Molba gradjanina Janka Baljka

Jasmina Tesanovic RSS / 17.06.2008. u 16:01

prenosim tekst gradjanina Janka Baljka, JT

Neverovatno. Nisam pristalica teorija zavere.

Cece, autorke Peščanika nisu dobile turističke grčke za grčku. A nisam ni ja..

Zovem se Janko Baljak, univerzitetski sam profesor filmske režije i umetnički direktor jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.

Poslednjih 10 godina sa porodicom gotovo bez prekida letujem u Grčkoj. Ostavio sam u toj zemlji više desetina hiljada evra. Pasoš mi je ispunjen grčkim vizama

Imam uredno i kompletno uplaćeni turistički arnažman, kompletnu dokumentaciju koju sam sakupljao više od 10 dana. Dve starije ćerke odlaze na teniski kamp na Halkidiki. Želeo sam da im se sa suprugom i trećom ćerkom pridružim i da letovanje nastavimo u mestu Sarti.

Deca i supruga su dobili uredno plaćene grčke vize. Deci su pogrešili datume što je supruga uspela da ispravi. Datumi su na dečjim Šengen vizama ispravljeni hemijskom olovkom pa se molim bogu da pređu granicu.

Ja sam kao i Cece Peščanik nepododoban u Grčkoj. Dobio sam famozni pečat i u Šengen zemlje čak ni službeno neću moći da putujem duže vreme. Onemogućen sam i da se profesionalno bavim svojim poslom a trebalo bi jer selektujem filmove i to mi je u opisu radnog mesta

Osim pretrpljenog duševnog bola imaću i materijalni bol jer agencija preko koje sam uplatio aranžman uzima nemalu proviziju za otkaz aranžmana.

Tog dana u Grčkoj ambasadi bilo je nepodnošljivo. Osim vrućine i torture službenika, došao sam u Ambasadu na zakazani termin u 14 h a cekao još 90 minuta da bih predao dokumenta. Od šest šaltera radila su dva, ljudima su bacali pasoše i bili neprijatni i arogantni. Zaprepašćen sam brojem ljudi, građana Beograda koji u tom redu tako ponizno ćute da bi dobili vizu i pristaju na torturu i poniženje

Priznajem da sam izgovorio par ružnih reči jer je teško trpeti poniženje u konzulatu ambasade prijateljske zemlje. Verovatno ni Cece nisu ćutale. Ili tamo neko stvarno pravi spiskove podobnih i nepodobnih pravoslavaca sto je već ozbiljna teorija zavere.

Izvinjavam se pravoslavnom grčkom narodu, sve više sam ateista zbog Pahomija i ostalih skotova.

Ali sam svoje tri ćerke krstio i sa suprugom sklopio osim svetovnog i crkveni brak tako da ponizno molim da sledeći put budu nežniji prema građaninu Janku Baljku



Komentari (300)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dušan Maljković Dušan Maljković 19:49 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Uh, uh... Koliko mizoginije u jednom postu! Dakle žena je samo produžetak muškarca, pa su njegovi gresi i njeni? Izvinjavam se, ali u kom to pravnom sistemu su zločini jedne indivude i zločini druge? Da vaš muž nešto ukrade, onda treba vi da idete na robiju?

Ovde ne pričamo o "moralnoj odgovornosti" (o tome vi stalno pričate ne shvatajući razliku između pravne i moralne odgovornosti, kao ni tazliku između etike i morala), nego o pravnim razlozima zbog čega neko ne bi dobio vizu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:48 17.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Uh, uh... Koliko mizoginije u jednom postu! Dakle žena je samo produžetak muškarca, pa su njegovi gresi i njeni? Izvinjavam se, ali u kom to pravnom sistemu su zločini jedne indivude i zločini druge?

kakva bre mizogenija.
saučesništvo. ili možda misliš da je onu kućerinu podigo
od poslastičarnice.
mnogo si se primio na priću o bogaćenju nošenjem punih i praznih gajbica.
nije znala da mu pola bijeljine daje reket a druga polovina da je njegova?
ne zna sirota oklen poslastičarnica "zlatno srce" usred doboja odakle su
proterali sve bošnjake. ostavili samo jednog da im popravlja kradene
gofove, pošto nisu imali srbina mehaničara.
čoveče, ne pravi se lud.
Da vaš muž nešto ukrade, onda treba vi da idete na robiju?

pa naravno da sam udata i da mi je muž pokrao "nešto" od čega je napravio
trospratnu kuću, mislim od te siće, da je pazario dva, tri džipa... pa naravno da bih bila kriva
za saučesništvo, za prikrivanje zlodela ili zločina, šta već.
da si slušao svedočenje njegove sekretarice u hagu, malo bi se obavestio.
razlika između mene i nje je što ja ne bih nikad ni prošla pored nekog ko je na crvenoj
poternici širom evrope. kapiraš?
al žena nije znala, to kažeš maljkoviću?
Ovde ne pričamo o "moralnoj odgovornosti" (o tome vi stalno pričate ne shvatajući razliku između pravne i moralne odgovornosti, kao ni tazliku između etike i morala), nego o pravnim razlozima zbog čega neko ne bi dobio vizu.

stvarno?
nemoj molim te da me ti vežbaš šta je koja odgovornost.
ja priznajem da se ne razumem u karleuše i bjelice, tu ti skidam kapu.
al ovo... mani se...
anchi anchi 00:57 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Exitus Letalis
misliš da joj treba viza?
il da je ne dobija?


odvratna trolchina ... fuj
anchi anchi 01:01 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Dušan Maljković
A po kom osnovu Ceca da ne dobije vizu? Jer ima celulit? To ste hteli da kažete ovim fotografijama?



ma jok, Velja ima sestoro dece mora da je to bila poenta a pevaljka je tu da joj tabloidno digne tiraz ... fuj
Dušan Maljković Dušan Maljković 01:09 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

pa naravno da sam udata i da mi je muž pokrao "nešto" od čega je napravio
trospratnu kuću, mislim od te siće, da je pazario dva, tri džipa... pa naravno da bih bila kriva
za saučesništvo, za prikrivanje zlodela ili zločina, šta već.


A vi ste inače iznad sudske instance, pa ste već Ceci održali suđenje i osudili je za saučesništvo, prikrivanje zločina i sl? Jel vi to osnivate neku parapravnu državu u kojoj se presude donose na blogu? Ja sam bio ubeđen do sada da je Druga Srbija politički projekat, a ne teritorijalni entitet čije presude važe i za Grčku. Nepoznato mi je da je Ceca na poternici, kao i da je osuđena za bilo šta što navodite, a bila je hapšena i vodila se istraga. MAda, vidim da vas pretpostavka o nevinosti ne tangira mnogo, ali očigledno to važi za grčku ambasadu. Nigde ne tvrdim da Ceca niej kriva za neke kriminalne aktivnosti, btw, a ne moženo na osnovu nedokazanih pretpostavki smatrati da nekome ko nije pod tužbom treba uskraćivati pravo na vizu.

Nepoznato mi je btw da je saučesništvo kada ZNAM da je neko drugi nešto ukrao. Po toj logici i vi ste saučesnik Arkana, jer znate da je on nešto krao. Pozdrav.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:14 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija


odvratna trolchina ... fuj

ma jok, Velja ima sestoro dece mora da je to bila poenta a pevaljka je tu da joj tabloidno digne tiraz ... fuj


fala...
blagodarim...

corn mouth corn mouth 01:55 18.06.2008

Re: Maljkovic

Uh, uh... Koliko mizoginije u jednom postu! Dakle žena je samo produžetak muškarca, pa su njegovi gresi i njeni?

Crni Maljkovicu, insinuacije su vam redovno jeftine, skinite vec jednom tu masku opasnice, nikako vam ne uspeva, ostavljate utisak lose kopije jedne nakazne pojave. Ovaj vas egzibicionizam zato moze da izazove mucninu.

Izvinjavam se, ali u kom to pravnom sistemu su zločini jedne indivude i zločini druge? Da vaš muž nešto ukrade, onda treba vi da idete na robiju?

branite vi Malkjovicu slobodno svoju koleginicu sa "estrade",
ali nemojte drsko da krijete da ista neometano uziva u bogatstvu stecenom na zlocinima.

Ovde ne pričamo o "moralnoj odgovornosti" (o tome vi stalno pričate ne shvatajući razliku između pravne i moralne odgovornosti, kao ni tazliku između etike i morala), nego o pravnim razlozima zbog čega neko ne bi dobio vizu.


Ne Maljkovicu, dok vi pricate o pravnim razlozima dozvolite drugima da pricaju o moralnoj odgovornosti. Necete valjda sad da tvrdite da je moralna odgovornost u ovom slucaju sasvim nebitna.

Poz. cm.


Exitus Letalis Exitus Letalis 02:16 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

MAda, vidim da vas pretpostavka o nevinosti ne tangira mnogo,


srđa m. popović, od izvesne blogerske javnosti nepriznati advokat o pretpostavci nevinosti:
Ta priča o prezumciji nevinosti, o tome da ljudi nisu krivi dok se to ne dokaže je jedna pravna fikcija, koja je namenjena sudu i sudskom postupku. SUD mora da se ponaša kao da su ti ljudi nevini dok im ne bude dokazano, to znači da izvede sve dokaze, da utvrdi sve činjenice, ali niko ne može od mene da očekuje da ja imam takve pretpostavke kad imam mozak, oči i uši. O nevinosti Šešeljevoj i Miloševićevoj niko me ne može naterati da mislim drugačije nego što mislim. I ja bih uvek slobodno kazao i mogu svakom da savetujem - možeš slobodno da kažeš da je Šešelj zločinac, da je Milošević zločinac, pa neka te tuže za klevetu, to može da se dokazuje na sudu, da smo imali dovoljno osnova da mislimo da su oni zločinci. Nas ta priča o prezupciji nevinosti ne sprečava da ih nazovemo njihovim pravim imenom.

Dušan Maljković Dušan Maljković 02:23 18.06.2008

Re: Maljkovic

Evo uhvatiste me u saučesništvu -- kao što Ceca prikriva Arkanove zločine, tako sada ja sakrivam njene! Mislite da sam slučaj za javnog tužioca?

Ja uopšte ne tvrdim da Ceca nije odgovorna i u pravnom smislu, ali ne moež se na osnovu mog ili bilo čijeg mišljenja nekome uskraćivati građanska prava. Da je Ceca proglašena krivom za ono za šta je optužena, to bi bila druga priča. Ali zašto je grčka ambasada ta koja treba da obraća pažnju na nedokazane optužbe kada je to u suprotnosti sa elementarnim pravnim i demokratskim principima? Jel vi to predlažete neku novu inkviziciju koja će samo na osnovu optužbe ljudima spaljivati vize (za početak)? Kakav je to pravni staljinizam koji predlažete?

Btw nisam Cecin kolega, a ni koleginica for that matter -- loše pevam, a i u poslednje vreem bavim se isključivo filozofijom, fizikom i matematikom.
Dolybell Dolybell 02:28 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Kakve to veze ima sa njom ?

Da li Grci treba da kažnjavaju ONO što mi nismo ?
Na osnovu čega mislite da bi njima značilo nešto
što nama ne znači ništa - zakonski ?

Da li su nam poslali Bagzija, kad je trebalo ?
Nisu oni dužni da rade tuđe poslove .
corn mouth corn mouth 02:38 18.06.2008

Re: Maljkovic

kao što Ceca prikriva Arkanove zločine, tako sada ja sakrivam njene! Mislite da sam slučaj za javnog tužioca?

iskreno mislim da niste cak ni slucaj za zafrkanciju
to bi bilo taaaako dosadno
a da ne pominjem uzasno gubljenje vremena.
cm
Dušan Maljković Dušan Maljković 03:00 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

O nevinosti Šešeljevoj i Miloševićevoj niko me ne može naterati da mislim drugačije nego što mislim.


Pretpostavljam da ovo važi i za Cecu i služebnike u grčkoj ambasadi. Ili ne?
edi-va edi-va 08:25 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

odvratna trolchina ... fuj



bash ... evo zgadio mi se doruchak, pogotovu od one pomorandzine kozze ...
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:51 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Strog ali pravedan
Radis li ti jos nesto sem sto dezuraz po blogu ?? )

Nemoj ljutis molim te )


Uh. Ovo pitanje nije samo za JJ Bebu. Mene je odmah nesto strecnulo, jer i ja sam jedan od tih "sto dezuraju po blogu", koristeci NON STOP pristup Internetu.
Gresan li sam?
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:21 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Exitus Letalis

šta od ovoga nije tačno vladimire?
... a pahomije i još neki takvi, naravno da zaslužuju i gore epitete.
jel tebi normalno da ti sina (nedajbože) pipka pahomije i onaj drugi?
kako ti zoveš te tipove?
jel ti normalno da pop mlati učesnike gej parade?
jel ti nornalno da pop nosi kalašnjikov?
jel ti normalna izjava patrijarha da žene koje su izgubile jedince same su krive što se nisu pobrinule da narađaju
još nekoliko komada da im bude za utehu?
jel ti normalno da pop ogradi muslimansko groblje u hercegovini i čuva koze?
kako ti gledaš na to?
baš je super?
kad ovog nisu pustili u cg, koja je nezavisna zemlja, ako si zaboravio, podigla se srbija na noge - nepravda!
jel?


Otkud toliko gorcine protiv SPC?
Andre Zid (Gide) u "Kovacima laznog novca" na jednom mestu kaze: “Krijumcar je rekao: ‘Krasti drzavu znaci ne krasti nikoga’. Buneci se protiv toga, shvatio sam odjednom sta je drzava. I zavoleo sam je, prosto sto joj cine nepravdu”.
Shodno tom stavu, ja reagujem spontano svaki put kada se Srpskoj pravoslavnoj crkvi cini nepravda.
Dodje mi da je branim od nasilnika i nevernika, kao sto dobar advokat ponekad brani osumnjicenog za zlocin... Ali sta vredi da pricam...
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:48 18.06.2008

Re: Maljkovic

Mislite da sam slučaj za javnog tužioca?

ne mislim o tebi uopšte.
ne zanosi se.
Btw nisam Cecin kolega, a ni koleginica for that matter -- loše pevam, a i u poslednje vreem

Ali zašto je grčka ambasada ta koja treba da obraća pažnju na nedokazane optužbe kada je to u suprotnosti sa elementarnim pravnim i demokratskim principima?

da odgovorim pitanjem: zašto su zemlje eu napravile crnu listu osoba koje ne mogu da im uđu u zemlju?
onako, ćefnulo im se.


bavim se isključivo filozofijom, fizikom i matematikom.

pa kako ti ide?

Jel vi to predlažete neku novu inkviziciju koja će samo na osnovu optužbe ljudima spaljivati vize (za početak)? Kakav je to pravni staljinizam koji predlažete?

ajd još malo uči. ne ide ti baš najbolje.
možda te meri i anči poduče.
one sve znaju.
gugl je zakon.
i dve godine učenja.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:26 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija


Edi-va
Covek je besan, ljut, izrevoltiran ... jer je na prvom mestu COVEK, a posle toga akademski gradjanin itd.

Slazem se da je na prvom mestu COVEK, ali je izgleda u pitanju - los covek. Covek koji sve uzima "for granted" i kada mu se nesto uskrati, misli da se dogodio zemljotres planetarnih razmera. U tome je problem.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:31 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Otkud toliko gorcine protiv SPC?

kakva gorčina, samo činjenice.

malo čitanja ne škodi, naprotiv

SPC proglasila koljaca za sveca
SPC je nedavno proglasila za sveštenomučenika
zločince popa Milorada Vukojčića i popa Dušana Prijovića

Podgorica - Slobodan Šiljak i Milorad Vukojičić Maca nisu jedini zločinci iz grupe sveštenomučenika koje je nedavno proglasila Srpska pravoslavna crkva. Radomir Matović, svjedok na suđenju popu Miloradu Vukojičiću Maci, koje je održano u Pljevljima 1943. godine, tvrdi da je i pop Dušan Prijović bio jedan od najpoznatijih zločinaca pljevaljskog kraja. Posebno se pročuo po ubistvima muslimanskog življa.
To je Matović ovih dana ispričao nedjeljniku Monitor, a i napisao u svojoj knjizi Svjedočanstva jednog vremena, koju je 2002. godine izdao pljevaljski Informativni centar.

Sinodu Srpske pravoslavne crkve povodom kanonizacije sveštenika Milorada Vukojičića protestno pismo uputio je i Miodrag Stamenić iz Pljevalja. U pismu tvrdi da mu je Vukojičić ubio oca, babu i djeda.
Na spisku novomučenika, sveštenomučenika koji su kanonizovani našao se i sveštenik Milorad Vukojičić Maca, za koga mi je poznato da je bio egzekutor moje porodice, djeda Dika Stamenića, babe Jule i oca Ljuba, 1944. godine u Pljevljima”, navodi Stamenić u pismu.
Stamenić kaže da se obraćao Sinodu uzdajući se u njegovu istinoljubivost „i da iscijeli ranu koja se bez melema istine samo produbljuje”.
Zemaljska komisija Crne Gore za utvrđivanje zločina okupatora i njihovih pomagača utvrdila je 15. februara 1946. godine na Cetinju da je Milorad Vukojičić, zvani Maca, učestvovao u ubistvu desetoro svojih zemljaka. Dokument o tome čuva se u Državnom arhivu Crne Gore. Kao četnički dželat strijeljan je po presudi Vojnog suda komande za područje Berana. U odluci se navodi da je Vukojičić počinio djela ratnog zločina i „kao takav je ratni zločinac”.
Dokumenti postoje, SPC ćuti



dakle, ako spc proglasi ratnog zločinca za sveca sprpske pravoslavne crkve, ko je po tvom mišljenju odgovoran?
mesna zajednica ili sinod?
by the way, isti narečeni svetac je ubio i majku glumca miše janketića.

- Noću, između 6. i 7. aprila 1943, koljači kreću u hapšenje. Isključivo žena, muškaraca u gradu više i nije bilo. Hapsili su žene partizana i simpatizera NOB. Uhapšena je Zora Karamatijević, Ljubica Stojkanović, moja majka Savka Matović, Milica Janketić, majka glumca Miše Janketića i Mileva Žugić - sjeća se Matović.
Pet žena je odvedeno na Dajevića Han na strijeljanje; strijeljanje je izvršio lično pop Maca, a prisustvovali su Bjelica i dvojica nepoznatih. Savka Matović je tada preživjela dva strijeljanja. Pola sata nakon prvih pucnjeva, komandir straže čuo je komešanje sa mjesta gdje su žene strijeljane i kazao to Bjelici. Bjelica je iz pištolja opet gađao svaku ženu u glavu. Savka Matović je preživjela.

eto i sedoka, Savke Matović

i dalje:

U proljeće 1944, sjeća se Matović, Pljevljima su krstarile četničke koljačke grupe i pojedinci. U klanju su se posebno isticali Božo Bjelica, proto Miodrag Vukojičić Maca i Josif Babić. Njih trojica bili su poznati kao crna trojka. Okupljali su se u hotelu Lovćen, gdje se danas nalazi sud. Popa Macu je, kaže Matović, optužnica teretila za 57 ubistava i saučesništava.
- Najveći broj tih ubistava bio je izvršen klanjem, a u tome je pop Maca i prednjačio



dakle da ponovim: ako spc proglasi ratnog zločinca za sveca sprpske pravoslavne crkve, ko je po tvom mišljenju odgovoran?
mesna zajednica ili sinod?


p.s. kanonizovanje je obavljeno 2006. godine.
toliko i popu maci i sinodu.
sentinel26 sentinel26 15:10 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

Exitus Letalis
Otkud toliko gorcine protiv SPC?

malo čitanja ne škodi, naprotiv

p.s. kanonizovanje je obavljeno 2006. godine.
toliko i popu maci i sinodu.

Sredinom maja 2005. godine u manastiru Žitomislić.
Mara Mara 15:36 18.06.2008

...

ajd još malo uči. ne ide ti baš najbolje.
možda te meri i anči poduče.
one sve znaju.
gugl je zakon.
i dve godine učenja.


Неваспитана си, а при томе и безобразна.

Не, не знам све, нити сам то тврдила (дакле, шириш и неистину, између осталог).
Видим, ти све знаш и полажеш право на апсолутну истину - благо нама (да није жалосно, било би смешно).
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:32 18.06.2008

Re: ...

Неваспитана си, а при томе и безобразна.

evo stidim se.
Maro, sestro slatka, da ti ne rece, ne bi ni shvatila da se ova tako potpisuje! priznajem, google je keva!
auuuuuuuu
jel dozvoljeno da napishem da je izbor nicka - dijagnoza autora - tezak slucaj!

eto, anči nešto nauči iz latinskog.
sestro slatka, jel potvrđuješ dijagnozu?
samo pitam, stidljivo...

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:35 18.06.2008

Re: ...

Maro, sestro slatka, da ti ne rece, ne bi ni shvatila da se ova tako potpisuje! priznajem, google je keva!
auuuuuuuu
jel dozvoljeno da napishem da je izbor nicka - dijagnoza autora - tezak slucaj!

al vaspitani ne odgovaraju.
ubi ih građansko vaspitanje...
Dušan Maljković Dušan Maljković 16:43 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

kakva gorčina, samo činjenice.


Slažem se sa vama u potpunosti, EL. SPC radi skandalozne stvari i to je za svaku osudu.

Ali, rehabilitarorsku politiku četničkih zločinaca nije sprovodila jedino SPC, već i Vuk Drašković, koga je vaša stranka -- SDU -- podržala kao kandidata na predsedničkim izborima (kao i kasnije V. Koštunicu koji je takođe učestvovao u rehabilitaciji). Sa koje pozicije onda vi govorite -- protiv ste onoga što radi SPC u duhovnom, a glasate za političku opciju koja to isto radi u političkom domenu? I sve to još krstite građanskom Srbijom?

Pošto ste nas podsećali šta je devedesetih radio SPS, da vas ja podsetim šta je u istom preriodu pisao vaš ljubljeni Nikola Samardžić, ikona Druge Srbije (to nekako stalno zaboravljate):

„Najzad, pošto se vratio u Veliku Britaniju, prestolonaslednik Aleksandar je sebi dopustio luksuz da optuži srpske vlasti i njihove marionetske režime po bivšoj Jugoslaviji, možda čak i ovdašnje naravi, za grehe autoritarnosti i komunizma, pokvarivši tako ono malo dobrog utiska koji je mogao ostaviti. Jer se sopstvena vlast, ma kakva ona bila, na strani ne sme ružiti i blatiti. Neodgovorna optužba prestolonaslednika Aleksandra ne samo da nije sasvim na mestu, jer je srpska vlast najliberalnija i najtolerantnija od svih postkomunističkih evropskih režima, nego je došla u najnezgodniji čas, dok srpski predstavnici biju tešku bitku, kako oni najbolje umeju, pre svega protiv pristrasnih diplomata Evropske zajednice, ljigavog dodira, odrtavele puti i pederskih fizionomija zastupajući istinski i vitalni srpski interes“ („Književne novine“, br. 829. 1. 11.1991, str. 1 i 3)

Građanski, nema šta! (Doduše, priznajem da je uvek negovao dobar stil u svojim neonacističkim pamfletima!)
edi-va edi-va 20:09 18.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

vladimir petrovic

Edi-va
Covek je besan, ljut, izrevoltiran ... jer je na prvom mestu COVEK, a posle toga akademski gradjanin itd.

Slazem se da je na prvom mestu COVEK, ali je izgleda u pitanju - los covek. Covek koji sve uzima "for granted" i kada mu se nesto uskrati, misli da se dogodio zemljotres planetarnih razmera. U tome je problem.


Ne poznajem ga lichno, tako da ne znam da li je losh chovek.

Sto se tiche pechata zbog kog brine da nece moci vishe nigde da dobije vizu - neka lepo promeni pasos, prijavi da ga je izgubio ili neshto poput toga.
schraff schraff 21:51 19.06.2008

Re: Nekulturna reakcija

JJ Beba
Znam da se kaze "da onaj ko gubi taj ima pravo da se ljuti", ali to ne sme da opravdava nekulturu
tačno sam znala da će čistunci da se uvate za to!!!
e, pa baš nije pametno, pa kako to? jujuju janko, kako si mogao?!
crni janko kako si smeo da se iznerviraš?
kako si smeo sebi, univezitetskom profesoru, ocu troje dece, da dozvoliš da te iznerviraju oni koji te ponižavaju?
kako si smeo da sebi da daš oduška kad te u tim godinama tretiraju kao krimosa koji će da sjebe ekonomiju jedne šengenske zemljke ili ćeš da postaviš bombu, a?
kako si smeo da se svađaš? pa znaš onu "divnu" srpsku narodnu - " trpljen spašen"? trpi janko dok te ponižavaju; dok čekićaš po redovima da odeš negde za svoje pare i sa svojom porodicom, trpi janko.
baš je bez veze što si se iznervirao čekajući satima, trebalo je da budeš ladan ko špricer, trebalo je to sve sa gandijevskim mirom, trebalo je da se nagutaš bensendina, trebalo je.....a ti tako?
što se bre janko ljutiš kad se osećaš oniženim čovekom drugog reda? kad oni imaju to isključivo pravo da odbiju ljude i da ne objašnnjavaju, a?

$##$%&%)()=??!#$#$

janko potpuno te razumem
neretko sam u istoj situaciji i više ne mogu.
ne umem da iskažem svoj bes.
ne daju nam ni da crknemo dostojanstveno


Potpuno se slažem sa JJ Bebinim stavovima. Zaista, čovek se zapanji kada pročita teze ovih koji nalaze opravdanje za pre svega seljački, primitivan i bahat odnos prema ljudima koji žele da uđu u njihovu zemlju, a pritom, gle čuda, nisu kriminalci. Kriminalci, uzgred, nemaju problem sa vizama.

Svejedno je koja je zemlja u pitanju- kada bez razloga odbije ljude koji žele TURISTIČKI da posete njihovu zemlju, a ne da im nalegnu na grbaču, što pre svega znači da žele baš njihovoj zemlji da ostave svoj novac, i kada to dokažu papirima koji su od njih traženi- onda je to sramota! Pritom se pomenuta zemlja predstavlja u svetu kao turistička- što znači da ima ozbiljan problem sa svojim službenicima u ambasadama koji bez ikakvog opravdanog razloga direktno uskraćuju priliv novca u budžet matične države. Nema to nikakve veze ni sa prijateljstvom ni sa "bratskim" pravoslavljem ni sa tenisom Baljkovih ćerki- već jedino sa novcem koji je taj čovek eto poželeo ponovo da ostavi baš u Grčkoj.

Posebno me nerviraju budalaštine tipa da "svaka država ima pravo da uskrati vizu bez obrazloženja..." .
Ma nije nego! E, pa svaki normalan čovek ima pravo da sačuva svoje dostojanstvo, da reaguje kao Baljak i još gore i zahvali joj se zauvek- ili bar dok ne dovedu u red svoje službenike. Kada bi svaki od onih nesrećnika u redu u grčkoj ili bilo kojoj drugoj ambasadi reagovao tako na bezobrazluk, bahatost i ponižavanje- stvari bi bile drugačije. I da- za one koji su šokirani kako je to Baljku pukao film tek kada su ga bez razloga odbili-šta je to po njima ranije trebalo da radi? Oni mu- normalno, pristojno i ljubazno devet godina zaredom daju vizu srećni što će da poseti njihovu lepu zemlju i da ostavi svoje pare kod njih, a on kao ludak treba onda da se izviče na njih!?.

A Grčka je zaista poseban slučaj. Iako severni deo decenijama živi od naših turista- zbog decenijskog bezobrazluka prema našim građanima i decenijskog traženja viza skoro jedino od nas- da smo narod koji iole drži do sebe obilazili bismo je u velikom krugu,uprkos njenom jedinstvenom mestu u razvoju civilizacije, pa hajde i demokratije koju neko pomenu. Kao i ostale zemlje koje nas maltretiraju pri dobijanju viza.

I da ne bude zabune. Čovek, naravno, za života mora obići Grčku upravo zbog njene prošlosti. Moj prvi i poslednji boravak u toj zemlji trajao je mesec dana (u vreme kada je dobijanje vize bilo formalnost). Moja ushićenost drevnom Grčkom traje do danas, kao i razočarenje potomcima drevnih Grka. I tada su bili nedopustivo neljubazni i što ne reći, zaista, čak i po srpskim standardima mereno -prilično zatucani. Kao i mi uostalom. U međuvremenu sam upoznala i neke druge pripadnike tog naroda koji su sasvim OK. Kao i svuda.
Moj stav je izričit: ne idem nigde,pošto ne moram, gde me ne žele. Ako mi to pokazuju vizama, neće me videti. Doduše, ni ja njih pa je gubitak u najgorem slučaju, obostran. U zemlje koje muče vizama idem samo poslovno, i samo pod uslovom da onaj ko me zove- ili vodi službeno-završi sve te formalnosti bez mene.
Privatno, pa još na letovanje, samo tamo gde viza nema ili ih dobijaš na šalteru pri dolasku. Ima čak i za nas još mnogo lepih zemalja koje nas tretiraju kao ljude, i koje su srećne što im turisti dolaze i ostavljaju svoj novac baš njima. Zato što za razliku od Grčke znaju šta im je cilj, ne lupetaju bez pokrića ni o prijateljstvu ni o pravoslavlju, a bogami ni o velikom prijateljstvu sa pokojnim Slobom. A što se tiče pomoći Grčke Srbiji u teškim trenucima- to je čin vredan poštovanja, ali normalan za svaku obližnju zemlju. I Jugoslavija je, pre svega Srbija, svojevremeno primila na hiljade grčkih porodica proteranih u vreme vojne diktature, od kojih su neke i danas u Srbiji.Na daj bože neke nesreće sigurno bi im se opet našli. Ali ovde je reč o sreći na letovanju koju bi neki da kvare, pa im to ne treba dozvoliti.
mayo1 mayo1 17:41 17.06.2008

WELCOME TO...

vucko vucko 18:09 17.06.2008

Re: WELCOME TO...

:))))
dragan7557 dragan7557 18:28 17.06.2008

Re: WELCOME TO...

mayo1

Preporuka.
Radojicic Radojicic 19:03 17.06.2008

Re: WELCOME TO...

FridaysChild FridaysChild 20:05 17.06.2008

Re: WELCOME TO...

sjajna preporuka :)
Dolybell Dolybell 01:08 18.06.2008

Re: WELCOME TO...

Dolybell Dolybell 02:13 18.06.2008

Re: WELCOME TO...

dunjica dunjica 09:55 18.06.2008

Re: WELCOME TO...

mayo1

Wow, što je pametna, a nadam se i dobrosusjedska suradnja!
vucko vucko 10:27 18.06.2008

Re: WELCOME TO...

Wow, što je pametna, a nadam se i dobrosusjedska suradnja!

Hehe - zaboravih juče da dodam: "naše more" :)))
dunjica dunjica 10:40 18.06.2008

Re: WELCOME TO...

Hehe - zaboravih juče da dodam: "naše more" :)))

Vidim, Vučko, pratiš, pratiš zbivanja na geopolitičkim blogovima.
Naše more, misliš:

vucko vucko 10:46 18.06.2008

Re: WELCOME TO...


Vidim, Vučko, pratiš, pratiš zbivanja na geopolitičkim blogovima.
Naše more, misliš:

E to "naše more" nije baš za kupanje, ali zato što ima nafte.... Baltičko more, do duše, nije tako loše za kupanje (leti, ko nije Rus) - bio sam jedne godine u jednom danskom letovalištu nedelju dana.
dunjica dunjica 12:00 18.06.2008

Re: WELCOME TO...

Baltik, otok Usedom, Uskrs 2008.
milandezz milandezz 17:43 17.06.2008

Pa kad se...

Pa kad se ne glasa za LDP!? Samo 6% ovog pucanstva razume "vizni bol". Predlazem da glasaci ZEP-a ne prolivaju krokodilske suze saucesca na ovim stranicama - molim da placu ispod palme.
vucko vucko 18:12 17.06.2008

Re: Pa kad se...

Pa kad se ne glasa za LDP!? Samo 6% ovog pucanstva razume "vizni bol". Predlazem da glasaci ZEP-a ne prolivaju krokodilske suze saucesca na ovim stranicama - molim da placu ispod palme.

Neobičan ti ovaj politički marketing - nemoj više, jedva su prošli cenzus i onako :(
milandezz milandezz 21:02 17.06.2008

Re: Pa kad se...

Neobičan ti ovaj politički marketing - nemoj više, jedva su prošli cenzus i onako :(

Nije p. m. vec: konstatacija izbornih rezultata. ZES (ZEZ!) se pred poplavom izbornih rezultata i brojem mandata ponasa kao da ima vise "vostanih figura" od Palme; a, - nema!
vucko vucko 21:20 17.06.2008

Re: Pa kad se...


Nije p. m. vec: konstatacija izbornih rezultata. ZES (ZEZ!) se pred poplavom izbornih rezultata i brojem mandata ponasa kao da ima vise "vostanih figura" od Palme; a, - nema!

Uz sav trud ne shvatam kakve veze ima ovaj komentar sa prethodnim, ili sa temom :(
anchi anchi 01:08 18.06.2008

Re: Pa kad se...

milandezz
......... - molim da placu ispod palme.




kako si me nasmejao!
nesha nesha 10:27 18.06.2008

Re: Pa kad se...

Pa kad se ne glasa za LDP!?

ili sto bi Beba rekla

janko potpuno te razumem
neretko sam u istoj situaciji i više ne mogu.
ne umem da iskažem svoj bes.
ne daju nam ni da crknemo dostojanstveno


Ne mogu a da ne primetim da ovo ima itekako veze sa pravom svake zemlje da Vam bez obrazlozenja ne izda vizu.
Ko drugacije misli ili je slep ili je ubaceni element ili ne zna da cita aplikaciju.
Takodje se preporucuje da se izderete na osoblje amabasade jer su oni najvise krivi sto samo 2 osobe rade na salterima - sram ih bilo neradnici jedni...
Da i sigurno se radi o kinti ( zato mozete da aplicirate bez cekanja od 6 meseci jednom kad Vas odbiju) - Grci su to prvi shvatili pa resili da zarade debelu kintu i postavili cak 2 salterska radnika upravo da bi sakupili pare.
Siroti Grci ne znaju da kad bi bilo obrnuto, tj da njima trebaju vize za Srbiju, Srbi bi to mnogo poslovnije uradili pa bi i vozaci GSP-a imali pravo da izdaju vize kako bi svi doprineli masovnom skupljanju kinte...
Sta uopste Grci znaju sta je unosan posao& trgovina.

Jednom kad zavrsite sa predavanjem dokumenata, najbolje je i da drmnete sakom o pult da se sve zatrese i bolje zapamte vasu aplikaciju.


I molim da DEBELO PODVUCETE svoj prvoboracki staz jer to je jedan od uslova dobijanja vize.

Ako Vas ipak odbiju obavezno da podvucete da u Srbiji ne mozete ni dostojanstveno da crknte a bilo bi najbolje kad bi mogli da podneste nameru o kupovini grobnog mesta u Solunu kako bi bar bili dostojanstveno sahranjeni.
Sve to zapecatite sa pljuvanjem u pod i obavezno okrivite ZEP za takvo stanje.

Puno srece kod aplikacije


dragan7557 dragan7557 13:06 18.06.2008

Re: Pa kad se...

molim da DEBELO PODVUCETE svoj prvoboracki staz jer to je jedan od uslova dobijanja vize.

Može vala i u oslobodilačkom pokretu ELAS koji smo svesrdno finansirali (dali pare) koje nam nikad nisu vratili
ili što je još bolje da samimi sebi vraćamo kroz nacionalnu štedionicu koju gazda Dinkić za prijateljstvo dade grčkom milijarderu (njegovoj grupi filatelistasta) ili da im čestitamo što si prihvatili Milankovićev predlog o kalendaru (novom) a SPC nije.
nesha nesha 13:31 18.06.2008

Re: Pa kad se...

gazda Dinkić


Moze ali se ipak preporucuje pominjanje Dinkica kod aplikacije za vizu za Kipar.

I ne samo to:

Ako dodjete sa poslednjim brojem GOP-a ( Glasilo Opstine Palilua) ulazite u bubanj za nagradnu igru
Mis Beli Vizu Deli, koja ce se odrzati posle dogovora o kooalicionoj vlasti na pomenutoj opstini.

Posle mozete da se slikate sa Vizom, stisnutom pesnicom ( ili podignutim srednjim prstom) i sliku posaljete na adresu DS-a, G17,LSDV etc..., kao i otpravniku poslova Grcke ambasade, radi evedencije.

sentinel26 sentinel26 15:26 18.06.2008

Re: Pa kad se...

dragan7557
molim da DEBELO PODVUCETE svoj prvoboracki staz jer to je jedan od uslova dobijanja vize.

Može vala i u oslobodilačkom pokretu ELAS koji smo svesrdno finansirali (dali pare) koje nam nikad nisu vratili
ili što je još bolje da samimi sebi vraćamo kroz nacionalnu štedionicu koju gazda Dinkić za prijateljstvo dade grčkom milijarderu (njegovoj grupi filatelistasta) ili da im čestitamo što si prihvatili Milankovićev predlog o kalendaru (novom) a SPC nije.

Prijatelju,
Pa nijesmo samo pare davali. Bilo je tu i ljudske (i oružane) pomoći, obuke i časova od španskih i partizanskih boraca i komandanata.
Kada su Hazjanina podsjetili na 50:50, (fifti - fifti) i njegovo vjerolomstvo u pogledu Jugoslavije, ovaj je (1947) poslao poruku svojem (novom) kolegi u Bgd da prekine i povuče svoje ljude.

Jedan savjet zainteresiranim grkoturistima:
Učlanite se u G + - udruženje i otvorite račun kod EFG banke, pa da vidimo da li ćete dobiti grčku vizu.

P.S. - Ovo je samo eksperiment, nikako nečije iskustvo, ako to činite, na svoj rizik činite.

Poz.

dragan7557 dragan7557 18:19 18.06.2008

Re: Pa kad se...

sentinel26
dragan7557
molim da DEBELO PODVUCETE svoj prvoboracki staz jer to je jedan od uslova dobijanja vize.

Može vala i u oslobodilačkom pokretu ELAS koji smo svesrdno finansirali (dali pare) koje nam nikad nisu vratili
ili što je još bolje da samimi sebi vraćamo kroz nacionalnu štedionicu koju gazda Dinkić za prijateljstvo dade grčkom milijarderu (njegovoj grupi filatelistasta) ili da im čestitamo što si prihvatili Milankovićev predlog o kalendaru (novom) a SPC nije.

Prijatelju,
Pa nijesmo samo pare davali. Bilo je tu i ljudske (i oružane) pomoći, obuke i časova od španskih i partizanskih boraca i komandanata.
Kada su Hazjanina podsjetili na 50:50, (fifti - fifti) i njegovo vjerolomstvo u pogledu Jugoslavije, ovaj je (1947) poslao poruku svojem (novom) kolegi u Bgd da prekine i povuče svoje ljude.

Jedan savjet zainteresiranim grkoturistima:
Učlanite se u G + - udruženje i otvorite račun kod EFG banke, pa da vidimo da li ćete dobiti grčku vizu.

P.S. - Ovo je samo eksperiment, nikako nečije iskustvo, ako to činite, na svoj rizik činite.

Poz.


Zbog te prijateljske pomoći demokratiji u nagizdanim uniformama od tada pa na ovamo nam je kod "prijateljskog" naroda uvek trebala viza kao i za Frankovu Španiju uključujući i sadašnju demokratsku(?)
Grci su jednostavno isto Balkanci kao i Srbi ali mnogo pohlepljiviji (nekada) i promućurniji.
I na kraju ima jedna stara ." Grku ne veruj ni kad ti poklon daje" u čiju sam se ispravnost uverio sarađujući sa Grcima samim tokom 10 godina na poslovnim nivoima. A o mešetarenju komunista sa Elas-om dovoljno je videti pismena Svetozara Vukmanovića Tempa.
pozdrav
dragan 7557
18 jun 2008
sentinel26 sentinel26 19:02 18.06.2008

Re: Pa kad se...

dragan7557
Zbog te prijateljske pomoći demokratiji u nagizdanim uniformama od tada pa na ovamo nam je kod "prijateljskog" naroda uvek trebala viza kao i za Frankovu Španiju uključujući i sadašnju demokratsku(?)
Grci su jednostavno isto Balkanci kao i Srbi ali mnogo pohlepljiviji (nekada) i promućurniji.

Ma da je samo to, ovdje narod misli da se Grci "ne sjećaju" traženja Srbije iz 1912. da joj se dodijeli Solun.

Pravi biser za ljubitelje patrijotskog turizma je podatak da je za vrijeme bombardovanja 1999.godine, izmedju Grčke i Italije vodjen krvavi podzemni rat čiji će kerozin da koriste avioni NATO.
Rezultat konačnog "obračuna" (zahzvaljujući Amerima) bio je 70:30 % u korist Grčke.
I na kraju ima jedna stara ." Grku ne veruj ni kad ti poklon daje" u čiju sam se ispravnost uverio sarađujući sa Grcima samim tokom 10 godina na poslovnim nivoima.

Jeste, samo ona je nastala (preuzeta) od one još starije: - Ne vjeruj Danajcima ni kada ti darove donose !

Prijatelju, izgleda da smo i "rodjaci", ja po dva mjeseca čekam naplatu po neke fakture od firmi iz Grčke.
Sam pao,(birao), sam se uprljao. Kome da se žalim ?
A o mešetarenju komunista sa Elas-om dovoljno je videti pismena Svetozara Vukmanovića Tempa.
pozdrav , dragan 7557, 18 jun 2008
Ako se ne varam išao je i Peko lično (kao instruktor) samo Tempo je jedini priznao i opisao tu rabotu (i sramotu).
Poz.
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:46 17.06.2008

Ελλάδα

dragan7557 dragan7557 13:10 18.06.2008

Re: Ελλάδα

ceda_urosevic

Ja mislio fašistički ili komunistički Arijevac =/= Avngardist već Novi Udarnik proizvod Komunističkog rada
Dolybell Dolybell 18:50 17.06.2008

Ne razumem


My dear Jasmine,
mislim da je ovo pogrešna adresa za takve slučajeve.

O tome bi trebalo nešto pisati na nekom blogu u Grčkoj.
Mi samo što može da uradimo a to je da vičemo: Ua! Ua!
Nemamo pojma ni ko je dobio vizu, pa se taj ne žali na tretman,
tokom procesa dobijanja iste, niti na bilo šta drugo...

Da je Janko dobio vizu, mi ne bismo znali ni da letuje u Grčkoj
već deset godina, niti da mu ćerke igraju tenis u kampu....
niti koliko je para njima ostavio tokom deset puta provedenih
odmora u Grčkoj....
Da li je zaprepašćen sobom među tim ljudima koji stoje
i ponizno ćuteći mole za vizu ?

Nemam poseban komentar na njegov slučaj,
bez obzira na to što ga izuzetno poštujem i cenim sav njegov rad,
koji odlično poznajem.
Ovaj tekst je za Janka - bio potpuno nepotreban,
žao mi je što je uopšte objavljen na ovom mestu.

anchi anchi 01:12 18.06.2008

Re: Ne razumem

Dolybell

My dear Jasmine,
mislim da je ovo pogrešna adresa za takve slučajeve.

O tome bi trebalo nešto pisati na nekom blogu u Grčkoj.
Mi samo što može da uradimo a to je da vičemo: Ua! Ua!
Nemamo pojma ni ko je dobio vizu, pa se taj ne žali na tretman,
tokom procesa dobijanja iste, niti na bilo šta drugo...

Da je Janko dobio vizu, mi ne bismo znali ni da letuje u Grčkoj
već deset godina, niti da mu ćerke igraju tenis u kampu....
niti koliko je para njima ostavio tokom deset puta provedenih
odmora u Grčkoj....
Da li je zaprepašćen sobom među tim ljudima koji stoje
i ponizno ćuteći mole za vizu ?

Nemam poseban komentar na njegov slučaj,
bez obzira na to što ga izuzetno poštujem i cenim sav njegov rad,
koji odlično poznajem.
Ovaj tekst je za Janka - bio potpuno nepotreban,
žao mi je što je uopšte objavljen na ovom mestu.




Bravo!
jedino sto ja ne poznajem njegov rad, kad neko napise ovakav komentar verujem da je taj rad vredan, a komentar utoliko vrednini. svaka vam cast!
Dolybell Dolybell 02:57 18.06.2008

Re: Ne razumem

JANKO BALJAK - reditelj

Genre: Documentary [top]

1. 02:06 - Anatomija bola (2000) [Director]
2. 2.06-Anatomija bola (2000) [Director]
3. Etnicki cisto (1998) [Director]
4. Karnevolucija (1997) [project coordinator]
... aka Carnevolution
5. Vidimo se u čitulji (1995)

Genre: Drama [top]

1. Tegla puna vazduha (2007) (TV) [Director]
2. Dugi zivot bracnog para Kos (1990) (TV) [Director]

Genre: Short [top]

1. Etnicki cisto (1998) [Director]
2. Karnevolucija (1997) [project coordinator]
... aka Carnevolution
Dolybell Dolybell 18:56 17.06.2008

SARTI

Ruben Ruben 18:56 17.06.2008

.......?

-Zovem se Janko Baljak, univerzitetski sam profesor filmske režije i umetnički direktor jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.-

........?

Kakve to veze ima sa vizama?
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:06 17.06.2008

Re: .......?

Kakve to veze ima sa vizama?
On je ugledni građanin ove države. Univerzitetski profesor. Kulturni radnik, što bi rekli na RTS-u. Građanin koga treba poštovati ne više od bilo kog drugog, ali koji bi trebalo da uživa nekakav poseban status, bar što se izdavanja viza tiče, jer je poražavajuće da žena ratnog zločinca i pripadnica kriminalne bande dobija vizu na mig, a ljudi poput gospodina Baljaka ili Ceca, moraju da budu poniženi ako imaju pasoš republike Srbije. Takve to ima veze sa vizama.
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:29 17.06.2008

Re: .......?

To dolazi otuda što se neki ljudi ovde samosmatraju privilegovanom elitom koja treba da ima prolaz svuda.

Cece su u "Peščaniku" emitovale Nikolu Samardžića koji je Grčku nazvao zaostalom zemljom koja nije regularno ušla u EU, a narode Balkane proglasio je biološkim otpadom, pa se posle ovde pojedini iznenađuju zašto nema viza. Malo emitujete rasizam pa se posle sablažnjavate kada vam država koju ste ocrnili ne da slobodan ulaz.

Ne znam šta je Baljakov slučaj konkretno, ali znam i druge kojima je viza odbijena, bez jasnih razloga, a da nisu politički angažovani. Mislim da je čitav vizni režim jedno rasističko sranje, ali ako pristanete na igru, šta se posle ljutite? Potpisali ste da pristajete na uslove, pa onda to istrpite. Do sada sam dobio oko 40 viza i nikada nisam bio odbijen jer sam uvek imao sve papire i strepljenja da stvar isteram do kraja. A ako neko "raspali" po osoblju šta očekuje -- ako biram da budem kritički nastrojen, što onda kukam -- pa valjda je to deo rizika koji preuzimam?
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:32 17.06.2008

Re: .......?

Dušan Maljković
Cece su u "Peščaniku" emitovale Nikolu Samardžića koji je Grčku nazvao zaostalom zemljom koja nije regularno ušla u EU, a narode Balkane proglasio je biološkim otpadom, pa se posle ovde pojedini iznenađuju zašto nema viza. Malo emitujete rasizam pa se posle sablažnjavate kada vam država koju ste ocrnili ne da slobodan ulaz.

Dušane, mnogo si pametan jedan dečko.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:33 17.06.2008

Re: .......?

Ruben
-Zovem se Janko Baljak, univerzitetski sam profesor filmske režije i umetnički direktor jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.-

........?

Kakve to veze ima sa vizama?

pa ako sve pročitaš, videćeš da ima veze.
umetnički je direktor kako si sam boldovao jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.-
sprečen je da radi.
al zato nije dačić, nije ceca nacionale, nisu razne pevaljke, jako važne, neprocenjivo za kulturu ove zemlje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:37 17.06.2008

Re: .......?

A ako neko "raspali" po osoblju šta očekuje

ne, nego sagni glavu, čuti i trpi.
to je zbilja recept samo takav.
vidim da kod tebe radi.

što se tiče kritika zemalja eu, pa ovde nema ko ih nije napljuvao
a putuju serbez.
čak i dačić čija je partija sudila državnicima eu zemalja, članicama nato-a.
pa opet ide. puštaju ga.
puštaju vučića koji samo tako pljuje po evropi.
i koštunicu. i ine...
grčka nije demokratska zemlja, u tom je problem.
sentinel26 sentinel26 19:37 17.06.2008

Re: .......?

Ruben
-Zovem se Janko Baljak, univerzitetski sam profesor filmske režije i umetnički direktor jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.-........?
Kakve to veze ima sa vizama?

Nema nikakve.
Ljudi umislili da u Srbiji treba da postoji neki centralni turističko-vizni komitet koji ima da kaže koji novinar, koji književnik, pevaljka ili poštar su turistički podobni i mogu i gde mogu da putuju, odnosno dobiju vizu.
Ko ima prednost, ko može preko reda, za koga kvote ne važe ?

Za grčkog (i sve druge konzule) svi gradjani Srbije su jednaki.
Zgrada ambasade je teritorija države Grčke i kada udjete unutra poštujte njihov kućni red..
Oni nijesu dužni da ispituju ničiju popularnost u Srbiji i da na osnovu toga odlučuju o vizama.

Osim diskrecionog prava da odluči kome će dati a kome neće i naredjenja da se ne daje objašnjenje za razloge odbijanja, postoji još jedno diskreciono pravo o kojem mnogi ne znaju ništa.

Službenik bezbjednosti (policajac) koji na ulazu, pregleda vaš pasoš i vizu ima takodje diskreciono pravo da vas vrati i da vas ne pusti da udjete iako imate vizu i on takodje ne smije da vam saopšti razloge odbijanja.
Bilo bi dobro da i ovo upamtimo.

Svi koji su odbijeni za vize treba da idu ispred kancelarije onog ministra za pasoše, dosta se reklamirao, vrijeme je da počne i nešto da radi.
Da ga pitaju kada će biti sproveden sporazum o readmisiji ?
Kada će biti izdati novi pasoši gradjanima ?
Kada će biti donijeti novi propisi o kontroli granice i kada će početi njihova primjena ?
Kada će biti ispunjeni i ostali uslovi za Šengen listu ?

Uporedjivanje ovakvih slučajeva sa gostovanjem pojedinih političara ili državnih funkcionera, koji su tamo bili na poziv njihove vlade ili drugog organa je prosto smiješno, da ne kažem žalosno.
Zar moramo svoju svijest i dostojanstvo na taj nivo ?


Dušan Maljković Dušan Maljković 19:44 17.06.2008

Re: .......?

ne, nego sagni glavu, čuti i trpi.
to je zbilja recept samo takav.
vidim da kod tebe radi.


Pa koga je moliti niej ga ljutiti. A ako se bunite, šta očekujete? Nemam nikakav recept, samo kažem da ne može niko da očekuje da će da pljvanjem po osoblju od tog istog osoblja da dobije vizu. A kada su uslovi ponižavajući, treba se okrenuti i otići, ako se ima imalo dostajanstva, a ne izigravati velikog kritičara koji iako mu je ponižavajuće ipak ostaje tamo gde ga ponižavaju, pa posle još i besni jer mu nisu dali vizu -- jel negde garantovano da hoće? Nije. Tačka.

Nekoliko puta sam, kada su mi uslovi za izdavanje viza delovali ponižavajuće, okrenuo leđa i otišao. KAda su bili pristojni, bio sam i ja. I nikad problema.
Ruben Ruben 21:27 17.06.2008

Re: .......?

ceda_urosevic
Kakve to veze ima sa vizama?
On je ugledni građanin ove države. Univerzitetski profesor. Kulturni radnik, što bi rekli na RTS-u. Građanin koga treba poštovati ne više od bilo kog drugog, ali koji bi trebalo da uživa nekakav poseban status, bar što se izdavanja viza tiče, jer je poražavajuće da žena ratnog zločinca i pripadnica kriminalne bande dobija vizu na mig, a ljudi poput gospodina Baljaka ili Ceca, moraju da budu poniženi ako imaju pasoš republike Srbije. Takve to ima veze sa vizama.

Naslov ovog posta je - Molba gradjanina J.Baljka.
Da ne objasnjavam?
JJ Beba JJ Beba 21:29 17.06.2008

Re: .......?

Mislim da je čitav vizni režim jedno rasističko

e pazi kad se slažem sa ovim, ne da je fašistički nego samo tako.
ne radi se ovde o baljku i tome što on kao univerzitetski profesor nije dobio vizu. mnogi univerzitetski profesori nisu dobili vize, magistri, doktori nauka, profesori, obični , fini, pošteni ljudi....
ovde se radi o tom bednom osećanju kada kreneš da prikupljašs sve te papire, kada ljude koje te pozivaju i i koji ti pomažu da navataš taj jebeni šengen, dovodiš u situaciju da se i oni ponižavaju po policijama svojih zemalja, da im lupaju pečate na svoja garantna pisma, da se akaju po administracijama, da vade izvode iz banaka.....sve je to nedostojno slobodnog čoveka, tu nema l od lične slobode koje smo nasledili od antičke grčke....
ceo pstupak je sraman, to drhtanje, taj stres, čekanje po redovima, lova koju pukneš samo da apliciraš i koju ti ne vraćaju ako te odbiju (i ako ovde neki tvrde da su vize za dž - nisu) i onda i kad pukneš od sve te muke, kad popizdiš od poniženja ( a poznato ti je kako izgleda putovati slobodno) onda se neko napravi pametan da ti spočitava kako si nepristojan....
meni je užasno što ne možemo kao svi slobodni ljudi da krenemo na put kada hoćemo, gde hoćemo a da ikome za to moramo da tražimo dozvolu.
tom prilikom svedoci smo kako krimosi ladno putuju sa regularnim ili falš šengenima, kako država ništa ne čini da svojim građanima da taj osećaj slobode, makar nikada ne mrdnuli od kuće...samo osećaj da možeš da se krećeš kuda hoćeš je fenomenalan...
ono što me takođe nervira je to što nam često ovde na blogu oko ovog pitanja spočitavaju ljudi koji imaju strane papire, ili boravke negde napolju, strane pasoše, hrvatske putovnice, slovenačke....i oni ne moraju da se grče, strsiraju, pate po redovima....to mi baš užasno
a često nam cinično prodaju m**a za bubrege likovi iz partija koji takođe nemaju problema da sa dobijanjem šengena za sebe i cele porodice, jer su u partijama, ili u ministrstvima isl.
a decu i dalje ne možemo da vidimo kad hoćemo...
pa zar to nije strašno?
i onda si prost kad pukneš
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:34 17.06.2008

Re: .......?

Ruben
ceda_urosevic
Kakve to veze ima sa vizama?
On je ugledni građanin ove države. Univerzitetski profesor. Kulturni radnik, što bi rekli na RTS-u. Građanin koga treba poštovati ne više od bilo kog drugog, ali koji bi trebalo da uživa nekakav poseban status, bar što se izdavanja viza tiče, jer je poražavajuće da žena ratnog zločinca i pripadnica kriminalne bande dobija vizu na mig, a ljudi poput gospodina Baljaka ili Ceca, moraju da budu poniženi ako imaju pasoš republike Srbije. Takve to ima veze sa vizama.

Naslov ovog posta je - Molba gradjanina J.Baljka.
Da ne objasnjavam?


ne, ne, nema potrebe.
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:53 17.06.2008

Re: .......?

grčka nije demokratska zemlja, u tom je problem.


Ovo je jedan od vrhunaca.

Grčka je dovoljno demokratska za EU, ali ne i za Drugu Srbiju, inače poznatu po svojim demokratskim stavovima, kao što su podrška Vuku Draškoviću i Vojislavu Koštunici na predsedničkim izborima, svojevremeno.

Predlažem da EL i njeni saborci formiraju posebno telo koje bi obaveštavalo EU o tome koja je država članica demokratska, a koja nije, pa da u skladu sa tom procenom Brisel isključuje zemlje koje ne ispunjavaju demokratske kriterijume Druge Srbije.
milandezz milandezz 22:02 17.06.2008

Re: .......?

sentinel0
Za grčkog (i sve druge konzule) svi gradjani Srbije su jednaki.
Zgrada ambasade je teritorija države Grčke i kada udjete unutra poštujte njihov kućni red..
Oni nijesu dužni da ispituju ničiju popularnost u Srbiji i da na osnovu toga odlučuju o vizama.

Da ovo nisu frazetine - bile bi destilisane gluposti. Inace, viza te iste zemlje se moze dobiti i preko veze i van radnog vremena; to oni smatraju svojim diskrecionim pravom. Mislim da su ove tri poslednje zrtve "vizocida" - Svetlane i Baljak - a uz pomoc lokalnog sufliranja, ocenjene kao "neodovljno pravoslavne osobe", i to, od strane najrigidnijih nacionalnista Balkana: Grka.
pufna pufna 23:51 17.06.2008

Re: .......?

Cece su u "Peščaniku" emitovale Nikolu Samardžića koji je Grčku nazvao zaostalom zemljom koja nije regularno ušla u EU, a narode Balkane proglasio je biološkim otpadom, pa se posle ovde pojedini iznenađuju zašto nema viza. Malo emitujete rasizam pa se posle sablažnjavate kada vam država koju ste ocrnili ne da slobodan ulaz.

znaci i ti smatras da to nije bilo slucajno, sto Cece nisu dobili vizu? I jos to odobravas... uau?!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:55 17.06.2008

Re: .......?

Predlažem da EL i njeni saborci formiraju posebno telo

ne predlaži ništa. svi su ti predlozi glupi.
i naravno da nije demokratska zemlja.
ajd malo prouči.
grčka je imala svoje zlatno doba. ali to je pluskamperfekt.
grčka je verski zatucana skoro ko srbija.
o građanskim slobodama pitaj građane grčke.
ne pričaj napamet, životata ti.
vucko vucko 00:00 18.06.2008

Re: .......?

grčka je verski zatucana skoro ko srbija.

Koliko sam primetio, Grci su poprilično religiozniji od Srba. Ako se demokratija sastoji iz ateizma, onda smo sigurno bolji
bobo bobo 00:14 18.06.2008

Re: .......?

Exitus Letalis
Predlažem da EL i njeni saborci formiraju posebno telo

ne predlaži ništa. svi su ti predlozi glupi.
i naravno da nije demokratska zemlja.
ajd malo prouči.
grčka je imala svoje zlatno doba. ali to je pluskamperfekt.
grčka je verski zatucana skoro ko srbija.
o građanskim slobodama pitaj građane grčke.
ne pričaj napamet, životata ti.

VI gledate Grcku ocima Vojislava Kostunice, samo u negativnom kontekstu.
Dušan Maljković Dušan Maljković 00:14 18.06.2008

Re: .......?

ne predlaži ništa. svi su ti predlozi glupi.
i naravno da nije demokratska zemlja.
ajd malo prouči.
grčka je imala svoje zlatno doba. ali to je pluskamperfekt.
grčka je verski zatucana skoro ko srbija.
o građanskim slobodama pitaj građane grčke.
ne pričaj napamet, životata ti.


Molim vas da obavestiti parlament EU o tome da je Grčka nedemokratska. Očigledno ne znaju, čim imaju takvu državu u svom sastavu. Mnogo su neobeveštene te briselske demokrate. Čim dobiju vaše izveštaje siguran sam da za Grčku neće biti mesta u EU.

Uostalom, šta tamo i traži taj "biološki otpad" kako reče Nikola Samardžić? Jel su i Bugarska i Rumunija sada na redu za izbacivanje kao "nedemokratske"? Hoće li Druga Srbija na kraju biti protiv EU ili će "samo" određivati njen sastav? Gde su granice ovog rasističkog ludila?

P.S. Demokratija podrazumeva verske slobode, a to što vi označavate kao "verska zatucanost" smatra se elementarnim ljudskim pravom. Vaš odnos prema religioznim uverenjima je nedemokratski, to je jedino iz ovog evidentno.
anchi anchi 01:13 18.06.2008

Re: .......?

Ruben
-Zovem se Janko Baljak, univerzitetski sam profesor filmske režije i umetnički direktor jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.-

........?

Kakve to veze ima sa vizama?


nema nikakve
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:29 18.06.2008

Re: .......?

Gde su granice ovog rasističkog ludila?

čijeg?
Demokratija podrazumeva verske slobode, a to što vi označavate kao "verska zatucanost" smatra se elementarnim ljudskim pravom.

imaju verske zakone. jel to normalno u demokratiji?
jel normalno da moraš da se izjasniš nacionalno i verski? il je to privatna stvar?
jel normalno da ti u ličnoj karti piše koja si krvna grupa a ne koje si veroispovesti?
o čemu ti pričaš?
i nikola je u pravu. nisu ispunili uslove kao što ih ni sada ne ispunjavaju.
al da nema nikole, ti bi umro. osušio si se. on ti je životna hrana.
mislim, kiselo je grožđe...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:44 18.06.2008

Re: .......?

vucko
grčka je verski zatucana skoro ko srbija.

Koliko sam primetio, Grci su poprilično religiozniji od Srba. Ako se demokratija sastoji iz ateizma, onda smo sigurno bolji

Kakve crne veze ima demokratija sa ateizmom ili teizmom?!
Dušan Maljković Dušan Maljković 01:50 18.06.2008

Re: .......?

A vi mislite da je u teorijskom smislu demokratija jedan jedinstven koncpet? Mislim da je ovde pre svega ključan karakter verskih zakona. Po Ustavu, u Grčkoj postoji pravo na ne-pravoslavno izjašnjavanje, a status manjine je priznat muslimanskoj zajednici.

Dakel Nikola i vi ste pametniji od cele EU? Pa ostaje samo da objasnite zbog čega je Grčka primeljena u EU, šta taj "biološki otpad" radi tamo. Drago mi je da ste otvoreno stali iza tih rasističkih teza, sada bar ne nosite masku tolerancije koju često stavljate.
Dolybell Dolybell 02:23 18.06.2008

Re: .......?

Mislim da treba Grcima ostaviti da procenjuju
koga žele da puste u svoju zemlju a koga ne žele.
Kriterijumi su samo njihovi i ničiji više.

Potražite neki blog u Grčkoj i objasnite im šta o tome mislite,
možda to jednog dana i dobije neki efekat.
Dušan Maljković Dušan Maljković 08:18 18.06.2008

Re: .......?

znaci i ti smatras da to nije bilo slucajno, sto Cece nisu dobili vizu? I jos to odobravas... uau?!


Ne znam da li je bilo slučajno ili ne, a da li odobravam što Cece nisu dobile vizu -- to mi je irelevantno. Ono što nikako ne odobravam jeste činjenica da nisu, zajedno sa Samardžićem, dobile poziv na odgovornost zbog emitovanja govora mržnje i kršenja Ustava (pogledati deo o raspirivanju međunacionalne mržnje), ali kako u Srbiji pravna država de facto ne funckioniše ne mogu više ni da se ovako grubi rasistički ispadi -- kao što je teza da su narodi Balkana "biološki otpad" -- adekvatno procesuiraju.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:34 18.06.2008

Re: .......?

Exitus Letalis
grčka je verski zatucana skoro ko srbija.

Opet vi pricate svasta. Ispada da smo mi drugi u Srbiji zatucani, a Vi ste svetla tacka srpskog horizonta?
Zeno, opametite se. Calm down. Ostavite SPC i religiju na miru, pricajte o onome sto razumete.
Stvarno nema potrebe ni smisla da upotrebljavate prejake reci kao sto su

grčka je verski zatucana skoro ko srbija.

Na ovako nesto sigurno vas ne navodi vasa prejaka inteligencija.
majce majce 11:43 18.06.2008

Re: .......?

ako je gospodin profesor i umetnicki direktor "jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi", zar ne bi trebalo da ima Sengen sa vise ulazaka po defaultu, tj. po sluzbenoj duznosti? Pa da onda moze mirno da putuje i privatno u Grcku da skoluje cerke u tenisu, pored sluzbenog posla selektovanja filmova za "jedan od najstarijih festivala". Poznajem selektore nekih mnogo manjih i mladjih filmskih festivala koji redovno putuju po Evropi bez ikakvog problema i rade svoj posao veoma uspesno.

I sto rece neko dole, da su ga odbili za vizu po pitanju nekog umetnicko-kulturno-obrazovnog posla, kao Gorana Markovica za Kanadu, pa da se i potresemo. Al ne, covek hteo na letovanje al ne moze, a mi se ovde raspravljamo ko budale. Svasta majke mi!
Vračarac Vračarac 11:53 18.06.2008

Re: .......?

ne, nego sagni glavu, čuti i trpi.
to je zbilja recept samo takav.
vidim da kod tebe radi.

Pa zar samo cekanje na vizu u nekoj ambasadi sa milion dokumentat u ruci dovoljno ponižavajuće ili kako vi to kažete, sagni glavu, ćuti i trpi?
Vračarac Vračarac 12:00 18.06.2008

Re: .......?

najrigidnijih nacionalnista Balkana: Grka.

Čekaj, čekaj. Pa zar nismo mi, Srbi najgori? To nam već duže vremena objašnjavate. Od kad postoji neko gori i od nas? I to baš građani EU. Ne mogu da poverujem u to. Verovatno ste negde pogrešili.
dragan7557 dragan7557 13:17 18.06.2008

Re: .......?

On je ugledni građanin ove države. Univerzitetski profesor. Kulturni radnik, što bi rekli na RTS-u. Građanin koga treba poštovati ne više od bilo kog drugog, ali koji bi trebalo da uživa nekakav poseban status, bar što se izdavanja viza tiče, jer je poražavajuće da žena ratnog zločinca i pripadnica kriminalne bande dobija vizu na mig, a ljudi poput gospodina Baljaka ili Ceca, moraju da budu poniženi ako imaju pasoš republike Srbije. Takve to ima veze sa vizama.

Dakle odma' da mu se daju 5 viza u znak uglednosti ili doživotna ?
Dolybell Dolybell 14:21 18.06.2008

Re: .......?

meni je užasno što ne možemo kao svi slobodni ljudi da krenemo na put kada hoćemo, gde hoćemo a da ikome za to moramo da tražimo dozvolu.
tom prilikom svedoci smo kako krimosi ladno putuju sa regularnim ili falš šengenima, kako država ništa ne čini da svojim građanima da taj osećaj slobode, makar nikada ne mrdnuli od kuće...samo osećaj da možeš da se krećeš kuda hoćeš je fenomenalan...


Ja takva vremena pamtim, bilo je tako - nekad.

Šta mislite zašto je sada drugačije ?
Da li smo mi imali nekog udela u tome što smo
u poziciji u kojoj se sada nalazimo ?

Da smo znali kuda ćemo 1980 pa i 1988-89,
mislim da ovakvih razgovora ne bi bilo.
Nisam sigurna da i sada znamo kuda bi ?
dragan7557 dragan7557 18:51 18.06.2008

Re: .......?

Kakve crne veze ima demokratija sa ateizmom ili teizmom?!

Deo celine zvane kulturna i ili civilizacijska baština (nasleđe) . Uči se u nižim razredima obrazovanja pa se izgleda često zaboravlja povezanost. Doduše ima i drugih veza.............
dragan7557
18 jun 2008
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:53 18.06.2008

Re: .......?

vucko
Koliko sam primetio, Grci su poprilično religiozniji od Srba. Ako se demokratija sastoji iz ateizma, onda smo sigurno bolji


Hm, mislim da nije dovoljno ... da bi covek bio pravi, liberalni demokrata, mora da bude ne samo ateista nego i da napada i pljuje crkvu sto zesce moze. A tih nema bas mnogo u Srbiji ... hvala bogu
Falstaff Falstaff 12:15 19.06.2008

Re: .......?

Dušan Maljković
Nepoznato mi je da je Ceca na poternici, kao i da je osuđena za bilo šta što navodite, a bila je hapšena i vodila se istraga. MAda, vidim da vas pretpostavka o nevinosti ne tangira mnogo, ali očigledno to važi za grčku ambasadu. Nigde ne tvrdim da Ceca niej kriva za neke kriminalne aktivnosti, btw, a ne moženo na osnovu nedokazanih pretpostavki smatrati da nekome ko nije pod tužbom treba uskraćivati pravo na vizu.

i
Dušan Maljković
Cece su u "Peščaniku" emitovale Nikolu Samardžića koji je Grčku nazvao zaostalom zemljom koja nije regularno ušla u EU, a narode Balkane proglasio je biološkim otpadom, pa se posle ovde pojedini iznenađuju zašto nema viza. Malo emitujete rasizam pa se posle sablažnjavate kada vam država koju ste ocrnili ne da slobodan ulaz.

licemerno, zar ne?
jasnaz jasnaz 19:36 17.06.2008

nada umire poslednja

ali sve brže.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 20:46 17.06.2008

.

Zaista mislim da je danas ne dobiti vizu, u Srbiji, najvece ponizenje za svakog gradjanina ove zemlje. Sramota je da intelektualci danas ne mogu da izadju iz zemlje, cak nam je i to postalo luksuz. Danas je to Janko. sutra mozda ja ili vi...

Gorio Gorio 22:26 17.06.2008

Re: .

Zaista mislim da je danas ne dobiti vizu, u Srbiji, najvece ponizenje za svakog gradjanina ove zemlje

Mada mislim da su gradjani Srbije izloženi i većim poniženjima od ovih viznih, cenim vaše mišljenje ali vas pitam šta raditi?
Da povučemo ambasadora iz Grčke?
Ili da povučemo neki potez kod kuće, možda smo sami krivi za vize?
anchi anchi 01:28 18.06.2008

Re: .

Velimir Mladenovic
Zaista mislim da je danas ne dobiti vizu, u Srbiji, najvece ponizenje za svakog gradjanina ove zemlje. Sramota je da intelektualci danas ne mogu da izadju iz zemlje, cak nam je i to postalo luksuz. Danas je to Janko. sutra mozda ja ili vi...




jok, Baljak se nadobijao viza, red je da i neko drugi dobije, makar i sa manjom kintom koju je skrpio, digo kredit, da se dokopa inostranstva, mora ... mi zivimo u drzavi koja nema more, ali ima more (more - kao nocne more)

ja ne znam dal bi dobila vizu, nemam pare za Grcku, uzela sam klimu na karticu, dakle, sutra mozda vi, ja sigurno ne. a na odmoru sam, zato i visim na blogu i idem na adu. a ti neki figurativni "ja i vi" su vec toliko uta odbijeni da je blam da se ovaj sto se sit naodmarao i u "ona" vremena sad drami.

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 11:03 18.06.2008

Re: .

Gorio
Zaista mislim da je danas ne dobiti vizu, u Srbiji, najvece ponizenje za svakog gradjanina ove zemljeMada mislim da su gradjani Srbije izloženi i većim poniženjima od ovih viznih, cenim vaše mišljenje ali vas pitam šta raditi?Da povučemo ambasadora iz Grčke?Ili da povučemo neki potez kod kuće, možda smo sami krivi za vize?


postavili ste pitanje ali i sami ste dali odgovor:"mozda smo sami krivi za sve"!!
dragan7557 dragan7557 13:25 18.06.2008

Re: .

Zaista mislim da je danas ne dobiti vizu, u Srbiji, najvece ponizenje za svakog gradjanina ove zemlje. Sramota je da intelektualci danas ne mogu da izadju iz zemlje, cak nam je i to postalo luksuz. Danas je to Janko. sutra mozda ja ili vi...

Sramota je da se ovakvo stanje i dalje održava a da za nanošenje ovog zla narodu niko ne odgovara već odgovorni i dalje lažu i obmanjuju narod.Takođe je sramota da umesto protesta protiv ove neljudskosti (u sukobu sa kartom ljudskih prava) niko nije ni pomislio da organizuje javni protest i ili demonstracije.
dragan7557
18 jun 2008
man ray loves me man ray loves me 20:57 17.06.2008

!

Goran Markovic svojevremeno nije dobio vizu kad je trebalo da ode u Toronto da primi nagradu! To je bio nevidjeni skandal.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:43 17.06.2008

Re: !

man ray loves me
Goran Markovic svojevremeno nije dobio vizu kad je trebalo da ode u Toronto da primi nagradu! To je bio nevidjeni skandal.


Ray,

mislim da si promasila temu ... ovde je na tapetu pravoslavna Grcka:)))
man ray loves me man ray loves me 22:57 17.06.2008

Re: !

make that toronto montreal, da bude precizniji promasaj :)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:14 17.06.2008

Re: !

man ray loves me
make that toronto montreal, da bude precizniji promasaj :)


E da ga ja preciziram (i uvelicam) jos malo: mislim i da bi osoba-zrtva morala da bude vrlo bitna po kriterijumima LDPetc (a Goran to nije ... koliko ja znam?:)))
pufna pufna 23:38 17.06.2008

Re: !

E da ga ja preciziram (i uvelicam) jos malo: mislim i da bi osoba-zrtva morala da bude vrlo bitna po kriterijumima LDPetc (a Goran to nije ... koliko ja znam?:)))

vaso, bas si saljiv. :)
ali, njima ipak nije do sale. Ja bih isp....dela, takodje.
anchi anchi 01:29 18.06.2008

Re: !

man ray loves me
Goran Markovic svojevremeno nije dobio vizu kad je trebalo da ode u Toronto da primi nagradu! To je bio nevidjeni skandal.


e, to jeste bila bruka! OGROMNA
Mara Mara 01:40 18.06.2008

Re: !

Virtuelni Vasilije

man ray loves memake that toronto montreal, da bude precizniji promasaj :)E da ga ja preciziram (i uvelicam) jos malo: mislim i da bi osoba-zrtva morala da bude vrlo bitna po kriterijumima LDPetc (a Goran to nije ... koliko ja znam?:)))


Мала исправка Василије: на тапету је све што има предзнак православно....

Има застрашујућих ствари о којима мора да се прича (да поменем само случај Пахомија), међутим, згрожена сам количином мржње којом се без устезања овде, на овом Блогу вређа једна религија и њени верници...
Молим одмах да ми због наведеног нико овде не импутира како сам националиста, фашиста, зилот, не знам шта, јер као што свако може да не верује, у цркву не иде, мрзи све што је православно...тако ја имам право да радим све супротно, али да при томе не мрзим, не вређам...напротив...
Можемо и треба да дискутујемо, јер је то корисно и потребно, али све то можемо и на цивилизован начин, без увреда....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana