Molba gradjanina Janka Baljka

Jasmina Tesanovic RSS / 17.06.2008. u 16:01

prenosim tekst gradjanina Janka Baljka, JT

Neverovatno. Nisam pristalica teorija zavere.

Cece, autorke Peščanika nisu dobile turističke grčke za grčku. A nisam ni ja..

Zovem se Janko Baljak, univerzitetski sam profesor filmske režije i umetnički direktor jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.

Poslednjih 10 godina sa porodicom gotovo bez prekida letujem u Grčkoj. Ostavio sam u toj zemlji više desetina hiljada evra. Pasoš mi je ispunjen grčkim vizama

Imam uredno i kompletno uplaćeni turistički arnažman, kompletnu dokumentaciju koju sam sakupljao više od 10 dana. Dve starije ćerke odlaze na teniski kamp na Halkidiki. Želeo sam da im se sa suprugom i trećom ćerkom pridružim i da letovanje nastavimo u mestu Sarti.

Deca i supruga su dobili uredno plaćene grčke vize. Deci su pogrešili datume što je supruga uspela da ispravi. Datumi su na dečjim Šengen vizama ispravljeni hemijskom olovkom pa se molim bogu da pređu granicu.

Ja sam kao i Cece Peščanik nepododoban u Grčkoj. Dobio sam famozni pečat i u Šengen zemlje čak ni službeno neću moći da putujem duže vreme. Onemogućen sam i da se profesionalno bavim svojim poslom a trebalo bi jer selektujem filmove i to mi je u opisu radnog mesta

Osim pretrpljenog duševnog bola imaću i materijalni bol jer agencija preko koje sam uplatio aranžman uzima nemalu proviziju za otkaz aranžmana.

Tog dana u Grčkoj ambasadi bilo je nepodnošljivo. Osim vrućine i torture službenika, došao sam u Ambasadu na zakazani termin u 14 h a cekao još 90 minuta da bih predao dokumenta. Od šest šaltera radila su dva, ljudima su bacali pasoše i bili neprijatni i arogantni. Zaprepašćen sam brojem ljudi, građana Beograda koji u tom redu tako ponizno ćute da bi dobili vizu i pristaju na torturu i poniženje

Priznajem da sam izgovorio par ružnih reči jer je teško trpeti poniženje u konzulatu ambasade prijateljske zemlje. Verovatno ni Cece nisu ćutale. Ili tamo neko stvarno pravi spiskove podobnih i nepodobnih pravoslavaca sto je već ozbiljna teorija zavere.

Izvinjavam se pravoslavnom grčkom narodu, sve više sam ateista zbog Pahomija i ostalih skotova.

Ali sam svoje tri ćerke krstio i sa suprugom sklopio osim svetovnog i crkveni brak tako da ponizno molim da sledeći put budu nežniji prema građaninu Janku Baljku



Komentari (300)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:11 18.06.2008

Re: !

Mara
Мала исправка Василије: на тапету је све што има предзнак православно....


Ok, ispravka prihvacena Pa nisam ja slucajno pomenuo "pravoslavna Grcka" ... posto i Janko ovde a i Cedica (Urosevic) na njegovom blogu o Cecama nisu propustili da u podrugljivom tonu pomenu to "pravoslavno". Naravno da nikom od njih ne bi palo na pamet da u kontekstu nekog eventualnog"viznog problema" recimo govore o "katolickoj Italiji" ili "muslimanskoj Turskoj" ali napad na pravoslavlje se podrazumeva (valjda im je to uslov za napredak u partijskoj hijerarhiji?.

A Cedica jos nije propustio da napomene da LDP-svetinje Cece i Pera uzivaju neogranicenu zastitu na njegovom blogu pa cak banuje ljude i samo zbog "zluradosti" na njihov racun. A taj isti Pera je pisao tako odvratne bljuvotine o patrijarhu Pavlu da se i meni koji nisam religiozan smucilo. Pa se posle cude sto ih nazivaju "skojevci"...

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:29 18.06.2008

Re: !

pufnica
vaso, bas si saljiv. :)ali, njima ipak nije do sale. Ja bih isp....dela, takodje.


pa i ja bih ... i razumem ja Janka i Cece sa ljudske strane potpuno. Mada je on ovim svojim "Priznajem da sam izgovorio par ružnih reči jer je teško trpeti poniženje u konzulatu ambasade prijateljske zemlje. Verovatno ni Cece nisu ćutale. dao i prilicno logicno objasnjenje zasto im se desilo to sto se desilo. Svako ko je imao malo vise iskustva i veze sa tom vrstom problematike zna (ako nije i licno doziveo) mnogo takvih slucajeva (i da to nema mnogo veze sa Grckom) ...

Ono sto meni smeta je da sve odmah dobija politicki ukus i predznak. Pa se u odbranu svojih politickih istomisljenika javljaju poznati aktivisti za takve slucajeve Pera Lukovic, Ceda Urosevic i Jasmina. I odmah se napada pravoslavlje i Grcka... Ako tako nastave, ne bi me cudilo i da ih stvarno uzmu "na zub" ... ovako kolektivno ...


pozz
mariopan mariopan 10:31 18.06.2008

Re: !

Mara
Virtuelni Vasilije

man ray loves memake that toronto montreal, da bude precizniji promasaj :)E da ga ja preciziram (i uvelicam) jos malo: mislim i da bi osoba-zrtva morala da bude vrlo bitna po kriterijumima LDPetc (a Goran to nije ... koliko ja znam?:)))


Мала исправка Василије: на тапету је све што има предзнак православно....

Има застрашујућих ствари о којима мора да се прича (да поменем само случај Пахомија), међутим, згрожена сам количином мржње којом се без устезања овде, на овом Блогу вређа једна религија и њени верници...
Молим одмах да ми због наведеног нико овде не импутира како сам националиста, фашиста, зилот, не знам шта, јер као што свако може да не верује, у цркву не иде, мрзи све што је православно...тако ја имам право да радим све супротно, али да при томе не мрзим, не вређам...напротив...
Можемо и треба да дискутујемо, јер је то корисно и потребно, али све то можемо и на цивилизован начин, без увреда....


Bravo Mara!
Pokusala sam i ja nekada davno da se izborim za to da se neke pojave u SPC kritikuju kao pojave ali bez generalizovanja i toliko mrznje ali nije islo, i ja sam dobila po usima od dezurnih mrzitelja pa sam odustala, tebi zelim vise srece....isto bih reagovala da je bilo koja religija u pitanju, ruzno je i sto to dolazi od ljudi koji sebe postavljaju u red onih koji imaju nameru da nas prevaspitaju jer smo mi "verski zatucani" jos malo pa kao Grcka))...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 11:07 18.06.2008

Re: !

man ray loves me
Goran Markovic svojevremeno nije dobio vizu kad je trebalo da ode u Toronto da primi nagradu! To je bio nevidjeni skandal.

da to je svakako bio najveci skandal za nasu kulturu, samo pitam se sta nam rade oni gore u vlasti, zasto oni ne pomognu takvimljdima da se ne blamiraaju, jer da se razumemo nije on primio nagradu samo u svoje ime, vec je na neki nacin predstavljao i svoju zemlju, pa kad je tako drzava mora da ucini sve da odredjene kategorije ljudi: sportisti, glumci....umetnici i ostali imaju vize ili da ih na najlaksi nacin dobiju, ako vec ne moze besplatno
Nesh Nesh 11:46 18.06.2008

Re: !

man ray loves me
Goran Markovic svojevremeno nije dobio vizu kad je trebalo da ode u Toronto da primi nagradu! To je bio nevidjeni skandal.


Ovih dana slucajno "ulovih" Gorana Markovica u nekoj emisiji (ne znam na kojoj televiziji) kod Gorana Sultanovica. Bas je pricao o tom "slucaju"! On je sa urednom vizom bio na festivalu u Torontu, ali je, ne ocekujuci nagradu, Kanadu napustio pre zavrsteka festivala i dodele nagrada. A onda su mu javili da je dobio nagradu i da treba da se pojavi u Torontu! Kako je viza sa kojom je bio u Kanadi bila za jedan ulazak, a morao se pojaviti na dodeli u najkracem roku, pokusao je, na savet prijatelja, da odleti za Toronto ne bi li na licu mesta izdejstvovali vizu.
Nazalost, vratili su ga sa nekog evropskog aerodroma (mislim iz Londona) jer nije imao vizu za Kanadu, pa mu zbog toga nisu dozvolili da nastavi put!
Tako je taj slucaj opisao Goran Markovic...

rayzippo rayzippo 13:26 18.06.2008

Re: !

Virtuelni Vasilije

man ray loves meGoran Markovic svojevremeno nije dobio vizu kad je trebalo da ode u Toronto da primi nagradu! To je bio nevidjeni skandal.Ray,mislim da si promasila temu ... ovde je na tapetu pravoslavna Grcka:)))



i ti kanadjani mora da su pravoslavci...
dusavu dusavu 21:20 17.06.2008

Umalo skandal!

Da je gospodin Baljak odbijen za vizu a kao razlog naveo da putuje u Grčku zbog nečega što ima veze sa umetnošću ili kulturom, onda bi to bio skandal. U tom pogledu tekst na blogu, razlozi za nedobijanje vize su OK. Međutim pošto se radi o godišnjem odmoru u Grčkoj građanin Janko Baljak je doživeo nešto što se dešava svaki dan nekom drugom. Naravno i u tom pogledu događaj je za žaljenje.
Mara Mara 01:15 18.06.2008

Re: Umalo skandal!

dusavu
Da je gospodin Baljak odbijen za vizu a kao razlog naveo da putuje u Grčku zbog nečega što ima veze sa umetnošću ili kulturom, onda bi to bio skandal. U tom pogledu tekst na blogu, razlozi za nedobijanje vize su OK. Međutim pošto se radi o godišnjem odmoru u Grčkoj građanin Janko Baljak je doživeo nešto što se dešava svaki dan nekom drugom. Naravno i u tom pogledu događaj je za žaljenje.


Слажем се у потпуности.
anchi anchi 01:35 18.06.2008

Re: Umalo skandal!

dusavu
Da je gospodin Baljak odbijen za vizu a kao razlog naveo da putuje u Grčku zbog nečega što ima veze sa umetnošću ili kulturom, onda bi to bio skandal. U tom pogledu tekst na blogu, razlozi za nedobijanje vize su OK. Međutim pošto se radi o godišnjem odmoru u Grčkoj građanin Janko Baljak je doživeo nešto što se dešava svaki dan nekom drugom. Naravno i u tom pogledu događaj je za žaljenje.



tacno, ali ni vishe ni manje nego za sve ostale koji su odbijeni. moja drugarica je odbijena prosle godine, ishla i ranijih godina, prosle godine bila na krfu ili kritu ... uvek ih mesam ... tamo joj zivi kuma ... vratila se u bgd i posle 15 dana, imala slobodne dane, tamo se smuvala s nekim grkom, ima(la) lovu, htela da ode na jedan produzeni vikend, odbili je. bez obrazlozenja .... posle ona imala neku vezu samo da pita - sto bre? ova joj rekla - bila si vec, treba i neko drugi da ode, ne mogu sve zahteve da obrade!!!!!!!!!!!!

ona poverovala, ja njoj, a vi kako hocete ...
Mara Mara 03:11 18.06.2008

Re: Umalo skandal!

Шта би са Грком?
antioksidant antioksidant 08:47 18.06.2008

Re: Umalo skandal!

- bila si vec, treba i neko drugi da ode, ne mogu sve zahteve da obrade!!!!!!!!!!!!

ovo obrazlozenje nije logicno. sam proces obrade trosi vreme a rezultat tog procesa je ili odbijanje ili davanje vize. dakle zahtev je vec obradjen bez obzira na guzvu...

Pre ce biti da je ljubomora u pitanju (vezano za tog grka)
Rasina Rasina 21:44 17.06.2008

Mnogo buke...

"nevidjeni skandal", "poseban status", "najvece ponizenje", reference na pravoslavlje (!?), "prijateljski narod", zavere, "pevaljke vs. intelektualci"... a sve zbog toga shto neko nije dobio turistichku vizu.
Stvarno!?

Jedno je sigurno - mnogo dramatike (i neznanja). A razlog banalan i potpuno nevazan.

Mozemo mi da prichamo o g. Baljku, ali njegovo pismo je vishe nego dovoljno (prochitao sam ga dva i po puta i svaki put mi se sve manje svidelo)- so, po meni to bi bilo tracenje vremena. Mozemo i o Grchkoj i njihovom odbijanju vize - ali sa kojim ciljem?

Sve u svemu - mnogo buke ni oko chega.
die hard die hard 23:01 17.06.2008

Re: Mnogo buke...

Sve u svemu - mnogo buke ni oko chega.


Ja bih te Rasina zamolio samo da nam ( ponovo ) kazes gde ti zivis i radis?Nekako bi mi bilo lakse da svarim tvoj komentar.No hard feelings.Naravno da to ne moras da uradis ako neces.
Rasina Rasina 23:07 17.06.2008

Re: Mnogo buke...

die hard
Sve u svemu - mnogo buke ni oko chega. Ja bih te Rasina zamolio samo da nam ( ponovo ) kazes gde ti zivis i radis?Nekako bi mi bilo lakse da svarim tvoj komentar.No hard feelings.Naravno da to ne moras da uradis ako neces.


Sorry - nadam se da je OK ako ne odgovorim na pitanje o privatnim informacijama. I chini mi se da si me ovo prvi put pitao ( a ne "ponovo" ) - shto je nevazno, ali mozda sam prevideo neshto?

Zanima me sa chime u mom komentaru se ne slazesh?
anchi anchi 01:38 18.06.2008

Re: Mnogo buke...

Rasina
"nevidjeni skandal", "poseban status", "najvece ponizenje", reference na pravoslavlje (!?), "prijateljski narod", zavere, "pevaljke vs. intelektualci"... a sve zbog toga shto neko nije dobio turistichku vizu.
Stvarno!?

Jedno je sigurno - mnogo dramatike (i neznanja). A razlog banalan i potpuno nevazan.

Mozemo mi da prichamo o g. Baljku, ali njegovo pismo je vishe nego dovoljno (prochitao sam ga dva i po puta i svaki put mi se sve manje svidelo)- so, po meni to bi bilo tracenje vremena. Mozemo i o Grchkoj i njihovom odbijanju vize - ali sa kojim ciljem?

Sve u svemu - mnogo buke ni oko chega.



potpis i preporuka ... opet jedna sto pishe ono sto ja mislim a bolje od mene!
Rasina Rasina 20:54 18.06.2008

Re: Mnogo buke...

anchi

...potpis i preporuka ... opet jedna sto pishe ono sto ja mislim a bolje od mene!


Thx.
9 preporuka!?

Guys, nemate pojma s chime se igrate... Sad kad udje voda u ushi, necete moci od mojih postova da danete dushom :))
licumurka licumurka 21:55 17.06.2008

ovaj maljkovic...

...je bas zgodan za


adam weisphaut adam weisphaut 22:29 17.06.2008

Re: ovaj maljkovic...

licumurka
...je bas zgodan za



Ma gde li nam je bio sve ovo vreme?
Ako je bio na konsultacijama u Moskvi, mogao bi da nam podeli svoja iskustva sa ruskim viznim režinom.
anchi anchi 01:52 18.06.2008

Re: ovaj maljkovic...

adam weisphaut
licumurka
...je bas zgodan za



Ma gde li nam je bio sve ovo vreme?
Ako je bio na konsultacijama u Moskvi, mogao bi da nam podeli svoja iskustva sa ruskim viznim režinom.



uh sto si vickast, odkad gejevi idu na konsultacije u moskvu?!

ako nisi znnao Maljkovic je jedan od onih koji predstavljaju GLTB populaciju u Srbiji i ne kapiram kakve veze bi imao sa Rusijom???

ne razumem zasto se dozvoljava vredjanje i omalovazavanje pripadnika gej populacije na b92. i prvi put cu da trazim da neki komentar bude obrisan, jer si izgleda homofob i ne trpis ljude drugacije seksualne orijentacije, a to makar ovde, n a b92, ne bi trebalo da se tolerise. .... fuj
Dušan Maljković Dušan Maljković 05:30 18.06.2008

Re: ovaj maljkovic...

Bio sam u Moskvi... ali samo turistički! :)
adam weisphaut adam weisphaut 06:39 18.06.2008

?

ne razumem zasto se dozvoljava vredjanje i omalovazavanje pripadnika gej populacije na b92

Da vidimo... dve krupne laži u jednoj rečenici:
a) ti si ta koja napominje činjenicu da je Dušan gej, za šta me lično briga. Za mene je on samo još jedan diskutant kao i ostali. Da ti tim svojim naglašavanjem njegove seksualne orijentacije ne impliciraš da na osnovu nje on nije sposoban da ulazi u diskusije na jednakoj nozi sa ostalim učesnicima? Ne vidim drugi razlog za ovakvu reakciju. Kakva strašna homofobija! Još jedan slučaj držt'e lopova
b) Zašto bi odlazak u Moskvu bio uvredljiv? Da nisi ti ujedno i neki rusfob?
Da li su građani Moskve krivi što je guru moderne srpske levice u Moskvi ?
adam weisphaut adam weisphaut 06:41 18.06.2008

Re: ovaj maljkovic...

Dušan Maljković
Bio sam u Moskvi... ali samo turistički! :)

Moskva suzama ne veruje
Gorio Gorio 22:17 17.06.2008

Za šta su to Grci krivi?

Mi se već 20 godina koprcamo, nerviramo i ponižavamo u raznim redovima.
Redovi za hleb, mleko, ulje, brašno, čvarke, benzin, vize, posao, lekarske preglede, lekove, razna dokumenta...
Redovi za sve i svašta, redovi nekada a redovi i danas.
Osim za ove tri poslednje vize, šta su tu Grci krivi?
Nego za nekoliko dana imaćemo novog ministra unutrašnjih poslova, kako se očekuje to će biti čovek dobro upućen u funkcionisanje sistema redova, drug Ivica Dačić.
Zato svi koji imaju redovnih problema, ili problema u redovima, da budu još malo strpljivi, dok ovaj socijalno odgovorni ministar stvari ne dovede u red.
Ivan Marović Ivan Marović 02:09 18.06.2008

Ovo je strašno!

I ja se sećam, kad sam pozvan da se susretnem u Bratislavi sa slovačkim premijerom Mikulašom Dzurindom i američkim predsednikom Džordžom Bušom svejedno sam morao da čekićam u redu za vizu, pa sam još morao da platim, a ništa nije pomoglo što je tom prilikom trebalo da budem odlikovan od strane ministra Eduarda Kukana zlatnom medaljom Slovačke republike za doprinos širenju demokratije u istočnoj Evropi. Stvarno je strašno kako konzularna odeljenja tretiraju nas važne ličnosti!
Mara Mara 02:14 18.06.2008

Re: Ovo je strašno!

Ivan Marović
Stvarno je strašno kako konzlarna odeljenja tretiraju nas važne ličnosti!


хахахахахахаха....(пљес, пљес, пљес...)....

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:29 18.06.2008

Re: Ovo je strašno!

Ivan Marović
I ja se sećam, kad sam pozvan da se susretnem u Bratislavi sa slovačkim
premijerom Mikulašom Dzurindom i američkim predsednikom Džordžom Bušom
svejedno sam morao da čekićam u redu za vizu, pa sam još morao da
platim
, a ništa nije pomoglo što je tom prilikom trebalo da budem
odlikovan od strane ministra Eduarda Kukana zlatnom medaljom Slovačke
republike za doprinos širenju demokratije u istočnoj Evropi. Stvarno je
strašno kako konzularna odeljenja tretiraju nas važne ličnosti!

Nadam se da su ti refundirali troskove. Ako nisu, pravo na sud u Strazburu, imas pravo i na kamatu, plus penali za naneti dusevni bol, plus zatezna kamata, plus korekcija zbog cena obojenih metala na svetskom trzistu...
Mara Mara 02:34 18.06.2008

Re: Ovo je strašno!

Морао би претходно да исцрпи све правне лекове државе у питању (пре Стразбура)...е, сад да ли је уопште захтев за повраћај наплаћене таксе утужив по словачким законима - не знам, сумњам....а и рокови застарелости и тамо постоје...но....требало је реаговати на време...у знак протеста не отићи тамо (мада, мислим да пропустити такву прилику би било неумесно...ја бих, да сам била на Ивановом месту. кроз шалу рекла Кукану или га питала да ли сви одликовани обично плаћају визе...)...

Ivan Marović Ivan Marović 03:04 18.06.2008

Re: Ovo je strašno!

Mara
ја бих, да сам била на Ивановом месту. кроз шалу рекла Кукану или га питала да ли сви одликовани обично плаћају визе...)...
Našalio se ja, a Kukan veli: "Mi od svake vize po desetak evra na stranu odvojimo, pa kad se nakupi dovoljno, mi lijemo zlatne medalje." Svi smo se slatko nasmejali, osim Džordža Dabljua, siroma'.
Mara Mara 03:15 18.06.2008

Re: Ovo je strašno!

...
Пази кад сам знала да си тако нешто рекао - мајсторе (хи, хи, методом пјур пандурском изнудих ти признање, бре, ништа ниси научио на оним протестима)...

пс. а па Мистер Президент није укапирао, јер је вероватно био поспан (знаш да леже око осам, а диже се раном зором?)...
vucko vucko 08:29 18.06.2008

Re: Ovo je strašno!


пс. а па Мистер Президент није укапирао, јер је вероватно био поспан (знаш да леже око осам, а диже се раном зором?)...

Zato što veruje da je jutro pametnije od večeri? :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:45 18.06.2008

Re: Ovo je strašno!

Ivan Marovic
Stvarno je strašno kako konzularna odeljenja tretiraju nas važne ličnosti!

Hm. Izgleda da je ocigledno da u tim konzularnim odeljenjima rade samo - najgori ignoranti. Cudo jedno kako te neznalice ne kapiraju ko su dve Svetlane iz Pescanika, ko je Janko Baljak, ko... kako bese, a Ivan Marovic i ini. Veliki ini, a njih nije mnogo na ovome svetu, pogotovu sa rezidencijom in Serbia.
Ili je u pitanju sveopsta nepravda, na nivou planete, u odnosu na neduzne Srbe ukljucujuci, kako Ivan rece, i
"nas, vazne licnosti". VIP, he, he, he...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:55 18.06.2008

Re: Ovo je strašno!

Mara
...Пази кад сам знала да си тако нешто рекао - мајсторе (хи, хи, методом пјур пандурском изнудих ти признање, бре, ништа ниси научио на оним протестима)...пс. а па Мистер Президент није укапирао, јер је вероватно био поспан (знаш да леже око осам, а диже се раном зором?)...


Englezi bejahu glupi sto ne poslusase V. Karadzica i ne prihvatise cirilicu i fonetsko pismo.
Pulse Pulse 03:11 18.06.2008

jedno pitanje....

Moram reci da se saosecam sa gospodinom jer mora biti uzasno frustrirajuce podnositi zahteve za vize, skupljati dokumenta i ostale gluposti samo da bi mogli da odete na jedan obican odmor.

Ali u celom tekstu jos jesto mi bode oci...

'Izvinjavam se pravoslavnom grčkom narodu, sve više sam ateista zbog Pahomija i ostalih skotova.

Ali sam svoje tri ćerke krstio i sa suprugom sklopio osim svetovnog i crkveni brak tako da ponizno molim da sledeći put budu nežniji prema građaninu Janku Baljku"

Ako smem samo da pitam:

- kakve veze religija ima sa vizama i sa svime ovim o cemu on prica?

- ako vec ima, zasto mu taj bog u koga veruje nije pomogao i dao mu pecat za tu sengensku vizu?

IZvinjavam se sto skrecem sa glavne teme, koja je ocito u vezi sa vizama, ali tuzno je i frustrirajuce kada obrazovani ljudi, nadogled trezveni, pocnu da pricaju o budalastinama kao sto je bog.

Kakve to veze ima sa bilo cime u ovoj njegovoj situaciji? Jel moze to neko da mi objasni?

Hvala
bauer bauer 05:56 18.06.2008

evo, ovako,

pouzdano znam da ni obican gradjanin, a svakako ne i ostvareni filmski radnik, ne bi bio odbijen za americku vizu samo zbog nervoze i ispoljenog bezobrazluka. prisustvovao sam situaciji kada je subjekt (ne mislim na janka, potpuno druga osoba), po izazivanju incidenta, a potom dobijanju vize, napustio konzulat miran kao jagnje, da bi samo posle desetak minuta rekao, ma ko vam hebe mater pedersku... sad, o razlicitim kriterijumima izmedju razlicitih zemalja mozda nije uputno diskutovati.

nego, on the other note, najbolje obozavam ove postove kad nam domacica i gost bace kosku, a mi se kao, ubijamo od glodanja, a oni levitiraju negde odozgore? helou?
dzouzi dzouzi 07:37 18.06.2008

Re: evo, ovako,

nego, on the other note, najbolje obozavam ove postove kad nam domacica i gost bace kosku, a mi se kao, ubijamo od glodanja, a oni levitiraju negde odozgore? helou?


Auuu... Bauer,

Ja tek sad primetih...

Jasminaaaa..., javi seeeee!

Pozdrav Bauer ))
edi-va edi-va 08:33 18.06.2008

Re: evo, ovako,

bauer
nego, on the other note, najbolje obozavam ove postove kad nam domacica i gost bace kosku, a mi se kao, ubijamo od glodanja, a oni levitiraju negde odozgore? helou?


Jest' vala ... samo da vam kazzem da je smehotres chitati sve te akademske umotvorine tipa: e sad sam mu ga dao/dala po tastaturi:)))
Dragoberto Dragoberto 09:14 18.06.2008

Re: evo, ovako,

nego, on the other note, najbolje obozavam ove postove kad nam domacica i gost bace kosku, a mi se kao, ubijamo od glodanja, a oni levitiraju negde odozgore? helou?


bas tako.

uostalom ima Janko svoj blog, pa neka tamo kucka.
bauer bauer 15:51 18.06.2008

Re: evo, ovako,

Pozdrav Bauer ))

hey girl :))
man ray loves me man ray loves me 11:09 18.06.2008

rezervat

Neverovatno je koliko ima komentara tipa 'pa sta ce mu viza' ili 'on se naputovao, red je da dobije neko drugi'. Ljudi su toliko navikli na zivot u rezervatu, da im svaki nagovestaj da je to nepravedno izaziva otpor i mrznju i to ne prema osobi koja ih vredja vec prema osobi koja im to kaze te se usudi da im podriva mehanizam za prilagodjavanje.

Mala pricica: pre par godina moj kolega i ja smo se prijavili za americku vizu da bismo isli na konferenciju. On u Beogradu, ja u Parizu. Identicna pozivna pisma, oboje srpski pasosi. Ja sam dobila vizu za jedan dan, uz puno ljubaznosti i duzu od onog sto sam trazila. Nisu ni pogledali u sve papire koje sam dostavila. On je dobio za duze od mesec dana, morao je da donosi dodatne dokumente, i dobio je ni dan vise od onog sto je trazio.
Davie Davie 12:13 18.06.2008

Re: rezervat

Mala pricica: pre par godina moj kolega i ja smo se prijavili za americku vizu da bismo isli na konferenciju. On u Beogradu, ja u Parizu. Identicna pozivna pisma, oboje srpski pasosi. Ja sam dobila vizu za jedan dan, uz puno ljubaznosti i duzu od onog sto sam trazila. Nisu ni pogledali u sve papire koje sam dostavila. On je dobio za duze od mesec dana, morao je da donosi dodatne dokumente, i dobio je ni dan vise od onog sto je trazio.


A mozda na vasoj vizi izdatoj u Parizu sitnim slovima (veoma bitna stavka kod amerikanaca) stoji: permanent resident (France)... tako sam i ja pre par godina u americkom konzulatu u GTA trazio vizu, dali su mi je na 10 godina. Sve sa srpskim pasosem...
vucko vucko 12:31 18.06.2008

Zanimacija sa vizama


Mala pricica: pre par godina moj kolega i ja smo se prijavili za americku vizu da bismo isli na konferenciju. On u Beogradu, ja u Parizu. Identicna pozivna pisma, oboje srpski pasosi. Ja sam dobila vizu za jedan dan, uz puno ljubaznosti i duzu od onog sto sam trazila. Nisu ni pogledali u sve papire koje sam dostavila. On je dobio za duze od mesec dana, morao je da donosi dodatne dokumente, i dobio je ni dan vise od onog sto je trazio.

Mene su u francuskoj ambasadi u Londonu vratili da tražim od danske ambasade overu prevoda danske krštenice moga sina, urađenu od strane ovlašćenog prevodioca, sa liste koju je dala danska ambasada, plus prevod venčanog lista na čijoj poleđini je udaren onaj "apostille" pečat. "Mi ćemo vama dati vizu, ali kako da znamo da su vam ovo žena i dete" (pri tome sam doneo njihove pasoše plus sve ostalo).

Danci su rekli da se overom prevoda sa danskog na engleski ne bave i udarili pečat ambasade na fotokopiju originala na danskom (i dali mi vizit-kartu sa telefonom na koji mogu da im se obrate). Naš konzul mi je rekao da poručim službeniku francuske ambasade da je dužan po međunarodnoj diplomatskoj konvenciji iz 1961. godine da prihvati taj dokument. Onda sam ponovo zakazao intervju u ambasadi, došao u 10:00, da bih stao dovoljno blizu u redu koji u 11:00 puštaju da uđe unutra, onda čekao ponovo par sati na svoj red, preneo pozdrave od danske i srpske ambasade, sa praktično istim dokumentima kao i prvi put - i dobio vizu (bili su, do duše, zlatni, pa su nam dali vizu na godinu dana). Srećom sam tada bio u Kolčesteru, pa mi je do Londona trebalo samo sat vozom (plus tube kroz grad). I srećom se pojavilo par slobodnih termina za taj drugi intervju u ambasadi (neko otkazao) pre našeg puta u Francusku.

Pre otprilike mesec dana sam išao tri puta u Edinburg dok nisam dobio špansku vizu koja mi treba i za posao i za godišnji odmor. I posle svega, iako je klijent napisao da ću im trebati "2-3 puta u sledećih 6 meseci", dali su mi vizu koja važi za prvi odlazak kod klijenta i moj godišnji odmor i samo nekoliko dana preko - bez obzira što imam u pasošu samo još dve prazne strane.

Ali to je sve boranija u odnosu na igranku sa radnom dozvolom koju smo imali zimus, opet ni krivi, ni dužni. Kada su nam dali 20 dana da se iselimo iz zemlje (pri tome ostavljajući 30 kubika stvari u rentiranom stanu i fiksne troškove od oko 2000 funti mesečno, pošto nije bilo šanse da se organizuje pravo iseljenje, a računali smo da ćemo se vratiti u roku od mesec-dva, iako ništa nije bilo sigurno) prvo što mi je palo na pamet su one stotine hiljada mučenih ljudi koje su preseljavali i raseljavali devedesetih, pa su još bili srećni kad izvuku živu glavu.
man ray loves me man ray loves me 14:17 18.06.2008

Re: rezervat

A mozda na vasoj vizi izdatoj u Parizu sitnim slovima (veoma bitna stavka kod amerikanaca) stoji: permanent resident (France)...

not at all. imala sam tada jednogodisnju kartu boravka. pritom, to je bila moja prva poseta americi, a kolega je vec bio nekoliko puta.
po mom misljenju radi se iskljucivo o tome da su sluzbenici americke ambasade u beogradu dobili instrukcije da maksimalno maltretiraju ljude.
kad uporedim svoje iskustvo u americkoj i engleskoj ambasadi u parizu (susta ljubaznost) sa iskustvom u francuskoj ambasadi u beogradu, gde vam sluzbenik baca pasose sa stepenista a ljudi se dole otimaju o njih kao kad hrani kucice, nema poredjenja.
JJ Beba JJ Beba 17:35 18.06.2008

Re: rezervat

man ray loves me
A mozda na vasoj vizi izdatoj u Parizu sitnim slovima (veoma bitna stavka kod amerikanaca) stoji: permanent resident (France)... not at all. imala sam tada jednogodisnju kartu boravka. pritom, to je bila moja prva poseta americi, a kolega je vec bio nekoliko puta. po mom misljenju radi se iskljucivo o tome da su sluzbenici americke ambasade u beogradu dobili instrukcije da maksimalno maltretiraju ljude. kad uporedim svoje iskustvo u americkoj i engleskoj ambasadi u parizu (susta ljubaznost) sa iskustvom u francuskoj ambasadi u beogradu, gde vam sluzbenik baca pasose sa stepenista a ljudi se dole otimaju o njih kao kad hrani kucice, nema poredjenja.

ee kad reče bacanje pasoša...
ja vadila u martu UK vizu i posle svih online popunjavanja aplikacija, papirologije, zakazivanja odlaska u konzularno, biometrijskog slikanja oka i prstiju došla da uzmem rezultat - vizu. to bilo ono vreme kada su radili tramvajac, gužve neviđene za Novi Bgd gde se u Aiport City-u isada zdaju vize i primaju aplikacije.... jedva se doktrljala do tamo, padala kišekanja neka a na ulazu policjka neće da me pusti unutra!!! nego lik u odelcetu silazi dole, izlazi napolje i tu, ispred vrata konzularnog odeljenja, pod verdim nebom , na kiši, predaje mi koverat sa dokumentima, pasošem i vizom..... i zamislite morala sam na njegovim savijenim leđima, tu na kiši (bez kišobrana) da potisujem primopredaju dokumenta
nisu me pustili unutra da se sklonim sa kiše i da ko čovek potpišem unutra, na šalteru, nego tako na leđima tog čoveka, sva pokisla, i koverat pokiso.....
imperijalno, nema šta
Mara Mara 17:56 18.06.2008

Re: rezervat

Е, о оваквим стварима треба причати. Стварно је скандалозно! Ма, све и да је био најлепши пролећни дан: мислим, уручивати путну исправу напољу, потписивање на леђима...Шта, више нисмо достојни ни да закорачимо у конзуларно одељење? Немам речи, стварно немам...

пс. а када се негде путује авионом? Они чувени редови, по слетању, за пасошку контролу по аеродромима: "EU Citizens" и "Non-EU Citizens"? Сваки пут, али сваки пут се толико јадно осећам...па кад ухвате пасош и помно проучавају визу, гледају на светлости, па мене, па опет визу...страшно, страшно
vucko vucko 18:27 18.06.2008

Outsourcing

Е, о оваквим стварима треба причати. Стварно је скандалозно! Ма, све и да је био најлепши пролећни дан: мислим, уручивати путну исправу напољу, потписивање на леђима...Шта, више нисмо достојни ни да закорачимо у конзуларно одељење? Немам речи, стварно немам...

To je sad moderno - outsourcing državnih funkcija - privatna firma radi administrativni posao za ambasadu (sa sve prikupljanjem biometrijskih podataka itd), a nemaju baš najpraktičnije prostorije, pa se dokumenti primaju nazad kroz poluodškrinuta vrata na staklenom zidu... prijave mogu samo preko Interneta da se unesu, da se uštedi - moderna vremena...
dragan7557 dragan7557 19:01 18.06.2008

Re: rezervat

imperijalno, nema šta

I Jevreji su Trećem Rajhu morali sami da prave žute trake i davidove zvezde. Praksa je praksa.
dragan7557
18 jun 2008
JJ Beba JJ Beba 19:31 18.06.2008

Re: Outsourcing

vucko
Е, о оваквим стварима треба причати. Стварно је скандалозно! Ма, све и да је био најлепши пролећни дан: мислим, уручивати путну исправу напољу, потписивање на леђима...Шта, више нисмо достојни ни да закорачимо у конзуларно одељење? Немам речи, стварно немам...To je sad moderno - outsourcing državnih funkcija - privatna firma radi administrativni posao za ambasadu (sa sve prikupljanjem biometrijskih podataka itd), a nemaju baš najpraktičnije prostorije, pa se dokumenti primaju nazad kroz poluodškrinuta vrata na staklenom zidu... prijave mogu samo preko Interneta da se unesu, da se uštedi - moderna vremena...

to mesto na Novom Beogradu gde je premešteno konzularno UK odeljenje u , u tom Aiprt Cityu je totalno hajtek, izgleda ko spejsšatl, višsespratnica, sva u staklu, dole nekoliko šaltera, ženske fino obučene, ljubazne, sve kompjuterizovano a i to gde se biometrijski slika je ok, ali kerberi na vratima i sekjuriti procedura je odvratna. istretirali su mene i jednog lika koji je imao zakazan sastanak kad i ja ko poslednje teroriste. prvo, nismo smeli da uđemo oboje u zgradu, nego jedan po jedan, tako da je lik ostao na kiši da stoji (tih dana odvaljivala kiša u beogradu) a meni su ispraznili sve iz džepova, torbu obrnuli naopako, mobilni stavili u poebnu kesicu i dali mi revers da ga na izlasku pokupim, zatim me je ta policajka obrnula ka vratima sa dignutim rukama na staklu, raširenih nogu, ispipala po telu da li imam oružje a onda onom mašinom skenirala....osećala sam se ko bin laden lično...nigde osmeh na licu, kačket, mrki pogled, seva očima, na ulazu sekjuriti je naše., mislim nisu neki marinci ilislično.....to na ulasku kada sam peredavala papire.
kada sam došla da uzemm vizu, nisu me ni pustili unutra.ž
mislim to možda može da bude simpatično nekim klincima, al svi preko 40 banke osećaju se poniženo kad te tako tretiraju.
i još drhtiš dal će ti daju vizu koja košta 100 jura i koje ne vraćaju ako istu ne dobiješ
mada daju na 6 meseci, što je kul.
ono što nije kul je to što važi samo za UK. UK nije u šengenu : (

a našoj braći hrvatima ne treba viza
sećam se jednom ni nama nije trebala
vucko vucko 11:55 19.06.2008

Re: Outsourcing


mislim to možda može da bude simpatično nekim klincima, al svi preko 40 banke osećaju se poniženo kad te tako tretiraju.
i još drhtiš dal će ti daju vizu koja košta 100 jura i koje ne vraćaju ako istu ne dobiješ
mada daju na 6 meseci, što je kul.

Ja sam išao krajem januara - nije baš bilo lepo vreme... a viza je koštala po 240 funti za svakoga od nas troje (do duše na 5 godina)... srećom je to bio kraj višemesečnog mrcvarenja, pa je mogao i grad da pada, ne bih ni primetio :)

Ne verujem da ikome može da bude previše simpatično sve to. Kao ni ono skidanje cipela, vađenje laptopa, pretresanje, uzimanje otisaka prstiju i fotografisanje na aerodromima (na Heathrow su počeli da prave slike i uzimaju otiske prstiju, pa su izgleda prekinuli (privremeno?)). Pa menjanje pasoša u ambasadi, koja je na sat leta, zato što se napunio debilnih nalepnica (što mi uskoro sledi).

Više je pitanje odnosa prema tome. Za vize i toalet-pasoše "mi je kriva" osoba/grupa A, a za skidanje cipela, bacanje sokova, vađenje laptopa, otiske prstiju i slično - opet neka osoba/grupa B. Ali ja se svesno trudim da mehaniku razmišljanja "ko mi/nam je kriv" potiskujem, a guram mehaniku "šta mi/nam je za činiti". Zato uglavnom izbegavam da se raspravljam sa zaposlenima u administrativnim službama, uključujući i ambasade. Što reče ono politički nekorektno marfijevo pravilo: "ne uči svinju da peva - nećeš ništa postići, a i iznerviraćeš svinju".
JJ Beba JJ Beba 12:05 19.06.2008

Re: Outsourcing

Zato uglavnom izbegavam da se raspravljam sa zaposlenima u administrativnim službama, uključujući i ambasade. Što reče ono politički nekorektno marfijevo pravilo: "ne uči svinju da peva - nećeš ništa postići, a i iznerviraćeš svinju".
*novo

pa vidiš vučko i ja u porodici imam slične probleme, i predstoji nam vađenje UK boravka do sad je bio NL.... sve problem do problema, ogromni napori.....normalno je da neko kome karijera i dalji život zavisi od tog pečata ima da povije leđa i da pusti da ga svi živi izmaltretiraju jer nema izbora, nema ko da se za njega založi....ali kad hožeš da putuješ negde onako, da vidiš dete koje je negde, prijatelje, ili da odeš za svoju dušu na neki koncert ili da vidiš neku izložbu....e tu nastaju problemi. tu te trte za tvoje pare, za svoje slobodno vreme, ispitijuju te gde ćeš.. šta ćeš tamo, ne možeš čak ni da planiraš neku jeftinu aviokompaniju, moraš da imaš sreće da imaš nekog ko bi dao da pozivno pismo... razumeš? nije isto kada rešavaš pitanje svog daljeg života u nekoj drugoj drugoj zemlji i običnog puta za svoju dušu. mada mi za svoju dušu retko da igde možemo i da odemo.
vucko vucko 14:38 19.06.2008

Tuđa guza manje boli :)


pa vidiš vučko i ja u porodici imam slične probleme, i predstoji nam vađenje UK boravka do sad je bio NL.... sve problem do problema, ogromni napori.....normalno je da neko kome karijera i dalji život zavisi od tog pečata ima da povije leđa i da pusti da ga svi živi izmaltretiraju jer nema izbora, nema ko da se za njega založi....ali kad hožeš da putuješ negde onako, da vidiš dete koje je negde, prijatelje, ili da odeš za svoju dušu na neki koncert ili da vidiš neku izložbu....e tu nastaju problemi. tu te trte za tvoje pare, za svoje slobodno vreme, ispitijuju te gde ćeš.. šta ćeš tamo, ne možeš čak ni da planiraš neku jeftinu aviokompaniju, moraš da imaš sreće da imaš nekog ko bi dao da pozivno pismo... razumeš? nije isto kada rešavaš pitanje svog daljeg života u nekoj drugoj drugoj zemlji i običnog puta za svoju dušu. mada mi za svoju dušu retko da igde možemo i da odemo.

Hm... recimo da razumem.. nešto tipa 29 Ryan Air linija sa aerodroma Glasgow (Prestwick) i 11 Easy Jet linija sa Glasgow City (da ne kopam ostale low fare kompanije). I (ako si srećna) konzulat u Edinburgu, da ne moraš da putuješ sat i nešto neto avionom ili pet sati vozom u jednom pravcu, da bi došla do ambasade u Londonu. Jel to? :)

Pozivno pismo inače ne treba, ako platiš hotel. A ako ti dete bude u UK, moguće je da ti uskoro daju vizu na 2 godine (verovatno neće prvi put) - moja tašta je dobila takvu, kad je poslednji put aplicirala da dođe kod nas, dok smo bili u Kolčesteru.
JJ Beba JJ Beba 15:58 19.06.2008

Re: Tuđa guza manje boli :)

Hm... recimo da razumem.. nešto tipa 29 Ryan Air linija sa aerodroma Glasgow (Prestwick) i 11 Easy Jet linija sa Glasgow City (da ne kopam ostale low fare kompanije). I (ako si srećna) konzulat u Edinburgu, da ne moraš da putuješ sat i nešto neto avionom ili pet sati vozom u jednom pravcu, da bi došla do ambasade u Londonu. Jel to? :)

Pozivno pismo inače ne treba, ako platiš hotel. A ako ti dete bude u UK, moguće je da ti uskoro daju vizu na 2 godine (verovatno neće prvi put) - moja tašta je dobila takvu, kad je poslednji put aplicirala da dođe kod nas, dok smo bili u Kolčesteru.
*novo

ne to.
ne možeš da planiraš nikava putovanja jeftinim avio kompanijama bez šengena, pošto ne znaš da li češ isti da dobiješ a kartu moraš da kupiš mnoooogo ranije ako hoćeš da postigneš jeftinu cenu, jer sve što više čekaš karta postaje skuplja. mislim na jefine letove svuda po evropi - 20 jura budimpešta- ajndhoven, i islićno....plus 20 jura povratna za peštu, al džaba kad ne znam oćul dobiti šengen.....
za englesku treba pozivno pismo, imam još važeću vizu do septembra.
priča se po londonu da će možda da uvedu obavezu plaćanja nekog novčanog depozita za one koji pozivaju ljude koje će im posle odlaska istih vratiti. al to su samo priče....
što se tiče mene i UK vize, mislim da više ne bih trebalo da imam problema: sve su isčekirali i mene i moje pozivare tako mislim da probleme sa budućim UK vizama ne bih trebalo da imam.
šengen vize su mi problem.
vucko vucko 16:16 19.06.2008

Re: Tuđa guza manje boli :)

šengen vize su mi problem.

I meni isto.
JJ Beba JJ Beba 16:40 19.06.2008

Re: Tuđa guza manje boli :)

vucko
šengen vize su mi problem.I meni isto.

e pa onda kapiraš rad.
mada ne možemo svi sa gandijevskim mirom da isitrpimo svu nedostojnost redova, ponašanja osoblja...i celu situaciju neslobode kretanja
pogotovo kad znaš kako lako dobijaju šengen ljudi bliski nekim partijama.....:(
prosto čudo jedno :)
vucko vucko 17:08 19.06.2008

Re: Tuđa guza manje boli :)


e pa onda kapiraš rad.
mada ne možemo svi sa gandijevskim mirom da isitrpimo svu nedostojnost redova, ponašanja osoblja...i celu situaciju neslobode kretanja
pogotovo kad znaš kako lako dobijaju šengen ljudi bliski nekim partijama.....:(
prosto čudo jedno :)

Ma ne brinem ja - sad će da naprave proevropsku vladu, pa ćemo na bešu šengensku listu do sledeće godine :)
JJ Beba JJ Beba 17:58 19.06.2008

Re: Tuđa guza manje boli :)

vucko
e pa onda kapiraš rad.mada ne možemo svi sa gandijevskim mirom da isitrpimo svu nedostojnost redova, ponašanja osoblja...i celu situaciju neslobode kretanjapogotovo kad znaš kako lako dobijaju šengen ljudi bliski nekim partijama.....:(prosto čudo jedno :)Ma ne brinem ja - sad će da naprave proevropsku vladu, pa ćemo na bešu šengensku listu do sledeće godine :)

hahahahhahahha
obavezno
sa sve mladićem u komšiluku
Giant Giant 11:59 18.06.2008

'al te je krenulo

"Zovem se Janko Baljak, univerzitetski sam profesor filmske režije i umetnički direktor jednog od najstarijih filmskih festivala u Evropi.

Poslednjih 10 godina sa porodicom gotovo bez prekida letujem u Grčkoj. Ostavio sam u toj zemlji više desetina hiljada evra. Pasoš mi je ispunjen grčkim vizama"....

Možda naša "pravoslavna braća" nisu bili sigurni u poreklo tvojih desetina hiljada EUR-a koje si kao univerzitetski porfesor potrošio na letovanje. Nisam baš siguran da su proteklih godina ostali univerzitetski profesori sa prebivalištem u RS imali prilike da otputuju i vide more, zajedno sa svojim porodicama?? Možda je ovo neka PRAVDA!?
man ray loves me man ray loves me 14:18 18.06.2008

Re: 'al te je krenulo

janko je snimio filmove koji su imali svoj bioskopski i dvd zivot.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:38 18.06.2008

Re: 'al te je krenulo

Giant
Možda naša "pravoslavna braća" nisu bili sigurni u poreklo tvojih desetina hiljada EUR-a koje si kao univerzitetski porfesor potrošio na letovanje


Ostavimo po strani ovu floskulu o "pravoslavnoj braci". Ima nekih pokazatelja da Grcka danas ima bolju sveukupnu saradnju sa katolickom Hrvatskom nego sa "pravoslavnom" Srbijom.
dunjica dunjica 18:03 18.06.2008

Re: 'al te je krenulo

Ostavimo po strani ovu floskulu o "pravoslavnoj braci". Ima nekih pokazatelja da Grcka danas ima bolju sveukupnu saradnju sa katolickom Hrvatskom nego sa "pravoslavnom" Srbijom.

Zato i kažu mudri ljudi da su im prijatelji draži od braće, jer su ih sami izabrali.
Domazet Domazet 19:59 18.06.2008

Ma gde ga bre krenulo...

...sta pricas!? Em ga Grci, tako uglednog (covek ne samo da je univerzitetski profesor nego je, ako se dobro secam podataka iz CVja koji je drzao na netu, i trener za demokratizaciju ili tako nesto) tretirali kao najobicniju boraniju iz Demosa (bese li to grcki termin za neuglednu sitnuriju). Em mu glavnu ulogu na threadu preotela Exitus Letalis. Zatece me (valjda zato sto u poslednje vreme retko ovde zalazim) ovaj njen poslednji izliv nekontrolisane mrznje prema svemu sto se ne uklapa u njen sistem vrednosti. I 'ajde ona, odavno sam shvatio da se ona po blogovima bori sa nekim svojim licnim demonima, ali ovi njeni 'drugari/ce sto se ubise od svetskosti ni da zucnu (sa izuzetkom MMCja) o njenoj ksenofobicnosti. Uzgred, bas me zanima da li lista zemlaja koje nju zanimaju prevazilazi 10? Kakvo suzenje svesti!?
my world my world 02:55 19.06.2008

Srbin je samo Srbin

..posle svega,vecina Srba,kao da nikada nista nisu shvatili!? Posledica politike ili ljudska svest samo?Zato sto je neko profesor pa nije dobio vizu,je big deal samo kod Srpskih gradjana,verovatno zato sto vecina vas,nikada nece razumeti sta je istinska demokratija.Narod se ne deli na vredne i bezvredne.I zato reci NE nekom profesoru,je jednako dobro kao DA komunalnom radniku.Bas mi je drago za profesora,posle deset godina,vise nije vredan Grckoj ambasy,ali zato neko jeste!
man ray loves me man ray loves me 10:10 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

Ja bih pre rekla da je posledica politike to da su 'svi podjednako vredni' i da se Srbi tek danas bude, otvaraju oci i uvidjaju da takvo drustvo ne moze da funkcionise.
Svi imaju podjednako pravo na vizu, svi imaju podjednako pravo da zive u drustvu koje ce razviti njihove pune potencijale, ali je utoliko tragicnije za drustvo ako se ne razviju potencijali profesora nego komunalnog radnika.
JJ Beba JJ Beba 11:05 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

my world
..posle svega,vecina Srba,kao da nikada nista nisu shvatili!? Posledica politike ili ljudska svest samo?Zato sto je neko profesor pa nije dobio vizu,je big deal samo kod Srpskih gradjana,verovatno zato sto vecina vas,nikada nece razumeti sta je istinska demokratija.Narod se ne deli na vredne i bezvredne.I zato reci NE nekom profesoru,je jednako dobro kao DA komunalnom radniku.Bas mi je drago za profesora,posle deset godina,vise nije vredan Grckoj ambasy,ali zato neko jeste!

uopšte nije poenta u tome, radi se o svima nama, građanima srbije, koji imaju ovaj glupi bezverdni pasoš iste takve zemlje, sa kojim ne možemo nigde da mrdnemo.
problemi koje janko, cece, goran i ostale javne ličnosti imaju s tim u vezi samo su vidljivi jer o njima javnost biva obaveštena, što smatram dobrim, jer da nije toga svi bi se pravili da je sve ok , da je sve normalno i da ne živimo izolovano, zatvoreni u ovaj tor od zemlje iz koje ne možemo da mrdnemo nigde slobodno kada hoćemo i gde hoćemo kao sav drugi noramaln svet koji ima sreću da putuje s putnim ispravama neke normalne zemlje.
radi se o osećanju poniženosti, nemoći, o neslobodi u koju nas je uvalila država u kojoj živimo.
barem ja tako shvatam ovaj post jer se tako sama osećam- nigde ne mogu da mrdnem bez velikih poniženja već decenijuipo
niko od vas koji sada pljujete janka niste bili tu da me podržite kada sam o ovoj temi razmenjivala komentare sa blogerkom gordanac aka gordanom čomić , istaknutom članiciom DSa i članicom parlamneta. recimo na jednom blogu o berlinu na moj komentar da ne možemo slobodno da putujemo kad hoćemo, gde hoćemo i da imamo velikih i ponižavajućih problema oko toga ona mi je ladno odgovorila da je to rešeno, da je viza besplatna, da su uvedene olakšice, evo ovde par linkova:
ja, gordanac,ja
gde si tada bio rasino? anči? maro? gde sta kada neko anonimam postavlja takva pitanja? očito je da neko ko je javna ličnost treba o tome da progovori da bi ste vi bili isprovocirani.ali nikako da blogujete protiv našeg ponižavajaučeg položaja po ambasadama, o ponižavajućem odnosu ljudi u ambasadama, o našoj neslobodi......

mnogi blogeri žive napolju , imaju strana državljnatva, alternativne pasoše i zabole ih kada neko anoniman o tome piše, ali kada se javi neko kao janko udri po njemu......
kakv ste bre vi to svet?
my world my world 12:56 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

man ray loves me
Ja bih pre rekla da je posledica politike to da su 'svi podjednako vredni' i da se Srbi tek danas bude, otvaraju oci i uvidjaju da takvo drustvo ne moze da funkcionise. Svi imaju podjednako pravo na vizu, svi imaju podjednako pravo da zive u drustvu koje ce razviti njihove pune potencijale, ali je utoliko tragicnije za drustvo ako se ne razviju potencijali profesora nego komunalnog radnika.


Potencijali profesora? Ne,stvarno,bice tragedija sto jedan profesor nece moci da letuje u Grckoj,kao predhodnih 10 godina.A,sta bi on? Vizu na 100 godina?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:59 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

my world
man ray loves me
Ja bih pre rekla da je posledica politike to da su 'svi podjednako vredni' i da se Srbi tek danas bude, otvaraju oci i uvidjaju da takvo drustvo ne moze da funkcionise. Svi imaju podjednako pravo na vizu, svi imaju podjednako pravo da zive u drustvu koje ce razviti njihove pune potencijale, ali je utoliko tragicnije za drustvo ako se ne razviju potencijali profesora nego komunalnog radnika.


Potencijali profesora? Ne,stvarno,bice tragedija sto jedan profesor nece moci da letuje u Grckoj,kao predhodnih 10 godina.A,sta bi on? Vizu na 100 godina?


A sto da ne letuje u Grckoj kao poslednjih deset godina? I sto da onaj ko moze ne letuje gde hoce? Da je sreca da svi mogu da odu i da je sloboda kao sto nije. Zar ne vidite ko je problem i sta je problem?
my world my world 13:41 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

.....kakv ste bre vi to svet?
Normalan i razuman! Pitam se samo koga stranca ste vi docekali i ispratili na lep nacin u Srbiji? Mislim ispostovali? Za uzvrat ocekujete vize? How paterick,Srbin je?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:21 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

my world
.....kakv ste bre vi to svet?
Normalan i razuman! Pitam se samo koga stranca ste vi docekali i ispratili na lep nacin u Srbiji? Mislim ispostovali? Za uzvrat ocekujete vize? How paterick,Srbin je?


Sta ste hteli da kazete? Mi jesmo gostoprimljivi privatno, svako za sebe.
Domazet Domazet 15:16 19.06.2008

Glupa i bezvredna zemlja...

JJ Beba
my world
..posle svega,vecina Srba,kao da nikada nista nisu shvatili!? Posledica politike ili ljudska svest samo?Zato sto je neko profesor pa nije dobio vizu,je big deal samo kod Srpskih gradjana,verovatno zato sto vecina vas,nikada nece razumeti sta je istinska demokratija.Narod se ne deli na vredne i bezvredne.I zato reci NE nekom profesoru,je jednako dobro kao DA komunalnom radniku.Bas mi je drago za profesora,posle deset godina,vise nije vredan Grckoj ambasy,ali zato neko jeste!

uopšte nije poenta u tome, radi se o svima nama, građanima srbije, koji imaju ovaj glupi bezverdni pasoš iste takve zemlje, sa kojim ne možemo nigde da mrdnemo.
problemi koje janko, cece, goran i ostale javne ličnosti imaju s tim u vezi samo su vidljivi jer o njima javnost biva obaveštena, što smatram dobrim, jer da nije toga svi bi se pravili da je sve ok , da je sve normalno i da ne živimo izolovano, zatvoreni u ovaj tor od zemlje iz koje ne možemo da mrdnemo nigde slobodno kada hoćemo i gde hoćemo kao sav drugi noramaln svet koji ima sreću da putuje s putnim ispravama neke normalne zemlje.
radi se o osećanju poniženosti, nemoći, o neslobodi u koju nas je uvalila država u kojoj živimo.
barem ja tako shvatam ovaj post jer se tako sama osećam- nigde ne mogu da mrdnem bez velikih poniženja već decenijuipo
niko od vas koji sada pljujete janka niste bili tu da me podržite kada sam o ovoj temi razmenjivala komentare sa blogerkom gordanac aka gordanom čomić , istaknutom članiciom DSa i članicom parlamneta. recimo na jednom blogu o berlinu na moj komentar da ne možemo slobodno da putujemo kad hoćemo, gde hoćemo i da imamo velikih i ponižavajućih problema oko toga ona mi je ladno odgovorila da je to rešeno, da je viza besplatna, da su uvedene olakšice, evo ovde par linkova:
ja, gordanac,ja
gde si tada bio rasino? anči? maro? gde sta kada neko anonimam postavlja takva pitanja? očito je da neko ko je javna ličnost treba o tome da progovori da bi ste vi bili isprovocirani.ali nikako da blogujete protiv našeg ponižavajaučeg položaja po ambasadama, o ponižavajućem odnosu ljudi u ambasadama, o našoj neslobodi......

mnogi blogeri žive napolju , imaju strana državljnatva, alternativne pasoše i zabole ih kada neko anoniman o tome piše, ali kada se javi neko kao janko udri po njemu......
kakv ste bre vi to svet?


Nesto se mislim, ako se podje od toga da se ono najvrednije i najpametnije u Srbiji okuplja na ovom Blogu onda covek ne moze da se ne slozi sa JJBebinom konstatacijom. Ali nisam hteo o tome. Imam predlog kako resiti problem koji muci Bebu i ostale Druge i Bolje. Sto ne dodjete u USofA. Imali bi sansu da relativno brzo dobijete pasos. Doduse, jednom kad ga dobijete, sasvim je moguce da ne bi imali dovoljno para da ga koristite. A kada steknete dovoljno para onda vrlo verovatno ne biste imali dovoljno vremena da ga koristite. Tako da bi bili manje-vise u istoj situaciji kao sada a osecali bi se mnogo bolje. Ne bi vise bili u bezvrednoj i glupoj zemlji.
Mara Mara 15:20 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

Бебо,

Твоју замерку бих прихватила, међутим, ја имам проблем са временом па тако имам "фазу" када коментаришем скоро сваки дан, а онда ме опет нема уопште по два-три месеца. Признајем, Блог који помињеш уопште нисам приметила, али бих се сигурно укључила у расправу (и то баш зато, јер ме "приче малих људи" веома интересују).
...
Мислим да или ниси читала моје коментаре (на чему и не инсистирам), а уколико и јеси - потпуно си погрешно разумела моје намере; да појасним: да сам хтела да "нападнем" Баљка, односно када некога критикујем и опонирам му - ја то радим фронтално, не индиректно...

пс. заиста ми није јасна твоја критика, мислим да се нисмо разумеле најбоље



JJ Beba JJ Beba 16:03 19.06.2008

Re: Glupa i bezvredna zemlja...

Sto ne dodjete u USofA.

kad sam ja tamo živela i studirala svet je bio drugačiji, a ova zemlja i njen pasoš mnogo cenjeniji,
kako resiti problem koji muci Bebu i ostale Druge i Bolje.

sada su Drugi i Bolji tamo preko bare i uglavnom nam sole pamet.
JJ Beba JJ Beba 16:05 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

пс. заиста ми није јасна твоја критика, мислим да се нисмо разумеле најбоље

maro, ja nikog ne kritikujem, niti o bilo kome sudim, ima ko je za to zadužen...
ja sam samo primetila
nema veze sa tobom lično.
Domazet Domazet 18:01 19.06.2008

Re: Glupa i bezvredna zemlja...

JJ Beba
Sto ne dodjete u USofA.

kad sam ja tamo živela i studirala svet je bio drugačiji, a ova zemlja i njen pasoš mnogo cenjeniji,
kako resiti problem koji muci Bebu i ostale Druge i Bolje.

sada su Drugi i Bolji tamo preko bare i uglavnom nam sole pamet.


To o tome sta je bilo u stara dobra vremena, o tome ne bih, zna se da je u stara dobra vremena sve bilo bolje. Narocito njihova stara dobra vremena. Medjutim sa tvojom drugom konstatacijom (uglavnom) se slazem. I ja sam primetio da Drugi i Bolji bas onako vole da sole pamet. Tako da sam siguran da ih eventualna promena sredine ne sprecava ni najmanje da rade ono sto najvise vole. A sto se tice toga da li su se u velikom broju preselili preko bare, to ne bih znao da ti kazem. Em se ne druzim sa njima em ste vi koji ste ostali toliko vredni i glasni da se meni do danas cinilo da ste svi na broju.
Domazet Domazet 18:26 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

Jelena Pavlović

A sto da ne letuje u Grckoj kao poslednjih deset godina? I sto da onaj ko moze ne letuje gde hoce? Da je sreca da svi mogu da odu i da je sloboda kao sto nije. Zar ne vidite ko je problem i sta je problem?


Pa ja sad ne znam, ali ako je verovati gos'n Baljku (odgovor na 'Ko?'), on je problem a ako je verovati Ms Letalis problem je to sto je Grcka (pa time i grcki sluzbenici u Ambasadi) jedna nazadna, verski zatucana zemlja (odgovor na pitanje 'Sta?') . E sada ne treba biti mnogo bistar/paranoican pa, na osnovu opste poznate cinjenice da je gos'n Baljak jedan od istaknutijih (a kako sam kaze i glasnijih) pripadnika Drugih i Boljih, zakljuciti da je problem u stvari kombinacija ona dva odgovora. Tj. da je gos'n Baljak odbijen od verski (pravoslavno, jakako) zatucanih grckih sluzbenika zato sto je Istaknuti Drugi i Bolji. Dakle, problem nije bilo tesko locirati i definisati ga. Sa resenjem problema je vec malo teze. Ono, na prvi pogled se cini da je problem lako resiti, reklo bi se da je dovoljnoi da gos'n Baljak, sto se ono kaze, renounce svoju verski nezatucanu Drugost i Boljost i bice mu sve oprosteno i dopusteno. Medjutim, ja mislim da je resenje i nije bas tako jednostavno. Kad covek bolje razmisli, ako je cena ulaska u Evropui (delom zaostalu i zatucanu kako nam to pokazuje Ms Letalis) odbacivanje svoje nezatucane Drugosti i Boljosti onda boga mi ne znam...Ja da sam, kojim slucajem, Drugi i Bolji na takvo nesto ne bih pristao i okrenuo bih toj i takvoj Evropi ledja. Srecom, medjutim, da nisam pa me onda takve dilemne ne more...
man ray loves me man ray loves me 18:40 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

Domazete, kratko pitanje: jesi ti vec u USofA? Da li to znaci da mozes da putujes gde god hoces bez ikakvih problema?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:47 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

Domazet

Jelena PavlovićA sto da ne letuje u Grckoj kao poslednjih deset godina? I sto da onaj ko moze ne letuje gde hoce? Da je sreca da svi mogu da odu i da je sloboda kao sto nije. Zar ne vidite ko je problem i sta je problem? Pa ja sad ne znam, ali ako je verovati gos'n Baljku (odgovor na 'Ko?'), on je problem a ako je verovati Ms Letalis problem je to sto je Grcka (pa time i grcki sluzbenici u Ambasadi) jedna nazadna, verski zatucana zemlja (odgovor na pitanje 'Sta?') . E sada ne treba biti mnogo bistar/paranoican pa, na osnovu opste poznate cinjenice da je gos'n Baljak jedan od istaknutijih (a kako sam kaze i glasnijih) pripadnika Drugih i Boljih, zakljuciti da je problem u stvari kombinacija ona dva odgovora. Tj. da je gos'n Baljak odbijen od verski (pravoslavno, jakako) zatucanih grckih sluzbenika zato sto je Istaknuti Drugi i Bolji. Dakle, problem nije bilo tesko locirati i definisati ga. Sa resenjem problema je vec malo teze. Ono, na prvi pogled se cini da je problem lako resiti, reklo bi se da je dovoljnoi da gos'n Baljak, sto se ono kaze, renounce svoju verski nezatucanu Drugost i Boljost i bice mu sve oprosteno i dopusteno. Medjutim, ja mislim da je resenje i nije bas tako jednostavno. Kad covek bolje razmisli, ako je cena ulaska u Evropui (delom zaostalu i zatucanu kako nam to pokazuje Ms Letalis) odbacivanje svoje nezatucane Drugosti i Boljosti onda boga mi ne znam...Ja da sam, kojim slucajem, Drugi i Bolji na takvo nesto ne bih pristao i okrenuo bih toj i takvoj Evropi ledja. Srecom, medjutim, da nisam pa me onda takve dilemne ne more...


Problem je mesto Srbije u Evropi i u svetu, zbog vlasti koju je imala i ima. I dokle god se ne promeni jedno, nema promene u drugom.
Rasina Rasina 19:00 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

gde si tada bio rasino? anči? maro? gde sta kada neko anonimam postavlja takva pitanja? očito je da neko ko je javna ličnost treba o tome da progovori da bi ste vi bili isprovocirani.ali nikako da blogujete protiv našeg ponižavajaučeg položaja po ambasadama, o ponižavajućem odnosu ljudi u ambasadama, o našoj neslobodi......

mnogi blogeri žive napolju , imaju strana državljnatva, alternativne pasoše i zabole ih kada neko anoniman o tome piše, ali kada se javi neko kao janko udri po njemu......
kakv ste bre vi to svet?


JJ Bebo - ovo je krajnje nekorektno. Na ovom blogu volontiram - u pravom smislu rechi; niti sam placen, niti VIP, niti trazim exposure ili lichnu promociju. Prochitam shta stignem i kad stignem, a komentarishem josh manje i redje.
Drugo - tvoja kuknjava "tor od zemlje", "bezvredni pasosh i zemlja", "ponizavajuci polozaj", "nesloboda"... itd mi je potpuno odbojna (ne zelim da te uvredim i zato koristim veoma blagu kvalifikaciju).
Trece - nisam "pljuvao" g. Janka - za to je on sam vishe nego dovoljan (prochitaj pismo), niti me to UOPSHTE zanima.
I na kraju - tu tiradu o tome ko gde zivi, shta radi, kakve pasoshe ima ili koliko para zaradjuje nisam ochekivao. Potpuno neprimereno.

Znam da cesh sad da "skochish kao oparena", ali pre nego shto to uradish - prochitaj ponovo shta sam napisao. Ja (ako ti ishta znachi) nikad ne komentarishem pre nego zaista razumem shta je recheno.
JJ Beba JJ Beba 20:25 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

Na ovom blogu volontiram - u pravom smislu rechi; niti sam placen, niti VIP, niti trazim exposure ili lichnu promociju. Prochitam shta stignem i kad stignem, a komentarishem josh manje i redje.

mua osi
Drugo - tvoja kuknjava "tor od zemlje", "bezvredni pasosh i zemlja", "ponizavajuci polozaj", "nesloboda"... itd mi je potpuno odbojna (ne zelim da te uvredim i zato koristim veoma blagu kvalifikaciju).

ja se u ovoj i ovakvoj zemlji sa ovim pasošem i u nemogućnosti da putujem kad hoću, gde hoću, skim hoću, na način kako sam to radila celog svog života osećam tako kako sam opisla. nikoga pri tom ne vređam.
sad , što tebi to tako ne izgleda, biće da imaš bolji par cipela
Znam da cesh sad da "skochish kao oparena

vidi se da me ne poznaješ
neću
:)
JJ Beba JJ Beba 21:02 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

...Ja da sam, kojim slucajem, Drugi i Bolji na takvo nesto ne bih pristao i okrenuo bih toj i takvoj Evropi ledja. Srecom, medjutim, da nisam pa me onda takve dilemne ne more...

domi, odatle gde si lako je evropi okretati leđa.
Rasina Rasina 22:03 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

JJ Bebo,
Nikoga ne vredjash? "..... "tor od zemlje", "bezvredni pasosh i zemlja", ...."
Mozda ima ljudi koje ovo, ako ne vredja, bar povredjuje.

Bottom line - ukoliko su stvari, po tebi, zaista takve i nikako drugachije (i ti ne mozesh da promenish niti da se s tim pomirish) - veliki je svet, znam mnoge koji su zbog slichnih stvari promenili adresu.

A nashe vidjenje stvari se razlikuje (i razlikovalo bi se) bez obzira na kakve cipele nosimo.

btw - ochekivao sam barem nagoveshtaj izvinjenja za onu lichnu prozivku gore.
JJ Beba JJ Beba 22:32 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

Nikoga ne vredjash? "..... "tor od zemlje", "bezvredni pasosh i zemlja", ...."

rasino tvoja duhovtost može da se takmiči samo sa tvojim cinizmom
:)
Bottom line - ukoliko su stvari, po tebi, zaista takve i nikako drugachije (i ti ne mozesh da promenish niti da se s tim pomirish) - veliki je svet, znam mnoge koji su zbog slichnih stvari promenili adresu.


kako olako izgovaraš tako besmilsne reči, tako potpuno nesuvisle, bez trunke empatije......
ooo rasino, belosvetski patrioto, skidam kapu......

da smo u mogućnosti svi mi kojima se ovde ne sviđa i koji se u ovoj zemlji osećamo kao u zatvoru otišli bi, naravno....samo da je to tako kako ti naslućuješ da jeste....
u srbiji bi onda ostali samo oni koji baš nemaju načina da igde odu, (ili neće),oni koji ne znaju šta bi u svetu radili sa sobom, oni koji ne znaju jezik ili nemaju kontak sa vremenom u kome žive pa ih "veliki" bauk svet plaši; ostali bi neobrazovani; krimosi, ratni profireti, ratni zločinci i političari koje bi ovi građani birali. bila bi to jedna bajka od života...ali život nije bajka
mi koji bi da živimo od svojih talenata, od svog obrazovanja, od svog znanja a bez učipčjavnja u partije bi sutra otišli da možemo i da nas ne sprečavaju razne stvari koje ti očito ne možeš ni da shvatiš ćim mi ovo savetuješ te neću ni da ti zlažem, neću da te zamaram takvim trivijalnostima....

EDIT
A nashe vidjenje stvari se razlikuje (i razlikovalo bi se) bez obzira na kakve cipele nosimo.

čudi me da nisi shvati metaforu o različitim cipelama.
i te kako se razlikuje doživljaj sveta u tesnim ili pocepanim ciplama i novim, taman

sve je relativno, si zaboravio?
:)
Rasina Rasina 23:28 19.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

JJ Bebo, Nisam cinichan. Nemam "svrhu" za cinizam i cinichnost. Meni smetaju takve rechi (bezvredno, tor...).

Ono "ooo rasino belosvetski patrioto" ti bash nije trebalo. Bez "etikete" ne mozemo da razgovaramo?

Shto se tiche "bez trunke empatije..." - empatije za shta? Za kukanje, neznanje, trazenje izgovora u drugima? If so, u pravu si.
Mislim da se previshe drushtvene energije i potencijala troshi na te stvari.

A da je sve relativno, odavno sam sumnjao - mada josh nisam nachisto :)
Domazet Domazet 00:34 20.06.2008

Cruel and unusal punishment

Jelena Pavlović

Problem je mesto Srbije u Evropi i u svetu, zbog vlasti koju je imala i ima. I dokle god se ne promeni jedno, nema promene u drugom.


Cekaj sad, da ti neces, mozda, da mi kazes da Evropa zbog nevoljenja bivse i sadasnje vlasti kaznjava Prvoborce protiv tih istih nevoljenih (nekadasnjih i sadasnjih) vlasti? A da pri tome nije kaznjavala te iste Prvoborce za vakata najnevoljenije vlasti? i jos nagradjuje pripadnike te bivse najnevoljenije vlasti prakticno u isto vreme kada kaznjava Prvoborce? Pa sad ne znam, tu meni nesto debelo nije u redu, ili ta Evropa koja moze da radi takve strasne stvari ili to u sto ti meni hoces da kazes.
Domazet Domazet 00:36 20.06.2008

Moze biti da je lako...

...ali mene ono sto je lako nikada nije privlacilo. Tako da sam ti ja sav za Evropu i ne pada mi napamet da joj okrecem ledja. Makloiko gos'n Baljak i Mses Letalis i Pavlovic pokusavali da mi je ogade.
Domazet Domazet 00:39 20.06.2008

Osrednje dugacak odgovor

man ray loves me
Domazete, kratko pitanje: jesi ti vec u USofA? Da li to znaci da mozes da putujes gde god hoces bez ikakvih problema?

Da jesam, u Americi sam. I ne to, uopste ne znaci da mogu da putujem gde hocu bez ikakvih problema. Mogu da putujem samo tamo za gde imam para. I samo kada imam vremena.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:42 20.06.2008

Re: Cruel and unusal punishment

Domazet
Jelena Pavlović

Problem je mesto Srbije u Evropi i u svetu, zbog vlasti koju je imala i ima. I dokle god se ne promeni jedno, nema promene u drugom.


Cekaj sad, da ti neces, mozda, da mi kazes da Evropa zbog nevoljenja bivse i sadasnje vlasti kaznjava Prvoborce protiv tih istih nevoljenih (nekadasnjih i sadasnjih) vlasti? A da pri tome nije kaznjavala te iste Prvoborce za vakata najnevoljenije vlasti? i jos nagradjuje pripadnike te bivse najnevoljenije vlasti prakticno u isto vreme kada kaznjava Prvoborce? Pa sad ne znam, tu meni nesto debelo nije u redu, ili ta Evropa koja moze da radi takve strasne stvari ili to u sto ti meni hoces da kazes.


Stvarno, ne znam sta da mislim vise.
man ray loves me man ray loves me 00:42 20.06.2008

on second thought

Domazet
Da jesam, u Americi sam. I ne to, uopste ne znaci da mogu da putujem gde hocu bez ikakvih problema. Mogu da putujem samo tamo za gde imam para. I samo kada imam vremena.

that's rich.
schraff schraff 00:51 20.06.2008

Re: Srbin je samo Srbin

Nikoga ne vredjash? "..... "tor od zemlje", "bezvredni pasosh i zemlja", ...."
Mozda ima ljudi koje ovo, ako ne vredja, bar povredjuje.


Zašto bi bilo koga vređalo njeno mišljenje o sopstvenoj zemlji? Zar postoji tako slepa ljubav prema državi da bi to nekog povređivalo?
JJ Beba JJ Beba 01:09 20.06.2008

Re: Osrednje dugacak odgovor

Domazet

man ray loves meDomazete, kratko pitanje: jesi ti vec u USofA? Da li to znaci da mozes da putujes gde god hoces bez ikakvih problema? Da jesam, u Americi sam. I ne to, uopste ne znaci da mogu da putujem gde hocu bez ikakvih problema. Mogu da putujem samo tamo za gde imam para. I samo kada imam vremena.

domi, pa u tome jeste fora, tebi niko ne brani da da igde putuješ, da se krećeš gde god poželiš - lepo imaš svoj pasoš ne trebaju ti vize, pališ kad hoćeš ( kad navataš slobodno vreme, odmor) gde god hoćeš u zavisnosti kolko imaš para. ne moraju baš da budu skupi hoteli, olinkluziv :))
eeee daj mi državu koja će mi to omogućiti da ne moram da tražim vize za većinu zemalja; da imam pasoš koji će da mi stoji na nahtkasni i da ga ja upotrebim kad je meni ćefi.
daj mi državu koja mi nudu tu lakoću življenja. ako hoću sutra da odem u budimpeštu na neki koncert da ze zaletim i da odem....
i nemoj da mi mudruješ. znaš da znam da znaš šta mislim
:)
Domazet Domazet 01:26 20.06.2008

No...

man ray loves me
that's rich.


...not at all. The lower part of the upper middle class in the best case.
Domazet Domazet 01:34 20.06.2008

Re: Osrednje dugacak odgovor

JJ Beba
Domazet

man ray loves meDomazete, kratko pitanje: jesi ti vec u USofA? Da li to znaci da mozes da putujes gde god hoces bez ikakvih problema? Da jesam, u Americi sam. I ne to, uopste ne znaci da mogu da putujem gde hocu bez ikakvih problema. Mogu da putujem samo tamo za gde imam para. I samo kada imam vremena.

domi, pa u tome jeste fora, tebi niko ne brani da da igde putuješ, da se krećeš gde god poželiš - lepo imaš svoj pasoš ne trebaju ti vize, pališ kad hoćeš ( kad navataš slobodno vreme, odmor) gde god hoćeš u zavisnosti kolko imaš para. ne moraju baš da budu skupi hoteli, olinkluziv :))
eeee daj mi državu koja će mi to omogućiti da ne moram da tražim vize za većinu zemalja; da imam pasoš koji će da mi stoji na nahtkasni i da ga ja upotrebim kad je meni ćefi.
daj mi državu koja mi nudu tu lakoću življenja. ako hoću sutra da odem u budimpeštu na neki koncert da ze zaletim i da odem....
i nemoj da mi mudruješ. znaš da znam da znaš šta mislim
:)

Moguce je da ja ti znas da ja znam sta ti mislis. Ali to nikako ne znaci da ti znas sta ti ja sve vreme govorim. A govorim ti da takva drzava kakvu ti trazis vise ne postoji ako imas vise od dvadeset dve godine.

A o tome sta je nepravednije, to da imas para i vremena a nemas pasos ili da recimo imas pasos i pare a nemas vremena ili da nemas para a imas i pasos i vremena ili da nemas ni pasos ni para ni vremena (kao bar osamdeset posto stanovnika ove nam planete) mozemo do sutra. Ako mislis da ti tema odgovara.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 03:54 20.06.2008

Re: Moze biti da je lako...

Domazet
...ali mene ono sto je lako nikada nije privlacilo. Tako da sam ti ja sav za Evropu i ne pada mi napamet da joj okrecem ledja. Makloiko gos'n Baljak i Mses Letalis i Pavlovic pokusavali da mi je ogade.


Evo, ja zivim u Americi i jedino inostranstvo mi je Srbija. Prvo leto da tamo ne idem. Imam pasos americki sa kojim lepo prolazim kroz razne aerodrome Evrope u tranzitu uredno skidajuci cipele pri prolasku kroz razne kontrole, a da to niko od mene ne trazi vec samo ocekuje, te ja poslusno sve stavljam u onu posudu koju uzmem sa gomile. Neki put zazujim jer imam po neki sakriveni novcic u nekom od dzepova, pa me ispipaju i ispregledaju i bas me briga jer mi je srce puno sto se vracam. A samu sebe zavaravam da se vracam kuci jer vise ne znam ni sta mi je kuca, ni gde mi je kuca. Kuca mi je tamo gde su moji, a to je valjda ova nova, van Srbije, dok su u Srbiji neki moji grobovi. Eto, Domazetu kako to ide. Ne pada mi napamet da uticem na bilo cije misljenje jer svako misli za sebe. Ja i ovaj blog tako shvatam, kao razmenu, a ne zelim nikoga da ubedjujem. Umorila me i nostalgija, i nepravda, i nigde ne valja bas, sve se svodi na slicno: nekima je lakse, nekima teze...
bauer bauer 06:49 20.06.2008

Re: Moze biti da je lako...

Evo, ja zivim u Americi i jedino inostranstvo mi je Srbija. Prvo leto da tamo ne idem. Imam pasos americki sa kojim lepo prolazim kroz razne aerodrome Evrope u tranzitu uredno skidajuci cipele pri prolasku kroz razne kontrole, a da to niko od mene ne trazi vec samo ocekuje, te ja poslusno sve stavljam u onu posudu koju uzmem sa gomile. Neki put zazujim jer imam po neki sakriveni novcic u nekom od dzepova, pa me ispipaju i ispregledaju i bas me briga jer mi je srce puno sto se vracam. A samu sebe zavaravam da se vracam kuci jer vise ne znam ni sta mi je kuca, ni gde mi je kuca. Kuca mi je tamo gde su moji, a to je valjda ova nova, van Srbije, dok su u Srbiji neki moji grobovi.

jelena, the home is where you make it, posebno u ovom danasnjem tehnoloski razvijenom svetu. pored interneta, skajpa i svega, siguran sam da imas long distance telephone provider-a za 5 do 7 centi po minuti.

sto se putovanja tice, meni najteze pada duzina puta, mnogo vise nego desetak minuta maltretiranja (najcesce) na security check. ako sam dobro ukapirao, ti si na istocnoj obali. a sta da radimo mi nindze sa divljeg zapada :))
man ray loves me man ray loves me 09:03 20.06.2008

Re: No...

that's rich
...not at all. The lower part of the upper middle class in the best case.

Nesporazum. Htedoh reci - that's rich - to je idiom koji znaci otprilike 'ma nemoj' ili 'kakav bezobrazluk' ili 'pogledaj prvo sebe'. (nesto kao kad bih ironicno rekla 'svaka ti vredi')
Mada, sad kad razmislim o tome, moguce da je to british english - cesce se kaze 'that's a bit rich', a moze i bukvalno 'that's a bit rich coming from you'.
Domazet Domazet 19:32 20.06.2008

Ma bez brige...

man ray loves me
Nesporazum. Htedoh reci - that's rich - to je idiom koji znaci otprilike 'ma nemoj' ili 'kakav bezobrazluk' ili 'pogledaj prvo sebe'. (nesto kao kad bih ironicno rekla 'svaka ti vredi')
Mada, sad kad razmislim o tome, moguce da je to british english - cesce se kaze 'that's a bit rich', a moze i bukvalno 'that's a bit rich coming from you'.

...nije ni prvi ni poslednji. Mislim nesporazum.

Nego kad si vec pri recniku, imas li kakav idiom za 'Idi?' (izgovara se 'eedee')?
man ray loves me man ray loves me 19:44 20.06.2008

Re: Ma bez brige...

get a life :)
Domazet Domazet 20:38 21.06.2008

Get a life?

man ray loves me
get a life :)


Get a life?? Pa da li si ti normalna? Gde bre da nadjem vreme za life u trenutku dok se preganjam sa nekim koga voli Emanuel Radnjicki. Covek mora da zna svoje prioritete. Nego nisam hteo o tome. Ne nadje mi ti onaj idiom izgleda?
man ray loves me man ray loves me 22:22 21.06.2008

Re: Get a life?

pa to je idiom! idi = get a life. doduse, bolje bi pasovalo prosto come on ili no shit, ali moze i get a life, kao u 'idi begaj'.
ps: i'll get one and leave you alone.
mada - sta bi bio prevod za 'preganjati se'? :)
angie angie 02:08 20.06.2008

evo moj sluchaj:))),

kada je pochinjao rat devedesetih, ja zivela u Aziji i jednom, dok josh nismo ni bili sigurni da ce sad ono najgore, i samo smo zbunjeni raznim miksom vesti, koje su sve drugachije, vracamo se iz Malezije za Tajland. Putujemo spavacim kolima, jer voz prolazi kroz prashumu, pa je zanimljivo-a i supr je vagon restoren-al da se ne rasplinjuje,=m.

I sada granica na ovom potezu, izmedju ove dve zemlje je bukvalno jedna kokosova palma, pored koje je sklepana drvena baraka, koja je kao carina a uredno imash shalter se pregradicom za red- za eu, za usa, za neznamnijavishe shta, neke njihove i neshto ponizavajuce, gde i mi spadamo-stvarno se ne secam kako je to zvuchalo.

I sad sidje neki bronzirani, koji je sekao machetom kokose sa palme na granici, stavi neku shapku i sad je carinik.

Stignemo mi na red, damo pasoshe, a on koji verovatno govori jedno 20 rechenica na svom jeziku, techno kaze-Jugoslavjia? Posle smrknuto neshto o bed woru i tamo/ ovamo, necemo moci vishe da ulazimo kod njih.

Mislim, nisam direktor festivala, niti je moj muz, al do tada smo se uredno shvrckali i ziveli gde god smo hteli, radili,...sve uvek bilo ok sa obe strane- al eto , ispalo da imamo pogreshan pasosh-kada je politika krenula u smeru bezumlja.

te imam samo jedno pitanje, niti ironishem, niti je zlonamerno, samo mi treba malo smisla u ovoj celoj raspravi.

da li je gospodin Baljak reagovao i kada neko drugi, obichan gradjanin ne dobije vizu, mozda za mnogo vazniji razlog,
ili je poanta samo kako neko ispravan i bitan ne dobije, a racimo neke pevaljke- neispravne i nebitne dobiju?
vucko vucko 09:54 20.06.2008

Malezija

kada je pochinjao rat devedesetih, ja zivela u Aziji i jednom, dok josh nismo ni bili sigurni da ce sad ono najgore, i samo smo zbunjeni raznim miksom vesti, koje su sve drugachije, vracamo se iz Malezije za Tajland.

Skoro (pre godinu i nešto) sam saznao (pošto smo dobili klijenta tamo) da se sa našim i izraelskim pasošem uopšte ne može ući u Maleziju. Ne da treba viza, nego ne može - i tačka. Oni su valjda islamska republika i uveli su sankcije "nepwijateljima swbskog nawoda".

Čuo sam, takođe, da su tamo "u modi" i dalje javna bičevanja i slične pikanterije.
angie angie 13:03 20.06.2008

Re: Malezija

Čuo sam, takođe, da su tamo "u modi" i dalje javna bičevanja i slične pikanterije.


na ovu temu mogu da ti napishem svashta, ali nije to poenta,...mislim, ima i za nas raznih specijaliteta za prichu, koji josh nisu ni verske prirode, ja samo htedoh reci, da do nekih okolnosti- nije bilo nikakvih problema.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana