Sest usamljenih Svedjanki na benzinskoj pumpi

Tibor Jóna RSS / 03.06.2008. u 16:14

Hilde, Gilda, Johanna, Linda, Saskia i Karina su siromasne ali zato nista manje plavokose studentkinje opste medicine (summa cum laude), buduce neurohirurskinje, koje - nestideci se manuelnog rada - financiraju same sebi svoju naobrazbu radeci nocima na benzinskoj stanici tik izvan piktoresnog svedskog gradica N-sterholm.

I ako ih teska sudbina lepotica bez roditeljskog staranja i jos teza socijalna situacija sela koje polako izumire (s nevinoscu) pritiska na sve strane, k`o tesne gace, da izvinete, ove drugarice ne haju za probleme, vec vredno uce i jos vrednije krce sebi put ka boljem zivotu peruci sajble skandinavskih putnika namernika.

Ali kada jednog dana vragolasti sundjerak odluta iz Gildine nezne rucice, kojom tek sto je zavrsila pisanje eseja iz cistologije, pravo medju zdrave i jedre Hildine grudi, ove drugarice, uvek spremne na salu i malo humora, otkrivaju da duge noci na benzinskoj pumpi ne moraju biti neophodno dosadne. A kada se u kucu do njihove stanice doseli crnomanjasti Bjorn, sin lokalnog bogatuna i prvak zapadne Svedske u plivanju, devojke ce otkriti da postoji vise nacina da im sundjercic i malo sapunice omoguci ne samo akademsko napredovanje nego i razne druge zivotne plezentarije. A Bjorn je poveo i drugare sa treninga...

(...A Krkobabic je poveo i drugare sa Kalemegdana...) 

Ovako otprilike meni zvuci opis trenutnog stanja u zemlji. Ali ajde redom:

Dragi dnevnice, 

Frustracija 1: Evrovizija, zima 1932. godine 

I taman se zavrsi Evrovizija, i taman kao sve super, ode ta euforija kucama. Kad Djokica (Marjanovic)! Te kakvi smo bili, te jel da da smo ti bili najbolji do sada, te jel istina da te niko nije ovako, a kazi sta sve mozemo mi, a jel se secas ti ono a ja onako a ti kao wau... Aman! Ko posle seksa u srednjoj skoli!

Ispitivanje turista na temu "Kako ste se proveli u Beogradu?" dobijalo je na trenutke i obrise irackog ispitivanja americkih i britanskih pilota. Pa jel se kajes sto si nas bombardovao? (Jel vam se svidelo u Beogradu) Jel podrzavas mudrog vodju irackog naroda (Kako se pokazao ReTeSe?) Jel da da osudjujes svoje gazde i da neces vise da nas kinjis (Hocete doci ponovo?) Kako ti se svidja Bagdad (Kakve su ti ribe?)... Najhistericnije mi je bilo ono oficijalno mantranje - "Mi smo druzeljubiv narod koji voli da se zabavlja"! Keve ti!

Sva sreca pa niko od njih nije umeo da cita srpsku stampu da vidimo kako ih zovemo majmunima (Politika), perverznjacima (kurir), bolesnicima (press) i sl. Ignorance is a bliss! "Mi smo druzeljubiv narod koji voli da se zabavlja you damn hippies!"

Evrovizijanci su mi delovali kao potpuni Marsovci i cak su u jednom trenutku krenuli da zbog svojeg care free - party all the time - merry go happy entuzijazma koji je prosto zahtevao od okruzenja da se na njega uzvrati entuzijazmom jos jaceg intenziteta (Or else!) - nesto kao ona scena kada James pita Goldfingera: "Do you expect me to talk?" a ovaj mu kaze "No Mr. Bond, I expect you to die!"... Samo sto su ovi bili u fazonu "No Mr Local! I expect you to party!"... Aman (take 2)!

Mani me razdragani brate na miru, raspada se ceo sistem okolo... Ono, zivim u post-tehno verziji Berlina u zimu 1932, idi evropski rodjace, zezaj se, radi sta hoces, uzivaj, popi si nesto, samo me pustaj na miru da brinem svoju brigu.... A ne... Zu ju lajk evrovizion, ja? NEIN!

Sto bi rekla moja omiljena junakinja telenovela Rubi - Deja me , brate, en paz! 

Ili da parafraziram Cartmena - S**ew you guys, your going home!

Ili malo neznijom notom: 

 

Frustracija 2: Ca se ono nad Srbijom sjaji? Moga Ivice moderna levica na glavi... 

Nekako u to vreme dok su ovi poskakivali ulicama i izgledali kao da su pili sa izvora perpetualne srece i zadovoljstva, pocelo je da se rehabilituje SPS. Demokratska stranka je krenula da obuce Cara u njegovo novo evropsko ruho (pozdrav gospodinu Antonicu!) i predstavi ga narodu kao "modernu evropsku levicu" otkupljenu od svih greha miloscu Glavnokomandujuceg. Ako je ikada iko unistio sanse da se napravi valjan istorijski otklon od svega sto se desavalo 90tih to je onda sada unistila Demokratska stranka.

No, mozda se ova trenutna proslava jubileja (4) Noci dugih (crvenih) nozeva 1968, izrodi u nesto vise od spomenika ljudskoj gluposti - jer mozda se u socijalistima prelomi kada se podsete da je Micun (npr!) jos tada socijalno odgovorno bio za Crveni Univerzitet Karl Marx i napredak svetskog komunizma. U ostalom, zasto se i to preimenovanje ne bi ubacilo u buduci socijalno odgovorni koalicioni sporazum - sta bi falilo univerzitetu da se i stvarno tako zove?

Its out for grabs. Danas je sve ok - i da se pusti Milanovic iz one zezancije od zatvora u kojoj vise nije nego sto jeste i da mu se roditelji one dece izvinu, da se prestane sa progonom Mirjane Markovic i ako je jasna njena uloga u najmanje jednom ubistvu ako ne i dva... Sto da se onda recimo ne stavi u taj koalicioni sporazum da je Dacic pobedio na Evroviziji, da se Krkobabicu prizna da je tinejdzer, Palmi da su Betoven i drustvo stvarno ziveli kad je on bio mali, Mrkonjicu da se da baletska stipendija i jednom mesecno da moze da samara radnike na "Zirafi", Nemanja Djordjevic da se premetne na Drzavnu Televiziju, Milijana Baletic da uredjuje Dnevnik 2, ... Ja licno apelujem da se i Braciki da nesto...Ako ne moze cela carina - ono jedan jaci granicni prelaz! A ne opet svi da se ovajde, a Madjari jedini da nagrabuse! I da vidis evropske Srbije!

Pomislio bi covek naucio DS da se ludilu - zvalo se ono Vojislav ili Ivica ne treba titrati jer ti se kad tad to titranje obije o glavu. Al` ne, to zapelo ko mutav na mikrofon, pa ne pusta... Sa druge strane, lako je i meni da seduckam, pjuckam i kuckam...

I sta ako Ivica otpeva Tadicu ovaj hit?

 

Frustracija 3: Izvinjavamo se mnogo se izvinjavamo!

NIN u pretproslom broju donosi tekst od svog dopisnika iz Budimpeste. Izmedju ostalih nebuloza i osvrta na uspeh/neuspeh (zaokruzi tacan odgovor) Madjarske koalicije, a kroz prizmu donosenja nekakvih zakona o manjinama u Madjarskom parlamentu planiranih za 2014 godinu (sa porukom - eto kako mi njima ovde sve, a oni nama tamo nista) i lokalne izbore u Madjarskoj planirane za nesto ranije (sa porukom - vojvodjanski Madjari su ono prosti pijuni u izbornim kalkulacijama "ultradesnicara" (!!!) Viktora Orbana), dopisnik NIN-ov prekoreva drzavu Srbiju jer sedi dokona dok zli i samo revizije zedni Madjari nazivaju po svojim TV emisijama Novi Sad Uj Videk, Backu Topolu - Topolya, Mali Idjos Kishegyes i td. i seretski se kao provokativno nalazi u dilemi dok to slusa da li su izbori u Madjarskoj ili u Srbiji.

Dopisnik hvali Slovacku i Rumuniju koje to ne tolerisu i koje pisu neke protesne note svaki put kada DUNA TV imperijalno-revizionisticki pretenciozno izadje sa vremenskom prognozom za Kolozsvar ili Pozsony. Zasto je to tema NIN-a 2008. godine ja pojma nemam! I kome je potrebno otvaranje ove teme!?!  I sta to po NIN-u dokazuje kad Madjar na madjarskom jeziku kaze Obecse, a ne Becej? I otkud tolika potreba da se brise Istorija Pre Nas? Ko jos veruje u tu magijsku moc reci koje jednom izgvorene menjaju stvarno stanje na terenu? Hoce li Senta biti manje Srbija ako je zovu Zenta? Hoce da dodje do revizije Trijanona ako tri puta izgovorimo NagyKanyizsa i lupnemo petama na piros csizmama?

 

Frustracija 4: Car je ili u velikoj zurbi ili u velikoj oskudici tek go!

Dok nas socijalno odgovorni super-hyper heroj Wolf Jeremy prikazuje svoje socijalno odgovorne super moci koje mu omogucavaju da napusti svaki socijalno neodgovorni sastanak demonstrativnije nego sto je napustio prethodni Srbija gubi izbore za socijalno odgovorno clanstvo u socijalno odgovornom Savetu za ljudska prava UN.

Sa jedne strane do u detalj dobijamo izvestaje o tome kako je socijalno odgovorni Dzeremaja napustio salu, te koliko je bio socijalno odgovorno ljut ko besan leptir, te koliko je to uspeh (jos uvek kohabitacione) srpske diplomatije (sta? uspeh da se nadju izlazna vrata?) a sa druge dobijamo socijalno neodgovornu fusnotu i to sa netacnim podacima u dnevnoj stampi i to da smo izvisili za SB OUN. Sto to tako?

Daj da cujemo sta su to obecale Slovacka i Ukrajna pa su primljenje, sta smo mi socijalno odgovorno obecali pa nismo i tako... Da se povede socijalno odgovorna javna rasprava...

Ali da, nemamo socijalno odgovorno vremena da se bavimo time, sastavljamo socijalno odgovornu vladu, stavljali nas socijalno odgovorne...

 

Mini-Frustracija 5 (4 1/2): Ceska priznaje Kosovo

Koliko sam samo retro a? Dogadjaj ko dogadjaj, sta smo pa i mogli da ocekujemo od nekog ko se krajnje socijalno neodgovorno preziva fon Schwartzenberg i poseduje najmanje 3 dvorca pod istim ili slicnim imenom? Reakcija!

Elem, izvestaj o posledicama u Mislim Novina Kazem Oslobodjenje, je ono bio BRILIJANTAN! "Pan prezident" (gospodin predsednik) primio je "pana ambasadora" (gospodin ambasador) u somotskom sakou i narandzastoj kosulji (materijal nepoznat - sumnjam na lan) i onda su njihova panstva (dva gospodina) pricala o "dedi pana ambasadora" kojeg su Nemci (a svi znamo na kojeg je ovo aluzija) uhapsili jer je bio Beneshovac i Masarikovac i "pan ambasadorov deda" je studirao u Pragu (ko dedica iz Varljivog leta - negdi davne studovel v Prazi s dobriim vojakem Svejkem).

Ja se obradovao. Reko, vidi, bokca ti "Oslobodjenje" uvelo stranice na Ceskom! Svako malo "pan prezident" pa "pan ambasador" pa "pan deda ambasadora"... Chemu to tako odjednom? Ali bitno da je goreo "Juniverzal" studio! Sto Univerzal mora da bude Juniversal, a gospodin predsednik moze da bude i Pan Prezident? Mene to plasi kao trend. Zamislite jednog dana Soros kao odrekne pravo na drzavu Kosovo a u "Politici" izadje intervju sa Gyergyi Bacsijem ili Uncle Geogreom ili ne daj boze Ujka Djokom!

Fustracija 6: Belef, Bitef, Bemus, Fest...

Iskreno, sto se jednog mene tiche, sve mi je jedno ko ce da upravlja grobljima, javim prevozima, higijenama, zelenilima, vodovodima, kanalizacijama, parkinzima - moz` ko `oce! Ali mi se digne kosa na glavi, ono malo sto je ima, kad pomislim da bi, recimo, Ljiljana Colic i bratija, uz blagi zuj ideoloske teske artiljerije iz SRS, mogla da zasedne na celo kulturnih institucija u gradu te raznih manifestacija koje grad organizuje. Kako bi to bilo katastroficno...

Zamislite, npr, kod Sahat kule jagnjijada na Belef-u (ustupak SRS-u) ili jogurtijada (ustupak PUPS-u), a u medjuvremenu na Zindan kapiji Gordana Pop Lazic i Dragos Ljusic batinom i epskom poezijom isteruju Zapad iz omladine! U pozadini ruski oficirski hor "Aleksandrov" prati Jelenu Zigon i njenu epsko-lirsku roman-poemu

"Srbija-Rosija, Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija",

dok malo dalje kozaci i oni sibirski vitezovi dziljitaju sablje uz recital najboljih replika Violete Popadic. Taman to prodjes, kad eto ti Andrije Mladenovica sedi uz gramofon, vrti unazad Madonine ploce i otkriva satanizam u njima okupljenom puku! Pa onda kod pobednika Olivera Katarina peva, a Bakarec muva ribu (privatna zabava).

Pa onda interaktivna radionica "Spali svoj Intruder CD - za uzvrat dobijes CD Bore Corbe", pa tribina "Haus muzika - oruzije specijalnog rata protiv pravoslavlja", pa Frula stejdz, pa opet javna debata na temu "Zena-Majka-Domacica i kako to disciplinovati", pa belanovicke natur-poete u igrokazu "Kostunici selo blagorodno", pa Peter Handke stejdz, pa putopisna radionica Riste Kubure, pa Prof Dr Smilja Avramov dekonstruise Vatikan uz cinodejstvovanje Vladete Jankovica (uzivo - via satelite - iz Vucije jame u Rimu), pa vesela igra za najmladje - "Cik pogodi u kojoj knjizi Dr Seselja se najmanje pojavljuje rec kurva", pa Brana Crncevic i Bora Corba pijani zaplicu - performans sui generis ....

To mene plasi.... Ili recimo Otvaranje BEMUSA Prvom simfonijskom poemom za gajdu, diplu i drombulju Dr Zorice Radovic a na tekst Ustava sa preambulom - hor OO DSS Stari grad, diriguje Nikola Rackov...

 

 



Komentari (23)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vlasta Vlasta 17:19 03.06.2008

E, Tibore, baš si se

raspisao, i to dobro.
Pun si uobičajenih frustracija? Preporučujem domaći lek od dunje, svaka dva sata po jednu supenu kašiku.
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:06 03.06.2008

Re: E, Tibore, baš si se

Vlasta
raspisao, i to dobro.
Pun si uobičajenih frustracija? Preporučujem domaći lek od dunje, svaka dva sata po jednu supenu kašiku.


hocu! samo da nije iz flase, na ulici
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 17:22 03.06.2008

Tibore, svaka cast


Znam da te ovo ne tesi, ali eto, delimo iste frustracije.
Maestralno si ih zapakovao!
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 17:32 03.06.2008

Zaboravih

Miru Markovic niko ne progoni(iako svi to govore) na zalost.Ona je zena sama, u miru otisla, odsetala, odletela.
Sud ju poziva na odgovornost za neka (ne)dela, ona bi trebala za pocetak da se pojavi na sudu, kao sto bi ti ili ja ili bilo koji drugi gradjanin(smrtnik) to morao uciniti...Dakle, niko ju trazi, ne juri, ne potrazuje.Zna se gde je, no, Mira radi sto Mira zeli!
Barbara Kopicl Barbara Kopicl 17:36 03.06.2008

Re: Zaboravih

Ajnur Ibran
Miru Markovic niko ne progoni(iako svi to govore) na zalost.Ona je zena sama, u miru otisla, odsetala, odletela.
Sud ju poziva na odgovornost za neka (ne)dela, ona bi trebala za pocetak da se pojavi na sudu, kao sto bi ti ili ja ili bilo koji drugi gradjanin(smrtnik) to morao uciniti...Dakle, niko ju trazi, ne juri, ne potrazuje.Zna se gde je, no, Mira radi sto Mira zeli!


sve je otislo u tri...boze smiluj nam se...
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:45 03.06.2008

Tibor Elvtars!

Konfuzno. Kvaziduhovito. Optuzujuce. Mutno. Nedobronamerno.
Nikako nije za VIP blogersku stranu.
Dr M Dr M 18:30 03.06.2008

Re: Tibor Elvtars!

Konfuzno. Kvaziduhovito. Optuzujuce. Mutno. Nedobronamerno.


Ako govorite o Ustavu Republike Srbije, slazem se, i jos bih svasta dodao.

Ako govorite o Tiborovom blogu, ne slazem se, ali bih i tu mogao svasta da dodam.
die hard die hard 22:42 03.06.2008

Re: Tibor Elvtars!

Konfuzno. Kvaziduhovito. Optuzujuce. Mutno. Nedobronamerno.
Nikako nije za VIP blogersku stranu

Kvazi-konfuzno.Vrlo duhovito.Opustajuce sa one optuzujuce strane.Prozirno, ali ne i providno.Dobro ne i ljigavo.
Svakako za bilo koju blogersku stranu, kako god se zvala.Preporuka ko Otrantska vrata.
dragonKa dragonKa 23:09 03.06.2008

Re: Tibor Elvtars!

e vladimire petrovicu,
ti si mi josh jedan dokaz mushkog klimakterijuma (necu da nabrajam, al' ti drushtvo nije pohvalno :)
gde si ti zhiveo i gde zhivish?

preporuka ko vrata tibore :)

i smanji malo, dechko mi je ljubomoran :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:53 04.06.2008

Re: Tibor Elvtars!

DragonKa
e vladimire petrovicu,
ti si mi josh jedan dokaz mushkog klimakterijuma (necu da nabrajam, al' ti drushtvo nije pohvalno :)
gde si ti zhiveo i gde zhivish?

Sta je to "muski klimakterijum"?
Bez prizemnih uvreda, molim vas.
angie angie 18:08 03.06.2008

Tibore sreco,

samo da si ti meni cholicku pomenuo- ona mi omiljeni sporedni lik ever- on skroz nebitna, a za kratko vreme toliko stvari okrenula naopachke da se u svetu prochulo- to je bre speshl talenat!


a di gi rackov- tu gi i extra nensi!

e da- konachno veoma zasluzeni VIP!!

u to ime,

umberto umberto 18:12 03.06.2008

Re: Tibore sreco,

samo te gledam, angie, ti si ko planinski potok.
kecalkoatl kecalkoatl 19:01 03.06.2008

svaka cast al si ih pobrojao

Dobar blog. Nasmejao me je i ostavio gorki ukus realnosti. Al likovi su fenomenalno uklopljeni, samo ne znam koga vise volim da l Ivanu il Gordanu da l Boru ili Branu. A mozda mi su mi ipak najomiljeniji lik Lidija ili ona bese Violeta uf ne znam vise suvise repriziraju tu seriju.
Macak Macak 20:10 03.06.2008

Muka

Bas ti se sve skupilo...
Valjda se posle pisanja ovog teksta osecas kao da si pola sata udarao u bokserski dzak:) Eto resenIJa!
drug clan drug clan 20:43 03.06.2008

svasta

Mislim da si podcenio ulogu Lidije alias Violete Popadic. Ona puca ne ministarsko mesto pa ako ne bude kojim slucajem republicke radikalske vlade njeni su i belef i bitef i rolerijada.

A sto se frustracija tice pridruzi se ostatku naroda koji je srecan jer je 2005. popio vise od 40 miliona (samo legalno izbrojanih) kutija antidepresanata i ostalih oraspolozivaca. Od tada je taj broj skakao 10% godisnje sto izadje negde oko 60 miliona ove godine na oko 6 miliona ljudi koji aktivno zive u Srbiji to izadje 10 kutija po coveku u svakoj kutiji u proseku 20 tableta znaci:

1. 200 dana u godini svaki stanovnik ove zemlje je proveo na sedativima
2. bar 50 dana kada je narod sigurno bio pijan (slave, svadbe, sahrane, bozic, dve nove godine i tri reprize, 1. maj, 29. novembar, demonstracije za Kosovo, pobede tenisera, porazi fudbalera, guce i -ijade (rostilj-, kobasic-, slanin- itd) )
3. bar 30 dana kada su svi bili osamuceni i van sebe zbog nesnosnih vrucina od 35C ili vise (merenih na dva metra visine u debelom hladu na nekom vetrovitom obliznjem brdu)

Ostaje oko 80 dana u kojima bi se moglo pozvati na zdrav razum ali svo to vreme narod potrosi (u pauzama izmedju uzimanja lekova i napijanja) u predizbornoj kampanji, pripremama za evroviziju, pregovorima o vladi, otcepljenjima i haskim sudjenjima, raznim sportskim "hepeninzima",

KAKO onda ocekivati od naroda da glasa po svojoj savesti i zdravom razumu?

SAVET SVIMA: Prikljucite se se srecnom narodu! Ne morate da pijete lekove ili rakiju moze to i industrijskim biljkama!
vishnja vishnja 08:34 04.06.2008

.

Aman! Ko posle seksa u srednjoj skoli!

tacno ovako je bilo. i ja se secam.
odoh da citam dalje.
vishnja vishnja 08:49 04.06.2008

.

ehehehe.... :)
ovo je ona neprijatna situacija kad vidim da je neko iskreno i snazno frustriran a meni smesno :)))
al sami ste krivi za to, pa sad Vi vidite.

veliki pozdrav
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:30 04.06.2008

Beszelgessunk!

Szervusz, Tibor

Ja sam bio slobodan da se ne odusevim vasim tekstom, bar nekim njegovim delovima. Ocekivao sam da cete izbrisati moju primedbu, vidim da to niste ucinili. Hvala.
Osvrnucu se na neke delove vaseg teksta:

Tibor Jona
... Ja licno apelujem da se i Braciki da nesto...Ako ne moze cela carina - ono jedan jaci granicni prelaz! A ne opet svi da se ovajde, a Madjari jedini da nagrabuse!

Sta to znaci OPET SE SVI OVAJDE A MADJARI JEDINI DA NAGRABUSE? Da li je to dobronamerno? Ili sala?

Tibor Jona
dopisnik NIN-ov prekoreva drzavu Srbiju jer sedi dokona dok zli i samo revizije zedni Madjari nazivaju po svojim TV emisijama Novi Sad Uj Videk, Backu Topolu - Topolya, Mali Idjos Kishegyes i td. i seretski se kao provokativno nalazi u dilemi dok to slusa da li su izbori u Madjarskoj ili u Srbiji.

Ovo vi kazete, to ne kaze dopisnik NIN-a. Niste fer.

Tibor Jona
I sta to po NIN-u dokazuje kad Madjar na madjarskom jeziku kaze Obecse, a ne Becej? I otkud tolika potreba da se brise Istorija Pre Nas? Ko jos veruje u tu magijsku moc reci koje jednom izgvorene menjaju stvarno stanje na terenu? Hoce li Senta biti manje Srbija ako je zovu Zenta? Hoce da dodje do revizije Trijanona ako tri puta izgovorimo NagyKanyizsa i lupnemo petama na piros csizmama?


Bolje bi vam bilo da ne pominjete Trijanon.
Dok nas socijalno odgovorni super-hyper heroj Wolf Jeremy prikazuje svoje socijalno odgovorne super moci koje mu omogucavaju da napusti svaki socijalno neodgovorni sastanak demonstrativnije nego sto je napustio prethodni Srbija gubi izbore za socijalno odgovorno clanstvo u socijalno odgovornom Savetu za ljudska prava UN.

Teska srca ovo shvatam kao vase licno i slobodno vidjenje, ne verujem da ce se mnogi sloziti sa vama.

Tibor Jona
Zamislite jednog dana Soros kao odrekne pravo na drzavu Kosovo a u "Politici" izadje intervju sa Gyergyi Bacsijem ili Uncle Geogreom ili ne daj boze Ujka Djokom!

Hm. Ponekad se pitam da li je Soros samo slucajno - madjarskog porekla?
Tibor Jona
Srbija-Rosija, Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija-Srbija-Rosija",

Sta mislite da bi bilo bolje da pevaju Srbija-Magyarorszag! Ja ne bih imao nista protiv, ali ne znam zasto vi imate protiv kada se peva Srbija-Rusija.
Prozirno, Tibore.
Tibor Jona
Pa onda interaktivna radionica "Spali svoj Intruder CD - za uzvrat dobijes CD Bore Corbe", pa tribina "Haus muzika - oruzije specijalnog rata protiv pravoslavlja", pa Frula stejdz, pa opet javna debata na temu "Zena-Majka-Domacica i kako to disciplinovati", pa belanovicke natur-poete u igrokazu "Kostunici selo blagorodno", pa Peter Handke stejdz, pa putopisna radionica Riste Kubure, pa Prof Dr Smilja Avramov dekonstruise Vatikan uz cinodejstvovanje Vladete Jankovica (uzivo - via satelite - iz Vucije jame u Rimu), pa vesela igra za najmladje - "Cik pogodi u kojoj knjizi Dr Seselja se najmanje pojavljuje rec kurva", pa Brana Crncevic i Bora Corba pijani zaplicu - performans sui generis ....
To mene plasi.... Ili recimo Otvaranje BEMUSA Prvom simfonijskom poemom za gajdu, diplu i drombulju Dr Zorice Radovic a na tekst Ustava sa preambulom - hor OO DSS Stari grad, diriguje Nikola Rackov...

U najmanju ruku - nepristojno. Kao da je pisano uz previse popijenog jeftinog belog vina (onog od koga boli glava)
Naravno, vi imate pravo na vas "smisao za humor" i prizemno zajebavanje sa ozbiljnim stvarima, mesajuci tom prilikom stvari koje se bas ne mesaju.

Nije mi namera da se ljutim, ali vi ste napisali jedan tekst koji ste dali na JAVNO CITANJE, pa pretpostavljam da ne ocekujete samo pohvale vasoj mudrosti za ovo sto ste napisali. Meni se veci deo toga nije svideo, kao sto sam vam rekao. To ne znaci da vas necu citati i iduci put, ne da bih vas ponovo kritikovao, vec da bih video sta pisete, pa ako smatram da zasluzuje - pohvalicu vas.
Na kraju,

Itt van az osz, itt van ujra
S szep, min mindio, ennekem,
Tudja isten, hogy mi okbol
Szeretem? de szeretm (Petofi Sandor)
Tibor Jóna Tibor Jóna 07:03 05.06.2008

Re: Beszelgessunk!

vladimir petrovic
Szervusz, Tibor


Sta bih ja sad Vama ovde trebalo da kazem:
a. Szerbusz Vlada?
b. Szervusz Vlada?
c. Zdravo Vlado?
d. Zvezda, skocko, pik, herc?

vladimir petrovic

Ja sam bio slobodan da se ne odusevim vasim tekstom, bar nekim njegovim delovima.


Hairli Vam sloboda!


vladimir petrovic
Ocekivao sam da cete izbrisati moju primedbu, vidim da to niste ucinili. Hvala.


a mi Madjari, stare rave Latinske! Ja da Vam dam jedan savet - Drzi jednog Madjara za stolom i gosti ga ko najmilijeg, i drzi drugog ispod stola i shutiraj ga - e isto ti misle i onaj za stolom i onaj ispod stola. Tako da se ja na Vasem mestu Vladimire ne bih nikako opustao.

vladimir petrovic

Osvrnucu se na neke delove vaseg teksta:


Ju-hu!

vladimir petrovic

Sta to znaci OPET SE SVI OVAJDE A MADJARI JEDINI DA NAGRABUSE? Da li je to dobronamerno? Ili sala?


Dakle vec smo, savetom, ustanovili da od vojvodjanskih Madjara nikad nista dobro ili dobronamerno nikad nije, niti tje, niti moze doci! Prema tome ovo je politizovanje polozaja madjarske etnicke zajednice (nacionalne manjine) u dnevnopoliticke svrhe zarad postizanja jeftinih poena - U INOSTRANSTVU!

vladimir petrovic

Ovo vi kazete, to ne kaze dopisnik NIN-a. Niste fer.


Procitajte Vi taj antrefile jos koji put. Na cirilici je!

vladimir petrovic
Bolje bi vam bilo da ne pominjete Trijanon.


Sto, molicu fino? Ima nekih tema koje neki ne mogu da otvaraju? Ne sme se pricati o Trijanonu, a biti Madjar? Ne razumem ovo upozorenje li je - savet li je. Jel to dobronamerno ili Sala? Jos bitnije hoce li mi se nesto dogoditi - osim uobicajne hortijevske etikete - ako nastavim da pricam o trijanonu? Izacicu u NIN-u? Nashvrljace mi se sta na ulaznim vratima?

vladimir petrovic

Teska srca ovo shvatam kao vase licno i slobodno vidjenje, ne verujem da ce se mnogi sloziti sa vama.


Sa cim se nece mnogi sloziti? Da je Dzeremaji Wolfu napustanje sastanaka modus operandi u poslednje vreme ili da smo izvisili za clanstvo u Savetu za ljudska prava?


vladimir petrovic

Hm. Ponekad se pitam da li je Soros samo slucajno - madjarskog porekla?


Naravno da nije. To su sve Amerikanci organizovali. Sacekali ga na aerodromu, on mlad, hoce da jede, hoce da je`e. Docekali ga u Parizu, poslali za Lonodon, odatle za Vasington - kod onog kauboja!

vladimir petrovic

Sta mislite da bi bilo bolje da pevaju Srbija-Magyarorszag! Ja ne bih imao nista protiv, ali ne znam zasto vi imate protiv kada se peva Srbija-Rusija.


a. zato sto tu nema sustine
b. zato sto je forma presmeshna
c. zato sto je izvedba urnebesan...

A mislim da bi najlepse bilo ako bi pevala Srbija - Kosova! To bi bili ono vrhunski nadrealno!

vladimir petrovic

Prozirno, Tibore.


Plavi ljudi obicno jesu. Sto bi rekla Marija Serifovic - plavi i providni.

vladimir petrovic

U najmanju ruku - nepristojno. Kao da je pisano uz previse popijenog jeftinog belog vina (onog od koga boli glava)
Naravno, vi imate pravo na vas "smisao za humor" i prizemno zajebavanje sa ozbiljnim stvarima, mesajuci tom prilikom stvari koje se bas ne mesaju.


Imam pravo! I ako sam Madjar!!?! Oh joy of joys! O ljubim Vam svetle skute premilosni! Cmok cmok cmok (tri puta primetili ste moju multikulturalnost) O premili, o predobri o, o, o!

vladimir petrovic

Nije mi namera da se ljutim, ali vi ste napisali jedan tekst koji ste dali na JAVNO CITANJE,


a. as opposed to what - tajno citanje?
b. sledeci put se konsultujem sa Pama, pa insh Allah, da i ja napisem nesto patriotskiugodno!

vladimir petrovic

pa pretpostavljam da ne ocekujete samo pohvale vasoj mudrosti za ovo sto ste napisali.


Ne brinite!

vladimir petrovic

Meni se veci deo toga nije svideo, kao sto sam vam rekao. To ne znaci da vas necu citati i iduci put, ne da bih vas ponovo kritikovao, vec da bih video sta pisete, pa ako smatram da zasluzuje - pohvalicu vas.


Jao, molim Vas, ako bi ste bili toliko ljubazni da mi sugerisete temu na kojoj posebno inkinirate pohvalama....

A sto se tice ovog Petefija. Sta ja sad da zapevam - "Talpra Magyar hij a haza..."?
Atomski mrav Atomski mrav 13:09 05.06.2008

Re: Beszelgessunk!

Jebote, nije tebi lako...
vishnja vishnja 13:28 05.06.2008

Re: Beszelgessunk!

kome? izvini sto pitam, pokusavam da pratim radnju :)
Tiboru ili petrovicu?
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 14:06 05.06.2008

Re: Beszelgessunk!

Tibore, kako si mogao!?

I to na gladan zeludac...Bice da si sinoc pio neko jeftino vino...To se odmah vidi...
Atomski mrav Atomski mrav 07:18 06.06.2008

Re: Beszelgessunk!

Tiboru, a bogami ni Petroviću

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana