B92 Blog    Članovi    B92    Istina sakrivena od očiju javnosti

B92
23:46
NED
06
JUL

Istina sakrivena od očiju javnosti

Autor: Miljen Kreka Kljaković

Verovatno bi mnogi pomislili da je sve ovo neka fotomontaža, da je ovo kompjuterska animacija, a mozda i obična laž!!! Na žalost, to je stvarnost i istina koja je sakrivena od očiju javnosti, verovatno i od odgovornih osoba, a dešava se u zadnjem dvorištu, gle čuda, baš, Veterinarskog fakulteta u Beogradu, iza zgrade prijemne ambulante za INTERNU MEDICINU.

Na skrivenom mestu, u katastrofalnim uslovima, preživljavaju zatvorene živtotinje bez hrane i vode, spremne da se na njima vrše najsuroviji eksperimenti. Da li je moguće da su bas ovom fakultetu humanost, etika i moral na poslednjem mestu?!

Na fotografijama su izgladneli, izmučeni, rasni, čipovani nemački i belgijski ovčar, koji su na volšeban nacin stigli iz Subotice. Po informacijama kojima raspolaže društvo za zaštitu životinja "HELP ANIMALS" bilo ih je više, ali su u medjuvremenu poslužili, odslužili i na kraju  uspavani.

Aktivisti društva "Help animals" bili su primorani da preostala dva vidljivo iznemogla stvorenja oduzmu humanom akcijom spasavanja bez znanja Veterinarskog fakulteta u Beogradu. Oni su za sada zbrinuti i uz stalnu i pravu veterinarsku negu vidno se oporavljaju.

Na zalost u malim boksovima na skrovitom mestu Veterinarskog faakulteta ostalo je još nekoliko mešanaca. O njihovoj sudbini za sada ne znamo ništa. Vrućina, direktna izloženost suncu, glad i žedj učinice svoje.

Nadam se da ce posle ovih fotografija neko od nadleznih morati da reaguje. Verujem da ce se uz pomoc etickog komiteta Veterinarskog fakulteta, ako uopste i postoji, pronaci  i kazniti odgovorni, kako se ovakve stvari ubuduće ne bi dešavale, a životinje dobile zaštitu i humani tretman koji im po zakonu i pripada.

                                                                        Filmski scenograf

                                                                        MILJEN KREKA KLJAKOVIĆ

 

Napomena B92: autor teksta bi ovo objavio kao svoj blog, ali zbog aktuelnih radova nije bilo mogućnosti da mu se otvori nalog, pa gostuje na nalogu B92. Zahvaljujemo se gospodinu Kljakoviću što nam je poslao ovaj prilog i nadamo se da će nam se, čim to bude bilo tehnički moguće pridružiti kao bloger. 

                                                                       

                                                                        

                                                                       

                             





Komentari (61)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

KafaJeGotova  00:04 07.07.2008
Preporuka: 3

direktna akcija

#Link  Replika: 12
Aktivisti društva "Help animals" bili su primorani da preostala dva vidljivo iznemogla stvorenja oduzmu humanom akcijom spasavanja bez znanja Veterinarskog fakulteta u Beogradu. Oni su za sada zbrinuti i uz stalnu i pravu veterinarsku negu vidno se oporavljaju.

svaka cast!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  00:08 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

Skidam kapu. Svaka cast ljudi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  00:17 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

ako bude nekog organizovanog protesta, javite...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:32 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

Nadam se da ce posle ovih fotografija neko od nadleznih morati da reaguje

ostaje nam samo da se nadamo, ko za sve drugo.

pozdrav kreki
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  01:55 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

Svaka cast!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  03:13 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

Tu sam!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  03:36 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

Ovo je moja priča:http://www.blogoye.org/spadalo/33344/Prica+o+Cvrci.html
Help animals, divan posao radite!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  14:31 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

spadalo92
Ovo je moja priča:http://www.blogoye.org/spadalo/33344/Prica+o+Cvrci.html
Help animals, divan posao radite!

E, Spadalo, nece da se otvori a mene stvarno zanima Cvrca...da li je dobro? Stavi neku slicicu ako imas.
Pozzzz veliki za tebe i Cvrcu..

Ja cekam veterinara, bio i juce, moj mali ima alergiju, dobio je neke inekcije i ceo dan danas mu je lose, a veterinar ne moze pre 5 popodne da dodje...evo ga na mom krilu kunja pile moje malo.

Kada vidim ove slike digne mi se kosa na glavi mogla bih svojerucno da bijem tamo koga treba samo sam daleko od BG da bih se ukljucila i u neku konkretnu akciju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  15:39 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

spadalo92
Ovo je moja priča:http://www.blogoye.org/spadalo/33344/Prica+o+Cvrci.html
Help animals, divan posao radite!

Odgledala..:-)
Kakav lep pas..super si to uradio, Verujem da je borba za zdravlje bila zestoka ali sve je sad u redu, vidi se, svaka cast i veliki pozdrav od nas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  18:32 07.07.2008
Preporuka: 3

Re: direktna akcija

Za mariopan i sve ostale. Cvrcu sam nasao tesko pretucenu, sa povredjenom kicmom, svu u krvi. Bio sam siguran da broji zadnje trenutke u zivotu. Cvrca danas ovako izgleda. Veselo trci po mojoj basti.

Mariopan, hvala ti na pomoci!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  20:05 07.07.2008
Preporuka: 1

Re: direktna akcija

spadalo i cvrca :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  20:16 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

Lepa je vaka cast..a pomoc se podrazumeva i nema na cemu :-))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  20:28 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: direktna akcija

Za mariopan i sve ostale

Spadalo hvala za ovu fotografiju Cvrce, zdrave i prelepe.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  12:45 07.07.2008
Preporuka: 0

Bravo "Help animals"

#Link  Replika: 0
Veliki pozdrav za aktiviste "Help animals".
Isto tako i za gospodina Kljakovića, za iznošenje ove bruke u javnost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pipistrellus  12:57 07.07.2008
Preporuka: 0

trebalo bi (ako je ikako moguce)...

#Link  Replika: 0
... izvrsiti pritisak da ova prica dospe u medije, a zatim i da se nadje imenomiprezimenom odgovorni za ovakvu svinjariju.

mozda je preoptimisticno verovati da ce taj isti odgovorni i da odgovara, ali polazim od toga da je u pitanju budzetska institucija, te da javnost ima glas ili moze da se izbori za glas u celoj ovoj ruznoj epizodi. ne verujem da ima ijedan poreski obveznik koji misli da su ovo njegove valjano potrosene pare (i da nije budzetska institucija, opet bi morala da se digne prasina).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marijainatasha  14:14 07.07.2008
Preporuka: 0

Srce me je zabolelo ...

#Link  Replika: 1
Molim Vas,

Recite šta god treba da uradimo! Ja ću možda biti ekstremna, ali - to je jače od mene: dabogda isto tako patili svi oni koji su znali, a nisu ništa uradili! A ne verujem da ih je mali broj! Svaka čast na akciji!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  14:23 07.07.2008
Preporuka: 2

Re: Srce me je zabolelo ...

JAO...gde ce im dusa!
Ne znam uopste sta da napisem...ne mogu da verujem da tako postupaju sa zivim bicima. Odgovorne LJUDE koji ovo rade treba smestiti u ZATVOR ili u DUSEVNU BOLNICU...oni nisu ljudi ili su tesko poremeceni.
Spasiocima hvala od srca.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marijainatasha  14:20 07.07.2008
Preporuka: 0

I još nešto ...

#Link  Replika: 1
... za dva dana ovaj blog biće potusnut na druge strane i u zaborav. Smeniće ga blogovi o izboru nove vlade. Pošto ste već gospodinu Kljakoviću ustupili ovaj prostor, verovatno ste u mogućnosti da ove strašne slike na neki način zadržite pred očima javnosti. 92-ojka je organizovala i podržala mnoge divne akcije, hajde da raskrinkavanje ovih zločinaca bude još jedna od njih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  14:39 07.07.2008
Preporuka: 0

Re: I još nešto ...

Ovo treba drzati na naslovnoj strani sve vreme dok ne odgovaraju pred zakonom za mucenje zivotinja...zna se ko je odgovoran ima ime i prezime a direktor ne moze da ne zna sta se radi u njegovoj ustanovi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  15:00 07.07.2008
Preporuka: 0

!!....??

#Link  Replika: 0
Strava i uzas: gadan covek, jadan pas...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  15:06 07.07.2008
Preporuka: 0

Nasu vlast ne zanimaju

#Link  Replika: 0
ni ljudi, nasi drzavljani, ako ne drugi, pa se ne treba cuditi...sto naravno ne znaci i reagovati. adekvatno kao u ovom slucaju. Kao vlasnik 2 nemacka ovcara, nikad vezana, koji su mazeni i pazeni, mogu da mislim kako izgleda to "skrovito mesto"/......Nemam reci////Vama, svaka cast!
poz
bkc
PS> ja se samo zakonski vodim kao vlasnik dva psa, inace su oni clanovi nase porodice!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
radojicic92  15:11 07.07.2008
Preporuka: 0

idioti

#Link  Replika: 3
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  15:53 07.07.2008
Preporuka: 0

idioti

horor.

hats off za help animals
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
radojicic92  18:27 07.07.2008
Preporuka: 1

Re: idioti

AlexDunja
horor.

hats off za help animals


Help animals bi trebalo da se prijave za deo zaostavstine Leone Helmsley, 8 miljardi dolara agencijama za zastitu zivotinja, pasa.
Nsarski blog
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  21:23 07.07.2008
Preporuka: 0

idioti

Help animals bi trebalo da se prijave za deo zaostavstine Leone Helmsley, 8 miljardi dolara agencijama za zastitu zivotinja, pasa.
Nsarski blog


podrzavam,
apsolutno, bezuslovno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandra Mitrovic  17:42 07.07.2008
Preporuka: 0

Dakle....

#Link  Replika: 1
ovo je straaaaašno!!! Pa imaju li ti ljudi dušu?? I šta rade svi oni studenti sa tog fakulteta. Jel i njih uče da muče životinje?
Na skrivenom mestu, u katastrofalnim uslovima, preživljavaju zatvorene živtotinje bez hrane i vode, spremne da se na njima vrše najsuroviji eksperimenti.

I KAKVE EKSPERIMENTE ONI SPROVODE!!! Koliko pas može da izdrži bez hrane na vrućini???
Šta govore svojoj deci kada se vrate kući sa posla?
- Tata/mama, šta si danas radio/radila na poslu?
-Eto, malo smo zlostavljali životinje a i sutra ćemo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  10:35 09.07.2008
Preporuka: 0

Re: Dakle....

I šta rade svi oni studenti sa tog fakulteta.

Pa samo ono sto ih uce profesori sa tog fakulteta, od kojih barem neki ne ispunjavaju uslove ni da prodju pored profesure na ulici, a kamoli da budu vodje doktorskih studija!!! Dok god ne postoji mogucnost da se sa univerziteta otpuste ljudi koji ne zadovoljavaju osnovne profesionalne standarde, razni levaci mogu da se izdaju za profesore, maltretirajuci i studente, a evo, i zivotinje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LA21Nikolic  19:10 07.07.2008
Preporuka: 0

A gde je ORKA!

#Link  Replika: 4
A gde je ORKA u ovoj priči, čija se centrala nalazi na fakultetu. Da li je i ona vladina -nevladina organizacija i služi samo z apranje novca.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  19:40 07.07.2008
Preporuka: 1

Re: A gde je ORKA!

Ne znam gde je ORKA u ovoj prici i da li sluzi samo za pranje novca. Znam samo da mi je novcano pomogla oko zbrinjavanja i lecenja gore pomenute Cvrce. I ovom prilikom se zahvaljujem Natasi Biorac na pomoci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Organizacija ORCA  21:37 07.07.2008
Preporuka: 1

Re: A gde je ORKA!

Orkina centrala nije na Fakultetu veterinarske medicine. Jos pre 4 godine smo napustili studentske prostorije tog fakulteta.
Orka jeste danas reagovala. Takodje, pokusavamo da dodjemo do svih relevantnih informacija vezanih za pomenute pse.
Ako vas nesto vise interesuje o nasem radu posetite nas sajt - www.orca.org.yu
Sve najbolje,
Orka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  03:15 08.07.2008
Preporuka: 2

Re: A gde je ORKA!

Orka jeste danas reagovala.

Nisam ni sumnjao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivka89  22:36 08.07.2008
Preporuka: 0

Re: A gde je ORKA!

Eksperimenti ovakve vrste rade se oduvek na Veterinarskom fakultetu, pa i u ono vreme kada je Orcino "sedište" bilo tamo. Etički komiteti čak i kada postoje nemaju nikakvog značaja, premda se u ovom slučaju radi o krivičnom delu, premda sumnjam da će ikada biti procesuirani ukoliko ne postoje čvrsti dokazi. Sigurna sam da će Kreka i društvo uraditi sve što je u njihovoj moći kako bi stvari isterali na čistinu - zakonski. Mora se imenovati "veterinar" koji na ovaj način "brine" o životinjama, kako bi mu uputili čestitke i zahvalnost čak i ako ne postoje čvrsti dokazi. Ionako se sve zna!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Narator  20:18 07.07.2008
Preporuka: 3

B92 na potezu

#Link  Replika: 1
Verujem da su kod svih nas dominantne tri emocije-mucnina, bes i nemoć. Sve tri su iskrene, ali nas nemoc paralise. Zato predlažem da B92 uradi ono što je na njima: proverite informaciju, a zatim je, udarno, onako kako vi znate, bacite u javnost. Mi možemo samo da se zgražavamo, posebno sa udaljenosti od x kilometara. Javnost je jedino oružje i jedino oruđe protiv ovakve proklete nehumanosti.

Ne mogu da odolim da ne dodam i svoje iskustvo, koje nema veze sa institucijama, ali ima veze sa ljudima.

Pre nešto više od mesec dana, moja sedamnaestogodišnja kćerka je stala pred mene, odlučna i sa široooko otvorenim očima i u dahu rekla "Tamo, na ulici je kutija sa tri mala mačeta. Angela je sad prošla pored njih. Počinje kiša, kutija se raspada, a oni su jako mali. Molim te!" Niko od nas u kući nije lud za mačkama (psetoljubci), ali šta je, tu je. Sin i kćerka su seli na motor, spakovali mačiće u ranac i doneli ih kući. Bili su mali, drhtavi, veliki tačno kao kutija Ronhila 100s. Nisu još ni progledali, tako da mislimo da su imali svega par dana. Kad smo ih doneli, samo su skicali. Nismo znali kako da ih hanimo, posto je bebeća cucla bila ogromna za njih, a fazon sa pipetom, kao i onaj sa špricem, koje su nam preporučili veterinari, prosto nije radio posao. Nemoćni da im pomognemo u prvih nekoliko sati, u stvari nemoćni da bilo šta uspešnmo izvedemo da im pomognemo, osim da ih grejemo, , zvali smo sve za koje smo mislili da nam mogu dati neki suvisli savet. I onda, "klik", setim se da moja dobra prijateljica, novinarka, humanista, član raznih nevladinih organizacija, što bi se reklo - "od naših", ima mačku koja se pre par dana omacila. Pošto imaju kuću, a time i dvorište, mačka sa mačićima je u šupi, gde sam ih i videla. Proverim kod iskusnijih i kažu mi: mačka će prihvatiti tako male mačiće, sigurno. Nazovem prijateljicu, objasnim joj i zamolim da dozvoli da donesemo ta tri majušna mačeta na dve nedelje, dok sisaju, a posle ćemo ih mi uzeti i brinuti o njima. Moja prijateljica mi onda objasni kako njen muž inače ne voli mačke, kako po njemu, možemo i one njihove mačiće da stavimo u kutiju i iznesemo na ulicu, a ne da prime još troje novih... Pokušam još jednom u stilu "ali vi nšta nećete imati sa tim. Ne teba da ih primite u kuću. Samo da dozvolite da ih stavimo kod vaše mačke, zajedno sa njenim mačićima, u šupu. Samo dok sisaju, jer neće preživeti ovako mali. Nije vredelo. Ona i njen muž ostal su dosledni. Činilo se da joj je malo nerpijatno, ali nije odustala.
Mi smo, posle toga, prinudjeni da NEŠTO preduzmemo, patentirali "cuclu za mačiće od 3 dana", kao kombinaciju flašice za lekove sa probušenim plastičnim čepom, kroz koji se provuče komadić gaze, iznutra vezan u čvor (da se ne izvlači) i na smenu hranili i grejali mačiće. Jedno je uginulo trećeg, a drugo četvrtog dana. Treće, najdrečavije i najsmešnije je PREŽIVELO. Evo ga, drema iza mojih leđa dok ovo pišem. Skroz je preživelo!
Podrazumeva se da ostaje sa nama, jer smo svi toliko srećni i ponosni što je uspelo da preživi da ga ne bismo mogli nikome dati. Veselo je i više ne liči na gremlina, već na pravo malo razigrano mače.
Podrazumeva se i da nam teško pada komunikacija sa mojom prijateljicom i njenom porodicom. Trudimo se da razumemo, ali nekako ne ide. U stvari, jako ne ide.
Puno pozdrava i VELIKO izvinjenje za ovako dugačak tekst (nekome sam ovo morala ispričati, a blog je sjajno mesto gde se svi znamo, mada većina, kao i ja, u stvarnosti malo koga od blogera poznaje, pa je čoveku nekako lakše da ovde kaže i ono što inače ne bi)
Pozdrav svima iz Novog Sada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  21:56 07.07.2008
Preporuka: 1

Re: B92 na potezu

Dragi Narator
Ovde se svi znamo, na ovom blogu nema takvih koji ne bi uzeli mace ili kuce samo ako mogu.
Ne smeta dugacak tekst...stavise...dobrodosao je posle ovako ruzne stvarnosti, kao melem na dusu, da znamo da ima dobrih ljudi. Tesko pisem jer mi je na krilu malo kuce, mali Briquet Griffon..ima neku alergiju pa je za dva dana otrpeo pet inekcija i dve traumaticne posete veterinra. Volimo i macke ali se moja dva psa ne slazu sa tom idejom:-)
Ali sin je imao macka, isti Grafild.
Spasavali su ga sa drveta gde je visio dva dana bez vode i hrane a u prodnozju drveta opasan doberman, ciji je vlasnik bio i vlasnik zgrade gde je moj sin stanovao...nekadasnji kapetan broda duge plovidbe, pa sad u penziji...kazu...kad god ga pronadje bivsa zena on se spakuje pa ode na more svojom jahtom samo da izbegne njene udvaracke pohode, kasno je shvatila da je ispustila koku koja nosi zlatna jaja..........i tako je on otisao a mace je visilo na drvetu. Niko od stanara te zgrade nije mogao oka da sklopi, sto od zavijanja kuceta sto od mjaukanja maceta. Komsija mog sina imao je dobru ideju da ga skinu papucom, cipelom, ma metkom ako treba...samo da se naspava. Ali tu je u zastitu macijih interesa nastupala Ela, nasa prijateljica i aktivista drstva za zastitu zivotinja koja je pazila da to mace prezivi bar skidaje sa grane.Moj sin i snajka dobacivali su mu vodu i hranu jer su ziveli na visini prvog sprata..otprilike na visini grane gde se to mace drzalo zivota..ali u silnom strahu ono je sve te dobacene ponude bacalo dole. Ostali stanari su pokusavali da dozovu gazdu svma nacinima komunikacije osim dovikivanja...i treceg dana dodje gazda....inkognito, zaveze svog kera i skine mace sa grane. zna se , moj sin i snajka su kao aktivisti prihvatili da se neko vreme brinu o macetu..zavoleli ga i razmazili...i kad god dodju u Srbiju dovedu i njega sto je izazivalo stres kod moja dva psa...ali sta je tu je.
Onaj komsija je imao velike muke sa tim mackom, kao da je znao ko mu je zeleo da padne sa grane on je preko terase cesto odlazio u pohode kod komsija i tamo "sadio" u saksije sve svoje nusprodukte izazivajuci svadju ...pa dobro ne bas svadju, samo je jednom doslo do reci...onaj komsija je dreknuo na mog sina : "Ako jos jdnom tvoj macak dodje do moje terase ja cu tebi STRANAC to i to"...onad se moj sin onako pristojno isprsio i rekao samo "Probaj"...sa sve svojih sto i nesto kila...pa je stvar brzo bila resena.
Onda se mojima ukazala prilika da stotinak metara dalje nadju bolji i veci stan za malo veci novac i lepo su poceli da se pakuju...macka niko nije pitao da li hoce da se seli. Oni su se preselili ali je Grafild ostao na onoj lokaciji...pogodite gde...pa kod onog komsije. Jednostavno nije hteo da ode iz one kuce sto je dodatno istraumiralo moju snajku...ona tvrdi da kuca u koju su dosli iz nekog razloga ima losu karmu jer eto macak nije hteo da se preseli. Njega bas briga, nezahvalan totalno uziva u mazenju sa onim komsijom preko terase bivse.Sto ti je zivot.:-)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Eugenija  21:24 07.07.2008
Preporuka: 0

Surovost na kub i kvadrat

#Link  Replika: 0
Ovo je dokaz o kolicini surovosti koja postoji u nasem drustvu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pakita  02:32 08.07.2008
Preporuka: 0

Zašto etički komitet?

#Link  Replika: 0
Verujem da ce se uz pomoc etickog komiteta Veterinarskog fakulteta ...

Čak i da postoji etički komitet, ovo se kod nas, čini mi se, već prepoznaje kao krivično delo. Ili grešim?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ceca011  10:32 08.07.2008
Preporuka: 0

direktna akcija

#Link  Replika: 0
Sve cestitke, ako bude neka peticija ili organizovani protest, javite; ako treba neka pomoc javite!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
foto92  11:16 08.07.2008
Preporuka: 0

Samo napred Kreko

#Link  Replika: 0
Veliki pozdrav Kreki.
Zelim mu puno uspeha u ovoj akciji, a narocito u rasciscavanju i raskrinkavanju stanja medju raznim drustvima za zastitu zivotinja kod nas, kao i u sprecavanju zloupotreba i ostalih stvari koje bacaju senku na sve one koji zaista rade/volontiraju za dobrobit zivotinja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandra Mitrovic  15:37 08.07.2008
Preporuka: 0

Mahatma Gandi

#Link  Replika: 0
...je rekao: "The greatness of a nation can be judged from the way its animals are treated".....eto toliko o našoj naciji
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aredhel92  15:58 08.07.2008
Preporuka: 0

jezivo

#Link  Replika: 0
Najezila sam se kad sam ugledala fotografije. Kao da je u pitanju koncentracioni logor za pse. Svaka cast Help animals.
Da li postoji mogucnost da se organizuje neka akcija?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
B92  23:56 10.07.2008
Preporuka: 0

Istina se ne moze sakriti!

#Link  Replika: 4
Posto su zahvaljujuci blogu B 92 i sredstvima javnog informisanja informacije o izgladnelim I izmucenim psima u boksovima Interne klinike Veterinarskog fakulteta doprle u javnost, prica I istina o njiima vise se ne
moze sakriti. Stvar je samo procedure I procesuiranja onih najodgovornijih za ovo monstruozno delo.

Uz saglasnost veterinara g-dina Milosa Calica juce smo posetili Internu ambulantu Veterinarskog fakulteta kako bi spasli i izvukli sve one koji su ostali jos uvek tamo. Normalno je bilo ocekivati da ce u ovakvoj situaciji svi zaposleni negirati nase navode o eksperimentima, pravdati sebe i pricati bajke o humanom odnosu prema zivotinjama. Na nasu srecu, nase fotografije govore pravu istinu.

Vec na samom ulazu, u hodniku Interne medicine cekajuci g-dina Calica zahvaljuci otvorenim vratima jedne ambulante, iako mi to nije bila namera, nehoticno cuo sam uputstva, koje je veterinar,mentor dr Vanja Krstic davao
g-dji Mileni Djordjevic, koja je na doktoriskim studijama, kako i na koji nacin sakriti istinu i naci opravdanje za sve ovo sto se desilo!!! Sramno je za jednoga doktora veterine da svoje ucenike uci lazi i poducava nemoralu!!! To me je jos vise uverilo u saznanje da se iza tih ljudi krije prljava rabota.

To sam profesoru sledeceg momenta otvoreno i rekao. Pravdao se i tvrdio da psi nisu bili izgladneli (fotografije govore), a da su osisani samo zbog vrucine I higijene. Licemerno i bestidno zar ne?!

Svi psi su ocigledno tu zbog doktorske disertacije g-dje Milene Djordjevic kojoj je profesor Krstic inace mentor. Jedan je vec "odsluzio" svoje i uspavan je. Sve ostale je mogla da zadesi ista sudbina. Zbog skrivanja istine niko nije smeo da nam kaze kako I zbog cega su sve ove zivotinje cak iz Subotice stigle na ovu katedru. Zahvaljujuci nasim aktivistima i pribavljenoj dokumentaciji ipak smo saznali kako, kada i na koji nacin. Ali to je vec stvar za policijsku istragu koja sledi. Neko ce ipak zbog ovoga morati da odgovara kako se ovakve stvari ubuduce ne bi desavale.

Zahvaljujem se ucesnicima VIP bloga B92 na komentarima i podrsci koju su pruzili, pozdravima i svim lepim recima koje su napisali, kao i na njihovoj ljubavi i razumevanju za zivotinje.

Miljen Kreka Kljakovic

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  00:37 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Istina se ne moze sakriti!

Kako se zove disertacija?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
spadalo92  19:35 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Istina se ne moze sakriti!

Zar nije Milena Đorđević tek na drugoj godini studija? Kakva doktorska disertacija? Pa ona je bila ta koja je prva pružila pomoć Cvrci. Da nje nije bilo Cvrca bi uginula. Pogledaj, uostalom, post na mom blogu. Adresa je negde gore u jednom mom komentaru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivka89  01:02 16.07.2008
Preporuka: 0

Re: Istina se ne moze sakriti!

spadalo92
Zar nije Milena Đorđević tek na drugoj godini studija? Kakva doktorska disertacija? Pa ona je bila ta koja je prva pružila pomoć Cvrci. Da nje nije bilo Cvrca bi uginula. Pogledaj, uostalom, post na mom blogu. Adresa je negde gore u jednom mom komentaru.


Shvatam da je teško poverovati u zle namere nekoga ko vam pomogne ?! Prvo Orka,a sada i Milena?! Ne, Milena nije na drugoj godini STUDIJA , već sprema doktorat . I ja sam kao vi sada branila ime Orce ističući pozitivne primere , sve dok nisam sagledala situaciju iz svih uglova, što me je duboko razočaralo. Pojavu Vetaida na čelu sa Milenom dočekala sam kao nešto najsvetlije što nam se dogodilo poslednjih godina , uložila sam trud i energiju da što više ljudi sazna za organizaciju i POMOGNE da počne da funkcioniše punom parom.Uz Milenu su stali ljudi koji su dugo godina u zaštiti, od kojih se mnogo toga korisnog može naučiti i koji su joj dali korisne savete i kontakte.Ona je od samog početka bila nedorečena i najblaže rečeno "čudna", da bi nakon veoma kratkog vremena jednostavno prestala da se javlja članovima svog društva,čulo se da je otputovala na usavršavanje. Veoma neodgovorno i neprofesionalno, da ne upotrebim neku težu reč jer je već tada bilo sumnjivo odsustvo svake evidencije .Nažalost, tek sada počinjem da shvatam koji su mogući razlozi i motivi kojima se rukovodila Milena jer ovakvu gnusnu laž (kuce nisu izgladnele, već su ošišane pa tako deluju) može smisliti samo neko zlonameran kojim rukovodi čist interes.
Ostaje nada da će policija staviti tačku na ovu morbidnu priču i da će krivci odgovarati!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  19:19 16.07.2008
Preporuka: 0

Re: Istina se ne moze sakriti!

samo jos jedna mala stvar - kako se zove disertacija u pitanju?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  03:57 12.07.2008
Preporuka: 0

one question

#Link  Replika: 4
Kako bi se ljudi lečili danas - svim tim prokletim lekovima, i odakle oni uopšte - da nije bilo obilja "biološkog materijala" po konclagerima širom Nemačke...?
...i ...pada li ikome na pamet, zašto je nemačka farmaceutska industrija - dok Umetnike & Istraživače nisu ameri preuzeli (gostoljubivo, nema šta...) - bila najjača na Kugli (a ni danas ne stoji loše) ?

Mislim da je slična stvar i u veterini.
Neko mora umreti da bi Nečiji ljubimac živeo.
Ono što stoji - iz priloženog teksta - je to da uslovi u kojima obitava "biološki materijal" - nisu primereni.
To treba da bude temelj optužbe.


Ali, ponavljam - nemojmo se zavaravati i biti patetični :
Mnogo Njih je ubijeno i žrtvovano da bi naši ljubimci bili - bezbedniji.
Da nema ogleda i ispitivanja - ne bi ni lekova bilo

čudi me i razočarava da verzirani komentatori ovde nisu na to skrenuli pažnju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  09:06 12.07.2008
Preporuka: 0

Re: one question

ja jesam. hence - kako se zove disertacija?
u nauci postoje pitanja i pitanja. nije svako pitanje naucno validno.
kao sto sam vec rekla, moje iskustvo pokazuje da na veterini, kao i na ostalim fakultetima bu, obitava mnogo ljudi kojima nije tamo mesto, rekla bih cak do 80% svih koji se danas zovu "profesorima".
da li su psi muceni da bi neki badavadzija imao sta da stavi u svoj inace lazni cv?
da li se studenti maltretiraju iz istog razloga?

ceo problem je nemogucnost otpustanja zaposlenih koji ne zadovoljavaju kriterijume.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  13:23 12.07.2008
Preporuka: 0

Re: one question

ok, man ray - ti radiš Preko, je l' tako ?
Laboratorija, rekao bih - ili tako nešto
Ajd' molim te objasni ljudima - postoji li "biološki materijal" i Tu kod vas ?
I - čemu služi ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  14:48 12.07.2008
Preporuka: 0

Re: One question

ja ne radim eksperimente na zivom svetu.
anyways, kao sto rekoh, sto se mene tice eksperimenti su ponekad neophodni, ali treba znati ZASTO.

naucni rad nije necija privatna stvar, niti je tajan, osim za vojsku. u ovom slucaju on se finansira iz budzeta i gradjani imaju pravo da znaju:
koja komisija usvaja naucne projekte
koja je tema projekta
koje su prethodne publikacije mentora etc...

sve su ovo javne informacije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nadag  17:17 12.07.2008
Preporuka: 0

Re: one question

Ocigledno ste iz struke i postavljate prava pitanja i dajete konkretne odgovore na sitaciju koja je kod nas,ja sam laik i postavljam pitanje kao osoba koja ne moze lako gledati patnju nemocnih,da li su psi morali da se drze bez hrane i vode i da izgledaju onako kakvi su na slikama(vidi predhovni tekst)?Zna se da su mesecima boravili u tim boksovima!!!O kojoj nauci mi to govorimo?
Diskusija je otisla u sasvim drugom smeru,da li su potrebni eksperimenti za dobrobit covecanstva,to je notorna stvar ali ovde se radi o "vezbi" jer nekome treba parce tkiva da bi prilozili sliku nekom "magistarskom ili doktorskom"
radu npr. ulcerozni kolitis - malo sircetne kiseline bez hrane i vode pa tako svaki dan.... i to se ne moze dokazati jer su dokaz unustili tj.eutanazirali!!!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nadag  12:24 12.07.2008
Preporuka: 0

istina sakrivena od ociju javnosti

#Link  Replika: 5
Na Veterinarskom fakultetu verovatno se ne rade eksperimenti klasicnog formata koja donose neka nova i epohalna otkrica,jer za to je potreban strucan tim proverenih naucnika i za to mozda sa pravom tvrde da ne rade eksperimente.Zarad magistarskih radova i doktorata oni samo utvrdjuju gradivo i ponavljaju iste vezbe koje su nekada radjene kao eksperiment.Prema tome nije vrat nego sija.Nazovite to kako god hocete,eksperiment,opit,vezba,utvrdjivanje gradiva.Postupak je uvek uvek isti,i tom igrom reci pokusavaju sakriti istinu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  16:00 12.07.2008
Preporuka: 0

Re: istina sakrivena od ociju javnosti

Zarad magistarskih radova i doktorata oni samo utvrdjuju gradivo i ponavljaju iste vezbe koje su nekada radjene kao eksperiment.

Doktorat mora biti originalan naucni rad - nesto novo, sto niko pre nije uradio. Mora rezultovati publikacijama u priznatim medjunarodnim casopisima - ili barem jednom takvom publikacijom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  02:18 13.07.2008
Preporuka: 0

Re: istina sakrivena od ociju javnosti

Aj'mo ovako :
ne, ne rade se spektakularna otkrića, daleko od toga, tek su Studenti teški zločinci, ako tako gledamo:

Rade se vežbe na žabama, recimo :
Uticaj Ringerovog reagensa na rad srca Dotične Žabe (pitati MRLY sve o Ringeru)
Presecanje određenih nerava koji utiču na rad srca - Te Iste Žabe
Žabe su smeštene u kofi - ima ih mali milion, sve jedna na drugoj...- neuslovno.
Fakultet plaća dobavljačima da bi dobio te fuckin' Žabe...
Koje će biti omamljene etrom, otvorene ...i - odrađene (sa manje ili više uspeha...)
i poslate u Istoriju, bez da se iko okrene za Njima

Rade se vežbe na malim belim miševima :
inokulacija (unošenje) virusa besnila, tj - sumnivog materijala na besnilo - u centralni nervni sistem Dotičnog Miša... (lobanju, sa potiljačne strane....oko 40% Njih ugine već kod inokulacije - Igla + Nevešte Ruke)
eda bi se posle - kad Miško pobesni i umre, moglo doći do nekih - od Državnog Značaja - zaključaka. Koji će Nekome biti važni, zaista važni. Značiće život - ili smrt.
Miševima neće, sigurno ....mrtvi su, ionako

Rade se i mnoge druge stvari na većim životinjama - i nekada se, svesno, dovode u određeno stanje - da bi se proverilo ili potvrdilo nešto što bi moglo da bude jako važno, jednog dana.
Jer - zdrava i sita životinja ima određenu otpornost : dakle - hajde da vidimo - kako da dokažemo da pas koji je nevakcinisan, izgladneo i neočišćen od parazita ...lakše dobija fatalnu upalu pluća ?
Pomoću statistike ? Praćenja podataka ?

Laboratorijske životinje nemaju dobru sudbinu, čim su tamo gde jesu, to je suva istina.
I, ne mogu sve biti zdrave.
Jer - nije ni uputno da sve budu zdrave.
Nauka - ona Nauka kojoj se zahvaljujete, kada vam Ljubimca izvuče iz dubioze - ima svoje zahteve.

Surove, slažem se potpuno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  10:35 13.07.2008
Preporuka: 0

Re: istina sakrivena od ociju javnosti

unf, ja se slazem s tobom - sto se mene tice zrtve za nauku su opravdane.

now consider this - imas jedno naucno pitanje i dva kandidata - jednog pametnog i jednog glupog. pametni ce da ubije dva psa da bi dosao do istog zakljucka zbog koga ce glupi da ubije cetiri psa jer sporije kapira.

dakle, kljucna rec za nauku - SELEKCIJA.

da studentske vezbe. ali ne za stotine studenata koji su se iz raznih razloga tu nasli. prvo tezak prijemni ispit koji ce da isfiltrira desetine najpametnijih, najmotivisanijih. onda ono sto treba njima za obrazovanje - nema problema.

isto i sa ovim doktoratom - SELEKCIJA za mentora, SELEKCIJA za kandidata. nije svako ko diplomira sposoban da doktorira. ZNACI: da li je to originalan naucni rad, ko je mentor, koji je njegov naucni projekat, do cega ce oni da dodju, kako se slicne stvari rade na nekom fakultetu u inostranstvu, sta je mentor prethodno otkrio, objavio i GDE? ako su odgovori na sva ova pitanja zadovoljavajuci - go ahead.

ali i ti i ja znamo da nisu - ili ajd da kazem za sebe - gajim DUBOKU SUMNJU da nisu. e onda se postavlja pitanje - ti psi, "za cije babe zdravlje" ih muce i ubijaju? To im je accessory da bi mogli da glume naucnike? E pa ne moze. Medjunarodna komisija koja ce da vrednuje naucni rad tog tipa - ako ne zadovoljava kriterijume da bude vanredni profesor u Berlinu ili u Parizu - sta ce nam kao vanredni profesor u Beogradu? Jel to zasluzuju studenti? Cemu ce da ih nauci? Zasto prima platu iz budzeta (plus nekoliko hiljada dinara mesecno za 'mentorski rad')?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  11:35 13.07.2008
Preporuka: 0

Re: istina sakrivena od ociju javnosti

u pravu si : selekcija & filtriranje
( i, dođosmo do zida, naravno )

Ima tu još slojeva, da ne tupim sad (ovako, u'vati me napad na par meseci ; ))))
Recimo, kad sam klinac bio - meni je bio zen da dođem u priliku da upoznam nekog - bilo kog - Naučnika. Znači : imao sam stvorenu sliku u glavi, jel te, kako već i dolikuje. I onda sam - igrom slučaja - doveden u situaciju da idem na neki....faks, institut .....hebemligaštaje - gde će biti prisutni i narečeni Učenjaci, reklo mi.

Ja u sevdahu od sreće, zamišljam menzure, knjige, naočare & sede zamišljene glave..... - da ne davim - nije bilo tako, naravno. ....a opisujem to zbog osećaja koji sam poneo odatle :
naime, bio sam zapanjen objašnjenjem da oni, eto - moraju da se bave istraživanjem (moraju), da za to ima rok do tad i tad (rok, moranje....)da bi napisao to i to - i postaće onda to i to ...i sve to, onako totalno polumrtvim pogledom i ravnim glasom ....dakle, ja sam se - kao klinac - jako zabrinuo da njih tamo neko na nešto prisiljava i da oni tamo istražuju bespuća nauke jer moraju, a ne jer žele. A moraju - da bi zadovoljili fuckin' formu, kasnije je postalo potpuno jasno.
Bilo je to totalno razočaranje, ja sam nauku i sva ta famozna istraživanja kapirao kao "želim, zanima me" - dešavanje, a ne kao "moram" - dešavanje.
Mislim, kad im vidiš izbor tema sve ti jasno (samo ne znam ko im to svaljuje tako....), verovatno se niko ne bi bacao s entuzijazmom u to - a moraju da odrade, jer su uslovljeni rokom, em bolji status i malo bolja plata ....malo li je na ovu vrućinu ?

btw - dopada mi se žestina kojom se baviš Temom, i predpostavljam da iza svega toga stoji neko lično iskustvo i priča.
Predpostavljam da će teško biti "dobiti" tu priču, za neki blog - recimo - ali, nada umire poslednja.... ; ))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  12:01 13.07.2008
Preporuka: 0

Re: istina sakrivena od ociju javnosti

ma da, to je problem sto niko ne dolazi - nemas prilike da upoznas the real mccoy. ovde gde ja radim pravi razlog je motivacija - i kad razgovaras sa bilo kim, svi ce ti iskreno reci da bas zele da se bave naukom, da bas ima tema koja ih interesuje, jedan moj kolega se posvadjao sa svojim mentorima i trpeo dve godine 'izolacije' jer su oni hteli da ga stave na jednu temu a on je hteo drugu. kad se neko ponasa 'kao kostunica' kolege ga prosto otpisu... a to je najgora stvar u nauci - da si sam, da nikog ne mozes da zainteresujes za svoj rad.
zao mi je sto nasi studenti nemaju prilike da na vreme stvore pravu sliku o tom svetu. ni ja je nisam imala. svi moji prijatelji znaju sta sam rekla kad sam dosla ovde - kao onaj deda i mima karadzic na kraju lepote poroka kad idu nudistickom plazom - "s kakim sam medjedom zivot proveo" :)

meni je zao sto nisam mogla da odem ranije - i ako imam neki crusade, to je da kazem ljudima da BU nije nikakvo pravilo vec jedan iskrivljeni izuzetak - i da treba sto vise da putuju, da idu tokom studija u inostranstvo na praksu, na staz, bilo sta...

a za pricu u narednih par meseci tesko, a posle - bice mi drago.
pozz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.