Jednoumlje

Srđan Kusovac RSS / 29.06.2007. u 08:47

Neka pitanja mi se vrzmaju po glavi posle sinoćnog nastupa ministra za sva vremena i sve režime:

Zašto je režim dao na Javnom Partijskom Servisu onoliko prostora jednoj od strana?

Da li će dati makar približno prostora i drugoj?

Da li nekome od brojnih koji su preneli i koji će tek preneti delove sinoćne propagande pada na pamet da u nedokazane bljuvotine unesu makar jednu reč ograde? Pitanje se odnosi i na „nezavisne“ medije.

Pada mi na pamet i Vreme. Do sada sam gledao da poštedim pominjanja kolege koje sam nekada uvažavao.

Da li je sramota Nenada Stefanovića sinoćne emisije? Ne zbog onoga što je Mihajlović pričao (neka priča i petlja, to mu je posao) nego zbog toga što ono nema nikakve veze sa novinarstvom sve dok Stefanović i onaj koji ga je doveo i onaj koji je doveo toga koji ga je doveo ne daju sat i kusur prostora Bebi Popoviću.

Da li je ljude u redakciji Vremena sramota onoga što je Žarković pre nedelju dana napisao o Miši Vasiću?

Da li je Dejanu Restaku neprijatno zbog onoga što se dešava na ostatku Bloga B92 na kojem, evo, imputiraju čak Srđi Popoviću?

Da li oni koji organizovano odsustvuju sa ovog bloga misle ozbiljno da se valja predati i prepustiti prostor marginalcima?

Da li Šaper i Nikitović ili ko su im već tamo spin majstori misle da su uspeli da zapuše jednu rupu?

Da li je sazrelo za neki novi B92?



Komentari (143)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Spiridon Spiridon 08:59 29.06.2007

Srdjane

sinoc bas pricao (zalio se) da te dugo nije bilo i da se to oseca na blogu.

Dobrodošao
pufna pufna 09:04 29.06.2007

uauuuuuuuuuu!

dobar dan!
sad idem da citam ))))))))))))))))))))))
vucko vucko 09:11 29.06.2007

Srđin demanti

Srđin demanti je super: "nisam ja inicirao niti organizovao, ali kad me već pitate, baš bi bilo dobro ako biste se organizovali" :)
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 10:21 29.06.2007

Re: Imputacija

@pufna

Skapirao... zato sam i napisao "jos gore". :)
shkomishkomi shkomishkomi 09:19 29.06.2007

Bljak

Sinoc sam se mnogo lose osecao gledajuci javni servis, na jednom kanalau Boj na Kosovu, a na drugom akcija oblatimo protivike rezima i dragog nam predsednika dobro poznatim metodama i recnikom. Falile su samo kvalifikacije strani placenik i domaci izdajnik pa da dozivljaj bude kompletan.

Pa zasta smo se borili 5og oktobra. Da javni servis i dalje bude orudje u rukama primitivaca(ranije vucelic, mitevic, komrakov, sada tijanic) da i dalje gledamo slobine i mirine kerove kako reze i kidisu(ranije goran matic, ivan markovic... a sada mihajlovic a.k.a. LUTRA ekstraprofiter) da i dalje pravimo mit od najvecg srpskog poraza.Losije sa osecam u Srbiji danas nego 1999e, imam zelju da odem i vise, ne da se ne vratim, nego da i ne cujem ni S od Srbije
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 09:21 29.06.2007

Re: Bljak

Da li je sazrelo za neki novi B92?
DA!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:29 29.06.2007

Re: Bljak

ah dule, mozda i jeste ali nece biti tolke plate kao 90.tih...pa ti vidi koliko ti se isplati 'revolucija'.
Tim Osman Tim Osman 11:04 29.06.2007

Re: Bljak

RTS je slika i prilika ovog Bloga, samo sa druge strane.

Kad je Pescanik - emisija u koju se zaklinju otvoreni i nedeklarisani LDP aktivisti sa bloga - dao necije drugo misljenje? BS je jednom ovde rekla (ili je to bila Jelena Milic) da je "autorski koncept" emisije takav da za tim jednostavno nema potrebe!?

Kad je Insajder davao "drugu stranu", osim Bebe, Cede, Batica i ekipe? Stvarno, kad?

Kad je bilo ko ko ne pripada LDPetc, sa drugacijim misljenjem, bio docekan drugacije nego ad hominem uvredama i Zoksterovim prefinjenim duhovitostima?

Mene je Kusovac nazivao budalom (istina, izvinio se), neki drugi lik mi je rekao "ako misliš drugačije, onda si stvarno debil" itd. Srećom retko imam priliku da se uključim u diskusije, ali količina uvreda prema onima koji se usudjuju da ne misle da je bas Kostunica ubio Djindjica je frapantna - mnogi od njih vise ne dolaze, ali je diskurs generalno takav da vidim i da su se tzv. vip blogeri umorili i da retko pisu - steta.

Kazacete da je RTS javni servis i svi ga placaju, pa mora da daje drugu stranu. Jel mozda davao drugu stranu kada je Beba bio "na vlasti" - pitajte novinare B92 kako su se provodili u tom periodu. Još bolje, pitajte Verana.

Ali kada se radi se o imperativu da se saslusa druga strana, a sluha za to ponajmanje ima na Blogu.

I zato mislim da je licemerno kukati "treba da daju sat i po Bebi Popovicu". Pa sto na B92 ne daju sat i po Vrzicu da prica o trecem metku? Ili Veruovicu? Ili Bozi Prelevicu? Pa onda pustite nas da ukrstimo ono sto pricaju oni i Beba i Ceda, pa cemo formirati svoje misljenje. Licno smatram da ima puno zanimljivih i istinitih detalja u prici svih njih - kockica koje treba sklopiti. Naravno, ako neko nema vec unapred definisanu istinu pa sve ostalo treba u nju da se uklopi - "Kostunica je ubio Djindjica uz pomoc vojne bezbednosti i mafije i zaseo na vlast" ili pak "Ceda i Beba su dilovali drogu i cigare i pustili svog gazdu niz vodu u dogovoru sa Zemuncima i Surcincima".

Tako na B92 i u Insajderu nikada necemo cuti da Cedu optuzuju da je odlazio kod Spasojevica u zatvor (kaze Spasojeviceva zena), nosio mu poklone, iz tog istog zatvora ga vadio i sl.

Nikad necemo cuti da postoje transkripti njegovih razgovora sa Spasojevicem (alo, to je covek koji je ubio Djindijica) i sta je Ceda tim povodom rekao, ali cemo zato nasiroko slusati u svakom insajderu novinara B92 kako cita pismo "Dragi Aco" i transkripte razgovora Biljane Kajganic i Bagzija. Kako to moze, a "Cedice ljubavi" ne moze? Nikada necemo cuti da je Prijic bio clan JUL-a, a kad su hteli da ga smene cela LDP javnost skace u njegovu odbranu - mogu da zamislim sta bi bilo da se radi o nekome iz drugog tabora sa takvom biografijom? Nikada necemo gledati Insajder o tome sa kim je Ceda isao na zimovanje u danima atentata. Ko mu je bio obezbedjenje. Kakve su njegove kombinacije sa Maderom, veterinarskim zavodom, postavljanjem Bracanovica, veze sa Dragoljubom Markovicem ("prijatelj", ko mu konkretno preti da mora da trosi desetine hiljada evra na obezbedjenje, itd, itd.

Na drugoj strani, na RTS nikada necemo gledati emisije posvecene pljacki nacionalne stedionice (mada mislim da ni B92 ne bi cackao pare - konkretnije Dinkiceve mutljavine), aferi Knjaz Milos, Daviniceve mutljavine, o Velji da ne govorim - pricu o Veljinom "savetniku" Srdjanu Adzemovicu Adzemu - notornom mafijasu sa Zvezdare, reketasu i ko zna sta jos, koji kupuje firme po Srbiji posto je postao ugledni biznismen. Nikada necemo gledati inside story o Peconiju, bivsem kriminalcu i kamataru, koji je sada prvi investitor u Srbiji? Ne smem ni da zamislim kakve se kombinacije prave sa crnogorskim lobijem oko Kostunice - Nikitom, Vojinom Lazarevicem i sl.

Opet, ni jedni ni drugi (RTS i B92, Pink ne racunam) ne daj Boze ne bi dirali mafijaske poslove Demokrata u Beogradu - o tome bi mogla knjiga da se napise i mnogi ljudi da odu u zatvor, a to traje vise od 10 godina i nikom nista, glavno da nema mostova...

Elem, u Srbiji nema ni N od novinarstva (iako Insajder jeste ozbiljna istrazivacka emisija, ali je kvari to sto je voditeljka ocigledno politicki ostrascena i sto ne postavlja brojna relevantna pitanja - vidi gore - i sto ne poznaje osnovne pravne pojmove, pa mora Rajko Danilovic da je ispravlja i da joj objasnjava da pojam "inspiratora ubistva" i "stvaranja atmosfere" ne postoji - mozda u hemiji - već da postoje samo izvršioci, saučesnici i podstrekači.).

Zašto se čudiš onda Srđane kad gledaš RTS? Misliš li da je bilo bolje 2000-2004 kada se multitasking Beba bavio medijima? Ako te interesuje kako je bilo, pronadji na internetu kolumne Petra Lukovica iz tog doba u Reporteru pokojnog Perice...

pufna pufna 12:12 29.06.2007

Re: Bljak

pescanik nije javni servis TIM OSMANE.
Kazacete da je RTS javni servis i svi ga placaju, pa mora da daje drugu stranu. Jel mozda davao drugu stranu kada je Beba bio "na vlasti" - pitajte novinare B92 kako su se provodili u tom periodu. Još bolje, pitajte Verana

b92 imao konflikt i lepo dovatio Djindjica kad je trebalo, da li mu je zbog toga pala kruna s glave? Kako se jedan slucaj moze porediti sa sistemskim stvarima? Za vreme tog istog bebe koji nije bio toliki sve i svja koliko naduvavaju, si imao svasta i da cujes od retrogradnih govora po televizijskim emisijama sa njihovim vampirskim gostima i nagomilavanje zute politicke stampe. pa ta ista stihija je i ubila Zorana DJindjica. Da ne pricam kako nismo mogli da zivimo od saopstena dss za svaku glupost. Predsednik nam se vraca sa letovanja jer je neko ubio policajca Gavrilovica, podrzava belu uniformu jso-a. Ma dosta bre vise sa tim zamenama teza.
Svrati na sajt snezane ima prica o kisu gde on lepo govori - vi ste idiot, a vi budala... korisna je majke mi
p.s. gle, snezana je nebitna! .... to ja cisto onako
Tim Osman Tim Osman 13:03 29.06.2007

Re: Bljak

Nije stihija ubila Djindjica, nije ga ubila "atmosfera", "inspiracija" vec su ga ubili konkretni ljudi - mafijasi Zemunskog klana koji su u jednom trenutku bili jaci od drzave. Pitanje je da li je i ko stajao iza njih i ko im je omogucio da nesmetano divljaju i posle 2000.

Sto se tice Kostuničine podrške JSO - to je bilo jedno saopštenje. Pa sta? Canak je pozvao na demonstracije podrske Sretenu Lukiću. Ministar policije DOS-ove vlade koji se u poslednje vreme proslavio tepa "gospodin Legija", clanovi Vlade se sa njim vidjali po slavama, Premijer je vrsio smotru JSO (videli smo u Insajderu te fotografije - Djindjic pored zastave JSO sa osmehom od uha do uha i sl - ne zato sto je Brankica to pokazala nego zato sto je Vucic doneo i svi su zanemeli), pa sta? To je bila jedinica pod ingerencijom srpske vlade. To sto je Djindjic vrsio smotru, ne znači da ih je simpatisao. To što je Koštunica, da bi kontrirao vladi, jednim imbecilnim saopštenjem podržao pobunu JSO ne mora da znači da stoji iza atentata.

Postoji milion sumnjivih stvari na strani Ceda ("Čedice, ljubavi" Beba sa tom istom mafijom (druzenja, mirenja, posete, slave, privatizacije, Cume radi puteve itd) i to je ok, a glavno je sto je Kostunica pisao "Dragi Aco"?? On je profitirao od ubistva!? Pa njegova tunjava vlada je napravljena ako se ne varam 9 meseci posle atentata, znači "od ubistva je profitirao" Zoran Živković!??? Nebuloze.

Imaš pravo, radi se o javnom servisu. Ali da li je taj javni servis bio bolji od 2000 do 2003? Naravno da nije, naravno da se ulagivao vlastima kao i ovaj Tijanicev danas. Tada se B92 tu i tamo usudio da dokaci Djindjicevu vladu (nije bilo tesko naci povod - pogledajte samo te likove: Batic, Veselinov, onaj ministar rada Milovanovic lopurda, Marija Raseta "aerodrom", Janjusevic i Kolesar, glasanje iz Soluna i Bodruma, Surcinci rade puteve, Beocin se prodaje za dzabe, Smederevo, bilo je jos toga, itd itd) pa je dobio po usima x puta.

Ponavljam, nek neko procita sta je pisao Petar Lukovic o tom "Pink Revival" periodu, ako smo kao zaboravili.

Novinari moraju da imaju isti arsin prema svim akterima nase zalosne političke klase. To nije slučaj, naravno, ali ne mislim da je problem samo RTS....
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 13:16 29.06.2007

Re: Bljak

Ako navodiš da sam te nazvao budalom red bi bio da napišeš i šta se događalo pre toga. Nisam svakako to učinio iz čista mira.

B92 i RTS se ne mogu porediti u smislu ko daje kome prostora jer je B92 privatna kompanija i može da radi šta hoće (ne sme da krši zakone, dakako), a RTS bi trebalo da je servis svih građana Srbije, dakle i onih koji ne misle da je postojao treći metak, da Koštunica nije nit luk jeo nit luk mirisao itd.

Znam dobro kako su izgledali programi RTS-a od kraja osamdesetih. Ovako je bilo početkom devedesetih. Jednoumlje.

2000-2004. je na ekranu bilo više sps-ovaca, jul-ovaca, radikala i ostalih predstavnika (tada) bivšeg režima (ne računajući presvučene i pristigle u tadašnju vlast) nego što sada ima onih koji misle drugačije od Koštunice & Tadića. Ovo naravno ako se to tako partijski meri, a ne treba da se meri. JAVNI SERVIS ne treba da radi tako da se računa procenat pokrivanja po strankama ili sl.
pufna pufna 13:20 29.06.2007

Re: Bljak

Ali da li je taj javni servis bio bolji od 2000 do 2003? Naravno da nije, naravno da se ulagivao vlastima kao i ovaj Tijanicev danas

ne mislim da se ulagivao vlastima, ili se samo ulagivao a nije preuzeo odgovornost na sebe da profiltrira dobre novinare i pocne da istrazuje do tada tabu teme. ( seti se samo kako su te sve televizije rezimske ostale u zbunu kad nisu visi bili u prvim redovima na konferencijama za stampu-... pa nisu im ni telefone znali to je bio svet ( dos) koji su oni po definiciji "gadili i urusavali im cast".
na zalost posle prvog kostunicinog talasanja, iz drugih centara moci su pocele da se finansiraju razne novine i novinari koji su i po televizijama gostovali ne bi li zagovaralii sve i svasta. NISU PROBOLI VAMPIRE U SRCE i ovi se probudili. sa tim zlom ne moze se samo deklaracijom izaci na kraj!


Sto se tice Kostuničine podrške JSO - to je bilo jedno saopštenje. Pa sta?

ti izleda uopste ne znas kako funkcionise drzava?! mislim koliko imas godina?
kostunica nije isto sto i canak i bio je predsednik jedne drzave pod kojim je vojska ( cisto da se sluzimo logikom da ne pocnemo nanovo oko dokazanih presretanih razgovora gde jso kaze da ovo njihovo moze samo kostunica da zaustavi, niti oko opstrukcije sudjenja i odbijanju da se i njih pozove kao svedoke, niti o stalnim represijama na sud od strane Ministra Pravde koji se arogantno breca na novinare kad ga pitaju da li je bio sa legijom te noci kad se predao- A JESTE BIO, DOKAZANO JE)...
dakle taj isti Kostunica kao predsednik je imao pravo da pokrene vojsku i ugusi pobunu jso, koja je PUC ni manje ni vise.

Djindjic pored zastave JSO sa osmehom od uha do uha i

ti si stvarno prespavao sve ove godine?
jso do tada nije bila rasformirana, ma citaj malo OPEN YOUR MIND.

i za kraj
zanima me gde je bio LEGIJA i kod koga se krio pre nego sto se predao i zasto je rekao da ima poverenja u kostunicinu vlast? i zasto neprimeceno prolazi da je tijanic " razvijao kablove'' stojkovic pisao optuznicu jocic se dogovarao i to sve te famozne noci


Tim Osman Tim Osman 13:48 29.06.2007

Re: Bljak

Super, ako je nešto bilo želim da znam. I o tome smo se naslušali u Insajderu, u Peščaniku, itd.

Pogrešno me shvataš ako misliš da ja branim Koštunicu, Jočića, Stojkovića itd. BTW pod njihovom "vlašću" je Legija dobio 40 godina robije. Da su mu nešto obećali, verovatno bi već propevao, jer ispada da su ga pustili niz vodu.

Ako je tačno da se sastajao sa Legijom u noći predaje, javnost treba da zna šta su mutili. Ako je učinjeno krivično delo, neko treba da ide u zatvor.

Ali šta je sa pitanjima u vezi sa drugom stranom - ČedaBeba - koje sam gore postavio? Zar ne misliš da neko time treba da se bavi - B92, RTS, javni tužilac, kao i neka druga štampa osim žute? Taksativno sam nabrojao samo neka od njih? Imaš li komentar? Ili sve odbacuješ kao "hajku"?

Npr. posete Spasojeviću u zatvoru, transkripti "Čedice, ljubavi"? Po čemu je to ok, a "Dragi Aco" nije?
pufna pufna 13:57 29.06.2007

Re: Bljak

Npr. posete Spasojeviću u zatvoru, transkripti "Čedice, ljubavi"? Po čemu je to ok, a "Dragi Aco" nije?

bese ona dva zatvorska cuvara sto su izjavili da ih je ceda posecivao ( zemunski klan) u zatvoru su podigla tuzbu protiv cede koji ih je nazvao kriminalcima ( ilia sta vec ) i IZGUBILI SU!
toliko o verodostojnosti ove izjave tvoje..
Ali šta je sa pitanjima u vezi sa drugom stranom - ČedaBeba - koje sam gore postavio?

pa zuta stampa se samo njima i bavi, izvrce cinjenice. verovatno zato ti i postavljas stalno ista pitanja.

evo sad nova afera oko cigareta pa Mihailovic uhvatili u lazi oko bele knjige, oko pokazivanja akcije mreza canetu suboticu ( ja se ne mogu oteti utisku da je cilj bio ucenjivanje).
Pa vasic pise da je bilo svedoka koji mogu potvrditi ( a zarkovic mu zariva noz u ledja) da djindjic i nije znao da ide privatnim avionom. pa ccujes kako se ministri tadasnje vlade zale kako su mnogo dolazili i pozivali se na prijateljstvo sa njim zarad nekih dobitaka. ( sta smo doziveli da u utisku nedelje Boza prelevic brani cast djindjica, dok se canak smejulji?!)...
nego da li ces ti ove primeri uopste memorisati? ili je kod tebe vec formirano misljenje?
pitanje je !

Ako je tačno da se sastajao sa Legijom u noći predaje, javnost treba da zna šta su mutili. Ako je učinjeno krivično delo, neko treba da ide u zatvor

ovo je istina i ne treba ti ono AKO
mimi mimi 14:07 29.06.2007

Pufnici

draga,

mani se jalove prepiske sa tim osmanom, to edb opet ocitava brojila....

a i ako nije, onda je na dobrovoljnoj-bazi-i-osnovi-zaludjenik, dobrovoljac, takoreci, sto mu dodje jos gore....znas ono ideale-budale....
pufna pufna 14:26 29.06.2007

Re: Bljak

jbg, koji sam ja kreten, zapenila ko' mutava na sajtu dss ... idem da se istusiram hlaaaaaaadnom vodom.
vi tamo u holandiji dobro rasudjujete kezezoze
Tim Osman Tim Osman 14:29 29.06.2007

Re: Pufnici

Gornji odgovor je savršeni primer tolerancije LDPetc kojima smeta pristrasnost RTS-a, a kada bi oni vladali, ljudi mišljenja bi prošli baš kao i ja kod Mimi. Svi drugi su UDBA, EDB, podmetnuti, zavera itd. samo je Čeda pravednik, Lučonosa demokratije, Beba jedini ima muda da kaze sta se događa, čak je i Ružica izdala Zorana. Tužno.

Elem Pufno kažeš mi "to je istina i ne treba ti ako".

Da ti verujem na reč? Meni ne trebaju B92, RTS ili Pres da saznajem bilo šta, poznajem desetine novinara i drugih dobro obaveštenih ljudi u ovom gradu, uglavnom ljude koji su bili protiv Miloševića. Od njih sam još 2001. slušao o Čedinim druženjima, džipovima, letovanjima sa 6 telohraniteljima, konjima, posetama Šiptaru itd.

Od njih danas slušam šta rade Velja, Adžim, Peconi i ekipa. Uostalom, pisalo se na ovom blogu i svašta u bekgraundu Vuka Jeremića, verujem da je manje više sve istina.

Čanak se u Utisku smejulji i ograđuje se od Čede (..."posle će neko da priča kako sam ja bio sa tim Opačićem, sa Čedom Jovanovićem, a mi smo samo pravili koaliciju". "Ništa krupno nije moglo da se radi bez Zoranovog znanja" i DOS-a ("ja ništa ne znam" zato što zna kakve su se svinjarije radile pa ako to jednom pukne, ogradio se.

Da li ti je delovao iskreno kada je rekao da nije rekao Đinđiću "Ti ćeš postati novi Sloba, a Čeda novi Marko" kada su Legijini divljali po Novom Sadu?


BTW "Čedice ljubavi" transkripti (da li si ih uopšte čitao, ili kažeš "ful" objavio tabloid" su iz iste kuhinje kao i "Dragi Aco" i "Budalo, ta dvojica su najmoćniji ljudi u zemlji". UDBA. Pa zašto ovo prvo nije pomenuto na B92, a ovo drugo se razvlači u svakom Insajderu. Tužno je što ne možeš da saznaš da je Goran Petrović izašao iz LDP i izjavio da je "cilj te stranke lično bogaćenje Čedomira Jovanovića" ako taj dan ne kupiš Press. Na B92 ništa od toga.

Da je kojim slučajem Bakarec izašao iz DSS i napljuvao Koštunicu, bilo bi šest tema na blogu.

Ili misliš da su političari nedodirljivi? Zašto da drugačiji aršin za Velju i za Čedu?

Tim pre što je Čeda moja generacija i bliži mi je sigurno nego Velja (sa prvim bih rado pričao uz piće, sa ovim drugim ne), imam pravo da budem više razočaran.

No pošto se nisam odavno ložio ni na jednog političara - posle Vuka 1992 i Djindjica 1993 (Pošteno), nisam razočaran. Jebe mi se. Ali glupo mi je da me polupismeni novinari sa svih strana prave budalom, ako mi već nisu potrebi da se jobavestim šta se oko mene događa...

I pazi Mimi, svuda oko tebe je DB...
oldtajmer oldtajmer 15:35 29.06.2007

Re: Bljak

Kazezoze
Tim Osman = Osama Bin Laden


sve da si u pravu, a verovatno jesi, izvor ti je do jaja... whatreallyhappened.com ??? come on!
mimi mimi 15:57 29.06.2007

Time sreco, ti kod

mene bi proso......al za malo :-D
isokrat isokrat 16:10 29.06.2007

Re: Bljak

Gde je Cedin blog? Ne samo da Ceda Antic vise ne pise na blogu B92 nego je nemoguce procitati njegove prethodne blogove, ime mu je tu (medju ucesnicima) ali kada kliknete na njega dobijete praznu stranu...
Džudi S Džudi S 17:58 29.06.2007

Re: Bljak

Potpisujem ceo komentar koji je ostavio Tim Osman.

:)
Bilo nekad Bilo nekad 20:19 29.06.2007

Re: Bljak

Tijanic ponudio Bebi Popovicu da se dogovore oko termina njegovog gostovanja na RTS-u.
m.agrippa m.agrippa 21:37 29.06.2007

Re: Bljak

Znam dobro kako su izgledali programi RTS-a od kraja osamdesetih. Ovako je bilo početkom devedesetih. Jednoumlje.


Kako, bre, Srdjane, jednoumlje? Kad god u'vatim vremena da gledam one emisije tipa Oko, Kljuc, itd stalno gostuju ljudi iz LDP-a (Andric i onaj Jakobinac-zilota Prokic, uglavnom), SRS-a (Vucic 80%, Toma 20%) i SPS-a (Bajatovic i Dacic). Ono jednom pozvase onog iz DS-a (stalno mu ime zaboravim, mlad neki) i Sormaza iz DSS.

Dnevnik je tako "jednouman" da pro-drzavnu propagandu treba traziti Gajgerovim brojacem. Treba, ipak, razlikovati kvantitet (minutaza data vlasti vs. minutaza svih ostalih) i spin. Da se ne rade vlasto-centricne vesti, bilo bi - Ej, 'ocu da znam sta radi vlast! Sto nema na (npr.) Dnevniku 2?

Oko ubistva premijera zaista vise ne zelim nista da pratim. Tu je dovoljno zapleta, mutljavine, repova i lazi da normalan covek pobenavi. Neka se sud bavi time. Ja samo hocu da znam da su g*vna po'vatana i streljana (vratiti smrtnu kaznu odma'!)
tolerantan tolerantan 02:28 30.06.2007

Re: Bljak

shkomishkomi
Sinoc sam se mnogo lose osecao gledajuci javni servis, na jednom kanalau Boj na Kosovu, a na drugom akcija oblatimo protivike rezima i dragog nam predsednika dobro poznatim metodama i recnikom. Falile su samo kvalifikacije strani placenik i domaci izdajnik pa da dozivljaj bude kompletan.Pa zasta smo se borili 5og oktobra. Da javni servis i dalje bude orudje u rukama primitivaca(ranije vucelic, mitevic, komrakov, sada tijanic) da i dalje gledamo slobine i mirine kerove kako reze i kidisu(ranije goran matic, ivan markovic... a sada mihajlovic a.k.a. LUTRA ekstraprofiter) da i dalje pravimo mit od najvecg srpskog poraza.Losije sa osecam u Srbiji danas nego 1999e, imam zelju da odem i vise, ne da se ne vratim, nego da i ne cujem ni S od Srbije

Mudro zbori DuMi !
ervetor ervetor 08:09 30.06.2007

Re: Bljak

Cak i ako je to tacno, B92 nije javni servis i za pare koje komercijalno zaradi moze da pravi program kakav hoce a na nama je da to ocenjujemo.
RTS nema pravo tako da se ponasa jer nam uzima svima pare da bi nekima od nas zatim ispirao mozak.
Posle se cude kad ih sa neba ili zemlje stigne kazna.
Licemerno je to kao i mnogo toga u Srbiji.
Posle se brane da su morali od neceg da zive ili da hrane svoju decu i slicno.
PA JEL TO ZNACI IDE TAKO DA SVI KOJI ZIVE MORAJU DA ZIVE NA RACUN TOGA STO SE DRUGI ZLOPATE ?
Ako je tako, onda sledeci put, nece biti argument da ste samo radili svoj posao jer ce kontra argument biti " Izvinite, i ja samo radim svoj posao...

Uopste nije potrebno ulaziti u njihove debate i to na koji nacin ko koga optuzuje. Dovoljno je na osnovu sekundarnih pokazatelja biti samo malo analitican i zakljuciti da je najvece djubre u Srbiji
DUSAN MIHAJLOVIC.

Meni samo nije jasno da li je Djindjicu bilo jasno da ako je uslov za opstanak njegove vlade ulazak DUSANA MIHAJLOVICA u vladu da to i nije njegova vlada te da je on onda u jos goroj poziciji da se zvanicno nalazi u vlasti a prakticno u opoziciji ?
To sam se i onda pitao a odgovor je bio surov.

Ipak, ono sto sam zakljucio i na osnovu vlastitog iskustva, jeste da realniju sliku o nekoj organizaciji mozes imati ako nisi njen pripadnik nego ako jesi.
Primer: Cesto mi se desavalo da u vlastitoj firmi bitne i validne podatke o sopstvenoj fitmi i desavanjima u njoj saznajem od ljudi koji uopste tu ni ne rade. Sve ono sto cujes od svojih kolega pod parolom poverljivog i dobronamernog zapravo su spletke i namestaljke sa ovim ili onim ciljem.
Ja ne znam od kad su Srbi postali takvi ali danas jesu. Mislim, nemojte se vredjati Vi na blogu koji predstavljate stotinak drugacijih ljudi u Srbiji, ali to jeste tako. Danas, profesori citaju kurir i mrmljaju sebi u bradu "eto vidis sta se radi..."
Gde vam je analiticnost profesori i nebeski narode ?
Pustate da vas jedna sirovina oblikuje kao prasice u svinje...
movas movas 17:43 30.06.2007

Re: Bljak

Tim Osman
RTS je slika i prilika ovog Bloga, samo sa druge strane.


Time Osmana,
dajem Ti besplatnu očinsku dijagnozu: menjaj oftalmologa, uzima Ti džaba pare.

otvoreni i nedeklarisani LDP ...

Kad je Insajder davao "drugu stranu", osim Bebe, Cede, Batica i ekipe? Stvarno, kad?


Ja znam odgovor, ali je on isuviše LDP-ičan, i teško je svarljiv bez buraga.
Ili menjaj u ovom slučaju slušalice, izgubile stereo funkciju pa ne čuješ ČESTE izjave autorke: "... odbio X da govori za Insajder!" Ako misliš da nekoga branim - ćorav posao! Zabole insajdera za mene - ja sam ona druga strana medalje, onaj koji je permanentno u "trpnom stanju"...

Kad je bilo ko ko ne pripada LDPetc, sa drugacijim misljenjem, bio docekan drugacije nego ad hominem uvredama i Zoksterovim prefinjenim duhovitostima?


Odbrana "lika i dela"..? A sve je izvesnije da si ovejani LEGIJALISTA.

Mene je Kusovac nazivao budalom (istina, izvinio se),


Šta ćeš, svi greše ponekad... Zbog ovog potonjeg sada se mi kajemo.

Kazacete da je RTS javni servis i svi ga placaju, pa mora da daje drugu stranu. Jel mozda davao drugu stranu kada je Beba bio "na vlasti" - pitajte novinare B92 kako su se provodili u tom periodu. Još bolje, pitajte Verana.


A, kao - Ti si pitao. Čudo toliko jaranstvo...
Uzgred, kada je RTS već postao Javna Kuća - hoću i ja da se omrsim!!!

Ali kada se radi se o imperativu da se saslusa druga strana, a sluha za to ponajmanje ima na Blogu.

I zato mislim da je licemerno kukati "treba da daju sat i po Bebi Popovicu". Pa sto na B92 ne daju sat i po Vrzicu da prica o trecem metku? Ili Veruovicu? Ili Bozi Prelevicu? Pa onda pustite nas da ukrstimo ono sto pricaju oni i Beba i Ceda, pa cemo formirati svoje misljenje.


Vidim da se često pozivaš na autoritete. Ali tako sveznajućeg, da upitam: da li se sećaš, ako si tada po godinama bio dorastao situaciji, onog oštrog sukoba sa legendarnim, sveznajućim i počesto poluobaveštenim Prelevićem, kada je kao "koministar MUP-a", pokušavao da postane Marko Kraljević, preteći upadom u onu ucvečljenu "kopnenu zonu beztbednosti" - dole u Končulju (mislim da beše), kada je sve bilo rovito i sukrvičavo, a pok. Djindjić pokušavao da zakrpi razdrtu stvarnost..? I misliš da je šerif-Boža zaboravio ono javno lupanje šamara? Pa samo se prisetiti s koliko revnosti kalja, kalja - svo okruženje oko Djindjića; radio bi on to i jače i glasnije, ali mu meka... (atribut muških, ne)
A ovo za Bebu i Čedu.., već sam zabrinut - kolike ospe dobiješ od pomisli da te osobe postoje.
Vidim u najlepšem maniru "šešeljokratije" - zapitkuješ, zapitkuješ - creva prevrćeš prisutnima. Hmm.
Pa i ja da Ti uzvratim: da li se sećaš one skalamerije od "skupštinske istrage" - kada je Tvoj omiljeni Koštunica i sva klapa oko NJega - ODBILA svedočenje u "Parlamentu", sve dotle da je i daktilografkinja sa zadatkom čuvara "državnog pečata", ona Nedeljkovićka - odbila da svedoči pred "skupštinskim odborom"?
I, da li sećaš, kojim čudom, da je JAVNO svedočio (takav kakav je) Vojin djeneral Pavković, i zaista uverljivo ispričao da je od njega traženo da AVIJACIJOM napadne ZGRADU Vlade Stradije - kao "sotonsko gnezdo" - koje ometa usrećenje i posrećenje Stradije?
I za kraj: kako zaboravljaš onu potresnu priču, još dok je bio nesrećni Djindjić živ, kada je LIČNO veliki Voja pokazivao parče "četverožilnog kabla kojim MOŽE da se prisluškuje Predsednik SRJ"???
Ma daj - Ti bar imaš mesto, na nekom partijskom kružoku radikala, SPS-a ili DSS-a, ali, moliću lepo: po redu i bez preskakanja, da iskažeš sav animozitet prema Čedi i Bebi.., onako u horu sa Vučićem-Dačićem-Aligrudićem, sve onako zapomažući nad nesrećom da nisu STRELJANI vinovnici "Bodrumske afere".
A o aferama na strani legijalističke "Vlade" - ćuti, ni reči, jer ako počneš - do Božića nećeš sve prebrojati!
Od samog sačinjavanja "Vlade", zasnovano na najcrnjoj korupciji, kada je zbog JEDNOG JEDINOG glasa u "Skupštini" - dobio ministarsku apanažu vajni Vuksanović.., sve onako nakon gubljenja izbora za predsednika SRJ, pa Stradije do - Beogradaskog gradonačelnika... Zaboravljaš ono obrecanje Draškovića: šta KO ima da se meša, mi imamo neograničenu vlast u JAVNIM preduzećima koja smo DOBILI... I ostali: sve do uvoza škarta iz Švedske, iznajmljivanje američkog satelita od najrevnosnijeg američkog satelita - Izraela, za pišljivih 47 hiljada dolara... Pa do urnisanja svega i svačega, uključujući i one bisere sa proterivanjem Darvina, kritike Studija B da nije (dovoljno) nacionalističan.., i do prodaje 99-toprocentno izgradjenog autoputa - kao "koncesiju", jer je piroman Velja, ali sada kao spasitelj novinarke iz zahuktalog Ibra - a da nije skvasio ni pertle i td-i-td-i td. - OBEĆAO tazbini da će izgraditi autoput BAŠ do požege - a ne do Užica??? Ali, kosmička nesreće i umalo sunovrat Stradije je bio iz Bodruma. Što jes - jes, vala Osmane...
Da se vratim da Te podsetim, jer u proseku kratkog pamćenja i loše dedukcije -nisi nikakva tragedija - Stradija je i prepuna... Elem, Pavković nije dao avione i helikoptere da se uništi Had, ali, onda se okrenulo perfidnijim metodima...
Šta hoće Svet, bre: oni imaju giljotinu, garotu, vešala, streljanja, gasne komore, električne stolice, otrovne injekcije.., a i mi imamo konja za trku - kamion "mercedes" (nemačka roba), pušku "hekler i koh" - opet nemačka roba... Valjda su se Nemci dokazali u uništavanju Srba. I onda ćemo saditi "kosovske božure" - samo da se tarasimo grozomorne jeresi: Čede i Bebe!
?
Evo, javno izjavljujem: kada Toliko jako mrziš ovu dvojicu - ja ih volim do nebesa!


snezana7plus snezana7plus 19:29 30.06.2007

Re: Bljak

Pa zasta smo se borili 5og oktobra

Pitanje je zasta se SADA borimo ?
gambit gambit 20:59 30.06.2007

Re: Bljak

---
Ako navodiš da sam te nazvao budalom red bi bio da napišeš i šta se događalo pre toga. Nisam svakako to učinio iz čista mira
---

Nisi samo njega nazvao budalom. Meni si se obratio sa "a sada sjasi budalo, inace cu te banovati", samo zato sto sam ti ukazao na pravopisne greske. Decko, manjak kucnog vaspitanja i skolskog obrazovanja nadoknadjujes prostackim ispadima. Izbroj do deset, prije nego sto udaris na nekoga. 'de je bre Lektorka nestala?!
jesen jesen 11:23 01.07.2007

Re: Bljak

2000-2004. je na ekranu bilo više sps-ovaca, jul-ovaca, radikala i ostalih predstavnika (tada) bivšeg režima (ne računajući presvučene i pristigle u tadašnju vlast) nego što sada ima onih koji misle drugačije od Koštunice & Tadića. Ovo naravno ako se to tako partijski meri, a ne treba da se meri. JAVNI SERVIS ne treba da radi tako da se računa procenat pokrivanja po strankama ili sl.

Hmmm...pa bilo je sps-ovaca, jul.ovaca i radikala a to je jedan od razloga sto smo danas ovde gde jesmo...Da su pomenute stranke zabranjene 2000te svi bi do sada na njih zaboravili...Ovako, mediji a posebno RTS je zasluzan sto su se socijalisti i radikali "oporavili"......
Unfuckable Unfuckable 09:23 29.06.2007

Mislim da je voditeljka

sinoć prevazišla sebe .../"..pa zar nije cepanje ostavke KRIVIČNO DELO ?!?!?!2....- pao sam ! /
...ne, "lutko" - [b]pobuna JSO je krivično delo[/b], idi kod tijanića na dodatne časove zamene teza, pošto dosadašnje nisi dobro odklečala...
bladerunner bladerunner 09:29 29.06.2007

Prvo

welcome back!
drugo -- ja sam zblanuto buljila sinoc u ex ministra i divila se njegovoj preplanuloj boji koze. Na jednom drugom postu drugog blogera na pitanje kako nacionalna Tv moze da pusti u 'cuvenoj' emisiji 48 h svadba izjavu muza da zalepi zeni samarcinu kad zasluzi ovde cu da odgovorim -- pa jbg kad direktor tog servisa moze da zalepi samarcinu muvi u studiju pred sirokim auditorijumom. Sve to polazi iz kuce
trece -- ja sam zblanuto jutros buljila u demanti S. Popoovica. Prosto nisam mogla da verujem da je takvo nesto moguce (mislim podmetanje na blogu)
cetvrto -- i sama sam nedavno kad su se desila ova 'previranja' na blogu posumnjala u B92
i peto -- kazi Biljani Srbljanovic da se vrati da mozemo i dalje posteno da se posvadjamo ko ljudi. Nekad me nervirala nekad mi se svdijala ali to je sasvim normalno kad si prepusten sudu javnosti. I dalje cu ostro da je iskritikujem svaki put kad mi se ne svdija sto kaze ali i da je pohvalim ili se zahvalim ako mi promeni misljenje ali kao sto rekoh ona ( i svi vi) je pod okom javnosti i zbog toga mora da trpi svasta a mislim da je vredno da istrpi jer ima i sta da kaze. Hocu zapravo da kazem da ne treba da prepustite blog i hocu da kazem -- vratite se da istresete one majmune iz gaca.
toliko
Spiridon Spiridon 09:31 29.06.2007

Daj malo pojasni ovaj deo

Da li Šaper i Nikitović ili ko su im već tamo spin majstori misle da su uspeli da zapuše jednu rupu?


Srđan Kusovac Srđan Kusovac 13:21 29.06.2007

Re: Daj malo pojasni ovaj deo

1. Jedan od navedenih je spin majstor (nije spin doktor nego samo majstor) jedne, a drugi druge grane iste vlasti.
2. Politika koju provode njihovi šefovi/formalni šefovi (u jednom slučaju je reč o šefu, a u drugom je upravo spin majstor spiritus movens grane vlasti) ima smisla samo ako uspeju da stvore potpuno jednoumlje, da "Srbi budu saborni", da veruju da je "Kosmet" pitanje svih pitanja, da oni glede "Kosmeta" rade dobro itd, tj da zapuše sve, ali ama baš sve rupe na koje curi drugačije mišljenje.
3. Ne verujem da se sve što se događalo na blogu proteglog meseca događalo slučajno. Štaviše verujem u sinhronizovanu akciju (jedne od grana, one praktičnije) koja je rezultirala zapušivanejm rupe. Verujem privremenim.

A kofa je bušna, je bušna, je bušna, a kofa je bušna o majstore moj!!!
snezana7plus snezana7plus 19:37 30.06.2007

Re: Daj malo pojasni ovaj deo

A kofa je bušna, je bušna, je bušna, a kofa je bušna o majstore moj!!!

Naravno da je busna i zato mi nije jasno uopste da je morala da nastane ovolika frka. Gde odoste ljudi ? Zasto ?
Ako je neko sinhronizovao "akciju" , a "kofa je busna", zar nije logicno ostati i kroz rupu na kofi progurati svoju pricu ?
oh la la oh la la 09:47 29.06.2007

Za nas sa jeftinijim ulaznicama...

... je l' može malo detalja o sinoćnoj emisiji?
adam weisphaut adam weisphaut 09:48 29.06.2007

Sto se tice

Da li je ljude u redakciji Vremena sramota onoga što je Žarković pre nedelju dana napisao o Miši Vasiću?

Ne znam za redakciju Vremena, ali mene je licno stid onog sto Zarkovic na sebi svojstven nemust nacin govori i radi vec duze vreme cisto zbog toga sto je na celu medija ciji sam redovni konzument. Kolicina mutavih relativizacija koju on prosipa vec duze vreme je prosto zapanjujuca, no takodje je veoma interesantno da kada se radi o odbrani lika i dela Miroslava Miskovica njegova poslovicna tunjavost nestaje k'o rukom odnesena. Sto se tice datog pisanija Misa je vec odgovorio u poslednjem broju Vremena a sve se da sazeti u jednoj recenici
Molim te, Žare, ne brani me više!
pufna pufna 09:52 29.06.2007

Re: Sto se tice

nteresantno da kada se radi o odbrani lika i dela Miroslava Miskovica njegova poslovicna tunjavost nestaje k'o rukom odnesena

taman da nemas pojima o cemu je rec, samo posmatrajuci ga kako debatise mozes da provalis gde je interes, gde iskreno verovanje, a gde stid sto mora da kaze to sto mora.
tuga
strah? koliko ima nula?
p.s. okaci ponovo, pliz, tekst mise vasica ( odgovor)
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:55 29.06.2007

Re: Sto se tice

bladerunner bladerunner 10:40 29.06.2007

Ovaj Zarkovic

sad sam procitala sve
pa ovde stvarno ko da pocinje ponovo medijski mrak
ma da se ne sprema vreme da postane nin
adam weisphaut adam weisphaut 11:11 29.06.2007

Re: Sto se tice

koliko ima nula?

Ja znam da je sam Zarkovic pricao jos pre koju godinu da je bilo razgovora o tome da Miskovic kupi Vreme. On nije kupio Vreme ali da li je tada napravio jednu drugu akviziciju moze svako da proceni za sebe. Jedino sto znam da ponekad kada Zarkovic nastupa zapitam se da li slusam PR-a Delte. Sad posto ne mislim da je on iracionalna osoba pretpostavljam da postoji i racionalno objasnjenje za to.
zarkov zarkov 12:19 29.06.2007

Re: Ovaj Zarkovic

bladerunner
sad sam procitala sve pa ovde stvarno ko da pocinje ponovo medijski mrakma da se ne sprema vreme da postane nin


A kad je to medijski svanulo? Ono kad je Lecicka primila nagradu za novinarstvo od Karica?

ps. meni je pre 5. oktobra ortak koji se politikom bavio krajnje neozbiljno i neuspesno rekao "ovi ce sad da se napune vise nego Slobini za 10 godina". Sad mi nije jasno kako je jedan marginalan lik bio tako dobro obavesten a ozbiljni novinari i analiticari su i dalje zateceni dogadjanjima?
pufna pufna 09:50 29.06.2007

pitanje

Da li je Dejanu Restaku neprijatno zbog onoga što se dešava na ostatku Bloga B92 na kojem, evo, imputiraju čak Srđi Popoviću?

srdja popovic nije pisao, ili oni nisu doslovce preneli njegov demanti???
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:50 29.06.2007

Moram da priznam

da sam gledao samo poslednjih 10/tak minuta pomenutog intervjua....Cak nisam stigao ni da uhvatim sta je D.Mihajlovic govorio, objasnjavao, pokazivao....ali sam cuo dva pitanja koja je postavila novinarka RTS/Javnog servisa.,...koja su me podsetila na staru dobru Milijanu Baletic...ili neku slicnu personu...O Srama li....Hoce li neko pokrenuti peticiju da se prestane placanje TAKVOG "Javnog servisa"..JA NE PLACAM I NECCU....AJD DA VIDIM DA ME TUZZE....Necce i ne smeju, jer im je sasvim dovoljno i ovo sto uteruju kao pretplatu....A sto se B92 tice, njih ne finansiram , pa mogu kako god hocce....imam daljinski, pa je dovoljno da pritisnem dugme, sto na zalost sve vise cinim....samo to nije dugme uz pomoc koga prebacujem kanal....jer nema tog kanala na koji bih mogao da predjem (ne racunajuci strane TV), vec pritisnem ono crvemo malo dugme, posle koga na TV/u nema slike....a i stedim struju.Koliko toliko...!
Sto se Bloga tice...primecujem mnoge promene....pa sam u jednom trenutku i izasao sa Bloga, ali sam se i vratio , upravo da bi se culi i disonatniji tonovi....sve mi se cini da se vracamo na "stari dobri medijski mrak"..
.A Vreme, pa iskreno govoreci....nisam iznenadjen...poodavno!
poz
BKC
zarkov zarkov 00:44 01.07.2007

Re: Moram da priznam

samo to nije dugme uz pomoc koga prebacujem kanal....jer nema tog kanala na koji bih mogao da predjem (ne racunajuci strane TV), vec pritisnem ono crvemo malo dugme, posle koga na TV/u nema slike


Ja stalno ponavljam da se taj lopovski i lazovski tumor u ovom drustvu siri medijima, kad bi svi pogasili ekrane za 3 meseca sve bi nam bilo jasno...doduse, propustili bi neke afere i strasno vazne vesti u medjuvremenu, ali ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:02 29.06.2007

Ne, ne treba prepustiti prostor...

Srđane, od ovoga časa ja se vraćam....Mislim da se treba boriti za svaku mrvu javnoga prostora.
Zlo se počinje vrlo organizovano valjati Srbijom. Ako ostanemo u svojim sobama i na svojim pustim ostrvima, ne smemo se čuditi što je zacarilo.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 10:06 29.06.2007

Re: Ne, ne treba prepustiti prostor...

Drago. Ura! Dobrodosao nazad. Naravno da se treba boriti.
Ti si zaista jedan od hrabrih ljudi i imas svo moje postovanje.
zokster zokster 10:09 29.06.2007

Re: Ne, ne treba prepustiti prostor...

Ura, Dule, i ti si tu s Kusovcem! Dva stara borca su se prepoznala i podrzala.

Sad idemo u pobede!
zokster zokster 10:11 29.06.2007

Re: Ne, ne treba prepustiti prostor...

Drago, od ovog casa i ja se vracam.

Steta samo sto nigde nisam bio ni otisao. Ali izrazavam svoju punu podrsku Kusovcu, Duletu Nedeljkovicu i svim ostalim organizatorima protestnih akcija na ovom blogu.
pufna pufna 10:15 29.06.2007

Re: Ne, ne treba prepustiti prostor...

drago!!!
pa konacno vise

ubi me taj defetizam...
adam weisphaut adam weisphaut 11:12 29.06.2007

Re: Ne, ne treba prepustiti prostor...

Drago, lepo je videti da ste se vratili!
Doctor Wu Doctor Wu 11:38 29.06.2007

Re: Ne, ne treba prepustiti prostor...

Zlo se počinje vrlo organizovano valjati Srbijom.


Ovo k'o Amfilohija...
AlexDunja AlexDunja 11:55 29.06.2007

Re: Ne, ne treba prepustiti prostor...

drago,dobri duse ovog mesta :))))
bando ludaka vratite se i vi!
Rio-Coker Rio-Coker 12:15 29.06.2007

Re: Ne, ne treba prepustiti prostor...

Drago, od ovog casa i ja se vracam


Nadam se, Zoksteru!!!
Dejan Restak Dejan Restak 10:12 29.06.2007

Juce mi je bilo vrlo neprijatno

izvinjavam se i ovim putem dospodinu Popovicu.
Naravoučenije je i to da se fer odnos jednostavno ne poštuje na ovom mestu.

Što se tiče novog B92, ja sam uvek u prvom frontu za inovacije i promene. Slažem se i bar što se mene tiče verujte da sve svoje napore ulažem u tom pravcu. Zapravo me to najviše interesuje kada je u pitanju B92 i to je ono što me drži u Srbiji.


Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:18 29.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

G dine Restak,
moze li neko objasnjenje, kako se TO naslo na Blogu...mislim da nije dovoljno objasnjeno ili ja nisam nigde procitao..o cemu se radi...kako je postavljen Blog sa tom tzv.peticijom?
poz
BKC
Dejan Restak Dejan Restak 10:22 29.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

Zoxter je pogresno preneo ko je inicijator akcije. Takodje njega je potom prenela i Jasmina Tesanovic.
Ja sam se potom cuo sa gospodinom Popovicem kada mi je i potvrdio da on nema nista sa tom inicijativom i da svakako zeli demanti.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:29 29.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

i na tome se sve zavrsava...????
bkc
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:51 29.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

ne cole, spremaju se puske a nisane na 'marginalce'. hepi nau?!
pufna pufna 11:04 29.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

ne cole, spremaju se puske a nisane na 'marginalce'. hepi nau?!

a jel moze pojasnjenje ovolikom cinizmu?
krajnje dobronamerno pitam,posto pusku ne bih u ruke..
bladerunner bladerunner 11:08 29.06.2007

Ajde da ne preterujemo

i Srdjan je sam sada obrisao neke komentare koji su mogli da povedu na tu stranu ako nisi videla.
ne radi se o marginalcima , vec o marginalnim temama
ne kazem da je manje bitna tema o zekama ili vasioni i sama sam se pobunila protiv podele na bitne i nebitne i govorila da svako ima pravo da izabere da li ce da raspravlja kod Srdjana ili kod nekog drugog autora.Ali cinjenica je da ovde vise na medijima nema mesta gde mozes da kazes i cujes ono sto si mogao na ovom blogu ( vidi sta se desava u Vremenu). Nedostaje mi to! Hocu da znam da ovde postoji opozicija a ne da se pretvorimo u ustajalu barustinu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:29 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

Da li oni koji organizovano odsustvuju sa ovog bloga misle ozbiljno da se valja predati i prepustiti prostor marginalcima?


sta ovo znaci gore? sk govori o 'marginalcima' a ne o 'marginalnim temama'. govori o Ljudima. kaze da su oni ostali koji nisu u 'organizovanom odsustvu sa bloga' = marginalci. sta sad ocekujes da kazem?!
inace samo naslov posta 'Jednoumlje' dovoljno govori o stanju stvari sa te, 'ne marginalne' strane.

s tim u vezi, da li je bitnija tema ako bs kaci slike svojih farbanih jaja i istroluje tudj post, od onih gde mozemo da nadjemo necija druga 'farbana jaja', 'cipele' ili vec...? to da mi se objasni, mozda i skapiram. jer kad 'ne marginalci' troluju, onda je to OK?!

i da, apsolutno je potrebno da postoje politicke teme svih demokratskih(?) opcija i na ovom blogu. nikada nisam rekla da su nebitne. naprotiv.
ps...i kako sad da ne budem cinicna?!
Violeta Violeta 11:46 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

sk govori o 'marginalcima' a ne o 'marginalnim temama'.


Da...ali...marginalci mogu da postavljaju i diskutuju samo o marginalnim temama.
Oni drugi mogu i jedno i drugo.

s tim u vezi, da li je bitnija tema ako bs kaci slike svojih farbanih jaja i istroluje tudj post, od onih gde mozemo da nadjemo necija druga 'farbana jaja', 'cipele' ili vec...?


Da...bitnija je tema.
bladerunner bladerunner 11:49 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

Ne zelim da budem niciji drveni advokat jer sam sigurna da SK moze sam da se 'odbrani'. I kao sto sam rekla ostro sam iskritikovala BS i ekipu zbog nekih stvari. Ali ne smemo da zanemarimo da je ovaj blog da li zahvaljujuci toj ekipi ili sukobu te ekipe sa neistomisljenicima bio revolucija. I to potrebna revolucija. I mozda me iznerviralo ovo ili ono i svadjala sam se sa njima i kritikovala ih ali iz tog sukoba je proizilazilo neko pokretanje iz ucmalosti .Pogledaj sta se desilo od kad su otisli. Ustajala barustina na sta mislim i da je mislio SK kad je rekao jednoumlje. Ne zelim da se zbog toga sto je BS uvredila ljude ili uvredila mene ugasi nesto sto je bilo konstruktivno niti zelim da ona ode.I ja sam nju pa sta! Iz borbe su proizasle dobre stvari ili se otkrilo ovo ili ono ili pokrenule neke akcije ili su ljudi saznali nesto sto nisu mogli nigde.
Slucajno radim na mesto koje je direktno povezano sa politikom i draga moja vladajuca koalicija je skupstine napunila sa ljudima koji su direktno s traktora dosli na odredjena mesta. Da ne vredjam seljake koji posteno rade -- u pitanju su selci!
o betovenu da ne govorim
i hocu da se cujemo svi
isto kao sto je i konkurencija dobra za razvoj privrede i ovo mesto je dobro za razvoj misli - mozda neadekvatan primer al ajde
bladerunner bladerunner 11:57 29.06.2007

...na mestu

: )
svakog dana dolazim na posao i kazem sebi -- you got' fight for your right to paaaaaaaaaarty!
pufna pufna 11:59 29.06.2007

bol

Da li oni koji organizovano odsustvuju sa ovog bloga misle ozbiljno da se valja predati i prepustiti prostor marginalcima?

a jel mozes ovaj citat da shvatis ili dozivis kao " ne prepustite ovaj prostor ljudima- blogerima ( pritom mislim najvise na komentatore, pa tek na one koji postavljaju postove, jer bez kriticnih komentatora-ali ne posto poto- nema razmene niti reciklaze i mogu da se plasiraju svakojake zamene teza, koji ne dele nase stavove.

ako bismo se delili na njih i nas ( pritom za mene su oni ti koji ne prihvataju da cuju i nalicje istine tako dobro sakrivano, niti da se odreknu mita, niti da stvarno uvide ulogu srbije u raspadu jugoslavije, niti da prihvate da postoji odgovornost za politicke tokove, za sopstveni zivot ) onda moram da priznam da njih ima vise i da mi fale ljudi koji vole da skinu masku sa nekih zbivanja. to su Oni koji ne daju krv na dobrovljnim akcijama iz banalnih razloga- jer sigurno i tu ima neka zvrcka, oni u izvinjenju vide ponizen cin, njima nista ne valja ali ne znaju kako da valja...

Po svim temama se moze pogresiti, zato i postoji ova razmena misljenja.
p.s. ako se moze i jedna stvar dobra videti ( osim pojavljivanja nekih novih interesantnih blogera) onda je to odsustvo cele plejade gonica b.s. eto za utehu, nije ni to lose
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:12 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

Da...ali...marginalci mogu da postavljaju i diskutuju samo o marginalnim temama.
Oni drugi mogu i jedno i drugo


pa ja kao 'nebitna' sam postavila na svom blogu temu romske mafije kod nas i u regionu...jel i to nije bitno? kad procitas Naslov Posta 'Jednoumlje', pliz ucini mi uslugu - pogledaj se u ogledalo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:22 29.06.2007

Re: bol

ne mogu, jer nije tako ni napisao. sk je novinar i vrlo dobro zna Kako treba da formulise recenice da bi ga drugi shvatili kako treba a i kako da manipulise istim...pa kreni od samog naslova koji sam vec objasnila. i nisam ja delila da njih i nas. najgore od svega je sto su bas ti 'organizovani' podelili sve nas od kojih su mnogi za istu politicku opciju. vidis, i ja sam glasac ldp.a ali nisam 'jednoumna', evo, kap npr. Violeta.
Violeta Violeta 12:29 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

pa ja kao 'nebitna' sam postavila na svom blogu temu romske mafije kod nas i u regionu...jel i to nije bitno?


Jeste bitno...samo sto kad nebitni o tome pisu ispadne smesno...u tome i jeste problem

kad procitas Naslov Posta 'Jednoumlje', pliz ucini mi uslugu - pogledaj se u ogledalo.


Nema potrebe, zaslepljujuca lepota mi smeta.
Kusovcev post je, inace cisto smuti pa prospi...ako te je to zanimalo ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:35 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

Jeste bitno...samo sto kad nebitni o tome pisu ispadne smesno...u tome i jeste problem


sve si rekla, nemoj vise )))))))
OFF.
sun_to_rock sun_to_rock 13:00 29.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

Zox je napravio gresku u informaciji, pa sta! Znate li koliko puta dnevno svi mi to uradimo? U iznosenju cinjenica ili stava. KO KAZE DA SU TO ISPRAVNE INFORMACIJE??
Zox nije uvredio g.Popovica, kasnije se i izvinio.
Meni je zao jer je Zokster otisao. On je primer NEJEDNOUMLJA. Ima petlju da kaze sve sto misli nestrahujuci, pritom, sta ce drugi o tome misliti. To cini razliku.

Srdjane, svejedno, jako mi je drago sto si se vratio. Tebe kao novinra izuzetno cenim.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:06 29.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

Dejan Restak
Zoxter je pogresno preneo ko je inicijator akcije. Takodje njega je potom prenela i Jasmina Tesanovic.
Ja sam se potom cuo sa gospodinom Popovicem kada mi je i potvrdio da on nema nista sa tom inicijativom i da svakako zeli demanti.


Branislav Kovačević Cole
Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

i na tome se sve zavrsava...????
bkc


sta sad?! je razumes u Cemu je jednostranost ovde? zox moze da pogresi i moze da se izvini i to je ok, ali niko drugi ne sme da pogresi.

za SK: srdjane, ime posta je vrh! nisi bolje mogao da se definises. sve cestitke na otvorenosti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:25 29.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

tu ti vec ne mogu pomoci...posto sam maloumna )))
ps. ako nista drugo, vi se jedna mnogo zabavna i prilicno besposlena ekipa...blago vama.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 13:25 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

i Srdjan je sam sada obrisao neke komentare koji su mogli da povedu na tu stranu ako nisi videla.
ne radi se o marginalcima , vec o marginalnim temama


NISAM BRISAO NIŠTA. Kada nešto obrišem napišem zašto sam to učinio iako to ne moram da činim. To činim jer smatram da to treba učiniti.

Tako će biti i ubuduće - kada neki komentar obrišem - navešću razloge.

Prema tome - ćorak.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 13:27 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

Odnosilo se kako je napisano na marginalce. Šta je kome marginalna a šta glavna tema - nije na meni da odlučujem.
Dejan Restak Dejan Restak 13:36 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

brisao sam ja uvrede.
magarac, SS vojnik i slicno
nebojsa m nebojsa m 13:51 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

brisao sam ja uvrede.magarac, SS vojnik i slicno


pod slicno spada i "maloumna"? sto nije uvreda vec dijagnoza
bladerunner bladerunner 13:54 29.06.2007

Obrisano ti je

6,7 komentara sigurno. Zoxterovi i Trinidada Tobagovica ( on je cak postavio i jednu slicicu ) .
ko ti je obrisao ne znam
bladerunner bladerunner 13:57 29.06.2007

Restak

i dobro si uradio!
Dejan Restak Dejan Restak 13:59 29.06.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

pod slicno spada i "maloumna"? sto nije uvreda vec dijagnoza

koliko znam osnovnu etiku onih koji se bave utvrdjivanjem ovih dijagnoza, one se ne iznose javno.
ako bas insistirate na daljoj argumentaciji. ipak dalje od ovoga necu ici a i ovo je sasvim suvisno
bladerunner bladerunner 14:00 29.06.2007

Je li N.M

a sta se ti vozis tacno? da si ko ?
pufna pufna 14:04 29.06.2007

Re: Je li N.M

n.m. se vodi da je zastitnik kulture obracanja u ovoj nasoj malog blogovskoj zajednici.
kakva sprdacina od vip- ja
bladerunner bladerunner 14:07 29.06.2007

Re: Je li N.M

Ma da, da jel to bese onaj N.M sto je postavljao slicice beba da pozove na mir a cim se pojavio Kusovac sav kurazan dosao da vredja, krijuci se iza njegovih skuta?
nisi mogla bolju definiciju da das
Doctor Wu Doctor Wu 14:15 29.06.2007

Verovatno da ne postoji

ni jedna stvar u kojoj se slazem sa Zoksterom, ali ovaj tvoj, potez sa democijom Zokstera, Restace, je za osudu. Sta se hoce reci njome? Na Blogu definitivno nema (niti treba da bude) svetaca, nema coveka sa kojim se nije zezalo ili ga se izvrgavalo ruglu. Niko nije ostao postedjen: ni Bus, ni sa Kostunica, ni Gojko, ni Tadic, ni Jovanovic, ni Beba Popovic, ni, otkud znam ko, i sada je problem sto je Zokster u nekom svom zaru (za koji, priznajem, licno nikada nisam imao razumevanja) naveo Srdju Popovica kao inicijatora nekakve peticije.

Obaska sto se, po meni, time devalvira i sam Srdja Popovic kao neko ko se predstavlja kao sveta krava Bloga 92, ali se sada postavlja pitanje da li ces sada da zaredjas po srpskim ustanovama i pocnes da se izvinjavas svima o kojima je nesto netacno receno na ovom Blogu? Covek, preciznije, Zokster se izvinio za svoj ispad i stvarno ne vidim u cemu je problem. (Uzgred, ko je jos u 'svetom' stadu? Rajko Danilovic? Biljana Vuco? Latinka Perovic?)

To je vrlo nefer i sraman postupak prema nekome ko je ne samo imao petlju da se odupre potpuno besmislenom i klinackom strajku iniciranog nezadovljstvom novom ekipom VIP-ova i novim softverom (jedan od zahteva strajkaca je bio (sic!) da se vrati mogucnost zavlacenja komentara pod komentare- nemogucnost istog, po njima, otupljuje ostricu politicke borbe na Blogu, :)), nego je, stavise, svo to vreme povecavao njegovu citanost (par puta je, priznajem, bio cak i duhovit).
johnny011 johnny011 14:29 29.06.2007

Re: Verovatno da ne postoji

Ukoliko je razlog ili povod za "oproštaj od Zokstera" njegova greška sa pripisivanjem advokatu Popoviću peticije koju je u stvari organizovao podmladak LDP - s time se uopšte, ali uopšte ne slažem. Čovek je pogrešio i izvinio se. Greška nije bila zlonamerna, niti je to bila nekakva "imputacija" (of private parts?), kako kaže Kusovac. Bilo bi vrlo korektno od Restaka da navede konkretne razloge za taj "oproštaj" i zašto baš u ovom trenutku.

Ono u čemu se slažem ili ne sa Zoksterovim pisanjima rekao sam mu odavno, a pošto nije ovde nema razloga da obrazlažem. Ovde je u pitanju princip i, po meni, neophodnost da se navedu razlozi za odlazak Zokstera i, ponoviću, zašto baš u ovom trenutku?
nebojsa m nebojsa m 14:30 29.06.2007

Re: Je li N.M

a sta se ti vozis tacno? da si ko ?

da sam bladerunner
nebojsa m nebojsa m 14:34 29.06.2007

Re: Je li N.M

jel to bese onaj N.M sto je postavljao slicice beba da pozove na mir


na zalost, nije taj a bas bi voleo:))))
angie angie 16:09 29.06.2007

Re: Verovali ili ne!

Grandiozno licemeran komentar, zar niste vi lichno, kada god ste to mogli, trazili da se zox ukine!?

ta greshak sa Srdjanom Popovicem nije uopshte tragichna, zox je nedovoljno informisan postovao neshto, gde je u krajnjem sluchaju imao dobru nameru i chim je saznao za greshku uklonio post i u dogovoru sa g Popovicem je odreagovano njegovim demantijem. Shta je sada tu tako dramatichno i koji to strashan potez stoji iza svega???
johnny011 johnny011 16:16 29.06.2007

Re: Verovali ili ne! - angie

Angie, jel vidiš da je obrisan post D. Stankovića o Zoxteru, na koji si čini mi se odgovorila?! Ko je to obrisao i zašto, svašta....
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 16:28 29.06.2007

Re: Verovali ili ne!

zar niste vi lichno, kada god ste to mogli, trazili da se zox ukine!?


Kome je ovo upućeno? Na šta je uopšte ovo replika?
angie angie 16:34 29.06.2007

Re: Verovali ili ne!

samo da ne bude zabune, moj komentar se odnosi na nestalu, (dok sam ja kucala) opsevraciju zachinjenu likovanjem, gospodina Stankovica.
Carlo Ponti Carlo Ponti 00:35 30.06.2007

Re: Juce mi je bilo vrlo neprijatno

Što se tiče novog B92, ja sam uvek u prvom frontu za inovacije i promene.[/quote

Napisavši ovakvu rečenicu pet minuta nakon što je izbacio s bloga čoveka koji je u najvećoj meri proširio subverzivni potencijal tog istog bloga, g. Restak pokazao je pred svima svoj neobično razvijen dar za bavljenje politikom.

To je, nesumnjivo, još jedan od stvari koje ga "drže u Srbiji", sprečavajući ga da se vine put zvezda.
jesen jesen 12:09 01.07.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

Srđan Kusovac
Odnosilo se kako je napisano na marginalce. Šta je kome marginalna a šta glavna tema - nije na meni da odlučujem.

Znaci, ako "marginalci" pisu nesto zanimljivo, provokativno, aktuelno....to po vama ne treba citati..Mene zanima koji su to vazni ljudi odsutni sa bloga...Ja znam samo jednu takvu osobu koja se zove BS...Veliko je pitanje ko je zaista marginalac...Ako su za vas svi sa "titulom" VIP nemarginalci verujte da mnogi ljudi tako ne misle.Rado bih navela poduzu listu VIPovaca na kojoj bi se nasli oni koji pisu jednom godisnje, oni koji ne znaju da pisu, oni koji pisu dosadno, oni cije su teme dosadne, oni koji pisu o "pticicama, cvecu i prolecu'" (sto je inace glavna zamerka marginalcima)...itd....a najvaznije je sto se ne zna ko je svim tim anonimusima dao VIP status..... Imena ne pominjem zato sto mi nije namera nikoga personalno da vredjam.....
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 14:05 01.07.2007

Re: Ajde da ne preterujemo

Ne delim ljude na one koji imaju ovde nekakvu "vip" titulu i na one koji je nemaju.
Kada bih brojao verovatno bi bilo mnogo više onih koji mi iz raznih razloga odgovaraju među "nevip".
wk wk 10:17 29.06.2007

Da li je sazrelo za neki novi B92?

Da li je sazrelo za neki novi B92?

Jeste!
Violeta Violeta 10:49 29.06.2007

!!!

Da li oni koji organizovano odsustvuju sa ovog bloga misle ozbiljno da se valja predati i prepustiti prostor marginalcima?


???
wk wk 11:16 29.06.2007

Re: !!!

G. Kusovac,
Da li biste mogli, molim Vas, da prokomentarisete ovu izjavu koju je Violeta citirala?

Ostaje utisak da zapravo postoji sustinska razlika izmedju vas VIP-ovaca i nas komentatora ("marginalaca", i da tu razliku treba po svaku cenu odrzati? Imam utisak da ovo ipak nije Vas stav, pa bih voleo da procitam Vase misljenje.

S postovanjem,
wk
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:35 29.06.2007

Re: !!!

nisu u pitanju samo VIP.ovci vec i grupa komentatora koja ih podrzava. a mi ostali smo izgleda ipak = marginalci.
Violeta Violeta 11:48 29.06.2007

Re: !!!

nisu u pitanju samo VIP.ovci vec i grupa komentatora koja ih podrzava. a mi ostali smo izgleda ipak = marginalci.


Tacno.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 13:36 29.06.2007

Re: !!!

Ostaje utisak da zapravo postoji sustinska razlika izmedju vas VIP-ovaca i nas komentatora ("marginalaca", i da tu razliku treba po svaku cenu odrzati? Imam utisak da ovo ipak nije Vas stav, pa bih voleo da procitam Vase misljenje.


Mrzi me da kopam po blogu da dokazujem ono što je, po meni, očito: Na Blogu B92 u poslednje vreme preovlađuju nekakvi tekstovi koje pišu razni marginalci. Nemam tu ništa da dodam.

Imputiranja da to znači da su SVI koji pišu marginalci, raspredanja na temu jesu li marginalne teme ili nisu, da li "nemarginalni" mogu da pišu "marginalno" i obrnuto itd čista su vunovlačarenja i ne pada mi na pamet da se time bavim. Za to nemam vremena.

Od dolaska na ovaj blog, a to je malo manje od godinu dana, smatram da ne treba ljude deliti na tzv VIP i one druge ("neVip", ovde sam upoznao dosta "nevip" osoba među kojima neke sjajne koje već smatram prijateljima itd.

Bebo uopšte ne znam što si se ti osetila prozvanom. Ni jedne sekunde mi nisi pala na pamet, ali mi je bez obzira na to drago da si pokazala šta o meni misliš.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana