Muzika

Koncert Police na Ušću

Srđan Mitrović RSS / 24.06.2008. u 23:46

225915551486175732ed03530964606_extreme.jpgTezga. Ja se ne nerviram. Vrućina mi je.



Komentari (142)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 23:53 24.06.2008

stvarno?

daj bar nesto. pliz.
bas tezga?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:55 24.06.2008

Re: stvarno?

možda preterujem, ali je bilo neviđeno dosadno. dosta je ljudi odlazilo na pola koncerta. publika prilino hladna. ne znam kako je bilo u prvim redovima, ali sudeći po onome što se videlo na velikom ekranu, nisu se ni oni baš nešto provodili. a trebali bi. tu su ipak najveći fanovi.
AlexDunja AlexDunja 23:59 24.06.2008

Re: stvarno?

ma ja sam , kao, i imala takav neki predosecaj.
a bas me zanimalo kako je proslo.
videh da je narod poceo da dolazi jos posle 5,
ej, po ovoj vrucini, oni su znali za to.
nije fer.oni bi morali da budu vise nego pro.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:03 25.06.2008

Re: stvarno?

to je samo moj lični osećaj. nisam neki ljubitelj police niti stinga. samo ih poštujem. ako je ovo najbolja turneja u 2008 kakve li su tek ostale. mene još drži raspoloženje od fantastičnog pola Enke, tako da sad ne mogu previše da se nerviram. a i kartu sam dobio na poklon. na svu sreću.
AlexDunja AlexDunja 00:12 25.06.2008

Re: stvarno?

ma nisam ni ja.
ali oni su sjajni muzicari,
i gledala sam snimke nekih koncerata
gde je bila neverovatna razmena energije,
ludilo!
nemoj da bi se nervirao, svakako:))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:13 25.06.2008

Re: stvarno?

nemoj da bi se nervirao, svakako:))

neću
ja čekam koncert Lenija Kravica!
JJ Beba JJ Beba 00:25 25.06.2008

Re: stvarno?

i ja sam imala neki špurius
mada nsiam ni mogla zbog nekih obaveza, ali nisam imala ono uzbuđenje....

sem Return to Forever tipujem na Queen & Paul Rogers, gledala sam taj koncert na DVDu. Masivno., nije arčenje firmi nego pomak
Stinga sam gledala nekoliko puta i najbolja svirka bila sa Omar Hakim , Darryl Jones, Kenny Kirkland , Branford Marsalis u Budimpešti, kada je bio u naponu, ona jezzianana faza
šteta ako je razočarao ljude
nema ništa gore
EDIT
nešto razmišljam
ja čisto sumnjam da je Police mogao da bude slab
da je svirka bila loša, ili lajt slab
Ali da to nije više ona zanesenost, onaj Police od nekada, to sigurno
ne mogu oni loše da sviraju. To mi je nekako isključeno. To je jedan od najboljih trojki ever, najteže je svirati u trojki da imaju taj udarac...
mogiće da da si očekivao više?
AlexDunja AlexDunja 00:29 25.06.2008

Re: stvarno?

Queen & Paul Rogers,

videla sam to.
ni tu nesto nisam fan, obostrano,
ali i jedni i drugi su uvek znali sa narodom,
uvek me fascinirala njihova publika, covece,
ko da su im platili da dodju na koncert:))
to moze da bude dobro, stvarno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:31 25.06.2008

Re: stvarno?

Queen & Paul Rogers,

to može biti mega zabavno. a i pesme queen su baš ložana za publiku.
to se mora videti
JJ Beba JJ Beba 00:39 25.06.2008

Re: stvarno?

Srđan Mitrović
Queen & Paul Rogers,to može biti mega zabavno. a i pesme queen su baš ložana za publiku.to se mora videti

uu gdelala sam Queen Budimpešti onomad sa Freddie Mercurye )
Atmosfera je na njihovim koncertima bila navijačka, neviđena...svi zamo sve pesme, on vlada...
al gledala sam ovaj koncert sa Paul Rogesrom na DVDu ... pevaju i Queen i Free i Bad Company...pazi loodilo, sve one pesme, svirka do jaja, pomak, snaga.....Paul oslabio, peva fenomenalno...bili se satsali za taj jedan koncert, a evo nastavili toliko je taj koncert tražen
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:41 25.06.2008

Re: stvarno?

malo da se pripremamo:

trener trener 01:31 25.06.2008

Re: stvarno?

pevaju i Queen i Free i Bad Company.

Verovatno dobro zvuči i ovaj spot dole dobro zvuči, ali jbg. nije to ovo



Lord Greystock Lord Greystock 07:59 25.06.2008

Re: stvarno?

AlexDunja
daj bar nesto. pliz.bas tezga?

Ajd i ja da kažem nešto.
Moje društvo (dugogodišnje "koncertno" iskustvo što kod nas, što u inostranstvu) je opšteg utiska da praše kao besni, da su skroz usvirani, da je svirka savršeno zvučala, ali da je izbor pesama loš do zla boga. Dosadan koncert nadasve, nepotrebno zamaranje nekim "improvizacijama".
Sve u svemu jedan sasvim prosečan koncert koji je trebalo videti iz mnogo razloga. Ko nije bio mož' samo da žali, mi koji smo bili nismo se oduševili.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:00 25.06.2008

Re: stvarno?

mislim da si bolje objasnio od mene.
Lord Greystock Lord Greystock 08:27 25.06.2008

Re: stvarno?

Srđan Mitrović
mislim da si bolje objasnio od mene.


Eh... vazda su mi dobri ljudi govorili da imam spisateljskog dara!
:)))))
AlexDunja AlexDunja 09:01 25.06.2008

Re: stvarno?

Ajd i ja da kažem nešto.

thanx, lg
:)
ivy ivy 09:59 25.06.2008

Re: stvarno?

Srđan Mitrović
možda preterujem, ali je bilo neviđeno dosadno. dosta je ljudi odlazilo na pola koncerta. publika prilino hladna. ne znam kako je bilo u prvim redovima, ali sudeći po onome što se videlo na velikom ekranu, nisu se ni oni baš nešto provodili. a trebali bi. tu su ipak najveći fanovi.



Potpuno se slazem. koncert sluzi za razmenu energije, a ne da oni odrade svoj uigran plan od 17 pesama i ciao. Kao u fazonu: Selje, lozite se, da vidite sta je kvalitetna muzika... A bila sam rekla da posle one tezge u NSu prosle godine necu da placam kartu za koncerte gde nastupa Sting (u bilo kojoj foliji).
Sta da se radi, nada umire poslednja... Pored navedenih dobrih koncerta koji su mogli da se vide u Beogradu, ja bih pomenula i Bilija Kobama u SCu. Energija na sve strane, citav bend je bio sjajan.

Cela moja ekipa je otprilike istog misljenja za sinocni koncert. Sto se prvih redova tice, cast (chestim) izuzecima, bilo je ekipe koja se tamo gubila jer su bili odusevljeni sto se pojavljuju na ekranu i dodatno su se lozili - ali na sebe (prepoznala sam par metro njushki koje duze vreme znam, zato pouzdano pricam, to je Stinga culo eventualno na Pinku ili videlo u Skandalu pre ovog koncerta).

Najzad, mogli su da se potrude i iznenade publiku sa necim sto nije strogo iz njihovog repertoara (da sprze neku poznatu jazz ili rock stvar). Nije da niko to nije radio





Ruska plava Ruska plava 14:25 25.06.2008

Re: stvarno?


E bas! Koncert ne sme da zvuci kao sa CD a on(i) i onomad u NS i sinoc... Jos - da je bila Arena ili tako nesto fino, prigodno pa da zvuuuuci, mislim da bi bilo lepse i njima i nama, livada mi nekako nije za Police aka Stinga bez obzira na korene.. Mi smo iskusno zaobisle (poucene odlaskom u NS prosle godine) kupovinu karata, smestile se tu, odmah kod ograde, videle da smo bile u pravu i odsetale polako preko mosta nazad... Ma stize Lenny Krawitz pa Manu Chao, pa ako Bog da Leonard Cohen i - dace Bog, jednog lepog dana i sam T. Waits... I jos na temu izbora mesta gde neko svira - onolike dobre grupe koje smo jedva docekali tipa Jamiroqai u prostoru namoguceg zvuka - sajamske hale, divni koncerti sa kojih smo otisli... grehota.
ajgor ajgor 21:37 25.06.2008

Re: stvarno?

ivy
Sta da se radi, nada umire poslednja... Pored navedenih dobrih koncerta koji su mogli da se vide u Beogradu, ja bih pomenula i Bilija Kobama u SCu. Energija na sve strane, citav bend je bio sjajan.




Švaba koji je to veče svirao bas je prosto zavezao instrument u čvor :) Neko će se možda setiti i koncerta Elektric banda Chicka Coree, sa bubnjarem koji je pravo oličenje Zverka iz Muppeta...
die hard die hard 23:59 25.06.2008

Re: stvarno?

Ruska plava
E bas! Koncert ne sme da zvuci kao sa CD a on(i) i onomad u NS i sinoc... Jos - da je bila Arena ili tako nesto fino, prigodno pa da zvuuuuci, mislim da bi bilo lepse i njima i nama, livada mi nekako nije za Police aka Stinga bez obzira na korene.. Mi smo iskusno zaobisle (poucene odlaskom u NS prosle godine) kupovinu karata, smestile se tu, odmah kod ograde, videle da smo bile u pravu i odsetale polako preko mosta nazad... Ma stize Lenny Krawitz pa Manu Chao, pa ako Bog da Leonard Cohen i - dace Bog, jednog lepog dana i sam T. Waits... I jos na temu izbora mesta gde neko svira - onolike dobre grupe koje smo jedva docekali tipa Jamiroqai u prostoru namoguceg zvuka - sajamske hale, divni koncerti sa kojih smo otisli... grehota.

Nego ti ruska plava, imas li ti macku.Tu istu plavu?To bre najsladja zivotinjka na svetu.Trol mali, sorry.
Ruska plava Ruska plava 17:48 26.06.2008

Re: stvarno?

trol na trol :p Nemam moju ali imam nekoliko u najblizem okruzenju i volim ih bas. Ne mislim da je najsladja ali da je carica medju mackama - to sigurno. Sorry, takodje
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:51 26.06.2008

Re: stvarno?

nemojte ljudi da se izvinjavate za torlove. pa bar ih ja volim

Radojicic Radojicic 19:26 26.06.2008

Re: stvarno?

evo moj macak ruski plavi, hteli ga u djubre jer ima onaj beli medaljon
sad se tu baskari

ivana23 ivana23 00:23 25.06.2008

Rashladi se :)))

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:26 25.06.2008

Re: Rashladi se :)))

već pojeo jedan! fala.
Queeria Queeria 00:37 25.06.2008

Tezge i tezgice

Eeeeeeeee, na kraju ispade naša Ceca najveća profesionalka
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:38 25.06.2008

Re: Tezge i tezgice

nemoj tako, bilo je tu primera: pol enka, kool and the gang,sylvian, stonsi, kris ria.....
Queeria Queeria 11:36 25.06.2008

Re: Tezge i tezgice

Ali oni nisu pokazivali celulit... To radi samo naša Ceca... To se zove SHOW.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:36 25.06.2008

Re: Tezge i tezgice

To se zove SHOW.

misliš FREAK SHOW
die hard die hard 00:02 26.06.2008

Re: Tezge i tezgice

... To se zove SHOW

To se zove FREAK SHOW
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:44 25.06.2008

Необично...

... изгледа да нисмо били на истом концерту.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:46 25.06.2008

Re: Необично...

pa ne moraju baš svi da dožive koncert podjednako. to je moj utisak. a bogami i dosta ljudi koje sam sreo posle koncerta.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:10 25.06.2008

Re: Необично...

Srđan Mitrović
pa ne moraju baš svi da dožive koncert podjednako. to je moj utisak. a bogami i dosta ljudi koje sam sreo posle koncerta.


Свакако да утисци могу бити различити. Ето, рецимо, моје друштво сматра да је било на једној од најбољих свирки икад.
Могуће је да нисмо добро чули... Били смо преблизу
Тезга? Несумњиво... али не верујем да ће ми се још много пута у животу пружити прилика да будем на тако сјајној тезги.
Узгред, оно што је трочлани бенд емитовао као музичку слику често је имало снагу пуне оркестрације. То јест, тешко је било поверовати да их је само тројица на сцени.
Иначе, Стинг никад није баш превише емотиван и комуникативан на концертима, барем оно што сам ја имао прилике да гледам, а друга двојица су сувише заузети свирањем да би од њега преузели ту улогу.
JJ Beba JJ Beba 01:13 25.06.2008

Re: Необично...

То јест, тешко је било поверовати да их је само тројица на сцени.

rekoh, nabolja trojka
ja čisto sumnjam da su mogli loše da sviraju, isključeno
jedino moguće da nisu bili poletni, ali to nije više onaj Police
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:18 25.06.2008

Re: Необично...

Да прецизирамо: тезга=профи?
Онда се слажем...
Контакт са публиком? Емоције? Ја сам свага тога добио довољно, и пронашао сам их у музици коју су свирали.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 04:55 25.06.2008

Re: Необично...

Могуће је да нисмо добро чули... Били смо преблизу

ako blizina treba da ima veze , onda ok.
i opet: ne milim da kvalitet koncerta zavisi od toga da li je neko komunikativan na koncertima. Sylvian skoro da ništa ni ne kaže publici pa te opet raznese sa bine.

Mairosu Mairosu 00:57 25.06.2008

Moj komentar...

Pastovacu ono sto sam stavio u clanak kao komentar.

Pratim the Police otkako sam upisao srednju (a ima tome vremena). Imam sve singlove na 7" originalima (cak i Fallout, Illegal Records prvi pressing), sve LP, krdo bootlega, DVDjeve, knjige, box setove, you name it, I got it.

Koncert je, iz mog ugla, bio tesko razocaranje, klasican "we're in it for the money" greatest hits uzivo. Neke pesme su zvucale prilicno mrtvacki (Every Little Thing She Does je bio unisten, ditto De Do Do Do). Jedino sto mi se svidelo je bio Can't Stand Losing You umuljan sa Regatta de Blanc, i Don't Stand So Close to Me je bio OK.

U mojim snovima, Police izlazi na binu sa sledecim setlistom : Visions of the Night, Dead End Job, Truth Hits Everybody, Message in a Bottle, Synch II, Every Little Thing She Does is Magic, Man in a Suitcase, So Lonely, Don't Stand So Close To Me, When the World is Running Down..., I Burn for You, Rehumanize Yourself, Oh My God, Every Breath You Take, Born in the 50s, Peanuts i Next to You.
(secret journey, 25. jun 2008 01:28)
JJ Beba JJ Beba 01:00 25.06.2008

Re: Moj komentar...

Mairosu
Pastovacu ono sto sam stavio u clanak kao komentar.Pratim the Police otkako sam upisao srednju (a ima tome vremena). Imam sve singlove na 7" originalima (cak i Fallout, Illegal Records prvi pressing), sve LP, krdo bootlega, DVDjeve, knjige, box setove, you name it, I got it.Koncert je, iz mog ugla, bio tesko razocaranje, klasican "we're in it for the money" greatest hits uzivo. Neke pesme su zvucale prilicno mrtvacki (Every Little Thing She Does je bio unisten, ditto De Do Do Do). Jedino sto mi se svidelo je bio Can't Stand Losing You umuljan sa Regatta de Blanc, i Don't Stand So Close to Me je bio OK.U mojim snovima, Police izlazi na binu sa sledecim setlistom : Visions of the Night, Dead End Job, Truth Hits Everybody, Message in a Bottle, Synch II, Every Little Thing She Does is Magic, Man in a Suitcase, So Lonely, Don't Stand So Close To Me, When the World is Running Down..., I Burn for You, Rehumanize Yourself, Oh My God, Every Breath You Take, Born in the 50s, Peanuts i Next to You.(secret journey, 25. jun 2008 01:28)

eee al su svirali Roxanne ? to moja omiljnena Police numera
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:00 25.06.2008

Re: Moj komentar...

"we're in it for the money" greatest hits uzivo.

to je i moj utisak.
verujem da su se neki ljudi provodili fenomenalno, grupa pored mene je skakala sve vreme, čak i kad police nisu svirali.
muzički mi se čini da je ovo ispod nivoa police. možda je to nedostižan nivo za druge, ali mislim da su to morali mnogo bolje.
Mairosu Mairosu 01:03 25.06.2008

Re: Moj komentar...

JJ Beba
eee al su svirali Roxanne ? to moja omiljnena Police numera


Roxanne je super studijski.

Ali, slusao sam je na raznoraznim koncertima i bootlezima, i uvek smori uzivo jer Sting produzi srednji deo za 5 minuta tako sto vice "jo jo jo" itd. Slicno bilo i veceras.

Elem, kome je zao sto nije bio, nek ubaci Synchronicity Concert (onaj iz atlante '84 ili '84) u DVD plejer i bog da ga vidi.
avemarija avemarija 08:22 25.06.2008

Re: Moj komentar...

U mojim snovima, Police izlazi na binu sa sledecim setlistom

I ja sam bila Preblizu . I bilo je odlicno. I kako nemam Ochi odpozadi a Ushi napred ,nego bas sinhrono, meni je sve bilo bas jako dobro. Potpuno je bezveze uporedjivati Stounse i Police , samo zato sto su oba koncerta bila na istom mestu . Oko mene su bas svi bili zadovoljni ... Mozda su CC mogli malo da skrate , i Polis pocne ranije ili sam ja mogla da dodjem kasnije , ali sveusvemu koncert je bio odlican , valjda kad Platis kartu a ne dobijes je Gratis -i manje si razmazen i umes da cenis to sto imas priliku da ih gledas uzivo. I sigurno da ce i u NYC biti slichno ,mislim na kvalitet., nista spektakularno drugacije.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:05 25.06.2008

Re: Moj komentar...

valjda kad Platis kartu a ne dobijes je Gratis -i manje si razmazen i umes da cenis to sto imas priliku da ih gledas uzivo.

ne znam šta da ti kažem na ovo. daleko od toga da sam razmažen. nemam fetiš odnos prema police, ne mislim baš da su bogovi sišli na zemlju pa nam podarili muziku. kod mene status bogova imaju neki drugi muzičari.
da sam kartu platio verovatno bih bio više besan. ovako se ne nerviram.
Mairosu Mairosu 01:09 25.06.2008

E da...

Sting je OK solo, ali ova jedna pesma sto je Copeland lansirao pod pseudonimom Klark Kent je ipak vrh vrhova...



Ako nekog zanima, mogu ceo album (tj. kompilaciju singlova) da okacim negde.
JJ Beba JJ Beba 01:35 25.06.2008

Re: E da...

Mairosu
Sting je OK solo, ali ova jedna pesma sto je Copeland lansirao pod pseudonimom Klark Kent je ipak vrh vrhova...
Ako nekog zanima, mogu ceo album (tj. kompilaciju singlova) da okacim negde.

čitala sam onu Stingovu autobiografiju i u njoj se vidi da je ceo Police koncept ustvari Copelandov.
Sting je u London doveo klavijaturistu i gitaristu iz New Castle (odakle je rodom) ali ubrzo ih je Copleand najurio, jer je stalno Stingu govorio da je trojka zvuk koji on juri i postava u kojoj treba da rade. Onda doveo gitaristu iz USA , Andy Summersa ....Ostalo je istorija
Mairosu Mairosu 01:44 25.06.2008

Re: E da...

JJ Beba
Mairosu
Sting je OK solo, ali ova jedna pesma sto je Copeland lansirao pod pseudonimom Klark Kent je ipak vrh vrhova...
Ako nekog zanima, mogu ceo album (tj. kompilaciju singlova) da okacim negde.

čitala sam onu Stingovu autobiografiju i u njoj se vidi da je ceo Police koncept ustvari Copelandov.
Sting je u London doveo klavijaturistu i gitaristu iz New Castle (odakle je rodom) ali ubrzo ih je Copleand najurio, jer je stalno Stingu govorio da je trojka zvuk koji on juri i postava u kojoj treba da rade. Onda doveo gitaristu iz USA , Andy Summersa ....Ostalo je istorija


Copeland je redak fantom. Sin budzovana iz CIA, odrastao u Bejrutu, zna tecno arapski i on i braca mu. Sting se u nekim spisima priseca da je ponekad na snimanjima bio opsti cirkus, jer bi Stewart i Miles (menadzer Policea, inace) odjednom krenuli da se pickaraju na arapskom na ocigled svih ostalih.

Andy Summers je Englez, btw. A nigde nisam citao da su imali klavijaturistu, nego je Henry Padovani, prvi gitarista (kojeg mozete cuti na singlu Fallout/Nothing Achieving), bio taj cetvrti clan koga su poterali posle par zajednickih gigova sa Summersom. I nije bio "Stingova veza" koliko sam upucen.
JJ Beba JJ Beba 01:58 25.06.2008

Re: E da...

sting je došao u londom sam, bez starog benda, prva žena ga dovela, a za njim je kasnije došlao deo starog benda iz Newc Castla., koje je sting pokušao da ubuži u bend. Tamo u new castlu bili su ime i van svog atara i sting sa njima hteo uradi pposo. imali su i nekog gitaristu, čini mi se francuza, koji je bio sa njima zato što je imao kombi !! :)) pa su njime putovali. tako sting kaže u knjizi.On im je naštao i gigove u francuskoj, te je na jednom takvom putu i nsatala Roxanne, u Parizu, u hotelu koji je nekad bio bordel
a Burazer od Copalanda im je je uradio menadžmnet i dalje vodio posao...
moguće da sam zaboravila dosta toga, al se sećam da je sting napisao da je bio tužan kada je taj francuz bio otpušten a braća Coplelend su likovali...
ee davno sam čitala knjigu i možda sam štošta izbrkala, izvinjavam se fanovima
:)
Radojicic Radojicic 01:22 25.06.2008

synchronicity

malo omatorili pa sta
gledaj ovu cepacinu, posebno Koplenda



po preporuci Mairosu:)))
Mairosu Mairosu 01:25 25.06.2008

Re: synchronicity

Radojicic
malo omatorili pa sta
gledaj ovu cepacinu, posebno Koplenda


Kao sto i preporucih
avemarija avemarija 09:02 25.06.2008

Re: synchronicity

malo omatorili pa sta

Al' im lepo stoji. Sting dobio Patinu. Nekako je mnogo muzevniji. Sinoc sam pored ostalog razmisljala kako ce posle koncerta ,nekom od ljubaznih domacina pasti na pamet da predlozi Police odlazak u Skadarliju na Mesano meso i Dimljene vesalice , sa uvertirom Vinjak,Pivo i Kafa bez Secera...
avemarija avemarija 20:04 28.06.2008

Re: synchronicity

Al' im lepo stoji. Sting dobio Patinu. Nekako je mnogo muzevniji. Sinoc sam pored ostalog razmisljala kako ce posle koncerta ,nekom od ljubaznih domacina pasti na pamet da predlozi Police odlazak u Skadarliju na Mesano meso i Dimljene vesalice , sa uvertirom Vinjak,Pivo i Kafa bez Secera

I danas potvrdjeno da sam Vestica. Stigoh s puta {poslovnog} , dva dana odsutna , odem na sajt Blica a ono Polis ostali jos 2 dana u Beg i gde su bili odvedeni? Skadarlija , brate. Dobro nisu shetali Zemunskim kejom ,tebra. E pa za Nemashtovitost - leka nema!
Sloven Sloven 04:46 25.06.2008

The Police - Amsterdam

Možda je Sting trebao da zove Bregu pa da zajedno otpraše "Kalašnjikov", verovatno bi tada nekima koncert bio mnogo emotivniji:)

Slušaj brate, The Police sam gledao prošle godine u Amsterdamu, razvalili su pošteno 110 minuta za € 89

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 04:52 25.06.2008

Re: The Police - Amsterdam

Možda je Sting trebao da zove Bregu pa da zajedno otpraše "Kalašnjikov", verovatno bi tada nekima koncert bio mnogo emotivniji:)

možda.
ne tvrdim da oni ne praše inače, nego da je ovaj koncert bio dosadan. što se mene tiče.
antioksidant antioksidant 08:09 25.06.2008

Re: The Police - Amsterdam

Srđan Mitrović
ne tvrdim da oni ne praše inače, nego da je ovaj koncert bio dosadan. što se mene tiče.
mozda je razlog u ovome:

Srđan Mitrović
to je samo moj lični osećaj. nisam neki ljubitelj police niti stinga. samo ih poštujem. .......mene još drži raspoloženje od fantastičnog pola Enke,


Ipak su to razlicite energije. Nemas emotivnu vezu sa The Police.
A i vrucina ti je

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:02 25.06.2008

Re: The Police - Amsterdam

Nemas emotivnu vezu sa The Police.

nikad nisam ni imao doduše. istine radi.
Sloven Sloven 18:14 26.06.2008

Re: The Police - Amsterdam

Komentar prenesen iz Blica

KPEMEHKO | Sreda, 25 Jun 2008. 20:03h
E, pa nije bilo ni akrobata na trapezu, ni dresiranih foka koje duvaju u trubice. O bacanju egzaltiranog Stinga u publiku ni govora. A baš je i čika Endi u svojoj 66. mogao malo da potpali tamburu, pa da je zavrti oko glave, sve pojući "DO, DO, DO, DA, DA, DA...".A i gologuze vokalne pratilje bi zasigurno podigle izvesne emocije publici, ili bar brkatom delu iste. Alo bre (što reče onaj Mile onomad), znate l' vi, kritizeri željni emocija, čemu ste prisustvovali. Ova TROJICA su prosuli bisere pred publiku. Ova TROJICA su upriličili veliki koncert koji Beograd (sa okolinom) retko ima priliku da čuje. Ko je hteo da sluša imao je šta. Ko to ne čuje trebalo bi bar da ima respekta za ove vrhunske muzičare i utemeljivače New Wave-a. Samo mogu da poželim da u okviru "oproštajne" turneje obrnu par krugova oko zemaljske kugle, pa da opet navrate dovde u sledećem krugu. A, da, još nešto. Pri kraju karijere Hendriksu, koji se okrenuo nekim kompleksnijim muzičkim formama, dešavalo se da publika na koncertu horski zviždi, jer zaboga nije svirao Hey Joe.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:31 26.06.2008

Re: The Police - Amsterdam

ko o čemi - baba o emocijama. koja metafizika.

nikola svilar nikola svilar 06:59 25.06.2008

'bro jutro

Tezga. Ja se ne nerviram. Vrućina mi je.


:)) kratko, jasno! :)

evo link za sinoćnu roxanne

nisam neki ljubitelj police niti stinga. samo ih poštujem.


takodje. ja ponesto i izvodim na svirkama, ali iskreno govoreci,
nisam upoznao muzicara ili nekog ko iole slusa muziku da je
ravnodusan prema onome sto sting "proizvodi". žaokica ima
svega po malo za... sve ukuse...
Cocoa Cocoa 08:01 25.06.2008

Ma kul

Za razliku od Srđana meni je bilo sve samo ne dosadno. Nisam ni ja neki fan, prosto su mi bili jedan od omiljenijih bendova u tinejdžerskom periodu, al ovo mi je bilo odlično. OK, usporili su neke pesme što je i bilo najavljeno, pa sad kome se sviđa kome ne. Takođe, znala se set lista unapred, nije bilo nikakvih iznenađenja, ali to može i da se očekuje od ovakvog koncerta. Očigledno su se više potrudili oko manje poznatih pesama kao što su Demolition Man, a medli I Can't Stand Losing You i Reggata De Blanc je vredeo svih para. So Lonely i Next To You su takođe fino otprašili. Najsmornija je bila publika koja očigledno ne poznaje Police opus i očigledno je većina htela da čuje Stingove solo hitove.
Marko Jevtic Marko Jevtic 08:35 25.06.2008

:)

I ja sam na koncert otisao najvise zato sto sam dobio ulaznicu... Ipak, nije tako bilo lose.

Bio sam i na Stingovom koncertu na Petrovaradinu - mozda mi je on za nijansu ostao u boljem secanju, ali i sinoc je bilo dobro. Fina svirka...
MilutinM MilutinM 08:40 25.06.2008

Re: :)

Nažalost, daleko sam da bih bio na koncertu. Upravo sam dobio bratov komentar:
Ih, super. Profesionalno, tri instrumenta + četvrti-glas. Atmosfera divna, malo prašina i vrućina ali se podnese.


Bili su mi i prijatelji iz Slovenije i Makedonije. Čekam da se razbude pa da čujem i njihove komentare
Spiridon Spiridon 09:00 25.06.2008

Re: :)

I ja sam na koncert otisao najvise zato sto sam dobio ulaznicu


posteno.

Mislim da bi Tas bio adekvatniji prostor za ovakav bend.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:05 25.06.2008

Re: :)

čam mislim da bi koncert bio mnogo bolji da su ga držali u areni npr.
Spiridon Spiridon 09:10 25.06.2008

Re: :)

Srđan Mitrović
čam mislim da bi koncert bio mnogo bolji da su ga držali u areni npr.


koliko posetilaca arena prima?
Atomski mrav Atomski mrav 09:13 25.06.2008

Re: :)

A jel' bio neko na koncertu Marka Knopflera?
avemarija avemarija 09:51 25.06.2008

Re: :)

A jel to asocijacija na Live Aid i 85.g ? Mark i Sting zajedno !
Atomski mrav Atomski mrav 10:04 25.06.2008

Re: :)

Mark i Sting su bili zajedno više puta (uz još neke, poput Erika i Fila)... nije to bila asocijacija, već me stvarno interesuje. Nisam mogao da idem a hteo sam...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:04 25.06.2008

Re: :)

koliko posetilaca arena prima?

može jedno 20 000 da stane.
Spiridon Spiridon 10:26 25.06.2008

I ja mislim da bi Arena bila bolje resenje

Srđan Mitrović
koliko posetilaca arena prima?

može jedno 20 000 da stane.


pa to je to. 10 soma manje nego na uscu. Morali bi da opale jace cene ulaznica (a vec su debelo precenjeni)

Po meni Sting je "out" vec duze vreme. Ne zbog toga sto je mator vec zbor toga kako posluje. Mislim da si to "osetio" na svojoj kozi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:30 25.06.2008

Re: I ja mislim da bi Arena bila bolje res


pa to je to. 10 soma manje nego na uscu. Morali bi da opale jace cene ulaznica (a vec su debelo precenjeni)

pa možda bi došlo pravih 20 000, pa bi atmosfera bila drugačija. ne znam. možda
avemarija avemarija 11:13 25.06.2008

Re: :)

Ne ,ja nisam bila. Moj Ex me je nagovarao da 85. ili 87. ne mogu da se setim idemo na koncert Dire Straits u Sydny , gde smo se nashli na nedelju dana, al' se ja ipak odlucila za par fen cipela i Sydny ZOO ... Mladost-Ludost , al ' mi nije zao-mislim Zoo im je Neverovatan , cini mi se Najbolji na svetu, blago onim zivotinjama tamo...
MilutinM MilutinM 22:09 25.06.2008

Re: :)

Bili su mi i prijatelji iz Slovenije i Makedonije. Čekam da se razbude pa da čujem i njihove komentare

Evo i njihovih komentara:

Bilo je fenomenalno!!! Neverovatna atmosfera, svi smo promukli....sjajan nastup neverovatna scena....vrlo dobro ozvucenje...SPEKTAKL!


Pazi, svi ovi su obični ljudi, ali koji uživaju u muzici i nisu šišarke. Ako su zapucali iz Ljubljane i Skoplja (kedna makedonska iz Praga čak), i bili zadovoljni, onda možda niste bili na istom koncertu. Ili su vam merila previsoka, odnosno njihova preniska?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:42 25.06.2008

Re: :)

onda možda niste bili na istom koncertu.

kakodatikažem: i ja sam se dobro proveo. imao sam odlično društvo i svi smo igrali i pevali i dizali ruke. scena je bila fenomenalna i ozvučenje. jedino dvojica od trojice na bini nisu bili baš na visini zadatka. bar ne za otvoren prostor i 30000 ljudi.
postoji i drugi problem: kada nekog zaista voliš, spreman si i da zažmuriš na neke mane. ma kolike one bile.

Davie Davie 11:05 25.06.2008

Eh da...

Tezga. Ja se ne nerviram. Vrućina mi je.


Bitno je da se na Velikom bratu ne nervirate...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:16 25.06.2008

Re: Eh da...

Bitno je da se na Velikom bratu ne nervirate...

vidim ovde krenule neke lične prozivke. obožavam ove zamene teza.
neka ste vi nama živi i zdravi.
die hard die hard 00:05 26.06.2008

Re: Eh da...

Bitno je da se na Velikom bratu ne nervirate

Je l ovo samo zlurado il je glupo i i zlurado.Ima razlike, nazalost.
dejanvul dejanvul 11:11 25.06.2008

Moguće je da postoji bar par problema.

Po (ne samo) mom skromnom poimanju, postoji (bar) jedan generalni problem sa beogradskom publikom, a to je: prekid tradicije velikih koncerata u trajanju od... pa, slobodno se može reći – više od dve decenije!

Prvo, kada je Toni Sabol (jedan od retkih ozbiljnih organizatora velikih koncerata u SFRJ) prekinuo dovođenje velikih bendova u Beograd zbog pljuvanja po grupi Ruts (od strane istih onih „rok-kritičara sa licencom centralnog komiteta“ koji su koncert Ruts-a u Beogradu najavljivali kao „prvi pravi punk band u SFRJ“ i „veliku novu stvar“), jer je – o, zapadne li kapitalističke dekadencije! – pevač Ruts-a, sa bine „grada-heroja“, pokazao svoje obnažene genitalije „naprednoj socijalističkoj omladini“...

Potom je usledila cela decenija u kojoj su, skrivajući se pod krinkom „savremenih trendova“, domaći „muzički menadžeri“ i „promoteri“ shvatili da je isplativije i jednostavnije dovoditi po jednog baju sa dva gramofona i miksetom, nego cele bendove sa instrumentima, pa i pratećom opremom...

Na kraju, taman kad smo počeli da „’vatamo tempo“ velikih svirki – zveknemo si progresivnog premijera, pa nam to opet odloži Stones-e za još cca pola decenije...

Da se razumemo: EXIT nije isto što i velika celovečernja svirka. EXIT je festival. A na festivalima reaguješ na izvođača, ali ga ne zoveš na bis, jer – „gig-lista“ je pod čvrstom satnicom.

I to je ono što se sinoć moglo detektovati: domaća publika je, pre svega zahvaljujući EXIT-u, iznova naučila ono što je zaboravila – kako se reaguje na bend tokom svirke, ali svakako nije iznova naučila da zove bend na bis.

Tako da smo sinoć mogli čuti upravo samo planirane biseve. A možda smo mogli da ih navučemo i na duže od 100 minuta. To nam govori upravo osmeh na licu gospodina Endija „phlegmatic & serious“ Samersa, pojava retka koliko i smeh Majkla Stajpa, ili Džej Kejevo izbacivanje sporih pesama iz set-liste – sve viđeno na binama u Beogradu, ali kao feed-back na reagovanje publike TOKOM svirke...

Dakle, možda smo mogli dobiti i neplanirani bis, samo da starija publika nije bila preumorna, „preodrasla“ i „predostojanstvena“ za to, te da je mlađa publika ikada imala prilike da nauči da se na završetak „set-liste“ i na završetak „DJ seta“ – ne reaguje na isti način.

Drugi mogući problem je potencijalno pomućena percepcija od strane ovdašnje publike značaja i doprinosa grupe Police, ovaj put – zbog generalnog izostanka kvalitetnog kontinuiranog informisanja o popularnoj muzici i formiranja senzibiliteta za istu poslednjih duže od par decenija.

U suprotnom – u jučerašnjoj publici bi morali bili primećeni mnogi domaći producenti i DJ-evi elektronske plesne muzike, i to, na prvom mestu, prog...

Elem! Da ne bih dalje smarao, zadržaću se samo na još jednom od mnogih aspekata „informativno-kognitivne zbrke“: verovatno bih dobro zaradio ako bih položio znatne pare da je velika većina posetilaca jučerašnjeg koncerta u uverenju da su gledali „Stinga i onu drugu dvojicu iz Polis“.... :))))))

Inače, po mom skromnom poimanju, ali i po mišljenjima drugih ljudi sa podužom kilometražom ne samo bivanja na velikim svirkama ovde i „napolju“, već i sa kilometražom bivanja na bini – ovo sinoć je bilo znatno više od obične tezge.

Na primer, između ostalih, muzičar koji je integralno „skinuo“ sve na Internetu dostupne video-„butlege“ sa prošlogodišnje američke turneje Police kaže da je ovo sinoć bilo primetno jače od svega toga i da su nadmašili njegova očekivanja za bar 30 posto.

Naravno, uz tu „zadršku“ da muzičari, muzikanti i „muzičari-za-po-kući“ sigurno znatno drugačije percipiraju muziku od „čistih“ slušalaca.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:26 25.06.2008

Re: Moguće je da postoji bar par problema.

dejanvul  

zanimljiva analiza.
samo ja ne bih baš toliko podcenjivao publiku. inače sam znao i to da radim
čim pomislim da je publika zaboravila da se provodi na koncertima, onda dođe nik kejv pa me razuveri.
nije problem da li je svirka bila perfektna ili ne, police su fenomenalni muzičari, nego što fali jedan mali "touch of magic" da bi se sve pokrenulo. čini mi se da toga nije bilo.
koncert npr. jamiroquai koji je bio jedan od gorih na kojem sam bio (zbog zvuka) a sa druge strane on i grupa su bili spektakularni.

nema to veze čak ni sa vrstom muzike: sylvian i pol enka. Ako takva muzika diže ljude na noge, šta bi tek police trebali da rade.
niko ne spori kvalitet odsvirane muzike, bar ne ja, nego jednostavno je bilo dosadno. ali sam se dobro porveo jer sam bio u dobrom društvu.
dejanvul dejanvul 13:35 25.06.2008

Re: Moguće je da postoji bar par problema.

Srđan Mitrović
dejanvul  

zanimljiva analiza.
samo ja ne bih baš toliko podcenjivao publiku. inače sam znao i to da radim
čim pomislim da je publika zaboravila da se provodi na koncertima, onda dođe nik kejv pa me razuveri.
nije problem da li je svirka bila perfektna ili ne, police su fenomenalni muzičari, nego što fali jedan mali "touch of magic" da bi se sve pokrenulo. čini mi se da toga nije bilo.
koncert npr. jamiroquai koji je bio jedan od gorih na kojem sam bio (zbog zvuka) a sa druge strane on i grupa su bili spektakularni.

nema to veze čak ni sa vrstom muzike: sylvian i pol enka. Ako takva muzika diže ljude na noge, šta bi tek police trebali da rade.
niko ne spori kvalitet odsvirane muzike, bar ne ja, nego jednostavno je bilo dosadno. ali sam se dobro porveo jer sam bio u dobrom društvu.


Well, k'o sto reko', drugacija percepcija muzicara, muzikanata i "muzicara-za-po-kuci"... Meni je, na primer, bilo dovoljno onoliko "Gospode Boze!" koje sam sto saptao, sto urlikao na neretke sto individualne, sto zajednicke deonice, kao i jeza koja me povremeno podilazila kao reakcija na "muzicarski vajb" koji je dolazio sa bine... Mis'im, to je moj licni parametar dovoljno dobre svirke: ako se makar jednom najezim, a da to nije na samom pocetku.

Inace, svirke koje pominjes su bile "halske" i "dvoranske", sa pretezno ili skoro sasvim "svojom" publikom. Ovde cak ni u prostoru ispred bine Police nisu imali samo "svoju" publiku, cak i tu je bilo mnogo onih koji su podrazumevali da - ako je na Uscu - mora pevac tu da protrcava stazom do pola publike, bez obzira na "uzrast", :))), a da samo binski lajt mora biti "tezak" bar 5 dzambo-shlepera, inace ce biti nezadovoljni "tackom na trapezu", :)))...

Sto je, sve zajedno, slika publike kakva je bila, jer, sto bi najmudrije rekla moja pokojna baba: "Svako zna svoje". Jednostavno, Police nisu sebe pretvorili u show-program jer to nikad nisu ni bili i bilo bi u najmanju ruku neukusno da su to sada uradili, te i nisu mogli zadovoljiti one koji su (sasvim legitimno, ali neinformisano) "dosli po show", dobar deo publike ne samo da nije Police publika, nego nije ni publika live svirki generalno, dobar deo Police fanova (mnogi u godinama) - dakle, onih koji znaju kako se komunicira sa live bendom - na onoj vrucini i onako "kasno", bilo je zadovoljeno vec i 100-minutnom svirkom, zainteresovani za extra bis su odustajali od lozenja u nedostatku "pismenog" odziva ljudi oko sebe (i to onih koji su se cudili "sto je kratko"!), a najzagrizeniji su znali: kad pocne "Next to You" - to je kraj. :))

I, samo da primetim: na mozda najtezem prestonickom vazduhu Evrope u tom trenu, flegmaticni Samers NASMEJAN lozi onu dvojicu (uslovno receno) ego-manijaka da ipak izadju i odsviraju Next to You. Zbog reakcije U TOKU svirke. Verujem da se ovakva moja percepcija tog trenutka - makar pogresna - ne moze nazvati potcenjivanjem publike, ne secam se da sam to radio ni kada je, zedna bilo kakve svirke, domaca publika uspevala da poneke "stranjske" tezgare nicim zasluzeno "uvuce" u iskrenu svirku i "navuce" na neplanirani bis.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:44 25.06.2008

Re: Moguće je da postoji bar par problema.

ako se makar jednom najezim, a da to nije na samom pocetku.

obrni - okreni, sve se svede na kraju na ovo.
ili deluje ili ne deluje.
to je sasvim dovoljan parametar za mene.
dejanvul dejanvul 14:08 25.06.2008

Re: Moguće je da postoji bar par problema.

Upravo tako.
Binarni kod.
Ima struje - nema struje.
A kod muzike (i bilo cega drugog emocionalno percipiranog!) je to - Individualno!
Tako da se nema rashta "nadgornjavati".
(ili, kako volim da kazem takvima... pa, dobro, i sebi, ponekad: "'Ajd", lepo, svako po deset evra na astal, pa isuchite da vidimo chiji..."
:))))))
Atomski mrav Atomski mrav 14:10 25.06.2008

Re: Moguće je da postoji bar par problema.

Upravo tako.
Binarni kod.

Da, a zna se da na svetu postoji samo 10 vrsta ljudi - oni koji razumeju binarni kod i oni koji ga ne razumeju...
MuadDib MuadDib 18:39 26.06.2008

Re: Moguće je da postoji bar par problema.

police su fenomenalni muzičari, nego što fali jedan mali "touch of magic" da bi se sve pokrenulo. čini mi se da toga nije bilo.

То је и мој утисак, Срђане. Одлиични солисти који као збир немају a touch of a class - па, макар да су само једну умеру одвојили 'нако акуст'ћно... Елем, професионално до коске свирка, а пре и после ње...
Једва стигох до куће, њиова екипа јавља да шаљу оба камиона на аеродром. И би тако, рмбали смо all night long, све је било спремно за отпрему надаље ТНТ-овим 757-200 који је и однео опрему ... Џеремаја назвао фром КатоуИЦе, захвалио на хендлингу, ја питао дођите нам опет, рече крај септ- али ипак је само у игри bgd аеро, а ђетићи ће је слушати

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:47 26.06.2008

Re: Moguće je da postoji bar par problema.

али ипак је само у игри bgd аеро, а ђетићи ће је слушати

nije fer!!!
ja im ne bih dao, sada su neovisna država ;-)
ioOoi ioOoi 11:29 25.06.2008

Uh.

NIsu mi jasni likovi koji su očekivali da Sting cepa svoju majcu i da onda emotivno učestvuju u tome i da posle pričaju da je koncert bio "vrh". Sting i ekipa to nije radila ni pre 25 godina.Prosto takvi su-hladni Englezi. Njihova vrednost je u senzebilitetu drugačije vrste.

Fantastična svirka. NI u jednom trenutku nije zasvirao četvrti čovek na bini a zvučali su kao bend od 10 ljudi. Fantazija.NI jedan falš ili ispad. Vrhunski profesionalno. Nažalost nisu imali vremena za odmor nego su doputovali i svirali u roku od 5 sati po neverovatnoj vrućini.I to sa svojih 57 godina. Pohvala i organizatoru. Nakon toaleta sam rešio da dodjem do prvog reda i ograde i da ih vidim i čujem izbliza.Srečom tada su spičili Roksen.Zvuk je bio fenomenalno odradjen jer sve vreme hodanja nazad do ekipe moglo se uz malo veći napor razgovarati isto kao i u prvom redu do bine i zvuk je svugde bio isti.

Najjači momenat mi je bio Wrapped around your fingers. Copeland je izperkusionisao perkusije najperkusionističnije. Bravurozno.

Svirali su što sam ja prepoznao:

EVRY LITTLE THING SHE DOES IS
SPIRITS IN THE MATERIAL WORLD
ROXANNE
CAN'T STAND LOSING YOU
MESSAGE IN A BOTTLE
WALKING ON THE MOON
EVERY BREATH YOU TAKE
KING OF PAIN
WRAPPED AROUND YOUR FINGER
DON'T STAND SO CLOSE TO ME
DE DO DO DO, DE DA DA DA
SO LONELY
INVISIBLE SUN
NEXT TO U

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:35 25.06.2008

Re: Uh.

NIsu mi jasni likovi koji su očekivali da Sting cepa svoju majcu i da onda emotivno učestvuju u tome i da posle pričaju da je koncert bio "vrh"

ne znam odakle ti ideja da bi ovako izgledao "vrh" koncert.
može i bez cepanja da bude odlično.
Atomski mrav Atomski mrav 11:41 25.06.2008

Re: Uh.

Da, ali mislim da je čovek u pravu kad kaže da im je takva svirka manir... i zato ne stoji poređenje sa nekim drugim svirkama nekih drugih bendova i/ili muzičara.
Iskreno, nakon razočarenja posle Peppersa, nekako mi se ne ide više na koncerte... Exit je nešto drugo, ako ti se ne svidi program na nekom stage-u, pređeš na drugi...
Atomski mrav Atomski mrav 11:43 25.06.2008

Re: Uh.

A evo i vesti sa B92...

Iglesijasu pozlilo na koncertu
AlexDunja AlexDunja 11:51 25.06.2008

Re: Uh.

Iglesijasu pozlilo na koncertu

am, razmisljas li ti o jeleni, uopste?
mogao si malo da ublazis,
ne ovako..sneba, pa..
:)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:58 25.06.2008

Re: Uh.

Iglesijasu pozlilo na koncertu

nešto slutiš? za stinga možda?
posle beograda potop.
i sylvian je posle beogradskog koncerta neke otkazao, a neke skratio jer mu je bilo loše
ioOoi ioOoi 11:59 25.06.2008

Re: Uh.

Ti si me sa svojim prvim komentarom na koncert podestio na intervju koji je napravio onaj "zuluf" lik sa B92(zaboravio sam mu ime ali izgovorenu sentencu ne), sa bubnjarem Metallice Larsom Urlichom koji je u intervju krenuo sa "ja nisam neki poštovalac Metallice". Na to Lars ništa nije rekao.

Naravno da svako treba da komentariše iz svog ugla. Ali neki uglovi imaju veću a neki manju širinu.

To znam jer sam diplomirao na Matematičkom Bg.

Može i dokaz za tu sentencu ako treba.
nikola svilar nikola svilar 12:01 25.06.2008

najperkusionističnije!

Najjači momenat mi je bio Wrapped around your fingers. Copeland je izperkusionisao perkusije najperkusionističnije.


ha ha, :) sjajno ioOoi. inace wrapped... mi je omiljena pesma.
evo link za spot. dosta interesantna scenografija
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:04 25.06.2008

Re: Uh.

Ali neki uglovi imaju veću a neki manju širinu.

meni se čini da hardcore fanovi po definiciji imaju "manju širinu ugla", ja mu više dođem kao neutralni posmatrač sa "širim uglom".
drago mi je ako se neko fenomenalno proveo. i treba, i treba još puno velikih koncerata na Ušću. ili bar u areni.
neka se spremi leni Kravic!!!
ioOoi ioOoi 12:17 25.06.2008

Re: Uh.

Oprosti na uglastoj opasci.Nije na mestu, pogotovo što te ne poznajem, a ovo je javna komunikacija.

Ono što sam hteo da kažem je da su Police još uvek u punoj sviračkoj snazi, i da onako kvalitetnu , ponoviću, kvalitetnu autorsku svirku možemo čuti još kod malo, ponoviču, malo bendova , a onda sledi rokenrol potop.

NIsam hardcore fan. Samo sam se spremio na to da ću čuti fantastičan koncert i to sam i dobio.Nisam očekivao provod skakanje plesanje egzaltiranost pa se nisam ni razočarao.

Svirao gitaru aktivno do pre 10 godina, a sada vrtim plejere. Znam šta je dobra svirka, a ono sinoć je bila fenomenalna svirka. Zbog toga što ih je samo 3 na bini i svaka greščica bilo kog od njih bi se mnogo čula, no nije se desila.

Imam ortaka trensera koji je svoje najjače momente u Barutani uz neke trens DJ-eve, nakon 10 eksera doživljavao tako što bi sa ortacima cepao majce uz bas i urnebes.

Jesi probao tako nešto? Ja nisam.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:22 25.06.2008

Re: Uh.

Nisam očekivao provod skakanje plesanje egzaltiranost pa se nisam ni razočarao.

nisam ni ja očekivao.
nisam se ni razočarao. prosto solidna tezga.
za sve ostalo, što bi rekli naši stari: ne moram biti kokoška da znam da je jaje mućak
Atomski mrav Atomski mrav 12:44 25.06.2008

Re: Uh.

am, razmisljas li ti o jeleni, uopste?
mogao si malo da ublazis,
ne ovako..sneba, pa..
:)

Ne verujem da sam ja bolje obavešten od nje, tako da...
ioOoi ioOoi 12:44 25.06.2008

Re: Uh.

Srđan Mitrović
prosto solidna tezga.
za sve ostalo, što bi rekli naši stari: ne moram biti kokoška da znam da je jaje mućak


Ma sve je ok. Meni je samo krivo što si ti otpočeo ovu temu, jer si je počeo sa "Tezga. Ja se ne nerviram. Vrućina mi je."
A ako misliš da je ono sinoć bio "mućak"....no koment.

Pročitao sam dosta komentara ljudi koji su, po mom mišljenju, mnogo bolje razumeli i procenili šta se sinoć tamo desilo.

Pri tom je ok potencirati i lično doživljavanje.
Što se mene tiče dobio sam žulj na levoj nozi od novih sandala pa sam se izuo. Popio 2 piva i bio pripit jer sam bio dosta žedan. Dugo čeko pivo, kratko toalet.Oznojio se.

Ali koncert....umetnost koja je, nažalost, prošla pored tebe a ti je nisi ni skontao ni osetio.

Over n aut.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:50 25.06.2008

Re: Uh.

ne mislim da je koncert mio "mućak", nego ti ne čitaš pažljivo.
a pri tome počinješ i da vređaš.
ako ćemo da se vređamo, onda tvoje objašnjenje mnogo govori:
Popio 2 piva i bio pripit
.
a šta se po tvojim izvorima tamo desilo? pristojan koncert. i ništa više. samo mislim da je to malo za nekoga koga najavljuju kao "najbolja turneja 2008".
zaista Over n aut.

ioOoi ioOoi 13:40 25.06.2008

Re: Uh.

Oprosti ako sam te nečim uvredio.Nije bila namera.

Ti ne voliš Polis, a rekao bih i ne poznaješ njihov opus i rad.To je meni jasno. Ok je otići i na takav cert. I ok je imati i mišljanje i komentarisati i cert i Polis, pa makar to bilo negativno i reći "dosada".

Ono što po meni nije ok jeste trčati da prvi staviš svoj komentar koji odiše nepoznavanjem dela i muzike koju je rok i muzičkoj istoriji podario Polis.

E to po meni nije OK.

To je nepoštovanje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:48 25.06.2008

Re: Uh.

a rekao bih i ne poznaješ njihov opus i rad

vidiš, ovde grešiš. ako nešto ne volim ne znači da bar nisam informisan. i to ako nešto ne volim to ne znači da to nije kvalitetno.
i pod 2: nisam nigde trčao da stavim komentar, već sam vrlo lepo stigao kući i okačio post.
to šta je police podario muzičkoj istoriji zaista nema nikakve veze sa koncertom od juče. mislim da sad pa ti previše idealizuješ stvari. što nije dobro.
chobanica chobanica 14:56 25.06.2008

Re: Uh.

Najjači momenat mi je bio Wrapped around your fingers. Copeland je izperkusionisao perkusije najperkusionističnije. Bravurozno.


Potpisujem. Nisam slusala bootlege sa ove turneje, znala sam da su aranzmani novi, ali onakvu lepotu sinoc nisam ocekivala. Prvo sam bila u soku, a onda sam se rasplakala.

Evo snimak iz Mancestera 18. juna:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana