IKOM sucks

Jasmina Tesanovic RSS / 26.06.2008. u 13:44


Evo ovako je to bilo:
opstepoznata vrucina u BG, ja na asfaltu, po autobusima do Zemuna; iskreno skidam kapu herojskom narodu koji svaki dan putuje satima na posao i natrag bez klima uredjaja ili ti ventilacije jer  taj isti narod i po najvecoj vrucini ima strah od promaje veci nego od Side. Nosim u torbi sve vreme makinu za placeni satelitski program koju moram da vratim cuvenom IKOMU jer tuze mog bivseg pokojnog muza sto to nije uradio sam. Jeste, zvala sam ih telefonom i skrenula paznju na cinjenice: izrazili su mi saucesce ali poslali nove tuzbe i racune. Ok skupim sve sto su mi rekli, pronadjem cak i kancelarije, donesem i umrlicu. Al ne vredi: zena za pultom je vrlo ljuta, nema daljinskog a ni nekog kabla.
Kazem ja, pa uzmite pa cemo naknadno doneti:
- Na sta vam ja licim, pravila su pravila, ili sve ili nista. Ne mozete tek tako da raskinete ugovor.
- Ali covek je umro, zar nije to dovoljno za raskid ugovora?
   Ona nema na to odgovor niti je zanima logika: hoce i kabl i daljinski i to sa sve kartonskom kutijom kako sam videla da jedan od troje uredno vrati, ili da placamo i dalje jer ugovor ne moze tek tako da se raskine. Sa IKOM-om kao sa djavolom.
I tako mi prodje jedan dan. Sutradan evo mene opet sa makinom i upravljacem i kablom.
 - Jel mozemo da raskinemo sada ugovor?
Ona me ni ne gleda vec u kompjuter: morate da platite zaostale racune.
 - Ali rekli su mi da ne moram od datuma smrti
 - Morate, jer ugovor nije bio raskinut.
 - Necu, kazem ja
 - Pa vec ste platili nesto, mota ona po kompjuteru
 - Placala sam nesto po inerciji i ne gledajuci.
 - E onda morate da platite i ovo sto je zaostalo,
bas zato sto ste platiti pola.
 - Ali zar ne bi trebalo vi meni da vratite pare.
   Opet nema odgovora. Okrece neki telefon i dogovara se s nekim.
 - Dobro ne morate sve zaostale racune da platite vec samo jedan za cetvrti mesec.
A zasto?
Nema odgovora
Vadim pare dok ona pise. Vadim makinu iz torbe
 - Ne, ne ne, morate u postu.
Ja prevrcem ocima
Ona kaze brzo
- Kad ovo platite mocicemo da raskinemo ugovor.
 - Ja hocu sve ugovore sa vama da raskinem i za kablovsku televiziju.
 - Videcemo, kaze ona.
Jedva nadjoh postu zapravo skrivenu OTP banku gde nema nikoga osim obezbedjenja ali samo jedan salter radi na kome isto nema nikoga jer sluzbenica sedi pozadi i cita novine. Cekam dugo ali na kraju i platim.
Vrativsi se u IKOM, poslednji udarac.
Uzima mi licnu kartu ali nece da mi vrati umrlicu.
 - Potrebno mi je za dokumentaciju
 - Potrebna je meni zeno draga za sve , zasto je ne fotokopirate
Vrlo nevoljno uz blago  pretece oklevanje da ceo postupak vrati na pocetak i ne raskine ugovor sa nestalim sve dok joj ne ostavim original umrlicu, ona ipak fotokopira.
 - Jel' smo zavrsili?
 - Taman posla kaze ona
Krece neka papirologija, ja potpisujem, u medjuvremenu jedan decko biva vracen jer nema licnu kartu koja mu je ukradena ali zato drugi uspeva da raskine ugovor i bez kabla ali je imao kutiju. Obezbedjenje stoji nemo a zena za pultom kao bic boziji pravi i raskida govore.
I tako mi prodje i drugi dan na asfaltu.

Atačmenti

  • tn.jpg / 2.98 / KB image/jpeg


Komentari (41)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 13:52 26.06.2008

Čestitam na samokontroli!

Ja bi' joj zafrljačio u lice i makinu, i daljinski, i kutiju i kablove...
Spiridon Spiridon 13:59 26.06.2008

Re: Čestitam na samokontroli!

Atomski mrav
Ja bi' joj zafrljačio u lice i makinu, i daljinski, i kutiju i kablove...


ja se izvinjavam
mariopan mariopan 14:10 26.06.2008

Re: Čestitam na samokontroli!

Atomski mrav
Ja bi' joj zafrljačio u lice i makinu, i daljinski, i kutiju i kablove...

E, onda bi nagrabusila...sta mislis za sta sluzi ono obezbedjenje? Pa tu personu redovno hoce da biju..ako je ovakva...pa cuvaju nju.)))
Inace nesto slicno sam i ja dozivela od banke gde je muz imao cekovnu i primao platu...tamo je prestao da prima platu jer je otisao u penziju a penziju je poceo da prima preko poste, donosili su mu na ruke, lakse mu je jer je vec bio bolestan. Banka nastavila da nam salje redovne izvestaje iako tamo nemamo ni para ni duga...tako godinu dana. ja zvala, uvek mi se javi lep zenski glas i kaze sredice ona ali opet stigne izvestaj i tako redom....posle godinu dana stigne nam pismo da smo duzni toj banci neke manje pare, kao sad oko 300-400 dinara na ime onih izvestaja....i to prete da ce nas tuziti sudu ako to ne platimo sa sve zateznom kamatom. Meni se smrklo, ne dam bas ...muz tesko bolestan pa bi jos i paltio samo da ga ne gnjave ali ja bas ne dam bitangama moje pare makar i tako male. dobro se razderem na doticnu damu i kazem da mogu da me tuze do Boga pare videti nece. Nikad se vise nisu javili...tako to ide. malo pustis glas...ne budes uvek fin i lepo vaspitan...takva sam bila cele godine kada sam molila sluzbenicu da pogledaju svoju dokumentaciju da provere da smo mi sa njima sve poslove raskrstili odavno...to nije vredelo...malo dranja je pomoglo.Odmah.
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:28 26.06.2008

Re: Čestitam na samokontroli!

Spiridon
ja se izvinjavam

u redu je, ali nemoj vise da ti se ponovi
Strongman Strongman 17:04 26.06.2008

Re: Čestitam na samokontroli!

E, onda bi nagrabusila...sta mislis za sta sluzi ono obezbedjenje? Pa tu personu redovno hoce da biju..ako je ovakva...pa cuvaju nju.)))



heh, obezbedjenje... Kad ja drzim cas obezbedjenje stoji mirno. Imao sam slucaj nalik tome ali sa vrlo bitnim gradskim mocnikom. jednostavno me je zahebavao zbog baste mog kafica jer mu se moze. Tzv dvostruki kriterijum... Dok mi jednog dana nije pukao film i uletim u kancelariju u prolazu postrojivsi obezbedjenje najstrasnije. Kazu da kad sam izlazio iz kancelarije da pao malter kako sam zalupio vrata...


Jasmina jbg kad si fina. Glavu gore
dobronamjeran dobronamjeran 16:28 27.06.2008

Re: Čestitam na samokontroli!

Sad meni nesto nije jasno. U Zagrebu je postojala tvornica IKOM specijalizirana za proizvodnju ordenja, znacaka i slicnih stvari. Ne znam kako se druga firma moze zvati isto.
[url=http://www.burza.hr/poslovni_subjekti/subjekt/70575/?PHPSESSID=][/url]
U vojsci smo morali imati IKOM prije izlaska u grad
Igla
Konac
Ogledalo
Maramica
drug clan drug clan 14:47 26.06.2008

to se radi ovako

Posaljete pismo ili jos bolje faxs (da vam ostane dokaz da ste ga poslali) u kome ih obavestavate da je covek umro i da ugovor vise nije vazeci i prestanete da placate racune. A oni ako zele neka tuze coveka zbog dugova koje je napravio posle smrti - tu parnicu ne mogu da dobiju.

Niste vi trebali da raskidate ugovor jer ga niste ni potpisali. Sa njima treba ostro.
mariopan mariopan 14:54 26.06.2008

Re: to se radi ovako

drug clan
Posaljete pismo ili jos bolje faxs (da vam ostane dokaz da ste ga poslali) u kome ih obavestavate da je covek umro i da ugovor vise nije vazeci i prestanete da placate racune. A oni ako zele neka tuze coveka zbog dugova koje je napravio posle smrti - tu parnicu ne mogu da dobiju.

Niste vi trebali da raskidate ugovor jer ga niste ni potpisali. Sa njima treba ostro.

Ovo ne vazi ako postoje naslednici imovine...od njih ce da naplate sve i to sa kamatom...a ja bih rekla da je to dete ( ovde nagadjam, mozda pogresno i izvinjavam se zbog toga) i da Jasmina, kao majka zapravo stiti svoje dete od nebuloza koje bi joj sledovale ako ne razresi sve sto je otac imao kao dugovanje...bilo koje vrste. Znaci ispravno je postupila , bar tako ja mislim...i ja bih isto uradila ako hocu mir za svoje dete, sredjene racune za sve sto moze da se pojavi kao potrazivanje bilo kada.
drug clan drug clan 15:30 26.06.2008

Re: to se radi ovako

mariopan

drug clanPosaljete pismo ili jos bolje faxs (da vam ostane dokaz da ste ga poslali) u kome ih obavestavate da je covek umro i da ugovor vise nije vazeci i prestanete da placate racune. A oni ako zele neka tuze coveka zbog dugova koje je napravio posle smrti - tu parnicu ne mogu da dobiju.Niste vi trebali da raskidate ugovor jer ga niste ni potpisali. Sa njima treba ostro.Ovo ne vazi ako postoje naslednici imovine...od njih ce da naplate sve i to sa kamatom...a ja bih rekla da je to dete ( ovde nagadjam, mozda pogresno i izvinjavam se zbog toga) i da Jasmina, kao majka zapravo stiti svoje dete od nebuloza koje bi joj sledovale ako ne razresi sve sto je otac imao kao dugovanje...bilo koje vrste. Znaci ispravno je postupila , bar tako ja mislim...i ja bih isto uradila ako hocu mir za svoje dete, sredjene racune za sve sto moze da se pojavi kao potrazivanje bilo kada.


Naslednik je odgovoran za dug koji je pokojnik napravio za zivota a nikako ne moze biti odgovoran za dug koji je nastao posle smrti ukoliko naslednik obavesti drugu stranu da je doticni preminuo.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:48 26.06.2008

ICOM personal je cesto neljubazan

Zao mi je sto ovo citam, ali nikako nisam iznenadjen. I ja sam imao jedno veoma neprijatno prepucavanje sa ICOM, premda je bilo mnogo benignije prirode nego vas slucaj...
Trebalo bi im nekako staviti do znanja da bi morali da poprave svoj odnos sa klijentima...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:41 26.06.2008

Re: ICOM personal je cesto neljubazan

vladimir petrovic

Trebalo bi im nekako staviti do znanja da bi morali da poprave svoj odnos sa klijentima...


Pa stavljeno IM je do znanja, ali ne vredi, nedaju se ONI.
carly carly 14:48 26.06.2008

birokratij

Birokratija je cudo kod nas ponekad mi se cini da namerno stavljaju sve one gluposti koje bi realno mogle preko interneta da se zavrse za 2 minuta.

Meni najace bilo kad sam morao da potpisem mrtvu zenu na ugovor da ne bi u SBB i u Telekomu morali da se muce sa prebacivanjem ugovora na naslednika. Tako je doticna uvela kablovski internet godinu dana nakon svoje smrti i telefon dve godine nakon smrti.

Inace sa ovakvi sluzbenicama najbolje kad zavrsis posao dodjes i skreses im sve u lice
Anjale Anjale 14:52 26.06.2008

Re: birokratij

Ne, najbolje je odmah reći sve u lice, i tražiti razgovor sa šefom.
I nad popom ima pop!
A ova tipična šalterska aždaja nije vredna komentara.

Dolybell Dolybell 16:02 26.06.2008

Re: birokratija

Ne, najbolje je odmah reći sve u lice, i tražiti razgovor sa šefom.


Tačno.
Nikad nijedan problem ne može da reši šalterski službenik,
na to čak ni nema pravo, već je dužan da poštuje nadređene...
Važi za sve šalterske službe a naročito bankarske,
zato se problem ni ne iznosi šaltercu, jer onda njega stavljate u poziciju
da odlučuje - a tada sledi maltretiranje - stoga uvek za problem samo
pravo kod šefa, jer je to jedini način da najbrže rešite sve što imate -
šef može i ono što šalterac ni ne zna da se može....trust me.
zajec zajec 17:48 26.06.2008

Re: birokratija

Samo da su sefovi bolji ne bi se svojevoljno ponasali salterski sluzbenici.
Sa njima (i bilo gde) treba se ponasati drugacije. Pre nego izlozite problem, trazite nesto, treba poceti sa drugom pricom, kratko. Jednostavno naslutiti ono sto ce dotaknuti sluzbenika (ulagati im se). Ako je zensko pohvaliti je na pr. nekom sitnicom na njoj (sto imate lepu frizuru, prsten... vec vidite), ili jako vam je naporno za strankama, kako mozete bez klime, i te fore i vas problem je napola resen. Kako su nasi zakoni puni rupa oni uvek mogu naci nacina da nas maltretiraju, daj ovo-ono, plati i sl. Primenjujem tu taktiku i kada trazim i nemoguce. Cesto kontaktiram sa „mocnima“ (od salterskih sluzbenika do sefova) i upali. Na zalost potrajace to, a ovamo smo kao kompjuterizovani dok nam traze svaki papiric. Nece nas takve ni EU. Dzaba im sto su isprepisivali zakone, ostavivsi rupe da bi nas i dalje ponizavali.
Marko Boskovic Marko Boskovic 16:23 26.06.2008

Nervozus sikanorum pauza

Anjale Anjale 17:32 26.06.2008

Re: Nervozus sikanorum pauza

Marko,
od srca sam se nasmejala. Čitala sam: Nacionalni park Srbija, I deo, a ovo je verovatno iz drugog dela.
Preporuka
Ana Elhelweh Ana Elhelweh 17:38 26.06.2008

Mozda probati ovako :)

This is interesting........

Be sure and cancel your credit cards before you die. This is so priceless, and so easy to see happening, customer service being what it is today. A lady died this past January, and ****bank billed her for February & March for their annual service charges on her credit card, & added late fees and interest on the monthly charge. The balance had been $0, now somewhere around $60.

A family member placed a call to ****bank. Here's the exchange:

Family Member: "I am calling to tell you she died in January."

****bank: "The account was never closed, and the late fees & charges still apply."

Family Member: "Maybe you should turn it over to collections."

****bank: "Since it is 2 months past due, it already has been."

Family Member: So, what will they do when they find out she is dead?"

****bank: "Either report her account to frauds division or report her to the credit bureau. Maybe both!"

Family Member: "Do you think God will be mad at her?"

(I really liked this part!!!!)

****bank: "Excuse me?"

Family Member: "Did you just get what I was telling you?...the part about her being dead?"

****bank: "Sir, you'll have to speak to my supervisor." (Duh!)

(Supervisor gets on the phone):

Family Member: "I'm calling to tell you she died in January."

****bank: "The account was never closed, so the late fees and charges still apply."(This must be a phrase taught by the bank!)

Family Member: "Do you mean you want to collect from her estate?"

****bank: (stammering) "Are you her lawyer?"

Family Member: "No, I'm her great-nephew."

****bank: "Could you fax us a certificate of death?"

Family Member: "Sure." (fax number is given) After they get the fax:

****bank: "Our system just isn't set up for death. I don't know what more I can do to help."

Family Member: "Well, if you figure it out, great! If not, you could just keep billing her. I really don't think she will care."

****bank: "Well, the late fees & charges do still apply." (What is wrong with these people??!!)

Family Member: "Would you like her new billing address?"

****bank: "Yes, that will help."

Family Member: " Odessa Memorial Cemetery, Highway 129, Plot Number 69."

****bank: "Sir, that's a cemetery!"

Family Member: "What do you do with dead people on YOUR planet?!

(Priceless!!)

drug clan drug clan 17:44 26.06.2008

Re: Mozda probati ovako :)

Ana Elhelweh
This is interesting........Be sure and cancel your credit cards before you die. This is so priceless, and so easy to see happening, customer service being what it is today. A lady died this past January, and ****bank billed her for February & March for their annual service charges on her credit card, & added late fees and interest on the monthly charge. The balance had been $0, now somewhere around $60.A family member placed a call to ****bank. Here's the exchange:Family Member: "I am calling to tell you she died in January."****bank: "The account was never closed, and the late fees & charges still apply."Family Member: "Maybe you should turn it over to collections."****bank: "Since it is 2 months past due, it already has been."Family Member: So, what will they do when they find out she is dead?"****bank: "Either report her account to frauds division or report her to the credit bureau. Maybe both!"Family Member: "Do you think God will be mad at her?" (I really liked this part!!!!)****bank: "Excuse me?"Family Member: "Did you just get what I was telling you?...the part about her being dead?"****bank: "Sir, you'll have to speak to my supervisor." (Duh!) (Supervisor gets on the phone):Family Member: "I'm calling to tell you she died in January."****bank: "The account was never closed, so the late fees and charges still apply."(This must be a phrase taught by the bank!) Family Member: "Do you mean you want to collect from her estate?"****bank: (stammering) "Are you her lawyer?"Family Member: "No, I'm her great-nephew."****bank: "Could you fax us a certificate of death?"Family Member: "Sure." (fax number is given) After they get the fax:****bank: "Our system just isn't set up for death. I don't know what more I can do to help."Family Member: "Well, if you figure it out, great! If not, you could just keep billing her. I really don't think she will care."****bank: "Well, the late fees & charges do still apply." (What is wrong with these people??!!) Family Member: "Would you like her new billing address?"****bank: "Yes, that will help."Family Member: " Odessa Memorial Cemetery, Highway 129, Plot Number 69."****bank: "Sir, that's a cemetery!"Family Member: "What do you do with dead people on YOUR planet?!(Priceless!!)



Good one :) ha ha ha ha
JJ Beba JJ Beba 17:53 26.06.2008

Re: Mozda probati ovako :)

Ali covek je umro, zar nije to dovoljno za raskid ugovora?

jasmina, mislim da je sve baš kako treba.
likovi iz tog ICOMa nekao znaju da Raša nije umro, pa se tako i ponašaju


moguće da je i on zadovoljan razvojem situacije.
sem onog dela sa parama.
insistiraj da ti ih vrate pa pravac Rak
:)
fuck the sistem
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 18:17 26.06.2008

zemun je

stvarno rasin iz moje perspektive
odlazimo i u rak i u zlatno veslo
bila sam cak i u veneciji gde sada radi moj kelner iz kalenica
a sluzbenica iz moje banke sa vracara takodje preseljena na kej

annmay annmay 18:57 26.06.2008

IKOM

IKOM je uzasna kablovska, ja je nazalost imam, jer u mom delu grada oni "caruju"... a bas mi idu na nerve!
Inner Party Inner Party 23:39 26.06.2008

Mislim da...

Svaka cast!

Mislim da bi sve dnevne novine morale imati ovakvu jednu rubriku.

Blogovi se slabo citaju, ali da sve novine posvete pola strane ovakvim tekstovima, mnogo bi se stvari promenilo...
man ray loves me man ray loves me 00:50 27.06.2008

Re: Mislim da...

Blogovi se slabo citaju

e sad ga pretera :)
nesha nesha 09:19 27.06.2008

IKOM&konkurencija

su toliko amaterska preduzeca "Take money and run" da ne treba ni gubiti vreme objasnjavajuci kakvi su zaista.
Vise su mi interesanti osnovi dodele prava za bavljenje distribucijom kablovskih signala...
Po kom to osnovu 2 preduzeca npr. IKOM&SBB dobise dozvolu za provlacenje kablova po Beogradu- nije moguce da je dovoljna samo saglasnost MZ.
Takodje postoji saglasnost izmedju pomenute 2 firme da jedna drugoj ne ugorzavaju "teren".
Npr. SBB ce odbiti da potpise ugovor sa Vama ukoliko na adresi na kojoj zivite vec postoji IKOM kao provajder.
Zar to nije klasican primer monopolizma na trzistu koje bi trebalo da je slobodno.
Sta vise nemusti sluzbenici to i naglasavaju kad dodjete da potpisete ugovor sa njima.
Meni su npr. iskljucili usluge iako sam ih redovno placao ( posedujem ugovor po kome mesecno placam 3400DIN) zato sto je bivsi korisnik na istoj adresi prekinuo ugovor sa njima i ostao im duzan 140(slovima stocetrdeset dinara).
Resio sam da budem uporan i proveo oko 4 sata na telefonu sa raznoraznim sluzbenicima ukljucujuci i razne sefove.
Ne vredi - preziveo sam 10tak spustanja telefona - nisam odustajao - napisao sam 10tak mailova zvanicna pisma - nista nije pomoglo dok nisam uplatio 140dinara ( koje pominjem nisam ja napravio - i to im nije smetalo da zakljuce ugovor sa mnom) i faxom im poslao potvrdu o uplati.
Jednom sa bio u Dzona Kenedija 10D and sit se ismejao kad sam video office space IKOMa.
Najsmesnije od svega je kad podnesete zahtev za uvodjenje kablovskog interneta na adresi gde vec postoji njihov kabal - smesno je sto im treba izmedju 15 i 40 dana da puste Internet signal.

Kvalitet servisa koji dobijamo od IKOMa&konkurencije je u najmanju ruku ponizavajuci...

Sto je najgore - nikog da zastiti pomenuto trziste od divljaka&amatera.

JJ Beba JJ Beba 10:35 27.06.2008

Re: IKOM&konkurencija

Sto je najgore - nikog da zastiti pomenuto trziste od divljaka&amatera.

i monopolista

trebalo bi da postoji NGO koja se bavi zaštitom potrošača.
u evropi te organizacije se vrlo uspešno bore protiv monoploa i svih vrsta tiranija nad potrošačima.
nesha nesha 10:54 27.06.2008

Re: IKOM&konkurencija

trebalo bi da postoji NGO koja se bavi zaštitom potrošača.

Nisam siguran da je ovo potrebno ( mada ne vidim razloga zasto ne) ali mislim da je dovoljan postojeci zakon da se ovom stane na put.
Da ne ulazimo u pricu oko zaista krupnih monopolista u ovoj drzavi koji su sigurno u sprezi sa vlascu na bilo kom nivou.
Ali ovi su obicni pilicari ( ne i pare koje vrte) i ne mogu da verujem u ozbiljniju povezanost jednog IKOM-a na primer sa nekim zaista bitnim u vlasti.
Mislim da je u pitanju klasicno provlacenje, jer niko zaista ne obraca paznju na ovaj sektor, a oni i ne dizu bas previse prasine...

Ribozom Ribozom 12:40 27.06.2008

Re: IKOM&konkurencija

JJ Beba
Sto je najgore - nikog da zastiti pomenuto trziste od divljaka&amatera.i monopolistatrebalo bi da postoji NGO koja se bavi zaštitom potrošača.u evropi te organizacije se vrlo uspešno bore protiv monoploa i svih vrsta tiranija nad potrošačima.


jj bebo, da nije zalosno bilo bi smesno
JJ Beba JJ Beba 20:16 27.06.2008

Re: IKOM&konkurencija

Ribozom

JJ BebaSto je najgore - nikog da zastiti pomenuto trziste od divljaka&amatera.i monopolistatrebalo bi da postoji NGO koja se bavi zaštitom potrošača.u evropi te organizacije se vrlo uspešno bore protiv monoploa i svih vrsta tiranija nad potrošačima.jj bebo, da nije zalosno bilo bi smesno

pa ne znam dal je žalosno il smešno, al znam da u drugim zemljama funkcionišu udruge koje se bave zaštitom potrošača . i vrlo su uspešne.
do nas to još nije doprlo

Zaštita potrošača
Ciljevi i načela

Temeljem članka 153 Ugovora o EZ-u zaštita potrošača za cilj ima zaštitu zdravlja, sigurnosti i ekonomskih interesa potrošača, kao i promidžbu prava potrošača na informiranje, obrazovanje i organiziranje s ciljem očuvanja zajedničkih interesa. Provedba zaštite potrošača u EZ-u temelji se na načelima horizontalnosti, supsidijarnosti i minimalnog usklađivanja. Horizontalna provedba znači da zahtjev za zaštitom potrošača treba uzeti u obzir pri definiranju i provedbi politika koje imaju krajnji utjecaj na tu kategoriju građana. Načelo supsidijarnosti nalaže da se mjerama zaštite potrošača nacionalna zakonodavstva nadopunjuju samo ako je to nužno, dok posljednjim načelom minimalnog usklađivanja države članice mogu zadržati ili uvesti strožija pravila zaštite potrošača koja su sukladna pravu EZ-a. Područje zaštite potrošača danas uključuje razvijanje zakonodavne prakse i ostalih mjera, uključivanje interesa potrošača u ostale europske politike, dopunom politika zaštite potrošača država članica te jačanje potrošačkih udruga i njihovo aktivno sudjelovanje u procesu odlučivanja" ovde
mariopan mariopan 20:46 27.06.2008

Re: IKOM&konkurencija

JJ Beba
Sto je najgore - nikog da zastiti pomenuto trziste od divljaka&amatera.

i monopolista

trebalo bi da postoji NGO koja se bavi zaštitom potrošača.
u evropi te organizacije se vrlo uspešno bore protiv monoploa i svih vrsta tiranija nad potrošačima.

Postoji udruzenje za zastitu prava potrosaca....javis se na 7744 SMS porukicom i postanes clan Nacionalne Organizacije Potrosaca Srbije...mislim da je kostalo 10 dinara i onda ti salju sms porukice besplatno sa svim savetima koji mogu da ti pomognu..izvode iz nekih zakona kojis tite potrosaca i td.
JJ Beba JJ Beba 21:54 27.06.2008

Re: IKOM&konkurencija

mariopan

JJ Beba
Sto je najgore - nikog da zastiti pomenuto trziste od divljaka&amatera.i monopolistatrebalo bi da postoji NGO koja se bavi zaštitom potrošača.u evropi te organizacije se vrlo uspešno bore protiv monoploa i svih vrsta tiranija nad potrošačima.Postoji udruzenje za zastitu prava potrosaca....javis se na 7744 SMS porukicom i postanes clan Nacionalne Organizacije Potrosaca Srbije...mislim da je kostalo 10 dinara i onda ti salju sms porukice besplatno sa svim savetima koji mogu da ti pomognu..izvode iz nekih zakona kojis tite potrosaca i td.

uuu baš su se pretrgli
:))
u UK naprave bojkot robe koja poskupi za nekoliko pensa, kontrolišu monopole....
ovde nam mišković dušu uze od monopola i nikom ništa
u beogrdau klopa skuplja nego u zemljama EU, i opet nikom ništa

ovde se više niko nizašta ne buni
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 13:42 30.06.2008

Re: IKOM&konkurencija

сакупљам причице, тема Срби vs. капитализам

Грчки Цар
- Мени једну Воду Воду од 0,75 л...
- Може.
- Извините, нисмо се добро разумели, тражио сам Воду Воду од 0,75л а ви ми доносите Аква Виву од 0,5 л
- Па то је исто
- Није исто, једно се пуни у Аранђеловцу а друго у Горњем Милановцу, једно има 0,75 а друго 0,5 литара
- Па ми то зовемо вода ... вода


- Какав вам је тај грчки сладолед?
(пита радознала муштерија за нешто што личи на воћну торту)
- То нам стоји ту од четвртка.
- Значи да не препоручујете да га узмем?
- Па...
- Па зашто онда још стоји ту?
- Стоји ту за људе који хоће да га купе!


Поштовани, у пријави сте написали да имате сопствену опрему. Ако је тако, зашто сами не поставите антену на одговговарајуће место? Срдачно
(имејл одговор од техничара кабловске компаније X након захтева муштерије да му поставе појачало за бежични интернет, услугу која се наплаћује 7.000 динара)


Знам, видим да сте Ви већ звали пре једно месец дана...
(одговор телефонске службенице кабловске компаније Y након неиспуњеног захтева да му пошаљу информације о интернет услугама)
super_zebra24 super_zebra24 12:09 27.06.2008

Nije samo u Srbiji

Ja zivim u Engleskoj, i ovde je bila firma NTL, sad ih je kupio Ricard Branson, pa su sada Virgin Media. Ali ista je firma i ista je nocna mora kad treba da se nesto uradi sa njima.

Elem, moja prica, imao sam sa njima telefon, internet i TV. Proslo je 12 meseci koliko je minimalni ugovor, i ja hocu da otkazem TV, ne gledam ni obicnu a kamoli kablovsku. Zovem, prvo treba da se ceka oko 20 minuta, gde ti uporno govore da je tvoj poziv jako vazan, i nastavi da cekas. OK, dodjes na red, i krenes da pricas i onda se veza prekine. Pa ponovo, cekanje, dolazak na red, i onda mi "ljubazna" zena kaze da nisam tacno odgovorio na pitanja za identifikaciju (ime, datum rodjenja, usluge koje imam, i banka iz koje se uzima). Molim?
Ja sam uspeo da padnem na tim pitanjima?!? Hocu da pricam sa sefom, e nemoze, posto si pao na sigurnosnim pitanjima!?! I ladno mi zena prekine vezu!

OK nekim cudom sam uspeo da otkazem sve i prebacim se na TalkTalk. E, ljudi nemate pojma kakvu sam gresku napravio! NTL je bio mala maca u poredjenju sa ovima.

Ista situacija kao i pre, samo sto sada razgovaram sa ljudima u Indiji, Pakistanu ili vec gde i nista ih ne razumem. A usluga je nikakva, veza mi crkava svakih 10 minuta i nista nemogu da uradim.

I redom krenem da trazim po internetu i ljubazni ljudi ostave adresu, telefon i e-mail adresu generalnog direktora firme, i posaljem mu e-mail. I posle toga me tip zove i sve biva sredjeno.

Kao sto rece neko pre, ima uvek sef, i sefov sef...
nesha nesha 13:09 27.06.2008

Re: Nije samo u Srbiji

TalkTalk

probaj direktno BT - talk talk sucks million
Doctor Wu Doctor Wu 13:10 27.06.2008

Re: Nije samo u Srbiji

Richard Branson je jedna od najvećih hohštaplerčina koja hoda ovom planetom. Sve čega se dohvatio je neka (velika) prevara: i Virgin Media, i Virgin Atlantic (mislim da u tesnijoj kanti ne može da se leti za USofA) i Virgin Mobile i Virgin Trains (ubedljivo najsmrdljiviji train service u UK). Air Singapore, koji je kupio Virgin Atlantic pre 10 godina, ne može da se izvadi iz bule. Jedina dobra stvar je što još nije ušao u finansijske usluge. Kakav je, mogu da zamislim kako bi bi nas tek tu orobio. Custommer service? Non-existent.

A baja samo leti okolo balonom i smeška se... onako , pokroviteljski.
nesha nesha 13:14 27.06.2008

Re: Nije samo u Srbiji

Richard Branson je jedna od najvećih hohštaplerčina koja hoda ovom planetom

mislis Sir Richard Branson :)
Doctor Wu Doctor Wu 13:28 27.06.2008

Re: Nije samo u Srbiji

mislis Sir Richard Branson :)

Da, da, naravno, Sir Richard Branson, :)))))))). Obogatio se na punku i new waveu.
K'o Sir Oliver. Kakav lik! Kad sam video Browna prošle godine da sa njim petlja oko Northern Rocka (i to u Kini), odmah sam pomislio-au, bate, pa ovaj* je totalni luzer.

* ovaj= Brown.
Maksa Maksa 12:07 28.06.2008

Re: Nije samo u Srbiji

A baja samo leti okolo balonom i smeška se... onako , pokroviteljski.


Leti, leti, a kad sleti, sleti na skromi kamičak u moru.
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 13:54 30.06.2008

Re: Nije samo u Srbiji

Биће време да бежиш с острва кад се баци у политику :)
nikvet pn nikvet pn 13:44 27.06.2008

ćirilica

U gradu u unutrašnjosti dođem da zamenim isteklu ličnu kartu. Pripremim sve što treba i dođem na šalter. Kad tamo - školska drugarica iz gimnazije ! Divno. Ćao maco, ćao lafe, kako ide i tako to lepo se ispričamo, nema gužve.
-Dobro, sve imaš, dođi za desetak dana, sredićemo stvar.
-Fino, nego imam jednu želju....
-Nije valjda bezobraznu...?
-Volela bi ti ali nije ( zezamo se drugarski ), hoću ličnu kartu - ćiriličnu !
Kao da je grom strefio ! Nestade osmeh, smrče se faca pa raspali :
-Pa koga ti bre zayebavaš ? Oćeš ćirilicu ? Možda krasnopis, a ? E pa ne može ! Nema ovde ćirilična mašina, šta mi se tu izmišljaš....!
( Godina je 1989., letovao sam u Istri tih godina pa baš mi nešto došlo ćef da imam ćiriličnu 'iskaznicu' kad me trkeljiše hrvatska policija.)
-Zoko dušo, biće ćirilična ili idem kod tvog šefa, pa kod njegovog šefa....
-I ti bi to meni uradio ?
-Budi sigurna !

Tek pred kraj godine kad moraju da se rešavaju baš svi predmeti dobio sam ličnu kartu. Ćiriličnu !
Godine 1999. na sledećoj obnovi osmeh od vrata :
-Jel opet imaš želju...?
-Imam !
Za par minuta evo meni nove lične karte ćirilične. Ko i svima.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 22:48 27.06.2008

ej blogeri

ja sam on the road again, ne zamerite mi sto ne odgovaram
ali moram da vam se zahvalim na ovim bas konstruktivnim komentarima
ovo je za mene primer uspesnog interaktivnog bloga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana