Društvo| Hronika| IT| Moj grad| Život

Braćo Srbi - stoko jedna !

Unfuckable RSS / 17.06.2008. u 18:35

  Prenosim vest, bez mnogo želje da bilo šta dodajem osim onoga napisanog u naslovu.  

Beograd 16. jun 2008. | 01:22 -> 15:49 | Izvor: Tanjug --

Opremu za bežični Internet kompanije Telenor, koja je postavljena 11. juna u Studentskom parku u Beogradu, oštetili nepoznati vandali. 

Portal za bežični Internet je polomljen i išaran bojom u spreju, a jedan od dva USB modema za prenosne računare, na klupama za sedenje, takođe je polomljen. Prema rečima nekolicine stalnih posetilaca Internet parka, taj vandalski čin počinjen je najverovatnije u noći između subote i nedelje.

Kompanija Telenor u sredu je otvorila prvi Internet park u Srbiji, u Studentskom parku u Beogradu, da bi posetioci u naredna tri meseca mogli besplatno sa svojih laptopova, mobilnih telefona i PDA uređaja da pregledaju elektronsku poštu i surfuju globalnom informatičkom mrežom.

Povezivanje prenosnih računara na internet bilo je moguće na dva načina: putem USB modema koji su se nalazili na nekoliko klupa u parku, a sam park je pokriven bežičnim internetom brzine od 1,8 megabita u sekundi. Bilo je planirano da u naredna tri meseca svi posetioci parka mogu da isprobaju prednosti ovakvog načina povezivanja i da pri tom uživaju u otvorenom prostoru. Lokacija Studentskog parka je posebno pogodna za studente nekoliko okolnih fakulteta, koju su učenje ili pisanje radova u zagušljivoj biblioteci mogli da zamene prijatnijim okruženjem. Način povezivanja notebookova je objašnjen na tablama postavljenim u parku, pa su svi zainteresovani imali uputstvo kako da priključe svoje računare na Internet. Međutim, tokom vikenda, odnosno u noći između 14. i 15. juna wireless hub koji se nalazio u parku iščupan je sa postolja, sam portal je polomljen i išaran grafitima, a iščupani su i USB modemi sa klupa - iza njih su ostale rupe i polomljene daske. Ni table sa objašnjenjima nisu pošteđene.....

 - a, kako je u komšiluku ?  -

"..stanovnici Rijeke već godinu dana uživaju u najrasprostranjenijoj bežičnoj (i besplatnoj!) internet mreži u Hrvatskoj! A to nije sve – u međuvremenu je tzv. "hotspot" projekat realizovan i u Zagrebu, u gradu Krku, Omišlju, i svi oni i dalje rade.. "

(izvor : Vesti B92, Tehnopolis B92) 

 



Komentari (283)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja vishnja 16:24 19.06.2008

Re: mecka u parku

jeste, i za Supermoda obaska
Mara Mara 16:32 19.06.2008

Re: mecka u parku

ЈЕСТЕ, ЈЕСТЕ...плек, плек колача (њам, њам)
mariopan mariopan 21:16 19.06.2008

Re: mecka u parku

Mara
ЈЕСТЕ, ЈЕСТЕ...плек, плек колача (њам, њам)

Evo mesim sve prasti...saljem svim sistemima za slanje i preko pp i ICQ GMailom i svima hvala na ohrabrenju i podrsci...znala sam ja da me necete ostaviti da sama placem...)))))
Supermodu posebna tura sa Visnjama ))
Vama sa slagom i Visnjama ))
Ko voli Tresnje Jagode Dunje i ostale slatke vockice porudzbine primam do jutra ;-))))
Mozaik Mozaik 05:18 18.06.2008

da ne poverujes!

Kad sam videla naslov, pomislih - jos jedan od onih pljuvackih blogova, neko preterivanje. Na zalost, slazem se sa naslovom...
dzouzi dzouzi 07:49 18.06.2008

Re: da ne poverujes!

slazem se sa naslovom...


Da, naslov je pravi,

Mogli smo svi, umesto bilo kojih komentara,
da ga ponovimo jedno hiljadu puta.

Braćo Srbi - stoko jedna!
Kasper Kasper 08:31 18.06.2008

Odvratno generalizovanje

Odakle znas da je opremu devastirao Srbin?

A ako i jeste sigurno to nije uradio sto je Srbin.

Svaka susa, ocigledno, misli da ceo jedan narod moze nazivati stokom. I to prolazi moderaciji. Zasto?
edi-va edi-va 08:46 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Kasper
Odakle znas da je opremu devastirao Srbin?

A ako i jeste sigurno to nije uradio sto je Srbin.

Svaka susa, ocigledno, misli da ceo jedan narod moze nazivati stokom. I to prolazi moderaciji. Zasto?


Ma i ja sumnjam ... gde bre Srbin, to mora da je bio neki Albanac, Hrvat, Boshnjak ... mozzda i Grk?! Ko ce ga znati ... ni braca nisu sto su nekad bila. Ja bih ovo stoko (stoka ne unishtava, stoka ima vishe veze sa primitivnim nachinom zivljenja ... ili (ne)higijenom) zamenila za: braco Srbi - primati jedni, divljaci jedni ... ali ko sam ja da kritikujem "cijenjenog":)))))

Ma Unfucks ima strategiju navlachenja koja kod tebe izgeda prolazi. Vish' da se svi primaju na naslov, tako se to radi ... iskusno "cijenjeni" :)))

Kasper Kasper 08:53 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Ma i ja sumnjam ... gde bre Srbin, to mora da je bio neki Albanac, Hrvat, Boshnjak ... mozzda i Grk?! Ko ce ga znati ... ni braca nisu sto su nekad bila. Ja bih ovo stoko (stoka ne unishtava, stoka ima vishe veze sa primitivnim nachinom zivljenja ... ili (ne)higijenom) zamenila za: braco Srbi - primati jedni, divljaci jedni ... ali ko sam ja da kritikujem "cijenjenog":)))))


Nisam ja rekao ni Hrvat ni Albanac... To je uradio neko primitivan. Nacionalnost je tu nebitna. Objasni ti meni zasto bi ja ( kao Srbin) zbog ponasanja te osobe bio nazvan stokom? Moja deca? Cela moja porodica! Ceo jedan narod. Sudeci po onom sto pisete, autor i ti ste na istom mentalnom nivou kao i osoba kojoj smeta oprema. Rukovodi vas mrznja.
dzouzi dzouzi 08:59 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Svaka susa, ocigledno, misli da ceo jedan narod moze nazivati stokom. I to prolazi moderaciji. Zasto?


Kasper, procitaj naslov....

P.S. Ko je "cist " - nece se osecati kao stoka )
Kasper Kasper 09:01 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Kasper, procitaj naslov....

P.S. Ko je "cist " - nece se osecati kao stoka )


Procitao sam naslov i tekst pre komentara. Na sta konkretno ciljas? Mislis da ono "braco" omeksava kvalifikaciju?
edi-va edi-va 09:06 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Nisam ja rekao ni Hrvat ni Albanac... To je uradio neko primitivan. Nacionalnost je tu nebitna. Objasni ti meni zasto bi ja ( kao Srbin) zbog ponasanja te osobe bio nazvan stokom? Moja deca? Cela moja porodica! Ceo jedan narod. Sudeci po onom sto pisete, autor i ti ste na istom mentalnom nivou kao i osoba kojoj smeta oprema. Rukovodi vas mrznja.



Ovde si ti jasno izrazio sumnju!

Odakle znas da je opremu devastirao Srbin?



Sto se nivoa autora i mene tiche - mozzda, ali nas trpati na isti nivo sa osobama kojima smeta oprema - e tu si se malo zaleto.

Sad samo govorim u svoje ime, elem: Mrzznja!?

Nikada me ista nije rukovodila, ja tu emociju ne poznajem. Samo mi pojam neshto govori, ali osecaj mi je stran od kada znam za sebe.
Ne znam ko te je naljutio, predlazem da doruchkujesh, ako josh nisi ... ili da se malo ljubish - znash li da je to zdravo isto kao i 100 m trchanja?
dzouzi dzouzi 09:11 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Procitao sam naslov i tekst pre komentara. Na sta konkretno ciljas? Mislis da ono "braco" omeksava kvalifikaciju?


Ne zelim da komentarisem...

P.S. Pitaj Unf..

Pozdrav Kasper.
Kasper Kasper 09:13 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

ali nas trpati na isti nivo sa osobama kojima smeta oprema


osobe,licnosti devijantnog ponasanja, izgrednici, besprizorni... Tako je trebalo da stoji i u naslovu.



Mrzznja!?

Nikada me ista nije rukovodila, ja tu emociju ne poznajem


Ja bih ovo stoko (stoka ne unishtava, stoka ima vishe veze sa primitivnim nachinom zivljenja ... ili (ne)higijenom) zamenila za: braco Srbi - primati jedni, divljaci jedni


Definisi onda ovo sto si napisala
Kasper Kasper 09:14 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje


Ne zelim da komentarisem...

P.S. Pitaj Unf..

Pozdrav Kasper.


Pa sto se onda mesas?
Unfuckable Unfuckable 09:16 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Kasper ti si se baš iznervirao - što je lepo. I to je bolje nego ćutati na ovakav primitivizam

Ako bi moglo - malo samo mi pojasni ovo :
Odakle znas da je opremu devastirao Srbin?
A ako i jeste sigurno to nije uradio sto je Srbin.


kako se ovo povezuje sa naslovom i vešću koju sam preneo ?
ajmo ovako :
devastirano je, u sred Beograda, u sred Srbije. Ne mogu da optužim za to albanske teroriste( koji su želeli da otežaju srpsku komunikaciju), ne mogu da optužim za to ni CIA, ni Vatikan ..... - prvenstveno, stvari treba čuvati
Rigorozan sam prema svinjarijama, a prema svinjarijama Mojih - vrlo&veoma

btw : a naslov - na koga se odnosi, njemu i smeta
Kasper Kasper 09:21 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

kako se ovo povezuje sa naslovom i vešću koju sam preneo ?
ajmo ovako :
devastirano je, u sred Beograda, u sred Srbije. Ne mogu da optužim za to albanske teroriste( koji su želeli da otežaju srpsku komunikaciju), ne mogu da optužim za to ni CIA, ni Vatikan ..... - prvenstveno, stvari treba čuvati
Rigorozan sam prema svinjarijama, a prema svinjarijama Mojih - vrlo&veoma


Covece, ako ti ne razumes da to nije uradio ni Srbin,ni Albanac nii Hrvat ni CIA ... nego neko primitivan, onda sta da ti objasnjavam? Tvoja teza ( pod pretpostavkom da je to uradio Srbin iako u ovom gradu zivi bar 300.000 ljudi drugih nacionalnosti) primitivac jednako nacija - "Braco Srbi- stoko jedna" je opasno generalizovanje tipa : Jevreji su lopovi i urusavaju nemacku ekonomiju, Romi su prljavi i kradu... E to me je , priznajem, iznerviralo!
edi-va edi-va 09:23 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Definisi onda ovo sto si napisala


Necu.
Nema svrhe, ti cesh opet da pronadjesh neshto sto ti daje za pravo da mene okarakterishesh kao osobu rukovodjenu mrzznjom. Mislim da prepiska sa tobom nije od elementarnog znachaja - meni barem.

Svi smo mi ovde prisutni (koliko sam uspela da prochitam, sto se komentatora/ki tiche) Srbi.
Niko se nije nashao uvredjenim, osim tebe.
Zashto da ja sebi navlachim bedu na vrat i pokushavam da tebi opravdam mishljenje i stavove kompletnog bloga.
Izvini, imam pametnija posla.

Lepo sam ti rekla idi malo da se ljubish, zdravo je:))
dzouzi dzouzi 09:23 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Pa sto se onda mesas?



Da se ne mesam?!

Pogledaj malo gore koga si citirao...

The-end.
Kasper Kasper 09:29 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

btw : a naslov - na koga se odnosi, njemu i smeta


Sta, ja sam devastirao opremu? Ja sam stoka? Visok civilizacijski nivo u komunikaciji sa drugima imate. Steta sto je proslo vreme komesara, kakvu bi ste vi karijeru napravili!
Unfuckable Unfuckable 09:42 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

Kaspere, malo si nervozan od jutros. I ne stavljaj uvek sebe u Centar Svemira, malo je dosadno
Čitaj malo bolje šta su ljudi napisali, lepo ti je rečeno da se odnosi na one koji su to uradili. Zadovoljstvo je verovatno njihovo, ali ovo je moj grad - i muka je moja
Na žalost, nemamo njihova imena, eda bi im se lično obratili - a povod je zgodan da malo protolkujemo Ko smo i Šta smo, volimo li unapređenja i pozitivne promene, i koliko su nam usta puna Sebe i Naskaotakvih ("narod najstariji" - i na šta sve to liči kada se u praksi pogleda.

Ako će ti biti bar malo lakše - hoćeš li da promenim naslov u :
"Braćo Srbi (osim Kaspera ) - stoko jedna !" ???
dragoljub dragoljub 19:37 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

ili da se malo ljubish - znash li da je to zdravo isto kao i 100 m trchanja?

el mogu ja itako mi doktori stalno prigovaraju što sam neaktivan:))
Unfuckable Unfuckable 20:13 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

el mogu ja itako mi doktori stalno prigovaraju što sam neaktivan:))


dragoljub show-time
: ))))))))))
AlexDunja AlexDunja 20:29 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

el mogu ja itako mi doktori stalno prigovaraju što sam neaktivan:))

moze, big time,
i ne malo.
nemoj da si skroman:)))
devojcice na jugu cekaju:)))
dragoljub dragoljub 21:19 18.06.2008

Re: Odvratno generalizovanje

i ne malo.

zahvaljujem)
Kasper Kasper 09:37 18.06.2008

Vest i tumacenje

Beč -- Austrijska policija uhapsila 73-godišnjaka, koji je priznao da je svoju ćerku držao 24 godine u podrumu, zlostavljao je i s njom ima sedmoro dece.


Austrijanci stoko jedna!


Malo jasnje kakvu si glupost i generalizaciju napisao?
edi-va edi-va 09:46 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Austrijanci stoko jedna!


Braco Austrijanci!

That's the POINT.
Unfuckable Unfuckable 09:48 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Austrijanci stoko jedna!
Malo jasnje kakvu si glupost i generalizaciju napisao?


nije.
Dobro znaš u kakvoj zemlji živimo,
dobro znaš kakvim ulicama hodamo, na šta nam liče zgrade, škole, pijace, gde sve "organizujemo" deponije đubreta.... - ne mogu fuckin' "gradske vlasti" biti baš za sve krive - ima tu nešto malo i do nas samih
dobro znaš šta se dogodi kada reprezentacija samo gol postigne ( a kad pobedi, bolje da ne pričamo), a šta se dešava kada dolazi fuckin' Deda Mraz ili Božić Bata, svejedno (pitam se kako izbegnu svu tu rafalnu paljbu i ipak deci isporuče sledovanje ?)
mi, bre - i za Uskrs petarde bacamo
dobro znaš kako se svako "slavlje" ili "miting" završe
.....a ovde čak ni masovnog okpljanja nije bilo - pa da kažemo - ok, u masi se uvek nađe par budala.
Ne, izgleda da budale uvek nađu svoje mesto za ispoljavanje i brukanje svoje zemlje i svog grada.
Kasper Kasper 09:58 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Mislim da se to desava bilo gde na svetu. Primera radi, Slovenci su uveli jako rigorozne zakone o bezbednosti saobracaja jer su za jedan vikend u mestu velicine osrednje beogradske ulice imali 8 poginulih u saobracajnim nesrecama. Razlog surovo opijanje u dane vikenda. Sada je kazna za takvo ponasanje 1500 E i ljudi dobro razmisle da li ce pijani za volan. Dakle, stvari se resavaju uvodjenjem zakona koji se primenjuju, a ne samo da sluze zbog raznih usaglasavanja sa zakonodavstvom EU. Primitivca koji je polomio opremu treba naci i sankcionisati. Po meni odradio bi gradu svaki cent polomljenog a na konak bi se vracao u CZ. Generalizacija nece zaustaviti kriminal, samo ce forsirati losu sliku o nasem gradu. U ovom gradu zivi mnogo divnih ljudi i nisu zasluzili da se nadju u naslovu. Pa ni sa onim intimiziranjem "braco" .


PS

Ko lupa, rusi i grdi nije moj brat.

Razmisli o tome kad se sledeci put budes odlucivao za naslov, jer naslov odrazava sustinu teksta.

Pozdrav
Unfuckable Unfuckable 10:05 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Razmisli o tome kad se sledeci put budes odlucivao za naslov


naslov je do džadža, ajde bre Kaspere, baš sam zadovoljan naslovom
Alava Alava 10:11 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Razmisli o tome kad se sledeci put budes odlucivao za naslov, jer naslov odrazava sustinu teksta.

A kaži mi Kaspere - koliko si se pozabavio suštinom teksta i problemom koji je tema, a koliko naslovom?
Kasper Kasper 10:18 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

A kaži mi Kaspere - koliko si se pozabavio suštinom teksta i problemom koji je tema, a koliko naslovom?


Kojom sustinom? Da su polomili to svi znamo. Kako se racunar povezuje na internet? Kome treba on to zna. Kako je kod Hrvata? Njihovi huligani nisu devastirali opremu , ali su nedavno napali skup navijaca CZ u jednom selu. Sta sad treba da kazem : Braco Hrvati - stoko jedna? Po meni, autor je pokusao da kroz objavljivanje jedne vesti napravi generalizaciju. Generalizacija je sadrzana u naslovu. Na naslov sam se obrusio. Inace tekst je bez sustine.
Alava Alava 10:36 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Kasper
Kojom sustinom? Da su polomili to svi znamo. Kako se racunar povezuje na internet? Kome treba on to zna. Kako je kod Hrvata? Njihovi huligani nisu devastirali opremu , ali su nedavno napali skup navijaca CZ u jednom selu. Sta sad treba da kazem : Braco Hrvati - stoko jedna? Po meni, autor je pokusao da kroz objavljivanje jedne vesti napravi generalizaciju. Generalizacija je sadrzana u naslovu. Na naslov sam se obrusio. Inace tekst je bez sustine.

Super, onda eto Hrvatima da pišu tekstove sa nekim svojim naslovima... da li će to biti braćo, ćimbenici, ne zanima me.
Ti ako misliš da je u našoj državi sve lepo, uređeno, čisto i mirišljavo u teškoj si zabludi. Svaki pokušaj da se nešto uredi, očisti, sredi bude sasečen u korenu baš kao ovaj slučaj sa internetom. Zato ne možemo baš da se poredimo sa drugim zemljama, naročito ne sa zemljama zapadne Evrope, jer nije isto kada u svakom parku imaš bežični internet, pa jedan bude demoliran, i kada imaš samo jedan i taj neko demolira jer nema pametnija posla ili su ga tako naučili da treba.
A nisu ga učili samo mama i tata, već celo ovo usrano društvo, u kome je očigledno mnogo bitnije izražavati se lepo nego nazvati stvari pravim imenom i baviti se suštinom. Malo si licemeran, Kaspere.
ivana23 ivana23 10:43 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Alava

Zato ne možemo baš da se poredimo sa drugim zemljama, naročito ne sa zemljama zapadne Evrope, jer nije isto kada u svakom parku imaš bežični internet, pa jedan bude demoliran, i kada imaš samo jedan i taj neko demolira jer nema pametnija posla ili su ga tako naučili da treba.A nisu ga učili samo mama i tata, već celo ovo usrano društvo, u kome je očigledno mnogo bitnije izražavati se lepo nego nazvati stvari pravim imenom i baviti se suštinom. Malo si licemeran, Kaspere.


Ovako tehicki izveden bezicni internet (i sta ce usb prikljucci ako je bezicni!?) ne postoji ni u jednom parku u Evropi!!! Po zemljama Zapada se wireless oprema nalazi negde visoko (obicno na krovovima), to je vec gore vise puta objasnjeno...Ovo sa onom skalamerijom u nasem parku je smejurija.
Alava Alava 10:49 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Sve to stoji Ivana, i da je loše tehnički izveden, i da je trebalo da postoji nadzor. Ali da li je to zaista opravdanje za to što je učinjeno? Čisto sumnjam da su vandali prišli toj skalameriji i rekli "Kako je ovo fuš odrađeno, ni nalik onome što smo viđali po Evropi, ajde da ga zato polomimo".
Davie Davie 10:59 18.06.2008

Re: Vest i tumacenje

Ovako tehicki izveden bezicni internet (i sta ce usb prikljucci ako je bezicni!?) ne postoji ni u jednom parku u Evropi!!! Po zemljama Zapada se wireless oprema nalazi negde visoko (obicno na krovovima), to je vec gore vise puta objasnjeno...Ovo sa onom skalamerijom u nasem parku je smejurija.


Ti USB prikljuci su po analogiji sa onim USB prikljuccima u boljoj klasi u avionima, osecaj first class na Stud.Trgu :p

USB valjda zbog onih sa jeftinom ulaznicom u svet notebooka ( starim modelima)...

Ali mislim da je sve ovo bila proracunata marketinska patka Telenora, "isprsili" su se za par stotina $ ukupno, namerno postavili ovakav tip opreme unapred znajuci sta ce se sa njom desiti (i time dobiti nove reklamne poene besplatnim prisustvom po medijima) a pretpostavljam da ce sledeci potez biti postavljanje normalne wireless opreme, ovaj put sa sigurnosnim standardima protivu otimacine... enormno dobar marketinski potez, svaka im dala :p
Alava Alava 09:47 18.06.2008

...

Taj osećaj za društvenu svojinu je nama ostao iz Zlatnog Doba Komunizma. Kako ono beše „Od svakoga koliko može, svakome koliko mu treba“. I onda je naš narod to shvatio kako mu odgovara pa se prvi deo rečenice u praksi realizovao tako da se na posao odlazilo sa novinama u ruci, a drugi deo rečenice tako da se sa posla vraćalo sa rolnom toalet papira, nekoliko rokovnika i hemijskih olovki u torbi. Što bi rekao onaj iz klipa Šuntavilo „Jer tako smo u mogućnosti“.
I tako onda ti stariji ljudi i dan danas praktikuju komunizam na razne načine, počev od trganja cveća iz parkova, preko odvrtanja sijalica iz liftova i ulaza, pa sve do razvaljivanja brava i interfona.
Mladi ljudi, bez ikakve svesti o javnim dobrima, vaspitani na licemerju, duplim standardima i bez ikakvog sistema vrednosti (setite se devojaka „Kosovo za patike“ i izjave da je u državi opšte rasulo ne zato što se demolira njena prestonica, već zato što od hiljadu vandala neko hapsi baš njih dve) ili demoliraju i kradu sve što preti da zaliči na normalnu zemlju, u ovom slučaju nove tehnologije, ili to jednostavno prilagode svojim interesovanjima, pa te iste nove tehnologije koriste kako bi snimali i distribuirali nasilje.
Tu je naravno i taj momenat da ovim društvom koje je u takvom problemu nema ko da se pozabavi, jer šta nas briga što su nam gradovi zagađeni, ulice ispljuvane i pune smeća, što naša deca za uzore imaju polupismene pevačice i ljigave političare, nas zanima već godinama samo i isključivo kako da se dokopamo ministarskih i mesta u upravnim odborima, ko će sa kim u koaliciju, ko je uzeo pare, ko je u sprezi sa kojim tajkunom.
Tek kada ovakvih tema na blogu bude više od tih dnevnopolitičkih naglabanja znaćemo da se krenulo napred. Ili da se bar želi napred.
ivana23 ivana23 09:49 18.06.2008

Nije bio moleban...

12. jun 2008.

Švajcarska policija uhapsila je 20 navijača fudbalske reprezentacije te zemlje, a bila je prinuđena i da ispali više gumenih metaka kako bi zaustavila nerede koji su izbili u Bernu, posle poraza domaće selekcije od Turske na Evropskom prvenstvu. Portparol policije u tom gradu Jorg Mosiman rekao je novinarima da su neredi izbili kod železničke stanice, odmah nakon što je sudija odsvirao kraj utakmice u Bazelu, u kojoj je Švajcarska izgubila od Turske 2-1 golom u sudijskoj nadoknadi vremena i doživela eliminaciju.

Navijači su uhapšeni zbog napada na policiju, uništavanja imovine i krađe, rekao je portparol.

B92

Braco Svajcarci - hvala, da znamo da nema samo medju nama takvih.
Unfuckable Unfuckable 09:55 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

čuvanje imovine
ključna reč
ali, na to se obraća pažnja u zeljama koje nisu eksperimentisale sa socijalizmom, u tome je catch
ovde ljudi imaju slab osećaj za svojinu (osim lične), opštu korist i slične "gluposti".....
kada demoliraju lift, ne kapiraju da taj lift NJIMA treba
kada demoliraju grad, ne kapiraju da SVOJE demoliraju
ivana23 ivana23 10:08 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

Zaista mi nije cilj da se prepirem sa tobom (bas si mi simpa). Medjutim, mislim da si ovde odigrao na prvu loptu, sa previse emocija, sto donekle i razumem.
Ali budi posten sam prema sebi pa razmisli da li je moguce da se isto dogodi u bilo kom gradu u Evropi. Svuda ima besprizornih klinaca, mangupa, narkomana... Previse smo utripovali da smo najgori, najnekulturniji... Hmm. Da li je bas tako? Idi na sajtove (portale) susjeda i pogledaj malo preko plota, imaces svasta da vidis.
Davie Davie 10:11 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

čuvanje imovine
ključna reč
ali, na to se obraća pažnja u zeljama koje nisu eksperimentisale sa socijalizmom, u tome je catch
ovde ljudi imaju slab osećaj za svojinu (osim lične), opštu korist i slične "gluposti".....
kada demoliraju lift, ne kapiraju da taj lift NJIMA treba
kada demoliraju grad, ne kapiraju da SVOJE demoliraju


Unf, u Sloveniji nije recimo tako (a bili su zajedno sa nama u Socijalizmu ), tamo opstinska ili drzavna imovina na ulici ili putevima nije demolirana, pokradena... jednostavno ljudi imaju osecaj da je to zajednicka imovina, da sluzi za opste dobro (bar tako su mi o tome divanili braca Janezi). Zasto smo onda mi tako drugaciji? Nisu u pitanju samo ratovi 90-tih (setite se recimo da li ste gde u Beogradu van centra 80-tih imali ispravnu ijednu telefonsku govornicu), iam tu necega dubljeg...
Unfuckable Unfuckable 10:14 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

naravno da ima, uopšte ne sporim, i ne mislim da je svuda okolo Diznilend, a ovde Pakao
ali, kao što napisah Kasperu gore
svinjarije ovih - Mojih - najteže podnosim i najviše me bole, tako da stoji što se emocija tiče

a, koliko vidim....Okolo bar panduri RADE svoj posao
ovo uopšte ne shvatam kao prepirku, come on miss Jordan
Unfuckable Unfuckable 10:17 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

Unf, u Sloveniji nije recimo tako (a bili su zajedno sa nama u Socijalizmu ), tamo opstinska ili drzavna imovina na ulici ili putevima nije demolirana, pokradena... jednostavno ljudi imaju osecaj da je to zajednicka imovina,


sećamo se dobro, još dok su bili sa nama ....
Sloveniju smo baš zbog toga kapirali kao "neku drugu državu"...sad je jasno i zašto

uvek su se, nekako, razlikovali ...."po boji papira svojih pisama" ...da se pesnički izrazim.... ; ))))))))
ivana23 ivana23 10:27 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

Da, poznajem Sloveniju vrlo dobro, otac mi je bio iz Ljubljane, ali nemojmo idealisati..
Seti se samo Unf Jelicinog bloga o sinu koga su pretukli neki kreteni, pa scena iz bolnice gde lekar jede mandarine, a oni sa sinom kome lipti krv cekaju... Nije ni tamo med i mleko, toliko je puta napisala..
Davie Davie 10:38 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

Da, poznajem Sloveniju vrlo dobro, otac mi je bio iz Ljubljane, ali nemojmo idealisati..
Seti se samo Unf Jelicinog bloga o sinu koga su pretukli neki kreteni, pa scena iz bolnice gde lekar jede mandarine, a oni sa sinom kome lipti krv cekaju... Nije ni tamo med i mleko, toliko je puta napisala..


Ne idealizujemo Sloveniju ali tamo telefonske govornice nisu razbijene, klupe u parkovima rasturene, zardinjere pune pikavaca, smece istreseno pored kontejnera, saobracajni znaci isarani ili polomljeni... (bar ne u Sloveniji koju ja znam). Ne sporim da bi wireless router postavljen "na izvolite" u Tivoliju dobio noge u roku od par veceri ali ipak Janezi nemaju toliku crtu huliganstva kao prosecni Srbi... da li zbog straha od sankcija ili zbog nekih drugih stvari ne bih ulazio.

U sustini ta crta drasticnijeg huiganskog i shanerskog i u zapadnom svetu je dosta primetnija u zadnjih par decenija, pricali su mi stariji stanovnici u UK i USA da su u nekim mirnijim sredinama stanovnici ziveli mnogo opustenije 80-tih, negde cak ni kuce nisu zakljucavali (a setite se i americkih filmova u kojima se automobili ne zakljucavaju) dok je u danasnje vreme sve to iza sedam brava i gomile alarma... stara dobra vremena :(
Brooklyn Brooklyn 10:43 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

Nije ni tamo med i mleko, toliko je puta napisala..

ne znam kako izgleda tamo gde jeste med i mleko i sta to uopste znaci je slovenija svetlosne godine ispred srbije. to kazem na osnovu licnog iskustva jer sam zivela u obe (zdravstvena zastita je takodje bolja u sloveniji. ne tako dobra kao u americi, ali bolja nego u srbiji. ako nista drugo, ne treba da das doktoru 100 evra za uslugu).
margos margos 10:51 18.06.2008

Re: Nije bio moleban...

Beogradu van centra 80-tih imali ispravnu ijednu telefonsku govornicu), iam tu necega dubljeg...

E, evo i kod mene u kraju sad razbijeno staklo na jednoj govornici.
I baš se radujem.
Naime, ovi iz Telekoma, postavili govornicu na mestu gde dvoje ljudi ne može da se mimoiđe, a vrlo je frekventna ulica. Nisam nikada nikog ni videla da tu telefonira - prosto je nemoguće, što od buke, što od prolaznika. Jednostavno, smeta. Pa neko počeo da razbija, a neko dovršio.... i sad nam je lakše da prolazimo.

Pametno postavljena govornica, kao i ova bandera:

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 12:18 18.06.2008

mozda

mi i ne znamo cemu sluzi internet
Alava Alava 15:55 18.06.2008

Re: mozda

Da, možda smo mi glupaci to postavili u parku da se studenti konektuju na svežem vazduhu, a ono u stvari to uopšte i nije predviđeno za to, pa došli neki mladi ljudi, pametni, i lepo odneli na neko mesto gde će zaista služiti svrsi.
Interesantno razmišljanje.
Davie Davie 07:37 19.06.2008

Re: mozda

Da, možda smo mi glupaci to postavili u parku da se studenti konektuju na svežem vazduhu,


Hocete reci da ste vi to postavili? Pozdrav za ekipu iz Telenora :)
Alava Alava 19:46 20.06.2008

Re: mozda

Davie

Hocete reci da ste vi to postavili? Pozdrav za ekipu iz Telenora :)

Ja tek sad videla ovo - nisam ja iz Telenora, kad sam rekla mi, mislila sam na - mi normalni ljudi.
Ti si mi Davie nešto poznat - da ne igraš šah možda?
ivana23 ivana23 18:35 20.06.2008

Dobra deca iz komsiluka

I nasa je omladina najgora...
Odmah se izvinjavam zbog trola, ali nisam mogla da se uzdrzim jer samo vidimo nase lose strane, a isto se desava diljem Evrope (sveta)...

Tinejdžerke šutirale nastavnika dok nije pobegao u drugu učionicu

Nesvakidašnja scena dogodila se u jednoj školi u austrijskoj pokrajini Štajerskoj, u kojoj su četiri 15-godišnje učenice fizički napale nastavnika koji im nije dozvolio da se igraju mobilnim telefonima za vreme časa.

U Višoj školi za privredne poslove u mestu Fonsdorf, četiri učenice su napale nastavnika koji je morao da pobegne i zaključa se u susednu učionicu, odakle je pozvao pomoć. Uzrok za napad bila je jedna sitnica. Četiri učenice su se igrale za vreme nastave mobilnim telefonima, zbgo čega ih je nastavnik opomenuo. Nakon što je jedna od opomenutih bacila plastičnu flašu na nastavnika on je odlučio da joj oduzme telefon, što je dovelo do eskalacije situacije. Sve četiri su potom zajedno nasrnule na nastavnika, kojeg su vređale i udarale nogama, i pokušale su čak da po njemu crtaju. Državno tužilaštvo u Leobenu dobilo je, u vezi ovog slučaja, prijavu, a učenicima preti i isključenje iz škole.


Izvor
ivana23 ivana23 18:41 20.06.2008

Eto...

Otvoren treći Telenorov internet park u Srbiji
Autor: Beta | 20.06.2008 - 16:58
Kompanija Telenor danas je u Novom Sadu otvorila internet park, čiji posetioci mogu besplatno da koriste bežični internet i internet preko USB modema.

Dunavski park u Novom Sadu postao je treći internet park u Srbiji, a predstavnici Telenora kazali su da se nadaju da će taj park funkcionisati bolje nego u Beogradu, gde je oprema polomljena i ukradena u roku od pet dana nakon što je park otvoren.

Bežični internet se ipak može koristiti u parku na Studentskom trgu u Beogradu jer je pojačan signal sa najbližeg predajnika, kazao je agenciji Beta koordinator za medije Telenora Goran Stupar.

Prema njegovim rečima, Internet park u Nišu, koji je otvoren 16. maja, funkcioniše bez problema, oprema nije oštećena, a građani Internet koriste i u večernjim satima.

Telenor je najavio da će i u drugim gradovima Srbije otvoriti Internet parkove, u kojima će građani moći tokom leta besplatno da koriste Internet brzine 1,8 megabita u sekundi.
Telenor je sedmi po veličini mobilni operater u svetu sa 147 miliona korisnika, od čega u Srbiji ima skoro tri miliona.

Izvor

Alava Alava 19:43 20.06.2008

Re: Eto...

Ivana23, moram ovo da ti kažem, ti si jedna od retkih krajnje objektivnih osoba ovde. Ne sećam se kada si i da li si uopšte ikada nastupila u nekoj raspravi bez argumenata, linkova, slika, dokaza.
U tom smislu - respect!

P.S. A što se ti kod Anfaka izvinjavaš kad troluješ? Vidiš da smo ga mi istrolovali onako muški? :))))
ivana23 ivana23 19:55 20.06.2008

Hvala, Alava...

pocrvenela sam...

Alava Alava 20:13 20.06.2008

Evo za tebe

ivana23 ivana23 20:19 20.06.2008

Re: Evo i za tebe

margos margos 21:30 20.06.2008

Re: Eto...

Alava
Ivana23, moram ovo da ti kažem, ti si jedna od retkih krajnje objektivnih osoba ovde. Ne sećam se kada si i da li si uopšte ikada nastupila u nekoj raspravi bez argumenata, linkova, slika, dokaza. U tom smislu - respect!P.S. A što se ti kod Anfaka izvinjavaš kad troluješ? Vidiš da smo ga mi istrolovali onako muški? :))))

Hoću i ja poljubac:))) Potpisujem sve što je Alava rekla + stvarno Ti hvala jer nas vrlo često informišeš o nečemu, što ja drugačije ne bih znala, jer slabo čitam novine i slabo gledam tv. Tvoje vesti su uvek prave!

A posebno mi je drago što Telenor nastavlja sa akcijom po raznim gradovima.
Nekome će na taj način stvarno ulepšati leto. :))))

dragoljub dragoljub 21:50 20.06.2008

Re: Eto...

Nekome će na taj način stvarno ulepšati leto. :))))

misliš vandali će imati pune ruke posla
margos margos 21:55 20.06.2008

Re: Eto...

dragoljub
Nekome će na taj način stvarno ulepšati leto. :))))misliš vandali će imati pune ruke posla

Nw, Dragoljupče, naravno!
Već sam videla nekog ko čatuje s nekim dragim na kraj sveta... šalje aplikacije na neke Univerzitete... šalje seminarske u poslednjem trenutku u povratku s basketa s Kališa.... Ma svašta nešto LEPO sam videla u svojoj mašti. Ovo je izveštaj mog viđenja za BG... a tek Niš... Novi Sad... Zrenjanin.... loodilooo, čoveče, pozitivno...
:))))))))
dragoljub dragoljub 22:05 20.06.2008

Re: Eto...

a tek Niš...

gde li će u niš da ga stave baš me interesuje
Unfuckable Unfuckable 22:19 20.06.2008

Re: Eto...

na Ćele kulu ?
dragoljub dragoljub 22:48 20.06.2008

Re: Eto...

Unfuckable
na Ćele kulu ?

da znaš ionako pokradoše sve glave,debili ,mislim oni što skloniše staklo.
Alava Alava 23:04 20.06.2008

Re: Eto...

Hoću i ja poljubac:)))



Samo za tebe my dear Margos!
Unfuckable Unfuckable 23:39 20.06.2008

Re: Eto...

kao što rekoh - s pažnjom treba pratiti sledeći potez Telenora, pa da procenimo da li je sve ono bio samo jeftin trik
ivana23 ivana23 00:42 21.06.2008

Re: Eto...

Unfuckable
kao što rekoh - s pažnjom treba pratiti sledeći potez Telenora, pa da procenimo da li je sve ono bio samo jeftin trik

Unf, pise ti gore, zar si propustio... cak je i boldovano:

Bežični internet se ipak može koristiti u parku na Studentskom trgu u Beogradu jer je pojačan signal sa najbližeg predajnika, kazao je agenciji Beta koordinator za medije Telenora Goran Stupar.
Unfuckable Unfuckable 01:20 21.06.2008

Re: Eto...

meni to izgleda pozitivno i ok
bitno je da Deca imaju opciju da malo prošaraju Svetom, pa makar i virtualno, pa makar i brendirano
Ipak smo jači od Stokeunama & međunama.... ?
ivana23 ivana23 01:29 21.06.2008

Re: Eto...

Unfuckable
meni to izgleda pozitivno i okbitno je da Deca imaju opciju da malo prošaraju Svetom, pa makar i virtualno, pa makar i brendiranoIpak smo jači od Stokeunama & međunama.... ?

S' tim da deca koja imaju laptop, imaju i lovu za net.
A dodatno nismo dotakli pitanje - ko ce da nosi laptop u park, da mu pridju 2-3 mazgova i maznu mu ga...
Kad otimaju mnogo jeftinije mobitele, ko da nece i ovo..
Unfuckable Unfuckable 02:02 21.06.2008

Re: Eto...

A dodatno nismo dotakli pitanje - ko ce da nosi laptop u park, da mu pridju 2-3 mazgova i maznu mu ga...
Kad otimaju mnogo jeftinije mobitele, ko da nece i ovo..


ma...gde - u Srbijici ???
; ))))
bitno je da postoji klica otpora gluposti, neobrazovanosti, neznanju i džiberaju
jako je bitno, kao i one besplatne novine
ko zna šta će iz te klice ispasti ?
kao što rekoh - moramo jednom početi parkirati "mečku".......
margos margos 02:37 21.06.2008

Re: Eto...

Alava
Hoću i ja poljubac:)))Samo za tebe my dear Margos!

Fala:))))) Uzvraćam!!!

Ma ja se, bre, baš radujem što su opravili.:)))
Koja Koja 23:20 24.06.2008

Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

Sleteh na ovu stranu nenadano...

Izbegavam većinu blogova jer je opšte mesto da se tu sreću grupice istomišljenika, prilično netolerantne prema drugačijem stavu i razmišljanju, da se argumenti ne slušaju i/ili izvrću, a da se komentatori ismevaju; to, naravno, ne važi za sve blogove, ali je obično karakteristika onih koji u sebi imaju crtu nacionalnog ili političkog obeležja (u ma kom smeru da idu).
U jednoj američkoj akademskoj studiji koju sam čitao posebno je istaknuto kako se te male zajednice već uigranim javljanjem, terminologijom i ad hominem obraćanjima vešto "obračunavaju" sa novajlijama, time čvrsto držeći šapu nad "svojom teritorijom". Pritom, navodno, nisu svi nesposobni da uvide kad nisu u pravu; dobar deo, ako ne i većina, tvrdoglavo brani svoje stavove kanališući na taj način svoju pritajenu agresiju, otvarajući sebi ventil za dušu, ili jednostavno praveći potku za mesto gde su "baš oni" ti koji su u pravu (što je lep osćaj).

Nemam ništa nikome da prigovorim ili zamerim, ali verujem da su neki ovde u krivu i da su svesni toga, a da onda svoje stavove za koje možda i nisu bili svesni u samom početku da nisu ispravni - sad brane sasvim svesni da nisu za branjenje, jer je izgleda vrlo teško reći: "Jeste, pogrešio/la sam, evo ispraviću..."

Mnogo je bilo komentara i mnogo mesta na kojima sam hteo da kažem i ja neku... ali nisam. I neću, jer bih napisao roman.

Zato samo par "bitnih sitnica"...

1.1 Vijesti.net - Srednjoškolac u Makarskoj ubo profesora nožem u prsa
1.2 Čekićem ubio suprugu pa sebe izbo nožem
1.3 NAKON ŠIŠANJA ČEKIĆEM UBIO FRIZERKU

...i tako dalje.

Dovoljno je Guglu zadati glagol tipa "ubio, ukrao, oteo, razbio", ili imenicu tipa "pištolj, makaze, škare, ubistvo, silovanje, krađa, otmica, prevara", i videti da pogodaka ima na hiljade. Zatim ukucajte iste te reči na nekom stranom jeziku - recimo engleskom, i dobićete milione ili desetine i stotine miliona pogodaka. Zaključak? Pa valjda je jasno da se krađe i oštećivanja imovine ne dečavaju samo i isključivo u TVOM gradu.

Kasper je u pravu, ali je gotovo usamljen u "borbi" protiv vetrenjača na ovom blogu. Ivana23 je pomogla svojim razložnim i argumentovanim komentarima, ali to kao da nije dovoljno da neki uvide zašto nisu u pravu. Ne biti u pravu nije nikakav užasan greh, već samo privremeno stanje koje kvalitetnom diskusijom i uvažavanjem valjane argumentacije može ili postati bivše stanje, ili tvrdoglavom odbranom pogrešnih stavova (pod pretpostavkom da su pogrešni) iz privremenog postaje trajno stanje. To je baš loš ishod, ako smem da primetim.

Suština koja mislim da je nekima promakla jeste ta da se, zbog niza nesrećnih događaja na balkanskom prostoru u poslednje vreme, u simbiozi sa prethodno dodeljenim kulturološkim, verskim, tradicionalnim i mitološkim ulogama, došlo do toga da neki ljudi o sebi (i svojoj "naciji" imaju stav iskrivljen prema narcisoidnoj veličini, lepoti i/ili zaslužnosti, dok su neki drugi otišli u još jadniju krajnost - samookrivljivanje, samosažaljevanje i, najgore, samonajedanje (da izvinite) ... znate već čime.

Raspored karata je takav da su danas (i poslednjih 10-ak godina) u Srbiji vrlo glasni oni koji neprekidnu lamentiraju i samooptužuju (što je eufemizam za "optužuju i prstom uperuju u građanstvo cele države", te smo tako svedoci svakodnevnih izjava tipa one Dragana Jovanovića u filmu "Profesionalac": "Mi smo krivi! ... Tako nam i treba! ... Mi smo govna!!!"

Evo primera... Neko je spominjao patike, mitinge, one dve ... one dve spodobe, dva beskarakterna lopovčića... Neko reče (može biti i sam autor bloga) kako "kod nas" uvek tako nekako... kod nas se uvek krade... kod nas...
Ali hajde da vidimo je li baš tako.

Sećam se devedesetih... Sve protest do protesta... Rat do rata... Kriza do krize... Rat, hiperinflacija, sve poremećeno, užas, jad, strahote, mrtvi, ranjeni, prognani, raseljeni, pobegli, nestali... Nestašice svega... Nema struje... NATO...

...A onda se setim rpošle godine Nju Orliansa i onih poplava... Ljudi se dave, sede na krovovima kuća i čekaju pomoć, a onda kreće opšta pljačka... Ta pljačka nije bila ograničena na dve devojke ili dvadeset devojaka (niti na paljenje jedne ambasade, kad smo već kod teme), već je stradao svaki izlog i većina nepotopljenih kuća. Došlo je dotle da je poslata federalna policija i da su poslati specijalci, da su na kraju pucali u ljude, jer drugog načina da se preči divljanje (kažu da) nije bilo.

Šta je bilo u Italiji, Francuskoj, Nemačkoj... kad su izbili nemiri oko plata, poreza, univerziteta, olakšica, penzija, stranaca, abortusa? Ili kad se (redovno) u Francuskoj, Nemačkoj i Britaniji sukobljavaju po nacionalnoj osnovi?

Ali da ne idem više u širinu... Poenta je da SVAKA ZEMLjA NA SVETU ima probleme, izgrednike, huligane, kriminalce, neobrazovane, besne, zle, pijane, besprizorne,...

Ne mogu da se složim sa provučenim paralelama oko "eksperimentisanja sa socijalizmom", naročito ne kada oni koji komentarišu to čine zlonamerno ili kada pokazuju fundamentalno neznanje. Npr. deviza teorijskog komunizma (a ne socijalizma) bila je "svako prema mogućnostima, svakome prema potrebama". Tu se nije mislilo "svako neka radi po malo ili koliko ga ne mrzi, a posle svako neka uzima kao da živi u Holivudu". Sam ideal je dobar, izrstan i svaki pošten čovek njemu teži u životu na neki način i na nekom mikroplanu, ali problem nije do tog "socijalizma", već do implementacije kod svakog pojedinca. Uostalom, većina ljudi koji su imali prilike da žive u različitim društvenim, političkim i ekonomskim sistemima (i vremenima) slaže se sa time da je (bez obzira na eventualni odličan materijalni položaj u kapitalističkom društvu) socijalizam u razvijenim zemljama daleko bolje i srećnije rešenje.

Neko je spomenuo zdravstvenu zaštitu u Sloveniji i kako nije "baš tako dobra kao u SAD, ali je ipak odlična". Taj neko očito ne zna mnogo o zdravstvu u SAD, pa mu kao priručno upoznavanje predlažem film "Sicko" Majkla Mura.

Elem, opet povratak na našu priču: nismo mi govna i nije nama "takav mentalitet". Jer, ako ćemo tako, onda bi Nemci bili ubice i genocidni, sa najvećim brojem žrtava svojih nacionalnih fantazija, Hrvati sa svojim Jasenovcem i fašističkom ustaškom državom tog doba bili bi šampioni u mnogo čemu u regionu, Amerikanci sa svojim neprekidnom ratovima u poslednjih 7-8 decenija bili bi najveći teroristi na svetu, Britanci najveće ubice kao kolonijalisti, Francuzi i Španci odmah do njih, Kineze bolje da ne spominjemo, a Britanci bi bili još (kao i Srbi, je l' te) stoka jer su ne mali broj puta rušili i palili na i oko stadiona, sa prečestom crnom hronikom izbodenih i obogaljenih, a ponekad i sa srušenim stadionom.

Kao što reče Kasper: grešite. Najpre Vam generalizacija nije na mestu, a zatim, ne samo da nije na mestu, nego je i uvredljiva.

Ja sam, recimo, dete Beograda, ali nisam Srbin. Međutim i mene Vaš komentar u naslovu vređa, jer je Srbija moja zemlja, a građani Srbije - moji prijatelji. Među tim prijateljima u Srbiji većina su Srbi. I nisu stoka, niti Vam dajem za pravo da ih vređate. (Umesto da ste to uvideli još na početku, Vi i nekolicina istomišljenika i dalje nastavljate tvrdokorno da branite stav, verujem uveliko osećajući da ste pogrešili.)

U tom parku su oštećene neke instalacije... Ali u tom parku se nalazi još i 20 neoštećenih klupa, kutak sa ljuljaškama, klackalicama i toboganom za decu, spomenik-bista, i još ponešto... i to niko nije ruinirao za sve ove godine.

Takođe, opremu je te noći ruinirao jedan obesan izgrednik, najviše 3-4 huligančića, da bi već ujutro u tom parku bilo 50 ljudi koji uredno šetaju sa svojim kućnim ljubimcima, a zatim je kroz park svojim poslom tokom dana prošlo više hiljada ljudi ... i niko možda ni papirić nije bacio mimo kante za otpatke. I Vi sad sebi dajete za pravo da date jedan tako bombastičan i uvredljiv naslov za blog koji, opet neshvatljivo, B92 nije sankcionisao?

Ponavljam, iako nisam Srbin nalazim da je pojavljivanje ovakvog pisanja uvredljivo, nekulturno i sramno, kako za Vas, tako i za sam B92 koji to dozvoljava (a znamo da ima dovoljno dobru moderatorsku strukturu da to spreči).

Vratiću se na onaj deo iz sredine ovog predugog pisma, kada sam rekao da je čudnom raspodelom karata Srbiji dodeljeno verovanje da sve što je srpsko je u suštini krivo, iskrivljeno, sakato, loše, naopako, nikakvo... Nemate pojma koliko grešite i koliko je ta politika em loša, em netačna, em pogubna po sve nas. To je kao umišljeni bolesnik koji sam sebi ponavlja kako je bolestan i koji na taj način psihički zaista oboljeva od svoje uobrazilje.

Zemlja koja je bila zamišljeni raj mnogima i sa Zapada i sa Istoka, deo zemlje koji je možda i najviše verovao u visoke ideale slobode i jednakosti za sve (ne samo unutar SFRJ, već u okviru čitave svetske zajednice), deo zemlje koji se hrabro ali i humano suprotstavljao blokovskoj podeli, ratovima i kolonijalizmu, danas ima najmanje vere u sebe od svih parčića bivše Jugoslavije, i grca pod teretom priča o "našem lošem mentalitetu", o tome kako "i treba ovo da nam se dešava kad/jer smo takvi", itd.

Nekoliko izgrednika koji su slomili ili pokrali deo opreme nije ništa gori od ili značajniji od neke druge grupe momaka koja je u isto vreme krala automobil na ulicama Los Anđelesa, San Franciska, Johanesburga, Ro de Žaneira, pod pretnjom oružjem obijala trafiku, banku, restoran, kladionicu, ili kidnapovala ljude u Italiji, Francuskoj, Kini, Rusiji, SAD, Zemunu, Novom Beogradu, Voždovcu... To se naprosto zove kriminalom, a društvo ima propisane mehanizme kako se sa time obračunava.

Uostalom, evo da Vas pitam nešto, pošto ste se Vi najviše zgražavali (zajedno sa još par "kolega": da li Vi koristite legalan (registrovan) operativni sistem Windows, da li ste svih prethodnih godina koristili legalan OS Windows, da li legalno koristite i da li ste legalno koristili programske pakete za koje je potrebno platiti novčanu nadoknadu (npr. MS Office)? Da li ste uvek gledali regularne verzije filmova (bilo u bioskopu, bilo kod kuće)? Jer ako niste i sami skroz čisti, onda nemojte drugima držati lekcije jer Vam mogu lako pokazati da niste u pravu (a da pritom uopšte ne potegnu argument ad hominem).

A ako je Vaš odgovor da Vi koristite piratske verzije operativnog sistema (i to već 15-20 godina), kao i piratske verzije većine programa, da gledate DivX piratske filmove i nosite piratske Adidas ili Puma čarape, piratske D&G ili Lacosta majice, piratski Levi's 501, koristite možda i piratski mobilni (skinut sa neke mreže - to dobro znate ali "niste hteli da ulazite u detalje", onda...
...prvo: nemojte da se čudite kad neko drugi radi neke druge a isto tako nezakonite stvari;
...drugo: sebe slobodno svrstajte u koju god životinjsku podvrstu želite, ali opet nemojte se kao takav niti bratimiti sa drugima, niti sebi dozvolite da druge nazivate pogrdnim imenima. Nazvati Srbe stokom jednako je uvredljivo kao i nazvati Hrvate stokom, Nemce stokom, Amerikance stokom, B92 stokom, Verana Matića stokom, itd. Razlike - kao što se jasno vidi - nema, a nadam se da ćete to uvideti i Vi sami, a ako ne Vi onda barem moderatori bloga B92.
Kao što se ne sme pogrdno i uvredljivo pisati o Jevrejima, Romima, Amerikancima, Nemcima ili Hrvatima, tako se ne sme pogrdno i uvredljivo pisati i o Srbima, većinskom stanovništvu zemlje u kojoj živite i pišete. Ne pljujte tanjir iz koga jedete, kaže poslovica. Pišite objektivno i razumno, manite se bombastičnog i uvredljivog preterivanja.

Srdačan pozdrav, uz nadu da će mnogi ovo pisanje razumeti kao podsticaj da se ide nabolje, a ne unazad.

Unfuckable Unfuckable 23:59 24.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

lepo i iscrpno, zahvaljujem na pažnji i posvećenom vremenu

Inicijalni tekst za blog (izvori navedeni)
je iz vesti b92 i sa "Tehnopolisa" gde je objavljen pod naslovom "Nije žvaka za seljaka". Jedino što sam ja napisao je rečenica "a kako je u komšiluku?"
Mislim da sam nekoliko puta striktno naveo da svinjarije i vandalizam ne podnosim, a svinjarije i vandalizam Svojih - nikako ne podnosim. Minimizujući celu stvar - ne pomažem nikome. Upirući prstom u Okruženje - ne smanjujem problem Ovde.
Ne slažem se sa stavom "pa i drugi to rade".....znate, i drugi ljudi u mom Gradu gledaju Grand show, pa meni na pamet ne pada.
Svakako ne spadam u One kojima je mrsko sve što je srpsko. Da ste malo duže na blogu, ili da ga malo pažljivije pratite, znali bi to. Takođe bi znali da, eventualne probleme na koje naiđem, rešavam sam - a ne u čoporu.

Sam naslov posta je, inače - citat.
A vi otkrijte - čiji

Srdačan pozdrav
Koja Koja 02:09 25.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.
lepo i iscrpno, zahvaljujem na pažnji i posvećenom vremenu


Bilo mi je zadovoljstvo, premda je ispalo duže nego što sam očekivao. Nadam se da je i Vama prijalo.


Inicijalni tekst za blog (izvori navedeni)
je iz vesti b92 i sa "Tehnopolisa" gde je objavljen pod naslovom "Nije žvaka za seljaka". Jedino što sam ja napisao je rečenica "a kako je u komšiluku?"


Da se razumemo: sad malo razvodnjavate temu; niko nije imao primedbi na tekst, tj. informaciju da je Telenor postavio opremu u park i da je neko tu opremu oštetio ili ukrao - o tome se ne sporimo, pa nema potrebe da o tome pričate kao da je tu bio problem.


Mislim da sam nekoliko puta striktno naveo da svinjarije i vandalizam ne podnosim, a svinjarije i vandalizam Svojih - nikako ne podnosim. Minimizujući celu stvar - ne pomažem nikome. Upirući prstom u Okruženje - ne smanjujem problem Ovde.


Ni ovo nema nikakve veze sa temom o kojoj je nas nekoliko govorilo: NASLOV JE UVREDLjIV. Šta još mogu da kažem a da opet ne bude da se kobajagi nismo razumeli?

Svinjarije i vandalizam, lopovluk i kriminal, ono ili ono... to niko normalan ne podnosi, ali TO NIJE TEMA.
Tema nekolicine komentara je da je naslov nekorektan i uvredljiv. Sve drugo je jasno kao dan.


Ne slažem se sa stavom "pa i drugi to rade".....znate, i drugi ljudi u mom Gradu gledaju Grand show, pa meni na pamet ne pada.


Taj stav niko nije iznosio niti branio, ali i da jeste - i to nije tema kritike koju sam uputio; kritika je bila prvenstveno na uvredljiv i podrugljiv naslov koji se ruga stanovništvu jedne zemlje, i to baš ove u kojoj pišemo. To je uvredljivo i ružno.

Dalje, moj komentar - i ne samo moj - bio je odgovor na Vaše i komentare još nekih autora, gde se direktno ili između redova govori kako su loši postupci i navike fenomen po kojem se samo naše društvo prepoznaje; maltene je to nekakav genetski pečat naše sredine, kojeg se prosto fizički nije moguće osloboditi. Trava je zelenija preko ograde, a kod nas sve smrdi... Komentari tog tipa su postali tako karakteristični za generaciju novih "sajber-pisaca", kao i za kvazi-intelektualnu elitu (koja, doduše, jednim dobrim delom radi u NVO i stranim agencijama za ispitivanje tržišta, marketinškim, ili medijskim kompanijama, pa je razumljivo odakle vetar duva). Postalo je popularno neprekidno ispirati mozak mladima kako u Srbiji ništa ne valja, ali zato kad pređete granicu ... med i mleko!

Vandali su vandali, a stav "pa i drugi to rade" niko nije koristio kao opravdanje ili zataškavanje, već kao argument da se takve stvari dešavaju uvek i svuda i da to spada u onih X procenata devijantnog ponašanja koje svako društvo danas ima, što znači da to nije razlog da se odmah jadikuje i pljuje po svome; mi taj procenat imamo u mnogo manjoj meri nego većina zapadnih i razvijenih društava, ako baš insistirate na detaljima. Dakle, argument "nismo samo mi" nije opravdanje za nas, već komentar da od muve ne pravite slona: ako je neko slomio ili ukrao neku kutiju, to ne znači automatski da...
- mi ne želimo "u Evropu",
- za bolje nismo,
- nam nije potreban internet,
- bismo gađali i satelite, samo da možemo da dobacimo (kamenom),
- da smo najgori,
- da su Hrvati bolji jer kod njih radi park u Rijeci i gde već... pa samim tim Hrvati nisu stoka, ali Srbi jesu?
- itd.

I drugi ljudi u mom gradu rade loše stvari, pa ja ne nazivam sve u mojoj državi stokom!


Svakako ne spadam u One kojima je mrsko sve što je srpsko. Da ste malo duže na blogu, ili da ga malo pažljivije pratite, znali bi to. Takođe bi znali da, eventualne probleme na koje naiđem, rešavam sam - a ne u čoporu.


Nikakav problem i sve Vam verujem. Ipak, vidim svojim očima naslov koji ste napisali i kažem Vam da nije na mestu. Umesto daljeg ubeđivanja predlažem da ga promenite kako ne bi bio i dalje uvredljiv.


Sam naslov posta je, inače - citat.
A vi otkrijte - čiji


Guglao sam i našao. I nije Vam neki izvor...

Svejedno, čiji god da je - glup je i ružan isto koliko i svaka besmislena uvreda.

To je kao da napišete da su Hrvati stoka i koljači, a onda dodate da ste to napisali zato što je tamo neki Stipe šutnuo košiju Milovana u cevanicu... Zbog jednog vandala (ili njih dvoje-troje) Vi ste sebi dali za pravo da postavite nepristojan, nevaspitan i na nacionalnoj osnovi uvredljiv natpis, a sada se pravdate da to nije Vaša ideja već je to (samo) citat nekog drugog genija.
Takvo vređanje je čak i zakonski kažnjivo, spada u istu kategoriju jezika mržnje i raspirivanja nacionalne netrpeljivosti kao da ste, recimo, napisali da su Makedonci niža rasa, Romi lopovi, a Hrvati ubice. Ironija je u tome da se građani Srbije uporno ubeđuju da su za nešto posebno krivi i da je zato sasvim normalno da se o njima loše govori i piše, tj. da se njihova elementarna građanska i nacionalna prava i osećanja gaze, pljuju i sasvim zanemaruju. Jasno je da o Hrvatima na blogu B92 ne smete da pišete da su stoka, ali se nekako podrazumeva da je o Srbima to normalno da pišete, tj. "citirate". (Da li je?)
Alal Vam citat!

Srdačan pozdrav


Srdačan otpozdrav, ali Vas molim da preispitate svoj stav po ovoj temi.
Eto možda teme za naredni blog: "Da li vam je, poštovani čitaoci, normalno da o Srbiji pišete, gledate i govorite loše, kao da su Srbi najgori narod na svetu"?
Unfuckable Unfuckable 07:37 25.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

hvala još jednom
na "alal vam citat" stvarno nemam odgovor.
naslov neće biti promenjen.
kao što ne brišem ili banujem - tako ne menjam naslove - kakvi su - takvi su : moji su.
Blog b92 je šaroliko mesto, moderacija veoma ažurna, a ukusi različiti. Svako ima neke "svoje" naočare za čitanje tekstova što se vidi po vašim komentarima.
Mislim da bi svako dalje objašnjavanje značilo - ponavljanje
Pozdrav
florian florian 14:37 25.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

I nije Vam neki izvor...

Svejedno, čiji god da je - glup je i ružan isto koliko i svaka besmislena uvreda.

Vi ste sebi dali za pravo da postavite nepristojan, nevaspitan i na nacionalnoj osnovi uvredljiv natpis, a sada se pravdate da to nije Vaša ideja već je to (samo) citat nekog drugog genija.


Od izvora dva putića(parafraza Lepa Lukić)

Evo prvi putić za razmišljanje

O drugom geniju čiji je citat glup i ružan

sa malo više stila
cit

Među vašim političarima koje sam poznavao bilo je onih koji su bili nesebični patrioti... Oni zaslužuju da budu zabeleženi kao veliki državnici. Najbolji primer je XXXXX, za koga rado priznajem da je mnogo zadužio vašu zemlju... No on je to činio jer su se njegovi sopstveni interesi slagali sa interesima zemlje. Da su oni bili suprotni, on bi svoju visoku inteligenciju - koja se velikim delom sastojala iz lukavosti i spontane intuicije - koristio protiv vas.

Pogledajte, taj sin običnih i siromašnih seljaka ostavlja za sobom bogatstvo koje je sigurno jedno od najvećih u zemlji. Međutim, čovek koji se posvećuje isključivo javnim poslovima, a XXXXX je celog života bio samo političar, i koji gleda samo opšte interese, na može da se obogati. naprotiv, on čak mora da žrtvuje i ono što već poseduje. Boriti se za jednu ideju, jedan ideal - to košta. Ja to znam iz sopstvenog iskustva. Vaša me je odbrana stajala svega onoga što sam imao - imetka, položaja, budućnosti...

Još nešto, zaista velikom čoveku zgadilo bi se društvo pokvarenjaka. A XXXXX okolina? Sve su to ljudi osrednjeg duha, ali pokvareni. Profiteri i aferaši, kojima je dozvolio da se obogaćuju, pod uslovom da služe njegovim ciljevima.
Koja Koja 17:35 25.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

I nije Vam neki izvor...

Svejedno, čiji god da je - glup je i ružan isto koliko i svaka besmislena uvreda.

Vi ste sebi dali za pravo da postavite nepristojan, nevaspitan i na nacionalnoj osnovi uvredljiv natpis, a sada se pravdate da to nije Vaša ideja već je to (samo) citat nekog drugog genija.


Od izvora dva putića(parafraza Lepa Lukić)

Evo prvi putić za razmišljanje

O drugom geniju čiji je citat glup i ružan

sa malo više stila
cit


Kao što rekoh: našao sam običnim guglanjem i utvrdio koja dva genija su zaslužna za to da se danas krijemo iza toga kako nismo mi rekli da su Srbi stoka, nego je to rekao neko drugi (pa nam se onda valjda oprašta).

Ako je ovo iznad što je napisano bila aluzija na to kako ne znam ko je citiran - pogrešili ste i to sam već objasnio. Doduše, obzirom na stil, težinu i kontekst, pre bi se reklo da je citiran onaj "genije" novijeg datuma.
Ko razume - razume...

Još nešto: zaista velikom čoveku zgadilo bi se društvo pokvarenjaka. A Pašićeva okolina? Sve su to ljudi osrednjeg duha, ali pokvareni. Profiteri i aferaši, kojima je dozvolio da se obogaćuju, pod uslovom da služe njegovim ciljevima. Pašić je bio neverovatno slab prema svom nedostojnom sinu. Za vreme rata vrhunski državnik kakav je bio Pašić, poznavajući pokvarenost svog potomka, koji je zabušavao izgovarajući se da je bolestan, iako to nije bio - trebalo je da tom sinu kaže: ‘Tvoje je mesto među onima koji svojim grudima brane zemlju koja mi je poverila da se staram o njenom dobru. Kažeš da si bio bolestan? Čak i kad bi bio na samrti trebalo bi da si među braniocima svoje zemlje. Idi i izvrši svoju dužnost! Ako to ne učiniš, više ne želim da te vidim!’ Umesto da mu to kaže, Pašić je svom sinu dopustio da lumpuje po Parizu i da na Krfu svojom limuzinom pregazi srpske junake koji su jedva uspeli da se spasu iz smrtonosnih albanskih planina.


I šta, možda i zbog ovog (da li oca, da li sina koji je limuzinom gazio žive ljude) treba da kažemo da su Srbi - stoka?

Ili zbog onog oca i sina iz devedesetih?

Ali, možda su i neki drugi - malo mnogo veći i brojniji od nas - stoka: pogledajte im tatu i sina, a obojica predsednici (i naftni magnati)!

Avaj, ipak je slatko samo Srbe nazivati stokom.

Uzgred, kako se zove Srbin koji pljuje po svom narodu i celog ga naziva stokom, a povod mu je jedan vandalski čin nepoznatog igrednika (jedan od sto miliona koji su se širom sveta desili toga istog dana)? Da li i on time spada u istu kategoriju, ili ima neka potkategorija? Ili postoji disjunktni skup u kojem se nalazi? I gde su roditelji svih koji se osećaju stokom?

Itd.

kao što ne brišem ili banujem - tako ne menjam naslove - kakvi su - takvi su : moji su.
Blog b92 je šaroliko mesto, moderacija veoma ažurna, a ukusi različiti. Svako ima neke "svoje" naočare za čitanje tekstova što se vidi po vašim komentarima.


Ne radi se o "principu" da se ne banuje ili ne briše, to sa ovime nema ama baš nikakve veze i Vi namerno skrećete temu.

Menjati uvredljiv naslov koji ste sami postavili je jedno - i to je stvar dobrog ukusa i morala, a brisati tuđa pisanja ili zabranjivati drugima da izraze svoje (uljudno) mišljenje je nešto sasvim drugo. To su dve različite stvari.

Moje naočare za čitanje su slične Vašima (možda čak i revolucionarnije), ali se zato i mnogo više ograničavam da ne napravim namernu grešku. Lopovu reći da je lopov ili potrčati za njim je jedno, ali zbog lopova svim ostalim ljudima reći da su lopovi (ili stoka) je već debela greška i prelazak granice u zonu kada niste u pravu.

Mislim da bi svako dalje objašnjavanje značilo - ponavljanje


Tu se potpuno slažem i ni ja nemam više šta da dodam. Mislim da grešite kada citirajući bilo koga jednu veliku skupinu ljudi nazivate pogrdnim imenom. Ljudi u Srbiji su prošli kroz teška vremena i stoka su u otprilike istoj onoj meri ili istom onom procentu u kom je stoka i svaka druga skupina ljudi na svetu. Pritom su građani Srbije u znatnoj meri iznad tog svetskog proseka kada se radi o slobodarskom duhu i želji da se i drugima pomogne da budu slobodni. Bar smo tako mi kao generacija vaspitavani.
Možda smo stoka jer danas ne izlazimo ispred američke ambasade da protestujemo ne zarad Srbije, već zarad slobode napaćenih, porobljenih, okupiranih ili blokiranih, kao što su stanovnici Kube, Iraka, Avganistana, Koreje, i mnogih drugih potlačenih zemalja sveta. Možda smo stoka jer sad umemo samo (kao stoka) da ćutimo i saginjemo glavu?

Srdačno...
florian florian 21:03 25.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

Taman pomislim da smo se razumeli

I šta, možda i zbog ovog (da li oca, da li sina koji je limuzinom gazio žive ljude) treba da kažemo da su Srbi - stoka?
Ili zbog onog oca i sina iz devedesetih?

kad ono
Ljudi u Srbiji su prošli kroz teška vremena i stoka su u otprilike istoj onoj meri ili istom onom procentu u kom je stoka i svaka druga skupina ljudi na svetu. Pritom su građani Srbije u znatnoj meri iznad tog svetskog proseka kada se radi o slobodarskom duhu i želji da se i drugima pomogne da budu slobodni. Bar smo tako mi kao generacija vaspitavani.

E to ne shvatam
Vremenski period je oko devedesetakak godina(ako proširimo od devedesetih do danas).
Dijagnoza Arčibalda Rajsa o Pašićevoj vlasti može se u potpnosti preslikati na današnje stanje.
I ova vlast ponižava narod(mada bi bolje bilo reći podanike) maltene na isti način. I na sve to ti kažeš
Ljudi u Srbiji su prošli kroz teška vremena

Na šta odoše tih devedeset godina u Srbiji? Drugi narodi su malo i napredovali u međuvremenu, ne svi, ne svi u istoj meri ali ipak izgleda većina više nego naš narod.U tom delu smo izgleda ispod nekog svetskog proseka. Sramota je da se to javno kaže?Ili je dovoljna kompenzacija
Pritom su građani Srbije u znatnoj meri iznad tog svetskog proseka kada se radi o slobodarskom duhu i želji da se i drugima pomogne da budu slobodni. Bar smo tako mi kao generacija vaspitavani.

Gde se taj slobodarski duh manifestuje.Kako mi to drugima pomažemo da budu slobodni kad na demokratskim izborima devedeset godina u kontinuitetu biramo neslobodu i vođe koje će ,ne samo vređati zdrav razum , već i nas lično svojim prezirom i nipodaštavanjem ( volim i ja vas, imaće sa mnom posla.. i ) .

I na kraju da se vratimo na početak. Lepo kažeš
Ali da ne idem više u širinu... Poenta je da SVAKA ZEMLjA NA SVETU ima probleme, izgrednike, huligane, kriminalce, neobrazovane, besne, zle, pijane, besprizorne,...

Razlika je u tome što je ova zemlja takve do nedavno kroristila za zakuvavanje ratova, a sad ih koristi već po potrebi i u skladu sa potrebama, pa sam malo osetljiviji. Tu bi odmah najverovatnije došli do neslaganja glede slobodarskih tradicija i njihovih promotera
izgrednike, huligane, kriminalce, neobrazovane, besne, zle, pijane, besprizorne,...
kao i njihovog ugleda u osiromašenom, zaglupljenom i ojađenom , besnom narodu.
Stvari se ipak moraju jednom nazvati pravim imenom, koliko god to bilo bolno

I na kraju pesma ,Oranje Kraljevića Marka je deo naše tradicije.

PS a od izvora je bilo dva putića, od Pašića još
margos margos 00:09 26.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

Kojo, vidim da sa vama nema polemike oko toga je li je naslov uvredljiv ili nije. Među ostalim komentarima, ima onih koji smatraju da jeste i onih koji smatraju da nije. I ja, gledano iz jednog ugla (poznati istorijski citat, autor bloga i njegovi dosad izneti stavovi, njegovo pripadništvo narodu srpskom) smatram da nije.

Da sam ja pisala, a nisam, ja ga nikada, ni pod navodnicima, ni kao deo priče ne bih navela. Ali nisam osetljiva na to što ga je Unf stavio. To je njegovo pravo i njegov izbor.
Tako bar ja mislim.

Iako vam je opširan komentar, sa zadovoljstvom sam ga pročitala i vrlo ste ga razložno i obazrivo sročili.Lepo ste objasnili razliku između primene socijalizma i njegove ideološke osnove... opisali deo (i mog) lepog života pod socijalizmom i u potpunosti se slažem sa vama da je ružno o svojima govoriti ružno. Posebno što ni jedno od kriminalnih dela nije naš izum, niti naša posebnost.

Priča, koja je moj ideal, teško dohvatljiv, je priča o Gandiju, možda i izmišljena.
Priča kaže, kada je kod njega došla žena sa sedmogodišnjim detetom koje je bolovalo od dijabetesa i molila ga da detetu kaže da ne sme više da jede šećer. Gandi joj reče da dođu za sedam dana.
Posle sedam dana, dolazi ponovo žena sa sinom i staje ispred Gandija. On se uozbilji, okrene prema detetu i kaže:
''Nemoj da jedeš šećer.''
Žena ga zbunjeno pogleda, pa zamuckujući kaže:
''Pa dobro, zašto mu to nisi rekao prošle nedelje???''
''Nisam mogao.... tada sam i ja jeo šećer.'' - odgovori Gandi.

Podsetili ste me na nju....

PS Pravilo je da smo na blogu svi na 'ti', ali ste toliko bili oštri i daleki, da prosto moram da persiram.
Unfuckable Unfuckable 05:45 26.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

Uzgred, kako se zove Srbin koji pljuje po svom narodu i celog ga naziva stokom, a povod mu je jedan vandalski čin nepoznatog igrednika (jedan od sto miliona koji su se širom sveta desili toga istog dana)?



Jedva čekam da čujem kako se zove (naziva, verovatno) takav Srbin. Nisam razmišljao o tome, te molim da me se prosvetli.

Menjati uvredljiv naslov koji ste sami postavili je jedno - i to je stvar dobrog ukusa i morala,

Kojo, blog je odraz Mog ličnog stava prema stvarima s kojima se susrećem.
Ako Vam se moji tekstovi, naslovi, komentari, stil ukus ili moral ne dopadaju, ima drugih blogova koji će Vam sigurno biti prihvatljiviji, dakle : niko Vas ne prisiljava da ovo čitate.
Samo Uredništvo bloga, ili Moderacija mogu uticati na mene da promenim naslov nekog svog bloga, zato što je Blog, ipak - njihov.
Poprilično ljudi je komentarisalo ovaj tekst, velika većina njih jesu Srbi, kao i ja - ali, zanimljivo, velika većina njih se, takođe, nije našla pogođenim. Stvar "čitanja" - da ponovim.
To što smo prošli kroz teška vremena - što zbog "čitanja" naših dela i stavova od strane Belosvetskih moćnika, što zbog sopstvene gluposti i autizma - ne opravdava nas da gluposti i pizdarije nastavimo da radimo. Naprotiv : moj stav je da Srbija nema pravo na gluposti još jako dugo vremena, jer je normu ispunila za sledećih 50 godina.
Poenta cele priče je da je veoma lako biti destruktivan, a daleko više energije i truda treba za nešto konstruktivno. Gde smo tu mi - kao narod, u poslednjih 20 godina - verovano znate bolje nego ja. Ali - da ne ulazimo u dalju priču, jer je tema preširoka, i - koliko vidim - vodi negde ka Kosovu.... ili bar ka američkoj ambasadi - što vešto pokušavate da ubacite u celu priču.
Kada se svinjarija napravi - skloniji sam da uzroke tražim u Našem, nego u Tuđem dvorištu.
Ili će ispasti da je za vandalizam američke omladine - za koju me, uzgred - zabole - kriva srpska vlada ?
Kao što rekoh, možda je trebalo pažljivije da pratite i ostala moja pojavljivanja na ovom blogu - tako bi ste shvatili da sam ekstremno netolerantan prema Kvazi - Patriotama (takozvanim Gibaničarima ili Dobrovoljnim Davaocima Tuđe Krvi) koji tretiraju svoj narod kao mentalno retardirano Dete Palog Borca kojem se ništa ne sme prigovoriti zato što je imalo teško detinjstvo
Kuba, Irak, Libija, Koreja mi se ne čine kao previše dobro društvo za moju zemlju.
Zato i pišem ovakve tekstove.
I stavljam ovakve naslove.
florian florian 10:13 27.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

margos margos 15:24 27.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

florian

Cvetko, opet samo krstić... ništa se ne vidi...
florian florian 23:20 29.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

Evo Margos onda ovako
Da je Marko Kraljević „svetska pojava“ posvedočila je zatim profesorka francuskog u penziji Biljana Janevska. Ona je „Oranje Kraljevića Marka“ prvo recitovala na srpskom, a potom i na francuskom. Slušajući „Oranje“ neki su primeti i da su Srbi prvi na svetu znali za Internet, jer u toj pesmi majka Jevrosima kaže „sine Marko ostavi se četovanja“, što je pozdravljeno aplauzima i odobravanjem.

link
margos margos 10:21 30.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

florian
Evo Margos onda ovako
link

Zar je postojala u to? U nebeski narod?
Inače, ja sam najviše volela stihove:
'More Marko, ne ori drumova.
More Turci, ne gaz'te oranja.''
Kao dete, zamišljala sam Marka koji moju ulicu, jednu od lepših u Bg-u, iz dosade, preorava, sa sve asfaltom i parkiranim automobilima... :)))
margos margos 13:02 30.06.2008

Re: Pišite objektivno, a ne uvredljivo.

izostavila sam reč SUMNJA...
Zar je postojala sumnja u to?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana