Novi Premijer, duša od čoveka - Mirko Cvetković

ceda_urosevic RSS / 27.06.2008. u 18:29

Predsednik Srbije Boris Tadić dao je večeras mandat za sastav nove republičke vlade funkcioneru Demokratske stranke Mirku Cvetkoviću. Boris the First and Only, odlučio je - Mirko, Srboljuba Cvetković.

Srbija je ovim izborom skočila u novi oblik vladavine - predsednički sistem ili diktaturu, to ćemo tek da vidimo. Vas molim da mi malo bolje predstavite novog premijera, pošto čoveka vidim peti put u životu. Zauzvrat vam dajem zanimljive detalje njegove biografiije.Ono što je sigurno - učestvovao je u organizaciji studentskog protesta 1996. i bio jedan od glavnih ličnosti prilikom svrgavanja režima Slobodana Miloševića.

5914394944843a86980ec8541101381_extreme.jpg

Kako javljaju agencije i zgranuti gradžani, dvojica funkcionera DS, Bojan Pajtić i Vuk Jeremić u znak protesta povodom izbora novog premijera zaustavili su saobraćaj u jednom beogradskom naselju, posuli se katranom i perjem i, uz neobičnu kombinaciju tamburica i truba, uključili se u drugi dnevnik RTS gde su izveli obradu hita grupe Everly brothers iz 1957:

Bye, bye, love, bye, bye, happiness
hello loneliness
I think I'm gonna
cry-y
Bye bye my love goodby-eye

Ko je Mirko Cvetković? U nastavku, biografija iz sasvim ličnog ugla. Novi premijer, voljeni premijer, poznat i kao Deda Mraz iz Zaječara - Mirko Cvetković.

Ekipa Press-a, tog kredebilnog, ali pre svega zabavnog lista, me je do suza nasmejala kada je pre neki dan o novom premijeru napisala sledeće:

 

Ko je Mirko Cvetković, mirni, tihi, sedokosi i sedobradi čovek koji neodoljivo podseća na Deda Mraza, koji danas upravlja srpskim budžetom, a sutra možda i našom zemljom?

Cvetković je rođen 1950. godine u Zaječaru, od oca Srboljuba i majke Stane. U ovom gradu, koji je već iznedrio jednog srpskog premijera Nikolu Pašića, završio je osnovu školu i gimnaziju, ali i nižu muzičku školu za duvačke instrumente i klavir. Potom odlazi u Beograd gde je završio Ekonomski fakultet, na kome je i doktorirao. Mirko ima i rođenu sestru Ljiljanu, koja je, kao i on, završila ekonomiju i živi u Beogradu.


Kada je prešao u Beograd, u pauzama između učenja i šetajući po Studentskom gradu, upoznao je Zoricu koja je tada studirala agroekonomiju. Od tada su zajedno i danas imaju dvoje dece - Olgu koja je diplomirala Pravni fakultet i koja se sprema za postdiplomske studije u inostranstvu, i Aleksandra koji je pošao očevim stopama i završio ekonomiju.


Da bismo pokušali da otkrijemo ko je zapravo Mirko Cvetković, krenuli smo od početka, od kuće u kojoj je živeo u Zaječaru. Ispred prizemne, sasvim obične kuće u blizini centra grada sačekala nas je Mirkova majka Stana, koja toplije dane provodi u ovom gradu, dok ostatak vremena boravi u Beogradu. Majka Stanu, mirnu ženu, brine i sama pomisao da bi njeno dete moglo da bude novi premijer Srbije. Sa velikom nežnošću pokazuje nam fotografije Mirka kad je bio beba, kako je izgledao u školi, i snimke iz njegovog momačkog života.


Majka kao da ne veruje


- Mirko je ime dobio po svom dedi, kragujevačkom nastavniku koga su Nemci streljali 20. oktobra 1941. godine tokom „Krvave bajke". Moj sin je bio odličan đak i odličan student. Kao učenik prvo je sve svoje domaće zadatke završavao do sedam sati uveče, a potom je odlazio u šetnju. I lepo je pisao, pa je kao srednjoškolac dobijao i nagrade za književne radove. Mirko ne voli da se eksponira! On je odličan ekonomista, kao vrsni stručnjak radio je u Svetskoj banci, a angažovali su ga i u Indiji i u Pakistanu. On je miran i nije za političara - kaže za Press Stana Cvetković, koja u startu prekida svaki razgovor u kome bi njen sin bio novi premijer Srbije.


Da je Mirko bio dobar tvrdi i profesor zaječarske gimnazije Vladimir Stanković, koji je potencijalnom premijeru predavao srpski jezik i književnost.


- Kako da se ne sećam našeg Mirka! Pamtim ga kao izuzetno pametnog, vrednog i skromnog učenika. Sjajan je to čovek i vrlo karakteran! Ali, uvek je bio miran, diskretan i nenametljiv, bez ikakvih pretenzija da se nametne drugima, da dominira ili da bude predvodnik. Jedino što ga je zanimalo jesu knjiga i znanje i, koliko se sećam, nije voleo da ga hvale. Uvek mu je u takvim situacijama bilo neprijatno. Uopšte, to Mirkovo odeljenje je jedno od najboljih koje sam imao u svojoj karijeri - priča nam profesor Vladimir.


Ukoliko Boris Tadić i izabere Mirka za premijera Srbije, prvi će u njegovo zdravlje nazdraviti školski drugari Zlatibor Pavlović i Momčilo Radenković. Obojica kažu da ga odavno nisu videli, osim na televiziji, ali znaju da je to samo zato što „Mirko ima previše obaveza". Pričaju nam da Cvetković nikad do sada nije omašio slavu kod svojih kumova u Zaječaru, kao i godišnjicu mature.


I „Zlatni prsti" uz Mirka


- E, Mirko premijer... Pamtim ga iz škole, on je bio genijalac! Voleo je da uči, ali je muzika njegova velika ljubav. Svirali smo zajedno u grupi koja se zvala „Kosinusi". Palili smo, žarili i osvajali nagrade. Mirko je svirao klavir, a u „Kosinusima" klarinet. Imali smo koncerte i u zaječarskom Domu omladine. Ali to nije sve, Mirko je obožavao i sport, bio je u prvoj postavi našeg stonoteniskog kluba. Verujte mi, Mirko je pre svega veliki čovek i veliki stručnjak koji može mnogo da pomogne Srbiji - priča nam Zlatibor Pavlović.


I Momčilo drži pesnice da Tadić izabere Mirka Cvetkovića i tvrdi da bi vlada sa njim na čelu bila odlična. Momčilo je bio i „konkurencija" Cvetkoviću, jer je bio u legendarnoj zaječarskoj grupi „Zlatni prsti" koja je izbacila hitove „Superfinale", „Igraj rege", „Ima nešto u tebi..."

Bye bye my love goodby-eye, Bye bye my love goodby-eye, Bye bye my love goodby-eye
Bye bye my love goodby-eye...

ministar.2310.jpg


y145175187176074989.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*update: LDP neće podržati izbor nove Vlade Srbije



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 18:32 27.06.2008

<0> <0>

hiperinflacijo, eve me!
Strongman Strongman 00:26 28.06.2008

Premijer iz Zajecara

Srecno
Markonio Markonio 18:45 27.06.2008

Prime

U ovom gradu, koji je već iznedrio jednog srpskog premijera Nikolu Pašića...


Sa Pašićem se baš i nismo usrećili...
rade.mil rade.mil 18:47 27.06.2008

Voljeni premijer

Kao sto rece Kovacevic: odabrao je predsednik coveka koji mu ne moze zasmetati niti ga ugroziti. Pajtic je previse opasan, ali sve jedno , drago mi je jer je na ovaj nacin pokrenuo enrgiju u clanstvu DSa za svoju smenu na prvom sledecem "kongresu" ili kako se vec zove osim ako ne pibegne metodi MIlosevica tj eliminisanje potencijalnih protivnika. Nikako ne treba gubiti iz vida njegovo Crnogorsko nasledje i podrsku svog oca, Beckovica, Amfilohija , verovatno i Brane Crncevica, i naravno vlastitog lobija u Crnoj Gori. Sto se tice Cvetkovica...kazu da je vansrtanacki kandidat. Svi se varaju jer Cvetkovic mnogo mirise na Kostunicu, Sve cemo uskoro saznati...
mariopan mariopan 19:12 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

KreDEBILNI Press kaze da je on upravljao nasim budzetom? Jel onim sto je prazan na pola godine vec? Pa da ga pitamo di su nasi novci?
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:14 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

mariopan, nadam se da razumete da je kredebilni napisano sa razlogom.
antioksidant antioksidant 19:26 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

mariopan
KreDEBILNI Press kaze da je on upravljao nasim budzetom? Jel onim sto je prazan na pola godine vec? Pa da ga pitamo di su nasi novci?

Mariopan - lepo ti je covek i rekao zasto je prazan - jer nemamo vise sta da prodamo (tj nece vise stranci da kupuju kod nas jer smo poceli da poklanjamo rusima).

recept koji je smislio sloba sa telekomom a tako lepo razradio mladja dinkic ima svoj vek trajanja - to mu je jedina mana.

a cvetkovic tu nista nije kriv. sam je rekao i kad je branio budzet u skupstini da je on odraz politicke situacije i rezultat prethodno datih predizbornih obecanja.

I da - di su nasi novci? pa penzionerski kod krkobabica, zdravstveni kod tomice milosavljevica... pa tako u krug
mariopan mariopan 19:27 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

ceda_urosevic
mariopan, nadam se da razumete da je kredebilni napisano sa razlogom.

Samo sam naglasila...malo se ne vidi kad je malim slovima napisano ))))
Ali ako je taj sto nam je ovako skresao budzet da ga nema vise...onda da razumem da je premijersko mesto zapravo nagrada za uspesno uradjen posao sa budzetom?
mariopan mariopan 19:41 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

Znam Antioksidant zasto je prazan ali zar se ne trosi samo ono sto se realno ima...a ako se nema do kraja godine onda se malo zavrne slavina pa se rasporedi? Ne znam...ja sve tako zivim...( blesavo zar ne) ali ja nemam doktorat iz ekonomije, pa ne kazem da sam u pravu, on valjda bolje zna....

E, sad onaj Krkobabic, jel on to neslednu titulu predao sinu? Pojavio se neki Krkobabic mladji, ili je to ovaj isti samo impregniran? Jel on to od penzije kupio Armani odelo? Ili je to odelo bio uslov za ulazak u vladu?Ako je to za sa'ranu spremio ja bih mu oprostila i Armanija samo neka se skloni.
antioksidant antioksidant 19:45 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

Pojavio se neki Krkobabic mladji

kako si samo videla da je mladji? Pa taj ima 70 godina. )))

A budzzet je samo ekonomski odraz politickih odluka. Cvetkovic je tehnokrata i "zna znanje". On bez ikakvih problema moze da sprovede kroz finansije svaciji politicki stav. Moj problem sa njim je sto ne znam ciji politicki program ce ispunjavati. Ali necu sad o tome. Da me prodje sok od Jeremica.
mariopan mariopan 20:14 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

antioksidant
Pojavio se neki Krkobabic mladji

kako si samo videla da je mladji? Pa taj ima 70 godina. )))

A budzzet je samo ekonomski odraz politickih odluka. Cvetkovic je tehnokrata i "zna znanje". On bez ikakvih problema moze da sprovede kroz finansije svaciji politicki stav. Moj problem sa njim je sto ne znam ciji politicki program ce ispunjavati. Ali necu sad o tome. Da me prodje sok od Jeremica.

Pa sta ti znas sta je za mene "mladji"? ))))))))))
Salim se , zaista je pored njega bio neki mladji lik, ja pomislila da mu je sin..zato pitam, dobro, mozda mu je pridrzavao palicu?
Za Cvetkovica i ja brinem sto moze da sprovede svaciju politiku kroz finansije....videli smo na delu.Ali ajde da se nadamo necemu boljem, sto kazes, da se ne sekiram unapred.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:17 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

mariopan
antioksidant
Pojavio se neki Krkobabic mladji

kako si samo videla da je mladji? Pa taj ima 70 godina. )))

A budzzet je samo ekonomski odraz politickih odluka. Cvetkovic je tehnokrata i "zna znanje". On bez ikakvih problema moze da sprovede kroz finansije svaciji politicki stav. Moj problem sa njim je sto ne znam ciji politicki program ce ispunjavati. Ali necu sad o tome. Da me prodje sok od Jeremica.

Pa sta ti znas sta je za mene "mladji"? ))))))))))
Salim se , zaista je pored njega bio neki mladji lik, ja pomislila da mu je sin..zato pitam, dobro, mozda mu je pridrzavao palicu?
Za Cvetkovica i ja brinem sto moze da sprovede svaciju politiku kroz finansije....videli smo na delu.Ali ajde da se nadamo necemu boljem, sto kazes, da se ne sekiram unapred.

Pa Krkobabić je porodična firma...o))
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:18 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

Mariopan
Pa da ga pitamo di su nasi novci?


Kakav je ovo jezik? Srpski sigurni nije, osim da je nekakva varijanta dalekog provincijalizma, kome na ovom elitnom blogu bas i nije mesto.
mariopan mariopan 20:40 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

vladimir petrovic
Mariopan
Pa da ga pitamo di su nasi novci?


Kakav je ovo jezik? Srpski sigurni nije, osim da je nekakva varijanta dalekog provincijalizma, kome na ovom elitnom blogu bas i nije mesto.

Banatski.)))
Pardon..Banacki?
Giant Giant 22:13 27.06.2008

Re: Voljeni premijer

rade.mil
Kao sto rece Kovacevic: odabrao je predsednik coveka koji mu ne moze zasmetati niti ga ugroziti. Pajtic je previse opasan, ali sve jedno , drago mi je jer je na ovaj nacin pokrenuo enrgiju u clanstvu DSa za svoju smenu na prvom sledecem "kongresu" ili kako se vec zove osim ako ne pibegne metodi MIlosevica tj eliminisanje potencijalnih protivnika. Nikako ne treba gubiti iz vida njegovo Crnogorsko nasledje i podrsku svog oca, Beckovica, Amfilohija , verovatno i Brane Crncevica, i naravno vlastitog lobija u Crnoj Gori. Sto se tice Cvetkovica...kazu da je vansrtanacki kandidat. Svi se varaju jer Cvetkovic mnogo mirise na Kostunicu, Sve cemo uskoro saznati...

Tačno ,crnogorsko nasleđe - podržano od strane crnogorskog dela SANU-a koje je npr. poprilično zastupljeno u Republičkom odboru za rešavanje o sukobu interesa javnih funkcionera....
MilutinM MilutinM 12:43 28.06.2008

Re: Voljeni premijer

Mariopan
Pa da ga pitamo di su nasi novci?

Kakav je ovo jezik? Srpski sigurni nije, osim da je nekakva varijanta dalekog provincijalizma, kome na ovom elitnom blogu bas i nije mesto.

Vladimire, 'el si ti to neki kolektor?
ludvig ludvig 13:21 28.06.2008

Re: Voljeni premijer

Kakav je ovo jezik? Srpski sigurni nije, osim da je nekakva varijanta dalekog provincijalizma, kome na ovom elitnom blogu bas i nije mesto.


ta vi ćete nam kasti...
mariopan mariopan 13:21 28.06.2008

Re: Voljeni premijer

MilutinM
Mariopan
Pa da ga pitamo di su nasi novci?

Kakav je ovo jezik? Srpski sigurni nije, osim da je nekakva varijanta dalekog provincijalizma, kome na ovom elitnom blogu bas i nije mesto.

Vladimire, 'el si ti to neki kolektor?

I ti nepismen ? Pise se Kolektor i pazi sta radis ubuduce ))))
chobanica chobanica 14:20 28.06.2008

Re: Voljeni premijer


Kakav je ovo jezik? Srpski sigurni nije, osim da je nekakva varijanta dalekog provincijalizma, kome na ovom elitnom blogu bas i nije mesto.


Ако си им рекао, Владимире! Каже се ЂЕ, онако, по лознички... и то ћирилицом! Бре.
MilutinM MilutinM 20:07 28.06.2008

Re: Voljeni premijer

Vladimire, 'el si ti to neki kolektor?

I ti nepismen ? Pise se Kolektor i pazi sta radis ubuduce ))))

E, nije nego se piše Kolektor
(sas sve болд, ундерлине и италиц)
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:19 29.06.2008

Re: Voljeni premijer

Gde si bre gradonalecelnice? Pa Cedomir JOvanovic je podrzao izbor novog mandatara. Ti izgleda ne citas partijske direktive. IZgleda da si se malo opustio. Ovde na blogu si najveci jurisnik ideja Latinke Perovic.


Cudi me da ne citas pazljivo direktive. Nisi takav bio 1995. Da jesi zavrsio bi u Oluji. Medjutim znao si sta se sprema pa si krenuo dan, dva ranije. Za svaki slucaj. Evo, blago nama, ugnezdio si se dobro i ucis Srbijance demokratiji. Kratak je put od ministra u vladi, preko gradonacelnika do Latinkinog jurisnika.

Sto rece Nele: "Od istorijskog AVNOJ-a do izbeglickog konvoja preko sremse Race....."

NAravno tvoja sudbina je bila mnogo srecnija. Zbrisao si pre konvoja.
mariopan mariopan 09:11 29.06.2008

Re: Voljeni premijer

MilutinM
Vladimire, 'el si ti to neki kolektor?

I ti nepismen ? Pise se Kolektor i pazi sta radis ubuduce ))))

E, nije nego se piše Kolektor
(sas sve болд, ундерлине и италиц)

Ha ha ha ha )))
die hard die hard 19:46 30.06.2008

Re: Voljeni premijer

Sto rece Nele: "Od istorijskog AVNOJ-a do izbeglickog konvoja preko sremse Race....."

Uh, sto dobar citat.Sav sam se najezio.Brrrrr
antioksidant antioksidant 19:01 27.06.2008

.

kakao je samo bota uspeo da napravi predsednicki sistem u zemlji srbiji. svaka cast. k'o sad smo. sto se tice cvetkovica, necu komentarisati. jos sam u soku sto je jeremic uopste razmatran kao kandidat. ima vremena i za cvetkovica. izgleda da ce ovoj vladi dinkic dati bar 6 meseci
drug clan drug clan 22:03 27.06.2008

Re: .

antioksidant
kakao je samo bota uspeo da napravi predsednicki sistem u zemlji srbiji. svaka cast. k'o sad smo. sto se tice cvetkovica, necu komentarisati. jos sam u soku sto je jeremic uopste razmatran kao kandidat. ima vremena i za cvetkovica. izgleda da ce ovoj vladi dinkic dati bar 6 meseci



A da bi bio pravi predsednicki sistem Boris bi morao da obavlja obe funkcije istovremeno, ali kako je krenuo uzece on pod svoje i funkcije svih 250 poslanika. za pocetak 126 a onda i sve ostale.

A za jeremica se potpuno slazem za tobom sa tim sto bi ja dodao da jos nisam doaso sebi od soka kada je on postao i ministar. Odskolovao se Julovim parama na skupim skolama sveta gde se kulturi naucio nije, a ni politici (za fiziku bi morao da ga preslisam sa jedno 10-tak pitanja)
Dolybell Dolybell 19:03 27.06.2008

Mirko, Mirko...?

ali je muzika njegova velika ljubav.


Koliko sam razumela , na osnovu gore napisnog teksta,
čovek je talentovan samo za muziku...a koliko mi se čini,
ako me sećanje ne vara - imamo mi još muzičara sa praksom,
(isto u ekonomiji) ?
Sad imamo dirigenta (bez prakse), pevače i svirače .........
samo mi nešto kompozitor odudara - ili se varam ?
Kakav će to orkestar tek biti - mogu da zamislim !
O operi u V činova ne bih - jer ne znam koji će čin biti
prvi, a koji poslednji, a ni koji će biti izbačen, kao suvišan...


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:08 27.06.2008

Re: Mirko, Mirko...?

Dolybell
ali je muzika njegova velika ljubav.


Koliko sam razumela , na osnovu gore napisnog teksta,
čovek je talentovan samo za muziku...a koliko mi se čini,
ako me sećanje ne vara - imamo mi još muzičara sa praksom,
(isto u ekonomiji) ?
Sad imamo dirigenta (bez prakse), pevače i svirače .........
samo mi nešto kompozitor odudara - ili se varam ?
Kakav će to orkestar tek biti - mogu da zamislim !
O operi u V činova ne bih - jer ne znam koji će čin biti
prvi, a koji poslednji, a ni koji će biti izbačen, kao suvišan...




Nije ovo opera, ovo je opereta.
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:14 27.06.2008

Re: Mirko, Mirko...?

Biće da je vodvilj.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:17 27.06.2008

Re: Mirko, Mirko...?

ali je muzika njegova velika ljubav.

Posle naseg usrecivanja sa Dinkicem muzicarem-amaterom, sada dobijamo i premijera iste vrste.
Ima mnogo sala na racun muzicara-amatera, ali mi u ovom trenutku pada na pamet da Dz. Bernard So (George Bernard Shaw) u svom "Coveku i nadcoveku" kaze: "Pakao je pun muzicara-amatera; muzika je brendi prokletih" (Hell is full of musical amateurs; music is the brandy of the damned).
Plasim se da sa ovim muzikalnim Mirkom (uz pripomoc omnipotentnog Dinkica) ne prodjemo kao cvrcak u basni "Cvercak i mrav" - stalno cemo biti raspevani, a da li cemo imati i sta da jedemo preko zime, to ce se tek videti...
Dolybell Dolybell 22:06 27.06.2008

Re: Mirko, Mirko...?

Nije ovo opera, ovo je opereta.

Biće da je vodvilj.


Ma bojim se da ne ispadne Requiem ?


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:19 27.06.2008

Pa Čedo bre...o))

Pa Čedo, kakva ti je ovo vest...o))
Zar to još jučer nisi pročitao na mome blogu....o))
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:20 27.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

Drago, dok gazda ne kaže, ne verujem ništa :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:26 27.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

ceda_urosevic
Drago, dok gazda ne kaže, ne verujem ništa :)

Ti se zajebavaš, ali ovo postaje opasno...Drušvo sa vaterpolo utakmica je preuzelo čitavu zemlju, proglasilo jedinstvo kapitala iz Slobinog i ovog BoTa-koštun vremena i sad kad zajašu, nema skidanja...
Dr M Dr M 22:31 27.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

...Drušvo sa vaterpolo utakmica je preuzelo čitavu zemlju


Oni u lozama a nama voda do grla.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:33 27.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

Ti se zajebavaš, ali ovo postaje opasno...

Tek sad videh... Opasno je odavno Drago, a šta mi drugo preostaje do da se zajebavam?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:35 27.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

ceda_urosevic
Ti se zajebavaš, ali ovo postaje opasno...

Tek sad videh... Opasno je odavno Drago, a šta mi drugo preostaje do da se zajebavam?

A isto mi je moj Čedo...o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:37 27.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

Dr M
...Drušvo sa vaterpolo utakmica je preuzelo čitavu zemlju


Oni u lozama a nama voda do grla.

I do grla i u kolenu, doktore...
Dolybell Dolybell 23:40 27.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

Oni u lozama a nama voda do grla.


Otkad se to zove voda - ili si fin pa nećeš da se izražavaš ?
Unfuckable Unfuckable 01:25 28.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

Drago, dok gazda ne kaže, ne verujem ništa :)


gazdaritza, valjda tako ide

žao mi što si izbrisao ono "Mirko fuckin' Cvetković" iz prvobitnog teksta
zvučalo je ......prokleto nejebivo
ali mi je drago za sve ostalo
Dr M Dr M 07:44 28.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

Dolybell
Oni u lozama a nama voda do grla.Otkad se to zove voda - ili si fin pa nećeš da se izražavaš ?


Fin sam, ali je jako tesko!
Dolybell Dolybell 11:46 28.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

Fin sam, ali je jako tesko!


Drži se! Kad si do sad izdržao možeš ti još...
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 02:23 29.06.2008

Re: Pa Čedo bre...o))

Kao se nisi obavestio na Dragovom blogu. Pa to ti je biblija ili kuran. Pouksus. Sta Drago kaze to ti je.

Ne voli Drago vaterpolo. U njegovom kraju je bilo popularano bacanje kamena s ramena. O potice iz tog drustva.
krunoslava krunoslava 19:23 27.06.2008

u najmanju ruku .....


s m e s n o!

"biograija iz sasvim licng ugla" nacifrana u maniru americke-epp-true story ....

Kada poznajete likove, generaciju, sredinu i atmosferu a sve to opisano kako

vec jeste u ovom epp-u jedino ostaje jos jedno cudjenje neverovatnoj kolicini

gluposti i neprofesionalnosti..... Cak nije ni zabavno za one koji znaju detalje iz

"ove biografije" a sada citaju ovolika preterivanja i naduvavanja.....

Ljudi, kakve kumove slave i proslave mature? Pa zar su to rariteti, specijalne

sposobnosti i umeca?

Ma nije valjda - stici do premijerskog mesta a biti nestranacka licnost?

Muka mi je ustvari sto ima previse onih po cijoj meri je text napisan i koji i bez

kapi vode progutaju sve i svasta, i lose kreacije iskonstruisanih biografija prihvataju

zdravo-za-gotovo ........
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:28 27.06.2008

Re: u najmanju ruku .....

Krunoslava, ja bih stvarno voleo da znam više o, formalno, najmoćnijoj političkoj ličnosti u našoj otadžbini, ali ovaj članak koji sam preneo je jedino što sam o čoveku čuo. Kažem, vidim ga peti put u životu. Imate neku ozbiljniju verziju biografije pri sebi?
krunoslava krunoslava 19:53 27.06.2008

Re: u najmanju ruku .....

Imate neku ozbiljniju verziju biografije pri sebi?


naravno....

ali posto je nezanimljivo jednostavna, prazna, "do juce" totalnog anonimusa i
za tu veoma malu sredinu iz koje potice morala bih se jako namuciti ne bih li
je iole upristojila za objavu... i to jos za dz. ?
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:05 27.06.2008

Re: u najmanju ruku .....

Kako za dž? Buduće generacije će vam biti zahvalne, to vama ništa ne znači?
antioksidant antioksidant 20:07 27.06.2008

Re: u najmanju ruku .....

evo da ne bude za dz - dacu joj ja svoj deo u nis-u.


ili to ponovo ispadne za dz?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:09 27.06.2008

Re: u najmanju ruku .....

antioksidant
evo da ne bude za dz - dacu joj ja svoj deo u nis-u.


ili to ponovo ispadne za dz?

I ja žrtvujem svoj komad NIS-a...
krunoslava krunoslava 20:27 27.06.2008

Re: u najmanju ruku .....

Kako za dž? Buduće generacije će vam biti zahvalne, to vama ništa ne znači?


znaci mi koliko i potpuna ravnodusnost !

o buducim generacijama ce kao sto vidite

"brinuti" drug Mirko uz pomoc druga Slavka......

pa ce im za uzvrat iskazati i potrebnu zahvalnost
Spiridon Spiridon 19:30 27.06.2008

..

Ko je Mirko Cvetković, mirni, tihi, sedokosi i sedobradi čovek

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:31 27.06.2008

Pa da ponovim...

Da ponovim, nije loše pročitati više puta, pošto ćemo se sa ovim sve više sretati...daklem..o))

Suštinski, a naročito tehnički gledano, Tadić je partiokratizam u srpskom ustavnom sistemu doveo do krajnje konsekvence. Nije ni čudo jer je on otac toga sistema uz sasluženje Koštunice, Nikolića i Dačića.
Šta sad imamo...Imamo to da je vlada formirana, zna se ko su ministri, ko vodi koji resor. Ne znamo jedino ko je mandatar. Čak ni formalno nije dozvoljeno da mandatar napravi ekspoze, sastavi vladu i onda sa tim izađe pred parlament. Ne, Tadić je sastavio vladu i na kraju će kao šlag na tortu postaviti mandatara...Ovo je tako naopak sistem da svaka priča o Evropi pada u vodu....jer je elementarno antievropska. Ovo po metodu više liči na Mugabea, Keneta Kaundu ili Gadafija nego na praksu bilo kojke evropske zemlje..Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji....
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:33 27.06.2008

Tadiću, Putine!

To nas čeka za 4 godine, mada ne verujem da će ovo potrajati. Što kažu DSSovci i nezavisni Vukadinović, što se grbavo rodi, vreme ne ispravi.
antioksidant antioksidant 19:38 27.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji....

Drago ima samo jedna mala razlika (koju si ti dobronamerno precutao). U Rusiji je tako regulisano zakonima. Predsednik ima takva ovlascenja. Slicno je i u Francuskoj. Sarkozi tamo moze gotovo sve. O SAD i (trenutno) Busu necu govoriti. I svuda je to tamo tako ZAKONSKI regulisano.

E ovo kod nas....

Da ceo GO DSa izglasa da BoTa moze i da pregovara i da postavlja ministre i premijera i sve to sam bez ikoga....

I kako se uopste znalo ko su kandidati za premijera. Kako je BoTa uspeo da glasa 9 - 1- 1
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:42 27.06.2008

Boris almighty

antioksidant
Kako je BoTa uspeo da glasa 9 - 1- 1

Antioksidant, za tebe imam samo šest reči

(...) što ne može niko, možeš ti (...)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:42 27.06.2008

Re: Tadiću, Putine!

ceda_urosevic
To nas čeka za 4 godine, mada ne verujem da će ovo potrajati. Što kažu DSSovci i nezavisni Vukadinović, što se grbavo rodi, vreme ne ispravi.

Nije u pitanju vlada. U pitanju je dominantni deo elite. To je takav komplot prevare, zataškavanja i legalizacije monopola, lopovluka i kapitala stečenoga kriminalom, da čovek može samo da zanemi..
Evo priče sa Canetom....videćeš, sve će zastareti, sve će biti puji pike...za sve..Od Mire i Marka, do Kertesa i Mrguda...

ceda_urosevic ceda_urosevic 19:44 27.06.2008

Re: Tadiću, Putine!

Od Mire i Marka, do Kertesa i Mrguda...

preko Simatovića, Stanišića...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:45 27.06.2008

Re: Pa da ponovim...

antioksidant
Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji....

Drago ima samo jedna mala razlika (koju si ti dobronamerno precutao). U Rusiji je tako regulisano zakonima. Predsednik ima takva ovlascenja. Slicno je i u Francuskoj. Sarkozi tamo moze gotovo sve. O SAD i (trenutno) Busu necu govoriti. I svuda je to tamo tako ZAKONSKI regulisano.

E ovo kod nas....

Da ceo GO DSa izglasa da BoTa moze i da pregovara i da postavlja ministre i premijera i sve to sam bez ikoga....

I kako se uopste znalo ko su kandidati za premijera. Kako je BoTa uspeo da glasa 9 - 1- 1

Dobro, u Rusiji sam mislio na seobu moći...
Tamo je Putin šef Medvedevu a ne obrnuto.....
To je tako u zemljama sa "bogatom demokratskom tradicijom"...
antioksidant antioksidant 19:47 27.06.2008

Re: Boris almighty

ceda_urosevic

antioksidantKako je BoTa uspeo da glasa 9 - 1- 1Antioksidant, za tebe imam samo šest reči(...) što ne može niko, možeš ti (...)

)))))))))))) preporuka
Zen Master Zen Master 20:23 27.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Drago Kovacevic
Ne, Tadić je sastavio vladu i na kraju će kao šlag na tortu postaviti mandatara...Ovo je tako naopak sistem da svaka priča o Evropi pada u vodu....jer je elementarno antievropska. Ovo po metodu više liči na Mugabea, Keneta Kaundu ili Gadafija nego na praksu bilo kojke evropske zemlje..Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji....


Uvek zaboravim da te pitam kada je Milan Babić sastavljao vladu u Krajini jel mu predlog da ti budeš ministar informisanja došao direktivom od Slobodana Miloševića pod jedan, Borislav Mikelić te je predložio pod dva, Milan Babić je smatrao da si najsposobniji za tu funkciju pod tri. Unapred hvala na razumevanju jer bilo bi baš lepo da to uporedimo sa ovim primerima iz Rusije i Belorusije. Eh da da ne zaboravim jel ste se vi smatrali proevropskom vladom nikako ne mogu da se prisetim ?!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:39 27.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Zen Master
Drago Kovacevic
Ne, Tadić je sastavio vladu i na kraju će kao šlag na tortu postaviti mandatara...Ovo je tako naopak sistem da svaka priča o Evropi pada u vodu....jer je elementarno antievropska. Ovo po metodu više liči na Mugabea, Keneta Kaundu ili Gadafija nego na praksu bilo kojke evropske zemlje..Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji....


Uvek zaboravim da te pitam kada je Milan Babić sastavljao vladu u Krajini jel mu predlog da ti budeš ministar informisanja došao direktivom od Slobodana Miloševića pod jedan, Borislav Mikelić te je predložio pod dva, Milan Babić je smatrao da si najsposobniji za tu funkciju pod tri. Unapred hvala na razumevanju jer bilo bi baš lepo da to uporedimo sa ovim primerima iz Rusije i Belorusije. Eh da da ne zaboravim jel ste se vi smatrali proevropskom vladom nikako ne mogu da se prisetim ?!

Pa gde si Master jabuko rumena....o))
Stalno si nešto zapenušan.....
Uđi u arhivu "Danasa" za juli i avgust 2003. godine. Išao je moj feljton u tome periodu. Sve ćeš naći i zadovoljiti svoju znatiželju...
Zen Master Zen Master 22:01 27.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Drago Kovacevic


Pa gde si Master jabuko rumena....o))
Stalno si nešto zapenušan.....
Uđi u arhivu "Danasa" za juli i avgust 2003. godine. Išao je moj feljton u tome periodu. Sve ćeš naći i zadovoljiti svoju znatiželju...


Pusti sad arhivu to znam i sam, voleo bih od tebe što se kaže iz prve ruke da čujem pošto nikako da ti proviri siva njuškica kada se ta priča pomene !?
I ovako po tebi takodje šta ti misliš da li čovek koji je bio ministar informisanja u vladi te zanimljive šumske tvorevine kome je premijer kasnije osudjen u Hagu kao ratni zločinac a bliski saradnik u toj istoj vladi bio Borislav Mikelić koga posle znamo iz onih priča oko atentata na Zorana Djindjića ima bilo kakvo moralno pravo da ovde nešto priča o demokratiji ili Borisu Tadiću ?!
Ajde nemoj opet da ti kolege brišu moje postove a ti misteriozno da nestaješ sa bloga valjda da se ne bi digla prevelika prašina i mnogo ljudi saznalo za šumsko ministrovanje. Zato odgovori lepo i iskreno kao čovek jer je pitanje krajnje jednostavno !?
Inače evo ti od mene mali skromni doprinos savladavanju lokalnog slenga... Ono za spinovanje je super naučeno priznajem ali ima drugi izraz u kome se pominje pod jedan ćutanje, pod dva uši i pod tri pokrivanje glave. Pametan si ti pa ćeš sam sklopiti taj lokalni izraz. Unapred hvala na tvom odgovoru i razumevanju )

P.S. Šta bi Tarabiću za DSS nešto ga ne vidim u ovoj vladi ili mi moja skromna pamet ne dozvoljava da osetim te naspinovane vetrove koji će uskoro i do ispunjenja tog proročanstva dovesti ?!? )))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:15 28.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Zen Master
Uvek zaboravim da te pitam kada je Milan Babić sastavljao vladu u Krajini jel mu predlog da ti budeš ministar informisanja došao direktivom od Slobodana Miloševića pod jedan, Borislav Mikelić te je predložio pod dva, Milan Babić je smatrao da si najsposobniji za tu funkciju pod tri. Unapred hvala na razumevanju jer bilo bi baš lepo da to uporedimo sa ovim primerima iz Rusije i Belorusije. Eh da da ne zaboravim jel ste se vi smatrali proevropskom vladom nikako ne mogu da se prisetim ?!


Uf, ufufufufufufuf ovo je zaista bilo bolno:)))))

ZM ponekad stvarno mozes da pogodis pravo u sridu, sto kaze Drago..... mada si vrlo cesto i bezobrazan...ali nema veze kapiram te - nije ti lako:)))
Zen Master Zen Master 07:36 28.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Bojan Zdravic


Uf, ufufufufufufuf ovo je zaista bilo bolno:)))))

ZM ponekad stvarno mozes da pogodis pravo u sridu, sto kaze Drago..... mada si vrlo cesto i bezobrazan...ali nema veze kapiram te - nije ti lako:)))


U principu stvari tu stoje jako jednostavno. Drago je bio ministar u toj šumskoj vladi i ćutao je kada su oni sa indignacijom odbacili čuveni plan Z-4 što je za direktnu posledicu imalo Oluju i egzodus skoro kompletnog srpskog stanovništva iz Hrvatske, ćutao je kada je Martić gadjao kasetnim bombama Zagreb, ćutao je kod Slobe na kanabetu ( posle 10 godina se setio da kao navodno nije hteo da ide tamo ) uvek je nešto ćutao, evo ga i danas ćuti kada ga oko toga pitaš.
U principu kada čitaš taj feljton u listu Danas koji on pominje ti stičeš utisak da je on neki potrčko Milana Babića i ništa više koji danas tu nešto naknadno pametuje i prepričava dvorske spletke na relaciji Babić-Mikelić-Martić odnosno Milošević
I evo ti ga ovde sada mrtvog hladnog deli naš Drago nama lekcije iz demokratije, deli nam ih iz morala, deli ih o neophodnoj čvrstini ubedjenja i nepopustljivosti pred mrskim neprijateljem, čak njegovo iskusno oko pronalazi tu nekakve navodno ubačene udbaške elemente ovde po blogu !?
Zaista nemam reči, pa da nije toliko tužno bilo bi urnebesno smešno ali definitivno !?! )))
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 12:20 28.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Iako se cesto zareknem da vise necu o tome, moram opet da se ukljucim i skrenem paznju na jedan aspekt koji je u ovom kontekstu nekako po strani, a igra vaznu ulogu. Radi se, naime, o slicnostima i razlikama naseg (novookrtoisanog) predsednickog sistema sa uporedivim zemljama.
Uzmimo primer Italije i SAD. Iako moze delovati nategnuto, izmedju te dve zemlje i Srbije ima vaznih slicnosti:
1. Sve tri zemlje u svom okruzenju, medjunarodnim odnosima uopste ("pa i sire" igraju veoma vaznu ulogu;
2. Na celu sve tri zemlje su jaki, profilisani i sopstvenom (stvarnom ili nabedjenom) harizmom vodjeni lideri: Boris Tadic, Silvio Berlusconi i George W. Bush;
3. Sva tri lidera imaju ambiciju da se prema svojim zemljama i njihovim institucijama ponasaju kao da se radi o sopstvenom biciklu;
4. Svoj trojici je zajednicki IQ: 127 - ukupno.
Za Italiju se ne brinem, jer tamo svake godine ruse stare vlade i biraju nove, ali institucije funkcionisu.
Amerika me takodje ne brine, jer dear George nece jos dugo.
A mi dobismo iluziju da smo dobili Vladu i premijera, a Boris "give-me-five" i dalje vozi svoj bicikl...
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:11 28.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Drago Kovacevic
...Ovo je tako naopak sistem da svaka priča o Evropi pada u vodu....jer je elementarno antievropska. Ovo po metodu više liči na Mugabea, Keneta Kaundu ili Gadafija nego na praksu bilo kojke evropske zemlje..Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji....


Malo prejake reci, a potpuno nepotrebno. Strpaste u isti kos Zimbabve, Zambiju, Libiju, Rusiju i Belorusiju. Cemu to?
Politicka duhovitost? Ili prostastvo?
Ovih dana se odrzava samit Rusija-EU, i celnici EU se ubise od pokazivanja respekta prema Rusiji, a ne pada im na pamet da govore da Rusija nije civilizovana zemlja, sto po vasem prekom sudu ispada da jeste ...
Nije dobro praviti ovakve sale sa Rusijom.
Maksa Maksa 17:24 28.06.2008

Re: Pa da ponovim...

Nije dobro praviti ovakve sale sa Rusijom.


Inačeće civilizovana Rusija (u kojoj nepodobne novinare guta mrak) da - šta? Progoni šaljivdžiju?

blackbox blackbox 23:37 28.06.2008

Re: Pa da ponovim...

vladimir petrovic
Drago Kovacevic...Ovo je tako naopak sistem da svaka priča o Evropi pada u vodu....jer je elementarno antievropska. Ovo po metodu više liči na Mugabea, Keneta Kaundu ili Gadafija nego na praksu bilo kojke evropske zemlje..Pardon, slično je u Rusiji i Belorusiji....Malo prejake reci, a potpuno nepotrebno. Strpaste u isti kos Zimbabve, Zambiju, Libiju, Rusiju i Belorusiju. Cemu to?Politicka duhovitost? Ili prostastvo?Ovih dana se odrzava samit Rusija-EU, i celnici EU se ubise od pokazivanja respekta prema Rusiji, a ne pada im na pamet da govore da Rusija nije civilizovana zemlja, sto po vasem prekom sudu ispada da jeste ... Nije dobro praviti ovakve sale sa Rusijom.

U pravu ste. Rusija je uvaženi partner EU i neodvojivi deo evropske civilizacije . Odnosi Rusije i EU su daleko bolji nego što neki kod nas to prikazuju ili priželjkuju.Svrstavati Rusiju sa Zimbabveom, Zambijom i Libijom ili Putina i Medvedeva stavljati u rang sa Mugabeom i Gadafijem je, u najmanju ruku, grubi previd.
mexico mexico 19:33 27.06.2008

o

zaista drago jos juche vizionarski sve napisao tachno
Zen Master Zen Master 20:31 27.06.2008

Re: o

mexico
zaista drago jos juche vizionarski sve napisao tachno


Pa Cvetkoviću je kompletna ekipa političara iz Slovenije to čestitala još pre nedelju dana plus sve ozbiljnije novine o tome pričaju već x nedelja tako da ne vidim nikakav povod iščudjavanju. Ta priča se u čaršiji zna odavno taman od vremena kada je vizionar ovde ubedjivao ljude kako će Koštunica i Tadić da se pomire i naprave vladu, samo se taj DSS nekako volšebno i to tek pre par dana izgubio iz vizionarstva.
Inner Party Inner Party 20:32 27.06.2008

What seems to be the problem gentlemen?

Iz teksta nisam razumeo da postoji neko odlucno protivljenje Tedicevoj odluci, ali osecam naglasenu dozu ironije pa sad ne znam...
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:45 27.06.2008

Re: What seems to be the problem gentlemen?

Odlučno se protivim izborom Cvetkovića za mandatara nove vlade!
(je l' sad dobro?...)
Dolybell Dolybell 22:13 27.06.2008

Re: What seems to be the problem gentlemen?

Odlučno se protivim izborom Cvetkovića za mandatara nove vlade!


Ne znam zašto se odlučno protiviš, kad vladu on ni neće sastavljati ?
Možeš samo da se buniš što je "mandatar" ...i ništa drugo...primajer
pripravnik...
pidola pidola 00:09 28.06.2008

Re: What seems to be the problem gentlemen?

ceda_urosevic
Odlučno se protivim izborom Cvetkovića za mandatara nove vlade!
(je l' sad dobro?...)

zasto se cedo protivis?
rece da ne znas ni ko je,video ga pet puta,nista ne znas o njemu,zato smeta,nepoznat ti,sta?
a sps je vec postao ok,dacic ministar opet ok,sve super,za njih znamo kakvi su,pa onda dobro???
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:51 28.06.2008

Re: What seems to be the problem gentlemen?

pidola
a sps je vec postao ok,dacic ministar opet ok,sve super,za njih znamo kakvi su,pa onda dobro??

Ne spočitavaj mi nešto što nikad rekao nisam, niti pomislio. Netrpeljiv sam prema SPS-u, a svaka ideja i najmanje saradnje sa tom bandom mi je odvratna koliko i svakom poštenom čoveku u ovoj državi i na ovom blogu.

A protivim se zbog laži, prevare i srljanja ove države u diktaturu čoveka koji je na njenom čelu. Protivim se što je vlada sastavljena, a da niko živ ne zna na kojim principima, sa kojim programskim ciljevima, koji su to dogovoreni pravci kojima će se politika vlade kretati, tako da se protivim postavljanju ovog zbunjenog čoveka koji kao da je sa Marsa pao u Borisove ruke. Imam još hiljadu razloga zbog kojih se protivim, al' da ne dužim.
Dr M Dr M 07:57 28.06.2008

Re: What seems to be the problem gentlemen?

Protivim se što je vlada sastavljena, a da niko živ ne zna na kojim principima


Izgleda mi da je ova vlada sastavljena na principima "prosvecenog apsolutizma".
Srbija je opet 200 godina iza toka istorije.

Apsolutizam moze biti samo "prosvecen".
blackbox blackbox 08:28 28.06.2008

Re: What seems to be the problem gentlemen?

ceda_urosevic
Odlučno se protivim izborom Cvetkovića za mandatara nove vlade!(je l' sad dobro?...)

Pa što ne rekoste ranije,to bi presudno uticalo da ga ne imenuje za mandatara.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:05 27.06.2008

Rekoh li da će to nazvati kompromisom..

Cvetković mandatar
Autor: Ekipa „Blica“ | 28.06.2008 - 20:03
Cvetković mandatar



Novi premijer Vlade Srbije je dosadašnji ministar finansija Mirko Cvetković jer se lider DS Boris Tadić u poslednjem trenutku odlučio za kompromis između stavova članova Predsedništva i svojih bliskih saradnika. Predlog zakona o vladi i ministarstvima trebalo bi u ponedeljak da se nađe pred poslanicima u Skupštini Srbije, a do tada lider DS još jednom će sa pojedinim funkcionerima stranke razgovarati o kadrovskim rešenjima koja su manje-više već precizirana.

Danas posle podne održan je sastanak Predsedništva DS posle koga je lider DS Boris Tadić saopštio ime novog mandatara. Poslednji izgledni kandidat do pre dva dana bio je Bojan Pajtić, prvi čovek vojvođanskih demokrata. Šanse da on bude novi premijer Srbije njegove stranačke kolege ocenile su sa „najverovatnije“. Međutim, sinoć je došlo do promena i od tada do početka sastanka Predsedništva kao najizvesniji mandatar pominjan je Mirko Cvetković.
Dobro upućeni poznavaoci prilika u DS kažu za „Blic“ da se Tadić okrenuo izboru Cvetkovića jer je on solomonsko rešenje na koje se odlučio posle poslednjeg sastanka Predsedništva održanog u utorak. Tada su ispoljene krupne razlike u stavovima između članova Predsedništva koji su za mandatara predložili Bojana Pajtića i najbližih saradnika Tadića koji su predložili šefa diplomatije Vuka Jeremića.
Međutim, visoki funkcioneri DS bili su izrazito protiv Jeremića. Prema pouzdanim izvorima, otuda su kao protivadut i predložili Pajtića jer su njega kada je sastavljana sadašnja tehnička vlada predlagali i Tadićevi bliski saradnici. Sa Pajtićem, koji je izuzetno cenjen u krugovima visokih funkcionera DS zbog odličnih rezultata u Vojvodini, pokušalo se kontrirati predlogu za Jeremića. Isti izvor naveo je da članstvo DS gotovo podjednako podržava Pajtića i Cvetkovića. Pajtić ne bi odbio mesto premijera ukoliko bi na tome Tadić insistirao, ali ipak bi radije ostao u pokrajini i tamo nastavio razvoj i reforme.
U prilog mišljenju da će se Tadić ipak na kraju odlučiti za Cvetkovića a ne Pajtića, ukazivale su i pojedine nove raspodele resora. Naime, da je Pajtić izabran za mandatara, Oliver Dulić, bivši predsednik Skupštine Srbije, po kombinatorici DS dobio bi Pajtićevo mesto u pokrajini - predsednika Izvšnog veća. Međutim, tokom dana Boris Tadić, prema nezvaničnim saznanjima „Blica“, odlučio je da Dulić dobije resor građevine, prostornog planiranja i zaštite životne sredine, a što je indirektno ukazivalo da će Pajtić u tom slučaju ostati u Vojvodini.

Biografija
Mirko Cvetković rođen je u Zaječaru 1950. godine. Diplomirao je, magistrirao i doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Radni staž započeo je u Rudarskom institutu, odakle posle deset godina rada prelazi u Ekonomski institut. Posle šest godina, počinje karijeru konsultanta u konsultantskoj kući „CES Mekon“. Od 1998. do 2001. godine radi kao savetnik za ekonomska pitanja u Rudarskom institutu.
Od januara 2001. u Vladi premijera Zorana Đinđića radi na mestu zamenika ministra u Ministarstvu za privredu i privatizaciju. Od 2003. do 2004. godine bio je direktor Agencije za privatizaciju, a nakon toga se povlači iz politike i vodi agenciju za konsalting „Intercon“. Na dužnost ministra finansija je izabran 15. maja 2007. godine. Zanimljivo je da je Cvetković osamdesetih godina radio kao eksterni konsultant za Svetsku banku na većem broju projekata u Pakistanu, Indiji i Turskoj, kao i za program Ujedinjenih nacija za razvoj u Somaliji.
Oženjen je Zoricom, otac Olge, diplomirane pravnice i Aleksandra, ekonomiste. Govori engleski jezik.




hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Drago Kovacevic
Cvetković mandatar
Autor: Ekipa „Blica“ | 28.06.2008 - 20:03
Cvetković mandatar



Novi premijer Vlade Srbije je dosadašnji ministar finansija Mirko Cvetković jer se lider DS Boris Tadić u poslednjem trenutku odlučio za kompromis između stavova članova Predsedništva i svojih bliskih saradnika. Predlog zakona o vladi i ministarstvima trebalo bi u ponedeljak da se nađe pred poslanicima u Skupštini Srbije, a do tada lider DS još jednom će sa pojedinim funkcionerima stranke razgovarati o kadrovskim rešenjima koja su manje-više već precizirana.

Danas posle podne održan je sastanak Predsedništva DS posle koga je lider DS Boris Tadić saopštio ime novog mandatara. Poslednji izgledni kandidat do pre dva dana bio je Bojan Pajtić, prvi čovek vojvođanskih demokrata. Šanse da on bude novi premijer Srbije njegove stranačke kolege ocenile su sa „najverovatnije“. Međutim, sinoć je došlo do promena i od tada do početka sastanka Predsedništva kao najizvesniji mandatar pominjan je Mirko Cvetković.
Dobro upućeni poznavaoci prilika u DS kažu za „Blic“ da se Tadić okrenuo izboru Cvetkovića jer je on solomonsko rešenje na koje se odlučio posle poslednjeg sastanka Predsedništva održanog u utorak. Tada su ispoljene krupne razlike u stavovima između članova Predsedništva koji su za mandatara predložili Bojana Pajtića i najbližih saradnika Tadića koji su predložili šefa diplomatije Vuka Jeremića.
Međutim, visoki funkcioneri DS bili su izrazito protiv Jeremića. Prema pouzdanim izvorima, otuda su kao protivadut i predložili Pajtića jer su njega kada je sastavljana sadašnja tehnička vlada predlagali i Tadićevi bliski saradnici. Sa Pajtićem, koji je izuzetno cenjen u krugovima visokih funkcionera DS zbog odličnih rezultata u Vojvodini, pokušalo se kontrirati predlogu za Jeremića. Isti izvor naveo je da članstvo DS gotovo podjednako podržava Pajtića i Cvetkovića. Pajtić ne bi odbio mesto premijera ukoliko bi na tome Tadić insistirao, ali ipak bi radije ostao u pokrajini i tamo nastavio razvoj i reforme.
U prilog mišljenju da će se Tadić ipak na kraju odlučiti za Cvetkovića a ne Pajtića, ukazivale su i pojedine nove raspodele resora. Naime, da je Pajtić izabran za mandatara, Oliver Dulić, bivši predsednik Skupštine Srbije, po kombinatorici DS dobio bi Pajtićevo mesto u pokrajini - predsednika Izvšnog veća. Međutim, tokom dana Boris Tadić, prema nezvaničnim saznanjima „Blica“, odlučio je da Dulić dobije resor građevine, prostornog planiranja i zaštite životne sredine, a što je indirektno ukazivalo da će Pajtić u tom slučaju ostati u Vojvodini.


Ma pikanterije koje u sustini nista ne znace....
Posvadjali se, nisu se posvadjali...
A drugo resenje bi bilo bolje ili gore?
Isti k....
Ta stranka je bezidejna i bezpoliticna...SPS je rehabilitovan...Srbija je vecinski glasala protiv Evrope...LDP je krenuo u kohabitaciju....
jbg...cinjenice:(
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:52 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

LDP je krenuo u kohabitaciju.

Da, i to nema nikakve političke logike.
LDP je polako i uporno rastao onoliko koliko je prepozavan kao alternativa...
Ovako, sam sebi uzima prostor....
I kakva je to fora....mi podržavamo DS...
Šta podržavamo, monopole, tajkune, Ustav, partiokratiju, Tadića, feudalnu podelu vlasti....
JJ Beba JJ Beba 22:04 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Drago Kovacevic
LDP je krenuo u kohabitaciju.Da, i to nema nikakve političke logike.LDP je polako i uporno rastao onoliko koliko je prepozavan kao alternativa...Ovako, sam sebi uzima prostor....I kakva je to fora....mi podržavamo DS...Šta podržavamo, monopole, tajkune, Ustav, partiokratiju, Tadića, feudalnu podelu vlasti....

da, baš bi čeda mogao da nam objasni zašto i kako to da našim glasovima podržava sve to a da mu mi nismo dali podršku za tako nešto.
nego, nije mi jasno, ako je čedomiru jovanoviću i LDPu dejanovićka simbol miloševićevog vremena i njegov spsa, a jeste, što nije za potpredsednicu skupštine iz redova LDPa predložio Natašu Mičić kao simbol đinđićevog vremenam simbol Sablje?
zašto jednom mračnom simbolu nije suprotstvio jedan svetao simbol, nego je predložio osobu koja je član LDPa od 2007. godine i još nije prošla cenzus na lokalu pride?

ceda_urosevic ceda_urosevic 22:07 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

JJ Beba
da, baš bi čeda mogao da nam objasni zašto i kako to da našim glasovima podržava sve to a da mu mi nismo dali podršku za tako nešto.

Nadam se da neće imati potrebe da nam objašnjava bilo šta. Glas za SSP da, pa neka je u toj vladi ko god, ali ništa više od toga.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:09 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

nego, nije mi jasno, ako mu je dejanovićka simbol miloševićevog vremena i njegov spsa, a jeste, što nije za potpredsednicu skupštine iz redova LDPa predložio Natašu Mičić kao simbol đinđivegog vremenam simbol Sablje.

Da, to bi zaista bio najbolji odgovor...
JJ Beba JJ Beba 22:11 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

ceda_urosevic

JJ Bebada, baš bi čeda mogao da nam objasni zašto i kako to da našim glasovima podržava sve to a da mu mi nismo dali podršku za tako nešto. Nadam se da neće imati potrebe da nam objašnjava bilo šta. Glas za SSP da, pa neka je u toj vladi ko god, ali ništa više od toga.

pa dobro, neka tebi nije bitno, ima kome jeste.
meni je važno kome ide moj glas.
nisam ga dala spsu.
JJ Beba JJ Beba 22:13 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Drago Kovacevic
nego, nije mi jasno, ako mu je dejanovićka simbol miloševićevog vremena i njegov spsa, a jeste, što nije za potpredsednicu skupštine iz redova LDPa predložio Natašu Mičić kao simbol đinđivegog vremenam simbol Sablje. Da, to bi zaista bio najbolji odgovor...

pa naravno da jeste
al nema ko da predloži, izgleda
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:14 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Nisi razumela, vrlo mi je važno gde (kome, čemu) ide moj glas. Zato i kažem, glasao sam za SSP, ne za onu ženu ili Deda Mraza.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Nadam se da neće imati potrebe da nam objašnjava bilo šta. Glas za SSP da, pa neka je u toj vladi ko god, ali ništa više od toga.

Ma kakav glas za SSP, pustimo teoretska opravdanja...da li ce tog sporazuma biti ili ne uopste ne zavisi od podrske ili ne podrske
...posebno kad je odnos "ma hebe nam se da li nas podrzavate ili ne, mi volimo SPS, modernu evropsku levicu, a vi prvo promenite stav prema kosovu pa cemo razmisliti "



.
Zen Master Zen Master 22:23 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Drago Kovacevic

LDP je polako i uporno rastao onoliko koliko je prepozavan kao alternativa...
Ovako, sam sebi uzima prostor....
I kakva je to fora....mi podržavamo DS...
Šta podržavamo, monopole, tajkune, Ustav, partiokratiju, Tadića, feudalnu podelu vlasti....



LDP će tek sad krenuti da raste slabo se ti razumeš u politiku moj Dragec. Ljudima u ovoj državi je dosta prazne velike priče interesuje ih njihov standard i obični životni problemi a ne tvrdoglavost i svadjanje sa svima. Lepo te je neko ovde na blogu pitao jel ti sve to što pričaš strogo radiš kao glasač LDP-a ili bi možda prvo trebao da budeš neko ko živi i radi ovde u Srbiji pa da odatle vučeš svoja razmišljanja !?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:24 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

hoochie coochie man
Nadam se da neće imati potrebe da nam objašnjava bilo šta. Glas za SSP da, pa neka je u toj vladi ko god, ali ništa više od toga.

Ma kakav glas za SSP, pustimo teoretska opravdanja...da li ce tog sporazuma biti ili ne uopste ne zavisi od podrske ili ne podrske
...posebno kad je odnos "ma hebe nam se da li nas podrzavate ili ne, mi volimo SPS, modernu evropsku levicu, a vi prvo promenite stav prema kosovu pa cemo razmisliti "



.

Ovakvim odnosom potpuno nestaje opozicije.....Jer među ostalima su potpuno lažne podele...
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:24 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

hoochie, svestan sam ja šta je potrrebno uraditi kako bi taj sporazum postao operativan, zato i kažem, ratifikacija da, ali ne podrška vladi koja neće uraditi ništa kako bi taj sporazum uopšte zaživeo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

ceda_urosevic
hoochie, svestan sam ja šta je potrrebno uraditi kako bi taj sporazum postao operativan, zato i kažem, ratifikacija da, ali ne podrška vladi koja neće uraditi ništa kako bi taj sporazum uopšte zaživeo.

Pa naravno, i zaista me cudi cemu je sluzilo ono flertovanje oko podrske...
Vidim rasprava krece u pravcu hoce li ili nece rasti LDP...cist partiokratski nacin razmisljanja...postoje mnogi nacini da stranka raste...demagogija je najefikasniji...
Ali onih 5,2 nije glasalo da bi ldp bio veliki, vec za neku politiku koja je sada "malo" izmenjena...

JJ Beba JJ Beba 22:45 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

Drago Kovacevic

hoochie coochie man
Nadam se da neće imati potrebe da nam objašnjava bilo šta. Glas za SSP da, pa neka je u toj vladi ko god, ali ništa više od toga.Ma kakav glas za SSP, pustimo teoretska opravdanja...da li ce tog sporazuma biti ili ne uopste ne zavisi od podrske ili ne podrske...posebno kad je odnos "ma hebe nam se da li nas podrzavate ili ne, mi volimo SPS, modernu evropsku levicu, a vi prvo promenite stav prema kosovu pa cemo razmisliti ".Ovakvim odnosom potpuno nestaje opozicije.....Jer među ostalima su potpuno lažne podele...

šta bi LDP radio u poziciji kad se ovako ponaša u opoziciji?
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:48 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

šta bi LDP radio u poziciji kad se ovako ponaša u opoziciji?

očigledno da nećemo biti u prilici da to još dugo da saznamo. Dosadašnje ponašanje LDP-a kao opozicije je razlog za koji glasam za tu opciju, videćemo, da se formira ova naci pomirena vlada, ukoliko se ponašanje promeni, ne bih još da presuđujem, mislim da nije baš sve izgubljeno...
JJ Beba JJ Beba 22:48 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

hoochie coochie man

ceda_urosevichoochie, svestan sam ja šta je potrrebno uraditi kako bi taj sporazum postao operativan, zato i kažem, ratifikacija da, ali ne podrška vladi koja neće uraditi ništa kako bi taj sporazum uopšte zaživeo.Pa naravno, i zaista me cudi cemu je sluzilo ono flertovanje oko podrske...Vidim rasprava krece u pravcu hoce li ili nece rasti LDP...cist partiokratski nacin razmisljanja...postoje mnogi nacini da stranka raste...demagogija je najefikasniji...Ali onih 5,2 nije glasalo da bi ldp bio veliki, vec za neku politiku koja je sada "malo" izmenjena...

nije "malo izmenjena" nego je naknadno izmišljena

JJ Beba JJ Beba 22:52 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

očigledno da nećemo biti u prilici da to još dugo da saznamo

kako nećemo dugo?
pa sad se ponašaju kao da su pozicija a ne opozicija.
a nisu ni krenuli a već su izneverili većinu glasača
sem tebe čedo u.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:56 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

hoochie coochie man
ceda_urosevic
hoochie, svestan sam ja šta je potrrebno uraditi kako bi taj sporazum postao operativan, zato i kažem, ratifikacija da, ali ne podrška vladi koja neće uraditi ništa kako bi taj sporazum uopšte zaživeo.

Pa naravno, i zaista me cudi cemu je sluzilo ono flertovanje oko podrske...
Vidim rasprava krece u pravcu hoce li ili nece rasti LDP...cist partiokratski nacin razmisljanja...postoje mnogi nacini da stranka raste...demagogija je najefikasniji...
Ali onih 5,2 nije glasalo da bi ldp bio veliki, vec za neku politiku koja je sada "malo" izmenjena...


Tako je...
Da nije tako glasali bi za DS...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

nije "malo izmenjena" nego je naknadno izmišljena

Pa hajde da se jos malo nadamo...
Ali praviti ovakve greske je zaista van pamet, ako iza toga ne stoji nesto sto ne znamo, a ako stoji onda je jos gore...
Jbg ja se jos kao nadam....


ceda_urosevic ceda_urosevic 22:59 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

JJ Beba
a nisu ni krenuli a već su izneverili većinu glasača
sem tebe čedo u.

Ne osećam se izneverenim, mislim da se tako ne oseća ni većina glasača LDP-a. Daleko od toga da mi je svejedno i da mi prija sve što se događalo i najavljivalo, pa se sada opovrgava. Podrška toj vladi u skupštini bi me izneverila. To je ono kad se dižu ruke ili klikću tasteri, ne ovo što se priča po medijima. Ako bude kao za predsednicu parlamenta, neću imati razloga da se osećam izneverenim.
JJ Beba JJ Beba 23:03 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

hoochie coochie man
nije "malo izmenjena" nego je naknadno izmišljenaPa hajde da se jos malo nadamo...Ali praviti ovakve greske je zaista van pamet, ako iza toga ne stoji nesto sto ne znamo, a ako stoji onda je jos gore...Jbg ja se jos kao nadam....

jbg ja ne znam čemu da se nadam?
sve ovo zarad par lokalnih uprava i nada da će u beogradu biti u vlasti?
jeftino su me prodali
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:08 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.


jeftino su me prodali

Uh! Ti ubijas i poslednju nadu:))
A ja imam utisak da se cak nisu ni prodali, nego pokusali da se nekima (DS) dodvore, (necu da kazem uvuku, fin sam:)
U svakom slucaju bljutavo....
JJ Beba JJ Beba 23:11 27.06.2008

Re: Rekoh li da će to nazvati kompromisom.

ja imam utisak da se cak nisu ni prodali, nego pokusali da se nekima (DS) dodvore

pa meni to isto
dodvoravati se DSu je isto što i prodati svoje birače
jer što su onda izlazili iz DSa?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana