Blogalizacija

Nebojša Milenković RSS / 28.06.2007. u 21:09

Gost autor:

ceda_urosevic 

1620823429.jpgPonekad se pitam ima li sve ovo smisla. Ovo – moje angažovanje u diskusijama (koliko god ono minorno bilo), moja znatiželja, moja žeđ za stalno novim i novim iskustvima, pričama, idejama, ljudima, moje obrazovanje, moje blogovanje i komentarisanje, moj stav ili priča, moje viđenje stvari, moja zapažanja i utisci, moji vicevi ili frustracije... 

Jedna od situacija kao pokazni primer: dok kucam komentar, usred žive rasprave, pomislim ─ čekaj malo, misliš li ti da zaista svojim rečima bilo koga/bilo šta realno menjaš? Misliš li da će bilo ko, sem uglavnom tvojih istomišljenika na Blogu od kojih promena stvari zavisi koliko i od tebe, uvažiti ta zapažanja ili kritiku? Sve mi govori da neće.

 A opet: i zgražavao sam se nad ubistvima u Topčideru, i drobio protiv krađe na referendumu za Ustav, i protiv nasilja nad Dejanom, i protiv skorih napada na Biljanu, i protiv tromih pregovora i ničim izazvane stare-nove vlade i starog-starog, prestarog premijera ove zemlje.  

Pa opet – ništa napolju. A unutra skandiranje: Non passaran! 

I šta sad? Da se predam, zatvorim u svoj mali svet okružen porodicom, Jelenom, radio prijemnikom, jednim nedeljnikom, jednim Blogom i grupicom prijatelja?  

Ako ćemo iskreno, ja sam već unutra. U svom privatnom Blogu, kad nisam ovde. Evo, tu su svi: mama, tata, Milica, Jelena, Peščanik, Vreme, Nena, Ilija, Mary, Milena. Tu je i po neka simpatija kad na TVu vidim neke pametne ljude koji se polomiše da promene nešto. Tu je i BlogB92, gde se moje mišljenje jedino čuje.  

Zato se i pitam: menjam li ja realno bilo šta? Nemam pojma, mislim da sem na samog sebe – ne utičem mnogo na druge. Na te druge (koji su većina u ovom društvu, kad sam zadnji put brojao) treba uticati. Njih treba menjati. Ja nemam ni dovoljno uticaja ni prostora za to. Dakle: evropeizacija građana pre evropeizacije zakona, države, ili ne znam čega već... 

Utiče li Blog na taj proces?

Da li je stil koji Blog promoviše jedan od podrazumevanih uslova za ulazak u EU?Ne tvrdim, naravno, da sam potpuno ‚evropeizovan’ niti bilo ko odavde, pa da svi treba da liče na mene ili nas/vas. Mada se ovo mesto shvata kao drugačije, upravo zato što smo svi nekako – isti. Uz nijanse i pojedinačne razlike, počinjemo da ličimo jedni na druge. I kao svaka relativno homogena i srećna zajednica ─ ljutimo se što nas ima više i što je ovo mesto postalo ‚suviše javno’, ugroženo novim članovima/autorima koji nam nisu posebno zanimljivi.  

Pitam se, nije li nam upravo to bio cilj, koji btw. nije ostvaren? Nismo li se na početku Blogovanja radovali što nas ima i ovoliko, i razmišljali: E, kad bi nas bilo više ─ ne bi bilo ovoliko, pa redom: seljačizama, pljački, nepravde, nepoštenja itd. Kada bi nas bilo više – nas, relativno istih (i to ovakvih!), bilo bi nam prihvatljivije da (ne) poštujemo nametnuta pravila, da igramo onako kako neko nama sličan ili relativno sličan misli da treba, uz mogućnost da menjamo ono što nam smeta.

 

pasaran.jpg

 

E, sad:Ko smo to mi?

Ko su građani i građanke Bloga?

Koje su karakteristike tog našeg, zajedničkog identiteta (dok naglašavamo da smo racionalne i vrlo različite individue)?

Zbog čega je Blog značajan za mene, nas, vas?

U kojoj se to tački svi dodirujemo?

Ja mislim u tome što komuniciramo sa drugima, i to: što razgovaramo (bar većina) uz prihvaćena (nametnuta) pravila. Što ne ćutimo, što lajemo, pa makar i u prazno. Što se borimo za svoj stav, bilo da je to stav: Mladić treba da bude u Hagu ili ─ Kosovo je Srbija. Svejedno. Što nas to, sve ovde ─ VIP ili neVIP, negde ispunjava. Što, verovatno tripujemo da smo za nijansu važniji i(li) obavešteniji od ostalih, što nas blogovanje – izdvaja od drugih.

Svaka naša akcija kojom želimo da ubedimo druge je već unapred uramljena u pravila Bloga. Ko ne poštuje, bude banovan. Menja li to našu stvarnost? Ima li manje onih među nama, koji bi pre pljunuli, udarili ili nesaslušali sagovornika zbog njegovih/njenih različitih uverenja ili stavova i van Bloga? Pa ako je Blog za ovih godinu i kusur uspeo da jednog od nas učini kulturnijim, uljudnijim, otvorenijim za druge i njihovo mišljenje u realnom prostoru i vremenu – onda je to uspeh. 

Može li ovaj način komunikacije uspeti i “napolju”?

Da li je Blog moćan koliko nam se čini ─ ili koliko bismo mi hteli da bude?

Može li Blog da urami našu komunikaciju i u realnom prostoru, tamo tj. tu gde sediš?  

Može li da se odrazi na nas dok nismo „unutra“, dok smo među „njima“ koji za Blog i njegova pravila nikad nisu čuli?

Jesmo li mi isti ovakvi i napolju?

Imamo li uslova da budemo blogeri izvan Bloga? Ko ima, ko nema?

Rečju: Kako blogalizovati naše društvo?



Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:17 28.06.2007

Napomena

Gos autor - poznat pod nickom ceda_urosevic
drugonagrađeni je autor mog bloga:
NAGRADNA IGRA - HOMOBALCANICUS II
http://blog.b92.net/text/302/HOMOBALCANICUS%20II%20%E2%80%93%20NAGRADNA%20IGRA/

Jedna od nagrada je i objavljivanje ovog teksta!

Nebojša Milenković
Taska Dana Taska Dana 22:05 28.06.2007

Blogalizacija?

Rec blogalizacija je preterana.
Na blog dolaze ljudi koji su onakvi kakvi su na blogu ili van njega. Ne mislim da smo mi neka posebna vrsta niti da se ovde desava neka evropeizacija.
Svi mi koji smo ovde manje ili vise aktivni, slicni smo po tome sto nas interesuju teme koje se nude na blogovima pa se od kolicine zainteresovanosti toliko i pojavljujemo.
U poslednje vreme nesto nisam bas zaintrigirana temama, moram da priznam.
Jako mi nedostaju Biljanini tekstovi jer su se bavili veoma kljucnim pitanjima, jer su bili izuzetni u svakom smislu veoma zivotni.

Veoma mi je stalo da nasa zemlja prosperira, da se iskobelja iz mnogobrojnih problema koje su je snasle.

Srbija kao da pocinje iz pocetka, u takvom je trenutku i svak bi normalan pre svega zeleo da taj pocetak bude zasnovan na zdravim, progresivnim i pametnim odrednicama. Na zalost, duhovi nemile proslosti vuku je pet koraka nazad pa nekako, jedva, napravi jedan korak napred...i to je dodatno iscrpljuje.

Svakako da je veliki broj ljudi pritisnut i zaslepljen raznim budalastinama, cesto vrlo necasnim stavovima prema sebi i drugima i tacno je da mi Srbi nismo svesni sta je to najvaznije u nasem zivotu. Zato i dozvoljavamo da nam se postavljaju ciljevi koji imaju malo ili ni malo veze sa vrednostima svakodnevnog zivota. Nebriga o deci, starima, javasluk svuda naokolo, nikakva ekonomija...to je uglavnom slika nase sadsnjosti . I mi to nekako svi zajedno dozvoljavamo zarad nekih kvazi visih ciljeva za koje, kao takve nama svakodnevno prinete, niko iz vlade nema cak ni prave planove.
Mislim da svako od nas treba da ucestvuje i bude aktivan u stvaranju buducnosti, pa makar i ovako na blogu.

Kako mi to mislimo na sutra? Da li uopste mislimo na pravi nacin? To bi trebalo da se pita svak kome je stalo do buducnosti, do boljeg zivota.
Ovde se , na blogu javljaju teme koje su veoma vazne i ma koliko blog bio citan ili ne dobro je da se i makar toliko o njima govori.


ceda_urosevic ceda_urosevic 22:11 28.06.2007

Re: Blogalizacija?

Ja znam za primer koji govori o mladom coveku koji je poceo drugacije da misli od kad je na Blogu.
Nije dosao ovakav kakav je. ni ja ne mislim da smo posebna vrsta, daleko od toga, mislim da se drugacije ophodimo prema drugima, drustvu, vlastima, neistomisljenicima od drugih van ovog mesta. mislim da je ta vrsta ophodjenja bolja, i zelim da se siri.

mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 22:16 28.06.2007

Re: Blogalizacija?

Na blog dolaze ljudi koji su onakvi kakvi su na blogu ili van njega.



Vala da znaš Dano, jedino se ovde neki , a posebno ON trudi da izmeni genetski i karakterni kod nekih neposlušnih Blogera.

da nisam odaVLE, pomislio Bih da je ovo BLOG komunističke partije KINE.
Taska Dana Taska Dana 22:25 28.06.2007

Re: Blogalizacija?

Da, svakako ...ovo blogovanje ima kvalitet. Najvaznije je da covek nauci da misli, da nista ne uzima zdravo za gotovo, da preispitava stvari, da uci, da razmenjuje iskustva, postavlja pitanja, trazi odgovore....O, da ima svega toga na blogovima...zato mi se i dop[ada.
Taska Dana Taska Dana 22:32 28.06.2007

Re: Blogalizacija?

Pozdrav Milutine!

Tvoj kod je nepromenjiv...:) nema onog ko ce tvoj kod da razbije na sastavne delove....:)

Jel vidis da je i tebi blog otvorio oci....prepoznajes nijanse dok si reko piksla....uh izvini zbog piksla...ne znam sta drugo da kazem....
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:40 28.06.2007

Kvalitet/Taska Dana

Zato bih da se Blog preseli na fakultet, u srednju skolu, porodicu, kancelariju, klub penzionera... U Srbiji, ne uzimanje stvari zdravo za gotovo, preispitivanje stvari, ucenje, razmenjivanje iskustava, postavljanje pitanja ili trazenje odgovora je vrlo r e t k a pojava, zato mislim da je ovo mesto dragoceno i da treba popularisati nacin razmisljanja koji se zastupa ovde.
Taska Dana Taska Dana 22:47 28.06.2007

Re: Kvalitet/Taska Dana

Da, kriticko razmisljanje je nasa vrlo slaba strana. Vise smo skloni jalovom uporedjivanju.

"Zato bih da se Blog preseli na fakultet, u srednju skolu, porodicu, kancelariju, klub penzionera"
Podrzavam ovako nesto u svakom slucaju.

Vlasta Vlasta 21:35 28.06.2007

Puno pitanja...

Mislim da su misljenja o blogu podeljena. Ima onih koji ga vide kao novi medij - medij buducnosti, koji ima puno uticaja, ponekad cak i na izborne procese (cini mi se da je biljana srbljanovic o tome nesto pisala), na one kojima je ispod casti da to cine, mada mozda krisom citaju, one koji preuvelicavaju njegov uticaj i one koji nemaju pojma da postoji. Blogalizovati drustvo je SF, narociot ovde, a i sama ideja ima smisla samo ukoliko ce to drustvo bar povremeno na blogu nesto da nauci, promeni percepciju i ugao posmatranja, nauci komunikaciju i toleranciju. Ne moze puno, moze dovoljno.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:43 28.06.2007

blog..

je vec na neki nacin proslost svuda u svetu, nesto novo dolazi really
internet je promenio svet i sve nas
nas blog stize na velika vrata u srbiju ali zapravo dosta zakasnelo i to u ovim mucnim okolnostima u kojima zivimo
to je sto je, svi smo se pokazali u pravom svetlu
samo je pitanje ko hoce da vidi jer mnogi i na ovome blogu zapravo live in denial
bilo da su velike politicke price o zaverama ili mali naduvani egoi
iskreno receno
ova godina dana za mene je bila vrlo edifying
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:06 28.06.2007

Living in denial

je postao stil zivota u Srbiji, ne cudi sto je prisutan (doduse u manjoj meri) na Blogu.
Bilo bi jako dobro da se sa svih strana utice na promenu svesti, komunikacije, ljudi na vlasti, na sve - kako ne bismo za 5 godina kad cu ja imati i dalje 'malo' biti
Tamo daleko
ja mislim na sirenje bloga kao nacina ne kao fenomena.
Solomon Solomon 21:47 28.06.2007

Cool si!

Dobar text... Treba ti nagrada za nagradu ; )... Svaka cast... Mozda je malo predug, ali prvi ti je pa ti se prasta.
Sto se tice pitanja... Da li ima uticaja ? Da li nesto Menja ?
Odgovor je DA. Menja sigurno kod onih koji ucestvuju (citaju i pisu). Ako ni za sta drugo onda bar kao razmena ideja.
Ali da bi se uticalo na generalno drustvo, tamo na ulici, van cyber-space-a, treba jos vremena proci.
Naime potrebno je dostici kriticnu masu kosnika interneta da bi "Blogosphere" (kako ameri zovu) imao uticaja.
Blogosfera je u SAD jako uticajna, posebno u domenu Politike. Blog postaje jos jedna vrsta Medija - Radio, TV, Novine, Blog.
"Internet" je suvise Sirok pojam da bi se smatrao zasebnim Medjijskim identitetom. BBCnews.com ili BBC TV nema neke razlike. NYTimes.com ili novine NY Times su gotovo identicni... Ali Blog, to je nesto sto nema ni Radio, Ni TV ni Novine.... Zato je uticajno, jer pruza nesto drugacije.
E sad, u Srbiji je jos uvek premalo ljudi koji koriste Internet da bi se osecaj s bloga preneo na ulicu... Ali bice jednog dana, verovatno pre nego sto mislimo.
Ako te zanima, potrazi i videces samo koliko uticaja imaju razliciti Blogovi na trenutnu Americku predsednicku kampanju.
Brooklyn Brooklyn 21:52 28.06.2007

ja blogujem

na poslu, dok cekam da mi kompjuter crunch-uje podatke. zato sto je nezahtevno.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 13:02 30.06.2007

Re: ja blogujem

komentar hercule poirot-a
od 01.45 obrisan

- zamolio bih njegovog autora da se na ovom blogu uzdrži
od kvalifikacija slične vrste inače ću biti prinuđen
da ga banujem

unapred hvala
n.m.
angie angie 22:22 28.06.2007

veoma prosto,

blog je novi medij koji omogucava da se sem chitanja autorskih chlanaka uchestvuje u diskusiji i tim recikliranjem poveca specifichna tezina osnovne opservacije, te tako ispada da je post samo inicijalna kapisla a glavni sadrzaj su komentari. Hvala napretku tehnologije, jer sada mozemo na razilichitim krajevima sveta da uchestvujemo u raspravi o stvarima koje nas interesuju. I to ne samo da konzumiramo autorsko mishljenje o nechemu, nego i gomile drugih koji misle razlichito. To je svakako fantastichno. E sada shto se mi na blogu ponashamo kao i u obichnom zivotu, pa josh okurazeni time shto smo pod nikom, to je druga stvar, ili prva-to smo MI. pa u normalnom zivotu, da ne postoje zakoni i pravila, ko zna shta bi sev bilo, pa josh ako to mize iz sakrivene varijante, izashla bi tu chitava lepeza ljudskih slabosti.

Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 22:34 28.06.2007

tbtw

da li znate da prvi davni blogovi nisu imali mogucnost komentara
Violeta Violeta 22:41 28.06.2007

Re: tbtw

da li znate da prvi davni blogovi nisu imali mogucnost komentara


to je san vlastodrzaca u srbiji
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 22:42 28.06.2007

Re: tbtw

Jasmina Tesanovic
da li znate da prvi davni blogovi nisu imali mogucnost komentara



Da to nisu bili KINESKI BLOGOVI...!?

mada me čudi da takav BLOG nije ovde postavljen, izgleda da su tu mogućnost ovi naši cenzori prevideli,,,
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:43 28.06.2007

San svakog vlastodrsca

jeste da nema postavljanja pitanja, jeste beskrajno cutanje.
"Cuti! I zidovi imaju usi."
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 22:44 28.06.2007

Re: tbtw

Violeta
da li znate da prvi davni blogovi nisu imali mogucnost komentarato je san vlastodrzaca u srbiji


a šta misliš da su ovi koji vode ovaj BLOG bolje od tih vlastosdržaca, lično mislim da nisu šta više...
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:46 28.06.2007

Milutine

'OVI' koji vode blog, kako ih nazivas, ti dopustaju da pricas o njima sta ti padne na pamet, radi li to bilo koji drugi vlastodrzac?
Taska Dana Taska Dana 22:52 28.06.2007

Re: tbtw

Milutine, sto se ti bojis vlastodrzaca ili blogovlasnika....sta te briga kad si ti nestisljiv, nepromenjiv i nedokuciv....
sa te boli uvo....dok uvek mozes da kazes sta mislis.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 22:53 28.06.2007

Re: Milutine

ceda_urosevic
'OVI' koji vode blog, kako ih nazivas, ti dopustaju da pricas o njima sta ti padne na pamet, radi li to bilo koji drugi vlastodrzac?



VALA DA ZNAŠ, dopustam sebi luksuz da pričam o NJIMA šta mi padne na PAMET...

a šta bi TI ili ONI voleli više, da pišem šta mi padne na GLUPOST, ili imaš neki bolji predlog za moju angažovanost.,,,
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:54 28.06.2007

Poenta

sa te boli uvo....dok uvek mozes da kazes sta mislis.


Moze li Milutin tako i van Bloga?
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:56 28.06.2007

Re: Milutine

da se razumemo. Rec 'glupost' nisam upotrebio. Nemojmo da se zaglavljujemo u nepotrebne rasprave. Nemam nikakvih predloga za tebe, zanima me samo:
mozes li da pricas to sto pricas, ako imas protiv koga bilo sta da kazes van ovog mesta, a na nacin na koji to radis na Blogu B92?
G r o f G r o f 22:57 28.06.2007

Re: veoma prosto,

Ja nemam ljudskih slabosti. Ja sam NATČOVEK.
Ništa me ne dodiruje.
Ništa me ne talasa.
Snažan sam kao okean ali neću da trošim snagu na zapljuskivanje obala.

Na blogu sam na vlastitu odgovornost. Citam angie i pijem Coca Colu.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 22:58 28.06.2007

Re: tbtw

Taska Dana
Milutine, sto se ti bojis vlastodrzaca ili blogovlasnika....sta te briga kad si ti nestisljiv, nepromenjiv i nedokuciv....sa te boli uvo....dok uvek mozes da kazes sta mislis.



Ma ti se šališ Dano sa ovom poslednjom masnom rečenicom, hoću da kažem imaš nevidjeni smisla za humor...
Taska Dana Taska Dana 23:00 28.06.2007

Re: Milutine


Naravno, Milutin moze da kaze sta mu padne na PAMET u svako doba na svakom mestu BAS onako kako UVEK moze da ODBIJE ponudjenu CIGARU.
Jel tako!????
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 23:07 28.06.2007

Re: Milutine

ceda_urosevic
da se razumemo. Rec 'glupost' nisam upotrebio. Nemojmo da se zaglavljujemo u nepotrebne rasprave. Nemam nikakvih predloga za tebe, zanima me samo: mozes li da pricas to sto pricas, ako imas protiv koga bilo sta da kazes van ovog mesta, a na nacin na koji to radis na Blogu B92?



Miloše, zvani Čeda, ili obratno, ti si mene optužio ili kritikovao, da ja o nJIMA pišem šta mi god padne na pamet,,,

a ja te lepo pitao, šta da radim, da pišem šta mi padne na glupost,,,

sad vidim da sam te matirao odgovorom i pitanjem, pa si počeo da gubiš...

dakle, šta želiš od mene, da li preko mene želiš da se dodvoriŠ NJEMI i NJIMA, ili imaš neke druge motive, mada OSNOVANO sumnjam da ovo prvo...
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:11 28.06.2007

To nije kritika

Ja sam samo zapazio da ti, kao komentator mozes da izneses svoju kritiku i neslaganje ljudima koji organizuju ovaj Blog. Pitao sam samo, misleci na ovo sto sam napisao u postu, mozes li to isto da radis van Bloga.
Taska Dana Taska Dana 23:16 28.06.2007

Re: Milutine

Jel se secas Milutine kad je Tito rekao odlucno ne Staljinu? Reko covek ne onolikom Staljinu...a sta smo mi od njega onda naucili...nista....Lepo nam covek dao primer...a mi glupi kao noc...umesto da krenemo da izgovaramo to NE svako malo pa i njemu samom velikom Titi....mi navrli na ono DA ...da kako da ne...za sve zivo ...i trk u misju rupu gde smo ga tajno proglasavali neprijateljem broj jedan....
A neki sada umesto da kazu Da jeste tako je...za neke stvari.... oni vicu NE...
Jel razumes nijanse?
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 23:21 28.06.2007

Re: To nije kritika

ceda_urosevic
Ja sam samo zapazio da ti, kao komentator mozes da izneses svoju kritiku i neslaganje ljudima koji organizuju ovaj Blog. Pitao sam samo, misleci na ovo sto sam napisao u postu, mozes li to isto da radis van Bloga.



Hmmm, čuj mogu li to isto van BLOGA da radim, pa van Bloga sam duplo isti, ako ne i gori, ili bolji, zavisi kako i ko gleda,,,
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:23 28.06.2007

Milutin i Kina

Koliko vidim Milutin postade eksper za kineska pitanja
baš se pitam otkud mu se toliko priviđa KP KINE

podsvest... ili, možda...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:24 28.06.2007

TD


sta te briga kad si ti nestisljiv, nepromenjiv i nedokuciv....
sa te boli uvo....dok uvek mozes da kazes sta mislis.


TD,

Da li vi zaista verujete da Milutin misli!?
On čovek samo piše...
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 23:25 28.06.2007

Re: Milutine

Taska Dana
Jel se secas Milutine kad je Tito rekao odlucno ne Staljinu? Reko covek ne onolikom Staljinu...a sta smo mi od njega onda naucili...nista....Lepo nam covek dao primer...a mi glupi kao noc...umesto da krenemo da izgovaramo to NE svako malo pa i njemu samom velikom Titi....mi navrli na ono DA ...da kako da ne...za sve zivo ...i trk u misju rupu gde smo ga tajno proglasavali neprijateljem broj jedan....A neki sada umesto da kazu Da jeste tako je...za neke stvari.... oni vicu NE...Jel razumes nijanse?



Razumem DANO sve te nijanse i tonove u 1389. BOJ-a na Kosovu.

Tito je rekao 68. da su studenti u pravu, a kad su se razišli , sutradan ih pohapsio jednog po jednog, a neke zaposlio dva po dva...
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 23:28 28.06.2007

Re: TD

Nebojša Milenković

sta te briga kad si ti nestisljiv, nepromenjiv i nedokuciv....sa te boli uvo....dok uvek mozes da kazes sta mislis.TD,Da li vi zaista verujete da Milutin misli!?On čovek samo piše...


VOLIM i ja tebe mnogo više NEBOJŠA ...

SLOBA mi ispod Lipe...
Taska Dana Taska Dana 23:29 28.06.2007

Re: Milutine

Zato ti i kazem....vaznoje razlikovati nijanse.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 23:32 28.06.2007

Re: Milutin i Kina

Nebojša Milenković
Koliko vidim Milutin postade eksper za kineska pitanjabaš se pitam otkud mu se toliko priviđa KP KINEpodsvest... ili, možda...



Tako mi KIM il SUNGa i DENG siao PINGA kad god dodjem na ovaj BLOG pomislim na ova dva čoveka i svetionika demokratije...

SVESTI I NESVESTI mi tako je,,,

sad ako su ti NEKI rodjaci NEBOJŠA , mogu i reći nikad izvini.
Taska Dana Taska Dana 23:33 28.06.2007

Re: TD

On covek samo pise....ma ne samo to, on covek i cita ... a i misli svojom glavom.
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 23:41 28.06.2007

Re: TD

Taska Dana
On covek samo pise....ma ne samo to, on covek i cita ... a i misli svojom glavom.


ma da, za razliku od NEBOŠE i ostalih BLOGERA, koji čitaju svojom glavom, a misle NJEGOVOM i njihovom...

što je sigurno sigurno je, zašto se zamerati gazdama, neka to radi ON to jest ja.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:23 29.06.2007

Re: TD

Dobro Milutine,

sve si nam objasnio - a što sad malo lepo
ne odeš tetki da daš lek
angie angie 00:25 29.06.2007

Re: TD

chetkaj bre milutine, ja to razmishljam njegovom glavom ili shta?
angie angie 00:25 29.06.2007

Re: TD

nebojsha, bez milutina NEMA bloga-nauchno dokazano.
AlexDunja AlexDunja 00:31 29.06.2007

Re: TD

fakat
nsarski nsarski 00:35 29.06.2007

Re: TD

mMilutine, al' si im rekao svaka ti cast!
Nego, pratim ovo sto pises, pa vidim mnogo je mudro, nego nista ne razumem...ko cijom glavom misli? ko je ON a ko ja...i to DALJE mislim BLIZE na stranici.
I, molim te, ko su ti TALIBANI koje pominjes? Nija valjda DA ima i toga NA ovom blogu? Talibana? Ma, neeee. Al, javi AKO ima, choveche, da znam, da ne zalazim nocu...
Aj'.
Taska Dana Taska Dana 00:41 29.06.2007

Re: TD

Tako je angie...bez Milutina nema bloga.
Nego da se vratimo na temu....

Secam se onog jednog bloga o javasluku ..... e koliko smo javasluka zapamtili, zapisali i na koliko smo tog jada bili besni.
Da li smo, sta smo i koliko smo uradili da makar nesto promenimo...jer se to, nesto, sto nas licno, najlicnije zulja, tice, remeti nam udobnost zivota, gubi nam vreme i zivce?

Mozda neka sajber domacica moze da pokrene akciju borbe protiv birokratije, nemara, aljkavosti i neodgovornosti, pisuci blog na takve teme.
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:54 29.06.2007

taska dani

A ako domacica krene da se bori i van bloga protiv birokratije, nemara, aljkavosti i odgovrnosti pa nauci i svoju decu tom maniru, mozda od ovog drustva i bude nesto. Domacica i domacina je u ovom drustvu najvise.
Domacica po domacica - kulturnija i normalnija Srbija.
Taska Dana Taska Dana 01:02 29.06.2007

Re: taska dani

Upravo tako....
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 07:36 29.06.2007

Re: TD

Nebojša Milenković
Dobro Milutine,sve si nam objasnio - a što sad malo lepo ne odeš tetki da daš lek

Небојша, плашим се да си ТИ та тетка којој треба однети ЛЕК, само је проблем што ја не знам где да га однесем, мислим где се ти то тачно налазиш!?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:32 29.06.2007

Gore, Milutine, Gore...

Небојша, плашим се да си ТИ та тетка којој треба однети ЛЕК, само је проблем што ја не знам где да га однесем, мислим где се ти то тачно налазиш!?


Dobar pokušaj - nema šta!
A đe će suza no na oko...
Mirko Kontic Mirko Kontic 01:16 29.06.2007

Prisustvujem

Blogu B92, jos uvek, mada sve redje da i zelim da citam...sve cesce citam ko pise, pa kad pisu Jelica Greganovic, Goran Miletic, Jelena Krajsic, ponekad Milici, ( ponekad ne ), odmah preskocim i njihove strane na otvaram. Unapred znam sta cu procitati i unapred znam da se nikad necemo sloziti, i veom aj edobro sto znam sada kako izgledaju, da ako ih negde sretnem, vesto zaobidjem bez komentara, kako je po volji Demokratije, da svako moze sta hoce, dok ne uznemirava druge. Saopsti jedno, bilo da je to zbog ratova na prostorima SFRJ, bilo da je to neka svakodnevna tema, ili rekacija na afere i dogadjaje, je jedna stvar, a UBEDJIVATI komentatore, spustati ih, potcenjivati, provocirati reakcije, degutantno se izivljavati nad ljudima, i sve to potkrepiti nekim argumentima koji u vecini slucajeva ne drze vodu, je sasvim druga stvar. Onda se to lako , previse lako zavrsi: Blog se obrise, ili se neki komentari maknu, eto tek tako. Uostalom, to je ok. Blog je PRIVILEGIJA, pojedinca. Dobar napredak za licno dozivljavanje Prava Coveka, ukljucenog u demokratske procese. Ali sam protiv i ostajem protiv, degustiranja parapsiholoskih eksperimenata, koje mnogi VIP Blogeri na ovom Blogu sebi daju za pravo, onako, cool. I njihove blogove vise ne citam. Dobro da ne postoji takav softwer koji me moze naterati da prekinem bojkot ili me protivno mojoj volji, postovati iz teme u temu, bez da znam a onda me muciti i drobiti, kako je eto aktuelnoj politici potrebno. Da se razumemo: To je moje pravo. I da se opet razumemo: Moje je pravo da ovde napisem, kad mi se vec dopusta, da Tog i Tog, ne volim da citam, da Tog i Tog, smatram takvim i takvim. A onda po istoj logici, mnogi VIP blogeri su sebi dali za pravo da unapred ODREDJUJU sta ko sme ili ne sme, tj. da vrlo svesno teraju sve ostale posetioce Bloga, da se kaju sto ne misle kao oni.
To ako se ne zaustavi, ce unistiti Blog i dovesti celi projekat u mrtvu tacku.

Odgovoricu na jedno pitanje.

Ne ja nisam "napolju" isti. Ja sam uvek drugaciji, kako bi svaki covek trebao sebe da trenira da bude, sto je olicenje sposobnosti duha da se prilagodjava, jer nije li to osnova tolerancije, danas tako cesto zamenjene s recju"opusteno". Napolju, sam tako drukciji da sam eto jednom coveku kad mi je rekao "opusteno" bez da me poznaje, uzvratio: Da prestane da me vredja. - Jer, otkud on moze znati da li sam ja opusten ili nisam, jer cim se neko nesto pobuni u ovoj zemlji, evo nam stize odgovor Opusteno, Opusteno!
Napolju sam jasniji od oovog napisanog. Prekine li me ko u razgovoru, sledeci put ce se drzati za usi da prezivi sta cu mu ocima reci. Postovanje je uvek na prvom mestu, ali kada se ono zameni laskanjem ili tepanjem, linijama manjih otpora, onda to nije "Opusteno Lezherno" vec netolerantno nabedjivanje i cim neko iskace iz tog modus opperandi-a, evo nama Blogera da nam objasne da je to trend u svetu i da tako treba.

Od Ovog Bloga sam dobio na dar dva za sad, sjajna prijateljstva. Cudno ali istinito.
Ni pod RAZNO ne bih usao u VIP Blogere ni na ovom ni na bilo kom mestu. Mislim da bi taj oblik, trebalo Ukinuti. Ko ne razume smisao moje ideje, nek poslusa : A Fanfare for a Common Man - Aarona Coppland-a. Vecina je recimo otvoreno napala na jednom mestu jedan moj odgovor o tome kako ja znam i koliko mi je stara porodica i i odakle poticemo i vidno je svima njima zasmetalo sto ne krijem svoje dostojanstvo i stitim i svoje i tudje, pa bi po tom istom obrascu trebalo shvatiti da je podela na VIP i "obicne ljude", korigovani elitizam, koji doprinosi podjarmljivanju vecine onih ljudi, koji su tek stupili na internet, koji o mnogim temama imaju sasvim ograniceno misljenje i sl.
I na ovom Blogu sa uzivanjem citam tekstove Srdjana Mitrovica, Milana Novkovica, Duleta Nedeljkovica, i Jasmine Tesanovic, i evo od skora Blogera Nsarskog, koji je usao u VIP, pa mu zelim srecu u radu i zalaganju:))

Ali definitivno sve manje i manje dolazim na Blog ovde jer, me ta iritacija dovodi do nervoze, a to ne dopustam ni mrtvima.







Taska Dana Taska Dana 01:37 29.06.2007

Re: Prisustvujem


"Ali definitivno sve manje i manje dolazim na Blog ovde jer, me ta iritacija dovodi do nervoze, a to ne dopustam ni mrtvima."

Zato je dobro da ima puno blogera pa izaberete sta vam prija i sta se slaze s onim sto vi mislite.
Nekad je dobro biti iziritiran, iz sukoba misljenja bi pozitivnom prirodom stvari trebalo da se rodi razumevanje, promena, bas upravo ono o cemu vi govorite....treba da se menjamo, prilagodjavamo, nalazimo nove solucije.
Uvek postoje minimum i maksimum bitnosti koje cine zajednicki zivot laksim i kvalitetnijim.
Tvrdoglavost, zadrtost ili krajnje odbijanje nikoga ne cini srecnim. Zaobilazenje jos manje. To je linija manjeg otpora.
Mirko Kontic Mirko Kontic 01:52 29.06.2007

Re: Prisustvujem

Taska Dana
Tvrdoglavost, zadrtost ili krajnje odbijanje nikoga ne cini srecnim. Zaobilazenje jos manje. To je linija manjeg otpora.


Da, slazem se. Ali aludirao sam na nervozu koja me tera da vidim da protiv nje ne mogu nista sem se ne slozim i da ubuduce one koji me nerviraju, svesno izbegavam, o njima gde god mogu kazem, da ih ne volim i da ih po mom misljenju ne treba ni citati, komentarisati, poznavati. To je moja zadrtost na neki nacin, ali je takodje izraz iskustva sa ljudima koji te stalno zavlace i vodaju zedne preko vode. Jedno je kad te iritira pozitivna kritika a drugo je kad se kritika koristi da se pojedinac, koji pise drukcije, satanizuje na svaki moguci nacin. A to mi se uopste ne dopada i takve Blogove, svesno ne posecujem, vise.

Uz to, znacu s kim se od njih susrecem ad personae, tako da su mi unapred dali na znanje da po mojim kriterijumima, ne vrede mog postovanja. A kome se ta moja netolerantnost ne dopada, moze da se zali u Strazbur, kao sto mi se nedavno dogodilo da me tuzi bivsi bivsi bivsi nazovi prijatelj, samo zato sto necu da se druzim vise s njim. Eto sam doziveo taj paradoks. Znaci, nije preporucljivo nekom reci u lice: Cuj, necu da se druzim s tobom ( korespodentno : Necu da citam te i te Blogove ) jer ces dobiti tuzbu sto si nekoga ponizio svojim stavom i odlukom, svojim shvatanjem da ti ne odgovara prijateljstvo s nekim. Razlozi mog odbijanja druzenja su suvisni. Ali se stice utisak, da je humanije nekome smestiti nesto, pa da to bude kvazi razlog razdvajanja, nego mu reci u lice. Isto tako, ja sam iskoristio svoje pravo da kazem sto sta na ovom Blogu, a onda sam doziveo da budem kamenovan, ponizen, potcenjen, izrugan mnogostrukim cinizmom, a da pritom licno nisam nikoga ni za st anit optuzio nit obecastio, odnosno ja sa svoje strane, potcenio. I onda se takvo ponasanje onih koji to cine, naziva VIP!?
Ne hvala.








Taska Dana Taska Dana 01:57 29.06.2007

Re: Prisustvujem

Mislim da smo mi kao narod stvorili jedan veliki problem sami sebi. Nas najveci problem je sto medju nama ne postoji pozitivna komunikacija. Svako komuniciranje se svodi na zigosanje pripadnosti ovome ili onome. Da li smo ili nismo, na ovaj ili onaj nacin za resenje za Kosovo, da li smo u ovoj ili onoj stranci. Niko ne gleda sta je nas zajednicki cilj, ato bi valjda trebalo da bude neki bolji i kvalitetniji zivot koji sigurno nije puka politika. Mi smo ispolitizovani i utaborisani....zakljucani u toj uskogrudosti. Cekamo da li ce ili nece da se uhapsi Ratko Mladic i da li ce Kosovo biti nezavisno ili ne.....a sve ostalo kao da ni ne postoji....i sto je jos gore kao da ce te dve stvari odjednom, ako se rese, doneti sva ostala resenja , kao carobnim stapicem !!!????
Mi nismo jos spremni na korak napred. Ni za sta nemamo planove....ni sta ce biti ako bude onako ili ovako.
Taska Dana Taska Dana 02:04 29.06.2007

Re: Prisustvujem

Apsolutno je vase pravo da birate drustvo, cak i da o nekome nesto kazete dok nije kleveta i laz.
Ali to sto je neko VIP bloger a vama se ne svidja to vec nije do vas. Ima i onih kojima se svidjaju.

Mislim da biti VIP bloger nije nikakva posebna privilegija...to je zapravo, cini mi se samo tako nespretno nazvano....:)
Kao sto mi se cini na novom blogu postoji opcija preporuke, tako da svak ima sansu da bude citan...neko cak mozda i vise nego neki VIP bloger.
Mirko Kontic Mirko Kontic 03:28 29.06.2007

Re: Prisustvujem

Ne postoji jednom recju Zdrava Konkurencija.
ceda_urosevic ceda_urosevic 08:28 29.06.2007

TD

Mislim da smo mi kao narod stvorili jedan veliki problem sami sebi. Nas najveci problem je sto medju nama ne postoji pozitivna komunikacija. Svako komuniciranje se svodi na zigosanje pripadnosti ovome ili onome. Da li smo ili nismo, na ovaj ili onaj nacin za resenje za Kosovo, da li smo u ovoj ili onoj stranci.


O tome ja pricam. E, sad: obzirom da to znamo, kako da menjamo? Po ugledu na Blog, ili nekako drugacije?
Mirko Kontic Mirko Kontic 12:48 29.06.2007

Re: TD

za pocetak, da se ukinu beneficije na ono tipa Partizanske spomenice...ko je prvi sta poceo ili krenuo...
Taska Dana Taska Dana 18:48 29.06.2007

Re: TD

Kako da menjamo?
Da bi do bilo kakve promene doslo prvo moramo da se osvrnemo na one momente naseg svakodnevnog zivota koje su vazne i bitne svakom coveku. Blog je odlicno mesto da se na njemu o tome razgovara. Znaci trebalo bi cesce pisati o takvim temama ali na jedan drugaciji nacin. Kad se doticemo tema koje su , verovatno, interesantne mnogo sirem dijapazonu citalastva nego sto je to odredjeni broj stalnih posetilaca bloga, mogli bi,recimo, da to isto ponudimo i nekim drugim novinama na objavljivanje, ili putem preporuka kroz ostale medije ukazati na njih. Drugo, morali bi da se oslobodimo ostrascenosti i srdzbe, uporne kriticnosti i pesimizma.
Hajde da prvi mi sklonimo tu barijeru, koja se zove mi smo ovakvi a vi ste onakvi. Tekstovi koji se pisu trebalo bi da nude opcije resavanja nekih problema, da otvarju mogucnost sugestija, da imaju i edukativni karakter, sadrzinu koja nudi neki pocetak...za razmisljanje, za akciju ili osmisljavanje. Treba ih osloboditi politicke tenzije a usmeriti na ono sto jedan pojedinac svojim zalagamnjem moze sam da menja uz pomoc svojih istomisljenika.
Recimo ne bi bilo lose da se na blog dovede neki pravnik koji bi u svojim blogovima obavestavao ljude o njihovim pravima, o pravilima koja postoje a ne postuju se jer na salterima , koji svakom od nas zivot znace :), sede nepismeni, bahati sluzbenici, najcesce jedino spremni da vam komplikuju zivot bez potrebe, jer im se tako hoce i jer ne znaju svoj posao.
Onda, skole....toliko ima tema vezanih za skolu, odnos prema deci, dece prema nastavnicima.
Kod lekara....posebna prica...zanimljiva i bitna svakom.
Sve servisne i usluzne sluzbe.....njihovo funkcionisanje . Sigurna sam da postoje kodeksi vezani za njihov rad do kojih moze da se dodje pa da se na osnovu toga vidi kako je to u praksi da se o tome javno prica i da se na osnovu toga menja.
Potrebno je animirati vise strucnjaka iz razlicitih oblasti...nije dovoljno sto imamo dobre i talentovane novinare na blogu. Mi smo tradicionalno neobavesten narod...i kad bi nesto hteli da cinimo mi ne znamo kako i odakle da pocnemo.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana