Licemerni homofob zvani Boris Tadić

Queeria RSS / 27.06.2007. u 15:00

boris-tadic.338.jpgMene je moja učiteljica lepo učila da svaki pismeni zadatak treba da ima svoj uvod, razradu i zaključak. U čast moje učiteljice Jagode i Međunarodnog dana ponosa, ovog puta ću se striktno držati tog pravila.

UVOD: Gostujući na hrvatskoj televiziji u emisiji „Nedjeljom u 2“, predsednik Srbije Boris Tadić je na pitanje novinara Aleksandra Stankovića o tome kakav je njegov stav o homoseksualcima, odgovorio da „svako ima pravo da iskazuje svoje seksualno opredeljenje“.

Bravo, bravo. Možda bi ova izjava imala neku posebnu težinu, recimo u Iranu, Iraku, Afganistanu, Pakistanu, Indiji, gde homoseksualci nemaju pravo da iskazuju svoje seksualno opredeljenje i gde ih za to kažnjavaju smrću. Ali kada predsednik Srbije tako nešto izjavi, to mogu okarakterisati samo i jedino kao bezobrazluk. Ovaj odgovor ima političku težinu isto kao i kada bi na pitanje „šta mislite o cvećarima?“ predsednik odgovorio da „svako ima pravo da sadi cveće“.

Ali bitnije pitanje u ovom trenutku jeste šta će predsednik Republike Srbije konkretno da učini kada neko krene da me maltretira samo zato što sam ja iskazivao svoje seksualno opredeljenje, na koje imam pravo?! Ništa, kao što neće ni premijer, ni Vlada, ni Skupština, ni policija, ni 90% građana Srbije. Ali zato ja i veliki broj pedera i lezbejki, dok ležimo u krevetu sa modricama, slomljenim zubima i naprslim lobanjama možemo biti srećni jer nam je Boris Tadić otvorio oči i sada znamo da imamo pravo da iskazujemo svoje seksualno opredeljenje. Hvala predsedniče, hvala.

RAZRADA: Ali priča kreće dalje. Na pitanje da li podržava homoseksualne brakove, predsednik Tadić je rekao da na to pitanje „mora odgovoriti kao psiholog“, te da smatra da „odgajanje deteta u istopolnim brakovima nije dobro za razvoj deteta“, pre svega jer je „svakom detetu za pravilan razvoj potrebna i muška i ženska figura“. Na konstataciju novinara da postoje i studije istaknutih psihologa koji su došli do nešto drugačijih spoznaja, Tadić je rekao da je „spreman razgovarati i diskutovati sa svakim po raznim pitanjima“.

Kao i svi istaknuti homofobi i gospodin Tadić se uspešno napravio gluv i na pitanje o gej brakovima pričao o gej usvajanjima, što je ako niste znali sasvim druga tema. Besan sam. Boli me uvo za decu, na istu sam alergičan, nikada neću imati decu niti mi na pamet pada da ih rađam, a kamoli usvajam. Ja samo hoću da se udam za neko bogato čičište*, koga ću kao Madonna u filmu „Body of Evidence“ ubiti seksom i naslediti njegovu penziju, kuću, kola i ostalo bogatstvo i uživati do kraja života sa svojim švalerima. Ali ja to ne mogu da uradim jer gospodin Tadić i njemu slični na pitanje o gej brakovima spominju neku dečurliju, koja mene apsolutno ne zanimaju.

Ali ono što je meni neverovatno jeste da je gospodin Tadić sebi dozvolio da jednom glupom rečenim za samo nekoliko sekundi uvredi milione i milione ljude, pre svega decu, koja odrastaju uz jednog roditelja. Tadić, ne samo što je mene uvredio kao pedera, već i moju sestru koja je samohrana majka i njeno dete kojoj je poručio da neće biti normalna, jer odrasta bez muške figure. Pa hvala Vam gospodine Tadiću.

ZAKLJUČAK: Tadić je takođe napomenuo da „na Balkanu još uvek nije došlo vreme“ za legalizaciju istopolnih brakova, a da debata o tome postoji i u mnogo demokratskijim i liberalnijim društvima od Srbije ili Hrvatske. Pa ako ovako nastavimo to vreme neće nikad ni doći. Interesantno je da tu rečenicu „nije još uvek vreme“ političari ponavljaju kao papagaji od 2001. godine, kada se tema gej brakova po prvi put aktuelizovala u Srbiji. E pa ja ne mogu više da čekam. Nije vam bilo dovoljno što ste Ustavom zabranili istopolne vanbračne i bračne zajednice, nego nas sada i malo zaprckujete u zdrav mozak. Molio bih vas gospodine predsedniče da se ugledate na vašeg kolegu premijera i da javne nastupe i govore smanjite na minimum.

Iskreno vaš,

Predrag M. Azdejković

www.queeria.com

* copyright by Emilija N.

Atačmenti



Komentari (154)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

jel mogu ja jel mogu ja 20:32 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Queeria
Stan bez poreza samo za venčaneSubota, 16. jun 2007. 10:31Svi gradjani koji od jula budu kupovali stan - za porez na prenos apsolutnih prava državi će plaćati 2,5 umesto dosadašnjih pet odsto vrednosti nekretnine, piše "Politika" u subotnjem broju.Porodice koje dosad nisu uspele da reše stambeno pitanje svoj prvi stan moći će da pazare bez plaćanja ove dažbine državi. Ukoliko kupuju stan u novogradnji, moći će da zatraže vraćanje poreza na dodatu vrednost, koji se inače naplaćuje prodavcu, recimo gradjevinskom preduzeću, i za koji on svom kupcu, naravno, uvećava cenu.Ovo je samo nekoliko novina iz paketa izmena poreskih zakona koji je Vlada Srbije usvojila i, zajedno sa predlogom budžeta, uputila parlamentu na razmatranje i usvajanje.Ipak, predlagači zakona su se odlučili, kako je na konferenciji za novinare objasnio Mirko Cvetković, ministar finansija, da uvedu i neke uslove pod kojima će kupci prvog stana koristiti olakšice."Predloženo je da pravo na ukidanje poreza ostvari samo porodica, pri čemu će jedan član biti kupac, a ostali članovi domaćinstva korisnici tog stana. Takodje, limitirana je i veličina stana. Član porodice koji kupuje stan oslobodjen je poreza na svojih 40 kvadrata i još na po 15 kvadrata za svakog člana porodice", rekao je Cvetković i dodao da je u pitanju socijalna mera koja će omogućiti onima koji dosad nisu uspeli da kupe stan da dodju do svog krova nad glavom.Uslov za oslobadjanje od poreza je i da kupac ima više od 18 godina i da je državljanin Republike Srbije, objašnjeno je na konferenciji. Ukoliko ovaj vladin predlog bude usvojen, odnosiće se i na naše državljane koji žive u inostranstvu.Računica pokazuje da će, primera radi, mladi bračni par bez dece moći da bez plaćanja poreza kupi nekretninu od 55 kvadrata. Na pitanje da li to znači da će novopečeni mladenci ukoliko kupe stan od, na primer, 60 kvadrata morati da plate porez na preostalih pet metara kvadratnih, ministar Cvetković je odgovorio potvrdno. "Ali, to je ipak olakšavajuća mera", objasnio je ministar.Takodje, ukoliko ovaj predlog usvoji Skupština, vanbračne zajednice od njega neće imati nikakve koristi. Kako se čulo na konferenciji, ovu pogodnost moći će da iskoriste samo bračni "drugovi" da ne bi došlo do zloupotreba.Predstavnici nadležnog ministarstva istakli su i da će svi kupci koji overe ugovor o prodaji posle stupanja na snagu ovih olakšica moći da se nadaju da će biti oslobodjeni poreza, odnosno da se olakšice neće primenjivati retroaktivno.Vlada je, kako je i obećala, predložila i smanjenje poreza na dodatu vrednost za računare sa 18 na osam odsto. Prema ministrovom objašnjenju, ova mera bi trebalo da omogući gradjanima Srbije da lakše dodju do kompjutera.Takodje, predloženo je i ukidanje akciza na uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, što bi trebalo i da pojeftini ove proizvode. Predloženo je i smanjenje akciza na kafu, ali i uvodjenje akciza na auto-gas. Najavljene su i promene akciza i carina na duvanske proizvode, posle čega se može očekivati poskupljenje uvoznih cigareta.Vlada je predložila i povećanje limita za ulazak u sistem PDV-a sa dva na četiri miliona dinara.(MONDO)

Da vidimo da li sam naucila. Jesam? Citirala sam? Bravo.
Jesi ti ovo postavio zbog mene? Nisi morao, nisam rekla da za ovo lazes. Lagao si da bi se zbog ovog sranja zenio.
pufna pufna 20:43 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

ajd zdravo, ovo se pretvori u smor

pretvorilo se u smor, zato sto ili ne razumes sta ti se odgovara ili ne citas pazljivo ili si vec unapred smorena.
sve sto sam ti prethodno napisala si izvrnula. Procitaj bobanove postove ako ti to vise prija i videces da komentar
Neću da plaćam porez na prvi stan, kao što ga ne plaćaju bračni heteroseksualni parovi!!!
objasnjava isto ono sto sam ja napisala
Ali nije posteno da se udvoje manje placa nego kad si single.
a sve to je bio odgovor na tvoje povezivanje veceg poreza kod single sa politikom povecanja nataliteta
jelmoguja -drzava oglobi jer ste single. koliko je meni poznato, to je deo strategije za povecanje nataliteta, porez je jos manji kad se imaju deca, ne?
, sto po meni ne stoji. Dete jeste skupo i tad ulece drzava sa dodacima, fondovima ili sta vec, ali to nema nikakve veze sa ovim prethodno citiranim recenicama ( mojom i bobanovom, da se razumemo).

e sad sto se ja vise ne nadam da ces ti ista pokapirati, to je druga stvar... malo ko' pacja skola
pa bih ti posavetovala da se ne upustas u polemiku, ako ti danas nije dan.
Queeria Queeria 20:44 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Nisi morao, nisam rekla da za ovo lazes. Lagao si da bi se zbog ovog sranja zenio.


Ja samo hoću da se udam za neko bogato čičište*, koga ću kao Madonna u filmu „Body of Evidence“ ubiti seksom i naslediti njegovu penziju, kuću, kola i ostalo bogatstvo i uživati do kraja života sa svojim švalerima.
jel mogu ja jel mogu ja 21:16 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Pufna:
e sad sto se ja vise ne nadam da ces ti ista pokapirati, to je druga stvar... malo ko' pacja skola
pa bih ti posavetovala da se ne upustas u polemiku, ako ti danas nije dan.

Nema problema, moze i tako da se razgovara sa ljudima, samo mene takav vid komunikacije ne zanima.
OK mi je da se ljudi ne slazu, i da polemisu, ali ocekujem da za konkretno pitanje dobijem argumentovan odgovor a ne -ne znam zasto je tako, ali je tako- Ako smatras da si me tim odgovorom intelektualno ponizila, i da sam zauvek trebala da zacutim, neka ti bude.
A da mi danas nije dan, nije, tu si me vec provalila
pufna pufna 21:20 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

ali ocekujem da za konkretno pitanje dobijem argumentovan odgovor a ne -ne znam zasto je tako, ali je tako

za konkretna pitanja sam dala konkretne odgovore. Ja sam ukazala na pojavu a ne objasnjavala istu i rasvetljavala je istorijski zasto je takva. Nisi malo dete pa da ti se sve servira na tanjiru.
ne znam zasto drzava radi da parovi ne moraju da placaju porez a single mora, ali je to tako ( tj. to je cinjenica).
Da li je sad jasno?
da se crta?
ipak pozdrav
jel mogu ja jel mogu ja 21:21 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Ja samo hoću da se udam za neko bogato čičište*, koga ću kao Madonna u filmu „Body of Evidence“ ubiti seksom i naslediti njegovu penziju, kuću, kola i ostalo bogatstvo i uživati do kraja života sa svojim švalerima

Pa znam, vec sam te zbog toga ranije i pohvalila, stvarno mislim da je to pravi recept za dobar zivot, samo sto mislim da se foliras, na zalost.
jel mogu ja jel mogu ja 21:25 27.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Pufna
Nisi malo dete pa da ti se sve servira na tanjiru

Ja sam jedno veliko, nezrelo dete!
Pozdrav i tebi
Spiridon Spiridon 07:41 28.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Queeria
Neću da plaćam porez na prvi stan, kao što ga ne plaćaju bračni heteroseksualni parovi!!!

aaaaaaa to je tebi znaci.
sentinel26 sentinel26 17:21 28.06.2007

Re: homofobija i homoseksualci

Queeria

Vlada je predložila i povećanje limita za ulazak u sistem PDV-a sa dva na četiri miliona dinara.
(MONDO)

Ovo je direktna pomoć (infuzija) sivoj ekonomiji. Granica za tzv. "dobrovoljni" ulazak u PDV sistem podiže se sa jednog na dva miliona dinara.
Alek212 Alek212 19:38 27.06.2007

Ljudi

ja sam straight covek i molio bih nekog od vas da mi posteno odgovori:

Da li smatrate da je biti gej ili straight genetski predodredjena stvar

Da li vecina vas smatra da su droge (lake, teske) ok.

Gledao sam pre neki dan u New Yorku gej paradu i moram da vam kazem da je bilo smesno. Ti likovi su stvarno sa neke druge planete. Stvarno nemam nista protiv njih/vas i smatram da vam treba omoguciti da se slobodno krecete i zivite svoje zivote, ali u granicama pristojnosti u ukusa. ne vidim zasto morate da se ljubakate i drzite za ruke na sred ulice kad to retko rade i pristojni hetero parovi.
Ako vecina vas duva (hasis, gandzu) ili guta tablete i ostala sranja koja ulaze na nos ili venu onda smatram da vas treba tretirati kao drustveno nekorisne jedinke i da je vasa kuknjava da vas drustvo ne tolerise zbog sex orijentacije samo zvaka za budale.
pufna pufna 19:43 27.06.2007

Re: Ljudi

smatram da vam treba omoguciti da se slobodno krecete i

ajd osvrni se na ovaj citat, zar ti ne zvuci neumesno?! u najmanju ruku... kao belci prema crncima na jugu amerike.
Ruku na srce kod nas nisu naviknuti na ljubakanje dve zene i dva muskarca, kao sto je slucaj sa mladim zaljubljenim parom. i ta stigma je strasno po homoseksulace, j....e cepa nervni sistem!
Ako vecina vas duva (hasis, gandzu) ili guta tablete i ostala sranja koja ulaze na nos ili venu onda smatram da vas treba tretirati kao drustveno nekorisne jedinke i da je vasa kuknjava da vas drustvo ne tolerise zbog sex orijentacije samo zvaka za budale.

a ovde si, posle kratkog sakrivanja iza toboznjeg nerazumevanja, pokazao svu uskogrudost i mrznju koja je usadjena u tebi. strah od drugacijeg i novog.
Ne brini se, ma koliko odvratno bilo to sto pises, mozda i za tebe ima nade. OPEN YOUT MIND, mislim nemoj toliko da se drogiras
bobo bobo 19:52 27.06.2007

Re: Ljudi

Alek212


Gledao sam pre neki dan u New Yorku gej paradu i moram da vam kazem da je bilo smesno. Ti likovi su stvarno sa neke druge planete.

Ne znam, ja sam bila u nedelju na paradi i meni su ti likovi izgledali kao sa druge planete.
Uglavnom zato sto izgledaju mnogo bolje nego likovi "sa ove planete"
ChainReaction ChainReaction 19:56 27.06.2007

Re: Ljudi

Zamisli, mi smo ljudi, a ne pcelinje drustvo koje nekorisne jedinke eliminise!!! Da li ti je to nekada palo na pamet? Drugo, kada govorimo o granicama ukusa- one su vrlo elasticne i relativne. Meni, npr, nije jasno kako jedna nasa televizija sa nacionalnom frekvencijom moze da pusta svoje Parade i Zvezde ili, jos gore, kako sve to moze da prati sa gotovo bolesnom paznjom toliki broj ljudi???
Drugo, svaka odrasla osoba je sama odgovorna za svoj zivot. Ni meni ne pada na pamet da tebi govorim sta da radis; molim te, nemoj ni ti meni/nama/nikome. Da li cu ili ne da na ulici poljubim decka mislim da je samo moja stvar. Kome se ne svidja, nek okrene glavu. I ja cesto okrecem glavu od mnogih...
Queeria Queeria 19:58 27.06.2007

Re: Ljudi

Alek212
Gledao sam pre neki dan u New Yorku gej paradu i moram da vam kazem da je bilo smesno. Ti likovi su stvarno sa neke druge planete. Stvarno nemam nista protiv njih/vas i smatram da vam treba omoguciti da se slobodno krecete i zivite svoje zivote, ali u granicama pristojnosti u ukusa. ne vidim zasto morate da se ljubakate i drzite za ruke na sred ulice kad to retko rade i pristojni hetero parovi.


Zato što nam se može i što nije zabranjeno zakonom... A sve što nije zabranjeno zakonom jeste DOZVOLJENO...
edi-va edi-va 20:19 27.06.2007

Re: Ljudi

ne vidim zasto morate da se ljubakate i drzite za ruke na sred ulice kad to retko rade i pristojni hetero parovi.


...a nije ti smetalo kad si se ti ljubakao po shkolskim dvorishtima?!

Ako vecina vas duva (hasis, gandzu) ili guta tablete i ostala sranja koja ulaze na nos ili venu onda smatram da vas treba tretirati kao drustveno nekorisne jedinke i da je vasa kuknjava da vas drustvo ne tolerise zbog sex orijentacije samo zvaka za budale.


... a ona manjina sto to ne radi ti ne smeta? Tebi znachi smetaju kombinacije: gay - ljubakanje ili gay - drogiranje?
Bash si tolerantan. Shto se tiche tvog pitanja vezano za genetsku predodredjenost - googlaj malo, informishi se. Jeste u pitanju gen, nisam sigurna vishe kako se zove ... ima neki broj, chini mi se Q 28?! Da ne bih lupila, ipak ti toplo preporuchujem da googlash!

P.S. Ne govorish istinu kada kazesh da nemash nishta protiv homosexualaca. Imash!

Queeria Queeria 20:25 27.06.2007

Re: Ljudi

edi-va

P.S. Ne govorish istinu kada kazesh da nemash nishta protiv homosexualaca. Imash!


Nemam ništa protiv homoseksualaca sve dok ne pokažu da su homoseksualci...
Alek212 Alek212 21:00 27.06.2007

Re: Ljudi

ih sad. znam ja zasto sam se pozdravio sa vama srbima pre dobrih 17 godina. kad nemas sta da kazes ti udri sa etiketama. kako ja koji zivim u sred New Yorka i zivim sa zenom sa Kariba (crna ko zemlja) mogu da budem uskogrud i da mrzim nekoga itd. njen rodjeni brat je gej i ja ga gledam isto kao i svako drugo celjade. da ponovim, moj stav je negativan prema drogiranju a imam utisak da se vecina vas aktivno drogira.
Alek212 Alek212 21:01 27.06.2007

Re: Ljudi

koji. oni nasminkani u ljubicasto ili oni napucani sa brkovima (ka o iz filma Cruising sa Al Pacinom)
Alek212 Alek212 21:08 27.06.2007

Re: Ljudi

Ok. Ja cesto pricam da je sex orijentacija stvar genetike a ne mode kako vecina ljudi cak i ovde u Americi tvrdi. Oni tripujuj da su modni kreatori, uspesni bankari i drugi gej zato sto je to in, dok ja oduvek tvrdim da je to stvar genetike. elem zasto mislite da bih ja iz nekih mojih debilnih razloga upao na ovaj blog da lazem i foliram. ako kazem da je za mene gej=straight, nema potrebe da se proseravate kao ja lazem itd. primetio sam posto dosta aktivno zivim (blejim i zujim po gradu New Yorku, gde se druzim i sa travestitima, pre-op post op sve jedno) da se vecina njih drogira i to me zivcira posto smaraju. retko se opijaju ali droga je in.
bobo bobo 21:13 27.06.2007

Re: Ljudi

Alek212
koji. oni nasminkani u ljubicasto ili oni napucani sa brkovima (ka o iz filma Cruising sa Al Pacinom)

ne, oni treci
Alek212 Alek212 21:13 27.06.2007

Re: Ljudi

meni generalno smeta ljubakanje i ponasanje kao da nema zivih ljudi okolo. pisanje i pljuvanje, duvanje nosa na sfalt je takodje dozvoljeno ali ja s enekako uzdrzim do najblizeg wc-a ili do kuce radije nego da s eolaksam na sred ulice. isto tako smanjim sexualni dozivljaj dok ne stignem kuci (svojoj ili bilo cijoj). ne vidim da to ima beze sa netolerancijom nego sa opstom kulturom
pufna pufna 21:15 27.06.2007

Re: Ljudi

da ponovim, moj stav je negativan prema drogiranju a imam utisak da se vecina vas aktivno drogira.

pa ja stvarno ne znam na kom inteletkualnom nivou ti zelis da pricas? Pripisujes nesto vecini zato sto si to video na svom malenom uzorku?
Ja ceo zivot okruzena homo. i ni jedan se ne drogira. Da li zato treba da pricam da nema medju njima nikakvih problema?
Drugo je pitanje da su heteroseksualci da li bi ti to naveo kao razlog njihovog drogiranja. Papir ne trpi sve.
bolje formulisi svoje stavove, a ne krivi Srbiju iz koje si otisao pre 17 godina...
p.s. ako si toliko okruzen sa gejevima koji se drogiraju sto se ne zapitas zasto je njihova prica takva. Sto nam po tom pitanju nisi izlozio neka razmisljanja, vec si ih odmah prezreo?
pufna pufna 21:21 27.06.2007

Re: Ljudi

meni generalno smeta ljubakanje i ponasanje kao da nema zivih ljudi okolo. pisanje i pljuvanje, duvanje nosa na sfalt je takodje dozvoljeno ali ja s enekako uzdrzim do najblizeg wc-a ili do kuce radije nego da s eolaksam na sred ulice. isto tako smanjim sexualni dozivljaj dok ne stignem kuci (svojoj ili bilo cijoj). ne vidim da to ima beze sa netolerancijom nego sa opstom kulturom

sine, ti si tako konvecionalan!
bobo bobo 21:27 27.06.2007

Re: Ljudi

Alek212
meni generalno smeta ljubakanje i ponasanje kao da nema zivih ljudi okolo. pisanje i pljuvanje, duvanje nosa na sfalt je takodje dozvoljeno ali ja s enekako uzdrzim do najblizeg wc-a ili do kuce radije nego da s eolaksam na sred ulice. isto tako smanjim sexualni dozivljaj dok ne stignem kuci (svojoj ili bilo cijoj). ne vidim da to ima beze sa netolerancijom nego sa opstom kulturom

pa ja ne znam kako ti zivis u NY ako tebi sve to smeta.
Ovo je (verovatno) naj prljaviji grad na zapadnoj hemisferi.
Alek212 Alek212 21:29 27.06.2007

Re: Ljudi

Ja imam okruglo 40 godina tako da iz mene govore decenije druzenja sa raznoraznim svetom tako da svoja opazanja ne smatram povrsnim. nisam ja okruzen gej ljudima zato sto ja tako volim nego ljudi zive oko mene kao i svi drugi. a sto se droge (alkohola) tice uvek postoji neki izgovor koji je pokojni dragos kalajic nazivao samoobmanama. kao cirkam zato sto puno radim ili smrcem zato sto ne mogu da se opustim itd. ja bazam po ovom asfaltu vec 17 godina i jedem govna lopatama ali necu da se odam escape from reality jer to je najlaksi izlaz. zato mozda imam malo "tvrdji" stav prema ljudima koji iz slabosti i gluposti koriste droge i opijaju se. pre neko vece sam bio u nekom clubu gde je za stolom bio jeremy piven uradjen kao majka, chriss tucker odvaljen ko bulja, gisele (victoria secret) odvaljena. sta njih jadne muci?. sve je to sviranje...
Alek212 Alek212 21:29 27.06.2007

Re: Ljudi

gresis. ja to primecujem ali me ne dotice
Alek212 Alek212 21:36 27.06.2007

Re: Ljudi

live and let live. na sta bi svet licio kad bi svako od nas radio ono sto mu/njoj padne na pamet u nekom trenutku.
ako zivis okruzen sa gomilom jedinki na malom prostoru, valjda treba da vodis racuna o pristojnosti. zasto bih ja svojo devojci zavlacio ruku pod suknju u metrou ako imam gram mozga i znam da to iritira ljude oko nas (pozitivno/negativno, nije vazno). itd
pufna pufna 21:37 27.06.2007

Re: Ljudi

dragos kalajic

brate, kad smo se njega oslobodili
nego koliko si njegovih knjiga iscitao?
Alek212 Alek212 21:44 27.06.2007

Re: Ljudi

americko zlo 10-ak puta, izdana evropa i poslednji evropljani po jednom ali mi se nije dopalo. voleo sam da citam jedan pogled na svet u pokojnoj "Dugi".(znam da je on to prevodio iz stranih casopisa ali nema veze). Ali moram da priznam da je poceo da smara sa bosanskim srbima i rusijom u poslednjih 7-8 godina i imao sam utisak da je prolupao posteno
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:26 28.06.2007

Ljubakanje

vidim da ostali odrađujete ostatak ovog tolerantnog ispitivanja, ja bih se zakačila za "ljubakanje i držanje za ruke" kojim se "retko bave i pristojni hetero parovi"...Šta je pogrešno u iskazivanju ljubavi na ulici, u javnosti? Svako veče gledamo vesti pune mrtvih, iskasapljenih, krvavih...ludake koji nezamislive gomiletine novca ulažu u nova kasapljenja i nova tela na ulicama širom sveta. I šta je, u poređenju sa tim, pogrešno u držanju za ruke? 'De bi nam bio kraj kada bi se ljudi, hetero ili ne, držali za ruke, umesto što se ubijaju, svađaju i razvode...To kao nije pristojno? A pristojno je ubijati? Što isto važi i za ljubakanje, koje bih ja pre nazvala ljubljenjem. Više volim da moja deca na ulici, vide par na klupi, koji se mazi i ljubi, ljude koji se drže za ruke, nego da se svađaju, ružno gledaju...Šta je loše u ljubavi? Ili su crkve bile preubedljive u svom ponavljanju da je sve to grešno? Čuj grešno...postali su merilo greha, a ljubav im smeta i javno i tajno pokazana. Od ovog me muka spopada. Pristojni parovi...kakve štetočinske floskule.
jel mogu ja jel mogu ja 15:17 28.06.2007

Re: Ljudi

Ja priznajem da brzo citam i cesto preskacem sta je napisano, ali covek ovo uporno poteze i cini mi se da niko nista..
Ok. Ja cesto pricam da je sex orijentacija stvar genetike a ne mode kako vecina ljudi cak i ovde u Americi tvrdi
Po kojoj teoriji je sex orijentacija stvar genetike? Ili cak stvar mode? Nauka koja se time bavi ne kaze nista tako.
bobo bobo 20:52 27.06.2007

nije o tome razmisljao



liče malo, nije da ne liče. lol
Alek212 Alek212 21:56 27.06.2007

nego udaljismo se od glavne teme

ljudi sta vi imate da kazete po pitanju vasih ministara od 39 i 32 godine i uopste o "eliti" tinejdzera/funkcionera koja nema veze sa mozgom. dokle cete bre da ih pustate da vas jasu, dzepare i brukaju po belom svetu. sta vi polemisete o tadicu i njegovim izjavama kad covek svaki dan ode do sapera i krstica (ja ih zovem zakleti sminkaci nakaza) da ih pita sta da misli tog dana. video am ga jednom ovde (New York) u neformalnj poseti jednom restoranu, blam zivi i tuga neopevana.
bobo bobo 22:02 27.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

Alek212
ljudi sta vi imate da kazete po pitanju vasih ministara od 39 i 32 godine i uopste o "eliti" tinejdzera/funkcionera koja nema veze sa mozgom. dokle cete bre da ih pustate da vas jasu, dzepare i brukaju po belom svetu. sta vi polemisete o tadicu i njegovim izjavama kad covek svaki dan ode do sapera i krstica (ja ih zovem zakleti sminkaci nakaza) da ih pita sta da misli tog dana. video am ga jednom ovde (New York) u neformalnj poseti jednom restoranu, blam zivi i tuga neopevana.

ko su tvoji ministri?
jel' ti je Bush predsednik?
Alek212 Alek212 22:07 27.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

jok bre. jos uvek se zlopatim sa nasom putnom iskaznicom posto necu americku pa makar crko 9ja sam uvek bio budala a ne praktican covek). pravo da ti kazem nemam pojma ko me ovde jase ali ih bar ne osecam po dzepovima a vama tu zavukose obe ruke do ramena u dzepove.
bobo bobo 22:09 27.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

Alek212
pravo da ti kazem nemam pojma ko me ovde jase ali ih bar ne osecam po dzepovima

pa ko placa sve te silne ratove?
bobo bobo 22:10 27.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

Alek212
jok bre. jos uvek se zlopatim sa nasom putnom iskaznicom posto necu americku pa makar crko

pohvalno!
Alek212 Alek212 22:14 27.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

ja ih ne placam sigurno. placaju ih mesetari i "strucnjaci" sa wall streeta, i svi oni koji imaju finansijske koristi od toga.
bobo bobo 22:18 27.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

Alek212
ja ih ne placam sigurno. placaju ih mesetari i "strucnjaci" sa wall streeta, i svi oni koji imaju finansijske koristi od toga.

kao sto si rekao oni imaju koristi od toga a placaju ih poreski obveznici, a ti ako si legalno u USA placas porez.
zakljucak=placas.
oldtajmer oldtajmer 22:28 27.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

Alek212
ja sam uvek bio budala a ne praktican covek


mislim da si to ovde uspesno pokazao.
Alek212 Alek212 01:20 28.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

a vi ste se javili iz nekog budzaka ako smem da primetim
Alek212 Alek212 01:21 28.06.2007

Re: nego udaljismo se od glavne teme

daaa. ubi se od placanja poreza. od para koje od mene dobiju mogli bi jedva da kupe gumu za bicikl
vcvetic vcvetic 08:26 28.06.2007

demagogija na vrhuncu...

Iako se po mnogim pitanjima ne slazem sa pomenutim politicarom, moram takodje da ti kazem da ti je tekst vrhunska demagogija.

btw.
Da, deca koja odrastaju bez ocinske figure u svojoj ranoj mladosti imaju velikih problema kasnije.
Ako si zainteresovan za polemiku na ovu temu, mogu ti nabrojati dosta primera (ukljucujuci i svoj). Ako zelis da pomognes detetu tvoje sestre (samohrane majke), postavi se kao ocinska figura... to nije tesko...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:37 28.06.2007

Re: demagogija na vrhuncu...

Da, deca koja odrastaju bez ocinske figure u svojoj ranoj mladosti imaju velikih problema kasnije.

džabe i majčinska i očinska figura
ukoliko samo figuriraju

ps
šta je ovde demagogija?
ozbiljno pitam
Queeria Queeria 11:28 28.06.2007

Re: demagogija na vrhuncu...

Da, deca koja odrastaju bez ocinske figure u svojoj ranoj mladosti imaju velikih problema kasnije.


Koji problemi?
cyberella cyberella 15:24 28.06.2007

Re: demagogija na vrhuncu...

Slažem se da su ovakvi stavovi političara pogubniji nego kad neki radikal ili Palma drekne kako treba istrebiti homoseksualce, itd. Boris Tadić je oličenje sramnih izjava uvijenih u oblandu ozbiljnosti i državničko-psihološke zabrinutosti za sudbinu svoje zemlje i moralnog zdravlja svoga naroda. A što se poziva na profesiju psihologa posebno je jadno i ničim opravdano. Ljudi, kako izaći s ovima i ovakvima na kraj. A da, bliže se izbori....Da li ćete glasati za homofoba Tadića? Šta li je alternativa....
vcvetic vcvetic 13:41 29.06.2007

Re: demagogija na vrhuncu...

Bicu kratak, najocigledniji primer jeste trazenje ocinske figure u muskarcima sa kojima u toku zivota dete ima susret.

Muskarci (hetero) najcesce nalaze ocinsku figuru u licnostima sa autoritetom u njihovom zivotu. Recimo u decku svoje starije sestre, starijem (da li u godinama ili u poziciji) kolegi, cak i sopstvenom 'drugaru'. Ovakva projekcija svojih ocekivanja veoma lose utice na odnose sa ljudima. Iz takvih odnosa ljudi potsvesno izlaze razocarani jer nisu dobili satisfakciju/odgovor kakav su ocekivali.

Devojke/Muskarci (homo) Uglavnom mogu samo na gornju listu da dodam trazenje ocinske figure u emotivnim vezama tokom zivota. Najcesce rezultira vezama sa starijim i/ili dominantnim muskarcima.
(moram da se ogradim i kazem da je za homoseksualce samo pretpostavka jer poznajem samo jednu osobu tog opredeljenja i nemogu da tvrdim)

Kada se kaze "izostanak ocinske figure" to neznaci samo njeno nepostojanje vec i los odnos sa ocem.
vcvetic vcvetic 13:47 29.06.2007

Re: demagogija na vrhuncu...

demagogija...:
False dilemma — assuming that there are only two possible opinions on a given topic. For example, "You're either with us or against us...," ignoring the possibility of a neutral position or divergence.

Demonization — identifying others as a mortal threat. Often this involves scapegoating — blaming others for one's own problems. This is often advanced by using vague terms to identify the opposition group and then stereotyping that group. This allows the demagogue to exaggerate this group's influence and ascribe any trait to them by identifying that trait in any individual in the group. This method can be aided by constructing a false dilemma that portrays opposition groups as having a value system that is the polar opposite of one's own, as opposed to simply having different priorities.

Straw man — mischaracterizing the opposing position and then arguing against the mischaracterization.

Loaded question — posing a question with an implied position that the opponent does not have. "When did you stop taking bribes?"
Dusanm Dusanm 10:13 02.07.2007

Deca

Boli me uvo za decu, na istu sam alergičan, nikada neću imati decu niti mi na pamet pada da ih rađam, a kamoli usvajam.


Zbog ovakvih ljudi bi trebalo uvesti poreze na ljude koji nemaju decu i da se ta sredstva usmere ljudima koji imaju decu. Ja sam bio indiferentan prema deci dok nisam dobio svoju a sada mogu reci da nema lepseg osecaja nego drzati svoje dete u rukama koje se smeje. Sta da su tvoji majka i otac tako razmisljali? Sa prakticne strane ko ce da ti zaradjuje penziju kad omatoris? Nije mi jasno zasto bi homoseksualizam iskljucivao zelju za decom?! Zasto se vi pederi ne dogovorite za nekim parom lezbijki i izrodite decu. Ako vam je gadno sa zenom mozete to da radite i sa svojim partnerom i onda svrsite u spric i date ga lezbejskom paru. Iz razloga sto ne mozete da imate decu nikad ne bih odobrio homo brakove, jer to je i poenta braka.
Queeria Queeria 11:40 02.07.2007

Re: Deca

Dobra ti poenta... Vrlo...
Znači "voleti decu" je obaveza svakog stanovnika ove planete ili sledi kazna... Zanimljivo...
Dusanm Dusanm 13:50 02.07.2007

Re: Deca

Niko se ne moze naterati da voli nekoga ili nesto ali mislim da drzava treba neke stvari da stimulise. Uzmi primer Kanade tamo za svako dete dobijes ~380$, koje placaju svi poreski obaveznici, znaci na neki nacin se uzima onima koji nemaju decu i daje se onima koji imaju.
Queeria Queeria 14:46 02.07.2007

Re: Deca

Pa to me nešto posebno ne pogađa... Novac od mog poreza idu na mnoge stvari koje ne podržavam (nabavku oružja), ali za nešto želim da se pobunim, za nešto ne... Ali ono što me nervira jeste da se ljudi s decom smatraju više vrednim od onih koji decu nemaju, a oni koji decu jednostavno ne žele ili ne vole se smatraju monstrumima...
Dusanm Dusanm 12:01 03.07.2007

Re: Deca

"Monstrumi" - ne preteruj. Nisu monstrumi samo smatram da drzava treba da brine od sebi i da sprovodi zakone koji stimulisu pozitivna ponasanja. To sam video u Kanadi dok sam tamo ziveo. Tamo zakoni destimulisu
pusenje, alkohol - cenom
nerad - nema socijalne pomoci ako se ne trudis
bahatost, greske u saobracaju - lagani sudar te moze kostati 3 - 4 hiljade $, kroz osiguranje
a stimulisu se stednja, formiranje porodice itd.
U Kanadi mozes da se ozenis muskarcem ali mnoge privilegije dobijas tek kad imas decu.
Vi homo imate problema da legalizujete brakove upravo zbog pitanja dece a ne zbog crkve.
Gledaj to i ovako ako nema dece necemo biti prvaci sveta u kosarci opet, nece se roditi novi Djordjevic, Mozda se nece roditi ni neki tvoj idealni partner, oko sebe ces imati samo starce kao sto i jeste sada u Srbiji, kada sam preko pomislim da ubijaju stare ljude jer vidim samo mlade i to mi se svidja. Mladi imaju vise ideja, kretivniji su, ludji su, manje su sputani. Pa penzioneri su i glasali za ove sto su nas drzali u mraku godinama.
Imati decu ne znaci da trebas da prestanes sa intenzivnim seksualnim zivotom. Pogledaj na primer Mika Dzegera, taj se najebo za sledecih 1000 godina a ima decu.
Inace svakom savetujem da ima decu jer je i mene bolelo uvo za decu dok nisam dobio svoju a i sada mi je svejedno kada vidim tudje, ali drzati svoje dete u ruci kada se smeje veruj mi nevidjen osecaj. To je priroda usadila u coveka i veruj mi svidelo bi ti se.
pichwaise011 pichwaise011 15:10 02.07.2007

alo..

Pa ovo bre nije normalno vise...

Boli me uvo za Tadica ali dajte ljudi potrudite se da ne budete toliko zluradi, u kom ste fazonu..
A sta je trebao da kaze da je u stvari i on sam peder pa da se nadovezem na komentare za izvinjenje da doda i nek' me naguzi cela Hrvatska..

Povadite te balvane iz ociju i malo se osrvnite oko sebe, pogledajte gde zivite..Izadjite iz svojih svetova!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana