Slučaj Seke Aleksić

Goran Miletic RSS / 26.06.2008. u 01:41

drugarica!
drugarica!
Ne znam kada i koliko će kuriroidno novinarstvo iznervirati i Bojana Pajtića ukoliko postane Predsednik Vlade Srbije. Sigurno je da neće puno vremena proteći od kada ga neki vlasnici novinarskih iskaznica koji nisu novinari (u ozbiljnim i neozbiljnim novinama) počnu prozivati. A koja je to sorta „zamerki" najbolje se uverila gospođica Seka Aleksić.

Ako je verovati često nepouzdanoj Vikipediji, ona se zove Svetlana, rođena je u Zvorniku, nije državljanka ove države, a i dete je iz mešovitog (razvedenog) braka. Zbog rata je došla u Srbiju, kasnije živela u inostranstvu, da bi danas bila ono što se zove „folk diva" ili „estradna zvezda". Po mnogo čemu je jedinstvena, ali to nije bitno za ovu priču.

Gospođica Aleksić je dala intevju pre par nedelja jednoj TV stanici, rekavši da je „dete iz Bosne". Ekipa iz mnogotiražnog dnevnika „Kurir" je na osnovu toga osmislila naslov „Seka: Nisam Srpkinja", sa odgovarajućim tekstom. Ali tu nije kraj ! Gospođica Aleksić je sazvala konferenciju za štampu koja se „odigrala" pre tačno nedelju dana.

Naime, ona je tada izjavila da su zbog pomenutog teksta u njenom životu „krenuli da se nižu problemi". Štaviše, kada je tog dana izlazila iz taksija grupa momaka joj je dobacivala i  „provocirala me je na nacionalnoj osnovi".  Kazala je da je to užasno i da je pred konferenciju „morala da popije bensedin". Njen advokat je dodao da će pokrenuti odgovarajući sudski postupak.

Prva reakcija svakog patriJote, ali i ponekog novog „i Kosovo i Evropa" glasača je da je „baš strašno to što Kurir radi jer je devojka ustvari Srpkinja", a ne da je užas to što Kurir napada nekog zbog nedostatka ili odsustva srpskih gena. Štaviše, niko se neće uzbuditi što ovo JESTE relevantna informacija za široke narodne mase.

Da li slučaj Seke Aleksić znači da oni koji nisu Srbi, treba u najmanju ruku da se osećaju nelagodno u Srbiji  (da ne pominjemo napade, uvrede, grafite, paljenje poslastičarnica, deljenje hleba ispred nepodobnih albanskih pekara itd) ?

Da li ovo dalje znači da svako ko nije totalno bele (srpske) puti treba da ode iz Srbije ili da je manje vredan zbog boje svoje kože ?

Da li ovo znači da će sutra biti „problem" to što je neka poznata osoba lezbejka ili gej, a ne to što ga kuriroidni vlasnici novinarskih iskaznica proglašavaju manje vrednim zbog seksualne orijentacije. Do kada će svaka iole poznatija osoba morati da se brani sa „nisam gej/lezbejka" da bi bila prihvatljiva tj. prihvaćena kao ravnopravni građanin/građanka?

Da li ovo znači da svako ko nije hrišćanin (poželjno pravoslavni) mora da se stidi što pripada nekoj maloj verskoj zajednici, nekoj velikoj religiji, neće da se izjašnjava ili naprosto nije vernik ? Evo kao znak solidarnosti, napišite „Miletić: Nisam vernik"

Da li slučaj drugarice Seke pokazuje da mi koji nismo toliko poznati kao ona, ne možemo baš biti sigurni na ulici ili bilo gde drugo zbog toga što glasamo za neku od konstantno satanizovanih partija. Da se ne lažemo, trenutno je to samo LDP. Ljudi iz DS-a postaju meta onda kada se „usude" da urade nešto što nije dovoljno „srpsko". Naravno, napuštanje raznih skupova i protesti od strane ministra Jeremića, kao i poklanjanje zastava Srbije ljudima u enklavama na Kosovu nikada nisu bili meta napada onoga što nam podmeću kao „tabloide koji postoje u celom svetu".

Da li Sekin „case" znači da svako ko je osoba sa invaliditetom/hendikepom, treba da ostane u nekom „privatnom prostoru", daleko od očiju javnosti , opravdavajući onu srpsku izreku „voli ga k'o majka ludo dete pred gostima" ?

A vi ? Ako već ne volite nevladine organizacije, šta ste učinili da se ravnopravno oseća neko ko nije Srbin ili pravoslavac ili heteroseksualac ili muškarac ili je osoba sa invaliditetom ?

 

"Prvo su došli po komuniste, a ja se nisam pobunio,

jer nisam bio komunista.

Zatim su došli po Jevreje, a ja se nisam pobunio,

jer nisam bio Jevrejin.

Zatim su došli po katolike, a ja se nisam pobunio,

jer ja sam bio protestant.

Zatim su došli po mene, a tada više nikoga nije bilo

da se zauzme za mene."

(verzija objavljena u magazinu TIME,1989)

Atačmenti



Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Pulse Pulse 02:17 26.06.2008

.

na zalost Gorane, sve sto si rekao je tacno. Takve su stvari normalne kada je sredina ucmala, nestabilna i prozeta homofobiojom i nacionalizmom. Posednji put kada sam bila u Beogradu umalo da dobijem samar a mozda i prave batine. Uvredila sam jednog velikog srbina posto se nisam slozila sa njegovom pricom da su Srbi imali 'Veliku Srbiju' koja se sirila sve do Indije i dalekih Azijskih zemalja. A valjda mu isto nije odgovaralo sto ne verujem u boga...

nikakva ja nisam srBkinja...korumpirao me zapad navodno...

ono sto se pitam je da li ce se to ikada promeniti. Ljudi koje ovako razmisljaju i koji se tako ponasaju su moja generacija a ja imam samo 27 godina. To je ono sto ne strasno - mladi ljudi koji ce uskoro imati decu - i ta deca ce nesumnjivo biti odgajena u duhu koji je baziran na strahu, mrznji i ono sto je najgore...iluziji i lazima....

to je Srbiju donekle i dovelo gde je sada...

drug clan drug clan 14:57 26.06.2008

Re: .

Pulse
Ljudi koje ovako razmisljaju i koji se tako ponasaju su moja generacija a ja imam samo 27 godina. To je ono sto ne strasno - mladi ljudi koji ce uskoro imati decu - i ta deca ce nesumnjivo biti odgajena u duhu koji je baziran na strahu, mrznji i ono sto je najgore...iluziji i lazima....to je Srbiju donekle i dovelo gde je sada...



Sta mislis sta je sa onima koji imaju 17 i koji celog zivota gledaju slobin ili vojin dnevnik i pink i palmu?
Inner Party Inner Party 02:35 26.06.2008

Classic jokes and then some...

„baš strašno to što Kurir radi jer je devojka ustvari Srpkinja"


My thoughts exactly!

Da li slučaj Seke Aleksić znači da oni koji nisu Srbi, treba u najmanju ruku da se osećaju nelagodno u Srbiji


Ne. Seka Aleksic je Srpkinja.

Da li ovo dalje znači da svako ko nije totalno bele (srpske) puti treba da ode iz Srbije ili da je manje vredan zbog boje svoje kože ?


Ne.

Da li ovo znači da će sutra biti „problem" to što je neka poznata osoba lezbejka ili gej


WTF?!
Naravno da JESTE problem!!!
Tabloidi moraju da se prodaju!
O cemu cu ja da pricam sa nepoznatim ljudima ako necu o tome ko je sve gej u Srbiji?!?!?

Da li ovo znači da svako ko nije hrišćanin (poželjno pravoslavni) mora da se stidi


Ne. Iz moje perspektive gorece u paklu!

Da li slučaj drugarice Seke pokazuje da mi koji nismo toliko poznati kao ona, ne možemo baš biti sigurni na ulici ili bilo gde drugo zbog toga što glasamo za neku od konstantno satanizovanih partija.


Pa ako mene mogu svi redom da zaj***ju sto glasam za DS, zasto bi drugi bili izuzetak?!?!

Da li Sekin „case" znači da svako ko je osoba sa invaliditetom/hendikepom, treba da ostane u nekom „privatnom prostoru", daleko od očiju javnosti , opravdavajući onu srpsku izreku „voli ga k'o majka ludo dete pred gostima" ?


Classic!


: - )

man ray loves me man ray loves me 08:23 26.06.2008

Re: Classic jokes and then some...

Pa ako mene mogu svi redom da zaj***ju sto glasam za DS, zasto bi drugi bili izuzetak?!?!

tough, ain't it?
btw cestitke za izbor slavice djukic blejanovic. :)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 10:04 26.06.2008

Re: Classic jokes and then some...

man ray loves me

btw cestitke za izbor slavice djukic blejanovic. :)

Kaze se Blejanovic prof. Slavice Djukic, da te podsetim (postoji i endemska varijanta Blejanovic Djukic prof. Slavice, mada sam ja ostro protiv nje!)... ;o)
Davie Davie 11:18 26.06.2008

Re: Classic jokes and then some...

Blejanovic Djukic prof. Slavice, mada sam ja ostro protiv nje!)... ;o)


Jedno se mora ipak priznati novoj spikerki pralamenta: bolji student&posledipolomac i uspesniji strucnjak je od prethonika joj na mestu glavnog coveka skupstine.
man ray loves me man ray loves me 14:39 26.06.2008

Re: Classic jokes and then some...

prof.

da. "prof", hvala. Kao sto rece Baki Andjelkovic - profesor Krkobabic, doktor Obradovic, to su sve ozbiljni ljudi... :)
Jedan profesor mi je tim povodom ispricao svoju asocijaciju na film 'Let iznad kukavicjeg gnezda' kad Dzek Nikolson pobegne iz ludnice sa pajtosima, pa idu unaokolo u belim mantilima, i onda ih Dzek predstavlja - ovo je doktor ovaj, doktor onaj, a da im vidis face!
anonimni anonimni 02:53 26.06.2008

bez naslova....

....a da nisu teze malo previse ovde zamenjene?....
...fantastican nacin da se krecuci od turbo folka .....biografije seke aleksic ..(da ne kazem preko seke aleksic...)..kurira...prikaze dokle je... zamisli u srbiji... sve to doslo.....
....seka u srbiji ima neprijatnosti!!!!...pa ako ona ima neprijatnosti ,sta mi ostali srbi i koji to nisu imamo?
....to sto ona ima zove se popularnost...a u tu svrhu sluzi i clanak u kuriru i intervju koji je dala...
cemu sluzi ovde objavljeni tekst ...to neznam....
.....eeee srbijooo...
TomaPalčić TomaPalčić 05:46 26.06.2008

RE:

....a da nisu teze malo previse ovde zamenjene?....
....to sto ona ima zove se popularnost...a u tu svrhu sluzi i clanak u kuriru i intervju koji je dala...


Uvek se posle ovakvog ili sl. slučaja javljaju oni koji relativizuju stvari.Ali...
Da to što je napisao Kurir nije poželjno,popularno i stav njihovi čitalaca oni to nikad ne bi napisali.
Problem koji je ona imala sa dobacivanjem i uvredama je dokaz za to i tako prevazilazi pisanje jednog neuzimamoihzaozbiljno lista.
.......
kamichak kamichak 06:48 26.06.2008

...

floadgates argument:
od relativizacije sekinog srpstva, u tri skoka, do slobode seksualne orijentacije (ma sta to bilo),
pa preko prava da se bude nevernik, rasnog pitanja, hop hop, nelagode zvane "being LDP-ovac,"
sve do polozaja osoba s invaliditetom.
je l' ima nesto u ovom drustvu sto nije indikovano slucajem_seka_aleksic?


Kasper Kasper 08:31 26.06.2008

Re: ...

Cuti bre! Zamisli sta bi nadahnuti tek pisao da je Seka, ne dao bog, izjavila da je srpkinja i da je ponosna zbog toga..
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 10:12 26.06.2008

Re: ...

Kasper
Cuti bre! Zamisli sta bi nadahnuti tek pisao da je Seka, ne dao bog, izjavila da je srpkinja i da je ponosna zbog toga..

A tek kad zamislim sta bi veleumni komentatori skrabali da je, ne dao Bog (usput, za patriJote, doticni se pise velikim slovom, ali kad je pravopis pa predstavljao neku vrednost, kad je ionako imperativ da se po Kenjigradu, sto lepo govorio pokojni Miomir Grujic Fleka, skrabaju grafiti "NEDAMO Kosovo", izjavila da je ponosna sto nije Srpkinja (isto veliko slovo, gle cuda!), sto bi bilo eticki i logicki potpuno ekvivalentno...
Kasper Kasper 10:23 26.06.2008

Re: ...

Gospodine Milane, malo ko se ovde bavi pravopisom. I Srpkinja sam napisao malim pocetnim slovom. Mrzi me da se bavim pravopisom na ovih 35 C. Blog je, kazu, opustena forma. Toga se i drzim kad cukam. No, moracu Vam skrenuti paznju da su Vase konstrukcije u recenici prilicno nejasne
Kasper Kasper 10:32 26.06.2008

Re: ...

Uzgred, lik i delo pomenute gospodjice koju ovde zdusno branite mi je stran koliko i vase pljuvanje po svemu sto se zbirnim imenom zove srpski narod. Kada covek hoce da vidi samo lose stvari - vidi samo lose stvari. Ne radi se tu o briljantnoj percepciji, pre ce biti da je stanje duha u pitanju.
blackbox blackbox 12:49 26.06.2008

Re: ...

Kasper
Uzgred, lik i delo pomenute gospodjice koju ovde zdusno branite mi je stran koliko i vase pljuvanje po svemu sto se zbirnim imenom zove srpski narod. Kada covek hoce da vidi samo lose stvari - vidi samo lose stvari. Ne radi se tu o briljantnoj percepciji, pre ce biti da je stanje duha u pitanju.

Ma nije dobro ni ako svake gluposti i bezobrazluke zaklanjamo iza srpskog imena. Tako ako kritikujemo da smo neodgovorni prema svom gradu daga prljamo, da ne poštujemo saobraćajne znake, da smo bahati u gradskom prevozu, da nam se na TV servira kič, da pljujemo po ulici i bacamo otpatke, da je npr. Crna Gora čistija i uredjenija, da nije u redu da svako svakome drži moralne i verske pridike, da se ta neka Seka proziva što nije čista Srbkinja a ako neko nešto ružno kaže za Kusturicu, taj nije patriota (pri tome ne mislim da treba bilo šta ružno govoriti za nekoga samo zato što ne pripada mojoj naciji ili mojoj političkoj opciji).
Kome je nacija merilo svega, očito da sa njim nesto nije u redu jer iza toga hoće da sakrije sve svoje mane a , ne često, i ružne stvari i radnje.
Kurir je inače poznat po širokom dijapazonu nepristojnosti i odstustvu bilo kakvih etičkih kriterijuma, počev od objavljivanja pornografskih snimaka i slika, tuđih međunožja, nekih likova snimljenim u intimnim trenucima, pa preko objavljivanja snimaka tajnog slušanja razgovora nekih SPS političara.Dakle, važi onaj slogan "sa Kurirom nisi sam", a očito i da Kurir nije sam, pogotovo kada su u pitanju ovako velike mogućnosti tajnog praćenja, snimanja i slušanja.
Valjda ima neko ko je i za to odgovoran????? Uostalom, kažu da kome se ne sviđa ne mora ni da kupuje ni čita Kurir, a oni će i dalje da se drže visokoprofesionalnih uređivačkih kriterijuma jer neće da iznevere svoju vernu člitalačku publiku.
A ko kritikuje Kurir, podrazumeva se da ima antirspski stav jer napada nešto što je srbsko.
Ako volimo Srbiju zašto je prljamo, zašto činimo ružne stvari kojih se i sami ali nekad imaju prođu,zašto imamo takve novine u kojima upravo Srbiju i Srpski narod pokazujemo u ružnom svetlu.
Kasper Kasper 12:53 27.06.2008

Re: ...

A sto citate i komentarisete Kurir... To vam je kao da gledate Grand paradu od pocetka do kraja a onda kazete: strasno!
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 13:27 29.06.2008

What if?

da je npr. Crna Gora čistija i uredjenija


Ти то онако, форе ради, теоретско-хипотетички шта-би-било-кад-би-било?

a ako neko nešto ružno kaže za Kusturicu, taj nije patriota (pri tome ne mislim da treba bilo šta ružno govoriti za nekoga samo zato što ne pripada mojoj naciji ili mojoj političkoj opciji).


Мени много више иде на ону ствар прозивање/провоцирање Емира због избора народности или промене вероисповести иако су и једно и друго (национална припадност и вера) у домену приватног односно слободе свести те свако може да се осећа како год хоће по свом избору или да то мења безброј пута без да икоме полаже рачуне због тога. И то највише раде људи ради фурања неке своје борбе против српских ветрењача при том представљају себе као некакве зилоте-толеранције, али јелте, Емир је Немања, хихи, ено му га фесић црвени, церек-церек...

Замислите да критичари музике Кета Стивинса почну да се спрдају с његовим верским именом (Јусуф Ислам) или да неки боксер почне о Кешиусовом избору вероисповести...
man ray loves me man ray loves me 13:55 29.06.2008

Re: What if?

again - problem sa kusturicom nije to sto je promenio ime ili veroispovest - potpuno se slazem s tobom, kao sto lewis allen ima pravo da sebe zove lou reed, ima i emir pravo da sebe zove nemanja, i da izabere bilo koju religiju. problem sa kusturicom nastaje posle - sto on uzima sebi slobodu da ostalim pripadnicima grupe u koju je dosao propisuje ponasanje i vrednuje njihovu veru, patriotizam etc. to je sve. odakle kusturici pravo da mene naziva misem jer ne osecam povodom nezavisnosti kosova ono sto on zamislja da bi ja trebalo da osecam? e pa izvini...

dakle, nije problem sto on zeli da bude srbin, i sto je to postao. problem je u tome sto on zeli da se nametne kao bolji srbin od svih nas, da prakticno odluci sta to znaci biti srbin... (ako pitas mene, ne znaci nista - i ja kao srbin imam pravo da za mene ne znaci nista. i tu nema pravo da mi drobi niti kusturica, niti "rodjeni srbin" poput velje i sl.)

takodje - to nema veze sa njegovim profesionalnim autoritetom i nagradama u kanu etc. ne bih imala nista protiv da mi drzi lekcije iz montaze ili dramaturgije - ali ne i iz srpstva...(stagod to bilo)
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 13:36 30.06.2008

Re: What if?

again - problem sa kusturicom nije to sto je promenio ime ili veroispovest - potpuno se slazem s tobom, kao sto lewis allen ima pravo da sebe zove lou reed, ima i emir pravo da sebe zove nemanja, i da izabere bilo koju religiju. problem sa kusturicom nastaje posle - sto on uzima sebi slobodu da ostalim pripadnicima grupe u koju je dosao propisuje ponasanje i vrednuje njihovu veru, patriotizam etc.

То да, али се ипак није односило на тебе већ на поједине (знају ко су) што су га прозивали баш на рачун вере, нације, имена.

to je sve. odakle kusturici pravo da mene naziva misem jer ne osecam povodom nezavisnosti kosova ono sto on zamislja da bi ja trebalo da osecam? e pa izvini...

Да, то јесте било у афекту али не видим где си себе препознала у томе? Мислим да они којима јесте било упућено најбоље знају:
„Gde su večeras domaći miševi koji lažu za platu i govore kako smo niko i ništa? Gde su domaći miševi koji za male pare tvrde kako naše vrednosti nisu u temelju zapadne civilizacije? U mišijim rupama. Gde su oni koji se rugaju kosovskom mitu i koji mu pretpostavljaju holivudski mit? Evo večeras, kome mi mitu pripadamo? Kosovskom mitu, svi narodi imaju svoju mitologiju. Ali mi nemamo samo mit nebeskog naroda, mi imamo naučnike i ljude koji su ugrađeni u svetski naučni sistem. 17. februar je dan iza koga bi trebalo da krene 18. Međutim, broj 18 će morati da sačeka, treba da se napravi novi kalendar, koji će čekati dok novog 17. Kosovo ne bude ponovo slobodno”
man ray loves me man ray loves me 13:43 30.06.2008

Re: What if?

that would be me.
ja se rugam kosovskom mitu (preciznije, nacinu na koji se on zloupotrebljava) i pretpostavljam mu holivudski mit. hell, najesen se selim u ameriku :)
all that said, ja imam pravo na svoju verziju kosovskog mita, a pogotovo na pravo da se protivim njegovom populistickom zloupotrebljavanju, i niko nema pravo da me proziva, ni kusturica, ni velja, a ni vi.

ilustrovacu to primerom. kusturica se pita kom mitu mi pripadamo? sama ta ideja da postojimo neki mi, meni je strana. i sad ce on meni da kaze gde mi treba da pripadamo?

back to beginning.
man ray loves me man ray loves me 14:00 30.06.2008

Re: What if?

plus, allow me to state the obvious:

kososvki mit: probudili smo se jednog jutra, nasli pred nadmocnim neprijateljem i svi smo izginuli.
holivudski mit (americki san): ma koliko si naizgled nevazan i okolnosti ti ne idu u prilog, veruj u sebe i uspeces!

koji mit vi birate?
sta biste rekli coveku koji zeli da vam nametne prvi?
normalan1 normalan1 07:05 26.06.2008

Srbija građanima

Već mi je pun kufer tih što arlauču "Srbija Srbima", tih tipova koji su bežali sa časova istorije sem onog dana kada se prorađivala Kosovska bitka, valjda tada nisu pobegli iz razloga jer samo Srbi mazohistički ističu svoje poraze. Još od 1389. u Srbiji se slave porazi!
To mora da je neka genetska greška!?
Ili je, netolerancija, na ovim prostorima uzrokovana upravo tom genetskom greškom da se oni koji drugačije misle optužuju za sopstvene greške i poraze. Nit manjeg naroda niti veće ksenofobije! Ksenofobije koja je zasnovana na svemu što nije čvrsto zacementirano u beton nacionalnog mita o Srbinu junaku, pobedniku, muškarčini...
Kad bi se tolerancija kupovala na trafikama u Srbiji bi se ubuđala, ili bi oni malobrojni, istu pazarili krišom, ispod tezge, da niko od pravovernih ne vidi i ne upre prstom u njih! Kad bi je delili besplatno onda bi pripadnici raznih nacionalističkih grupacija opkolili mesto podele naoružani bezbol palicama.
Naravno da bi svi ćutali. Političari bi rekli da je reč o izdvojenom incidentu minornih grupa ali dok je i jednog fašiste ili šoviniste svakojake provincijencije na ulici - MNOGO JE!
Uzgred, bezbol palica je proizvod Američkog zla, a "glogov kolac" srpski brend. Zašto se srpski ksenofobi obračunavaju sa neistomišljenicima bezbol palicama a ne glogovim kolcem? Pa zato što batina ima dva kraja, plaše se da se kolac ne okrene i zabode u sred srede povampirenog nacionalnog mita!
Stoga arlauknimo, ma koliko nas je malo SRBIJA GRAĐANIMA! Znam da što jače arlaučemo ONI će nas manje ćuti, ali bar pokušajmo...
viceversailles viceversailles 08:26 26.06.2008

Utisak nedelje

Od kurirovih naslovnih tekstova ja bukvalno ostajem bez teksta. Znam kakve su to novine, i ne očekujem da će da se menjaju. Ali mora im se priznati da su, bar iz mog ugla, Seki učinili čak i uslugu. Doduše oni svoje postojanje često i brane parolom da zapravo čine usluge. Ne slušam Sekinu muziku, ali je nakon ovog upoznavanja preko kurira CENIM kao izuzetnu ličnost. Žao mi je što je pila bensedin. Jača je ona od toga.

Verovatno me pogodilo, što ni sam nisam rodom iz Srbije.

Pozdrav svim izbeglicama, bivšim i sadašnjim. Jednom izbeglica, uvek izbeglica.

Drž' se Seko Aleksić, i budi ponosna!

Izvinjavam joj se unapred ako se ne doživljava kao izbeglica, ali verujem da se neće uvrediti.
man ray loves me man ray loves me 08:27 26.06.2008

mozda

To je koliko ja znam prvi put da je kurir krenuo na nekog 'svog' - obicno su mete natasa kandic, biljana kovacevic vuco itd. Mozda to ispadne dobro jer su 'seke' mnogo glasnije u svojoj odbrani pa kurir izvuce i neku konkretnu posledicu.
Neverovatno je da postoje kurirovi zombiji koji procitaju takav clanak pa onda idu da vredjaju ljude unaokolo. Bulgakov: "god knows what's lurkin in their minds".
kenozoik kenozoik 23:44 26.06.2008

Re: mozda

man ray loves me

Neverovatno je da postoje kurirovi zombiji koji procitaju takav clanak pa onda idu da vredjaju ljude unaokolo. Bulgakov: "god knows what's lurkin in their minds".

Hmm - da nije Bulgakov bio Rus (malim ili velikim slovom..) ?
man ray loves me man ray loves me 23:49 26.06.2008

Re: mozda

your point being?
kenozoik kenozoik 00:10 27.06.2008

Re: mozda

Bulgakov: "god knows what's lurkin in their minds".

Hmm - da nije Bulgakov bio Rus (malim ili velikim slovom..) ?

your point being?

gde je tu vic prevoditi Rusa na engleski 'leba ti? Mozda za Engleze u nasim redovima? Onda im prevedi i ostatak, da znaju o cemu se radi.
man ray loves me man ray loves me 00:20 27.06.2008

Re: mozda

:) nije mi palo na pamet, ja sam citala na engleskom, pa sam tako i zapamtila. ne znam ruski, a kad citam prevod uvek citam engleski. Knjiga je 'Psece srce', a i prevod je super - tip se zove Michael Glenny. Nije lako prevesti - nema mnogo prevodilaca sa takvim smislom za humor.
Bili Piton Bili Piton 00:32 27.06.2008

Re: mozda

kenozoik
Mozda za Engleze u nasim redovima?


Ne nuzno, ali recimo ja s ruskim veze nemam, niti ga uopste razumem (najiskrenije). Ako pokusam da se udubim zaboli me glava.

U tom smislu zahvalan sam i Gleniju i Ms Man Ray....
kenozoik kenozoik 00:38 27.06.2008

Re: mozda

Knjiga je 'Psece srce', a i prevod je super - tip se zove Michael Glenny. Nije lako prevesti - nema mnogo prevodilaca sa takvim smislom za humor.

e tu se slazem, taj Glenny je preveo Majstora i Margaritu na engleski, i to majstorski. Cuo sam da ima dva prevoda, jedan los, jedan solidan. Kupio ovaj, i odusevio se. Citao sam Bulgakova prvi put na srpsko/hrvatskom, pre sto godina, i evo nedavno ovaj prevod - isto odusevljenje.
kenozoik kenozoik 00:45 27.06.2008

Re: mozda

Bili Piton
kenozoik
Mozda za Engleze u nasim redovima?


Ne nuzno, ali recimo ja s ruskim veze nemam, niti ga uopste razumem (najiskrenije).

pa nisam mislio ni na ruski - ako je vec strendzer, ja bih ga ili ostavio u or'ginalu, ili preveo na svoj maternji jezik. Ovako na nekom trecem jeziku (pa makar to bio i dragi nam ingleski) ti uvek gubis nesto, po sistemu gluvih telefona - nit je to ono sto je autor stvarno rek'o, nit' ono sto mi svi najbolje "empatiramo" da ne kazem sto nam i u nijansama lezi jer smo taj jezik proziveli, ne samo ucili.
Mozda ja sad tu nesto mnogo filozofiram, ali eto. Pozdrav.
Dušan Maljković Dušan Maljković 10:07 26.06.2008

Podrška

Puna podrška Seki Aleksić, velikoj umetnici, iako je Srpkinja! :)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 10:14 26.06.2008

Re: Podrška

Dušan Maljković
Puna podrška Seki Aleksić, velikoj umetnici, iako je Srpkinja! :)

"Budimo ljudi...iako smo narodnjaci...mislim, ovaj, Srbi" ;o)
Goran Miletic Goran Miletic 10:17 26.06.2008

Re: Podrška

I ksenofobi/homofobi/fašisti/rasisti/nacionalisti su LJUDI !
viceversailles viceversailles 11:24 26.06.2008

Re: Podrška

I ksenofobi/homofobi/fašisti/rasisti/nacionalisti su LJUDI !


Verovali ili ne rekli ste poslednju istinu.

Tragedija je što mnogi to doživljavaju kao šalu.

Tim temama bi trebalo posvetiti ceo jedan blog, ako ne i dva, i .....
Covek u belom Covek u belom 11:44 26.06.2008

Re: Podrška

Goran Miletic
I ksenofobi/homofobi/fašisti/rasisti/nacionalisti su LJUDI !
I Goran Miletic je covek!!!
man ray loves me man ray loves me 00:49 27.06.2008

Re: Podrška

Puna podrška Seki Aleksić, velikoj umetnici, iako je Srpkinja! :)

veliki umetci, sto jes jes.
Dawngreeter Dawngreeter 10:47 26.06.2008

Sve bi seke...

Strasno je sto joj se to desava, ali mi je zaista tesko da osecam empatiju prema "estradnim divama". Mada, evo priznajem, da je stvarno rekla da nije Srpkinja imala bi moje duboko postovanje.

A vi ? Ako već ne volite nevladine organizacije, šta ste učinili da se ravnopravno oseća neko ko nije Srbin ili pravoslavac ili heteroseksualac ili muškarac ili je osoba sa invaliditetom ?


Ja nemam nista protiv NGOs, al' nema veze. Moj doprinos je sto se predstavljam kao antireligiozni paganski gay transvestit sa invaliditetom koji nije Srbin. A o meni Kurir jos nista nije napisao :(
Dušan Maljković Dušan Maljković 11:17 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Strasno je sto joj se to desava, ali mi je zaista tesko da osecam empatiju prema "estradnim divama".


Empatija znači saosećanje, tako da je autor hteo da kaže da ne može da oseća saosećanje... Zanimljivo... I posle "estradne dive" lupetaju ("Nisam pasivni recipijent verbalne perforacije karaktera", što reče Vendi), a mali urabni fensi ex-glasači LDP sve znaju najbolje... Well, it's just ain't the way it is...

I zašto ti je teško da saosećaš sa Sekom? Pa jel ona ugrožena nacionalističkom ideologijom? Jeste. Jel to ružno što joj je urađeno? Jeste. Pa -- šta te sprečava? Njena profesija? Ima profesija sa kojima se može manje ili više saosećati? Čudno, čudno...
Dawngreeter Dawngreeter 11:27 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Toliko teksta potrositi da bi ponovio ono sta sam vec napisao - stvarno moram kleknuti pred tobom, Maljkovicu, kao jednim od retkih primeraka coveka sa tezim slucajem skribomanije od mene. Da, rekao sam da mi je tesko da saosecam sa estradnim divama. Da, postoje profesije sa kojima se moze manje ili vise saosecati. Zajebano kad neko bude povredjen na ulici, ali ako je taj neko pandur, u Srbiji, za vreme demosntracija - jako mi je zao, ali tesko mi je da saosecam sa njim. Tesko mi je i da saosecam sa politicarima. A pogotovo mi je tesko da saosecam sa bilo kim ko je deo estradne gungule koja dvadeset godina raspiruje taj isti nacionalizam zbog kojeg je sada ovoj pevaljki neugodno. Zrtva nacionalizma, ruzno sto joj se to desilo, nista ne sporim. Al' eto, tesko mi da nadjem saosecanja u mom malom, pokvarenom, urbanom, fensi, ex-LDP-glasackom srcu koje sve zna najbolje.

E da, samo napomena - ipak nisam urban. Ostalo mogu da izvucem, al' to sa urbanoscu stvarno ne mogu. Mislim da za to treba da pocnem da poredim Karleusu sa Kejvom, a to je ipak daleko izvan mojih granica mazohizma .
Dušan Maljković Dušan Maljković 11:40 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Uh, uh ubo sam u sred sride, što bi rekli Dalmatinci, iako nisu Srbi...

Prvo, Seka Aleksić ne traje 20 godina, nego se pojavljuje tek nakon 2000. (ako me pamćenje ne vara) i nikada nije imala nikakve nacionalističke ispade, nego je sada žrtva istih (Dala je i intervju za sajt Queeria.com u kome podržava gej populaciju). Takođe, videti turbo-folk kao jednu celinu koja je raspirivala nacionalizam znači samo papagajski ponoviti dotrajale teze Druge Srbije o tom fenomenu, teze koje ne mogu da objasne jedan drugi fenomen -- ako je nacionalistički, zašto se dotični sluša i u Bosni i u Hrvatskoj (i šire), a zašto se u Srbiji ne sluša Thompson, a uspeva hrvatski dens i pop? U svakom slučaju, toliko toga je napisano na tu temu da je već blam ostajati pri banalnim i ad acta tezama. Pomalo me podsećaš na ludog naučnika koji u XXI veku obznanjuje da je zemlja ipak ravna ploča, sve dok mu drugi stavljaju pred oči okruglaste fotografije Zemlje iz svemira...

Drugo, jedno je saosećati sa određenom profesijom, a drugo sa osobom u konkretnoj situaciji -- da je pandur izboden na ulici dok je pokušavao da spreči pljačku onda bi valjda empatija bila na mestu. To što ti hoćeš da kažeš može se formulisati -- saosećam sa onima koji su good guys kada su ugroženi. E pa i cops can be good guys, kao i zvezde estrade -- zavisi od situacije. Mislim da je Seka, u ovom slučaju, nevina žrtva tzv. dnevnog lista čije ime pominjati neću i da je jedino ispravno stati na njenu stranu i osuditi incident. Ili će ono što se kupuje na trafici a nisu novine nastaviti da prebira po "srpskim genima" i određuje ko jeste, a ko nije pravi Srbin/Srpkinja i u skladu sa tim deli građane na patriote i izdajnike? Jel to ono što želiš? Verujem da nije, ali to jeste konsekvenca neosuđivanja ovakvog delovanja...
Dawngreeter Dawngreeter 11:47 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Ja nikada nisam rekao da ovo ne osudjujem. Kao sto rekoh - strasno je sto se to desilo. A o Kuriru jos nisam uspeo da formulisem dovoljno negativnu izjavu. Katastrofa, zabraniti svima ukljucenima u dogadjaj da se do kraja zivota bave novinarstvom, sve sta ide uz to.

Al' mi i dalje ne ide to saosecanje sa estradnim divama. Otprilike po istoj liniji po kojoj stvarno nisam uspeo da budem potresen sto se neko tamo mrsti na Karleusu zbog onog spota dok ona mlati pare na ljudima koji od muzike ocekuju zenske sise.
Dušan Maljković Dušan Maljković 11:51 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Ti zapravo hoćeš da kažeš da su njene obožavateljke lezbejke? Kao i da zanemariš činjenicu da je ona najveća srpska gej ikona -- muške gej populacije, da budem precizan. Vidiš, i to objašnjenje ti je manjkavao -- nit' je većina sluša zbog sisa jer naprosto zbog svoje seksualne orijentacije nije zainteresovana (dosta muške str8 populacije ne voli JK, za njih je ona suviše artificijelna, transvestoidna i sl), nit' sise mogu u potpunosti da objasne nečiji uspeh -- koliko je njih pokušalo proboj na estradi upravo velikim grudima pa ništa od karijere?

Pojednostavljivanje je siguran put do gluposti. Keep that in mind.
Dawngreeter Dawngreeter 11:56 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Siguran sam da gej populacija cini Karleusu srpskim mainstream fenomenom i tolikim komercijalnim uspehom.

EDIT: Karleusa ispred gej publike na Brankovom mostu (1. deo):
Dušan Maljković Dušan Maljković 11:59 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Opet pojednostavljivanje.

Da, i gej populacija čini deo uspeha JK, ali se na tu vrstu ikonizacije ne svodi kompletno objašnjenje njene karijere.

Nego Dawny daj mu ga ti malo po novom albumu JK, onako muški, pa pusti i koju suzu nad kejvovskom baladom "Tihi ubica". Zdravo je razvijati svoje zapostavljene empatijske potencijale -- to su self-help literaturi zovu personal growth, ako se ne varam.
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:10 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dawngreeter
... ona mlati pare na ljudima koji od muzike ocekuju zenske sise.

Generalno govoreci, Srbi vaze za muzikalan narod, pa ne znam gde nadje te ljude koji od muzike ocekuju zenske sise i veliku zadnjicu. Doduse, to se (eventualno) dogadja po trecerazrednim kafanicama, pod dejstvom brlje od rakije, ali se tesim da toga tako malo ima u ovoj thanks to BT's "pro-evropski orijentisanoj" Srbijici, da ne vredi pominjati...
Davie Davie 13:12 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dawngreeter
... ona mlati pare na ljudima koji od muzike ocekuju zenske sise.


I ona mlati pare na isti nacin...


Dawngreeter Dawngreeter 13:15 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

vladimir petrovic
Generalno govoreci, Srbi vaze za muzikalan narod

Bravo majstore. Krajnje muzikalan. Cak toliko da nam kompletna popularna muzika visi na tri osnovna tona turske narodne muzike koju ni Turci vise ne sviraju. Kelner, pivo za gospodina sa flekama od supe na kravati.

vladimir petrovic
pa ne znam gde nadje te ljude koji od muzike ocekuju zenske sise i veliku zadnjicu.

Dupe spominjao nisam, bojim se da projektujes svoja iscekivanja na druge.
Dušan Maljković Dušan Maljković 13:48 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Cak toliko da nam kompletna popularna muzika visi na tri osnovna tona turske narodne muzike koju ni Turci vise ne sviraju.


Ovo pogotovo važi za Indirinu obradu Ramštajna u tehno maniru. O Bože na Nebesima i sv. Bogorodice, spasi nas ovakvih površnih generalizacija!

Dawngreeter Dawngreeter 13:50 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

EDIT: Hm. Ovo nije ono "preko, preko". Pesmu nisam ni cuo do sada, komentarisem za koji minut.
Dawngreeter Dawngreeter 14:03 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Ok, preslusao. Preslusao i original. U pitanju nije Rammstein nego The Matrix, a pesma se zove Talk to Me, koji jeste neki Dance-Trance-nesto. Indirina obrada se svodi na u potpunosti pokradenu muziku i ubacivanje tradicionalno folkerskog trotonskog zavijanja. Isto to je uradila i sa Rammstein - Du Hast, samo je malo vise unakazila osnovnu muziku.

Nije mi jasna ta kultura ubacivanja zavijanja u stranu popularnu muziku i stvaranje tih nekih potpuno bizarnih hibrida koji me podsecaju na rezultate nekog neuspelog genetskog inzenjeringa koji treba sto pre da se eutanazira humanosti radi. Izgleda da prolazi kod nasih ljudi. No, bilo kako bilo, ovo je i dalje tursko zavijanje na ukradenu muzicku podlogu. Nisam siguran sta je tu nejasno.
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:07 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Ako X alias "tursko zavijanje", kako kultur-rasistički kažeš, ubacim u "pokradenu muziku" Y, onda dobijam makar X+Y, dakle nešto više od tvoje početne konstatacije -- hibrid je, dalje, i više od zbira pojedinačnih delova, nov kvalitet koji, još jednom, negira tvoju tezu.
Dawngreeter Dawngreeter 14:12 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Ma da Maljkovicu, tacno tako i nikako drugacije. Vidim da vise nije potrebno ni na osnovu necega tvrditi da spajanje dve stvari daje novi kvalitet. Karleusa has taught you well, young padawan.
sarum sarum 14:33 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dawngreeter
Ja nikada nisam rekao da ovo ne osudjujem. Kao sto rekoh - strasno je sto se to desilo. A o Kuriru jos nisam uspeo da formulisem dovoljno negativnu izjavu. Katastrofa, zabraniti svima ukljucenima u dogadjaj da se do kraja zivota bave novinarstvom, sve sta ide uz to.

Al' mi i dalje ne ide to saosecanje sa estradnim divama. Otprilike po istoj liniji po kojoj stvarno nisam uspeo da budem potresen sto se neko tamo mrsti na Karleusu zbog onog spota dok ona mlati pare na ljudima koji od muzike ocekuju zenske sise.


Dawngreeter, mani se ovakvih rasprava sa Maljkovicem, za njega je odbrana prava folk pevaljki opsesivna delatnost. I dok god to drzi sa sebe (ili cak na blogu) to je ok, mada su meni licno njegove intelektualne provokacije potpuno neinteresantne. Skroz kontrarevolucionarno.

Avaj, u svakom datom momentu ova opsesija ne ostavlja mesta za bilo koje druge aktivnosti. 2004 godine je u Beogradu bio moj super prijatelj iz USA, LGBT/human rights aktivista (i jos mnogo osim toga, genijalan covek) koji me je pitao za Gayten jer je to organizacija sa kojom je bio stupio u kontakt. Jako ga je zanimala saradnja sa lokalnim gay aktivistima; ja sam imao par prijatelja u Gaytenu i toplo mu preporucio da kontaktira sa njima verujuci da nesto super moze da se izrodi iz toga. On je otisao na sastanak i zvao me posle toga, zapanjen, rekavsi da je upoznao "Dusana", koji je sve vreme insistirao da pricaju o ugrozenim pravima Cece Raznatovic.
Naravno, nikakva dalja saradnja sa Gaytenom ga nije posebno zanimala, a mene ziv blam pojeo sto sam mu uopste preporucio da ih (ga) kontaktira.

Mislim, super je sto covek ima opsesiju, imam ih i ja nekoliko, samo se iskreno nadam da nikada vise nece imati priliku da predstavlja gay populaciju u bilo kom ozbiljnom smislu.

Pozz
Bili Piton Bili Piton 14:36 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dawngreeter
novi kvalitet


...pa, jeziv je, sudeci po gornjem klipu. Doduse, na stranu njeno zadrigivanje, jeziva je i matrica, odakle god da ju je pokupila.

Dušan Maljković Dušan Maljković 14:48 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Avaj, u svakom datom momentu ova opsesija ne ostavlja mesta za bilo koje druge aktivnosti. 2004 godine je u Beogradu bio moj super prijatelj iz USA, LGBT/human rights aktivista (i jos mnogo osim toga, genijalan covek) koji me je pitao za Gayten jer je to organizacija sa kojom je bio stupio u kontakt. Jako ga je zanimala saradnja sa lokalnim gay aktivistima; ja sam imao par prijatelja u Gaytenu i toplo mu preporucio da kontaktira sa njima verujuci da nesto super moze da se izrodi iz toga. On je otisao na sastanak i zvao me posle toga, zapanjen, rekavsi da je upoznao "Dusana", koji je sve vreme insistirao da pricaju o ugrozenim pravima Cece Raznatovic.
Naravno, nikakva dalja saradnja sa Gaytenom ga nije posebno zanimala, a mene ziv blam pojeo sto sam mu uopste preporucio da ih (ga) kontaktira.


Ako si već bio svestan moje kontrarevolucionarne opcije, što si preporučivao? Inače, dotični "genijalan čovek" očigledno -- bar u tvojoj interpretaciji, jer se dotičnog zaista ne sećam kao ni dijaloga -- ne shvata jednu elementarnu činjenicu: ljudska prava su univerzalna, pa ih tako ima i Ceca, jer je ona, jelte, ljudsko biće. A ako neko provede, bez jasne optužbe, tri meseca u pritvoru kao simbol nekog vremena -- u koji se upisuje sve i svašta -- onda su njegova ljudska prava ugrožena. Naravno, bilo bi lepo kada bi samo njena bila, ali očigeldno da ovde neki ne razumeju da se nekome ona ne mogu davati, a nekima oduzimati -- bila to gej populacija i Ceca, koja je, inače, u drugosrbijanskoj vizuri mizogino svedena na ekstenziju svog pokojnog supruga Arkana: "kurva ratnog zločoinca". Predivno.

Btw niakda nisam predstvljao nikoga sem sebe, jer me niko nije birao da ga predstavljam. Nešto ste, kao i u prethodnom slučaju, opasno pobrkali. A što se tiče gej pitanja u Srbiji -- ja i dalej radim na tome, kao i prethodnu deceniju i teško da ćete mi zapušiti usta.

Asta la vista.
pufna pufna 14:52 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Ovo pogotovo važi za Indirinu obradu Ramštajna u tehno maniru. O Bože na Nebesima i sv. Bogorodice, spasi nas ovakvih površnih generalizacija!

obrada? u tehno maniru? buahahahaha
O Bože na Nebesima i sv. Bogorodice, spasi nas ovakvih površnih generalizacija
u Maljkovicevom mazohisticko neukom aranzmanu.
Jedna informacija za tebe, nece ona dobaciti ni do mtv-a ( jedino ako bi poceli da dele ''maline'' kao muz. nagrade najuzasnijem miksu!), a kamoli da se nada necemu vecem.
... videla zaba da se konj potkiva pa i ona digla noge... ; -)
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:56 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Videla pufna da ljudi pišu, pa i ona sastavila tekst.
drug clan drug clan 15:13 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dušan Maljković
Uh, uh ubo sam u sred sride, što bi rekli Dalmatinci, iako nisu Srbi...



Pa sada ste uradili isto ono sto i Kurir

Ko kaze da dalmatinci nisu srbi? Ja ih poznajem bar 1000 koji jesu a i vi sigurno znate za Simu Matavulja, Vladana Desnicu a da ne pominjem velicinu poput Mirka Marjanovica
drug clan drug clan 15:15 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

drug clan

Dušan MaljkovićUh, uh ubo sam u sred sride, što bi rekli Dalmatinci, iako nisu Srbi...


Mogao bi i Drago da intervenise i kaze da li je srbin ili nije?
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:16 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

A vi ste me ozbiljno shvatili? Pa dobro, sledeći put stavljam smajli, to make more obvious what is obvious enough...
KafaJeGotova KafaJeGotova 17:27 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

sarum


I dok god to drzi sa sebe (ili cak na blogu) to je ok, mada su meni licno njegove intelektualne provokacije potpuno neinteresantne. Skroz kontrarevolucionarno.

svaka ti je zlatna.
a, da ne spominjemo mizoginiju koju maljkovic fura sa tim njegovim 'zvezdama'.
pufna pufna 18:26 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Videla pufna da ljudi pišu, pa i ona sastavila tekst

to je sve dokle mozes da dobacis?
nema vise prepisivanja i prekrajanja drugih filozofa?
ipak, za muzicki talas ( tehno, ili bilo koji drugi) nisi se bas spremio. mada i da si uzeo neko ozbiljnije stivo i prekucao ga ne bi ti u ovom slucaju mnogo pomoglo. Ne razlikujes kich i sund od novog i smelog u muzici. Sto problem vise za nekog ko se koprca u filozofskim vodama.
KafaJeGotova KafaJeGotova 19:16 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

pufna
ipak, za muzicki talas ( tehno, ili bilo koji drugi) nisi se bas spremio. mada i da si uzeo neko ozbiljnije stivo i prekucao ga ne bi ti u ovom slucaju mnogo pomoglo. Ne razlikujes kich i sund od novog i smelog u muzici. Sto problem vise za nekog ko se koprca u filozofskim vodama.

jbg, nije zizek pricao o tehnu :)))
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:18 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Znate, vaše predteorijsko pimanje muzike mi je zabavno -- u kakvim vi to kategorijama operišete -- "novo i smelo", "kič i šund" i sl, ako ne u opštim, zdravorazumskim mestima koja ste pokupili onako "usput", malo na TV-u, malo po kaficaca. Dajte pročeprkajte po Adornu i Ataliju, za početak. A onda poslušajte Štokhauzena, "osnivača" tehno-muzike -- ali one ozbiljne -- pa onda nešto počnite da sričete, i to pismeno, molim vas -- pola vaših postova je toliko konfuzno da se ne razaznaje šta ste hteli da kažete, a druga polovina je banalno perpetuiranje najordinarnijih, već prepričanih priča. Možete vi i više od toga -- recimo da dosegnete do tačke gde će sve rečenice koje napišete imati nekakav smisao.

Do tada vas pozdravljam.
Bili Piton Bili Piton 19:24 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dušan Maljković
Dajte pročeprkajte po Adornu i Ataliju, za početak. A onda poslušajte Štokhauzena, "osnivača" tehno-muzike -- ali one ozbiljne --


Sve redom heavy weight smaraci.....

Kakav bre Adorno, citajte Dudu Gostuskog i sve ce vam biti jasno - odmah.
Beingness Beingness 22:18 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dušan Maljković
Avaj, u svakom datom momentu ova opsesija ne ostavlja mesta za bilo koje druge aktivnosti. 2004 godine je u Beogradu bio moj super prijatelj iz USA, LGBT/human rights aktivista (i jos mnogo osim toga, genijalan covek) koji me je pitao za Gayten jer je to organizacija sa kojom je bio stupio u kontakt. Jako ga je zanimala saradnja sa lokalnim gay aktivistima; ja sam imao par prijatelja u Gaytenu i toplo mu preporucio da kontaktira sa njima verujuci da nesto super moze da se izrodi iz toga. On je otisao na sastanak i zvao me posle toga, zapanjen, rekavsi da je upoznao "Dusana", koji je sve vreme insistirao da pricaju o ugrozenim pravima Cece Raznatovic.
Naravno, nikakva dalja saradnja sa Gaytenom ga nije posebno zanimala, a mene ziv blam pojeo sto sam mu uopste preporucio da ih (ga) kontaktira.


Ako si već bio svestan moje kontrarevolucionarne opcije, što si preporučivao? Inače, dotični "genijalan čovek" očigledno -- bar u tvojoj interpretaciji, jer se dotičnog zaista ne sećam kao ni dijaloga -- ne shvata jednu elementarnu činjenicu: ljudska prava su univerzalna, pa ih tako ima i Ceca, jer je ona, jelte, ljudsko biće. A ako neko provede, bez jasne optužbe, tri meseca u pritvoru kao simbol nekog vremena -- u koji se upisuje sve i svašta -- onda su njegova ljudska prava ugrožena. Naravno, bilo bi lepo kada bi samo njena bila, ali očigeldno da ovde neki ne razumeju da se nekome ona ne mogu davati, a nekima oduzimati -- bila to gej populacija i Ceca, koja je, inače, u drugosrbijanskoj vizuri mizogino svedena na ekstenziju svog pokojnog supruga Arkana: "kurva ratnog zločoinca". Predivno.

A što se tiče gej pitanja u Srbiji -- ja i dalej radim na tome, kao i prethodnu deceniju i teško da ćete mi zapušiti usta.

Asta la vista.


Maljkoviću, mnogo, ali mnogo ste dosadni sa tom Drugom Srbijom. Jeste li svesni da nju još samo Vi halucinirate? Znate, kad neko hoće da sučeljava stavove, obično barata sa nekoliko argumenata, ne vrte samo jednu intimnu halucinaciju k'o Ceca magnum oko prsta.

I, jakako, to je Vaša privatna stvar hoćete li vi kontakt sa predstavnikom neke US NGO iskoristiti za priču o Ceci, Seki ili homoseksualcima, ali u korist diskriminisane i prebijane gej populacije retko ko diže glas u Srbiji, a iza ove gospoje bi stala barem trećina onih koja joj je klicala na Ušću, plus što može da plati najbolje advokate (s tim što bi joj oni lawyeri mafijaški koji su branili i Zvekija i njenog ortaka Legiju verovatno i za dž pomogli)... a na kraju krajeva, kada ste tako jedan univerzalni branitelj nezaštićenih i nepravedno okrivljenih, zašto stadoste baš u odbranu Ražnatovićeve taj dan? Siguran sam da po srpskim zatvorima čame i mnoge Miladinke Kupusarević (čitaj: non-celebs) koje nemaju nikog ko će u njihovo ima da kaže da su nepravedno lišene slobode.

Ah, ta pristrasna Druga Srbija...
angie angie 22:55 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dušan Maljković
Ako X alias "tursko zavijanje", kako kultur-rasistički kažeš, ubacim u "pokradenu muziku" Y, onda dobijam makar X+Y, dakle nešto više od tvoje početne konstatacije -- hibrid je, dalje, i više od zbira pojedinačnih delova, nov kvalitet koji, još jednom, negira tvoju tezu.



jao bre Duki/Maki, o'sh pesmicu il recitac'ju?
pufna pufna 23:12 26.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dajte pročeprkajte po Adornu i Ataliju, za početak. A onda poslušajte Štokhauzena, "osnivača" tehno-muzike -- ali one ozbiljne --

a sta ti znas o stokhauzenu? Opet od Adorna? Videli smo mi na blogu takve teoreticare ''nizasta''. Verovatno dok slusas stokhauzena se snobovski lozis na svoju velicinu. ma koju...
iako, posle svega od tebe procitanog mogu zakljuciti da ti samo beli misevi promicu pred ocima.

Uprkos tvom sustinskom nerazumevanju stvari i pogresnom povezivanju istih,ti nam ovde plasiras s neverovatnom nadmenoscu zakljucke ( u stalnoj potraznji za originalnoscu koja je sama sebi svrha).
Sve je to intelektualna onanija ,mada nisam sigurna da si i do tog ''intelektualna'' dogurao. Sem sto nama uporno svojim nastupima vredjas pamet.
Mozda da si bolja pitanja postavljao, bi dobio i adekvatnije odgovore. Ovako, uzalud ti sve knjige.
Astrid Astrid 00:31 27.06.2008

Re: Sve bi seke...

Dušan Maljković
...dosta muške str8 populacije ne voli JK, za njih je ona suviše artificijelna, transvestoidna i sl...

Kada sam ja to isto napisala na blogu o JK, nazvao si me rasistom :)

Vidim, kempujes i dalje. Zanima me sta mislis o sledecem (deo teksta in Independent-a):

Camp behaviour evolved among gay men during the 18th and 19th centuries for a good reason. Gay men couldn't be open about their sexuality, so they developed a shared way of behaving. Only by acting and dressing in a certain way could they send signals to each other and find sexual partners.

So camp behaviour represents the values of the 19th-century closet. To survive and to retain any sense of self-esteem, the gay men of that generation developed a camp outlook on life. Its main features were irony, theatrical frivolity, an aristocratic detachment from the worries of straight people, parody, and an emphasis on style over substance. It made sense then. But I've got news for you: the closet is broken, and we're never going back - yet too many gay people are still trapped on an outmoded camp-site.

The persistence of campery long after it has fulfilled its historical function seems, initially, quite harmless. The Queer Eye team seem to be likeable, happy men, after all. For every miserable, self-hating camp man - Kenneth Williams or the characters from the famous 1970s movie The Boys in the Band - there is a jolly Mr Humphries or a manic Graham Norton.

In a camp world, it doesn't matter what you do so long as you do it with style. This explains the camp man's admiration (and staggering willingness to vote for) Margaret Thatcher. Sure, she introduced the most explicitly homophobic piece of legislation in decades with Section 28, but, darling, did you see her boots?

This way of thinking is a key factor in the current gay scene, drained of solidarity with the gay people who are viciously oppressed across the world. That's all terribly earnest, dear; we'd rather talk about Kylie's latest frock. Irony and narcissism have captured and crippled gay politics.

Ajnur Ibran Ajnur Ibran 01:02 27.06.2008

Re: Sve bi seke...

A sta je netacno u "kurva ratnog zlocinca"?
Ma daj covece saberi se.
Bili Piton Bili Piton 01:13 27.06.2008

Re: Sve bi seke...

Astrid

the characters from the famous 1970s movie The Boys in the Band


Who IS she....who WAS she....who DOES she aspire to be......

Kakav ludacki film btw.....fenomenalno....
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:13 26.06.2008

What's the point?

Videvsi naslov posta "Slucaj Seke Aleksic" pitao sam se ko je ta doticna dama. I bas sam se obradovao kada sam poceo da uvidjam njene biografske podatke u stilu:
Goran Miletic
Ako je verovati često nepouzdanoj Vikipediji, ona se zove Svetlana, rođena je u Zvorniku, nije državljanka ove države, a i dete je iz mešovitog (razvedenog) braka.

Pitao sam se zasto se ne kaze iz kakve je mesavine ona to proizisla - jer su moguce svakakve kombinacije, kao na primer da joj je otac musliman a majka Hrvatica?
Goran Miletic
Da li slučaj Seke Aleksić znači da oni koji nisu Srbi, treba u najmanju ruku da se osećaju nelagodno u Srbiji (da ne pominjemo napade, uvrede, grafite, paljenje poslastičarnica, deljenje hleba ispred nepodobnih albanskih pekara itd) ?

Vise ne znam da li je doticna gospodjica Srpkinja ili nije Srpkinja, a ono izvlacenje zakljucka da oni koji nisu Srbi u Srbiji treba da se nelagodno osecaju - je vec slobodna konstrukcija, a zgrade sa suvise slobodnom konstrukcijom brzo se uruse same od sebe...
Dalje sam se pitao da li je namera autora da ocrni jadnog Kurira, vec crnog k'o ugalj? Ili da ocrni Srbiju sto dozvoljava da u svojim nedrima ima takvog Kurira?
Ja bih mogao, u duhu autora posta, da postavim pitanje:
Da li kreten u Srbiji treba da se nelagodno oseca? Zurim da odgovorim: Naravno da ne treba, jer biti kreten u jednom drustvu je prirodna stvar. Dalje sam saznao nesto sto nisam znao

Goran Miletic
zbog toga što glasamo za neku od konstantno satanizovanih partija. Da se ne lažemo, trenutno je to samo LDP.

Ako je tako, zao mi je LDP. Nikad ne volim kada je neko ko nje nii kriv ni duzan - satanizovan. Sto bi rekao Jaksa Scekic: "Boli sine, boli, bas boli".
Na kraju, dolazi ono nebulozno ukazivanje da se u Srbiji ne vole NVO. Otkuda to?
Goran Miletic
Ako već ne volite nevladine organizacije, šta ste učinili da se ravnopravno oseća neko ko nije Srbin ili pravoslavac ili heteroseksualac ili muškarac ili je osoba sa invaliditetom ?

Pa ako imate to saznanje da se u Srbiji ne vole NVO, prijavite to Savetu Evrope, ili zatrazite od EU da ne popravlja odnose sa Srbijom (kao sto je svojevremeno trazilo ni manje ni vise nego osam nevladinih organizacija iz Srbije) sve dok ne postane - demokratskija...
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:16 26.06.2008

demokratija

To je demokratija.
Kao što je bila demokratija kad SPS i SRS nisu zabranjeni posle 5.10.
Ipak su to stvari koje rešava isključivo motka i to ona posebna.
Možda nije demokratski ali to je milje Kurira.
Mislim da bi u bilo kojoj zemlji, u kojoj se poštuju barem elementarni etički principi novinarstva i ljudske pristojnosti, Kurir dosada bio zabranjen više desetina puta. Samo na osnovu naslovnih strana.
wk wk 11:18 26.06.2008

"nije normalno"

Kada predsednik mrtav 'ladan kaze da "nije normalno" da se pripadnik nacionalne manjine kandiduje za predsednika, sta onda ocekujete od ostalih?
KafaJeGotova KafaJeGotova 17:36 26.06.2008

Re: "nije normalno"

wk
Kada predsednik mrtav 'ladan kaze da "nije normalno" da se pripadnik nacionalne manjine kandiduje za predsednika, sta onda ocekujete od ostalih?

ili kad ti sud presudi 'u tvoju korist' da nisi rom...
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 01:05 27.06.2008

Re: "nije normalno"

wk
Kada predsednik mrtav 'ladan kaze da "nije normalno" da se pripadnik nacionalne manjine kandiduje za predsednika, sta onda ocekujete od ostalih?


Aferim za njega.
avemarija avemarija 12:01 26.06.2008

Sretno dete

Ma kako se saziva ta Konferencija za Shtampu ? i jel moze neki Anonimus ko ja da je sazove ? Da odmah izjavim : 1.Ja nisam Pure Srpche : Otac pure Crnogorac ,majka chista Hrvatica 2. Ateista sam - sklonija Katolickim verskim praznicima-k'o i sav normalan svet, 3.Heteroseksualna sam -najbolji prijatelj u zivotu mi je Gej i uvek ce to i ostati 4.Ksenofobichare svih vrsta -Prezirem al razumem: moja baka {po mami} je govorila da takvi ne vide dalje od nosa 5.Shoviniste -takodje 6.Nacionalne srpske predvodnike bih ukinula- srpstvo im je kompenzacija za sve Zivotne lichne neuspehe { gledaj ochi i mahnite pokrete rukama} + sve njih bi ponovo uputila na jedan R test Mrlja 7.kao i njihove vrle sledbenike svih fela i motiva 8.Bensendine ne konzumiram 9. Pevaljke ne podnosim 10.Dok sam ja uchila Istoriju na Filozofskom -ceo 5, sprat se smejao Radoshu Ljushicu zbog sjenickih vunenih charapa koje je nosio leti, a on je istrajavao -kao po necemu je bio ,kao provincijalac,originalan. Tako da se stvorilo mnogo malih ,besnih ,ljutih ,nacionalno osveshcenih LJUSHICA ,koji kao i on, poslednjih godina, al' u LISTER odelima ,i preko DB glasila za nepismene {slike+fotke},poruchuju Nama ,nevernicima da nam stize Crni petak.I 11. Pozdrav suncu i Macka u Skoku -omiljene Joga figure - preporucujem! I Leonarda Cohena pod Must videti kad stigne u Bgd:ko zna mozda mu Ljushici ,Obrazi ,Naci novosadski Plavushani i drugi Demoni , Nedovrsheno obrazovani Obrazi i Kanoni ---Odmah pre Arene -namaknu ZUTU traku -jer je covek pure Jevrejin . ps gdjici Pevachici bih preporucila da umesto smrcanja i kukumavke -ceo prihod s koncerta uplati deci {Kosovo,Zvecanska...}-tako ce najbolje dokazati da je -Srpkinja ,ako joj je do toga stalo. S Lui Vuiton torbama- vise slichi - Mondijalistkinjama !
Covek u belom Covek u belom 12:12 26.06.2008

Re: Sretno dete

avemarija
Ma kako se saziva ta Konferencija za Shtampu ? i jel moze neki Anonimus ko ja da je sazove ? Da odmah izjavim : 1.Ja nisam Pure Srpche : Otac pure Crnogorac ,majka chista Hrvatica 2. Ateista sam - sklonija Katolickim verskim praznicima-k'o i sav normalan svet, 3.Heteroseksualna sam -najbolji prijatelj u zivotu mi je Gej i uvek ce to i ostati 4.Ksenofobichare svih vrsta -Prezirem al razumem: moja baka {po mami} je govorila da takvi ne vide dalje od nosa 5.Shoviniste -takodje 6.Nacionalne srpske predvodnike bih ukinula- srpstvo im je kompenzacija za sve Zivotne lichne neuspehe { gledaj ochi i mahnite pokrete rukama} + sve njih bi ponovo uputila na jedan R test Mrlja 7.kao i njihove vrle sledbenike svih fela i motiva 8.Bensendine ne konzumiram 9. Pevaljke ne podnosim 10.Dok sam ja uchila Istoriju na Filozofskom -ceo 5, sprat se smejao Radoshu Ljushicu zbog sjenickih vunenih charapa koje je nosio leti, a on je istrajavao -kao po necemu je bio ,kao provincijalac,originalan. Tako da se stvorilo mnogo malih ,besnih ,ljutih ,nacionalno osveshcenih LJUSHICA ,koji kao i on, poslednjih godina, al' u LISTER odelima ,i preko DB glasila za nepismene {slike+fotke},poruchuju Nama ,nevernicima da nam stize Crni petak.I 11. Pozdrav suncu i Macka u Skoku -omiljene Joga figure - preporucujem! I Leonarda Cohena pod Must videti kad stigne u Bgd:ko zna mozda mu Ljushici ,Obrazi ,Naci novosadski Plavushani i drugi Demoni , Nedovrsheno obrazovani Obrazi i Kanoni ---Odmah pre Arene -namaknu ZUTU traku -jer je covek pure Jevrejin . ps gdjici Pevachici bih preporucila da umesto smrcanja i kukumavke -ceo prihod s koncerta uplati deci {Kosovo,Zvecanska...}-tako ce najbolje dokazati da je -Srpkinja ,ako joj je do toga stalo. S Lui Vuiton torbama- vise slichi - Mondijalistkinjama !

Ja sam avemarija i volim sve sto vole mladi...gradjancici.
Nego gradjancice...ispade vam malo ksenofobije, a da niste ni primetili..."sklonija Katolickim verskim praznicima-k'o i sav normalan svet". Kako li je tek nenormalan taj svet sto je sklon pravoslavnim praznicima, a tek muslimanskim...
A bogami i kiselo grozdje radi, evo sva se Luj Viton torba ubudjala od njega...
Nego da pitate vi vasu ikonicu Biki, u kakvim ono torbama nosi stvari kad stize iz Pariza?
avemarija avemarija 12:36 26.06.2008

Re: Sretno dete

Ikonica Biki se igrala u pesku , kad sam ja kupovala L.V. A LV daje garancije na10 g za svoje acss bez obzira gde ih pazarite .Ovih dana je najpovoljnije u NYC ,zbog slabog dolara , a ako Vas put nanese u Kuala Lumpur mozete svojoj dragoj da pazarite nesto.Povoljnije nego u Singapuru ! Nego sve sto ostalo navedoste -da znate da ste u pravu .
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:50 26.06.2008

Re: Sretno dete

Dok sam ja uchila Istoriju na Filozofskom -ceo 5, sprat se smejao Radoshu Ljushicu zbog sjenickih vunenih charapa koje je nosio leti, a on je istrajavao -kao po necemu je bio ,kao provincijalac,originalan.


nemate vi pojma
vunene čarape leti su vam ko klima uređaj na nogama
snobizam je boljka ništa manja od xenofobije
Davie Davie 13:07 26.06.2008

Re: Sretno dete

Uhhh...

Otac pure Crnogorac ,majka chista Hrvatica

Nacionalne srpske predvodnike bih ukinula

A mozda bi vi kao "nezainteresovani" stranac ukinuli i ceo srpski narod?

rayzippo rayzippo 13:43 26.06.2008

Re: Sretno dete

sretno dete zasluznoga clana komunisticke partije...
avemarija avemarija 14:29 26.06.2008

Re: Sretno dete

snobizam je boljka

Ne Naplativi Patriotizam je Boljka Najgora. Snobizam je filozofski pravac.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:11 26.06.2008

Re: Sretno dete

Naplativi Patriotizam je Boljka Najgora.


To Vi nešto kao implicirate?
Smešni ste. Vi nemate pojma ko sam ja i dajete sebi tako nešto za parvo.
Ne, Vaš konkretni snobizam nema veze sa filozofijom. To je 1 najobičniji mali prosečni malograđansko/seljoberski snobizam.
avemarija avemarija 16:54 26.06.2008

Re: Sretno dete

Trinidad Tobagović
Naplativi Patriotizam je Boljka Najgora.To Vi nešto kao implicirate?Smešni ste. Vi nemate pojma ko sam ja i dajete sebi tako nešto za parvo.Ne, Vaš konkretni snobizam nema veze sa filozofijom. To je 1 najobičniji mali prosečni malograđansko/seljoberski snobizam.

Ako je sve tako shto se Vi onda tako Zestite ? I shto ste tako Kivni ? Naplativ patriotizam se nije odnosio explicitno na TT . Niti znam ko ste niti me zanima , al' da se Vi pitate ovakve " malogradj-seljober-prosechne ne bi ni shetale zemljom ... Pa cemu onda takav nastup? A ako ovako nastupate - otprilike znam Vas profil : zbog Vas i slichnih i postoje Sigurne Zenske Kuce.
man ray loves me man ray loves me 17:17 26.06.2008

Re: Sretno dete

vunene čarape leti su vam ko klima uređaj na nogama

zato ovce leti dobijaju gušće runo :)
Zen Master Zen Master 22:50 26.06.2008

Re: Sretno dete

avemarija

Ako je sve tako shto se Vi onda tako Zestite ? I shto ste tako Kivni ? Naplativ patriotizam se nije odnosio explicitno na TT . Niti znam ko ste niti me zanima , al' da se Vi pitate ovakve " malogradj-seljober-prosechne ne bi ni shetale zemljom ... Pa cemu onda takav nastup? A ako ovako nastupate - otprilike znam Vas profil : zbog Vas i slichnih i postoje Sigurne Zenske Kuce.


Ne bih da se mešam u vašu krajnje zanimljivu raspravu ali ona priča oko LV i kupovine istih u NYC i Kuala Lumpuru je kiptela od upravo malogradjanskog snobizma i hvalisanja dečjim glupostima ko je gde bio i odakle mu tašna koju ima. Uostalom zašto bi bilo koga ovde interesovalo gde ti kupuješ sebi garderobu i odakle ti ideja da bi nas priča o glupoj torbi kupljenoj u NYC mogla i na sekund impresionirati ?!
Onaj deo oko verskih praznika može komotno da bude glupost meseca na blogu b92. Sorry ali evo i ja sam ateista i zabole me baš briga za bilo koji verski praznik, ali prvi put čujem za priču o tome da su katolički verski praznici za normalan svet. Ne kapiram protestanti su idioti, muslimani su idioti, budisti su idioti, pravoslavci su idioti svi drugi su idioti samo katolici imaju normalne praznike. Pa to je nivo razmišljanja umišljenog loše obrazovanog deteta i jedino može da zasmeje čoveka i ništa drugo )))
avemarija avemarija 09:39 27.06.2008

Re: Sretno dete

A bogami i kiselo grozdje radi, evo sva se Luj Viton torba ubudjala od njega...
Nego da pitate vi vasu ikonicu Biki, u kakvim ono torbama nosi stvari kad stize iz Pariza?

Ne bih da se mešam u vašu krajnje zanimljivu raspravu ali ona priča oko LV i kupovine istih u NYC i Kuala Lumpuru je kiptela od upravo malogradjanskog snobizma i hvalisanja dečjim

Onaj deo oko verskih praznika može komotno da bude glupost meseca na blogu b92. Sorry ali evo i ja sam ateista i zabole me baš briga za bilo koji verski praznik, ali

Al se Meshate . Pa kako je ovaj gospodin u Venish odelu prvi nashao za shodno da mene okleveta za LV i da me poredi sa "ikonicama" ,dobio je i odgovarajuci odgovor. Blog mi nije inspirativan za hvalisanje ,deo blogera ,gde i vi spadate, ima mentalitet chopora i cim oseti svezu krv ,odmah se sjuri , a da nije ni proverio da l' je "zrtva" bas na kolenima il' je sklona Mimikriji.I bas mi je drago sto ste se ,Vas par,tako ostrashceno sjurili na mene , tako Krhku. Frustriranost , Bes , Nipodastavanje, Agresija i Nemoc izbija iz gomile vasih odgovora po pitanju raznih tema {i vasih istomishljenika} ,a jos dozvoljavate sebi dda Vi ,Zen ,dajete zavrshnu rec.Pre nego shto jedan drugom izlupate preporuke ? Shto ne osnujete Stranku ,ochito ste prilichno sinhroni po pitanju slobodnog vremena.?! I A ako je Glupost meseca slaviti Bozic 24.dec ,kad ga svi Normalni i slave, eto sta cu kad sam dete-meshanac , a ne tako chistokrvni primerci ratnichkog naroda , koji kao Hijene ,uvek zajedno , cekaju da Oglodju zrtvu. I mozete da pishete kol'ko hocete o mom liku , vidim MOJA GLUPOST VAS sve zajedno nije ostavila ravnodushnima, nego dapache , Vi kao CAPO ste na kraju dali zavrshnu rec. Bravo,bravo . Ostavili ste me bez daha. Radite ,zaradite puno para , putujte po belom svetu -mozda se Vasa zloba malo umanji {ako Vam to nije genetski}, i da Vas i vase podredjene obavestim da LV ima odlicne muske torbe : da u njih stanu sve Vase Diplome , Doktorati ,Magistarski radovi ... A verovatno i skupljate sve sto ovde ispishete- to vas PODIZE u loshim periodima ? I dzaba Vi sad odgovarali ,nisam zainteresovana da vishe Vama ,Capo di tutti... odgovaram. A i MOBING stize i na Blog ,zar ne?
Zen Master Zen Master 13:06 27.06.2008

Re: Sretno dete

avemarija
I A ako je Glupost meseca slaviti Bozic 24.dec ,kad ga svi Normalni i slave, eto sta cu kad sam dete-meshanac , a ne tako chistokrvni primerci ratnichkog naroda , koji kao Hijene ,uvek zajedno , cekaju da Oglodju zrtvu. I mozete da pishete kol'ko hocete o mom liku , vidim MOJA GLUPOST VAS sve zajedno nije ostavila ravnodushnima, nego dapache , Vi kao CAPO ste na kraju dali zavrshnu rec. Bravo,bravo . Ostavili ste me bez daha. Radite ,zaradite puno para , putujte po belom svetu -mozda se Vasa zloba malo umanji {ako Vam to nije genetski}, i da Vas i vase podredjene obavestim da LV ima odlicne muske torbe : da u njih stanu sve Vase Diplome , Doktorati ,Magistarski radovi ... A verovatno i skupljate sve sto ovde ispishete- to vas PODIZE u loshim periodima ? I dzaba Vi sad odgovarali ,nisam zainteresovana da vishe Vama ,Capo di tutti... odgovaram. A i MOBING stize i na Blog ,zar ne?


Ne mogu da verujem šta čitam ali zaista, umeš li ti da odgovoriš prosto i jednostavno na pitanja koja su ti postavljena bez tih seljoberskih fora najsličnijih razmišljanjima prosečne posetiteljke kafića u Silikonskoj dolini dole u Strahinjića Bana !?!
Ako te neko već pita reagujem zato što me je sramota da plemenitu ideju mondijalizma kojoj i sam pripadam zastupa osoba tako prizemnih shvatanja u životu !? Izvinite ali da li sam ja može biti pogrešio blog pa se trenutno nalazimo na blogu TV Pinka odeljak City tj svi džiberi sveta ujedinite se.
Evo pokušaću još jednom da ti krajnje dobronamerno pojasnim neke pojmove, što kažu samo za gledaoce sa jeftinijim kartama.
Pod jedan guskice draga 25 decembar se kod svih hrišćana slavi kao Božić dok je 24 decembra Badnje veče čak ni to ne znaš zaista ne mogu da verujem !? Razlika na koju ti misliš je u tzv julijanskom i gregorijanskom kalendaru i praktično su još samo par pravoslavnih crkava tipa u Rusiji i Srbiji ostale pri starom julijanskom kalendaru. Sve druge pravoslavne crkve ( Grčka, Bugarska, Rumunija ) su prešle na novi gregorijanski kalendar ako te neko pita ali to se da ne veruješ ipak ne uči po tržnim centrima ma gde oni bili.
Problem draga moja sa Radošem Ljušićem nije u tome što nosi vunene čarape već što u glavi voli da gaji pomalo fašističko šovinističke svetonazore. Ti bi se nesretnice isto tako podsmevala bilo kome ma koliko njegove ideje bile leve i mondijalističke samo ukoliko njegovo oblačenje nije prema tvojim nazovi modnim standardima. Gledaj pobogu šta neko ima u glavi a ne šta ima na glavi !?
A to šta si gde kupila i gde si sve bila pričaj svojim drugaricama kad odete na kafu ovo je ipak blog b92 i poštuj ga jer je isuviše velikih ljudi ugradilo svoje živote za mondijalističke ideje slobode, bratstva i jednakosti da bi ih ti ovde blamirala poistovećujući sve to sa glupim Louis Vuitton torbama i šopingom po NYC.

P.S. Hvala na pitanju savršeno sam zadovoljan i parama koje zaradjujem i ljudima koje sam upoznao i mestima koje sam obišao ali mislim da je krajnje nevaspitano to drugim ljudima nabijati na nos. I ono što je najbitnije pametnog i dobrog čoveka ćeš upoznati i na planini sa sve vunenim čarapama i dva osnovne ali isto tako i u Londonu u odelu koje košta hiljadu funti i koji je završio Kembridž, isto važi za bitange i praznoglavce ali to ne piše na onoj garanciji koju daje Louis Vuitton draga moja avemarija...


avemarija avemarija 14:09 27.06.2008

Re: Sretno dete

Ipak je Stvar u Dizanju , a sve ovo je Kompenzacije.Opshirno , nema shta , al dzaba...
Zen Master Zen Master 16:04 27.06.2008

Re: Sretno dete

avemarija
Ipak je Stvar u Dizanju , a sve ovo je Kompenzacije.Opshirno , nema shta , al dzaba...


Ajde ajde ćurkice znam i ja ne boj se da je džaba tebi nešto objašnjavati i da je sve ovo što ja pišem preopširno za tebe ali idi ti prvo pa malko prilegni sa sve ušesima preko glave da ti se ružičasti mozgić odmori od ovoliko napornog rada lako ćemo mi posle za sve drugo.
Znači idemo još jednom Božić je 25 decembar a Badnje veče je 24 decembra uveče !
Ajde idi to ponovi u sebi nekoliko puta u sebi možda i zapamtiš... sa malo sreće... valjda... !?

angie angie 16:17 27.06.2008

Re: Sretno dete

Problem draga moja sa Radošem Ljušićem nije u tome što nosi vunene čarape već što u glavi voli da gaji pomalo fašističko šovinističke svetonazore.


Ovo deluje skoro nezno, jer pomenuti gospodin od nazanchenih osobina nishta nema u pomalim kolichinam, a treba dodati i ekstremnu bahatost, primitivnost, siledjijstvo i nerzumevanje skoro nichega potrebnog.
Bili Piton Bili Piton 16:37 27.06.2008

Re: Sretno dete

angie
a treba dodati i ekstremnu bahatost, primitivnost, siledjijstvo i nerzumevanje skoro nichega potrebnog.


Meni to bas nekako prirodno ide uz sjenicke carape u julu mesecu.

Sto bi rekao moj otac (kultur-rasista, po nekima) - ako su nekome prljave cipele ja ne mogu da zamislim da su mu noge ciste.
Zen Master Zen Master 20:09 27.06.2008

Re: Sretno dete

Bili Piton
angie
a treba dodati i ekstremnu bahatost, primitivnost, siledjijstvo i nerzumevanje skoro nichega potrebnog.


Meni to bas nekako prirodno ide uz sjenicke carape u julu mesecu.

Sto bi rekao moj otac (kultur-rasista, po nekima) - ako su nekome prljave cipele ja ne mogu da zamislim da su mu noge ciste.


Super onda ti otac očigledno nije upoznao neke od lidera studentskog protesta 1968 na primer. Imao sam čast da pre 15 godina upoznam jednog od njih i jedina nazovi mana je taj totalno razbarušeni i kompletno neuredni životni stil. Ali čovek je zato otvorena knjiga i pleni svakom rečenicom koju izgovori, prema tome pozdravi tatu i isto mu poruči što sam ja mladoj dami: Nije bitno šta neko ima na glavi već je bitno šta neko ima u glavi !?
A za mladu damu angie samo mali tzv dnevnikov dodatak... elem pametnom je dovoljno reći da je neko šovinista i fašista pa da mu sve o tom nekom bude jasno. Inače nisam nikad poželeo sa gospodinom Ljušićem privatno da se družim pa da mi budu bitne njegove ljudske osobine tipa da li je eventualno možda bahat & primitivan. Hvala na ukazanom razumevanju
angie angie 22:12 27.06.2008

Re: Sretno dete

gospodinom Ljušićem privatno da se družim pa da mi budu bitne njegove ljudske osobine tipa da li je eventualno možda bahat & primitivan. Hvala na ukazanom razumevanju



kako ste prepoznali da ovako neshto ima veze sa privatnim? Pa on je profesor na fakultetu, direktor zavoda za udzbenike,...zar to nisu pravi poligoni za ispoljavanje svega shto sam navela.

elem pametnom je dovoljno reći da je neko šovinista i fašista pa da mu sve o tom nekom bude jasno.



elem, biti shovinista i fashista moze i neko ko to ne ispoljava u agresivnoj bahatosti- kao pomenuti gospodin- ako je to uopshte odgovarajuci nachin obracanja.
Bili Piton Bili Piton 23:52 27.06.2008

Re: Sretno dete

Zen Master

prema tome pozdravi tatu


Ocu fala lepo. Pritom on nije tvrdio da takav ne moze da bude dobar u dusi.....pa ni da ima ponesto u glavi - vec samo to sto je rekao.
blackbox blackbox 13:22 26.06.2008

gospodin tenisač i gospodin novinar

Evo primera koji sve jasno pokazuje koliko je Novak Đoković stvarno gospodin, a niko mu ne može sporiti da veliki Srbin jer Srbe i Srbiju predstavlja u najboljem svetlu.Isto tako i članak novinara zagrebačkog Jutarnjeg lista je daleko gospodskiji od primitivizma koji neki uprsabusajući domoljubi i tamo pišu.
" Tenisač koji se nije uvrijedio jer je gospodin
Piše: Miljenko Jergović
Na dodjeli nagrada najavili su ga kao Hrvata. Ovaj mu je savršeno mirno odgovorio: ‘Ja nisam iz Hrvatske, nego iz Srbije. Nema veze, ne ljutim se. To je ionako isto’
U polufinalu turnira u Montrealu Novak Đoković pobijedio je Rafaela Nadala, da bi u finalu dobio i samog nepobjedivog Rogera Federera. Nije to bilo iznenađenje jer je prije Montreala Novak ipak bio četvrti igrač svijeta, ali jest bilo čudo jer koji god čovjek pobijedi Federera, napravio je čudo koje se može mjeriti s osvajanjem Roland Garrosa.
Naime, Švicarac je ono što su bili malobrojni u povijesti sporta - Borg, Edwin Moses, Sergej Bubka, možda Pietro Menea - onaj s kime se drugi ne mjere, pa će u njegovoj eri svaka rang-lista počinjati tek od drugoga mjesta.
Pobijediti Federera znači učiniti nešto po čemu će te tvoja generacija doista pamtiti. Zato je, metaforički govoreći, Roger Federer, osim što je najusamljeniji, i najnesretniji tenisač današnjice: jedino se njemu ne može dogoditi čudo da pobijedi Federera.
A onda se dogodilo to da je na dodjeli nagrada službeni spiker najavio Đokovića kao hrvatskog tenisača. Ovaj mu je savršeno mirno, pristojno i gospodstveno odgovorio: “Ja, naime, nisam iz Hrvatske, nego iz Srbije. Nema veze, ne ljutim se. To je ionako isto”. Zvučao je taman tako kao da tješi spikera i kao da mu je neugodno što će sad toliki svijet znati da je čovjek pogriješio.
Pokušajmo zamisliti što bi se dogodilo da su nekog našeg sportaša proglasili za predstavnika Srbije. Taj bi nesretnik za početak morao dati sedam šovinističkih izjava za naše i za strane novine, spomenuti Vukovar i Škabrnju, pa zaključiti kako bi bio sretniji da nije ni osvojio turnir, nego da mu se ovako nešto dogodi.
Ne treba sumnjati da bi se uvrijeđenom sportašu u prosvjedu pridružilo i nadležno ministarstvo, je li vanjskih poslova ili znanosti, to nismo sigurni, a premijera bi se u intervjuima pitalo kako je doživio “najnoviju provokaciju” iz Montreala. Sigurno ima hrvatskih sportaša, znam barem za dvojicu ili trojicu, koji su gospoda poput Novaka Đokovića, no bi li se i oni odvažili reagirati poput njega?
Tenis je gospodski sport, u kojem publika ima biti tiho dok se igrač koncentrira. Netko je prije sedam-osam godina, u vrijeme Gorana Ivaniševića, rekao da je upravo tenis, a ne recimo nogomet, sport po kojem se Hrvati razlikuju od Srba. Htio je reći kako Srbi nikada ne mogu biti veliki tenisači jer nisu gospoda. Nema ništa slađe, barem kada je riječ o domoljubnoj oholosti, nego kada nam živi život zvekne šamarčinu.

Pa nabrajajmo: Novak Đoković, Jelena Janković, Ana Ivanović, i na našu žalost, tu nije kraj! Srbi su u odnosu na Hrvate teniska velesila. Znaju ti simpatični i pametni momci i te moćne a lijepe cure kako se pobjeđuje i kako se u bijelome sportu biva gospodin. Kao što to, uostalom, zna i Ivan Ljubičić, pa je zato, nakon što je sam samcat osvojio Davis Cup, u Večernjem listu bio na listi najnepopularnijih Hrvata.

I onda, možemo li mi Hrvati podnijeti to da su Srbi najednom veća gospoda od nas? Teško, skoro nikako, s mukom, a onda i s ignoriranjem. Pravit ćemo se da tenisa više nema! Ili ćemo dobrome Novaku psovati mater jer je rekao golu istinu, da su Srbi i Hrvati isto. Kad ne bi bili isto, tada bi nas radovao Đokovićev uspjeh."

Komentar nije potreban.
drug clan drug clan 15:27 26.06.2008

Re: gospodin tenisač i gospodin novinar

blackbox
Ovaj mu je savršeno mirno, pristojno i gospodstveno odgovorio: “Ja, naime, nisam iz Hrvatske, nego iz Srbije. Nema veze, ne ljutim se. To je ionako isto”.



Unapred se izvinjavam pripadnicima obe nacije koji se mogu osetiti uvredjenim ali imam dobre argumente za ono sto cu reci iako ih necu iznositi.

Svi smo mi isti kao sto je Djokovic rekao a to tek shvatimo kada odemo negde u svet pa nas pitaju odakle smo. I posle visegodisnje reklame na vestima, na odgovor "from Serbia" najpre pomisle na Siberia, pa potom Syria a onda odustanu. Na odgovor "from Croatia" samo kazu "Ahha"

Jedva cekam da nadju pouzdan gen za nacionalnost pa da istestiramo najpre "velike" srbe i "velike" hrvate.
avemarija avemarija 16:28 26.06.2008

Re: gospodin tenisač i gospodin novinar

Komentar nije potreban

Jeste blackbox. Nisam ni do kraja ischitala ovo sto si izneo ,a brze bolje sam napisala odgovor , ocekujuci naravno uobichajeno kako su Srbi sredili Hrvate u tenisu , Hrvati Muslimane u skvoshu, Muslimani Srbe u pingpongu i na kraju su svi izgubili. Treba da se izvinim ,i drago mi je sto mi je komentar izbrisan. Od sada cu ,dok se Jogiram,stalno da ponavljam staru madjarsku izreku ,k'o mantru, Hitar srecu preskocio, da bih malo usporila i citala ono shto je smisleno od pocetka do kraja .Ne treba juriti , treba biti mudar i sedeti dugo pored reke, jer strpljen = spashen .

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana