Game over

ceda_urosevic RSS / 04.06.2008. u 00:43

barack-obama-devant-le-capitole.1206907718.jpgPosle šest meseci uzbudljive i efektne kampanje, neprestanih twista and turna, Barak Obama je kandidat za predsednika SAD.

Istorijska noć. Prvi afrički Amerikanac kandidat, verovatno i prvi crnac predsednik Amerike.

Iako se birališta u Južnoj Dakoti i Montani još uvek nisu zatvorila, svi svetski mediji najavljuju da je final countdown na superdelegatima (zvaničnicima i funkcionerima stranke) čija se podrška očekuje pre zatvaranja glasačkih mesta u preostale dve države.

Pratio sam ove izbore koliko i Wolf Blitzer. Svaki dan, kao manijak. Ne znam zašto, bilo mi je zanimljivo. uostalom kao i prethodni izbori u SAD.

Ostaju pitanja na koja Amerikanci čekaju odgovor. Hoće li Demokratska stranka uspeti da se ujedini posle teške borbe Obame vs. Klinton?

Hoće li poražena Hilari Klinton dobiti poziv da bude moguća podpredsednica?

Kako pobediti MekKejna i Buša? Šta sa ekonomijom koja je još malo pa otišla u...? Hoće li eventualni izbor Obame za predsednika promeniti sliku o Americi u svetu?

Šta će eventualni izbor Baraka Obame za najmoćnijeg čoveka na planeti značiti za ostatak sveta?

Ima li nekoga odavde ko nije sa Kosova?

edited:

Ko je Barak Obama?

GENERAL

barack_obama.jpg

Barack Obama was born in Hawaii on August 4th, 1961. His father, Barack Obama Sr., was born and raised in a small village in Kenya, where he grew up herding goats with his own father, who was a domestic servant to the British.

Barack's mother, Ann Dunham, grew up in small-town Kansas. Her father worked on oil rigs during the Depression, and then signed up for World War II after Pearl Harbor, where he marched across Europe in Patton's army. Her mother went to work on a bomber assembly line, and after the war, they studied on the G.I. Bill, bought a house through the Federal Housing Program, and moved west to Hawaii.

It was there, at the University of Hawaii, where Barack's parents met. His mother was a student there, and his father had won a scholarship that allowed him to leave Kenya and pursue his dreams in America.

Barack's father eventually returned to Kenya, and Barack grew up with his mother in Hawaii, and for a few years in Indonesia. Later, he moved to New York, where he graduated from Columbia University in 1983.

Remembering the values of empathy and service that his mother taught him, Barack put law school and corporate life on hold after college and moved to Chicago in 1985, where he became a community organizer with a church-based group seeking to improve living conditions in poor neighborhoods plagued with crime and high unemployment.

The group had some success, but Barack had come to realize that in order to truly improve the lives of people in that community and other communities, it would take not just a change at the local level, but a change in our laws and in our politics.

He went on to earn his law degree from Harvard in 1991, where he became the first African-American president of the Harvard Law Review. Soon after, he returned to Chicago to practice as a civil rights lawyer and teach constitutional law. Finally, his advocacy work led him to run for the Illinois State Senate, where he served for eight years. In 2004, he became the third African American since Reconstruction to be elected to the U.S. Senate.

POLITICAL CAREER

It has been the rich and varied experiences of Barack Obama's life - growing up in different places with people who had differing ideas - that have animated his political journey. Amid the partisanship and bickering of today's public debate, he still believes in the ability to unite people around a politics of purpose - a politics that puts solving the challenges of everyday Americans ahead of partisan calculation and political gain.536052822_4143f4afe2_b.jpg
In the Illinois State Senate, this meant working with both Democrats and Republicans to help working families get ahead by creating programs like the state Earned Income Tax Credit, which in three years provided over $100 million in tax cuts to families across the state. He also pushed through an expansion of early childhood education, and after a number of inmates on death row were found innocent, Senator Obama worked with law enforcement officials to require the videotaping of interrogations and confessions in all capital cases.

In the U.S. Senate, he has focused on tackling the challenges of a globalized, 21st century world with fresh thinking and a politics that no longer settles for the lowest common denominator. His first law was passed with Republican Tom Coburn, a measure to rebuild trust in government by allowing every American to go online and see how and where every dime of their tax dollars is spent. He has also been the lead voice in championing ethics reform that would root out Jack Abramoff-style corruption in Congress.

As a member of the Veterans' Affairs Committee, Senator Obama has fought to help Illinois veterans get the disability pay they were promised, while working to prepare the VA for the return of the thousands of veterans who will need care after Iraq and Afghanistan. Recognizing the terrorist threat posed by weapons of mass destruction, he traveled to Russia with Republican Dick Lugar to begin a new generation of non-proliferation efforts designed to find and secure deadly weapons around the world. And knowing the threat we face to our economy and our security from America's addiction to oil, he's working to bring auto companies, unions, farmers, businesses and politicians of both parties together to promote the greater use of alternative fuels and higher fuel standards in our cars.

Whether it's the poverty exposed by Katrina, the genocide in Darfur, or the role of faith in our politics, Barack Obama continues to speak out on the issues that will define America in the 21st century. But above all his accomplishments and experiences, he is most proud and grateful for his family. His wife, Michelle, and his two daughters, Malia, 9, and Sasha, 6, live on Chicago's South Side.

 

 

 



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Djenka Djavo Djenka Djavo 13:22 09.06.2008

Re: Obama

Jelena Pavlović
100 evra na Iran kao sledecu metu, bez obzira jel Obama ili McNoBrain u fotelji.Da li ste ovo pomislili sa smeskom na licu? Nadam se i zelim da Iran ne bude nicija meta, pa ni svoja sopstvena.


Ubistvo stotine hiljada ljudi, sa predumisljajem, mi nikada nije bilo smesno. A Iran je meta vec odavno. Samo je pitanje koliko raketa ce paste na iranske gradove i kada.
Puerta Puerta 12:58 04.06.2008

Olaksanje

Sada mi konacno nece biti muka kada vidim predsednika SAD! I mislim da je ovo konacno velika sansa da SAD postane demokratska drzava!
Inner Party Inner Party 13:46 04.06.2008

Bravo!

Prijatno sam iznenadjen Obaminom pobedom.
Uvek sam mislio da ce stranka isforsirati Hilari kao kandidata...

Na zalost, Obama bi mogao ceo mandat da provede u pokusajima da vrati trupe iz Iraka.
Pred njim (i Amerikom) je dug period oporavka, pomirenja sa Irackim porazom, redefinisanja spoljne politike.
Obama bi tako imao ulogu Dzimija Kartera.
Doctor Wu Doctor Wu 14:14 04.06.2008

Re: Bravo!

Na zalost, Obama bi mogao ceo mandat da provede u pokusajima da vrati trupe iz Iraka.
Pred njim (i Amerikom) je dug period oporavka, pomirenja sa Irackim porazom, redefinisanja spoljne politike.
Obama bi tako imao ulogu Dzimija Kartera.

Uf, ali to onda može da znači da nas za 4 godine čeka novi Regan....
Puerta Puerta 14:08 04.06.2008

realno

mi imamo razloga za zadovoljstvo! Ne mislim ja da ce on nesto posebno dobro da uradi za nas, ali sam siguran da ce biti prilicno neutralan, za razliku od Hilari i Holbruka na jednoj strani i Mekejna na drugoj. Ja cak i optimisticno predvidjam da bi za vreme Obaminog mandata pregovori o juznoj srpskoj pokrajni mogli biti obnovljeni
Djenka Djavo Djenka Djavo 14:11 04.06.2008

Re: realno

Gresis Puerta. Opasno gresis. Obama je poklonik intervencija i mesanja u unutrasnje poslove drugih drzava, a pre svega pod sapom je velikog biznisa vec odavno. Albanski lobi je u americkom kongresu izuzentno dobro zastupljen i nema veze ko ce biti predsednik, stav SAD prema Kosove ce ostati ne promenjen.
Palilula Palilula 14:13 04.06.2008

Re: realno

mi imamo razloga za zadovoljstvo! Ne mislim ja da ce on nesto posebno dobro da uradi za nas, ali sam siguran da ce biti prilicno neutralan, za razliku od Hilari i Holbruka na jednoj strani i Mekejna na drugoj. Ja cak i optimisticno predvidjam da bi za vreme Obaminog mandata pregovori o juznoj srpskoj pokrajni mogli biti obnovljeni



Da, za nas bi bio bi uspeh kada bi Amerika bila neutralna. A Kosovo, Amerika je priznala Kosovo i ko god dode na vlast to menjati nece.
Sofroniye Sofroniye 14:44 04.06.2008

Kako Perica zamislja politiku

Pevac zove Orla :) Obama ce pobediti McCain-a malo morgen a mozda ni tad...Budite realni ljudi citava da predizborna kampanja i jeste trajala toliko dugo da se McCain-u olaksa posao a sad ce na scenu stupiti dodatne igre. No to sve po nas i nije toliko bitno jer su razlike u spoljnoj politici izmedju demokrata i republikanaca mnogo manje nego u unutrasnjoj. Sem toga i medju jednima i medju drugima ima i intervencionisa i izolacionista. Sem toga po meni licno sa republikancima znas na cemu. Demokrate sa druge strane vole da drze lekcije drugima o pravima, slobodama, pri tome ne stede cak ni unutrasnju strukturu svoje drzave (i.e., mesanje u porodicu) i kad treba, po njihovim merilima, takodje se pozovu na silu (primer Klintona). Mislim cak je jedan tzv "demokrata" Madlen Olbrajt tvrdila da nije fer sto su neke zemlje bogate prirodnim resursima te da bi najrazvijenije zemlje sveta itekako trebalo da odlucuju o koriscenju nafte u gorepomenutim zemljama. I sto bih ja sad mislio da u Obaminom timu nema istih takvih "genijalaca".

A kad citam njegov profil smuci mi se:) Deda mu je bio pastir a otac mu radio postdiplomske na Havajima ? :) Jamacno jamacno :) To je isto kao sto je Dzenifer Lopez odrasla u Bronksu samo je zaboravila da pomene da je isla u privatnu skolu koja verovatno kosta 10-20k dolara godisnje :) No dobro hleba i igara dok horde kucaju na vratima Rima...
Doctor Wu Doctor Wu 14:49 04.06.2008

Re: Kako Perica zamislja politiku

Mislim cak je jedan tzv "demokrata" Madlen Olbrajt tvrdila da nije fer sto su neke zemlje bogate prirodnim resursima te da bi najrazvijenije zemlje sveta itekako trebalo da odlucuju o koriscenju nafte u gorepomenutim zemljama.

:))))))))))))). Ovo je fenomenalno! Ta žena je genijalac. Jel' imaš link neki?
Sofroniye Sofroniye 14:52 04.06.2008

Re: Kako Perica zamislja politiku

Well nemam link ali sam gledao svojim ocima CBS, ABC ili NBC ne secam se koja od tih mreza. Ono sto je najludje je sto je u to vreme (ne znam da li pre ili posle toga) izjavila kako USA treba da poradi na svom "image"-u jer su poslednja istrazivanja (ima tome godina ako ne i dve) pokazala da im je strasno opao rejting.
Taska Dana Taska Dana 16:03 04.06.2008

Bravo Obama!!!

Bravo i za Ameriku!
Nece Obami biti lako ako postane predsednik ,a ja jako zelim da tako bude, ali verujem u njega i njegove sposobnosti iako svi znamo da jedan covek je kao jedno zrnce peska u pescanim olujama politike.

Retki su politicari koji nose u sebi svetlost buducnosti....Obama je jedan od njih. Izuzetna licnost!
Sofroniye Sofroniye 17:03 04.06.2008

Re: Bravo Obama!!!

A sta nosi ? :) "Change" ? Onaj ko pokusa mnogo da talasa nestane na ovaj ili onaj nacin.. u Americi kao i svuda drugde u svetu. Obama je samo jedna zabavna figura da zabavi mase i da im stvori iluziju da se njihov glas nesto pika...
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:18 04.06.2008

Re: Bravo Obama!!!

Sofroniye
A sta nosi ? :) "Change" ? Onaj ko pokusa mnogo da talasa nestane na ovaj ili onaj nacin.. u Americi kao i svuda drugde u svetu. Obama je samo jedna zabavna figura da zabavi mase i da im stvori iluziju da se njihov glas nesto pika...

a kod nas je sve smrtno ozbiljno...
kako kačimo svakome sem sebi lako, takoreći lepršavo, razne etikete...
amerika je za nas nedostižan san.
svi ovi koji žive u istoj a pljuckaju, mogli bi da se vrnu u ovu smrtno ozbiljnu i kreativnu sredinu.
može i rusija.
zoveu.
biju ko neće.
man ray loves me man ray loves me 17:41 04.06.2008

au contraire

The game has just started.
Mislim da ce Obama dosta lako da porazi McCaina, koji je metuzalem sa Bushovim nasledjem - nedovoljno republikanac za republicku bazu (evangelicals), a nedovoljno daleko od Busha za neopredeljene. Blacenje i podmetanje can only go so far.
A onda dolazi prava igra - da li ce Obama da ispuni obecanja i preokrene pad srednje klase (i celog drustva), ili ce da ispadne mosha kao u Francuskoj.
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:11 04.06.2008

Re: au contraire

Tačno je, game has just started, ali to je sasvim druga igra. Ova koja se upravo završila bila je samo predigra, a kao i svaka druga, bila je jako važna....
man ray loves me man ray loves me 18:43 04.06.2008

Re: au contraire

Imam ideju za vp-a - Ron Paul. :) Onda bi slogan mogao da bude "change - that will blow your mind".
Radojicic Radojicic 19:51 04.06.2008

Re: au contraire

e]
man ray loves me
Imam ideju za vp-a - Ron Paul. :) Onda bi slogan mogao da bude "change - that will blow your mind".


ta se ideja vrti vec dosta po blogovima, ali je RP lev da levlji ne moze biti, tesko. On bi jedini mogao da parira Obami i eventualno HK u debatama
man ray loves me man ray loves me 20:00 04.06.2008

Re: au contraire

ja sam se zezala. mislim da ni michelle ne bi glasala za taj ticket.
Radojicic Radojicic 20:05 04.06.2008

Re: au contraire

man ray loves me
ja sam se zezala. mislim da ni michelle ne bi glasala za taj ticket.



aaaa nisam shvatio, ja sam mislio RP kao VP onom metuzalemu
man ray loves me man ray loves me 20:11 04.06.2008

Re: au contraire

pa jeste republikanac, ali njegov program je mnogo vise 'change' od obaminog. :)
anyways, metuzalemu treba neko za 'zatucane' glasace - neko od onih sto ne veruju u evoluciju.
a za obamu ne znam. hilari ne, mozda edwards, a verovatno bolje neko nov.
Djenka Djavo Djenka Djavo 00:30 05.06.2008

Re: au contraire

Radojicic
e]
man ray loves me
Imam ideju za vp-a - Ron Paul. :) Onda bi slogan mogao da bude "change - that will blow your mind".

ta se ideja vrti vec dosta po blogovima, ali je RP lev da levlji ne moze biti, tesko. On bi jedini mogao da parira Obami i eventualno HK u debatama


Ron Pol lev? Au al' si lupio brate mili. Pa to je jedini pravi konzervativac, McCain dodje kao Lenjinov potrcko u poredjenju sa RP-om. Al' ajde, sta zna Srbija ko je Ron Pol. Daleko je Amerika... sto rece Djole Balasevic jednom: "Daleko je, prackom kad bi se gadjali".
man ray loves me man ray loves me 09:13 05.06.2008

Re: au contraire

argh, j*** salu koju moras da objasnjavas.
naravno rp kao republikanac ne moze da bude obamin vp, mislila sam na to kako je 'fenomen' rp slican 'fenomenu' obama i na rp izjave tipa da bi raspustio cia.
Djenka Djavo Djenka Djavo 09:21 05.06.2008

Re: au contraire

man ray loves me
argh, j*** salu koju moras da objasnjavas.naravno rp kao republikanac ne moze da bude obamin vp, mislila sam na to kako je 'fenomen' rp slican 'fenomenu' obama i na rp izjave tipa da bi raspustio cia.


Eh sad, izvinjavam se na "nerazumevanju".

Doduse nista ne bi falilo da Obama uzme RP-a za VP. To bi bio potez godine koji bi mu osigurao ovaj i naredni mandat... ako oba ne dobiju metak pre toga.
man ray loves me man ray loves me 10:18 05.06.2008

Re: au contraire

da, onda bi slogan bio 'change - that will blow our mind' :)
nadam se ne, posto je obama obecao da ce da investira u nauku.
nemanja_d nemanja_d 15:34 05.06.2008

Re: au contraire

Djenka Djavo
man ray loves me
argh, j*** salu koju moras da objasnjavas.naravno rp kao republikanac ne moze da bude obamin vp, mislila sam na to kako je 'fenomen' rp slican 'fenomenu' obama i na rp izjave tipa da bi raspustio cia.


Eh sad, izvinjavam se na "nerazumevanju".

Doduse nista ne bi falilo da Obama uzme RP-a za VP. To bi bio potez godine koji bi mu osigurao ovaj i naredni mandat... ako oba ne dobiju metak pre toga.


A mozda mu je bolji bio Krusty the Klown, posto ima dosta solidnije razumijevanje politike od Ron Paula.
Djenka Djavo Djenka Djavo 13:12 09.06.2008

Re: au contraire

nemanja_d

A mozda mu je bolji bio Krusty the Klown, posto ima dosta solidnije razumijevanje politike od Ron Paula.


Politicki najborazovanijeg kandidata u poslenjih 30 godina poredis sa crtanim likom?

Sputavam svoju sprsku prirodu da ti odgovorim kako zasluzujes, ne bi bilo pristojno za siru publiku.
glas_razuma glas_razuma 09:45 05.06.2008

Hirak Bushama

Nemogu da se otmem utisku kako, posmatrajuci sve oko predsednicke trke u USA, mnogi ocekuju nesto drugacije od Obame nego od Hilari ili McCaina ili Busha ili...koga vec! Sta je to razlicito u vladavini demokrata ili republikanaca? Nista! Klinton je pravio podjednako velike gluposti kao i Bush i privatno i politicki...tako ce bit i sa Obamom...osim sto ce Obama biti mnogo manje "nezavistan" predsednik nego ostali jer kad su mu vec dozvollili da bude predsednik a da nije belac verovatno ce osecati potrebu da bude veci belac nego bushovi...
Institucija predsednika u americi, vec 50 godina je marketinska i PR figura koja zastupa interese krupnog kapitala.Osim toga doprinosi dosta u kontrolisanju socijanog tkiva i koherentnosti u drzavnom sistemu simbolicno sprovodeci odluke na TV-u ali ne i u realnosti.
Ipak ljudi su skloni da veruju u humane ideale ali na zalost JFK je jedini pokusao da bude takav predsednik, pa je uklonjen, ali i izborni sistem je od tada strogo kontrolisan kako se ne bi ponovilo da neki drugi JFK dodje do "vlasti".
Nije ovo teorija zavere, ovo je prosta logika. Veoma mali broj ljudi ispod 100 poseduje i kontrolise vecinu bogastva na zemlji a predsednik je njihov zastupnik, angazovan na odredjeno na 4 godine uz moguscnost produzenja ugovora za naredne 4 godine.
Ko ovo nije shvatio (nasi politicari svakako nisu) zivi u oblacima!


Doctor Wu Doctor Wu 10:22 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

Ipak ljudi su skloni da veruju u humane ideale ali na zalost JFK je jedini pokusao da bude takav predsednik, pa je uklonjen,

To je, zapravo, pomalo i urbani mit jer evo "malog" spiska međunarodnih "intervencija" koje su izvršene tokom 2 godine JFK-ovog predsednikovanja:
Bay of Pigs invazija (i pokušaj likvidacije Kastra),
Otvoreno finansiranje, rušenje demokratije i uspostavljanje vojne diktature u južnom Vijetnamu,
Formiranje Irish Funds od kojih su se mnogi koristili za sponzorisanje terorističkih akcija IRA-e,
Organizovanje ozloglašene BAAS partije u Iraku (koja je iznedrila Sadama i izvršila više masovnih pokolja u Iraku u proteklih 50 godina).

Nadajmo se da će Obama imati bolji record kad bude napuštao office.
glas_razuma glas_razuma 10:43 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

Niko nije 100% ispravan....pa ni JFK...zaboravio si na Merilin Monroe itd...ipak hteo je da izadje iz Vijetnama i poceo je da prica o jednom svetu baziranom na jednakosti...sto je ipak previse...bang!
Djenka Djavo Djenka Djavo 10:50 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

glas_razuma
Niko nije 100% ispravan....pa ni JFK...zaboravio si na Merilin Monroe itd...ipak hteo je da izadje iz Vijetnama i poceo je da prica o jednom svetu baziranom na jednakosti...sto je ipak previse...bang!


JFK je takodje potegao da ukine FED (nacionalnu banku). Bang! Dalje neces moci! Nije on ni prvi ni poslednji koji je pricao o svetskom miru na jednoj strani a bacao bombe na decu na drugoj strani. Ali u monetarni sistem i kontrolu nad novcem najvece svetske sile ne sme da se dira, to je samo za "odabrane".
Doctor Wu Doctor Wu 11:46 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

ipak hteo je da izadje iz Vijetnama

ne, ovo nije tačno. on je samo bio ljut na generale što su ubili diema, ali im je pre toga zdušno pomogao da ga zbace u puču.
i poceo je da prica o jednom svetu baziranom na jednakosti.

koji američki predsednik nije pričao o potrebi "širenja demokratije" i "slobodnog sveta"?
Dawngreeter Dawngreeter 11:53 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

Ja to zovem 'riscanski kompleks. Jedemo svoje mrtve, bitni ljudi da bi bili bitni moraju da umru za nas, ako je neko vec umro onda mora da je do jaja...
glas_razuma glas_razuma 12:41 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

Doctor Wu
ipak hteo je da izadje iz Vijetnama ne, ovo nije tačno. on je samo bio ljut na generale što su ubili diema, ali im je pre toga zdušno pomogao da ga zbace u puču.
i poceo je da prica o jednom svetu baziranom na jednakosti.koji američki predsednik nije pričao o potrebi "širenja demokratije" i "slobodnog sveta"?


ovo prvo mi nije bilo poznato
a ovo drugo je u to vreme kada je izgovarano imalo mnogo jaci efekat i delovalo je nevinije nego sadaasnja prezvakan prica o globalizaciji...
Moja slika o JFK je mozda malo idelizovana ali nekako mi je on sinonim za predsednika kakvog bih voleo da vidim uz sve lazne predstave o njemu...o kojima necu ni da znam...mozda bi da je poziveo bio gori od Nixona...ovako...pamtim ga (iz medija) kao modernog covekoljubca...
Doctor Wu Doctor Wu 13:10 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

ovo prvo mi nije bilo poznato
a ovo drugo je u to vreme kada je izgovarano imalo mnogo jaci efekat i delovalo je nevinije nego sadaasnja prezvakan prica o globalizaciji...
Moja slika o JFK je mozda malo idelizovana ali nekako mi je on sinonim za predsednika kakvog bih voleo da vidim uz sve lazne predstave o njemu...o kojima necu ni da znam...mozda bi da je poziveo bio gori od Nixona...ovako...pamtim ga (iz medija) kao modernog covekoljubca...

Dobro, tačno je da je JFK imao (i ima) oreol humaniste, borca za (jednaka) ljudska prava, ali kad se razgrne sva ta marketinška ljuštura, nailazi se na čoveka koga je, praktično, mafija dovela u Belu Kuću, nesigurnog vođu jedne velike zemlje koji je Ameriku duboko uvukao u vijetnamsku katastrofu (a iz koje je izvukao niko drugi do omraženi Nixon), i koji je, zajedno sa Rusima, čitav svet doveo na pet minuta od trećeg svetskog rata i mogućeg uništenja.
man ray loves me man ray loves me 13:22 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

a i navodno je krao knjige ...
Doctor Wu Doctor Wu 13:36 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

man ray loves me
a i navodno je krao knjige ...

da, ima ih dosta koji žive i u takvim deluzijama.
Djenka Djavo Djenka Djavo 13:36 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

Sto jes jes, da je zamalo bilo rata jeste. I povukli se Rusi a ne Ameri. A sad Ameri dosli u Avganistan a Rusi im ne prete bombardovanjem. Pa ko koga ovde zajebava?

JFK je bio i alkos. Al' to ide valjda uz zenske?
man ray loves me man ray loves me 13:47 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

deluzijama

pozovite doktora za kriminal :)
ili mozda samo doktora...
Doctor Wu Doctor Wu 13:51 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

man ray loves me
deluzijamapozovite doktora za kriminal :)ili mozda samo doktora...

there's only that much that a doctor can do...
glas_razuma glas_razuma 14:43 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

JFK je bio i alkos. Al' to ide valjda uz zenske?


pu jbt...u koga sam ja verovao...u zenskarosa i alkosa kojeg je mafija dovela na vlast....horor!
Djenka Djavo Djenka Djavo 15:48 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

glas_razuma
JFK je bio i alkos. Al' to ide valjda uz zenske?pu jbt...u koga sam ja verovao...u zenskarosa i alkosa kojeg je mafija dovela na vlast....horor!


Dzon Lenon >>>> JFK

Ja i dalje verujem.
Budimac Budimac 19:58 05.06.2008

Re: Hirak Bushama

Povukli su se i Rusi sa Kube i Ameri iz Turske. Milsim na rakete sa nuklearnim bojevim glavama. To je bio dil.
Igor1967 Igor1967 00:18 06.06.2008

cetvrtak vesti

Polls show Obama-McCain race tight as campaign begins

[url=http://www.cnn.com/2008/POLITICS/06/05/campaign.wrap/index.html][/url]

Obama: 'Settle down' on VP choice

[url=http://www.cnn.com/2008/POLITICS/06/05/obama.interview/index.html][/url]
sentinel26 sentinel26 20:27 07.06.2008

Promijenite naslov !

Gotova je samo predigra.
Igra će tek da počne.
Bez pomoći Klintonove, Obama ima male šanse na pobjedu.
A to neće ići besplatno.

ceda_urosevic ceda_urosevic 21:13 08.06.2008

Re: Promijenite naslov !

sentinel, objašnjavao sam već zašto je taj naslov... Tačno je, game is over, za bitku Obama vs. Clinton... I tačno je, igra tek počinje...
Djenka Djavo Djenka Djavo 13:26 09.06.2008

Jaooo na sta sam ja nabasao

Zanimljivo... Obama ima potencijala, mada bi trebalo da poradi na tehnici ako hoce da izmije na prvo mesto. Osma pozicija, nije mala stvar, konkurencija je ogromna.

Top lista "najpostenijih" politicara u 2007

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana