God bless Serbian princess of blues!!

Spiridon RSS / 10.07.2008. u 09:29

newana.jpg

Intervju vodila JJ Beba



Still making history

Zvezdu svetske bluz scene beograđanku Anu Popovic ugrabila sam u studiju “Laid back” u pauzi snimanja super projekta "Rock misija", koji je na jednom mestu okupio legendarne gitariste i vodeće muzičare sa ex yu prostora. Delovala je sveže, orno i veselo dok je u miniću,u poznom osmom mesecu trudnoće, sa džitrom u rukama pevala duet sa Dadom Topićem.
JJ B: kako je A' damu?
Ana: Super. U februaru sam bila u LA na remixu svog poslednjeg albuma "Still making history". Pošto evidentno moram da se porodim pravim pauzu od koncrata tako da sam skoknula da Beograda da posetim roditelje i da se odazovem na poziv za ovo snimanje.
JJ B: Kako je Ani među muškarcima?
Ana: Navikla sam muškarce na sebe. (smeh) Godinama sviram sa muškarcima; u ovoj vrsti muzike dominiraju muškarci, gitara je muški instrument. Prosto ne razmišljam o tome, uzmem i sviram. Svoje poslove sama vodim što znači da sam naučila.
JJ B: koji su bili presudni momneti koji su odlučili da će muzika biti tvoja profesija a ne hobi?
Ana: Kod mene to nikada nije bila odluka, ni do dan danas. Ja nisam svesno napravila tu odluku, jer smatram da je muzika, kao i svaka druga umetnost , veoma nesigurn posao i promenjljiva. Prosto želim da uživam u svom poslu dok traje. Čak sam zavrsila grafički dizajn sa 22 godine da bih imala back-up plan u slučaju da moja karijera ne bude tekla onako kako bih ja to želela, ali do danas nisam imala nikakav drugi posao osim muzičkog. Biti muzičar moze biti najlepši i najgori posao. Ne želim da budem muzičar po svaku cenu. Ako sebe jednog dana zateknem bez inspiracije, odradjujuci svirke po nekakvim barovima, znam sigurno da ću tada prestati da se bavim muzikom. Mislim da je jedna od najvećih vrlina muzičara, i uopšte, znati kada treba stati.
JJ B: Ja bih volela da si ti uzor nekim novim klinkama, a ne zvezde Granda. Možda ima takvih koji bi pošle tvojim stopama, šta znaš? (obostrani smeh) Šta je važno za njih u tom smislu?
Ana: Bitno je da se u bilo čemu što se radi, u bilo kom poslu, pronadje strast. To je nešto što se oseća vrlo rano. Narprimer, moj prvi koncert je bio koncert Tine Turner u Beogradu, imala sam 13 godina, i nikada neću zaboraviti osećaj dok sam posmatrala binu , muzičre, reflektore..Već tada sam strašno želela da dozivim “stage”'. Oduvek su postojale stvari koje su mi se svidjale, kao što je slikanje ili design, ali muzika je noslila ono nešto posebno, to je prevazilazilo pojam svidjanja, to sam jednostavno morala da doživim. Kada sam gledala Claptonov video - jedan od prvih video traka koji je Milutin ( Anin otac) doneo pošto smo nabavili prvi video rekorder- takodje u mojoj 12-13 godini, pomislila sam kako mora da je sjajan osećaj ostaviti tako nešto iza sebe, na primer sjajnu pesmu ili slicno. Važno je ostaviti trag.
JJ B: A škola?
Ana: Ne treba da se bude u školi zbog škole; treba da se uzme od nje ono što ti se čini da je potrebno za lični razvoj i inspiraciju. Muzička škola je jedina škola gde ti diploma neće naći ni jedan jedini gig. (tezga)
Ja sam uvek gig stavljala na prvo mesto pa tek onda školu. Ako želis da ideš u pravcu jazza pogodno je studirati to par godina ( ne zbog diplome!) Ako želis da se u tvom stilu prepoznaju elementi klasike , treba studirati klasiku. Veoma sam protiv caver bendova i mislim da šanse koje ti se pružaju da napraviš ime kroz svirku nikako ne smeju biti propuštene.
JJ B: koja bi bila tvoja poruka nekim budućim Anama?
Ana: U svemu što radiš nadji svoj izraz i stil. Ne kopiraj nikoga čak i ako većina kaže da je to što želiš ne moguće. Baš tada treba biti uporan. Moj najveći pokretač svih ovih godina je bio izazov. Tamo gde je većina
negodovala i neverovala, ja sam dobijala energiju da nastavim.
JJ B: a pdrška?
Ana: Podrška je veoma bitna i ako je gro umetnika nema. Ja sam imala najvecu podrsku u porodici, i definitivno bez nje ne bih bila ovde gde sam danas."

U međuvremenu Ana se porodila i dobila sina , zove se Luk.
Ana i Luk su trenutno u Americi na turnij

kratka biografija:

13 May 1976 - Ana Popovic is born in the old town of Belgrade, formerly Yugoslavia, the first daughter of Milutin and Vesna Popovic. Five years later their second daughter, Maja, is born. Ana grows up in a warm and loving family where music is very important. Her father Milutin is a creditable guitar / bass player, always inviting friends for nightly jam sessions. In this atmosphere Ana grows up, often listening to her father’s impressive blues and soul record collection. Finally, at 15, Ana picks up her father’s guitar.

 

1981 - 1991

At school Ana is a good student. Not completely bitten by the guitar bug yet, she learns easily and likes to impress. Against the stormy political backdrop of Belgrade she receives good news: she is selected to attend one of the most prominent Schools in Belgrade. Despite her adolescent rebel years tempting her away from the classroom, and a volatile political situation under the Milosovic nationalist regime in Belgrade, she passes her exams without problems.

 

1991 - 1994

Inevitably, Ana falls for the charms of the guitar. Her father continues to help her but realizes that his daughter’s natural gift for playing the instrument goes beyond his own abilities. Although the family isn’t rich Milutin and Vesna make it possible for Ana to take private guitar lessons and Ana puts her soul into them – surprising her teacher with her progress and rapidly developing a style of her own. Finally, on finishing her Grammar School education in 1994, Ana makes the decision to follow in her father’s footsteps by studying Graphic Design at the University of Belgrade.

 

1995 - 1998

Music now begins to take up more time as Ana forms her very first band ‘Hush’ with friend and guitar player Rade Popovic. She rehearses frequently in a small garage in New Belgrade and live shows soon follow. Initially being a girl means Ana having to take second place, but that soon changes. Over the next three years Ana's band plays all the major club venues - by 1998 doing a hundred shows annually and making regular appearances on Yugoslavian television. The end of Communism means musicians are finally free to travel and Ana now plays blues festivals in Greece & Hungary. With her band Hush she records her first album "Hometown" as a limited pressing and, in 1998 successfully applies to study Graphic Design in Utrecht. Just a few weeks before her new Graphic Design course starts however, Ana decides to send in a tape to Utrecht’s Conservatory. Ana’s tape is selected right away, leaving her with a choice to make … feeling more a musician than a designer the decision is easily made.

 

1995 - 1998

Music now begins to take up more time as Ana forms her very first band ‘Hush’ with friend and guitar player Rade Popovic. She rehearses frequently in a small garage in New Belgrade and live shows soon follow. Initially being a girl means Ana having to take second place, but that soon changes. Over the next three years Ana's band plays all the major club venues - by 1998 doing a hundred shows annually and making regular appearances on Yugoslavian television. The end of Communism means musicians are finally free to travel and Ana now plays blues festivals in Greece & Hungary. With her band Hush she records her first album "Hometown" as a limited pressing and, in 1998 successfully applies to study Graphic Design in Utrecht. Just a few weeks before her new Graphic Design course starts however, Ana decides to send in a tape to Utrecht’s Conservatory. Ana’s tape is selected right away, leaving her with a choice to make … feeling more a musician than a designer the decision is easily made.

 

1999

Although now studying in the Netherlands; both a need to put the newly acquired music theory into practice, and a need to pay the tuition fees, leads to Ana forming a Dutch band. The band quickly becomes a popular fixture on the Dutch and German blues scenes. Inevitably, with increasing concert obligations, Ana decides to terminate her studies at The Conservatory and with a background of increasing unrest and bombing in her hometown of Belgrade Ana signs a record deal at Ruf records in Germany.

 

2000 - 2001

In October of 2000, Ana travels to Memphis to record her first release for Ruf Records. Titled ‘Hush’! after her first band, the release is produced by Jim Gaines (whose production credits include Santana and Stevie Ray Vaughan). ‘Hush!’ is released at the beginning of 2001. It is a period with many highlights as Ana’s younger sister, Maja, enrols at the higher Professional school of Art in Utrecht. Ana joins various artists including Bernard Allison, Eric Burdon, Walter Trout, Popa Chubby, Jimmy Thackery, Taj Mahal and Buddy Miles on a Jimi Hendrix tribute CD: ‘Blue Haze’. Her contribution is a version of Hendrix’ ‘Belly Button Window’. In 2001 Ana appears as ‘special guest’ on tour with Bernard Allison, who also joins her on one track of her CD ‘HUSH!’

 

2002

Ana is part of the European ‘Jimi Hendrix Tribute tour’ with Walter Trout. Ana also takes her European band on tour to the US for the first time. She receives three nominations for the 2002 blues Awards in France: ‘Best Singer’, ‘Best Guitarist’ and Best Album’.

 

2003

Ana returns to Memphis and records her second album for Ruf Records. Titled ‘Comfort to the Soul’; Half of the album was produced/mixed by Jim Gains in February, with the remainder produced and mixed by David Z (Prinz, Buddy Guy, Jonny Lang) in April. Praised for its diverse package of blues, rock, soul and jazz the album leads to Ana receiving a nomination at the prestigious WC Handy Awards in Memphis for Best New Artist of 2003 (the only continental European artist ever nominated in this category). Ana also becomes the first European artist to perform at the Show. The year also sees Ana endorsing ‘Fender’ guitars and ‘DR handmade’ strings for the first time. During the ‘Rhythm & Blues Fest’ in Peer, Belgium, Ana is invited on stage by ‘The King of Soul’, Solomon Burke, who immediately invites her to join him as a special guest for the rest of his tour.

 

2004

With great live shows, Ana’s international demand continues to grow. She returns to the USA – this time touring three times – and plays concerts in Canada and throughout Europe. Together with her band she wins the prestigious jazz award ‘Jazz a Juan-Revelation 2004’ in Juan Le Pins, France. The award shows recognition of Ana’s abilities in the jazz genre - another strong influence on her music. Ana begins an endorsement contract for Mesa Boogie amplifiers. She is also particularly proud to join many of the world’s top guitarists as she begins endorsement for Ovation Guitars.

 

2005

Ana releases her third Ruf Album jointly as a live DVD. Recorded at the ‘Melkweg’ in Amsterdam and Titled ‘Ana! Live in Amsterdam' The DVD/CD is released in April in Europe and August in the USA. Ana tours throughout Europe and even plays in Dubai as part of Ruf’s ‘Blues Caravan - Ladies Night’ with Sue Foley and Candy Cane.

 

2006

Ana is invited for the legendary ‘Blues Cruise 2006’ - She’s the first European artist ever called upon to play this prestigious cruise with their original band. In February Ana is nominated as 'Blues Artist of the Year' by the readers of 'BluesWax Magazine'. Other nominees are Tab Beniot and Joe Bonamassa. In July Ana receives a 6-time nomination for the 'Living blues awards 2006'. She's selected in categories as; 'Best blues DVD of 2005', 'Best Live Performer', 'Best Female Blues Artist' and 'Most Outstanding Musician (Guitar)'. In November, after a 13-week summer-tour throughout the USA, Ana signs a record deal at ‘Delta Groove Productions record label’ and travels to Los Angeles to record her first Delta Groove release.

 

2007

Ana makes appearance at the Sundance Film Festival in Park City, Utah. Her performance -together with Mike Finnigan and Lenny Castro- is followed the screening of BigSky Motion Pictures release 'What Love Is' starring Cuba Gooding Jr. Ana's record 'Still Making History' has it's worldwide release on June 19, 2007. The Eclecto Groove / Delta Groove Music inc. recording is produced by David Z. and Grammy Award winning producer John Porter (Los Lonely Boys, Bonnie Raitt, Keb’ Mo’, etc.)
Ana does an impressive total of 152 concerts; seven intensive tours in the US, sharing the stage with many famous artists including blues legend Buddy Guy. Next to touring Europe and the US she even plays Russia and Mexico. In October Ana is invited for a Dutch combi-tour with Dutch 'guitar-hero' Jan Akkerman (Focus). Also in October Ana stars in Hollywood's production Springbreak '83 shot in New Orleans. That very same month her record makes its debut on the Billboard Blues Chart at #8 sharing the chart with the likes of Stevie Ray Vaughan. In November SMH makes it to #7 and in the beginning of December even to #4.

 

2008

In February Ana travels to Los Angeles to remix her latest album 'Still Making History' with multi-platinum producer Rudy 'Mayru' Maya. The project include remixes of 8 tracks from the original 'Still Making History' record as well as two additional original tracks.
On May 5 Ana gives birth to a healthy baby-boy; Luuk. He weights 3.925 Kilo (0,62 stone) and is born with lots of dark hair and big blue eyes.

 

Ana Popovic - I play, and play, and play

 

source: http://www.anapopovic.com/

 

 

 



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stari92 stari92 09:52 10.07.2008

ем

фиш,ем изводи гитарске радове јаковрломногодобро.
Д.
поздрав блузерима.
Spiridon Spiridon 12:56 10.07.2008

Re: ем

stari92
фиш,ем изводи гитарске радове јаковрломногодобро.
Д.
поздрав блузерима.


za starog bluzera u dusi =]

keith richards blues acoustic
stari92 stari92 13:25 10.07.2008

Re: ем

рмбам ко тутуноберачите на пољите со макот - ем се не гледува што душата иште ..
црна ти душа Спиро што ми штета правуваш на емоције мојите
Д.
stari92 stari92 13:56 10.07.2008

Re: ем

је прошле недеље на Б92 ишао серијал (6 епизода) о настанку и историјату блуза.
Од госпела преко блуза до соула.Е,не да су ме нашли,него сам и кућни ред
преправио у складу са термином- нема одмора од 16:33-17:28 тј. њихова музика
(из дискотека,кафића и сплава / ком.1/ )на минимум или слушалице.Лом био.
Навикло то да каунтерстрајкујестратегије на мах. волуме,а напуштају сигурност
дома око поноћи. - Таман да мењам те навике младих -прагматичар проговори:
Ћути,доносе ти свеж бурек и пециво.
Тако ти је то Спиридоне - судбина нас старих збана.
Atomski mrav Atomski mrav 09:53 10.07.2008

1976 - 1981

Pretpostavljam da je ovaj prvi period njenog života najbitniji, te si ga zato kopi-pejstovao toliko puta?
Spiridon Spiridon 10:02 10.07.2008

Re: 1976 - 1981

Atomski mrav
Pretpostavljam da je ovaj prvi period njenog života najbitniji, te si ga zato kopi-pejstovao toliko puta?


hvala ti Atomski ko bratu rodjenom =]
Atomski mrav Atomski mrav 10:09 10.07.2008

Re: 1976 - 1981

No frks!

Man, she's hot...
Spiridon Spiridon 10:18 10.07.2008

Re: 1976 - 1981

Atomski mrav
No frks!

Man, she's hot...


At that concert i think many guys stood there with mouth open. And not only because of her solo playing

[tako bar kazu oni koji su je videli uzivo =]
Spiridon Spiridon 10:21 10.07.2008

..

ono sto ja provaljujem da zvuk njene gitare definitivno dolazi iz njenog srca.

sa tehnicke strane gledano Ana je vrlo zilava devojka koja poseduje fizicku snagu da ukroti ovog divljeg belog stratokastera

mislim ..ono..ne bih se kacio sa njom =]
Atomski mrav Atomski mrav 10:29 10.07.2008

Re: ..

Amen...
Spiridon Spiridon 10:33 10.07.2008

Re: ..

Atomski mrav
Amen...


htedoh to da stavim na kraju teksta ali je ovako ispalo bolje
Davie Davie 11:59 10.07.2008

Secam

se Hush-a za vreme svirki u potkrovlju Crne mace... lepe uspomene :)
Spiridon Spiridon 12:54 10.07.2008

Re: Secam

Davie
se Hush-a za vreme svirki u potkrovlju Crne mace... lepe uspomene :)


Prica o Ani me je podsetila svirki iz SKC-a i Doma Omladine (ponekada KST) na kome su nastupali Blues Trio (Macan i Pera Dzo), Sirova Koža, Blues Explosion...

U Beogradu se svirao dobar bluz i nisam iznenadjen da se nesto ovako iznedrilo iz cele te price.


JJ Beba JJ Beba 13:49 10.07.2008

Re: Secam

Dok sam pripremala neki posao napravila sam ovaj intervju sa Anom koji zbog tehničkih problema tada nije objavljen.
kad si već otvorio blog o Ani, evo ekskluzivno , samo na tvom blogu Spi, objavljujem taj intervju
Intervju je rađen početkom marta 2008, god u Beogradu

Still making history

Zvezdu svetske bluz scene beograđanku Anu Popovic ugrabila sam u studiju “Laid back” u pauzi snimanja super projekta "Rock misija", koji je na jednom mestu okupio legendarne gitariste i vodeće muzičare sa ex yu prostora. Delovala je sveže, orno i veselo dok je u miniću,u poznom osmom mesecu trudnoće, sa džitrom u rukama pevala duet sa Dadom Topićem.
JJ B: kako je A' damu?
Ana: Super. U februaru sam bila u LA na remixu svog poslednjeg albuma "Still making history". Pošto evidentno moram da se porodim pravim pauzu od koncrata tako da sam skoknula da Beograda da posetim roditelje i da se odazovem na poziv za ovo snimanje.
JJ B: Kako je Ani među muškarcima?
Ana: Navikla sam muškarce na sebe. (smeh) Godinama sviram sa muškarcima; u ovoj vrsti muzike dominiraju muškarci, gitara je muški instrument. Prosto ne razmišljam o tome, uzmem i sviram. Svoje poslove sama vodim što znači da sam naučila.
JJ B: koji su bili presudni momneti koji su odlučili da će muzika biti tvoja profesija a ne hobi?
Ana: Kod mene to nikada nije bila odluka, ni do dan danas. Ja nisam svesno napravila tu odluku, jer smatram da je muzika, kao i svaka druga umetnost , veoma nesigurn posao i promenjljiva. Prosto želim da uživam u svom poslu dok traje. Čak sam zavrsila grafički dizajn sa 22 godine da bih imala back-up plan u slučaju da moja karijera ne bude tekla onako kako bih ja to želela, ali do danas nisam imala nikakav drugi posao osim muzičkog. Biti muzičar moze biti najlepši i najgori posao. Ne želim da budem muzičar po svaku cenu. Ako sebe jednog dana zateknem bez inspiracije, odradjujuci svirke po nekakvim barovima, znam sigurno da ću tada prestati da se bavim muzikom. Mislim da je jedna od najvećih vrlina muzičara, i uopšte, znati kada treba stati.
JJ B: Ja bih volela da si ti uzor nekim novim klinkama, a ne zvezde Granda. Možda ima takvih koji bi pošle tvojim stopama, šta znaš? (obostrani smeh) Šta je važno za njih u tom smislu?
Ana: Bitno je da se u bilo čemu što se radi, u bilo kom poslu, pronadje strast. To je nešto što se oseća vrlo rano. Narprimer, moj prvi koncert je bio koncert Tine Turner u Beogradu, imala sam 13 godina, i nikada neću zaboraviti osećaj dok sam posmatrala binu , muzičre, reflektore..Već tada sam strašno želela da dozivim “stage”'. Oduvek su postojale stvari koje su mi se svidjale, kao što je slikanje ili design, ali muzika je noslila ono nešto posebno, to je prevazilazilo pojam svidjanja, to sam jednostavno morala da doživim. Kada sam gledala Claptonov video - jedan od prvih video traka koji je Milutin ( Anin otac) doneo pošto smo nabavili prvi video rekorder- takodje u mojoj 12-13 godini, pomislila sam kako mora da je sjajan osećaj ostaviti tako nešto iza sebe, na primer sjajnu pesmu ili slicno. Važno je ostaviti trag.
JJ B: A škola?
Ana: Ne treba da se bude u školi zbog škole; treba da se uzme od nje ono što ti se čini da je potrebno za lični razvoj i inspiraciju. Muzička škola je jedina škola gde ti diploma neće naći ni jedan jedini gig. (tezga)
Ja sam uvek gig stavljala na prvo mesto pa tek onda školu. Ako želis da ideš u pravcu jazza pogodno je studirati to par godina ( ne zbog diplome!) Ako želis da se u tvom stilu prepoznaju elementi klasike , treba studirati klasiku. Veoma sam protiv caver bendova i mislim da šanse koje ti se pružaju da napraviš ime kroz svirku nikako ne smeju biti propuštene.
JJ B: koja bi bila tvoja poruka nekim budućim Anama?
Ana: U svemu što radiš nadji svoj izraz i stil. Ne kopiraj nikoga čak i ako većina kaže da je to što želiš ne moguće. Baš tada treba biti uporan. Moj najveći pokretač svih ovih godina je bio izazov. Tamo gde je većina
negodovala i neverovala, ja sam dobijala energiju da nastavim.
JJ B: a pdrška?
Ana: Podrška je veoma bitna i ako je gro umetnika nema. Ja sam imala najvecu podrsku u porodici, i definitivno bez nje ne bih bila ovde gde sam danas."

JJ Beba

i

U međuvremenu Ana se porodila i dobila sina , zove se Luk.
Ana i Luk su trenutno u Americi na turnij





Spiridon Spiridon 13:55 10.07.2008

Re: Secam

JJ Beba
Dok sam pripremala neki posao napravila sam ovaj intervju sa Anom koji zbog tehničkih problema tada nije objavljen.
kad si već otvorio blog o Ani, evo ekskluzivno , samo na tvom blogu Spi, objavljujem taj intervju
Intervju je rađen početkom marta 2008, god u Beogradu

Still making history

Zvezdu svetske bluz scene beograđanku Anu Popovic ugrabila sam u studiju “Laid back” u pauzi snimanja super projekta "Rock misija", koji je na jednom mestu okupio legendarne gitariste i vodeće muzičare sa ex yu prostora. Delovala je sveže, orno i veselo dok je u miniću,u poznom osmom mesecu trudnoće, sa džitrom u rukama pevala duet sa Dadom Topićem.
JJ B: kako je A' damu?
Ana: Super. U februaru sam bila u LA na remixu svog poslednjeg albuma "Still making history". Pošto evidentno moram da se porodim pravim pauzu od koncrata tako da sam skoknula da Beograda da posetimroditelje i da se odazovem na poziv za ovo snimanje.
JJ B: Kako je Ani među muškarcima?
Ana: Navikla sam muškarce na sebe. (smeh) Godinama sviram sa muškarcima; u ovoj vrsti muzike dominiraju muškarci, gitara je muški instrument. Prosto ne razmišljam o tome, uzmem i sviram. Svoje poslove sama vodim što znači da sam naučila.
JJ B: koji su bili presudni momneti koji su odlučili da će muzika biti tvoja profesija a ne hobi?
Ana: Kod mene to nikada nije bila odluka, ni do dan danas. Ja nisam svesno napravila tu odluku, jer smatram da je muzika, kao i svaka druga umetnost , veoma nesigurn posao i promenjljiva. Prosto želim da uživam u svom poslu dok traje. Čak sam zavrsila grafički dizajn sa 22 godine da bih imala back-up plan u slučaju da moja karijera ne bude tekla onako kako bih ja to želela, ali do danas nisam imala nikakav drugi posao osim muzičkog. Biti muzičar moze biti najlepši i najgori posao. Ne želim da budem muzičar po svaku cenu. Ako sebe jednog dana zateknem bez inspiracije, odradjujuci svirke po nekakvim barovima, znam sigurno da ću tada prestati da se bavim muzikom. Mislim da je jedna od najvećih vrlina muzičara, i uopšte, znati kada treba stati.
JJ B: Ja bih volela da si ti uzor nekim novim klinkama, a ne zvezde Granda. Možda ima takvih koji bi pošle tvojim stopama, šta znaš? (obostrani smeh) Šta je važno za njih u tom smislu?
Ana: Bitno je da se u bilo čemu što se radi, u bilo kom poslu, pronadje strast. To je nešto što se oseća vrlo rano. Narprimer, moj prvi koncert je bio koncert Tine Turner u Beogradu, imala sam 13 godina, i nikada neću zaboraviti osećaj dok sam posmatrala binu , muzičre, reflektore..Već tada sam strašno želela da dozivim “stage”'. Oduvek su postojale stvari koje su mi se svidjale, kao što je slikanje ili design, ali muzika je noslila ono nešto posebno, to je prevazilazilo pojam svidjanja, to sam jednostavno morala da doživim. Kada sam gledala Claptonov video - jedan od prvih video traka koji je Milutin ( Anin otac) doneo pošto smo nabavili prvi video rekorder- takodje u mojoj 12-13 godini, pomislila sam kako mora da je sjajan osećaj ostaviti tako nešto iza sebe, na primer sjajnu pesmu ili slicno. Važno je ostaviti trag.
JJ B: A škola?
Ana: Ne treba da se bude u školi zbog škole; treba da se uzme od nje ono što ti se čini da je potrebno za lični razvoj i inspiraciju. Muzička škola je jedina škola gde ti diploma neće naći ni jedan jedini gig. (tezga)
Ja sam uvek gig stavljala na prvo mesto pa tek onda školu. Ako želis da ideš u pravcu jazza pogodno je studirati to par godina ( ne zbog diplome!) Ako želis da se u tvom stilu prepoznaju elementi klasike , treba studirati klasiku. Veoma sam protiv caver bendova i mislim da šanse koje ti se pružaju da napraviš ime kroz svirku nikako ne smeju biti propuštene.
JJ B: koja bi bila tvoja poruka nekim budućim Anama?
Ana: U svemu što radiš nadji svoj izraz i stil. Ne kopiraj nikoga čak i ako većina kaže da je to što želiš ne moguće. Baš tada treba biti uporan. Moj najveći pokretač svih ovih godina je bio izazov. Tamo gde je većina
negodovala i neverovala, ja sam dobijala energiju da nastavim.
JJ B: a pdrška?
Ana: Podrška je veoma bitna i ako je gro umetnika nema. Ja sam imala najvecu podrsku u porodici, i definitivno bez nje ne bih bila ovde gde sam danas."

JJ Beba

i

U međuvremenu Ana se porodila i dobila sina , zove se Luk.
Ana i Luk su trenutno u Americi na turnij


samo sam cekao da se pojavis =]

kao i svaki kulturan gost, nikada ne dolazis praznih ruku =]

nadam se da ti nisam poremetio neke planove. Ti znas da ja takodje ocekujem intervju od jednog velikog baje =]

puno ti hvala JJ
JJ Beba JJ Beba 14:58 10.07.2008

Re: Secam

nadam se da ti nisam poremetio neke planove. Ti znas da ja takodje ocekujem intervju od jednog velikog baje =]

pa ne možeš ti tolko da pokvariš kolko ja mogu da popravim :))
moj ugao o Ani, džitri & bluzu bio bi naravno sasvim drugačiji od ovog informativnog.

kad si već otvorio ovaj post, glupo bi bilo da dupliramo, zato upri...
:)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 03:59 11.07.2008

Re: Secam

Spiridon]
JJ BebaDok sam pripremala neki posao napravila sam ovaj intervju sa Anom koji zbog tehničkih problema tada nije objavljen.kad si već otvorio blog o Ani, evo ekskluzivno , samo na tvom blogu Spi, objavljujem taj intervju Intervju je rađen početkom marta 2008, god u BeograduStill making historyZvezdu svetske bluz scene beograđanku Anu Popovic ugrabila sam u studiju “Laid back” u pauzi snimanja super projekta "Rock misija", koji je na jednom mestu okupio legendarne gitariste i vodeće muzičare sa ex yu prostora. Delovala je sveže, orno i veselo dok je u miniću,u poznom osmom mesecu trudnoće, sa džitrom u rukama pevala duet sa Dadom Topićem. ...



Dakle ljudi, Bebo i Spiro, ja samo mogu da vam se poklonim na izboru. Eto, sve sto bih rekla zvuci glupo, ali stvarno u ovom nasem vremenu gde na sve strane bruji i zveci, sponjinjanje ove devojke za mene je naj, naj,naj....Sjajna je! Ono sto me nervira je da o njoj ima tako malo reci jer zaista se kao i uvek, mrzim sto moram da budem opet negativna, u svetu, kao i kod nas, najcesce spominju nekakvi prosecni tipovi za koje ne znam da li bih ikada cula da ih ovoliko na sva usta ne obradjuju, a prave vrednosti ostaju u senci ....
DA ne ispadne da sam "nekulturni gost":))), evo jedan youtube.


MilutinM MilutinM 13:21 10.07.2008

Mala je pametnija nego što sam mislio

Da, da, o njoj samo dobre vesti. Pričao mi prijatelj iz SAD da je cenjena i ima dobre nastupe.

Spiro, gde nadje ove tekstove? Majstori su malo preterali:

1995 - 1998

Music now begins to take up more time as Ana forms her very first band ‘Hush’ with friend and guitar player Rade Popovic. She rehearses frequently in a small garage in New Belgrade and live shows soon follow. Initially being a girl means Ana having to take second place, but that soon changes. Over the next three years Ana's band plays all the major club venues - by 1998 doing a hundred shows annually and making regular appearances on Yugoslavian television. The end of Communism means musicians are finally free to travel and Ana now plays blues festivals in Greece & Hungary


Pa ni nesretnici u stvarnim komunističkim zemljama nisu čekali kraj devedesetih da sviraju u inostranstvu (pogotovo u Madjarskoj koja kao nije bila komunistička)
Spiridon Spiridon 13:35 10.07.2008

Re: Mala je pametnija nego što sam mislio

MilutinM
Da, da, o njoj samo dobre vesti.


odlicno si ovo primetio

The end of Communism means musicians are finally free to travel and Ana now plays blues festivals in Greece & Hungary

Pa ni nesretnici u stvarnim komunističkim zemljama nisu čekali kraj devedesetih da sviraju u inostranstvu (pogotovo u Madjarskoj koja kao nije bila komunistička)


samo neka se oni zanose svojim pricama. Na nama je da cutimo i da radimo =]
Spiridon Spiridon 14:02 10.07.2008

..

Mislim da je jedna od najvećih vrlina muzičara, i uopšte, znati kada treba stati.


mnogo mi se svidja ova misao. Ana ti je definitivno otvorila dusu.

jos jedanput ti hvala Bebe
JJ Beba JJ Beba 14:32 10.07.2008

Re: ..

Spiridon
Mislim da je jedna od najvećih vrlina muzičara, i uopšte, znati kada treba stati.mnogo mi se svidja ova misao. Ana ti je definitivno otvorila dusu.jos jedanput ti hvala Bebe

pa znamo se dobro :)
Spiridon Spiridon 14:49 10.07.2008

Re: ..

pa znamo se dobro :)


kada sam govorio ovom liku pod nikom KafaJeGotova - moras da budes dobro sa Bebom, ona zna ljude, nikad se nezna, on mi se smejao =]

moram da ti se oduzim za ovaj intervju
JJ Beba JJ Beba 14:55 10.07.2008

Re: ..

Spiridon
pa znamo se dobro :)ja kada sam govorio ovom liku pod nikom KafaJeGotova - moras da budes dobro sa Bebom, ona zna ljude, nikad se nezna, on mi se smejao =]moram da ti se oduzim za ovaj intervju

KJG i ja se mnogo dobro družimo.
on je super lik
:)
Spiridon Spiridon 14:58 10.07.2008

Re: ..

JJ Beba
Spiridon
pa znamo se dobro :)ja kada sam govorio ovom liku pod nikom KafaJeGotova - moras da budes dobro sa Bebom, ona zna ljude, nikad se nezna, on mi se smejao =]moram da ti se oduzim za ovaj intervju

KJG i ja se mnogo dobro družimo.
on je super lik
:)


pa znam. To sam skapirao kada te je u vise navrata branio cak i kada nisi bila u pravu =]
JJ Beba JJ Beba 15:00 10.07.2008

Re: ..

pa znam. Milion puta te branio kad nisi bila u pravu =]

ja da ne bi bila u pravu?!?!
to je ne moguće
:))))
Spiridon Spiridon 15:02 10.07.2008

Re: ..

JJ Beba
pa znam. Milion puta te branio kad nisi bila u pravu =]

ja da ne bi bila u pravu?!?!
to je ne moguće
:))))


ja mislio da je ta titula "uvek u pravu" rezervisana za mene =]

usput sam hteo da ti kazem da sam ovaj blog o Ani postavio za one koji slucajno nisu culi za nju i one koji su zaboravili na nju.

Ljudi ne kapiraju da jedna zemlja nema puno ovakvih talenata kao sto je Ana. Mnogo toga se moze posmatrati i videti kroz njen primer. Siguran sam da nju vise ljudi postuju tamo, nego ovde. Vidi se po komentarima sa youtube. svi su na stranim jezicima.

moram da primetim jos jednu stvar iz tvog intervjua. Neverovatno koliko se oseca da je Ana sa obe noge na zemlji.
To treba takodje ceniti.
JJ Beba JJ Beba 17:46 10.07.2008

Re: ..

Ljudi ne kapiraju da jedna zemlja nema puno ovakvih talenata kao sto je Ana. Mnogo toga se moze posmatrati i videti kroz njen primer. Siguran sam da nju vise ljudi postuju tamo, nego ovde. Vidi se po komentarima sa youtube. svi su na stranim jezicima.

pa ljudi u ovoj zemlji generalno pojma nemaju o toj vrsti muzike. ne zanima ih
blues, rock, funk sačuvajbože jazz, njima sve to isto - džanguljanje....:))
ajd da je ceca ili ona druga aleksićka, pa još nekako...
...al' slajz džitra!!! ququ... idi molim te..... koga još to zanima
da si reko JK pa još nekako
stari92 stari92 17:55 10.07.2008

Druzze Spiro

Da chastish.
Radi i privatna varijanta.
----------------------------------
Tek sada sam video bluz K.R. i naravno,glasao.

poz. i hv. Dragan Ristic
Spiridon Spiridon 21:17 10.07.2008

Re: Druzze Spiro

stari92
Da chastish.
Radi i privatna varijanta.
----------------------------------
Tek sada sam video bluz K.R. i naravno,glasao.

poz. i hv. Dragan Ristic


ma o cemu ti to zboris??? nista ne razbiram ...
stari92 stari92 08:41 11.07.2008

Re: Druzze Spiro

Druže brate,po .. afinitetu i sl.
Radi se o trenutnom hapy moments -
zbog mogućnosti da posle dužeg vr.
mogu da se ulogujem i kod kuće,a
ovde,tj. tamo )))) imam veće mogućnosti
za učešće,odnosno drugu vrstu administra-
tivnog ograničenja,tipa : Ko su ti ovi?
Samo ti sedi - Ko će da kreči ? ))))
Jbga-niko i ništa nije savršeno.
Nema sve odmah i u completu.
C'est la vie !
stari92 stari92 19:02 10.07.2008

J sad laganezzze,

Uskoro, ochekujem povratak,vrlo mocne-jake-sposobne ekipe,likova i likica,
ostvarene-sposobne-nadasve znanjem i umecem ispunjene osobe,a pri tom
skromne i druzzeljubive osobe.O imenima necu,jer poshtujem njihovu privatnost.
Jednom rechiju - na sve i za sve spremne.
Imacesh onda sagovornike za tvoju sferu interesovanja,kao i JJ Beba,i svi dobro -
namerni i zzeljni dobrog zeza.
A o ostalim oblastima da ne pricham.Sam vrh,pa chak i iz sive zone.
Da ga ne urochimo,malo po malo - komitet 300,al' Leonida bend.
R.
Spiridon Spiridon 08:45 11.07.2008

Re: J sad laganezzze,

stari92
Uskoro, ochekujem povratak,vrlo mocne-jake-sposobne ekipe,likova i likica,
ostvarene-sposobne-nadasve znanjem i umecem ispunjene osobe,a pri tom
skromne i druzzeljubive osobe.O imenima necu,jer poshtujem njihovu privatnost.
Jednom rechiju - na sve i za sve spremne.
Imacesh onda sagovornike za tvoju sferu interesovanja,kao i JJ Beba,i svi dobro -
namerni i zzeljni dobrog zeza.
A o ostalim oblastima da ne pricham.Sam vrh,pa chak i iz sive zone.
Da ga ne urochimo,malo po malo - komitet 300,al' Leonida bend.
R.


too lutko!!!

Pa ima nas Cvorovoca da razbucamo ...
dragoljub92 dragoljub92 19:42 10.07.2008

čuo

za dotičnu drugaricu,bilo nešto na tv pre ...onolko godina ,bilo i tolko.
šta ćeš izgleda ne nosi majcu,,kosovojesrbija" pa nije važna,a i ko bre sluša to.
viš da je ni na exit nema,
pitanje dal je nekom palo na pamet da je pozove.boljene,samo bi me bacili u trošak da putujem skrajanakraj zemlje mi srbije da vidim i to čudo))
Spiridon Spiridon 21:21 10.07.2008

Re: čuo

dragoljub92
za dotičnu drugaricu,bilo nešto na tv pre ...onolko godina ,bilo i tolko.
šta ćeš izgleda ne nosi majcu,,kosovojesrbija" pa nije važna,a i ko bre sluša to.
viš da je ni na exit nema,
pitanje dal je nekom palo na pamet da je pozove.boljene,samo bi me bacili u trošak da putujem skrajanakraj zemlje mi srbije da vidim i to čudo))


iskreno, nisam siguran koliko je exit mesto za ovakvu svirku. Ovo je vise za neku klubsku svirku, dzez & bluz festival ... To naravno ne umanjuje Anine kvalitete.

A za majcu, sta da ti kazem ...Pogodio si ga u sredu. Ili da doda malo u svirku naseg etno zvuka =]
dragoljub92 dragoljub92 21:44 10.07.2008

Re: čuo

iskreno, nisam siguran koliko je exit mesto za ovakvu svirku. Ovo je vise za neku klubsku svirku, dzez & bluz festival

ma to sam spomenuo jer od ,,tolikih " događaja nisam mogo ni jednog adekvatnog da se setim,sad mi pade na pamet da i ovde u niš ima džez festival,možda bi tu moglo da se udene.uostalom,nisam ja neko organizator.ima valjda u ovu zemlju neko ko bi znao gde da je postavi.na to sam mislio
trener92 trener92 22:31 10.07.2008

Re: čuo

iskreno, nisam siguran koliko je exit mesto za ovakvu svirku. Ovo je vise za neku klubsku svirku, dzez & bluz festival ... To naravno ne umanjuje Anine kvalitete.

Trebala je da svira pre dve ili tri godine na exit*-u ali koliko sam čuo (likovi koji sve ovo organizuju) nisu mogli? ili hteli? da joj obezbede kartu za povratak (mislim da je imala svirku u Španiji u isto vreme) .Možda JJbeba zna nešto više o tome
Spiridon Spiridon 22:37 10.07.2008

Re: čuo

trener92
iskreno, nisam siguran koliko je exit mesto za ovakvu svirku. Ovo je vise za neku klubsku svirku, dzez & bluz festival ... To naravno ne umanjuje Anine kvalitete.

Trebala je da svira pre dve ili tri godine na exit*-u ali koliko sam čuo (likovi koji sve ovo organizuju) nisu mogli? ili hteli? da joj obezbede kartu za povratak (mislim da je imala svirku u Španiji u isto vreme) .Možda JJbeba zna nešto više o tome


neki ljudi koji ucestvuju u organizaciji exita ovo verovatno citaju pa ne bih da ih prozivamo bez osnova. Ako neko ima nesto da kaze, bio bih vam zahvalan.
JJ Beba JJ Beba 23:32 10.07.2008

Re: čuo

trener92
iskreno, nisam siguran koliko je exit mesto za ovakvu svirku. Ovo je vise za neku klubsku svirku, dzez & bluz festival ... To naravno ne umanjuje Anine kvalitete. Trebala je da svira pre dve ili tri godine na exit*-u ali koliko sam čuo (likovi koji sve ovo organizuju) nisu mogli? ili hteli? da joj obezbede kartu za povratak (mislim da je imala svirku u Španiji u isto vreme) .Možda JJbeba zna nešto više o tome

da tako je nešto bilo.

Ana inače svira svugde, ne samo klubske svirke. U stvari njih najmanje svira.
2006. god je bila na tom bluz kruzingu kao prvi svirač iz evrope pozvan da uzme učešća u tom događaju na kome sviraju samo prave bluz veličine. vratila se sa neviđenim utiscima. Na brodu se svira na svakom mestu, na nekokoliko stejdžova; po ceo dan, koncerti, džemovanja, susreti....reče da je loodilo
trener92 trener92 00:35 11.07.2008

Re: čuo

2006. god je bila na tom bluz kruzingu kao prvi svirač iz evrope pozvan da uzme učešća u tom događaju na kome sviraju samo prave bluz veličine. vratila se sa neviđenim utiscima.

To je velika čast! Ja je pamtim ovako


Bila je odlična, iako mi je pre svirke izgledalo prilično smešno da žena to može da svira, dok nije krenula .
u ovoj vrsti muzike dominiraju muškarci, gitara je muški instrument. Prosto ne razmišljam o tome, uzmem i sviram.

Ovo je odlično rekla!
Tragedija je da ono što vredi kod nas ,uvek otkriva neko drugi i8 da se tako malo o njoj piše, priča a ženska ne da je zaslužila nego ....ma žena ima ....pravi film u glavi, na našu sreću (ko voli da je sluša)nadam se još dugo.
JJ Beba JJ Beba 01:00 11.07.2008

Re: čuo

iz vremena Husha :))

Ana svira super slajd
zanimljivo je da žene uglavnom sviraju slajd džitru.
i to najčešće stradžu.
I finkinja Erja Lyytinen koja je bila sad na summertime jazz festivalu takođe

EDIT

mada moram priznati da je ova gospoja mojaslajd carica
ali neodoljiva :)
ubiva kako svira
legenda
trener92 trener92 03:47 11.07.2008

Re: čuo

undefined
ubiva kako svira
legenda

Jeste legenda,
nije slajz ali je ok
trener92 trener92 04:27 11.07.2008

Re: čuo

god je bila na tom bluz kruzingu kao prvi svirač iz evrope

Pomenula si , slušaj ovaj Jam... uuuh kako je trebalo biti ovde!
JJ Beba JJ Beba 10:28 11.07.2008

Re: čuo

trener92
god je bila na tom bluz kruzingu kao prvi svirač iz evrope
Pomenula si , slušaj ovaj Jam... uuuh kako je trebalo biti ovde!

da, to je sa kruzinga. o tome sam pričala.
rekla mi je Ana da je najača fora tu što su svirke 24h, da se svira non stop negde, da se džemuje, i da je ta mešavina loodilo. samo dođeš i džemuješ, kad hoćeš, gde hoćeš, s kim hoćeš.....
a brod piči...
)
Spiridon Spiridon 11:01 11.07.2008

Re: čuo

JJ Beba
trener92
god je bila na tom bluz kruzingu kao prvi svirač iz evrope
Pomenula si , slušaj ovaj Jam... uuuh kako je trebalo biti ovde!

da, to je sa kruzinga. o tome sam pričala.
rekla mi je Ana da je najača fora tu što su svirke 24h, da se svira non stop negde, da se džemuje, i da je ta mešavina loodilo. samo dođeš i džemuješ, kad hoćeš, gde hoćeš, s kim hoćeš.....
a brod piči...
)


ovde kao jedini problem vidim, da ako se dobro "nagruvas dzidze" mos da padnes sa broda
Spiridon Spiridon 11:07 11.07.2008

Re: čuo

trener92
2006. god je bila na tom bluz kruzingu kao prvi svirač iz evrope pozvan da uzme učešća u tom događaju na kome sviraju samo prave bluz veličine. vratila se sa neviđenim utiscima.To je velika čast! Ja je pamtim ovakoBila je odlična, iako mi je pre svirke izgledalo prilično smešno da žena to može da svira, dok nije krenula .
u ovoj vrsti muzike dominiraju muškarci, gitara je muški instrument. Prosto ne razmišljam o tome, uzmem i sviram.Ovo je odlično rekla! Tragedija je da ono što vredi kod nas ,uvek otkriva neko drugi i8 da se tako malo o njoj piše, priča a ženska ne da je zaslužila nego ....ma žena ima ....pravi film u glavi, na našu sreću (ko voli da je sluša)nadam se još dugo.



stalno mi se vraca u glavu da je njen brat svirao bas gitaru u ovom periodu sa njom u bendu ???

nisam siguran
JJ Beba JJ Beba 11:31 11.07.2008

Re: čuo

stalno mi se vraca u glavu da je njen brat svirao bas gitaru u ovom periodu sa njom u bendu ???

nisam siguran

čiji brat? Anin?
Ana nema brata , ima sestru,
Miluti, njen otac, je "kriv" što Ana svira. u toj kući se stalno sluša mjuza, on je veliki diskofil i poznavalac bluza, i muzike uopšte.
Ana je sama rešila da svira džitru, pošto je pre toga krenula na klavir i zabtalila, bilo joj dosadno.
milutin mi pričo, da je Ana uvek sama teglila gitaru, da nikada nije dozvoljavala da joj dečaci, kasnije momci nose instrumnet.
tu samostalnost zadržala je do danas - sama vodi svoje poslove, organizuje bend, šefuje ... )
JJ Beba JJ Beba 12:02 11.07.2008

Re: čuo

trener92
undefined
ubiva kako sviralegendaJeste legenda, nije slajz ali je ok

al je telekaster :))
Spiridon Spiridon 13:18 11.07.2008

Re: čuo

JJ Beba
stalno mi se vraca u glavu da je njen brat svirao bas gitaru u ovom periodu sa njom u bendu ???nisam sigurančiji brat? Anin?Ana nema brata , ima sestru,Miluti, njen otac, je "kriv" što Ana svira. u toj kući se stalno sluša mjuza, on je veliki diskofil i poznavalac bluza, i muzike uopšte.Ana je sama rešila da svira džitru, pošto je pre toga krenula na klavir i zabtalila, bilo joj dosadno.milutin mi pričo, da je Ana uvek sama teglila gitaru, da nikada nije dozvoljavala da joj dečaci, kasnije momci nose instrumnet.tu samostalnost zadržala je do danas - sama vodi svoje poslove, organizuje bend, šefuje ... )


Ok, znaci pogresna informacija. Thanks
Spiridon Spiridon 14:05 11.07.2008

Re: čuo

moram priznati da je ova gospoja mojaslajz carica


bebe, zar se ne kaze slajd (eng. slide)?

ala je dobra svirkaaaaa. Od 1 do 10 dajem 10, ko vrata

a jos crvenokosa =]
JJ Beba JJ Beba 14:21 11.07.2008

Re: čuo

Spiridon
moram priznati da je ova gospoja mojaslajz caricabebe, zar se ne kaze slajd (eng. slide)?ala je dobra svirkaaaaa. Od 1 do 10 dajem 10, ko vrataa jos crvenokosa =]

kaže se se slad.
ja sam poznata po greškama u kucanju.
ispraviću da te ne buni

EDIT
baš si lik .))
em ti blog dižem na veći nivo od običnog google copy/paste teksta, em loviš greške
baš si štreber
:))
Spiridon Spiridon 14:28 11.07.2008

Re: čuo

JJ Beba

Spiridonmoram priznati da je ova gospoja mojaslajz caricabebe, zar se ne kaze slajd (eng. slide)?ala je dobra svirkaaaaa. Od 1 do 10 dajem 10, ko vrataa jos crvenokosa =] kaže se se slad.ja sam poznata po greškama u kucanju.ispraviću da te ne buni


ajde ispravi, cak mi je malo bilo i neprijatno =]

JJ Beba JJ Beba 15:05 11.07.2008

Re: čuo

Spiridon

JJ BebaSpiridonmoram priznati da je ova gospoja mojaslajz caricabebe, zar se ne kaze slajd (eng. slide)?ala je dobra svirkaaaaa. Od 1 do 10 dajem 10, ko vrataa jos crvenokosa =] kaže se se slad.ja sam poznata po greškama u kucanju.ispraviću da te ne buniajde ispravi, cak mi je malo bilo i neprijatno =]

u jeeeee

apropo, jel ti baba vizi bickl?
:))

ps
mogu i dizbrišem ovo što sam napisala ako ti neprijatno?
Spiridon Spiridon 15:08 11.07.2008

Re: čuo

JJ Beba

SpiridonJJ BebaSpiridonmoram priznati da je ova gospoja mojaslajz caricabebe, zar se ne kaze slajd (eng. slide)?ala je dobra svirkaaaaa. Od 1 do 10 dajem 10, ko vrataa jos crvenokosa =] kaže se se slad.ja sam poznata po greškama u kucanju.ispraviću da te ne buniajde ispravi, cak mi je malo bilo i neprijatno =]u jeeeeeapropo, jel ti baba vizi bickl?:))


pa kad vec pitas
JJ Beba JJ Beba 15:12 11.07.2008

Re: čuo

Spiridon

JJ BebaSpiridonJJ BebaSpiridonmoram priznati da je ova gospoja mojaslajz caricabebe, zar se ne kaze slajd (eng. slide)?ala je dobra svirkaaaaa. Od 1 do 10 dajem 10, ko vrataa jos crvenokosa =] kaže se se slad.ja sam poznata po greškama u kucanju.ispraviću da te ne buniajde ispravi, cak mi je malo bilo i neprijatno =]u jeeeeeapropo, jel ti baba vizi bickl?:))pa kad vec pitas

aaaaa otud taj kineski humor
:))
stari92 stari92 07:28 12.07.2008

Re: čuo

veliki Mao.

Shta nama i nashem smislu hfvali ?
Spiridon Spiridon 08:44 12.07.2008

Re: čuo

JJ Beba
Spiridon
moram priznati da je ova gospoja mojaslajz caricabebe, zar se ne kaze slajd (eng. slide)?ala je dobra svirkaaaaa. Od 1 do 10 dajem 10, ko vrataa jos crvenokosa =]

kaže se se slad.
ja sam poznata po greškama u kucanju.
ispraviću da te ne buni

EDIT
baš si lik .))
em ti blog dižem na veći nivo od običnog google copy/paste teksta, em loviš greške
baš si štreber
:))


copy/paste su najveci izum covecanstva xx veka. Bog blagoslovio onoga ko izmisli ovu funkciju.
trener92 trener92 20:07 10.07.2008

Navajo moon

... prvi utisak je bio( ja sam inače jedan od onih koji mrze . Kleptona zbog Stevie Ray Vaughan)..hm...hm... ko to pokušava da svira nešto od majstora, ali posle dugog slušanja svega što je radila ( osim Still Making History ), šta drugo reći nego oduševljen sam, pogotovo što žena odsvira i otpeva tako dobro par stvari ( posebno "Mended", inače "Navajo moon" odlično urađeno( možda je bolja verzija Live - baš sad slušam ).
U svemu što radiš nadji svoj izraz i stil. Ne kopiraj nikoga čak i ako većina kaže da je to što želiš ne moguće. Baš tada treba biti uporan. Moj najveći pokretač svih ovih godina je bio izazov. Tamo gde je većina
negodovala i neverovala, ja sam dobijala energiju da nastavim.

Svaka čast!
nsarski nsarski 20:17 10.07.2008

Ova zena je sjajna!

Ja sam sada prvi put za nju cuo. Hvala, hvala, hvala!
Prep.
Spiridon Spiridon 21:26 10.07.2008

Re: Ova zena je sjajna!

nsarski
Ja sam sada prvi put za nju cuo. Hvala, hvala, hvala!
Prep.


a kako se ja tek osecam kao direktni krivac za tvoje otkrice =]

naravno, bebe je mnogo temeljnije odradila celu pricu i puno bolje priblizila ono sto Ana radi. Ja sam samo nabacao podatke i prvi potegao temu =]

Doctor Wu Doctor Wu 06:10 11.07.2008

Meni ipak najjače ovo

Against the stormy political backdrop of Belgrade she receives good news: she is selected to attend one of the most prominent Schools in Belgrade. Despite her adolescent rebel years tempting her away from the classroom, and a volatile political situation under the Milosovic nationalist regime in Belgrade, she passes her exams without problems.

a nije loše ni ovo sa Greece & Hungary.

inače, Walter Becker je izdao novi solo album; ni traga od Fagena, produkciju i koautorstvo odradio Larry Klein (radio dosta sa Joni Mitchell u zadnjoj fazi).
Spiridon Spiridon 08:52 11.07.2008

Re: Meni ipak najjače ovo

Doctor Wu
Against the stormy political backdrop of Belgrade she receives good news: she is selected to attend one of the most prominent Schools in Belgrade. Despite her adolescent rebel years tempting her away from the classroom, and a volatile political situation under the Milosovic nationalist regime in Belgrade, she passes her exams without problems.

a nije loše ni ovo sa Greece & Hungary.

inače, Walter Becker je izdao novi solo album; ni traga od Fagena, produkciju i koautorstvo odradio Larry Klein (radio dosta sa Joni Mitchell u zadnjoj fazi).


[url=http://uk.youtube.com/watch?v=iowlpXE1YkI]sine, pa on je totalno odlepio
[/url]
ti bi doktore mogo i cesce da se javljas sa ovakvim vestima.

za ovu stvar nisam znao do pre par nedelja=)

Steely Dan-My Rival


Doctor Wu Doctor Wu 10:28 12.07.2008

Da, ceo

Gaucho je neopravdano potcenjen. Mada je moja omiljena na albumu Glamour profession...
...living hard will take its toll (još malo pa ko Anuškica, :))
Unfuckable Unfuckable 12:47 11.07.2008

prvi put sam

je čuo / video - još u prošlom veku.
Sečam se da sam pomislio - "šta se sad Ova Mala udeva tu, sa tom gitarom maltene većom od nje..." + stari "seksistički" trip da žene sa gitarom - generalno - izgledaju smešno

a onda je Mala počela da "radi" ......
a ja sam - pun strahopoštovanja - samo ćutao, slušao i razmišljao o tome.... kako je lepo biti gloop

impresivno
Spiridon Spiridon 13:21 11.07.2008

Re: prvi put sam

Sečam se da sam pomislio - "šta se sad Ova Mala udeva tu, sa tom gitarom maltene većom od nje..." + stari "seksistički" trip da žene sa gitarom - generalno - izgledaju smešno


moram da priznam da sam svojevremeno slicno razmisljao. Mozes da zamislis kako je njoj tek bilo tesko da ispliva iz i da nam dokaze suprotno.
Unfuckable Unfuckable 13:32 11.07.2008

Re: prvi put sam

pa ...to se zove - upornost koja izaziva poštovanje
i dokaz da kvalitet ipak, ipak - ispliva


pazi : blues nije my cup of tea - ali Nju bez problema slušam (i gledam)
Spiridon Spiridon 13:42 11.07.2008

Re: prvi put sam

blues nije my cup of tea


blues se slusa i kada nisi svestan da je prisutan =]

Oasis su rok bend, a da ne palamudim mnogo o vezama izmedju bluesa i roka. Ok, ti sigurno mislis na ovaj sirovi blues i to totalno kapiram.
Unfuckable Unfuckable 14:29 11.07.2008

Re: prvi put sam

ma nisam ja straight Oasis, malo je preduvano sve to - def su napravili nekoliko odličnih stvari tokom karijere, ali - bilo je itekako bulšita, da se ne lažemo, više je ta priča zbog Liama, da ne širim sada

ali - blues je nekako uvek bio vezivan za neke kosijanere sa stavom "mene niko ne razume, ali baš me briga", što - u praksi - nije istina
blues se slusa i kada nisi svestan da je prisutan

ali trebalo je vremena da se to skapira ; )))))))))))))))
Spiridon Spiridon 14:39 11.07.2008

Re: prvi put sam

ali trebalo je vremena da se to skapira ; )))))))))))))))


posteno
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:25 11.07.2008

Re: prvi put sam


ali - blues je nekako uvek bio vezivan za neke kosijanere sa stavom "mene niko ne razume, ali baš me briga", što - u praksi - nije istina

blues se slusa i kada nisi svestan da je prisutan



pa sad, blues je tuzbalica i onaj pravi je ponikao iz socijalne bede.
Spiridon Spiridon 15:45 11.07.2008

Re: prvi put sam

Jelena Pavlović

ali - blues je nekako uvek bio vezivan za neke kosijanere sa stavom "mene niko ne razume, ali baš me briga", što - u praksi - nije istinablues se slusa i kada nisi svestan da je prisutanpa sad, blues je tuzbalica i onaj pravi je ponikao iz socijalne bede.


moram da priznam da sam gledajuci ovaj video naleteo na jos nesto sto bih zeleo da prokomentarisem.

Dakle, najezim se kada cujem zvuk bluz gitare u rukama pravog majstora. Tako reagujem.

Jedina stvar od koje se jos vize najezim je dobra bluz usna harmonika.

namerno sam izabrao bas ovog tipa sa youtube

god bless you son!

vishnja92 vishnja92 11:54 12.07.2008

Re: dude, he is the king of cool

Spiridon
Sonny Boy Williamson

znas Spiro, to je moja prva ploca ikad. u sedmom osnovne.
sad si me bas pomerio.
Spiridon Spiridon 15:20 12.07.2008

Re: dude, he is the king of cool

vishnja92
Spiridon
Sonny Boy Williamson

znas Spiro, to je moja prva ploca ikad. u sedmom osnovne.
sad si me bas pomerio.


saljem ti prijateljsku pozivnicu na FM. Jel si krenula sa sredjivanjem naloga?
vishnja92 vishnja92 14:58 14.07.2008

Re: dude, he is the king of cool

Jel si krenula sa sredjivanjem naloga?

jok, ulogovala se i malkice virnula
pa jel vidis da ja ni ovde nemam sredjen profil, lenja&neodlucna ja? ono tamo trazi ozbiljno vreme a imam samo neozbiljno u posedu.
a i nije mi potrebovito, trenutno. odo na odmor za koji dan, jeeee :))))))
stari92 stari92 14:35 12.07.2008

JJ Beboni,

No problemos.
Mi gentlemeni,kharali mnoge destignemonacion.
You , nassa amigica .
( konspiratvni Mi))
JJ Beba JJ Beba 15:47 12.07.2008

Re: JJ Beboni,

stari92
No problemos.Mi gentlemeni,kharali mnoge destignemonacion.You , nassa amigica .( konspiratvni Mi))

konspiracija je sexy
stari92 stari92 17:21 12.07.2008

Re: JJ Beboni,

alwayz Me , taki - neodoljivi
D))
Spiridon Spiridon 17:25 12.07.2008

Re: JJ Beboni,

stari92
alwayz Me , taki - neodoljivi
D))


potpisujem!
stari92 stari92 17:50 12.07.2008

only Beboni (stipu ruSpi)

'Osh se zabavljash LitL,u ponedeljku ?
Ako netjesh,nema veze netju ni Ja.

;;;;; ( Ne to nije mig,niti migovi -to su tikovi,kad mi neshto nadodje )
stari92 stari92 18:28 12.07.2008

Re: only Beboni (stipu ruSpi)

Don't speak !
Odo' se ispripremam,malo,sa recitacije i sl.
Samo da se skoncetrishem i spasim planet.

( Aerosmith - I don't want to mis a thing
a you nemo' k'o Sinead o'Conor -Nothing compares ..)
X.
Spiridon Spiridon 20:49 12.07.2008

Re: only Beboni (stipu ruSpi)

Sinead o'Conor -Nothing compares ..)


jel si dobio moju pozivnicu na FM?
stari92 stari92 21:32 12.07.2008

zzeDru tebra , Spi

Nisam i nema se kad,jedino da upotrebim nasilje.
A obzirom da sam u fazi restruktuiranja lichnosti,te emocionalno potreshen,
razmishljam da vodim kuche (ne psa,toplije je kuche) u park - al' 'otjesh - nema
internet prikljuchka za l.topa Mi.
(Otje nas posvadjaju-neko shalje udvarachke poruke,fol Ja velichanstveni)
INXS-D))
stari92 stari92 21:49 12.07.2008

Re: zzeDru tebra , Spi

, i josh info:
adresa koja Mi je u funkciji ovde je ona tamo)))
tako da sam jutros ishao u interventnu posetu dezzurnima))
Sve radi.Sve je pod kontrolom.-.osim tu i tamo zzivotnih fragmenata.
staRi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:20 18.07.2008

E

Spiro majstore,

bas ti hvala sto si me podsetio na Anu, nisam je odavno slusao ... Gledao (i slusao je ja pre 3-4 godine u Deutschlandu ... tad joj je jos bio aktuelan album "comfort to the soul" koji sam na tom koncertu i kupio ("Hush" vec imao) .. Evo vidim da na sajtu moze da se cuje i ovaj najnoviji "still making history" ... bas super

pozz
dusanj92 dusanj92 16:56 21.07.2008

Ana

Anu sam slucajno sreo na Blues festivalu u Belville, WI prosle godine u Julu. To je malo mesto sa nekoliko stotina stanovnika i vec nekoliko godina odrzavaju blues festival BAM Fest na prelom mestu u parku okruzenom vodom

Glavna zvezda je trebao da bude Johny Winter ali Ana je zapalila publiku. Posle svirke svi su cekali u redu po sat vremena da dobiju autogram i cestitaju joj. Ja kao zemljak i komsija Beogradjanin sam joj prisao pre koncerta, malo procaskao i slikao se.




Ostale fotografije mozete videti ovde Ana Popovic At Bam Fest 2007

Spiridon Spiridon 20:48 24.07.2008

Re: Ana

dusanj92
Anu sam slucajno sreo na Blues festivalu u Belville, WI prosle godine u Julu. To je malo mesto sa nekoliko stotina stanovnika i vec nekoliko godina odrzavaju blues festival BAM Fest na prelom mestu u parku okruzenom vodom

Glavna zvezda je trebao da bude Johny Winter ali Ana je zapalila publiku. Posle svirke svi su cekali u redu po sat vremena da dobiju autogram i cestitaju joj. Ja kao zemljak i komsija Beogradjanin sam joj prisao pre koncerta, malo procaskao i slikao se.




Ostale fotografije mozete videti ovde Ana Popovic At Bam Fest 2007



hvala puno za fotografije, bas vam zavidim =]
maryjanep maryjanep 21:31 22.07.2008

AP

Ehhh...Ana i Rale...
Neponovljiva kombinacija...
Nekada sam volela da "zabodem" u Vox kod gazda Bude i uživam u njihovoj svirci...
Uz Olju i Old Spice-e i Sirovu Kožu, užitak potpun...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana