B92 Blog    Članovi    Milan M. Ćirković    dr Dabić, ili kako sam prestao da se brinem...

Milan M. Ćirković
21:06
SRE
23
JUL

dr Dabić, ili kako sam prestao da se brinem...

...i naučio da volim kvantnu bioenergiju.

Kad vam Englezi čestitaju na ekscentričnosti i uvrnutosti, onda to zbilja nešto znači. Meni se to desilo sinoć ovde u Oksfordu, gde boravim kao jedan od organizatora međunarodne konferencije o globalnim katastrofičkim rizicima (koju smo uspešno okončali 17-20. jula) i ko-urednik prvog "sintetičkog" zbornika tekstova na ove teme koji je pre koju nedelju izašao iz štampe. Naravno, povod je bio dr Dabić, poznati duhovni istraživač kvantne energije, nešto na čemu nam, kao što reče jedan kolega, pakosno zavide Terry Gilliam i ostatak Monti Pajton ekipe, jer nešto tako bizarno ne bi ni njima palo na pamet. Poput Pitera Selersa koji je istovremeno mogao da bude i kapetan Mandrak i predsednik Mafli i suludi nacista dr Strejndžlav, tako je i naš "heroj" istovremeno mogao da bude i pesnik Karadžić, i krvavi ratni zločinac Karadžić, i duhovni istraživač Dabić i ko-zna-šta-sve-još-ne, a što će istraga utvrditi. Naročito je fascinantan taj njegov "istraživački" aspekt.

Meni je manje interesantan sam Karadžić i cela politička strana ove ujdurme, koliko svetlo koje ovaj slučaj baca na sve iscelitelje, vračeve, spiritiste, numerologe, vidovnjake, »duhovne istražitelje« i uopšte, kvazinaučnike svih vrsta. Mislim da je odličan trenutak da se - makar pod plaštom traganja za beguncima i zločincima, te njihovim, verovatno takođe paranormalnim pomagačima - malo pretrese i pročešlja rad ove hohštaplerske ekipe. Ne sporeći drevnu narodnu mudrost da "u svakom kukolju ima i žita", te da se među kvazinaučnicima ponekad nađe i poneki zalutali ozbiljni, a neshvaćeni istraživač "graničnih fenomena", čini se sasvim jasnim da to ni u kom slučaju ne bi smelo da ometa borbu protiv ovih anti-prosvetiteljskih i anti-racionalističkih pojava koje parazitiraju na bolesti i muci naivnih i nedovoljno obrazovanih ljudi. A pošto je obrazovanje naš apsolutno najveći problem (i verovatno izfrizirana statistika koju su krajem prošle godine objavile jedne novine u vrlo servilnoj službi Koštunice-doktor-Vojislava ukazuje da je stanje alarmantno sa više od 15% nepismenih i više od 40% stanovništva bez završene osnovne škole), onda nije ni čudo da je dr Dabić imao pune ruke posla.

I dok na ulicama Beograda ponovo imamo povećani nivo zagađenja, u mentalnom i kulturnom prostoru ono nikad nije ni opadalo, mada se od vremena fantomske "grupe 69" za parapsihološki rat u blaženopočivšoj JNA, pomalo povuklo van institucija. Nema više zatrpavanja Rimskog bunara i bacanja kletvi na Vatikan i SAD, danas su popularni privatni fakulteti (tipa Astrološki institut "Johan Kepler", mada je to još najblaži primer, organizacije za alternativnu medicinu i lečenje verom su mnogo jezivije), a verovatno je gomila sličnih kvazinaučnih sekti registrovana kao nevladine organizacije.

Naravno, cela pojava nema korene od juče, već je otpor i prezir prema nauci i racionalizmu ovde jako duboko ukorenjen i ima snažno civilizacijsko utemeljenje. Sa par časnih izuzetaka, istok Evrope nije nikada iskreno prihvatio tekovine prosvetiteljstva i pro-srednjevekovne snage su u njemu uvek ostale snažne; to je i razlog što, dok su vračare i iscelitelji uvek cvetali na ovim prostorima, ljudi poput Lomonosova, Fjodorova, Ciolkovskog, pa naših, recimo, Dositeja, Vinavera, Milankovića, Pekića i drugih su uvek ostajali na margini (ili držani pod budnom prismotrom nadobudnih službi). Dok to zaostajanje ne prevaziđemo, nećemo istinski postati deo savremene civilizacije, niti ćemo biti u stanju da kao društvo i kulturna sredina opstanemo u dobu najvećeg procvata nauke i tehnologije koji nam, uveren sam, tek predstoji. Kad je Stanislav Vinaver svojim kritičarima (od kojih su neki bili ideološki hohštapleri, poput Marka Ristića) rekao da "bez [Ajnštajnove] teorije relativnosti danas nema dobrog pesništva", to nije bila metafora, već duboka i za našu konzervativnu sredinu vrlo teška istina. Ko tešku istinu ne može da prihvati, traži utočište u "kvantnom isceljenju" i sličnim kvazinaučnim egzibicijama.

Kao što je povodom jedne druge među Dabićevim fanovima omiljene knjige, "Protokola sionskih mudraca", napisao veliki nedavno preminuli istoričar kulture Norman Kon: There exists a subterranean world where pathological fantasies disguised as ideas are churned out by crooks and half-educated fanatics for the benefit of the ignorant and superstitious. There are times when this underworld emerges from the depths and suddenly fascinates, captures, and dominates multitudes of usually sane and responsible people, who thereupon take leave of sanity and responsibility. And it occasionally happens that this underworld becomes a political power and changes the course of history. (Warrant for Genocide, 1970; ako treba prevod, prevešćemo). Uzgred, kao i nacistički ratni zločinci - posebno Himler, Rozenberg, fon Haushofer, Oto Ran i još poneki - koji su bili opsednuti okultizmom, mistikom Graala, Atlantide i Hiperboreje, i domaći fašisti pokazuju neuobičajeno visok nivo zainteresovanosti za okultno i onostrano, što bi mogao biti predmet jedne zanimljive sociološke (ili sociopatološke) studije. Dakle, sledeći put kad krenete kod vidovnjaka ili alternativnog medicinara, pamet u glavu. Kukolja se baš dosta nakupilo...

 

 

Atačmenti
quantum.jpg 61.75 KB image/jpeg
3SellersRoles.jpg 39.07 KB image/jpeg




Komentari (274)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

AlexDunja  21:21 23.07.2008
Preporuka: 2

e, e, e, milane,

#Link  Replika: 3
oni koriste ovu tvoju pricu,
i prodaju dabica.
cek' malo. nek odgovaraju
prvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  21:24 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: e, e, e, milane,

Ko, bioenergetičari? Jer, o njima je ovde reč...

Ja se, inače, slažem da svi oni treba da itekako odgovaraju - za masovno zaglupljivanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  10:20 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: e, e, e, milane,

Milan M. Ćirković


Ja se, inače, slažem da svi oni treba da itekako odgovaraju - za masovno zaglupljivanje.

[i][/i]

Svaka cast...!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bojan Zdravic  20:03 24.07.2008
Preporuka: 2

Re: e, e, e, milane,

Ja se, inače, slažem da svi oni treba da itekako odgovaraju - za masovno zaglupljivanje.

Good point Mr. Cirkovic, mada ja uvek polazim od sebe i krivim sebe (i grupu kojoj pripadam) za ovakvo nesto. Ipak bi mi svi trebali da odgovaramo, sto smo dozvolili ovakvim gluperdama i primitivcima, da zaglupljuju i upropastavaju celu Srbiju
Pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  21:21 23.07.2008
Preporuka: 3

Jeste uvrnuto...

#Link  Replika: 1
...ali se dugo i uspesno skrivao...

Mozemo o Radovanu Karadzicu misliti i ovo i ono...ali prica o njegovom begu,odlican je scenario za film!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
treger92  22:33 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Jeste uvrnuto...

Nije se on uspešno krio. Krila ga je država i to neuspešno jer je ceo svet znao da je u Srbiji sem onih koji čitaju Kurir i ostalu dobro obaveštenu štampu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  21:29 23.07.2008
Preporuka: 2

3 D

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  21:35 23.07.2008
Preporuka: 4

genijalan blog!

#Link  Replika: 3
poštovani i dragi Milane,
pre svega pozdrav i pomalo kreativne ljubomore zbog mesta otkud se javljate! :)

pre nego što sam stigao do poslednje tri rečenice, odmah mi je pala na pamet ova knjiga kao odličan priručnik uz Vaš blog. potom sam shvatio da razmišljamo identično (Vi, razume se, neuporedivo učenije).

još jedna stvar je indikativna u ovoj gunguli. ono što je mene proželo edgarpoovskom jezom je koliko je na footage-u kojeg je juče bbc dao david nalik na pojedine osobe iz okrilja spc (npr. bulovića i radovića), i koliko je u tom čoveku umornog i mračnog pogleda, ako uzmemo da je general mladić predstavljao samo sirovog batinaša, sadržana sva suma lažnjaštva svoje epohe. šteta je što međunarodni sud ne sudi za duhovne zločine, jer sam siguran da bi se i za osobe poput goreimenovanih itekako našlo mesta u optuženičkoj klupi za zlodela protiv ljudskosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:48 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: genijalan blog!

Sjajna knjiga je ta koju pominjete, Srdjane! Hvala Vam, kao i uvek. A jeste li citali slucajno onu narednu Goodrick-Clarkeovu knjigu o savremenom neo-naci okultizmu (cini mi se da se zove Black Sun - nemam je ovde pri ruci, biblioteka mi je u BG)? Mozda jos bolje napisana, a i donekle bizarnija, stize sve tu negde do pocetka ovog veka i pokazuje kontinuitet istih iracionalnih i konspiratoloskih opsesija...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  22:50 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: genijalan blog!

nisam. odmah ću je naručiti! :)

jeste Black Sun.

jako zanimljivo zvuče naslovi svih poglavlja! naručujem! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  16:11 25.07.2008
Preporuka: 3

Re: genijalan blog!

iracionalnih i konspiratoloskih opsesija...


procitah par pasosa iz Black Sun i nekako mi se cini da bi autori i onog Obaminog svestenika proglasili za napaljenog arijevca samo kad bi mogli da proture to kao istinu... Meni je mnogo zanimljivije zasto recimo jedan crnac kao taj covek podrzava odredjene teorije zavere a definitivno nije i ne moze biti nacista.

Mislim da su ljudi raznih rasa skloni teorijama zavere i to je mnogo, mnogo zanimljiviji fenomen danas nego nekakve u sta veruju nekakve marginalne neonacisticke grupe, prosto zato sto fenomen o kome govorim obuhvata ogroman vise ljudi svih mogicih nacija i to ljudi koji su demokratski i kosmopolitski orjentisani i koji ne mrze nikoga.

jasno je valjda da bi manje bi bilo opsesija da je manje laganja u oficijelnim medijima...

recimo na web strani CNN povodom hapsenja RK 40 minuta posle vesti stajalo je kriv za smrt 300,000 ljudi
zatim promenjeno na 100,000 i tako dalje... cemu to? Desava se isuvise cesto da bi bilo slucajno. Koliko treba biti glup da bi slepo verovao vestima?

zatim ko sto vec svi znaju a niko ne zeli da govori o tome, treca zgrada 9/11 pada od tuge za preostale dve koje su zveknuli avioni...
pa slusajte, kada bi se javnom mnjenju ponudilo vise informacija, mozda bi ljudi bili manje skloni teorijama zavere.

Jednostavno, kad ljudi izgube poverenje u zvanicne vesti tu je kraj, posle ne veruju nista....
Uostalom, neke teorije zavere jednostavno su manje fantasticne i logicnije nego oficijelna prica mainstream medija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  21:38 23.07.2008
Preporuka: 2

Pravo upozorenje!

#Link  Replika: 2
Milan M. Cirkovic
Kad vam Englezi čestitaju na ekscentričnosti i uvrnutosti, onda to zbilja nešto znači.

Dobar pocetak, znao sam da ce biti zanimljivo citanje. I obradovao sam kada sam video
Milan M. Cirkovic
Meni je manje interesantan sam Karadžić i cela politička strana ove ujdurme, koliko svetlo koje ovaj slučaj baca na sve iscelitelje, vračeve, spiritiste, numerologe, vidovnjake, »duhovne istražitelje« i uopšte, kvazinaučnike svih vrsta. Mislim da je odličan trenutak da se - makar pod plaštom traganja za beguncima i zločincima, te njihovim, verovatno takođe paranormalnim pomagačima - malo pretrese i pročešlja rad ove hohštaplerske ekipe. Ne sporeći drevnu narodnu mudrost da "u svakom kukolju ima i žita", te da se među kvazinaučnicima ponekad nađe i poneki zalutali ozbiljni, a neshvaćeni istraživač "graničnih fenomena", čini se sasvim jasnim da to ni u kom slučaju ne bi smelo da ometa borbu protiv ovih anti-prosvetiteljskih i anti-racionalističkih pojava koje parazitiraju na bolesti i muci naivnih i nedovoljno obrazovanih ljudi.

To sam svesno i nesvesno cekao, jer u poplavi postova koji se bave DDD, odnosno R. Karadzicem, nisam nalazio ono sto me je zanimalo, a sama od sebe se postavljaju mnoga pitanja.I kada su vec poceli da gnjave napisi sa pitanjima da li je neko od nas... mozda bio pacijent navedenog gurua, ili mozda njegov frizer, ili mozda njegova ljubavnica, pojavio se ovaj vas post. Hvala Milane. Slazem se sa vasim pitanjima.
By the way, malo me je zaintrigirala vasa usputna primedbica o odnosu vickastog Vinavera i "ideoloskog hostaplera", njegove ekselencije M. Ristica, kvazi nadrealiste i slicno. Moglo bi, negde na jesen, da se malo pozabavimo i time, razonode radi...
Poz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  21:40 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Pravo upozorenje!

i ja sam imao isti doživljaj Milanovog upisa kao i Vi, Vladimire. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:32 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: Pravo upozorenje!

Srđan Fuchs
i ja sam imao isti doživljaj Milanovog upisa kao i Vi, Vladimire. :)

Hvala, Srdjane, Vladimire, na lepim recima. Ni istorija ideja se ne moze, kao ni druge istorije, promeniti na ho-ruk, "udarnicki" nacin kako su sanjali razni totalitarni ideolozi, ali samo nek svako u svojoj mikro-sredini malo doprinese prosvetiteljstvu, onoliko koliko je do nje/njega - i svima ce nam biti bolje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:40 23.07.2008
Preporuka: 1

Dr. Dabic's lonely hearts band

#Link  Replika: 2
Istina je da prevaranata i nadrilekara ima širom sveta i to samo po sebi nije čudno, uvek ima ljudi koji će iz neznanja, dokonosti ili očaja posegnuti za time, ali retke su države gde je takva nadri-praksa godinam tokom pravedne borbe našeg naroda bila mainstream projekat koji je guran kao podrška zvaničnoj državnoj politici. Kada čovek malo bolje razmisli svi ti nadrilekari, turbopravoslavci, antiglobalisti i nacionalni radnici su kod nas bili jedna te ista ekipa pa nije ni čudo da su našli otelotvorenje u doktoru Dabiću. On je samo logična tačka preseka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  21:44 23.07.2008
Preporuka: 2

Re: Dr. Dabic's lonely hearts band

sa neke strane i država tu snosi odgovornost. kablovski program u srbiji je prepun takvih kanala. ako su za to odgovorne osobe iz prethodnog, koštunićevskog režima, cvetkovićevski bi se morao ozbiljno pozabaviti ovim masovnim zaglupljivanjem građana kroz legalne kablovske kanale.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  21:48 23.07.2008
Preporuka: 2

Re: Dr. Dabic's lonely hearts band

Imali smo i bravara koji je svirao klavir, setao pudlice, nosio bele rukavice, a koji se nije odazivao na ime Arsene Lupin
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
krilce  21:45 23.07.2008
Preporuka: 2

Q

#Link  Replika: 2
Dobar tekst.Komunisticke sluzbe su namerno gusile popularizaciju kosmologije u sirokim masama.Razlog je veoma interesantan,i sumnjam da ga vecina zna,ali me sad mrzi da objasnjavam.Takodje,pokusavali su da propagiranjem astrologije,napoje ljudsku potrebu za onostranim,anhilirajuci religijska uverenja,prevashodno hriscanstvo u bivsim komunistickim zemljama.

Jer najveci neprijatelj komunistickog poretka,uvek je bila crkva i hriscanstvo.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  22:17 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Q

krilce
Jer najveci neprijatelj komunistickog poretka, uvek je bila crkva i hriscanstvo.


a sada su najbolji prijatelji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
apatrid  09:42 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Q

Jer najveci neprijatelj komunistickog poretka,uvek je bila crkva i hriscanstvo.


Isti su, zapravo,i najveci neprijatelji naucnog napretka.

a sada su najbolji prijatelji.



A na kojoj to planeti, Srdjane?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ajnur Ibran  22:07 23.07.2008
Preporuka: 0

Razumem o cemu pricate

#Link  Replika: 10
I slazem se sa Vama.
Medjutim : " Onoga dana kada nauka pocne proucavati nefizikalne pojave, u deset godina napredovace vise nego u svim ranijim vekovima svoje istorije. "
NIKOLA TESLA

Necu reci u sta ne verujem. Reci cu u sta verujem. U sebe. Ponekad.
Zbog sledecih recenica reci cu i da sam profesor.
Sreo sam coveka (slucajno, nisam ga trazio) kojeg sam tada video prvi i poslednji put u zivotu, koji mi je rekao stvari iz sopstvene proslosti za koje samo mogu ja da znam. Bio je vrlo konkretan. Takodje mi je rekao i sta ce se desavati u buducnosti. Od tog susreta proslo je, mislim, vise od deset godina. Zaista su se neke stvari izdesavale o kojima je pricao.Do u detalj.
Inace, to je bio mladic od dvadesetak godina, student, dakle nije se bavio vidovnjastvom ili tako necim.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  22:16 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

Profesore, kako ste Vi objasnili sebi taj nesvakidašnji doživljaj, ovako, na nekom racionalnom planu?

To je mogla biti puka koincidencija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ajnur Ibran  22:21 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

Srđan Fuchs
Profesore, kako ste vi objasnili sebi taj nesvakidašnji doživljaj, ovako na nekom racionalnom planu?


Nikako. Ja to ne mogu da objasnim, ni sebi ni vama. Samo sam podelio svoje iskustvo sa vama, bez ikakvog interesa, tako da nema potrebe za cinicnoscu, iako vas razumem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:27 23.07.2008
Preporuka: 2

Re: Razumem o cemu pricate

Cujte, daleko od toga da ja ne verujem da postoje fenomeni koje nismo objasnili. Vec sam u vise mahova na ovom blogu i u komentarima pominjao, recimo, Jungovu i Paulijevu hipotezu o sinhronicitetu kao jedan od primera. Ali, ovo nema veze sa astronumerologijom, tarotom, "kvantnom bioenergijom", tihovanjem, kosmo-diskom i ostalim stvarima kojima se oni koje ovde kritikujem bave ZA VRLO KONKRETNE (I VELIKE) PARE...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  22:28 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

Pitao sam Vas najozbiljnije, bez imalo cinizma, mada se možda čini da je ciničnost prisutna, ali to je zbog šuma na vezama.

Nije Vas interesovalo da sebi objasnite da je neki dečak bio kadar da predvidi Vašu sudbinu (ili barem, njene fragmente )? Možda se Vi jednostavno toliko bili pod utiskom toga što Vam je dečak predvideo, da ste jednostavno svojom voljom naterali događaje da se odvijaju u željenom smeru? Šta ste videli u proročanstvu tog dečaka, ili, šta vidite danas, sa vremenske distance? Prst božje promisli, anđela u ljudskom obličju; verovatno ste barem nekako pokušali da racionalizujete svoj doživljaj?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ajnur Ibran  22:54 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

Imena, godine, datumi, mesta, boje, okruzenje...Iz proslosti (kako je to mogao bas detaljno i tacno da opise...) i buducnosti, i neke stvari su se vec i desile. Ne bih mogao da prihvatim da je u pitanju moja projekcija. Ja se njegove price setim, a nekad i ne, tek nakon dosta vremena protekne od nekog dogadjaja.
Kazem Vam, ne umem da objasnim. I da, pokusao sam da racionalizujem i ranije i kasnije citavu pricu, jedini moj odgovor je da decko ima " nekakav dar ".
Posto ni tada nisam verovao u to sto cujem, a slusao sam istinu, pitao sam njega kako mu to uspeva, kako zna, sta zna, od kada je svestan " da to moze " (verujte to ispitivanje mi je bilo daleko intrigantnije, nego prica o meni) , ali on nije zeleo o tome da prica, jedino sto je rekao je to da " to moze " od svoje pete, da je to krio i krije, ubrzo mu je postalo neprijatno, i zatim je nestao.
Prosto, ne znam. I ne bavim se vise njim.Sad mi je eto pao na pamet, zbog citave ove price u vezi sa Dabicem...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  23:12 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

interesantno. možda je dečak zaista predstavljao nekakav fenomen. ali, ne zvuči kao išta približno slično uhapšenom kvazilekaru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ajnur Ibran  23:27 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

Apsolutno.
Mozda se desi da se nadje, makar jedan branitelj lika i dela gosn heroja koji se zapita kud se dede nas pravoverni Rasa? I rasta to ucini? Zbog svih nas, naroda svojega, a ne zbog radi sebe. Jerbo je on uvek na nas samo mislio i o nama, stadu svojemu, a nikad o sebi i o sebi zbog sebe.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  00:33 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

Milan M. Ćirković
Cujte, daleko od toga da ja ne verujem da postoje fenomeni koje nismo objasnili. Vec sam u vise mahova na ovom blogu i u komentarima pominjao, recimo, Jungovu i Paulijevu hipotezu o sinhronicitetu kao jedan od primera. Ali, ovo nema veze sa astronumerologijom, tarotom, "kvantnom bioenergijom", tihovanjem, kosmo-diskom i ostalim stvarima kojima se oni koje ovde kritikujem bave ZA VRLO KONKRETNE (I VELIKE) PARE...


Ja sam za oko 12 godina zaredjao pet devojaka i svaka se zvala Ana.
Tamo negde kod cetvrte mi je vec bila frka, ali sam kod pete potpuno poludeo...

Onda je naisla Marina.

Sad mi malo cudno ali navikoh...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  12:55 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

Inner Party

Ja sam za oko 12 godina zaredjao pet devojaka i svaka se zvala Ana.
Tamo negde kod cetvrte mi je vec bila frka, ali sam kod pete potpuno poludeo...

Onda je naisla Marina.

Sad mi malo cudno ali navikoh...

Cestitam, sta drugo reci? Izasli ste iz zacaranog kruga sinhroniciteta... Pozdrav za Marinu! )
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  15:16 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Razumem o cemu pricate

Ajnur Ibran
Srđan Fuchs
Profesore, kako ste vi objasnili sebi taj nesvakidašnji doživljaj, ovako na nekom racionalnom planu?


Nikako. Ja to ne mogu da objasnim, ni sebi ni vama. Samo sam podelio svoje iskustvo sa vama, bez ikakvog interesa, tako da nema potrebe za cinicnoscu, iako vas razumem.

Dozivela sam potpuno isto..iako spadam u vrlo trezvene osobe, pogotovo u vezi budalastina iz oblasti vidovnjastva....ne samo da nikada nisam platila tako nesto vec sam cesto ulazila u zestoke rasprave sa drugima koji te stvari na neki nacin prihvataju...pa mi je potpuno nepoznata osoba rekla kako ce se odvijati buducnost moje porodice...pre dvanaest godina....i vec tada se pocelo ostvarivati sve do danas..i neverovatne i nemoguce stvari iz te price vec su se ostvarile...i ja ne mogu da objasnim ali se i ne trudim.Ima puno stvari koje ne znam pa zasto ne bi i to bila jedna od tih, mogucih ali meni nepoznatih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  22:18 23.07.2008
Preporuka: 1

dr Dabić, ili kako sam prestao da...

#Link  Replika: 1
se brijem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:33 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: dr Dabić, ili kako sam prestao da...

Jelena Pavlović
se brijem.

Pa, moze i tako, zbilja. Mada sam cuo da je i tihovanje tokom brijanja vrlo korisno za ljudsku kvantnu bioenergiju...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drugtito  22:24 23.07.2008
Preporuka: 0

odlican text

#Link  Replika: 2
preporuka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:28 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: odlican text

E kad je dotle doslo da dobijem preporuku od druga Tita... Shalim se, hvala, naravno. ;o)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drugtito  23:02 23.07.2008
Preporuka: 3

Re: odlican text

evo malo da trolujem :)
ja nisam drugtito, godinama sam bio kobayshi, pre neki dan sam posle onih promena na blogu u vezi sa b92.fm dobio mail od administracije tj kumova da sam postao drugtito i nisam se bunio :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:35 23.07.2008
Preporuka: 5

veoma dobro napisano

#Link  Replika: 5
kad razmislim malo bolje, Veliki Srbobran Radovan a.k.a. 3D,
radio je, godinama, upravo ono što rade i svi ostali nadrilekari, duhovni istražitelji , praznitelji džepova sluđenih nevoljnika... i ostala bratija :
podsmevao se, patriota i branitelj srpstva, i zajebavao na račun par miliona ljudi, svojih sunarodnika igrajući malu, egomanijakalnu, bolesnu i preskupu igru moći ( Catch Me If You Can)

btw - pa naravno da niko nije mogao Skota da provali, gusle se po Bg čuju više i češće nego automobilske sirene
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  22:45 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: veoma dobro napisano

Ovo je dobra poenta. Ima izvesnog, kako da to nazovemo, kontinuiteta izmedju njegovih paranormalnih, parapesnickih, paravojnih i parapolitickih aktivnosti, ne moze se to sasvim razdvojiti, izgleda...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  22:58 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: veoma dobro napisano

ne može.
Lik, i ekipa oko njega (Branitelji Lika i Dijela)
nas kontinuirano krešu posred lobanje.
Ali, fantastično je da se Drugi Dolazak Dobrovoljnog Davaoca Tuđe Krvi desio u liku ...terapeuta.
Zna čovek šta Narodu treba, oseća.

Najmanji zajednički imenitelj njegovog ništavnog bitisanja na Planeti, kvazipolitičke i kvazidržavničke kvazikarijere, kao i takozvanog profesionalnog bavljenja (čime...da ne pitamo) je - svojevrsna preduzetnička snalažljivost, kojoj je Mali RašO (akcenat na O) bio sklon od samog svog stasavanja, a miris novca je, očigledno, ubrzao taj proces.

Secikesa, ovde bi rekli....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:03 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: veoma dobro napisano

paranormalnih, parapesnickih, paravojnih i parapolitickih aktivnosti,


a paraguslarske?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:04 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: veoma dobro napisano

ubrzao taj proces.


kako je heler postao hiler:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  23:07 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: veoma dobro napisano

Unfuckable
ne može.Lik, i ekipa oko njega (Branitelji Lika i Dijela)nas kontinuirano krešu posred lobanje.Ali, fantastično je da se Drugi Dolazak Dobrovoljnog Davaoca Tuđe Krvi desio u liku ...terapeuta. Zna čovek šta Narodu treba, oseća.Najmanji zajednički imenitelj njegovog ništavnog bitisanja na Planeti, kvazipolitičke i kvazidržavničke kvazikarijere, kao i takozvanog profesionalnog bavljenja (čime...da ne pitamo) je - svojevrsna preduzetnička snalažljivost, kojoj je Mali RašO (akcenat na O) bio sklon od samog svog stasavanja, a miris novca je, očigledno, ubrzao taj proces.Secikesa, ovde bi rekli....


Ima jos nesto a to je ta patoloska potreba da se bude u centru paznje ili barem u javnosti ovako ili onako (mislim na te neke skupove i tribine na kojima se pojavljivao i ucestvovao uvek uz makar i marginalan rizik da ga neko prepozna). Crko bi a da nije bio neki faktor, seljacki receno.

I Seki pati od istog sindroma, kad smo kod toga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  22:38 23.07.2008
Preporuka: 1

Globalni katastroficni rizici

#Link  Replika: 49
Da li ovde spada i ekipa koja moze da naredi profesionalnim anonimusima da uhapse Dabic Davida ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  22:46 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

ne. ta ekipa ima lovu koju može da investira u ljude poput Milana, koji će se opet postarati da pronađu lek za realno rizično-katastrofično stanje. Vi ste, Nino, iskreno cinični.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:47 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Ninoslav Randjelovic
Da li ovde spada i ekipa koja moze da naredi profesionalnim anonimusima da uhapse Dabic Davida ?


?????
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:58 23.07.2008
Preporuka: 2

Re: Globalni katastroficni rizici

Ninoslav Randjelovic
Da li ovde spada i ekipa koja moze da naredi profesionalnim anonimusima da uhapse Dabic Davida ?

treba ga gumicom izbisati.
dr dabić više ne postoji. vlasnik tog lika između dileme da li da se ubije ili obrije hrabro je odabrao kukavičko brijanje i posato junak. mada mi se nešto javlja da će nastaviti da igra ulogu mučenika, gurua i učetilja tihovanja koji vrti brojanicu....
kakav junak prevarant.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  22:59 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici

Vi ste, Nino, iskreno cinični.

Ma, hajte, molim Vas, cinican ?!
Imam jednog komsiju koji je stric coveka ciji pasenog je bio odlican prijatelj sa jednim od tih anonimusa sto su hapsili Dabic Davida i sad, izgleda mi sasvim verovatno sve to sto sam cuo da je ovaj pricao o tim ljudima iz ekipe koja je naredila da se Dabic David konacno uhapsi. Sta je tu cinicno ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  23:05 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici

Pa sta ste to culi? Ako ste nesto zanimljivo culi, onda lepo recite, sta tu uvijate, Ninoslave?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  23:09 23.07.2008
Preporuka: 3

Re: Globalni katastroficni rizici

Ninoslav Randjelovic
Imam jednog komsiju koji je stric coveka ciji pasenog je bio odlican prijatelj sa jednim od tih anonimusa sto su hapsili Dabic Davida i sad, izgleda mi sasvim verovatno sve to sto sam cuo da je ovaj pricao o tim ljudima iz ekipe koja je naredila da se Dabic David konacno uhapsi.




ništa nisam razumeo osim da, preko komše, poznajete ove nove likove iz državne bezbednosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:13 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici

Pa sta ste to culi? Ako ste nesto zanimljivo culi, onda lepo recite, sta tu uvijate, Ninoslave?

Pa, eto, cuo sam (a, govorilo se na nekoliko jezika koja, srecom, razumem i govorim, ali i na jednom ili dva koja nisam razumeo) to sto sam cuo, ali ne znam da li ce to biti Vama zanimljivo. Naime, u toku je nekakav politicki eksperiment i u njemu se koriste najgluplji ljudi koji zive na Zemlji. A, to su trenutno Srbi. Cela ova prica o Dabic Davidu je deo tog eksperimenta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:17 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

a, govorilo se na nekoliko jezika koja, srecom, razumem i govorim, ali i na jednom ili dva koja nisam razumeo) to sto sam cuo,


chetkaj- to sve na jednom mestu- nekom specijalnom,koje je tebi bilo dostupno, na vishe jezika, a da i ti mozesh da chijesh, pa i na nekoliko da razumesh, a na nekoliko ne- otkrivena je zavera?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:19 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

ništa nisam razumeo osim da, preko komše, poznajete ove nove likove iz državne bezbednosti.

Srdjane, anonimusi koji su hapsili Dabic Davida su mozda mahnuli znackama, ali kojim i kakvim, to se jos zvanicno ne zna. Ili Vi vec znate ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:21 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

chetkaj- to sve na jednom mestu- nekom specijalnom,koje je tebi bilo dostupno, na vishe jezika, a da i ti mozesh da chijesh, pa i na nekoliko da razumesh, a na nekoliko ne- otkrivena je zavera?

Cekam. Aha.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:22 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

anonimusi koji su hapsili Dabic Davida


ovo shto ih nazivash anonimusima me krajnje zbunjuje- jel shto im se ne pominju imena, ili shto nosioci tih imena nisu poznate face?

u oba sluchaja- od kakvog je to znachaja?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:26 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

u oba sluchaja- od kakvog je to znachaja?

Pa, znacajno je znat ko (koja institucija) ima pravo da hapsi. Ili to nije znacajno ?
Ove sto su uhapsili Dabic Davida zovem anonimusima jer se ne zna ni ko su ni iz koje tacno organizacije.
Tek se sada potvrdjuje da je hapsenje bilo u Petak, a ne u Ponedeljak. Ili ni to nije vazno ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  23:27 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Srdjane, anonimusi koji su hapsili Dabic Davida su mozda mahnuli znackama, ali kojim i kakvim, to se jos zvanicno ne zna. Ili Vi vec znate ?


Definitivno je ubedljivije, a i više jezika govori, ako su mahnuli - utokama .
....pa ok, anonimusi - neka bude : Grupa Građana, ako treba - istih onih koji su Sloboleona 'apsili.
Rešile Batice da se omaste kintom pred more, u čemu je problem ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:27 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici


ovo shto ih nazivash anonimusima me krajnje zbunjuje- jel shto im se ne pominju imena, ili shto nosioci tih imena nisu poznate face?

pa kako da 3D Rašu apse poznate DB face, kad su svi ili u tvorza ili pobegnuti / pobijeni - legija, rade marković, šiptar, budala, vukojević, arkan i ostale poznate face BIA /DBa
sada anonimusi, naravski
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:28 23.07.2008
Preporuka: 5

Re: Globalni katastroficni rizici

Ninoslav Randjelovic
Pa sta ste to culi? Ako ste nesto zanimljivo culi, onda lepo recite, sta tu uvijate, Ninoslave?
Pa, eto, cuo sam (a, govorilo se na nekoliko jezika koja, srecom, razumem i govorim, ali i na jednom ili dva koja nisam razumeo) to sto sam cuo, ali ne znam da li ce to biti Vama zanimljivo. Naime, u toku je nekakav politicki eksperiment i u njemu se koriste najgluplji ljudi koji zive na Zemlji. A, to su trenutno Srbi. Cela ova prica o Dabic Davidu je deo tog eksperimenta.

Ninoslave, a da pocnete vi sa tihovanjem... mozda pomogne!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:28 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Pa, znacajno je znat ko (koja institucija) ima pravo da hapsi. Ili to nije znacajno ?


hocesh tachan naziv sluzbe?- poshto svakako ima pravo, chim je to obavila, ili imash ideju da su neki amateri fejkovali legitimitet i uhvatili ga na kvarno??

shto se mene tiche- uhapshen je!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  23:30 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici

ja noup. bilo je samo nekih insinuacija u izraelskim medijima da su posao odradili ljudi iz srpske obaveštajne službe na informaciju dobijenu od strane službe - ne precizira se koje. kada bih znao, rado bih to podelio sa vama.

Ninoslav Randjelovic
Srdjane, anonimusi koji su hapsili Dabic Davida su mozda mahnuli znackama, ali kojim i kakvim, to se jos zvanicno ne zna. Ili Vi vec znate ?


a ne razumem? je l' Vi mislite da nije pametno što smo predali Dabića?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:31 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

e l' Vi mislite da nije pametno što smo predali Dabića?

Taman posla ! Dobro je da smo ga predali tacno kada je to zatrazeno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  23:31 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici

mozhda to ima veze sa tim da je ime dragana dabica izvucheno sa sudjenja miloshevicu...

evo shta je kiklop izvukao iz nekih novina:

Ime Dragan Dabić pojavljivalo se i tokom suđenja Slobodanu Miloševiću zbog napada na Račak, gde je ubijeno 40 nenaoružanih meštana. U transkriptima Haškog tribunala od 15. juna 2005, prilikom ispitivanja svedoka odbrane Dragana Jašovića, nekadašnjeg inspektora SUP-a Uroševa, Dragan Dabić se spominje kao sitni lopov koji je učestvovao u incidentu premlaćivanja 20-godišnjeg albanskog civila. Jašović je negirao da je učestvovao u tom incidentu.

karadzic sigurno nije sam uchestvovao u izmishljanju identiteta... neko je smislio chitav plan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:33 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Ninoslave, a da pocnete vi sa tihovanjem... mozda pomogne!

Hvala na savetu. Ja poceo. I da znate da pomaze.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:33 23.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici

Aha.


najozbiljnijenezezash?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:35 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Kazezoze
mozhda to ima veze sa tim da je ime dragana dabica izvucheno sa sudjenja miloshevicu... evo shta je kiklop izvukao iz nekih novina:Ime Dragan Dabić pojavljivalo se i tokom suđenja Slobodanu Miloševiću zbog napada na Račak, gde je ubijeno 40 nenaoružanih meštana. U transkriptima Haškog tribunala od 15. juna 2005, prilikom ispitivanja svedoka odbrane Dragana Jašovića, nekadašnjeg inspektora SUP-a Uroševa, Dragan Dabić se spominje kao sitni lopov koji je učestvovao u incidentu premlaćivanja 20-godišnjeg albanskog civila. Jašović je negirao da je učestvovao u tom incidentu.karadzic sigurno nije sam uchestvovao u izmishljanju identiteta... neko je smislio chitav plan.

Kaz, izgleda da tih Dabica ima puno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:35 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

najozbiljnijenezezash?

totalno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  23:37 23.07.2008
Preporuka: 2

Re: Globalni katastroficni rizici

Ninoslav Randjelovic
Ninoslave, a da pocnete vi sa tihovanjem... mozda pomogne!

Hvala na savetu. Ja poceo. I da znate da pomaze.

Ninoslave, uspesno ste lansirali svoju teoriju zavere (inace, da umesto tihovanja, probate sa Poperom i njegovom "Socijalnom teorijom zavere", a posto je zaverologija samo naizgled ozbiljnija od astronumerologije, regresije u prosle zivote i kvantnorenormalizacione bioenergetike i deo je istog kompleksa anti-prosvetiteljstva -- da malo ohladimo sa trolovanjem?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:37 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Ninoslav Randjelovic
najozbiljnijenezezash?totalno.


pa kazi onda, shta tu okolonaokolo- pazo ovo josh dupli shtih=zavera zavere.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  23:39 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Kaz, izgleda da tih Dabica ima puno

vidim, ali ovaj je imao veze sa prebijanjem albanskih civila i hashkim tribunalom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  23:39 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

da malo ohladimo sa trolovanjem

Vazi. Oprostite sto je i zapoceto..... Iracionalan sam covek, sta da se radi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:41 23.07.2008
Preporuka: 4

Re: Globalni katastroficni rizici

Pa, znacajno je znat ko (koja institucija) ima pravo da hapsi. Ili to nije znacajno ?

kakav snob ovaj ninoslav filoSof, poeta, kurvar, teolog & putnik.
On bi i da bude uhapšen pod uslovom da uhapsilac bude poznata faca
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  23:47 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

On bi i da bude uhapšen pod uslovom da uhapsilac bude poznata faca


a shta tebi nije logichno? Pa toliko poznati begunac- a anonimus da ga smandrlja, pa ne ide, nije estetski!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  23:49 23.07.2008
Preporuka: 2

Re: Globalni katastroficni rizici

JJ Beba

kakav snob ovaj ninoslav ...

Hajde da ne preterujemo u ad hominem kvalifikacijama. Priznajem da sam i ja cesto koristio teske reci u nekim ranijim raspravama sa Ninoslavom, ali nije mi to bilo prijatno i hajde da ovde stavimo tacku.

Vratimo se neiscrpnoj bioenergiji koja je tu, svuda oko nas...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miladics  23:51 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

JJ Beba
Ninoslav Randjelovic
Da li ovde spada i ekipa koja moze da naredi profesionalnim anonimusima da uhapse Dabic Davida ?

treba ga gumicom izbisati.
dr dabić više ne postoji. vlasnik tog lika između dileme da li da se ubije ili obrije hrabro je odabrao kukavičko brijanje i posato junak. mada mi se nešto javlja da će nastaviti da igra ulogu mučenika, gurua i učetilja tihovanja koji vrti brojanicu....
kakav junak prevarant.


... i da ce mu se javlja u Hagu iz kvantnih dimenzija onostranog da je on u stvari jedan OK lik , eto koji je malo zalutao igrajuci se politike , pa je zatim zaokrenuo kurs u metafiziku.
Kakvi smo i takve biljke lako se primaju i korove nase prostore .
I akcenat je bas na tome-KAKVO SMO DRUSTVO prijemcivi za takve stvari , narocito od devedesetih i TV prorokovanja , Srba unikata najstarijih na svetu i nebeskih...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:52 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Milan M. Ćirković

JJ Beba
Pa, znacajno je znat ko (koja institucija) ima pravo da hapsi. Ili to nije znacajno ?kakav snob ovaj ninoslav filoSof, poeta, kurvar, teolog & putnik. On bi i da bude uhapšen pod uslovom da uhapsilac bude poznata facaHajde da ne preterujemo u ad hominem kvalifikacijama. Priznajem da sam i ja cesto koristio teske reci u raspravama sa Ninoslavom, ali nije mi to bilo prijatno i hajde da ovde stavimo tacku. Vratimo se neiscrpnoj bioenergiji koja je tu, svuda oko nas...

oh nisam mislila ništa uvredljivo, naprotiv....mislim da u ovom slučaju za snobizam ima mesta
ps ukoliko misliš da komnetr nije uredu, slobodno ga obriši. navikla sam
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  00:00 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Priznajem da sam i ja cesto koristio teske reci u nekim ranijim raspravama sa Ninoslavom, ali nije mi to bilo prijatno i hajde da ovde stavimo tacku.

Ma, nemojte se nista sekirati zbog toga. Ni Vi ni Beba ni bebice. Teske reci su vam svima oprostene jos pre nego sto ste ih i napisali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  00:02 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Vratimo se neiscrpnoj bioenergiji koja je tu, svuda oko nas...


Sveobuhvatnom Energetskom Bicu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  00:09 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

da malo ohladimo sa trolovanjem?


izvinite Milane- nije da hocu da se mesham u vashe orkestriranje komentara, inache izuzetno zanimljivog posta, al ste sami piatali ninoslava da nam otkrije zanimljvu zaveru, a on to ne moze odjednom, malo okolo naokolo,zbog osetljivosti informacija i taman je hteo da kaze- a vi sad dosta trolovanja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  00:22 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Kazezoze
Kaz, izgleda da tih Dabica ima puno
vidim, ali ovaj je imao veze sa prebijanjem albanskih civila i hashkim tribunalom.


"Lažna dokumenta pripremljena još pre 10 godina
Beograd - Lažna lična karta na ime Dragan Dabić, izdata Radovanu Karadžiću je originalna i važeća, a izdata je 1998. u OUP-u Ruma, saznaje Danas. Inače, dokumenta su trajno važeća budući da je osoba kojoj se izdaju imala više od 50 godina."

Ceo tekst, list Danas
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  00:25 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Vratimo se neiscrpnoj bioenergiji koja je tu, svuda oko nas...

vratimo se.
jel dr Daba krpio aure? to me mnogo zanima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  08:18 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Srdjane, anonimusi koji su hapsili Dabic Davida su mozda mahnuli znackama, ali kojim i kakvim, to se jos zvanicno ne zna. Ili Vi vec znate ?

Ninoslave, da li je beybedno reči da službe bezbednosti čuvaju identitet svojih radnika u akcijama kada bi zbog njihovog delovanja naknadno bezbednost njih i njihovih porodica ? Koliko puta ste imali prilike da vidite u US SWAT-ovce na tv-u sa maskama preko lica upravo u cilju zaštite identiteta? Pošto smo na teritoriji Srbije nije li bezbedno očekivati da su ovakvu akciju sprovele srpske službe bezbednosti? Da bismo tvrdili da ih je sproveo neko drugi morali bi smo da imamo neke pouzdane dokaze (sigurno pouzdanije od rekla kazala). Da li ih imate?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  08:26 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Pošto smo na teritoriji Srbije nije li bezbedno očekivati da su ovakvu akciju sprovele srpske službe bezbednosti? Da bismo tvrdili da ih je sproveo neko drugi morali bi smo da imamo neke pouzdane dokaze (sigurno pouzdanije od rekla kazala). Da li ih imate?

Dragi Adame, hvala sto se vracate na temu koja mi se ucinila zanimljiva u celoj ovoj prici oko Dabica. Naime, jos se zvanicno ne zna ni koje sluzbe/institucije (nije toliko bitan identitet ljudi koji su hapsili Dabica) ni kada su uhapsile doktora Dabica. Dakle, poenta je KO ima pravo da hapsi u Srbiji ? To je sve.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  08:54 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Naime, jos se zvanicno ne zna ni koje sluzbe/institucije (nije toliko bitan identitet ljudi koji su hapsili Dabica) ni kada su uhapsile doktora Dabica. Dakle, poenta je KO ima pravo da hapsi u Srbiji ?

Nisam poznavalac prava ali koliko znam u gorepomenutoj US postoji čak i institucija citizen's arrest ?
Dakle mislim da je od samog izvođaća hapšenja, ne verujem da ćemo saznati preciznije detalje dok se ne završi procedura isporučivanja, pitanje osnova po kom je Karadžić uhapšen-a tu teško da ćemo imati spora.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  09:12 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

Dakle mislim da je od samog izvođaća hapšenja, ne verujem da ćemo saznati preciznije detalje dok se ne završi procedura isporučivanja,

Ne razumem Vas bas najbolje ? Pa, ukoliko je hapsenje izvrseno od strane srpske bebednosne agencije onda to otvara mnoga druga pitanja, da pomenem samo jedno - koje sve institucije/pojedinci u Srbiji i svetu su i koliko dugo znali ko je doktor Dabic i gde je ? Opet, mozemo da pitamo i da li je to hapsenje nekako podrzalo i Ministarstvo policije Srbije ? Ukoliko jeste onda ono sto ovih dana prica srpski Ministar policije nije istina. Takodje, ukoliko su neke strane sluzbe prve znale ko je doktor Dabic i o tome obavestile srpsku sluzbu bezbednosti, onda se mozemo vratiti na prvo pitanje. I tako....
pitanje osnova po kom je Karadžić uhapšen-a tu teško da ćemo imati spora.

tesko
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  13:21 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Globalni katastroficni rizici

koje sve institucije/pojedinci u Srbiji i svetu su i koliko dugo znali ko je doktor Dabic i gde je ?

Naravno da se slažem da je ovo neophodno razjasniti.
Opet, mozemo da pitamo i da li je to hapsenje nekako podrzalo i Ministarstvo policije Srbije ?

Takođe sam za to da se to pitanje razjasni.

Dakle, ako sam dobro shvatio mislimo isto, svim tim bi se domaća javnost trebalo da pozabavi dok se Dr. Dabić bude spremao za suđenje u Sheveningenu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ninoslav Randjelovic  14:08 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici

Dakle, ako sam dobro shvatio mislimo isto, svim tim bi se domaća javnost trebalo da pozabavi dok se Dr. Dabić bude spremao za suđenje u Sheveningenu?

Pa da, to sam mislio, ali su domacin bloga i jos nekoliko blogera podlegli svom nekakvom (specificnom) tumacenju pojma "anonimusi", a mene je mrzelo da se sa njima razjasnjavam jer su koristili "teske" reci...
:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  15:35 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Globalni katastroficni rizici

Ninoslav Randjelovic
u oba sluchaja- od kakvog je to znachaja?

Pa, znacajno je znat ko (koja institucija) ima pravo da hapsi. Ili to nije znacajno ?
Ove sto su uhapsili Dabic Davida zovem anonimusima jer se ne zna ni ko su ni iz koje tacno organizacije.
Tek se sada potvrdjuje da je hapsenje bilo u Petak, a ne u Ponedeljak. Ili ni to nije vazno ?

Zaista...Florans Artman kaze da je uhapsen u petak...a vazno je zaista znati ko ce za njegovu glavu da naplati raspisanu nagradu..neka privatna lica tako setaju Srbijom pa hapse i lepo zaradjuju...
Nemam nista protiv da hapsi pravna drzava...imam protiv da to rade privatna lica, da drze bilo koga dva dana negde...i da nasa Vlada laze da je uhapsen u ponedeljak.
Odmah se setim scene kada je Sloba trebao da bude uhapsen...kako maskirani kriminalci iz jednog klana (posle likvidirani) preskacu onaj zid od vile i pokusavaju da oni uhapse Slobu...stvarno, pitanje je na mestu..ko hapsi?Dopuna:
Mene zapravo brine sto me laze Vlada za koju sam glasala a jos nisu ni stolice zagrejali.
Ovo je njihov posao i obaveza i ne postoji drugi razlog da lazu..osim ako ne skrivaju nesto drugo...e to drugo me brine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  16:40 24.07.2008
Preporuka: 0

chuvajte se normalnih ljudi

e to drugo me brine.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  17:37 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: chuvajte se normalnih ljudi

angie01
e to drugo me brine.




Eh Angie, nemam ja problem zasto je ovo uradjeno nego kako je uradjeno i ko je uradio...jer sve sto citam govori o tome da je covek ziveo sasvim normalno, normalnije nego ja, znaci neko mu je pomagao i sve su sluzbe (koje su htele da znaju) mogle znati gde je, sta radi. kako izgleda...i svi govore o tome da ih nije hapsila nijedna sluzba nase zemlje, ne trazim ja ime i prezime onoga ko je neposredno i hapsio, vec da je to sluzba kojoj je to zadatak i obaveza, nasa sluzba.....a nama se servira prica o tome kako niko nista ne zna "traze ih" i sve tako..onda odjednom gle, covek je tu bio sve vreme.

Ja sam za ovu vladu i glasala da rade svoj posao, izmedju ostalog bas i ovo, da zavrse sa Hagom, mada i dalje mislim da je to politicki sud, ali nema nam druge...pa sta onda imaju da se pravdaju, i kome? Zato sto su radili svoj posao? Ja sam to i ocekivala od njih a nisam jedina, pa sto onda lazu? Koga sad treba da stite i kakve su dogovore napravili sa njim (ako jesu) za ta dva dana?Zar su se plasili sta ce ona saka jada ispred skupstine da kaze? Pa i mi treba nesto da kazemo...i kazemo odlicno, samo neka ide...pa sto onda lazu?Jer da su to uradili na vreme mi bi sada pricali nesto drugo...na primer gde ces na odmor da otputujes, mozda u Spaniju?)))

I ne mogu da zaboravim da su kriminalci saradjivali sa prethodnim vladama (DOS) i sve je to pravdano nekim drzavnim interesima...od toga se jezim, za mene su kriminalci za zatvor, a Vlada da radi svoj posao i da ne laze i da se ne pravda za ono sto mora i treba da uradi.Dosta smo cekali da nesto normalno uradimo i da vec jednom pocnemo normalno i da zivimo.

Slusajuce sve okolnosti i razne nebuloze o samom hapsenju koje ni pas s maslom ne bi progutao, veruj mi, zagledam sad sve moje komsije i pitam se ko je od njih Ratko Mladic...i ako ga vidim odoh ja odatle, nije zdravo znati neke stvari koje nasa Vlada vec odavno, izgleda, zna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  18:57 24.07.2008
Preporuka: 1

?

I ne mogu da zaboravim da su kriminalci saradjivali sa prethodnim vladama (DOS)

A sa onim prethodnim (sps i srs) ? A sa onim prethodnim prethodnima kada su kriminalci iz SFRJ vršljali po Zapadnoj Evropi? Odnosno kada tačno naše vlasti nisu bile u nekakvim odnosima s kriminalcima ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mariopan  20:04 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: ?

adam weisphaut
I ne mogu da zaboravim da su kriminalci saradjivali sa prethodnim vladama (DOS)

A sa onim prethodnim (sps i srs) ? A sa onim prethodnim prethodnima kada su kriminalci iz SFRJ vršljali po Zapadnoj Evropi? Odnosno kada tačno naše vlasti nisu bile u nekakvim odnosima s kriminalcima ?

Jeste i sa njima...zar je to tako u redu? Kada ce sa tom praksom da se prestane?zar se jedni kriminalci hapse da bi drugi imali vece trziste za svoje mutne poslove a zauzvrat odrade koji poslic (prljavi) za vlast?Uzgred, ja redovno glasam za one koji ce to da prekinu ali me redovno razocaravaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  20:15 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: ?

zar je to tako u redu?

Da li sam ja to rekao ?
I uz svu neophodnu kritičnost prema postpetooktobarskoj vlasti da li nije činjenica da je taj kancer u obliku organizovanog kriminala do njenog dolaska na vlast toliko ojačao i srastao sa državom da je on bio u mnogo čemu jači od same države?
Osim toga nije li istina da se organizovani kriminal u Srbiji pre i posle Sablje ne da meriti ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:46 23.07.2008
Preporuka: 0

Milane,

#Link  Replika: 0
moram da primetim da ste u pravom trenutku bili na pravom mestu:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  22:48 23.07.2008
Preporuka: 0

Radovan Karadzic: the ultimate quack?

#Link  Replika: 2
Evo i David Batty piše o tome na Gardijanovom blogu.:
David Batty
The extraordinary double life of Bosnian genocide suspect Radovan Karadzic as an alternative therapist poses the question: is this the final nail in the coffin of complementary medicine?.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  23:06 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Radovan Karadzic: the ultimate quack?

Ivan Marović
Evo i David Batty piše o tome na Gardijanovom blogu.:
David Batty
The extraordinary double life of Bosnian genocide suspect Radovan Karadzic as an alternative therapist poses the question: is this the final nail in the coffin of complementary medicine?.

Eh, taj Gardijan me nekako uvek preduhitri... ;o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ivan Marović  23:07 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: Radovan Karadzic: the ultimate quack?

Milan M. Ćirković
Eh, taj Gardijan me nekako uvek preduhitri... ;o))
Ma mažnjavaju ideje, ali koriste paranormalne moći pa objave pre
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:53 23.07.2008
Preporuka: 0

i malo da se

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  22:59 23.07.2008
Preporuka: 0

grananje

#Link  Replika: 9
vidim kvantna bioenergija je vec prevazidjena.
otvaram grupu za renormalizaciju!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan M. Ćirković  23:08 23.07.2008
Preporuka: 0

Re: grananje

man ray loves me
vidim kvantna bioenergija je vec prevazidjena.
otvaram grupu za renormalizaciju!

Cekaj, bre, to je sjajna ideja! Gde nam je NSarski, Gordana i ostala ekipa da napravimo organizaciju za Renormalizovanu (ili Renormalizacijsku? ReNEnormalnu?) ljudsku bioenergiju i bioterapiju? Brian Josephson odmah da bude pocasni predsednik... ;o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  23:23 23.07.2008
Preporuka: 0

----

Eh, Milane, daleko je to sve od nauke koja se bavi renormalizacijom! :)
Mada....
Koliko se ja sećam, radilo bi se o eliminaciji fluktuacija na manjim rasponima....pa šta ostane - to ti je! :)))
Biće da se ovde radi o nerenormalizabilnim teorijama (nešto kao elektrodinamika, ne znam kako bi se to zvalo za pojave i teroije u društvu, ali znam da bi moglo biti zabavno kad bi se pravile slobodne asocijacije...)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA