Brzo, Kratko, Jasno

jaksa scekic RSS / 18.07.2008. u 16:07

Postovani clanovi  opozicije u Skupstini Srbije,

Posto nemilosrdno trosite  tudje pare onda mogu  da Vam  kazem 

 brzo,kratko i jasno:

Pojma Vi nemate sta je uloga ozbiljne opozicije u Parlamentu.

U zelji da sto pre postanete ozbiljna i odgovorna opozicija najlepse Vas molim da ovo procitate.

http://www.dadalos.org/srbija/Demokratie/Grundkurs3/opposition/opposition.htm#Probleme

PS:Ovo se ne odnosi na LDP parlamentarce

PPS:Svecano obecavam da kad Opozicija pocne da predlaze  za nijansu bolje zakone,propise,deklaracije  od vlasti imace na izborima moj glas.Do tada ....



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sunjic sunjic 16:14 18.07.2008

za početak...

bi bilo dobro da dozvole da se zapravo počne sa ovim dnevnim redom... prekoviše je vremena da tri dana ne mogu da dođu ni do prve tačke...
zeks92 zeks92 16:33 18.07.2008

Ja probao da citam..al' ne ide....

...tekst iza linka mi je dug i komplikovan...

"Predparlamentarna" opozicija lokalnih građanskih inicijativa ispunjava predparlamentarni prostor koji u modernoj politici postaje sve komplikovaniji, sa njenim najrazličitijim dejstvima, te tako ima važnu funkciju.


Neuk sam.Moze li neko da mi objasni samo ovu recenicu?
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 21:19 18.07.2008

Re: Ja probao da citam..al' ne ide....

Jasno k'o dan - ovima u parlamentu fali dobar parking ispred zgrade.
zeks92 zeks92 21:52 18.07.2008

....

E...jes' vala.Svaka ti cast.Puno hvala!
Inner Party Inner Party 16:36 18.07.2008

Ha!

Pa SRS samo koristi proceduru.

Dok god oni to mogu legalno da rade, tj. dok god potoji procedura po kojoj se oni mogu tako ponasati - niko nema pravo da ih proziva za to!

Inace, taj link koji je naveden se ne odnosi na ovu konkretnu situaciju:
1) I vlast i opozicija su trenutno toliko heterogene da ne moze biti poredjenja sa nekim "skolskim" primerima.
2) Problemi koje opozicija pokusava da spreci su ogromni. Npr. vracanje ambasadora ce potpuno unistiti svaku buducu strategiju borbe za Kosovo i Metohiju i najnormalnije je da se to pokusava spreciti ili bar odloziti...

Dakle, nema u Srbiji nista brzo, kratko i jasno!

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:09 18.07.2008

Re: Ha!

Inner Party
Dok god oni to mogu legalno da rade, tj. dok god potoji procedura po kojoj se oni mogu tako ponasati - niko nema pravo da ih proziva za to!


U pravu si - zato ja mislim da je ustvari prvi zadatak nove skupstine da promeni tu proceduru. I da napravi takvu koja omogucava onoj demokratskoj vecini koja je stekla pravo da vrsi vlast ... da to zbilja i moze da radi. I to brzo i efikasno...

Ne gledam prenose iz skupstine ni kad sam u Srbiji, ali sam pre par godina slucajno kratko video jednu prepirku na kraju koje je Vucic stao u prolaz izmedju klupa ne dozvoljavajuci sledecom diskutantu da prodje prema govornici ... odnosno gurali su se nekoliko minuta pre nego sto je ovaj uspeo. Nisam mogao da verujem svojim ocima! Pa takve stvari se ne desavaju ni u osnovnoj skoli!!! I to su ljudi koji treba da vode zemlju??? ... U cemu je problem drakonski ga kazniti i udaljiti sa sednice? I zasto mu dozvoliti da unistava ugled skupstine i cele drzave?

Ili drugi primer (opet sa Vucicem) kad je lepio nove nazive ulice zamenjujuci Djidnjidcevo ime sa Mladicevim. I policija mu ne moze nista zato sto ima imunitet. Ok, poslanici imaju imunitete svuda u svetu, ali se on moze i "skinuti" u skupstini kad za to postoji opravdanje. I zar postoji vece opravdanje od namerne zloupotrebe tog imuniteta (a to je u ovom slucaju bilo nedvosmisleno registrovano od strane novinara i kamera)? I tome bi opet trebalo dodati drasticne sankcije u samoj skupstini prema pojedincu (a eventualno i celoj poslanickoj grupi)...

Ili treci primer (mozda je opet Vucic u pitanju ... ne znam tacno?) ovo sa nazivanjem bivseg premijera mafijasem. I opet vazi isto: drakonske kazne. Naravno to povlaci za sobom isti odnos i kad je u pitanju bilo ko drugi, ukljucujuci Milosevica ili Mladica. Da objasnim u slucaju ovog drugog: mislim ja da je on ratni zlocinac ali ne vidim zasto bi to neko morao da kaze u skupstini (nije to politicka tribina)? Zar nije dovoljno "osumnjicen za ratne zlocine"? Uostalom ne mora se uopste kvalifikovati ... zadatak organa vlasti je da "gradjanina Mladica" isporuci haskom sudu i tako ispuni medjunarodnu obavezu Srbije ... A sud neka radi svoj posao i dokazuje da li je on zlocinac ili nije ...

Znam, postoje i drugi parlamenti u kojima se desavaju neprilicne stvari. Ali ima i onih gde toga nema (recimo u Nemackoj). A mi se ne moramo ugledati na najgore (i jos ih "preteci" u tome). I posle svega sto se desilo u Srbiji, zadnje sto nam treba je CIRKUS U PARLAMENTU. Umesto da on bude mesto gde ozbiljni ljudi diskutuju o ozbiljnim stvarima ... Iskreno receno ja ocekujem od ove sadasnje proevropske vlasti da napravi bitnu promenu i u tom smislu. Ako nece oni, ko ce?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:59 18.07.2008

Re: Ha!

Npr. vracanje ambasadora ce potpuno unistiti svaku buducu strategiju borbe za Kosovo i Metohiju i najnormalnije je da se to pokusava spreciti ili bar odloziti...

Ajde leba ti, pričaj malo o toj strategiji....
Inner Party Inner Party 02:06 19.07.2008

Re: Ha!

U pravu si - zato ja mislim da je ustvari prvi zadatak nove skupstine da promeni tu proceduru.


Da, ovo je kljucna stvar.
Mada, javljanje po poslovniku je prava uvreda za zdrav razum i cinjenica da se to tolerise je zaista zanimljiva...

Ajde leba ti, pričaj malo o toj strategiji....


Ja bih, nasiroko i nadugacko.
Ali to zaista nije tema ovde...
jaksa scekic jaksa scekic 14:17 20.07.2008

Re: Ha!

Drago Kovacevic
Npr. vracanje ambasadora ce potpuno unistiti svaku buducu strategiju borbe za Kosovo i Metohiju i najnormalnije je da se to pokusava spreciti ili bar odloziti...Ajde leba ti, pričaj malo o toj strategiji....


Srbija vraca ambasadore-Jeremic saopstio pre neki minut.

Ispravna odluka,ako se vec trazi komentar.

J
jinks jinks 16:42 18.07.2008

Da li ima

nekih infomacija u vezi sa pregovorima o gradskoj vlasti u bgd, ciji rok istice sledece nedelje.

Po nekim izjavama deluje kao da su desavanja u skupstini povezana sa tokom tih pregovora, kao i sa onim sto bi se desilo ako se 22. jula ne oformi nova gradska vlast (novi izbori na gradskom nivou).
Bili Piton Bili Piton 17:10 18.07.2008

Da li ima

Ovo lelemudjenje u skupstini bi bilo pisicno da nije impotentno.

Podseca me na jedan muzicko-producentski tandem notorno cuven po svojoj ekspeditivnosti. "Sta ste danas uradili"? "Pa zamenili smo clap, zar ne cujes".
angie01 angie01 18:33 18.07.2008

Re: Da li ima ?

Nema tu nishta!!!

Svi ti shto u skupshtini sede da obave ozbiljne poslove za nas, zashto su uopshte i tamo, svojim zalaganjem ne zarade ni za zvaku- al zato imaju druge izvore, iz kojih kaplje, zbog samih podzemnih veza, koje su uspostavljene-ali samo u njihov dzep- tako je konstrukcija.

Ono tamo je samo borba za shto veci otvor iz koga kaplje.
silver bullet silver bullet 20:20 18.07.2008

Re: Da li ima

Ovo lelemudjenje u skupstini bi bilo pisicno da nije impotentno.

Podseca me na jedan muzicko-producentski tandem notorno cuven po svojoj ekspeditivnosti. "Sta ste danas uradili"? "Pa zamenili smo clap, zar ne cujes".


Ma vise podseca na sou Dzerija Springera.
Znate ono kad se dve debele crnkinje tuku oko jednog momka, podvriskuju i grebu se.
A publika tapse i zvizdi.
Neki su cak i mahali s govornice.

UKINUTI PRENOSE!
ivana23 ivana23 20:55 18.07.2008

Re: Da li ima

silver bullet
Ma vise podseca na sou Dzerija Springera.Znate ono kad se dve debele crnkinje tuku oko jednog momka, podvriskuju i grebu se.A publika tapse i zvizdi.Neki su cak i mahali s govornice.
UKINUTI PRENOSE!


Apsolutno!!!
Kum Djole Kum Djole 21:39 18.07.2008

Re: Da li ima

ivana23
silver bullet
Ma vise podseca na sou Dzerija Springera.Znate ono kad se dve debele crnkinje tuku oko jednog momka, podvriskuju i grebu se.A publika tapse i zvizdi.Neki su cak i mahali s govornice.
UKINUTI PRENOSE!


Apsolutno!!!


Pod ovakvim društveno-političkim okolnostima mislim da bi ukidanje prenosa bilo kontraproduktivno. Budući da nam se događa nešto zaista novo (pakt & el grande pomirenje DS/SPS, sa sve proevropejskim Palmom u pozadini), imam utisak da dobar broj biračkog tela ima potrebu da isprati svoje izgenerisano političko sazrevanje i počne samoinicijativno da razmišlja kuda zaista vodi šou večitih gubitnika.
Bili Piton Bili Piton 00:35 19.07.2008

Re: Da li ima

silver bullet
Ma vise podseca na sou Dzerija Springera.Znate ono kad se dve debele crnkinje tuku oko jednog momka, podvriskuju i grebu se.A publika tapse i zvizdi.Neki su cak i mahali s govornice.UKINUTI PRENOSE!


Ne bi me cudilo da lici na Dz Sp, ja nisam licno mogao da gledam sou iz skupstine vec sam citao vesti o njemu, da sam gledao sigurno bih se slozio.

Mene prenosi skupstine fasciniraju kad ih zakacim, na sasvim morbidan nacin - tragicna saobracajna nesreca u koju znas da je ruzno da buljis ali ne mozes da odvratis pogled, tako nekako.




dragan7557 dragan7557 09:30 19.07.2008

Re: Da li ima

Budući da nam se događa nešto zaista novo (pakt & el grande pomirenje DS/SPS,

Valjda GRANDISIMO !!!!!!!!!!!!!
die hard die hard 20:32 20.07.2008

Re: Da li ima

UKINUTI PRENOSE

STO PRE!
sentinel26 sentinel26 18:21 18.07.2008

Opstrukcija - ?

Posto nemilosrdno trosite tudje pare onda mogu da Vam kazem
brzo,kratko i jasno:
Pojma Vi nemate sta je uloga ozbiljne opozicije u Parlamentu.
Ovo važi i za poziciju i opoziciju.
Pozicija uz prepotenciju i nevaspitanje, demonstrira silu svaki dan. Namjerno kršenje poslovnika uz demonstraciju njihovog shvatanja vlasti je žalosno. Jučerašnje ponašanje pozicije i opozicije je sramno.
Samo u nekim trenucima postojao je kvorum - čija je to obaveza?
Na šta to liči kada pozicija sama obara kvorum?

Pozicija je vršila opstrukciju konstituisanja skupštine Bgd dok se ne formira republička vlada, a sada se ovi istima svete.
Okružni sud u Beogradu (kako javlja TV B-92) je odbio žalbu radikala.

O radikalima ne vredi pričati, oni su takvi više od 10 godina, pa narod ipak glasa za njih.

jinks
Da li ima nekih infomacija u vezi sa pregovorima o gradskoj vlasti u bgd, ciji rok istice sledece nedelje.
Po nekim izjavama deluje kao da su desavanja u skupstini povezana sa tokom tih pregovora, kao i sa onim sto bi se desilo ako se 22. jula ne oformi nova gradska vlast (novi izbori na gradskom nivou).

Pregovori su negdje zapeli (proizilazi iz izjave LDP-a u Skupštini ) i kako vidim sada pokušavaju (DS i SPS ) da se dogovore da izaberu predsednika ( i zamjenika) skupštine Grada a gradonačelnika kasnije (u novom roku od 30 dana).
Ne žuri se njima.

Pozicija misli da će ovo blamiranje radikala u skupštini njima donijeti koji glas više na eventualnim novim izborima za Beograd.

P.S. Da li je moguće da vi gospodine Jakšiću nijeste obaviješteni da rasprava o SSP u Skupštini nema nikakvoga smisla bez poznatog datuma početka primjene tzv. Privremenog sporazuma. BiH je počela sa njegovom primjenom a Srbija to ne može. Kada bi po vašem mišljenju mogao neko hrabro da kaže narodu istinu o tome ?!
Pa priče ministra s penkalom više ne piju vodu ni u obdaništu.

Poz
jaksa scekic jaksa scekic 19:24 18.07.2008

Re: Opstrukcija - ?

sentinel26
P.S. Da li je moguće da vi gospodine Jakšiću nijeste obaviješteni da rasprava o SSP u Skupštini nema nikakvoga smisla bez poznatog datuma početka primjene tzv. Privremenog sporazuma. BiH je počela sa njegovom primjenom a Srbija to ne može. Kada bi po vašem mišljenju mogao neko hrabro da kaže narodu istinu o tome ?!Pa priče ministra s penkalom više ne piju vodu ni u obdaništu.Poz


Nije tema Bloga o cemu raspravljaju,mogu da raspravljaju o uticaju sintetizovane mravlje kiseline na rod grozdja sa padina Bukulje,nego kako i na koji nacin.
Mislim da je opozicija u krizi,i to za parlamentaran zivot zemlje Srbije nije dobro.
Link koji sam postavio jeste dug,ali govori i o ulozi opozicije ne samo u parlamenatu vec i u drustvu. Ta uloga je ogromna, ovako kako kazu opozicija "shoots itself in a foot".
Dali ste dobar primer,sta bi falilo da kad krene razprava o sporazumu,kompetentno neko kaze ovo sto ste napisali, pa obrazlozi, hiljadu puta politicki za opoziciju korisnije, nego "nekontrolisano ponasanje" u ova tri dana.
Ja ne mogu da verujem da je Toma Nikolic,koji je iskustan politicar, upao u takvu samo-destruktivnu -zamku,a jos vise me cudi Kostunica,koji kao da je digao ruke od svoje stranke.
Ako me secanje ne vara italijanski komunisti cak i kad su mogli nisu hteli vlast, mnogo im je bilo sladje da budu opozicija,i kao takvi imali su veliki ugled.
Za Srbiju je i te kako vazno da ima odgovornu, kvalifikovanu opoziciju.

J

dragan7557 dragan7557 10:01 19.07.2008

Re: Opstrukcija - ?

Mislim da je opozicija u krizi,i to za parlamentaran zivot zemlje Srbije nije dobro.

Ja bih pre rekao da je zbog odsustva razuma i pameti u parlamentarnom mrtvilu koje traje decenijama život građana Srbije u krizi , u nekoj suludoj virtualnoj realnosti kojoj se ne vidi kraj.
Za Srbiju je i te kako vazno da ima odgovornu, kvalifikovanu opoziciju.

Pogledaj kvalifikacionu strukturu parlamenta a kada je u piatanju odgovornost obrati pažnju na Imunitet i nedodiljivost Tribun Populisa i sposobnost (čitaj korumpiranost establišmenta) pa če ti stvari biti jasnije.
Opozicija bi bar u teoriji trebalo da bude komplementarni deo vlasti.
Kada bi po vašem mišljenju mogao neko hrabro da kaže narodu istinu o tome ?!

Narodu se priča ono što po njihovom ubeđenju isti hoće da čuje. Istinu narod neće.

Primer. pre nekoliko dana nazovem u Srbiji jednu prijateljicu koja kaže.
'strašno vruće kao u paklu da nije klime pocr'kali bi.'
Pa, kol'ko ima, pitam reda radi?
Oni kažu 35 stepeni, lažu, jebeš im mater.
Toliko o istini i poverenju građana.
Pa priče ministra s penkalom više ne piju vodu ni u obdaništu.

Kao ni Penkala koju treba Oštriti.
Poz.
dragan7557
sentinel26 sentinel26 12:42 19.07.2008

Re: Opstrukcija - ?

jaksa scekic
sentinel26
P.S. Da li je moguće da vi gospodine Jakšiću nijeste obaviješteni da rasprava o SSP u Skupštini nema nikakvoga smisla bez poznatog datuma početka primjene tzv. Privremenog sporazuma. BiH je počela sa njegovom primjenom a Srbija to ne može. Kada bi po vašem mišljenju mogao neko hrabro da kaže narodu istinu o tome ?!Pa priče ministra s penkalom više ne piju vodu ni u obdaništu.Poz
Nije tema Bloga o cemu raspravljaju,mogu da raspravljaju o uticaju sintetizovane mravlje kiseline na rod grozdja sa padina Bukulje,nego kako i na koji nacin.
Mislim da je opozicija u krizi,i to za parlamentaran zivot zemlje Srbije nije dobro.
Link koji sam postavio jeste dug,ali govori i o ulozi opozicije ne samo u parlamenatu vec i u drustvu. Ta uloga je ogromna, ovako kako kazu opozicija "shoots itself in a foot".
Dali ste dobar primer,sta bi falilo da kad krene razprava o sporazumu,kompetentno neko kaze ovo sto ste napisali, pa obrazlozi, hiljadu puta politicki za opoziciju korisnije, nego "nekontrolisano ponasanje" u ova tri dana.
.........................
Za Srbiju je i te kako vazno da ima odgovornu, kvalifikovanu opoziciju.J

Ako je njihovo ponašanje sredstvo, a sprečavanje odredjene rasprave cilj onda ćete teško to dvoje odvojiti.

Ovaj link o opozicionom djelovanju, to u Srbiji možda tek u 22. vijeku, ne računajte na njih ranije.

Nemam ja primjedaba na ono što ste napisali već na ono što ste izostavili ( "prećutali" ).

A to je da je LDP obezbijedio kvorum za početak rasprave o SSP !

Sjetimo se predizbornih priča - svima su usta bila puna Jevrope.

Ova činjenica predstavlja razlog za naslovnicu, kako u štampi tako i na tv, pa i na blogu i teško optužuje vladajuću garnituru koja se tako ponaša prvih dana, kako li će tek biti kroz godinu dana ?

Nama će život u Srbiji u narednom periodu (4-god. mandatu) zavisiti isključivo od te pozicije a ne od opozicije.

Kasa od narodnijeh (naših) para nalazi se u njenim rukama.
Narodu se priča ono što po njihovom ubeđenju isti hoće da čuje. Istinu narod neće.

Ovo pomalo liči na moć navike, ali ja bih rekao da je neko pripomagao tom narodu da misli da je laž (često) korisnija od istine.
Teškom bolesniku od kancera obećate potpuno i brzo izliječenje a on ode zadovoljan i pogine na pešačkom prijelazu zato što ne razlikuje boje na semaforu.

Poz.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:30 18.07.2008

Srpski DŽEP SET

Ovde i dalje žilavo opstaje narodna poslovica NEK' KOMŠIJI CRKNE KRAVA!

A što se opstrukcije tiče, u maju je pala kupovna moć stanovništva, inflacija je najviša u Evropi, a ja sam danas čekao skoro dva sata u redu da bih produžio svoju saobraćajnu dozvolu.

Opstrukcija je ovde zakon života!
Okupirali su nas beskrupulozni, zli, nečastivi i pohlepni!
antioksidant antioksidant 21:32 18.07.2008

.

U zelji da sto pre postanete ozbiljna i odgovorna opozicija najlepse Vas molim da ovo procitate.

Ko ce jos ovo citati pored hiljada i hiljada stranica koje je presvetli veliko mucenik seselj napisao.

ako moze neki digest

dlbpjekni dlbpjekni 08:08 19.07.2008

sta reci?

zar je Srbiji potrebno 250 poslanika, kad u nasem parlamentu samo cistacice zarade posteno svoju platu?
dragan7557 dragan7557 10:55 19.07.2008

Re: sta reci?

zar je Srbiji potrebno 250 poslanika, kad u nasem parlamentu samo cistacice zarade posteno svoju platu?

Vi baš bahato obmanjujete blogere.
Kod nas NEMA čistačica (ni čistača) jer da ih ima đubreta ne bi bilo.
Ovde i dalje žilavo opstaje narodna poslovica NEK' KOMŠIJI CRKNE KRAVA!

Svakako bez onog dodatka ' da crkne i moja, da mi ne bi tražio'... , jer narod nema šta da traži sam je birao
a ja sam danas čekao skoro dva sata u redu da bih produžio svoju saobraćajnu dozvolu.

Primer iz Nizozemske a i drugih "trulih" omrznutih kapitalističkih država.

Pismo iz državvne direkcije za saobraćaj :
18 april 2008

Poštovani gospodine,
prema našim podatcima treba da produžite važnost vaše vozačke dozvole pre 10 jula 2008 , u odeljenju Građanski poslovi / Javni poslovi vaše opštine.
Šta vam je potrebno?
- skorašnja fotografija u boji koja odgovara zahtevima Fotomatrix Model 2007 ( kod svakog fotografa se radi),
- stara vozačka dozvola.

Kada će vaša vozačka dozvola biti gotova?
Pet radnih dana po prijemu zahteva će vaša dozvola biti gotova.
Možete odabrati opciju ubrzanog izdavanja vozačke dozvole u kom slučaju vašu vozačku dozvolu možete podići sledećeg radnog dana. Zahtev za ubrzano izdavanje mora biti predat pre 14.00 i izaziva ekstra troškove?
Više informacija?
Pogledajte drugu stranu ovog pisma ili internetsite www. vozačka dozvola.
Druga strana:
Osim opštih informacija stoji i sledeće:
Radno vreme odeljenja građanski poslovi : ponedeljak ,utorak, sreda 08.30 do 16.00 časova
četvrtak 8.30 do 20.00 časova
petak 8.30 do 13 časova
Moguće je i telefonsko zakazivanje kojim se može izbeći eventualno čekanje na red.
U slučaju ubrzane procedure zahtev treba predati pre 14.00 a vaša nova vozačka dozvola će vas čekati sledećeg dana od 09.00 časova !!!!!

Sa poštovanjem
Direkcija za saobraćaj Državne službe za saobraćaj
Divizija Registracija i Informacije

Dr ime i prezime
Direktor opštih poslova.

Treba li dodati da je ovo bolji (ili možda gori) način da se po'so završi i ZAŠTO se u Srbiji NE RADI ovako??????????????
dragan7557
d_sandic d_sandic 09:38 21.07.2008

Re: sta reci?

U Bosni, gde je medjunarodna zajednica uredila javne sluzbe po evropskim normama , potvrda o prijavi boravka se za dete staro 11 meseci ( ljubi ga tata!) ceka 15 dana. Razlog : policijska provera! Pitao sam sta proveravaju? Da nije bio sa Mladicem na Srebrenici? Da nije nekog ubio? Na LK se ceka 30 dana, pasos 15... Sve po CIPS-ovom protokolu! Hvala Bogu, te se u Srbiji tako ne radi ,dragane7557.
dusavu dusavu 10:04 19.07.2008

Autoru

Postovani clanovi opozicije u Skupstini Srbije


Apel bih pre uputio građanima, jer njima treba "otvarati" oči.
dragan7557 dragan7557 11:02 19.07.2008

Re: Autoru

Apel bih pre uputio građanima, jer njima treba "otvarati" oči.

Valjda Prvo PROBUDITI
dusavu dusavu 11:56 19.07.2008

Re: Autoru

Slažem se.Dugo spavanje je opasno po zdravlje.
d_sandic d_sandic 10:17 21.07.2008

Man'te pare

Pojma Vi nemate sta je uloga ozbiljne opozicije u Parlamentu.

U zelji da sto pre postanete ozbiljna i odgovorna opozicija najlepse Vas molim da ovo procitate.


I vlast i oozicija nemilice trose nase vreme. A svi su bili i vlast i opozicija. Zbog toga, ovo vase mi malo lici na onu kafansku : "... ja cu tebi, burazeru, da kazem sta ti da uradis...".
jaksa scekic jaksa scekic 10:29 21.07.2008

Re: Man'te pare

d_sandic
Pojma Vi nemate sta je uloga ozbiljne opozicije u Parlamentu.U zelji da sto pre postanete ozbiljna i odgovorna opozicija najlepse Vas molim da ovo procitate.I vlast i oozicija nemilice trose nase vreme. A svi su bili i vlast i opozicija. Zbog toga, ovo vase mi malo lici na onu kafansku : "... ja cu tebi, burazeru, da kazem sta ti da uradis...".


Nemam ja tih ambicija da nekom govorim sta valja ciniti,ali dogadjaji mi daju za pravo.Skupstina je odlozena na dve nedelje.
Mislite da ce se nesto promeniti za te dve nedelje-tesko.
Srbija ulazi u parlamentarnu pat poziciju. Imamo li vremena za taj luksuz. Mislim da nemamo. Lako je unistavati i opstruirati-za to ne treba mnogo pameti i hrabrosti.
Ali zato treba mnogo vise pameti i vestine da ponudis nesto bolje.
I da prosirim temu,Vojvodina sad ima ogromnu sansu da krene napred, a Srbija ce kaskati za njom

J

PS:Zato sam i napisao u komentaru da opozicija mozda ima sad vecu odgovornost nego pozicija

PPS:"Skupsstinski dan kossta ccetiri miliona dinara, a vech
smo potrossili 16 miliona. To je mnogo za Srbiju i moja ocena je
bila da prekinem sednicu na dve nedelje", rekla je Djukich-
Dejanovich novinarima u parlamentu.



d_sandic d_sandic 11:03 21.07.2008

Re: Man'te pare

Nemam ja tih ambicija da nekom govorim sta valja ciniti,ali dogadjaji mi daju za pravo.Skupstina je odlozena na dve nedelje.
Mislite da ce se nesto promeniti za te dve nedelje-tesko.
Srbija ulazi u parlamentarnu pat poziciju. Imamo li vremena za taj luksuz. Mislim da nemamo. Lako je unistavati i opstruirati-za to ne treba mnogo pameti i hrabrosti.
Ali zato treba mnogo vise pameti i vestine da ponudis nesto bolje.
I da prosirim temu,Vojvodina sad ima ogromnu sansu da krene napred, a Srbija ce kaskati za njom

J



Jasno k'o dan. Ali, kao sto rekoh, svi bili vlast i svi bili opozicija... Mi drali cipele, lupali u serpe, mlatili se , bivali pendreceni... Gde smo danas? Gledamo nadmenog Dacica! Pitanje je : Sta ciniti?
Ivan Marović Ivan Marović 15:36 21.07.2008

Re: Man'te pare

d_sandic
Mi drali cipele, lupali u serpe, mlatili se , bivali pendreceni... Gde smo danas? Gledamo nadmenog Dacica! Pitanje je : Sta ciniti?
Odgovor je: drati cipele, lupati u šerpe, mlatiti se i bivati pendrečen.
sentinel26 sentinel26 20:45 21.07.2008

Re: Man'te pare

jaksa scekic

PPS:"Skupsstinski dan kossta ccetiri miliona dinara, a vech
smo potrossili 16 miliona. To je mnogo za Srbiju i moja ocena je
bila da prekinem sednicu na dve nedelje", rekla je Djukich-
Dejanovich novinarima u parlamentu.

Ova njena izjava nije logična, a gospodja je psihijatar po struci. I ona i mi znamo da se u ponašanju opozicije za ove dvije nedjelje neće ništa promijeniti.
Ona nije kaznila opoziciju već gradjane.

Pregovori u Beogradu su zapeli po mojem mišljenju zbog "gasnog aranžmana" nijesu sigurno zbog ambasadora, SSP-a ili Kosova.

Zašto je LDP (koji je ponovo obezbedjivao kvorum u Skupštini Srbije) prvo odrekao pa naprasno pristao na "privremenu vlast" u Beogradu ?!

Zašto je G -plus-minus pristao samo na privremeno a prvo je najgrlatije insistirao na trajnom dogovoru za Beograd ?!

Živi bili pa vidjeli.
Na pomolu su tzv. "privremene mere" (vlast) u Beogradu po rješenju vlade na šest mjeseci, taman dok ministar za pasoše ne naštampa nove.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana