Tužna priča o Srbiji

Marko Jevtic RSS / 18.06.2008. u 09:59

Priznajem, kasnim sa blogom. Priznajem ne citam, svakako ne redovno, dnevne novine Press. Priznajem, mislio sam da su oni potpuno DSS glasilo. Priznajem, bio sam ubedjen da ce ostati dosledni tome cak i ako neka druga stranka bude blizu vlasti, verovao sam da ce u tome prednjaciti zamenik glavnog urednika tih novina.

Dragan J. Vučićević, jelte.

Sad, nema mi druge nego da priznam da sam pogrešio, da sam bio u zabludi. Sad, ne može ni da da mi ne bude žao. Malo mi je samo ljigavo, onako ljudski.

Ne može, a da me sve ne podseti na scenu iz Balkanskog spijuna:

Jeo sam govna, bas ti recima bez moljenja, jeo sam govna radio sam to i to jer sam bio slep pored ociju…

Eto, kao nekad Staljina, pomenuti urednik je slepo obozavao Kostunicu. I ne bi to bio toliki problem da se to nije videlo u uredjivackoj politici te novine. Nema ni veze, pokajao se covek, samo da li je to, onako, ljudski iskreno?:)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tužna priča o Vojislavu
utorak, 10 jun 2008 20:09 press

Piše: Dragan J. Vučićević

Priznajem, voleo sam ga. Priznajem, glasao sam za njega. Priznajem, mislio sam da je on najmudriji političar u Srbiji. Priznajem, bio sam ubeđen da će upravo on voditi ovu državu još jedno deset godina, verovao sam da će upravo on uspeti da izmiri Srbiju samu sa sobom i da je onda, na kraju svoje karijere, uvede u Evropu.

Vojislav Koštunica, jelte.

Sad, nema mi druge nego da priznam da sam pogrešio, da sam bio u zabludi. Sad, ne može, a da mi ne bude žao. Onako ljudski.

Ne može, a da mi ne bude žao Koštunice kada vidim kako ga svi ostavljaju, kako mu okreću leđa i kako ga iza leđa ogovaraju oni koji bi bez njega bili niko i ništa... Ljudski, dakle, žao mi je Voje.

Profesionalno, politički, hladno racionalno gledano, nije. Ni najmanje! Jer Koštunica danas samo trpi posledice svoje fatalne, političke greške. Sam pao, sam se i ubio. Raspisao je izbore kad su mu najmanje odgovarali. Raspisao je izbore iako je, i bez njih, sa radikalima imao ubedljivu većinu da napravi novu vladu. A onda je, u kampanji, sve vreme bezuspešno pokušavao da ubedi Srbe da podrže jednu nerealnu i u osnovi nenormalnu opciju sukoba sa celim svetom.

Dok su „tadićevci” pred Srbe prosipali slatke priče o boljem životu, većim platama, Evropi, pasošima bez viza, on je „prodavao” kosovski mit, čojstvo i junaštvo. On je jednima nudio svetolazarevski zavet, a na druge bacao kletvu. Nije imao šanse. Nije na vreme shvatio da Srbi danas nisu oni Srbi kojima je rat uvek bio miliji od pakta.

Koštunica, zbog svega toga, danas pred sobom ima tri puta. Jedan vodi u političku penziju, drugi u minornu opoziciju i treći, kroz novi savez sa Tadićem, garantuje, kakav-takav, opstanak na vlasti. Međutim, Koštunica sada, ostavljen od svih osim od Nikite, zapravo ima samo jedan častan izlaz, samo jedan put koji mu garantuje da će u srpskoj istoriji ostati upamćen kao pošten i dosledan političar. Taj put, razumemo se, podrazumeva da se časno povuče sa političke pozornice i prepusti Srbe njihovoj sudbini. Taj put podrazumeva i da DSS prepusti mlađima, onima koji bolje razumeju bespuća Novog svetskog poretka.

Atačmenti



Komentari (73)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vračarac Vračarac 10:07 18.06.2008

Vučićević

je veoma dobar novinar. Njegovi tekstovi su uglavnom odlični i prilično duhoviti a njegova predviđanja vrlo često ispadnu tačna. Stvari naziva pravim imenima i to veoma cenim. Lepo je lako čitati ga. Doduše, mogao bi da malo više pažnje obrati na rečnik koji koristi.
mariopan mariopan 12:01 18.06.2008

Re: Vučićević

Vračarac
je veoma dobar novinar. Njegovi tekstovi su uglavnom odlični i prilično duhoviti a njegova predviđanja vrlo često ispadnu tačna. Stvari naziva pravim imenima i to veoma cenim. Lepo je lako čitati ga. Doduše, mogao bi da malo više pažnje obrati na rečnik koji koristi.

Slazem se.
Zen Master Zen Master 12:45 18.06.2008

Re: Vučićević

mariopan
Vračarac
je veoma dobar novinar. Njegovi tekstovi su uglavnom odlični i prilično duhoviti a njegova predviđanja vrlo često ispadnu tačna. Stvari naziva pravim imenima i to veoma cenim. Lepo je lako čitati ga. Doduše, mogao bi da malo više pažnje obrati na rečnik koji koristi.
Slazem se.


Mislim da je poslednja rečenica upravo srž onoga što će ga uvek odvajati od pojma ozbiljnog novinara. Ukoliko ste ga gledali u TV nastupima videćete da mu je vokabular na istom onom nivou kakvi su mu i tekstovi. Takav pljuvački rečnik mora biti sankcionisan nezavisno da li je to ministar Selja Velja, bilo koji novinar ili mi koji pišemo na ovom blogu...
Svojevremeno dok sam bio u Nemačkoj sam se čudio zašto niko nikada ne prelazi pešački na crveno svetlo iako je ulica od tri i po metra širine a kola nema nigde na vidiku. Odgovorili su mi da je to zbog toga da deci ne daju loš primer !?
Ko razume shvatiće...

Vračarac Vračarac 12:52 18.06.2008

Re: Vučićević

Takav pljuvački rečnik mora biti sankcionisan nezavisno da li je to ministar Selja Velja, bilo koji novinar ili mi koji pišemo na ovom blogu...

U teoriji je tako ali praksa nas uči da su neki ljudi (i na blogu i u medijima i u politici) jednakiji od ostalih
Zen Master Zen Master 13:02 18.06.2008

Re: Vučićević

Vračarac
Takav pljuvački rečnik mora biti sankcionisan nezavisno da li je to ministar Selja Velja, bilo koji novinar ili mi koji pišemo na ovom blogu...
U teoriji je tako ali praksa nas uči da su neki ljudi (i na blogu i u medijima i u politici) jednakiji od ostalih


Nažalost je upravo tako !
Ono što pokušavam da sugerišem npr Jeleni Milić je da ona prva mora da upozori svoje istomišljenike da su prekoračili dozvoljenu granicu umesto što uzima maramicu u ruke pa veselo kolo i pljuvački hor vodi. Ukoliko to bilo ko od nas nazovi oponenata tj ljudi sa različitim političkim stavom bude ukazao tim mladim ljudima, onda to nažalost ima neku sasvim drugu konotaciju !?
Gorio Gorio 13:42 18.06.2008

Re: Vučićević

Odgovorili su mi da je to zbog toga da deci ne daju loš primer !?

Ovo je bilo "u sridu".
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:45 18.06.2008

Re: Vučićević

kroz novi savez sa Tadićem, garantuje, kakav-takav, opstanak na vlasti.


a evo i "Recenice dana" ... nagovjestaj vjecnoga zivota buducega vijeka i carstva kojemu nece biti kraja...

mariopan mariopan 14:27 18.06.2008

Re: Vučićević

Zen Master
Vračarac
Takav pljuvački rečnik mora biti sankcionisan nezavisno da li je to ministar Selja Velja, bilo koji novinar ili mi koji pišemo na ovom blogu...
U teoriji je tako ali praksa nas uči da su neki ljudi (i na blogu i u medijima i u politici) jednakiji od ostalih


Nažalost je upravo tako !
Ono što pokušavam da sugerišem npr Jeleni Milić je da ona prva mora da upozori svoje istomišljenike da su prekoračili dozvoljenu granicu umesto što uzima maramicu u ruke pa veselo kolo i pljuvački hor vodi. Ukoliko to bilo ko od nas nazovi oponenata tj ljudi sa različitim političkim stavom bude ukazao tim mladim ljudima, onda to nažalost ima neku sasvim drugu konotaciju !?

Tu si u pravu...ja sam mislila na sustinu a na recnik sam oguglala, veruj, ne primecujem ga bas i da se spotaknem o neku psovku...toliko je to normalno ovde u Srbiji...a ne bi smelo da bude tako. I za blog si u pravu, probali neki od nas da to isto ukazemo, kad naletimo, pa nista, mal'ne nas proglasise cetnicima i vadikalima, pa sam i tu oguglala i preskacem i kad vidim. Nemam zivaca da se kacim sa coporom.
Vračarac Vračarac 14:39 18.06.2008

Re: Vučićević

Čini mi se da smo oguglali na isuviše mnogo stvari. Svi primećuju samo ono negativno oko sebe. Malo ko još ima "oko" za lepo.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:22 19.06.2008

Re: Vučićević

Vračarac
je veoma dobar novinar. Njegovi tekstovi su uglavnom odlični i prilično
duhoviti a njegova predviđanja vrlo često ispadnu tačna. Stvari naziva
pravim imenima i to veoma cenim. Lepo je lako čitati ga. Doduše, mogao
bi da malo više pažnje obrati na rečnik koji koristi.

Veoma dobar novinar koji je "tabloidski leprsavo" pisao o ubistvu premijera? (nakon sto je itekako na medijskoj pripremi ubistva radio) Well, i Gebels je imao mnostvo takvih novina, a Volkischer Beobachter je bio kao roman Lava Tolstoja u poredjenju sa Vucicevicevim skrabotinama...
Vračarac Vračarac 08:28 19.06.2008

Re: Vučićević

Beobachter je bio kao roman Lava Tolstoja u poredjenju sa Vucicevicevim skrabotinama...

Stvar je jednostavna, kome se ne sviđa ne mora da čita.
I zaista ne mogu da setim da je "lepršavo" pisao o ubistvu premijera. Moguće je da grešim ali sa zaista ne sećam.
blackbox blackbox 09:57 19.06.2008

Re: Vučićević

Ne slažem se.
Pa čovek sam kaže kakav je novinar.Neizmerno je voleo jednu politiku a mrzeo sve druge. Bio bi korektan kad bi se izvinio svima za uvrede koje je izneo na račun svih koji se njegovom shvatanju patriotizma i patriotsko-nacionalističkog novinarstva nisu sviđali.
On je jedan od promotora primitivizma, vulgarnosti i psovačkog rečnika u novinama. Vređanje i omalovažavanje su mu glavni "aduti".
Šteta , a da se nije u tom pravcu usmerio, inače bi bio dobar novinar.
Ružno je što nam se u novinarstvu odavno izgubio onaj gospodski dostojanstveni stil novinara odgovornog za javnu reč.Sada niko nikom ne odgovara pa svako bez ikakve odgovornosti može da ponišava i vređa druge. Vučičević je gagio i gaji taj stil i sam kaže da je njegovo pravo da upotrebi izraz koji on smatra adekvatnim.
Većina novina upravo gaje takvu "toleranciju" prema vređanju drugih.
Pogledajte naslovnu stranu dana[njeg Kurira. Prosto da se čovek zapita da li taj vlasnik i glavni urednik razmišljaju što im treba da preko Stoje onako pokazuju svoje lice.
Inače pismo Vučičevića ne smatram iskrenim već dodvoravanjem nekome drugom.Slično je najavila,preventivno, i gdža Smajilović, kao da očekuje smenu a ne bih se iznenadio da i ona napiše pismo
kako je uvek bila veliki zagovornik evropskih integracija i saradnje sa HT.
Vračarac Vračarac 10:09 19.06.2008

Re: Vučićević

Neizmerno je voleo jednu politiku a mrzeo sve druge. Bio bi korektan kad bi se izvinio svima za uvrede koje je izneo na račun svih koji se njegovom shvatanju patriotizma i patriotsko-nacionalističkog novinarstva nisu sviđali.
On je jedan od promotora primitivizma, vulgarnosti i psovačkog rečnika u novinama. Vređanje i omalovažavanje su mu glavni "aduti".

Ovo je jednim delom tačno. Jedino što treba dodati je da se u Srbiji na prste jedne (drvosečine) ruke mogu nabrojati novinari koji se ne koriste gore opisanim stilom novinarstva. I sve redakcije (novinske, TV, radio) su takve, svaka ima svog favorita za koga navija i koga forsira preko granice dobrog ukusa dok protivnike isključivo blati.
blackbox blackbox 10:38 19.06.2008

Re: Vučićević

Vračarac
Neizmerno je voleo jednu politiku a mrzeo sve druge. Bio bi korektan kad bi se izvinio svima za uvrede koje je izneo na račun svih koji se njegovom shvatanju patriotizma i patriotsko-nacionalističkog novinarstva nisu sviđali.On je jedan od promotora primitivizma, vulgarnosti i psovačkog rečnika u novinama. Vređanje i omalovažavanje su mu glavni "aduti".Ovo je jednim delom tačno. Jedino što treba dodati je da se u Srbiji na prste jedne (drvosečine) ruke mogu nabrojati novinari koji se ne koriste gore opisanim stilom novinarstva. I sve redakcije (novinske, TV, radio) su takve, svaka ima svog favorita za koga navija i koga forsira preko granice dobrog ukusa dok protivnike isključivo blati.

Slažem, se. To i kažem a ovaj je samo jedan od mnogih. Čast izuzecima, ali novinarstvo nam je vraćemo na 90-e uz još više primitivizma.Rade ljudi po učinku.
Izgleda je kod nas demokratija shvaćena sasvim pogrešno. kao donekle kontrolisana anarhija.Nije demokratija čak ni da svaka budala može javnoi preko medija da govori drugoj budali šta misli jer država mora obezbediti da zaštiti normalne, a pogotovo nije demokratija da svaka budala može da kaže šta god hoće normalnom čoveku i da za to ne odgovara.
Kod nas nema više razlike iozmeđu pornografskih časopisa i dnevnih novina.
Vračarac Vračarac 11:01 19.06.2008

Re: Vučićević

Kod nas nema više razlike iozmeđu pornografskih časopisa i dnevnih novina.

AMIN!!!
Super Stupid Super Stupid 16:47 20.06.2008

Re: Vučićević

e veoma dobar novinar. Njegovi tekstovi su uglavnom odlični i prilično duhoviti a njegova predviđanja vrlo često ispadnu tačna. Stvari naziva pravim imenima i to veoma cenim. Lepo je lako čitati ga. Doduše, mogao bi da malo više pažnje obrati na rečnik koji koristi.
Slazem se.


Prvo treba da se priupitate da li je Dragan J. Vučićević uopšte novinar... kao što je poznato
to je profesija gde se piše/izveštava o stvarnim događajima, gde pre svega treba odgovoriti na Five Ws (and one H) Vučićević a ni novine gde se proslavio (Kurir, Press) se ne bave mnogo činjenicama. Pisanje političkih pamfleta je legitimno ali to nije novinarstvo.

Colin_bgd Colin_bgd 10:23 18.06.2008

Pikova dvojka...

Kad se spil karata mesa iznova, onda svako gleda da ugrabi sto bolju ruku.

Zato nam i jeste ovako kako jeste, zbog ovakvih ljigavaca kao sto je ovaj "novinar". Nema on politicko ubedjenje, politicku ili zivotnu opciju, koju moze da zagovara, da je brani, da se za nju zalaze, bez obzira na vlast, slast i kadrovska resenja.

Ali ne, u narodu koji se hvali da nikad nece prodati veru za veceru, postoji ogroman broj ljudi koji sami sebe nude neverovatno jeftino, da ne kazem dzabe. Ovaj "novinar" je lep primer provalije kroz koju se survavamo...

Ocrnio je samog sebe bolje nego sto bi i najveci "neprijatelj" mogao to da mu uradi.

Ali on to ne shvata, i nikad nece shvatiti. U tome je problem...
vnk vnk 10:43 18.06.2008

Re: Pikova dvojka...

Ocrnio je samog sebe bolje nego sto bi i najveci "neprijatelj" mogao to da mu uradi.

Ali on to ne shvata, i nikad nece shvatiti. U tome je problem...


Ja mislim da on tacno zna kako ce ovaj tekst biti protumacen od strane vecine, a ne tebe ili mene. U isto vreme, tekst je i samo-promocija koju ce nova koalicija, nema sumnje, oberucke prihvatiti.

U tome je, u stvari, nas problem - ovakvi tacno znaju kome pisu. Nama se ni ne obracaju, jer smo, ponovo se ispostavilo, nebitni.
Colin_bgd Colin_bgd 10:50 18.06.2008

Re: Pikova dvojka...

Ja mislim da on tacno zna kako ce ovaj tekst biti protumacen od strane vecine, a ne tebe ili mene. U isto vreme, tekst je i samo-promocija koju ce nova koalicija, nema sumnje, oberucke prihvatiti.

U tome je, u stvari, nas problem - ovakvi tacno znaju kome pisu. Nama se ni ne obracaju, jer smo, ponovo se ispostavilo, nebitni.

Slazem se, skroz, ali to nista ne menja definiciju sustine i sklopa licnosti ovog novinara. Sa stanovista normalnosti on je dno dna. Sa stanovista nase realnosti on je mainstream. To je, na zalost, apsolutno tacno.
Unfuckable Unfuckable 06:01 19.06.2008

Re: Pikova dvojka...

gnjida hvata priključak da se uvali negde u novoj preraspodeli moći + vuče mrtvog vuka za rep
bedno, kao i uvek
blackbox blackbox 10:27 19.06.2008

Re: Pikova dvojka...

Ocrnio je samog sebe bolje nego sto bi i najveci "neprijatelj" mogao to da mu uradi

On se samoopisao.
u narodu koji se hvali da nikad nece prodati veru za veceru, postoji ogroman broj ljudi koji sami sebe nude neverovatno jeftino, da ne kazem dzabe.

ma to je stvar mentaliteta i op[teg laganja da bi se prikrilo ono što se radi.Upravo oni koji ladno prodaju veru za večeru su najbučniji da to ni u ludilu ne bi uradili. Oni kojima je nacija i patriotizam samo izgovor za bogaćenje i prikrivanje nedozvoljenih radnju su najbučniji u tome da su veliki Srbi, patriote, ako treba svi će da izginemo ...... a narod i poveruje.
NoSurrender NoSurrender 10:30 18.06.2008

vreme menjanja dresova

Cekaj samo kad veciti preletac Tijanic pljune u tanjir iz kojeg je do juce jeo.Necemo moci da zivimo od "evropskih vrednosti" na ekranu RTS.Umesto "Sarenice" gledacemo "Crveni tepih za Evropu", a umesto Zike Seljaka jutarnji program ce voditi Mile Tranzicija.To ti je kao kod D.Kovacevica. Na kraju ce i sam Radovan preci kod omrazenih Vilotica... naravno, uz adekvatnu nadoknadu.
dusavu dusavu 11:16 18.06.2008

A učinak?

Priznajem, mislio sam da je on najmudriji političar u Srbiji.

Mnogi su se u Srbiji uhvatili na: mudar i pošten.
Dolybell Dolybell 13:51 18.06.2008

Re: A učinak?

Mnogi su se u Srbiji uhvatili na: mudar (?) i pošten.


Zato što su im skromnost i poštenje bliži i
pridaju im veću važnost od veštine i mudrosti.
Zato što političare porede sa sebi samima,
i ne razumeju gde im se korist nalazi.
O mudrosti, ne bih - ne znam nijednu,
a onog koji je bio vešt i mudar - više nemamo.
die hard die hard 22:43 18.06.2008

Re: A učinak?

Mnogi su se u Srbiji uhvatili na: mudar i pošten


A meni uvek bio zao i prepreden.No te " osobine " u Srbiji lepo uspevaju.
dragoljub dragoljub 00:11 19.06.2008

Re: A učinak?

a onog koji je bio vešt i mudar - više nemamo.

nažalost
levitan levitan 11:19 18.06.2008

Dragan Џеј Vučićević

Možda moje moždane vijuge vape za podmazivanjem i postoji verovatnoća da sam gospodina pomešao sa nekim(što je vrlo mogućno, jer su svi od njegove vrste kao Čvorovići- pravljeni na isti kalup), ali , nije li to isti onaj novinar koji je tokom "Sablje"(reč "Sablja" , mimo svih pravopisnih normi, uvek, u svakom kontekstu, pišem velikim slovom) sam otišao u policiju da ispriča i ono što su ga pitali i ono što ga niko nije pitao, tek preventive radi?
O njegovom nedvojbeno vrcavom stilu, nadojenom šljaštećim intelektualizmom govore tekstovi nad kojima se skuplja koprena od kontinuiranog kontemplovanja.Jedan od najboljih primera je tekst koji sam, čekajući na svoj 'amburger u nekom NS lokalu, pročitao pre sad već dosta vremena.
Draganče Џеј V. je reagovao na ono kako ga je Brankica Stanković predstavila u "Insajderu" posvećenom srpskoj medijskoj sceni(pogađate, predstavljen je vrlo realistično) i svoj tekst završio je snažnim pokličem, od kojega je udaralo more o mramorje( i koji me je naterao da se zagrcnem, ne verujući da neko tako piše za novine):
-Alal ti k..c, Brankice.

Cenzurisani deo rečenice kanda predstavlja vrlo značajno mesto u Vučićevićevoj poetici.
Drugim rečima, jedino što bi me od njega začudilo bilo bi da ostane na nečijoj strani kada je taj neko pušten niz vodu.
Ima Draganče nos, ne treba se za njega sekirati.
antioksidant antioksidant 11:58 18.06.2008

.

Raspisao je izbore kad su mu najmanje odgovarali. Raspisao je izbore iako je, i bez njih, sa radikalima imao ubedljivu većinu da napravi novu vladu. A onda je, u kampanji, sve vreme bezuspešno pokušavao da ubedi Srbe da podrže jednu nerealnu i u osnovi nenormalnu opciju sukoba sa celim svetom.

Koliko vidim, pomenuti gospodin zali sto Kostunica nije samo zaratio sa celim svetom (sto je jelte mogao - jer je sa radikalima imao ubedljivu vecinu). Umesto toga Kostunica je pokusao da trazi podrsku za taj rat od glasaca i nije je dobio pa se pomenuti gospodin jako razocarao u Vojislava.

Ajd da ne pisem vise. Sam sebe banujem
foto foto 12:39 18.06.2008

Re: .

antioksidant
Raspisao je izbore kad su mu najmanje odgovarali. Raspisao je izbore iako je, i bez njih, sa radikalima imao ubedljivu većinu da napravi novu vladu. A onda je, u kampanji, sve vreme bezuspešno pokušavao da ubedi Srbe da podrže jednu nerealnu i u osnovi nenormalnu opciju sukoba sa celim svetom.
Koliko vidim, pomenuti gospodin zali sto Kostunica nije samo zaratio sa celim svetom (sto je jelte mogao - jer je sa radikalima imao ubedljivu vecinu). Umesto toga Kostunica je pokusao da trazi podrsku za taj rat od glasaca i nije je dobio pa se pomenuti gospodin jako razocarao u Vojislava.

Ajd da ne pisem vise. Sam sebe banujem


I sta kazete. Vucicevic se razocarao u Vojislava sto nije dobio podrsku za "nerealnu i u osnovi nenormalnu" opciju?? Malo nelogicno da neko zali za neispunjenjem 'nerealne i u osnovi nenormalne' ideje.
A, prvi pasus njegovog teksta bi napisalo i potpisalo mnogo vise ljudi nego sto mislimo ali nikada to nece priznati zato sto ih je, sa razlogom, sramota.
antioksidant antioksidant 12:45 18.06.2008

Re: samobanovani odgovor.

sta kazete. Vucicevic se razocarao u Vojislava sto nije dobio podrsku za "nerealnu i u osnovi nenormalnu" opciju?? Malo nelogicno da neko zali za neispunjenjem 'nerealne i u osnovi nenormalne' ideje.
Ne kazem ja da je pomenuti logican (cak bi me cudilo i da jeste) Samo citam sta pise.On zamera Kostunici sto je raspisao izbore kad mu nisu trebali. Za ispunjenje politike mu nisu trebali (to da je politika nemoralna - izgleda da pomenutog ne uzbudjuje bas previse)Profesionalno, politički, hladno racionalno gledano, nije. Ni najmanje! Jer Koštunica danas samo trpi posledice svoje fatalne, političke greške. Sam pao, sam se i ubio. Raspisao je izbore kad su mu najmanje odgovarali
Jelena Milić Jelena Milić 12:10 18.06.2008

kasno marko u tabloide stize

crni marko, pa presss je nastao kao ds frakcija iz dss kurira :))

veruj meni velikom tabloidologu
Zen Master Zen Master 12:35 18.06.2008

Re: kasno marko u tabloide stize

Jelena Milić
crni marko, pa presss je nastao kao ds frakcija iz dss kurira :))

veruj meni velikom tabloidologu


Daj Jelena svega ti jel tebi najcrnja noćna mora da sanjaš samu sebe umotanu u plavo žutu zastavu sa sve Boki Takijem u prijateljskom ćaskanju . Koja je to količina frustracije i opsednutosti onime što radi Boki Taki i DS kod tebe to već postaje smešno. Svaki post na svom i drugim blogovima uvek jedno te isto strogo Boki Taki & DS kao papagaj ili neku mantru samoj sebi i nama ponavljaš. Jesi li ikada razmišljala da možda jednog dana prevazidješ svoju frustraciju čisto da razbiješ monotoniju svojih postova ovde. Unapred hvala na razumevanju...
antioksidant antioksidant 12:38 18.06.2008

Re: kasno marko u tabloide stize

čisto da razbiješ monotoniju svojih postova ovde.

evo ti varijacija - umesto Boki Taki neka bude Bo Ta ili Ken ili ....
antioksidant antioksidant 12:39 18.06.2008

Re: kasno marko u tabloide stize

I izvinjavam se za post - ja sam samobanovan tako da mozete da me ignorisete
Vračarac Vračarac 12:49 18.06.2008

Re: kasno marko u tabloide stize

pa presss je nastao kao ds frakcija iz dss kurira :))

Dakle, po načinu nastanka, ispada da je press neka vrste štampanog LDP-a. A Rodić (vlasnik kurira) je u toj podeli odigrao Tadićevu ulogu. Vučićević se (baš kao Č.J.) našao uvređen pa napravio nove novine kojima je cilj da privuku "poštovaoce" novina iz kojih je istupio (izbačen).
A da li možemo u narednom periodu očekivati neku vrstu podrške pressa kuriru baš kao što LDP nudi podršku DS po pitanju vlade? Ili neku vrstu "štampane koalicije" u pojedinim rubrikama?
Zen Master Zen Master 12:53 18.06.2008

Re: kasno marko u tabloide stize

antioksidant
čisto da razbiješ monotoniju svojih postova ovde.
evo ti varijacija - umesto Boki Taki neka bude Bo Ta ili Ken ili ....


Aha super, evo fasciniran sam raznovrsnošću ponude koja mi se nudi.
Evo sada ću i ja tebi ponuditi širok asortiman prigodnih izraza:
a. Smarati
b. Gušiti
c. Zmija Udav aka Boa constrictor
d. Razno
( nepotrebno precrtati )
antioksidant antioksidant 13:05 18.06.2008

.

Da prosirimo ponudu:
a. Ne citati
b. Ne komentarisati
c. Pecati
d. Setati
e. Pustiti druge da pisu sta hoce

PS - gore si pisao o pdnosu Nemaca prema prelasku ulice van pesackog (tj primera deci). Cisto onako pitam - da li si ti razumeo?
Zen Master Zen Master 13:31 18.06.2008

Re: .

antioksidant


PS - gore si pisao o pdnosu Nemaca prema prelasku ulice van pesackog (tj primera deci). Cisto onako pitam - da li si ti razumeo?


E super sada ću ti ispričati drugu priču pošto prvu vidim uopšte nisi razumeo...
Priča nemački sveštenik koji je doživeo Hitlera i njegovo doba
Kada su odvodili Jevreje... ja sam ćutao...
Kada su odvodili komuniste... ja sam ćutao...
Kada su odvodili liberale... ja sam ćutao...
Kada su došli da odvedu mene... E tada više nikoga nije bilo da digne svoj glas !?

Možda ti ne shvataš ili ne želiš da shvatiš ali oterali ste gomilu vrlo pristojnih i normalnih ljudi sa ovoga bloga prvenstveno svojom bahatošću, svojim nevaspitanjem & pljuvanjem i omiljenim sportom kad uhvatite nekog u mašinu poznatiju i kao " Topli zec "
Da li si se zapitao zašto čovek čije sam komentare obožavao da čitam tj Doctor Wu sve manje piše, gde je na primer onaj fini uljudni gospodin Turnesol i još gomila drugih. Sorry prijatel ovo je b92 kunem se u to ime još od 1989, samo sam taj bedž nosio kroz sve demonstracije tamo devedesetih. Što bi se reklo prijatel: neće moći ove noći !?! Ovo nije ničije partijsko glasilo, poštujem vaš stav i uvažavam ali ako hoćete ozbiljnu raspravu, naoružajte se sa malo više argumenata, opšte kulture i poznavanja materije a sa malo manje pljuvačke i kamenica.
Unapred hvala
antioksidant antioksidant 13:57 18.06.2008

Re: .

E super sada ću ti ispričati drugu priču pošto prvu vidim uopšte nisi razumeo...

Sam sebe teras losim tripom u glavi...

Jesam razumeo a pitam da li si ti? A pitam zato sto ja imam klinca (4 god) i ponasam se tako kako su tebi Nemci pricali. I kad sam bez njega jer me gleda neko drugo dete. I vidim da vecina ljudi pretrcava na crveno ne razmisljajuci ni o sebi ni o svom uticaju na druge. A posle se cude sto se ruzne stvari desavaju.
A ako ti nisi siguran da li si razumeo sta su ti ti Nemci rekli seti se kako se ti ponasas kad prelazis ulicu. Lako je ipricati pricu, tesko je tako se ponasati. (ne pretpostavljam da nisi razumeo pricu, voleo bih da jesi i da uvek cekas "zelenog ciku" na semaforu).

Nemacki svestenik je Martin Niemuler


Als die Nazis die Kommunisten holten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Kommunist.

Als sie die Sozialdemokraten einsperrten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Sozialdemokrat.


Als sie die Gewerkschafter holten,
habe ich nicht protestiert;
ich war ja kein Gewerkschafter.


Als sie die Juden holten,
habe ich geschwiegen;
ich war ja kein Jude.


Als sie mich holten,
gab es keinen mehr, der protestieren konnte.


When the Nazis came for the communists,
I remained silent;
I was not a communist.

When they locked up the social democrats,
I remained silent;
I was not a social democrat.


When they came for the trade unionists,
I did not speak out;
I was not a trade unionist.


When they came for the Jews,
I remained silent;
I wasn't a Jew.


When they came for me,
there was no one left to speak out.



Možda ti ne shvataš ili ne želiš da shvatiš ali oterali ste


Oterali smo?? Ko smo to mi? Da li si siguran da ja pripadam nekome?

Ja se gore zezam sa Boki Tokijem (jer po meni covek i jeste za zezanje) a ako se ti nalazis uvredjen time ... pa sta da ti kazem... Boki Toki si i onako ti prvi napisao.

Ovo nije ničije partijsko glasilo, poštujem vaš stav i uvažavam ali ako hoćete ozbiljnu raspravu, naoružajte se sa malo više argumenata, opšte kulture i poznavanja materije a sa malo manje pljuvačke i kamenica.


Ponovo - ciji stav?

I nemam nameru da ucestvujem ni u kakvoj "ozbiljnoj raspravi". Pomenuo si Boki Tokija. Tu ozbiljnosti vise nema....


Za kraj - smiri taj los trip. Vidis neprijatelje gde ih nema.
Zen Master Zen Master 20:43 18.06.2008

Re: .

antioksidant



I nemam nameru da ucestvujem ni u kakvoj "ozbiljnoj raspravi". Pomenuo si Boki Tokija. Tu ozbiljnosti vise nema....



Pogledaj malo bolje nastavak rasprave o prelaženju u ulice i pljuvanju pa ćeš možda shvatiti na šta i na koga se odnosila priča. Ukoliko si uzeo da citiraš nešto što sam rekao onda prvo razmisli o kontekstu izrečenog i na šta se tačno odnosi pa me tek onda pitaj da li sam razumeo priču koju sam ispričao. Bez ikakve potrebe si uzeo deo o prelaženju ulice u svojoj glavi napravio sliku šta to tebi znači i onda ušao u raspravu o sasvim drugoj temi na koju se sama priča uopšte nije odnosila pa je došlo do konfuzije.
Eto mali savet da me ne bi i u nekom drugom postu pitao ko smo to mi.
Mi su oni koji ne shvataju da je pljuvanje neistomišljenika, ma iz koje političke opcije oni dolazili nešto loše jer će onda gomila klinaca koji čitaju ovaj blog poželeti da urade isto, što se redovno i dešava...
Ali ti si tu priču nažalost bukvalno shvatio jer imaš klinca od 4 godine i ispravno daješ primer u tom segmentu, ono na šta sam ja mislio je neko drugo mentalno prelaženje ulice, kako ovde na blogu tako i u skoro svim pisanim i elektronskim medijima Seti se blog je o Draganu Vučićeviću ne o bezbednosti saobraćaja...

P.S. Sorry ali stav u kojem je tebi svaka rasprava neozbiljna ako u njoj ima Borisa Tadića govori najviše o tebi i poimanju neistomišljenika ili si zaista samo ti i oni koji isto tako misle o čika Kenu pametni i ozbiljni
antioksidant antioksidant 21:13 18.06.2008

Re: .

pitanje da li si ti razumeo poruku o davanju primera ti je bilo upuceno zato sto me interesovalo da li samo pricas ili si stvarno spreman da "dajes primere".

Odgovor sam dobio. Lepo pricas ali pricas sam sebi jer volis zvuk svog glasa. Porukama tipa "Vidim da nisi razumeo pa da ti objasnim" se lepo uklapas u ono sto ti zoves "pljuvanje".

Savete zadrzi za sebe, trebaju ti.

PS Moj stav je da je Boki Toki neozbiljan i da je svaka rasprava u kojoj je on neozbiljna i to je moj stav i on govori samo to i nista vise (bas nista o mom stavu o neistomiljenicima). Znam da ga ogroman broj ljudi vidi drugacije i isto kao sto smatram da ja imam pravo na svoj stav o njemu smatram i da oni imaju pravo na svoj. To sto oni misle o Boki Tokiju ne govori nista o njima (bar meni - ako nista imas ovde plejadu nikova koji o BTu misle neozbiljnije nego ja pa bi ih tesko kvalifikovao u "pametne i ozbiljne"

Ali rasprave sa tobom su neozbiljne bile one o Boki Tokiju ili bilo kom drugom pa da prekinemo mi?

NoSurrender NoSurrender 22:06 18.06.2008

Re: kasno marko u tabloide stize

O razlici izmedju KURIRA i PRESSa dovoljno govori reklama za PRESS, koja se pojavila sa prvim brojem novog lista: " ISTI KURIR- DRUGO PAKOVANJE". Samo sto je umesto Nikitovica, urednik "frakcije" bio Djilas.
Zen Master Zen Master 06:35 19.06.2008

Re: .

antioksidant
pitanje da li si ti razumeo poruku o davanju primera ti je bilo upuceno zato sto me interesovalo da li samo pricas ili si stvarno spreman da "dajes primere".
Odgovor sam dobio. Lepo pricas ali pricas sam sebi jer volis zvuk svog glasa. Porukama tipa "Vidim da nisi razumeo pa da ti objasnim" se lepo uklapas u ono sto ti zoves "pljuvanje".
Savete zadrzi za sebe, trebaju ti.
Ali rasprave sa tobom su neozbiljne bile one o Boki Tokiju ili bilo kom drugom pa da prekinemo mi?


Izvini najiskrenije ali ti si moju priču zaista shvatio na totalno drugačiji način od onoga što je bilo očigledno bilo kome drugome i to iz totalno privatnih porodičnih razloga. Pljuvanjem u takvom slučaju nazvati rečenicu: "Vidim da nisi razumeo pa da ti objasnim" je pomalo smešno priznaćeš, pomoći ću ti ipak da pronadješ pravu reč ona je prepotentno a ne pljuvanje.
Čini mi se da treba da prekinemo ovu raspravu tu si potpuno u pravu ali jer se definitivno slabo razumemo
Pokušaj sledeći put da malo bolje objasniš sebe i svoja razmišljanja a i ja ću veruj mi dati sve od sebe da do ovakve konfuzije više ne dodje
Primi moje najsrdačnije pozdrave u svakom slučaju

P.S. By the way od tada prelazim ulicu strogo na zeleno upravo iz tog razloga, ali to je moj privatni problem i ne vidim potrebu da se bilo kome pa i tebi ovde na blogu o tome i drugim stvarima ispovedam jer je moj privatni život moja stvar kao što je i tvoj samo tvoja. Unapred hvala na razumevanju
MAKI011 MAKI011 12:13 18.06.2008

OVO je tužna priča o Srbiji

[/b]"[b]u uredjivackoj politici te novine"

Imenica NOVINE je PLURALIA TANTUM odnosno ima SAMO množinu, kao na primer "naočare", "pantalone" itd.

Imenicu NOVINA izmislila je PINK generacija.

Znači, pravilno treba da bude "tih novina".

STRAŠNO!
Marko Jevtic Marko Jevtic 12:21 18.06.2008

Re: OVO je tužna priča o Srbiji

tih novina:) moja greska
drug clan drug clan 14:22 18.06.2008

Re: OVO je tužna priča o Srbiji

MAKI011
[/b]"[b]u uredjivackoj politici te novine"Imenica NOVINE je PLURALIA TANTUM odnosno ima SAMO množinu, kao na primer "naočare", "pantalone" itd.Imenicu NOVINA izmislila je PINK generacija.Znači, pravilno treba da bude "tih novina".STRAŠNO!

Tacno rec NOVINA se razlicito akcentuje i ima potpuno drugacije znacenje od reci NOVINE (stampane vesti)
die hard die hard 22:58 18.06.2008

Re: OVO je tužna priča o Srbiji


Imenica NOVINE je PLURALIA TANTUM odnosno ima SAMO množinu, kao na primer "naočare", "pantalone" itd.

Imenicu NOVINA izmislila je PINK generacija.

Znači, pravilno treba da bude "tih novina".

STRAŠNO!


Konacno da neko kaze nesto i o tome.Preporuka,MAKIO 11.Jes trol al koristan.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:28 19.06.2008

Re: OVO je tužna priča o Srbiji

A "WC papir", jel i on pluralia tantum? Posto je to relevantnije za konkretan post...
blackbox blackbox 08:42 19.06.2008

Re: OVO je tužna priča o Srbiji

ili nominativ jednina BICIKLA, POREZA,
pa onda PET HILJADE, SEDAM ČOVEKA, pa onda ona čuvena rečenica sa TV da je ttenutna tenperatura u gradu 15 stepena.
a da ne govorimo o katastrofalnom akcentovanju , diciji, grešenja u padežima, i sve to odlika PINK a i novinarstva drugih kuća gde se novinar-ke biraju po ozgledu a ne obrazovanju.Da li se neko pozabavio podatkom koliko novinara i voditelja je iz redova propalih studenata ili im završavanje fakulteta više i ne pada na pamet, važno je da služe gazdama.
Poseban slučaj su voditelji i voiditeljice raznih zabavnih , navodno šou, emisija.
Gde god se čovek u ovoj zemlji okrene sve vrvi od primitivizma i principa "što luđi seljak to krupniji krompir".
drug clan drug clan 14:18 18.06.2008

Vodja i MI

Priznajem, voleo sam ga. Priznajem, glasao sam za njega. Priznajem, mislio sam da je on najmudriji političar u Srbiji. Priznajem, bio sam ubeđen da će upravo on voditi ovu državu još jedno deset godina, verovao sam da će upravo on uspeti da izmiri Srbiju samu sa sobom i da je onda, na kraju svoje karijere, uvede u Evropu.


Nije ovo (potpunu propast) Vodja napravio od Srbije vec su srbi napravili Vodju (i Tita i Slobu i Voju ... i Borisa)
Iznova i iznova i iznova i ko god da dodje na to mesto nas poltronski mentalitet ce napraviti od njega Vodju
lion lion 14:26 18.06.2008

Uslovni refleks!

Tijanic,Vucicevic,N.Simic("Sportski Zurnal" su kao Pit-bulovi srpskog novinarstva ali, kao i Pudlice,ne funkcionisu bez Gazde!Mora neko da ih pomazi posle dobro obavljene komande.Sta cete,uslovni refleks!
Vračarac Vračarac 14:37 18.06.2008

Re: Uslovni refleks!

Tijanic,Vucicevic,N.Simic("Sportski Zurnal" su kao Pit-bulovi srpskog novinarstva ali, kao i Pudlice,ne funkcionisu bez Gazde!Mora neko da ih pomazi posle dobro obavljene komande.Sta cete,uslovni refleks!

+ Zoran Ostojić. Doduše on je više Velja Ilić srpskog novinarstva.
die hard die hard 23:00 18.06.2008

Re: Uslovni refleks!

+ Zoran Ostojić. Doduše on je više Velja Ilić srpskog novinarstva


A je l se to Z.Ostojic i dalje bavi novinarstvom il sam ja propustio nesto?Pitam stvarno, ne ironisem.
Vračarac Vračarac 08:36 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

A je l se to Z.Ostojic i dalje bavi novinarstvom il sam ja propustio nesto?Pitam stvarno, ne ironisem.

U emisijama u kojim gostuje ponaša se i kao gost i kao novinar-voditelj. Sam sebi postavlja pitanja, odgovara, nipodaštava druge goste i donosi zaključke. Prema ostalim gostima ponaša se kao V.I. znači bahato, agresivno i bez trunke pristojnosti i poštovanja. Drugim rečima ponaša se nemoguće. Baš kao kapitalac.
Zen Master Zen Master 11:38 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

Vračarac
A je l se to Z.Ostojic i dalje bavi novinarstvom il sam ja propustio nesto?Pitam stvarno, ne ironisem.
U emisijama u kojim gostuje ponaša se i kao gost i kao novinar-voditelj. Sam sebi postavlja pitanja, odgovara, nipodaštava druge goste i donosi zaključke. Prema ostalim gostima ponaša se kao V.I. znači bahato, agresivno i bez trunke pristojnosti i poštovanja. Drugim rečima ponaša se nemoguće. Baš kao kapitalac.


Pa nažalost to je postao manir LDP-a kao partije, bilo koga da dovedeš u emisiju isključujući staru gardu Vesna Pešić & Žarko Korać ima taj nadrkani sveznajući prepametni stav. Nemam ništa protiv ako neko drži do sebe i svojih vrednosti ali nažalost ovde nije takav slučaj i jedino je iritantan sam po sebi. Naravno da će gledajući i slušajući takvo ponašanje i pristalice pomisliti da su Übermensch, pa imamo i ovde idiotarije npr da je onih 5.3% glasova u egzaktnoj srazmeri sa procentom nadprosečno inteligentnih ljudi
Ono što je najsmešnije je ona Kalimero kuknjava kada se osvoji 13 poslanika i niko od onih drugih za koje si do juče pričao da su neozbiljni i štetočine sada nema nameru da sa tobom najlepšim i prepametnim priča, jer em si minoran em si takav nadrkan kakav jesi.


sylvana sylvana 12:37 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

Naravno da će gledajući i slušajući takvo ponašanje i pristalice pomisliti da su Übermensch, pa imamo i ovde idiotarije npr da je onih 5.3% glasova u egzaktnoj srazmeri sa procentom nadprosečno inteligentnih ljudi

zen covece, ne mogu da verujem da ti je nacin razmisljanja toliko rigidan. jos govoris o egzaktnoj srazmeri, opusti se malo, vec sam ti preporucila jedan "ommmm". a to sto koristis ubermensch to je tek bezvezno, nadam se da znas u kakvoj konstelaciji je ta prica koriscena. stvarno, ides od posta do posta i ti zapravo napadas i vredjas. to za 5.3% iznad 120IQ je bila sala, ali u svakoj sali pola istine :) jbt opusti se
Vračarac Vračarac 13:16 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

isključujući staru gardu Vesna Pešić

Pa ni Vesna više ne beži od takvog stava. Počela je da čini stvari koje nikada ranije nije činila. Čak je počela i da zalazi u tuđu privatnost (Kusturica)
Zen Master Zen Master 14:12 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

sylvana


zen covece, ne mogu da verujem da ti je nacin razmisljanja toliko rigidan. jos govoris o egzaktnoj srazmeri, opusti se malo, vec sam ti preporucila jedan "ommmm". a to sto koristis ubermensch to je tek bezvezno, nadam se da znas u kakvoj konstelaciji je ta prica koriscena. stvarno, ides od posta do posta i ti zapravo napadas i vredjas. to za 5.3% iznad 120IQ je bila sala, ali u svakoj sali pola istine :) jbt opusti se


Hmmm zanimljiva šala koju ću biti toliko slobodan da citiram. Ovo si inače napisala nekome ko se zove ivy u raspravi na blogu Ivana Marovića

Vidi se da nemas pojma o psihijatriji a tek o postavljanju dijagnoza- sto nas dovodi do sledeceg, ako nesto ne razumes ti to karakterises kao abnormalno, nesto sto se ne uklapa u masu, prosek, u poluobrazovane i polupametne, oko 80IQ, a izgleda da je samo 5.3% iznad 120IQ. Zato nemoj da se trudis da razumes, da mislis, moze da boli, a i mozes da imas problem licno sa BT, secas se :)

Zanimljiv neki humor moram da priznam ;o)



Zen Master Zen Master 14:26 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

sylvana

zen covece, ne mogu da verujem da ti je nacin razmisljanja toliko rigidan.


Ponoviću ti i ovde ne bi bilo sretnijeg čoveka od mene kada bi se ova glupa tenzija i besmislena prepucavanja na temu LDP vs ostatak sveta konačno završila. Ne moramo imati ista razmišljanja ali moramo se truditi jedni druge da saslušamo i razmenimo argumente na temu o kojoj se na blogu priča, eto samo to. Najčešće u životu ima x puteva kojima na ovaj ili onaj način stižeš do istog cilja. jedino što se razlikuje u tim putevima je cena koju plaćaš kao putarinu i vreme za koje predješ dati put. Shvatam potpuno vaš put i uvažavam ga u kompletu ali pokušaj kako ti tako i ljudi sa kojima deliš isto mišljenje da shvatiš da je 99.9% nas ovde sa najboljim namerama i da svi verovatno želimo jako slične stvari samo nam se ponekad putevi razilaze. Mržnja i loše reči će uvek roditi samo kontra mržnju i loše reči i onda kreće idiotska spirala koja zamara do besvesti
sylvana sylvana 14:39 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

sta si ti ovde video kao egzaktno srazmerno? evo opet se vracas na neki ton strasne ozbiljnosti, mozda bi trebalo da se sta, samokaznim? izgleda da vi ljude koji imaju stav razlicit od vaseg sami proglasavate kao eto neku grupu nadljudi, kao hijene itd. ivy govori o tome da je za takav stav potrebna dijagnoza, ti se sa svakim ovde na postovima nesto strasno ozbiljno "argumentovano" obracunavas, izazivas na neki valjda intelektualni duel. zasto te frustrira ta manjina od 5.3% kada je tako minorna?
sylvana sylvana 14:44 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

Shvatam potpuno vaš put i uvažavam ga u kompletu ali pokušaj kako ti tako i ljudi sa kojima deliš isto mišljenje da shvatiš da je 99.9% nas ovde sa najboljim namerama i da svi verovatno želimo jako slične stvari samo nam se ponekad putevi razilaze. Mržnja i loše reči će uvek roditi samo kontra mržnju i loše reči i onda kreće idiotska spirala koja zamara do besvesti

apsolutno podrzavam (u stilu BT) ovo sto si napisao, samo, cini mi se da te lose reci malo cesce krecu od ljudi koji ne dele "isto" misljenje koje imam ja. a stvaaaarno ta idiotska spirala smara do besvesti
Zen Master Zen Master 16:01 19.06.2008

Re: Uslovni refleks!

sylvana
sta si ti ovde video kao egzaktno srazmerno? evo opet se vracas na neki ton strasne ozbiljnosti, mozda bi trebalo da se sta, samokaznim? izgleda da vi ljude koji imaju stav razlicit od vaseg sami proglasavate kao eto neku grupu nadljudi, kao hijene itd. ivy govori o tome da je za takav stav potrebna dijagnoza, ti se sa svakim ovde na postovima nesto strasno ozbiljno "argumentovano" obracunavas, izazivas na neki valjda intelektualni duel. zasto te frustrira ta manjina od 5.3% kada je tako minorna?


Neću ulaziti u daljnju raspravu i zamarati ljude na ovom blogu, tvoj post koga sam citirao govori sam za sebe...

FridaysChild FridaysChild 16:24 18.06.2008

Da li je neko...

provalio da Vucicevic podseca karakterno (ali i osmehom) na ferengija. Trekiji znaju na sta mislim.
Ima neko bolju sliku Vucicevica od ove iz naslovnog posta?

PS ako je "ovo" novinar, ja sam africka lastavica u niskom brisucem letu, pa vi pogodadjajte koja mi je velocity ako vam je do filosofije.
medjutim medjutim 13:38 19.06.2008

Re: Da li je neko...

FridaysChild
PS ako je "ovo" novinar, ja sam africka lastavica u niskom brisucem letu, pa vi pogodadjajte koja mi je velocity ako vam je do filosofije.


A jel nosis kokosov orah ili letis bez opterecenja? :)
Inner Party Inner Party 17:21 18.06.2008

Nista novo...

Međutim, Koštunica sada, ostavljen od svih osim od Nikite, zapravo ima samo jedan častan izlaz, samo jedan put koji mu garantuje da će u srpskoj istoriji ostati upamćen kao pošten i dosledan političar. Taj put, razumemo se, podrazumeva da se časno povuče sa političke pozornice i prepusti Srbe njihovoj sudbini.


Ideje koje Vucicevic ovde iznosi nisu ni nove, ni originalne.

Kostunicino dobrovoljno povlacenje je nesto najprirodnije sto jedan evropski politicar moze da uradi, nakon dva premijerska mandata...

Problem je sto DSS ne bi preziveo bez Kostunice. Dakle, bilo bi dobro da Kostunica ostane u stranci, kao predsednik politickog saveta na primer, sve dok ne ojacaju novi kadrovi...

Sto se tice "nerealne ... nenormalne politike" koju je hteo da vodi, Kostunica ce vec za godinu-dve moci Srbima mirno da kaze: "Pa ja sam vam lepo rekao..." . Sa vremenom ce se pokazati da se sa EU mora/lo biti cvrst i beskompromisan. Da je bolje kada se EU prilagodjava tebi, nego obratno. Srbija sa buducom DS-ovom politikom ce u odnosima sa EU postati nova Makedonija - bice servilna do ponizenja, ali ce i dalje biti na repu integracija...

Ali,to je vec druga tema...

vladimir petrovic vladimir petrovic 20:47 18.06.2008

Re: Nista novo...

Inner Party
Srbija sa buducom DS-ovom politikom ce u odnosima sa EU postati nova Makedonija - bice servilna do ponizenja, ali ce i dalje biti na repu integracija...

Ovo je dobro zapazanje.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:31 18.06.2008

Re: Nista novo...

Inner Party
Sa vremenom ce se pokazati da se sa EU mora/lo biti cvrst i beskompromisan. Da je bolje kada se EU prilagodjava tebi, nego obratno. Srbija sa buducom DS-ovom politikom ce u odnosima sa EU postati nova Makedonija - bice servilna do ponizenja, ali ce i dalje biti na repu integracija...


Sa ovim "cvrst" se slazem, ovo "beskompromisan" mi vec lici malo na ono "bolje rat nego pakt" - sto ne bi vodilo nicemu dobrom. Ako uopste bude nekog resenja u vezi glavne sporne stvari izmedju Srbije i EU - Kosova, onda ce to biti neki kompromis(podela, odnosno ostanak severnog dela u Srbiji).

"servilna do ponizenja" bi po meni odgovaralo politici koju bi zastupao LDP kad bi imao prilike (koje, hvala bogu, nema). Ono sto je hteo Kostunica je nesto totalno NERAZUMNO i NEMOGUCE pa je neminovno vodilo ili trajnom prekidu odnosa sa EU ... ili bi morao kasnije, kao nekad Milosevic, da popusta i dobije manje nego sto je to mogao ranije. I tu me je Kostunica najvise razocarao ... kako neko uopste moze da dodje na ideju da trazi da mu najmocnije Evropske zemlje ekstra i eksplicitno potvrde da je Kosovo deo Srbije iako su ga upravo priznale kao nezavisno??? Zato ipak racunam da bi politika DS mogla da bude prava mera izmedju cvrstine i upornosti i onog sto je REALNO moguce ...

pozz
die hard die hard 23:03 18.06.2008

Re: Nista novo...

Problem je sto DSS ne bi preziveo bez Kostunice


To uopste nije problem, to je super!
dusavu dusavu 19:19 18.06.2008

Evropa u Srbiji

Sa vremenom ce se pokazati da se sa EU mora/lo biti cvrst i beskompromisan.

Ne bih se složio jer ta beskompromisnost i čvrstina iliti srpski inat mogu da dovedu do "prijema EU u Srbiju".
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:44 18.06.2008

Sic transit gloria mundi

Marko, hvala za ovaj post, za prenosenje Vuciceviceve "Tuzne price o Vojislavu".
Umnogome se slazem sa njim (sa Vucicevicem). Nazalost.
Samo nepoliticni ljudi mogu da se raduju silasku Kostunicinom. Mozda i padu. Takav je zivot.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:11 18.06.2008

O Koštunici i njegovim novinarima

Početak "premijerovanja" Vojislava Koštunice obeležen je požarom u manastiru HILANDAR, a kraj proglašenjem nezavisnosti Kosova.
I kada se kroz 100 i više godina bude čitala istorija o prvoj deceniji XXI veka, vladavina ovog "tuta-muta" političara (definicija Nebojše Pavkovića, haškog optuženika) pamtiće se po ova dva dogadjaja.

A što se Koštuničinih novinara i urednika tiče, i tu je stvar jasna: zaslužili su invalidsku penziju. Posle toliko moralnog posrtanja, gde nego u invalidsku penziju!
ludvig ludvig 22:21 18.06.2008

vučićević

je po mom mišljenju najbolji novinar miroslava miškovića.
Mrmotchina Mrmotchina 07:18 19.06.2008

E

..a zasto mi uopste pricamo o njemu. Potrosna roba jednog dela nase istorije....delica. Kao onaj nesrecni Mladenovic, portparol.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana