов пратилац
10. Инвалидна лица која примају стални додатак за туђу негу и помоћ
11. Лица оболела од дечије парализе и плегије
12. Лица оболела од мишићне дистрофије и хемофилије
13. Лица оболела од мултиплекс склерозе и аутизма
14. Лица умерено, тешко и вишеструко ометена у развоју.


Saša Radulović Saša Radulović 19:15 29.05.2008

Re: alal vera

I meni je žao penzionera. O tome sam nadugo i naširoko pisao.

Ali ovo je čista demagogija. Ne može se sistem socijalne zaštite prosipati po javnim ili bilo kojim drugim preduzećima, bio to GSP ili Beogradske toplane.
man ray loves me man ray loves me 19:28 29.05.2008

Re: alal vera

14. Лица умерено, тешко и вишеструко ометена у развоју.

Krkobabicu, vraze, vec si se vozio dzabe...
yzma yzma 00:26 29.05.2008

mlak povetarac

Ja upravo tako to kapiram, nikome SPS ne cini uslugu ako udje u vladu sa DS.
Mozda ovaj narod brzo zaboravlja, mozda nije mnogo ni bistar, ali SPS-u se vidi kraj, kao i DSS-u, kao sto i SPO ne moze da predje cenzus itd. u varijanti sa SRS i DSS oni samo gube, asimilirace ih na ovaj ili onaj nacin.
da ne duzim.
Mislim da bi naj postenije bilo da ZES ponudi SPSu pricu tipa "ok, jel ste se reformisali, jel ste progresivni, pa do j.ja, ajde vi lepo onda u koaliciju i nemate nista od toga (ministarstva, ustupke itd...)
nema da sklapate koalicije lokalno sa nekim drugim, kratko receno "sedi 'di si ni za gdi si nisi"
nego imate lepo 4 godine sa nama u vladi da dokazete kako ste stvarno toliko gotivni kolko pricate, podrzavajte nase predloge, ajde da zavrsimo to sa hagom itd.. pa ako uspemo nesto za 4 godine, lepo vama lepo nama, pa ponovo da vidimo gde je ko, onda mozemo da pricamo o tome da dobijete neko ministarsko mesto. i tacka. Uzmi ili ostavi 24 sata, wzdra dovidjenja"

Mislim da bi ta varijanta bila super za DS (malo da pokazu kicme, mozda cak i povrate nekog glasaca sebi)
SPS bi zaista (da se razumemo ja iskreno ich ne verujem u reformisani SPS, al ajd' for the sake of conversation) mogao da dokaze da se reformisao

a ovo osstalo sve je taaaaaaako mlako, da vec pocinje da biva stvar dobrog (tj. loseg) ukusa na ovu vrucinu ponasati se tako.
pozdrav i preporuka
Markonio Markonio 00:36 29.05.2008

Penzije

Saša Radulović
- penzije ne mogu biti 70% prosečne plate - ovo je ekonomsko samoubistvo


Prosečna neto plata u Srbiji za april mesec ove godine je bila 32.562 dinara.
70% od toga je 22.793 dinara.
Ako smatrate da je to mnogo, recite onda koliko smatrate da je (ekonomski) isplativ iznos penzije?
50%, odnosno 16.281 din? Da li je to dovoljno za normalan zivot jednog penzionera?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:02 29.05.2008

Re: Penzije

Markonio
Saša Radulović
- penzije ne mogu biti 70% prosečne plate - ovo je ekonomsko samoubistvo


Prosečna neto plata u Srbiji za april mesec ove godine je bila 32.562 dinara.
70% od toga je 22.793 dinara.
Ako smatrate da je to mnogo, recite onda koliko smatrate da je (ekonomski) isplativ iznos penzije?
50%, odnosno 16.281 din? Da li je to dovoljno za normalan zivot jednog penzionera?

ma nije stvar u tome. nego neće da bude. bilo bi super da je 120 posto.
to je obećanje ko leba za 3 dinara. i ulja za 11. tolko realno.
al ljudi vole da čuju i da poveruju.
Markonio Markonio 02:14 29.05.2008

Re: Penzije

Exitus Letalis

ma nije stvar u tome. nego neće da bude. bilo bi super da je 120 posto.
to je obećanje ko leba za 3 dinara. i ulja za 11. tolko realno.
al ljudi vole da čuju i da poveruju.


Zato i pitam, koliko je onda realan i ekonomski nesamoubistven iznos penzije?
Jer ako je nemoguce penzioneru dati 20.000 dinara, koliko je onda moguce?
Sudeci po nacinu i intezitetu na koji je domacin ovog bloga komentarisao, mogu da pretpostavim da se realna cifra (po domacinu) svakako krece ispod 15.000 dinara, a to je, slozicete se, izuzetno malo novca.
antioksidant antioksidant 07:52 29.05.2008

Re: Penzije

Markonio

Prosečna neto plata u Srbiji za april mesec ove godine je bila 32.562 dinara.70% od toga je 22.793 dinara.Ako smatrate da je to mnogo, recite onda koliko smatrate da je (ekonomski) isplativ iznos penzije?50%, odnosno 16.281 din? Da li je to dovoljno za normalan zivot jednog penzionera?


Razlika izmedju 22,793 dinara i 16 281 dinara (70% plate i 50% plate) je 6,512. Ukoliko se povecaju penzije do dostizanja trazenog prosecnog nivoa, razliku ce isplacivati budzet ( i sada 40% ide iz budzeta jer je fond prazan)

U Srbiji ima oko 1 500 000 penzionera.Na mesecnom nivou bi fond morao da se dotira iz budzeta sa dodatnih 9,768,000,000 dinara tj 117,216,000,000 dinara na godisnjem nivou.( da bi bilo lakse - to je 1,447,111,111 eura godisnje). Tih para nema. I nije ih moguce naci.

Jedini nacin da se dostigne da prosecna penzija bude 70% prosecne plate jeste da plate budu daleko manje. Daleko, daleko manje. Jer kada padaju plate, padaju i prihodi budzeta. Pa onda opet nedostaje para za penzije. I da bi se sistem odrzao - potrebno je da plate budu oko nule. A penzije tada mogu biti i 100% plate.

Nije sporno da su penzije male. Sporno je obecavati ovakve stvari


KafaJeGotova KafaJeGotova 12:06 29.05.2008

Re: Penzije

Markonio
Exitus Letalis

ma nije stvar u tome. nego neće da bude. bilo bi super da je 120 posto.
to je obećanje ko leba za 3 dinara. i ulja za 11. tolko realno.
al ljudi vole da čuju i da poveruju.


Zato i pitam, koliko je onda realan i ekonomski nesamoubistven iznos penzije?
Jer ako je nemoguce penzioneru dati 20.000 dinara, koliko je onda moguce?
Sudeci po nacinu i intezitetu na koji je domacin ovog bloga komentarisao, mogu da pretpostavim da se realna cifra (po domacinu) svakako krece ispod 15.000 dinara, a to je, slozicete se, izuzetno malo novca.

ne, domacin ovog bloga samo odgovara na pitanje socijalno odgovorne drzave kroz sps koji je tu ideju banalizovao kroz ove 3, 4 stavke. zato je i domacin bloga rekao 'ne' kao odgovor sps-u... nismo valjda pomislili da ce vlada srbije biti stvarno socijalno odgovorna vlada. ovo su sve lazni izbori i dileme i obecanja...
penzije jesu izuzetno male i to je fakat problem drzave. ali u srbiji se problemi ne resavaju prema idejama, principima i vizijama, nego prema partijskoj matematici. zato je, po meni, i besmislen taj deo teksta domacina bloga.
Doctor Wu Doctor Wu 12:13 29.05.2008

Re: Penzije

Pijem kafu al' sam dijabola
penzije jesu izuzetno male i to je fakat problem drzave.

E, samo kad je tebi sve jasno.
KafaJeGotova KafaJeGotova 12:19 29.05.2008

Re: Penzije

Doctor Muuuu

Muuu, muuu muu mu muumuu muu muuuuuuuu.

o, dr muuuuu, sta je?! :)
to je tvoj maksimum prozivke? ajde, mozes ti bolje...
Doctor Wu Doctor Wu 12:26 29.05.2008

Re: Penzije

Pijem kafu a sad i mučem
o, dr muuuuu, sta je?! :)
to je tvoj maksimum prozivke? ajde, mozes ti bolje...

nema potrebe, za tebe je i ovo dovoljno.
Saša Radulović Saša Radulović 19:11 29.05.2008

Re: Penzije

Još da savladate da nije pitanje ekonomske isplativosti i vaših i mojih želja, već pitanje ekonomske održivosti.

A kako mislim da bi trebalo, možete pronaći ovde:
Poreska reforma
Reforma penzionog sistema
itd
http://blog.b92.net/arhiva/blog/252
man ray loves me man ray loves me 19:30 29.05.2008

Re: Penzije

U Srbiji ima oko 1 500 000 penzionera.

nemoguce. koliko ima stanovnika, koliko radi?
antioksidant antioksidant 20:04 29.05.2008

Re: Penzije

nemoguce. koliko ima stanovnika, koliko radi?

malo manje od 2 miliona zaposlenih
zato i puca PIO fond (premalo zaposlenih po penzioneru)
man ray loves me man ray loves me 20:07 29.05.2008

Re: Penzije

otkud toliki penzioneri? kako je moguce da ima jednak broj ljudi od 20 do 60 i od 60 nadalje?
Dawngreeter Dawngreeter 20:19 29.05.2008

Re: Penzije

Otud sto svaki normalan omladinac bezi iz ove ludnice cim stigne.
antioksidant antioksidant 20:19 29.05.2008

Re: Penzije

kako je moguce da ima jednak broj ljudi od 20 do 60 i od 60 nadalje?

malo manje od 2 mio zaposlenih, ne svih izmedju 20 i 60
a ima i penzionera mladjih od 60
ovo su sve grube cifre (pricam ih iz glave) ali verujem da je moguce proveriti na netu negde
gordanac gordanac 20:50 29.05.2008

stanovništvo

stanovništvo
2005
Укупно / Total 7440769
Мушки / Males 3618040
Женски / Females 3822729

Procenat radnog stanovništva:
2005
Укупно / Total 66,89 %
Мушки / Males 68,25 %
Женски / Females 65,59 %
1) Становништво радног узраста обухвата мушко и женско становништво старо 15-64 године, процењено средином године. До 2002. године обухваћено је женско становништво старо 15-59. /
The population of working age covers males and females aged 15-64, which was estimated in mid-year. Up to 2002, covered are females aged 15-59.
Radno stanovništvo po polu:
2005
Укупно / Total 4991743
Мушки / Males 2476986
Женски / Females 2514757
1) Процењено становништво радног узраста обухвата мушко и женско становништво старости 15-64 године. До 2002. године, обухваћено је женско становништво старости 15-59 година.
Процене се односе на средину године посматрања. / Тhe estimated population of working age covers males and females aged 15-64. Up to 2002, covered are females aged 15-59.
Zaposlenost, ukupna:
2004 - 2050854 (i muškarci i žene)

Republički zavod za statistiku Srbija
Popis stanovništva 2002
Treger Treger 19:12 31.05.2008

Re: Penzije

Moj predlog za penzije je jednostavan. Poznato je da je od pezionerskih para dosta toga napravljeno pa mislim da bi bio red da se to reguliše recimo ovako:
Auto put Beograd - Niš je napravljen uz pomoć penzionog fonda u iznosu od 30% (podaci nisu precezni pišem ih samo radi pojašnjenja), molim lepo onda neka od naplate putarine u penzioni fond ide 30% zarede(profita) . I tako redom za sve što je napravljeno koliko ste uložili tolika vam je zarada i gotovo. Pa to je isto kao i ovo sa koncesijom. Ne treba penzionerima ili starima ništa džabe. Oni su ulagali (nije dobrovoljno ali nije ni bitno) i mogu da žive od svoga ulaganja dostojanstveno. Ne treba uopšte da opterećuju budžet. Ovako država ih opljačkala i sad joj predstavljaju teret.
Saša Radulović Saša Radulović 11:16 01.06.2008

Re: Penzije

A da li ste napravili računicu tog vašeg predloga? Ne može: podaci su radi pojašnjenja. I šta ako prihodi od putarine jedne godine ili jednog meseca padnu? Ili ako troškovi održavanja porastu?

Složićete se, da bi predlog bio ozbiljan, mora se napraviti ozbiljna računica i projekcije.
Jelena Milić Jelena Milić 11:02 29.05.2008

dugo se nakanjujem

da pocnem kod vas ozbiljnije da polemisem, jer mi se cini da treba da imate nekad dobre poglede, a nekad mi se opet kosa digne na glavi od vase pausalnosti

onaj prethodni post o ldp koji je "oteo' liberalno od nas ostalih mi se uopste nije svideo ni u sustini, ni u tajmingu, ni u maniru. skoro da mu je pristajao naslov ovog posta, toliko je to bila "kvalitetna' kritika ldp.

i sa ovim dole imam jedan principijelan problem.
puna saradnja sa Hagom je preduslov ulaska u Evropu - inače mislim da je sud u Hagu tragično neuspešan projekat koji se kosi sa svim pravilima - takođe mislim da se ratnim zločincima mora suditi


hag jeste dosao kao instrument saznanja da onda kad je uspostavljen nije bilo volje ni mogucnosti da se na drugom mestu sudi za ratne zlocine, pre svega pred domacim sudovima. nista na svetu nije savrseno, pa ni nacin ustrojstva haga, ALI ZAMISLITE REGION SA SVIM ZOCINCIMA KOJE HAG JESTE PROCESUIRAO I ZATVORIO NA SLOBODI. zamislite region bezx svih potresnih svedocenja koje smo culi!

Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im.


ovo je prilicno netacno i kontradiktorno u odnosu sto ste nedavno, pogotovo u odnosu na stav, pisali o ldp. ali je indikativno. nisam sigurna da su ds namere bas bile najbolje kad je pre izbora eliminisao vrlo brutalno ldp. ldp je dosta ranije od ds dosao KONACNO na to da se mora saradjivati sa ds.

mislim da je ldp vrlo jasno, rukovodstvo i zvanicninici ne pojedinacni cheer leaders ovde, rekao pod kojim uslovima i kako i zasto podrzati SPS. mislim da je ds, i tu se sad slazem sa vama, preterao poslednjih nedelju dve, i otisao mnogo dalje od onoga sto bi se moglo shvatiti kao pragmatizam zarad nekih ciljeva poput nastavka eu integracija.

aleksandar popovic i ljubav koju mu izjavljivo djilas u utisku nedelje su posebna tema. pogledajte izjave tog coveka o ruskoj politici 2007/08 ( autokratija, na to mislim ne na rusiju u nacelu, ruse, kulturu..) pogledajte mu odnos prema jedinstvenoj rusiji...etc...hello, njega sramota??? losa taktika.

no, bitno je da sad i vi uvidjate koliko je ldp ipak bitan i koliko ima potencijala, pogotovu u saradnji sa ds.
KafaJeGotova KafaJeGotova 12:13 29.05.2008

Re: dugo se nakanjujem

mislim da je ldp vrlo jasno, rukovodstvo i zvanicninici ne pojedinacni cheer leaders ovde, rekao pod kojim uslovima i kako i zasto podrzati SPS.

ovde mislim da nije bas dosta jasno rekao, pogotovo ceda u poligrafu. ali, to je stvar policarenja koje ja najcesce ne razumem bas najbolje.
ali se za ostalo slazem. pogotovo o pausalnosti autora kod analiza...
Jelena Milić Jelena Milić 12:21 29.05.2008

to kafa

ja obicno uzimam sajt LDP kao najmerodavnije mesto za to sta je stav LDP:))

inace, o ovoj dobronamernosti DS, pa jad videcemo oko formiranja vlasti na opstinama gde to zicer mogu sa ldp da urade, da li ce

dakle, evo sta kaze ldp o sps i podrsci ds meni dovoljno jasno



Čedomir Jovanović
Da Srbija pođe evropskim putem

Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović izjavio je nakon današnjih konsultacija da je zadovoljan razgovorom sa predsednikom Srbije Borisom Tadićem i da se nada da će se ispuniti želja građana iskazana 11. maja da se smeni vlada Vojislava Koštunice i da se krene u obavljanje evropskih poslova.

"Liberalno demokratska partija podržava listu 'Za evropsku Srbiju' i očekuje da predsednik Tadić da pravo imenovanja mandatara toj listi", izjavio je Jovanović novinarima posle sastanka sa predsednikom Srbije.

On je dodao da LDP vrlo jasno gleda na obaveze te liste i poslanika u republičkom parlamentu.

"Dobili smo podršku građana za ostvarenje dva cilja - jedan je smena vlade Vojislava Koštunice i zaustavljanje SRS u dolasku na vlast, a drugi je obavljanje evropskih poslova, koji prate reformsku politiku u Srbiji", objasnio je Jovanović.
On je rekao da je za LDP u ovom trenutku najvažnije formiranje parlamentarne većine koja bi sprečila ostanak Koštunice i dolazak radikala na vlast.

"Očigledno je da je takvu parlamentarnu većinu moguće formirati jedino kroz koaliciju DS i SPS", naglasio je on.

Jovanović je istakao da LDP "ne vidi prostor za sebe u takvoj koaliciji, ali vidi puno prostora za podršku i saradnju sa DS ukoliko bi takva koalicija bila ostvarena".

"To znači da moramo pokazati dovoljno razumevanja za položaj DS i u Beogradu i u Republici, ali i za naše birače koji su glasali za politiku koja se ne može ostvariti u apsolutnoj meri, niti se o njoj može razgovarati kao o politici koja ima mesta u koaliciji između LDP i SPS", rekao je lider LDP-a.Jovanović je dodao da je SPS, stranka koja je ostala bez Miloševića i koja je talac njegovih vrednosti.

"Stav LDP zavisiće od spremnosti SPS da nešto konkretno uradi u našem društvu i promeni", istakao je on i dodao da je "SPS za LDP danas manje zlo".
U delegaciji Liberalno demokratske partije bili su predsednik LDP Čedomir Jovanović, potpredsednik LDP Nenad Milić, potprededsednica LDP Nataša Mićić, predsednica Političkog saveta Vesna Pešić i predsednik Socijaldmekoratske unije Žarko Korać.



antioksidant antioksidant 12:25 29.05.2008

Re: to kafa

U delegaciji Liberalno demokratske partije bili su predsednik LDP Čedomir Jovanović, potpredsednik LDP Nenad Milić, potprededsednica LDP Nataša Mićić, predsednica Političkog saveta Vesna Pešić i predsednik Socijaldmekoratske unije Žarko Korać.

E pa ti imas info i iz prve ruke.
Zato ti sve tako jasno

KafaJeGotova KafaJeGotova 13:02 29.05.2008

to jelena

ok, ldp sajt da, ali poligraf ipak gleda mnogo veci broj ljudi nego sto cita ldp sajt. i oni su preuzeli 'manje zlo' floskulu :)) jasna mi je nacelno ta podrska ds-u, ali to je tako klizav teren zbog koalicije sa sps-om da mislim da tu treba biti direktan, konkretan i dosledan. nekako to posmatram kao zatvorska kazna i pokajanje za sps. ako pocinilac ne pokaze priznanje krivice, odgovornost i pokajanje, nema tu osnove za rehabilitaciju. nema iole dobre osnove za start. sto se i pokazalo kao istinito.
Jelena Milić Jelena Milić 13:10 29.05.2008

Re: to jelena

nisu samo politicke stranke te koje treba da rehabilituju ili ne...osnova nema jer je vec 2008 a neke se stvari nisu desile...okolnosti, razni su odgovorno etc,...

mi sad mozemo da pricamo da je ds ovo a ldp ono ( pri tome hvala na pitanju nemma problem da kazem sta mi s eu politickom, strateskom ili taktickom smislu kod ldp ne svidja takodje)

al kako su su karte/glasovi pali, pod uslovom da DS ima upper hand i da se maldic....i sve ostalo sto sam napisala u being ivan maljkovic...

ja sam bila za

Saša Radulović Saša Radulović 19:05 29.05.2008

Re: dugo se nakanjujem

Jelena Milić
da pocnem kod vas ozbiljnije da polemisem, jer mi se cini da treba da imate nekad dobre poglede, a nekad mi se opet kosa digne na glavi od vase pausalnosti ...


The feeling is mutual. Ovaj komentar vam je i paušalan i snishodljiv. Da vam odgovorim u tonu: od kako ste me lepo zamolili da kod vas više ne svraćam, mnogo ste napredovali i od promotera jedne stranke postali analitičniji i spremni i za poneku kritiku njihovog delovanja.

Osim ovog početka, drago mi je da ste se uključili. Pristojno neslaganje i razmena argumenata je zadovoljstvo. A sad malo o suštini onoga što ste rekli: pretpostavljate stvari koje nisam rekao i interpetirate stvari kako ih nisam mislio.

Što se Haga tiče, na primer ovo što rade sa Šešeljem je kriminalo za svakoga ko misli liberalno, kome su ljudska prava važna i ko veruje u pravnu državu. A od Šešelja mi se okreće utroba, jer je antiteza svega u šta verujem. Principe je najteže braniti kada vam ne idu u korist. Ali sud mora: "beyond a resonable doubt" i moraju dobiti priliku za svoju punu odbranu, i mora da postoji zakon po kome sude, i zakon, a ne pravilnik, o radu suda koji ne može da donosi sam sud, i ne mogu se pravila menjati u sred priče, i ... Hag ne zadovoljava ni minimum standarda da bi se zaista zvao sudom. Ovo nema nikakvo opravdanje, pa ni to koje ste naveli. Ne može ovako. Sećanje na zločine će izbledeti za određeni broj godina, i ostaće samo to da je jednom bio formiran jedan kvazi sud koji nije zadovoljavao ni minimum standarda da se zove sud. Mislim da je ovo kriminalno posebno sa stanovišta žrtava zločina.

Ja ne uviđam da je LDP bitan. LDP bi mogao postati bitan. Treba im reforma. Posebno reforma poimanja politike. Naime treba da postanu POLITIČKA STRANKA koja se bori za vlast i pridobijanje biračkog tela. Šta su sada, zaiste ne znam. O tome sam već sve rekao što sam imao u postu koji ste pomenuli. A ostatak stoji u Ivanovim postovima. Sve po mom mišljenju, što i ne mora značiti mnogo.

Problem sa radikalima nije što su radikali. Problem je što ništa ne znaju. Problem je što ništa nisu naučili pa bi opet sve isto. Isti problem je i sa SPS-om. Uopšte me ne interesuje da li i dalje misle da je Milošević bio odličan državnik i dobar drug. Ili da li oni misle da je Mladić heroj ili ne. Ili misle da se pare zaista zarađuju gajbicama. Interesuje me samo da li sa njihovom podrškom možemo ostvariti cilj odlaska u Evropu. Ako je odgovor da, onda nemam dilemu da treba sa njima. Zbog toga sam i pohvailo LDP. Ko nema stomak treba da radi nešto drugo. Cilj nije prevaspitavanje SPS-s i Ivice Dačića, cilj je ulazak u Evropu.

Nije DS eliminisao LDP. LPD je eliminisao sam sebe. Opet po mom mišljenju. I kad kažem da je Tadić pogrešio, mislim to samo sa jedne tačke gledišta: pre nego što nešto ponudite, morate promisliti da li ćete uspeti i ostvariti dogovor. Samo sa te tačke gledišta, ova kalkulacija je pogrešna. Mislim da se sa SPS-om ne može ostvariti ono što je naumio. Ako Tadić ipak uspe u svojoj nameri, ili pak izdejstvuje nove izbore, onda je i ovaj put bio u pravu. Samo pobeda se računa. Od učestvovanja nikakve koristi.
Jelena Milić Jelena Milić 20:06 29.05.2008

Re: dugo se nakanjujem

wow, lepo mislite o sebi :) mislim ono od kad ste mi vi rekli da treba da kritikujem ldp or whatever, ja sam analiticnije :)) dodje mi da vam napisem sta sam o istima pricala jos kao GSS pre dve tri godine :)) svesno sekuci granu na kojoj sedim, a zarad nekih visih ciljeva principa, no nebitno :))

LDP je btw usao u pralament u prvom pokusaju! kao ni hag nista nije savrseno, al da su stranka-jesu. treba imati odbore, izdrzati tri izbora zaredom, ponovo uci u parlament, etc....svaka cast, skidamakapu. a sve moze bolje pa i ldp, naravno.


slazem se da je ovo oko seselja problematicno, i uopste se nisam ustezala da o tome javno govorim kao ni oko haradinajeve presude. no i dalje mislim da je cost benfit analiza daleko na strani tribunala i da bi region bez tribunala bio zastrasujuce nestabilan i dan danas.

za razliku od vas mislim de je jako bitno sta misle o Mladicu! takodje jako je bitno sto su radikali osim sto i dalje obozavaju maldica, i dalje radiklni, sto se mene tice do mere da drzavni tuzioc treba da deluje, jer javno tvrde da su hrvati vestacka tvorevina. to sto pojma nemaju mi je u ovom kontekstu marginalno.

vi ste internso orijentisani ne ideoloski ma kako se postavljate, vas zanima ostvarenje nekog cilja po svaku cenu, mene ne. mislim da to i nije svrha poltiike. to radi mafija i kriminalci, to po svaku cenu, no matter what. mene zanima da se nesto ostvari sa odredjenim principima na mestu. vase i moje poimanje liberalnog u 21 veku je JAKO JAKO RAZLICITO. za nekog ko hag vidi kao mehanizma krsenja ljudskih prava, odnos prema maldicu i tome da li sps ili ne ima pozitivan ili negativan stav o tome je krajnje diskutabilan.


dakle, ekonomski rast se moZe ostvariti i u tajvanu, i u maleziji, mogao je i kod pinocea, mene zanima demokratizacija i ekonomska stabilnost i napredak, ta kombinacija.


Sećanje na zločine će izbledeti za određeni broj godina, i ostaće samo to da je jednom bio formiran jedan kvazi sud koji nije zadovoljavao ni minimum standarda da se zove sud. Mislim da je ovo kriminalno posebno sa stanovišta žrtava zločina.


ovo je blago receno skandalozno. na osnovu cega vi tvrdite da ce secanje na zlocine izbledeti? mozda kod vas? ima nas kod kojih nece, a verujem ni kod bliznjih zrtava. da jeste mozda se bake i deke koje su se secale ustaskih zlocina ne bi uplasile tudjmanove politke? ma i retorike i simbolike, i to je bilo dovoljno. a jesu, i to sa ralozlogom, jer ih nije demantovao na pravi nacin.

dalje, hag jeste kvazi sud samo u kontekstu toga daje medjunarodni sud, da nema svoje organe gonjenja ( veliki problem), i da jeste POLITICKA tvoreviona jer je i SB UN politicka tvorevina. kao i svaki medjunarodni sud uostalom, cije se ustrojstvo bitno razlikuje od unutrasnjih sudova.

PS sad sam se tek setila da smo vec imali jedan bliski susret :)) svaka cast vrlo malo ljudi je uspelo da me $#@%$E^& do te mere da zamolim razvod :))

ajd mi sad ko SPs da kazemo pocnimo dijalog ispocetka , sta cu,starim, postajem meksa :))

PPS uvek sam u kampanjama naklonjenija LDP nego kad prodju izbori. d aste bili pomniji videli bi da i u kampanji umem da kazem sta mi se ne svidja, tipa batic, beba etc...no takvi biseri su nedovoljni da me pokolebaju, jer ldp genralno zastupa politiku gss koju sam i dalje cenim. pa tako i ldp. personalana resenja i neki propusti dodju i odu, vrednosti ne.

PPPS i dalje mislim da je vrlo nepoliticno bilo od LDP u sred pregovora o sastavu vlada traziti da "prizna" poraz, do mere da je bilo da se covek pita sta ima iza toga






Saša Radulović Saša Radulović 20:46 29.05.2008

Re: dugo se nakanjujem

Skandalozno? Zaista se morate odkačiti od ovakvog tumačenja stvari. Morališete i smarate sa tim.

Neke stvari su činjenice. Komentar se ne odnosi ni na mene ni na vas, već na protok vreme. Neće sećanje izbledeti ni kod mene ni kod vas, ni kod cele generacije koja ima direktna iskustva. To se ne zaboravlja. Ali kroz jednu ili dve generacije, bez obzira da li se to vama ili meni sviđalo ili ne, sećanje na same zločine će izbledeti. I ostaće ovo što sam rekao, a to je zaista tragično.

Razumem da je po vama Hag više u plusu nego u minusu. Ovo ne bi smelo. Morao bi biti samo u plusu. Meni se ne čini da je više u plusu upravo iz razloga koji sam pomenuo. Ja efekte pomirenja ne vidim. Ona video traka streljanja pokazana na televiziji je učinila više od celog Haga da nam pokaže šta je sve rađeno u naše ime i kako "heroji" pucaju prestravljenoj deci u leđa.

Ja razumem šta vas zanima, zanima i mene. Ono što izgleda ne možete da savladate da za to treba vreme. Radite na silu. I LDP takođe. I GSS je takođe. I čitava NGO scena. I hteli bi jedno pre drugog, a ne može. Trebaće nam generacija možda i dve suočavanja. Iščuđavate se ljudskoj prirodi, takvoj kakva je. Skandalozno vam je da su ljudi takvi kakvi su i da je potrebno vreme. Zaista, dosta moralisanja. Ljudi svuda u svetu su takvi. I Amerikanci, i Nemci, i Francuzi, i Hrvati, i Mađari, i...

I ponovo krajnje nekorektno poređenje sa mafijom i kriminalcima. Ne opravdava cilj svako sredstvo. Niti vaša želja za boljim opravdava vašu naivnost. Liberalno nema veze sa tim što govorite. Ljudi imaju pravo i slobodu da misle i govore gluposti. Vi bi preki sud i verbalni delikt. Ako ne možete bez ovoga, ako ne možete da ne izvrćete rečeno i pronalazite "dokaze" da sa sagovornikom nije sve u redu, bolje da prekinemo.

Meni je interesanto da razgovaram sa ljudima koji drugačije misle jer jedino tako mogu nešto novo da naučim. Ako ništa, čovek upozna uglove gledanja drugačije od svojih sopstvenih.
pufna pufna 15:16 29.05.2008

dodatak

Aleksandar Popović od sramote ne sme da se pojavi.

A.P. je srcani bolesnik i u bolnici je.
Brooklyn Brooklyn 15:34 29.05.2008

Re: dodatak

A.P. je srcani bolesnik i u bolnici je.

da, da uvek su u bolnici when push comes to shove....a nije bio u bolnici kad je trebalo da se guzi u fotelji.
man ray loves me man ray loves me 15:48 29.05.2008

Re: dodatak

another one bites the dust zahvaljujuci kostunici...
Doctor Wu Doctor Wu 16:02 29.05.2008

Re: dodatak

da, da uvek su u bolnici when push comes to shove....a nije bio u bolnici kad je trebalo da se guzi u fotelji.

ma svi su oni isti. foteljaši.
man ray loves me man ray loves me 21:38 29.05.2008

Re: dodatak

"nikom nije bilo žao
mislili su da je zao"
Brooklyn Brooklyn 14:26 30.05.2008

Re: dodatak

evo, izaso iz bolnice pa batrga:

Izjava Olivera Dulića da je DS odlučila da više neće sarađivati sa DSS-om, dok je na njenom čelu Vojislav Koštunica predstavlja odluku i izbor DS-a, saopštio je danas danas potpredsednik DSS-a Aleksandar Popović.

"DSS prima k znanju da je DS prekinula sa nama svaku saradnju i organi stranke će odlučiti pod kojim uslovima će biti moguće obnoviti bilo kakvu saradnju sa DS-om", rekao je Popović.

On je naveo da će "prekid saradnje potrajati, jer su Koštunicu legitimni organi stranke izabrali da vodi DSS naredne četiri godine".

izvor
Maksa Maksa 15:42 30.05.2008

Re: dodatak

On je naveo da će "prekid saradnje potrajati, jer su Koštunicu legitimni organi stranke izabrali


Baš vala - organi.

shefonja shefonja 16:45 29.05.2008

baneta za selektora !

vratite baneta ivkovica,mozda vas izvuche iz bedaka :)
diktatura demokratijata !!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana