B92 Blog    Članovi    Drago Kovacevic    Koliko će trajati...

Drago Kovacevic
23:22
ČET
10
JUL

Koliko će trajati...

Takozvani "ozbiljni mediji" i "ozbiljni analitičari" utrkuju se da nam saopšte kako su na osnovu racionalnih argumenata došli do toga da će upravo formirana vlada Borisa Tadića i Ivice Dačića biti dugoga veka. Čitav mandat, prognoziraju, ne bez apologetskokih tonova, Milan Nikolić, Žarković, i još neki.

Ima to neke logike. Nikada, bar otkada ja pamtim srpske političke prilike, jedna vlada nije imala tako otvorenu podršku kao ova. Podržavaju je svi bitni faktori. Tajkuni, EU, SAD, Rusija, zemlje u regionu, različite interesne i socijalne grupacije.

Evo, već početkom sledeće nedelje pred parlamentom će se naći njeni prvi akti. SSP, energetski sporazum sa Rusijom, neki kreditni aranžmani koje je trebalo davno pre usvojiti i kao uvertira, šta bi drugo nego "kosovska rezolucija"...Petnaesta, šesnaesta, pitaj boga koja....Tek toliko da se zna i da se najavi "oštar kurs"...Dakle, izborna kampanja ne prestaje, jedino je ona kontinuitet. Baš me zanima kako će Čanak ili poslanici mađarske koalicije reagovati na tu rezoluciju, mada njen prolaz ne dolazi u pitanje...

Podsetimo se da vlada nema značajnu većinu u skupštini. To je tek 128 poslanika. Ko god u koaliciji od 19 aktera ima tri i više poslanika može je ugroziti. I balansiranje na toj žici sačinjenoj od legure sa 19 elemenata, neće biti ni malo lako.

Prvi test je Beograd i gradska vlast. Tu se može vrlo lako dogoditi ( ne kažem da hoće), da Dačić i Tadić procene kako je najbolja prinudna uprava. Tako ne moraju ništa deliti sa LDP-om, a za pola godine mogu stvoriti sve šanse da na gradskim izborima pobede sami. Mada smatram da bi im to bila skroz pogrešna računica, Tadićev animozitet prema LDP-u ga može lako usmeriti na taj put. Put lagane nizbrdice nakon pet godina uzbrdice.

Ako bi se dogodilo da se Tadić odluči za prinudnu upravu u Beogradu, pa na tim hipotetičkim izborima za pola godine ne uzme većinu dovoljnu za vlast sa svojom koalicijom u kojoj bi bio i SPS, to bi već dovelo do značajnijeg klimanja unutar vlade, ali bogami i do rasta ucenjivačkog potencijala svih onih koji imaju više od tri poslanika. Još ako kojom nesrećeom ne krene realizacija FIAT-ove priče u Kragujevcu, pa nastane zatazenje glede Haga, pa se nastavi ovaj trend inflatornih kretanja, eto prvih pobunjenika unutar koalicije i panike šta će biti na sledećim izborima.

Najslabija karika u vladi će biti Čanak, a ima taman toliko poslanika da je može srušiti. Pa još ako mu Čeda ponudi koaliciju za neke sledeće izbore, ne može ta vlada ni godinu dana. A Čanak će morati iz toga jata jer će, ostane li tu dugo, potpuno izgubiti na verodostojnosti. To se čak ni novcem neće moći sprečiti. Ono što bi moglo sprečiti ovakav razvoj događaja jesu neki izuzetni uspesi vlade, što je, mislim, potpuno isključeno.

Dakle, bez obzira na ozbiljne medije i ozbiljne analitičare, treba se spremati za izbore, najkasnije tamo negde na jesen 2009. godine.

Nakon tih izbora bi se moglo dogoditi da Boris Tadić spremi novu deklaraciju o nacionalnom pomirenju. Tada će se miriti sa Tomom Nikolićem koga će, zajerdno sa Majom Gojković promovisati u modernu desnicu.

Nastavlja se srpska politička vrteška puna šarene laže....

 

 





Komentari (76)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zeks92  23:45 10.07.2008
Preporuka: 0

Potrajace....

#Link  Replika: 15
Najslabija karika u vladi će biti Čanak


Stabilan je ko Stane Dolanc.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:49 10.07.2008
Preporuka: 0

Re: Najslabija karika?

zeks92
Najslabija karika u vladi će biti Čanak


Stabilan je ko Stane Dolanc.

Možda figurom....o)) Ili načinom kako mu vežu kravatu...o)
Ali bez šale, u ovoj koaliciji on je moj favorit...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  23:53 10.07.2008
Preporuka: 1

I obrazinom...

Možda figurom....o)) Ili načinom kako mu vežu kravatu...o)


....a dobar je drugar Jelene karleuse....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:59 10.07.2008
Preporuka: 1

Re: I obrazinom...

zeks92
Možda figurom....o)) Ili načinom kako mu vežu kravatu...o)


....a dobar je drugar Jelene karleuse....

O, pa onda je i sa Maljkovićem ok....o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  00:06 11.07.2008
Preporuka: 1

...a jezicinu ima...

...kao Seselj...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
moses.malone  02:19 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Najslabija karika?

Drago Kovacevic
zeks92
Najslabija karika u vladi će biti Čanak


Stabilan je ko Stane Dolanc.

Možda figurom....o)) Ili načinom kako mu vežu kravatu...o)
Ali bez šale, u ovoj koaliciji on je moj favorit...


Ovo za kravatu je bruka :))))))))))

Nego Drago, ti si stvarno neverovatan sa prognozama, ova je perfektna...

Pozdrav od starog citaoca i novog komentatora... da ne bi ovog fm-a jos se ne bi nakanio da otvorim nalog
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
trener92  03:04 11.07.2008
Preporuka: 2

Re: Najslabija karika?

A Čanak će morati iz toga jata jer će, ostane li tu dugo, potpuno izgubiti na verodostojnosti. To se čak ni novcem neće moći sprečiti.

Mislim da grešiš, para na paru ide.
Izgleda mi, da si zaboravio kako je dotični brzo ućutao oko privatizacije cementare i kako se brzo izgubila ona "Čije su naše pare?"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  03:08 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Potrajace....

Stabilan je ko Stane Dolanc


nezaboravno SAMOUPRAVLANJE
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  06:33 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Najslabija karika?

Ovo za kravatu je bruka :))))))))))

Ne znam koliko si upoznat s onim starim vicom o rezanju glave kornjaci i vezanju kravate Stanetu Dolancu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  07:39 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Potrajace....

zeks92
Najslabija karika u vladi će biti Čanak


Stabilan je ko Stane Dolanc.


ko sa chankom tikve sadi....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  07:49 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: I obrazinom...

O, pa onda je i sa Maljkovićem ok....o))

Čanak je tihi ubica (koalicija).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:51 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Najslabija karika?

moses.malone
Drago Kovacevic
zeks92
Najslabija karika u vladi će biti Čanak


Stabilan je ko Stane Dolanc.

Možda figurom....o)) Ili načinom kako mu vežu kravatu...o)
Ali bez šale, u ovoj koaliciji on je moj favorit...


Ovo za kravatu je bruka :))))))))))

Nego Drago, ti si stvarno neverovatan sa prognozama, ova je perfektna...

Pozdrav od starog citaoca i novog komentatora... da ne bi ovog fm-a jos se ne bi nakanio da otvorim nalog

Hvala moses..o)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dubravka Bozinovic  15:27 11.07.2008
Preporuka: 3

Re: Najslabija karika?

Najslabija karika u vladi će biti Čanak

Nece biti. Ma koliko to zvucalo neverovatno (nekima i apsurdno), najslabija karika u vladi koja - kaze moja baba: izgleda kao da su je deca pravila za rucni rad - je Boris Tadic. A evo i zasto: kolicina moci koju je taj nastavnik psihologije (koji nista nije naucio od svojih djaka) koncentrisao u svojim rukama, obice mu se o glavu (o cijoj sadrzini sada necemo). U Demokratskoj stranci ima puno pametnih i casnih ljudi i zena kojima se vec sada dize kosa na glavi kad vide da taj covek pokazuje sve bolesniju tendenciju da Srbijom upravlja kao trotinetom, a da iz cinije koj je napunio vlascu kusa kao da je puna snenokli.
Srbija, doduse, voli pobednike, ali vrlo lako postane surova prema njima kad vidi da ne znaju sta ce sa tom pobedom. A BT nije odmakao daleko od snenokli...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:31 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Najslabija karika?

Srbija, doduse, voli pobednike, ali vrlo lako postane surova prema njima kad vidi da ne znaju sta ce sa tom pobedom. A BT nije odmakao daleko od snenokli...
*novo

Zanimljivo, moram priznati...i skoro da nemam šta dodati.
No, ne čini li vam se da taj čuveni otpor pametnih i sposobnih u DS-u nikako da dođe....evo već petu godinu ga u raznim oblicima prizivamo, a njega nigde...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dubravka Bozinovic  19:32 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Najslabija karika?

No, ne čini li vam se da taj čuveni otpor pametnih i sposobnih u DS-u nikako da dođe....evo već petu godinu ga u raznim oblicima prizivamo, a njega nigde...

Ima ih i ovde - bloguju, pa ne mogu da postignu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  08:45 12.07.2008
Preporuka: 0

Re: Najslabija karika?

No, ne čini li vam se da taj čuveni otpor pametnih i sposobnih u DS-u nikako da dođe....evo već petu godinu ga u raznim oblicima prizivamo, a njega nigde...

Možda baš zato što su pametni i sposobni pa se ne odazivaju svakakvim (i svačijim) pozivima?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:51 10.07.2008
Preporuka: 1

Reakcija na stozedamdsetosmu rezoluciju..

#Link  Replika: 0
0.07.2008 , Beograd
Izjava Čedomira Jovanovića
Protiv kontinuiteta pogrešne politike

Liberalno demokratska partija energično je protiv kontinuiteta državne politike prema Kosovu.

Po nama, rezolucija koju predlaže vlada nije u skladu sa očekivanjima građana Srbije, niti u je u skladu sa Sporazumom o stabilizaciji i pridruživanju koji treba da se ratifikuje u Skupštini Srbije.

Nažalost, umesto rešavanja životnih problema građana Srbije i realističnog pristupa interesima Srba sa Kosova kroz dijalog sa kosovskim Albancima, Vlada prdloženom rezolucijom uspostavlja kontinuitet sa Miloševićevom i Koštunicinom pogrešnom politikom prema Kosovu.

Pošto LDP smatra da predložena Rezolucija o kontinuitetu ne doprinosi evropskoj budućnosti Srbije, naši poslanici će glasati protiv predložene rezolucije.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  00:36 11.07.2008
Preporuka: 1

Koga briga koliko ce da traje ...

#Link  Replika: 0
Takozvani "ozbiljni mediji" i "ozbiljni analitičari" utrkuju se da nam saopšte kako su na osnovu racionalnih argumenata došli do toga da će upravo formirana vlada Borisa Tadića i Ivice Dačića biti dugoga veka. Čitav mandat, prognoziraju, ne bez apologetskokih tonova, Milan Nikolić, Žarković, i još neki.

Nema tu ni gram racionalnosti. U opste pristup, za mene to nije zdravo. Kada su raspisani parlamentarni izbori glavna pitanja u prvim danima posle, tih "ozbiljnih medija" bila su ko ce sa kim u koaliciju, pa je dan posto je Dulic raspisao izbore, Slavko Beleslin u pinkovom dnevniku, ili kako se vec zove, pitao jednog funkcionera DSS(ne secam se kog, mozda Mladenovica) ima li sanse da se posle izbora "pomire" i opet krenu sa DS! To je bilo prvo pitanje, centar, srz stvari za njega, mogao je ga pitati nesto sto se tice zivota gradjana, mogao je da bira sta ce da ga pita, ali genije...
Tako i sad, zasto tema nije sta ce ta vlada uraditi za prvih 100 dana, ima gomila posla, a ne koliko ce da traje, koga jos zanima koliko ce da traje, kao da ako oni dugo traju nama ce apriori da bude bolje, a ta stabilnost zavisi najvise od broja poslanika vecine, a ne od rezultata, da se samo Tadic i Dacic pitaju, ta vlada bi bila vecna.
Nisam siguran da ce Canak ugrozavati tu vladu, ne treba zaboraviti da je tu i Haljimi, koji kaze da nije deo vecine, a sa njim to je 129, ukoliko neko sa 3 poslanika otkaze, on provereno uskace u kombinaciju.

Sto se tice prinudne uprave, kopaju sebi sebi grob, mada SPS ako raskine koaliciju pravi siguran korak ka njemu.
Ali o tome cu naknadno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  02:18 11.07.2008
Preporuka: 6

Prorok iz Koštunića

#Link  Replika: 29
Što je Koštunici milo, to se Dragu snilo.

A voleo bi da padne vlada? Nedostaje ti Koštunica? Ne brini ništa, vidoviti Drago je predvideo u svom proročanstvu iz maja meseca da vlada neće biti fomirana do septembra a onda je formiraju DS, SPS i DSS, Koštunica neće biti premijer, ali važno je da će povlačiti poluge vlasti. Ako ne veruješ meni pitaj Draga Kovačevića, proroka iz sela Koštunići.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  02:36 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Prorok iz Koštunića

[
Što je Koštunici milo, to se Dragu snilo.

A voleo bi da padne vlada? Nedostaje ti Koštunica? Ne brini ništa, vidoviti Drago je predvideo u svom proročanstvu iz maja meseca da vlada neće biti fomirana do septembra a onda je formiraju DS, SPS i DSS, Koštunica neće biti premijer, ali važno je da će povlačiti poluge vlasti. Ako ne veruješ meni pitaj Draga Kovačevića, proroka iz sela Koštunići.

Meni se vise cini da je Drago realan, jedino njegovo vidjenje Kostunice i DSS-a ne stoji, ipak nisu trgovci, pa ta Dragova prognoza da ce DSS ostati na vlasti, definitivni nije ostvariva.
Bas smo ti i ja, Ivane, konstatovali da Kostunica nije trgovac, i da je greska SRS bila sto je njemu prepustila vodjenje pregovora.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  08:40 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Bas smo ti i ja, Ivane, konstatovali da Kostunica nije trgovac

e posle ove konstatacije mi je jos manje jasno kako je istrgovao sa tadicem prosli put?

ako kostunica nije trgovac, sta je onda tadic?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:03 11.07.2008
Preporuka: 3

Re: Prorok iz Koštunića

Ivan Marović
Što je Koštunici milo, to se Dragu snilo.

A voleo bi da padne vlada? Nedostaje ti Koštunica? Ne brini ništa, vidoviti Drago je predvideo u svom proročanstvu iz maja meseca da vlada neće biti fomirana do septembra a onda je formiraju DS, SPS i DSS, Koštunica neće biti premijer, ali važno je da će povlačiti poluge vlasti. Ako ne veruješ meni pitaj Draga Kovačevića, proroka iz sela Koštunići.

Voleo bih Ivane da se desi sledeće...
a) da imamo monetarnu stabilnost, a sada je nemamo - inflacija će biti 20 posto
b) da se dogodi liberalizacija u ekonomiji, a sada ne postoji nego je ovde carstvo monopola
c) da se sredstva od privatizacije iskoriste za razduživanje ili gradnju infrastrukturnih objekata a ne u potrošnju i izborni rezultat Dinkića i Tadića..
d) da se poveća izvoz jer u ova zemlja ne izvozi ama baš ništa osim poljoprivrednih proizvoda
e) da se smanji enormna javna potrošnja, a ona ne samo da se ne smanjuje nego drastično raste
f) da se konačno uradi privatizacija javnih preduzeća koji su glavni generator inflacije i brana realnim ekonomskim odnosima..
g) da se modernizuju i grade institucije
h) da se iz sfere javnog odlučivanja maknu koliko god je to moguće neformalni centri moći, a svi dobro znamo koji su...

E, onda bi mogli govoriti o evropskoj budućnosti stvarno,, a ne onako kako to radi Tadić, pružajući nam to kao dudu varalicu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  12:26 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Prorok iz Koštunića

a) da imamo monetarnu stabilnost, a sada je nemamo - inflacija će biti 20 posto NECE. BICE MALO ISPOD 15 (STO I NIJE MNOOOOOGO BOLJE, NAROCITO AAKO JE PROJEKTOVANA NA 6)
b) da se dogodi liberalizacija u ekonomiji, a sada ne postoji nego je ovde carstvo monopola ())))))))))))))))
c) da se sredstva od privatizacije iskoriste za razduživanje ili gradnju infrastrukturnih objekata a ne u potrošnju i izborni rezultat Dinkića i Tadića..(KASNO - PARE SU VEC POTROSENE (ILI OBECANE) A NEMA VISE TOLIKO JAJA ZA PRODAJU. OVO STO JE OSTALO MOZEMO DA POTROSIMO ILI ZA DVE GODIEN AKO SE OPUSTIMO JOS NEKIM IZBORIMA ILI ZA 4 AKO PRISTEDIMO)
d) da se poveća izvoz jer u ova zemlja ne izvozi ama baš ništa osim poljoprivrednih proizvoda(IZVOZIMO I CELIK IZ SARTIDA - NEMAMO STA DA IZVEZEMO (NIJE TU KURS KRIVAC - NISMO SKUPI NEGO NEMAMO PREPOZNATLJIVE KVALITETNE PROIZVODE U DOVOLJNIM KOLICINAMA)
e) da se smanji enormna javna potrošnja, a ona ne samo da se ne smanjuje nego drastično raste(SVE CE SE TO INFLACIJOM RESITI - I OBECANJA ISPUNJENA I MALO PARA POTROSENO)
f) da se konačno uradi privatizacija javnih preduzeća koji su glavni generator inflacije i brana realnim ekonomskim odnosima..(A STA SA 5 000 ZAPOSLENIH PARTIJSKIH CINOVNIKA?????? ZAR NJIH NA ULICU)
g) da se modernizuju i grade institucije ())))))))))))))))))))))))))))
h) da se iz sfere javnog odlučivanja maknu koliko god je to moguće neformalni centri moći, a svi dobro znamo koji su... TAKO STO CE GO DS DATI OVLASCENJA TADICU DA SAM PREGOVARA, SAM POSTAVLJA MINISTRE SAMA POSTAVLJA MANDATARA ?????????????

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  12:26 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Voleo bih Ivane da se desi sledeće...
a) da imamo monetarnu stabilnost, a sada je nemamo - inflacija će biti 20 posto
b) da se dogodi liberalizacija u ekonomiji, a sada ne postoji nego je ovde carstvo monopola
c) da se sredstva od privatizacije iskoriste za razduživanje ili gradnju infrastrukturnih objekata a ne u potrošnju i izborni rezultat Dinkića i Tadića..
d) da se poveća izvoz jer u ova zemlja ne izvozi ama baš ništa osim poljoprivrednih proizvoda
e) da se smanji enormna javna potrošnja, a ona ne samo da se ne smanjuje nego drastično raste
f) da se konačno uradi privatizacija javnih preduzeća koji su glavni generator inflacije i brana realnim ekonomskim odnosima..
g) da se modernizuju i grade institucije
h) da se iz sfere javnog odlučivanja maknu koliko god je to moguće neformalni centri moći, a svi dobro znamo koji su...

Isto je i u Hrvatskoj tako da ovaj spisak zelja vrijedi i kod nas. Samo sto se kod nas Miskovici prezivaju Todorici.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  12:39 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

dobronamjeran
Voleo bih Ivane da se desi sledeće...
a) da imamo monetarnu stabilnost, a sada je nemamo - inflacija će biti 20 posto
b) da se dogodi liberalizacija u ekonomiji, a sada ne postoji nego je ovde carstvo monopola
c) da se sredstva od privatizacije iskoriste za razduživanje ili gradnju infrastrukturnih objekata a ne u potrošnju i izborni rezultat Dinkića i Tadića..
d) da se poveća izvoz jer u ova zemlja ne izvozi ama baš ništa osim poljoprivrednih proizvoda
e) da se smanji enormna javna potrošnja, a ona ne samo da se ne smanjuje nego drastično raste
f) da se konačno uradi privatizacija javnih preduzeća koji su glavni generator inflacije i brana realnim ekonomskim odnosima..
g) da se modernizuju i grade institucije
h) da se iz sfere javnog odlučivanja maknu koliko god je to moguće neformalni centri moći, a svi dobro znamo koji su...

Isto je i u Hrvatskoj tako da ovaj spisak zelja vrijedi i kod nas. Samo sto se kod nas Miskovici prezivaju Todorici.

Da, znam...
Ali Hrvatska je zemlja koja ima turizam i priliv od turizma toliki da se sve to manje vidi..
Mada je javna potrošnja i tamo strahovita.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
FridaysChild  12:39 11.07.2008
Preporuka: 3

Re: Prorok iz Koštunića

Ivan Marović
Što je Koštunici milo, to se Dragu snilo.

A voleo bi da padne vlada? Nedostaje ti Koštunica? Ne brini ništa, vidoviti Drago je predvideo u svom proročanstvu iz maja meseca da vlada neće biti fomirana do septembra a onda je formiraju DS, SPS i DSS, Koštunica neće biti premijer, ali važno je da će povlačiti poluge vlasti. Ako ne veruješ meni pitaj Draga Kovačevića, proroka iz sela Koštunići.

Ne primecujes koliko smaras i koliko si dosadan sa komentrisenjem drugih blogera umesto njihovih tekstova?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  13:14 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Prorok iz Koštunića

FridaysChild
Ne primecujes koliko smaras... ?
Primećujem, neću više. Nego da te pitam, jel' te to DS plaća da me proganjaš?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  13:48 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Nego da te pitam, jel' te to DS plaća da me proganjaš?

Ivane, tvoja opsednutost DS-om je zabrinjavajuća.
Brinem se da ne ostannemo uskraćeni za tvoje duhovite sa pameću suočene tekstove ako se ta tendencija pogorša, ili dobiješ kolumnu u Politici.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivy2010978  13:51 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Prorok iz Koštunića

ma daj adame, ne preteruj...
chovek samo pravi video igre i gleda svoja posla... :]
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  13:56 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Prorok iz Koštunića

antioksidant
Bas smo ti i ja, Ivane, konstatovali da Kostunica nije trgovace posle ove konstatacije mi je jos manje jasno kako je istrgovao sa tadicem prosli put?ako kostunica nije trgovac, sta je onda tadic?

Imao je dobar pregovaracki polozaj, bas kao danas SPS, razlika izmedju DS i DSS nije bila velika svega 5%, a DSS nije htela da dozvoli Tadicu da sa mesta predsednika kontrolise svu vlast i da ima svog premijera bas kao sad, i sada kada vidim sta radi Tadic, onaj 6. princip mi nije nimalo sporan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  14:12 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

ako kostunica nije trgovac, sta je onda tadic?

Diktator
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  14:25 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Prorok iz Koštunića

adam weisphaut
...ili dobiješ kolumnu u Politici.
Koliko plaćaju? Ne bih da padnem s konja na magarca.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:35 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Puerta
ako kostunica nije trgovac, sta je onda tadic?

Diktator

Ne preteruj....o))
Ali, klizi malo ka autoritarizmu....što jest, jest...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivy2010978  14:36 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

umesto shto klizi, bolje malo da sjashe... :]
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:46 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

ivy2010978
umesto shto klizi, bolje malo da sjashe... :]

E, da je to lako....
Kad bi kojim čudom to i hteo, već je dovoljno onih koji bi to svakako sprečili...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivy2010978  14:48 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

a josh je malo onih koji bi sprechili pokushaj tog sprechavanja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  15:01 11.07.2008
Preporuka: 2

Re: Prorok iz Koštunića

Imao je dobar pregovaracki polozaj

marovic je skorije negde napisao (povodom tih "pregovora" da je u ds-u postojao preveliki unutrasnji pritisak da se udje u vlast sto je slabilo prgovaracku poziciju (izmedju ostalog) a (u tom kontekstu) kostunici je nedostatak trgovackog dara (tj nesposobnost cenkanja - vec odredis cenu na pocetku i do kraja pregovora papagajski ponavljas) samo pomogao.

ali moje pitanje je bilo - ako je tadica preveslao neko ko nije trgovac - sta je onda on (bio - da budem precizniji tadic sad i tadic tad su dve razlicite price - tada je jos uvek drzao tatu za ruku, sad je skontao da moze da hoda sam samo ne zna gde bi krenuo)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  15:34 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Koliko plaćaju?

Pitaj Sonju Licht.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  15:37 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Prorok iz Koštunića

adam weisphaut
Pitaj Sonju Licht.
Nisam je video od onomad kad smo bili na sastanku kod Džordža Buša. Da pitam njega?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  15:40 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Nisam je video od onomad kad smo bili na sastanku kod Džordža Buša. Da pitam njega?

Misliš da W. zna koliko vredi kolumna u Poljitici ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  16:01 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

adam weisphaut
Misliš da W. zna koliko vredi kolumna u Poljitici?
Zna sigurno, pa on nam je dao instrukcije, meni da preuzmem B92 Blog, a Sonji Liht da preuzme Politiku. Doduše ja još nisam uspeo, moraću više da se potrudim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  17:09 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Ne preteruj....o))
Ali, klizi malo ka autoritarizmu....što jest, jest...

Ja ne znam sta jos treba da uradi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  17:24 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Puerta
Ne preteruj....o))
Ali, klizi malo ka autoritarizmu....što jest, jest...

Ja ne znam sta jos treba da uradi...

Ne treba biti nepravedan.....
To nema nikakvih dodirnih tačaka sa diktaturom. On ništa nije uzurpirao, on samo ne vodi dobru politiku. A sada ima sve poluge vlasti, bar formalno...
Ono što mu se politički može zameriti jeste što je podigao vas radikale, socijaliste i druge do visine koja nigde ne postoji....i sledeći ciklus vladanja priprema upravo sa vama....sa Tomom Nikolićem...Videćeš kako se Toma ponizno rukuje sa Solanom, ne brini.
Dakle, Perta, to vam je sledeći koalicioni partner preko koga ćete konačno na vlast...o))
I nemoj ti da kompromituješ onoga ko će vas dovesti na vlast.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  18:02 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Prorok iz Koštunića

Zna sigurno, pa on nam je dao instrukcije, meni da preuzmem B92 Blog, a Sonji Liht da preuzme Politiku. Doduše ja još nisam uspeo, moraću više da se potrudim.

E sad sam se i stvarno zabrinuo za tebe
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dubravka Bozinovic  19:34 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

tadic sad i tadic tad su dve razlicite price - tada je jos uvek drzao tatu za ruku

... a danas jednom rukom drzi tatu, a drugom cika-Dobricu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  21:05 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Dubravka Bozinovic
tadic sad i tadic tad su dve razlicite price - tada je jos uvek drzao tatu za ruku

... a danas jednom rukom drzi tatu, a drugom cika-Dobricu...

Čika Dobrica je taj koji već desetljećima sve pridržava za ruku....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Puerta  23:17 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Ne treba biti nepravedan.....
To nema nikakvih dodirnih tačaka sa diktaturom. On ništa nije uzurpirao, on samo ne vodi dobru politiku. A sada ima sve poluge vlasti, bar formalno...
Ono što mu se politički može zameriti jeste što je podigao vas radikale, socijaliste i druge do visine koja nigde ne postoji....i sledeći ciklus vladanja priprema upravo sa vama....sa Tomom Nikolićem...Videćeš kako se Toma ponizno rukuje sa Solanom, ne brini.
Dakle, Perta, to vam je sledeći koalicioni partner preko koga ćete konačno na vlast...o))
I nemoj ti da kompromituješ onoga ko će vas dovesti na vlast.....

Poenta je to sto meni nije cilj vlast po svaku cenu, nikada ne bih podrzao tako nesto, i siguran sam da to ne bi uradio ni Nikolic, realno da je hteo da se kurva, davno bi dosao na vlast.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G.M.Wolf  12:36 12.07.2008
Preporuka: 0

Re: Prorok iz Koštunića

Ivan Marović
Što je Koštunici milo, to se Dragu snilo.

A voleo bi da padne vlada? Nedostaje ti Koštunica? Ne brini ništa, vidoviti Drago je predvideo u svom proročanstvu iz maja meseca da vlada neće biti fomirana do septembra a onda je formiraju DS, SPS i DSS, Koštunica neće biti premijer, ali važno je da će povlačiti poluge vlasti. Ako ne veruješ meni pitaj Draga Kovačevića, proroka iz sela Koštunići.


Sta je Ivane, pribojavas se da bi pad vlade mogao da ide u prilog Cedi i njegovim sansama?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
carly92  02:56 11.07.2008
Preporuka: 1

kad je o (ras)padu

#Link  Replika: 2
vlade rec uvek tipujem na onog iz ekspertske grupe sto ima 100% uspesnosti u obaranju svih vlada od 2000. do dana danasnjeg :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:05 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: kad je o (ras)padu

carly92
vlade rec uvek tipujem na onog iz ekspertske grupe sto ima 100% uspesnosti u obaranju svih vlada od 2000. do dana danasnjeg :)

On je "rezervni igrač"....o)) Ako zataji Čanak...I obično voli rušiti vladu negde u trećoj godini...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
carly92  23:35 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: kad je o (ras)padu

au sad imaju i izmene kako li ce podeliti minutazu :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vnk  04:02 11.07.2008
Preporuka: 0

Logika

#Link  Replika: 1
Ima to neke logike. Nikada, bar otkada ja pamtim srpske političke prilike, jedna vlada nije imala tako otvorenu podršku kao ova. Podržavaju je svi bitni faktori. Tajkuni, EU, SAD, Rusija, zemlje u regionu, različite interesne i socijalne grupacije.


Ova logika stoji na staklenim nogama. Ja bih rekao da je tajna, na zalost verovatne dugovecnosti ovog mutanta od vlade, u cinjenici da drze sve u svojim rukama i u prilici su da manipulisu svim sredstvima onako kako to njima odgovara.

Ovo sto se desava sve vise budi secanja na SKJ, centralni komitet i sl.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:06 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Logika

vnk
Ima to neke logike. Nikada, bar otkada ja pamtim srpske političke prilike, jedna vlada nije imala tako otvorenu podršku kao ova. Podržavaju je svi bitni faktori. Tajkuni, EU, SAD, Rusija, zemlje u regionu, različite interesne i socijalne grupacije.


Ova logika stoji na staklenim nogama. Ja bih rekao da je tajna, na zalost verovatne dugovecnosti ovog mutanta od vlade, u cinjenici da drze sve u svojim rukama i u prilici su da manipulisu svim sredstvima onako kako to njima odgovara.

Ovo sto se desava sve vise budi secanja na SKJ, centralni komitet i sl.

Slažem se...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Zekic Zeka  05:15 11.07.2008
Preporuka: 0

Koliko ce trajati...

#Link  Replika: 1
Agonija po definiciji uvek dugo traje bez obzira koliko ce vremenski da traje.
Borisa Tadica i Demokratsku stranku istorija ce pamtiti po tome sto su mimo volje vecine gradjana, u koju se kunu, posle osam godina, na vlast vratili komuniste, arkanovce i penzionisanog titoistu pride.
A ja sam jedan od mamlaza koga su navukli na Evropu i "nikad vise u devedesete".
Ali nikad vise!
Da me neko pogresno ne shvati. Nisam ni za DSS ni za radikale. I oni su fuj!
I oni bi sa Dacicem, Palmom i krknobabicem. Ali im se izjalovilo!

I sta sad?
Ovo je pocetak jednog dirljivog neprijateljstva. Debelo zasluzenog.
Prijatelji mojih neprijatelja a sta bi drugo mogli biti nego moj neprijatelji.

A sledeci izbori?
Pa ovako ogorcen glasacu jedino ako neko ponudi da ce pohapsiti ove prevarante.
Dacica i njegovu Ergelu Ljubicevo, Palmu i njegove Tigrove, Krknobabica, Borisa Tadica i klimoglavce iz Krunske.
To je jedini motiv koji bi ubuduce mogao da me navede na pomisao da izadjem da glasam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  08:02 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Koliko ce trajati...

I oni bi sa Dacicem, Palmom i krknobabicem. Ali im se izjalovilo!

Pa ne postoji ni jedna stranka koja u ovom trenutku ne bi želela sa tim ološem. E sad, da li bi direktno u koaliciju ili bi nudili podršku a da i dalje formalno ostanu opozicija to je već pitanje finesa. Kozmetika
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  06:43 11.07.2008
Preporuka: 1

Sto bi bio uspjeh vlade?

#Link  Replika: 1
Ono što bi moglo sprečiti ovakav razvoj događaja jesu neki izuzetni uspesi vlade, što je, mislim, potpuno isključeno.

drago. Koji bi to bili uspjesi vlade? Koliko ja znam da bi doslo i do malog pomaka potrebno je ispuniti odredjene uvjete koji su zamumuljeni i zakukuljeni floskulom o punoj suradnji sa Hagom. Kako se vlast u Srbiji po tom pitanju ponasa poput djevojke koja bi ali da joj ne udje pitanje je da li ce Europa vjerovati samo zeljama na papiru ili ce i dalje traziti ispunjenje obaveza. Kako je to preduslov za sve ostalo tako onda i ostalo stoji. ako se tome doda i rusenje kredibiliteta diplomatama pomaganjem u bjekstvu osobeoptuzene za nasilje te nesnalazenje nove vlade u cijeloj situaciji slika se upotpunjava.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:08 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Sto bi bio uspjeh vlade?

dobronamjeran
Ono što bi moglo sprečiti ovakav razvoj događaja jesu neki izuzetni uspesi vlade, što je, mislim, potpuno isključeno.

drago. Koji bi to bili uspjesi vlade? Koliko ja znam da bi doslo i do malog pomaka potrebno je ispuniti odredjene uvjete koji su zamumuljeni i zakukuljeni floskulom o punoj suradnji sa Hagom. Kako se vlast u Srbiji po tom pitanju ponasa poput djevojke koja bi ali da joj ne udje pitanje je da li ce Europa vjerovati samo zeljama na papiru ili ce i dalje traziti ispunjenje obaveza. Kako je to preduslov za sve ostalo tako onda i ostalo stoji. ako se tome doda i rusenje kredibiliteta diplomatama pomaganjem u bjekstvu osobeoptuzene za nasilje te nesnalazenje nove vlade u cijeloj situaciji slika se upotpunjava.

Pa rekoh da nevidim te hipotetičke uspehe....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
normalan1  07:32 11.07.2008
Preporuka: 0

Neće biti skoro izbora

#Link  Replika: 0
Gotovo sam siguran da neće biti skoro izbora, pre bih ustvrdio da će, ukoliko stabilnost vlade i dođe u pitanje, biti preletanja na Tadićevu stranu osobito iz DSS i NS jata. A nije za neverovati da Čeda i Tadić zakopaju ratne sekire. Mislim da su svi akteri(uizuzimajući DSS i NS - za sada) petooktobarskog prevrata svesni da je ovo poslednji voz da se nešto učini konkretno u zemlji Srbiji, zemlji ni na nebu ni na zemlji! Socijalisti, koji su se vratili na velika vrata u vlast, tek nemaju razloga da istu ruše. I oni su svesni da im opstanak na političkoj sceni Srbije zavisi od uspeha ove vlade.
Ne znam kako, ali sam siguran, da će ova vlada potrajati, da će ponuditi neka konkretna rešenja za Srbiju jer u suprotnom svi će na sledećim izborima u AUT!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  07:37 11.07.2008
Preporuka: 4

Le roi est mort!

#Link  Replika: 3
Čitav mandat, prognoziraju, ne bez apologetskokih tonova, Milan Nikolić, Žarković, i još neki.


antonic je mrtav, ziveo antonic!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:32 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Le roi est mort!

Tibor Jóna
Čitav mandat, prognoziraju, ne bez apologetskokih tonova, Milan Nikolić, Žarković, i još neki.


antonic je mrtav, ziveo antonic!

Svako ima svoga Antonića....rekao bih..o))
Samo, ko li će biti Vukadinović u novoj dvorskoj postavi...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dubravka Bozinovic  15:43 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Le roi est mort!

Samo, ko li će biti Vukadinović u novoj dvorskoj postavi...

Iako je konkurencija prilicno ostra - nakotili se ANALiticari - ja tipujem na Milana Nikolica: niko ne ume tako lepo kao on da nam objasni da ce se nesto dogoditi ako se desi, a da su izgledi da se nece desiti prilicno veliki ako se ne dogodi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  15:57 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Le roi est mort!

Dubravka Bozinovic
Samo, ko li će biti Vukadinović u novoj dvorskoj postavi...

Iako je konkurencija prilicno ostra - nakotili se ANALiticari - ja tipujem na Milana Nikolica: niko ne ume tako lepo kao on da nam objasni da ce se nesto dogoditi ako se desi, a da su izgledi da se nece desiti prilicno veliki ako se ne dogodi...

Divno...o))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  07:57 11.07.2008
Preporuka: 0

By default II

#Link  Replika: 0
Mada smatram da bi im to bila skroz pogrešna računica, Tadićev animozitet prema LDP-u ga može lako usmeriti na taj put.

Mislim da bi na taj način Tadić nesvesno činio uslugu LDP-u.
LDP nema šta da traži u takvoj koaliciji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  08:35 11.07.2008
Preporuka: 1

Dragecovi snovi

#Link  Replika: 6
Dragec

Čitav mandat, prognoziraju, ne bez apologetskokih tonova, Milan Nikolić, Žarković, i još neki.


A koliko gresis kad iznosis tvrdnje o ljudima koje ne volis evo ti i clanak iz danasnje Politke u kome se jedan od nasih najboljih novinara-analiticara, Zarkovic, ne libi da kaze da "nema pojma" (koliki je "rok upotrebe" vlade):



РОК УПОТРЕБЕ
Онај у власти мисли да неће дуго, онај у опозицији мисли да ће ови дуго да владају. Или, можда се ради и о томе да они боље знају себе него што ми знамо њих
Непосредно пред формирање владе, кад је већ било свима јасно да је на помолу нови политички савез, стицајем околности срео сам двојицу, за ову причу, важних људи, од којих је један министар и од овог понедељка, а други је то био доскора.

Први је, дакле, из табора Демократске странке, а други је своје министровање дуговао блискости с Војиславом Коштуницом, а реч је, по мом мишљењу, о двојици талентованих људи, које није веза са шефовима странака учинила подобним за министровање, већ бих рекао да им некако лежи да буду министри, мада ми је одувек било сумњиво шта је привлачно у том звању.

За наставак приче, извињавам се на опширном уводу, битне су и околности под којима сам их срео. Првог, на оном у медијима већ описаном пријему у клубу „Привредник”, у пространом дворишту иза здања у Шекспировој улици у Београду, све у оделима, и он и ја, а другог, да простите, у гаћама до колена, на Чубури, у комшилуку, ја на Каленић пијацу, а он, ваљда, с ње.

Реч по реч, дођосмо, у оба случаја, односно сусрета, до питања дуговечности ове владе.

Првом сам рекао, на његов упит, да мислим да ће влада дуго да траје. Пун мандат. Некако ми се чинило згодним да скратим причу. Ем је човек у влади, ем је пријем, а тада се ћаска необавезно и кружи се с намером да се што више сазна, а не да размењујемо тешка питања и одговоре. Он је одговорио да није сигуран у то да ће влада дуго трајати.

Други је био потпуно супротног мишљења. Наиме, на мој одговор да та коалициона скаламерија не може дуго да траје, одговор узрокован околношћу да је човек у опозицији, а да ја журим на пијацу, саговорник из комшилука био је упоран у томе да Тадић и другови имају шансу да истерају пун мандат.

Не бих рекао да они имају о томе нека поуздана сазнања. Пре бих рекао да растерују сопствене страхове. Онај у власти мисли да неће дуго, онај у опозицији мисли да ће ови дуго да владају. Или, можда се ради и о томе да они боље знају себе него што ми знамо њих.

Неће погрешити онај читалац који закључи да тек ја немам појма о томе. Да имам нека дубља сазнања не би разлози куртоазије и журбе утицали на моје мишљење о дуговечности ове српске владе. Мени је само било згодно да у два сусрета, у две сасвим различите прилике, с различитим актерима политичке сцене, изнесем различите оцене, све надајући се да код првог постоји вера да ће влада бити дуговечна, а да код другог постоји нада ће бити кратког века.

Кад, све испаде обрнуто.

Најтеже је, по оној народној, бити пророк у сопственом селу. Ево, узмимо за пример Јагодину. Кад је, ту недавно, Драган Марковић, звани Палма, венчавао сина, главни гости били су ови што су сад у опозицији. Јављао се и Војислав Шешељ телефоном да честита, а како је телефонска честитка емитована преко разгласа, Коштуничини заточници тог славља, тек прилегли на печење, изашли су из шатре, кобајаги нису учествовали. После су се вратили. У ноћи кад је наречени Палма славио сеоску славу, на прочељу је седео Борис Тадић. Било је то у ноћи када се гласало о влади, пре првих младенаца недужног Палминог сина.

И ко ће сад знати који ветар њише гране, а о Динкићу и да не говорим.

Главни уредник недељника„Време”


Драгољуб Жарковић


ps. izgleda da sam umesto da dodam novi post, greskom "prepisao" ovaj dodatak preko prethodnog posta ... sad me mrzi da ga ponovo pisem ... i tako se ne bi svideo Dragecu:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:09 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Dragecovi snovi

Eto Vaso, dovodiš Žarkovića u pomoć...ccccc
Pa šta je sa tvojim argumentima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  11:14 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Dragecovi snovi

Drago Kovacevic
Eto Vaso, dovodiš Žarkovića u pomoć...ccccc
Pa šta je sa tvojim argumentima...

Žarković je kao Vasiijevi argumenti-rastegljiv do bola.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:18 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Dragecovi snovi

adam weisphaut
Drago Kovacevic
Eto Vaso, dovodiš Žarkovića u pomoć...ccccc
Pa šta je sa tvojim argumentima...

Žarković je kao Vasiijevi argumenti-rastegljiv do bola.

Vasa je "ubica" argumenata....o)) Kad se uhvati za najtvrđi, on ga tako izmoždi da se argument preda bez borbe...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  11:26 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Dragecovi snovi

Drago Kovacevic
Eto Vaso, dovodiš Žarkovića u pomoć...ccccc
Pa šta je sa tvojim argumentima...


Pa kad me vec vuces za jezik da pokusam da reprodukujem onaj deo mog "izgubljenog" posta koji se odnosio na argumente ...

Iako ne volim Canka niti to sto je u koaliciji sa DS ne moze mu se poreci inteligenicja i to da je iskusni lukavi politicki lisac. Pa je covek na vreme osetio da nema koristi od koalicije sa LDP-om i tavorenja u opoziciji (i na ivici cenzusa) pa je presao na pobednicku DS-stranu ... a poslednji izbori (i oni predsednicki pre njih) su pokazali da je bio u pravu ...

I po kojoj logici bi on rusio vladu, vracao se u koaliciju sa LDP-om da bi se na novim izborima nadao EVENTUALNOJ postizbornoj koaliciji sa tom istom DS, koja mu je i tako JEDINA sansa da ucestvuje u vlasti? A da mu nije do vlasti (sto i tako nije logicno za jednog politicara) onda ne bi ni prelazio na stranu DS ...

Prema tome Dragec, ovo tvoje "predvidjanje" su samo tvoji "pusti snovi" o neuspehu vlade i nista vise ...

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:31 11.07.2008
Preporuka: 1

Re: Dragecovi snovi

Prema tome Dragec, ovo tvoje "predvidjanje" su samo tvoji "pusti snovi" o neuspehu vlade i nista vise ...

Ma nema snova Vaso....pišeš o Čanku što i ja. Kad sračuna da mu koalicija donosi političku štetu, on će se legalno "razvesti"....o))
P.S. S obzirom da si iz Vojvodine i da sada odjednom pokazuješ naklonost spram Čanka, ja u tebi Vaso vidim jednog perspektivnog autonomaša, tako negde 2015..o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  11:48 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: Dragecovi snovi

Drago Kovacevic
Kad sračuna da mu koalicija donosi političku štetu, on će se legalno "razvesti"....o))


Tu se slazemo u principu ... stvar je samo sto nisi ponudio nikakve argumente kojima bi potkrepio to da bi on mogao da "sracuna da mu koalicija donosi politicku stetu" i da bi presao na gubitnicku stranu ... tako moze samo da izgubi. Ko bi se suprostavljao proevropskoj opciji koju ta ista Evropa tako zdusno podrzava? Pa i Cedica je (hvala bogu) drasticno promenio retoriku i postao mnogo razumniji i umereniji kad je u pitanju vladajuca koalicija

Zato i kazem da zvucis neozbiljno i nelogicno i da su to samo tvoji pusti snovima kojima (po ko zna koji put) pokazujes da ne volis Tadica i DS ...

pozz

ps. ja sam iz Srbije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  10:15 11.07.2008
Preporuka: 0

4 godine

#Link  Replika: 1
bilo bi dobro da vlada potraje 4 godine,
i to bi bilo dobro i za LDP Drago
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  11:13 11.07.2008
Preporuka: 0

Re: 4 godine

Goran Nikolić
bilo bi dobro da vlada potraje 4 godine,
i to bi bilo dobro i za LDP Drago

Nije bitno Gorane šta je dobro za LDP...
Ja bih voleo da se konačno dogode te bolne stvari koje se moraju dogoditi, a evo 5 godina se ne događaju...
Ti si ekonomista i znaš o čemu se radi, koji su zahvati nužni...
Ne može ovo, da se obećavaju penzije koje će dodatno koštati budžet oko milijardu evra, a istovremeno priča kako će se smanjiti porezi...mislim, to nije ništa a ne nagoveštaj neke zdrave politike. O ostalom da i ne govorimo...
Zapravo, pogledaj gore odgovor Maroviću, zanima me šta misliš...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  15:15 11.07.2008
Preporuka: 0

Sredstva i ciljevi

#Link  Replika: 0
Čitav mandat, prognoziraju, ne bez apologetskokih tonova... Žarković, i još neki


Danasnji Zarkovicev tekst u politici kaze drugacije.

Tadićev animozitet prema LDP-u ga može lako usmeriti na taj put. Put lagane nizbrdice nakon pet godina uzbrdice.


Opasan taj LDP majku mu...



Pa još ako mu Čeda ponudi koaliciju za neke sledeće izbore


Pa nije Ceda izbacio Canka - vec obratno.

A Čanak će morati iz toga jata jer će, ostane li tu dugo, potpuno izgubiti na verodostojnosti.


Ali Canak je na politickoj sceni vec 18 godina. Nece valjda LDP da mu diktira kako da ostane verodostojan?!

ovakav razvoj događaja jesu neki izuzetni uspesi vlade, što je, mislim, potpuno isključeno.


Zasto?!

Tada će se miriti sa Tomom Nikolićem koga će, zajerdno sa Majom Gojković promovisati u modernu desnicu.


Zasto da ne. Politicke stranke i politicki zivot su sredstvo a ne cilj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Moj Tvoj  00:07 12.07.2008
Preporuka: 0

mejbi bejbi

#Link  Replika: 1
Dakle, gosn Kovačeviću, kad ste onomad kazali da će SPS da se ušlihta demokratama nisam hteo da verujem. A sad, svega nekoliko nedelja kasnije gledam Borisa na teveu kako stiska, grli i tapše Ivicu, kao da je reč o dva sredovečna geja koja se upravo venčaše u Crkvi Presvete Bogorodice i sad idu da se vole. Na ringišpilu.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  10:32 12.07.2008
Preporuka: 0

Re: mejbi bejbi

Moj Tvoj
Dakle, gosn Kovačeviću, kad ste onomad kazali da će SPS da se ušlihta demokratama nisam hteo da verujem. A sad, svega nekoliko nedelja kasnije gledam Borisa na teveu kako stiska, grli i tapše Ivicu, kao da je reč o dva sredovečna geja koja se upravo venčaše u Crkvi Presvete Bogorodice i sad idu da se vole. Na ringišpilu.


Eto...A koliko za godinu - dve dana biće novo "venčanje"....Nova, evropska mlada će se zvati Tomislav Nikolić i onaj deo SRS-a koji otcepi za sebe...o)) Tek će tu biti grljenja, ljubljenja, ringišpalja i drugih đakonija....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G.M.Wolf  12:07 12.07.2008
Preporuka: 0

Vlada nece trajati ni godinu

#Link  Replika: 0
Dakle manje nego ova prethodna..

A, istina je da Tadic upravlja Srbijom.

A Tadicem Dacek i Mrka..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA