Politika

Уметница мора бити здрава

Biljana Cincarević RSS / 29.07.2008. u 23:32

 

 Бити здрава

 



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 08:21 30.07.2008

Vidi Tomooo!!!

jinks jinks 08:46 30.07.2008

Jedina prava investicija

... do sada.

Nekad se mozda i ucini da je nesto od onoga sto se desava bar za trenutak jasno.

Neki su ste strasno obogatili ... za dzabe. Izmanipulisali sistem u stanju poluraspada, i za nekoliko godina dosli do bogatstava koja se u drugim drustvima sticu generacijama.

A, nista za sve ove godine nisu ni pokusali da makar malo povrate, da uloze u proizvodnju bilo cega.

Ustvari sve ove godine njihova jedina prava investicija bili su mnogi politicari - najlaksi i najbrzi nacin da obezbede i sacuvaju steceni kapital. Demagoski i destruktuvni po potrebi, spremni da zakoce, zaustave, pokrenu i preusmere sve moguce procese koji se na bilo koji nacin preplicu sa interesima onih istih koji imaju ogroman kapital. I izgleda da nemaju ikakve ozbiljnije namere da ga drugacije investiraju, ne ovde i ne bez zagarantovanog monopola.

Izuzev sto ga ulazu u izgradnju karijera i proizvodnju ljudi, tipa istih onihkoji se bez ikakvog ikome razumljivog kvaliteta ili razloga, ne sklanjaju sa bilborda i govornica godinama i decenijama. Ustvari, izgleda da su oni njihova jedina prava investicija u Srbiji. Decenijama su ih gajili i usavrsavali, tesali tacno prema svojim potrebama, cekajuci da se investicije visestruko isplate, ili da bar ostave utisak da se trude da se ulozeno isplati.

Mislite da ce se tako olako odreci svojih pet projekata.
dracena dracena 08:51 30.07.2008

A kamo je poenta?

Je li neko ukačio šta su bili zahtevi sinoćnih demonstracija?
Ja dobar komad noći ćulila uši, ispijala kafe da mi dremež ne pobrka ovo malo pameti što mi je ostalo posle svega što sam videla u ovoj zemlji, vrtela TV-kanale, ali na kraju otišla na spavanje bez te informacije, potpuno razočarana, rastrojena i očajna.
Čuh da mrze izdajnike. I treba!
Čuh takodje dugačak spisak izdajnika na kom je više od polovine Srbije. Dobiće oni svoje!
Čuh da su SRS, DSS i NS (jedine) prave patriote. Malo li je?
Videh da mrze izloge, korpe za otpatke... Pa dobro, ima nas raznih. Neki se lože npr. na ž. cipele.
Čuh mnogo nadahnutih govora, ali od konkretnih zahteva ništa.
Je li zahtev da se prekrši zakon? Jel' to može? Ako može, odoh ja malo u samouslugu bez novčanika.
Je li zahtev da Tadić da ostavku? A usput i vlada? OK. Ali onda i ja po istom pravu zahtevam da svi poslanici SRS, DSS i NS vrate svoje mandate.
Zahtevaju li nove izbore? Ne, ne zahtevaju. To bi sigurno umeli da kažu.
Čini mi se da bi hteli nešto haosa, ali ne mnogo. E, nije nego! Rotkve strugane!!! Ne može. Ne pristajem. Ili kompletan haos ili ništa! Kad se kosi, nek se mrsi! :)))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 11:15 01.08.2008

Re: A kamo je poenta?

dracena
Je li neko ukačio šta su bili zahtevi sinoćnih demonstracija?Ja dobar komad noći ćulila uši, ispijala kafe da mi dremež ne pobrka ovo malo pameti što mi je ostalo posle svega što sam videla u ovoj zemlji, vrtela TV-kanale, ali na kraju otišla na spavanje bez te informacije, potpuno razočarana, rastrojena i očajna.Čuh da mrze izdajnike. I treba! Čuh takodje dugačak spisak izdajnika na kom je više od polovine Srbije. Dobiće oni svoje! Čuh da su SRS, DSS i NS (jedine) prave patriote. Malo li je?Videh da mrze izloge, korpe za otpatke... Pa dobro, ima nas raznih. Neki se lože npr. na ž. cipele. Čuh mnogo nadahnutih govora, ali od konkretnih zahteva ništa. Je li zahtev da se prekrši zakon? Jel' to može? Ako može, odoh ja malo u samouslugu bez novčanika. Je li zahtev da Tadić da ostavku? A usput i vlada? OK. Ali onda i ja po istom pravu zahtevam da svi poslanici SRS, DSS i NS vrate svoje mandate. Zahtevaju li nove izbore? Ne, ne zahtevaju. To bi sigurno umeli da kažu.Čini mi se da bi hteli nešto haosa, ali ne mnogo. E, nije nego! Rotkve strugane!!! Ne može. Ne pristajem. Ili kompletan haos ili ništa! Kad se kosi, nek se mrsi! :)))


Pa, oni bi da se....ali da im ne udje.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:35 01.08.2008

Re: A kamo je poenta?

dracena
Je li neko ukačio šta su bili zahtevi sinoćnih demonstracija?Ja dobar komad noći ćulila uši, ispijala kafe da mi dremež ne pobrka ovo malo pameti što mi je ostalo posle svega što sam videla u ovoj zemlji, vrtela TV-kanale, ali na kraju otišla na spavanje bez te informacije, potpuno razočarana, rastrojena i očajna.Čuh da mrze izdajnike. I treba! Čuh takodje dugačak spisak izdajnika na kom je više od polovine Srbije. Dobiće oni svoje! Čuh da su SRS, DSS i NS (jedine) prave patriote. Malo li je?Videh da mrze izloge, korpe za otpatke... Pa dobro, ima nas raznih. Neki se lože npr. na ž. cipele. Čuh mnogo nadahnutih govora, ali od konkretnih zahteva ništa. Je li zahtev da se prekrši zakon? Jel' to može? Ako može, odoh ja malo u samouslugu bez novčanika. Je li zahtev da Tadić da ostavku? A usput i vlada? OK. Ali onda i ja po istom pravu zahtevam da svi poslanici SRS, DSS i NS vrate svoje mandate. Zahtevaju li nove izbore? Ne, ne zahtevaju. To bi sigurno umeli da kažu.Čini mi se da bi hteli nešto haosa, ali ne mnogo. E, nije nego! Rotkve strugane!!! Ne može. Ne pristajem. Ili kompletan haos ili ništa! Kad se kosi, nek se mrsi! :)))

Povrsno i jednostrano, kako samo tebi dolikuje, ne bavis se uzrokom devijantnog ponasanja omladine, koja je zestoko izmanipulisana od dela udbe. Ne bavis se ovim uzrokom, koji izuzetno kompleksan - jer se on direktno kosi sa interesom DS-a (Zute Udbe), cije interese zastupas godinama na ovom blogu.

Jednostavno Zuta Udba snosi najveci deo odgovornosti zbog bezpersperktivnosti i beznadja u koju je uvucena nasa omladina. Zuta Udba je ideolog i izvodjac radova pljackaske udbaske privatizacije, kao i zestoki protivnik denacionalizacije, otvaranja dosijea....Tvoj komentar pre lici na govor sefa policijske stanice, koji opravdava upotrebu sile, nikako kao govor jednog pripadnika inteligencije Srbije, koji je sposoban da na kompleksan nacin sagleda tragediju omladine Srbije.

I jos nesto, molim te nemoj da shvatis ovo kao uvredu, posto vidim da sva moja neslaganja sa tobom, drugacija misljenja i kritike - nazivas uvredom...jednostavno govorim ti istinu, shvati da to nije vredjanje. Jasno mi je da je neslaganje i kritika u primitivnim sredinama uzrok za mrznju i osvetu, ali ti bar pokusavas da se prikazes u drugacijem svetlu ovde na blogu, ne moras odmah potezati za banovanjem kao orudjem sankcionisanja, danas je to oduzimanje pravo na slobodu govora, sutra ces verovatno privoditi i tuci ako promenis zaduzenje i radno mesto))
pixiesbear pixiesbear 08:56 30.07.2008

Bravo Cinco!

Ovo je sjajna ideja...
Sto pre zabraniti sramotu Srbije - SRS...
Ne mogu da razumem da se gomila ljudi pali na lazni patriotizam...
Kao da zivimo 500 godina unazad...

By the way: Jel se cujes sa Slobom Milanovicem?
Majom i Tanjom Djordjevic i ostalom ekipom...

Pozdrav,
Sale
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 10:18 30.07.2008

Re: Bravo Cinco!

Da, sa Slobom se cujem, a sa Tanjom i Majom na zalost ne.
One su divne devojke, ja bih ih iskvarila..

Otkud ih ti znas?
pixiesbear pixiesbear 10:24 30.07.2008

Re: Bravo Cinco!

Druzili smo se sve vreme...
Znas me sigurno, nego si me zaboravila... ))))
Ako se secas da smo Maja i ja isli na Prodigy i ispao je citav skandal oko toga )))

Ja sam bio njihov prijatelj Sale (bucmast momak) i naravno Slobin prijatelj jako jako dugo...

Sjajne devojke...
Zao mi je sto se jos uvek nisu otreznile...

Veli pozdrav!

Sale

shefonja shefonja 08:56 30.07.2008

Praktikovanje patriotizma

zhasu !
d_sandic d_sandic 10:21 30.07.2008

Selektivno pamcenje?

Da ne bi cekali nove zrtve, predlazem da se Srpska Radikalna Stranka zabrani.


A sta je sa SPS-om? Plaknuli se malo, sad su oK? Alal vera!
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 10:24 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Zaboravila sam dodati pored SRS, zabraniti sve ultra nacionalisticke organizacije:
Obraz, Dveri, Nacionalni stroj, Garda CaraLazara..
d_sandic d_sandic 10:29 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Zaboravila sam dodati pored SRS, zabraniti sve ultra nacionalisticke organizacije:
Obraz, Dveri, Nacionalni stroj, Garda CaraLazara..


Ma,ok! A SPS?
Sofroniye Sofroniye 10:57 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Biljana Cincarević
Zaboravila sam dodati pored SRS, zabraniti sve ultra nacionalisticke organizacije:
Obraz, Dveri, Nacionalni stroj, Garda CaraLazara..


Kako malu cenu ima sloboda govora u Srbiji :) Ovo postaje gore nego u vreme Cobeta :)
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 11:00 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Takticko aboliranje, za sada.
iliti iskoristiti kao zamorcice
d_sandic d_sandic 11:01 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Takticko aboliranje, za sada.
iliti iskoristiti kao zamorcice


Hvala na postenom odgovoru. Onda ste isti, daleko vam lepa kuca!
Spiridon Spiridon 11:02 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

d_sandic
Zaboravila sam dodati pored SRS, zabraniti sve ultra nacionalisticke organizacije:
Obraz, Dveri, Nacionalni stroj, Garda CaraLazara..


Ma,ok! A SPS?


Sta ti licno pokusavas da dokazes ovim pitanjem?
d_sandic d_sandic 11:04 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

spiridon
Sta pokusavas da dokazes ovim pitanjem?


Kako je sve jeftino!
Spiridon Spiridon 11:09 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

d_sandic
spiridon
Sta pokusavas da dokazes ovim pitanjem?


Kako je sve jeftino!


Otkrio si vrucu vodu na pragu dvadeset prvog veka.

Pa jel ti mislis da je meni (npr.) bilo lako da progutam pilulu zvanu SPS u vladi i zauzmem stav - bolje i tako nego da vladaju radikali sa Kostunicom i Veljom?
d_sandic d_sandic 11:11 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

spiridon
Pa jel ti mislis da je meni bilo lako da progutam pilulu zvanu SPS u vladi i zauzmem stav -


Neko moze da proguta , prijatelju, neko ne. Ako mogu da spavam samo sa stajgarom - preskocim sex!
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 11:11 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Opet brkas babe i zabe, ovde se ne radi o tome, oni se najmanje bave govorom, uglavnom mrznjom i destrukcijom
d_sandic d_sandic 11:14 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Biljana Cincarević
Opet brkas babe i zabe, ovde se ne radi o tome, oni se najmanje bave govorom, uglavnom mrznjom i destrukcijom

Ko brka, sta brka? Ne bi skodilo da budes malo odredjenija i napises kome se obracas. Ovako, zbunjujes nas.
Spiridon Spiridon 11:23 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Neko moze da proguta , prijatelju, neko ne. Ako mogu da spavam samo sa stajgarom - preskocim sex!


Znao sam da se radi o plemenitom ljubitelju bezgresnih seksualnih odnosa koji bi bio spreman da apstinira i u najtezim trenucima.


svaka ti cast

Mada bato, nisu ni sve prostitutke "stajgulje". Imas i one koje se muvaju po hajatu, pa i one za koje nikada ne bi rekao da se kresu za lovu.

Tebi bi bilo najbolje da ne kreses nista.

d_sandic d_sandic 11:24 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Tebi bi bilo najbolje da ne kreses nista.


Sta reci?
Spiridon Spiridon 11:27 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

d_sandic
Tebi bi bilo najbolje da ne kreses nista.


Sta reci?


a ne ispasti glup?
d_sandic d_sandic 11:30 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

spiridon
a ne ispasti glup?



Sam sebi si postavio pitanje koje sam ja, pristojnosti radi, zeleo da preskocim.
Sofroniye Sofroniye 13:57 30.07.2008

Re: Selektivno pamcenje?

Spiridon
d_sandic
Zaboravila sam dodati pored SRS, zabraniti sve ultra nacionalisticke organizacije:
Obraz, Dveri, Nacionalni stroj, Garda CaraLazara..


Ma,ok! A SPS?


Sta ti licno pokusavas da dokazes ovim pitanjem?


Pitanjem se retko sta dokazuje vec se otvara diskusija/dijalog sto je valjda u duhu DEMOKRATIJE... postavljanje pitanja datira jos iz doba Sokrata :)
NNN NNN 10:50 30.07.2008

OPROŠTAJNI KONCERT

Sinoć je u Beogradu, pred 10-15 hiljada najvećih fanova, održao oproštajni koncert, nekada popularni vokalno-instrumentalizovani sastav "E seres".
Izveli su svoje najveće hitove, na opšte oduševljnje mase, koja je i sama zapevala. Pored njih na bini su se pojavile i mnoge gostujuće zvezde ( od kojih neke kapitalne ). Pred kraj koncerta publika je tražila bis ( i dobila ga! ). Svakako najdirljiviji trenutak koncerta je bio kada su BIVŠI fanovi grupe predali ( u znak sećanja na prošle dane ) PALICU pevaču Mayor (WannaBe), Littlewolf-u!
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 10:59 30.07.2008

Re: OPROŠTAJNI KONCERT

: ))))
jankoval jankoval 11:11 30.07.2008

Jos jedan mag alternativne medicine

Namestanje kicmenih prsljenova, razbijanje kamena u bubregu, ciscenje disajnih puteva aktivacijom suznih zlezda. Ivica "Marica" Dacic. Kontakt telefon: 92
Rejlem Rejlem 11:15 30.07.2008

Podrska

Podrzavam inicijativu, mada se sa tim kasni 8 godina.
A da li ce se neko setiti da se bar pokrenu postupci za naknadu stete od Kostunice dr Vojislava i DSS-a za ono lomljenje grada u februaru? Tada je nasilje direktno inpirisano od tadasnjeg premijera i njemu srodnih ministara.
jeremija92 jeremija92 11:36 30.07.2008

Obaveštenje

Samo da vas obavestim, kako Vas lično, tako i ostale cenjene autore bloga, da patriotizam nije više u modi, te je i kao tema proilično potrošen.
Ja rekoh i spasih svoju dušu, a vi kako hoćete.
gligo gligo 11:45 30.07.2008

ZABRANA

Nisam bas siguran da postoje pravni osnovi da se SRS zabrani a to i onako ne bi bilo demokratski s obzirom na broj biraca, medjutim svakako bi trebalo izmeniti postojece propise tako da se uvede mogucnost zabrane svake organizacije ili udruzenja gradjana koja kontinuirano koristi nasilje kao oblik delovanja. To bi trebalo da bude dovoljan osnov (pri tom nesporan) da u dogledno vreme budu zabranjeni Obraz, Nacionalni stroj, razne navijacke grupe i slicne organizacije i udruzenja...
(mozda taj osnov postoji i u sadasnjim propisima, djavo bi ga znao koje norme u Srbiji ne postoje a koje postoje ali se ne primenjuju... mrzi me da proveravam...)
aniksypoland aniksypoland 12:32 30.07.2008

Predlog!!!

Imam malo drugaciji predlog!

Zabrana je siguran put do prisalica (to nije tako samo u Srbiji, ima jos puto naroda koji pate od takve bolesti)!!!

Nego, organizovati TV emisiju u kojoj ce sedeti zajedno ucesnici sinocneg protesta (organizatori skupa i njihove pristalice ali i policija i mediji koji su bili na licu mesta)! Program bi trebao da bude prozet pricama povredjenih ucesnika (i protestanata i policije), roditelja i rodbine huligana, vlasnika ostecenih objekata...
Takodje bi trebalo izdvojiti i deo za pitanja gledalaca!

Potrebno je prikazati koliko je ovo uzaludan posao! Besmeslen!

E jos i ovo!!!
Jedna stvar mi poebno smeta... Sve to nesto kao utice na "mlade"!
Pa uticite i vi na "mlade"! ne samo SRS!!!
Mladi u Srbiji znaju sta je muka jer se lepog ni ne secaju!
Ja sam deo generacije kojoj je ovo "zlatno doba"!!!


bene_geserit bene_geserit 18:49 30.07.2008

Raspolucena stvarnost

Raspolucena stvarnost. Dve vizije iste: na jednim medijima - huligani koji divljaju po beogradu jer su nacisti i mrze sve gradjansko, na drugim - placeni provokatori od strane vlasti da bi se nasao izgovor za rabijanje demonstaracija i da se zamene teze pa da se prica o razbijanju Beograda umesto o isporuci Karadjica.
Istina? Svako ima svoju. Kao i obicno podeljena Srbija. Ko profitira? Najvise srpska politokratija (iliti politicka 'elita".
Isla - ne isla u EU, sa ili bez Kosova, Srbija propada ekonomski, bioloski i na mnoge druge nacine. Politicka elita na zalost ne deli to propadanje - njima je sve bolje i bolje (i to svima, sadasnoj vlasti i sadasnjoj opoziciji, prethodnoj vlasti i predhodnoj opoziciji, laznim patriotama - prave nisam siguran da postoje, pravim ili ne-pravim izdajnicima svima je mnogo dobro). Ovakve podele im idu na ruku, i dalje su bitni a i raja sto glasa od drveca ne vidi sumu.
Zasto se vi ljudi ovde uopste bavite nasim politickim partijama. One se ionako bave samo nepostojecim temama (tipa ulazak u UE i Kosovo - ni za jedno ni za drugo nas niko nista ne pita). A onim koje su bitne nema sanse, valjda nema vremena. Kada se neka politicka partija (sem deklarativno) bavila ekologijom? Ili regionalizacijom Srbije? Ili postavljanjem nacionalnog cilja da vratimo sto mozemo vise obrazovanih ljudi iz emigracije? Ili time sto selo propada? Ili unistavanjem tesko neobnovljivih resursa kao sto su obradivo zemljiste ili pijaca voda? Ili ravnomernim regionalnim razvojem?
A zasto bi se i bavili kada tu nema profita (politickog a i onog drugog).
A igara za nas raju su vec dovoljno spremili. Uvek neko demonstrira, neko sa nekim pravi "ne prirodne" koalicije. Uvek su tu veliki ciljevi. Istorija u toku. Ili makar iluzija toga.
dolybell92 dolybell92 21:20 30.07.2008

Protiv

Da ne bi cekali nove zrtve, predlazem da se Srpska Radikalna Stranka zabrani.


Sad je kasno i bespotrebno zabranjivati SRS - ko bi nas uveseljavao - postalo bi ubitačno dosadno,
tek ćemo se nagledati njihove nemoći i kuknjave... sami će nestati ovakvi kakvi su ...
a već više i nisu kurentni - videsmo i to - jad i beda...tup tup...
One u koje su se kleli nisu smeli ni da pomenu ....

NNN NNN 21:23 30.07.2008

Praktikovanje patriotizma

Vidim da na blogu opada nivo patriJotizma, pa reko' malo da se ogolim, uz gusle naravno!

Књигу пише зли Трибунал-(Х)ага:
"Рашо крив си крвави ти зуби!"
Кад је Раши књига допанула,
Књигу чита горке сузе рони
"Ђе ме шаље од моје фотеље?
Ђе ћу бјежат` из земље Србије?
Нећу бјежат` из свијете земље,
Цара Лазе и пресветог Саве.
Но ћу бјежат горе у планину,
као што је бабо отлен дош`о!"

Оде Рашо горе у планину,
Међ` међеде и међ` љуте вуке.
Међеда је рукам` задавио,
Међеду је пећину отео,
А њега је димом осушио.
Вруска међо, као јагње да је!
Дивљег вепра копљем погодио,
А јелена луком и стријелом.
Фазане је у лету хватао,
А купине са све трњем јео!
Рујнoга се вина ужељео,
А и љеба дуго није јео!

Дивљег јарца зубима заклао.
Од коже је гусле начинио,
А од длаке жицу и гудала!
Утробом је вуке намамио.
Када ноћом уз гусала свира,
Уз гусала вучина му пева!

Тако Рашо дане проводио,
Прошло од тад дванаес` година,
Нит` ког` чује, нит` се коме јавља!

Највише се људи зажелео.
Гаврана је причи научио.
Гаврану је срце отворио:
"Јао Гавро, мој једини побро,
Без људи, ми неће бити добро!"
Слуша гавро, па му суза капље.
"Брате Рашо од планине краљу,
Што је човек без другијех људи,
То је гавран без црнога перја!"
Слуша Рашо, пак он гаври збори:
"Лети Гавро у порту међ` људе,
Донеси ми Гејм Бојa Нинтендa,
Не би` л` мало време прекратио!"
Њему гавро на то одговара:
"И да `оћу, не могу га наћи,
То се дуго нигде не продаје.
Но ти држи трибине за људе,
Ако волиш ти да видиш света,
Ал` те тамо неће препознати.
Боље иди у превоз међ` народ,
Карту немај јер ти ни не треба,
У превозу ухапсиће тебе,
Јер се шверцаш као олош прави,
Па ће послaт` тебе у апсану,
Где ћеш имат брзог интернета,
Па се играј колико ти драго,
Јер ћеш тамо бити много дуго!"

deberzerak deberzerak 03:09 31.07.2008

metla za Srbiju

Slazem se apsolutno sa Biljanom, rad SRS-a mora da se stavi van zakona, krajnje je vreme da se stane na put strankama koje ugrozavaju gradjane ove drzave ili deluju suprotno zakonima Republike Srbije, i u tom smislu predlazem i sledece:

1.Istovremeno zabraniti rad LDP-u
2.Zabraniti rad politickoj skupini poznatoj kao -G17+procenat
3.Zabraniti rad PUPS-u kao partiji sa najslabijom politickom perspektivom, dugorocno gledano
4.Vrsiti stalni nadzor nad preostalim, gore ne pomenutim politickim subjektima i dodati ih na listu u slucaju da se pokazu kao drustveno stetne organizacije a sve u smislu zastite zivota i zivotnog kvaliteta gradjana Republike Srbije.






Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:45 31.07.2008

Re: metla za Srbiju

deberzerak
Slazem se apsolutno sa Biljanom, rad SRS-a mora da se stavi van zakona, krajnje je vreme da se stane na put strankama koje ugrozavaju gradjane ove drzave ili deluju suprotno zakonima Republike Srbije, i u tom smislu predlazem i sledece:1.Istovremeno zabraniti rad LDP-u2.Zabraniti rad politickoj skupini poznatoj kao -G17+procenat3.Zabraniti rad PUPS-u kao partiji sa najslabijom politickom perspektivom, dugorocno gledano4.Vrsiti stalni nadzor nad preostalim, gore ne pomenutim politickim subjektima i dodati ih na listu u slucaju da se pokazu kao drustveno stetne organizacije a sve u smislu zastite zivota i zivotnog kvaliteta gradjana Republike Srbije.


Zanimljiv predlog. Citajuci Vas komentar, sinula mi je interesantna ideja - da bi trebalo zabraniri rad svim strankama koje je osnovao i finansirao DB...:)))
Ivan Marović Ivan Marović 19:01 31.07.2008

Re: metla za Srbiju

Bojan Zdravic
sinula mi je interesantna ideja - da bi trebalo zabraniri rad svim strankama koje je osnovao i finansirao DB...:)))
Pa onda ostaje samo SPS! Znači opet jednopartijski sistem? :(
d_sandic d_sandic 19:04 31.07.2008

Re: metla za Srbiju

Pa onda ostaje samo SPS! Znači opet jednopartijski sistem? :(


Nemoj tako Ivane! Pa neke je osnovala i vojna bezbednost.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:05 01.08.2008

Re: metla za Srbiju

Ivan Marović

Pa onda ostaje samo SPS! Znači opet jednopartijski sistem? :(


Citas mi misli...da, ali sa tim sto bi pravo na osnivanje novih stranaka bile samo one sa anti-DB programom:)))
Npr. stranku mogu osnovati samo oni koji nikad nisu bili radnici-sradnici DB/KOS i ostalih tajnih policija (ima ih samo 6 u totalu..... bbbuahahahahahaha...)...:)))
Ivan Marović Ivan Marović 02:46 01.08.2008

Re: metla za Srbiju

Boja Zdravic
Npr. stranku mogu osnovati samo oni koji nikad nisu bili radnici-sradnici DB/KOS i ostalih tajnih policija (ima ih samo 6 u totalu..... bbbuahahahahahaha...)...:)))
Pazi, ima mnogo jednostavnije rešenje: zabranimo sve stranke, a na izborima se takmiče tajne policije. Čak ne moramo ni da glasamo, evidencija ko je za koga se neprestano vodi. I kontrola izbora nije problem, svaka služba će da odvaja dovoljan deo sredstava za kontrolu drugih. Onda u izbornoj noći sednu za sto, uporede službene beleške i onda objave recimo: U naredne četiri godine na vlasti će biti koalicija VBA i VOA, dok će BIA i SID biti u opoziciji.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:56 01.08.2008

Re: metla za Srbiju

Onda u izbornoj noći sednu za sto, uporede službene beleške i onda objave recimo: U naredne četiri godine na vlasti će biti koalicija VBA i VOA, dok će BIA i SID biti u opoziciji.

Ovo bi bilo daleko postenije prema ljudima, mislim da se neloze dzabe, posto ovako zapravo i jeste u stvarnosti, samo sto ljudi misle da glasaju za nekakve "demokratske" stranke
sinisake sinisake 11:15 31.07.2008

Re: Najnoviji biser g. Antonica

Besramno, kakva je to kreatura...

No, i njegovo polako, ali sigurno prolazi.

Ocekujem jos vece gluposti, kao izraz trenutne frustracije zbog propasti ''koncepta'' njegovog duhovnog oca.

newhornet newhornet 01:31 01.08.2008

Re: Najnoviji biser g. Antonica

Radi sto kvalitetnije verodostojnosti 'paralele', preporucujem par tenkova pod prozor doticnog na par dana, vodeni top ali da ga saceka u nekim 'ladnijim danima, hapsenje i prebivanje organizatora skupa. A on neka okupi studente na 10 dana oko Terazijske cesme, pa nek uz logorsku vatru guslaju i poje o 'prokletoj 91-oj'...
Moderator08 Moderator08 09:15 31.07.2008

Obaveštenje

Moderacija je obrisala jedan broj komentara, a komentator levi_smeker1 je privremeno udaljen sa bloga.
newhornet newhornet 01:33 01.08.2008

Re: Obaveštenje

Uh, sta nas tek ceka ako se pojavi DESNI smeker...
drtimaut drtimaut 08:26 04.09.2008

Re: Obaveštenje

newhornet
Uh, sta nas tek ceka ako se pojavi DESNI smeker...

sta ako neko dodje i iznabada te sto serendas

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana