:-))

Vlasta92 RSS / 09.07.2008. u 23:38

 

Ja sam noćna mora za intelektualce skeptike. Ja sam noćna mora za radikalne kritičare i uživaoce loših stanja. Snuždene bez razloga i bez svake mere. Za lenje. Psihički debeloguze.

Do pre koju godinu, išla sam van zemlje ako sam želela da vidim neki veći koncert. Izlazila sam da vidim svet, da ga udahnem, upijem i razumem, zajedno sa decibelima koji su mi ovde bili uskraćeni. One na Ušću uskraćivala sam sama sebi. Prvi put sam tamo bila pre nekoliko dana na koncertu The Police.

Razumem ljude koji ne razumeju kako se istovremeno vole Snoop Dog i Sex Pistols, zadržimo se na Exit-Main-Stage.jpgovim ekstremnim primerima, ali ne razumem, niti želim, one kojima nije jasno zašto biti uzbuđen pred početak jednog velikog muzičkog festivala, kojima smeta što nisu zvali one, a zvali su ove, što ima previše klinaca ili previše starih, što puštamo verski, nacionalno, starosno i po lepoti nepodobne, što je skupa karta koja je u početku za četiri dana koštala četiri hiljade, dok oni koji naprasno spašavaju rokenrol u Srbiji loše najavljen koncert Atomskog skloništa i Status Quo naplaćuju hiljadu, pa Tokeni, pa gužva, prašina...

Takve su kritike bile i naših visprenih stručnjaka nakon koncerta The Police. Prvo, većina tekstova zvučala je kao da su ih pisali ljudi iz redakcije, koji su se zatekli na koncertu, pa, ajd, ako si već bio, napiši jedno četiri šlajfnice, imamo i neke slike. I onda se stručnjak iznalupa gluposti, znalački, sa pozom svetskog putnika, čiji je ranac video sve značajnije festivale u Evropi. Hladno, čista tezga, odrađeno, bez komunikacije sa publikom. Gde su  stajali ovi kritičari? Šta su radili i koga su slušali? Šta, u poređenju sa drugim koncertima The Police i nadasve pričljivog Stinga, ovaj je prošao u tišini? Nije bar tri puta vrisnuo "Yeeeaaaahhhh, ovo je moj najbolji koncert u životu, i vi ste najbolja publika na svetu, a vaš je grad najlepši na svetu, doći ću da živim ovde, toliko mi je dobro". Svako to voli da čuje, sujeti trebaju pojila na svakom koraku, jer brzo ožedni, a mi smo ovde dodatno željni da nam pričaju kako smo dobri. Dugo nismo bili. Ali, ne preterujmo. The Police su koncert odradili odlično, Sting je komunicirao sa publikom i više nego što ima običaj i bili su vidno zadovoljni. I ja sam.     

Isto tako, ne mogu da ne primetim da o EXIT-u često čujem bolje kritike od stranaca, nego do ovdašnjih ljudi, kukumlakala koji sopstvenu lenjost ili prostu nezainteresovanost pretvaraju u silnu razočaranost ovim ili onim propustom. To iz njih govori iskustvo.  Roskilde, Oxegen i Sziget.    

Govorim u svoje ime kada kažem, kao i prošle godine u ovo vreme: danas sam bila presrećna dok sam udišući vrelo testo u autobusu videla pune ulice klinaca sa rančevima i zelenim narukvicama, kako vuku kese sa klopom i idu prema kampu, kada sam šetajući Zmaj Jovinom čula nekoliko jezika, a na šoferšajbni autobusa na liniji 1, videla novi natpis „KAMP EXIT 08". Srećna što u Novi Sad, Vojvodina, Serbia dolaze Sex Pistols, Manu Chao, NERD, Paul Weller, Primal Scream, The Hives, Sven Vath i mnogi, mnogi drugi. Sada i oni znaju gde smo mi kada nismo na lošim vestima. Možda su neki pregoreli, možda su se i prodali, pa više nisu isti kao kada su imali 18, možda punk i nije što je nekada bio, ali ne može ni biti, jer ni Britanija nije više ista, i ništa nije isto, ni hipika nema, pa ni sexualna revolucija nije više potrebna. Možda nisu svi koji nastupaju po svačijem ukusu, ali nema festivala koji to može. Uostalom, ukus koji baš ništa ne pronalazi na ovogodišnjem line up-u, trebalo bi malo preispitati.  

Na nedavno održanom koncertu The Damned na keju u Novom Sadu Captain Sensible je rekao da su razmišljući da li da se odazovu pozivu da dođu pitali Petera (Peter and the Test Tube Babies), koji im je rekao da su ovde ljudi super i kako je NS  punk rock town. Zar ne bismo svi želeli takav imidž za svoj grad, za Srbiju? Ne nužno punk imidž, ali svakako imidž urbanog mesta, koje ljudi u dalekim zemljama pokazuju na mapi i govore "Ovde sam bio" ili „Ovde ću ići".

Kako god, ima nas raznih, a ima i nas, istih. Još jednom spavam i počinje 4 days music party.

See Ya There!     



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:42 09.07.2008

:-)

lep provod!
ps. za police i dalje isto mislim. da ne trolujem dalje
gordanac gordanac 23:59 09.07.2008

e, sa`š dobiti...

...ceo post o EXIT-u koji sam danas postavila :))))


STATE of EXIT

Počinje još jedan "EXIT" u Novom Sadu.

Veliko crveno platno na kojem su mu slova pušteno je niz bedeme Tvrđave, kamp kod Kampusa otvoren, programi počeli, grad se polako puni raznim ljudima sa raznih strana sveta.....

Apsolutno fantastično, božanstveno i novosadski neponovljivo svake godine...

Sećam se prvog, "pripremnog" "EXIT-a" sa ove naše, leve novosadske strane, drvene pozornice, glasne muzike na koju su se žalili Limanci, sjajnih, kreativnih ljudi koji su, rešeni da se napravi događaj i promena u Novom Sadu sa zaraznim entuzijazmom pretvarali svoje snove u realnost.

Pa prvog, velikog, zvaničnog na Tvrđavi, koji je eksplodirao kao vulkan dobrih emocija, dobre muzike i neverovatne pozitivne energije.

"EXIT" je najlepše posmatrati s mojih prozora u praskozorje, dok se muzika još uvek čuje, a reke raspoloženih ljudi lagano, preko mosta, pa Kejom pored Dunava hodaju do kampa. Smeh, zvižduci, pesme, dovikivanje....oni su meni ustvari "EXIT", a ne muzičke zvezde i odlični koncerti na bezbrojnim binama po Tvrđavi.

Pogled na njih se - ne propušta.

I očekujem i ove godine razne koji će malo gunđati o "EXIT-u", koji će upozoravati na propuste i greške, sa čuvenim "ma, nije to bogznašta..." izrazom koji je nemoćan pred razoružavajućim veseljem nas stanovnika "state of exit".

Na prvi veliki "EXIT" sam dovela neke moje drugove kojih više nema, a znam koliko bi se radovali da vide kako "EXIT" raste, napreduje, menja se, ali nikako ne gubi onu atmosferu praskozorja kojim se završava još jedan uzbudljiv dan.

I ponekad zamišljam "EXIT" na kome će se samo plesati. Sve i svašta, od tanga i laloškog valsa do sambe i čarlstona.....jednu pravu "state of dance" kao finu malu "pokrajinu" unutar "state of exit"....time of my life sort of state , take this waltz sort of life....

Vlasta92 Vlasta92 00:05 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

E, nek sam dobila. Inače, mene možete da proglasite za doživotnog priješednika te plesne pokrajine, jer ja tamo stalno plešem.
florian92 florian92 00:14 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

take this waltz sort of life...

Dom Bernarde Albe
gordanac gordanac 00:18 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

Dom Bernarde Albe

Bila :))
Msleeeem, ne Dom, nego - Bernarda :))))
Ali sam Lorku retko recitovala. Ustvari - samo jednom.
florian92 florian92 00:21 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

gordanac
Dom Bernarde Albe

Bila :))
Msleeeem, ne Dom, nego - Bernarda :))))
Ali sam Lorku retko recitovala. Ustvari - samo jednom.


Ben Akibua
gordanac gordanac 00:25 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

Ben Akibua

i Tribina :)
i smotre
E, sad - igr`o nisi, to znam, nema muških uloga, (još uvek znam ceo komad napamet, šašavo skroz), onda mora da te je vodilo da gledaš! :)))
Evo - izvinjavam ti se, bolje ikad nego nikad :))
Vlasta92 Vlasta92 00:30 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

Meni je dovoljno što sada moram da te zamišljam kako recituješ )))))))))))
Sa plavom fasciklom!

"Ja sam u mlinu, sred buke
žrvnja, čuo sve tvoje želje
i brige tvoje, oj, Srbijo među pesmama među šljivama
oj, Srbijo na EXIT-u među ljudima
oj, Srbijo, pesmo među narodima."

El dobro?
gordanac gordanac 00:35 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

Sa plavom fasciklom!

:))))
Nikad nisam imala fascikle za recitovanje! :)
(i kako smo uopšte čak dovde došli?! :))))
El dobro?

Nie :))
Druga jedna, ne smem naglas.....
Vlasta92 Vlasta92 00:39 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

Ajd, slobodno,neću nikom reći, šljive mi. Da nije ona "...Da me hoće poljubit poljupcem usta svojih"?
A kako smo do toga došli? Hm, pa mi uvek dođemo nekako do toga. To je nama naša borba dala.
nsarski nsarski 00:47 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

Druga jedna, ne smem naglas.....

Kordoba, daleka i sama..[...].
I mada znam sve puteve
Nikada necu stici u Kordobu.
Eto ti slagvort:)



Horseman's Song

Cordoba.
So distant and lonely.

Black little horse, and big moon,
and in my saddlebag olives.
Though the ways are familiar,
at Cordoba I will never arrive.

Across the plain, through the wind,
black little horse, and red moon.
Death keeps staring at me,
down from Cordoba's towers.

Oh, how the way's dragging on!
Oh, so patient my brave little horse!
Oh, that death waits for me,
before Cordoba will ever be reached!

Cordoba.
So distant and lonely.
Vlasta92 Vlasta92 00:50 10.07.2008

Hiii...

misliš da je ta bila nsraski? Znaš nešto što mi ne znamo?
nsarski nsarski 00:52 10.07.2008

Re: Hiii...

Vlasta92
misliš da je ta bila nsraski? Znaš nešto što mi ne znamo?

Ne, samo nagadjam. Ko toliko voli Dunav, razumece ljubav za Kordobu:)
Filip2412 Filip2412 00:52 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

Exit je mozda jedina srpska turisticka atrakcija i pored tenisera jedina pozitivna stvar po kojoj se za Srbiju zna ovih dana

Gordana bravo, pocetkom juna sam bio na koncert Leonarda Cohena u Torontu :) odlicno je bilo
florian92 florian92 01:06 10.07.2008

Re: Hiii...

to ti i učitelj onako malo
pa umem ja to bolje
izvinte
šta ovo seljaštvo traži u ovim da izvinete gradovima?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 08:37 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

"EXIT" raste, napreduje, menja se, ali nikako ne gubi onu atmosferu praskozorja kojim se završava još jedan uzbudljiv dan.

I ponekad zamišljam "EXIT" na kome će se samo plesati. Sve i svašta, od tanga


Goco! Znala sam da si ti ljubiteljka Dance Arene i da đuskas svake godine tamo do praskozorja :))) Samo, ne kaže se "od tanga", nego "od tangi" hihihihi
Vlasta92 Vlasta92 08:39 10.07.2008

Hi hi hi

indeed!! Hoćemo večeras na dance mi mala? Da čujemo Sven Vatha?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 08:46 10.07.2008

Re: Hi hi hi

Uh, hm, paaaaa, Noisia, Sven, Noisia, Sven, ne znam, ne mogu da prelomim, uh, paaaaa, videcu jos...

Ali pre toga, McDreamy Pharell, i još jednom - uh!
Vlasta92 Vlasta92 08:59 10.07.2008

Re: Hi hi hi

Skrati mi muke. Gde je i kada?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:02 10.07.2008

Re: Hi hi hi

Petrovaradinska tvrđava, večeras :)))))
Main u 23 h...
Vlasta92 Vlasta92 09:06 10.07.2008

Re: Hi hi hi

A Pharell Williams? OK, njega znam. Uh, puno informacija. Superiška.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:49 10.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

Horseman's Song

Cordoba.
So distant and lonely.

Black little horse, and big moon,
and in my saddlebag olives.
Though the ways are familiar,
at Cordoba I will never arrive.

Across the plain, through the wind,
black little horse, and red moon.
Death keeps staring at me,
down from Cordoba's towers.

Oh, how the way's dragging on!
Oh, so patient my brave little horse!
Oh, that death waits for me,
before Cordoba will ever be reached!

Cordoba.
So distant and lonely.


Nsarski,
Zasto dajete na engleskom?
Evo u originalu:

CANCION DEL JINETE
Córdoba.
Lejana y sola.
Jaca negra, luna grande,
y aceitunas en mi alforja.
Aunque sepa los caminos
yo nunca llegaré a Córdoba.
Por el llano, por el viento,
jaca negra, luna roja.
La muerte me está mirando
desde las torres de Córdoba.

¡Ay qué camino tan largo!
¡Ay mi jaca valerosa!
¡Ay, que la muerte me espera,
antes de llegar a Córdoba!
Córdoba.
Lejana y sola.

Ako slucajno ne znate spanski, naucite ga samo zbog - Lorke.
bindu bindu 09:37 11.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...


Nsarski,
Zasto dajete na engleskom?
Evo u originalu:


verovatno niste zapazili da nas nsarski cesto razmislja i o "nekim drugim ljudima", u ovom slucaju onima koji mozda ne govore spanski a ne samo o sebi kao sto mi se "prividja" da vi to stalno radite.
znaci ko o cemu vi stalno o sebi.....to nije dobro tj ovde ponekad mozete ponesto da naucite...npr.da malo razmisljate i o drugima.

p.s.osim toga cini mi se da nsarski govori spanski ko srpski...

ivana23 ivana23 10:48 11.07.2008

Re: e, sa`š dobiti...

KONJIKOVA PJESMA

Cordoba.
Daleka i sama.

Kobila crna, velika luna,
masline u bisagama.
Ako i znam pute, nikad
neću stići u Cordobu.

I u ravni i na vjetru,
kobila crna, crvena luna.
Smrt na me vreba onamo
s kruništa kula Cordobe.

Jao, duga li je cesta!
Jao, vrli moj konjiću!
Jao, smrt me čeka prije
nego stignem u Cordobu!

Cordoba
Daleka i sama.
florian92 florian92 00:00 10.07.2008

vlasta92 the police

esi se ti to uskladila sa novim nikom?
vlasta92 isprobava službeno vozilo
Vlasta92 Vlasta92 00:03 10.07.2008

Re: vlasta92 the police

Ne kontam. Mnogi smo dobili to 92, ne znam zašto, a i nisam znala da je vozilo. Šta pričaš?
florian92 florian92 00:20 10.07.2008

Re: vlasta92 the police

Vlasta92
Ne kontam. Mnogi smo dobili to 92, ne znam zašto, a i nisam znala da je vozilo. Šta pričaš?


Dobila si

Treba da se javiš u b92.
Večina nas koji imaju dodatak 92 smo ga već ga dobili.
Ja moje već podigo.
Vlasta92 Vlasta92 00:21 10.07.2008

Re: vlasta92 the police

Ma, razumem ja taj deo šale, ali ne razumem što si tekst shvatio tako? Baš sam bila nježna...
margos margos 00:27 10.07.2008

Re: vlasta92 the police

Vlasta92
Ma, razumem ja taj deo šale, ali ne razumem što si tekst shvatio tako? Baš sam bila nježna...

Ma Florian samo malko troluje... to je dozvoljeno kod tebe, zar ne?
A dobro čuči Vlasta 92 the police :)))
Vlasta92 Vlasta92 00:33 10.07.2008

Čuči,

što jes, jes. A i bilo mi kao u bajci, okruženoj svim onim divnim zgodnim kolegama u uniformama...uuuuu....sexy
dragoljub92 dragoljub92 00:39 10.07.2008

Re: vlasta92 the police

eh,setro-brate šta da ti kažem ,ja opštepoznati ćiriličar,i vlasnik nepoznatog srpskog imena(ko razume kome je ovo upućeno,svatiće)pa ne volim ti ja taj пунк,данце а тек теkно,не ми се свиђа ни тај ману чао а за неке и нисам си чуо.
police mi se nikad nisu sviđali,ali mi je Sting solo za srce priraso,tako da ne verujem srđanu da su police loše odradile poso,možda je to bila tezga ali sigurno nije bila loše odrađena tezga,ne bi sting..jer kad kvalitetni muzičari nešto samo odrađuju i to je nedostižni nivo za druge.
daklem sa ove moje vremenske distance i muzičkog ukusa nije nešto,al bi mnogo voleo da ste bliže pa da mogu i ja malo da slušam.[/b]tek tolko da me mine žal za mlados,doduše kosa mi se nije proredila i nije čak ni počela da sedi al je sad nosim kratko na ,,mangupski" i [b]brate 300kilometra ,mlogo be daleko
i šta da vam kažem ,jes da nisam fan većine što se tamo svira ,al bi si rado da vam se pridružim.i ,da kažem srećan sam što tako nešto postoji još uvek kod nas i traje
i za ovo si u pravu
Zar ne bismo svi želeli takav imidž za svoj grad, za Srbiju? Ne nužno punk imidž, ali svakako imidž urbanog mesta, koje ljudi u dalekim zemljama pokazuju na mapi i govore "Ovde sam bio" ili „Ovde ću ići".

svako normalan bi to morao da poželi svom gradu
a ovo
Isto tako, ne mogu da ne primetim da o EXIT-u često čujem bolje kritike od stranaca, nego do ovdašnjih ljudi, kukumlakala koji sopstvenu lenjost ili prostu nezainteresovanost pretvaraju u silnu razočaranost ovim ili onim propustom.


pa postali ste suviše popularni za srpski ukus,ovde se uspeh ne prašta

sve najbolje za EXITdane nek vas vreme služi a ljubomorni nak vam pljunu pod prozor
poz
dragoljub
florian92 florian92 00:42 10.07.2008

Re: vlasta92 the police

Ma, razumem ja taj deo šale, ali ne razumem što si tekst shvatio tako? Baš sam bila nježna...

Tekst skroz ok
jedino ti je ovo s police palo, al nema veze važno da se nije razbilo.
dolazim normaaaalno na njih ,iako I Would Never Wanna Be Young Again
margos margos 00:25 10.07.2008

E :))))

Nikad nisam bila na EXIT-u, ali sam više puta bila u Novom Sadu za vreme održavanja festivala i oduševljena sam raspoloženjem, energijom, kolonama mladih preko mostova - onomad preko pontona, i osmesima domaćina. Oni kojima si ti noćna mora - nisu zanimljivi za komentarisanje. Da je praznik energije - jeste!

Uživajte i ove godine, ja ovaj put neću svraćati, ali znam da će biti vrelo:)))
mila92 mila92 00:36 10.07.2008

Festival EXIT

Tjah, nije što je naš festival, mislem novosadcki, al stvarno je najbolji, te otkada postoji ni ne marim šta se dešava u drugim gradovima, da ne kažem prestonici. Jes, onomad otputovah na one Peperse u Inđiju, ali i to je neki nauk.
Nego Exit, pa još brend, kako to gordo zvuči)
Volem i poštujem od početka, a ima tome, bio je i nulti vrlo uspešan čula sam, ali prvi Exit je pomerio sve dotadašnje standarde mogućeg očekivanja. Istovremeno kada su održavani koncerti bili su i i teatri na otvorenom, te projekcije na nizu video bimova. Nije zanemarljiva ni inicijalna ideja Bojana Boškovića, kada je sa grupom, tada istomišljenika, osnivao koncept velikog i značajnog događaja, o tome najbolje govore godine kada je sve nastalo, a to penjanje uz stepenice prve godine na Đavi, je nezaboravna uspomena meni, verujem i mnogima.

Jer sve je bilo odjednom osvetljeno, prepuno dobre energije, i osmeha, i uspelo je.
Meni su naravno drage i pozorišne predstave i performansi koji su za malobrojnu publiku bili svojevrsna prethodnica, onome što se sada zove Exit, a tu su i slikari koji su osvojili ovo mesto pre svih, i žive ovde u jednoj od najvećih likovnih kolonija. Većina ovih umetnika je aktivno pomogla da festival nastane, pa i stasa.

Exit, nego šta, tamo sam prvih godina osluškivala dijalekte gostiju iz svih gradova ex Jugoslavije, a sada je to postalo uobičajeno ćaskanje, i naravno ritam do jutarnjih sati, pa ponovo uveče. Nije na festivalu zanimljivo biti samo na glavnim koncertima, čak je to i naporno, ali lepo je i promuvati se , sesti negde, posmatrati, jer sve je tako i organizovano da uvek možeš da napraviš sopstveni izbor, koji će ti najviše odgovarati u trenutnom raspoloženju.

Dakle ako neko gotivi samo velike žurke, može ali ima i manjih, slatkih mesta, sa istom vrstom muzike, gde je moguće osetiti istu energiju i dobro raspoloženje. Najbolje je i jedno i drugo, mix, malo kolektivne i malo individualne, tačnije intimističke atmosfere, i osećaj slobode, koja nije iluzija, je tu. To je Exit. To je Novi Sad.

Vlasta92 Vlasta92 00:47 10.07.2008

Re: Festival EXIT

Dobro je svakako što smo dočekali da ne možemo da postignemo sve koncerte. Beograd isto bombarduje! Propustila sam, na žalost, Cave-a i Marcus Milera, ali bila sam na Cypress Hill i Franz Ferdinand, bila je super atmosfera.
maksa83 maksa83 01:16 10.07.2008

Re: Festival EXIT

Propustila sam, na žalost, Cave-a i Marcus Milera, ali bila sam na Cypress Hill i Franz Ferdinand, bila je super atmosfera.


Moj omiljeni, all time favorite koncert je po veličini bio prilično neugledan, čak je i padala neka stinky kiša, ali je svejedno najbolji na kom sam ikad bio - Violent Femmes u SKC-u 2004-te. Ovaj Pinki83 je video Tita.
mila92 mila92 01:22 10.07.2008

Re: Festival EXIT

Čitam naravno i šta se dešava u Begešu, al sve mi nešto daleko da se "nadignem", i kod rođaka u posetu, pa da kao odem na neki koncert, mada upoznala sam i onaj pravi Beograd onomad, sa dušom, al ima tome dugo vremena. Onog relativnog, da prostiš) pamtim koncert Višboneš, ne znam ni kako se piše, i Džipsi Kings, al Exit to mi je merak i ćeif, na tenane, lokal patritoski zanos. Inače sam ranije za hleba i igara uzimala obavezni godišnji odmor, ali sada ću da ga kuliram uz pos'o.Ne marim mlogo, što je tako, gotovo svaki put sam se zadesila ispred glavne bine kada je bio najbolji koncert, al kao što rekoh one male slatke pozornice su posebna vrsta hedonizma.
:)))
mila92 mila92 01:59 10.07.2008

Re: Festival EXIT

Evo ispravka, podsetila sam se šta je bilo kod njih ranije, i nađoh nešto svežije, nadam se da će prijati:)))
Wishbone ash Phoenix
Vlasta92 Vlasta92 08:14 10.07.2008

Re: Festival EXIT

E, stvarno si video Tita! Zavidim ti. Žao mi je što mnoge nisam uspela da vidim. The Ramones, recimo. Never again. Ove godine na EXIT-u svira Marky Ramone, ali ja ni otpilike ne znam šta da očekujem.
Atomski mrav Atomski mrav 08:23 10.07.2008

Re: Festival EXIT

ali ja ni otpilike ne znam šta da očekujem.

Najbolje je ništa ne sanjati, jer ćeš tako najlakše ostvariti svoje snove
Atomski mrav Atomski mrav 07:35 10.07.2008

Pišta

Nego, Vlasto92, dolazi li i ove godine Pišta iz Amerike?
Vlasta92 Vlasta92 08:17 10.07.2008

Pišta

verovatno stiže tek posle festivala. Pri EXIT koji propušta. Pozvan je da nastupa na drum'n'bass festivalu u Rumuniji, pa će doći posle. A ti jel dolaziš?
Atomski mrav Atomski mrav 08:22 10.07.2008

Re: Pišta

But of course... doduše, samo u subotu. Do sada sam propustio samo jedan Exit, onaj 2005. godine. Dolazim sa društvom iz NS, BG, Slovenije... dakle internacionalna postava
3stana 3stana 08:43 10.07.2008

hello

samo da se zapljuvnem...
stigla sa dirty old festa...hmmmm....bilo ...*m*onako :)))))
hehehehe
....se vidjamo na djusku!
Vlasta92 Vlasta92 08:45 10.07.2008

Re: hello

A kako je to *m*onako?? Exploited bili?
3stana 3stana 08:53 10.07.2008

Re: hello

ta kao u Monaku, jel?!
issuseeee, svega bilo...će ti pričam u pittu, pre pocetka Manochao :-P
Najvolijem to kutjevačko vinogorje u koje su ( verujem- sasvim slučajno :)))) smestili sav taj pankeraj. Šuma, potok i stage...Malo li je?
Vlasta92 Vlasta92 09:15 10.07.2008

Nije,

ako ste spavali u čadoru, pili vina i kupali se u potoku. I SKAkutali. Skarmaggedon. Let's Skunk! Ska ska Skandal....
Spiridon Spiridon 09:58 10.07.2008

precenjeni

Razumem ljude koji ne razumeju kako se istovremeno vole Snoop Dog i Sex Pistols, zadržimo se na ovim ekstremnim primerima


za mene na ovom polju definitivno ne postoje "ekstremni primeri" i bas se iz tog razloga ne bih zadrzavao na njima.

I onda se stručnjak iznalupa gluposti, znalački, sa pozom svetskog putnika, čiji je ranac video sve značajnije festivale u Evropi. Hladno, čista tezga, odrađeno, bez komunikacije sa publikom.


Licno me ne uzbudjuje pomisao na odlazak na njihov koncert. Cini mi se da ni oni sami vise ne veruju u ono sto sviraju. Sa 10000 km se oseca da su se 100 % okupili da iscede sav svoj kredibilitet i uzmu preostalu kintu.

verovatno bih svom 16-godisnjem sinu preporucio da pogleda i snime neki preostali fazon bivseg velikog benda.


spi
Vlasta92 Vlasta92 10:10 10.07.2008

Re: precenjeni

To šta oni veruju ili ne veruju, teško da možemo da znamo. Ja prosto nisam skeptična po svaku cenu i nisu mi izgledali kao da skroz otaljavaju. Niti živim u iluziji da članovi benda mogu da žive i osećaju isto. Ali, očigledno ovde ima puno više mnogo boljih poznavalaca, pa neću više da se petljam u The Police. Znaš kako je, što je babi milo...
Spiridon Spiridon 10:28 10.07.2008

Re: precenjeni

To šta oni veruju ili ne veruju, teško da možemo da znamo.


da li oni veruju ili ne, se oseti u vazduhu. Ja licno to pokusavam da uhvatim i osetim. U njihovom slucaju ne osecam nista. To je moje licno osecanje i ne treba ga generalizovati.

Ne zelim pogresno da se kapiramo ali uvek mozes da pronadjes likove koje mogu da slemuju dok gledaju evroviziju.
zeks92 zeks92 10:28 10.07.2008

Legalizacija marihuane....

Zar ne bismo svi želeli takav imidž za svoj grad, za Srbiju?


Da nam turizam procveta!
Vlasta92 Vlasta92 10:39 10.07.2008

Re: Legalizacija marihuane....

Turizam i poljoprivreda. Kada shvatimo šta možemo, a ne činimo sa poljoprivredom, procvetaće nam i turizam. Rečni, seoski, kakav god...
antioksidant antioksidant 11:21 10.07.2008

Re: Legalizacija marihuane....

Kada shvatimo šta možemo, a ne činimo sa poljoprivredom

a sta je to tacno sto mozemo sa poljoprivredom?
(kazu mi oni koji znaju da to i nije tako mnogo ako zelimo da nam 20% radne snage bude angazovano na poloprivredi i ako nam je malo bljak da neko poseduje par tisuca jutara). i ta poljoprivreda koja donosi puuuno prihoda nije lepa za gledanje (kao ni jedna industrijska proizvodnja uostalom) i uz nju turizam ne ide


ali ne razumem, niti želim, one kojima nije jasno zašto biti uzbuđen pred početak jednog velikog muzičkog festivala, kojima smeta što nisu zvali one, a zvali su ove, što ima previše klinaca ili previše starih, što puštamo verski, nacionalno, starosno i po lepoti nepodobne, što je skupa karta koja je u početku za četiri dana koštala četiri hiljade, dok oni koji naprasno spašavaju rokenrol u Srbiji loše najavljen koncert Atomskog skloništa i Status Quo naplaćuju hiljadu, pa Tokeni, pa gužva, prašina...

Takve su kritike bile i naših visprenih stručnjaka


zasto postoji poriv da se uskrati pravo na kritiku? exit je super i za ns i za srbiju i za evropu i za mene i za tebe ali ima ljudi kojim nije. pa neka kazu
Vlasta92 Vlasta92 11:34 10.07.2008

Re: Legalizacija marihuane....

Pa, neka kažu. Ali, neka kažem i ja. Što meni uskratiti isto pravo?
A poljoprivredu spomenuh, mada zaista zaslužuje poseban blog. Nisam mislila da nam cveta turizam tako što će turisti gledati useve. Bogatoj zemlji cveta i turizam, a mi imamo potencijala. Za ekološku priču, recimo. Najskuplji prtoizuvodi svuda u svetu. A mi, šta radimo? Trujemo sve. Ali, kao što rekoh, to je za neki drugi blog...
antioksidant antioksidant 11:40 10.07.2008

Re: Legalizacija marihuane....

Pa, neka kažu. Ali, neka kažem i ja. Što meni uskratiti isto pravo?

pa niko ti to pravo ne uskracuje. pa tek ni ja. imas i blog. lepo zboris (pises) ja citam i sve se slazem, sem sa pominjanjem onih kojima exit ne valja. nije exit sveta krava (generalno ja nesto i ne volem svete krave).

a za poljoprivredu - pokreni (ili da nadjemo nekog strucnog (ali ne da se proglasava strucnim ekspertom k'o dulicmarkoviczivkov). to je jakoooo ozbiljna tema
nas sve vise, rane sve manje, recepti sve mastovitiji
pa i marovic da nam se vrati ....

ps - tek sad videh naslov ovog posta.

podrzavam


zeks92 zeks92 11:50 10.07.2008

Polja konoplje...

Nisam mislila da nam cveta turizam tako što će turisti gledati useve.


...i poljoprivreda.... i turizam.....i ekonomija....sto bih ja bio ministar!
Colin_bgd Colin_bgd 10:57 10.07.2008

Mogu da se kladim...

Ovih dana sam se nagledao Glastonbury-ja na BBC-ju. Bilo je sareno, naravno TV nikad ne moze da prenese moc zvuka uzivo, ali nije to poenta. Eto, ovdasnji javni servis prenosi to u potpunosti, pokriva radio, TV, interaktivno, net, itd. Isto tako prenose tzv Proms, festival (u sirem smislu) klasicne muzike, pa onda redovno vikendom idu "songs of praise" za religiozno nastrojene. Naravno, ovde je SVE TO vec odavno tradicija i deo jednog te istog drustva. Jedno drugo ne iskljucuje, a nije nemoguce i da ista osoba uziva/konzumira vise od jednog naoko dijametralno-suprotnog "hepeninga". Elem, nema na krv i noz. Ima nas svakakvih (ovde u Engleskoj), pa cemo da uglavnom "live and let live", narocito ako se obrcu pare. Dok kod nas, ima bre da te bese na prvu sljivu ako si drugojaciji...

A sto se tice The Police. Nisam bio, naravno, ali sam cuo razne komentare od prijatelja, od "bilo je super", do "obicna tezga". Ja uvek te nase kritike uzimam malo sa skepsom. Ljudi su verovatno profesionalno odradili koncert, ali to je za nas mozda i najkarakteristicnija i najgora definicija "tezge". Jos uvek imamo iluzija da ljudi sve rade iz nekih "ideala" ili statijaznam cega. A osim toga, ako neko odsvira, recimo, 200 koncerta godisnje, nemoguce je biti napaljen na svakom 100%, to je jednostavno van pameti.

A cemu uopste te kritike kad je, mogu da se kladim, pola publike bilo samo zato da udari recku da su bili na The Police, a ne jer im je stvarno odlazak bio pitanje zivota i smrti...
Vlasta92 Vlasta92 11:38 10.07.2008

Colin

to ti kažem! Sve si u pravu. Čuj, tezga. A šta, neki koncert nije? Nisam čula da vole da sviraju džaba. Bilo ko.
bindu bindu 12:41 10.07.2008

Re: Colin

Vlasta92
to ti kažem! Sve si u pravu. Čuj, tezga. A šta, neki koncert nije? Nisam čula da vole da sviraju džaba. Bilo ko.


evo samo nekih a bilo ih jospuno......
Bon Jovi fans rejoice! The New Jersey band is joining a long list of rock legends who give free concerts in New York City’s Central Park.

Worth the visit to NYC? Without a doubt!Bon Jovi made the announcement yesterday and said that the show will be billed as an “All-Star Concert in Central Park.” If history is any guide, those stars in the concert’s title will be huge.

Sheryl Crow gave a free show in Central Park and recorded it for a fantastic CD. Check out our interview with Sheryl. Her guest list included Eric Clapton, Keith Richards and the Dixie Chicks.

Past Central Park concerts have attracted over 800,000 people to witness the famous reunion of Simon and Garfunkel, Elton John, Dave Matthews and the legendary Diana Ross live televised performance in a torrential downpour that proved that the show always goes on.

"We've gotten the chance to bookend what is the most successful tour in the world this year with a free concert for anyone in New York," Jon said at the news conference. "I just traveled the world again, and New York is still the greatest city in the world.
Colin_bgd Colin_bgd 12:51 10.07.2008

Re: Colin

Bon Jovi fans rejoice! The New Jersey band is joining a long list of rock legends who give free concerts in New York City’s Central Park.

pa kad im je NYC komsiluk...
Vlasta92 Vlasta92 13:00 10.07.2008

Bindu,

Lepo sam pomislila da bi trebalo da napišem, "osim povremeno i to mahom u humanitarne svrhe", ali nisam. Misliš da Jovi i Elton John uvek sviraju tek tako?
Spiridon Spiridon 13:12 10.07.2008

Re: Colin

Vlasta92
to ti kažem! Sve si u pravu. Čuj, tezga. A šta, neki koncert nije? Nisam čula da vole da sviraju džaba. Bilo ko.



i to sto kazes. Ja bih samo voleo da znam sta onda pravi razliku izmedju live nastupa pojedinih bendova.

Uostalom koja je poruka. Niko ne svira za dzabe i zato ako si puko 40-50 evrica za kartu nemoj slucajno da se zalis da je bilo lose =]

Da sam klinac i da sam stekovao neku kintu za koncert, definitivno da je ne bih potrosio na Police (kad vec imamo Exit koji je sasvim druga prica).




Vlasta92 Vlasta92 13:21 10.07.2008

Re: Colin

Ej, ok, sve si u pravu. Samo nemoj da pravimo frku ovo ove teme.
Spiridon Spiridon 13:27 10.07.2008

Re: Colin

Vlasta92
Ej, ok, sve si u pravu. Samo nemoj da pravimo frku ovo ove teme.


???
Vlasta92 Vlasta92 13:41 10.07.2008

Re: Colin

Moja poruka sigurno nije da nemaš prava da misliš da je koncert loš ako si dao 50 evra. Razilku između dobrih i loše odrađenih koncerata prave dobra i loša svirka. Na Police nije bila loša svirka, moje je skromno mišljenje. To što je njihovo prošlo, to je druga stvar i niko nije bio pod prisilom da ide da gleda bivši bend. A da sam klinka i da moram da biram, čak i da sam sada morala da biram, izabrala bih i sama EXIT. Ali, ponekad se ovde preteruje. To je sve.
bindu bindu 14:05 10.07.2008

Re: Bindu,

Vlasta92
Lepo sam pomislila da bi trebalo da napišem, "osim povremeno i to mahom u humanitarne svrhe", ali nisam. Misliš da Jovi i Elton John uvek sviraju tek tako?


ne, to nisu humanitarni kncerti koji btw nisu nikada besplatni zato sto se novac od tih koncerata odvaja u humanitarne svrhe.
ovo su nyc letnji koncerti u sklopu letnjih kulturnih dogadjaja.
svako leto ima neko "veliko ime" n pop ili rock...koje privuce turiste.
medjutim besplatni koncerti jazz i klasicne muzike su glavna atrakcija...pa onda
shekspir festival.uglavnom u nyc-u se stalno nesto desava zato je jos uvek najinteresantniji grad.
Atomski mrav Atomski mrav 11:37 10.07.2008

Amsterdam

Prolazim kroz grad i čujem engleski sa svih strana... pije se pivo, ljudi su dobro raspoloženi
Mene Exit podseća na Amsterdam, grad u kojem živi, kako kažu, oko 200 različitih nacionalnosti. Jedino je valjda Njujork ispred po tom pitanju. I lepo se čovek oseća u takvom šarenilu, nemaš osećaj da si stranac... i zato se dobro osećam na Exitu, između ostalog
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:25 10.07.2008

Re: Amsterdam

sad bih ti rekao nešto, čoveče, ali neću, pošto nisam u explosion reaction fazonu kao ti.

ali, nećemo da budemo u lošem tripu, naši smo ljudi... verovatno bi i pili pivo zajedno pod nekim povoljnijim okolnostima. evo ti neki telaviv hopefuls umesto loših vajbova.
Atomski mrav Atomski mrav 07:40 11.07.2008

Re: Amsterdam

Reci slobodno, obećavam kontrolisanu reakciju.
Inner Party Inner Party 13:16 10.07.2008

Pa sad...

Meni se cini da ljudi kod nas sada imaju mnogo vise para i da mogu da plate ulaznicu koja kosta skoro koliko i u Londonu ili cak vise nego u SAD.Svaki normalan bend ce doci svuda gde se moze prodati tj. gde ima para da ih se plati...

Narocito kada su u pitanju bendovi koji su past their prime

Spiridon Spiridon 13:22 10.07.2008

Re: Pa sad...

Inner Party
Meni se cini da ljudi kod nas sada imaju mnogo vise para i da mogu da plate ulaznicu koja kosta skoro koliko i u Londonu ili cak vise nego u SAD.Svaki normalan bend ce doci svuda gde se moze prodati tj. gde ima para da ih se plati...

Narocito kada su u pitanju bendovi koji su past their prime



slazem se 100 %

to je jos jedan razlog vise da se bolje izgradi sopstveni muzicki ukus i prepozna nekakav kvalitet (ako je to uopste moguce obzirom da svi sviraju za lovu =)
Vlasta92 Vlasta92 13:50 10.07.2008

Re: Pa sad...

Naravno da sviraju za lovu. Ljudi su se odlučili i dobro radili na tome da žive od muzike. Uvek bilo i uvek će biti. Loši neće u tome opstati dugo.
Spiridon Spiridon 14:06 10.07.2008

Re: Pa sad...

Naravno da sviraju za lovu. Ljudi su se odlučili i dobro radili na tome da žive od muzike. Uvek bilo i uvek će biti.


pa i kanalizacija je fenomenalan izum ali me to ne tera da se divim sadrzaju koji kroz nju lagano pluta
Atomski mrav Atomski mrav 14:17 10.07.2008

Re: Pa sad...

Čemu sad poređenje sa kanalizacijom? Ljudi, man'te se ćorava posla, ko voli nek' izvoli na Exit, na Ušće, na Sex Pistolse ili na The Police...

O ukusima ne vredi raspravljati, još manje o ličnim impresijama nakon nekog koncerta. Što bi rekli mi u Voši: "Neko vole popu, neko popadiju"...
Spiridon Spiridon 14:45 10.07.2008

Re: Pa sad...

Atomski mrav
Čemu sad poređenje sa kanalizacijom? Ljudi, man'te se ćorava posla, ko voli nek' izvoli na Exit, na Ušće, na Sex Pistolse ili na The Police...

O ukusima ne vredi raspravljati, još manje o ličnim impresijama nakon nekog koncerta. Što bi rekli mi u Voši: "Neko vole popu, neko popadiju"...


Pa ima. Muzicka industrija je koncepciski veoma slicna kanalizaciji. Razne stvari tu plivaju i na kraju se negde ulivaju. Muzika se naravno "uliva" u mozak slusaoca koji kasnije izgradjuje neki svoj stil baziran na onome sta slusa. Poenta ove price mi izmice, i ako su se neki bendovi nasli pred sudom zbog propagiranja bojkotovanja Zarinih prodavnica.
Spiridon Spiridon 16:08 10.07.2008

..

Miles Axe Copeland, Jr. (July 16, 1916 – January 14, 1991) was an American musician, businessman, and CIA officer who was closely involved in major foreign-policy operations from the 1950s to the 1980s. He was married to archaeologist Lorraine Copeland (née Adie) and was the father of record producer Miles Copeland III, booking agent Ian Copeland, writer/film producer Lorraine (Lennie) Copeland and Stewart Copeland, best known as the drummer for The Police.


Ipak Police nisu svirali u BG-u zbog love. Njih CIA finansira =]

prica se da se zbog toga i zovu Police
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:56 10.07.2008

da si zahebana...

nema klipa nešto.

trip.

a ja ga vidim.

iza horizonta

http://www.youtube.com/watch?v=yI09nZMybmI

Sunshine - Iza horizonta



Ja uvek vidim greh i uvek prvi
Ma koliko bio oprezan i mali
Ja ga vidim
I ja sam uvek tu

Ja sam spontan kao munja
Ja sam prirodan čin
Ja sam pravde šraf
što dolazi da udari paraf

Da me bije glas da me ima svuda
Da ih sečem posle konopca i ropca
Milosti nema, nema žala za njih je
Moja četa
Četa kanibala
što dolazi ko vetar
što nas nosi kao glas
Kao silan at što prašina prati
Iza horizonta

Da sam zajeban kao Atila Han
I mesto mača nosim šat-gan
I daga daga - da ga kada čujem
Volim taj zvuk i tada psujem
Pljujem! - svaki novi leš
A šta je dalje to je jasno kao dan
Puni šat-gan

Puni šat-gan
Hoću da prosi, hoću da moli
Hoću da oseti da ga zaboli
Ološ - pada u koš
Pred noge
Jer sam dželat, egzekutor
Grešnih ljudi zadnji tutor
što ih krati prosto
Ko dlanom o dlan
Puni šat-gan

Da sam zajeban kao Atila Han
Da me bije glas
Da sam zajeban kao Atila Han
Da sam zajeban

Na strujanju zraka se čuju i njišu
Kosti o niti
Da li bi i ti?!
Iza horizonta
Da iskopa te pas
I ptice nađu
Rasutog po zemlji
Nad grobom
I da se slade tobom?!
Iza horizonta

Da sam zajeban kao Atila Han
Da me bije glas
Da sam zajeban kao Atila Han
Kao Atila Han


Ja sam noćna mora za intelektualce skeptike. Ja sam noćna mora za radikalne kritičare i uživaoce loših stanja. Snuždene bez razloga i bez svake mere. Za lenje. Psihički debeloguze.


иначе, код нас на Оријенту, у Шумадији, каже се "психичке дебелгузе", а не "психички дебелогузе".


Spiridon Spiridon 21:34 10.07.2008

Re: da si zahebana...

Ja sam noćna mora za intelektualce skeptike. Ja sam noćna mora za radikalne kritičare i uživaoce loših stanja. Snuždene bez razloga i bez svake mere. Za lenje. Psihički debeloguze.

иначе, код нас на Оријенту, у Шумадији, каже се "психичке дебелгузе", а не "психички дебелогузе".


ja takodje bio ubedjen da su pravi intelektualci po pravilu skeptici jer inace ne bi bili intelektualci =]
MilutinM MilutinM 00:00 11.07.2008

Skeptici

иначе, код нас на Оријенту, у Шумадији, каже се

Kaže se i mrsomudi.

Samo nešto gundjaju, objašnjavaju, negoduju; što bi rekao Radovan: Keeenjaju
antioksidant antioksidant 10:00 11.07.2008

Re: Skeptici

Kaže se i mrsomudi.

Samo nešto gundjaju, objašnjavaju, negoduju; što bi rekao Radovan: Keeenjaju

nisu to mrsomudi

mrsomudi su oni koje ne mozes uhvatiti ni za glavu ni za rep da zavrse bilo kakav posao a po ceo dan samo mrsomude izgovore

nista njima ne fali ako ih ne diras

ovi sto ih ti opisujes su seratori (ili preciznije - kenjatori)
Vlasta92 Vlasta92 11:11 11.07.2008

Re: Skeptici

Slažem se. Sama reč kaže šta su mrsomudi, ne može biti preciznije.
Vlasta92 Vlasta92 11:25 11.07.2008

Srdjane,

pa di si ti čoveče? Da nisi možda u NS?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:14 11.07.2008

Re: Srdjane,

eh, Vlastimira, nisam uspio doć ovog ljeta. samo sam gospoju i mladunče istipendirao da dođu (žena bi me se otprilike odrekla u službenom glasniku kada bi propustila jedan egzit, to, bre, sve navučena limanska deca! )
i posebno mi žao zbog onog pankeraja što ću propustiti, ej, koje će to krljanje veče biti?! idijoti, hajvz, ministri, patka (?! to je istorija sama po sebi!!), one matore pankeraje... zbog toga mi krivo. i, naravno, krivo mi zato što nisam kod kuće kad je najljepše. jebi ga, da ti se ne jadam sad pred svim ovim svijetom... al' vi uživajte i popijte piva u moje zdravlje... :)
Spiridon Spiridon 13:49 11.07.2008

Re: Skeptici

Vlasta92
Slažem se. Sama reč kaže šta su mrsomudi, ne može biti preciznije.


Ne bih se slozio sa ovom konstatacijom.

Kada razmislis malo bolje i razlozis ovu rec, dobijes jednu veoma neprirodnu radnju. Cak je bilo nemoguce pronaci sliku na googlu vezano za ovu operaciju.

OK, "tvrdoglav" na primer veoma slikovito opisuje karakrenu crtu coveka koji tesko menja svoje misljenje ali mrsomud ...nije bas najpreciznije =]

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:04 11.07.2008

...

Super Vlastimira

Ja sam noćna mora za intelektualce skeptike. Ja sam noćna mora za radikalne kritičare i uživaoce loših stanja. Snuždene bez razloga i bez svake mere. Za lenje. Psihički debeloguze.


Za jedne si nocna mora ... a li zato za one druge najlepsi san Blog koji ovako pocinje ne moze covek da ne procita ... a i da ga ne preporuci ... Uzivaj Vlasto na Exitu, pa nam posle pisi izvestaj ...

pozz
Unfuckable Unfuckable 13:06 11.07.2008

Re: ...

e, NovosAdjani....
da znaš da Vam zavidim pomalo na tome što imate Exit !!!
ali - pravedno je to, ako pogledamo iz drugog ugla : da se održava u Bg - ne bi to bilo - To
tako da mislim da su se NS i Exit baš - našli !
uživaj
(... i raportiraj !)
Vlasta92 Vlasta92 10:23 12.07.2008

Hoću, hoću,

ište srce, al' ne može tijelo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana