B92 Blog    Članovi    ceda_urosevic    Sirtáki za Cece ili: Zašto su Svetlane turistički nepodobne?

ceda_urosevic
20:02
SUB
14
JUN

Sirtáki za Cece ili: Zašto su Svetlane turistički nepodobne?

Čitam jutros vesti, vidim - sve je relativno u redu, razvija se demokratski duh i kod nas i u svetu, a i komšije ne zaostaju u istim nastojanjima. Među ostalim inovacijama u našim životima, reči sloboda i kretanje, posebno kad su sročene u sintagmi sloboda kretanja, prete da u ovoj glupoj državi opet postanu misaone imenice, ako su to ikada prestale da budu.

Svakodnevno naiđem na tone gluposti koje me smore ili koje mi bar za trenutak pokvare dan. Kao ono kad Boris Tadić kaže nešto o bolu, ili što je oslobođen Marko, nepravedno otpuženi sinčić predsednika Miloševića za kojim, po ugledu na aktuelnog predsednika Srbije, svi bolujemo. Vesti i događaji tog tipa. Čitam tako jutros jednu vest, čitam i ne verujem.

Cecama zabranjeno da idu na more u Grčku! Prva reakcija posle čitanja teksta Petra Lukovića na e-novinama bila je ta da se glasno nasmejem. Onda sam shvatio da ništa nije smešno. Pa ne, mislim, stvarno, ima li dubljeg dna od ovoga? Apsurdnost ovog događaja je do te mere velika da je pomalo i komičan. Cecama verujem nije.

Još je zanimljivije da niko, ali niko sem portala e-novine.com o ovome nije izvestio javnost. Čak ni u rubrikama "pod razno". Niko. Zašto bi neko izveštavao o ovome, pitaće se neki zlonamerni i šatro naivni, a politički korektni blogeri? Na primer, zato što se radi o politički motivisanoj odluci. Zašto bi ijedna ambasada zabranjivala Cecama da letuju u njihovoj zemlji?

Ovo nije vest za naše velike (nacionalno osvešćene) medijske kuće. Ma ne, najvažnije je da čitamo o viznim olakšicama. Olakšicama, koje očigledno (grčka ambasada nam ovim potezom dokazuje) važe za ucveljene i nacionalno pomirene, ne za one koji ne gutaju tu žvaku i koji nisu pristali na to da budu pragmatični, a nepošteni i umesto toga opet postali nepodobni, ovog puta - nepodobni za letovanje.

Alo, bre, svaka šuša može da izađe iz ove zemlje i ode u tu istu Grčku kad joj se prohte, ali Cece su nekako sumnjive. Ma šta sumnjive, opasne. Ne, ne, ja razumem Grke. Ipak bi to bio međunarodni skandal bez presedana.

Zamisli Cece na plaži u Grčkoj? Skandal! Zar u pravoslavnoj Grčkoj, Srbiji prijateljskoj zemlji, da pune baterije za bitke koje jedino one vode ovde? Zar tamo da odmaraju od ovog ludila i razmišljaju o narednoj sezoni Peščanika, jedinog preostalog slobodnog i nezavisnog medija u ovoj državi? Neće moći. To bi sigurno bio šamar prijateljskim odnosima dve bratske države. Opcija da letujem u Grčkoj posle ovoga, definitvno otpada.

Prenosim vam, meni najzanimljiviji, deo teksta AUTORKAMA „PEŠČANIKA" ZABRANJEN ULAZ U GRČKU! koji je napisao Petar Luković. Tekst u celini pročitajte na portalu e-novine.com jedinom mediju u Srbiji koji smatra da je ovaj događaj (i mnogi drugi) vredan pažnje i reakcije.

...

Moralno-politička podobnost „Peščanika”, očigledno, ne zadovoljava visoke kriterijume grčke ambasade, koja je novinarkama svečano vratila predate dokumente uz pečatiranu poruku „Odbija se”, nudeći Svetlani Lukić i Svetlani Vuković šest mogućih razloga ispisanih na formularu gde, valjda, treba prepoznati sebe i zaokružiti broj

pescanik.gif1. Možda nemate pasoš (imaju pasoš, oba pasoša predata sa ostalim dokumentima)

2. Možda nemate odgovarajuću vizu (pa, nemaju vizu, zato i traže vizu)

3. Možda niste dovoljno dobro objasnile zašto idete u Grčku (objašnjenje da idu u selo Vurvuru na poluostrvu Sitonija kod crnokose gospođe Evgenije koja je lično poslala poziv i potvrdu o uplati čitavog aranžmana - očigledno nije dovoljno za grčku ambasadu; Lukićeva i Vukovićeva nisu detaljno objasnile koliko će se dnevno puta kupati u grčkom nacionalnom moru, da li će ležati ili stajati na suncu, gde će se hraniti, a izbegle su da pomenu da li možda nameravaju da pažljivo slušaju grčke radio stanice i tamo započnu serijal „Peščanika” na grčkom jeziku)

4. Možda nemate novca (tradicionalni grčki alibi)

5. Možda ste označeni kao osoba nepoželjna u Grčkoj (čitava Grčka u transu od „Peščanika”)

6. Možda ste na spisku osoba koje su pretnja javnom miru, nacionalnoj sigurnosti i međunarodnim odnosima ili u Grčkoj ili u Srbiji (Ovo izgleda vrlo ubedljivo, sa naglaskom na „Srbiji”: Svetlana Lukić i Svetlana Vuković, po Antoniću, pripadnice ozloglašene verske sekte u Srbiji, istovremeno su opasnost i za bratsku, prijateljsku, pravoslavnu Grčku, koja sa Srbijom deli istu viznu bol)

 

...

nar-bibl-3.jpg?size=x1000Greek%2520flag.jpg&usg=AFQjCNFVnDhKvwdtEW9hYzMY6lDbLrVpdgma_chalk-2.gif

nota bene:

Ako neko, ničim izazvan, krene sa pljuvanjem po Cecama ili Peri Lukoviću, biće banovan dok si rek'o "sirtaki"





Komentari (200)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Unfuckable  20:21 14.06.2008
Preporuka: 3

a da se obrate....

#Link  Replika: 7
građaninu Milenković Bagziju ?
taj neima nikakvih problema sa dobijanjem greckih papira
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  20:23 14.06.2008
Preporuka: 1

Re: a da se obrate....

Unfuckable
a da se obrate....
građaninu Milenković Bagziju?
taj neima nikakvih problema sa dobijanjem greckih papira

ćuti unfuck, sa njim tek treba da se pomirimo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  20:29 14.06.2008
Preporuka: 2

Re: a da se obrate....

pa zar to već nije obavljeTo ?

zamisli agenciju...pa recimo.... Savetnik za turistička putovanja po Peloponezu - štovani Milenković ( sa sve vizama koje - cijena, prava sitnica - vire nehajno iz gornjeg levog džepa.....) !!!!
..kakova krasna slika
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
remorker  02:28 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: a da se obrate....

ceda_urosevic
Unfuckable
a da se obrate....
građaninu Milenković Bagziju?
taj neima nikakvih problema sa dobijanjem greckih papira

ćuti unfuck, sa njim tek treba da se pomirimo.

E ,ova ti je dobra!!!!!
Mada mi jos nije jasno koji on resor dobija????
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  10:19 15.06.2008
Preporuka: 3

Re: a da se obrate....

Unfuckable
građaninu Milenković Bagziju ?
taj neima nikakvih problema sa dobijanjem greckih papira


simil simili gaudet!
ja se ozbiljno pitam bazira li se grcka politika na regionalnom sadizmu?
mislim oni iz folklornih razloga dovode Makedoniju do ruba gradjanskog rata, sto ne bi zezali dve Svetlane?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  10:42 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: a da se obrate....

ja se ozbiljno pitam bazira li se grcka politika na regionalnom sadizmu?


mislim da je to, nekako više - nova privredna grana : sadizam & ugostiteljstvo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dubravka Bozinovic  11:15 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: a da se obrate....

Neka se obrate Milanu Parivodicu: (osim sto nam je nedavno preneo naredbu da pri pominjanju njegovog imenjaka Nedica treba da stojimo mirno,) taj gospodin je juce glasno rekao ono sto pismeniji deo srbijanske politicke "elite" misli. Dragi nam savetnik jos drazeg nam Vojislava (mozda i obojice: i Ovog Ovde i Onog Tamo) kaze da Srbija sa EU treba da razvije odnose kakve ima Grcka. On, doduse, osim trabunjanja o ocuvanju verskog i ostalih identiteta i odnosa sa matuskom Rusijom, nije elaborirao ovu kon(tra)cepciju - verovatno zato sto bi od grcke brace u Pravoslavlju morao da preuzme i sibicarenje, potkradanje i laganje partnera u EU i ostale marifetluke.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  11:38 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: a da se obrate....

Dubravka Bozinovic
Neka se obrate Milanu Parivodicu: (osim sto nam je nedavno preneo naredbu da pri pominjanju njegovog imenjaka Nedica treba da stojimo mirno,) taj gospodin je juce glasno rekao ono sto pismeniji deo srbijanske politicke "elite" misli. Dragi nam savetnik jos drazeg nam Vojislava (mozda i obojice: i Ovog Ovde i Onog Tamo) kaze da Srbija sa EU treba da razvije odnose kakve ima Grcka. On, doduse, osim trabunjanja o ocuvanju verskog i ostalih identiteta i odnosa sa matuskom Rusijom, nije elaborirao ovu kon(tra)cepciju - verovatno zato sto bi od grcke brace u Pravoslavlju morao da preuzme i sibicarenje, potkradanje i laganje partnera u EU i ostale marifetluke.

Zaboravili ste da dodate da bivša Ekselencija MP (bez tačaka i u jednom dahu), ponavlja ono što nikako da shvatimo t.j. da nas naša Braća Rusi toplo žele u EU jer eto žele nam dobro koje izgleda mi sami sebi ne želimo, svrstavajući i Rusiju i Kinu u Nesvrstane.
dragan7557
15 jun 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ssvetlana  20:25 14.06.2008
Preporuka: 0

Vazi li za sve?

#Link  Replika: 9
Da li da se spremim za cekanje ispred Grcke ambasade, pa onda da se odmaram kao dama na njihovom moru...ili da odem kao covek u Egipat ili tunis i stvarno se tako odmorim!?
Vazi li i za slikarke koje imaju to ozloglaseno ime!?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  20:28 14.06.2008
Preporuka: 2

Re: Vazi li za sve?

Vazi li i za slikarke koje imaju to ozloglaseno ime!?

Ja bih se zabrinuo. za svaki slučaj promenite Ssvetlana. Mislim da je Mira sasvim državougodno ime.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ssvetlana  20:38 14.06.2008
Preporuka: 0

Re: Vazi li za sve?

ceda_urosevic
Vazi li i za slikarke koje imaju to ozloglaseno ime!?

Ja bih se zabrinuo. za svaki slučaj promenite Ssvetlana. Mislim da je Mira sasvim državougodno ime.

Ma razmisljala sam ja o tome, nije da nisam! Ali treba imati i "petlju" kao te Mire, pa sam odustala! Ja bih na granici vec istrtljala da sam promenila ime iz tih i tih razloga...i eto me nazad! Nesto mi i nije zao sto ni ove godine necu trositi kod nasih velikih prijatelja! Idem radije kod neprijatelja! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dzouzi  20:48 14.06.2008
Preporuka: 2

Re: Vazi li za sve?

Ako neko, ničim izazvan, krene sa pljuvanjem po Cecama ili Peri Lukoviću, biće banovan dok si rek'o "sirtaki"


Ovo ti je dobro ))))))))

Odoh da citam e-novine...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  20:50 14.06.2008
Preporuka: 1

Re: Vazi li za sve?

Ovo je neverovatno...ali postoji mogucnost i da se sa same granice vrate iako im je izdata uredna viza, tamo lepo pise da na samoj granici moze po slobodnoj proceni sluzbenika da se uskrati ulazak u zemlju....pa sad ko sme neka ide...a zasto lepo za iste pare ne odu u Tursku ili Egipat?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  23:56 14.06.2008
Preporuka: 1

Re: za sve.

Ssvetlana
...ili da odem kao covek u Egipat ili tunis i stvarno se tako odmorim!?


pa-a, Grci su ionako antisemiti i anti-makedonskisloveni. ili u sev. afriku, ili kod nas u israel (mada, mi smo malo tough society, mada doduše, nisu ni severnoafrikanci mnogo bolji od nas).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ssvetlana  01:44 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: za sve.

Srđan Fuchs
Ssvetlana
...ili da odem kao covek u Egipat ili tunis i stvarno se tako odmorim!?


pa-a, Grci su ionako antisemiti i anti-makedonskisloveni. ili u sev.
afriku, ili kod nas u israel (mada, mi smo malo tough society, mada
doduše, nisu ni severnoafrikanci mnogo bolji od nas).

Hvala za ideju! Treba li mi viza za vase lepe krajeve? :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  07:34 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: za sve.

Srdjan Fuchs
Grci su ionako antisemiti i anti-makedonskisloveni.

Srdjane, da nije ovo malo previse olako i bez razmisljanja data izjava? Cudim Vam se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  11:40 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Vazi li za sve?

dzouzi
Ako neko, ničim izazvan, krene sa pljuvanjem po Cecama ili Peri Lukoviću, biće banovan dok si rek'o "sirtaki"


Ovo ti je dobro ))))))))

Odoh da citam e-novine...

Savremenije je reći "imaće posla samnom".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dzouzi  15:01 16.06.2008
Preporuka: 0

Re: Vazi li za sve?

Savremenije je reći "imaće posla samnom".


: - ))))))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KRALJMAJMUNA  20:38 14.06.2008
Preporuka: 3

Šume se pute svoje krile...

#Link  Replika: 0
... a dvorci skrivali su tajne i od nas.

Đavo će ga znati. Jedared sam išao u US of Šengen, sa pozivom velike firme. Dobio sam vizu taman na toliko sati da avion u polasku nije smeo da kasni jer bi mi istekla. Sklon sam da mislim da je i ovo samo birokratski hir i slučaj koji nema nikakvu političku pozadinu.
Mada, ko zna?!
A o Šengenu za Cece (one druge), Cice, Goce, Seke,...smo već pisali. Dobiju vize dok izbrojiš do 100000 (po hiljadu).
To ti je Seks i grad na šengensko-srpski način.
Šengenci i Šengenkinje su lopovska sorta, baš kao i mi. Bilo da su Grci ili Nemci. Ne bih tu mešao izraze bratske ljubavi. Mnogo puta su se ljudi po novinama žalili da su ostali bez Š. vize ni krivi ni dužni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  20:44 14.06.2008
Preporuka: 1

Schadenfreude

#Link  Replika: 65
Konacno i ja da dozivim ovaj osecaj...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  20:46 14.06.2008
Preporuka: 1

Re: Schadenfreude

Konacno i ja da dozivim ovaj osecaj...


a zasto leba ti?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  20:50 14.06.2008
Preporuka: 0

Re: Schadenfreude

Inner Party
Schadenfreude
Konacno i ja da dozivim ovaj osecaj...

Du bist schadenfroh, Inner Party. Du bist auch verboten.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  21:07 14.06.2008
Preporuka: 10

Re: Schadenfreude

Du bist auch verboten.


pa dobro bre cedo smiri malo
a zasto je on sad zabranjen?
kao prvo trebao si postaviti samo tekst pere lukovica, a ne neukusno prepricavati ono sto je on odlicno napisao
drugo moglo je da prodje i bez pretnji, nota bene i sl.
trece odakle ti ideja da je "jos zanimljivije" to sto niko nije pisao o ovom slucaju? - na stranu da nedobijanje viza samo po sebi nije zanimljivo, pa nema ni zanimljivije, ali kako neko da objavi ako je info od danas
cetvrto ispada da koristis cece i njihovo nedobijanje viza u sasvim druge svrhe
peto konsultuj se sa starijima pre nego sto napises nesto
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  21:43 14.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

pa dobro bre cedo smiri malo
a zasto je on sad zabranjen?
kao prvo trebao si postaviti samo tekst pere lukovica, a ne neukusno prepricavati ono sto je on odlicno napisao
drugo moglo je da prodje i bez pretnji, nota bene i sl.
trece odakle ti ideja da je "jos zanimljivije" to sto niko nije pisao o ovom slucaju? - na stranu da nedobijanje viza samo po sebi nije zanimljivo, pa nema ni zanimljivije, ali kako neko da objavi ako je info od danas
cetvrto ispada da koristis cece i njihovo nedobijanje viza u sasvim druge svrhe
peto konsultuj se sa starijima pre nego sto napises nesto

Zato sto je zlurad, kako je i sam rekao.
Nisam prepričavao ništa, reagovao sam na članak Pere Lukovića, koji je na linku iznad. Evo i ovde.
ne koristim cece ni u kakave svrhe, samo delim ovde svoje zgražavanje sa odlukom ambasade i pitam se zašto žene ne mogu da idu na more?
da sam se ikada konsultovao bilo sa kim, nikad ništa ovde ne bih napisao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  21:50 14.06.2008
Preporuka: 7

Re: odgovor mladog entuzijaste

da sam se ikada konsultovao bilo sa kim, nikad nista ovde ne bih napisao.


a da li ti shvatas da cece nisu jedine koje nisu dobile vizu?
da li shvatas da zgrazavanje nad cinjenicom da bas one nisu dobile vizu, a ne recimo neko kome je sestra u kanadi bolesna dovodis iste te cece u situaciju da objasnjavaju zasto bi njihov polozaj bio privilegovan
da li mislis da njih dve taj slucaj vize ne bi vec objavile na svom site da misle da je vredan da ga javnost zna
ako imas dokaza da se radi o nekom politickom komplotu onda pisi o tome
ako nemas nemoj prodavati tante za kukuriku
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  22:00 14.06.2008
Preporuka: 2

Re: odgovor mladog entuzijaste

sonja,
shvatam, o tome nije ni bilo reci ovde. nisam nikoga uporedjivao, niti dovodio bilo koga da objasnjava bilo sta. Jos sam manje trazio da iko ima privilegovan polozaj. Mislim da njih dve ne bi na svom sajtu objavile ni da im je uradjeno nesto mnogo ozbiljnije od zabrane da letuju u grckoj. Zato ih, izmedju ostalog, i postujem. Ne vidim zasto bi to mene ogranicavalo da podelim sa vama ovde tekst PL? A imas li ti dokaze da se ne radi o politickom komplotu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  22:19 14.06.2008
Preporuka: 8

Re: odgovor mladog entuzijaste

Ne vidim zasto bi to mene ogranicavalo da podelim sa vama ovde tekst PL?


pa to ti i govorim
podeli ga, bez zgrazavanja i bez dodatnih komentara ko sve nije, a ko jeste objavio vest koju, kako i sam primecujes, cece nisu htele da objave. svako normalan bi se upitao cemu to? Ti si potresen najvise cinjenicom sto slucaj viza nisu objavili svi, svi. kako si ti to zamislio to verovatno ni tebi vise nije jasno.
Ako ih postujes onda im nemoj stavljati predznak ekskluzivnosti jer mislim da im to najvise smeta.
Nemam dokaza i zato cu se zgrazavati privatno, kao i kod svakog drugog besmislenog odbijanja zahteva i uopste generalnog ponizenja koje prezivljavaju gradjani srbije na salterima ambasada.
Ali odbijanje zahteva za vizu nije na zalost dovoljno kao dokaz da se radi o politickom komplotu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:43 14.06.2008
Preporuka: 4

Re: odgovor mladog entuzijaste

Moram da kažem da mi se nije dopala pretnja u zadnjoj rečenici teksta.
Čak mislim da pojedine - malo ostrašćenije persone - mogu biti time provocirane da daju ono najlošije od sebe

Prosto, mislim da je jako malo mentalno retardiranih blogera ovde, i da - uglavnom - svi poznaju neke granice do kojih se na određenom blogu može ići.
Oni koji ih - kojim slučajem - ne poznaju..... - upoznaće ih, so wtf
(kao u saobraćaju - što više pravila nametneš, više će ih kršiti )

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:14 14.06.2008
Preporuka: 2

Re: odgovor mladog entuzijaste

ako imas dokaza da se radi o nekom politickom komplotu onda pisi o tome
ako nemas nemoj prodavati tante za kukuriku

nije sonjo baš tako.
nema nikakvog razloga da ne dobiju vizu sem nekog političkog koplota, ko što kažeš.
već su bile u grčkoj nekoliko puta.
za ovaj odlazak imaju uplaćen aranžman.
nisu osuđivane.
nisu ni na nekoj grčkoj crnoj listi ako to nije nešto novo.
nema smisla navoditi da sve moguće pevaljke pa i žena ratnog zločinca
dobija vizu za de oće.
a da njih dve ne mogu skoro nigde.
dobile su nagradu i poziv da je prime u beču pre neku godinu. i jedva dobile vizu
i to na tri dana. da slučajno ne ostanu tamo valjda.
neki đavo ima.

Emisija Radija B92 Pescanik autorki Svetlane Lukić i Svetlane Vuković, dobitnik je nagrade Reportera bez granica Austrije za 2006.

Emisiju, koja se emituje petkom od 9.30 do 11 i reprizira subotom od 15.30, nominovala je Monika Nagler-Vitgenstain, predsednica organizacije Pesnici u zatvoru iz Stokholma i članica međunarodnog žirija nagrade za slobodu štampe Press Freedom.

Zvanična ceremonija dodele nagrada biće obavljena u Bečkom parlamentu 9. maja ove godine
.

sonjo, za ovu nagradu su jedva dobile vizu. jedva.
sve uz pozivno pismo i sve s najavom da će nagrada biti svečano uručena u bečkom parlamentu.
kako to?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  23:20 14.06.2008
Preporuka: 1

Re: odgovor mladog entuzijaste

a da li ti shvatas da cece nisu jedine koje nisu dobile vizu?

ko to ne shvata?!?!
da li shvatas da zgrazavanje nad cinjenicom da bas one nisu dobile vizu, a ne recimo neko kome je sestra u kanadi bolesna dovodis iste te cece u situaciju da objasnjavaju zasto bi njihov polozaj bio privilegovan

ja ove dve stvari nikada ne bih dovodila u vezu.
nema potrebe.
ima hiljadu "tužnih" priča. ali ovo nije taj slučaj i nije uporedivo.
pre je pitanje zašto one nisu dobile vizu a razne vucibatine dobijaju bez problema.
čujem da pevaljke dobijaju šengen na pet godina.

da li mislis da njih dve taj slucaj vize ne bi vec objavile na svom site da misle da je vredan da ga javnost zna

stvarno malo znaš o njima dvema kad ovo pišeš.
žao mi je, ali ovog puta nisi u pravu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:25 14.06.2008
Preporuka: 1

Re: odgovor mladog entuzijaste

EL:
sonjo, za ovu nagradu su jedva dobile vizu. jedva.
sve uz pozivno pismo i sve s najavom da će nagrada biti svečano uručena u bečkom parlamentu.
kako to?

i ja se pitam kako to?
meni gordanac pre neki dan kao članica DSa i pralamenta lepo rekla da je 17 članica šengena rešilo da našim građanima da olakšice i besplatne vize i evo među njima je grčka :: Francuska, Slovenija, Nemačka, Austrija, Kipar, Danska, Španija, Estonija, Grčka, Mađarska, Italija, Litvanija, Luksemburg, Slovačka, Švedska i Češka, kao i Norveška. (vest, sreda, 07.05.2008.) i kaže da novinari obavezno dobivaju lakše vize.
kako cece nisu dobile vize neko nas ozbiljno laže
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:28 14.06.2008
Preporuka: 2

Re: odgovor mladog entuzijaste

kaže da novinari obavezno dobivaju lakše vize.

Za sluzbeni put.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  23:34 14.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

kako cece nisu dobile vize neko nas ozbiljno laže

point made. O tome sam i zeleo da pricamo, ne o mojim upozorenjima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  23:38 14.06.2008
Preporuka: 3

Re: odgovor mladog entuzijaste

Exitus Letalis
nema nikakvog razloga da ne dobiju vizu sem nekog političkog koplota,


procitala sam perin tekst i videla sta su dobile, gde su vec bile i koje su dukomente imale.
cula sam da zene svakojakih dobijaju vize bez problema.
isto tako mi je poznato da potpuno anonimne osobe sa urednim dokumentima iz nekih nebeskih razloga ne dobijaju. Kako to?
Apsolutni sam protivnik viza i smatram njihovo postojanje jedom od najvecih greski EU, ever.
Ne znam sta drugi ili ti, ali ja recimo nameravam da pitam i saznam zasto one nisu dobile vizu.
Pitam uvek, i insistiram uvek na odgovoru. Za bilo koga za koga znam da je odbijen bez razloga.
Ali ne razumem sta mi objasnjavas?
Ako nije jasno - ne dopada mi se pristup cede urosevica, ni najmanje.
Istresao je ovde gomilu nepromisljenih i netacnih zapazanja
nervira me nota bene
nervira me interpretacija interpretacije
Ne mogu da odolim utisku da koristi slucaj cece u ambasadi zarad neceg desetog
I ne bih volela da ulazim dublje u pricu da ne bih kacile neke koje ne zelim da kacim.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  23:44 14.06.2008
Preporuka: 4

Re: odgovor mladog entuzijaste

da li mislis da njih dve taj slucaj vize ne bi vec objavile na svom site da misle da je vredan da ga javnost zna.

stvarno malo znaš o njima dvema kad ovo pišeš.
žao mi je, ali ovog puta nisi u pravu.


izvoli, pa kazi kad ih puno znas.
zao mi je ali ponekad ne vidis drvo od sume
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  23:50 14.06.2008
Preporuka: 3

Re: odgovor mladog entuzijaste

Ne mogu da odolim utisku da koristi slucaj cece u ambasadi zarad neceg desetog

sonja, u velikoj si zabludi. Ali, posto vidim da ti je lepo, necu da smetam. Samo, molim te, to sto umisljas nemoj da elaboriras ovde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  23:59 14.06.2008
Preporuka: 2

Re: odgovor mladog entuzijaste

a možda su pričale nešto pro-Makedonija pa dospele na crnu listu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  00:04 15.06.2008
Preporuka: 3

Re: odgovor mladog entuzijaste

Unfuckable
Moram da kažem da mi se nije dopala pretnja u zadnjoj rečenici teksta.


stvarno...

ne pratim previše pomenute autore, osim možda malo peščanika, ali... šta su oni, neka žestoka privilegija pa ne sme da se priča protiv njih? nisam siguran za lukovića, ali mislim da bi autorke peščanika reagovale razumno na bilo kakvu negativnu spiku. baš je trula ta pretnja iz uvoda.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  00:11 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: odgovor mladog entuzijaste

Srdjane, pretnja se odnosila na one koji bi bez ikakavih argumenata napadali pomenute ljude. Takvih je na blogu mnogo, zato sam i rekao. Konstruktivnih sugestija i kritika se niko nikad nije bojao. Ta se poruka nije ni odnosila na blogere koji bi to uradili na nacin koji bi bio posten, argumentovan i razuman. Obratiti paznju na glagol pljuvati iz poslednje recenice inicijalnog teksta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  00:11 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste


stvarno...

ne pratim previše pomenute autore, osim možda malo peščanika, ali... šta su oni, neka žestoka privilegija pa ne sme da se priča protiv njih? nisam siguran za lukovića, ali mislim da bi autorke peščanika reagovale razumno na bilo kakvu negativnu spiku. baš je trula ta pretnja iz uvoda.

Možda je to Čeda napisao na dalmatinskom? :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  00:16 15.06.2008
Preporuka: 2

Re: odgovor mladog entuzijaste

ceda_urosevic
Srdjane, pretnja se odnosila na one koji bi bez ikakavih argumenata napadali pomenute ljude. Takvih je na blogu mnogo, zato sam i rekao. Konstruktivnih sugestija i kritika se niko nikad nije bojao. Ta se poruka nije ni odnosila na blogere koji bi to uradili na nacin koji bi bio posten, argumentovan i razuman. Obratiti paznju na glagol pljuvati iz poslednje recenice inicijalnog teksta.


pa dobro, krelci neki kad pljuju, pljuju i to ti je. niko normalan ne obraća pažnju na to. ovako, ti si samo prizvao united bolids of all meridians to unite. kontraproduktiva, brate.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  00:22 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: odgovor mladog entuzijaste

vidim i sam :) jbg, izgleda da ih je nemoguce zaobici. Pre ili kasnije, uz opomenu ili ne, oni su uvek tu. Ovo zvuci zastrasujuce, ali je tako.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  01:30 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

ok, Čedo
aj' sad samo dešifruj koji su to United Bolids tu - evo, odozgo, pa do ovog komentara ovde - ko je to ispao bolid ?
vidim i sam :) jbg, izgleda da ih je nemoguce zaobici. Pre ili kasnije, uz opomenu ili ne, oni su uvek tu. Ovo zvuci zastrasujuce, ali je tako.


nisam primetio da se bilo ko ovde ponašao neregularno, aj' da izuzmemo moje komentare o graDŽaninu Milenkoviću... (čitajući komentare nishodno, do ovog sada), pa bi mi stvarno trebalo malo objašnjenje oko ovog tvog komentara
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  01:42 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

Unfuck, nema razloga za uzbunom. Niko nije ispao bolid. Srđan je, po mom shvatanju, govorio o mogućnosti takvog ujedinjenja. Ja sam potvrdio to zapažanje i rekao da je zato (preventive) radi uvedena opomena svima koji bi na neregularan i prostački način govorili o cecama, pl, ili bilo kome drugom (akcenat je na njima jer su tema bloga). U senci tvog isčitavanja komenara, neki su obrisani, dok su njihovi autori banovani sa ovog bloga. Zato ti se čini (akcenat na čini) da nije bilo nekorektnosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  02:04 15.06.2008
Preporuka: 3

Re: odgovor mladog entuzijaste

ok, priznajem odmah - nisam stalno pratio diskusiju, a koliko vidim iz tvog komentara, bilo je žrtava (shit happens)
jednostavno mislim da je kontraproduktivno opominjati ljude (jer, ljudi su - u stvari, samo - deca) pošto će onda samo još više da delaju verboten rabote....ali to je samo moj pogled na stvar, ništa više - ne pretendujem da delim savete okolo ljudima kako će koncipirati i moderirati svoj blog - naročito ne vip-ovima.

Btw - generalno, nije mi jasno zašto dve građanke (pošto kapiram da je turizam u pitanju) ove naše kakve- takve zemlje, ne mogu da dobiju vize za Grčku (odmah je noćas pala Ruskaja Osvetaja, ko je gledao - zna na šta mislim...) - no matter da li su upitne po bilo kom od navedenih (i izvedenih, videh dole diskusiju) osnova....dakle - neosnovan potez, to tvrdim (možda Komšije imaju infos koje mi nemamo, aj' da se malo & surovo našalim...)

isto tako, ne mislim da su pojedini blogeri ovde dužni da objašnjavaju svinjarije koje pravi ured za vize južnih suseda - jedno su Pravila, a drugo je - primena tih Pravila (come on, ljudi - pa potopljeni smo u to licemerje ovde, jako dugo !)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Vračarac  07:24 15.06.2008
Preporuka: 4

Re: Schadenfreude

Ako neko, ničim izazvan, krene sa pljuvanjem po Cecama ili Peri Lukoviću, biće banovan dok si rek'o "sirtaki"



Dakle dozvoljeni su samo "afirmativni" komentari. Možda bi bilo dobro da nam date i spisak pitanja o kojima možemo da raspravljamo. Naravno, i listu poželjnih odgovora.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  11:23 15.06.2008
Preporuka: 6

Odgovor još mladjem entuzijasti

ceda_urosevic
kako cece nisu dobile vize neko nas ozbiljno laže

point made. O tome sam i zeleo da pricamo, ne o mojim upozorenjima.

Gospodine Uroševiću,

Konotacija koju ovim pokušavate da nametnete vam je čist promašaj.

Odbijanje viza pomenutim damama nema ama baš nikakve veze sa temom koja se nameće.

Znam i mogu da dokažem zašto imenovane nijesu dobile vize ali neću da vam kvarim zabavu.

Iz izjava (i obećanja) o olakšanju procedure ne proizilazi da će broj viza koji se daje biti povećan (neograničen).
Poštujte malo Vuka, čitajte kako je napisano. A izjave domaćih političara o ovom pitanju pobacajte u korpu.

Poz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  11:29 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

Odbijanje viza pomenutim damama nema ama baš nikakve veze sa temom koja se nameće.

sentinel26, tema je odbijanje izdavanja viza, šta god da Vi umišljali da se nameće. Živo me zanima zašto je zahtev odbijen. Ne mogu da se odlučim za jedan od šest razloga iz teksta PL. Ako znate i možete da dokažete zašto je zahtev odbijen, a pritom to saznanje nećete da podelite sa nama, zašto nas obaveštavate o tome?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  11:53 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

A izjave domaćih političara o ovom pitanju pobacajte u korpu.

Koju ??????????????????????????
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:04 15.06.2008
Preporuka: 3

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

ceda_urosevic
Odbijanje viza pomenutim damama nema ama baš nikakve veze sa temom koja se nameće.
sentinel26, tema je odbijanje izdavanja viza, šta god da Vi umišljali da se nameće. Živo me zanima zašto je zahtev odbijen. Ne mogu da se odlučim za jedan od šest razloga iz teksta PL. Ako znate i možete da dokažete zašto je zahtev odbijen, a pritom to saznanje nećete da podelite sa nama, zašto nas obaveštavate o tome?

Jedan dio odgovora ste već dobili, da ste pažljivo čitali shvatili bi dje se nalazi drugi dio.

Vama je odbijanje vize samo povod.

Vaša tema glasi ovako :
... neko ... laže... = point...

Od 130 komentara nemate ni 20 ozbiljnih. Što da vam ja kvarim zabavu.

U (i na) svakoj ambasadi ćete naći obavještenje (upozorenje) da ista nije dužna da saopšti razloge odbijanja !
To je isključivo diskreciono pravo konzula (lica koje obavlja taj posao).
Vama kao autoru posta ovo je moralo biti poznato.

Kad je tako (a jeste) zašto ste u post ubacili onih 6 navodnih razloga, a taj tekst je trebalo da se čita prije podnošenja zahtjeva a ne poslije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:14 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

ceda_urosevic
Odbijanje viza pomenutim damama nema ama baš nikakve veze sa temom koja se nameće.

sentinel26, tema je odbijanje izdavanja viza, šta god da Vi umišljali da se nameće. Živo me zanima zašto je zahtev odbijen. Ne mogu da se odlučim za jedan od šest razloga iz teksta PL. Ako znate i možete da dokažete zašto je zahtev odbijen, a pritom to saznanje nećete da podelite sa nama, zašto nas obaveštavate o tome?

I pored toga što ambasade nisu dužne da objašnjavaju razlog ne izdavanja vize postavlja se pitanje zašto i čemu ovaj formular sa šest mogućnosti.
Prema ustaljenom odnosu na formalizaciju dokumenata u EU ( EU ombudsman) ako se izda ovakav formular onda on predstavlja zvaničan dokument sa svim posledicama koje to ima a izdavač (grčka ambasada) je dužan da od nabrojanih mogućnosti obeleži konkretnu koja je u konkretnom slučaju relevantna. Izdavanje formulara (ovakav dokument spada u formalizaciju odnosa, građanin EU ) ne spada u konkretne i relevantne odgovore administracije na zahtev građanina i umesto jasnoće i uprošćavanja administrativnog košmara (u EU) regulisanog evropskim zakonodavstvom vodi u nedoumicu koju EU zakonodavstvo isključuje.
Odgovor administrativnih organa upućen građaninu (EU) mora da bide jasan i da sadrži zakonom propisane
delove naročito Zaključak koji mora da bude nedvosmislen sa ukazivanjem na pravne lekove (žalba višem adm. organu). Povrede propisa se mogu prijaviti Ombudsmanu EU i ili EU sudu i jedno i drugo je besplatno i možete pisati na srpskom jeziku.
dragan7557
15 jun 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:16 15.06.2008
Preporuka: 0

Odgovor prijatelju

dragan7557
A izjave domaćih političara o ovom pitanju pobacajte u korpu.

Koju ??????????????????????????

U bilo koju, samo što prije.
I ne samo izjave, nego i bar polovinu autora.

P.S. - je li ovo : - 26 x ? - bio umišljaj ili nehaj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:31 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

dragan7557
Prema ustaljenom odnosu na formalizaciju dokumenata u EU ( EU ombudsman) ako se izda ovakav formular onda on predstavlja zvaničan dokument sa svim posledicama koje to ima a izdavač (grčka ambasada)

Mislim da se ne radi o zvaničnom univerzalnom (EU) dokumentu za Šengen vize.
Na njihovom (novom) obrascu koji ja imam u kompu toga teksta nema.
Odgovor administrativnih organa upućen građaninu (EU) mora da bide jasan i da sadrži zakonom propisane delove naročito Zaključak koji mora da bude nedvosmislen sa ukazivanjem na pravne lekove (žalba višem adm. organu). ...... dragan7557, 15 jun 2008

Prijatelju,
pa napisali ste, ta se obaveza odnosi samo na gradjane EU. Mi ćemo malo da popričekamo.
To nemamo ni u svojoj deželici.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mocna malena79  12:41 15.06.2008
Preporuka: 3

Re: odgovor mladog entuzijaste

ceda_urosevic
samo delim ovde svoje zgražavanje sa odlukom ambasade i pitam se zašto žene ne mogu da idu na more?.


pa dnevno u Srbiji ima na stotine istih slucajeva za zgrazavanje i barem deser puta vise pitanja tog tipa ili jos strasnijih, recimo `` zasto ne mogu da odem da vidim svoje dete koje vec godinu dana zivi u Americi``, ili ``zasto ne mogu da posetim sestru u Nemackoj koja pri tom lezi u bolnici i odrzava trudnocu`` , da se ogranicim na licno iskustvo i iskustva meni bliskih ljudi..
u stavri to sto se pitamo i sto trazimo neke odgovore koji bi trebalo da budu logicni e to je apsurd..
u ovom slucaju ne verujem da se radi o bilo kakvoj zaveri grka protiv Pescanika, Cece jednostavno prolaze kroz ono kroz sta prolazi hiljade potpuno obicnih gradjana
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mocna malena79  12:50 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: odgovor mladog entuzijaste

JJ Beba
EL:
i ja se pitam kako to?meni gordanac pre neki dan kao članica DSa i pralamenta lepo rekla da je 17 članica šengena rešilo da našim građanima da olakšice i besplatne vize i evo među njima je grčka :: Francuska, Slovenija, Nemačka, Austrija, Kipar, Danska, Španija, Estonija, Grčka, Mađarska, Italija, Litvanija, Luksemburg, Slovačka, Švedska i Češka, kao i Norveška. (vest, sreda, 07.05.2008.) i kaže da novinari obavezno dobivaju lakše vize.kako cece nisu dobile vize neko nas ozbiljno laže


ljudi jel se vi pravite blesavi ili ste odjednom svi odlucili da budete naivni??
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  12:53 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

mocna malena79

JJ BebaEL:i ja se pitam kako to?meni gordanac pre neki dan kao članica DSa i pralamenta lepo rekla da je 17 članica šengena rešilo da našim građanima da olakšice i besplatne vize i evo među njima je grčka :: Francuska, Slovenija, Nemačka, Austrija, Kipar, Danska, Španija, Estonija, Grčka, Mađarska, Italija, Litvanija, Luksemburg, Slovačka, Švedska i Češka, kao i Norveška. (vest, sreda, 07.05.2008.) i kaže da novinari obavezno dobivaju lakše vize.kako cece nisu dobile vize neko nas ozbiljno laželjudi jel se vi pravite blesavi ili ste odjednom svi odlucili da budete naivni??

objasni malo bolje zašto se pravimo naivni
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mocna malena79  12:58 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

dragan7557
Odgovor administrativnih organa upućen građaninu (EU) mora da bide jasan i da sadrži zakonom propisane delove naročito Zaključak koji mora da bude nedvosmislen sa ukazivanjem na pravne lekove (žalba višem adm. organu). Povrede propisa se mogu prijaviti Ombudsmanu EU i ili EU sudu i jedno i drugo je besplatno i možete pisati na srpskom jeziku.dragan755715 jun 2008



pa evo tu ti je kvaka.. one nisu gradjanke EU (koliko ja znam) dakle Ambasada nije duzna NISTA , nijedna.
Mozs da se zalis, naravno, to ti usvaoj ambasadi kazu.. probaj da se raspitas kome zapravo vredi da se zalis, i protivu koga, that´s where fun starts..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  13:09 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

mocna malena79
dragan7557
Odgovor administrativnih organa upućen građaninu (EU) mora da bide jasan i da sadrži zakonom propisane delove naročito Zaključak koji mora da bude nedvosmislen sa ukazivanjem na pravne lekove (žalba višem adm. organu). Povrede propisa se mogu prijaviti Ombudsmanu EU i ili EU sudu i jedno i drugo je besplatno i možete pisati na srpskom jeziku.dragan755715 jun 2008



pa evo tu ti je kvaka.. one nisu gradjanke EU (koliko ja znam) dakle Ambasada nije duzna NISTA , nijedna.
Mozs da se zalis, naravno, to ti usvaoj ambasadi kazu.. probaj da se raspitas kome zapravo vredi da se zalis, i protivu koga, that´s where fun starts..


Ja nista ne razumem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  13:35 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

Ja nista ne razumem.


: )))))
niko ne razume, ako te to tesi
raspravljaju mozemo li mi da ih tuzimo il ne mozemo (za nedobijanje vize)
a oni kazu moze i stave u zagradu al malo sutra (samo ako ste eu gradjani, kojima naravno ne treba viza)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mocna malena79  13:55 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

Jelena Pavlović



that´s where fun starts..Ja nista ne razumem.


eto to je obicno reakcija svih ljudi kojima su potpuno bezrazlozno odbijane vize. prva reakcija barem. onda se mesaju bes, ponizenje, frustracija.. to isto se s druge strane desava porodici ili prijateljima koji salju pozivna pisma, sve to uredno placaju i potpisuju cekajuci svoje najblize da im dodju u goste.
E onda se malo smire strasti pa i podnosilac zahteva za vizu a i strana koja ga je zvala u posetu odluce da se ipak ljubazno jos jednom obrate ambasadi ne bi li dobili neko razlozno obrazlozenje i mozda savet sta dalje ciniti. Problem prvi : doci do imena nadleznog a zatim i kako upseti da namamis drsku sluzbenicu ambasade da te sa doticnim poveze. Resivo ako je neko ko salje pozivno pismo drzavljanin doticne zemlje i pravi se da zove po potpuno drugom osnovu. Problem sledeci moze da se okarakterise kao komunikacijski zid, dakle sve sto pokusas da obrazlozis, dokazes, dovedes u pitanje ispravnost njihove odluke nailazi na odgovor ; `` kao sto sam rekao, mozete se zaliti na odluku ambasade, mi nismo duzni da dajemo objasnjenja zbog odbijanja vize`` , i´tako u krug. E onda pokusas recimo da razgovaras sa nekim nadleznim u minstarstvu spoljnih poslova doticne zemlje.. kad posle nekoliko sati dodjes do nekog navodno kompetentnog da na tvoje pitanje odgovori oni ti kazu da su konzulati potpuno nezavisni u odlucivanju. Dakle ne znas na koga da se zalis i kome.. Mislim verovatno mozes da probas sa zalbom Sudu za ljudska prava, good luck with that
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:08 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

Poštujte malo Vuka, čitajte kako je napisano. A izjave domaćih političara o ovom pitanju pobacajte u korpu.

Poz.

gosn Sentinel.....ovo je sjajno...o))
Kakvog i kojeg Vuka pominjente..o))
I meni se grešnom čini da je odbijanje viza povezano sa nepoštovanjem Vuka i Vukovog šefa baš u "Peščaniku"...o)) Volim tako pomisliti pa bar i pogrešio...
P.S. Eh, baš je privilegija imati još jedan pasoš, to se i na ovom primeru lepo vidi..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja k.  14:12 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

obesicu se drago ako izgubim, samo da znas
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:42 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

sonja k.
obesicu se drago ako izgubim, samo da znas

Hahahaha, bez panike draga Sonja...o))
Ima da promenimo tok istorije samo da ti se ništa loše ne dogodi...o))
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  15:09 15.06.2008
Preporuka: 0

Odgovor onome sa 2 pasoša

Drago Kovacevic
Poštujte malo Vuka, čitajte kako je napisano. A izjave domaćih političara o ovom pitanju pobacajte u korpu.Poz.
gosn Sentinel.....ovo je sjajno...o))
Kakvog i kojeg Vuka pominjente..o))
I meni se grešnom čini da je odbijanje viza povezano sa nepoštovanjem Vuka i Vukovog šefa baš u "Peščaniku"...o)) Volim tako pomisliti pa bar i pogrešio...
P.S. Eh, baš je privilegija imati još jedan pasoš, to se i na ovom primeru lepo vidi..

Očigledno da ne mislimo na istog Vuka.
Ja sam mislio na onog Vuka koji je u narodu poznat i kao veliki srpski reformator i još veći crnogorski falsifikator.

Iz EU deržava i deržavica je došla informacija da će biti olakšana procedura, da će biti i besplatnih viza ali nijednom nijesu rekli ni napisali da će se povećavati broj (ili masovno davati vize).
Nema ciljnog tumačenja, samo jezičko.
A naši političari (pa i novinari) slabo stoje sa jezicima pa im odgovara da daju samo ciljno tumačenje.
(Što je baki milo, to joj se i snilo )
Neko želi da kaže da mora biti da su one dame poznate grškom konzulu i da on ima neki prikriveni razlog da ih odbije. Smijem da se kladim da on nikada nije ni čuo za njih.

A vi nijeste morali da se hvalite svojim drugim pasošem baš na ovom mjestu. Zlobniče jedan.

Evo Sonja vam je predstavila predsjednika buduće nacionalne vlade i budite sigurni da je mnogo bolji kandidat i od Dačića i Cvetkovića zajedno.
Ovo što je on danas izjavio, on odavno govori ali nije čovjek kriv što je Srbija, osim gluvih telefona, prepuna i gluvih ljudi.

Otvarajte hitno novi blog da vam ko ne ugrabi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  18:08 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: odgovor mladog entuzijaste

JJ Beba
EL:
sonjo, za ovu nagradu su jedva dobile vizu. jedva.
sve uz pozivno pismo i sve s najavom da će nagrada biti svečano uručena u bečkom parlamentu.
kako to?

i ja se pitam kako to?
meni gordanac pre neki dan kao članica DSa i pralamenta lepo rekla da je 17 članica šengena rešilo da našim građanima da olakšice i besplatne vize i evo među njima je grčka :: Francuska, Slovenija, Nemačka, Austrija, Kipar, Danska, Španija, Estonija, Grčka, Mađarska, Italija, Litvanija, Luksemburg, Slovačka, Švedska i Češka, kao i Norveška. (vest, sreda, 07.05.2008.) i kaže da novinari obavezno dobivaju lakše vize.
kako cece nisu dobile vize neko nas ozbiljno laže

U isto vreme najbolji student Pravnog fakulteta u Kragujevcu nije dobio vizu da ucestvuje u radu studentskog Parlamenta i da pokaze svoje znanje iz struke (pravo)...zato sto je za temu izabrao Kosovo. Znajuci da je sa pravne tacke gledista nezavisnost Kosova neodbranjiva i da ce decko to dokazati pred studentima iz celog sveta....njemu su uskratili vizu....bas lepo od te Evrope. Ne znam gde je tacno trebao da putuje da li je Brisel ili Strazbur ali njemu takodje nisu dali vizu .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  18:15 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

U isto vreme najbolji student Pravnog fakulteta u Kragujevcu nije dobio vizu da ucestvuje u radu studentskog Parlamenta i da pokaze svoje znanje iz struke (pravo)...zato sto je za temu izabrao Kosovo.

jel to bilo zvanično objašnjenje razloga odbijanja?
kako to da su oni dobili objašnjenje a mi svi drugi koji bivamo odbijani, pa i cece ovog puta, nikada?
ili je to tvoja procena?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  19:54 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

JJ Beba
U isto vreme najbolji student Pravnog fakulteta u Kragujevcu nije dobio vizu da ucestvuje u radu studentskog Parlamenta i da pokaze svoje znanje iz struke (pravo)...zato sto je za temu izabrao Kosovo.

jel to bilo zvanično objašnjenje razloga odbijanja?
kako to da su oni dobili objašnjenje a mi svi drugi koji bivamo odbijani, pa i cece ovog puta, nikada?
ili je to tvoja procena?

Ne, ni on nije dobio nikakvo zvanicno objasnjenje, odbijen je i gotovo...ova vest se pojavila u nasim novinama istovremeno kada je nase ministarstvo trubilo da se sve te zemlje slazu da daju olaksice za studente, novinare, poslovne ljude, penzionere....itd...a onda je naveden razlog zasto je decko hteo da putuje, jer to spada u usavrsavanje struke...ali je onda navedeno i sta je hteo da brani kao pravnu zavrzlamu, to su naveli u nasim novinama, njemu niko nije nista dao kao objasnjenje. Znaci to je pretpostavka zasto je odbijen i ja mislim da je tacna. Zasto bi odbili mladog coveka koji ide da oproba svoje znanje sa svim najboljim studentima prava iz celog sveta i ide samo zato, to je jedan dan puta?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sarek  19:58 15.06.2008
Preporuka: 2

Re: odgovor mladog entuzijaste

ceda_urosevic
A imas li ti dokaze da se ne radi o politickom komplotu?


Ne bih da trolujem ali je ovo jedan retoricki no-no. Vi ste postavili premisu nekog "complot" kroz nacin na koji je tekst napisan, znaci da je "burden of proof na" vama. Retoricke igre nikako ne poboljshavaju kvalitet argumentacije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  20:05 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

Zasto bi odbili mladog coveka koji ide da oproba svoje znanje sa svim najboljim studentima prava iz celog sveta i ide samo zato, to je jedan dan puta?
*novo

zato što ih odbijaju svaki dan
mislim da nas sve odbijaju zato što mogu, zato što imaju određenu kvotu koja se brzo ispuni elitom, intervencijama isl
takođe znam da su i mnogi konzuli koji nam "delkaju" te vize ko lekove da nam dele, baksuzi, da svojim telom brane svoju zemlju od naleta srbalja u njihove zemlje...
ima zemlja kao danska koje nam uopšte i ne izdaju turističke vize, nego samo poslovne...
ma ljudi drugog reda smo mi.
ali zato je važno da nam ekipa iz DSa uredno priča kako su stupile vizne olakšice, kako su vize besplatne, kako samo što nisu nas stavili na beli šengen,
lože biračko telo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  00:00 16.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

Povrede propisa se mogu prijaviti Ombudsmanu EU i ili EU sudu i jedno i drugo je besplatno i možete pisati na srpskom jeziku.dragan755715 jun 2008


Koliko samo strucnjaka za pravo Evropske Unije na jednom mestu.

tek da ne bi sirili dezinformacije, na stranu da li se radi o gradanima EU ili ne....

http://ombudsman.europa.eu

What does he do?
The European Ombudsman investigates complaints about maladministration in the institutions and bodies of the European Union (EU). The institutions include, among others, the European Commission, the Council of the EU and the European Parliament. The European Medicines Agency and the European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions are examples of Union bodies that he can investigate. Only the Court of Justice, the Court of First Instance, and the Civil Service Tribunal acting in their judicial role do not fall within his jurisdiction.The Ombudsman usually conducts inquiries on the basis of complaints but can also launch inquiries on his own initiative.


What does he not do?
The Ombudsman cannot investigate:

complaints against national, regional or local authorities in the Member States, even when the complaints are about EU matters. Examples of such authorities are government departments, state agencies and local councils; the activities of national courts or ombudsmen. The European Ombudsman is not an appeals body for decisions taken by these entities; complaints against businesses or private individuals.


O ulozi ECJ zaista me mrzi da objasnjavam, ali je daleko od toga sto pojedini ovde iznose.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  07:52 16.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

Znam da nas loze i lazu...ali sta da radim i ja cekam tu belu sengen i pravo da idem kad ja hocu i koliko hocu kod moje dece...eto ja sam penzionerka i cekam te olaksice da uzmem vizu sa kojom cu moci da putujem kod dece a da mi neki cata ne odredi da je dovoljno 14 dana da se ispricamo i vidimo...da li je to ljudski? Imala sam i sengen na 6 meseci, sve ispostovala, putovala tri puta po mesec dana...kada sam sledeci put trazila istu nisu mi dali, odredili mi 14 dana, prevoz sam imala ranije i tako ostanem samo 10 dana.....sta da kazem?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  11:18 16.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

sentinel26
dragan7557
Prema ustaljenom odnosu na formalizaciju dokumenata u EU ( EU ombudsman) ako se izda ovakav formular onda on predstavlja zvaničan dokument sa svim posledicama koje to ima a izdavač (grčka ambasada)

Mislim da se ne radi o zvaničnom univerzalnom (EU) dokumentu za Šengen vize.
Na njihovom (novom) obrascu koji ja imam u kompu toga teksta nema.
Odgovor administrativnih organa upućen građaninu (EU) mora da bide jasan i da sadrži zakonom propisane delove naročito Zaključak koji mora da bude nedvosmislen sa ukazivanjem na pravne lekove (žalba višem adm. organu). ...... dragan7557, 15 jun 2008

Prijatelju,
pa napisali ste, ta se obaveza odnosi samo na gradjane EU. Mi ćemo malo da popričekamo.
To nemamo ni u svojoj deželici.

sentinel26
dragan7557
Prema ustaljenom odnosu na formalizaciju dokumenata u EU ( EU ombudsman) ako se izda ovakav formular onda on predstavlja zvaničan dokument sa svim posledicama koje to ima a izdavač (grčka ambasada)

Mislim da se ne radi o zvaničnom univerzalnom (EU) dokumentu za Šengen vize.
Na njihovom (novom) obrascu koji ja imam u kompu toga teksta nema.
Odgovor administrativnih organa upućen građaninu (EU) mora da bide jasan i da sadrži zakonom propisane delove naročito Zaključak koji mora da bude nedvosmislen sa ukazivanjem na pravne lekove (žalba višem adm. organu). ...... dragan7557, 15 jun 2008

Prijatelju,
pa napisali ste, ta se obaveza odnosi samo na gradjane EU. Mi ćemo malo da popričekamo.
To nemamo ni u svojoj deželici.

Izvini prijatelju tek sada vidoh,
ovde nedostaje jedna korekcija kada su u pitanju vize boravišne dozvole i sl. vode se mnogi procesi pred EU sudom i nacionalnim sudovima oko ove materije.
Argument koji navodiš ne stoji jer je u pitanju stranka (ambasada) administracije koja je članica EU pa je procesuiranje slučaja moguće kako pre nacionalnim tako i EU sudom. Druga stvar je kako se to u Srbiji tumači i da li su građani dovoljno obavešteni o ovome.
Srbija je isključivo zahvaljujući vlastoj eliti i nesposobnosti administracije izolovano ostrvo Evrope.
Nije mi namera da branim EU ali je činjenica da naša administracija godinama nije u stanju da izda čestit pasoš i ili ličnu kartu govori o stanju u istoj.
U najvećem broju članica EU se razni formalizmi (Šengen je jedan od) interpretiraju prema "potrebama" nacionalne administracije koja namerno izazaiva haos upravo po ovom pitanju.
pozz.
dragan7557
16 jun 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko  11:26 16.06.2008
Preporuka: 2

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

Nije mi namera da branim EU ali je činjenica da naša administracija godinama nije u stanju da izda čestit pasoš i ili ličnu kartu govori o stanju u istoj.

Ja bih pre rekao da im je to "deveta rupa na svirali", da parafraziram jednog ranijeg predsednika SR Jugoslavije i njegov odnos prema međunarodnim obavezama...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:36 16.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

pa evo tu ti je kvaka.. one nisu gradjanke EU (koliko ja znam) dakle Ambasada nije duzna NISTA , nijedna.
Mozs da se zalis, naravno, to ti usvaoj ambasadi kazu.. probaj da se raspitas kome zapravo vredi da se zalis, i protivu koga, that´s where fun starts..

Za sve detalje oko ombudsmana EU pogledajte sajt na Hrvatskom (naravno ako niste zaboravili ovaj "neprijateljski" jezik kao i g. mikimedic koji umesto da koristi građanima dostupan jezik preferira Engleski.

Atres http://www. euro-ombudsman.eu.int/glance/hr/default.htm

Citat strana 2
Koje pritužbe može obrađivati (EU Ombudsman)

Pučki pravobranitelj istražuje slučajeve lošeg rada administracije (neučinkovit rad ili neizvršavanje poslova).Lošom administracijom smatra se ako jedna institucija ne djeluje u skladu sa zakonom, ne poštuje načela dobre administracije ili krši ljudaska prava. Neki od primera loše administracije su sljedeći:
-administrativne nepravilnosti
-nepravednost
-DISKRIMINACIJA
-zloupotreba ovlasti
-šutnja administracije
-uskraćivanje informacija
-nepotrebno odgađanje

Za ono što ne može istraživati Pučki pravobranitelj pogledati pasus iznad navedenog
a naravno pogledati Europe Direct http://europa.eu

Potom što mikimedic navodi bez dodavanja sledećeg :

Annual Report 2007 Executive
10-032008 P.Nikiforos Diamandouros
strana 10 :
"Even if the Ombudsman does not find maladministration, he may identify an opportunity for the institution or
body to improve the quality of its administration in the future. In such cases, the Ombudsman makes a further
remark."

Umetnost življenja predpostavlja po nekad i masovam neortodoksni prilaz problemu kako bi isti bio rešen
je moj način prilaza svakom pa i ovom problemu.
ili ne pitaj šta će tvoja država da uradi za tebe već to uradi sam bez čekanja na državu.
prijatno popodne svima uz razmišljanje o :


Hipotetičnoj situaciji
"da se 1.000.000 građana odjednom obrati pismeno EU Ombudsmanu kakva bi reakcija bila"?????????

dragan7557
16 jun 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:42 16.06.2008
Preporuka: 3

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

vucko
Nije mi namera da branim EU ali je činjenica da naša administracija godinama nije u stanju da izda čestit pasoš i ili ličnu kartu govori o stanju u istoj.

Ja bih pre rekao da im je to "deveta rupa na svirali", da parafraziram jednog ranijeg predsednika SR Jugoslavije i njegov odnos prema međunarodnim obavezama...

A, ja se opet sećam jednog Predsednika koji je UKINUO potrebu za vizama na koga se ovi današnj bacaju drvljem i kamenjem sve ga optužujući za diktaturu.
dragan7557
16 jun 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mikimedic  12:48 16.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

Potom što mikimedic navodi bez dodavanja sledećeg :


Gospodine, sa Vama je svaka polemika besmislena sto se i u ranijim diskusijama pokazalo.

Jos jednom cu preneti izvod sa sajta EU ombudsmana radi sire javnosti, ne zbog vas.

'The Ombudsman cannot investigate:
complaints against national, regional or local authorities in the Member States'.

Molim Vas, uzdrzite se od komentarisanja jurisdikcije ECJ, opet zbog sire blogerske javnosti od kojih svi ne moraju biti pravnici, ne zbog mene. Nemojte siriti netacne informacije iz bilo kojih razloga. Sto se mene tice ja vam vise necu odgovarati.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  12:50 16.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

dragan7557
A, ja se opet sećam jednog Predsednika koji je UKINUO potrebu za vizama na koga se ovi današnj bacaju drvljem i kamenjem sve ga optužujući za diktaturu.
dragan755716 jun 2008


Bas vala.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:14 16.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

pa evo tu ti je kvaka.. one nisu gradjanke EU (koliko ja znam) dakle Ambasada nije duzna NISTA , nijedna.
Mozs da se zalis, naravno, to ti usvaoj ambasadi kazu.. probaj da se raspitas kome zapravo vredi da se zalis, i protivu koga, that´s where fun starts..

EU je zograđena zagradom upravo zbog toga. Radi se o nezadovoljnim građanima.
Sve ambasade su diplomatske ispostave Ministarstava Inostranih Poslova a žalbe se mogu slati na adrese Ministarstava i ili Odeljenje Konzularnih Poslova pri Ministarstvu države čiji je ono organ.
Uzgred građani se ne žale već Zahtevaju što je još za vreme komunista u SFRJ jasno stavljeno narodu na znanje a ovo se u EU još uvek poštuje. Reč Žalba ima negativnu konotaciju u svakoj iole normalnoj državi.

Izgleda da se jedino kod srpske demokratije treba žaliti dok je kod ostalih demokratija ustaljeno da se zahteva.
Toliko o obmani država kao Servisu građana.
dragan7557
16 jun 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  14:22 16.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

Sto se mene tice ja vam vise necu odgovarati.



Ovom odlukom ste me veoma obradovali
Ja od vas nisam ni tražio da odgovorite ali izgleda da to vama ne ide u glavu[/b].

A što se tiče polemike, ja prepisivanje raznih gluposti nikada nisam ni smatrao polemikom.
Osobito što se kačenja citata kojekakvih autoritativnih budalaština osobito ako su one produkt EU na čijoj izgradnji
kao državljanin iste doprinosim (po svojim mogućnostima) već skoro 40 godina.

Molim Vas, uzdrzite se od komentarisanja jurisdikcije ECJ, opet zbog sire blogerske javnosti od kojih svi ne moraju biti pravnici,

Ako sa ovim hoćete da kažete da ste pravnik moram da konstatujem da ste onda veoma loš pravnik koji nije naučio da je intimidacija jedan od ključnih instrumenata vrhunske advokature.
dragan7557
16 jun 2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  17:43 16.06.2008
Preporuka: 1

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

ivana23
dragan7557
A, ja se opet sećam jednog Predsednika koji je UKINUO potrebu za vizama na koga se ovi današnj bacaju drvljem i kamenjem sve ga optužujući za diktaturu.
dragan755716 jun 2008


Bas vala.

Ah kad se setim, ne samo putovanja vec i plata od kojih sam mogla da zivim kao covek, zidam kucu, vodim decu na more, oblacim ih sezonski....od tada nikad vise a eto nam demokratija stigla, kazu zaduzivao nas je...a sta rade ovi sad..i oni nas zaduzuju samo nama od toga ne dostize da kapne..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  07:35 17.06.2008
Preporuka: 1

Re: odgovor mladog entuzijaste

ceda_urosevic
Zato sto je zlurad, kako je i sam rekao.


Bravo Cedo,

zasluzio si priznanje zato sto prosirujes pravila bloga. Pa uvodis i "zluradost" kao razlog za banovanje. Ali ocigledno samo za zluradost prema LDP-svetinjama kao sto su Pera i Cece ... prema svima ostalima je pozeljna. Eh, jedva cekam da vi dodjete na vlast ... pa da se (opet) zbog javno ispricanog vica (zluradog naravno kako je to vec slucaj sa vicevima) na racun (nekog) Cede ide u zatvor ...

pozz

ps. Ma da nisu i Cece mozda negde bile "zlurade" na racun "pravoslavne nam bratske zemlje" (kao ti ovde) pa i Grci primenili napredna LDP pravila "banovanja"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  08:30 17.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

ps. Ma da nisu i Cece mozda negde bile "zlurade" na racun "pravoslavne nam bratske zemlje" (kao ti ovde) pa i Grci primenili napredna LDP pravila "banovanja"?

VV, nisu to LDP pravila. To su moja pravila, a ja samo pratim evropske standarde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  08:43 17.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

ceda_urosevic
To su moja pravila, a ja samo pratim evropske standarde


Hm, pratis il' kritkujes? Ili i jedno i drugo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  08:55 17.06.2008
Preporuka: 0

Re: Odgovor još mladjem entuzijasti

Ah kad se setim, ne samo putovanja vec i plata od kojih sam mogla da zivim kao covek, zidam kucu, vodim decu na more, oblacim ih sezonski....od tada nikad vise a eto nam demokratija stigla, kazu zaduzivao nas je...a sta rade ovi sad..i oni nas zaduzuju samo nama od toga ne dostize da kapne..

*novo 

mani se ćorava posla ćete proglase za komunjaru ovi revizionisti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  09:02 17.06.2008
Preporuka: 0

Re: odgovor mladog entuzijaste

Hm, pratis il' kritkujes? Ili i jedno i drugo?

Kad mi odgovaraju pratim, kad mi ne odgovaraju kritikujem. Zar to nije pravilo? :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
krunoslava  20:48 14.06.2008
Preporuka: 2

n e m a . . .

#Link  Replika: 1

viza za Cece ali se pitam koje sve kurte i murte u Srbiji

imaju "zasluzeni" diplomatski pasos !? . . .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:20 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: n e m a . . .

krunoslava

viza za Cece ali se pitam koje sve kurte i murte u Srbiji

imaju "zasluzeni" diplomatski pasos !? . . .

Dodajte tu i službeni pasoš.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Stijak  20:49 14.06.2008
Preporuka: 1

Ukinuti vize

#Link  Replika: 24
Ma, iskreno ne vjerujem da im je pravoslavna Grčka uskratila vizu jer vode peščanik, mada nije isključeno.

Pre bih rekao da se prosto radi o besmislenosti viznog sistema. Sjećam se još jedne priče sa Cecama, kada su išli da prime neku nagradu u zapadnu evropu, pa su dobile vizu u trajanju od dan ili dva...

Ja i ostali EU nastrojeni građani koji vole da putuju svaki put skupljamo gomilu dokumenata, a štojekakvi kriminalci, nikolići i vučići idu tamo kad požele. Da li će EU administracija to ikad ukinuti i bezuslovno nam ukinuti vize...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zen Master  21:00 14.06.2008
Preporuka: 1

Re: Ukinuti vize

Stijak
Ma, iskreno ne vjerujem da im je pravoslavna Grčka uskratila vizu jer vode peščanik, mada nije isključeno.

Pre bih rekao da se prosto radi o besmislenosti viznog sistema. Sjećam se još jedne priče sa Cecama, kada su išli da prime neku nagradu u zapadnu evropu, pa su dobile vizu u trajanju od dan ili dva...

Ja i ostali EU nastrojeni građani koji vole da putuju svaki put skupljamo gomilu dokumenata, a štojekakvi kriminalci, nikolići i vučići idu tamo kad požele. Da li će EU administracija to ikad ukinuti i bezuslovno nam ukinuti vize...


Slažem se sa tobom, mada ako su im stvarno uskratili vize zbog Peščanika to je najodvratnija moguća sramota koja može da se zamisli. Peščanik je kulturno dobro ove jadne zemlje, ma koliko se ponekad lično ne slagao sa mišljenjem kako njih dve tako i njihovih gostiju uvek sa velikim uživanjem saslušam šta imaju da kažu i dobro razmislim o onome što su u emisiji rekli. Možeš voleti ili ne voleti Peščanik ali ga moraš izuzetno poštovati i uvažavati
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
banem  14:11 15.06.2008
Preporuka: 2

Re: Ukinuti vize

Da li će EU administracija to ikad ukinuti i bezuslovno nam ukinuti vize...


Nećeš verovati, ali to samo od nas zavisi. Jesmo li promenili pasoše za početak, malecni korak od, izgleda za nas, sedam milja? Nismo. Nema ukidanja viza.

Valjalo bi da se prestane da se menjaju teze. EU prosto nema nikakav poseban tretman prema nama, već smo mi ti s kojima je teško sarađivati. Sadašnji pasoš je pasoš pre-prethodne nepostojeće država, nije urađen po standardu, lako se falsifikuje.

I onda ta, pogana EU, neće da ukine vize. O kakvo čudo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  14:52 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Ukinuti vize

Nećeš verovati, ali to samo od nas zavisi. Jesmo li promenili pasoše za početak, malecni korak od, izgleda za nas, sedam milja? Nismo. Nema ukidanja viza.

da, to je pravo pitanje. šta mi kao zemlja činimo da nam što pre ukinu vize?
a što ne pohapsimo ove koje treba da pohapsimo?.
i kako ćemo sada da hapsimo sa ovima sa kojima se mirimo?
ali neće da hapse kad oni nisu ljudi iz redova za vize.oni nemju te probleme:
ili imaju one šengene na godunu, dve, ili imaju te OEPS vize, il imaju diplomatske pasoše il' imaju strana državljanstva il su uzeli hrvtakso/slovenačke soške mrskih nam bivših republika.
mi koji nemamo ništa od toga idemo u red i delnu nam neku crkavicu od viza koje preostanu kada elita podmiri sbebe i prijatelje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  15:00 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Ukinuti vize

JJ Beba
šta mi kao zemlja činimo da nam što pre ukinu vize?
a što ne pohapsimo ove koje treba da pohapsimo?

Činimo Bebo, kako ne činimo. Koliko možemo i kad možemo, ali činimo, pa ko doživi ukidanje viza - neka putuje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  15:07 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Ukinuti vize

Činimo Bebo, kako ne činimo. Koliko možemo i kad možemo, ali činimo, pa ko doživi ukidanje viza - neka putuje.

ajd mi navedi to što činimo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  15:13 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Ukinuti vize

pa vidiš ima ona nekakva knjiga od 1000000 strana što su Boža i Tanja napisali, pa sve ilustrativno - standardi od vize do lifta, pa Župljanina uhapsili, pa se nacionalno pomirili i sad, zagrljeni ka šalterima ambasada gde će nam reći - evo dajemo besplatne vize - samo sutra.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:14 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Ukinuti vize

ajd mi navedi to što činimo?

Smem ja šure...o))
Pa evo, za početak drastično kvarimo odnose i sa onim komšijama koje nam još nisu uveli vize....
Zatim naši službeni predstavcnici napuštaju sve međunarodne skupove gde se pojave kosovski predstavnici, a počeli su svuda da se pojavljuju jer ih svuda zovu..
Onda, tražimo smenu funkcionera EU, Kacina recimo, iako nismo članica EU...a od toga Kacina tražimo da šalje najpovoljnije moguće izveštaje o stanju kod nas...
Malo li je....o))

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  15:18 15.06.2008
Preporuka: 1

Re: Ukinuti vize

Onda, tražimo smenu funkcionera EU, Kacina recimo, iako nismo članica EU...a od toga Kacina tražimo da šalje najpovoljnije moguće izveštaje o stanju kod nas...

Moram da priznam da sam iako već naviknut na svakave kreativne poteze naše vlasti da je taj se Kacinom bio jedan onako baš upadljivo inteligentan a i nekako je baš u duhu nacionalnog pomirenja, podseća na osionost u donosu na zapad 90-ih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  15:26 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Ukinuti vize

Ne može nam niko ništa, adame. Jači smo od sudbine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  15:36 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Ukinuti vize

Drago Kovacevic
ajd mi navedi to što činimo?Smem ja šure...o))Pa evo, za početak drastično kvarimo odnose i sa onim komšijama koje nam još nisu uveli vize....Zatim naši službeni predstavcnici napuštaju sve međunarodne skupove gde se pojave kosovski predstavnici, a počeli su svuda da se pojavljuju jer ih svuda zovu..Onda, tražimo smenu funkcionera EU, Kacina recimo, iako nismo članica EU...a od toga Kacina tražimo da šalje najpovoljnije moguće izveštaje o stanju kod nas...Malo li je....o))

jes vala šure,
ti koji kvare odnose iz patrJotskih razloga ne stoje u redovima za vize, ne rane ranom zorom da zauzmu red za šalterče na kome će da dobiju broj ko za mokraću na pregled štos' dobiva, dizvineš.
oni i njihove porodice imaju strane pasoše, diplomatske pasoše, vitze na dobardan u trajanju kolkooš a koje im stižu na gajbu (donosi kurir)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:39 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Ukinuti vize

adam weisphaut
Onda, tražimo smenu funkcionera EU, Kacina recimo, iako nismo članica EU...a od toga Kacina tražimo da šalje najpovoljnije moguće izveštaje o stanju kod nas...

Moram da priznam da sam iako već naviknut na svakave kreativne poteze naše vlasti da je taj se Kacinom bio jedan onako baš upadljivo inteligentan a i nekako je baš u duhu nacionalnog pomirenja, podseća na osionost u donosu na zapad 90-ih.

To je Đelićeva kreacija...o))
I najdemagaškije udvaranje SPS-u do sada zapamćeno....a svaki dan ga isporučuju na sepete..o))
Prethodilo je "deševnim bolovima", "nacionalnom pomirenju" presudi za Marka...."socijalno odgovornoj vladi"....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceda_urosevic  15:40 15.06.2008
Preporuka: 0

Re: Ukinuti vize

oni i njihove porodice imaju strane pasoše, diplomatske pasoše, vitze na dobardan u trajanju kolkooš a koje im stižu na gajbu (donosi kurir)

sve će to Bora i Ivica da promene.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA