B92 Blog    Članovi    Nebojša Milenković    DELA GOVORE: poziv na rušenje ustavnog poretka

Nebojša Milenković
22:05
SRE
28
MAJ

DELA GOVORE: poziv na rušenje ustavnog poretka

1865607651478e6f2aca4cc528954303_extreme.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U intervjuu listu Blic Uslov SPS: Kraj progona porodice Milošević od srede 28.maja potpredsednik SPS-a Milutin Mrkonjić izjavio je sledeće:

Mi tražimo realizaciju našeg programa. I nisu nam bitna dva ili 18 ministarstava, već samo ko je u stanju da realizuje program koji imamo. Međutim, preduslov bilo koje priče za nas je da prestane progon porodice Milošević i da se oslobodi Dragoljub Milanović.

Navedenom izjavom visoki funkcioner reformisane Socijalističke partije Srbije pozvao je na nepoštovanje sledećih odredbi važećeg Ustava Republike Srbije:


Члан 142.
Судска власт је јединствена на територији Републике Србије.
Судови су самостални и независни у свом раду и суде на основу Устава, закона и других општих аката, када је то предвиђено законом, општеприхваћених правила међународног права и потврђених међународних уговора.


Члан 145.
Судске одлуке се доносе у име народа.
Судске одлуке се заснивају на Уставу, закону, потврђеном међународном уговору и пропису донетом на основу закона.
Судске одлуке су обавезне за све и не могу бити предмет вансудске контроле.
Судску одлуку може преиспитивати само надлежни суд, у законом прописаном поступку.


Члан 149.
Судија је у вршењу судијске функције независан и потчињен само Уставу и закону.
Сваки утицај на судију у вршењу судијске функције је забрањен.


Podsećajući na (u ovom slučaju nebitnu) činjenicu da je u pisanju i donošenju aktuelnog Ustava učestvovao i pomenuti gospodin i njegova partija, pitanje je šta će povodom navedenog preduzeti nadležni organi. Opet u skladu sa sledećom odredbom Ustava Republike Srbije:

Члан 156.
Јавно тужилаштво је самосталан државни орган који гони учиниоце кривичних и других кажњивих дела и предузима мере за заштиту уставности и законитости.
 


Ukoliko reakcija nadležnih organa izostane pitanje koje se, prirodno, nameće jeste: da li će privilegija nepoštovanja Ustava ubuduće važiti i za ostale građane Republike Srbije.





Komentari (83)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vlasta  22:13 28.05.2008
Preporuka: 1

Samo

#Link  Replika: 30
koliko i do sada, ni manje, ni više. Naš ti je Ustav kao živ organizam. Menja se i prilagođava, po potrebi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  22:16 28.05.2008
Preporuka: 1

Re: Samo

Btw. pitanje s kraja teksta je, naravno, čisto retoričke prirode...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlasta  22:46 28.05.2008
Preporuka: 0

Re: Samo

Ma, znam, izvini, samo sam ironična, iz očaja valjda. Slažem se, naravno, sa tobom. I iskreno ne mislim da su uskoro moguće neke promene.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  22:52 28.05.2008
Preporuka: 1

Re: Samo

Slažem se, naravno, sa tobom. I iskreno ne mislim da su uskoro moguće neke promene.

Kako nisu?! A evropski Palma!?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  22:53 28.05.2008
Preporuka: 2

Re: Samo

Slažem se, naravno, sa tobom. I iskreno ne mislim da su uskoro moguće neke promene.


U Parizu pada kiša - a i ovde bi mogla uskoro...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vlasta  22:55 28.05.2008
Preporuka: 2

A da...

umalo zaboravi...jevropski Palma. Malo je falilo da se SVI navuku na priču. Prosto neverovatno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
romantic  23:18 28.05.2008
Preporuka: 2

Re: Samo

... i reformisani drug Suvakovic, sinoc na STB, ko nije gledao, ne moze da se preprica, a i ne mogu da se nerviram ponovo. Prolece je, a ja zivim u Srbiji... Jel to nastalo, bese, pre 16 godina?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  23:24 28.05.2008
Preporuka: 0

Re: Samo

Kako nisu?! A evropski Palma!?!


kada udjemo u EU i Palma ce postati gradjanin EU. Bitno je da za sada Palma nije ovan:

http://blog.b92.net/text/3087/Poziv%20na%20nasilje%2C%20ovan%20i%20veverice/
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  23:26 28.05.2008
Preporuka: 1

Da se podsetimo...

... i reformisani drug Suvakovic, sinoc na STB
Mislite na ovog:


Položaji i zloupotrebe
VREME 534, 29.mart 2001.

U ponedeljak 26. marta, Okružni sud u Beogradu odredio je jednomesečni pritvor Urošu Šuvakoviću (visokom funkcioneru Socijalističke partije Srbije), Milošu Lončaru (bivšem direktoru Diplomatskog stambenog preduzeća), Danilu Pantoviću (kapetanu policije i bivšem generalnom sekretaru saveznog ministarstva inostranih poslova) – svi oni osumnjičeni su da su učestvovali u zaključenju ugovora kojim je SPS protivpravno za 300.000 dinara stekao vlasništvo nad rezidencijom u Užičkoj 32.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
romantic  23:32 28.05.2008
Preporuka: 3

Re: Da se podsetimo...

eog, tog... ispljuva covek sve zapadne politicare i posle 2 minuta kaze da se SPS zalaze za evropske vrednosti. A i obavestio nas je da nije bilo kradje na izborima 1996. i 2000., nego smo to sve mi slagali. i, molim Vas, skinite mu sliku, dosta je bilo sinocnjih sat vremena mazohizma gledajuci ga
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  23:34 28.05.2008
Preporuka: 1

Re: Da se podsetimo...

Slika nije "za ukras" nego da se podsetimo.
Ali ako baš ne možete da podnesete neću vas mučiti - tj. skinuću...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
romantic  23:38 28.05.2008
Preporuka: 1

Re: Da se podsetimo...

ma ok... veliki sam ja esteta, nije sve u delima :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  00:21 29.05.2008
Preporuka: 1

Moj APSOLUTNI favorit!

Vreme, Izjava nedelje:

Otkuda nekom ideja da Dačić danas treba više da se stidi
i distancira od Miloševićevog nasleđa
nego Tadić od Đinđićevog?

Đorđe Vukadinović, politički analitičar ("Politika"



Jedan je Đoka!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  00:28 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: Moj APSOLUTNI favorit!

Nebojša Milenković
Vreme, Izjava nedelje:

Otkuda nekom ideja da Dačić danas treba više da se stidi
i distancira od Miloševićevog nasleđa
nego Tadić od Đinđićevog?

Đorđe Vukadinović, politički analitičar ("Politika"

Jedan je Đoka!

Ovo se moze okarakterisati samo jednom recju: degenerik. Da je rekao samo "distancira", pa da ispadne satro neki pseudo-analiticarski-relativizatorski mrsomud. Ovako, valjda jedino posledice povecane radioaktivnosti od nuklearnih proba i mutacije kao posledica vecih kolicina radioaktivnog cezijuma, kalijuma-40 i kobalta-60 u atmosferi, mogu objasniti nastanak takvog "uma".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  00:34 29.05.2008
Preporuka: 0

A evo i nje:

Mirjana Marković: Vratiću se ako ne bude progona

BEOGRAD, 03.01.2008.
- Supruga bivšeg predsednika Srbije i SRJ Slobodana Miloševića, Mirjana Marković izjavila je ekskluzivno za "Večernje novosti" da bi mogla da se vrati u Srbiju tek kada bude bila sigurna da neće biti žrtva političkog progona."Mogu da se vratim kući samo onda kada budem sigurna da neću biti predmet političkog progona, kome sam izložena već pet godina. Tom progonu sam bila izložena još od 5. oktobra 2000, ali sam ga delila sa mužem i manje mi je bio težak", rekla je Markovićeva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  00:43 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: A evo i nje:

e bre milenkovicu, nemoj sad pre spavanja, ja i onako iamam neki osecaj momenta- ko Drago, samo malo veshtichije, da se majchica vraca.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  00:50 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: A evo i nje:

Angie,

pa da spremamo svecani docek, ono zastavice i ostalo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  00:56 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: A evo i nje:

ono zastavice i ostalo?


nego, bedzevi, majce,...mada bi nam vishe odgovarale mgarace kapice.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  00:58 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: A evo i nje:

mada bi nam vishe odgovarale mgarace kapice


da sa usima i obavezan cvet u kosi,

dal je moguce da mi o ovome raspravljamo, koja strava, a juce sam bas uzivala u pricama o Rovinju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  01:12 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: A evo i nje:

dal je moguce da mi o ovome raspravljamo, koja strava


meni to lichi na one gusare iz Pirata sa Kariba, koji plove na onom brodu shto zaranja u more, pa su mutirali sa podvodnim svetom u nove organizme- da bi ziveli, mora da im se izvdai srce, koje se chuva u kovchezicu, pa sad, mozda ga nadje i neko pre njih.=tako smo mi svi mutirani u simbiozi sa svom tom prljavshtinom, a bez srca za normaln zivot. Kada se srce vrati vlasniku- nestane i onog veshtachkog dela drugog organizma koji ga kontrolishe.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lale Gator  01:46 29.05.2008
Preporuka: 0

Da se podsetimo...

romantic
... i reformisani drug Suvakovic, sinoc na STB, ko nije gledao, ne moze da se preprica, a i ne mogu da se nerviram ponovo. Prolece je, a ja zivim u Srbiji... Jel to nastalo, bese, pre 16 godina?




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  08:14 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Moj APSOLUTNI favorit!

Nebojša Milenković
Vreme, Izjava nedelje: Otkuda nekom ideja da Dačić danas treba više da se stidi i distancira od Miloševićevog nasleđa nego Tadić od Đinđićevog?Đorđe Vukadinović, politički analitičar ("Politika"Jedan je Đoka!


kakvo smrad
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  08:57 29.05.2008
Preporuka: 3

Re: Moj APSOLUTNI favorit!

tipa zasto bi se nemci distancirali samo od hitlera mogu i od vili branta...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bladerunner  09:38 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: Moj APSOLUTNI favorit!

Ma meni je ovaj Vukadinovic toliko bez veze da ga cak i ne slusam. Pokusala sam jednom i stvarno ne mogu nikako da ga definisem drugacije nego da je --totalno bez veze
ne mogu cak ni da pobesnim na ono sto trtlja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  11:33 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: Da se podsetimo...

Lale Gator
romantic
... i reformisani drug Suvakovic, sinoc na STB, ko nije gledao, ne moze da se preprica, a i ne mogu da se nerviram ponovo. Prolece je, a ja zivim u Srbiji... Jel to nastalo, bese, pre 16 godina?






Potpuni idiorizam je rečenica Šuvakovića (uz prigodno likovanje)
"treba GlEDATI šta je čovek rekao....."Ko ovog apara'čika ono što neko kaže se gleda a slušanje kao funkcija valjda služi za mirisanje. Intelektualni nivo brojeva cipela za bebe je izgleda ili karakteristika politikanskih Praktikanata ili je nivo Srbije zbilja takav da se Gleda šta ko kaže, a sluša kako trava raste..
Čoveku se da mnogo oprostiti ali da nezna čemu služi koji organ je potpun moronizam.

Palma je bio mali kad je Šopen svirao pa mu zato nije svirao na uvce (Sašin blog) skoro da je manji idiotizam od ovoga.
Uz katasrofalan jezik sa naglascima kojima i Nišlije i Piroćanci mogu da zavide iole normalan čovek se pita da nije možda zalutao u kovinsku ludnicu.
dragan7557
20 maj 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zanka  14:33 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Da se podsetimo...



Na prvom rocistu u sudu protiv Dragoljuba Milanovica,advokat ,g.Borovic je trazio od prdsedavajuceg veca da doticni gospodin bude udaljen iz sudnice.Zbog cega,ni do danas nismo uspeli da saznamo,niti je ikad bilo reci o tom udaljavanju niti je ikad pozvan za svedoka.

Sve je ovde moguce.

Zanka Stojanovic
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
milandezz  15:29 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Da se podsetimo...

Potpuni idiorizam je rečenica Šuvakovića (uz prigodno likovanje)
"treba GlEDATI šta je čovek rekao....."Ko ovog apara'čika ono što neko kaže se gleda a slušanje kao funkcija valjda služi za mirisanje. Intelektualni nivo brojeva cipela za bebe je izgleda ili karakteristika politikanskih Praktikanata ili je nivo Srbije zbilja takav da se Gleda šta ko kaže, a sluša kako trava raste..
Čoveku se da mnogo oprostiti ali da nezna čemu služi koji organ je potpun moronizam.

Palma je bio mali kad je Šopen svirao pa mu zato nije svirao na uvce (Sašin blog) skoro da je manji idiotizam od ovoga.
Uz katasrofalan jezik sa naglascima kojima i Nišlije i Piroćanci mogu da zavide iole normalan čovek se pita da nije možda zalutao u kovinsku ludnicu.

http://www.matica.hr/vijenac/vij210.nsf/AllWebDocs/PeroKvrgicSTILSKEVJEZBE
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vojtila  17:26 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Da se podsetimo...

Ufff...

Cemu moja zelja da vidim ovo?!
Sto rece Canak nece biti bolje dok sudstvo ne pocne da radi svoj posao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  17:41 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: A evo i nje:

mozda milutin mrkonjic hoce samo na foru da je ``navuce`` da dodje. e kada dodje onda ce je uhapsiti! )
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  20:06 29.05.2008
Preporuka: 0

''reformisani'' Bajatović

Treba li podsećati na izjavu reformisanog Dušana Bajatovića iz decembra 2007. godine koji u TV emisiji objašnjavajući je sada neophodno utvrditi odgovornost svih onih koji su Miloševića nezakonito poslali u Hag. I da će svi koji su u tome učestvovali morati da plate: "Jedan od njih je već platio glavom!", misleći na Đinđića.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  22:19 30.05.2008
Preporuka: 0

Re: Moj APSOLUTNI favorit!

ne mogu cak ni da pobesnim na ono sto trtlja
*novo


Joooooj, blago tebi.A ja gledam i pizdim.Ne mogu da se distanciram.To je stvarno moja stvar, do duse.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gonzo  22:54 28.05.2008
Preporuka: 1

Verbalni delikat

#Link  Replika: 9
Nije nista prekrsio time sto zahteva nesto protivzakonito.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  22:57 28.05.2008
Preporuka: 0

Re: Verbalni delikat

Nije nista prekrsio time sto zahteva nesto protivzakonito.

Sigurni ste u to što pišete!?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  23:08 28.05.2008
Preporuka: 1

Re: Verbalni delikat

Ko da je to vest kada neko prekrsi neki zakon, ta hajte molim vas, vest bi bila da je neko od njih ispostovao neki zakon.

A legitimno je da traze sta hoce, ionako to nece dobiti, oni samo treba da potpisu papir da se neko dokopa vlasti, bilo ko....sa jedne strane nude im milione i stanove, kola (DS) a sa druge im obecavaju da ce Slobu da puste na Slobodu (DSS).....pa ja tu vidim samo laz ne vidim nista drugo...oni se nadmudruju ali i nadlaguju i ko ce koga prevariti to ce se samo PARAMA meriti, onako privatno, ne javno..i ne vidim cemu uzbudjenje. Oni ne mare za Miru, oni nas samo plase ko mecku resetom da samo vise para izmame...nista od toga nece biti, samo ce neke bitange da se obogate.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  00:23 29.05.2008
Preporuka: 3

Re: Verbalni delikat

Gonzo
Nije nista prekrsio time sto zahteva nesto protivzakonito.

Teorijski je to tacno. Ali bas me zanima da li biste isto to rekli da je doticni izjavio da trazi otvaranje koncentracionih logora, uvodjenje smrtne kazne, obavezno kloniranje ljudi, ukidanje prava glasa zenama ili neku slicnu anti-ustavnu odredbu? Hajde, iskreno. A kao sto je *njihov* najdrazi pravnik Ratko Markovic svojevremeno objasnjavao u svih 34174830037812846739 srpskih medija (kad se smenjivao Panic ili Cosic, zaboravih), kod povrede Ustava bitna je BILO KAKVA povreda, ne postoji "velika" ili "mala" povreda tog najviseg pravnog akta.

Samo sto je pamcenje u Srbiji redje od platinskih metala; blize nam je doba Sv. Save i cara Lazara nego doba zlodela nacional-socijalistickih "legalista".

(Plus sto implicirana osuda svake vrste "verbalnog delikta" nije ni izdaleka neka velika demokratska tekovina. Neke vrlo pametne zemlje imaju itekakve zakone o verbalnom deliktu: npr. nije potrebno licno izgraditi gasne komore i dobaviti Zyklon-B - dovoljno je "verbalno" negirati holokaust da odete u zatvor. I dobro je sto je tako.)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gonzo  00:38 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Verbalni delikat

Ali bas me zanima da li biste isto to rekli da je doticni izjavio da trazi otvaranje koncentracionih logora, uvodjenje smrtne kazne, obavezno kloniranje ljudi, ukidanje prava glasa zenama ili neku slicnu anti-ustavnu odredbu?


Prvo, ne mogu se sve ove stvari porediti. Zahtev za vracanje smrtne kazne je sasvim normalan, toga ima u mnogim zemljama. Drugo, anti-ustavan ne znaci i da je zahtev los, nepravedan, anticivilizacisjki, diskriminatorski itd. Na primer (hipoteticki), ako je u ustavu navedeno da kralj ima apsolutnu moc, sasvim je normalno da ce opravdan zahtev o ogranicenju vlasti biti antiustavan. Pa prakticno svi progresivni zakoni su nekad poceli kao antiustavni.
A otvaranje konc-logora se ipak ne moze porediti sa zahtevom da se odustane od krivicnog gonjenja Milosevicevih. Mislim, moze svako da trazi sta hoce, toga ima svugde i ne treba tome pridavati paznju.
Ovde je slucaj specifican, zato sto se time uslovljava ulazak u vladu. A sta biste vi rekli da je doticni zatraziju amnestiju za Miloseviceve? (Ovo lepse zvuci, a svodi se na isto)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  00:43 29.05.2008
Preporuka: 2

Re: Verbalni delikat

amnestiju za Miloseviceve?

...ili amneziju za sve nas...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Artur Dent  06:25 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Verbalni delikat

Gonzo
Nije nista prekrsio time sto zahteva nesto protivzakonito.

Postoji nekakav termin "podstrekivanje", zar ne? Dozvoljeno je pozivati na promenu zakona, ali mi se cini da bi ovde tuzilac koji zeli da tera mak na konac nasao neke elemente krivicnog dela. Naravno, tek kada i ako samo delo bude izvrseno. I sasvim je u redu upozoriti na to podstrekivanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:01 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Verbalni delikat


Ovde je slucaj specifican, zato sto se time uslovljava ulazak u vladu. A sta biste vi rekli da je doticni zatraziju amnestiju za Miloseviceve? (Ovo lepse zvuci, a svodi se na isto)


Ovo je ili namerno neznanje ili namerno brkanje baba i žabetina.

Odluka o prekidu krivičnog gonjenja je u nadležnosti drugog stuba vlast (izvršna zakonodavna i sudska) a pravni formalizam je još oštriji jer:
Amnestira se kažnjenik za već počinjeno delo (ne dovodi se u pitanje postojanje dela itd)
Prekid službenog gonjenja isključuje postojanje krivičnog dela sa svim posledicama ovakve odluke.
Pa prakticno svi progresivni zakoni su nekad poceli kao antiustavni.


A ovo je potpuno proizvoljna izjava na nivou "treba gledati šta je čovek rekao" dok se pri tom gledanju stvara utiska da je fam Milošević progonjena politički a ne krivično, pošto je u pitanju krivična a ne politička odgovornost svaka diskusija u političkom okviru je isključena a zahtev SPS bi veštom advokatu pružio sve argumente za zabranu političkih aktivnosti ove Stranke ako bi došlo do procesa.
dragan7557
29 maj 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:19 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Verbalni delikat

Teorijski je to tacno.

Poštovani Milane,

ovo čak ni teorijski nije tačno jer je u domenu sakcijonisanja navođenja na zločin ili navođenja na kršenje zakona i ustavnog poretka pa prema tome sam pokušaj navođenja na zlo u modernom pravu ne dozvoljava "teoretisanje".

(Plus sto implicirana osuda svake vrste "verbalnog delikta" nije ni izdaleka neka velika demokratska tekovina

Ovo je već drugo pitanje a osuda verbalnog i misaonog delikta i nije produkt demokratije kao ni mnoge druge pozitivnosti koje demokratija bez ikakvog prava protura, potura i/ili svojata namećući tako svoj lažan imidž "boraca" za pravdu, pri tome prikrivajući imanentne nesposobnosti svog političkog menadžmenta u administriranju države.
dragan7557
29 maj 2009
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:24 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Verbalni delikat Erata

sakcijonisanja

Erata
treba da stoji sankcionisanje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kuki  23:14 28.05.2008
Preporuka: 0

Kako ono bese?

#Link  Replika: 0
Kako ono bese po Mihajlovu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  23:21 28.05.2008
Preporuka: 5

rusenje cega?

#Link  Replika: 2
Meni stvarno nije jasno zasto se danas svi kao nesto cude, pa su iznenadjeni pa se pozivaju na zakone i ustave
Taj mister pony koji jedva ceka da mu stignu Mira i Marko i da oslobodi Milanovica je to uvek mislio i uvek isto govorio.
U cemu je sad problem? Danas smo se naprsno setili da ga kaznjavamo, prozivamo, zgrazavamo
Juce kao nije bio Mrkonjic, bio je Kennedy sta li?
On je samo dosledan svojim i politickim principima svoje partije. Decenijama takoreci. Za razliku od drugih
Dobar ti je naslov. Dela govore.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ssvetlana  00:21 29.05.2008
Preporuka: 2

Re: rusenje cega?

Pa jest' u pravu si, osto covek na istom nivou! A ima i posebne potrebe!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  20:08 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: rusenje cega?

Dobar ti je naslov. Dela govore.

Naravno da govore - btw. naslov je pozajmljen, to je bio slogan Mrkonjićeve kampanje na poslednjim izborima za predsednika Srbije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  23:58 28.05.2008
Preporuka: 2

A ko je rekao...

#Link  Replika: 0
Navedenom izjavom visoki funkcioner reformisane Socijalističke partije Srbije prekršio je sledeće odredbe važećeg Ustava Republike Srbije:


... da je SPS reformisana partija?!
To je potpuna glupost i valja biti jako naivan da poverujes u neku reformu SPS-a.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  00:34 29.05.2008
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 0
Поуздано се зна да је власт одувек једина моћ која расте употребом, због чега људи и теже да је освоје и упорно је чувају кад је стекну. То је занат који се најлакше научи и никад не заборавља. Вештини владања памет не смета , али јој није неопходна; власти је неопходна воља да потчињава. Ако се користи у добре сврхе, чега је било у људској прошлости, носилац власти посмртно се награђује славом. Али слава Периклових поданика никад није достигла славу Тиберијевих следбеника. Власт може бити прљав или крвав посао, а може бити, што је најчешће, и прљав и крвав. Ако није ни једно ни друго, што се ретко догађало, и не заслужује пажњу историчара и писаца

А моје време власти ту пажњу заслужује јер је то било време када су људи на власти веровали да почиње срећна будућност човечанства. Власт су освојили они који су до тада били потчињени. Док је нису освојили најтврђе су веровали у њену праведност, а кад су је приграбили, поверовали су да она даје право на све и да се њоме може све."
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  00:51 29.05.2008
Preporuka: 0

Vrh, bate...

#Link  Replika: 11


Izbori su na velika vrata u nišku politiku vratili Mileta Ilića, nekadašnjeg prvaka socijalista, koji kaže za „Blic“ da će SPS biti neizbežna karika u lancu niške vlasti.
- Mi ćemo biti deo vlasti u Nišu i zato očekujem da ću biti gradonačelnik Niša.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  00:54 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vrh, bate...

strava, ali moram da primetim brkove....kako on jede...mora da mu curi hrana po brcicima

grozno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Maksa  01:09 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: Vrh, bate...

strava, ali moram da primetim brkove....kako on jede...mora da mu curi hrana po brcicima


Ma nije to pravo. On je negde čuo da Socijalizam (ono prvo "S" u SPS) ima veze sa Marksizmom, i hteo je da se iskaže u partiji tako što će da liči na Marxa, i stavio masku. A mangupi koji su mu je uvalili mu nisu rekli da je to Groucho Marx maska.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  01:18 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vrh, bate...

Eto koga ce Nis da gleda, mada i BGD ima svog lepotana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  01:27 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: Vrh, bate...

Mile Ilić, poznat je po tome što je svojevremeno Slobodana Miloševića predložio za Nobelovu nagradu (književnost ili mir) i telegrafisao mu da u Nišu opozicije nema "i neće je bude". Saznavši za rezultate lokalnih izbora u Nišu novembra 1996. Ilić je autor jedne od najbizarnijih izbornih krađa u našoj novijoj istoriji. Kako svom omiljenom predsedniku nije smeo da izađe na oči odlučio da izbore falsifikuje ne mareći čak ni za boju olovke (crno preko plavog, zeleno preko crvenog...).

Građane Niša koji su 78 dana protestvovali protiv njegove izborne krađe nazivao je fašistima da bi potom, zbog isuviše ocigledne krađe na izborima 1997. čak bio (očito privremeno) isključen iz SPS-a.

U postpetooktobarskom periodu radio kao direktor Balkanskog centa za izučavanje lokalne samouprave a poslednjih sedam godina i kao profesor Pravnom fakultetu u Kosovskoj Mitrovici gde predaje upravno pravo i politički sistem...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  01:27 29.05.2008
Preporuka: 1

Niko kao Bane!

Niški odbor SPS-a iz tog vremena poznat je i po Ilićevom saradniku Branku Todoroviću, čuvenom Bata Banetu pekaru ─ inače tadašnjem potpredsedniku gradske vlade. Kao predsednik biračkog odbora sa biračkog mesta u školi Nikola Tesla u Nišu Bata Bane je tada odneo džak sa glasačkim listićima. Bane je tada prvi u medijima detaljno opisivao na koje sve načine su se odvijale izborne krađe (po njegovim tvrdnjama SPS je tajno raspolagao sa dvadesetak hiljada glasačkih listića viška). Nakon što ga se partija odrekla Bane je tada pričao i o tome kako je SPS tada na kampanju i izborne radnje SPS-a otišlo nekoliko miliona nemačkih maraka. Branko Todorović jedini je kod nas kojem se sudilo za krivično delo izborne krađe – odlukom krivičnog veća Opštinskog suda u Nišu kojim je predsedavala Snezana Milošević, Bata Bane je oslobođen optužbi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  01:31 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vrh, bate...

Nebojsa,

Hvala na ovoj kratkoj (ali sasvim dovoljnoj) biografiji. Znaci sad bi i on mogao da bude taj reformisan.
uh...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  01:33 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Niko kao Bane II!

Dug put do pravde Nišlije Ivana Ilića i posle demokratskih promena u Srbiji

Pretučen, slavljen pa zaboravljen

Pretukli ga batinaši "Bata Baneta", a nepravedni sud ga oterao u inostranstvo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  01:34 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vrh, bate...

Znaci sad bi i on mogao da bude taj reformisan.

Nikad se ne zna...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lale Gator  01:55 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vrh, bate...

Nebojša Milenković

Izbori su na velika vrata u nišku politiku vratili Mileta Ilića, nekadašnjeg prvaka socijalista, koji kaže za „Blic“ da će SPS biti neizbežna karika u lancu niške vlasti.
- Mi ćemo biti deo vlasti u Nišu i zato očekujem da ću biti gradonačelnik Niša.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:30 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vrh, bate...

Palilula
strava, ali moram da primetim brkove....kako on jede...mora da mu curi hrana po brcicima

grozno


Jok, LOJ od ovčetine zbog početka Jagnjijade dans.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  22:30 30.05.2008
Preporuka: 0

Re: Vrh, bate...

Eto koga ce Nis da gleda, mada i BGD ima svog lepotana.

Jes vala, a i onaj Smiljko im je bio bas super.Taj Nis bas najeba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pidola  01:02 29.05.2008
Preporuka: 0

...

#Link  Replika: 1
sta to novo i mrkonjic i sps govore?
zar nisu to i juce pricali?
sad treba da se cudimo,zasto?
zato sto nam neki pricaju kako s sps-om mozemo u evropu?
mozda,al neku samo njima znanu evropu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:36 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: ...

zar nisu to i juce pricali?


"Juče"

Mrkonjić : 100.000 stanova u Beogradu koji su odavno započeti biće završeni za ŠEST meseci ako mi dođemo na vlast.

E sad da vidimo beše li to u " u izbornoj groznici" Autor mudrolija Koštunčić Mihai(j)lov ili će čarolija izgubiti moć.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Moj Tvoj  01:08 29.05.2008
Preporuka: 1

Veće su šanse

#Link  Replika: 1
da će nas porobiti Nemci, nego da će Srbijom jednom vladati proevropske partije. I tako će nas porobljene Švabe streljati. I opet su veće šanse da će oni tako nasumice sa šmajserima eliminisati više socijalista nego mi, mirno s glasačkim listićima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Palilula  01:21 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Veće su šanse

Eto gde smo se rodili, moja zemlja nepresusni izvor iznenadenja (uglavnom neprijatnih). Taman mislim gotovo, ne ide dalje tako, kad ono.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
MilosP  02:18 29.05.2008
Preporuka: 0

Ustav

#Link  Replika: 0
Ukoliko reakcija nadležnih organa izostane pitanje koje se, prirodno, nameće jeste: da li će privilegija nepoštovanja Ustava ubuduće važiti i za ostale građane Republike Srbije.


Nije baš jasno gde ti ovde vidiš nepoštovanje ustava. To što je Mrkonjić rekao je viša poruka poštovaocima lika i dela njegovog dragog predsenika SM, da oni u ovim pregovorima o vladi nisu zaboravljeni. Nije mi jasno kako ova izjava može da se podvede pod ijednu tačku ustavnih članova koje si citirao. Ako bi se ovakvim izjavama bavili "nadležni organi", puno bi posla imali, a o slobodi govora u Srbiji bi moglo samo da se sanja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trinidad Tobagović  09:18 29.05.2008
Preporuka: 3

hm

#Link  Replika: 3
E da se pustilo 5.10. Džoa Bageristu da ode na Dedinje i izvuče govna napolje, da ih veže lancima za bager i vuče ih po celom gradu, ne bi danas Mira Marković iz Rusije kukala na "užasan politički progon kojem je izložena". Ne bi bila baš lepa scena ali da se to na vreme uradilo, ne bi nam danas Dačići, Krkobabići i Mrkonjići kenjali. Da se upalo u DB i da su ih rasturili a dosijee razbacali po ulici i spalili, kao što su Rumuni uradili sa Sekuritateom.
Ne bre, mi nismo slobodni. Taj 5.oktobar je bio samo predstava za pučanstvo. A bagerista je bio krenuo na Dedinje ali ga je zaustavio crni Hamer. 500 godina Turaka nas je poništilo kao ljude.

I niko neće čuti jad ni vapaj -
Niti će ganuti bol pjanu gospodu...
Seljače, goljo, ti si prah na podu,
Tegli i vuci, i u jarmu skapaj!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  12:14 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: hm

Mira Marković iz Rusije kukala

Pa jel' jos Madona KA {NI}BALISTICKIM nastupom treba da joj pozeli WELCOME na sred USCA u septembru ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:44 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: hm

avemarija
Mira Marković iz Rusije kukala

Pa jel' jos Madona KA {NI}BALISTICKIM nastupom treba da joj pozeli WELCOME na sred USCA u septembru ?


Nije isključeno Sulejman Ugljaninu (poternica Interpola izdata od Srbije) prostrt tepih da izađe iz aviona i ode u svoj deo prćije uz pratnju izaštitu Organa vlasti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:56 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: hm

E da se pustilo 5.10. Džoa Bageristu da ode na Dedinje i izvuče govna napolje


Sagradili bi oni i bolje i starije Dedinje for ever and ever and............... Only you make me happy fo ever.
Du bist alles was ich habe auf dem welt meine seeeele und meine leiche, ohhh. Dedinje a posle zna se, kad tad Aleja Velikana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
WoO  12:05 29.05.2008
Preporuka: 0

Međutim, preduslov bilo koje priče za ....

#Link  Replika: 0
...nas je da prestane progon porodice Milošević...


Neka se vrate ako imaju muda.Ionako ih niko ne juri sada jer su pod zastitom Rusije, a da se vrate u Srbiju nece nikada, pa taman da Mrkonjic bude premijer, a Dacic predsednik.Da su cisti pred zakonom i narodom ne bi bezali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  12:33 29.05.2008
Preporuka: 0

Čemu čuđenje?

#Link  Replika: 3
Za par meseci, bićemo ubeđeni da su Mira i mali Marko ustvari nevine žrtve jednog surovog režima.

Srećom po njih i počivšeg Slobodana, novi (P)princip višegodišnjeg saborca završio je stvar 12.marta 2003. godine uz podršku velikog broja novih-starih poštovalaca porodice Milošević.

Srećom po njih, i počivšeg Slobodana, biće izvršeno "nacionalno pomirenje" kako reče Predsednik, svi će biti abolirani - da ova zemlja okrene konačno novi list - žrtve ko hebe (copyright JJ Beba).

Ne damo Bambilend! Ne damo Bambilend! Ne damo bambilend!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:47 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: Čemu čuđenje?


Ne damo Bambilend! Ne damo Bambilend! Ne damo bambilend!

Bambilend je večiti i neodvojivi deo Diznilenda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  16:41 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Čemu čuđenje?

A sve to zato sto nije bilo Lustracije ODMAH . I ja ne mislim da je 2000. pobedio Narod , nego je Narodu Dozvoljeno da Pobedi . I dan danas sve sto se desava nema blage veze sa Demokratijom , nisu sad slucajni natpisi o Nikitovicu kao novom Direktoru BIA... Sad je lako pametovati , ali ja se samo secam da je pocetkom '90 .tih onaj bivsi DB mocnik Rade Markovic na Aerodromu bio Head Master , da nisi ko covek tj putnik mogao da sletis s zapadne strane sveta a da ne delujes sumnjivo ,i ti i kofer . I onda kao citas o Siriji gde svako svakog spijunira zarad Drzave , pa ni Srbija nista manje nije denuncijatorska zemlja . I nista od nas ne zavisi , Lustracija 2000. je mogla oznaciti mali pocetak...IA Kostunica tada nije to dozvolio. I on i ostareli Analfabetski Akademici i nelustriran db , vojska , Kurta ,Murta i evo gde smo ... Ponovo na putu za Bambilend .A Milosevicev unuk jos malo pa ce u pubertet .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:25 29.05.2008
Preporuka: 0

Re: Čemu čuđenje?

avemarija
A sve to zato sto nije bilo Lustracije ODMAH . I ja ne mislim da je
2000. pobedio Narod , nego je Narodu Dozvoljeno da Pobedi . I dan danas
sve sto se desava nema blage veze sa Demokratijom , nisu sad slucajni
natpisi o Nikitovicu kao novom Direktoru BIA... Sad je lako pametovati
, ali ja se samo secam da je pocetkom '90 .tih onaj bivsi DB mocnik
Rade Markovic
na Aerodromu bio Head Master , da nisi ko covek tj putnik
mogao da sletis s zapadne strane sveta a da ne delujes sumnjivo ,i ti i
kofer . I onda kao citas o Siriji gde svako svakog spijunira zarad
Drzave , pa ni Srbija nista manje nije denuncijatorska zemlja . I nista
od nas ne zavisi , Lustracija 2000. je mogla oznaciti mali pocetak...IA
Kostunica tada nije to dozvolio. I on i ostareli Analfabetski Akademici
i nelustriran db , vojska , Kurta ,Murta i evo gde smo ... Ponovo na
putu za Bambilend .A Milosevicev unuk jos malo pa ce u pubertet .

Sve je tacno osim boldovanog. RM i dalje vlada tajnim sluzbama, zajedno sa stanisicem, frenkijem i svojim alter egom (da li ih je ikad iko video u istoj prostoriji?) Radetom Bulatovicem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ioOoi  13:01 29.05.2008
Preporuka: 0

Pa ok

#Link  Replika: 0
da prestane progon- nećemo ih proganjati , ali ako se dokaže krivica po zakonima ćemo im suditi. A što se tiče Milanovića.Može i to da se ispuni Mrkonji. Poslaćemo MIlnanoviću popa da se ispovedi i da tako zasluži carstvo nebesko i slobodu i spasenje duše. A što se tiče kazne- mora se ispoštovati da tamo ostane do isteka iste. I to je to.Problem rešen.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Super Stupid  17:22 29.05.2008
Preporuka: 0

tumačenje ustava

#Link  Replika: 5
Možda bi mogao da nam protumačiš da li su poziv na rušenje ustavnog poretka
i izjave koje su se mogle čuti iz tabora ovih što su kao za evropsku Srbiju da se neće poštovati
izborna volja građana ako se napravi koalicija SRS - DSS - NS - SPS - PUPS - JS?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  20:11 29.05.2008
Preporuka: 1

Ne mogu (da komentarišem)...

Ne bih mogao!

Baš kao što ne bih mogao da komentarišem ni izjave tipa da je 1993. Đinđić možda trebao da napravi vladu sa SPS-om...
Jednostavno ne vidim razlog ni potrebu da na ovu temu više bilo šta komentarišem...
Odoh lepo tetki da dam lek...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:24 29.05.2008
Preporuka: 1

Re: tumačenje ustava

Super Stupid
Možda bi mogao da nam protumačiš da li su poziv na rušenje ustavnog poretka
i izjave koje su se mogle čuti iz tabora ovih što su kao za evropsku Srbiju da se neće poštovati
izborna volja građana ako se napravi koalicija SRS - DSS - NS - SPS - PUPS - JS?

Bas tako. Zato sto nije izborna volja gradjana da deluju fashisticke i nacional-socijalisticke stranke. To gradjani ne moraju nuzno da znaju, tj. glasali su za njih zato sto su se neki od njih *lazno predstavljali* kao demokratske politicke partije, a ustvari su legla fashisticke bagre. Kad bi gradjani to saznali i putem javnog servisa bili obrazovani o tome sta je fashizam (sto nikada nije ucinjeno, i u cemu je najveca greska vlasti nakon 2000), postojao bi apsolutni vecinski konsenzus da se bar dva clana ove koalicije koju pominjete gore zabrane. Demokratija nisu brojevi; demokratija je neodvojiva od pravne drzave, slobode medija i obrazovanja. Kad ovih potonjih nema, kao sto je slucaj u Srbiji, sve je cist cirkus i parodija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Super Stupid  14:17 30.05.2008
Preporuka: 0

Re: tumačenje ustava

Bas tako. Zato sto nije izborna volja gradjana da deluju fashisticke i nacional-socijalisticke stranke. To gradjani ne moraju nuzno da znaju, tj. glasali su za njih zato sto su se neki od njih *lazno predstavljali* kao demokratske politicke partije, a ustvari su legla fashisticke bagre. Kad bi gradjani to saznali i putem javnog servisa bili obrazovani o tome sta je fashizam (sto nikada nije ucinjeno, i u cemu je najveca greska vlasti nakon 2000), postojao bi apsolutni vecinski konsenzus da se bar dva clana ove koalicije koju pominjete gore zabrane. Demokratija nisu brojevi; demokratija je neodvojiva od pravne drzave, slobode medija i obrazovanja. Kad ovih potonjih nema, kao sto je slucaj u Srbiji, sve je cist cirkus i parodija.


Za fašizam ajde de mada je i to malo nategnuto i mada nekih fašističkih ideja ima i tamo gde ih čovek ponajmanje očekuje (pogledajte npr. moju kratku polemiku sa g. Marovićem ovde na blogu, povodom čišćenja) ali ne znam gde ste videli nacional - socijaliste jel koliko znam onaj Goran Davidović i Nacionalni Stroj iz Novog Sada nisu učestvovali na izborima. Kao čovek od nauke verovatno ćete se složiti da pojmovi moraju imati određeno značenje, ne mogu biti previše rastegljivi.

Bojim se takođe da niste sasvim u pravu u pogledu toga šta je demokratija (možda ste hteli da kažete šta bi demokratija trebalo da bude u nekom idealnom smislu?). Jer ne razumem da li vi to hoćete da kažete da su mediji u drugim, demokratskim državama bitno drugačiji od medija u Srbiji i da su tamo obični ljudi mnogo obrazovaniji? Gde na primer?

Ne samo prema mom mišljenju, sloboda medija je jedna obična prazna ideološka fraza iz vremena hladnog rata, mediji su u rukama interesnih grupa koje na razne načine manipulušu javnošću i neki idealni slobodni mediji ne postoje nigde i nikada nisu ni postojali. O tome postoji ozbiljna diskusija u društvenim naukama.

A koliko su obrazovani obični ljudi u inostranstvu ja sam imao priliku da se uverim lično kao i verujem mnogi na ovom blogu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
un I.Q. ue  20:20 02.06.2008
Preporuka: 0

Re: tumačenje ustava

Super Stupid
...ali ne znam gde ste videli nacional - socijaliste jel koliko znam onaj Goran Davidović i Nacionalni Stroj iz Novog Sada nisu učestvovali na izborima.


Greska !

Ucestvovali i to veoma precizno pozicionirani...podrska DSS-u i SRS-u je bila zvanicno objavljena...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Super Stupid  16:13 03.06.2008
Preporuka: 0

Re: tumačenje ustava

Greska !

Ucestvovali i to veoma precizno pozicionirani...podrska DSS-u i SRS-u je bila zvanicno objavljena...


Nisu bili na izbornoj listi a nisu ni registrovana stranka koliko znam.
Istina je da su javno izneli svoje simpatije ali to ne znaci da su DSS i SRS nacional-socijalističke stranke.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DzoHusafet  00:49 31.05.2008
Preporuka: 0

Vidim da se razumes u ustav

#Link  Replika: 1
pa me stoga interesuje da li je prekrsena neka odredba ustava recenicom da treba priznati nezavisno Kosovo? Ja nisam neki ekspert u toj oblasti pa bih da se informisem....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  02:25 02.06.2008
Preporuka: 0

Re: Vidim da se razumes u ustav

DzoHusafet
pa me stoga interesuje da li je prekrsena neka odredba ustava recenicom da treba priznati nezavisno Kosovo? Ja nisam neki ekspert u toj oblasti pa bih da se informisem....


nije jer ta recenica implicira da kosovo vec jeste nezavisno, dakle priznajemo nesto takvo kakvo jeste - nezavisno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
DzoHusafet  00:53 31.05.2008
Preporuka: 0

I da ne zaboravim

#Link  Replika: 0
Mrka je rekao progon. Mislio je na nepostovanja ustava od strane izvrsne vlasti. Odnosno na krsenje ustava zarad progona odredjene porodice. Npr. nelegalno isporucenje Hagu i slicno... Nije spominjao zaobilazenje zakona.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA