Apstinencija i predgradje

Tibor Jóna RSS / 27.06.2008. u 11:53

Jeste li i vi primetili koliko je ova godina puna "hepeninga" i "desavanja" na koje prosto morate!!! (kategoricki imperativ) imati svoje misljenje? Evrovizija (kojoj je pristustvovao rekordan broj zemalja i preko 4000 akreditovanih novinara koji su imali optimalne uslove za rad u do sada najvecem press centru u kojem je na raspolaganju bilo preko 200 racunara i najveci broj fanova i kojoj se prvi put u istoriji organizovane dve polufinalne veceri i koja je prosla bez i jednog incidenta i za koju su svi ucesnici rekli da je super i za koju smo postavili visoke kriterijume - sve znam!), Evropsko prvenstvo u fuzbalu (na koje steta sto nismo otisli jer eto tamo sve go patzer do patzera, i ako su mogli Croati do 1/4 finala mi bi dva puta igrali finale i oba puta pobedili bilo koga tamo, jer budimo realni Hrvati samo imaju srece, dok mi - mi igramo Fudbal - i to sam sve zapamtio sa "Jodlovanja"), izbori (presudni, krucijalni, pivotalni, sudbinski, evropa sada ili nikad, kosovo je srce srbije - jesam nesto zaboravio), postizborni koitusi i koitus-interuptusi, te pripadjuci laki politicki petinzi i ozbiljna socijalno odgovorna orgijanja... Skoro nije bilo ovako "oppinionated" godine u Srbiji. A tek sto je prosao jun!

Ni jedan spisak tema na koja MORATE (ha! we dare you not to!) imati misljenje je nije potpun bez Misljenja (mit grosses M) na temu big screen izvedbe poznatog sit-coma "Seks i grad". Stvar se toliko otela svakoj kontroli da cak i NIN ima svoje misljenje na temu Seksigrada i to u 3000 jubilarnom broju, negde izmedju Radosa Ljusica i Jirgena Habermasa (!!!).

Skuzajte, ali imam ga i ja.

Sinoc sam ga gledao. Odmah da se razumemo - od dva sata i trideset minuta koliko traje, film je fenomenalan u 2 sata i 25 minuta. Sve sem onog mega glupavog opstinskog vencanja. To mi se bas nije dopalo! Nije im to trebalo. Enough said!

Nesto sam drugo hteo: Jel se samo meni cini ili ljudi preozbiljno kapiraju tu seriju?

Vidim da se film kapira ili kao ozbiljna socioloska studija ili kao ovovekovna varijanta "Trijumfa volje" - najcrnja propaganda (muska ili zenska, brendoloska ili what/who not - zavisi od skole misljenja koju potpisujete).

Ljudi trose ozbiljno vreme analizirajuci Keri, Samantu, Mirandu i Sharlot pritom stvarajuci ustisak da bas ne kapiraju 100% da su ti likovi IZMISLJENI, to jest da su produkt vandredno zivahne maste Candice Bushnell. Dakle baka Kendis je IZMISLILA 4 lika i prateci enturaz (stereo)tipova i (stereo)tipkinja kako bi stvorila jedan bajkoviti svet i zabavni sitkom, te ih je pazljivo konstruisala kako bi svojim komplementirajucim karakterima pomagali dinamici serije. Ovo NIJE dokumentarac. Nije socijalna studija zivota single zena u Nju Jorku, nije naucni projekt...Dapache! Ovo je zabava!

Ali ne! Taj nam je momenat nekako promakao!

Ljudi generalno vole (nay, crave for) teorije zavere! Te da li je htela da kaze da su zene kucke, te da li je htela da kaze da su muskarci kuchkani, te da li je poenta da budes sam, te da li je poenta da budes sa nekim, te deca da ili deca ne....

AMAN! Gasi, stop, obustavi!

Poenta je - in my book - da uzivas, vidis dobre krpice i giljke, pokupis neki interior design tip, nagledas se Menhetna, zgodnih bajica i cica, lepo serviranih koktelcica i klopice - provedes vizuelno stimulisucih 30tak minuta i onda nastavis sa svojim zivotom Ocajne domacice, precvalog domacina, drogirane tinejdzerke i what not!

Tesko mi je da zamislim da je Bushnellova bas imala pretenzija da postane zacetnica novog talasa u filozofiji ili da kroz formu "intrigantno sexy bestsellera" preispituje i reevaluira postulate i socijalne aranzmane formirane unutar zapadne civilizacije, a jos manje mi se cini da joj je namera bila da kroz svoje delo nudi (kriptirane i u mozgolomke upakovane) odgovore na pitanja koja muce coveka i zenu, ono since the dawn of time tipa - sta je smisao zivota - i te scene!

E, ali onda se tu nadje neka "urednica srednjih strana" Kurira, Gazete ili cega vec, "life style novinarka" vaseg omiljenog zenskog casopisa, neki "seksolog i sociolog", neka "analiticarka medija" ubacena u petu brzinu "must-appear-EXTREMELY-inteligent" ego-tripa i od lagane letnje zabave nastane podjarmljivacki instrument u rukama novog svetskog poretka sa ciljem da nas sve uniformise i unisti nase STVARNO ja - i to dok si rekao keks (i grad)!

Ili se tu stvori kakva teleshop emisija upakovana u formu "lyfe style-whats hot and whats not&fashion guru" emisije, pa krene da propituje nase lokalne nesretnice i nesretnike ko su oni - Keri, Samanta, Miranda ili Sharlot, a ovi se naivni i opcinjeni kamerom, upecaju pa kao krenu da odgovaraju... i onda sve postane jako, jako tuzno. Ono kao kad vas blam zbog drugih - recimo kao kad slusate Jelenu Trivan koja objasnjava zasto su Socijalisti (odjednom) bas cool! Da ne kazem - vrh (brate)!

I one mukice sto su sve Keri, a neka butovnija, koja bi malo da nas shokira svojom slobodnom i nezavisnoscu u odnosu na Establishment - e ta je onda kao Samanta. Yeah right!

Mojih 2 centa za sve Keri,Samata, Sharlota, Miranda-wannabes: Niti jedna od 4 navedena IZMISLJENA lika ne kupuje u Terranovi, ne zicka za fuka od keve i caleta ili ne daj boze decka i ne nosi sinteticke topice i plasticne sorcice niti veruje da "Lepim ljudima sve lepo stoji!" OK? :)

Dakle, ljudi koji i zaista zive na Manhattanu imaju problem da zive tako kao u seriji. Zasto? Pa pogadjate - serija je IZMISLJENA, NAMASHTANA da deluje opijajuce! A i vi budite realni - da li bi vas zanimali problemi sa hemoroidima 4 latino domacice iz Queensa u plasticnim crock-klompama? Kako svi znamo odgor , a ponajpre Candice, to je serija napravljena na jedini nacin koji ce joj zagarantovati uspeh - bajkoviti, sa bogatim sosom od stereotipa i salatom od most desirable brends-glamura.

Seksigrad je samo jedna ogromna bajka u kojoj je Samanta podjednako realna kao i kocija od bundeve u Pepeljuzi, Keri isto stvarna kao otrovno vreteno u Trnoruzici, Miranda jednako postojeca kao i Princeza na zrnu graska, a Sharlota taman realna koliko i zla vila Grdana.

Scena u filmu u kojoj IZMISLJENI LIK Keri oblaci one razne PREDIVNE vencanice skoro da je namerni omaz Diznijevoj sceni u kojoj ptice i mishevi oblace Pepeljugu pred veliki bal. Zar ne? Jedna bajka odaje priznanje drugoj!

Sve te 4 devojke su moderne princeze iz nekadasnjih bajki i sve one cekaju svog princa na belom konju - na nacin na koji ga kapiraju. Neka kao muza, neka kao novu knjigu, neka kao novog klijenta, a neka kao novog muskarca. Ako postoji bilo kakva poruka skrivena iza serijala "Seks i grad" - other than must buy Blahnik ili always dress to impress - onda je to poruka koju i inace nosi svaka bajka - da svako u zivotu moze imati svog princa na belom konju i to od onog trenutka kada se odluci, sazna&spozna ko ili sta za njega/nju znaci "Princ na belom konju" - posao, deca, seks, cipele, paraglajder, motokultivator, cokolandi ekleri...what ever makes you happy!

Wanna fuck? Fuck! Wanna have babies - by all means! Shoes? Who are we to stop you? Dubi ti se na glavi? - Dubi brate do prekosutra, hairli ti...

Mislim, serija (and the movie) je toliko jedno OGROMNO (prelepo upakovano) opshte mesto da to boli. Da nije, kako bi drugacije bilo moguce da se iz jedne serije izvuce toliko medjusobno dijametralno razlicitih tumacenja? Kao i ovo moje npr!

Nas svet generalno n`ume d`uziva. Ni da se opusti!

Sa jedne strane je super sto smo toliko optereceni potragom za Smislom i Porukama jer je to prvi korak ka Nalazenju, ali sa druge strane je otuzno da ga se trazi i tamo gde ga nikad nije ni bilo - u sitkomima i sexy letnjim bestselerima. Zar je stvar toliko izgubljena da po smisao zivota i poruke "kako dalje" kroz bespuca povjesne zbilje zivota s nadom odlazimo u Tuckwood Cineplex ili Dom sindikata? Sto bi rekla Britni - I mean please!

Ako stvarno tako razmisljamo i ako smo desperate enough da trazimo smisao zivota cak i u Seksigradu - onda mislim da vise licimo Homeru Simpsonu i njegovom "I bought everything billboards told me to buy" - nego bilo kojem od likova u serijalu i da smo u OGROMNOM problemu.

Toplo, dakle, preporucam film "Seks i grad" onima koji su spremni da uzivaju u vandredno stimulishucoj vizuelnoj extravaganzzi, vatrometu glamura, te svima koji zele da se nagledaju preskupe odece kako bi odmorili oci od kompleta Natase Jovanovic ili kravata Vuka Jeremica. Potom preporucam i onima koje pale sexy surferi, Manolo Blahnik cipele (koje saznali smo stoje ne tako nedostiznih 25,000 dinara - van rasprodaje), Vivienne Westwood kreacije, ogromni stanovi i gigantski walk-in plakari, Jared Smith i kompanija. Kao i svima koje interesuje ono najprostije - sta je bilo dalje?

Svima, pak, oni koji traze smisao zivota i odgovor na pitanja oko sustine bivstvovanja, bitka i ne bitka - preporucam Kjerkegora! I hladan tus.

 

A van svega ovog - najtoplije preporucujem - Duffy!



Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nevenana Nevenana 12:11 27.06.2008

potpuno ste u pravu

da u srbiji svi imaju trip da su junaci filma "sex i grad". i kad sede u basti lokala sa jednim picem tri sata. i kad se uzima od mame i tate za cigarete.

mislim da nas je upravo ova tuzna, bezizlazna svakodnevnica primorala na to. a da je tuzno, tuzno je.

preporuka.
ivana23 ivana23 12:17 27.06.2008

Dakle baka Kendis je IZMISLILA 4 lika...

Jel' to BAKA bilo ironicno?

Tibor Jóna Tibor Jóna 12:35 27.06.2008

Re: Dakle baka Kendis je IZMISLILA 4 lika.

ivana23
Jel' to BAKA bilo ironicno?



narafski razumes me - razumem te
carly carly 14:17 27.06.2008

Re: Dakle baka Kendis je IZMISLILA 4 lika.

Jel ova slika skorasnjeg datuma mislim ako jeste onda sam ja impresioniran
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:19 27.06.2008

moja teorija je

da je to u stvari jedan lik, samo su ga scenaristi raščlanili na 4 komada da bi publika lakše svarila.
Atomski mrav Atomski mrav 12:33 27.06.2008

Congratulations!

Your best post so far! :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:57 27.06.2008

Re: Congratulations!

Tibor Jona
Apstinencija i predgradje


Mada mi se neki od tvojih poslednjih postova nisu bas dopali, ovom prilikom sam uzivao citajuci te. (Doduse, jednog trenutka mi se ucinilo da ti je apstinencija, pomenuta u naslovu, ipak strana, da si malo preopsiran i da se trosis bez uzdrzavanja, jer si ocigledno bio nakljukan kosmickim nadahnucem za uocavanje sitnih covekovih slabosti; mogao si sve to malo reduciranije da kazes, ali ovo nije zamerka, jer sam te procitao - do kraja, believe it or not). Cak sta vise, priznajem da sam osetio malo grizodusje, sto bi rekli Hrvati: mozda te ranije nisam dovoljno vesto citao, pa je greska bila u meni, a ne u tebi.
U svakom slucaju zasluzujes komplimente. Trudio si se da se dopadnes i mislim da si u tome uspeo (osim mozda kod onih koji su nekako philosophy minded, kao sto je Dusan Maljkovic).
Have a nice time.
AlexDunja AlexDunja 12:35 27.06.2008

e, tibore,

ja sam ti totalno out,
kapiram ti tekst, i sve,
al majkemimile nemam misljenje
ni na jednu temu od ovih koje si naveo,
kao kategoricki obavezne:)))
(osim , donekle, oko izbora, ali samo utoliko
sto ih od pocetka do sada smatram besmislenim)

sta da preduzmem???
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:38 27.06.2008

Re: e, tibore,

AlexDunja
ja sam ti totalno out,
kapiram ti tekst, i sve,
al majkemimile nemam misljenje
ni na jednu temu od ovih koje si naveo,
kao kategoricki obavezne:)))
(osim , donekle, oko izbora, ali samo utoliko
sto ih od pocetka do sada smatram besmislenim)

sta da preduzmem???


hm za evroviziju - citaj Dusku Vucinic Lucic
za evro - gledaj Jodlovanje
za Sexigrad - Tibor Jona sladak k`o bombona
za Izbore - prati izjave Jelene Trivan

i da vidis kako ces da steknes misljenje o svemu )))
AlexDunja AlexDunja 12:57 27.06.2008

Re: e, tibore,

za Sexigrad - Tibor Jona sladak k`o bombona

ok, vracam se na text, da utvrdim:)))
ostalo cu izguglam,
nemam pojma ko su:)))))
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:26 27.06.2008

Re: e, tibore,

AlexDunja
za Sexigrad - Tibor Jona sladak k`o bombona

ok, vracam se na text, da utvrdim:))))


samo pazljivo i studiozno!
vishnja vishnja 12:42 27.06.2008

o

fala Bogu, Sveopstoj Kreativnoj Inteligenciji i Tiboru Joni da je neko ovo vec rekao jednom konacno!!! (moze i drugacijii red reci u recenici)
danima gledam pometnju i pitam se da li je problem u meni

mada, priznajte da Vam se ipak najvise svidja Miranda -
Seksigrad je samo jedna ogromna bajka u kojoj je Samanta podjednako realna kao i kocija od bundeve u Pepeljuzi, Keri isto stvarna kao otrovno vreteno u Trnoruzici, Miranda jednako postojeca kao i Princeza na zrnu graska, a Sharlota taman realna koliko i zla vila Grdana.

bundeva, otrovno vreteno, zla vila i Princeza (kakvagod)... :)
MightyNora MightyNora 12:50 27.06.2008

Znas sta je najgore?

Kada sam pitao jedno dve tri moje drugarice sta nalaze u tom filmu - posto su sve bile ekstra odusevljene - sve tri ko iz topa su rekle da je film toliko realan da realniji ne moze da bude i da mi nista od svega toga ne bi skontali...

Porazno i porozno
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:55 27.06.2008

Re: Znas sta je najgore?

MightyNora
Kada sam pitao jedno dve tri moje drugarice sta nalaze u tom filmu - posto su sve bile ekstra odusevljene - sve tri ko iz topa su rekle da je film toliko realan da realniji ne moze da bude i da mi nista od svega toga ne bi skontali...

Porazno i porozno


naravno da je realan. pa svi kupuju penthause na menhetnu svojim devojkama kao paklo zvakacih !

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:59 27.06.2008

Why I like the movie

Cini mi se da smo u zivotu prinudjeni da se suocavamo sa zmajevima, negativnim elemenitima bajki, kojima jedino SABLJA moze da pomogne i oslobodi ih nezadovoljstva u kome zive tako zli. A ova particularbajka mi se dopada zbog prijateljstva ove cetiri zene koje su,sve zajedno, jedna savrsena.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:48 27.06.2008

Re: Why I like the movie

Jelena Pavlović
Cini mi se da smo u zivotu prinudjeni da se suocavamo sa zmajevima, negativnim elemenitima bajki, kojima jedino SABLJA moze da pomogne i oslobodi ih nezadovoljstva u kome zive tako zli. A ova particularbajka mi se dopada zbog prijateljstva ove cetiri zene koje su,sve zajedno, jedna savrsena.


njih 4 su 5 dama - nju york
Dušan Maljković Dušan Maljković 13:16 27.06.2008

Sladak ovaj Tibor Jona...

... vala baš k'o bombona! :)

Elem, šta ovoj analizi površnoj koliko i objekat iste "sreću kvari"? Pored toga što je to pokušaj da se povuče linija između pravog i lažnog fenseraja -- a pravi je onaj intelektualni u koji se Tibor uvija kao kralj u purpur (mada sve miriše na carevo novo odelo), dosegnuta meta-pozicija sa koje se i serijal i analitičari prograšavaju nesupstancijalnim: pa sve je to samo zabava, kaže Jona, šta ima da se promišlja taj trivijalni žanr sitcoma kad je on sam po sebi (is)prazan?

Tibore, otkrio si rupu na saksiji. Ljudi koji ozbiljno analiziraju fenomene popularne kulture -- ma koliko oni po sebi bili trivijalni -- odavno imaju jasan teorijski background zašto to rade, pa se i po tome razlikuju. Evo vam dva primera -- prvi, altiserovski, gde se popularna kultura posmatra kao ideologija koja ima interpelativno delovanje; i drugi, psiho-politički, gde, u skladu sa trendom kulturalizacije politike, ideologija postaje transparentna upravo u popularnoj kulturi (kao i aktuelni politički sukobi). Uostalom, smatrate li Kembridž i Oksford nekakvim trivijalnim univerzitetima? E pa odavno ima kada je prvi doktorat na temu Madonne odbranjen, a i ona je na jednom od njih držala predavanje. Znam da to vašu predgradsku, lokal-patriotsku, "aristokratsku" poziciju iritira, ali je tako -- tom trivijom se na naučni način bave mnogi ljudi ozbiljniniji i od mene i od Vas.

Uostalom, sama autorka Seksa i grada nije više nekakav aspolutno samosvesni subjekat autorstva. Sigurno ste čuli za smrt autora -- on je u fukoovskoj opciji samo jedna tačka gde presecaju se sile raznovrsnih diskursa koji u istu upisuju različite sadržaje, pa je stoga, bez obzira na nameru autorke, ona rekla i više nego što je rekla (a ni "ona" više nije ona, već prethodno navedeno. Ili, ako hoćete, pshioanalitički: upisalo se i njeno nesvesno, koje je, u skaldu sa deesencijalizacijskim trendom, tamo napolju, a ne unutra. A šta je out there? Pa upravo ideologija, politika, položaj žene, kasni kapitalizam i sve ono što možemo legitimno pročitati iz Seksa i grada.

Pozdrav.
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:25 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Dušan Maljković
... vala baš k'o bombona! :)

Pozdrav.


Vaistinu pozdrav.

Primeticete, nadam se , da blog.b92.net nije neki od koledza u Oxfordu ili Kembridzu, a da moj danasnji unos nije nikakav doktorat, te da ima mnogo manje pretenzije.

Drugo, Altizer i "Sex i grad". Dakle, ne! Napolju je 37 stepeni!

Trece, a da odete i objavite jos ponesto o Zizeku i Jeleni Karleusi te kako bi Altizer video hit "Tihi ubica" i pustite nas sa jeftinijim kartama da budemo "apsolutno samosvesni subjekti autorstva" u svoj svojoj trivijalnosti, banalnosti, provincijalizmu i what not....

Dušan Maljković Dušan Maljković 13:39 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Niko vas, dragi Tibore ne drži -- samo sam dao komentar na vaše današnje pisanije, a vi odmah cinično-nevaspitano odgovarate. Pa ami tvrdite da je Seks i grad trivijalan, kao i njegovi analitičari -- kad vam neko prebaci da je to stavljanje na meta-poziciju koja nije ničim potkrepljena, te da implicira izvesni aristokracizam, lokalnog tipa, jednu "filozofiju palanke" (jer vi jedna globalni fenomen otpisujete sa vrlo lokalizovane pozicije domaćeg mimikrijskog kvazi-fenseraja), vi odmah puštate rogove i kandže.

Vaš post nije doktorat, ali to ne znači da treba da bude trivijalan u analitičkom domenu. U domenu stila on je pitak i lepšav i tu vam nemam šta zameriti -- imam, u stvari, ali nije to sad toliko važno, taj kolokvijalni prizvuk "urbanog" Beograda -- i iskreno me je zabavio. I slažem se -- tvoj najbolji post do sada.
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:46 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Dušan Maljković
Niko vas, dragi Tibore ne drži


ne. vi ste mene pogresno razumeli - aj stvarno jos malo o zizeku, al kod vas!
ne znamo, na primer, sta on misli o globalnom zagrevanju, a sigurno ima nesto dijalekticki i na tu temu ili temu filozofije u pesmama JK!
Coco Rosie Coco Rosie 14:13 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Jona Tibor - pravi izbor.

tekst mi "leg'o" k'o hladna limunada po ovoj vrucini.
deadbeat deadbeat 14:46 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

"life style novinarka" vaseg omiljenog zenskog casopisa, neki "seksolog i sociolog", neka "analiticarka medija" ubacena u petu brzinu "must-appear-EXTREMELY-inteligent" ego-tripa

t.j. Dusan Maljkovic, the unbearably obnoxious one

On dakle, proziva blogera Tibora za elitizam, palanacki snobizam ili sta vec, i to zato sto se ovaj USUDIO da odbije da seksigrad posmatra kao nesto vise od lagane letnje zabave. Dalje se jos Tibor usudio da ismeva one koji upustaju u "dubinsku" analizu seksigrada - e, tu se vec DM nasao uvredjenim.

Sad, mozda je autorka
u fukoovskoj opciji samo jedna tačka gde presecaju se sile raznovrsnih diskursa koji u istu upisuju različite sadržaje
, ali to ne menja ispravnu Tiborovu konstataciju da je seksigrad u svojoj sustini BAJKA, i da joj se kao takvoj i treba pristupiti - barem iz pozicije lakozabavnih medija, pa i bloga. Naravno da i kao bajka nosi dublje scio-psiho-kulturno-trt-mrt znacenje i predstavlja izraz naseg vremena (isto kao sto su to i bajke brace Grim za prostor i vreme svog nastanka) i, ako je to ono sto nekome prija , slobodno moze da bude tema za doktorske disertacije. Zasto bi neko to odabrao za sticanje akademske titule, a ne delo kome je autor SVESNO dao dublji smisao i umetnicku vrednost - drugo je pitanje. Cini mi se da bi mr Maljkovic, kao covek sklon dubokoumnim analizama banalnosti, mogao da kaze nesto na tu temu. Jos kad bi moglo bez maljkovicevskog patosa i (nama neukima) komplikovanih reci...

Dušan Maljković Dušan Maljković 14:54 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Pa vi se deadbeat slažete samnom, samo to ne uviđate -- evo, kažete, da je to bajka u kojoj se mogu pročitati "dublja značenja" -- što je u kontrastu sa Tiborom, a u skladu sa mojom tezom. Tibor hoće da kaže da je to trivijalno neanalizabilno štivo po sebi, a ja tvrdim suportno -- osporite rezultate čitanja, a ne predmet analize, poručujem.

Hvala vam na nesvesnoj podršci. A što se izraza koje ne razmete tiče -- načitala se Vendi Vujaklije, možete i vi.
dragoljub dragoljub 17:04 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

-- načitala se Vendi Vujaklije, možete i vi.

и, шта је свет тиме добио?
Dušan Maljković Dušan Maljković 17:05 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Još jednu načitanu osobu.

A šta je svet dobio od vas?
KafaJeGotova KafaJeGotova 17:23 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Dušan Maljković
Još jednu načitanu osobu.

A šta je svet dobio od vas?

ti si, maljkovicu, kapitalac elitistickog snobizma. prvo, kuzim da se vujaklija ne cita (u kontekstu nacitanosti), jerbo je recnik. a i sto samo vujaklija? sto ne, recimo, kljajic? malo snobizma, a? i sta, kao ako neko ne razume te tvoje vujaklija reci, ne treba da ti replicira? ili ti je samo gust da nipodastavas onog/u koji/a ne razume? volis to, je l'?
ajde, zarad svih, da nas manes vise trucanja, ja cu da se zrtvujem i da kazem: tvoj tekst na sajtu b92 je najbolji tekst o fenomenu sex i grad. ikad...
Dušan Maljković Dušan Maljković 18:23 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Elitistički snobizam... Sad ste me zasmejali -- vaše pleonazmičke sintagme ne bi ni pas s maslom progutao... A tek "te moje vujaklija reči"... pa jel su moje ili su Vujaklijine? Odlučite se...

I nikoga ne nipodaštavam -- ako neko neku reč ne razume neka potraži njeno značenje. Šta drugo? Vi meni de facto zamerate moje poznavanje termina i terminologije raznovrsnih oblasti. I to je vaš ključni prekor? Za mene je to, iskreno rečeno, kompliment. Ako mogu to da učine na ovom blogu satanizovane folk dive, a što ne bi mogli i "urbanoidi" očigledno osiromašenog vokabulara -- čovek se uči dok je živ, zar ne?

Hvala na komplimentu za tekst -- slažem se sa vama. Ironiju ste savladali, sada još samo da popunite rupe u švajcarskom siru vaše pojmovne naobrazbe...
Unfuckable Unfuckable 18:29 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Još jednu načitanu osobu.

A šta je svet dobio od vas?



...budeš video
brže nego što misliš....
: )))))))))))
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:30 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

KafaJeGotova
tvoj tekst na sajtu b92 je najbolji tekst o fenomenu sex i grad. ikad...


a o tome se radi! pa sto mi odmah nije receno...

izvini maljkovicu, ne bih se ja drznuo da sam znao da si ti vec prosvetlio i posvetio smrtnike Svojim Jednim i Svetim Vidjenjem.... ne bih nikada majke mi....


Dušan Maljković Dušan Maljković 19:33 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Pa nema veze Tibore -- dobili smo dva viđenja, pluralizam i te fore...
angie angie 19:38 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Još jednu načitanu osobu.


e, duki-maki, nemerem bilivat!
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:39 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Dušan Maljković
Pa nema veze Tibore -- dobili smo dva viđenja, pluralizam i te fore...


odvec ste milosrdni u svom sveznanju.... ali opet, ne smemo mi buranija da se tako igramo sa Miloscu Svetih.....
oprostite jos jednom bezobrazluk sto se na vreme nisam obavestio da je o temi vec sve receno te da je vrhunski arbitar aelegantie bio zakljucio temu in saecula saeculorum! pisao bi o necem drugom, predgradjanskom... morate mi poverovati u svojoj premilosti!

pokorno se biljezim s shtovanjem

ps.
svaki put kad kolektivisti krenu o pluralizmu ja se dosetim kakvog konc.lagera ili gulaga....sto?
dragoljub dragoljub 19:50 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Još jednu načitanu osobu.

ти то стварно


A šta je svet dobio od vas?

па сад то што ти незнаш није мој проблем
man ray loves me man ray loves me 20:09 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

načitala se Vendi Vujaklije

posle 'seks i grada' i 'apstinencije i predgradja' prelazimo na - drkanje i selo. :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:14 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

man ray loves me
načitala se Vendi Vujaklije

posle 'seks i grada' i 'apstinencije i predgradja' prelazimo na - drkanje i selo. :)

A, ne...na selu se od toga suši kičma..o))
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:34 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

svaki put kad kolektivisti krenu o pluralizmu ja se dosetim kakvog konc.lagera ili gulaga....sto?


Mislite Gvantanamo i sl? Zanimljive su mi i vaše predteorijske vizije komunizma i liberalizma -- kao prvi je kolektivizam, a drugi je individualizam. Baš slatko -- mogli ste još i u neku slatku malu tabelicu da sve to ubacite, pa da bude skroz školski, šematski. Nema većeg humaniste i "pro-individualiste" od mladog Marksa, ni većeg "kolektiviste" od Ivana Jankovića, urednika Katalaksije i liberala par excellence -- on bi da svi odrastaju u "normalni" , monogamnim, heteroseksualnim porordicama kako bi bili zdrave individue, a ženi i muškarcu dozvoljava tradicionalne uloge (objašnjavajući to ekonomskim razlozima). Pa ako to nije modelovanje po kalupu tj. svojevrsna deindividualizacija onda ja zaista ne znam šta je.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:42 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Pa ako to nije modelovanje po kalupu tj. svojevrsna deindividualizacija onda ja zaista ne znam šta je.


Uh, koliko je toga što ti ne znaš moj Maljkoviću...
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:50 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Slažem sa vama Drago. Pametni ljudi znaju koliko ne znaju, glupima je to već misaona imenica.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:57 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Dušan Maljković
Slažem sa vama Drago. Pametni ljudi znaju koliko ne znaju, glupima je to već misaona imenica.

Slažem se Maljkoviću, iako je kod tebe nezgoda da i ono pšto naučiš služi uglavnom autozbunjivanju...

Dušan Maljković Dušan Maljković 21:01 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Onda se vi Drago pozabavite nečim pametnijim što ne doprinosi samozbunjivanju ili autokonfuziji -- loše vam je skelpana ta himera "autozbunjivanje" -- neko bi pomislio da je reč o zbunjivanju automobila! -- te prestanite da se dopisujete sa mnom. Nije li to logična konseksvenca vaše pozicije? Pa ipak, vi nastavljate -- zašto, Drago, o zašto? :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:15 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Pa ipak, vi nastavljate -- zašto, Drago, o zašto? :)

Vidim dopao ti se pojam....vidim Maljkoviću...bez obzira na nespretnu opasku vezanu za automobil..o))
A zašto....pa iz sasvim plemenitih razloga i vere da pravovremene intervencije mogu menjati stvari na bolje...o))
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:32 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Drago Kovacevic
Dušan Maljković
Slažem sa vama Drago. Pametni ljudi znaju koliko ne znaju, glupima je to već misaona imenica.

Slažem se Maljkoviću, iako je kod tebe nezgoda da i ono pšto naučiš služi uglavnom autozbunjivanju...



vi drago nista ne razumete.
maljkovic je transcendentirao ovozemaljsko znanje i sada je u direktnoj telefonskoj vezi za ono kosmickom plentorom znanja. tema koju on u svojoj milosti nacne, cisto da nama smrtnicima ucini, zatvorena je jednom za svagda jer se posle Maljkoviceve nema sta dodati ili oduzeti! Kapirate? Sumnjati u Maljkovica jednako je sumnji u kosmicki poredak stvari sto slozicete predstavla prilicno pretenciozan zahvat.

tako, priznajte svoje grehe, maljkovic je milostiv, oprostice ! i nemojte se vise opirati kosmickom poretku stvari i plentori saznanja jer maljkovic je ambasador kosmickog poretka na zemlji....
Dušan Maljković Dušan Maljković 21:40 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Tibor, your words are music to my ears! :)
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:47 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Dušan Maljković
Tibor, your words are music to my ears! :)


verujem. da sam na tvom mestu i meni bi.
angie angie 21:58 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Pametni ljudi znaju koliko ne znaju, glupima je to već misaona imenica.



molim odgovorne da ovu misao ukleshu u anale bloga!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:01 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Tibor Jóna
Drago Kovacevic
Dušan Maljković
Slažem sa vama Drago. Pametni ljudi znaju koliko ne znaju, glupima je to već misaona imenica.

Slažem se Maljkoviću, iako je kod tebe nezgoda da i ono pšto naučiš služi uglavnom autozbunjivanju...



vi drago nista ne razumete.
maljkovic je transcendentirao ovozemaljsko znanje i sada je u direktnoj telefonskoj vezi za ono kosmickom plentorom znanja. tema koju on u svojoj milosti nacne, cisto da nama smrtnicima ucini, zatvorena je jednom za svagda jer se posle Maljkoviceve nema sta dodati ili oduzeti! Kapirate? Sumnjati u Maljkovica jednako je sumnji u kosmicki poredak stvari sto slozicete predstavla prilicno pretenciozan zahvat.

tako, priznajte svoje grehe, maljkovic je milostiv, oprostice ! i nemojte se vise opirati kosmickom poretku stvari i plentori saznanja jer maljkovic je ambasador kosmickog poretka na zemlji....

Oh dragi Tibore....ne mogu doprijeti do tih visina. Ma ipak se usuđujem pomisliti da nije tako. Ta da je, kako veliš ambasador, neko bi mu morao dati agreman. Mislim da je ovo druženje ipak na njega delovalo sasvim blagotvorno. Evo ceo dan nije pomenuo Žižeka. Treba još jedan dan intezivne komunikacije i ostaviće Filozofski rečnik, odnosno neće ga pišući držati na kolenima. Da vidimo kako izgleda, piše i misli autentični Maljković...o))
die hard die hard 23:20 27.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

molim odgovorne da ovu misao ukleshu u anale bloga!


E pa angie, zaista!Ali ljudi mozda je kod mene kvar.Kad god procitam ime Dusan Maljkovic flashuje mi u glavi - d o s a d n o !
angie angie 00:00 28.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

E pa angie, zaista!Ali ljudi mozda je kod mene kvar.Kad god procitam ime Dusan Maljkovic flashuje mi u glavi - d o s a d n o !


ako sam te dobro razumela, samo sam shvatila-da ti mene nisi!:)))
Ssvetlana Ssvetlana 00:04 28.06.2008

Re: Sladak ovaj Tibor Jona...

Dušan Maljković
Pa vi se deadbeat slažete samnom, samo to ne uviđate -- evo, kažete, da
je to bajka u kojoj se mogu pročitati "dublja značenja" -- što je u
kontrastu sa Tiborom, a u skladu sa mojom tezom. Tibor hoće da kaže da
je to trivijalno neanalizabilno štivo po sebi, a ja tvrdim suportno --
osporite rezultate čitanja, a ne predmet analize, poručujem.

Hvala vam na nesvesnoj podršci. A što se izraza koje ne razmete tiče -- načitala se Vendi Vujaklije, možete i vi.


Cesto se setim kada je Vendi izvalila tu cuvenu recenicu! :)))) Samo sam htela da ti kazem da nas ima malo koji razumemo o cemu pricas!
I ne samo kada je Vendi u pitanju!
Pozdrav!
Maksa Maksa 13:53 27.06.2008

pogrešna serija

Dakle baka Kendis je IZMISLILA 4 lika i prateci enturaz (stereo)tipova i (stereo)tipkinja kako bi stvorila jedan bajkoviti svet i zabavni sitkom, te ih je pazljivo konstruisala kako bi svojim komplementirajucim karakterima pomagali dinamici serije. Ovo NIJE dokumentarac. Nije socijalna studija zivota single zena u Nju Jorku, nije naucni projekt...Dapache! Ovo je zabava!


Kakva bre zabava? To je visokobudžetni ljubić.

OVO je zabava: Weeds.
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:55 27.06.2008

Re: pogrešna serija

Maksa


Kakva bre zabava? To je visokobudžetni ljubić.

OVO je zabava: Weeds.


pa i visokobudzetni ljubici su zabavni.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:00 27.06.2008

Re: pogrešna serija

OVO je zabava: Weeds.

vaistinu weeds
Maksa Maksa 14:10 27.06.2008

Re: pogrešna serija

pa i visokobudzetni ljubici su zabavni.


Visokobudžetni (visokobuDŽeni?) ljubići su razbibriga.
Zabava je kad je smešno.

Ne bih menjao tri epizode Weeds za deset sezona Seksa i Grada.
A baška što je Mamasita sedam puta bolja cica od one četiri droplje zajedno propuštene kroz četiri celonoćne Fotošop seanse.
MightyNora MightyNora 14:42 27.06.2008

Re: pogrešna serija

....kupljeno za sledece dve tri nedelje trovanja serijalima...

...Fala Makso fala...

...a o zabavi po meni ne vredi raspravljati, eto mene oce da ubiju za par serijala a ja se u njima davim....
antioksidant antioksidant 15:06 27.06.2008

Re: pogrešna serija

baška što je Mamasita sedam puta bolja cica od one četiri droplje zajedno propuštene kroz četiri celonoćne Fotošop seanse.
Mary Louise Parker je ribetina ali odakle se ova nadje na google image (donji red) neka plastificirana verzija???
Maksa Maksa 16:33 27.06.2008

Re: pogrešna serija

...a o zabavi po meni ne vredi raspravljati, eto mene oce da ubiju za par serijala a ja se u njima davim....


Ma, kakav ja sve treš od serija zgutam (da ne pominjem sad razne SG1 i sl. serijale), Seks i Grad su za njih deep meaning philosophy.

Kad skrckaš te droge što imaš, od ne-treša preporučujem npr. Life, ili Dextera, ili...
MightyNora MightyNora 19:56 27.06.2008

Re: pogrešna serija

Maksa
...a o zabavi po meni ne vredi raspravljati, eto mene oce da ubiju za par serijala a ja se u njima davim....


Ma, kakav ja sve treš od serija zgutam (da ne pominjem sad razne SG1 i sl. serijale), Seks i Grad su za njih deep meaning philosophy.

Kad skrckaš te droge što imaš, od ne-treša preporučujem npr. Life, ili Dextera, ili...


Gledao Dextera i odusevljen sam... ceka me drugi serijal

A za Life sam cuo sve najbolje moram priznati
Dolybell Dolybell 00:54 28.06.2008

Re: pogrešna serija

Kakva bre zabava? To je visokobudžetni ljubić.


Film nesmo još gledali - ali tu obavezu mora da ispunimo,
jerbo nam se serija veoma dopala - jednostavno - drugačija je.
Nesporno je da deluje iskreno i istinito, iako nije... to znamo
a općenito, to inače važi za sve filmove ... baš sve.

Radojicic Radojicic 01:01 28.06.2008

Re: pogrešna serija

Nesporno je da deluje iskreno i istinito, iako nije... to znamo


opet bre vi, istinito je, jel dovoljno sto baka Candace, kako je Tibor zove, to i sama kaze. Ili Tibor zna bolje i od nje

Bushnell said that she based her New York Observer column, “Sex and the City,” on her relationships with her girlfriends. The characters in the column and on the show are based on Bushnell and her friends in real life.

“To tell you the truth, most of my girlfriends were like the character Samantha,” she said. “They had sex with whomever, whenever they wanted and they made no apologies.”

In an interview with The Daily following the speech, Bushnell said that Carrie Bradshaw's character, the lead of both the novel and the television series, was based entirely on her own life.

“Carrie is my alter-ego,” she said. “I even wrote the first few columns in first person, but then I realized that my parents may read them so I decided to come up with a different name.”

Bili Piton Bili Piton 01:13 28.06.2008

Re: pogrešna serija

Radojicic
Bushnell said that she based her New York Observer column, “Sex and the City,” on her relationships with her girlfriends. The characters in the column and on the show are based on Bushnell and her friends in real life.“To tell you the truth, most of my girlfriends were like the character Samantha,” she said. “They had sex with whomever, whenever they wanted and they made no apologies.”In an interview with The Daily following the speech, Bushnell said that Carrie Bradshaw's character, the lead of both the novel and the television series, was based entirely on her own life.“Carrie is my alter-ego,” she said. “I even wrote the first few columns in first person, but then I realized that my parents may read them so I decided to come up with a different name.”


Drugim recima, Tales of the City meets Jackie Collins and Woody Allen's love child.

I u svojoj kategoriji nadahnud i uspesan proizvod, to retko ko moze da porekne.
Dolybell Dolybell 00:41 29.06.2008

Re: pogrešna serija

Kad bi bilo istinito, ne bi se moglo gledati - jer bi bilo dosadno.
Šta mislite zašto postoje scenarija i koja im je svrha?
Može biti zasnovano na istinitim događajima, ali da je
baš tako kao i u filmu - onda se jako varate.
Radojicic Radojicic 20:14 29.06.2008

Re: pogrešna serija

Dolybell
Kad bi bilo istinito, ne bi se moglo gledati - jer bi bilo dosadno.
Šta mislite zašto postoje scenarija i koja im je svrha?
Može biti zasnovano na istinitim događajima, ali da je
baš tako kao i u filmu - onda se jako varate.


pa nisam ni rekao da su trckali sa kamericama i snimali sami sebe, vec da su inspiracija real life likovi


Doctor Wu Doctor Wu 13:55 27.06.2008

Stvarno?

Evropsko prvenstvo u fuzbalu (na koje steta sto nismo otisli jer eto tamo sve go patzer do patzera, i ako su mogli Croati do 1/4 finala mi bi dva puta igrali finale i oba puta pobedili bilo koga tamo, jer budimo realni Hrvati samo imaju srece, dok mi - mi igramo Fudbal

Ok, znam ono historijsko Puškaš, Ferencvaroš, Ujpešt Doža, al' da ne preterivaš malo?
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:03 27.06.2008

Re: Stvarno?

Doctor Wu

Ok, znam ono historijsko Puškaš, Ferencvaroš, Ujpešt Doža, al' da ne preterivaš malo?


bio taj neki na jodlovanju i sve to tako objasnio.
antioksidant antioksidant 14:08 27.06.2008

Re: Stvarno?

Tibor Jóna

Doctor WuOk, znam ono historijsko Puškaš, Ferencvaroš, Ujpešt Doža, al' da ne preterivaš malo?bio taj neki na jodlovanju i sve to tako objasnio.

ako se predstavljao kao ZIVA onda mi je sve jasno
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:21 27.06.2008

Re: Stvarno?

antioksidant
Tibor Jóna

Doctor WuOk, znam ono historijsko Puškaš, Ferencvaroš, Ujpešt Doža, al' da ne preterivaš malo?bio taj neki na jodlovanju i sve to tako objasnio.

ako se predstavljao kao ZIVA onda mi je sve jasno


nisam zapamtio ime doticnog gospodina
Doctor Wu Doctor Wu 14:25 27.06.2008

Re: Stvarno?

Živa? Hodajuća legenda srbijanskoga fudbala?
Englezi imaju slične tipove (Venables, 'arry Redknap, Alardyce) ali samo je jedan Živa. Genije.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:47 27.06.2008

Re: Stvarno?

Doctor Wu
Živa? Hodajuća legenda srbijanskoga fudbala?
Englezi imaju slične tipove (Venables, 'arry Redknap, Alardyce) ali samo je jedan Živa. Genije.


ne znam, ono sto znam je da je covek rekao da ako su hrvati stigli do cetvrt finala , mi bi do finala jer oni za razliku od nas pojma nemaju... pominjana je i sreca i naklonost sudija!
mariopan mariopan 14:50 27.06.2008

Re: Stvarno?

Dopao mi se tekst i opis )))
Nikad mi nije palo na pamet da neko tu seriju, ili film, moze ozbiljno da shvati..)
Da je pravljena sa namerom da uposli mozak prosecnog coveka pala bi na prvom prikazivanju i ne bi odmakla dalje od prve epizode.Pogledam ako bas naletim, ali ja sam u godinama kada me najvise mogu zanimati oni plakari...a zbog plakara se ne gleda serija ;-)))))) Kako god okrenem sve je nerealno osim tih plakara...zato preporuka za sve navedeno i zabavno napisano...na ovu vrucinu pravo osvezenje.
antioksidant antioksidant 15:02 27.06.2008

Re: Stvarno?

Tibor Jóna

Doctor WuŽiva? Hodajuća legenda srbijanskoga fudbala?Englezi imaju slične tipove (Venables, 'arry Redknap, Alardyce) ali samo je jedan Živa. Genije.ne znam, ono sto znam je da je covek rekao da ako su hrvati stigli do cetvrt finala , mi bi do finala jer oni za razliku od nas pojma nemaju... pominjana je i sreca i naklonost sudija!

ma taj je. S druge strane - ko se sve kod nas muva u tom fudbalskom svetu - ko zna. Mada - lici na njega
Unfuckable Unfuckable 18:32 27.06.2008

Re: Stvarno?

pominjana je i sreca i naklonost sudija!


a Klima ?
kako Klimu nije pomenuo ....ybt
pa svi znamo da su Oni imali bolju .....Klimu
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 14:28 27.06.2008

tesko i lako

Super zabavan tekst.
Smesno je sto se svi toliko plase "teskih" sadrzaja, a u "lake" ucitavaju gomilu "teskih" znacenja.

:)))

pozz.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:31 27.06.2008

Hehe..

Tibor Jona - umlatio slona...o))
Levom rukom....
Uživao i preporučio....
vishnja vishnja 15:57 27.06.2008

?

Tibor Jona - umlatio slona...o))

Jona Tibor - pravi izbor

a gde ste svi vi bili kad je Tibor objavio kandidaturu i smisljao slogane, pitam ja vas?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:17 27.06.2008

Re: ?

vishnja
Tibor Jona - umlatio slona...o))

Jona Tibor - pravi izbor

a gde ste svi vi bili kad je Tibor objavio kandidaturu i smisljao slogane, pitam ja vas?

U kampanji...o))
drug clan drug clan 14:49 27.06.2008

PRIMANJE

Ceo svet se prima na "Sex and the city" bez meni znanog razloga.
U stvari amere induse i arape mogu da razumem. Tamo je sex tabu tema u medijima pa onda ovo dodje kao praznjenje i nastavak propale seksualne revolucije.

U americi je odbranjeno na desetine magistarskih i doktorskih tema na temu "Uticaj Sex and the City" na ...."

Na TV-u u americi sve cenzurisano, ne mogu se videti sise, dupeta niti bilo kakva akcija. Ko hoce to da gleda mora da kupi DVD ili plati skupe cable kanale.

Kod nas opsta histerija i pomama na sve strane i ljudi se primaju ikao seksa po medijima cak previse i za liberalni ukus? Pojma nemam zasto? Valjda sve nase zene hoce da budu tako lazno nezavisne ali da se na kraju ipak udaju za bogatog badzu da ne moraju nista da rade u zivotu.
Ssvetlana Ssvetlana 23:27 27.06.2008

Re: PRIMANJE

drug clan
Ceo svet se prima na "Sex and the city" bez meni znanog razloga.
U stvari amere induse i arape mogu da razumem. Tamo je sex tabu tema u
medijima pa onda ovo dodje kao praznjenje i nastavak propale seksualne
revolucije.

U americi je odbranjeno na desetine magistarskih i doktorskih tema na temu "Uticaj Sex and the City" na ...."

Na TV-u u americi sve cenzurisano, ne mogu se videti sise, dupeta niti
bilo kakva akcija. Ko hoce to da gleda mora da kupi DVD ili plati skupe
cable kanale.

Kod nas opsta histerija i pomama na sve strane i ljudi se primaju ikao
seksa po medijima cak previse i za liberalni ukus? Pojma nemam zasto?
Valjda sve nase zene hoce da budu tako lazno nezavisne ali da se na
kraju ipak udaju za bogatog badzu da ne moraju nista da rade u zivotu.


Nikada Ja necu razumeti milione muskaraca koji vriste, tuku se, opijaju zbog neke fudbalske utakmice! Pikanje lopte i masovna histerija oko toga ce mi ostati nepoznanica!
Mozda sanjaju da ce postati milijarderi kao oni na terenu...tj. da im zabava donese bogatstvo!? Ko ce ga znati!?
Neki ljudi se medjusobno, nikada nece razumeti...hvala Bogu!
Dolybell Dolybell 01:01 28.06.2008

Re: PRIMANJE

Kod nas opsta histerija i pomama na sve strane i ljudi se primaju ikao seksa po medijima cak previse i za liberalni ukus? Pojma nemam zasto? Valjda sve nase zene hoce da budu tako lazno nezavisne ali da se na kraju ipak udaju za bogatog badzu da ne moraju nista da rade u zivotu.


Vi kao da ne znate za pomamu kad se emitovala beskonačna
serija zvana "Gimnastija" - pardon, "Dinastija"... nema tog lika koji
je nije gledao, a ko bi propustio episodiju, jedva je mogao da ukači
ko je novi lik...ko je kome rod ....pa ništa .. sve je teklo tak normaljno....
i trajalo jeeeeeee... jedva izgiboše, doduše privremeno ....
Vlasta Vlasta 14:57 27.06.2008

Ola!

Samo da ti javim da sam u testu jednog ženskog časopisa imala najviše D odgovora, te sam ispala Miranda. JEl to znači da ću biti bogata advokatica sa malim grudima (ovo drugo ne znam kako ću...), ili da ću uskoro shvatiti da više volim žene?
Šifra: Zabrinuta Telepčanka
Atomski mrav Atomski mrav 15:02 27.06.2008

Re: Ola!

Eh, mojoj drugarici je kolega dao kompliment (kad je promenila frizuru) da liči na Samantu... mo'š misliti kako je ova to shvatila
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:07 27.06.2008

Re: Ola!

Vlasta
Samo da ti javim da sam u testu jednog ženskog časopisa imala najviše D odgovora, te sam ispala Miranda. JEl to znači da ću biti bogata advokatica sa malim grudima (ovo drugo ne znam kako ću...), ili da ću uskoro shvatiti da više volim žene?
Šifra: Zabrinuta Telepčanka

Ništa, prođi popnovo test...Mora da je neka greška..o))
pozz
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:13 27.06.2008

Re: Ola!

Vlasta
Samo da ti javim da sam u testu jednog ženskog časopisa imala najviše D odgovora, te sam ispala Miranda. JEl to znači da ću biti bogata advokatica sa malim grudima (ovo drugo ne znam kako ću...), ili da ću uskoro shvatiti da više volim žene?
Šifra: Zabrinuta Telepčanka


draga zabrinuta telepcanko,

razumem vasu zabrinutost. no to nije nista sto dobar par cipela ili dobra torba kupljena nakon dana shopinga u dela citiju sa najboljim drugaricama, daleko od svih muskaraca koji vas toliko muce, ne mogu ispraviti.
pocastite se nekim skupim ruzom za usne ili kakvom hidratantnom kremom za telo sa mirisom citrusnog voca i najvecim frapeom od jagoda koji imaju u ponudi. stavite mu svakako do znanja da vi niste njegovo vlasnistvo i uenjujte ga seksom.

Vlasta Vlasta 15:13 27.06.2008

Re: Ola!

Pa, ne znam...Imala sam i puno B odgovora, ali je B Samanta. Za malo da propadnem. Kao čovek i kao komunista.

Gospodine Džona,
to je odista dobar savjet. Hvala vam.
Atomski mrav Atomski mrav 15:15 27.06.2008

Re: Ola!

Čekaj, šta bi ti 'tela da budeš? Keri ili Šarlot?
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:16 27.06.2008

Re: Ola!

Vlasta
Pa, ne znam...Imala sam i puno B odgovora, ali je B Samanta. Za malo da propadnem. Kao čovek i kao komunista.


draga zabrinuta telepchanko,
ako je stvarno ispalo i puno kod B obratite se lokalnom parohu. niste prva posednuta djavlom!
treba to istuci iz vas !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:17 27.06.2008

Re: Ola!

Vlasta
Pa, ne znam...Imala sam i puno B odgovora, ali je B Samanta. Za malo da propadnem. Kao čovek i kao komunista.

hahahaha, kao žena i kao borkinja...o))
Ma B je super.....
Vlasta Vlasta 15:18 27.06.2008

Re: Ola!

Ja se slažem. Al, šta će mi reći nana?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:20 27.06.2008

Re: Ola!

Vlasta
Ja se slažem. Al, šta će mi reći nana?

Ah, ta razumeće...ko će ako neće nana...o))
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:21 27.06.2008

Re: Ola!

Drago Kovacevic
Vlasta
Ja se slažem. Al, šta će mi reći nana?

Ah, ta razumeće...ko će ako neće nana...o))

dajte i njoj test da vidimo sta ce nana da ispadne...
sumnjam na sharlotu ako je se toliko plasite!
Vlasta Vlasta 15:23 27.06.2008

Re: Ola!

Pa, jes....Bolje nana, nego paroh kojeg mi toplo preporučuje pravoslavni kolega Tibor Džona
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:25 27.06.2008

Re: Ola!

Vlasta
Pa, jes....Bolje nana, nego paroh kojeg mi toplo preporučuje pravoslavni kolega Tibor Džona

I to na ovakvoj vrućini....pihhh...o))
Coco Rosie Coco Rosie 15:26 27.06.2008

Re: Ola!


Vlasto, pa kako to tako? pa znas valjda da se pre citanja testa procitaju resenja i onda tek odgovoris davajuci najvise odgovora (nikako 100% ucinak da ne bi bilo sumLJivo) sa slovom pod kojim se nalazi omiljeni lik . i, je l' bio pod nekim slovom i MR Big? mislim, za muski deo publike.
Vlasta Vlasta 15:27 27.06.2008

Re: Ola!

Šarlot, naravno. Udala se za sexy dlakavog advokata koji je obožava, a koji je meni najbolja muška faca tamo, sa kojim ima odličan brak i dvoje dece. U filmu vodili ljubav pred porodjaj i gledali se pritom zaljubljeno u oči.
Ma, ...qe..?!
Vlasta Vlasta 15:32 27.06.2008

Coco,

ovo je gore odgovor Atomskom na pitanje tko bi ja da budem, a tebi da rečem da test nije bio namenjen muškarcima, kao što retko kada i jeste. Ali, ako moram da biram koje ću muško da budem, ja bih onda izabrala Šarlotinom advokata. Na vosak smo navikle, a ostalo mu je ok. Ti ne?
Coco Rosie Coco Rosie 15:43 27.06.2008

Re: Coco,

nemoj mi reci da se Sarlot udala?! pa gde ja zivim?! uh, bre, sta sam sve propustila.. i, advokat je good guy? mnogo mi je drago zbog sarlot. bojim se da kad bih uradila taj test, rezultat bi bio Brenda Walsh.
Atomski mrav Atomski mrav 16:01 27.06.2008

Re: Ola!

Šarlot, naravno.

Bingoooo!
Daklem, to sam hteo da čujem
Sad mogu na miru da popijem pivo i da završim s poslom... da je drugačije ispalo, ne bih imao mira čitav vikend!
Vlasta Vlasta 21:05 27.06.2008

Ubi me

ako te ja razumem. Voliš Šarloticu ili ti je fuj?
Ssvetlana Ssvetlana 00:11 28.06.2008

Re: Ola!

Vlasta
Samo da ti javim da sam u testu jednog ženskog časopisa imala najviše D
odgovora, te sam ispala Miranda. JEl to znači da ću biti bogata
advokatica sa malim grudima (ovo drugo ne znam kako ću...), ili da ću
uskoro shvatiti da više volim žene?
Šifra: Zabrinuta Telepčanka

To znaci da pazis kako stavljas kais, da ne nagnjecis te velike grudi! :)
dragoljub dragoljub 01:38 28.06.2008

Re: Ubi me

Vlasta
ako te ja razumem. Voliš Šarloticu ili ti je fuj?

meni je fuj,ali komene pita
Vlasta Vlasta 11:05 28.06.2008

Re: Ubi me

I meni je fuj, ali ima dobrog muža. A i ko mene pita. ..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana