Game over

ceda_urosevic RSS / 04.06.2008. u 00:43

barack-obama-devant-le-capitole.1206907718.jpgPosle šest meseci uzbudljive i efektne kampanje, neprestanih twista and turna, Barak Obama je kandidat za predsednika SAD.

Istorijska noć. Prvi afrički Amerikanac kandidat, verovatno i prvi crnac predsednik Amerike.

Iako se birališta u Južnoj Dakoti i Montani još uvek nisu zatvorila, svi svetski mediji najavljuju da je final countdown na superdelegatima (zvaničnicima i funkcionerima stranke) čija se podrška očekuje pre zatvaranja glasačkih mesta u preostale dve države.

Pratio sam ove izbore koliko i Wolf Blitzer. Svaki dan, kao manijak. Ne znam zašto, bilo mi je zanimljivo. uostalom kao i prethodni izbori u SAD.

Ostaju pitanja na koja Amerikanci čekaju odgovor. Hoće li Demokratska stranka uspeti da se ujedini posle teške borbe Obame vs. Klinton?

Hoće li poražena Hilari Klinton dobiti poziv da bude moguća podpredsednica?

Kako pobediti MekKejna i Buša? Šta sa ekonomijom koja je još malo pa otišla u...? Hoće li eventualni izbor Obame za predsednika promeniti sliku o Americi u svetu?

Šta će eventualni izbor Baraka Obame za najmoćnijeg čoveka na planeti značiti za ostatak sveta?

Ima li nekoga odavde ko nije sa Kosova?

edited:

Ko je Barak Obama?

GENERAL

barack_obama.jpg

Barack Obama was born in Hawaii on August 4th, 1961. His father, Barack Obama Sr., was born and raised in a small village in Kenya, where he grew up herding goats with his own father, who was a domestic servant to the British.

Barack's mother, Ann Dunham, grew up in small-town Kansas. Her father worked on oil rigs during the Depression, and then signed up for World War II after Pearl Harbor, where he marched across Europe in Patton's army. Her mother went to work on a bomber assembly line, and after the war, they studied on the G.I. Bill, bought a house through the Federal Housing Program, and moved west to Hawaii.

It was there, at the University of Hawaii, where Barack's parents met. His mother was a student there, and his father had won a scholarship that allowed him to leave Kenya and pursue his dreams in America.

Barack's father eventually returned to Kenya, and Barack grew up with his mother in Hawaii, and for a few years in Indonesia. Later, he moved to New York, where he graduated from Columbia University in 1983.

Remembering the values of empathy and service that his mother taught him, Barack put law school and corporate life on hold after college and moved to Chicago in 1985, where he became a community organizer with a church-based group seeking to improve living conditions in poor neighborhoods plagued with crime and high unemployment.

The group had some success, but Barack had come to realize that in order to truly improve the lives of people in that community and other communities, it would take not just a change at the local level, but a change in our laws and in our politics.

He went on to earn his law degree from Harvard in 1991, where he became the first African-American president of the Harvard Law Review. Soon after, he returned to Chicago to practice as a civil rights lawyer and teach constitutional law. Finally, his advocacy work led him to run for the Illinois State Senate, where he served for eight years. In 2004, he became the third African American since Reconstruction to be elected to the U.S. Senate.

POLITICAL CAREER

It has been the rich and varied experiences of Barack Obama's life - growing up in different places with people who had differing ideas - that have animated his political journey. Amid the partisanship and bickering of today's public debate, he still believes in the ability to unite people around a politics of purpose - a politics that puts solving the challenges of everyday Americans ahead of partisan calculation and political gain.536052822_4143f4afe2_b.jpg
In the Illinois State Senate, this meant working with both Democrats and Republicans to help working families get ahead by creating programs like the state Earned Income Tax Credit, which in three years provided over $100 million in tax cuts to families across the state. He also pushed through an expansion of early childhood education, and after a number of inmates on death row were found innocent, Senator Obama worked with law enforcement officials to require the videotaping of interrogations and confessions in all capital cases.

In the U.S. Senate, he has focused on tackling the challenges of a globalized, 21st century world with fresh thinking and a politics that no longer settles for the lowest common denominator. His first law was passed with Republican Tom Coburn, a measure to rebuild trust in government by allowing every American to go online and see how and where every dime of their tax dollars is spent. He has also been the lead voice in championing ethics reform that would root out Jack Abramoff-style corruption in Congress.

As a member of the Veterans' Affairs Committee, Senator Obama has fought to help Illinois veterans get the disability pay they were promised, while working to prepare the VA for the return of the thousands of veterans who will need care after Iraq and Afghanistan. Recognizing the terrorist threat posed by weapons of mass destruction, he traveled to Russia with Republican Dick Lugar to begin a new generation of non-proliferation efforts designed to find and secure deadly weapons around the world. And knowing the threat we face to our economy and our security from America's addiction to oil, he's working to bring auto companies, unions, farmers, businesses and politicians of both parties together to promote the greater use of alternative fuels and higher fuel standards in our cars.

Whether it's the poverty exposed by Katrina, the genocide in Darfur, or the role of faith in our politics, Barack Obama continues to speak out on the issues that will define America in the 21st century. But above all his accomplishments and experiences, he is most proud and grateful for his family. His wife, Michelle, and his two daughters, Malia, 9, and Sasha, 6, live on Chicago's South Side.

 

 

 



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nemanja_d nemanja_d 23:25 04.06.2008

Re: nema nista od toga...

wk
Zaboravih na Irsku. Mary MacAleese...

Meni se svidelo sto je Meri Robinson nasledila spomenuta Meri MekIlez (recimo da sam dobro procitao?) koja je na prvim izborima, kada su jos hteli da joj se suprotstave, pobedila Meri Banoti - pomislio sam da u Irskoj mozes da budes predsednik samo ako se zoves Meri. A trenutno je Tánaiste, sto Wikipedija The Omniknowledgeable opisuje kao zamenika premijera, Mary Coughlan (Kolan? Kaflan?).


Sta cete, katolicka drzava. Ili su mozda veliki fanovi Springsteena?

BTW, MacAleese bih izgovorio "mekaliz" sa dugim "i", a Coughlan "koflin". S tim da je moguce da se to u Irskoj izgovara drukcije nego u Sjevernoj Americi.
Djenka Djavo Djenka Djavo 00:26 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

bauer
Ja sam svoj domaci uradio i meni je sve jasno.
zaboravio si da dodas da amerikanci nikada nisu bili na mesecu. e, djenka, djenka, nije tebi lako.


Bolje da mi je tesko sa istinom nego, kao tebi, sve ravno sa lazima. Vazno je da pici MTV i da ima kole da se popije a Baueru? Stavis jos dva lanca oko vrata, pored sebe balu sena na sediste, vazno da je plavo i cupavo, i odvrnes Ceki do daske. I zabole tebe sto Madjarksa nema more, sto nam o sudbini odlucuje alav stoka i sto ce sledeci rat da nas dokusuri za sva vremena.

Jel se neko seca onog beogradskog grafita: "Pametniji ne popustajte, stanje je kriticno"? To mi je mantra, svakoga dana to ponavljam, uspesno se boreci sa kojekakvim Baureima ovog sveta.

9/11 je inside job bebeh! A za Mesec me zabole kragna, zboh Meseca jos nisam gubio prijatelje po kojekavim azijskim vukojebinama.

Ako i dalje ne verujes da je americka vlada u stanju da napravi zlocin nad sopstvenim stanovnistvom a onda potrazi ko je napravio masakr u Bolonji 1980-te godine i zasto. Citiram narodnog heroja iz familije Cvorovic:" CIA snajka CIA". Da bi Italiju odveli u desno ubili su 85 ljudi a za to optuzili komunjare. Vlada SAD krvavi ruke vec 75 godina sirom sveta, sve za "vise interese demokratije". Bilo bi naivno poverovati da je njima moglo da prodje desetak dzibera iz Saudijske Arabije i da im maznu tolike avione. Njima nista ne prolazi ispred nosa a da se oni ne ogrebu za nesto.

Bauerche, domaci iz poznavanja istorije i drustva je jako obiman i nije dovoljno procitati sta pise na koricama knjige. Gradivo je jako mracno, ali ipak ima jedna pozitvina strana; kraj jos uvek nije napisan.

Pametniji! Ne popustajte!
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:47 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

Kod nas ne moze ali ne moze nigde u Evropi takodje.

ne znam da li sam već rekla ali može samo ti ne znaš da je sarkozi poreklom mađar, na primer.
Ja mislim da ne zive sjajno u zadnje vreme a voleo bih da izadju iz bule jer me ta njihova kriza plasi a i licno je osecam.

pa što se ne vrneš ovamo, ovde niko nije u buli.
od države do građana.
sve savršeno.
bauer bauer 04:38 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

9/11 je inside job bebeh!

Ako i dalje ne verujes da je americka vlada u stanju da napravi zlocin nad sopstvenim stanovnistvom a onda potrazi ko je napravio masakr u Bolonji 1980-te godine i zasto.

CIA snajka CIA

jbte djenka, dosadan si ko autotext. sve vec vidjeno iz repertoara paranoika i teoreticara zavere, samo jos malo vatikana da dodas.

znas sta, evo ti za sladoled, al' da trcis okolo i da vices 'PONOVO RADI BIOSKOP!!!'
bauer bauer 06:15 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

3 preostala aviona su srusila 4 zgrade. Magic!

ako cemo tako, ni u WTC 3, 4, 5 i 6 nije udarilo nista ali su morali da budu sruseni zbog ostecenja koje su pretrpeli usled urusavanja dva tornja, kao i WTC 7 koji se sam urusio zato sto je bio blizu tornjeva. i sta cemo sad, 2 aviona - 7 zgrada? odnosno, 3 aviona - osam zgrada?

uostalom, nsarski, za koga ti navijas :))
vlada dvm vlada dvm 07:34 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

bauer
osim ako ne mislis da moze avion da padne u Pitsbugu a da se zgrada srusi u New York-utoga dana je treci avion pao, ne bas u picburg, ali tu negde. a cetvrti je pao na pentagon. dakle,1. avion - jedan toranj2. avion - drugi toranj3. avion pao u pensilvaniji4. avion - pentagon

Da li si siguran za broj cetiri? Da li je bas avion pao/pogodio Pentagon?
vlada dvm vlada dvm 07:42 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

bauer
3 preostala aviona su srusila 4 zgrade. Magic!ako cemo tako, ni u WTC 3, 4, 5 i 6 nije udarilo nista ali su morali da budu sruseni zbog ostecenja koje su pretrpeli usled urusavanja dva tornja, kao i WTC 7 koji se sam urusio zato sto je bio blizu tornjeva. i sta cemo sad, 2 aviona - 7 zgrada? odnosno, 3 aviona - osam zgrada?uostalom, nsarski, za koga ti navijas :))


WTC No.7 se nije sam urisio vec su ga sami srusili. 'Ajd' malo na net, pogledas lepo par snimaka, shema i shvatices da wtc7 nije toliko blizu twin towers-ima i nije pretrpeo takva ostecenja da bi morao biti srusen. Pretpostavljam da ce reakcija da bude tipa: "Jao bre teorije zavere...!!!!". Info; nije teorija!!! Malo na net, kao sto predlozih, malo citanja starih dobrih papirnih izdanja i postavices sebi toliko pitanja o 9/11 da ce s biti iznenadjen.
bauer bauer 07:44 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

Da li si siguran za broj cetiri? Da li je bas avion pao/pogodio Pentagon?

dobro jutro vlado. vise nista nisam siguran, u stvari ukapirao sam, bilo je to teslino tano oruzje, vodjeno rukom milica od macve :))

(i mi teoriju zavere za trku imamo :))
vlada dvm vlada dvm 07:51 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

bauer
Da li si siguran za broj cetiri? Da li je bas avion pao/pogodio Pentagon? dobro jutro vlado. vise nista nisam siguran, u stvari ukapirao sam, bilo je to teslino tano oruzje, vodjeno rukom milica od macve :))(i mi teoriju zavere za trku imamo :))

Umesto sarkazmom, probaj da svoje tvrdnje branis necim pametnijim. Nije strasno priznati da mozda, naglasavam mozda, i nisi siguran u svoje tvrdnje. Ljudi koji su ovde pisali o 9/11 su za svoje tvrdnje izneli malecki deo cinjenica. Teorije zavere nisu samo teorije. Neke zavere su sprovedene u delo. Istorija to potvrdjuje.Dobro jutro i tebi i dovidjenja.
bauer bauer 07:59 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

Nije strasno priznati da mozda, naglasavam mozda, i nisi siguran u svoje tvrdnje.

mozda, naglasavam, mozda, ne verujem svojim ocima.
Dawngreeter Dawngreeter 09:02 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

vlada dvm
WTC No.7 se nije sam urisio vec su ga sami srusili. 'Ajd' malo na net, pogledas lepo par snimaka, shema i shvatices da wtc7 nije toliko blizu twin towers-ima i nije pretrpeo takva ostecenja da bi morao biti srusen. Pretpostavljam da ce reakcija da bude tipa: "Jao bre teorije zavere...!!!!". Info; nije teorija!!! Malo na net, kao sto predlozih, malo citanja starih dobrih papirnih izdanja i postavices sebi toliko pitanja o 9/11 da ce s biti iznenadjen.


Ajde sada ozbiljno, da li imas i minimum poznavanja arhitekture, gradjevine, ponasanja metala na visokim temperaturama ili bilo sta slicno? Ili dok ovo pises nosis sesir od limene folije da ti ONI ne bi citali misli?

Evo, ja sam zaista voljan da uzmem u obzir da stvari nisu kako izgledaju. Prosao sam kroz dosta materijala o razlicitim 9/11 teorijama. Moj glavni problem je sto te teorije iznose ljudi kao ti, na nacin na koji ih ti iznosis i, iskreno, stvarno bi me bilo blam da se nadjem na tvojoj strani argumenta.

Na stranu sto jedina cinjenica koja pije vodu oko teorija zavere je ujedno i cinjenica koja se najmanje ponavlja u vasim tin foil hat krugovima. Naime, ispred Pentagona na mestu udara aviona bandere su svo vreme stajale neostecene iako bi avion koji udara pod uglom pod kojim tvrde da je udario vrlo verovatno trebalo krilima da ih obori. A da ih je dotakao, postoje dokumentovani slucajevi ponasanja aviona koji krilom dodju u kontakt sa banderom ili slicnim preprekama i prateci takav obrazac verovatno ne bi stigao do zgrade Pentagona. To je fina teorija, ali ne i cvrsta, proverena teorija. Niko me nije ubedio, na primer, da avion mora bas tako da se krece, iako mi teza da bi tako trebalo zvuci smisleno.

Problem koji vi tin foil hat ljudi imate u zavidnim kolicinama je sto vam padne na pamet neka suluda ideja, proglasite je istinom i onda na dalje glumite magarca koji nece ni korak da se pomeri. A nemate nikakvo stvarno poznavanje predmetne materije, osim sto vam je do jaja da slusate nekog random anonimusa preko neta koji vice zavera i ne objasnjava zasto organizacija koja je namenski ubila toliko ljudi ne ubije i njega koji preti da razotkrije istinu.
Djenka Djavo Djenka Djavo 09:06 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

bauer
Nije strasno priznati da mozda, naglasavam mozda, i nisi siguran u svoje tvrdnje. mozda, naglasavam, mozda, ne verujem svojim ocima.


E, moja Kristina, uvek ces ostati zena malog grobara.

Imam jednog kao ti na poslu, Englez, gospodin covek. Kad god pocenemo da ga bombardujemo cinjenicama (sto o 9/11 sto o drugim temama) on se povuce u svoju ljusturu i opali po sarkazmu, kao ti. Covek je alkos, umesto da se suoci sa svetom suocava se sa suludim racunima za vino preko rucka. Pa ne mozemo svi biti otvorenog uma, zar ne?

I nisi ni pogledao za masakr u Bolonji, priznaj. Ipak je to preblizu za tebe, Italija je na pljuvomet odavde.
vlada dvm vlada dvm 10:31 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

Dawngreeter

vlada dvmWTC No.7 se nije sam urisio vec su ga sami srusili. 'Ajd' malo na net, pogledas lepo par snimaka, shema i shvatices da wtc7 nije toliko blizu twin towers-ima i nije pretrpeo takva ostecenja da bi morao biti srusen. Pretpostavljam da ce reakcija da bude tipa: "Jao bre teorije zavere...!!!!". Info; nije teorija!!! Malo na net, kao sto predlozih, malo citanja starih dobrih papirnih izdanja i postavices sebi toliko pitanja o 9/11 da ce s biti iznenadjen.Ajde sada ozbiljno, da li imas i minimum poznavanja arhitekture, gradjevine, ponasanja metala na visokim temperaturama ili bilo sta slicno? Ili dok ovo pises nosis sesir od limene folije da ti ONI ne bi citali misli?Evo, ja sam zaista voljan da uzmem u obzir da stvari nisu kako izgledaju. Prosao sam kroz dosta materijala o razlicitim 9/11 teorijama. Moj glavni problem je sto te teorije iznose ljudi kao ti, na nacin na koji ih ti iznosis i, iskreno, stvarno bi me bilo blam da se nadjem na tvojoj strani argumenta.Na stranu sto jedina cinjenica koja pije vodu oko teorija zavere je ujedno i cinjenica koja se najmanje ponavlja u vasim tin foil hat krugovima. Naime, ispred Pentagona na mestu udara aviona bandere su svo vreme stajale neostecene iako bi avion koji udara pod uglom pod kojim tvrde da je udario vrlo verovatno trebalo krilima da ih obori. A da ih je dotakao, postoje dokumentovani slucajevi ponasanja aviona koji krilom dodju u kontakt sa banderom ili slicnim preprekama i prateci takav obrazac verovatno ne bi stigao do zgrade Pentagona. To je fina teorija, ali ne i cvrsta, proverena teorija. Niko me nije ubedio, na primer, da avion mora bas tako da se krece, iako mi teza da bi tako trebalo zvuci smisleno.Problem koji vi tin foil hat ljudi imate u zavidnim kolicinama je sto vam padne na pamet neka suluda ideja, proglasite je istinom i onda na dalje glumite magarca koji nece ni korak da se pomeri. A nemate nikakvo stvarno poznavanje predmetne materije, osim sto vam je do jaja da slusate nekog random anonimusa preko neta koji vice zavera i ne objasnjava zasto organizacija koja je namenski ubila toliko ljudi ne ubije i njega koji preti da razotkrije istinu.


Ja se Pentagona nisam dotak'a, mada mozemo i o tome. Twin Towers, o kojima sam malo pisao su sruseni dinamitom. O tome mozemo toliko na dugacko i nasiroko, a post i nije o tome. Mada, kada se osvrnem na recnik koji si koristio, sa vrlo ruznim kvalifikacijama ljudi koji misle drugacije...ne znam. Ja ne tvrdim nista, samo citam, pratim i pokusavam da donesem svoj sud. Recimo, pricao sam sa pilotima (voze putnicke avione) i svi su imali isti komentar: Avione su vozili ljudi koji su znali jaaako dobro da pilotiraju, jer ono nije mogao da izvede neko ko je ucio da vozi na Cesni ili pajperu. Ono su bili ozbiljni manevri. Otprilike, kao da gadjas grisinu, klikerom sa 2-3 metra.
Nacin na koji su se srusile TT. Na snimcima se vidi i cuje da je to bilo precizno rusenje, sa eksplozijama. Alo, TT su se srusile za 10 sekundi!!! 10 sekundi!!!! Malo matematike (Nsarski, upomoc!!!) i doci ces do sledece racunice. Telo, u slobodnom padu, sa te visine, putuje od vrha zgrade do asfalta 9 i nesto sekundi, a zgrade su se srusile za 10. Zar ti logika ne nalaze da se pitas, kako to da WTC se rusi istom brzinom kao i telo u slobodnom padu, gde je otpor nizih spratova??? Davne 1945 se u Empajr Stejt ukucao B-29, vrlo ozbiljan avion, dimenzija jednog 737. Pomenuta zgrada je jos uvek tamo ! ! ! A WTC? Popadase kao da je neko prosao kosilicom za travu ! ! !
Pitanja ima jos, ali vec dovoljno trolujemo. E sad, ko ima metalni foliju na glavi? Onaj ko hoce da pita, istrazuje, sazna (i da eventualno prizna da nije bio u pravu-tako da tvrdnja o nepomicnim magarcima ne stoji, bar ne za mene ) ili onaj ko uzima zdravo-za-gotovo sve ono sto je servirano sa CNN,ABC,NBC, ZIK,LJKR, bla, bla..???
Dawngreeter Dawngreeter 10:41 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

vlada dvm
WTC No.7 se nije sam urisio vec su ga sami srusili.

vlada dvm
Twin Towers, o kojima sam malo pisao su sruseni dinamitom.

vlada dvm
Ja ne tvrdim nista


Ovo pocinje da bude jako zabavno :)
nsarski nsarski 11:09 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

Pa, ybg, ima svakako nekoliko stvari koje se tu ne uklapaju, a zvanicna prica nikako da ih razjasni.
OK, izgleda da je prihvaceno da je WTC 7 namerno srusen. Postoji audio snimak gde Leri Silverstajn (vlasnik WT7 i iznajmljivac dva tornja - iznajmio ih je u leto 2001 na 99 godina) o tome prica. Kaze "we decided to pull it!", tj. da ga sruse. Dobro, WTC7 je zgrada od 57 spratova sa celicnom strukturom. Ona se srusila brzinom slobodnog pada, pravo i uredno na svoj temelj, kao da je minirana. Postoji vise video zapisao ovog rusenja. I tu nastaje ozbiljan problem.
Ako je bila ranije minirana ( a za miniranje takve zgrade treba par nedelja posla), zasto je bila minirana? Mislim, ne ocekujes da su normalne zgrade, u upotrebi, minirane tek tako, zlu ne trebalo. Dakle, ako je ranije minirana, zasto je minirana? Ako je minirana na dan rusenja, to je nemoguce, jer nema dovoljno vremena da se tolika zgrada ispravno minira za uredno rusenje.
O ovome zvanicni izvestaj 9/11 komisije nista ne kaze. WTC 7 se jedva i pominje u izvestaju. Osnovno objasnjenje je da se srusila od posledica pozara na njoj. Ne postoji ni jedna zgrada celicne konstrukcije koja se zbog pozara srusila. Ni jedna. A 9/11. su se srusile tri - dva tornja i WTC 7.
Zatim, ovakva pitanja se obicno diskvalifikuju onim "ma to je teorija zavere!". OK, ali i zvanicna verzija je teorija zavere - par dronjavih Arapa se u nekoj pecini u Avganistanu zaverili da sjebu World Trade Center, i to su postigli.
Ja licno ne znam cemu zaista da verujem. Ima mnogo neresenih pitanja, Razgovarao sam sa ljudima koji su direktno ucestvovali u ispitivanju uzroka rusenja, i neki cute, neki su sumnjicavi, neki odmahuju glavom.
Ako cemo pratiti put love i koristi ( a Mr. Silverstajn je naplatio 6.9 milijardi dolara na ime odstete jer mu je sud priznao double indemnity posto su u pitanju bila dva odvojena napada), onda se neko mnogo ovajdio od ovoga.
bauer bauer 19:14 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

Kad god pocenemo da ga bombardujemo cinjenicama (sto o 9/11 sto o drugim temama) on se povuce u svoju ljusturu i opali po sarkazmu

jadan covek, potpuno ga razumem.
bauer bauer 19:51 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

WTC 7 se jedva i pominje u izvestaju. Osnovno objasnjenje je da se srusila od posledica pozara na njoj.

istraga za WTC 7 mislim da jos nije gotova. a sto se tornjeva tice, ja verujem u objasnjenje da se metalurske osobine celika na tako visokim temperaturama menjaju do te mere da na kraju popusti pod teretom spratova iznad mesta udara koji se urusavaju prvi, pa se opterecenje na ostatak konstrukcije povecava i ona nastavlja da se urusava do temelja. severni toranj je izdrzao temperaturu nesto duze od juznog jer je imao manje spratova iznad mesta udara.

a razlicite reakcije ljudi koji su u istrazi ucestvovali su potpuno razumljive. to je ono kao 'dva srbina (slovenca), dve partije', ili kao mi ovde na blogu. ne postoje dva coveka koji misle isto. ili...

vlada dvm vlada dvm 22:22 05.06.2008

Re: nema nista od toga...

Dawngreeter

vlada dvmWTC No.7 se nije sam urisio vec su ga sami srusili.

vlada dvmTwin Towers, o kojima sam malo pisao su sruseni dinamitom.

vlada dvmJa ne tvrdim nistaOvo pocinje da bude jako zabavno :)


Sta je zabavno? Istrgnuti nekoliko reci iz konteksta i dati svojoj sujeti slobodu da pokusa da poentira?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:39 04.06.2008

jedna od boljih vesti u poslednje vreme!

sada US konacno ima sansu...




vlada dvm vlada dvm 03:03 04.06.2008

Re: jedna od boljih vesti u poslednje vreme!

BebaOdLonchara
sada US konacno ima sansu...


Pa i ja volim Baraka, ali, moram da priznam, od njega vise volim mamu i tatu, ujku iz Slovenije i njegovog sina, rodjake iz Shumadije, komsije sa prvog, vise od njega volim Harvi Kajtela u filmu "Dim" i Reja Romana u " Ledenom dobu", vise od Obame volim i Dzoni Vajsmilera u ulozi Tarzana, prodavacicu iz radnje sto mi uvek ostavi svez hleb, moje drugare iz osnovne, Kukija iz Opova, vise volim . . . od njega vise volim sve one drage ljude koje vidjam i kojima se javljam koji imaju vise uticaja na moj zivot nego on. Nema ljutis?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:44 04.06.2008

Re: jedna od boljih vesti u poslednje vrem

pa volim i ja i mamu i tatu i jos onoliko ljudi i likova, ali dec not maj point, if ju dont maind
vlada dvm vlada dvm 20:47 04.06.2008

Re: jedna od boljih vesti u poslednje vrem

BebaOdLonchara
pa volim i ja i mamu i tatu i jos onoliko ljudi i likova, ali dec not maj point, if ju dont maind

Dzast kiding. Nekako me sve to podsetilo na film "Tito i ja" G.Markovica. End, aj dont majnd et ol.
bauer bauer 03:45 04.06.2008

'america, this is our moment..

...this is our time"'

veceras definitivno krece talas velikih pozitivnih promena i za ameriku i za svet. mene samo brine koliko je americki establisment spreman za promene (nesto kao u srbiji, ko drzi biu, drzi sve), ali ogroman pozitivni naboj javnosti moze cuda da napravi.
Palilula Palilula 03:56 04.06.2008

Re: 'america, this is our moment..

Cudo, pogotovo preko noci se nece desiti jer Americki sistem nije tako napravljen. Ali je vrlo moguce da Amerika krene sa promenama na bolje. Krajnje je vreme za Ameriku. Puno Amerikanaca nije spremno za promene, bogati, penzioneri, kao i puno ne obrazovanih, ali ja se nadam kao sto ti rece da pozitivan naboj moze cuda da napravi.
bauer bauer 04:07 04.06.2008

Re: 'america, this is our moment..

Puno Amerikanaca nije spremno za promene,

ja mislim da je jako puno amerikanaca osetilo na svojoj kozi konkretne posledice osmogodisnje republikanske vlasti i da bi bilo pravo cudo da republikanac pobedi na izborima. imaju oni disciplinovano biracko telo ali je ovoga puta jezicak na vagi na strani demokrata.
Palilula Palilula 04:08 04.06.2008

Re: 'america, this is our moment..

Slazem se.
bauer bauer 04:10 04.06.2008

Re: 'america, this is our moment..

samo da vise nikada ne gledamo Klintonove, Olbrajtovu, Clark-a i Holbruka.

palilula, samo da se nadovezem na tvoj prvi komentar od gore. izgleda da cemo neke od ovih koje si navela gledati ponovo. ipak je to politika i ipak se sve svodi na izbor manjeg zla.
Palilula Palilula 04:12 04.06.2008

Re: 'america, this is our moment..

Da to je moguce, ali pod Obaminim vodstvom, a to je drugacije od Klintonke.
Filip2412 Filip2412 04:26 04.06.2008

Re: 'america, this is our moment..

jedini razlog sto Klintonka ne vajla je sto bi srpski copine od politicara imali po defaultu los odnos sa tom administracijom

Inace u spoljnoj politici izmedju Hilari, Obame i McCaina ne vidim da ima neke razlike. Ko god pokusa da zaista promeni ratoborni kurs USA politike taj nece daleko dogurati...
Palilula Palilula 04:35 04.06.2008

Re: 'america, this is our moment..

Inace u spoljnoj politici izmedju Hilari, Obame i McCaina ne vidim da ima neke razlike. Ko god pokusa da zaista promeni ratoborni kurs USA politike taj nece daleko dogurati...


Obama ne moze to bas da promeni ali moze da ublazi. Ovo drugo dvoje ne bi ni to uradili. Oni moraju da trose municiju i bombe da bi pravili nove, inace stade im vojna industrija, koja je ogromna. Tu se radi o velikim parama. Kad su nas bombardovali oni su ustvari naplatili racun clanicama NATO-a, ili prodavali su bombe i lepo zaradili. Ja se iskreno nadam, da u koliko Obama pobedi, ovaj trend ce se polako menjati.
Macak Macak 05:25 04.06.2008

Nesto se ipak menja

Ja trenutno zivim u verovatno najkonzervativnijem delu Amerike. Dakle puske i trackovi na sve strane. Ako je Obama uspeo ovde da pobedi gde zive tradicionalni simpatizeri republikanaca onda to ipak znaci neku promenu. Dakle, ljudi su glasali ne izmedju njega i Hilari, vec izmedju njega i McCain-a.
Kao i svuda, svaka pormena ide sporo i u etapama. Ali, bitno da je pocelo.
Morate shvatiti da je Amerika jedna ogromna provincija u najgorem smislu te reci (dakle veliki potencijal za "americke radikale" sa desetak velikih gradova (sto nije nista u poredjenju sa velicinom zemlje). Kada crnac sa ne tako bogatim politickim backgroundom dobije ovakvu podrsku onda to ne znaci samo politicki vec i kulturoloski pomak napred. Jako bitno za ovu zemlju.
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:47 04.06.2008

Take it easy!

Hvala Cedi za tekst. Pridruzujem se svima koji se raduju Obaminom uspehu (pomalo mi je zao Hilari, ne volim je zbog muza, alli se borila kao lavica - evo jos nije priznala poraz). Mislim da je za SAD bolje da dodje Obama nego da je to bio slucaj sa Hilari. Ali, ne zaboravimo, prava bitka tek predstoji, a to je Obamina bitka sa Mekkejnom. Nikad se ne zna.
Iako ima nagovestaja da Obama, u slucaju da postane predsednik, ne bi mogao MNOGO da promeni spoljnu politiku SAD, sigurno je da ce do promene doci, jer mora da dodje, niko normalan u svetu ne misli da je sadasnji americki kurs dobar, odnosno da ide dobrim pravcem.
U svakom slucaju, navijajmo i dalje za Obamu.
Cheers!
ivana23 ivana23 07:24 04.06.2008

B.O.

maharaja maharaja 07:52 04.06.2008

Obama

Iluzorno je smatrati da ce se spoljna politika SAD promeniti sa Obamom.

Ne menja se politika SAD sa jednim predsednikom, tu postoji decenijski kontinuitet koji se samo malo transformise.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 07:59 04.06.2008

Re: Obama

Iluzorno je smatrati da ce se spoljna politika SAD promeniti sa Obamom.

zna se ko je tu TATA
nsarski nsarski 10:47 04.06.2008

Re: Obama

zna se ko je tu TATA

Ima i SIN Mark, savetnik Mr. Obami.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:54 04.06.2008

Re: Obama

pa posle misle da će se nešto promeniti. hoće, ali samo predsednika.
Doctor Wu Doctor Wu 11:11 04.06.2008

Re: Obama

nsarski
zna se ko je tu TATAIma i SIN Mark, savetnik Mr. Obami.

Au, džaba ste krečili.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 12:38 04.06.2008

Re: Obama

Doctor Wu
nsarski
zna se ko je tu TATAIma i SIN Mark, savetnik Mr. Obami.

Au, džaba ste krečili.

Vazno je da teorija zavere cveta... A kad bi neko utvrdio da se "tata" recimo svojevremeno zalagao za dekriminalizaciju vutre, onda bi nastupila neverica ili skandalizovanje. Ali mu ocigledno nije uspelo. Sto ponesto govori.
Doctor Wu Doctor Wu 12:50 04.06.2008

Re: Obama

Vazno je da teorija zavere cveta... A kad bi neko utvrdio da se "tata" recimo svojevremeno zalagao za dekriminalizaciju vutre, onda bi nastupila neverica ili skandalizovanje. Ali mu ocigledno nije uspelo. Sto ponesto govori.

Tata se zalagao za mnogo što šta, između ostalog je podržavao i tebi omiljenog Pol Pota (i to u periodu posle stravičnog terora Crvenih Kmera), ali je jedna od konstanti njegovog delovanja bila mržnja prema svemu ruskom. Seedy character, što bi rekli neki.

Mark je, inače, bio član National Security Councila pod Clintonom, kao ekspert za Rusiju i jugoistočnu Evropu.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:19 04.06.2008

Re: Obama

Doctor Wu
između ostalog je podržavao i tebi
omiljenog Pol Pota (i to u periodu posle stravičnog terora Crvenih
Kmera)

Pa dobro je da je u medjuvremenu prihvaceno da se radilo o "stravicnom teroru". Posto se po tvom komentaru na taj tekst na koji posredno referises, doktore, to nije dalo bas uociti. Ipak ima napretka, ko kaze da nema.

(A za mrznju prema svemu ruskom: jel se izjasnjavao o Dostojevskom? Ili Lomonosovu? Ili Cajkovskom? Ako je i njih mrzeo, onda je kreten. Ali ako se to odnosi na rusku *politiku* onda je, zalim slucaj, u pravu.)
Doctor Wu Doctor Wu 13:39 04.06.2008

Re: Obama

Ćirković
Pa dobro je da je u medjuvremenu prihvaceno da se radilo o "stravicnom teroru". Posto se po tvom komentaru na taj tekst na koji posredno referises, doktore, to nije dalo bas uociti. Ipak ima napretka, ko kaze da nema.

Pa, ne bi se reklo da si shvatio suštinu mojih komentara, kad već na tome insistiraš.
A za mrznju prema svemu ruskom: jel se izjasnjavao o Dostojevskom? Ili Lomonosovu? Ili Cajkovskom? Ako je i njih mrzeo, onda je kreten. Ali ako se to odnosi na rusku *politiku* onda je, zalim slucaj, u pravu.

Pa, sudeći po podršci Pol Potu i avg. mudžahedinima možemo zaključiti da se definitivno nije rukovodio antikomunizmom ili protivljenjem islamskom fundamentalizmu. U slučaju Bžežinjskog ipak ne bih koristio prejake izraze (kreten, i sl), jer se radi o Poljaku, a oni su kroz istoriju dosta propatili od Rusa.

(Što se tiče Čajkovskog, mnogo ko bi zbog njegovih kičastih baletića postao rusofob.)
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:48 04.06.2008

Re: Obama

Srđan Mitrović
pa posle misle da će se nešto promeniti. hoće, ali samo predsednika.

pa amerikanci ne biraju predsednika da se u srbiji nešto promeni.
tome se nadao srpski lobi kada je onoliko navijao i za buša.
kao i obično, pogrešno.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 17:08 04.06.2008

Re: Obama

Doctor Wu

Pa, sudeći po podršci Pol Potu i avg. mudžahedinima možemo zaključiti
da se definitivno nije rukovodio antikomunizmom ili protivljenjem
islamskom fundamentalizmu.

To mu je greska, tu se slazemo.

Doctor Wu

U slučaju Bžežinjskog ipak ne bih koristio
prejake izraze (kreten, i sl), jer se radi o Poljaku, a oni su kroz
istoriju dosta propatili od Rusa.

Nisi me razumeo - ja bih to rekao svakome ko bi rekao da je protiv ruske *kulture*, kao i protiv bilo cije druge nacionalne kulture, pa makar da je juce izasao iz gulaga (a ako treba da ti ponavljam sta mislim o gulazima...). Ali cisto sumnjam da je Zbignjev mnogo o tome diskutovao. A njegov stav o ruskoj *politici* slucajno uglavnom delim, ne tvrdim u svim detaljima. A Poljaci su patgili upravo zbog politike Rusa, ne zbog Cajkovskog ili - ako hoces nesto jace - Rahmanjinova, zar ne?

Te je poenta da ja zapravo Zbignjeva branim od pausalnih predrasuda koje su uglavnom posledica antiamerickog ispiranja mozga u Srbiji "i sire".
Doctor Wu Doctor Wu 17:26 04.06.2008

Re: Obama

Nisi me razumeo - ja bih to rekao svakome ko bi rekao da je protiv ruske *kulture*, kao i protiv bilo cije druge nacionalne kulture, pa makar da je juce izasao iz gulaga (a ako treba da ti ponavljam sta mislim o gulazima...). Ali cisto sumnjam da je Zbignjev mnogo o tome diskutovao. A njegov stav o ruskoj *politici* slucajno uglavnom delim, ne tvrdim u svim detaljima. A Poljaci su patgili upravo zbog politike Rusa, ne zbog Cajkovskog ili - ako hoces nesto jace - Rahmanjinova, zar ne?

Te je poenta da ja zapravo Zbignjeva branim od pausalnih predrasuda koje su uglavnom posledica antiamerickog ispiranja mozga u Srbiji "i sire".

Pa ko je i gde spominjao kulturu? Ponavljam, Bžežinjski se jedino doslednim pokazao u svojoj rusofobiji (i to u različitim razdobljima ruske politike). Nije njemu smetala komunistička Rusija, nego jaka Rusija. Ni u čemu drugom se nije pokazao dosledan. Ni u antikomunizmu (Pol Pota je najverovatnije podržao zbog spec veza Vijetnama i SSSR), ni u protivljenju najsurovijoj varijanti islamskog fundamentalizma (koja se, kasnije, i Amerikancima žestoko obila o glavu). Ničeg tu paušalnog nema i izneo sam ti vrlo konkretne primere koji potkrepljuju tvrdnju.

A, po svemu sudeći, izgleda da je poslednjih godina počeo da se bavi i još jednom opsesijom svakog pravog poljskog katolika: Jevrejima. Još jednom, mračnjak.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:06 04.06.2008

Re: Obama

pa amerikanci ne biraju predsednika da se u srbiji nešto promeni.

pa nisam ni mislio na srbiju nego na ameriku.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:53 04.06.2008

Re: Obama

Doctor Wu

Pa ko je i gde spominjao kulturu?

Aman, doktore, jesi li ti napisao
je jedna od konstanti njegovog delovanja bila mržnja prema svemu ruskom

ili je to napisao neko ko se dokopao tvog naloga i passworda bez tvog znanja??? Dakle, ruska kultura je podskup "svega ruskog" i ako napises ovako nesto uopsteno i jako, onda treba da razmislis kakve sve to ima posledice. Ako ZB kojim slucajem ne mrzi rusku kulturu, onda tvoja tvrdnja nije tacna. U pitanju je logika, doktore, a ne politika. Poenta je bila da se uzdrzavamo od previse uopstavanja.
vlada dvm vlada dvm 22:11 04.06.2008

Re: Obama

Milan M. Ćirković

Doctor Wu

nsarskizna se ko je tu TATAIma i SIN Mark, savetnik Mr. Obami.Au, džaba ste krečili.Vazno je da teorija zavere cveta... A kad bi neko utvrdio da se "tata" recimo svojevremeno zalagao za dekriminalizaciju vutre, onda bi nastupila neverica ili skandalizovanje. Ali mu ocigledno nije uspelo. Sto ponesto govori.


Teorije zavere i nisu samo teorije. Istorija nas tako uci, zar ne?!
vlada dvm vlada dvm 07:54 05.06.2008

Re: Obama

Milan M. Ćirković

Doctor WuPa, sudeći po podršci Pol Potu i avg. mudžahedinima možemo zaključitida se definitivno nije rukovodio antikomunizmom ili protivljenjemislamskom fundamentalizmu. To mu je greska, tu se slazemo.

Doctor WuU slučaju Bžežinjskog ipak ne bih koristioprejake izraze (kreten, i sl), jer se radi o Poljaku, a oni su krozistoriju dosta propatili od Rusa. Nisi me razumeo - ja bih to rekao svakome ko bi rekao da je protiv ruske *kulture*, kao i protiv bilo cije druge nacionalne kulture, pa makar da je juce izasao iz gulaga (a ako treba da ti ponavljam sta mislim o gulazima...). Ali cisto sumnjam da je Zbignjev mnogo o tome diskutovao. A njegov stav o ruskoj *politici* slucajno uglavnom delim, ne tvrdim u svim detaljima. A Poljaci su patgili upravo zbog politike Rusa, ne zbog Cajkovskog ili - ako hoces nesto jace - Rahmanjinova, zar ne? Te je poenta da ja zapravo Zbignjeva branim od pausalnih predrasuda koje su uglavnom posledica antiamerickog ispiranja mozga u Srbiji "i sire".

Sve u svemu jedan divan covek taj Bzezinjski!
Kazezoze Kazezoze 08:07 05.06.2008

Re: Obama

Sve u svemu jedan divan covek taj Bzezinjski!

na ranu da ga privijesh ))
vlada dvm vlada dvm 10:32 05.06.2008

Re: Obama

Kazezoze
Sve u svemu jedan divan covek taj Bzezinjski!na ranu da ga privijesh ))

SIDU lechi, bre!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:35 05.06.2008

Re: Obama

vlada dvm

Teorije zavere i nisu samo teorije. Istorija nas tako uci, zar ne?!

Istorija nas moze nauciti samo jedno: 99,9999...% svih teorija zavere su gluposti. Naravno, u Srbiji istorijska istina i znanje ne prolaze...
Djenka Djavo Djenka Djavo 15:44 05.06.2008

Re: Obama

Milan M. Ćirković

vlada dvmTeorije zavere i nisu samo teorije. Istorija nas tako uci, zar ne?!Istorija nas moze nauciti samo jedno: 99,9999...% svih teorija zavere su gluposti. Naravno, u Srbiji istorijska istina i znanje ne prolaze...


Kao i Rajhstag, ubistvo Kenedija, 7 neuspesnih atentata na Kastra, Hladnjaca, Krcun, Ibarska magistrala, ubistvo Djindjica... Sve same slucajnosti i visa sila.

Kad cete nauciti da su ljudi zivotinje sposobne na sve. Bez izuzetaka. SVE! Zatvoriti oci pred necim samo zato sto zvuci neverovatno je okrenuti ledja gladnim vukovima ili cista glupost.

Pametniji ne popustajte, stanje je kriticno.
Colin_bgd Colin_bgd 07:54 04.06.2008

Ipak, nije bas najbolje...

Mislim da je demokratska stranka, tj. oni koji su nagovorili Obamu da se kandiduje, pogresili. Kada su pre godinu dana ili kad god je bilo procenjivali da Obama moze da uradi nesto, to je moralo da bude na karti potpredsednika Hilari. Time bi se, prakticno, osiguralo 16 godina demokratske vlasti u USA. Ovako, samo su se produbile podele, i pitanje je da li ce Obama na kraju pobediti McCaina, ja mislim da ce biti tesno. Uopste ne ulazim u to da li neko moze da gleda Klintonku ili ne, to je nebitno, ali je ocigledno da je Amerika generalno spremnija da glasa za zenu nego za crnca.

Hilari Klinton bi bila dobar predsednik, mislim da ce za 8 godina biti kasno za nju, eventualno za 4, ali ako bude "running mate" Obami, to ce umanjiti sanse McCainu, sigurno. Pa je tako u "catch 22", ali za razliku od Obame (ako je pozove, naravno), mislim da ce prihvatiti vice-ticket, jer je ipak, barem trenutno, ona veci drzavnik od njega.

Svejedno, pobeda Obame moze da nam se trenutno svidja, ali se time rizikuje se jos jedna pobeda republikanaca i jos 4 godine, u najboljem slucaju gubljenja vremena.

Za sta ce da glasa "srpski lobi" me uopste ne interesuje. Ako su pametni glasace za onog ko ce im obezbediti bolji zivot, sve drugo su gluposti...
Igor1967 Igor1967 23:31 05.06.2008

Re: Ipak, nije bas najbolje...

Colin_bgd
Mislim da je demokratska stranka, tj. oni koji su nagovorili Obamu da se kandiduje, pogresili. Kada su pre godinu dana ili kad god je bilo procenjivali da Obama moze da uradi nesto, to je moralo da bude na karti potpredsednika Hilari. Time bi se, prakticno, osiguralo 16 godina demokratske vlasti u USA. Ovako, samo su se produbile podele, i pitanje je da li ce Obama na kraju pobediti McCaina, ja mislim da ce biti tesno. Uopste ne ulazim u to da li neko moze da gleda Klintonku ili ne, to je nebitno, ali je ocigledno da je Amerika generalno spremnija da glasa za zenu nego za crnca. Hilari Klinton bi bila dobar predsednik, mislim da ce za 8 godina biti kasno za nju, eventualno za 4, ali ako bude "running mate" Obami, to ce umanjiti sanse McCainu, sigurno. Pa je tako u "catch 22", ali za razliku od Obame (ako je pozove, naravno), mislim da ce prihvatiti vice-ticket, jer je ipak, barem trenutno, ona veci drzavnik od njega.Svejedno, pobeda Obame moze da nam se trenutno svidja, ali se time rizikuje se jos jedna pobeda republikanaca i jos 4 godine, u najboljem slucaju gubljenja vremena.Za sta ce da glasa "srpski lobi" me uopste ne interesuje. Ako su pametni glasace za onog ko ce im obezbediti bolji zivot, sve drugo su gluposti...


potpisujem!

Polls show Obama-McCain race tight as campaign begins

http://www.cnn.com/2008/POLITICS/06/05/campaign.wrap/index.html

mayo1 mayo1 09:10 04.06.2008

Nije šija nego vrat

Interesantno kako ljudi reagiraju na pobjedu Baracka Obame kao demokratskog kandidata za američkog predsjednika. Očekuju se nekakve planetarne promjene američke politike. Tako na stranicama "Politike" vlada oduševljenje jer je Obama protiv kosovske nezavisnosti i sada će, kao, doći do promjene po tom pitanju...do povlačenja Amerikanaca iz Iraka i Afganistana.
Ništa od toga.
Prvo, većina Amerikanaca glasa za promjene u vođstvu prvenstveno zbog tanjeg novčanika, a ne zbog vanjske politike.
Drugo, Amerika je velesila. Ona ima jednu konstantnu vanjsku politiku od vremena Roosevelta pa do danas. Razlika je samo u prezentaciji. Neki američki predsjednici tu politiku provode malo finije, ljepše pakirano, dok drugi to čine sirovije i surovije. Ne zaboravimo da je demokrat John Kennedy, u kojeg se svi kunu, počeo rat u Vijetnamu i koji je bio spreman reskirati atomski rat da bi uveo red u svom dvorištu.
Obećanja o povlačenju iz Iraka teško će biti održati. To bi značilo prepuštanje Iraka Iranu i fundamentalistima. A to si Amerika ne smije dozvoliti.
Zapravo, siguran sam da će u mandatu slijedećeg predsjednika (tkogod to bio) doći do američke (ili izraelske) intervencije u Iranu. Možda ne do opće invazije, ali svakako do uništenja iranskog nuklearnog programa.
Jer ni Amerika, a još manje Izrael neće dozvoliti da Iran napravi bombu.
bauer bauer 15:52 04.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

Jer ni Amerika, a još manje Izrael neće dozvoliti da Iran napravi bombu.

ti bi im, izgleda, dozvolio?
mayo1 mayo1 22:44 04.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

bauer
ti bi im, izgleda, dozvolio?


Kriva adresa, Bauer.
Ja nemam problema sa američkom politikom.
Želio sam reći da se idući američki predsjednik neće razlikovati, što se vanjske politike tiče, od prošlog.
Svi pljuju Busha zbog Iraka/Afganistana. Kao Obama ne bi tako...
Iransku bombu će morati riješiti Obama/McCain.
Pitanje je samo da li će to učiniti Izraelci ili sami Amerikanci.
bauer bauer 04:30 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

Kriva adresa, Bauer.

vidim sad na drugo citanje, izvinjavam se, ponele me emocije (ako nisi ti nesto promenio u svom komentaru u medjuvremenu:))) a svetu sigurno nije potrebna jos jedna nuklearna sila, ni iran ni bilo koja druga. dovoljne su ove koje vec imamo, da odrzavaju ravnotezu
Djenka Djavo Djenka Djavo 09:18 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

bauer
Kriva adresa, Bauer.vidim sad na drugo citanje, izvinjavam se, ponele me emocije (ako nisi ti nesto promenio u svom komentaru u medjuvremenu:))) a svetu sigurno nije potrebna jos jedna nuklearna sila, ni iran ni bilo koja druga. dovoljne su ove koje vec imamo, da odrzavaju ravnotezu


Dovoljne su ove koje imamo, posebno Indija i Pakistan, zar ne?

Da nije tuzno bilo bi smesno.

Ja predlazem da Srbija zabrani svim Evropskim drzavama da imaju auto industriju, dovoljna je Zastava za Evropu, a mozda i sire. Zato zahtevam bombardovanje svih evropskih fabrika automobila i uvodjenje sankcija drzavama koje se tome protive.

Kad ces da ukapiras da NEMAMO PRAVO da odredjujemo drugima kako ce da zive. Kao sto Izrael i SAD nemaju pravo da bombarduju bilo kakve nuklearne instalacije u Iranu, Iraku ili Siriji. Kao sto ja nemam pravo da se usetam u tvoj stan i iskljucim ti muzicki uredjaj zato sto slusas Cecu ili Karleusu.
mayo1 mayo1 09:22 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

a svetu sigurno nije potrebna jos jedna nuklearna sila, ni iran ni bilo koja druga.

Agree.
mayo1 mayo1 09:34 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

Kao sto Izrael i SAD nemaju pravo da bombarduju bilo kakve nuklearne instalacije u Iranu, Iraku ili Siriji.

Osobno ne bih bio sretan da zemlje tipa Irana, koje hladno šalju djecu opasanu eksplozivom da se dignu u zrak na nekoj tržnici ubijajući isto takvu djecu i njihove roditelje - imaju A-bombu.
Što bi tek bili u stanju sa Bombom?

Posljednji koji su razmišljali da USA gleda svoja posla nazivali su se izolacionisti i Roosevelt ih je porazio na izborima 1940.
Na sreću cijelog slobodnog svijeta.
mayo1 mayo1 09:37 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

Kao sto Izrael i SAD nemaju pravo da bombarduju bilo kakve nuklearne instalacije u Iranu, Iraku ili Siriji.

Osobno ne bih bio sretan da zemlje tipa Irana, koje hladno šalju djecu opasanu eksplozivom da se dignu u zrak na nekoj tržnici ubijajući isto takvu djecu i njihove roditelje - imaju A-bombu.
Što bi tek bili u stanju sa Bombom?

Posljednji koji su razmišljali da USA gleda svoja posla nazivali su se izolacionisti i Roosevelt ih je porazio na izborima 1940.
Na sreću cijelog slobodnog svijeta.
Djenka Djavo Djenka Djavo 11:11 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

mayo1
Kao sto Izrael i SAD nemaju pravo da bombarduju bilo kakve nuklearne instalacije u Iranu, Iraku ili Siriji.Osobno ne bih bio sretan da zemlje tipa Irana, koje hladno šalju djecu opasanu eksplozivom da se dignu u zrak na nekoj tržnici ubijajući isto takvu djecu i njihove roditelje - imaju A-bombu.Što bi tek bili u stanju sa Bombom?Posljednji koji su razmišljali da USA gleda svoja posla nazivali su se izolacionisti i Roosevelt ih je porazio na izborima 1940.Na sreću cijelog slobodnog svijeta.


A srecan si da zemlja tipa SAD ima nuklearnu bombu, ona zemlja koja napalmom zaliva decu po Aziji? Ili ona zemlja koja je JEDINA bacila nuklerne bombe na civilno stanovnistvo, dva puta! Ajde prvi put su imali izgovor da nisu znali sta rade... ali DVA PUTA!

Inace pomesao si Iran sa Saudijskom Arabijom, vecina bombasa-samoubica je odatle, samo se to krije kao sto zmija krije noge. Ispran ti je mozak da verujes da su Iranci zli muslimanski fundamentalisti kojima je cilj da uniste svestku demokratiju. Ja sad sa Irancima isao u skolu, par sam cak i napio kao klinac (ako mogu Bosanci sto ne mogu Iranci) i nemam nista da im zamerim. Jesmo se raspravljali oko religije (Boze moj, pa mi smo nebeski narod) ali niko me nije digao u vazduh.

Kad Ameri prestanu da prave baze na muslimanskoj svetoj zemlji i kad prestanu da rostiljaju decu sirom sveta prestace i teroristicki napadi na njih. Onaj ko veruje da teroristi imaju za cilj sirenje islamskog fundamentalizma na celu planetu je zaludna diabola. Njihov cilj je isterivanje SAD (i ostalih poltrona) sa muslimanske zemlje.

Terorizam je zlo, ali je to jedini nacin borbe koji im je ostao.

Nkada ne zaboravite da je neciji terorosta nekom drugom borac za slobodu. Najlepsi primer je Avganistan. Evo i film su napravili o tome kako su podrzavali muslimane u "oslobodilackoj" borbi protiv sovjeta.

[url=http://www.imdb.com/title/tt0472062/][/url]

A ko se sada seta Avganistanom kao osvajac? Pa bivsi saveznici i dobrocinitelji, naravno. I ti isti muslimani su im sada neprijatelji.

Prst na celo, ukljucite mozak. Niko nema pravo da vam kaze kako da zivite, isto kao sto ni vi nemate pravo drugome da odredjujete zivot.
mayo1 mayo1 12:15 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

A srecan si da zemlja tipa SAD ima nuklearnu bombu

Nisam sretan da bombu ima bilo tko, ali kada već postoji, nekako mi je draže da je imaju Amerikanci nego Iranci.
Ja sad sa Irancima isao u skolu, par sam cak i napio kao klinac (ako mogu Bosanci sto ne mogu Iranci) i nemam nista da im zamerim

Pretpostavljam da se to desilo na nekom sveučilištu u Teheranu.
Kad Ameri prestanu da prave baze na muslimanskoj svetoj zemlji i kad prestanu da rostiljaju decu sirom sveta prestace i teroristicki napadi na njih. Onaj ko veruje da teroristi imaju za cilj sirenje islamskog fundamentalizma na celu planetu je zaludna diabola. Njihov cilj je isterivanje SAD (i ostalih poltrona) sa muslimanske zemlje.

Ma ne, oni šire bratsku ljubav. Ubijajući "poltrone" koji na tržnici pokušavaju preživjeti.
Uključujući momke u Afganistanu koji smatraju da ne treba znati čitati, slušati glazbu, gledati televiziju i školovati djecu. Posebno žensku.
I tu i tamo kamenuju neku ženu, jer je dozvolila da bude silovana.
Ali, to su unutarnje stvari u koje se ne treba miješati, zar ne?
Prst na celo, ukljucite mozak

Zanimljivo da pljuvanje po Americi predvode ljudi koji su pobjegli - u Ameriku. Nekako sumnjam da Vaši iranski prijatelji imaju želju da se vrate u Iran.


Američka politika svakako ima tamnih mrlja, ali kao što je neko rekao, ovaj svijet bi u mnogočemu bio puno gore mjesto da nema Amerike.
Djenka Djavo Djenka Djavo 12:30 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

mayo1
A srecan si da zemlja tipa SAD ima nuklearnu bombuNisam sretan da bombu ima bilo tko, ali kada već postoji, nekako mi je draže da je imaju Amerikanci nego Iranci.
Ja sad sa Irancima isao u skolu, par sam cak i napio kao klinac (ako mogu Bosanci sto ne mogu Iranci) i nemam nista da im zamerimPretpostavljam da se to desilo na nekom sveučilištu u Teheranu.
Kad Ameri prestanu da prave baze na muslimanskoj svetoj zemlji i kad prestanu da rostiljaju decu sirom sveta prestace i teroristicki napadi na njih. Onaj ko veruje da teroristi imaju za cilj sirenje islamskog fundamentalizma na celu planetu je zaludna diabola. Njihov cilj je isterivanje SAD (i ostalih poltrona) sa muslimanske zemlje. Ma ne, oni šire bratsku ljubav. Ubijajući "poltrone" koji na tržnici pokušavaju preživjeti.Uključujući momke u Afganistanu koji smatraju da ne treba znati čitati, slušati glazbu, gledati televiziju i školovati djecu. Posebno žensku.I tu i tamo kamenuju neku ženu, jer je dozvolila da bude silovana.Ali, to su unutarnje stvari u koje se ne treba miješati, zar ne?
Prst na celo, ukljucite mozakZanimljivo da pljuvanje po Americi predvode ljudi koji su pobjegli - u Ameriku. Nekako sumnjam da Vaši iranski prijatelji imaju želju da se vrate u Iran. Američka politika svakako ima tamnih mrlja, ali kao što je neko rekao, ovaj svijet bi u mnogočemu bio puno gore mjesto da nema Amerike.


Odakle tebi da ja zivim u Americi? Ne daj Boze, dosta mi je fasizma za 100 zivota. A te "momke" u Avganistanu su postavili Ameri na vlast. Isto kao i Sadama. I ne samo postavili, nego i naoruzali i naucili da koriste oruzje.

A ako su ameri toliko brizni za jednakost zasto se ne zalete na Sudan ili Saudijsku Arabiju? Pa tamo stradaju hiljade od islamskog fundamentalizma. Cemu ta selektivna pravda? Mozda zato sto im do pravde nije ni stalo? Mozda im je stalo samo do profita, a nama pune usi raznim lazima kao sto su demokratija i jednakost. Demokratija... dolazi iz zemlje koja vec dva puta za redom nema postene izbore.

Ako Ameri imaju bombu ima svako pravo da ima bombu. Kad oni uniste svoje bombe mogu drugima nesto da kazu. Ali sila Boga ne moli. Zato im i stradaju civili sirom sveta i zato ih mrzi 70% zemaljske populacije.

Recimo sutra da Teksas odluci da se otcepi i da dodju Rusi i Kinezi i naprave bazu u sred Teksasa. Sta bi onda radili ameri? Ili Florida hoce svoju drzavu pa dodju Kubanci i naprave zatvor pored Majamija. Ili New England odluci da je nezavisnost jedini nacin a Srbi se zalete i stacioniraju 50,000 vojnika u Boston da bi im pomogli da ostvare svoje pravo na otcepljenje. Smesno, zar ne?
mayo1 mayo1 12:58 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

a Srbi se zalete i stacioniraju 50,000 vojnika u Boston da bi im pomogli da ostvare svoje pravo na otcepljenje. Smesno, zar ne?


Ne, nego tragično.
Have a nice day.

Djenka Djavo Djenka Djavo 13:32 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

mayo1
a Srbi se zalete i stacioniraju 50,000 vojnika u Boston da bi im pomogli da ostvare svoje pravo na otcepljenje. Smesno, zar ne?Ne, nego tragično.Have a nice day.


Kao i Bondstil, zar ne?
mayo1 mayo1 13:40 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

Kao i Bondstil, zar ne?


"Ne laje kera sela radi, nego sebe radi."
citat iz TV serije "Salaš u malom ritu"
Djenka Djavo Djenka Djavo 15:45 05.06.2008

Re: Nije šija nego vrat

mayo1
Kao i Bondstil, zar ne?"Ne laje kera sela radi, nego sebe radi."citat iz TV serije "Salaš u malom ritu"



Naravno. Stalo mi je do sveta u kome zivim i do normalne bucnosti za moju decu. U tom idealnom svetu moja deca su slobodna da sama biraju svoju sudbinu a ne da im kosa gori pod slemom zato sto je neko zedan nafte.

Have a nice life.
Djenka Djavo Djenka Djavo 09:44 04.06.2008

Pa vi ljudi pojma nemate...

... ali, majke mi rodjene, veze vi nemate sa izborima u SAD. Bez uvrede. Mislite da ce nesto da se promeni ako izaberu Obamu? Da citiram njegovog bivseg svestenika "Prvi put sam procitao ime Barak Obama na paru zenskih sisa na youtube." I ta recenica divno sumira njegovu kampanju. Obama nema veze ni sa ekonomijom ni sa politikom, najobicniji oportunista bledih stavova sa predivnom glasackom istorijom u kongresu. Covek je pro-rat i pro-izolacija. Napao bi Iran kao i svi drugi i nema problema sto je je Bus nelegalno usao u Irak. Nema nameru da strpa u zatvor Busa i njegove kretene koji su prekrsili ustav SAD jedno gazilion puta i ubili stotine hiljada ljudi na osnovu laznih izvestaja... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! I vi ga velicate i radujete se njegovoj pobedi?

Sto se McCain-a tice samo potrazite video "the real mccain" na youtube. Covek je, najblaze receno, debil. Ako ima neko gori od Busa onda je to McCain.

A bivsu prvu damu u SAD zovu Hitlari. Da ne trosimo reci na gubitnike.

Jedini kandidat koji je u stanju da povrati ugled SAD u svetu, i da nam ih skine sa kicme je Ron Pol (Ron Paul). Nisam iznenadjen sto nikada niste culi za to ime. Cak i oni koji tvrde da su pratili izbore svakodnevno najverovatnije nisu culi za Ron Pola. Mislite da je Sloba izmislio manopulaciju medijima? Pa on je za velike medjske kuce u SAD bio mala beba. Oni su ti koji prave istoriju i kreiraju istinu.

Dugo pratim izbore u SAD, pre svega zato sto radim sa amerima, jako inteligentim ljudima, koji su se iz SAD iselili zbog toga sto im je drzava zalutala u fasizam (po tome smo jako slicni). I duzan sam da i vama prenesem ono u sta verujem, a to je da je Ron Pol jedini izlaz za amere u ovom trenutku? Sad se sigurno cudite, odakle sad taj Ron Pol, pa McCain je izabran vec za republikanskog kandidata. E pa nije! Sve ovo je samo uvod u nacionalnu sastanak za obe partije, ali tek na tom sastaku se potvrdjuje kandidatura na osnovu broja delegata koji su izglasani na lokalnim sastancima. Ako partija odluci da podrzi McCain.a onda moraju delegati da ga izaberu. Primera radi, Abraham Linkoln je dosao na partijski nacionalni sastanal bez ijednog kanditata koji ga je podrdzao u prvom krugu. Ali su ljudi shvatili da je njegov protiv-kandidat nesposoban da vodi drzavu u takvom trenutku i svi su u drugom krugu glasanja glasali za Linkolna. "It ain't over until the fat lady sings". Dobro, ajde da preskocimo ovaj deo, ionako je koplikovano do ivice bola kako se biraju predsednicki kandidati tamo preko. Oni jesu od toga napravili smejuriju ali zakon je prilicno jasan, ni jedan kandidat nije siguran dok ga parija ne potvrdi 100%.

Da se vratim ja na Ron Pola. Za razliku od ostalih, covek je imao pravi posao. Covek je doktor koji je pomogao da na svet dodje preko 1000 dece. Nikada nije glasao za rat, ili bilo kakvu intervenciju SAD bilo gde u svetu. Njegovi stavovi:

- Momentalno povlacanje svih americkih trupa iz celog sveta (ukljucujuci i Bondstil)
- Prestanak finansiranja Izraela
- Prestanak stvaranja drzava kroz nasilne intervencije (kao Vijetnam i Irak)
- Politika trgovine i pregovora
- Povratak valute na zlatni standard (niste ni svesni koliko je amerika prsla, duzni su ko ceo svet zajedno a dolare stampaju ko nekad Zlobindu, dolar je pukao 20% u poslednje vreme i samo je pitanje kad ce ga svi napustiti)
- Ukidanje fastickih zakona kao "partiot act"
- Ukidanje nacionalne banke (ovo je jako bitno, ovde ne pomaze da vam pisem nekoliko linija teksta, morate sami da se obrazujete. Potrazite "money masters" na youtube, pocnite odavde: http://www.youtube.com/watch?v=OnwLgrSJZKs, posle ovoga skontacete sta je znachi imati pravu moc u rukama i ko je u stvari iza svega.)

Ron Paul je prvi i jedini kandidat koji je predvideo da ce berze kolabirati i da se zemlja vec nalazi u recesiji. Predvideo je skok cena nafte i zlata i pad dolara... Covek je cudo! Da nije zagrizeni americki patriota (u pozitivnom smislu) ja bih pisao peticiju da ga dovedemo u Srbiju.

Zasto ja sve ovo pisem... Pa Ron Paul se jos uvek bori za mesto predsednickog kandidata, jos uvek skuplja glasove i vreba priliku da debila McCain-a predribla na nacionalnom sastanku republikanske partije.

Potrazite "Ron Paul Revolution", obrazujte se malo. I batalite Obamu. Najobicniji prevarant koji pokusava da se ubaci u belu kucu na osnovu boje koze, jer po kvalitetima nije zasluzio ni kucicu za ptice.

VOTE RON PAUL!
Dawngreeter Dawngreeter 09:55 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Ron Paul sucks, jedina zanimljiva stvar u vezi njega je sto je spawn-ovao ljude koji tako fanaticno vicu revolucija (wtf?) kao da nikada nisu otvorili recnik i upoznali se sa znacenjem termina. Otprilike kao sto ti radis ovde.

Jedini normalan kandidat, kao i prosli put, je bio Kucinich.
Djenka Djavo Djenka Djavo 10:34 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Sucks? Zasto? Nemas pojma. Priznaj lepo da pojma nemas.

Inace Denis je super, samo je sa druge strane ograde (demokrata), njih dvojica bi bili sjajan tim. Jedino po cemu se ne slazu su socijalna pitanja, RP je protiv bilo kakvog regulisanja od strane drzave a DK je za drzavu koja sva socijalna pitanja preuzima na sebe. Sto se spoljne politike tice stavovi su im identicni.

Aj sad lepo da te pitam opet: Zasto sucks? I opet da ti kazem: Nemas pojma.
Dawngreeter Dawngreeter 10:38 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Djenka Djavo
Sucks? Zasto? Nemas pojma. Priznaj lepo da pojma nemas.

[...]

Aj sad lepo da te pitam opet: Zasto sucks? I opet da ti kazem: Nemas pojma.


:)

Vec vidim da ima svrhe razgovarati sa tobom
Kazezoze Kazezoze 10:47 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Djenka je potpuno u pravu, ako ima josh ikakve shanse za bilo kakvu promenu u politici amerike, onda je to izbor Ron Paula za predsednika.
nisam znao da on ima josh teoretske shanse za predsednika.
drugi problem je shto predsednika amerike biraju velike korporacije i nacionalna banka (koju on zheli da ukine), a ne gradjani, kako je to ljudima prikazano. svi izbori u americi su unapred odredjeni, a glasanje je iluzija.
zbog svega toga mislim da Ron Paul nema shanse, ma koliko to lichno zheleo.
Djenka Djavo Djenka Djavo 10:54 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Evo lepo, covecanski te pitam, zasto sucks? Slusam, naculjio sam usi i izostrio vid. I mirno cekam objasnjenje. Zasto? Povlacim svoj komentar "nemas pojma" dok mi ne das odgovor. Komunikacija je jedini nacin na koji mozemo da razmenimo misljenja, uzevsi u obzir da nam je telepatija van domasaja. Ti pricaj, a ja cu slusati, odlicno slusam, a vremena imam na pretek.
Dawngreeter Dawngreeter 11:00 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Izmedju ostalog, zato sto mi se do sada vec cini da nema mnogo dodira sa stvarnoscu. U prvo vreme je bilo simpaticno, posle mi je pocelo izgledati kao da je small government fanatic. Na kraju sam poceo vec da smatram neke izjave za vrlo, vrlo scary stvari. Covek oce da SAD izadje iz UN, na primer.
Djenka Djavo Djenka Djavo 11:08 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Slusam ali nista jos nisi rekao. Kao izgubio dodir sa stvarnoscu? Sta fali "small goverment"? A jel UN bogom dan pa da ga svi cuvamo? Po mome misljenju UN je dinosaurus kome je vreme da umre. Ajde jos nesto da mi kazes na primer na temu:

- Napustanja Iraka
- Prestanka finansiranja Izraela
- Prestanka mesanja u unutrasnje poslove drugih drzava
- Ukidanje poreza na prihod
- Povratka na zlatni standard i ukidanja FED-a (nacionalne banke)

Da pricamo o konkretnim stvarima, a ne da vicemo "CHANGE" kao Obama i da cutimo ko mule kad se predje na sustinu.

Jesi li znao da je Ron Pol kandidat koji je dobio najvise donacija od aktivnih vojnika iz Iraka za svoju kampanju? Poruka je jasna.
Dawngreeter Dawngreeter 11:13 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Djenka Djavo
A jel UN bogom dan pa da ga svi cuvamo? Po mome misljenju UN je dinosaurus kome je vreme da umre.


Mislim da nemamo o cemu dalje da pricamo.
Palilula Palilula 12:23 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Kazezoze,

Ron Paul je ispao iz trke za precednika, kao i dennis K.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 12:42 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Dawngreeter
Ron Paul sucks, jedina zanimljiva stvar u vezi njega je sto je
spawn-ovao ljude koji tako fanaticno vicu revolucija (wtf?) kao da
nikada nisu otvorili recnik i upoznali se sa znacenjem termina.
Otprilike kao sto ti radis ovde.

Jedini normalan kandidat, kao i prosli put, je bio Kucinich.

E Dawn, ovo je prvi put da se ozbiljno necemo sloziti. Kucinich moze da bude medijski simpatican kao vecni loser, ali covek je komunjara, i to one najgore, fellow-traveller vrste (tipa G.B.Shaw, samo zakasnio 70 godina)... Ne dao Bog da takvi zaista pocnu negde da vladaju (slicno kao Kastro dok je igrao bezbol i sedeo po americkim kaficima, pre revolucije).
Djenka Djavo Djenka Djavo 12:56 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Ron Paul nije ispao, to moze da servira FOX ili CNN ali Ron Paul je jedino kandidat na glasackim listicima za "primaries" pored McCain-a. I dobija dobar deo glasova s'obzirom da je "ispao". Jos dve drzave imaju primary pa se ide na nacionalni sastanak.

Denis je odustao odavno. Ko sto rece neko gore, ima dosta komunistickih stavova u njegovim nastupima, ali je njegova kritika spoljne i unutrasnje politike sadasnje administracije potpuno na mestu. Ima Denis svoje kvalitete, mnogo vise nego GB ili JMc. Ili Obama.

McCain ima vecinu kandidata ali jos uvek nije izabran za predsednickog kandidata republikanske partije. I to je cinjenica.

A za Dawngreeter-a... Da nisi hteo da spasavas i Ligu Nacija pre drugog svetskog rata? Gde dodje UN vladaju prostitucija, trgovina belim robljem i narkoticima, a trgovina oruzjem se utrostruci. Kad hoces da prokunes neku zemlju samo im pozeli plave slemove na pragu. Uostalom ko se jos zanosi da UN nije pod americkom sapom od svog postanka. Live and let die.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:22 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Djenka Djavo

Denis je odustao odavno. Ko sto rece neko gore, ima dosta komunistickih
stavova u njegovim nastupima, ali je njegova kritika spoljne i
unutrasnje politike sadasnje administracije potpuno na mestu. Ima Denis
svoje kvalitete, mnogo vise nego GB ili JMc. Ili Obama.

Komunisticki stavovi su podjednako spojivi sa kvalitetima (bilo koje vrste) kao sto su i nacisticki stavovi. Ni manje ni vise.
Dawngreeter Dawngreeter 13:27 04.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Milan M. Ćirković
E Dawn, ovo je prvi put da se ozbiljno necemo sloziti. Kucinich moze da bude medijski simpatican kao vecni loser, ali covek je komunjara, i to one najgore, fellow-traveller vrste (tipa G.B.Shaw, samo zakasnio 70 godina)... Ne dao Bog da takvi zaista pocnu negde da vladaju (slicno kao Kastro dok je igrao bezbol i sedeo po americkim kaficima, pre revolucije).


Iskreno, nisam upucen u sve njegove stavove. Nisam toliko detaljno pratio primaries, ali tokom vrmena sam pokupio neke podatke koji su uticali na moj stav. Prvo sam mislio da je Obama cool dok nije poceo da tvrdi da bi "ako treba" uleteo u Pakistan sa vojskom. Slicno za Ron Paul-a dok nisam cuo njegove teze o privatizovanom air traffic control, izlazenjem iz UN i tako dalje. Kucinich mi je svo vreme izgledao kao simpatican i dosledan levicar (kolko covek moze da bude u sred kapitalizma levicar) moje sorte, odnosno sorte koja mi lezi. Mozda sam nesto bitno propustio, ko ce ga znati. A tu je i drugi bitan faktor kod Kucinicha, kada bi on postao predsednik First Lady bi bila Ms. Elizabeth, a stvarno je greota tako nesto propustiti.

nemanja_d nemanja_d 15:44 05.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

Milan M. Ćirković
Djenka Djavo

Denis je odustao odavno. Ko sto rece neko gore, ima dosta komunistickih
stavova u njegovim nastupima, ali je njegova kritika spoljne i
unutrasnje politike sadasnje administracije potpuno na mestu. Ima Denis
svoje kvalitete, mnogo vise nego GB ili JMc. Ili Obama.

Komunisticki stavovi su podjednako spojivi sa kvalitetima (bilo koje vrste) kao sto su i nacisticki stavovi. Ni manje ni vise.


A ko je ovu zemlju oslobodio od nacizma? Bice da su oni cetnici...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:06 06.06.2008

Re: Pa vi ljudi pojma nemate...

nemanja_d

A ko je ovu zemlju oslobodio od nacizma? Bice da su oni cetnici...

A nacizam je, kao kazes, gori sistem od komunizma? Mislis, pobio vise ljudi ili sta?
Djenka Djavo Djenka Djavo 09:46 04.06.2008

Inace ja cu biti tu...

... da odgovorim na sva vasa pitanja. Samo pitajte sta vas zanima u vezi izbora u SAD, da ne bude da sam se sve ovo vreme obrazovao za dz.
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:02 04.06.2008

Re: Inace ja cu biti tu...

Đenka, hvala na ponudi, imamo već profesore, dopisnike iz Amerike. Mislim da nam Vaše usluge neće biti potrebne.
Djenka Djavo Djenka Djavo 10:36 04.06.2008

Re: Inace ja cu biti tu...

Zasto je lose konsultovati jos necije misljenje? Mene brine sto su se svi ti profesori, kao stvari stoje, poredjali iza Obame, kao da je Isus.

No harm done. Ako neko ima pitanje, tu sam, ako nema pitanja, nema ni odgovora.
Djenka Djavo Djenka Djavo 10:36 04.06.2008

Zaglabilo dugme...

Al da ubacim nesto da ne zvrji prazno:

ceda_urosevic ceda_urosevic 10:38 04.06.2008

Re: Inace ja cu biti tu...

Nema frke, vrlo ste ljubazni. Mislim da ćemo se snaći. Ima ovde dovoljno onih koji znaju sasvim dobro o američkim izborima, a u sveznajućim komentatorima nikad ovaj blog nije ni oskudevao.
nesha nesha 11:15 04.06.2008

promena

Hoće li Demokratska stranka uspeti da se ujedini posle teške borbe Obame vs. Klinton?


Ako si slusao postizborne govore Hilari i Obame, oni zvuce kao i da nije bilo podele.
Uopste ne sumnjam u jedinstveni stav medju demokratama, pred ocima javnosti.
A sto se tice slike u svetu u slucaju pobede Obame - svakako niko razuman ne ocekuje momentalne promene.
Ali sigurno nije za ocekivati da ce SAD izazvati novi naftni rat i sl.. ( bar ne direktno- postovaoci demokrata nek se sete ko je i za kakve potrebe potpisao formiranje mudzahedina - i koliko je taj daleko video)
Ono sto je sigurno je da bi izbor Obame za predsednika SAD bio prst u oci konzervativnoj ( da ne kazem rasistickoj) Americi and so what...
Da li ce to da privoli SAD da potpisu Kjoto sporazum - tesko...
Da li ce to doneti da SAD prizna punu jurisdikciju Medjunarodnog Suda Pravde - jos teze
Da li ce SAD da se odrekne svog uticaja na Bliskom Istoku - nema sanse
Da li ce.....
Jedno je sigurno - ukoliko je "Crni predsednik" bio TABU u Americi do sada onda izborom Obame taj TABU pada.
Ostaje nam da se nadamo da ce lancana reakcija uslediti..
A gde smo mi u toj reakciji - pa na kraju lanca...


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:15 04.06.2008

Obama

Kako pobediti MekKejna i Buša? Šta sa ekonomijom koja je još malo pa otišla u...? Hoće li eventualni izbor Obame za predsednika promeniti sliku o Americi u svetu?

Šta će eventualni izbor Baraka Obame za najmoćnijeg čoveka na planeti značiti za ostatak sveta?

Ima li nekoga odavde ko nije sa Kosova?



Vecera sa Mekejnom je kostala $23 000.00. Dodatno slikanje sa njim bilo je $5000.00. Ukupno zadovoljstvo bivanja u njegovom drustvu kostalo je $28 000.00. Za njegovu kampanju skupljeno je $500 000.00. Osamnaestoro najbogatijih je skupilo ovu lovu za samo jedno vece u jednom omanjem, studentsko-turistickom gradu.

Za Obamu glasamo mi ostali iz razlicitih komsiluka (neighborhood-a). Nadamo se pobedi. Postoji bojazan da ce glasovi demokratskog gubitnika otici u dzak republikanskog kandidata, ali mi se nadamo najboljem.
Postoji mogucnost da se glasaci demokratskog kandidata koji gubi opredele za suprotni tabor i i svoje glasove udele Makejnu. Najvise se bojim ponavljanja scenarija po kome gubitnik postaje pobednik u sta smo se vec uverili.

Ima i nekih koji nisu sa Kosova. Evo npr. ja.

Atomski mrav Atomski mrav 12:25 04.06.2008

Re: Obama

Men zanima šta ti to znači "Ima li onih koji nisu s Kosova?" - šta imaš protiv ljudi sa Kosova?
Djenka Djavo Djenka Djavo 13:11 04.06.2008

Re: Obama

A zasto glasate za Obamu? Samo zato sto je alternativa McCain? To je isto kao kad sam ja glasao sa Seselja samo zato sto je on jedini mogao da pobedi Slobu u tom trenutku. TO MI JE JEDNA OD NAJVECIH GRESAKA U ZIVOTU AKO NE I NAJVECA! Birati izmedju dva zla je i dalje zlo.

Jos da se nadje neko ko ce da kaze da je Kenedi bio za svetski mir.

I kakve veze ima Kosovo sa Obamom? Bondstil je resena stvar, samo Ron Paul moze da ih vrati, ostali ce da cute i potpisuju racune.

Zivi bili pa videli. 100 evra na Iran kao sledecu metu, bez obzira jel Obama ili McNoBrain u fotelji.
nesha nesha 13:53 04.06.2008

Re: Obama

To je isto kao kad sam ja glasao sa Seselja samo zato sto je on jedini mogao da pobedi Slobu u tom trenutku.


Jeste to je kao da ti je neko reko da li da ti sece desnu ili levu ruku...
Dobar izbor nema sta - pravilno, a dobre ti i ostale procene...
Djenka Djavo Djenka Djavo 14:01 04.06.2008

Re: Obama

Samo da znas kako sam se osecao posle " Fad smo vlast, fad pvicamo dvugacije." I posle toga "A fto fte mi vevovavi" izjave na TV-u. Neka trune sad.
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:51 04.06.2008

Re: Obama

Men zanima šta ti to znači "Ima li onih koji nisu s Kosova?" - šta imaš protiv ljudi sa Kosova?

Atomski, to je bila šala, citirao sam premijera sa skupa Kosovo je Srbija, pošto sam poređao pitanja kao on u svom (istorijskom) govoru, pa zato. Ne znam odakle ti ideja da imam nešto protiv ljudi sa kosova...
antioksidant antioksidant 16:19 04.06.2008

Re: Obama

Men zanima šta ti to znači "Ima li onih koji nisu s Kosova?" - šta imaš protiv ljudi sa Kosova?

A mene zanima imas li ti nesto protiv ljudi koji nisu sa Kosova?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:36 05.06.2008

Re: Obama

A zasto glasate za Obamu?


Zastupa moje interese.

Birati izmedju dva zla je i dalje zlo



Obama sigurno nije zlo!

I kakve veze ima Kosovo sa Obamom?

Nikakve. Bojim se da je sa nama izgubilo veze poodavno samo sto o njemu govore oni kojima je istina slaba strana.

100 evra na Iran kao sledecu metu, bez obzira jel Obama ili McNoBrain u fotelji.


Da li ste ovo pomislili sa smeskom na licu? Nadam se i zelim da Iran ne bude nicija meta, pa ni svoja sopstvena.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana