EXIT 2008 - moj vodič za mene

Dawngreeter RSS / 03.07.2008. u 11:00

Ja imam problem sa EXIT-om. Odnosno, da parafraziram scenu iz Četri Sobe, nemam problem nego probleme. Množina. Care to hear?

Well first I was fucked by a coven of witches. Ne ne, čekaj, to je i dalje Četri Sobe. Moj prvi i osnovni problem sa EXIT-om je što je u pitanju festival. Ne volim masovne festivale. Gomile i gomile ljudi koji prave gužvu i štroku.  Takođe i gomile i gomile bendova od kojih po pravilu ni pola, a verovatno ni četvrtinu nemam ni minimum želje da čujem ili vidim. A tu nastupa i drugi problem EXIT-a: festival nema nikakav fokus. Apsolutno nikakav. Bine nemaju tri blage jedna sa drugom, ponekad ni bendovi na istoj bini nemaju tri blage jedan sa drugim. Svestan sam da sam verovatno u izvesnoj meri antisocijalan, ali ima nešto oko ideje da ću postojati na istom mestu u isto vreme sa, recimo, fanovima HIM-a što u meni izaziva želju da se ubijem grickalicom za nokte. Manje važni problemi su vezani za cenu, činjenicu da je u drugom gradu, cimanje oko smeštaja ili nedajbože kampovanje u sred sve te štroke.

Iz svih tih razloga, do sada sam uspešno odolevao odlasku na EXIT. Ove godine idem prvi put pa sam sa time u vezi odlučio da napravim cost-benefit analizu ovogodišnjeg programa. Slede pros & cons iz moje perspektive, koji će verovatno biti od koristi samo meni.

 

EXIT 2008 u globalu

Pros:

-  Neuobičajeno veliki broj dobrih bendova

-  Prvi put do sada da nemam ispitni rok tokom trajanja EXIT-a (jer sam diplomirao, a ne zato što je ispitni rok pomeren)

-  Neke bendove imamo priliku da vidimo sada i nikada više (Ministy, Sex Pistols, Pekinška Patka)

-  Fancy Frogs, naš jedini aktivni zaista Gothic bend, imaće priliku da nam olakša katastrofu metalerskog Explosive stage-a u četvrtak

Cons:

-  Uobičajeno veliki broj bendova koje apsolutno ne podnosim

-  Nastupaju Nightwish i 69Eyes

-  Gužva, štroka, cimanje

-  Sa izuzetkom Elektrana stage-a, zanimljiva muzika ide tek zadnja dva dana

-  Nastupaju Nightwish i 69Eyes (it bears repeating)

-  Iz meni temeljno nejasnog razloga Fancy Frogs nastupaju sa katastrofa metalcima; čelična snaga volje je potrebna da se pređe preko toga

 

Znači, EXIT 2008 u globalu i nije baš u potpunosti loša opcija, ako uspete da izbegnete Nightwish i 69Eyes (srećom oba istog dana nastupaju). Bonus poeni za izbegavanje i ljudi u majicama tih bendova. Međutim, sve gore navedeno je prilično uopšteno i verovatno nedovoljan razlog za odluku oko odlaska ili neodlaska. Pa da krenem redom po bitnim nastupima.

 

Elektrana stage

Pros:

-  Četvrtkom nastupaju MARGITAjeMRTVA i Alone, naša dva benda koja svako zaista, zaista mora da vidi.

-  U subotu nastupa Lollobrigida, bend koji sam propustio da vidim kad je došao u Beograd i konačno ću moći da prestanem da se kajem zbog tog propusta. Devojke razbijaju. Plus, na njihovom koncertu je jedna prijateljica kupila roze majicu na kojoj piše "Moj dečko je gay". Ako to nije cool, ništa nije.

Cons:

-  Lollobrigida nastupa u isto vreme kada i Manu Chao. Za mene je no contest, ali mnogima neće biti.

 

Juliette and the Licks, subota

Pros:

-  Juliette je do jaja

-  Takav old school rock se danas retko može čuti

-  Odlična prilika da prošetate anti-Scientology plakate i transparente

Cons:

-  Juliette je Scientologist. Otkako to saznah stvarno imam problema da ih slušam.

 

 

Gogol Bordello, subota

Pros:

-  Frantični, energični live nastupi ovog benda su već legendarni

-  Svako ko je ikada čuo njihovu muziku nikada neće sumnjati da su im koncerti najveće zezanje ikada

-  Odličan izgovor da se obučete skroz u ljubičasto

Cons:

-  Eugine Hutz, vokal i frontmen benda, je nastupao zajedno sa Madonom jednom prilikom

-  Olakšavajuća okolnost stavke iznad - to je verovatno zato što je glumio u Madoninom filmu

-  Stavka iznad baš i nije preterano olakšavajuća ako u startu imate problema sa njihovim zajedničkim nastupom

 

Ministry, nedelja

Pros:

-  Dođavola Ministry!

-  Bend se penzioniše. Grandpa Al je rekao da ne izlazi iz muzike, ali Ministry posle ove turneje više neće postojati. Kaže da mu se sviđa ideja da bend odjaše u zalazak sunca zajedno sa Bushom (posle tri albuma koja su u celosti posvećena pljuvanju Busha). Ovo je zadnja šansa da ih čujemo uživo.

-  Napomenuću još jednom - dođavola Ministry!

-  Prateći setliste sa turneje, dobar broj pesama će biti stari klasici i ako kojim slučajem budem u prilici da čujem Just One Fix i/ili Supermanic Soul, samo ću da skapam uz umirući vrisak ekstatične sreće

-  Jer je stvarno toliko važno, evo ga još jednom - dođavola Ministry!

-  Ovaj bend je u stvari jedini razlog što sam odlučio da idem na EXIT 2008

Cons:

-  Ne pada mi na pamet ama baš ništa

-  Aj' da se potrudim... hm...

-  Ok, imam ga. Verovatno bi bilo bolje na Ministry koncertu pre 15 godina. Svi vi sa vremenskom mašinom možete ovo propustiti.

 

Sex Pistols, nedelja

Pros:

-  Originalna postava, pre Sid Vicious-a

-  Izgledaju matoro, debelo i jako, jako iskreno povodom toga

-  Verovatno neće zvučati mnogo drugačije nego '76.

Cons:

-  Originalna postava, pre Sid Vicious-a

-  Izgledaju matoro, debelo i jako, jako iskreno povodom toga

-  Verovatno neće zvučati mnogo drugačije nego '76.

 

KUD Idijoti i Pekinška Patka, nedelja

Pros:

-  Domaći, odličan Punk. I to na glavnoj bini!

-  Pekinšku Patku nisam nikada ranije imao prilike da vidim uživo, bili su daleko pre mog vremena. Verujem da isto važi za mnoge.

Cons:

-  Svirke domaćih Punk bendova umeju da budu depresivna rabota kada primetite da publiku većinski sačinjavaju ljudi od 30 godina i više. Izem ti zemlju u kojoj sa 27 godina na Punk koncertu spadam u mlađu polovinu.

-  Sigurno će se naći neko da istakne kako u uz ova dva ide i Ritam Nereda koji takođe nastupa u nedelju na drugoj bini. Oduševljen sam prospektom skinsa na KUD Idijotima.

Atačmenti

Tagovi



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja vishnja 12:56 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

posto je ovo preporucivanje trenutno slogirano racunajte da sam vas sve ispreporucivala (ponesto i jesam)

kod Dawngreeetera uvek veselo :)
pokretacko zrnce ludila, nema da nema
Dawngreeter Dawngreeter 13:04 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

vishnja
kod Dawngreeetera uvek veselo :)
pokretacko zrnce ludila, nema da nema


Ludila u svakom slucaju a sada dal' pokretacko i dal' samo zrnce, o tome cemo jednom prilikom vecati :)
Spiridon Spiridon 13:45 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

vishnja
posto je ovo preporucivanje trenutno slogirano racunajte da sam vas sve ispreporucivala (ponesto i jesam)kod Dawngreeetera uvek veselo :)pokretacko zrnce ludila, nema da nema



vishnja vishnja 14:57 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

gle, plaketica :)))
hvala hvala

medzik :)

o tome cemo jednom prilikom vecati :)

na raspolaganju
toshke toshke 18:28 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Dawngreeter


Ovo za homofobiju me je stvarno uveselilo. Pa nisu svi 69eyes fanovi gay, majku mu. Nije cak ni vecina. Take it from a guy who wears eyeliner, I know

toshke
Plus, na njihovom koncertu je jedna prijateljica kupila roze majicu na kojoj piše "Moj dečko je gay".


A ovo, pa to je sigurno bila muska majica.


Nazalost, zaista je bila zenska. Ili su bar meni tako rekli kupci doticne majice. Ja sve zivim u nadi da ce biti i muska verzija. Mada, opet, mnogo je veci fazon ako si musko koje nosi zensku majicu sa tim natpisom :)


Pa ne znam sta su ti 69eyes, ali sam prema tvom stilu ocekivao da si ti lik koji obozava Nightwish. hahaha
A kako bi onda izgledala muska verzija: "My girlfriend is lesbian"? :)

Zen Master Zen Master 19:14 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Dawngreeter

Ali majku mu, ja sam mislio da je tokom sada vec pet godina naseg poznanstva bilo jasno da ja delim ljude prema veri - na one koji pripadaju nekoj veri i na one koji ne pripadaju nekoj veri. Izdvajam povremeno i trecu grupaciju, sto su ljudi koji veruju u brutalne crackpot kriminalne off-the-wall batshit insane religije kao sto je Scientology. Protiv ovih zadnjih postoji ponosna tradicija protesta zbog toga sto, ono, kradu pare i ubijaju ljude. Kao.



Woooow zaslepi me čista nepatvorena moć !?! Sorry a kakve to da izvineš bilo kakve jebene veze ima sa Juliette and the Licks, zaista nikako da skapiram, verovatno će bacati Scientology brošure u masu ili slati neke subverzivne poruke u pesmama koje imaju smisla tek ako snimak koncerta pustiš unazad jel da ?! Izvini što neko reče ne bih da ti kvarim blog, ali ti Exit i celu tu priču posmatraš kao mali Djokica iz fotelje u Beogradu. Pouzdano znaš da su Scientolozi neki zli ljudi, skapirao si vrlo iskusno da festival nema fokus iako ti je muzički opus takav da od celog festivala praktično vidiš samo Main stage. Izvini zaista uz sve dužno poštovanje ali ono što je tebi lično zanimljivo na Exitu je samo lagano predjelo, dok srce cele priče i glavno zezanje je svugde samo ne na Main Stage-u !?!
Ali to ipak ne možeš baš najbolje da vidiš iz udobne fotelje lagano prelistavajući program festivala...
Dawngreeter Dawngreeter 22:14 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

toshke
A kako bi onda izgledala muska verzija: "My girlfriend is lesbian"? :)


Ma neee, to bi cak bilo macho. Mislim da bi muska varjanta morala da bude nesto u fazonu "My girlfriend is a transvestite".
Dawngreeter Dawngreeter 22:23 04.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Zen Master
Woooow zaslepi me čista nepatvorena moć !?! Sorry a kakve to da izvineš bilo kakve jebene veze ima sa Juliette and the Licks, zaista nikako da skapiram, verovatno će bacati Scientology brošure u masu ili slati neke subverzivne poruke u pesmama koje imaju smisla tek ako snimak koncerta pustiš unazad jel da ?!

[...]

Pouzdano znaš da su Scientolozi neki zli ljudi


Suspektujem da pored nepoznavanja ne-stripske interpunkcije takodje ne znas nista ni o Church of Scientology. Nisu svi zli ljudi, ali oni koji nisu zli su ili zrtve brutalnog ispiranja mozga ili ljudi koji na takvima profitiraju.

Zen Master
Izvini što neko reče ne bih da ti kvarim blog


Daleko bilo da kvaris, ali stvarno nema svrhe unapred se izvinjavati i onda opet uraditi ono sta si naumio.

Zen Master
ono što je tebi lično zanimljivo na Exitu je samo lagano predjelo, dok srce cele priče i glavno zezanje je svugde samo ne na Main Stage-u !?!


Primetices da je prva stavka u tekstu Elektrana stage. No, na stranu Elektrana.

Ti si zaista ubedjen da tvoj muzicki ukus treba da diktira ono sta se meni treba dopasti? Pazi, ja imam povremene napade egocentrizma ali ovo je stvarno iznad i izvan mojih mogucnosti. Svaka tebi cast majstore. Naravno, nisi u pravu i ukus ti ne valja, al' kad si vec dosao do ovog stadijuma sumnjam da ima svrhe to napminjati.

Main Stage mi se svidja samo nedeljom i tokom polovine subote. Sve ostalo mi je krajnje shit.

Zen Master
Ali to ipak ne možeš baš najbolje da vidiš iz udobne fotelje lagano prelistavajući program festivala...


Zato sto uzivo dodju neki drugi bendovi?
Zen Master Zen Master 06:40 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Dawngreeter

Ti si zaista ubedjen da tvoj muzicki ukus treba da diktira ono sta se meni treba dopasti? Pazi, ja imam povremene napade egocentrizma ali ovo je stvarno iznad i izvan mojih mogucnosti. Svaka tebi cast majstore. Naravno, nisi u pravu i ukus ti ne valja, al' kad si vec dosao do ovog stadijuma sumnjam da ima svrhe to napminjati.

Main Stage mi se svidja samo nedeljom i tokom polovine subote. Sve ostalo mi je krajnje shit.


Vidi pokušao je ovo isto da ti objasni Aleksandar Stošić pa mu nije uspelo, čisto sumnjam da ću biti bolje sreće ali kao hajde da pokušam. Moj muzički ukus nema veze u ovoj celoj priči ali uzmimo da je mnogo širi od Elektrana + Main stage, plus sam na Exitu bio x puta za razliku od tebe koji polažeš neke ispite polovinom jula pa nikako da stigneš.
Poenta cele priče je u tome da je po tebi muzika jednako neki bendovi, bilo Elektrana bilo Main tj imaš pevača ili pevačicu imaš njihove drugare na raznoraznim istrumentima i onda oni izadju na stage, ti pljeskaš veselo i gledaš ih, i krene onda pevanje o bivšim ljubavima, smislu života ili o bilo čemu drugom na kraju krajeva. Što bi rekla jedna moja drugarica još pre nekih pet godina: To je pomalo prevazidjen koncept zabave !?
Prema tome ako ti je do gitarskih rifova i gledanja u binu promašio si festival i džaba dao pare jer nekih mesec dana nakon Exita ti je čuveni Sziget u Budimpešti. Sziget je nastao tamo početkom devedesetih kao festival sa fokusom na gitarskom zvuku i kao takav uz naravno širenje ponude je ostao do danas. Spisak bendova koji tamo dolaze na Main stage je uvek više nego impresivan i čini mi se više prilagodjen tvom ukusu. Exit sa druge strane sebe profilira od starta kao festival urbane kulture, kojoj je jedan od kamena temeljaca klabing. I zato svake godine ako pogledaš line up Szigeta i line up Exita ćeš videti jednu te istu stvar , a to je da je Main stage na Szigetu x puta bolji od onog na Exitu i to ne po mom, tvom ili bilo čijem ukusu već dovode ljudi imena da se smrzneš od njih.
Sa druge strane Exit ima uvek prvu ligu DJ-eva koji dolaze i upravo monstruozna DJ arena koja prima 25000 ljudi je ono po čemu je Exit poznat u celom svetu. Horde ljudi sa svih strana sveta dolaze na Exit a to nije sigurno da gledaju Juliette and the Licks ili Nightwish koji su neka druga liga, ili da gledaju matorane tipa Sex Pistols. Generalno prava Exit hardcore ekipa je ona koju vidiš da dočekuje jutro na tvrdjavi, ovi pozeri i zalutali likovi zapale kući oko 2 posle ponoći jer je matine program prilagodjen njihovom ukusu završen. Tako da otvori malo svoje oči i kada ukapiraš da postoji muzike van gitare i bendova ćeš ugledati Exit fokus pošto je festival što reče Stošić fokusiran da fokusiraniji ne može biti.

P.S. Ajde uzmi malo prouči priču oko Scientology ekipe pa da pričamo na ravnopravnom nivou, ove Scandal & Kurir varijante zvane ukrali su prevarili i mozak isprali su pomalo neozbiljne. By the way moje mišljenje o Scietology religiji je daleko od pozitivnog ali kapiram da to sa muzikom benda nema blage veze, jer ja samo znam u šta tačno veruju pa mi je to malo idiotski ali kao njihov privatni problem i mene se ne tiče. Isto tako će neki lik na zapadu reći da bi rado pogledao War Inc ali mu smeta što glumi Srbin a oni su ovakvi i onakvi. Jer meni smeta kada se kaže grupacija x je takva i takva, a ti umesto x ubaci slobodno šta hoćeš od ponudjenog... a. Muslimani b. Homoseksualci c. Sajentolozi d. Šiptari e. Oni koji vole plavu boju više od žute...
Dawngreeter Dawngreeter 11:31 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Svidja mi se sto si ovoliko teksta potrosio da bi mi na kraju opet rekao da tvoj muzicki ukus treba da diktira moje ocekivanje od EXIT-a. Bas me briga za DJ-eve, Techno i njegovi bastard spinoff-ovi su mi zanimljivi tek nesto manje od slusanja modema dok se konektuje. A Sziget stvarno ima bolji lineup vecinu vremena, ali takodje ima i vise metalerskih bendova. A i u drugoj drzavi je. Ako stvarno ocu da idem na neki dobar festival, otici cu na Drop Dead fest (mozda i odem ove godine konacno, u prokleti Portugal) i necu se smarati sa metalcima i tehnozerima.

Apropo Scientology crkve, pogledaj www.xenu.net. Super sto znas u sta veruju, sto se mene tice nek veruju i da je zemlja ravna a oni svi supermeni. Moj problem je tretman ljudi i stvaranje krajnje opasnog, fanaticnog kulta koji radi strahovito bizarne stvari.
Atomski mrav Atomski mrav 11:34 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Dawngreeter, ti je jedan čovek - netolerantan i to mi se sviđa
Dawngreeter Dawngreeter 11:39 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Atomski mrav
Dawngreeter, ti je jedan čovek - netolerantan i to mi se sviđa


Tolerance is overrated :)

U ostalom, uvek mi je bilo cudno sta ljudi konotiraju pod tolerancijom. Ja ne mislim da nesto treba zabraniti, ubiti ili oterati (osim Church of Scientology, njih treba zabraniti i pohapsiti), to je valjda neka tolerancija. Takodje zadrzavam pravo da mi se nesto ne svidja, da me nesto nervira i da sve to javno kazem kad kod mi se ćefne.
Atomski mrav Atomski mrav 12:09 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Takodje zadrzavam pravo da mi se nesto ne svidja, da me nesto nervira i da sve to javno kazem kad kod mi se ćefne.

Moj čovek

Tolerance is overrated :)

Ovo sam i ja napisao na postu Jelene Milić (u stvari, Alex Dunje)
Zen Master Zen Master 21:24 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Dawngreeter
Svidja mi se sto si ovoliko teksta potrosio da bi mi na kraju opet rekao da tvoj muzicki ukus treba da diktira moje ocekivanje od EXIT-a. Bas me briga za DJ-eve, Techno i njegovi bastard spinoff-ovi su mi zanimljivi tek nesto manje od slusanja modema dok se konektuje. A Sziget stvarno ima bolji lineup vecinu vremena, ali takodje ima i vise metalerskih bendova. A i u drugoj drzavi je. Ako stvarno ocu da idem na neki dobar festival, otici cu na Drop Dead fest (mozda i odem ove godine konacno, u prokleti Portugal) i necu se smarati sa metalcima i tehnozerima.

Apropo Scientology crkve, pogledaj www.xenu.net. Super sto znas u sta veruju, sto se mene tice nek veruju i da je zemlja ravna a oni svi supermeni. Moj problem je tretman ljudi i stvaranje krajnje opasnog, fanaticnog kulta koji radi strahovito bizarne stvari.


Vidi ajmo još jednom, nije problem u mom muzičkom ukusu već u koncepciji koju Exit ima od samoga starta. Prema tome dragi moj imaš ti i festival tamburica u Deronjama, imaš festival Melos Estrada u Čačku, trebao je da bude Metal Fest u Smederevu pa je otkazan, i svako treba da ide gde i pripada i da sluša muziku koju on voli. E vidiš meni se čini da tebi na Exitu nešto i nije mesto, jer da jeste već bi se nagutao one prašine gore u povećim količinima i skapirao bi foru sa odlaskom tamo što se kaže na keca a ne ovako sve nešto na mišiće i na silu ideš i to tek ove godine. Prema tome nije problem u mom ukusu jer se moj ukus i ukus organizatora Exita u većini slučajeva poklapaju, dok tebi koji to ništa ne kapiraš je sve to nekako nefokusirano i čudno.
I daj molim te ne blamiraj se pročitaće neko šta si napisao o kakvom ti Tehnu pričaš, pobogu šta to lupetaš ako se ne razumeš u problematiku. Jel ti to mama možda rekla ili si čitao u Večernjim Novostima da je sve to neki Tehno sa drogerašima koji ga slušaju !?! Tehno kao podvrsta elektronske muzike je praktično mrtav od 2005 i niko od vodećih DJ-eva ga ne radi, jednostavno je prevazidjen i ugasio se sam od sebe, ali džaba ja to tebi pričam kada je tvoje poimanje cele te priče identično sa ekipom koja sedi i pije pivo ispred zadružne prodavnice u Vrčinu.
Uostalom šta i ja tu više tupim stvari su krajnje proste i jednostavne !?! Exit druže nije za tebe i ne kapiram što si napravio ovaj kompletno iritirajući post o njemu kada ga jednostavno ne kapiraš, nisi nikad bio i nije mi jasno koji ćeš moj uopšte tamo ali najiskrenije i najdobronamernije ti ovo kažem.
Dokle god ne budeš na vrhu čuvenih stepenica video ovu sliku u ponoru ispod tebe, i tek kada ti tada budu igralo hiljade leptirića u želucu ćeš shvatiti zašto je Exit ono što jeste a dotle moj najiskreniji savet sedi u toj fotelji i skupljaj pare za Portugal svako treba da ide tamo gde ga srce vuče.


P.S.Na silu se ne ide nigde, niti se radi ništa jer nema nikakvog efekta, ili radi stvari od srca ili ih nemoj raditi uopšte jer i onako ima previše pozera i zalutalih likova gore...
Dawngreeter Dawngreeter 21:37 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Zen Master
Vidi ajmo još jednom, nije problem u mom muzičkom ukusu već u koncepciji koju Exit ima od samoga starta.


Ajmo sada polako. Udahni duboko, izbroj do deset, skoncentrisi se na sledecu recenicu u kojoj cu sazeti poentu prvog dela ovog teksta za vas sa jeftinijim ulaznicama.

Meni se ne svidja koncepcija koju EXIT ima od samog starta.

Jel' sada jasnije?

Zen Master
Uostalom šta i ja tu više tupim


Verujem da nikome nije jasno.
Unfuckable Unfuckable 21:58 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Meni se ne svidja koncepcija koju EXIT ima od samog starta.



Ne volim masovne festivale


pa, što razmatraš onda uopšte odlazak na takvo Mesto ?
da bi se...pojavio ?
problem je u tome što - sve i da tako nešto uradiš - niko neće to primetiti, a tebe će da kosne bedak sproću toga
Zen Master Zen Master 22:11 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Dawngreeter
[

U ostalom, uvek mi je bilo cudno sta ljudi konotiraju pod tolerancijom. Ja ne mislim da nesto treba zabraniti, ubiti ili oterati (osim Church of Scientology, njih treba zabraniti i pohapsiti), to je valjda neka tolerancija. Takodje zadrzavam pravo da mi se nesto ne svidja, da me nesto nervira i da sve to javno kazem kad kod mi se ćefne.



E ajde budi drug i ne pričaj o stvarima koje jako slabo poznaješ tj znanje o njima ti je užasno površno. Pokušaću da ti dam jednostavan primer... Dakle gde ćeš agresivnije religije, religije čiji su sveštenici više krali i otimali, gde je onim najzaludjenijim kompletno ispran mozak, religije u čije ime koje je pobijeno stotine hiljada ljudi od Hrišćanstva. Pa nešto ne vidim da neko ima nameru da zabrani Hrišćanstvo i pohapsi pripadnike te veroispovesti. Tvoj univerzum je univerzum malog Djokice ali definitivno druže. Ono što je u tvom malom dvorištu je lepo i fino, ima tu i drugara u susednom dvorištu a ima i nekih zlih čika koje treba hapsiti i zabraniti.
Scientology ekipa je looney , veruju u ludorije, osnivač religije im je pisac najgorih petparačkih SF romana ali to je njihov privatni problem. Ili ti misliš da je verovanje u bezgrešno začeće jako pametna stvar a da je sasvim ok ona reka krvi prolivena u ime čoveka koji se sada verovatno prevrće u grobu jer je u suštini želeo i radio neke sasvim druge stvari od onih koje su tebe učili. Pokušaj da nadješ sebe i svoj put, i ne smetaj drugima da traže svoj to ti je moj savet...
Dawngreeter Dawngreeter 23:13 05.07.2008

Re: nemoj da propustas stvari u zivotu

Zen Master
Scientology ekipa je looney , veruju u ludorije, osnivač religije im je pisac najgorih petparačkih SF romana ali to je njihov privatni problem. Ili ti misliš da je verovanje u bezgrešno začeće jako pametna stvar a da je sasvim ok ona reka krvi prolivena u ime čoveka koji se sada verovatno prevrće u grobu jer je u suštini želeo i radio neke sasvim druge stvari od onih koje su tebe učili.


Ovo je jako zamorno, posto ocigledno nemas nikakvu predstavu o CoS izvan one epizode South Park-a. Stvarno predlazem da posetis onaj sajt, jos malo procunjas netom i mozda provalis razliku izmedju Church of Scientology i u vecine ostalih organizovanih religija.

I zaista ne mislim da je njihovo verovanje posebno ludje od 'riscanstva.
Unfuckable Unfuckable 23:25 04.07.2008

jedino što ne mogu da skapiram dilemu :

je : kako prisustvovati dobrom koncertu, a ne biti u gužvi ?...toj odvratnoj, telesnoj, moždasmrdljivoj.......gužvi... - koncertnoj gužvi..preduslovu & predznaku svakog dobrog koncerta

... - a gdje su tu stolice & posluženje ?

Ceo tekst mi liči na, očajnički, kvaziintelektualni, - "wanna be,,,drugacheejee" - odraz šatroelitizma - pristup jednom jako, jako dobrom ...zezanju
ali, ok - verovatno dosta ljudi greši što želi da bude na Exitu, umesto u nečijoj bulji

nije strašno oznojiti se, ponekad

.
Dawngreeter Dawngreeter 00:23 05.07.2008

Re: jedino što ne mogu da skapiram dilemu

Postoji guzva, a postoji i guzva. Guzva na dobrom koncertu je pozeljna atmosfera. Guzva na festivalu dok pokusavam da se pomerim sa jednog mesta na drugo nije pozeljna atmosfera.

Apropo dupeta, izvini ali stvarno ne padam na to blogovsko muvanje.
Unfuckable Unfuckable 00:38 05.07.2008

Re: jedino što ne mogu da skapiram dilemu

znaš ti dobro koje je muvanje u pitanju...

ps: malo uputstvo za šatroneupućene -
dupe je Spolja, a bulja je Unutra

Dawngreeter Dawngreeter 01:01 05.07.2008

Re: jedino što ne mogu da skapiram dilemu

Ah, divote toliko dokonog zivota da ti ponavljanje jedne te iste stvari mesecima pricinjava zabavu.
Unfuckable Unfuckable 01:10 05.07.2008

Re: jedino što ne mogu da skapiram dilemu

pa to se i ja pitam sve vreme (zato ti i napisah...) :

ponavljanje jedne te iste stvari mesecima pricinjava zabavu.


a ne smeta želucu ?
ili bar...čulu mirisa/ukusa
Alava Alava 10:47 05.07.2008

Volim Exit

i rado ga se sećam :))))))

Na Exitu jedini problem oko gužve i tih pitanja jeste zapravo prašina u ogromnim količinama. O tome koje su količine u pitanju možda najbolje svedoči činjenica da nema osobe koja već oko 1 posle ponoći ne izduvava blato iz nosa. Ipak i taj problem se da rešiti - ljudi preko lica nose marame i slične stvari jer su došli da se zezaju i glupa prašina ih u tom nastojanju neće sprečiti, kao ni bilo šta drugo.

Da ima neverovatno mnogo ljudi - ima stvarno, na nastupima glavnih zvezda na mejn stejdžu se u jednom trenutku nađeš zarobljen i nema mrdanja narednih sat vremena, ali to opet govori da u ovoj zemlji nema drugog mesta na kom možeš slušati tog-i-tog osim Exita. I na tome im hvala.

Ove godine dolazi Manu, svako ko je bio na Tašu 2002. zna kakvo će ludilo biti na Exitu i neće mu smetati ni prašina, ni gužva, ni smrad, a kamoli činjenica da je Manu sarađivao sa Kusturicom (on je njemu uradio muziku za film o Maradoni, a Karakusta je režirao Manuov spot za Rainin' in Paradize).
Dawngreeter Dawngreeter 11:36 05.07.2008

Re: Volim Exit

Alava
u ovoj zemlji nema drugog mesta na kom možeš slušati tog-i-tog osim Exita. I na tome im hvala.


Upravo. Da sam barem jednom imao prilike da vidim Ministry i Gogol Bordello uzivo, jako su male sanse da bih se cimao do EXIT-a. Ali nisam imao prilike. Nije mi strano odlazenje u inozemstvo samo da bih neki koncert uhvatio, ali postaje jako komplikovano i zamorno. Neke bendove sam tako odgledao, mnoge nisam. EXIT mu tu dodje kao zgodan nacin da popuni rupe. Iako mislim da je uzivo svirka bilo kog benda mnogo bolja na solo koncert varjanti. Al' ne moz' sve.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:34 06.07.2008

Samo da mahnem iz Exita :)

Post je super, komentari su sjajni.
Ponajviše, a čiji drugo nego Spiridonov, o tome da bi bilo super da dodju Arcade Fire.

Mi smo sada malo u frci, ali 99 % pozitivnoj, što i vama želimo. Avioni, vozovi, autobusi sa masom festival-goersa iz celog sveta su već na putu za Srbiju i Novi Sad, samo što nije počelo... Novi Sad iz minuta u minut raste, vrlo primetno, i u širinu i u visinu. Ko je sinoć sa žurke na plaži pored kampa video tvrdjavu sve mu je jasno.

Odoh da prenesem kolegama (nemaju nažalost sada vremena da čitaju blog) pozitivan utisak sa ovog posta, pa nastavljam da radim.

I ljudi, ja bih svakome poželela, ali najiskrenije, moju oduševljenje - oduševljenje nekoga ko je od prve godine verna publika i nekoga ko u super cool atmosferi organizuje muzički festival.

Vidimo se na tvrdjavi. Srdjane, znaš broj.
Dawngreeter Dawngreeter 12:06 06.07.2008

Re: Samo da mahnem iz Exita :)

Srdacan pozdrav, i prenesi moj undying gratitude svima direktno odgovornima za Ministry i Gogol Bordello. A i za Pekinsku Patku, u stvari... to kako vam je poslo za rukom, nikad mi nece biti jasno.

(za 69Eyes cu vas ogorceno proklinjati tek za koji dan )
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:25 06.07.2008

Re: Samo da mahnem iz Exita :)

Pa 69Eyes su u isto vreme kad i MARGITAjeMRTVA.
Mislim, šta te briga, nećeš ih ni čuti ni videti, osim ako te baš iznenada ne napadne mazohizam.

I slušaj sad savete, s obzirom da dolaziš prvi put, obavezno posetiti Cafe del Danube i Roots and Flowers. Na ovom prvom mestu obavezno dočekati jutro. Na noge obući i obuti nešto skrnavo, što ti nije žao da uništiš, ali udobno, a od struka na gore sve lepo. Ponesi mapu i satnicu. Kada poludiš od gužve, nemoj da zaboraviš da ima mnogo mesta na Exitu na kojima uopšte nije gužva. U tim momentima samo kreni, sam, nađi neku malu binu, kupi sebi pivo, sedi i kuliraj, posmatraj ljude. To su najlepši momenti. Pa onda nazad na svirku koja ti prija. Uh, dođe mi sad da ti napravim plan, ali nemam vremena.
Dawngreeter Dawngreeter 12:35 06.07.2008

Re: Samo da mahnem iz Exita :)

Jelena Krajšić
Pa 69Eyes su u isto vreme kad i MARGITAjeMRTVA.
Mislim, šta te briga, nećeš ih ni čuti ni videti, osim ako te baš iznenada ne napadne mazohizam.


Ma znam, iskreno sumnjam da cu biti u mogucnosti da ih cujem cak i ako se budem trudio. Al' k'o reko' kad sam vec krenuo da delim komplimente, makar malo kritike treba dodati umerenosti radi (dodati humoristicnu notu po zelji) :)

Jelena Krajšić
I slušaj sad savete, s obzirom da dolaziš prvi put, obavezno posetiti Cafe del Danube i Roots and Flowers. Na ovom prvom mestu obavezno dočekati jutro. Na noge obući i obuti nešto skrnavo, što ti nije žao da uništiš, ali udobno, a od struka na gore sve lepo. Ponesi mapu i satnicu. Kada poludiš od gužve, nemoj da zaboraviš da ima mnogo mesta na Exitu na kojima uopšte nije gužva. U tim momentima samo kreni, sam, nađi neku malu binu, kupi sebi pivo, sedi i kuliraj, posmatraj ljude. To su najlepši momenti. Pa onda nazad na svirku koja ti prija. Uh, dođe mi sad da ti napravim plan, ali nemam vremena.


Ovo cu imati u vidu, duboko zahvalan. Mesta za docekivanje jutra ce verovatno biti od koristi.
Atomski mrav Atomski mrav 19:36 06.07.2008

Re: Samo da mahnem iz Exita :)

Kada poludiš od gužve, nemoj da zaboraviš da ima mnogo mesta na Exitu na kojima uopšte nije gužva. U tim momentima samo kreni, sam, nađi neku malu binu, kupi sebi pivo, sedi i kuliraj, posmatraj ljude. To su najlepši momenti.

Jelena je u pravu. Takođe, tamo sa Foodland-a se main stage sasvim lepo vidi, gotovo kao da imaš VIP pass... spojiš lepo i korisno, pogled na main stage i neki brzi has...
mila92 mila92 16:08 07.07.2008

Re: Samo da mahnem iz Exita :)

Za mene je prošle godine Roots and Flowers bio otkrovenje i sve četiri večeri sam stigla pored ostalih mesta da virnem i ovu oazu, dobrog zvuka, odabrane publike. Verujem, dopašće ti se festival, a ni terasa nije loša na Đavi, srešćeš verovatno puno poznanika, i na njoj svirke takođe traju do jutra, kao i na ostalim mestima.
Da igraš u zoru kada izlazi sunce, da li si ikada?
Dawngreeter Dawngreeter 22:53 07.07.2008

Re: Samo da mahnem iz Exita :)

mila92
Da igraš u zoru kada izlazi sunce, da li si ikada?


Ja zoru samo pozdravljam, ne igram uz nju :)

Sumnjam da cu igrati u zoru ali ne sumnjam da cu biti budan.
vishnja92 vishnja92 15:15 07.07.2008

samougasio

se blog dok su mene drzali neulogovanu :(
nema vise nikog, ooooo
Dawngreeter Dawngreeter 22:54 07.07.2008

Re: samougasio

Jel' zato sad imas ovo 92 u imenu? Vidim masovna pojava je po sredi a ja sam totalno zbunjen...
vishnja92 vishnja92 08:12 08.07.2008

Re: samougasio

jeste, jeste.
ako si lose srece ne dobijes 92 nego 83. hit :)))

pet dana ne mogu da se ulogujem, @@##$@#$!!???


ne znam da li ce svi ovo dobiti - u svakom slucaju kontrolisi adresu sa koje si registrovan. tamo stize obavestenje o izmeni profila.

spopao me vrlo snazan osecaj pripadnosti. potpuno nova i cudna pojava....proci ce valjda
Dawngreeter Dawngreeter 08:26 08.07.2008

Re: samougasio

Ja se kao nadam da je to samo trenutno dok resavaju probleme oko onog muzickog dela sajta, pa ce posle vratiti u normalu. Valjda...

Do duse, da kucnem u Internet drvo, meni jos nije promenjen username. Valjda nece ni morati da se menja.
vishnja92 vishnja92 10:09 08.07.2008

Re: samougasio

malo sam prosetala po "listi clanova" (ovo me jos uvek cudi - zasto se lista blogera samodegradirala) i ukacila da, naprimer, na "d" oko 50% ljudi ima 92 u nicku.

Ddan je prekosutra sto moze znaciti da cemo svi da predjemo na nesto92 rezim (mada - ako im je za ovo do sada trebalo oko 3-4 radna dana, morace da pozure). ali B92 nece da kaze nista unapred, mislim da im je povremeno zabavno ovo meskoljenje i nagadjanje na blogu. meni jeste.
Bili Piton Bili Piton 18:31 07.07.2008

Moram da pitam...



...da ne bih skitao, a ionako sam iz drugog vremena tj. Exit me uopste ne zanima kao prirodna pojava (ako ne moze da mi stane u dnevnu sobu) -

MINISTRY - jesu li to oni isti Ministry koji su tamo negde osmadesetih imali vrlo uspesan i dobar singl "I Wanted To Tell Her" - pa posle nikad nisam vise cuo za njih - ili su to neki brand new Ministry?

Hvala unapred.
Dawngreeter Dawngreeter 22:51 07.07.2008

Re: Moram da pitam...

Haha, odusevljen sam sto si upoznat sa tim delom njihovog opusa, jako malo ljudi zna za Ministry iz tog perioda. Da da, to je taj Ministry. I Wanted to Tell Her je sa With Sympathy albuma, i to im je sam pocetak delovanja u ranim osamdesetim. Totalno je neki New Wave / Synth Pop / ko-ce-ga-znati-sta. Al Jourgensen tvrdi da je ugovor uzeo kreativnu kontrolu iz njegovih ruku i cesto je izrazavao svoje negodovanje povodom tog albuma.

Vec sledeci album Twitch izlazi par godina kasnije, jos uvek je melodican ali i mnogo grublji i agresivniji. Jourgensen tvrdi da je sastavljen od stvari na kojima je radio pre nego sto je izasao With Sympathy i koje mu je izdavacka kuca zabranila da koristi u prvom albumu. Treci album Land of Rape and Honey pokazuje vec Ministry kakav danas poznajemo - agresivan, glasan, tvrd, semplovan. I sa elektricnom gitarom, sto ce biti krucijalno kasnije.
Bili Piton Bili Piton 14:08 09.07.2008

Re: Moram da pitam...

Dawngreeter
Haha, odusevljen sam sto si upoznat sa tim delom njihovog opusa, jako malo ljudi zna za Ministry iz tog perioda.


To je jedino sto od njih znam, hehe. A dzurasik pamcenje imam, naucno dokazano. :))

"I Wanted To Tell Her" je bio totalno neocekivan hit, bar u mom okruzenju, secam se da se divljalo uz to po nekim beogradskim zurkama u to doba. Drugo sto se takodje bas u to doba nije skidalo s gramofona po zurezama je bilo DAF - Der Mussolini.

Ima i maksi verzija I Wanted To Tell Her, extended dance mix.... :))
Dawngreeter Dawngreeter 23:19 09.07.2008

Re: Moram da pitam...

Bili Piton
DAF - Der Mussolini.


Au bre, pa ovo je totalno old school. Mogu samo da kazem da ti zavidim na iskustvu. Verovatno preterano idolizujem ono sto nisam imao prilike licno da iskusim, ali stvarno mislim da je 80's sto se muzike tice najzabavnija decenija sa ove strane Johana Sebastiana Baha.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana