Sećanje

dracena RSS / 02.08.2008. u 20:26

340x.jpg

Da je kojom srećom preživeo atentat, Zoran Djindjić bi juče proslavio svoj 56. rodjendan.

Kako je moguće da ga ni juče ni danas niko od nas nije pomenuo? Jesmo li samo zaboravni ili se stidimo, pa potiskujemo uspomenu na njega? Imamo li razloga da se stidimo, kajemo? Da li bismo imali čime da mu se pohvalimo?

 



Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 21:04 02.08.2008

.....

Na žalost, kada su datumi u pitanju, Zoran Đinđić će ostati upamćen po datumu atentata, a ne po datumu rođenja.
Verujem da se svi sećamo gde smo bili i šta smo radili i svake pojedinosti kada nas je presekla vest o njegovoj smrti.
To je, jednostavno tako...

Lepo je što si se setila, i podsetila nas. Hvala.
dracena dracena 21:20 02.08.2008

Re: .....

Ne znam. Čini mi se da je svake od prethodnih 5 godina DS organizovala malo sećanje na njega. Nisam čula da se to desilo i ove.
Nekako je situacija u zemlji blesava, kao da se nešto kuva ispod površine.
Ali možda se to samo meni pričinjava od ove vrućine.
mariopan mariopan 21:53 02.08.2008

Re: .....

A ja polako zaboravljam rodjenadne, nekako se vise secam sahrana raznih, ne znam da li samo ja?
I ja verujem da ce se u vezi Zorana Djindjica biti zapamcen datum atentata, za rodjenadan nisam ni znala kada je, evo sad citam.
Ali vidis kako se oni koji se kunu da znaju i sta bi Zoran danas rekao i kome je u nasledje ostavio sve svoje buduce misli, zavestao zacrtane ciljeve da ih bas "on" ostvari, nisu setili?
Dracena, i meni se cini da je situacija u zemlji blesava, i cudna, ne samo da se kuva nego ce biti papreno. Sve je blokirano i nista se ne radi osim sto samo o sebi raspravljaju, to ne moze dugo...bice nesto i ne dopada mi se unapred...imam los predosecaj da to nece na dobro izaci.
die hard die hard 22:05 02.08.2008

ja kao optimista...

Dracena, i meni se cini da je situacija u zemlji blesava, i cudna, ne samo da se kuva nego ce biti papreno. Sve je blokirano i nista se ne radi osim sto samo o sebi raspravljaju, to ne moze dugo...bice nesto i ne dopada mi se unapred...imam los predosecaj da to nece na dobro izaci.


...Meni se posle duuugog perioda cini da ce ipak bolje.Mozda ne i ubrzo, ali...Mada ova partijska drzava mnogo davi gradjane koji u njoj zive , a nisu Clanovi.
dilan_dog_93 dilan_dog_93 22:24 02.08.2008

Re: .....

margos
Na žalost, kada su datumi u pitanju, Zoran Đinđić će ostati upamćen po datumu atentata, a ne po datumu rođenja..

Ja bih se ovde slozio sa margos.
U svakom slucaju, lepo je setiti se datuma njegovog rodjenja...
dracena dracena 07:27 03.08.2008

Re: .....

mariopan

Ali vidis kako se oni koji se kunu da znaju i sta bi Zoran danas rekao i kome je u nasledje ostavio sve svoje buduce misli, zavestao zacrtane ciljeve da ih bas "on" ostvari, nisu setili?

Detinjasto deluje to otimanje oko eksluzivnog prava na Djindjićeve ideje. One su toliko velike, humane i univerzalne da niko ne bi smeo ni da pomisli da se oko njih nadmeće ako želi bar da liči na njegovog naslednika.

Dracena, i meni se cini da je situacija u zemlji blesava, i cudna, ne samo da se kuva nego ce biti papreno. Sve je blokirano i nista se ne radi osim sto samo o sebi raspravljaju, to ne moze dugo...bice nesto i ne dopada mi se unapred...imam los predosecaj da to nece na dobro izaci.

Da, i kod mene se uglavnom radi o predosećaju. I nekim jako zabrinjavajućim, mada neproverenim informacijama. Pa tako, čas se brinem, pa se onda malo utešim kako je moja briga neosnovana.
dracena dracena 07:30 03.08.2008

Re: ja kao optimista...

die hard

...Meni se posle duuugog perioda cini da ce ipak bolje.Mozda ne i ubrzo, ali...Mada ova partijska drzava mnogo davi gradjane koji u njoj zive , a nisu Clanovi.

Raduje me što nisu svi zabrinuti.
Partijska država ili je to nezrela demokratija?
ivana23 ivana23 22:13 02.08.2008

Bas...

Nekako je situacija u zemlji blesava, kao da se nešto kuva ispod površine.


Bili Piton Bili Piton 22:22 02.08.2008

Re: Bas...

ivana23
Nekako je situacija u zemlji blesava, kao da se nešto kuva ispod površine.


Ja svakih par godina dohvatim pa prelistam "Atentat na Zorana" Milosa Vasica, otkako je objavljen.

Osim sto je mangupski (dobro) napisana knjiga, dobro je podsetiti se sta je sve tu bilo, i kako i dalje (blago receno) nismo dovoljno daleko od mogucnosti da se nesto od toga i vrati.
mariopan mariopan 22:41 02.08.2008

Re: Bas...

I ja mislim da nismo dovoljno daleko, a neke stvari mi se cine kao "vec vidjene" pa otuda moj nespokoj...ali hajde da budem i ja optimista, tako mi je lakse, a ustvarim nista drugo i ne mogu.
dracena dracena 07:33 03.08.2008

Re: Bas...

Bili Piton

...(blago receno) nismo dovoljno daleko od mogucnosti da se nesto od toga i vrati.

Ne verujem socijalistima. Ko da im veruje kad su sve čega su se ikad dotakli pretvorili su u prah i pepeo?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:53 02.08.2008

Nažalost, izgleda da nije bio u pravu!



dilan_dog_93 dilan_dog_93 23:00 02.08.2008

Re: Nažalost, izgleda da nije bio u pravu!

Meni se cini da je bio u pravu.
ipsi ipsi 23:07 02.08.2008

Re: Nažalost, izgleda da nije bio u pravu!

Apsolutno je bio u pravu.

Srbija se krece ka boljem jedinom mogucom brzinom.

Sto se tice rodjendana....mislim da je i to znak da Srbija ide u dobrom pravcu...niko to nije iskoristio da bi poentirao i to je prelijepo.

Njegovog rodjendana treba da se sjete jegovi najblizi, a mi to svakako nismo.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:23 03.08.2008

u pravu ste

Njegovog rodjendana treba da se sjete jegovi najblizi, a mi to svakako nismo.

dracena dracena 07:45 03.08.2008

Re: Nažalost, izgleda da nije bio u pravu!

ipsi
Apsolutno je bio u pravu.

Dosta je slabašan bio taj sistem, tako da je dosta toga što je on pokrenuo stalo nakon njegovog ubistva. Tačno je znao šta i kako treba uraditi.
ipsi
Srbija se krece ka boljem jedinom mogucom brzinom.

Sto se tice rodjendana....mislim da je i to znak da Srbija ide u dobrom pravcu...niko to nije iskoristio da bi poentirao i to je prelijepo.
Ovo neću da osporavam, nego ću pokušati da prihvatim takav način gledanja.
ipsi
Njegovog rodjendana treba da se sjete jegovi najblizi, a mi to svakako nismo.

Možda, ali mi se čini da bi njegov rodjendan mogao biti dan na koji sebi postavljamo pitanje možemo li biti ponosni na ono što smo uradili od njegovog odlaska do danas.
mungos92 mungos92 23:23 02.08.2008

Hvala Draco!

Ja se Zorana setim skoro svaki dan, jer je on jednostavno dao svoj neizbrisiv pecat svemu sto se u nasem drustvu dogadja i moze dogoditi.. Tako, prvo sto uradim kada se pojavi nesto "novo", premotan svoj mentalni film o njemu i pokusam da pronadjem njegov stav. Slike Zorana su mi jos uvek jako zive! Kao da je juce bio svaki od nekoliko susreta sa njim u raznim prilikama., najvise tokom protesta 96/97.

Danas me je na Zoranov rodjendan podsetila jedna prijateljica, ali sam, iskreno, smatrao da smo vec promasili dan + vec sam imao "svez" topic, te ne htedoh da se guram. A nije mi dato pravo da narucujem & naredjujem. JOS nisam zasluzio!:)

U svakom slucaju, nedostatak Zorana u u politickom zivotu naseg drustva je vise nego primetan. Praznina napravljena njegovim uklanjanjem je ogromna, ne samo za Srbiju, vec, siguran sam, i za Evropu i svet.

Hvala mu sto smo bili savremenici na istoj strani price & na svemu sto sam naucio od njega!
dracena dracena 08:04 03.08.2008

Re: Hvala Draco!

Da, druže. I kod mene je bio sličan slučaj.Svake godine oko 12. marta me sećanje na njega prosto samelje. A 1. august mi ne pada toliko teško, pa malo i razmišljam. Prekjuče sam ceo dan prebirala šta bi on rekao na ovo, šta na ono. Juče takodje. Ali sam čekala da se tim povodom oglasi neko od ljudi koji su mu bili bliski i koji na njega sigurno misle još više nego ja. Ali ovo je još jedna potvrda da ne treba čekati ni sekund da se učini nešto ispravno.
U svakom slucaju, nedostatak Zorana u u politickom zivotu naseg drustva je vise nego primetan. Praznina napravljena njegovim uklanjanjem je ogromna, ne samo za Srbiju, vec, siguran sam, i za Evropu i svet.

Potpino si u pravu. Mislim da je bio daleko ispred vremena, naročito merenog našim srednjevekovnim satom, da je umeo da vrlo precizno predvidja dogadjaje i da je i dobrim i lošim išao u susret, umeo vrlo vešto da izbegne oluje i uhvati dobar vetar. Čovek retkih talenata, sposobnosti, znanja, širine, skromnosti i plemenitosti.
Spiridon Spiridon 08:09 03.08.2008

..

„Ako neko misli da će zaustaviti sprovođenje zakona time što će mene ukloniti onda se grdno vara, jer ja nisam sistem”.



Nebojša Milenković

Nažalost, izgleda da nije bio u pravu!


Na srecu gresis. Zoran je bio u pravu i ovaj put.


Mozda bi bolja definicija onoga sto se krije iza tvojih reci bila:

Zoran je bio u pravi ali se ne treba osloniti na to, vec raditi kao da je situacija totalno suprotna. Samo se tako moze dogurati "negde tamo" gde valjda svaki normalan covek tezi da bude.

Ja bar tako mislim.

Spi
dracena dracena 08:59 03.08.2008

Sve što ga je okruživalo

u mladosti delovalo je pitomo i obećavalo miran životni put.

Odrastanje na Novom Beogradu


Studije na Filosofskom fakultetu u Bg.


Doktorat u Konstancu


Ali pitomost je bila prividna.
edi-va edi-va 09:48 03.08.2008

Nisam

znala kad mu je rodjendan. Sad znam.

12.- og marta se uvek osecam loshe, jer povezujem i josh jedan "nesrecan dogadjaj" prouzrokovan vestima o atentatu.

Chuvam neke novine i chasopise iz tih dana, a imam i 5 sati snimljenog materilala. Sa sve sahranom.
To chuvam, da jednog dana objasnim Sari ko je bio Zoran Djinjic.

Nisu nishta zaustavili njegovim ubistvom, ali su znatno usporili.


dracena dracena 09:56 03.08.2008

Re: Nisam

edi-va
Nisu nishta zaustavili njegovim ubistvom, ali su znatno usporili.

Slažem se i dodajem: i ogrešili dušu, a nas namučili.

Edi, imaš li možda i onaj njegov govor čini mi se u skupštini iz okt. ili nov. 2002. u kom kao metaforu koristi starozavetnu legendu o Davidu i Golijatu?
edi-va edi-va 10:17 03.08.2008

Re: Nisam

dracena
edi-va
Nisu nishta zaustavili njegovim ubistvom, ali su znatno usporili.

Slažem se i dodajem: i ogrešili dušu, a nas namučili.

Edi, imaš li možda i onaj njegov govor čini mi se u skupštini iz okt. ili nov. 2002. u kom kao metaforu koristi starozavetnu legendu o Davidu i Golijatu?


Morala bih da pregledam, ima tu dosta toga, a u pitanju su 2 VHS kasete. Trebala bih to da presnimim na DVD.

BOL
ako hocete da se secate ZDJ na pravi nacin, te stvari ostavite njegovoj porodici. on je ubijen kao premijer drzave i tim ubistvom su prekinute mnoge stvari (ili bolje receno, usporene). i dec ol.


On je za mene, verovatno i za mnoge druge bio vishe od premijera trule drzzave. Jedino sto me teshi vezano za tu trulu drzzavu je secanje na njega, i kad god vidim da neko podseca na njega, ja tu obavezno svratim, jer ne zelim da to secanje izbledi. Svaki njegov govor je za mene i dalje ZIV. Svaka rech je i dalje prisutna, samo se tiho i sporo izgovara - ali tera i gura napred - zato ne treba nikada prestati podsecati na njega. To secanje nas i dalje drzzi u nadi da ce biti sve bash tako kako je on zamislio. Neka to bude i za 10 godina, nema veze, ja cu onda Sari moci da kazzem da je to Srbija koju je zamislio Zoran.
margos margos 11:25 03.08.2008

Re: Nisam

On je za mene, verovatno i za mnoge druge bio vishe od premijera trule drzzave. Jedino sto me teshi vezano za tu trulu drzzavu je secanje na njega, i kad god vidim da neko podseca na njega, ja tu obavezno svratim, jer ne zelim da to secanje izbledi. Svaki njegov govor je za mene i dalje ZIV. Svaka rech je i dalje prisutna, samo se tiho i sporo izgovara - ali tera i gura napred - zato ne treba nikada prestati podsecati na njega. To secanje nas i dalje drzzi u nadi da ce biti sve bash tako kako je on zamislio. Neka to bude i za 10 godina, nema veze, ja cu onda Sari moci da kazzem da je to Srbija koju je zamislio Zoran.

Potpisujem.

I dodajem:
Ubijen je Premijer - ostale su njegove ideje i vizije. U tom trenutku, verovala sam da će njegova žrtva, jer on se jeste žrtvovao, biti garancija da će njegovi naslednici znati da nastave dalje, a da će se ljudima, onima koji ga do tada nisu razumeli, konačno razbistriti misao - i da ćemo jednakim koracima ići napred.

Kako su se koraci usporavali, smanjivali, skretali... tako je moja tuga rasla i značaj tog 12. marta postajao očigledniji u mom ličnom i profesionalnom životu. Opet nam neki skakavci jedu godine...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:56 03.08.2008

uh...

...mislim da je vreme da se pomerimo od stanja vecne zalosti za ZDJ i prestanemo da pravimo mit od njega na pogresan nacin, a mislim da je, izvini draco, ovo upravo takav. sta cemo sad, da slavimo/zalimo dan kad je prohodao, kad je rekao mama/tata, kad je dobio prvu peticu u skoli?! meni je ovo malo vec blizu mitu o titu, mali joza, stafeta i kojesta jos...hocemo sad njegovim stazama od porodilista preko skole, fakulteta do vlade srbije?! peske?

ako hocete da se secate ZDJ na pravi nacin, te stvari ostavite njegovoj porodici. on je ubijen kao premijer drzave i tim ubistvom su prekinute mnoge stvari (ili bolje receno, usporene). i dec ol.
dracena dracena 10:15 03.08.2008

Re: uh...

Mislim da ti nešto nisi dobro razumela. Priča o Z.Dj. je za mene priča o nama, o našim karakterima, o našim tipičnim istorijskim i svakodnevnim greškama i zabludama, o našem naopakom sistemu vrednosti... On je kontrast u kom možemo da se povremeno pogledamo.
Što se mita tiče, mislim da i tu grešiš. Djindjić je bio čovek vredan svake vrste poštovanja, što se za Tita baš i ne bi moglo reći. Poštovati nekog po meni ne znači graditi mit.
Razumem da te nervira, ali ako hoćeš da razbiješ monotoniju, pronadji neki bolji ili bar jednako pozitivan primer iz našeg današnjeg političkog života ili iz prošlosti i objavi mali blog Sigurna sam da će ga svi od srca pozdraviti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:35 03.08.2008

Re: uh...

ne poredim tita i zdj vec tvoje slike puta zdj zivota i price o malom jozi. ti mene nisi razumela.
ako mislis da je zdj jedina svetla tacka u srbiji poslednjih godina, mislim da gresis i tu. necu o tome pisati blog jer nema toliko prostora. takodje, islim i dalje da se idealizuje zdj i to je tako srpska osobina - idealizovati nekoga koji je tako zavrsio. sto ga nismo dizali u zvezde i slavili njegov rodjendan na ovaj nacin dok je bio ziv?
i dalje stojim iza svega sto sam rekla. i dalje mislim da nisi u pravu, ali ok, necu se vise javljati, da ne remetim tihovanje i lamentiranje.
pozz.
edi-va edi-va 12:01 03.08.2008

Re: uh...

BebaOdLonchara
ne poredim tita i zdj vec tvoje slike puta zdj zivota i price o malom jozi. ti mene nisi razumela.
ako mislis da je zdj jedina svetla tacka u srbiji poslednjih godina, mislim da gresis i tu. necu o tome pisati blog jer nema toliko prostora. takodje, islim i dalje da se idealizuje zdj i to je tako srpska osobina - idealizovati nekoga koji je tako zavrsio. sto ga nismo dizali u zvezde i slavili njegov rodjendan na ovaj nacin dok je bio ziv?
i dalje stojim iza svega sto sam rekla. i dalje mislim da nisi u pravu, ali ok, necu se vise javljati, da ne remetim tihovanje i lamentiranje.
pozz.


Kad prochitam od pochetka do kraja, onda se pitam kome se u stvari obracash?

Ne prepoznajem se ni medj' tima sto ga dizzu u zvezde, niti medju onima koji tihuju, a kamoli da ga idealizujem/o zato sto je tako zavrshio, vec naprotiv, zato sto je mogao da zavrshi posao koji drugi nisu u stanju ni da razumeju, a kamoli da ga pochnu, a da ne pominjem, da ce i kad ce i kako da ga zavrshe.

Samo volim da se podsetim na neshto sto sam volela u vezi sa zemljom iz koje potichem. Ustvari, jedino pozitivno sto mogu da navedem kao primer, kada me neko pita za Srbiju. Naravno da ima josh "svetlih" tachaka, samo sto su u direktnom poredjenju udaljene stotinama svetlosnih godina od svetle tachke Z.Dj.


dracena dracena 12:16 03.08.2008

Re: uh...

Pa upravo o tome ti i govorim da nisi shvatila. Slikama sam htela da pokažem kako kod nas čak i ono što je lepo, idilično, spokojno krije u sebi i neki zli potencijal, koji samo čeka pogodnu priliku da se ispolji u neočekivano ružnim i štetnim oblicima. To nije naš usud, nego mi ljudi svoju realnost činimo takvom. Mali Joža ovde nema šta da traži. Eto, sad si me naterala da ti tumačim svoje "umetničko delo". A, kao što i sama znaš, to ni jedan umetnik ne voli. :)))

Da li ćeš se javljati ili nećeš, tvoja slobodna volja. Meni ne smeta različito mišljenje. Mada mi se čini da si bez ikakve osnove zlonamerna kad pominješ tihovanje i lamentiranje. Ako sam u pravu, onda menjaj nešto, plz, jer mi je ovaj tvoj komentar na momenat zaličio na verbalnu ilustraciju onog što sam htela da kažem gornjim slikama.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:23 03.08.2008

Re: uh...

zaista se ne razumemo...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:24 03.08.2008

Re: uh...

nema zle namere ali se i dalje Ne Ra Zu Me Mo. zato mi je sumanuto da objasnjavam dalje ;-) a vidim da ni ostali ne razumeju...
tubed.

edi-va edi-va 10:23 03.08.2008

...

Inner Party Inner Party 12:23 03.08.2008

Pa sad...

Kako je moguće da ga ni juče ni danas niko od nas nije pomenuo? Jesmo li samo zaboravni ili se stidimo, pa potiskujemo uspomenu na njega? Imamo li razloga da se stidimo, kajemo? Da li bismo imali čime da mu se pohvalimo?


Ja, kao i vecina ljudi, nisam ni znao da se Djindjicev rodjendan negde nekako obelezavao.
Mislim da se to tice njegove porodice i nikoga vise.
Zato...
dracena dracena 12:35 03.08.2008

Re: Pa sad...

Čini mi se da ga je DS malo obeležavao i da su TV stanice o tome izveštavale u jednoj rečenici. Sad je to izostalo.
Mislim da se to tiče svakog ko hoće da ga se tiče. Podsećanje na taj datum ne narušava privatnost porodice Djindjić.
Ne volim da pišem i govorim povodom godišnjice smrti poznatih ljudi. Draži povod mi je godišnjica rodjenja.
margos margos 12:48 03.08.2008

Re: Pa sad...

Ne vidim, stvarno, u čemu je problem setiti ga se bilo kod dana i napisati 'sećanje'....

U prethodnih nekoliko dana, dva puta me je jedna prijateljica zvala da mi kaže da ga je sanjala...
A kad videh ovu sliku - poster, ja ga držim s unutrašnje strane plakara i kad radim, on je često otvoren i ja se nasmešim svaki put kad vidim Đinđićev osmeh...Pre neko veče, plakar ostao otvoren, i moj mali pas se probudi, ugleda ga iz daljine, upčlaši i počne da laje na 'čoveka' tj na sliku... smešno je i nije za priču kako sam ja objašnjavala ko je to...

Zapravo, ono što želim reći: i mi nepolitični, mislimo često na njega i njegove reči, poštujemo njegovo delo i žalimo za onom energijom promena i razumevanja, koja se negde istopila.
Kraja Kraja 15:20 03.08.2008

...specijalni tuzilac...

MILJKO RADISAVLJEVIC kaže na Zoranov 56. rodjendan sledece:

Kada je u pitanju politička pozadina atentata na premijera Zorana Đinđića, tužilaštvo se “neće baviti političkom pozadinom bilo kog događaja, pa ni pomenutog i da takve ocene trebalo bi da daju istoričari, politikolozi i drugi.“ On kaže da tužilaštvo interesuju krivično-pravni aspekti tog događaja.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=08&dd=03&nav_category=206&nav_id=311353


Imam (neprijatan) utisak, da se sa povratkom demokrata na vlast opet radi na aktivnom zaboravljanju Zorana Djindjica....ako sistem nije zainteresovan za otkrivanje narucilaca (a tako ja "citam" ovo saopstenje), onda izjava Mihajlova ponovo pocinje da dobija neki smisao...ja tu demokratsku zabu ne zelim vise da gutam.......zapamtite ovu izjavu specijalnog tuzioca za organizovani kriminal, opet ce biti krivi novinari zbog lose interpretacije..........
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:13 03.08.2008

Re: ...specijalni tuzilac...

Kraja
MILJKO RADISAVLJEVIC kaže na Zoranov 56. rodjendan sledece:

Kada je u pitanju politička pozadina atentata na premijera Zorana Đinđića, tužilaštvo se “neće baviti političkom pozadinom bilo kog događaja, pa ni pomenutog i da takve ocene trebalo bi da daju istoričari, politikolozi i drugi.“ On kaže da tužilaštvo interesuju krivično-pravni aspekti tog događaja.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=08&dd=03&nav_category=206&nav_id=311353


Imam (neprijatan) utisak, da se sa povratkom demokrata na vlast opet radi na aktivnom zaboravljanju Zorana Djindjica....ako sistem nije zainteresovan za otkrivanje narucilaca (a tako ja "citam" ovo saopstenje), onda izjava Mihajlova ponovo pocinje da dobija neki smisao...ja tu demokratsku zabu ne zelim vise da gutam.......zapamtite ovu izjavu specijalnog tuzioca za organizovani kriminal, opet ce biti krivi novinari zbog lose interpretacije..........

Kraja
MILJKO RADISAVLJEVIC kaže na Zoranov 56. rodjendan sledece:

Kada je u pitanju politička pozadina atentata na premijera Zorana Đinđića, tužilaštvo se “neće baviti političkom pozadinom bilo kog događaja, pa ni pomenutog i da takve ocene trebalo bi da daju istoričari, politikolozi i drugi.“ On kaže da tužilaštvo interesuju krivično-pravni aspekti tog događaja.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=08&dd=03&nav_category=206&nav_id=311353


Imam (neprijatan) utisak, da se sa povratkom demokrata na vlast opet radi na aktivnom zaboravljanju Zorana Djindjica....ako sistem nije zainteresovan za otkrivanje narucilaca (a tako ja "citam" ovo saopstenje), onda izjava Mihajlova ponovo pocinje da dobija neki smisao...ja tu demokratsku zabu ne zelim vise da gutam.......zapamtite ovu izjavu specijalnog tuzioca za organizovani kriminal, opet ce biti krivi novinari zbog lose interpretacije..........

Pa dobro...I politički aspekt događaja je se može smestiti u zaveru...dakle u klriminalni deo koji je podložan krivičnoj odgovornosti.
Ubeđen sam da će to tako i biti ako bude dovoiljno pritiska na institucije.
margos margos 16:55 03.08.2008

Re: ...specijalni tuzilac...

Ubeđen sam da će to tako i biti ako bude dovoiljno pritiska na institucije.

Nadajmo se.
Kraja Kraja 17:16 03.08.2008

Re: ..i nada i ubedjenje...

....nemaju tu sta da traze.......
..Radisavljevic je jasno rekao da (po njegovom shvatanju) "kriminal i politika nemaju dodirne tacke, odnosno da se tuzilastvo time nece baviti..."
Sta to sve implicira, ne smem ni da pomislim, jer je i najoptimistickija slika onoga sto ja vidim CRNA..............u komentaru vesti sam napisao........ne interesuju ih narucioci, samo izvrsioci.....
Unfuckable Unfuckable 22:32 03.08.2008

ništa nije gotovo

jer - ako jeste -
koji krasni onda postojim ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana