B92 Blog    Članovi    Jelena Milić    It is I Leclerc a man with ...

Jelena Milić
09:22
ČET
24
JUL

It is I Leclerc a man with ...

 

Pitam se da li bih ga prepoznala u prolazu, GSB, ...ne znam, nisam sigurna. Njegov extreme makeover meni nije nemoguc, ali verujem da bih da sam sedela u tom ficka, da sam ga slusala, nesto bar povezala. No, to zaista nije toliko bitno. I nije Dabic prvi bolid koji se bavi kvantnom kozmetikom, nit je Srbija jedina gde to prolazi.

Mnogo je bitnije otkud mu licna karta, ko mu je izdao, a najbitnije da li ce neko za taj marifetluk krivicno odgovarati. Za Zupljaninova i Djordjeviceva fake IDs koliko ja znam, jos uvek nije niko. Slusam na sateltiskim vestima RTSa Vukcevicevu izjavu jutros da su mu dokumenta izdale vlasti jos iz "onih vremena". Kojih? Jesmo li ta vremena ostavili za sobom, jesmo li napravili diskontinuitet, jesmo li reformisali sluzbe i ministarstva. I opet Ruma, Mitrovica....Danas ima najsadrzajniji tekst na tu temu.

Tajni život u Beogradu najtraženijeg haškog optuženika i dalje misterija
Karadžićeva lažna dokumenta pripremljena još pre 10 godina
 
 
 
Beograd - Lažna lična karta na ime Dragan Dabić, izdata Radovanu Karadžiću je originalna i važeća, a izdata je 1998. godine u OUP-u Ruma, saznaje Danas.
Prema istom izvoru, Dragan Dabić je umro 1993. u Sarajevu. Naš sagovornik navodi da policija intenzivno radi na otkrivanju jataka, koji su omogućili Karadžiću da u toj policijskoj stanici preuzme lažni identitet i pokušava da utvrdi da li je kao i Stojan Župljanin preuzeo identitet preminule osobe.
Policija sumnja da je reč o istoj mreži pomagača, navodi naš sagovornik, koji su oko zamene identiteta pomogli i već uhapšenom načelniku regionalnog Centra službi bezbednosti u Banjaluci Stojanu Župljaninu, ali i najtraženijem haškom beguncu Ratku Mladiću. Prioritet policije je da što pre dođe do tih osoba i zatvori krug, jer ukoliko se dođe do identiteta koje koristi Ratko Mladić, on će ubrzo biti lociran i uhapšen.
Komandir policijske stanice u Rumi 1998. bio je Ratko Jokanović i trenutno je u penziji. Pre postavljanja na mesto komandira radio je kao inspektor za privredni kriminal. Stanica policije u Rumi je pod SUP Sremska Mitrovica, a u to vreme načelnik policije u tom gradu je bio Milenko Vlaisavljević iz Šida, koji je, prema informacijama Danasa, bio blizak sa Socijalističkom partijom Srbije.

Pogledajte skandaloznog Antonica u Politici.. ...Razborit covek bi ocekivao ovo, ono, vize, SAA...Nigde da bi normalan covek mogao da se obraduje iz cista mira, pravde radi, zrtava radi, Srbije cistijeg obraza radi u buducnosti. A tek argumentacija tipa on jeste politicki odgovoran, al on nije licno ubijao! Hello. Jel mi znamo da li je Hitler licno ubijao?! I posto nista nismo dobili, zajebali smo se po Antonicu big time. A pri tom se buni sto je zakljucak MZ i strane stampe da bez pritska na Srbiju nema saradnje ocito sa Hagom!

Iz ovih razloga, razboriti čovek u Srbiji teško da se može ushititi zbog hvatanja „Dragana Dabića”. Razboriti čovek će se obradovati tek ako nam u Briselu zbog toga konačno „odmrznu” SSP; ako nam se najzad ukinu ponižavajuće vize; ako, zajedno sa Karadžićem, ne bude osuđena i cela Republika Srpska – a možda i cela Srbija; ako se u Briselu i Vašingtonu na čuvenu listu zahteva, uslova, preduslova i poduslova, ne dodaju još i „dobrosusedski odnosi s Kosovom”... Da, razboriti čovek će se tek tada obradovati. Ali, kolika je verovatnoća da će se razboriti čovek iz Srbije moći obradovati ispunjenju makar jednog jedinog od ovih logičnih, pravednih i poštenih očekivanja?

Ni Press i Jeremic nisu nista bolji. Nije za dzabe hapsen, samo su EU zvanicnici otisli na odmor petnaestak dana pa ce nam odma posle odmrznuti ovo i ono. Porazno. Ajd sto od SPS i ne ocekujem da kaze hapsenje je OK pravde radi, al od DS sam nekako, jos uvek i pored svega, ocekivala vise.

 Jeremić: Nije džaba!

Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić kaže za Press da ne smatra da smo Radovana Karadžića uhapsili za džabe, jer od Brisela nismo dobili ništa.

- Naravno da to nije tako, jer šefovi diplomatije EU nisu mogli da donesu nikakvu odluku, jer je vest o hapšenju Radovana Karadžića stigla kasno za ovaj samit, odnosno kada su već zaključci sa sastanka bili usvojeni. Bilo bi dobro da smo Prelazni sporazum mogli da dobijemo sada, ali ponavljam samo zbog procedure to nije bilo moguće. Sada administracija EU odlazi na odmor, ali uveren sam da ćemo na sledećem sastanku šefova diplomatija EU, koji će biti održan 15. septembra, Srbija dobiti Prelazni sporazum sa EU, koji faktički znači početak primene SSP-a. Time Srbija dobija sve povlastice koje donosi ovaj sporazum i pristup fondovima EU - kaže Jeremić.

Ipak, vest dana iz Srbije mi je sestrin e mail u kome nam javlja da su oni sto su protestvovali protiv hapsenja u Beogradu polomili one  ludo simpa glinene skulpture sto su  bile postavljenje u Knezu i okolo!

 

 





Komentari (75)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

aleksandarz92  09:46 24.07.2008
Preporuka: 0

guslanje

#Link  Replika: 5
ali verujem da bih da sam sedela u tom ficka, da sam ga slusala, ....

Da l' bi stvarno mogla da sediš u kafiću u kome neko gusla?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  09:48 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: guslanje

cuj, iz radoznalosti mozda upravo....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ducaty_01  12:03 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: guslanje

Jel to i Sergej promenio identitet?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:19 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: guslanje

cuj, iz radoznalosti mozda upravo....


pazi kad ne bi izdrzala, a radoznaloS bi odmh splasla, pod naletom samoodbranjujuce energije,(samo vidi kako sam skroz u in fazonu), koju bi organizam sam aktivirao- chak iako ti ne bi zelela.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:39 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: guslanje

a izvinte- je vama ddd ne lichi na Aspriniksa- samo nema onu belu togicu i falabogu srp za imelu-al skroz taj model?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  14:27 24.07.2008
Preporuka: 3

hehehe......

I nije Dabic prvi bolid koji se bavi kvantnom kozmetikom


....cuo sam da onaj drugi bolid radi u servisu ,da je kvantni auto mehanicar....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  10:53 24.07.2008
Preporuka: 7

Grubi ste prema Antonicu

#Link  Replika: 22
Jelena Milic
Pogledajte skandaloznog Antonica u Politici.. ...Razborit covek bi ocekivao ovo, ono, vize, SAA...Nigde da bi normalan covek mogao da se obraduje iz cista mira, pravde radi, zrtava radi, Srbije cistijeg obraza radi u buducnosti. A tek argumentacija tipa on jeste politicki odgovoran, al on nije licno ubijao! Hello. Jel mi znamo da li je Hitler licno ubijao?! I posto nista nismo dobili, zajebali smo se po Antonicu big time. A pri tom se buni sto je zakljucak MZ i strane stampe da bez pritska na Srbiju nema saradnje ocito sa Hagom!


Nepotrebno i brzopleto ste nepravedni prema Antonicu - izvlacite iz konteksta ono sto je rekao da biste ga opanjkali. On je rekao:
"Moram da priznam da spadam u one koji se nisu previše obradovali vesti od 21. jula. Haški sud je, posle oslobađajućih presuda Oriću i Haradinaju za mene definitivno prestao biti sud pravde. Karadžić je svakako politički odgovoran za ratne zločine počinjene u Srebrenici. Ali, on makar lično nikoga nije ubio. Orić i Haradinaj su, međutim, svojeručno ubijali žrtve. A danas slobodno šetaju Sarajevom i Prištinom, slobodni od svake krivice, slobodni od svakog zahteva za pravdom".

Ponavljam napisano: Karadžić je svakako politički odgovoran za ratne zločine počinjene u Srebrenici. Ali, on makar lično nikoga nije ubio. Orić i Haradinaj su, međutim, svojeručno ubijali žrtve. A danas slobodno šetaju Sarajevom i Prištinom, slobodni od svake krivice, slobodni od svakog zahteva za pravdom.

To je razumno ako se procita do kraja, dakle sa uporedjenjem slucaja Karadzica sa slucajevima Orica i Haradinaja. It does make sense! Za one koje hoce da shvate.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  12:25 24.07.2008
Preporuka: 2

Re: Grubi ste prema Antonicu

Moram da priznam da spadam u one koji se nisu previše obradovali vesti od 21. jula. Haški sud je, posle oslobađajućih presuda Oriću i Haradinaju za mene definitivno prestao biti sud pravde. Karadžić je svakako politički odgovoran za ratne zločine počinjene u Srebrenici. Ali, on makar lično nikoga nije ubio. Orić i Haradinaj su, međutim, svojeručno ubijali žrtve. A danas slobodno šetaju Sarajevom i Prištinom, slobodni od svake krivice, slobodni od svakog zahteva za pravdom".

Da li ovakvo razmišljane znači da npr. u Srbije ne treba hapsiti pedofile , pošto su neki sudovi oslobadjali na različite načine popove optužene za ta krivična dela?
Mislim naravno na Antonićev stav o DD Dabiću a ne vaš.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aleksandarz92  12:48 24.07.2008
Preporuka: 5

Re: Grubi ste prema Antonicu

vladimir petrovic
Jelena Milic
Pogledajte skandaloznog Antonica u Politici.. ...Razborit covek bi ocekivao ovo, ono, vize, SAA...Nigde da bi normalan covek mogao da se obraduje iz cista mira, pravde radi, zrtava radi, Srbije cistijeg obraza radi u buducnosti. A tek argumentacija tipa on jeste politicki odgovoran, al on nije licno ubijao! Hello. Jel mi znamo da li je Hitler licno ubijao?! I posto nista nismo dobili, zajebali smo se po Antonicu big time. A pri tom se buni sto je zakljucak MZ i strane stampe da bez pritska na Srbiju nema saradnje ocito sa Hagom!


Nepotrebno i brzopleto ste nepravedni prema Antonicu - izvlacite iz konteksta ono sto je rekao da biste ga opanjkali. On je rekao:
"Moram da priznam da spadam u one koji se nisu previše obradovali vesti od 21. jula. Haški sud je, posle oslobađajućih presuda Oriću i Haradinaju za mene definitivno prestao biti sud pravde. Karadžić je svakako politički odgovoran za ratne zločine počinjene u Srebrenici. Ali, on makar lično nikoga nije ubio. Orić i Haradinaj su, međutim, svojeručno ubijali žrtve. A danas slobodno šetaju Sarajevom i Prištinom, slobodni od svake krivice, slobodni od svakog zahteva za pravdom".

Ponavljam napisano: Karadžić je svakako politički odgovoran za ratne zločine počinjene u Srebrenici. Ali, on makar lično nikoga nije ubio. Orić i Haradinaj su, međutim, svojeručno ubijali žrtve. A danas slobodno šetaju Sarajevom i Prištinom, slobodni od svake krivice, slobodni od svakog zahteva za pravdom.

To je razumno ako se procita do kraja, dakle sa uporedjenjem slucaja Karadzica sa slucajevima Orica i Haradinaja. It does make sense! Za one koje hoce da shvate.


Ima smisla utoliko što treba Haradinaj i Orić da budu na robiji. Ali ako se već neki zločinci šetaju slobodni, meni je draže da se šetaju Sarajevom i Prištinom nego Beogradom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  12:58 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Grubi ste prema Antonicu

Ali ako se već neki zločinci šetaju slobodni, meni je draže da se šetaju Sarajevom i Prištinom nego Beogradom.

To je to. Ako tako mora biti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  14:24 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Grubi ste prema Antonicu

To je razumno ako se procita do kraja, dakle sa uporedjenjem slucaja Karadzica sa slucajevima Orica i Haradinaja. It does make sense! Za one koje hoce da shvate.
.....alo...mozemo li mi jednom da odvojimo desavanja u nasem dvoristu od desavanja u tudjem dvoristu...to sa Oricem i Haradinajem je svakako nepravedno ali ja ne verujem da oni mirno spavaju i da ih jednom nece stici pravda...evo, zadnjih dana hvataju neke naciste od preko devedeset godina...neko ce raci, naziveli se....mozda je i tako, ali normalan covek se sa njima ne bi menjao....Karadzicevo hapsenje je vazno za nas kao narod koji zeli da se integrise u evropu, da nas oslobodi kolektivne krivice i da odgovara za zlocine nad drugima...a onda ce i ti drugi drugacije da gledaju na nas, bice otvoreniji za razne vrste saradnje i tako ce ovaj prostor korak po korak da se vraca na one one odnose koji su vladali u sfrj a koji vladaju sada u eu....za obicne ljude, to znaci pre svega slobodu kretanja bez straha da ce neko da ti polomi kola ili da te pljuje po ulici ni krivog ni duznog, znaci mogucnost cvrsce poslovne saradnje u kulturi, obrazovanju, nauci i industriji......sve u svemu znaci mnogo...a jos ako ovi u eu odmrznu sporazum, ubrzaju oslobadjanje od viza, obican covek ce osetiti znacaj ovih hapsenja cak iako je bio protiv istih....bar ja tako mislim...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Željka Buturović  14:58 24.07.2008
Preporuka: 3

Re: Grubi ste prema Antonicu

Da li ovakvo razmišljane znači da npr. u Srbije ne treba hapsiti pedofile , pošto su neki sudovi oslobadjali na različite načine popove optužene za ta krivična dela?

ne znaci. ovakav stav bi, u vasoj analogiji, znacio da uhapsene pedofile ne treba isporucivati sudovima koji su ranije oslobadjali (po pretpostavci) krive popove, dakle nekompotentnim, "nepravednim" sudovima. na primer sudovima koji, recimo, levoruke pedofile oslobadjaju a desnoruke salju na elektricnu stolicu.

mada, striktno govoreci, ja cak i ne vidim da slobodan antonic u ovom tekstu tvrdi da je isporuka karadzica hagu greska. njegov tekst se svodi na tvrdjenje da, buduci da tom isporukom niti je zadovoljena pravda (zbog asimetrije orlic itd - ocigledno, on barata pretpostavkom da ce karadzic biti osudjen) niti je dobijena konkretna korist (vize etc) se on toj isporuci "ne raduje".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  14:59 24.07.2008
Preporuka: 2

Re: Grubi ste prema Antonicu

Jesen92
... to sa Oricem i Haradinajem je svakako nepravedno ali ja ne verujem da oni mirno spavaju i da ih jednom nece stici pravda...evo, zadnjih dana hvataju neke naciste od preko devedeset godina...neko ce raci, naziveli se....mozda je i tako, ali normalan covek se sa njima ne bi menjao...

Hm. Zar ne osecate kontadiktornost u ovome sto govorite?
Smatrate da oni koji su cinili zlocine ne spavaju mirno, a s druge strane navodite da su neki od bas takvih prevalili devedesetu godinu zivota... Naivno je verovati da su oni sve vreme, do devedeset i neke godine, patili i nemirno spavali...
Postoje ljudi koji su teski zlocinci a mirno spavaju. Jer su glupi i bez savesti.
Slazem se da mi treba da gledamo "sta ne valja u nasem dvoristu". Slazem se, iako me to niko nije pitao, da je odgovornost R. Karadzica veca od odgovornosti N. Orica i R. Haradinaja.
Ali, bez zelje da izigravam advokata S. Antonica, siguran sam da je i on toga svestan. U navedenom pasusu on je pomenuo u jednom potezu mnogo toga:

Slobodan Antonic
"Moram da priznam da spadam u one koji se nisu previše obradovali vesti od 21. jula. Haški sud je, posle oslobađajućih presuda Oriću i Haradinaju za mene definitivno prestao biti sud pravde. Karadžić je svakako politički odgovoran za ratne zločine počinjene u Srebrenici. Ali, on makar lično nikoga nije ubio. Orić i Haradinaj su, međutim, svojeručno ubijali žrtve. A danas slobodno šetaju Sarajevom i Prištinom, slobodni od svake krivice, slobodni od svakog zahteva za pravdom".

Dakle, da je Haski sud prestao biti sud pravde, da je Karadzic svakako politicki odgovoran - ali da su od Haskog suda oslobodjeni neki (Oric, Haradinaj) koji su ne samo politicki i moralno odgovorni nego i fizicki, jer su golim rukama klali i ubijali, ali da su ova druga dvojica danas na slobodi u Sarajevo i Pristini i, na kraju, da tu nema pravde.
Ponovo smatram da bi svaki razuman covek mogao da potpise ove redove S. Antonica, sagledavajuci sta je hteo da kaze, a ne da vrisne i odmah Karadzica uporedjuje sa Hitlerom a da ne pominje njegov kontekst uporedjenja Karadzica sa Oricem i Haradinajem.
Bez zelje da branim Karadzica (mislim da bi ga trebalo debelo osuditi), ali se pitam sta ako se na Haskom sudu dokaze da on zapravo nije bio dao nalog, recimo, za zlocin u Srebrenici, da bude tolikog opsega i toliko surov, nego da su drugi, mozda pijani ili drogirani ili ludi izvrsioci, kobojagi u njegovo ime, pocinili takve jezive strahote. Cesto egzekutori bivaju gori od naredjivaca.. premda to nije svrha ovog bloga.
Sve u svemu, ne smatram "skandaloznim" misljenje Antonica, kako to prezentira Jelena Milic, ako se iskreno pokusa shvatiti ono sto je hteo da kaze.
Gorio92
Da li ovakvo razmišljane znači da npr. u Srbije ne treba hapsiti pedofile , pošto su neki sudovi oslobadjali na različite načine popove optužene za ta krivična dela?
Mislim naravno na Antonićev stav o DD Dabiću a ne vaš.

Hm. Ne shvatam, u ogranicenosti svojoj, povezivanje pedofila i slucaja Karadzica/Orica/Haradinaja.
Niko razuman nece reci "da npr. u Srbiji ne treba hapsiti pedofile". A na to da li su neki sudovi u Srbiji "oslobadjali na razlicite nacine popove" (na kakve nacine?) optuzene za takva krivicna dela ja ne mogu da dam odgovor - jer ga ne znam. Da li su sudovi pogresno donosile odluke, to ne znam. Valjda je moguce, ako je neko nezadovoljan presudom suda, da se sudski proces obnovi (nazalost, nisam pravnik).
Ali ne sudimo o onome o cemu ne znamo dovoljno. A iz iskustva znam da svako onaj ko ne dobije na sudu uvek je spreman da veruje da su sudovi korumpirani i nepravedni, jer ne znam nijednog coveka koji je izgubio na sudu da je naknadno priznao da veruje da je sud u pravu...
U svakom slucaju, pedofilija je veliki zlocin i, ako se dokaze, treba je osuditi, pa makar bio u pitanju i sef drzave Srbije ili patrijarh SPC.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  17:10 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Grubi ste prema Antonicu

Karadžić je svakako politički odgovoran za ratne zločine počinjene u Srebrenici. Ali, on makar lično nikoga nije ubio. Orić i Haradinaj su, međutim, svojeručno ubijali žrtve. A danas slobodno šetaju Sarajevom i Prištinom, slobodni od svake krivice, slobodni od svakog zahteva za pravdom".

Zar ovde nema nekih tvrdnji koje ne idu sa vašim, po meni, ispravnim stavom.

Ali ne sudimo o onome o cemu ne znamo dovoljno

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  21:17 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Grubi ste prema Antonicu

....Nasa je obaveza, kao drzave, da isporucimo optuzene iz naseg dvorista...u tome je stvar....a da li je sud pravedan ili nepravedan to je druga tema...pa i sljivancanin je dobio neku malu kaznu sa kojom ostecena strana nije zadovoljna......Antonica mozda ne raduje hapsenje Karadzica ali mene raduje....prvo zbog zrtava u bosni pri cemu ne mislim samo na srebrenicu jer nisam upoznata ko je tacno naredio streljanje, mozda i nije Karadzic....ali za cetvorogodisnju opsadu Sarajeva je svakako kriv....setite se sta smo mi preziveli za tri meseca bombardovanja a ipak smo svo vreme imali i neko snabdevanje i niko nije ginuo od snajpera...a sarajlije su cetiri godine ziveli u strahu i bedi....licno sam slala neke pakete preko adventisticke crkve koji su putovali ponekad mesecima....slala sam srbima iz centra sarajeva...nisu svi srbi bili na palama....prema tome radovan je kriv i za ubijanje sopstvenog naroda a ne samo za genocid....drugo zbog cega me raduje je cinjenica da evropa ipak daje neke signale da se nalazimo na putu priblizavanja ostalim zemljama u okruzenju i eu.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko92  21:55 24.07.2008
Preporuka: 2

Dvorišta i ognjišta

da isporucimo optuzene iz naseg dvorista.

Mislim da će mi na kraju "dvorište" postati isto toliko mrsko kao što mi je '90-tih bilo "ognjište" (pa još "vekovno").
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:02 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Dvorišta i ognjišta

vucko92
da isporucimo optuzene iz naseg dvorista.Mislim da će mi na kraju "dvorište" postati isto toliko mrsko kao što mi je '90-tih bilo "ognjište" (pa još "vekovno").


pa ognjishte je u dvorishtu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko92  22:18 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Dvorišta i ognjišta

pa ognjishte je u dvorishtu.

U nekim krajevima ima čak tendenciju da bude u samoj kući (koja onda tipično bude u dvorištu) :P
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  22:18 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Grubi ste prema Antonicu

Ponavljam napisano: Karadžić je svakako politički odgovoran za ratne zločine počinjene u Srebrenici. Ali, on makar lično nikoga nije ubio.


Antonić je mentalni specifikum - izjednačava ubice svih vrsta poriva - ideolozi,
organizatori, vođe ...nisu lično ubijali !
Postavljam mu onda samo jedno pitanje: otkud toliko ratnika i ubica ?
Kako su ratovi uopšte onda mogući ? Šta se događa kad se ratovi nekako završe?
Šta predstavljaju mirovni sporazumi i da li oni uopšte postoje i ko ih sklapa ?

Da li mu je poznato da se ratovi vode između ljudi koji se nikada nisu videli
i uopšte se ne poznaju - zbog onih koji se stalno viđaju, dobro se poznaju i kojima
ne pada na pamet da se međusobno ubiju ?

Na kraju krajeva, ZAŠTO SE (SU GA KRILI) KRIJE TOLIKO DUGO I ZAŠTO
TO VAŽI I ZA MLADIĆA (DO KADA?) - AKO NISU KRIVI - ?

Kako to da se nevini kriju i zbog čega i od koga ?

Politička krivica je je daleko najveća - izvršioci su samo oruđe u njihovim rukama , alo ....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  22:24 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Dvorišta i ognjišta

vucko92
pa ognjishte je u dvorishtu.U nekim krajevima ima čak tendenciju da bude u samoj kući (koja onda tipično bude u dvorištu) :P


pa dobro- ako ti je lakshe tako bukvalno!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  22:27 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Dvorišta i ognjišta

angie01

vucko92pa ognjishte je u dvorishtu.U nekim krajevima ima čak tendenciju da bude u samoj kući (koja onda tipično bude u dvorištu) :Ppa dobro- ako ti je lakshe tako bukvalno!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  22:35 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Dvorišta i ognjišta

ivana23

angie01vucko92pa ognjishte je u dvorishtu.U nekim krajevima ima čak tendenciju da bude u samoj kući (koja onda tipično bude u dvorištu) :Ppa dobro- ako ti je lakshe tako bukvalno!


Kad god neko pomene ognjiste, ja pomislim na cvrcka i na Johna i Mary Peerybingle.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  23:46 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Dvorišta i ognjišta

Mislim da će mi na kraju "dvorište" postati isto toliko mrsko kao što mi je '90-tih bilo "ognjište" (pa još "vekovno").
....:)) sto bre vucko mene zezas...ima ovde zanimljivijih "pacijenata"....i meni je "ognjiste " oduvek bilo odvratno...al' sam se unela da vladimiru nesto pojasnim i zaboravila da je dvoriste blizu "ognjista".... ipak, moras priznati da dvoriste nikako ne moze biti vekovno ....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vucko92  23:53 24.07.2008
Preporuka: 2

Vekovne tarabe

dvoriste nikako ne moze biti vekovno ....

Gde ne može - pa zar nije Vuk Drašković pominjao, negde krajem osamdesetih ili početkom devedesetih, da je svaka druga taraba u njegovom selu starija od američke nacije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  00:35 25.07.2008
Preporuka: 0

Re: Vekovne tarabe

Gde ne može - pa zar nije Vuk Drašković pominjao, negde krajem osamdesetih ili početkom devedesetih, da je svaka druga taraba u njegovom selu starija od američke nacije?


ma gde sada da mi pomenesh ljubimca?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  18:07 25.07.2008
Preporuka: 0

Re: Vekovne tarabe

...e to za tarabe se stvarno ne secam...bar ne iz usta vuka druskovica, sto jes jes....secam se raznih vukovih bisera ali taraba ne....secam se da je neko govorio da mi imamo nesto sto je starije od americke nacije ali mislim da je bilo reci o manastirima a ne o tarabama......izlapelo se a i svasta sam se naslusala zadnje dve decenije pa nije ni cudo sto zaboravljam ili brkam loncice....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  18:27 25.07.2008
Preporuka: 0

Re: Vekovne tarabe

jesen92
...e to za tarabe se stvarno ne secam...bar ne iz usta vuka druskovica, sto jes jes....secam se raznih vukovih bisera ali taraba ne....secam se da je neko govorio da mi imamo nesto sto je starije od americke nacije ali mislim da je bilo reci o manastirima a ne o tarabama......izlapelo se a i svasta sam se naslusala zadnje dve decenije pa nije ni cudo sto zaboravljam ili brkam loncice....

Jeste, jeste, vucko je u pravu, secam se i ja tih taraba...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sasa70  22:43 28.07.2008
Preporuka: 0

Re: Grubi ste prema Antonicu

Kanadski general koji je bio u tom podrucju za vreme tzv genocida je rekao, u Srebrenici je stradalo onoliko Muslimana, koliko Srba u okolnim Srpskim selima i naveo je brojku ali sam zaboravio koju.
A tebi ako je drago sto zlocinci ipak setaju slobodno ma gde god da su to je tvoja sramota, umesto da svi dignemo glas protiv takve nepravde, mi se na sva usta hvalimo kako smo uhvatili " ratnog zlocinca ".ZALOSNA DA SI SRBIJO!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Sasa70  22:53 28.07.2008
Preporuka: 0

Re: Grubi ste prema Antonicu

Gospodin Antonic je jedan od redkih realnih strucnjaka koji se danas modu cuti na nacionalnim programima, sto je prava sramota drzave i televizija koji forsiraju nvo i ldp, koji su toliko prozirni u okaljavanju svega sto je Srpsko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  11:08 24.07.2008
Preporuka: 2

A posmrtno državljanstvo ?

#Link  Replika: 4
Biće zanimljivo da se čuje hoće li biti istrage o tome kako je neko poslije svoje smrti (D.D.Dabić) dobio državljanstvo Srbije i nije li ovaj posljednji zakon o tome imao za jedan od ("tajnih") ciljeva i pokrivanje svih već dodijeljenih državljanstava živim i umrlim (i poginulim) državljanima BiH.

Smijem da se kladim da će istraga o tome potrajati i da neće niko odgovarati.

Pitam se hoće li koliko to dodjeljivanje državljanstava uticati na pregovore o bezviznom režimu.

-------------------
Ne znam odakle tolika mržnja i animozitet prema guslama. I gusle su muzički intrument. Zloupotreba gusala je stara koliko i one same. Postoji i veliki broj poznatih i lijepih ljubavnih pjesama pjevanih uz gusle. To što je on (jedini guslar) pjevao pjesme o sebi je dio iste priče o njegovom "novom" životu.
"Zloupotrebljavaju se" i drugi instrumenti (truba, harmonika). Zar zbog toga što neko uz harmoniku pjeva "Drma mi se, drma mi se ....." treba mrzeti taj instrument ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aleksandarz92  12:03 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: A posmrtno državljanstvo ?

sentinel26

Ne znam odakle tolika mržnja i animozitet prema guslama. I gusle su muzički intrument. Zloupotreba gusala je stara koliko i one same. Postoji i veliki broj poznatih i lijepih ljubavnih pjesama pjevanih uz gusle. To što je on (jedini guslar) pjevao pjesme o sebi je dio iste priče o njegovom "novom" životu.
"Zloupotrebljavaju se" i drugi instrumenti (truba, harmonika). Zar zbog toga što neko uz harmoniku pjeva "Drma mi se, drma mi se ....." treba mrzeti taj instrument ?


Nisi najbolje shvatio. Ne mrzim gusle, ali ne mogu da ih slušam. Možda sam u zabludi, ali mislim da ovo važi za veliku većinu ljudi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  12:35 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: A posmrtno državljanstvo ?

aleksandarz92
sentinel26
Ne znam odakle tolika mržnja i animozitet prema guslama. I gusle su muzički intrument.
Nisi najbolje shvatio. Ne mrzim gusle, ali ne mogu da ih slušam. Možda sam u zabludi, ali mislim da ovo važi za veliku većinu ljudi.

Ma u redu je, moj komentar je slucajno izgledao kao replika vama.
Gusle su narodni instrument i nijesu nikakav crnogorski i srpski specijalitet, već ih ima i kod Hrvata i Bošnjaka - Muslimana.
Postoji u narodu izreka za nekoga ko stalno jednu istu priču priča, s kojom postaje dosadan - da "gusla" ("gudi") jednu te "istu pjesmu". Naravno da i guslari imaju zasluga za to.

Pitam se je li ovaj gore uslikani radikalski odbornik, koji je guslao zajedno sa "Dr.Dabić"-em znao ko je DDD ili nije ? Da je njegov šef A.V. postao gradonačelnik Bgd, možda bi njih dvojica zajedno "guslali" u skupštini.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dolybell92  22:29 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: A posmrtno državljanstvo ?

Ne znam odakle tolika mržnja i animozitet prema guslama.


Ne guslaj previše....i biće ti jasno šta su gusle a i diple takođe...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  22:52 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: A diple ?

dolybell92
Ne znam odakle tolika mržnja i animozitet prema guslama.

Ne guslaj previše....i biće ti jasno šta su gusle a i diple takođe...

E baš vam hvala.
Ja sam bio neobaviješten pa sam mislio na muzički instrument. Diple i ne znam kako izgledaju ali molim vas nemojte ih opisivati.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kum Djole  11:09 24.07.2008
Preporuka: 1

Život piše romane (a narod čita stripove)

#Link  Replika: 7
Pitam se da li bih ga prepoznala u prolazu, GSB, ...ne znam, nisam sigurna. Njegov extreme makeover


Ih, koliko puta smo mi iz blokova recimo prošli pored njega, ustali mu u autobusu, pomislili "gle ovaj ko Amiš bokte" i produžili dalje svojim poslom... Da se krio u nekom selu prigradskom, pa još radikalskom, tako upečatljivo svoj i avangardan, garant bi ga olajavali i slali mu policiju što vrbuje mlade ljude u razne neke psi sekte i tome slično ;) ..ali, mudar je DeltaRaša, "sakrio se" na urbani način u najurbanijoj sredini, na svega dva kilometra od DeltaGrada. Sad tek kapiram koji je Sadam amater, zamisli budala krio se u šahtu, smrdljiv i zapušten - a mogao je lepo da dođe u Beograd, otvori neku poslastičarnicu, baklave, tufahije, orasnice... pa bar 20 godina bi kulirao pre nego mu dođe prva sanitarna inspekcija! Osama, hear, hear! ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  11:20 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Život piše romane (a narod čita stripove)

Jelena: pogledajte skandaloznog Antonića

ovaj Antonić me neverovatno potseća na našeg puertu. I puerta, ko Antonić, odmah povezao Haradinaja, orića i karadžićasve nekako isto
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  12:23 24.07.2008
Preporuka: 2

Re: Život piše romane (a narod čita stripove)

"sakrio se" na urbani način u najurbanijoj sredini, na svega dva kilometra od DeltaGrada.

Sve, sve, ali gde 45. blok nazvati najurbanijom sredinom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kum Djole  12:48 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Život piše romane (a narod čita stripo

Doctor Wu
"sakrio se" na urbani način u najurbanijoj sredini, na svega dva kilometra od DeltaGrada.

Sve, sve, ali gde 45. blok nazvati najurbanijom sredinom...


Čekaj da vidiš kad 45. postane worldwide turistička atrakcija, pa kad skoči cena kvadrata, pa soliter 267 svetli u mraku da bi se izdvajao u pogledu prilikom sletanja na Surčin, pa suveniri Dr.David... ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  13:02 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Život piše romane (a narod čita stripo

Čekaj da vidiš kad 45. postane worldwide turistička atrakcija, pa kad skoči cena kvadrata, pa soliter 267 svetli u mraku da bi se izdvajao u pogledu prilikom sletanja na Surčin, pa suveniri Dr.David... ;)

ameri bi upravo tako i uradili + holivud :-)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  13:25 24.07.2008
Preporuka: 0

Re:

[ovaj Antonić me neverovatno potseća na našeg puertu. I puerta, ko Antonić, odmah povezao Haradinaja, orića i karadžićasve nekako isto

Mene Antonić neodoljivo podseća na Virtuelnog Vasilija, mislim da imaju slične poglede na haški sud:
opet postaje jasno koliko je tribunal u Hagu politicka institucija koja nema veze sa pravdom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:51 24.07.2008
Preporuka: 0

Re: Život piše romane (a narod čita stripo

Čekaj da vidiš kad 45. postane worldwide turistička atrakcija, pa kad skoči cena kvadrata, pa soliter 267 svetli u mraku da bi se izdvajao u pogledu prilikom sletanja na Surčin, pa suveniri Dr.David... ;)

Da, trebalo bi onako vegaski da pokačinju lampice, pa da s jedne strane David, druge Dabić, treće Dragan, a četvrte, one prema Beogradu, Raša (sve ćirilicom, naravno). Na vrhu solitera neka krsturina i nezaobilaznih 4 S, a SPC odmah na mestu onih basket terena da otkopa temelje za novu crkvu, da se u njoj pokopaju mošti stradalnika Radovana/Dragana/Davida (i, naravno, odmah početi sa ubiranjem priloga za novu crkvu).

Pa, ko ne bi platio 3K evra/m2 da živi u takvoj zgradi?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  17:21 24.07.2008
Preporuka: 1

Re: Život piše romane (a narod čita stripo

Na vrhu solitera neka krsturina

bohr-ohulniče! a zašto ne veliki velbiing?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  11:30 24.07.2008
Preporuka: 0

Karadžić ljetovao na Čiovu

#Link  Replika: 0
"Obitelj koja je 2006. godine ugostila Dragana Dabića šokirana je činjenicom da je u njihovoj kući boravio ratni zločinac. Šetao se, kupao i pohvalio Okrug Gornji da ima 'lep hram'."

Net.hr
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  12:38 24.07.2008
Preporuka: 0

dabic

#Link  Replika: 0
Ko je (bio) Dragan Dabić
24. jul 2008. | 10:59 -> 13:08 | Izvor: B92, FoNet, TV BiH
Beograd -- Radovan Karadžić, alijas Dragan Dabić, koristio je identitet život čoveka, tvrde za B92 u vrhu MUP-a Srbije.


Čiji identitet je preuzeo Karadžić?
"Takav čovek postoji, živ je, što znači da su korišćena dokumenta falsifikat", tvrde u službama MUP-a, koje navode da nastavljaju posao na utvrđivanju ostalih pojedinosti vezanih za identitet kojim se Karadžić koristio. Identitet iza koga se krio najtraženiji haški optuženik i dalje ostavlja mnoga pitanja otvorena. Postoje indicije da je izvesni Dragan Dabić umro 1993. godine u Sarajevu.

Dragan Dabić iz Sarajeva ubijen je 1993. godine snajperom sa položaja srpskih snaga, koje su bile pod komandom Karadžića.

Javnost Bosne i Hercegovine potresla je činjenica da se Radovan Karadžić krio pod lažnim imenom čoveka za čiju je smrt komandno odgovoran, iako nije poznato da li je preuzeo baš njegov identitet.

Brat ubijenog Dragana Dabića, Mladen Dabić, u intervju za Televiziju Bosne i Hercegovine kaže da je zapanjen saznanjima o lažnom identitetu Radovana Karadžića.

“Zapanjujuće! Zaista strašno. Poginuo je ’93. godine odlazeći po humanitarnu pomoć. Trg heroja – tu je pretrčavao i snajper je došao iz pozicije Vraca i tu je i poginuo“, kaže Dabić.

Radovan Karadžić bio je lider bosanskih Srba, a optužen je za genocid, ratne zločine i zločine protiv čovečnosti u ratu u Bosni i Hercegovini.

Odbor: Otkud lične karte

Odbor za bezbednost Skupštine Vojvodine zahtevaće od državnih organa detalje o hapšenju haških optuženika i kako su nabavili dokumenta.

Odbor će zahtevati informaciju o svim elementima vezanim za sprovođenje saradnje s Tribunalom u Hagu, unutar koje bi trebalo da se nađu ne samo detalji o hapšenju Radovana Karadžića i Stojana Župljanina, već i kako su ova dvojica haških optuženika došli do lažnih ličnih karata, kaže član Odbora za bezbednost Skupštine Vojvodine Milan Đukić.

“Kod područnih uprava MUP-a Srbije insistiraćemo da nas podrobno obaveste o tom fenomenu jer to što su haški optuženici imali falsifikovane dokumente izdate u ovdašnjim policijskim stanicama ukazuje ne na pojedinačni problem, već na sistemsku pojavu," izjavio je on za Dnevnik.

On je dodao da je iza takvog "modela 'rada' naprosto morao da stoji ili sistem ili otrgnuti deo sistema”.

Đukić je naveo i da će država, ukoliko zaista ima nameru da sve rasvetli do kraja, morati da se upusti u razotkrivanje i čitave mreže Karadžićevih i Župljaninovih pomagača.

Policija proverava ko je omogućio Karadžiću da preuzme lažni identitet.

Portparolka policije u Sremskoj Mitrovici Željka Avrić rekla je za Večernje novosti da nikakvog zvaničnog saopštenja o izdavanju lične karte Radovanu Karadžiću u Rumi nema.

Međutim, na današnjoj redovnoj policijskoj konferenciji za novinare nadležni nisu hteli da odgovaraju na pitanja novinara u vezi sa izdavanjem lične karte i uputili su ih na specijalno tužilaštvo.



“Jer, i Karadžić i Župljanin su koristili identitete preminulih ljudi poreklom iz BiH, što znači da im je neko pomogao da nabave njihova osnovna dokumenta, poput izvoda iz matične knjige rođenih, ali je činjenica i da im je onda ovde neko pomogao prilikom dobijanja državljanstva Republike Srbije. Dakle, puno je pitanja na koje će nadleženi organi naprosto morati da brzo daju odgovor”, rekao je Đukić.

Podsetimo, prema saznanjima B92, lična karta na ime Dragana Dabića izdata je u Rumi. Inače, izvesni Dragan Dabić rođen je 1954, a umro je 1993. godine u Sarajevu.

Da bi neko u Srbiji dobio ličnu kartu neophodno je da bude državljanin Srbije što Karadžić nije bio i da ostavi otisak prsta.

"Dokumenta od struktura iz Bosne"

Tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević rekao da su Radovanu Karadžiću lažna dokumenta verovatno izdale "strukture u Bosni".

On je za Večernje novosti rekao da je Karadžić očigledno dobio lažni identitet u vreme kada su njegovi stranački prijatelji bili na vlasti u Republici Srpskoj, dok je istovremeno u Srbiji za njega bio povoljan politički ambijent.

MUP RS: Nema Dabića u bazi

Načelnik Uprave za kriminalističke poslove MUP-a Republike Srpske Gojko Vasić kaže da MUP nije dobio nikakav službeni zahtev u vezi sa proverom podataka putnih isprava koje je koristio Karadžić na ime Dragana Dabića.

"Mi smo uvidom u Cipsovu bazu podataka (nova zajednička baza podataka) ustanovili da ne postoje podaci o Draganu Dabiću starosne dobi od 1940. do 1955, godine, dok smo u staroj bazi podataka ličnih karata našli da je bio na području Banja Luke Dragan Dabić, koji više nije živ", izjavio je Vasić Tanjugu.

On je rekao da MUP RS ne raspolaže drugim podacima i ne isključuje mogućnost da je ta putna isprava, koju je korisitio bivši predsednik RS, falsifikovana negde u RS.



Vukčević najavljuje da "neće oklevati da primeni Zakon o jatacima" i da će pred zakonom odgovarati svi oni koji su Karadžiću pomagali u skrivanju.

"Priznajem da je njegova promena identiteta bila fascinantna. Karadžić je živeo novi paralelni život. Time je i uspeh službi koje su nadležne da ga lociraju bio veći. Kada sam dobio tu informaciju, počela je i priprema akcije hapšenja, čiji je prioritet bio da nema ljudskih žrtava", rekao je on.

On je dodao da je veoma mali broj ljudi znao pravi identitet Dragana Dabića i da je očigledno da je natraženiji haški optuženik paralelni život počeo da vodi mnogo ranije.

Vukčević je rekao da Karadžić nije uhapšen u petak i da je reč o spekulaciji. On je naveo da se intenzivno traga za svim haškim beguncima, kao i da su sve akcije hapšenja povezane i da je "svaka uspešno završena akcija put ka sledećoj".

Upitan da li će sada biti lakša potraga za Ratkom Mladićem, Vukčević je rekao da je reč o značajnim operativnim poduhvatima i da će svaki upotrebljiv podatak biti korišćen za lociranje drugih haških optuženika.

On je kazao da je veoma mali broj ljudi znao da je Dabić u stvari Karadžić i naveo da će ljudi koji su mu pomagali odgovarati.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  12:44 24.07.2008
Preporuka: 2

Nijanse

#Link  Replika: 1
Ma nemojte sada tražiti dlaku u jajetu.
Dokumenta su izdale neke "strukture u Bosni". Znači "naše strukture" su čiste.
GSP i MUP su se ogradili o svega.
I vuci siti, i ovce na broju.
Ako smo progutali Dačića, možemo i Dabića.
Što se ukusa tiče, u pitanju su nijanse.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  14:01 25.07.2008
Preporuka: 0

Re: Nijanse

Slazem se. Najvise mi se svidja ono
Gorio92
Ako smo progutali Dačića, možemo i Dabića.
Što se ukusa tiče, u pitanju su nijanse.

Tacno, u pitanju su NIJANSICE.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
krilce  15:20 24.07.2008
Preporuka: 1

sta bi bilo kad bi bilo..

#Link  Replika: 0
Pitam se da li bih ga prepoznala u prolazu, GSB,
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
kako uzbudljiva tema za razmisljanje i mastanje,kad si ti u pitanju,ha?red krimica,red ljubica,red izdaje..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mrggex  15:33 24.07.2008
Preporuka: 0

....

#Link  Replika: 0
Ma sta vam je,covek j ima-imao svoju internet stranicu sa "njegovim" imenom i prezimenom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  16:01 24.07.2008
Preporuka: 2

dobarrr

#Link  Replika: 0


a moze i

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
znik  17:16 24.07.2008
Preporuka: 2

O ličnim kartama

#Link  Replika: 1
Mnogo je bitnije otkud mu licna karta, ko mu je izdao, a najbitnije da li ce neko za taj marifetluk krivicno odgovarati.

Treba sačekati da se sazna više detalja. Međutim, u Srbiji je zaista bilo moguće izvaditi tuđu ličnu kartu. Poznajem čoveka koji je, u vreme kada su mobilisali izbeglice u Srbiji, otišao u MUP sa oštećenom tuđom ličnom kartom i zamenio je za novu, sa svojom fotografijom. Sve to bez bilo kakve pomoći sa strane, ako ne računamo njegovog prijatelja iz New Yorka, čiju je ličnu kartu iskoristio, i njegovog brata koji mu je dao tu ličnu kartu. Otiske prstiju niko nije proveravao, a očigledno ni fotografije.
Izvode iz matičnih knjiga (rođenih,državljana, itd.) su izdavali matičari po seoskim mesnim kancelarijama. (Između dva piva u prodavnici, bez identifikacije ljudi kojima se izdaju dokumenti). Sa tim dokumentima se mogla izvaditi nova lična karta, uz proglašavanje prethodne nevažećom.

Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić kaže za Press da ne smatra da smo Radovana Karadžića uhapsili za džabe, jer od Brisela nismo dobili ništa.

Sama ideja o tome da se o hapšenju osumnjičenog za ratne zločine razmišlja kroz prizmu "šta dobijamo" je poražavajuća.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.