Novi Premijer, duša od čoveka - Mirko Cvetković

ceda_urosevic RSS / 27.06.2008. u 18:29

Predsednik Srbije Boris Tadić dao je večeras mandat za sastav nove republičke vlade funkcioneru Demokratske stranke Mirku Cvetkoviću. Boris the First and Only, odlučio je - Mirko, Srboljuba Cvetković.

Srbija je ovim izborom skočila u novi oblik vladavine - predsednički sistem ili diktaturu, to ćemo tek da vidimo. Vas molim da mi malo bolje predstavite novog premijera, pošto čoveka vidim peti put u životu. Zauzvrat vam dajem zanimljive detalje njegove biografiije.Ono što je sigurno - učestvovao je u organizaciji studentskog protesta 1996. i bio jedan od glavnih ličnosti prilikom svrgavanja režima Slobodana Miloševića.

5914394944843a86980ec8541101381_extreme.jpg

Kako javljaju agencije i zgranuti gradžani, dvojica funkcionera DS, Bojan Pajtić i Vuk Jeremić u znak protesta povodom izbora novog premijera zaustavili su saobraćaj u jednom beogradskom naselju, posuli se katranom i perjem i, uz neobičnu kombinaciju tamburica i truba, uključili se u drugi dnevnik RTS gde su izveli obradu hita grupe Everly brothers iz 1957:

Bye, bye, love, bye, bye, happiness
hello loneliness
I think I'm gonna
cry-y
Bye bye my love goodby-eye

Ko je Mirko Cvetković? U nastavku, biografija iz sasvim ličnog ugla. Novi premijer, voljeni premijer, poznat i kao Deda Mraz iz Zaječara - Mirko Cvetković.

Ekipa Press-a, tog kredebilnog, ali pre svega zabavnog lista, me je do suza nasmejala kada je pre neki dan o novom premijeru napisala sledeće:

 

Ko je Mirko Cvetković, mirni, tihi, sedokosi i sedobradi čovek koji neodoljivo podseća na Deda Mraza, koji danas upravlja srpskim budžetom, a sutra možda i našom zemljom?

Cvetković je rođen 1950. godine u Zaječaru, od oca Srboljuba i majke Stane. U ovom gradu, koji je već iznedrio jednog srpskog premijera Nikolu Pašića, završio je osnovu školu i gimnaziju, ali i nižu muzičku školu za duvačke instrumente i klavir. Potom odlazi u Beograd gde je završio Ekonomski fakultet, na kome je i doktorirao. Mirko ima i rođenu sestru Ljiljanu, koja je, kao i on, završila ekonomiju i živi u Beogradu.


Kada je prešao u Beograd, u pauzama između učenja i šetajući po Studentskom gradu, upoznao je Zoricu koja je tada studirala agroekonomiju. Od tada su zajedno i danas imaju dvoje dece - Olgu koja je diplomirala Pravni fakultet i koja se sprema za postdiplomske studije u inostranstvu, i Aleksandra koji je pošao očevim stopama i završio ekonomiju.


Da bismo pokušali da otkrijemo ko je zapravo Mirko Cvetković, krenuli smo od početka, od kuće u kojoj je živeo u Zaječaru. Ispred prizemne, sasvim obične kuće u blizini centra grada sačekala nas je Mirkova majka Stana, koja toplije dane provodi u ovom gradu, dok ostatak vremena boravi u Beogradu. Majka Stanu, mirnu ženu, brine i sama pomisao da bi njeno dete moglo da bude novi premijer Srbije. Sa velikom nežnošću pokazuje nam fotografije Mirka kad je bio beba, kako je izgledao u školi, i snimke iz njegovog momačkog života.


Majka kao da ne veruje


- Mirko je ime dobio po svom dedi, kragujevačkom nastavniku koga su Nemci streljali 20. oktobra 1941. godine tokom „Krvave bajke". Moj sin je bio odličan đak i odličan student. Kao učenik prvo je sve svoje domaće zadatke završavao do sedam sati uveče, a potom je odlazio u šetnju. I lepo je pisao, pa je kao srednjoškolac dobijao i nagrade za književne radove. Mirko ne voli da se eksponira! On je odličan ekonomista, kao vrsni stručnjak radio je u Svetskoj banci, a angažovali su ga i u Indiji i u Pakistanu. On je miran i nije za političara - kaže za Press Stana Cvetković, koja u startu prekida svaki razgovor u kome bi njen sin bio novi premijer Srbije.


Da je Mirko bio dobar tvrdi i profesor zaječarske gimnazije Vladimir Stanković, koji je potencijalnom premijeru predavao srpski jezik i književnost.


- Kako da se ne sećam našeg Mirka! Pamtim ga kao izuzetno pametnog, vrednog i skromnog učenika. Sjajan je to čovek i vrlo karakteran! Ali, uvek je bio miran, diskretan i nenametljiv, bez ikakvih pretenzija da se nametne drugima, da dominira ili da bude predvodnik. Jedino što ga je zanimalo jesu knjiga i znanje i, koliko se sećam, nije voleo da ga hvale. Uvek mu je u takvim situacijama bilo neprijatno. Uopšte, to Mirkovo odeljenje je jedno od najboljih koje sam imao u svojoj karijeri - priča nam profesor Vladimir.


Ukoliko Boris Tadić i izabere Mirka za premijera Srbije, prvi će u njegovo zdravlje nazdraviti školski drugari Zlatibor Pavlović i Momčilo Radenković. Obojica kažu da ga odavno nisu videli, osim na televiziji, ali znaju da je to samo zato što „Mirko ima previše obaveza". Pričaju nam da Cvetković nikad do sada nije omašio slavu kod svojih kumova u Zaječaru, kao i godišnjicu mature.


I „Zlatni prsti" uz Mirka


- E, Mirko premijer... Pamtim ga iz škole, on je bio genijalac! Voleo je da uči, ali je muzika njegova velika ljubav. Svirali smo zajedno u grupi koja se zvala „Kosinusi". Palili smo, žarili i osvajali nagrade. Mirko je svirao klavir, a u „Kosinusima" klarinet. Imali smo koncerte i u zaječarskom Domu omladine. Ali to nije sve, Mirko je obožavao i sport, bio je u prvoj postavi našeg stonoteniskog kluba. Verujte mi, Mirko je pre svega veliki čovek i veliki stručnjak koji može mnogo da pomogne Srbiji - priča nam Zlatibor Pavlović.


I Momčilo drži pesnice da Tadić izabere Mirka Cvetkovića i tvrdi da bi vlada sa njim na čelu bila odlična. Momčilo je bio i „konkurencija" Cvetkoviću, jer je bio u legendarnoj zaječarskoj grupi „Zlatni prsti" koja je izbacila hitove „Superfinale", „Igraj rege", „Ima nešto u tebi..."

Bye bye my love goodby-eye, Bye bye my love goodby-eye, Bye bye my love goodby-eye
Bye bye my love goodby-eye...

ministar.2310.jpg


y145175187176074989.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*update: LDP neće podržati izbor nove Vlade Srbije



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:14 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

hoochie coochie man

jeftino su me prodali

Uh! Ti ubijas i poslednju nadu:))
A ja imam utisak da se cak nisu ni prodali, nego pokusali da se nekima (DS) dodvore, (necu da kazem uvuku, fin sam:)
U svakom slucaju bljutavo....

Čitam danas, ako je dobro preneta vest, na Voždovcu gde ja glasam...
Socijalisti koji imaju polovinu odbornika manje i dobivaju glavna mesta odbijaju podršku ldp-a koja je onako, džaba...doduše ldp to kao daje demokratama....Pri tome DS i SPS nemaju dovoljno, odnosno manji su od pola,a DS i ldp prave nerešeno....
Pa ako je tako, to je više od poniženja....
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

pa meni to isto
dodvoravati se DSu je isto što i prodati svoje birače
jer što su onda izlazili iz DSa?

Ma jos gore, ponizavajuce, pokajnicki...
Ali evosad se kao malo vade oko dejanovicke mada je i to preblago..
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:34 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Socijalisti koji imaju polovinu odbornika manje i dobivaju glavna mesta odbijaju podršku ldp-a koja je onako, džaba..

Jebote kako ovo zvuci...
sps odbija podrsku ldp koja je, onako dzaba!!!!!!
JJ Beba JJ Beba 23:48 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Ali evosad se kao malo vade oko dejanovicke mada je i to preblago..

šta se vade kod dejanovićke?
kako im smeta dejanovićka a ne smeta im ceo sps? ne smeta im dačić? mrkonjić?
pa to sve isti miloševićevi ljudi?
kako su vadili? tako što izašo čeda za govornicu i osuo paljbu po dejanovićki i nisu glasali za nju. trt.
to je po meni više bilo upućeno nama glasačima nego što ima nekog smisla, zato što je trulo.
što laju na ženu kad su vladu sa njenom partijom podržali. podržali su onu partiju koja je rekla da nema nameru da se menja. šta su očekivali da će sps da učini?
da je dačić u dobrim odnosima sa vučelom ili vulinom i njih bi predložili. za inat. da pokažu kako su se vratili i kako je politika DSa u stvari nastavak miloševićeve politike.
po meni ako su stavrno ozbiljno mislili trebali su za potpredesdnicu da predlože mićičku a ne ovu koja je član ldpa od juče
eno gore dragu sam napisala pejstovaću i tebi:
"nego, nije mi jasno, ako je čedomiru jovanoviću i LDPu dejanovićka simbol miloševićevog vremena i njegov spsa, a jeste, što nije za potpredsednicu skupštine iz redova LDPa predložio Natašu Mičić kao simbol đinđićevog vremenam simbol Sablje?
zašto jednom mračnom simbolu nije suprotstvio jedan svetao simbol, nego je predložio osobu koja je član LDPa od 2007. godine i još nije prošla cenzus na lokalu pride?"
po meni to bi značilo da nešto stavrno misle ozbiljno.
ovako.....

dobronamjeran dobronamjeran 05:50 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Nisi razumela, vrlo mi je važno gde (kome, čemu) ide moj glas. Zato i kažem, glasao sam za SSP, ne za onu ženu ili Deda Mraza.

Cesto se u zivotu dogodi da glasas za jedno a dobijes drugo. Ili poput nogometasa Ronalda. U nekoj brazilskoj krcmi je pokupio dvije prostitutke. Kad ih je doveo doma utvrdio je kako su one transvestiti. Tako je i on htio jedno a dobio drugo. No zivot je takav.
man ray loves me man ray loves me 09:23 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

jer što su onda izlazili iz DSa?

pa nisu oni izasli, nego su ih ovi izbacili.
meni je bilo drago da vidim da je ceda pokazao zdrav razum. on nije nista lose uradio - samo je rekao podrzacemo radije sps nego radikale - oni ce da nanesu manju stetu. to je ok. a to sto sad ne podrzava personalna resenja - to znaci podrzacemo sps, ali samo do jedne crte.
mi smo sada u situaciji da je sps potreban za vladu. glavno pitanje je cena. ako dacic dobije par fotelja i par ustupaka, to je sasvim ok. ako dobije skupstinu, policiju i dva potpredsednika vlade, onda se vec postavlja pitanje na cijoj je tadic strani i kome je u interesu da rehabilituje sps. ceda je dosledno na ovoj prvoj opciji. ne vidim sta je tu lose.
pritom, treba imati u vidu da ldp nema zapravo nikakav izbor, jer imaju tako malo glasova. stagod da oni urade - it doesn't make effin difference. mene TO vredja i zbog toga mislim da je moj glas prakticno bacen na njih. ali neka - za tadica ne glasam.
kad bi ldp zaista mogao da sprovede lustraciju pa je ne sprovede - to bi bilo necuveno. ali ovako - oni ne mogu da sprovedu apsolutno nista. jedino sto treba da ih interesuje je da privuku nove birace.
JJ Beba JJ Beba 10:56 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

man ray loves me
jer što su onda izlazili iz DSa?pa nisu oni izasli, nego su ih ovi izbacili.meni je bilo drago da vidim da je ceda pokazao zdrav razum. on nije nista lose uradio - samo je rekao podrzacemo radije sps nego radikale - oni ce da nanesu manju stetu. to je ok. a to sto sad ne podrzava personalna resenja - to znaci podrzacemo sps, ali samo do jedne crte.mi smo sada u situaciji da je sps potreban za vladu. glavno pitanje je cena. ako dacic dobije par fotelja i par ustupaka, to je sasvim ok. ako dobije skupstinu, policiju i dva potpredsednika vlade, onda se vec postavlja pitanje na cijoj je tadic strani i kome je u interesu da rehabilituje sps. ceda je dosledno na ovoj prvoj opciji. ne vidim sta je tu lose.pritom, treba imati u vidu da ldp nema zapravo nikakav izbor, jer imaju tako malo glasova. stagod da oni urade - it doesn't make effin difference. mene TO vredja i zbog toga mislim da je moj glas prakticno bacen na njih. ali neka - za tadica ne glasam.kad bi ldp zaista mogao da sprovede lustraciju pa je ne sprovede - to bi bilo necuveno. ali ovako - oni ne mogu da sprovedu apsolutno nista. jedino sto treba da ih interesuje je da privuku nove birace.

sve je to može biti ok što si napisla, al od ldpa niko nije tražio takvu podršku.
to su oni sami od sebe, ničim izazvano, podržali iz sve snage DS i sps uz to, kao manje zlo.
kao koštunica je to veće zlo što sps čini manjim zlom !!!!!!
mi nismo glasali za manje zlo,da smo hteli, glasali bi za DS at the first place, čija je kampanja bila glsajte za nas inačećet te dobiti povratak u devedesete; za razliku od sada kada imamo povratak ljudi i partije iz koje godine?
time, mi glsači ldpa koji smo ih uveli u skupštinu, dali posao i podršku za nešto sasvim drugo, nismo zadovoljni.
veliki deo glasača ldp nikada nije hteo niti želi da podrži ovu vladu i ovaj apsolutizam BT, kao ni ponašanje onih kojima su naši glasovi otišli.
naši glasovi su zloupotrebljeni
man ray loves me man ray loves me 11:09 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

my mistake - upravo sam videla u blicu da je podrska ldpa neophodna za grad.
znam da nismo glasali za sps, ali kad nije glasalo nas dovoljno, sta mozes? do daljnjeg manje zlo je jedino sto nam se nudi.

mada, iskreno - i ja postajem polako cinicna u vezi svega. u zadnje vreme mislim da tadic uopste nema nameru da suzbija bilo kakvo zlo - vec da ih namerno gaji, i dss i sps - jer imaju istog poslodavca. ako odu oni onda ce da se vidi kako je on jadan by comparison. (kao neka obicna devojka koja se okruzuje rugobama da bi izgledala lepse.) napravio je previse autogolova da bi to bilo slucajno - mislim da iza svega postoji namera, i da je cilj da prodje BAS ONO sto se nama predstavlja kao nuzno zlo - Dacic na celu policije, zastita za Slobinu lovu.

s te strane razumem tvoju brigu da i ldp nije deo tog paketa. mozda. ali za sada jos uvek ovu podrsku spsu na gradskom nivou mogu da shvatim kao zdrav razum. videcemo.
man ray loves me man ray loves me 11:19 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

inace, bebo, da te odusevim - izgleda da je za rts izbor izmedju tijanica i sapera! :)))
JJ Beba JJ Beba 11:26 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

man ray loves me
inace, bebo, da te odusevim - izgleda da je za rts izbor izmedju tijanica i sapera! :)))

e baš si me oduševila :))
kad je š u pitanju meni je sve jasno i sve moguće ;(
pola žena, šurnjaja, sestara i ostalog kućnog osoblja pripadnika svih partija radi u nekoj od njegovih firmi, te sve u vezi sa njim prolazi bez nekog većeg komnetara u javnosti
man ray loves me man ray loves me 11:34 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

the return of kopicl
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:03 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Dobronamjeran
Cesto se u zivotu dogodi da glasas za jedno a dobijes drugo. Ili poput nogometasa Ronalda. U nekoj brazilskoj krcmi je pokupio dvije prostitutke. Kad ih je doveo doma utvrdio je kako su one transvestiti. Tako je i on htio jedno a dobio drugo. No zivot je takav.

Slazem se sa ovim, cesto se dogadja da ocekujes jedno a dobijes nesto drugo - ali je najvaznije da se prezivi.
Imam malu korekciju kod pominjanja Ronalda.
Nije on veselnik dve u mraku pokupljene zenske "vodio doma", kako vi to kazete. Kao dobar katolik, on svesno i nesvesno nije hteo skrnaviti svoj sveti dom, vec je prostitutke poveo u - hotel. Hoteli za to i sluze. A u hotelima cesto covek naruci jedno a dobije drugo...
blackbox blackbox 23:40 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

ceda_urosevic
hoochie, svestan sam ja šta je potrrebno uraditi kako bi taj sporazum postao operativan, zato i kažem, ratifikacija da, ali ne podrška vladi koja neće uraditi ništa kako bi taj sporazum uopšte zaživeo.

Ajde malo strpljenja pa da vidimo da li će vlada uraditi sve što je potrebno da SSP zaživi , pa ako ne da je onda žestoko kritikujemo a ne unapred da tvrdimo kako ne će ništa uraditi. Koja je to vlada što će sigurno uraditi a da je realno moguća?
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:43 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Ajde malo strpljenja

blackbox, strpljenje je istrošeno, odavno. Daj, zar misliš da postoji i milioniti deo promila šanse da Dačić kao ministar policije ili bilo ko iz vlade u kojoj je SPS hapsi haške begunce?
blackbox blackbox 23:52 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

ceda_urosevic
Ajde malo strpljenjablackbox, strpljenje je istrošeno, odavno. Daj, zar misliš da postoji i milioniti deo promila šanse da Dačić kao ministar policije ili bilo ko iz vlade u kojoj je SPS hapsi haške begunce?

Hajde i to da vidimo. Sve je moguće u politici ukoliko postoji politička volja (čitaj interes)a onda je samo stvar političke tehnike da se to formuliše i obrazloži na narodu prihvatljiv način.
Uostalo, zašto bi mislili da bi Dačić bio sentimentalniji prema npr. Karadžiću nego ostalima koji se već nalaze u Hagu.
Drugo, to neće raditi Dačić već će biti odluka vlade a sprovešće je za to nadležne službe.
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:57 28.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Drugo, to neće raditi Dačić već će biti odluka vlade a sprovešće je za to nadležne službe.

Koje će on moći da opstruiše na hiljadu načina. Nisam uopšte optimista. Al' ajde, videćemo, nema nam druge.
dragan7557 dragan7557 11:02 29.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Slazem se sa ovim, cesto se dogadja da ocekujes jedno a dobijes nesto drugo - ali je najvaznije da se prezivi.
Evropske vrednosti:

Najbolji primer su ipak Europarlamentarci kojem sistemu i Srbija socijalističkih parija trči.
Kad je nekakav čovek polazio nekud na put, komšije i poznanici navale na njega, pa jedan veli donesi mi ovo, drugi veli donesi mi ono, a nijedan ne daje novaca; onda nekakvo dete izađe preda nj i pruživši mu paru, rekne: - Na ti, molim te, ovu paru, te mi kupi i donesi sviralu. A on mu na to odgovori: - Ti ćeš, sinko, svirati.

http://www.dumpert.nl/mediabase1613
Pod naslovom Europarlamentarci PREVARANTI i hoštapleri na osnovu izveštaja RTL nemačke televizijske stanice se pokazuje "vrednosti" Europarlamenta.

Mesečna plata od € 14.724 prima se za svega nekoliko dana prisutnosti ili još bolje rečeno odsutnosti sa sednica Parliamenta ovih predstavnika europopulisa.

Nije ni čudo što se naši politikanti trude da nam serviraju tzv. evropske vrednosti a vidi se i zašto. Ova plata je inače veća nego plata nemačke kancelarke A. Merkel.
dragan7557
29 jun 2008
Socialist but not SPS! Socialist but not SPS! 21:28 27.06.2008

GHOST OF TOM JOAD

Ne treba narod da se plaši vlasti već obrnuto. Tek da napomenem i da citiram Peru Lukovića-savršeno me zabole nježnik dal i ću imati posla sa Predsednikom ili sa Jeremićem kojem je najveća "kvaliteta" to što je iz porodice koja neguje građanske vrednosti-by the wau-kao i svi mi ostali. Jeremić je omražen , dodasću i to, među evropskim političarima. A ni Cvetković nije bolji.Toliko o Šaperovom i Borisovom kandidatu ponaosob. Mada, nisu kadrovi u pitanju -nijedna stranka nema dovoljno OK ljudi -koliko sistem, način na koji se postavljaju. A on je-ponoviću-NEDEMOKRATSKI a vlast, ponoviću, treba da potiče od naroda, od građana a ako nema dovoljnoi kvalitetnih ljudi da vode zemlju-onba će se urušiti i propasti, kraj priče i tu nam priča o nazovi-demokratiji ne može pomoći.
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:33 27.06.2008

Re: GHOST OF TOM JOAD

Ovo je više kvazi-demokratska vlast, k'o što je Crna Gora kvazi-država (po Koštunici i grupi autora). Ovo je prva vlada koja će biti izglasana bez (čak ni formalnog) predstavljanja programa. A i šta će nam program, kad imamo Borisa? Boris Tadić, hodajući ekspoze.
Tine i Radojka Tine i Radojka 22:38 27.06.2008

OK ljudi

by the ciju ciju pticica pjeva
by the wau wau laje psic
skoci psic
ode tic
Dolybell Dolybell 12:07 28.06.2008

Re: GHOST OF TOM JOAD

Ovo je prva vlada koja će biti izglasana bez (čak ni formalnog) predstavljanja programa


...a šta smo imali od vlada sa sve programima ?
Kad je neki program imao veze sa realizacijom istog ?
Koji nas je i čiji to program doveo dovde - da ne znamo gde smo -
ima li neki program sa tim sadržajem ?

Za šta će ti program (?), pa mi nijedan jedini projekat
koji je ikad napravljen, nismo u bili stanju da realizujemo
do kraja i savršeno... uvek su ostajali "fuš" repovi koji
nikad nisu završeni do kraja...
a da smo megalomani, jesmo - uvek smo bili nešto što
niko pre nije bio - (ili nije radio) - dođemo mu k'o neki
eksperiment - pa ako uspe OK, ako ne - nikom ništa...
opet ispočetka...

Mi smo ti, bre - čista fušeracija ... kako to ne vidiš ?
ceda_urosevic ceda_urosevic 12:23 28.06.2008

Re: GHOST OF TOM JOAD

Dolybell
Ovo je prva vlada koja će biti izglasana bez (čak ni formalnog) predstavljanja programa


...a šta smo imali od vlada sa sve programima ?
Kad je neki program imao veze sa realizacijom istog ?
Koji nas je i čiji to program doveo dovde - da ne znamo gde smo -
ima li neki program sa tim sadržajem ?

Za šta će ti program (?), pa mi nijedan jedini projekat
koji je ikad napravljen, nismo u bili stanju da realizujemo
do kraja i savršeno... uvek su ostajali "fuš" repovi koji
nikad nisu završeni do kraja...
a da smo megalomani, jesmo - uvek smo bili nešto što
niko pre nije bio - (ili nije radio) - dođemo mu k'o neki
eksperiment - pa ako uspe OK, ako ne - nikom ništa...
opet ispočetka...

Mi smo ti, bre - čista fušeracija ... kako to ne vidiš ?

I'm livin' in denial.
maqdalena maqdalena 21:36 27.06.2008

provereno...

Ja bih rekla da je citirani clanak pomak u novinarstvu u svojoj redakciji. Bas sam sad proverila sa Zajecarcima ko je kome kum tamo i imena i prezimena se slazu. (Nebi ja da i sama nisam odande, nego sam vec neko vreme u dobrovoljnom izganstvu.) I vec danima ne proveravam vesti iz besvesti i ostale prognoze... Al eto ako je covek radio na projektima u Ukrajini i Abigeji...sto da ne proba malo i kod nas da konsultuje(?).
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:42 27.06.2008

Re: provereno...

Magdalena, obzirom da si insajder, 'ajde vidi, raspitaj se po Zaječaru još malo o premijeru... Kako beše ona fora, pao Bog u Izvor? :)
Tine i Radojka Tine i Radojka 22:33 27.06.2008

ras pitajse po zaječar

o bzirom dasi insajder
kujsu
stasu
iska kvesu kuce
ajde vidi
postosu o blande
i uzmider cedi pa klence
alda nije pregnand
Zen Master Zen Master 22:36 27.06.2008

Re: provereno...

ceda_urosevic
Magdalena, obzirom da si insajder, 'ajde vidi, raspitaj se po Zaječaru još malo o premijeru... Kako beše ona fora, pao Bog u Izvor? :)

Izvini ovaj deo mi nije jasan, jel to savetuješ Magdalenu da ode i sluša lokalne tračeve pa da ako slučajno naidje na nešto loše što je ispričala šurnjaja dobre prijateljice od školskog druga gdina Cvetkovića onda to ovde saopšti a ti slavodobitno saopštiš: Eto tačno sam znao da je on takav !?
Izvini ali osnovni je red u kultutrnom svetu da se toj nekoj budućoj vladi da odredjeno vreme da pokaže šta ume i zna pa tek onda da se kritikuje ali ne zato što premijer ima slučajno švalerku, ili loše ispadne kad ga fotografišu već strogo za konkretne loše poteze i propuste.
Shvatam da si ti simpatizer LDP-a, shvatam da je vlada napravljena sa SPS-om ( druga opcija je bila SRS-DSS ), shvatam da ne voliš Borisa Tadića ali ispoštujmo makar neke uobičajene norme ponašanja.
Koliko vidim premijer Cvetković je bio zamenik ministra za privatizaciju ( resorni ministar je bio valjda Vlahović ) u vladi Zorana Djindjića, slušao sam čoveka par puta na TV-u deluje dosta odmereno i uljudno eto to je vidiš ono što ja znam o čoveku. Da li je iz Zaječara, koga to briga, šta mu kažu školski drugovi koga briga, da li je lep u prirodi ili na fotografijama koga to izvini pa treba da bude briga.
Ali ako u nečemu želiš da vidiš zlo to će ti nekako uvek volšebno i poći za rukom kaže jedna izreka...
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:37 27.06.2008

Re: provereno...

šalamala bila je to masteru
Zen Master Zen Master 23:00 27.06.2008

Re: provereno...

ceda_urosevic
šalamala bila je to masteru

Onda primi moje najiskrenije izvinjenje
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:03 27.06.2008

Re: provereno...

ma ok je... :)
maqdalena maqdalena 23:19 27.06.2008

Re: provereno...

Jos onomad se raspitah sto sam sire mogla i kako moj izvor kaze, nema covek malte ne nikakve veze sa Zajecarom jos od pocetka studija, i to mu je, ja cenim, vrlina. Meni sve mirise da je ovaj mandat premijerski predvidjen za osobu koja ce biti spona izmedju predsednika i ministara narocito ovih SPS i penzionera, pa mi dodje sad skroz razumljivo sto je uzet covek koji ne budi neke posebne asocijacije narocito ne jake. Mozda ce takvoj osobi biti lakse da triangulira izmedju ovakvih strana u ovom cudnom braku.
blackbox blackbox 08:41 28.06.2008

Re: provereno...

ceda_urosevic
Magdalena, obzirom da si insajder, 'ajde vidi, raspitaj se po Zaječaru još malo o premijeru... Kako beše ona fora, pao Bog u Izvor? :)

Posebno da li mu se neka tetka više puta udavala, je li mu neko od rođaka u mešovitom braku, da li su mu roditelji učestvovali na radnim akcijama i bili članovi SKJ, da li je i on bio član SKJ, je li završio fakultet tako što je pre toga morao biti pionir, član Omladinske organizacije i SKJ.?Zašto je baš rođen u Zaječaru a ne na Dorćolu.Hoće li biti naklonjen penzionerima jer ima 58 godina.?
Posebno utvrditi zašto liči na deda mraza i da li je rođen sa brkovima i bradom, te hoće li se obrijati kad mu priopće da se nekima ne sviđa što baš tako izgleda.I odmah početi istraživanje da li ima aspširacija da smeni Tadića.
Kad se sve to prikupi eto dobrog materijala za novi blog a bogami i trač štampu.
mariopan mariopan 10:42 28.06.2008

Re: provereno...

maqdalena
Jos onomad se raspitah sto sam sire mogla i kako moj izvor kaze, nema covek malte ne nikakve veze sa Zajecarom jos od pocetka studija, i to mu je, ja cenim, vrlina. Meni sve mirise da je ovaj mandat premijerski predvidjen za osobu koja ce biti spona izmedju predsednika i ministara narocito ovih SPS i penzionera, pa mi dodje sad skroz razumljivo sto je uzet covek koji ne budi neke posebne asocijacije narocito ne jake. Mozda ce takvoj osobi biti lakse da triangulira izmedju ovakvih strana u ovom cudnom braku.

Zdravorazumsko razmisljanje.
ceda_urosevic ceda_urosevic 12:30 28.06.2008

Re: provereno...

blackbox
ceda_urosevic
Magdalena, obzirom da si insajder, 'ajde vidi, raspitaj se po Zaječaru još malo o premijeru... Kako beše ona fora, pao Bog u Izvor? :)

Posebno da li mu se neka tetka više puta udavala, je li mu neko od rođaka u mešovitom braku, da li su mu roditelji učestvovali na radnim akcijama i bili članovi SKJ, da li je i on bio član SKJ, je li završio fakultet tako što je pre toga morao biti pionir, član Omladinske organizacije i SKJ.?Zašto je baš rođen u Zaječaru a ne na Dorćolu.Hoće li biti naklonjen penzionerima jer ima 58 godina.?
Posebno utvrditi zašto liči na deda mraza i da li je rođen sa brkovima i bradom, te hoće li se obrijati kad mu priopće da se nekima ne sviđa što baš tako izgleda.I odmah početi istraživanje da li ima aspširacija da smeni Tadića.
Kad se sve to prikupi eto dobrog materijala za novi blog a bogami i trač štampu.

blackbox, to sam se šalio sa magdalenom. Probaj i ti, nije loš trip, mnogo si ozbiljan.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:50 27.06.2008

A vidi ovo...

Pastor: Ne ljutimo se, poniženi smo
N. Č., 27.06.2008 19:47:07 Ocena:
3.00 (Glasova: 5)
[Oceni] Komentara: 0 [Postojeći komentari]
MAĐARSKA koalicija odbila je ponudu Borisa Tadića da dobije mesto potpredsednika u budućoj Vladi Srbije, koji bi bio zadužen za regionalnu saradnju - izjavio je za “Novosti” Ištvan Pastor, lider SVM.
- Odbili smo to vicepremijersko mesto, jer ne želimo da budemo fikus u vladi.
* Hoćete li na kraju učestvovati u vladi?
- Mađarska koalicija izgleda samo služi za legitimisanje većine, a neki očigledno smatraju da ne zaslužujemo da budemo u vladi. Još čekamo novu ponudu Tadića, ali više ne očekujemo da budemo u vladi.
* Da li biste prihvatili da vodite novoobrazovano ministarstvo za ljudska i manjinska prava, koje se, navodno, nudi vašoj koaliciji?
- Ne. Ja sam predložio Tadiću da se uvede to ministarstvo, ali smatram da ne bi trebalo da ga vodi predstavnik manjinskog naroda, bez obzira na to da li se radi o Mađaru, Bošnjaku ili Slovaku. Zato to ministarstvo ne bismo prihvatili iz principijelnih razloga.
* Izgleda da ste
ljuti na Tadića?
- Nismo ljuti, ali jesmo poniženi.
* Da li je moguće da vaša četiri poslanika otkažu podršku novoj vladajućoj većini?
- Videćemo. Sve je moguće.
* Verujete li da je moguć kompromis i da vi budete u vladi ili se još nadate gradonačelničkom mestu u Subotici?
- Ja lično neću u vladu. Verujem da ću biti gradonačelnik Subotice.
* A, da li je za Mađarsku koaliciju prihvatljivo da SPS učestvuje u pokrajinskoj vlasti, pošto iz G 17 plus stižu signali da to za njih nije prihvatljivo?
- To je u funkciji dogovora DS i SPS. A, Mađarska koalicija, kao što je, nemajući mogućnost izbora, prihvatila socijaliste na republičkom nivou, prihvatiće i u Vojvodini, mada ne bolujemo od amnezije.
* Dovodi li se u pitanje da li će vaša koalicija da dobije mesto predsednika Skupštine Vojvodine?
- Ne.
* Je li Egereši najozbiljniji kandidat za tu funkciju?
- Ide se ka tom rešenju.


Zen Master Zen Master 23:20 27.06.2008

Re: A vidi ovo...

Drago Kovacevic

MAĐARSKA koalicija odbila je ponudu Borisa Tadića da dobije mesto potpredsednika u budućoj Vladi Srbije, koji bi bio zadužen za regionalnu saradnju - izjavio je za “Novosti” Ištvan Pastor, lider SVM.
- Odbili smo to vicepremijersko mesto, jer ne želimo da budemo fikus u vladi.
* Hoćete li na kraju učestvovati u vladi?
- Mađarska koalicija izgleda samo služi za legitimisanje većine, a neki očigledno smatraju da ne zaslužujemo da budemo u vladi. Još čekamo novu ponudu Tadića, ali više ne očekujemo da budemo u vladi.
* Da li biste prihvatili da vodite novoobrazovano ministarstvo za ljudska i manjinska prava, koje se, navodno, nudi vašoj koaliciji?
- Ne. Ja sam predložio Tadiću da se uvede to ministarstvo, ali smatram da ne bi trebalo da ga vodi predstavnik manjinskog naroda, bez obzira na to da li se radi o Mađaru, Bošnjaku ili Slovaku. Zato to ministarstvo ne bismo prihvatili iz principijelnih razloga.
* Izgleda da ste
ljuti na Tadića?
- Nismo ljuti, ali jesmo poniženi.


Ne razumem šta je poenta ove priče pa gdin Slobodan Uzelac je potpredsednik vlade za regionalni razvoj, obnovu i povratak u Hrvatskoj i to kao neko ko predstavlja srpsku manjinu u toj vladi. Nisam nešto primetio da se gdin Pupovac izjašnjava kao ponižen ili da se oseća kao fikus u toj priči a njegovi glasovi su takodje bili presudni da Sanader to jest HDZ a ne SDP napravi ponovo vladu !?
blackbox blackbox 23:18 27.06.2008

Šta je poenta??

Iz uvodnog teksat i komentara provejava jedino averzija prema Borisu Tadiću i DS.
Takođe je vidljivo da se ni jedan od potencijalnih kandidata za premijera blogerima ne dopada, s tim što je uvek bolji onaj koji nije određen.
Ako govorite šta nećete, onda bi bilo korektno reći i za šta ste.Razumljivo da niko razuman ne očekuje da će mandatar biti imenovan izvan DS, jer to pripada DS i neće sebi dozvoliti greške kao sa Koštunicom.
Da je Tadić imenovao Jeremića, hvalili bi Cvetkovića a koudili Jeremića, tako i sa Pajtićem.
Drugo je pitanje šta bi ko radio da je na Tadićevom mestu ali nije. Znači on je na tom mestu, sviđalo se to nama ili ne i on određuje mandatara, sviđalo se to nekome ili ne.
Da je napravljena druga parlamentarna većina mandatara je već odredio Šešelj a Tadić bi ga formalno imenovao.
Lično mi se ne sviđa što na blogovima ima sve više komentara koji su priličniji žutoj štampi a to se pre svega odnosi na izrugivanje ljudima koji ne pripadaju političkoj opciji koju blogeri preferiraju, što često prelazi granice ukusa.
Konstruktivno je kritikovati političke programe pa i političko ponašanje pojedinih političara, i to ima nekog efekta ako je zasnovano na argumentima a ne da se podsmevamo nečijem izgledu, jer izgled i nacionalnu pripadnost niko nije birao niti je za to zaslužan ni kriv ,ali bi svako trebao biti odgovoran za ono šta radi i kako se ponaša.
Prema nekim blogerima i onima što pišu komentare, u ovoj državi a i šire,nema niko ko je pametan, osim njih.
I na blogu se reflektuje naš mentalitet da su mi/nam svi krivi, ne valja ako je iy ove a ne one stranke, ako je muško bilo bi bolje da je žensko i obratno, ako je mlad što nije stariji , i obratno.
Ja se nisam opterećivao ko će biti mandatar jer sam siguran da to mesto, kao ni ministarska neće ostati upražnjena, a baš ni sa jednim kandidatom nisam čuvao ovce , kao ni oni sa mnom, niti ih dovoljno poznajem da bi iznosio tako precizne vrednosne sudove.
Činimi se da veliki broj upravo na ovom blogu ipak to radi.
maqdalena maqdalena 23:35 27.06.2008

Re: Šta je poenta??

Aman... konstruktivni nisu uvek ni oni sto su za to plaćeni, sto bi ljudi na blogu, to trebali da budu. Ovde je sloboda, svako pise kako mu se svidi, po meri svog razuma i ostalih osetljivih organa. Meni je recimo bas super da citam neke tokove misli cak i kad nisu skoroz skladni ni jednosmisleni. Pa mi takva mogucnost dodje k'o prednost ovog "prostora". Pa ko voli nek izvoli.
blackbox blackbox 23:43 27.06.2008

Re: Šta je poenta??

maqdalena
Aman... konstruktivni nisu uvek ni oni sto su za to plaćeni, sto bi ljudi na blogu, to trebali da budu. Ovde je sloboda, svako pise kako mu se svidi, po meri svog razuma i ostalih osetljivih organa. Meni je recimo bas super da citam neke tokove misli cak i kad nisu skoroz skladni ni jednosmisleni. Pa mi takva mogucnost dodje k'o prednost ovog "prostora". Pa ko voli nek izvoli.

Ma slažem se ali sam protiv bespotrebnog pljuvanja.
Aman... konstruktivni nisu uvek ni oni sto su za to plaćeni,

Ovo je 100% tačno i, nažalost, ne da nisu uvek već češće nisu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 27.06.2008

Re: Šta je poenta??


Iz uvodnog teksat i komentara provejava jedino averzija prema Borisu Tadiću i DS.

I politici DS, ako smem da dodam. Jel dozvoljeno?
I politici LDP zbog priblizavanja toj politici.
Da je Tadić imenovao Jeremića, hvalili bi Cvetkovića a koudili Jeremića, tako i sa Pajtićem.


Moja malenkost bi kudila sve zato sto svi pripadaju jednoj politici kojoj je jedina prednost to sto je bolja od politike SRS.(mandatara je već odredio Šešelj ) Pa izvini ja bih malo vise. Ai oni su se nekoliko puta "nasli".

Znači on je na tom mestu, sviđalo se to nama ili ne i on određuje mandatara, sviđalo se to nekome ili ne.

A jel mu to neko brani?
Ili bi trebali da cutimo jer je u pitanju "visi interes". Tako se to nekada govorilo.
Dolybell Dolybell 00:28 28.06.2008

Re: Šta je poenta??

Lično mi se ne sviđa što na blogovima ima sve više komentara koji su priličniji žutoj štampi a to se pre svega odnosi na izrugivanje ljudima koji ne pripadaju političkoj opciji koju blogeri preferiraju, što često prelazi granice ukusa.

Konstruktivno je kritikovati političke programe pa i političko ponašanje pojedinih političara, i to ima nekog efekta ako je zasnovano na argumentima a ne da se podsmevamo nečijem izgledu, jer izgled i nacionalnu pripadnost niko nije birao niti je za to zaslužan ni kriv ,ali bi svako trebao biti odgovoran za ono šta radi i kako se ponaša.


Ne znam kako uopšte shvataš blog ?
Meni najviše liči, bar kad je o politici i političarima reč, na jednu
"kafanu" - ali malo veću od obične, u kojoj svako priča svoju priču,
kao u svakoj kafani ili nekom slučajno sklopljenom većem društvu.
Blog nije simpozijum, već obična "torokarnica", iz koje neće izići nikakav
kompromisni zaključak od nekog značaja.
Zato i liči na žutu štampu, jer je svakome dozvoljeno da kaže šta misli,
znao ili ne znao, bio informisan ili ne, po mogućstvu začinjeno nekim pikanterijama,
koje mogu biti lažne ili istinite...jednostavno, pričaonica.

Konstruktivna kritika, koju pominješ, kad je blog u pitanju, i nema nekog značaja
u našim uslovima, jer se uglavnom sastoji od vrlo male grupe ljudi koji
na njemu učestvuju, i nema ni posebne refleksije ni težine.

Ne treba se zamarati takvim razmišljenjem, jer je skupina koja ga čini
po svim parametrima različita - pa su i tekstovi takvi.
To se promeniti ne može, jedino ako bi uveli cenzuru, samo ko bi
je sprovodio i zašto - to tek ne bi imalo smisla, dovoljno je što ima
na drugoim mestima, bilo kao autocenzura bilo kao prava cenzura...

Blog je jedino mesto na kome se može slobodno govoriti (pisati),
uz naravno, određene uslove - koji su normalni, i to postoji u uvodu,
što mora da poštuješ, bar bi tako trebalo da bude, mada se provlače i neke
stvari koje ne bi trebalo, ali to je retko.

Principijelno, tvoje primedbe su na mestu, ali su nesprovodljive.

blackbox blackbox 08:44 28.06.2008

Re: Šta je poenta??

maqdalena
Aman... konstruktivni nisu uvek ni oni sto su za to plaćeni, sto bi ljudi na blogu, to trebali da budu. Ovde je sloboda, svako pise kako mu se svidi, po meri svog razuma i ostalih osetljivih organa. Meni je recimo bas super da citam neke tokove misli cak i kad nisu skoroz skladni ni jednosmisleni. Pa mi takva mogucnost dodje k'o prednost ovog "prostora". Pa ko voli nek izvoli.

Tačno tako.
Pa najčešće tekstovi i komentari govore više o onima koji ih pišu nego o onima o kojima pišu, iako je namera baš suprotna.
man ray loves me man ray loves me 09:42 28.06.2008

Re: Šta je poenta??

Da je Tadić imenovao Jeremića, hvalili bi Cvetkovića a kudili Jeremića, tako i sa Pajtićem.

Ovo je dosta jaka pretpostavka, da ne kazem Tarabic moment.

Sto se mene tice, o Cvetkovicu znam samo jednu stvar - ispraznio je budzet dok je bio ministar finansija, da bi potom na pitanje novinara gde je 3 milijarde evra rekao - ne znam, svi su uzimali, nije vazno. To mi je sasvim dovoljno da formiram misljenje o njemu. U najgorem slucaju potpuno nesposoban, a u najboljem (!) potpuni beskicmenjak koji je ispunjavao Kostunicine vlazne kosovske snove.

O Jeremicu ne bih trosila reci, reci cu samo da je odvratnost understatement.

O Pajticu ne znam mnogo ali izgleda pristojno, nije nista proneverio, radikali su zaista doziveli poraz u Vojvodini na racun DSa - prema tome ok.

Moj kandidat, as always, Djelic, i jako mi je drago ako bude ministar nauke. Steta za njega, jer bi mogao vise da doprinese na drugom mestu, ali fenomenalna vest za nasu nauku.
blackbox blackbox 12:06 28.06.2008

Re: Šta je poenta??

to Dolybell
Blog shvatam upravo tako kao i Vi ali to ne znači da ne treba težiti boljem. Moje primedbe se prvenstveno odnose na one pojedince koji se često javljaju, naročito kada su u pitanju političke i nacionalne teme, nastupajući sa pozicija kompetentnosti, vrsnih poznavalaca i analitičara.Pa često im jednbo s drugim ne ide.
Dolybell Dolybell 12:43 28.06.2008

Re: Šta je poenta??

Blog shvatam upravo tako kao i Vi ali to ne znači da ne treba težiti boljem. Moje primedbe se prvenstveno odnose na one pojedince koji se često javljaju, (naročito kada su u pitanju političke i nacionalne teme), nastupajući sa pozicija kompetentnosti, vrsnih poznavalaca i analitičara. Pa često im jedno s drugim ne ide.


Nemoj da ima na tome zameraš, kakvi su nam
(samoproklamovani) profesionalni analitičari -
ovde se često može naići na amatere koji to umeju
bolje da rade... ne računam sa onima o kojima isto mislim
kao i ti.... ima tu svega, ali ne treba svemu pridavati podjednak značaj.
Preskoči ono što ti ne odgovara... (to ja radim - ne zaslužuju svi
da im se replicira) i trudi se da ti više bude zabavno nego ozbiljno...
ionako svako piše šta mu padne na pamet, bez nekog razmišljanja,
(mislim samo na pomenutu temu, naravno) ...
to mu dođe kao demokratsko iznošenje svog mišljenja bez odgovornosti,
kafana - rekoh ti već, zar ne ?
Ne zanosi se previše ... nikog nećeš promeniti, trust me.



vladimir petrovic vladimir petrovic 17:26 28.06.2008

Re: Šta je poenta??

Blackbox
Iz uvodnog teksta i komentara provejava jedino averzija prema Borisu Tadiću i DS.

Da je Tadić imenovao Jeremića, hvalili bi Cvetkovića a kudili Jeremića, tako i sa Pajtićem.


Poenta je u lajanju, odnosno pljuvanju. Cesto nije vazno koga, ni zasto. Tako se blogeri, a i oni koji komentarisu - prazne! Uostalom, mnogi shvataju da blog zato i sluzi - ne da bi se prosipale mudre misli, vec da bi se lupetalo, sta kome padne na pamet. Ako bi neki sociolog ili bilo ko drugi napravio analaizu postova na blogu i komentara o njima, siguran sam da bi dosao do porazavajucih rezultata - o niskom mentalnom nivou svih nas. Cesto na nivou gimnazijalaca.
Ako neko misli da sam pretrog i da, sto bi rekli Hrvati, imam krivo, voleo bih da mi iznese neki inteligentan i zreo napisan blogovski post u poslednje vreme, osim nekoliko (Cirkovic, Nsarski, Mitrovic, Jeremija, Greganovic... mozda sam nekog nenamerno zaboravio, ali sigurno ih nema mnogo).
mariopan mariopan 21:21 28.06.2008

Re: Šta je poenta??

vladimir petrovic
Blackbox
Iz uvodnog teksta i komentara provejava jedino averzija prema Borisu Tadiću i DS.

Da je Tadić imenovao Jeremića, hvalili bi Cvetkovića a kudili Jeremića, tako i sa Pajtićem.


Poenta je u lajanju, odnosno pljuvanju. Cesto nije vazno koga, ni zasto. Tako se blogeri, a i oni koji komentarisu - prazne! Uostalom, mnogi shvataju da blog zato i sluzi - ne da bi se prosipale mudre misli, vec da bi se lupetalo, sta kome padne na pamet. Ako bi neki sociolog ili bilo ko drugi napravio analaizu postova na blogu i komentara o njima, siguran sam da bi dosao do porazavajucih rezultata - o niskom mentalnom nivou svih nas. Cesto na nivou gimnazijalaca.
Ako neko misli da sam pretrog i da, sto bi rekli Hrvati, imam krivo, voleo bih da mi iznese neki inteligentan i zreo napisan blogovski post u poslednje vreme, osim nekoliko (Cirkovic, Nsarski, Mitrovic, Jeremija, Greganovic... mozda sam nekog nenamerno zaboravio, ali sigurno ih nema mnogo).

Procenjivanje mentalnih sposobnosti blogera smatram uvredljivim i ne sluzi vam na cast.
Blog je mesto gde svi mi mozemo da iznesemo svoja nezadovoljstva ili zadovoljstva ...vama se mozda recnik cini neprimeren..ali ovde je mnogo veselog mladog sveta i blog bi postao VEOMA DOSADNO MESTO ako bi i oni morali da koriste knjizevni ili suviparan politicki korektan recnik. Vama niko ne smeta da kazete sve sto mislite na vas nacin..mi cemo i to sa zadovoljsvom procitati ako to budu one mudre misli za koje ste ocekivali da izviru iz ovako elitnog bloga i da blog samo za to sluzi...samo napred, pokazite nam kako se to radi..
Evo ja predlazem da vi Vladimire dobijete sopstveni prostor da vi pisete blogove, tako cete moci da kreirate svoje vidjenje bloga, da nam prospete one mudre misli na jasle a mi cemo samo da uzivamo.Moze?
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:30 28.06.2008

Re: Šta je poenta??

vladimir petrovic
Blackbox
Iz uvodnog teksta i komentara provejava jedino averzija prema Borisu Tadiću i DS.

Da je Tadić imenovao Jeremića, hvalili bi Cvetkovića a kudili Jeremića, tako i sa Pajtićem.


Poenta je u lajanju, odnosno pljuvanju. Cesto nije vazno koga, ni zasto. Tako se blogeri, a i oni koji komentarisu - prazne! Uostalom, mnogi shvataju da blog zato i sluzi - ne da bi se prosipale mudre misli, vec da bi se lupetalo, sta kome padne na pamet. Ako bi neki sociolog ili bilo ko drugi napravio analaizu postova na blogu i komentara o njima, siguran sam da bi dosao do porazavajucih rezultata - o niskom mentalnom nivou svih nas. Cesto na nivou gimnazijalaca.
Ako neko misli da sam pretrog i da, sto bi rekli Hrvati, imam krivo, voleo bih da mi iznese neki inteligentan i zreo napisan blogovski post u poslednje vreme, osim nekoliko (Cirkovic, Nsarski, Mitrovic, Jeremija, Greganovic... mozda sam nekog nenamerno zaboravio, ali sigurno ih nema mnogo).

Mnogo Vi Vladimire ozbiljno shvatate ovaj blog. Možda ozbiljnije i od urednika. A neki od nabrojanih i neki od, ne sumnjam, nenarmerno izostavljenih blogera iz Vaše VIP liste dovoljno govore o Vašem ukusu u koji ne bih da ulazim. Tačno je, ima u ta četiri imena predstavnika istinskog kvaliteta. Ne znam samo što to imate potrebu da podelite sa nama ovde, kad sam već toliko trivijalani. Ali, neka ste rekli, da ostane zapisano.
Unfuckable Unfuckable 02:13 29.06.2008

Re: Šta je poenta??

a. A neki od nabrojanih i neki od, ne sumnjam, nenarmerno izostavljenih blogera iz Vaše VIP liste dovoljno govore o Vašem ukusu u koji ne bih da ulazim. Tačno je, ima u ta četiri imena predstavnika istinskog kvaliteta


Ima ih 5, ekšli....
(Cirkovic, Nsarski, Mitrovic, Jeremija, Greganovic... mozda sam nekog nenamerno zaboravio

a da je ozbiljan...ozbiljan je - k'o ozbiljna muzika
Slobodan Mihajlovic Slobodan Mihajlovic 03:45 29.06.2008

Re: Šta je poenta??

O Pajticu ne znam mnogo ali izgleda pristojno, nije nista proneverio, radikali su zaista doziveli poraz u Vojvodini na racun DSa - prema tome ok.


Jel ima ovdi neki baća s malo boljim pamćenjem, da potvrdi il opovrgne jedno a to su dve tvrdnje:

1.Kolko je gosn Pajtić mlađi novaca (i čijih) dodelio fondu za obnovu Tekelijanuma kojim lično upravlja gosn Pajtić stariji

2.Dal je, i po čijoj direktivi, njegova poštovana majka došla da radi u onu veliku firmu za osiguranje (što je prodata nekim Talijanima) neposredno pred prodaju iste firme
S obzirom da privatizacija obično podrazumeva smanjenje broja zaposlenih uz masne otpremnine, dal je pomenuta g-đa majka dobila tu otpremninu
i koliko to iznosi izraženo u novcima, bilo srpskim il evropskim
Puerta Puerta 00:07 28.06.2008

Tadic nije pogresio

Nemojte please, sad da pljujete Tadica, svi do jednog sem Draga i jos nekih pojedinaca ste glasali za njega, zahvaljujuci onima koji glasaju protiv a ne za, imamo novog diktatora, Tomislav Nikolic je za njega izmislio demokratiju!!
Bilo kako bilo, cini mi se konacno i jedna dobra odluka, Mirko Cvetkovic je jedini covek iz zutog preduzeca koji mi nije ogavan!
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:46 28.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

iz zutog preduzeca

vidim, Puerta pratio(la) si zasedanja skupštine... Count me in za glasanje za, a ne protiv. Ovde htedoše onda da me razapnu zbog toga.
blackbox blackbox 07:25 28.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

Mirko Cvetkovic je jedini covek iz zutog preduzeca koji mi nije ogavan!

E to mu je ogromna prednost. Biće neizmerno srećan kad sazna.
To što kažete da su Vam neki ogavni smatrate normalni, a kad bi neko Vama rekao da li bi ste se osećali povređenim.
Ako je za Vas jedna stranka žuto preduzeće, da li je neka druga crno preduzeće s obzirom na zastave sa mrtvačkim glavama?
Tomislav Nikolic je za njega izmislio demokratiju!!

Smatram da je Tomislav Nikolć neosporno ozbiljan političar a demokratiju Vam je valjda izmislio Šešelj.
Puerta Puerta 11:19 28.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

vidim, Puerta pratio(la) si zasedanja skupštine... Count me in za glasanje za, a ne protiv. Ovde htedoše onda da me razapnu zbog toga.

Zakacio sam neki minut, vrlo malo, a taj izraz mi je poznat odavno. A no comment mi je kad neko kaze, ne svidja mi se Cvetkovic, nema harizme ...
Puerta Puerta 11:24 28.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

blackbox
Mirko Cvetkovic je jedini covek iz zutog preduzeca koji mi nije ogavan!E to mu je ogromna prednost. Biće neizmerno srećan kad sazna.To što kažete da su Vam neki ogavni smatrate normalni, a kad bi neko Vama rekao da li bi ste se osećali povređenim.Ako je za Vas jedna stranka žuto preduzeće, da li je neka druga crno preduzeće s obzirom na zastave sa mrtvačkim glavama?
Tomislav Nikolic je za njega izmislio demokratiju!!Smatram da je Tomislav Nikolć neosporno ozbiljan političar a demokratiju Vam je valjda izmislio Šešelj.

Ja nisam politicar nisam javna licnost, od mene ne zavisi sudbina Srbije, nemam ja kome da budem ogavan, pogotovo ne ovde, a stojim iza toga da je Mirko Cvetkovic jedini ozbiljan kandidat za mesto premijera, i bas mi je laknulo kad sam cuo da je Tadic prelomio u njegovu korist.
I opet cu reci Tomislav Nikolic je izmislio demokratiju za Borisa Tadica!
Puerta Puerta 11:28 28.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

vidim, Puerta pratio(la) si zasedanja skupštine

Pratio, pa pogledaj profil
JJ Beba JJ Beba 11:31 28.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

opet cu reci Tomislav Nikolic je izmislio demokratiju za Borisa Tadica!

svi su izmislili demokratiju za njega
blackbox blackbox 12:16 28.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

to Puerta
i bas mi je laknulo kad sam cuo da je Tadic prelomio u njegovu korist

Verujem, a mislim i njemu i njemu.
I opet cu reci Tomislav Nikolic je izmislio demokratiju za Borisa Tadica!

To su ljudi izmislili pre svih ostalih-kao što reče Pejaković u onoj monodrami.
mariopan mariopan 12:35 29.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

JJ Beba
opet cu reci Tomislav Nikolic je izmislio demokratiju za Borisa Tadica!

svi su izmislili demokratiju za njega

Jesu!
blackbox blackbox 16:56 29.06.2008

Re: Tadic nije pogresio

mariopan

JJ Beba
opet cu reci Tomislav Nikolic je izmislio demokratiju za Borisa Tadica!svi su izmislili demokratiju za njega
Jesu!

i toplu vodu, i rupu na saksiji a sad rade na saksiji na rupi.
Super Stupid Super Stupid 00:12 28.06.2008

Demokratura...

Činjenica da su Vuk Jeremić i Bojan Pajtić bili ozbiljni kandidati je skandalozna kao uostalom i to da predsednik određuje ko će biti premijer... Pajtić je u vreme afere Bodrum 2003 godine bio šef poslaničkog kluba DS i tvrdio je, kada je otkriveno lažno glasanje kod izbora Kori Udovički za guvernerku Narodne banke Srbije, da je Neda Arnerić taksijem išla od Bodruma do Istanbula pa onda avionom do Beograda i slične gluposti...posle izvesnog vremena sam Boris Tadić je priznao da Neda nije glasala jer je bila na odmoru u Turskoj... Ova afera koja možda i nije velika je posebno odvratna jer je to bio prvi put čini mi se da se nekadašnja opozicija ponaša kao JUL - priča bezočne laži koje nemaju veze sa zdravim razumom... Tada je namaknuto 126 glasova pomoću laži i prevare a evo sada koalicijom sa nereformisanim SPSom čiji novi vođa Dačić, (kao i Mrka, Baki i ostali) ne propuštra priliku da istakne da je SPS uvek bio u pravu pa ovaj potez DSa možemo da shvatimo i kao rehabilitaciju politike SPSa devedesetih godina. I zbog toga je i ova koalicija posebno odvratna. Ova nova vlada najviše liči na novi JUL. Patetične i srceparajuće priče o nekoj levici zamenjene su patetičnim i srceparajućim pričama o evropskoj Srbiji i odbrani teritorijalnog integriteta a u stvari radi se o grupi ljudi koja nema nikakve principe već samo lične finansijske interese. A Cvetković će o nečemu da odlučuje koliko i siroti Milutinović kod Slobe.
angie angie 02:00 28.06.2008

Re: Demokratura...

siroti Milutinović kod Slobe.


sve ce suza da mi krene, koliko je sirot- zamisli samo da je onaka i odluchivao,...ovako se samo grebachio, a bez da mora da se zamara.
man ray loves me man ray loves me 10:19 28.06.2008

Re: Demokratura...

Ova afera koja možda i nije velika je posebno odvratna jer je to bio prvi put čini mi se da se nekadašnja opozicija ponaša kao JUL - priča bezočne laži koje nemaju veze sa zdravim razumom...

Zasto je Bodrum tako odvratna afera?
Da je Neda Arneric bila u skupstini, ona bi glasala za Kori. Medjutim, Neda se smarala u skupstini po ceo dan i odlucila je da radije ode na more. Jedino sto mi to pokazuje je njen diletantizam u politickom angazovanju - uzela je publicitet, ali nije shvatila da mora nesto da da zauzvrat.
Onda kad je sve provaljeno - lazi koje su usledile nisu bile julovske, vec po meni skoro dzentlmenski pokusaj da se smanji steta i da se Neda zastiti - a i Kori (bear in mind - DS je sve vreme imao glasove za izbor Kori, jedino sto nisu bili fizicki prisutni).
She got a tan - kakav zlocin! Filmska glumica koja zeli da izgleda lepo - da li je neko mogao da pretpostavi?
Ono sto je skandal u vezi Bodruma je NACIN na koji je Kostunica to naduvao, iskoristio i oborio vladu. A pritom - "gospodin kamenolom je bacio prvi kamen".
I zato mi cak i danas pokusaji da se Bodrum predstavi kao nesto strasno izgledaju kostunicanski.
Dolybell Dolybell 12:50 28.06.2008

Re: Demokratura...

I zato mi cak i danas pokusaji da se Bodrum predstavi kao nesto strasno izgledaju kostunicanski.


Za Bodrum se saznalo, i iskorišćen je klasično aferaški,
što se do danas provlači... koliko li je bilo "Bodruma" -
(iliti "Podruma" o kojima ne znamo ...i koji nisu bili tako daleko,
već možda odmah iza vrata... ?

ceda_urosevic ceda_urosevic 12:46 28.06.2008

Čedomir Jovanović o izboru Cvetkovića

Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović čestitao je Mirku Cvetkoviću imenovanje za mandatara nove Vlade Srbije, i poželeo mu uspeh na mestu premijera.

"U teškoj situaciji u kojoj preuzima vladu koju su mu drugi sastavili, u svakom trenutku u kojem njegova vlada bude obavljala evropske poslove, radila na modernizaciji društva i afirmaciji novih vrednosti, Cvetković može računati na podršku LDP", izjavio je Jovanović agenciji Tanjug.

Jovanović je rekao da LDP ne može da pruži bezrezervnu podršku, budući da je nova vlada na izvestan način podrazumeva i povratak Socijalističke partije Srbije na vlast.

"LDP ne može glasati za vladu u kojoj tako važnu ulogu igra partija koja nije u stanju ili ne želi da preuzme odgovornost za dela koja su uništila zemlju i koja izbegava da jasno osudi svoju politiku iz devedesetih godina prošlog veka", kazao je Jovanović.
Dolybell Dolybell 13:01 28.06.2008

Re: Čedomir Jovanović o izboru Cvetkovića

"LDP ne može glasati za vladu u kojoj tako važnu ulogu igra partija koja nije u stanju ili ne želi da preuzme odgovornost za dela koja su uništila zemlju i koja izbegava da jasno osudi svoju politiku iz devedesetih godina prošlog veka", kazao je Jovanović.


Kad nije načinjena DDD (dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija) -
kad joj je bilo vreme - a sada je kasno, mora se živeti sa njima i
kako drugačije ne može - mora se uništavanje činiti postepeno i
pojedinačno ali uporno i trajaće zbog toga duže....ali je moguće
vucko vucko 20:06 28.06.2008

Evropske vrednosti

"U teškoj situaciji u kojoj preuzima vladu koju su mu drugi sastavili, u svakom trenutku u kojem njegova vlada bude obavljala evropske poslove, radila na modernizaciji društva i afirmaciji novih vrednosti, Cvetković može računati na podršku LDP", izjavio je Jovanović agenciji Tanjug.

Kad je nekakav čovek polazio nekud na put, komšije i poznanici navale na njega, pa jedan veli donesi mi ovo, drugi veli donesi mi ono, a nijedan ne daje novaca; onda nekakvo dete izađe preda nj i pruživši mu paru, rekne: - Na ti, molim te, ovu paru, te mi kupi i donesi sviralu. A on mu na to odgovori: - Ti ćeš, sinko, svirati.
Ljupka Ljupka 12:55 28.06.2008

svestrani nam mirko...

...tako svestran i tako aktivan a opet tako neprimetan. divno!!
ne znam kojim asocijacijama, al secam se kad je j.b.tito bio ovde jako u modi, 70-tih na primer, pored svih onih prica i romana o titu. za tita, od tita, pojavila se knjiga "TITO I PČELARSTVO"!! pa se secam da je u "JEŽ"-u neko sa zebnjom pitao da li smemo da se zaradujemo i ocekujemo i "TITO I LEKOVITO BILJE"...
ne znam kako mi to pade na pamet..
ogar ogar 13:56 28.06.2008

PETICIJA

Pustite Biljanu iz kucnog pritvora!!!!!!!!
Kazezoze Kazezoze 18:43 29.06.2008

Re: PETICIJA

ogar
Pustite Biljanu iz kucnog pritvora!!!!!!!!

potpisujem peticiju!
kobayshi kobayshi 14:10 28.06.2008

istorija se ponavlja

nekako mi sve ovo poznato
vec se ovde pojavljivao neki predsednik pocetkom 90tih godina koji je isto tako naglo osedeo, koji je isto tako postavljao nekog tamo mirka za svog premijera, iza kog je isto tako stajala ona cudna organizacija sanu i za kojim je isto ovako trckarao debeljuskasti Dacic. cekam samo kad ce da se pojavi neka sa cvetom u kosi da deja vu bude potpun
nadam se samo da se na novi 5. oktobar nece cekati 10 god

ps. izmedju tijanica i sapera mogao bi da uleti i milanovic u uzi izbor
nikolla90 nikolla90 17:34 28.06.2008

Re: istorija se ponavlja

Nova godina je vreme čarolija! Tada sve ono što je po default-u nemoguće
- postaje stvarno. Deca ovaj praznik najviše vole jer, ma koliko loša
da su bila, dobiće poklon. Roditelji, koji su odgovorni za prisustvo
dece, uglavnom nikad ne profitiraju od Nove godine ali uvek deci oproste
sve loše što su radila u prethodnoj godini i, kao da ništa nije bilo,
mire se s njima i daju im poklone.

I druga čuda se ponekad dešavaju. Recimo, jelka s busenom, koja u dvorištu
kuće stoji skoro 8 godina, biva odbačena jer joj je korenje ipak istrulilo,
iako se činilo da će zauvek stajati ukorenjena i praviti hlad koji je
svima smetao ali niko nije hteo da je skloni jer se jelka -ne sklanja-
a i bez nje deca nisu mogla da budu nevaljala kao što su bila. Ona odlazi
na smetlište trulih jelki..

Takođe, jedna od bitnijih stavki je i kićenje kuće. Na propale grede
deca stavljaju žute zvezdice, znakove automobilskih firmi, poneko dete
stavi i pokoji hrišćanski motiv, sve misleći da će kuća koja se raspada
odjednom postati takva kakvom je kite. Neka deca stavljaju i bedževe
svojih pokojnih superheroja, neka ne čekaju puno da bi izjednačila atentat
na svog superheroja sa prirodnom smrću heroja svojih novih najboljih
drugara. Sve to većina roditelja prašta, a što da ne prašta kad je
Nova godina?

Naravno, najbitniji lik u celoj priči je Deda Mraz! Anonimus sa Severnog
pola (ili ko zna odakle), niko ga nikad ne viđa do Nove godine. Tada
Deda Mraz dolazi, ko zna od koga poslat, sa svojih 28 irvasa i deci koja
su mu pisala donosi brdo poklona, a roditeljima čađ u dimnjaku, prljavu
kuću i privid sreće. Roditelji će, naravno, vremenom shvatiti da ovakav
Deda Mraz ne valja jer je njihovoj deci doneo pajsere, cigle, pokoju funkciju
i moć, a njima je isprljao kuću gareži koja će godinama ostati na
zidovima da ih podseti i na tu Novu godinu, kao što ih podseća svaka
crna mrlja na prethodne vesele praznike. Deca će biti srećna jer za
njih čarolija ne prestaje sve do sledeće Nove godine, kada im je malo
frka pred sam praznični dan - da li će dobiti poklon od nekog novog
Deda Mraza - ali i taj strah brzo nestaje jer su čuda za Novu godinu
najnormalnija stvar. A u zemlji čuda, svaki dan je kao Nova godina.

I tako.. Srećna vam Nova godina za retardirane. Samo što retardirani
ispadaju roditelji, ne deca.

Unfuckable Unfuckable 21:58 28.06.2008

Re: istorija se ponavlja

pršti, pršti bela staza....
Autonomus Vojvodina Autonomus Vojvodina 15:55 29.06.2008

Ping pong

Koliko ja znam gledajuci rts i Mirko Marjanovic je bio stonoteniser u mladjim danima..
I posle Mirka Mirko!
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:31 29.06.2008

LDP neće podržati novu Vladu

Poslanici Liberalno demokratske partije najavili su danas da LDP neće podržati izbor nove vlade Srbije, kao i da će glasati protiv Predloga zakona o ministarstvima i Predloga zakona o Vladi.

Poslanik LDP-a u Skupštini Srbije Zoran Ostojić je na konferenciji za novinare kazao da ta partija neće podržati novu vladu, pre svega, zbog ustupaka Demokratske stranke Socijalističkoj partiji Srbije.

"Zbog ustupaka SPS-u koja se ne ogledaju samo u kardovskim rešenjima nego i u rešenjima o funkcionisanju vlade, koja se vide iz Predloga zakona o vladi, ne možemo da glasamo za tu vladu", rekao je Ostojić.

Kao još jedan razlog zbog koga LDP neće podržati novu vladu, Ostojić je naveo i broj ministarstava koja su predložena zakonom jer je to posledica, kako je naveo, "nezajažljivih apetita koalicionih partnera DS-a".

Po njegovim rečima, sastav vlade i način na koji je formirana u ovom trenutku sa stanovišta LDP-a, jača skepsu da ova vlada neće moći da odgovori poslovima koji očekuju Srbiju.

On je ponovo čestitao Mirku Cvetkoviću na imenovanju za mandatara, poželeo mu uspeh u radu i poručio da će imati podršku LDP-a "u svakom trenutku u kome njegova vlada bude obavljala evropske poslove".

"Liberalno demokratska partija čestita Mirku Cvetkoviću na izboru za predsednika vlade, želimo mu iskren uspeh u tom teškom trenutku kada preuzima vladu koju su mu drugi sastavljali, kada je dato toliko ustupaka Socijalističkoj partiji Srbije i poručujemo mu da u svakom trenutku u kojem njegova vlada bude obavljala evropske poslove i u svakom trenutku u kojem bude radila na modernizaciji zemlje i bude jačala njene evropske vrednosti, imaće podršku Liberalno demokratske partije".

Član predsedništva LDP-a Ivan Adrić istakao je da je LDP prve nedelje nakon izbora 11. maja, izrazila razumevanje za Demokratsku stranku da napravi vladu sa Socijalističkom partijom Srbije, „zato što smo smatrali da su dva osnovna cilja u tom trenutku najvažnija. Prvi, da Vojislav Koštunica ne bude više na mestu premijera Srbije, a drugi je da se radikali udalje od pozicije sa koje bi mogli da utiču na vlast".

"Sve ono što se desilo u proteklih nekoliko nedelja nas je uverilo da ovo nije vlada koja će voditi Srbiju ka Evropskoj uniji i to je osnovni razlog zbog kojeg mi nećemo dati podršku i glasati za tu Vladu na sednici koja je pred nama".


Andrić je rekao da ta stranka priprema amandmane na predložene zakone koji će se sutra naći pred poslanicima srpskog parlamenta i dodao da će LDP ukoliko se ti amandmani prihvate promeniti odluku i glasati za zakone.

"Prva i osnovna zamerka je uvođenje funkcije zamenika predsednika vlade. Nisu jasni mehanizmi po kojima će zamenik predsednika vlade pomagati u vođenju i usmeravanju rada vlade i u obezbeđivanju njenog ujednačenog političkog delovanja, osim ako namera predlagača nije da se uvede funkcija kopremijera", kazao je Andrić.

On je naveo da je važno da vlada ima jednog premijera koji za svoj program dobija podršku u parlamentu, a ne među strankama unutar vlade i dodao da je za LDP "potpuno neprihvatljivo da se na tom mestu nalazi predsednik SPS-a Ivica Dačić".

Time socijalisti, ocenio je Andrić, imaju ovlaščenja kao premijer.

"Važno je da se sukobi, ako postoje unutar vlade, rešavaju pred parlamentom, a ne preglasavanjem", naveo je Andrić ističući da institucija "zlatnog glasa" nije neprihvatljiva kao tehničko rešenje, ali da je neprihvatljivo da se nalazi u zakonu.

Prema njegovim rečima, najveći propust u predloženom zakonu o ministarstvima je to što ne postoji ministarstvo za evropske integracije.

"Skandalozno je da se u ovoj vladi pored ovolikog broja ministarstava ne postoji ministarstvo za evropske integracije", rekao je Andrić i dodao da su nadležnosti koje bi trebalo da obavlja to ministarstvo rasute po ostalim resorima i da je "komplikovano ući u trag procesu evropskih integracija".

"LDP smatra da sva sporna pitanja na koja vlada ne može da da odgovor moraju da se rešavaju u Skupštini Srbije i u Skupštini Srbije postoji većinska podrška za proevropske poteze Srbije" - istakao je Andrić.
MilutinM MilutinM 23:19 29.06.2008

Re: LDP neće podržati novu Vladu

LDP neće podržati novu Vladu

Hajde i to da vidimo
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:32 29.06.2008

Re: LDP neće podržati novu Vladu

MilutinM
ceda_urosevic
LDP neće podržati novu Vladu

Hajde i to da vidimo

Očekivao sam ovako nešto, ali priznajem, na trenutak sam se zabrinuo. To još uvek ništa ne znači, nadam se da će ovaj stav biti tvrđi i tvrđi dok ne stigne do one tačke na kojoj je bio 10. maja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana