Moj Partizan

Colin_bgd RSS / 24.07.2008. u 13:07

 

U sredu uvece 23. jula godine 2008. igrali su prijateljsku utakmicu na stadionu u Humskoj, beogradski Partizan, moj Partizan, i sedmostruki uzastopni prvak Francuske, Olimpik iz Liona.
Utakmica je trebala da posluzi visestruko. Prvo, kao poslednja i vrlo jaka provera pred pocetak nove sezone, narocito takmicenja u Ligi Sampiona. Zatim, kao prilika da se preda pehar prvaku (ne znam zasto ovo ne moze kod nas na poslednjoj utakmici lige, kao u svim ostalim zemljama), i na kraju kao prilika da se predstavi novi/stari tim za sezonu 2008/09 sa sve novim i starim strancima, jer je ovog leta Partizan prvi put posle skoro dvadeset godina uspeo da sacuva vise od kostura tima, i da ima jacu ekipu nego prethodne sezone.

U tom raspolozenju sam i ostavio komentar na sajtu B92 na vest o hapsenju Radovana Karadzica koji u celini glasi:
"Pravo da vam kazem ova vest nije u meni pobudila neke emocije, koliko sam i sam mislio da hoce. Ovo je logican zavrsetak kraja politike, koja je posle 5. oktobra uzela jos jednu zrtvu, najboljeg medju nama i koprcala se koliko je jos mogla, a na kraju se svela na dvadesetak huligana (i huliganki, ako sam dobro video) koji pokisli vicu "Radovan Karadzic" ispred specijalnog suda, i verovatno na bivseg premijera koji nesto pateticno objasnjava svojoj zeni, mozda i Matiji, ako mu je svratio na kafu.
Mene i dalje mnogo vise interesuje predstojece letovanje, kao i utakmice Partizana u kvalifikacijama za Ligu Sampiona. Normalnost se ipak vratila, zar ne?"

Medjutim, dodje i 8 sati uvece, publika se u solidnom broju skupila na stadionu, dosta porodica, male dece, lepo prijatno vece, fudbaleri se zagrevaju, sudija izlazi, utakmica pocinje, i istovremeno pocinje baraz najgore vrste sa Juga (eh Jug, gde sam proveo toliko godine, ostavio i mladost i zivce, ali doziveo i fantasticne trenutke), gde me je bilo sramota sto sam zivo bice, ne sto sam Partizanovac ili Srbin.

Ta grupa mladih, indoktrinisanih, strogo kontrolisanih ne-umova i ne-mozgova me nije iznenadila, ali me je jos jednom totalno ponizila, kao i mnoge oko mene ili mnoge koji su na bilo koji nacin pratili tu utakmicu. Ja znam da je to Srbija, ja znam da vlast cini samo ono sto njoj tj. ljudima koje je cine, direktno odgovara, kao i da joj je uvek odgovaralo da odrzava tihu vatru netrpeljivosti "nas" i "njih", bilo da su na vlasti nominalno nasi ili nominalno njihovi.

Osecao sam se kao odzeparen. Kao da mi je neko uzeo 100 evra iz novcanika i nije me ostetio mnogo materijalno, ali me je ostavio totalno bespomocnim da zastitim cak i minimum svog licnog i privatnog prostora.

Necu uopste da ulazim u analize ili kritike povika na ubistva ili klanja ili slicno, niti cu da ulazim u to da im cak i dajem pravo da vole Karadzica i Mladica ukoliko to zaista osecaju. Ali zasto smo im mi i dalje ostavljeni na milost i nemilost? Zasto drzava ne reaguje jednom kako treba? Zasto policija nije momentalno ispraznila tribinu i pohapsila vodje? Svi znamo ko su te vodje, narocito policija. U klubu su svesni da su apsolutno nemocni da urade bilo sta protiv njih jer ce prvo nauditi klubu, a drugo naudice onda i pojedincima. Drzavu se to sve apsolutno ne tice. Nasa drzava je jedan organizam za sebe, totalno van funkcije omogucavanja i minimuma uslova za normalno ljudsko bitisanje u Srbiji.

A to da li ti "mladici" vole Partizan ili ne besmisleno je i postavljati pitanje. Oni misle da ga vole, ali ga u stvari mrze iz dna duse, jer mrze sami sebe iz dna duse. Jos uvek nisu svesni sta su uradili Partizanu u Mostaru prosle godine. Na recima vole Partizan kao sto vole i svoju sopstvenu decu, ali nisam siguran za koga bi se opredelili da moraju da biraju izmedju svoje dece i "Ratka i Radovana". To su, u sustini, sve obicne kukavice koje se kriju iza mase, verovatno jos uvek zive kod svojih mamica, koje im kuvaju i peglaju i peru gace, i nemaju ni trunke svesti . Siguran sam da ni ne znaju stvarno ko su i sta su "Ratko i Radovan".  

Taj sljam koji je uzurpirao sve u nasem drustvu i dalje otima od nas normalnih gradjana i onaj minimum dostojanstva i normalnosti koji kao jedinke koje se teturaju po Srbiji svako od nas sebi jos uvek moze da omoguci. Nije to ni sloboda govora, jer ja sigurno ne mogu na sred Knez Mihajlove da viknem "Ziveo LDP!", na primer, bez da istog sekunda ne dobijem neku cusku u najboljem slucaju. Dok oni mogu apsolutno sve. Gospodari zivota i smrti.

Najkrivlji za ovo je, naravno, predsednik Tadic. Ne kreiram niti odrzavam ja ovakvo stanje u Srbiji nego vlast. Vlast moze sve, apsolutna vlast moze apsolutno sve, i to je slucaj u Srbiji. Mi bi smo sutra svi mogli da zivimo normalno, samo da postoji tzv. politicka volja. Ali ne postoji. Ne postoji, jer smo mi, kolektivno, samo glupa raja i marva, koja sluzi iskljucivo za sisanje, muzenje i potkusirivanje i nasa "elita" se odnosi sa najgorim prezirom prema svom narodu. Jer juce nije trebalo da se bude Ajnstajn pa zamisliti da ce se ovo desiti na stadionu. Policija nije htela, bolje reci nije joj naredjeno, da razbije bandu i da sacuva umetnicku izlozbu u centru Beograda, a kamoli da se bije protiv pune tribine besvesnih, zaludjenih, izmanipulisanih klinaca. Karadzic je uhapsen da drzava ili vlada uzmu neki poen, ocigledno ne da bi mi svi zaista ziveli bolje. Policija bi problem "navijaca" mogla da resi za 5 minuta, ali nece. Kao sto je i Karadzic hodao medju nama godinama, dok im nije palo napamet da ga uhapse, tako ce i pobesnelu masu drzati spremnu na lancu, dokle god imaju procenu da im nekad mogu posluziti, kao onomad u Februaru, da zapale koju ambasadicu.

Na kraju, ja cu i sutra, i prekosutra i opet da idem da gledam Partizan, koji mi nikad, niko ne moze uzeti. Ponovo cu se pojavljivati da me direktno (iako im nisam nista uradio) pljuju, gaze, ponizavaju. Ali ne shvataju da ce im se to vratiti, kada im i poslednja iluzija bude rasprsena (kao ova o Karadzicu, koja vec jeste, samo im treba jos malo vremena da to shvate), ostace sami sa sobom, mozda na Jugu, mozda ne, mozda sa Partizanom, mozda ne, ali ce se njihova jadna inkarnacija zavrsiti pre nego sto ce ikome ikada moci stvarno da uniste zivot, ma koliko se trudili.

Radovanu Karadzicu zelim da dozivi presudu u Hagu. Vodjama i infantilnim sledbenicama sto su se juce okupili na Jugu zelim da porucim da su izgubili grobarsku utakmicu. Neko ce od njih mozda reci da su prvo Srbi, pa onda Partizanovci. Ne, upravo suprotno! To sto sam Srbin, to nisam sam birao, ali to sto sam Partizanovac jesam, i to je sustina. Necete vi nikad to shvatiti. Mozda jednom kada naseg fudbalskog kluba vise ne bude, ali ce tada vec biti kasno...



Komentari (30)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 13:35 24.07.2008

pa zato, bednici,

tako i igraju, kad se više o politici i FSS razmišlja, nego o fudbalu.
Samo još čekam da takozvani igrači izjave kako su bili indisponirani vestima o hapšenju.
S druge strane Ulice - Koroman - već je, PatriJota, zauzeo takav stav
Colin_bgd Colin_bgd 13:39 24.07.2008

Re: pa zato, bednici,

tako i igraju, kad se više o politici i FSS razmišlja, nego o fudbalu.
Samo još čekam da takozvani igrači izjave kako su bili indisponirani vestima o hapšenju.
S druge strane Ulice - Koroman - već je, PatriJota, zauzeo takav

Sta rade oni iz rupe me apsolutno ne interesuje.
Da smo mi normalan narod, trebalo je...ali nismo, pa je ovo sve samo cista frustracija, po milioniti put, po milionitom pitanju...
medjutim92 medjutim92 14:06 24.07.2008

Nacionalnost: Partizanovac

To sto sam Srbin, to nisam sam birao, ali to sto sam Partizanovac jesam, i to je sustina.


Preporuka. Sto rece Dule Vujosevic onomad, po nacionalnosti sam Partizanovac.

Treba proterati svaku politiku s tribina. Ne znam da li cemo se sloziti oko ovoga, ali ne bih bio srecan ni da se skandiralo bilo kom drugom politicaru, ili bilo kojoj drugoj stranci, nijednoj nije mesto na tribini. Ni plavo ni zuto ni crveno ni zeleno, samo crno-belo.
Colin_bgd Colin_bgd 14:10 24.07.2008

Re: Nacionalnost: Partizanovac

Treba proterati svaku politiku s tribina. Ne znam da li cemo se sloziti oko ovoga, ali ne bih bio srecan ni da se skandiralo bilo kom drugom politicaru, ili bilo kojoj drugoj stranci, nijednoj nije mesto na tribini. Ni plavo ni zuto ni crveno ni zeleno, samo crno-belo.

Naravno. Taman posla da vidim crveno-bele LDP zastave na Jugu. Ionako kad glasam stavim tamne naocare, da mi izgleda bordo...
medjutim92 medjutim92 14:22 24.07.2008

Re: Nacionalnost: Partizanovac

Colin_bgd
Treba proterati svaku politiku s tribina. Ne znam da li cemo se sloziti oko ovoga, ali ne bih bio srecan ni da se skandiralo bilo kom drugom politicaru, ili bilo kojoj drugoj stranci, nijednoj nije mesto na tribini. Ni plavo ni zuto ni crveno ni zeleno, samo crno-belo.

Naravno. Taman posla da vidim crveno-bele LDP zastave na Jugu. Ionako kad glasam stavim tamne naocare, da mi izgleda bordo...


a reklama: da navijamo za zvezdu a ne za delta sport? brrrr....
zeks92 zeks92 14:49 24.07.2008

.......

Taman posla da vidim crveno-bele LDP zastave na Jugu
a reklama: da navijamo za zvezdu a ne za delta sport? brrrr....


Nad nasim glavama,nad nebom i zvezdama,postoji pravilo:
jedna je zvezda - Crvena Zvezda!
Colin_bgd Colin_bgd 14:54 24.07.2008

Re: .......

Nad nasim glavama,nad nebom i zvezdama,postoji pravilo:
jedna je zvezda - Crvena Zvezda!

moguce, ali koga to interesuje...
Doctor Wu Doctor Wu 21:57 24.07.2008

Re: Nacionalnost: Partizanovac

Sto rece Dule Vujosevic onomad, po nacionalnosti sam Partizanovac.

Da, bas tako, ni Srbi ni Jugosloveni ni cetnici ni komunisti ni radikali ni demokrate nego- partizanovci. To je stanje uma. Dijagnoza, takoreci.
malaodpalube malaodpalube 14:28 24.07.2008

Vlast moze sve

osudjujem ponasanje huligana,podrzavam tezu da politici nije mesto u sportu,ali se ne slazem sa konstatacijom da je za ono sto se sinoc desavalo na stadionu kriva vlast. Da je vlast,koja po vasem misljenju moze sve, sprecila huligane(a svi znamo da postoji samo jedan nacin za to) kakve bi bile reakcije javnosti? Tiranija,teror,,,,! I opet bi vlast bila kriva! Mislim da su ucinili maximum da se neredi ne prosire,a da pri tom ispostuju i njihovo huligansko (jer i ono su ljudi,zar ne?)pravo na okupljanje i slobodu govora.
Colin_bgd Colin_bgd 14:35 24.07.2008

Re: Vlast moze sve

osudjujem ponasanje huligana,podrzavam tezu da politici nije mesto u sportu,ali se ne slazem sa konstatacijom da je za ono sto se sinoc desavalo na stadionu kriva vlast. Da je vlast,koja po vasem misljenju moze sve, sprecila huligane(a svi znamo da postoji samo jedan nacin za to) kakve bi bile reakcije javnosti? Tiranija,teror,,,,! I opet bi vlast bila kriva! Mislim da su ucinili maximum da se neredi ne prosire,a da pri tom ispostuju i njihovo huligansko (jer i ono su ljudi,zar ne?)pravo na okupljanje i slobodu govora.

Da imamo normalnu ili bilo kakvu "javnost" mozda bih se i slozio. Ja nisam ni predlagao da policija uleti i isprebija tribinu na mrtvo ime i prezime. Ne, nego samo da sprece izvikivanje rasistickih, politickih, vulgarnih parola i da sprece direktan govor mrznje, time sto bi ili pohapsili vodje, ili ispraznili tribinu. Niko juce nije registrovao politicki miting na stadionu, pa da se to moze podvesti pod slobodu govora. Da ja odem, na primer, u operu i pocnem da pevam na Travijati "Anarchy in the UK", izbacili bi me za sekund, sa punim pravom, zbog mesanja baba i zaba i zbog remecenja uzivanja u predstavi ostalim gledaocima koji nisu platili kartu da slusaju moj pank-performans. Samo trazim da se isto sprovede na fudbal. Zar je to teror i tiranija?
malaodpalube malaodpalube 14:47 24.07.2008

Re: Vlast moze sve

Pa kakvi bi tek neredi nastali da su pohapsili vodje ili krenuli da prazne tribine?! Razumem ja vas, ali ja samo prakticno razmisljam. Over and out
Spiridon Spiridon 15:18 24.07.2008

uvek bili

vodje, navijaci, tuce, baklje, huliganstvo = jeftina zabava, jednoumlje, manipulacija, prostakluk, najnizi sloj

Ovakve grupacije su uvek bile najlaksi nacin da se polu-retardirani, iskompleksirani pojedinac identifikuje bar u necemu.


bljak
zeks92 zeks92 15:26 24.07.2008

e pa spirce...

Ovakve grupacije su uvek bile najlaksi nacin da se polu-retardirani, iskompleksirani pojedinac identifikuje bar u necemu.


...ali ljudi se i sa rok-idolima identifikuju na isti nacin....uz malo drugaciju ikonografiju...al' u osnovi,
sve je isto: bunt protiv sistema....
Colin_bgd Colin_bgd 15:27 24.07.2008

Re: uvek bili

Ovakve grupacije su uvek bile najlaksi nacin da se polu-retardirani, iskompleksirani pojedinac identifikuje bar u necemu.

Tacno. Samo sto danas nisu osamdesete nego 2008. i veliki biznis i ogromna lova, i postoje oprobani recepti kako da se navijacko huliganstvo iskoreni, pa da mozemo, majku mu, makar i mi da ocekujemo da se takmicimo bez "bagaza" i straha da ce neki klinac koji nece cak ni cvrgu da zaradi, da upropasti ceo fudbalski klub za milione evra i da uskrati hiljade navijaca nade, uzivanja i neizbezne patnje.

Totalno iracionalno je "interesovati" se za fudbal, ali valjda mu je u tome i draz...
Colin_bgd Colin_bgd 15:29 24.07.2008

Re: e pa spirce...

al' u osnovi,
sve je isto: bunt protiv sistema....

Ono juce je sve samo ne bunt protiv sistema. Ono juce jeste bio nas sistem. Ja sam (bre) bunt ))
Spiridon Spiridon 15:40 24.07.2008

Re: e pa spirce...

Colin_bgd
al' u osnovi,
sve je isto: bunt protiv sistema....

Ono juce je sve samo ne bunt protiv sistema. Ono juce jeste bio nas sistem. Ja sam (bre) bunt ))


Sa njima se najlakse manipulise jer je vecina glupa kao noc. Bilo kom politicaru da se "digne" oni su prva linija manipulacije. Mentoli =]


U sustini, to je ekipa za zaljenje. Problem je u tome sto ti jadnici sa sobom vuku i normalan svet i bas zbog toga im treba stati na rep (ovo se rimuje =)
zeks92 zeks92 15:41 24.07.2008

ja nisam govorio toj utakmici...

Ono juce je sve samo ne bunt protiv sistema. Ono juce jeste bio nas sistem. Ja sam (bre) bunt ))


...ja sam govorio o navijackim grupama,uopsteno....a ti si koliko vidim bio deo tog sistema....
zeks92 zeks92 15:44 24.07.2008

....

U sustini, to je ekipa za zaljenje. Problem je u tome sto ti jadnici sa sobom vuku i normalan svet i bas zbog toga im treba stati na rep


To je organizovan sistem...Klubovi dobro placaju vodje navijaca....A kako se postaje vodja,to je tek za pricu....
Spiridon Spiridon 15:47 24.07.2008

Re: ....

zeks92
U sustini, to je ekipa za zaljenje. Problem je u tome sto ti jadnici sa sobom vuku i normalan svet i bas zbog toga im treba stati na rep


To je organizovan sistem...Klubovi dobro placaju vodje navijaca....A kako se postaje vodja,to je tek za pricu....


Izgleda da ovi nasi slabo placaju =]

Sa covekom treba da nesto zaista nije u redu pa da dopusti da mu neki takav lik bude "vodja".

zeks92 zeks92 15:55 24.07.2008

....

...maloletnici....i ja verujem da sa njima njima nije sve u redu....ali ne psiholoski,vise socioloski...
Colin_bgd Colin_bgd 15:59 24.07.2008

Re: ja nisam govorio toj utakmici...

ja sam govorio o navijackim grupama,uopsteno....a ti si koliko vidim bio deo tog sistema...

nema nista nigde uopsteno...
a mislio sam na nas drustveni sistem. slika i prilika stanja koje se u drustvu tolerise u ime demokratije, naravno potpuno pogresno
Colin_bgd Colin_bgd 16:08 24.07.2008

Re: ....

To je organizovan sistem...Klubovi dobro placaju vodje navijaca....A kako se postaje vodja,to je tek za pricu....

Isao sam na Jug kad sam bio mlad i dok nije pocelo da se protiv Radnickog iz Nisa peva "Mars na Drinu", cisto tek tako. Nisam voleo, niti volim i dan danas kad se na Partizanovom stadionu peva bilo sta sto nema direktne veze sa klubom i fudbalom.

Sto se tice veza izmedju kluba i vodja. Tacno je da klub pokusava da kontrolise to koliko moze, ali ovi uzmu lovu i namerno naprave haos (ili sta god im je vec na pameti), i posle slezu ramenima, a klub ako ne plati sledeci put, sigurno ce da bude belaja. To je danas jedan cisti reket, i to ne moze sam klub da resi, i zato je vlast kriva, jer umesto da dekriminalizuje drustvo u svim segmentima, ona se zeza, vuce noge, i uradi nesto samo kad njoj dogori, a narod ko ...
Mislim, zasto da sam ja, ili bilo ko drugi ko voli fudbal, diskriminisan da ne mogu da uzivam (ili da ne uzivam) u istom?
Ista stvar je kao i u saobracaju. Nije kriv onaj jadnik sto vozi 200km na sat po ibarskoj magistrali, nego vlast sto ne cini nista povodom toga. Niti gradi autoputeve, niti sankcionise samoubilacku voznju, a ja placam sto puta kaznu na autoputu Beograd - Subotica kad vozim 82km umesto 80km u blizini skretanja...
zeks92 zeks92 16:14 24.07.2008

....

Najkrivlji za ovo je, naravno, predsednik Tadic. Ne kreiram niti odrzavam ja ovakvo stanje u Srbiji nego vlast. Vlast moze sve, apsolutna vlast moze apsolutno sve, i to je slucaj u Srbiji. Mi bi smo sutra svi mogli da zivimo normalno, samo da postoji tzv. politicka volja. Ali ne postoji. Ne postoji, jer smo mi, kolektivno, samo glupa raja i marva, koja sluzi iskljucivo za sisanje, muzenje i potkusirivanje i nasa "elita" se odnosi sa najgorim prezirom prema svom narodu.


Mi jesmo bolesno drustvo...Koliko je Tadic kriv za to neznam,ali znam da nije najkrivlji...
Apsolutna vlast (setimo se Milosevica) moze da vodi neku politiku, ali od nje drustvo nikako da "ozdravi"...
A u "zdravom" drustvu bilo bi mnogo manje "bolesnih" navijaca...
A ti vidim, sada, navijas za Cedu...Svim srcem navijackim!
Colin_bgd Colin_bgd 16:27 24.07.2008

Re: ...

A ti vidim, sada, navijas za Cedu...Svim srcem navijackim!

Zasto moramo da svaku diskusiju survamo u blato? Zasto nam kao kolektivitetu valjanje po istom najvise prija?

Moje politicko ubedjenje ili za koga glasam se uglavnom zavrsi zaokruzivanjem nekog broja na glasackom listicu. Nakon toga postujem volju vecine, pa ko moze da vlada, neka vlada. Ali ono sto ne zelim je da mi politika cuci u svakom zrncu zivota, bio to fudbal, posao, zabava, ili sta god. Nisam ja pisao ovakav blog jer sam juce u ovo vreme to zeleo. Pravo da ti kazem vise bih voleo da je Partizan izgubio 10:0, pa da sam opaucio po treneru, igracima, upravi, ali ne, kidnapovana je jos jedna stvar u Srbiji, opet i ponovo, gde cemo opet da se glodjemo oko koske koju vlast jos uvek svesno i namerno odrzava u javnosti (koje nema, kako rekoh ))

Mozda ce Tadic sve da resi. Mozda on to i hoce, mozda to i radi, ali ja imam apsolutno pravo da non-stop postavljam pitanje zasto to vec jednom nije uradjeno.

Majstori, majstori... kako ono Bercek deklamova, onomad...
zeks92 zeks92 16:41 24.07.2008

Re: ...

Mozda ce Tadic sve da resi


Nece sigurno....
....ali da te pitam nesto...ti znas, ti si insajder....a ja imam sina tinejdzera,-hahaha za razliku od caleta,Partizanovca - bio je sinoc na utakmici....
Zasto su klinci sve ludji i ludji?
U stvari... kad ih gledas na stadionu, sta mislis o njima?

Marko Jevtic Marko Jevtic 17:18 24.07.2008

preporuka...

.. i ja sam hteo slicno da napisem, jer sam jednako revoltiran...

katastrofa!

vec su nosili radikalske zastave ranije.. do 25. minuta niko nije skanirao nista klubu, strasno..
sarajevo1968 sarajevo1968 17:25 24.07.2008

grobari smo

Pročitao sam tekst do kraja i slažem se sa devedest posto istog ali samo ona jedna riječ me je pogodila,ŠLJAM.Sa one strane Drine sam ako vam ne smeta i moja krv je Crno-Bela od kada znam za sebe.Bio sam juče na utakmici sa grupom svojih prijatelja braće Grobara i bili smo na Jugu na dijelu uz Zapad.Moj prevashodni cilj je bilo gledanje utakmice voljenog kluba kao i tvoj.Možda mi nećeš povjerovati ali nismo vikali niti urlali niti kako god nazvali navijanje juče na Jugu,kao što je to radila velika većina iz srednjeg dijela Juga.Takođe se slažem da je vlast kriva za svaku utakmicu i navijenje na njoj.Bili smo i u Mostaru i to jutro kada smo stigli,osam sati prije utakmice,čuli smo od Mostaraca da će utakmica biti prekinuta i da će izbiti tuča.I juče se znalo kakva će atmosfera biti i navijanje,ali neželim da me brat Grobar naziva Šljamom samo zato što zadnjih dvedet pet godina idem na Jug na dio uz Zapad,kada sam god bio u mogućnosti,te bih volio da sam tekst shvatio ovakono Šljam se ne odnosi na Sve Grobare koji su bili juče na Jugu.I tvoju zadnju rečenicu sam dobro shvatio samo što bih ja dodao,nisam birao što sam Srbin ali mi je drago
Colin_bgd Colin_bgd 19:47 24.07.2008

Re: grobari smo

ono Šljam se ne odnosi na Sve Grobare koji su bili juče na Jugu.

Naravno da se ne odnosi blanko na sve. Zna se tacno na koga se odnosi.

Ali, vidis, mi ovde ulazimo u analizu jedne moje reci, da li je dobro ili ne upotrebljena, kako je interpretovati u kontekstu, nije li prejaka, itd. a ovamo bi nam razbili glave da mogu bez obzira nosimo li crno-bele salove ili ne. Ogromna je to diskrepancija da bi bila ostavljena sama sebi da se izjednaci, i zato je krivica drzave i drustva, a ne pojedinaca, a najmanje kluba koji je tu samo talac jedne nenormalne drustvene tenzije koja se planski odrzava, jer tako odgovara eliti, bilo "nasoj", bilo "njihovoj" kako sam vec napisao...
mrmotcina mrmotcina 03:39 25.07.2008

Ono...ja kako mislim...

Zaista ne vidim drugo objasnjenje nego da je par majstora, tzv. vodja navijaca, dobilo kintu od srbskih patrijotskih snaga da podstakne neuku omladinu. Omladinu koja jos nije cula najvece guslarske hitove o Rasi sa planine. Nisam ni gledao utakmicu kao covek, kada sam provalio da posle primljenog drugog gola sa juga se cuje RADOVAN KARADZIC. EEEEJ
Da ja odem, na primer, u operu i pocnem da pevam na Travijati "Anarchy in the UK", izbacili bi me za sekund, sa punim pravom, zbog mesanja baba i zaba i zbog remecenja uzivanja u predstavi ostalim gledaocima koji nisu platili kartu da slusaju moj pank-performans. Samo trazim da se isto sprovede na fudbal. Zar je to teror i tiranija?

Slazem se potpuno!
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:51 28.07.2008

Tužno, tužno...



Evo da se pridružim preovladjujućem sentimentu i da kažem da me nikada nije bilo toliko sramota
što volim Partizan kao tog dana. Znao sam šta će da bude, ali da će biti u toj meri da se Partizan maltene
nije ni spominjao, e to je strašno. Francuzi daju drugi gol, a 'Jug' iz sveg glasa urla 'radovan karadzić!?!?!!!' ...
I mislim da grešite, jer i u bivšoj i sadašnjoj garnituri kluba sede ljudi kojima su bliža 'patriotska' od evropskih
osećanja.
A ko su i šta su vodje, znamo svi mi koji idemo na utakmice, gomila gradskih (dobro, više prigradskih)
šabana koji idu na utakmice zbog 'privilegija' kao što su besplatna gostovanja, tapkanje karata, agencije,
kola, piće, droga itd,itd a uz to pride i mogu da ispoljavaju bes i leče komplekse u gomili.

A gde ćeš većeg idola takvima od R.K-a, koji se nauništavao u napljačkao dovoljno da im bude doživotni vodja.

Naravno, takvi pridržavaju i izvesnu stranku, koja promoviše takve vrednosti.
Manje me je sramota Tudjmana nego njih, on je bio nametnut, a ovi su to sami izabrali.
Preživeće moj, naš, Partizan i to, ali mene Jug a verovatno i stadion neće videti dok su ti
likovi tamo kao neke vodje.
Ako ne mogu da ih pobedim sam, barem mogu sam da izaberem da im se ne pridružim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana