Hoćemo naš deo, nećete nas prevariti!

queeria92 RSS / 06.08.2008. u 03:01

hram-sv-save.3285.jpg

slika 1. Naš deo (spolja)

Ne znam za vas, ali meni čitava protiv-prirodna histerija vezana za horoskop žestoko ide na živce. Ne bih sada da zvučim srpski-pravoslavno, ali delim stav SPC-a kada je u pitanju horoskop. Zlo, deco draga, zlo.

Kada se upoznajem s nekim gej muškarcem obavezna pitanja koja će mi (kad-tad) postaviti su:

- Koliki ti je?

- A ili P?

- Imaš gajbu?

- Šta si u horoskopu?

Kada mirno, bez uzbuđenja, što dosadnije i smorenije odgovorim da sam rak, kreće kliberenje i mučenje mojih ionako tankih živaca.

- Ooooooo, pa ti si emotivac. Aaaaa to je tako satko. Eeeee pa ti si lomantik. Uuuuuu, bući, bući, buć.

Na to se samo nasmejem dok u sebi urlam sve postojeće psovke i smišljam nove. J*b*m (* = e) mu sve po spisku: heteroseksualno, homoseksualno, biseksualno, transseksualno, interseksualno, aseksualno, i zamišljam kako ga dugo, dugo i bolno mučim. Ali šta ću, moram da ćuti i trpim, sve dok ne iskoristim tu čvrstu, zategnutu i mišićavu guzu. Nakon toga mogu da pokažem svoje pravo, odvratno, tretiram muškarce kao stoku, lice i da ga emotivno, lomantično i satko izbacim napolje.

Naravno, nekima nije dovoljan znak, već kreću da se raspituju šta sam u podznaku, u kineskom horoskopu, koja planeta mi je dvanaestoj kući. Toliko tolerantan nisam, te ih odmah izbacujem napolje.

Ali, kao što kažem naša drugarica Sharon Stone, karma, karma, karma uvek dođe po svoje.

Našao ja tako dečka. Mlad, sladak, gladak i najvažnije, bogat. Zaljubio se skroz emotivno, lomantično i satko, kao što je nedeljni horoskop u Scandalu predvideo. Kao što tradicija nalaže, i on je svršavao na činjenicu da sam rak u horoskopu. I pošto sam ja tako „emotivan“ i „romantičan“, naterao me je da mu pišem ljubavna pisma, jer, ako niste znali, to ovi romantični i emotivni još uvek rade. Nisam imao kud. Morao sam da pristanem. Ipak je u pitanju kuća s bazenom na Senjaku, stan na moru i besna kola.

Tako sam, umesto da pišem sms poruke i e-mailove, kao sav normalan svet, krenuo da šaljem ljubavna pisma. I to ne odštampana, u Wordu otkucana, već pisana Mont Blanc Special Edition Marlene Dietrich penkalom, koje mi je on poklonio za nedelju dana veze.

Nemate pojma kakvo je mučenje pisati ljubavna pisma. Čist smor i teška kičerica. Pošto nisam naročito talentovan da pišem ljubavne bljuvotine, već erotsku-porno prozu, našao sam neka ljubavna pisma na netu i počeo da ih prevodim. Za sada rade posao. Nabavio sam i neke peder-roze koverte koje prskam smrdljivim parfemom (ljubavna pisma moraju da budu mirišljava) koji sam dobio za rođendan i koji koristim za osvežavanje toaleta nakon velike nužde.

Skoro svaki drugi dan sam se šetao do pošte u Zmaj Jovinoj i slao fucking pisma. Nakon desetog po redu, primetio sam da teta udara neke svece i krstače na moja pisma. Naravno, meni se tu odmah digao pritisak, pomutio um i smrklo pred očima. Ti ćeš meni da skrnaviš peder-roze pisma nekim svecima, crkvama i krstačama?! Napravio sam skandal manjih razmera, jer su moja ateistička ljudska prava ugrožena, te doznah da je to draga nam i mila doplatna markica za Hram. Za onaj veći od svih najveći i onaj beli od svih belji - Hram.

hram-sv-save-unutrasnjost.3286.jpg

slika 2. Naš deo (unutra)

Krenuo tako da sabiram, množim, dodajem i u glavi izračunavam koliko sam im do sada para dao za Hram i koliko ću im dati, ako ovim tempom budem nastavio da pišem ljubavna peder-roze pisma. Čitavo malo bogatstvo. Počeo sam da se bavim i višom matematikom i izračunavanjem koliko li su pederske i lezbejske organizacije dale pare za Hram i ostali pederi, lezbejke, biseksualne, transseksualne, transrodne osobe koje koriste usluge pošte. Došao sam do rezultata da:

HOĆEMO NAŠ DEO, NEĆETE NAS PREVARITI!

Hoćemo jedno ćoše.

Pedersko-lezbejsko-biseks-trans ćoše.

Vala zaslužili smo kolike pare smo im dali. Hoćemo da visimo i na tabli. Da piše: „Srpska pravoslavna crkva se zahvaljuje pederima, lezbejkama, biseksualnim, transseksualnim i transrodnim osobama koji su pomogli izgradnju ovog hrama“. Takođe, ohrabrujem sve ateiste, agnostike, katolike, Jevreje, muslimane, budiste, adventiste, Jehovine svedoke, baptiste… da zahtevaju svoje ćoše. Mi gradimo hram. Hram gradi nas. Hoćemo naš deo, nećete nas prevariti!

 

Predrag M. Azdejković

Manjinski (0,000000000000000001%) vlasnik Hrama svetog Save na Vračaru

 

www.queeria.com

www.queeriacentar.org

www.youtube.com/queeriaTV

Atačmenti



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:10 06.08.2008

Buljke


Nemoj da mi skrnavis svetinju, skini tu sliku - lepo ti kazem ko' coveku
queeria92 queeria92 03:13 06.08.2008

Re: Buljke

To je i moja svetinja. Pošteno sam platio.
neny neny 03:42 06.08.2008

Re: Buljke

Hteli ne hteli nama svima crkva uzima iz dzepa,uskoro ce biti obavezno da na jednog stanovnika ide po jedna crkva,i to iskljucivo pravoslavna.U pravu si Pedja ,ako je vec tako onda neka svakom daju po deo!
ElectricDreams ElectricDreams 06:40 06.08.2008

Re: Buljke

Bojan Zdravic

Nemoj da mi skrnavis svetinju, skini tu sliku - lepo ti kazem ko' coveku


Haaa!! Bravo Peđice! Slika je vrh :)
Pogotovu ona druga

Samoooo.... daj malo i one obojene, a dugačke... Nije fer da diskriminišeš... Crkva pripada svim njenim sinovima, bilo koje boje kože da su... :)
Dawngreeter Dawngreeter 10:38 06.08.2008

Re: Buljke

Bojan Zdravic

Nemoj da mi skrnavis svetinju, skini tu sliku - lepo ti kazem ko' coveku


Kad covek lepo pita, ja mislim da mu treba izaci u sustret. Na stranu sto se stvarno i slazem sa njim. Deder, izbaci Mariju iz one druge slike.
queeria92 queeria92 11:28 06.08.2008

Re: Buljke

U pitanju su fotografije gej fotografa Pierrea Commoya i Gillesa Blancharda, poznatijih kao Pierre et Gilles :)



Više informacija o njima...
marijainatasha marijainatasha 11:32 06.08.2008

Re: Buljke

Što mene da izbaci?! Neka me, nemam ništa protiv.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:16 06.08.2008

Re: Buljke

neny
Hteli ne hteli nama svima crkva uzima iz dzepa,uskoro ce biti obavezno da na jednog stanovnika ide po jedna crkva,i to iskljucivo pravoslavna.U pravu si Pedja ,ako je vec tako onda neka svakom daju po deo!


E i ovde kod mene na americkom jugu, u bible belt-u, po jedna crkva po glavi stanovnika. Visok je to standard!
Dawngreeter Dawngreeter 13:52 06.08.2008

Re: Buljke

queeria92
U pitanju su fotografije gej fotografa Pierrea Commoya i Gillesa Blancharda, poznatijih kao Pierre et Gilles :)


Au. Totalno sam bio ubedjen da je to zensko, onako umanjeno kad stoji na vitrazu...

Svaka mu cast :)
irvas92 irvas92 04:29 06.08.2008

svestenik

pedjice, ne vredi ti crkva bez svestenika :))
ovaj je doduse katolik ali to nema veze. mi smo svi braca u hristu


ElectricDreams ElectricDreams 06:43 06.08.2008

Re: svestenik

irvas92
pedjice, ne vredi ti crkva bez svestenika :))
ovaj je doduse katolik ali to nema veze. mi smo svi braca u hristu


Ma nije što je katolik, nego je mnogo mator....
queeria92 queeria92 13:18 06.08.2008

Re: svestenik

Vala jeste. Nama treba nešto mlađe i snažnije. Zamisli kada krene gej populacija da se ispoveda?! To treba fizički izdržati :))
Pulse Pulse 06:40 07.08.2008

Re: svestenik

ja mislim da je on protestant a ne katolik....skoro je bilo neko okupljanje svestenika u UK i njega nisu pozvali : /

a sto se tice tvoje zalbe Pedja, i ja bih da iznesem moju muku. Nama je skoro bio papa u Australiji i gomila freakova je dosla da ga vidi. A za obezbedjenje i ostale gluposti koje idu uz to smo placali mi - drzavljani australije...svojim taksama.,...

p.s. I love your blogs - you rock my world!
queeria92 queeria92 10:43 07.08.2008

Re: svestenik

ja mislim da je on protestant a ne katolik....skoro je bilo neko okupljanje svestenika u UK i njega nisu pozvali : /


Da budemo precizni - Adventista :)

p.s. I love your blogs - you rock my world!


Trudim se... Ako odlučim da prebegnem u Australiju... Javljam se
vldsfr vldsfr 13:37 23.08.2008

Re: svestenik

irvas92
pedjice, ne vredi ti crkva bez svestenika :))
ovaj je doduse katolik ali to nema veze. mi smo svi braca u hristu




Rimokatolik nije sigurno. Zapravo, nije mi poznata denominacija koja činodejstvuje koristeći se kišobranima. Ili to možda treba da mu bude arhipastirski štap?


Što se doplatne ’hramkice’ tiče, na samom početku te histerije, pitao sam činovnika na Kopaoniku: „Da li su i nepravoslavni u obavezi da je plate?“ Malo je falilo da me izbace iz pošte.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 07:25 06.08.2008

tako Pedjo, reci im! :)

Hoćemo naš deo, nećete nas prevariti!
edi-va edi-va 08:07 06.08.2008

Ja

se odrichem svog dela u korist Pedjice:))))

Odmah koriguj ovu cifru!!!

(0,000000000000000001%)


queeria92 queeria92 13:19 06.08.2008

Re: Ja

Hvala vi :))
Na kraju ću postati većinski vlasnik
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 08:48 06.08.2008

Ako

je tako, prilažem ti svoj deo koji već dugo otplaćujem poštanskim markicama ( najpre ). Ako ništa drugo, ima mesta za tebe i tvoj lomantičnog goluba :)
queeria92 queeria92 13:21 06.08.2008

Re: Ako

Hvala, hvala :)
Svi su dobrodošli da nas posećuju. Naše ćoše je otvoreno za sve.
tjtj tjtj 08:54 06.08.2008

Hoćemo naš deo, nećete nas prevariti!

Sjajno...Obozavam citati tvoje tekstove....Simpaticno i nadasve originalno....
queeria92 queeria92 13:23 06.08.2008

Re: Hoćemo naš deo, nećete nas prevariti!

Hvala, hvala :)))

Mada...

Obozavam citati tvoje tekstove...


Samo se Bog obožava - to sam naučio na veronauKi :)
adam weisphaut adam weisphaut 09:00 06.08.2008

!

Manjinski (0,000000000000000001%) vlasnik Hrama svetog Save na Vračaru

Ja mislim da bi mi građani trebalo da dobijemo akcije u Hramu Sv. Save zajedno sa ostalim javnim preduzećima.
queeria92 queeria92 13:24 06.08.2008

Re: !

Odličan predlog.
Te akcije će uvek vredeti na tržištu, i skakaće im vrednost.
adam weisphaut adam weisphaut 15:13 06.08.2008

Re: !

queeria92
Odličan predlog.
Te akcije će uvek vredeti na tržištu, i skakaće im vrednost.

To ti kažem, perspektivna je to provredna grana.
Ma te akcije će biti novi Enron i Parmalat zajedno.
jameson jameson 09:44 06.08.2008

bzvz

Hoću i ja da budem upisan među akcionare Grada Beograda i da umesto dvoglavog orla na vrhu Skupštine grada bude moja bista, pošto sam desetak godina plaćao čuvenu taksu od tri odsto! Totalni apsurd, naravno...

Ako već ne dozvoljavaš da ti šalterska službenica "skrnavi" peder-roze pisma (koja predstavljaju vaskoliko kulturno dobro) svecima i krstačama, nemoj ni ti da skrnaviš svetilište peder-šarenim zastavama.

Peder-rozih pisama ne bi ni bilo da nema kuće s bazenom na Senjaku, stana na moru i besnih kola. Dakle, novac imaš, a dobio si i Dinkićeve besplatne akcije, tako da ti udeo u Hramu Svetog Save nije potreban. Ni vernici ga ne traže, iako su dali mnogo više od nekoliko poštanskih markica. Niko nije tražio da visi ili da mu se obezbedi njegovo sopstveno ćoše...

Ali, to je u vašem stilu. Prema svemu što vam smeta ste maksimalno agresivni. Ali crkvu tako ne možete da pobedite...
ja_zzy ja_zzy 10:00 06.08.2008

Re: bzvz

Prvi put moram da komentarisem blog, i sve sto imam da kazem je:
OMG, kakvih ljudi ima... :-D

btw. sto volim generalizacije...

jameson


Ali, to je u vašem stilu. Prema svemu što vam smeta ste maksimalno agresivni. Ali crkvu tako ne možete da pobedite...


Cijem stilu, kome njima, Vi to sve "njih" znate, pa mozete da dajete ovakve komentare?

P.S. super je text
queeria92 queeria92 13:26 06.08.2008

Re: bzvz

Ali crkvu tako ne možete da pobedite...


Nego kako?!
Molitvama?
Da palimo sveće naopačke :)

Ni vernici ga ne traže, iako su dali mnogo više od nekoliko poštanskih markica. Niko nije tražio da visi ili da mu se obezbedi njegovo sopstveno ćoše...


Pa vernici ne polažu na materijalna dobra... ali ja polažem. Svaki se moj dinar zna gde i zašto je otišao!!!
jameson jameson 15:54 06.08.2008

Re: bzvz

queeria92
Nego kako?!
Molitvama?
Da palimo sveće naopačke :)


Nikako, barem ne pravoslavnu crkvu. Svi traže sekularnu državu, sa čime se i ja apsolutno slažem, ali nijedna crkva nije pod tolikom kontrolom državnih organa kao što je to slučaj sa katoličkom. Tamo gej populacija može da dobije svoje ćoše, i to ne ćoše nego i ceo oltar! Kod nas će to, ipak, biti mnogo teže, da ne kažem nemoguće...

queeria92
Pa vernici ne polažu na materijalna dobra... ali ja polažem. Svaki se moj dinar zna gde i zašto je otišao!!!


Bolje se vrati na to gde i kako je došao...
queeria92 queeria92 16:02 06.08.2008

Re: bzvz

Bolje se vrati na to gde i kako je došao...


Pa, prvo su bili evrići koji su došli iz inostranstva, koji su promenjeni u dinare po zločinačkom kursu (kletve, psovke)... Ja nikad nisam krio da sam strani plaćenik.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:50 06.08.2008

Re: bzvz

Hoću i ja da budem upisan među akcionare Grada Beograda i da umesto dvoglavog orla na vrhu Skupštine grada bude moja bista, pošto sam desetak godina plaćao čuvenu taksu od tri odsto! Totalni apsurd, naravno...


Slusaj, kad sam ja u posti poslednji put bila, to se nije zvalo "taksa" vec "dobrovoljni prilog". Koji je obavezan. A dobrovoljan. A obavezan.

To, vidis, iritira. I nije hriscanski.
irvas92 irvas92 01:34 07.08.2008

Re: bzvz

Da palimo sveće naopačke :)

antihristu!!!
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 10:22 06.08.2008

.

A ti mozes da napises i jedan e-mail, sa sve slikom, pa ne moras nikome da dajes pare, ni posti, ni hramu. Nema: markica, cekanja, guzve i redova, nepristajnih komentara prolaznika, neljubaznih radnika na salteru. Samo ne znam na sta bi potrosio parfem, a da to nije nuzda.
ElectricDreams ElectricDreams 11:51 06.08.2008

Re: .

Velimir Mladenovic
A ti mozes da napises i jedan e-mail, sa sve slikom, pa ne moras nikome da dajes pare, ni posti, ni hramu. Nema: markica, cekanja, guzve i redova, nepristajnih komentara prolaznika, neljubaznih radnika na salteru. Samo ne znam na sta bi potrosio parfem, a da to nije nuzda.


Wow, kakva pamet! Kako se on toga nije setio?
Cccc, Peđa... baš si piglu... Što ne poslušaš ove pametne gospođe i tako uštediš koji dinar?
queeria92 queeria92 13:27 06.08.2008

Re: .

A gdi je tu romantika :))
deadbeat deadbeat 10:25 06.08.2008

samo napred

do konačne moralne pobede nemoralnih
mannitou.jr mannitou.jr 10:31 06.08.2008

POŠTANSKA HRAMKICA...

mannitou.jr mannitou.jr 10:33 06.08.2008

Re: POŠTANSKA HRAMKICA...

Ih...

Kako beše ono sa linkovima sa YouTube-a?
aca_10 aca_10 10:32 06.08.2008

Hoćemo naš deo, nećete nas prevariti!

Evo i moj prvi komentar na ovom blogu, iako citam vec vise od godinu dana, odlican tekst.
A sto se tice komentara tipa, sram vas bilo, ocekivani su jel religija je to mora se trpeti sud sveznalih pravednika :]

ps. ovo sam napisao i malopre ali nema komentara, tako ako se pojavi dvaput izvinjavam se
queeria92 queeria92 13:29 06.08.2008

Re: Hoćemo naš deo, nećete nas prevariti!

Dobro ti nama došao međ komentatore :)
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:36 06.08.2008

greska

queeria92:
delim stav SPC-a kada je u pitanju horoskop. Zlo, deco draga, zlo.


Ovo ne stoji.
SPC ima dugu istoriju bavljenja astrologijom.
queeria92 queeria92 13:31 06.08.2008

Re: greska

Ja čuo popove kako kažu da je 'oroskop djavolja rabota i da samo u Boga treba verovati, a ne u neki 'oroskop - naročito ne kineski.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:54 06.08.2008

Re: greska

queeria92
Ja čuo popove kako kažu da je 'oroskop djavolja rabota i da samo u Boga treba verovati, a ne u neki 'oroskop - naročito ne kineski.


A ja citala popove koji su tumacili pomracenja Sunca i Meseca, povezujuci ih sa smrcu ovih i onih Nemanjica, kojekakvim saborima, najezdom Turaka i slicno...

Samo, slabi su oni astrolozi, znas. Osnovna je stvar odabrati najpovoljnije vreme (astroloski) za polaganje kamena temeljca, sta god se gradi - da bi gradnja isla brzo, da bi zgrada bila dugotrajna i tako to. Ovaj hram zidaju ko Skadar na Bojani. Pojma oni s astrologijom nemaju! Vide Bagdada, vide Istambula - to su dobro odabrani horoskopi za pocetak polaganja kamena temeljca.
Tatlin Tatlin 10:56 06.08.2008

Mislim

Našao ja tako dečka. Mlad, sladak, gladak i najvažnije, bogat.

da je ovaj vodvilj ipak napisan u kontekstu promocije homoseksualnosti a ne kao kritika klerikalizacije države (koja me kao ateista zaista pogađa), kako bi to verovatno trebalo da protumačim.

Rizikujući da budem anatemisan od strane homoseksualne zajednice (ukoliko tako nešto uopšte i postoji), neću postavljati nikakve ograde, niti ću izražavati sopstveni stav o homoseksualnosti, ali me zaista interesuje da li je moguće da ne postoji niti jedna tema o kojoj imate šta da kažete, a da to ne činite prvenstveno ističući Vaše seksualno opredelenje.

Gledajući sa strane, može se steći utisak da tako u stvari sebe iznova ubeđujete da zaista jeste onakav kakvim se prikazujete: prvenstveno homoseksualac, pa tek potom osoba, ljudsko biće. Ne insistiram da baš ovako, ali takav utisak ostavljate. Zaista ličite na čoveka-reklamu na čijem panou piše Ja sam homoseksualac i ponosim se tim.

Verujem da bi čovek trebalo da se rukovodi razumom i da se trudi da artikuliše sopstvene nagone, naivno verujem da dve osobe treba da povežu osećanja a ne bogatstvo, da u čoveku postoji i nešto duhovno a ne samo seksualno.


NNN NNN 12:06 06.08.2008

Re: Mislim

Tatlin


Rizikujući da budem anatemisan od strane homoseksualne zajednice (ukoliko tako nešto uopšte i postoji), neću postavljati nikakve ograde, niti ću izražavati sopstveni stav o homoseksualnosti, ali me zaista interesuje da li je moguće da ne postoji niti jedna tema o kojoj imate šta da kažete, a da to ne činite prvenstveno ističući Vaše seksualno opredelenje.

Gledajući sa strane, može se steći utisak da tako u stvari sebe iznova ubeđujete da zaista jeste onakav kakvim se prikazujete: prvenstveno homoseksualac, pa tek potom osoba, ljudsko biće. Ne insistiram da baš ovako, ali takav utisak ostavljate. Zaista ličite na čoveka-reklamu na čijem panou piše Ja sam homoseksualac i ponosim se tim




Potpisujem!

Inače, vrlo rado čitam ovaj blog, zbog odličnog smisla za humor i drugačijeg pogleda na svet, ali me zanima da li sve ( ali baš sve! ) tako posmatrate.
npr. Ovo je jabuka i sad ću da je pojedem ili ovo je jabuka, ja sam gay ( što ima veze s jabukom, kakve?) i sad ću da je pojedem?
ElectricDreams ElectricDreams 13:25 06.08.2008

Re: Mislim

NNN
Tatlin


Rizikujući da budem anatemisan od strane homoseksualne zajednice (ukoliko tako nešto uopšte i postoji), neću postavljati nikakve ograde, niti ću izražavati sopstveni stav o homoseksualnosti, ali me zaista interesuje da li je moguće da ne postoji niti jedna tema o kojoj imate šta da kažete, a da to ne činite prvenstveno ističući Vaše seksualno opredelenje.

Gledajući sa strane, može se steći utisak da tako u stvari sebe iznova ubeđujete da zaista jeste onakav kakvim se prikazujete: prvenstveno homoseksualac, pa tek potom osoba, ljudsko biće. Ne insistiram da baš ovako, ali takav utisak ostavljate. Zaista ličite na čoveka-reklamu na čijem panou piše Ja sam homoseksualac i ponosim se tim




Potpisujem!

Inače, vrlo rado čitam ovaj blog, zbog odličnog smisla za humor i drugačijeg pogleda na svet, ali me zanima da li sve ( ali baš sve! ) tako posmatrate.
npr. Ovo je jabuka i sad ću da je pojedem ili ovo je jabuka, ja sam gay ( što ima veze s jabukom, kakve?) i sad ću da je pojedem?


Zamisli kako bi bio dosadan tekst da je napisano:
- Crkva nam uzima svima po dinar od svake markice. Ua!

Pobogu, gay blog sa gay pogledom na svet baš i ne može da bude napisan drugačije.
queeria92 queeria92 13:38 06.08.2008

Re: Mislim

Gledajući sa strane, može se steći utisak da tako u stvari sebe iznova ubeđujete da zaista jeste onakav kakvim se prikazujete: prvenstveno homoseksualac, pa tek potom osoba, ljudsko biće. Ne insistiram da baš ovako, ali takav utisak ostavljate. Zaista ličite na čoveka-reklamu na čijem panou piše Ja sam homoseksualac i ponosim se tim.


Ali ja insistiram.
Ja sam prvo PEDER, pa sve ostalo. Imate možda problem s tim? Ustvari, odakle vam pravo da imate problem s mojim identitetom?!

Evo ja nemam problem što vi uvek pišete u muškom rodu i time namećete svoju muškost i promovišete istu. Niti vas pitam da li ste prvo muškarac, pa tek potom osoba, ljusko biće. A tek nemam problem što pišete srpskim jezikom i time promovišete srpstvo, jer bi to bio čist BEZOBRAZLUK.
Tatlin Tatlin 15:02 06.08.2008

Re: Mislim

Ja sam prvo PEDER, pa sve ostalo. Imate možda problem s tim? Ustvari, odakle vam pravo da imate problem s mojim identitetom?!

Sasvim je očekivan zaključak da imam problem sa Vašim identitetom. Ukoliko nastavite, verovatno će sledeće biti da ugrožavam Vaša prava na seksualno opredelenje. Potom će neminovno uslediti etikete, a na samom kraju ćete koristeći se otrcanim psihološkim klišeima utvrditi da u meni čuči pritajeni homoseksualac koji vapi za oslobađanjem. Nisam sablažnjen niti impresioniran rečima koje naglašavate velikim slovima: tumačim ih kao zamenu za argumente kojih nemate.

Ja Vam ne osporavam pravo da budete šta god poželite, ali za sebe zadržavam ekskluzivno pravo da mi Vaš način ispoljavanja bude u najmanjem smešan.
Evo ja nemam problem što vi uvek pišete u muškom rodu i time namećete svoju muškost i promovišete istu. Niti vas pitam da li ste prvo muškarac, pa tek potom osoba, ljusko biće. A tek nemam problem što pišete srpskim jezikom i time promovišete srpstvo, jer bi to bio čist BEZOBRAZLUK.

Ne ide Vam baš najbolje ovo poređenje, jedan bloger je plastično opisao način Vaše komunikacije:
ovo je jabuka, ja sam gay

U mom komentaru nećete naći nikakvu tarabu na koju se naslanjam polemišući sa Vama.
Jaril Jaril 15:16 06.08.2008

Re: Mislim

Квирчице,

питање је - имаш ли шта да понудиш блогерима осим свог сексуалног идентитета?

Ако немаш, место ти није на блогу, него на личним огласима.

Ако имаш, докле више да чекамо?
Jaril Jaril 15:17 06.08.2008

Re: Mislim

gay blog sa gay pogledom na svet
Је л' може појашњење? Какав је то "геј поглед на свет"?


queeria92 queeria92 15:37 06.08.2008

Re: Mislim

питање је - имаш ли шта да понудиш блогерима осим свог сексуалног идентитета?


Pa, zavisi kako kome :)
Tebi na primer ne bih ponudio čak ni svoj seksualni identitet, pa makar klečao i molio.

ovo je jabuka, ja sam gay


I taj način komunikacije ću zadržati sve dok vama to bude bilo problematično i sve dok vam bode oči :)

Ja Vam ne osporavam pravo da budete šta god poželite, ali za sebe zadržavam ekskluzivno pravo da mi Vaš način ispoljavanja bude u najmanjem smešan.


Samo napred. Ali ne vidim zašto imate potrebu da me o tome obavestite? Mene to apsolutno ne zanima.


Jaril Jaril 15:41 06.08.2008

Re: Mislim

Tebi na primer ne bih ponudio čak ni svoj seksualni identitet, pa makar klečao i molio.
Уби ми чо'ек жељу за животом.
queeria92 queeria92 15:49 06.08.2008

Re: Mislim

Nemoj tako Jarile, sad me grize nepostojeća savest.
Ma, naćićeš ti već nekog...
Ali, kao što kaže nedraga mi Desanka:

Ne, nemoj mi prići! Hoću izdaleka
da volim i želim tvoja oka dva.
Jer sreća je lepa samo dok se čeka,
dok od sebe samo nagoveštaj da.

Ne, nemoj mi prići! Ima vise draži
ova slatka strepnja, čekanje i stra'.
Sve je mnogo lepše donde dok se traži,
o čemu se samo tek po slutnji zna.

Ne, nemoj mi prići! Našta to i čemu?
Iz daleka samo sve ko zvezda sja;
iz daleka samo divimo se svemu.
Ne, nek mi ne priđu oka tvoja dva!
ElectricDreams ElectricDreams 16:33 06.08.2008

Re: Mislim

Jaril
gay blog sa gay pogledom na svet
Је л' може појашњење? Какав је то "геј поглед на свет"?


Sama reč kaže: Veseo!

You should try! A ne samo da sedite ko babe i kukate nad zlom sudbinom. Izađite uveče u grad sa roze perikom, pa kud puklo!
queeria92 queeria92 16:49 06.08.2008

Re: Mislim

Ovako kao Brintey

Filip2412 Filip2412 17:12 06.08.2008

Re: Mislim

Mislim da je permanentno isticanje sehualnog opredeljanja smor u sustini ali treba imati razumevanja za to jer na 99% mainstream medija vlada totalna tisina i neinformisanost a svaki razgovor o homoseksualcima je tabu.

Zato oni kad im se negde da sloboda preteruju sa uportebom iste. OK, meni ne smeta, samo kazem, kada bi u drustvu postojao tolerantan stav prema njima i oni bi bili manje napadni u svojim nastupima.

Inace, duhoviti postovi; ima decko smisla za pisanje zaista, a i ja licno mislim da je svaka religija sveta u sustini i pre svega prevara tako da mi ne smeta tema.


..... sam hram kao gradjevina, predstavlja vrednost za grad i mislim da je dobra investicija.
tako da.... Pedja, sta da ti kazem stavio si pare na pravo mesto :)
ElectricDreams ElectricDreams 17:27 06.08.2008

Re: Mislim

queeria92
Ovako kao Brintey



Samo bRez izgriženih noktiju
ElectricDreams ElectricDreams 17:28 06.08.2008

Re: Mislim

Filip2412
Mislim da je permanentno isticanje sehualnog opredeljanja smor u sustini ali treba imati razumevanja za to jer na 99% mainstream medija vlada totalna tisina i neinformisanost a svaki razgovor o homoseksualcima je tabu.

Zato oni kad im se negde da sloboda preteruju sa uportebom iste. OK, meni ne smeta, samo kazem, kada bi u drustvu postojao tolerantan stav prema njima i oni bi bili manje napadni u svojim nastupima.

Inace, duhoviti postovi; ima decko smisla za pisanje zaista, a i ja licno mislim da je svaka religija sveta u sustini i pre svega prevara tako da mi ne smeta tema.


Što bi rekao Mr Big:

Abso-fuckin'-lutely!
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:59 06.08.2008

Re: Mislim

da li je moguće da ne postoji niti jedna tema o kojoj imate šta da kažete, a da to ne činite prvenstveno ističući Vaše seksualno opredelenje.


Tatline, uz sve duzno postovanje, pa niste li imali iskustvo rasprave s najblizima/prijateljima/rodbinom/poznanicima/usput-upoznatim-ljudima o homoseksualizmu kao pojavi? Ako jeste (a verujem da neizbezno jeste morali iste razmene misljenja imati), sta ste pa primetili kao lajt-motiv?

Ono cega sam se ja naslusala u slicnim razgovorima navodi me na pomisao da bih ja, da sam kojim slucajem homo, isto tako to isticala u prvi plan kao moje glavno obelezje. Ne zato sto sam ja to izabrala, vec zato sto su me drugi na to naterali.
NNN NNN 18:27 06.08.2008

Re: Mislim

ElectricDreams




Zamisli kako bi bio dosadan tekst da je napisano:
- Crkva nam uzima svima po dinar od svake markice. Ua!

Pobogu, gay blog sa gay pogledom na svet baš i ne može da bude napisan drugačije.

Pa to sam i rek'o! ( btw. mislim da uzimaju 8 din! )
Evo, ako si se osetio povredjenim ( jadni mi, svi nas mrzU!), sorry, and "don't let me be misunderstood", i u Karadjordja te ljubim, i kupus i pečenje ( ovo nije baš gay ) - slatko pomirenje.
I just asked, I was curious.
jameson jameson 18:39 06.08.2008

Re: Mislim

Krugolina Borup
Ono cega sam se ja naslusala u slicnim razgovorima navodi me na pomisao da bih ja, da sam kojim slucajem homo, isto tako to isticala u prvi plan kao moje glavno obelezje. Ne zato sto sam ja to izabrala, vec zato sto su me drugi na to naterali.


... pritom ne vodeći računa da li to nekoga ovde interesuje, onako kao što ni Peđu ne interesuje da li je njegov način komunikacije nekome smešan ili ne. Or I missed the point?

Što se mene tiče, Peđa i Slobodan, kao i svi ostali koji dele njihovo seksualno opredeljenje, imaju apsolutno pravo i slobodu da seksualno opšte do mile volje. Ali mi je sasvim nepotrebno utuvljivanje u glavu da je baš on, Predrag M. Azdejković, gej. To jest, da je on, gde god bio i šta god radio, gej. Prava manjina svakako treba da se poštuju. Ali, isto tako, većina treba da se odbrani od često alave i agresivne manjine.

Over and out...
queeria92 queeria92 18:45 06.08.2008

Re: Mislim

Ali mi je sasvim nepotrebno utuvljivanje u glavu da je baš on, Predrag M. Azdejković, gej. To jest, da je on, gde god bio i šta god radio, gej. Prava manjina svakako treba da se poštuju. Ali, isto tako, većina treba da se odbrani od često alave i agresivne manjine.


Prava manjina se ne poštuju. I moje insistiranje na gej identitetu je vrsta protesta i bunta.
queeria92 queeria92 20:06 06.08.2008

Re: Mislim

Ti si Pedja u sustini jedan veliki narcis na prvom mestu


Narcisa :)


Krugolina Borup Krugolina Borup 20:20 06.08.2008

Re: Mislim

... pritom ne vodeći računa da li to nekoga ovde interesuje, onako kao što ni Peđu ne interesuje da li je njegov način komunikacije nekome smešan ili ne. Or I missed the point?


You missed the point.
Blog je licna stvar. Svako ga pise onako kako on see it fit. Da li je to generalno ok ili ne - uglavnom se vidi kroz broj citalaca. Sloboda izrazavanja i tako to...

Ali mi je sasvim nepotrebno utuvljivanje u glavu da je baš on, Predrag M. Azdejković, gej. To jest, da je on, gde god bio i šta god radio, gej.


Ako je 90% populacije koja nekog okruzuje neprijateljski nastrojeno prema tom nekom on moze da izabere samo jednu od dve KRAJNOSTI. Ili da nestane u misiju rupu. Ili da udara na vetrenjace.

Queeria je, cinimise, od ove druge sorte.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:24 06.08.2008

Re: Mislim

Prava manjina se ne poštuju. I moje insistiranje na gej identitetu je vrsta protesta i bunta.


E, pa to sam bas htela i da kazem, kad sam malopre odgovarala 'jamesonu'.
Tako sam bar ja do sada shvatala tvoj blog koji, nemoj se ljutis, cesto ne mogu do kraja da procitam.) Budu mi prejaki izrazi, prejake slike.
Ama, kontam zasto je sve tako, kontam sta se time zeli, i - ocigledno se i uspeva.)
die hard die hard 21:41 06.08.2008

Re: Mislim

Samo bRez izgriženih noktiju

Covece stvarno.Ovo nije bre izgrizeno, ovo je prebijeno, uvatila je vratanca od obora, sta li :))
Tatlin Tatlin 08:24 07.08.2008

Re: Mislim

Ja Vam ne osporavam pravo da budete šta god poželite, ali za sebe zadržavam ekskluzivno pravo da mi Vaš način ispoljavanja bude u najmanjem smešan.



Samo napred. Ali ne vidim zašto imate potrebu da me o tome obavestite? Mene to apsolutno ne zanima.

Ni mene nije interesovalo da li ste gej, ali ste ipak imali potrebu da me o tome obavestite. Interesovala me je tema preko koje ste (pre)ispoljavali sopstvenu seksualnost. Tako ste učinili da tema, koja inače zaista zaslužuje pozornost ostane u senci, i bude devalvirana.

Slično ste učinili i sa prethodnom temom - slučajem Miladina Kovačevića. Siguran sam da se ostali VIP blogeri, barem u skorije vreme, neće baviti tim pitanjima obzirom da ste ih Vi pokrenuli, ali o njima zapravo (osim tragova poželjne ironije) niste rekli ništa.
Tatlin Tatlin 09:02 07.08.2008

Re: Mislim

Tatline, uz sve duzno postovanje, pa niste li imali iskustvo rasprave s najblizima/prijateljima/rodbinom/poznanicima/usput-upoznatim-ljudima o homoseksualizmu kao pojavi? Ako jeste (a verujem da neizbezno jeste morali iste razmene misljenja imati), sta ste pa primetili kao lajt-motiv?

Ukoliko ciljate na opšteprisutan animozitet (u mnogim slučajevima to je blaga reč) koji vlada prema homoseksualcima, naravno je da sam svestan toga.
Ono cega sam se ja naslusala u slicnim razgovorima navodi me na pomisao da bih ja, da sam kojim slucajem homo, isto tako to isticala u prvi plan kao moje glavno obelezje. Ne zato sto sam ja to izabrala, vec zato sto su me drugi na to naterali.

Ne vidim kako bi ste na to bili "naterani" - shvatam da bi to možda bila reakcija, protest protiv netolerantne većine, zaista ne razumem zašto bi ste morali da se ispoljavate na taj način. Inat nije efikasan način protesta, to je samo oblik ispoljavanja frustracije. Ljudsko biće nema samo seksualnu komponentu.
Tatlin Tatlin 09:18 07.08.2008

Re: Mislim

OK, meni ne smeta, samo kazem, kada bi u drustvu postojao tolerantan stav prema njima i oni bi bili manje napadni u svojim nastupima.

Čini mi se da može da važi i obrnuto. Na žalost homoseksualce naš narod doživljava kao gomilu razgolićenih osoba na kičerski udešenoj prikolici ili kao perverzne manijake, pedofile. Za ono prvo su odgovorni oni sami, dok je ono drugo posledica predrasuda.
Insistiranje isključivo na seksualnom opredelenju, na način kako to čine autori bloga, sigurno neće uzrokovati tolerantniji odnos društva prema njima.
Tatlin Tatlin 09:20 07.08.2008

Re: Mislim

Prava manjina se ne poštuju. I moje insistiranje na gej identitetu je vrsta protesta i bunta.

Moram da pecnem, ne zamerite: da li ste razmišljali o celibatu kao načinu protesta?
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:48 07.08.2008

Re: Mislim

Ne vidim kako bi ste na to bili "naterani" - shvatam da bi to možda bila reakcija, protest protiv netolerantne većine, zaista ne razumem zašto bi ste morali da se ispoljavate na taj način. Inat nije efikasan način protesta, to je samo oblik ispoljavanja frustracije. Ljudsko biće nema samo seksualnu komponentu.


Cetiri su osnovna instinkta u coveka, sva cetiri u istom centru u mozgu. TZV. 4 F:

Fighting
Fleeing
Feeding
Fucking

Vrlo je vazna ta seksualna komponenta. Borba za opstanak jednako je borba za sve cetiri gore navedene stvari.
Mozda jedino nacin borbe za opstanak mozemo staviti na raspravu, ali ne i samu borbu.
Tatlin Tatlin 11:03 07.08.2008

Re: Mislim

Mozda jedino nacin borbe za opstanak mozemo staviti na raspravu, ali ne i samu borbu.

Upravo je način o kom govorite i bio predmet svih mojih komentara.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:13 07.08.2008

Re: Mislim

Upravo je način o kom govorite i bio predmet svih mojih komentara.


Ima jedna anegdota s nekog Americkog univerziteta, gde je na oglasnoj tabli jednog dana osvanuo papir s nekim obavestenjem, a u naslovu je ogromnim slovima pisalo: SEX! Kad bi studenti prisli da procitaju i ostatak obavestenja, ono je glasilo: "Sada kada sam privukao vasu paznju, zelim da vas obavestim da je sledeci sastanak fotografske sekcije u sredu u 18.00, u ucionici broj 8."

Nekako tako ja vidim i ovaj queeriain nacin.
I, takodje, koliko mogu da vidim - uspeva mu taj nacin sasvim lepo.
Tatlin Tatlin 11:35 07.08.2008

Re: Mislim

Ima jedna anegdota s nekog Americkog univerziteta, gde je na oglasnoj tabli jednog dana osvanuo papir s nekim obavestenjem, a u naslovu je ogromnim slovima pisalo: SEX! Kad bi studenti prisli da procitaju i ostatak obavestenja, ono je glasilo: "Sada kada sam privukao vasu paznju, zelim da vas obavestim da je sledeci sastanak fotografske sekcije u sredu u 18.00, u ucionici broj 8."

Nekako tako ja vidim i ovaj queeriain nacin.
I, takodje, koliko mogu da vidim - uspeva mu taj nacin sasvim lepo.

Slažem se da mu uspeva da privuče pažnju, ali mu ne uspeva da "razvije ljubav prema fotografiji". Čak mi se čini da je rezultat negativan.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:03 07.08.2008

Re: Mislim

Slažem se da mu uspeva da privuče pažnju, ali mu ne uspeva da "razvije ljubav prema fotografiji". Čak mi se čini da je rezultat negativan.


Moze da bude, ali ne mora da znaci.
Zavisi iz kog se ugla stvari posmatraju.
Reakcija je reakcija, a nju svakako postize. I dok se reakcija razvija, dok se koplja ukrstaju... RAZGOVARA SE o homoseksualizmu.
E, covece - RAZGOVARA SE ne samo o homoseksualizmu, nego se RAZGOVARA SA HOMOSEKSUALCEM!
U Srbiji! E! Pa, to je nalik naucnoj fantastici.
Kroz te razgovore mnogo sto sta se ispolji i postane ocigledno.
Da je netrpeljivost opste rasprostranjena, svakako se jako dobro da videti.
Ako se uz to vidi i da su homoseksualci frustrirani zbog takve netrpeljivosti - pa sjajno, ako mene pitate!

Kad ono sto queeria pise prestane da sokira i izaziva reakcije, znacemo da se situacija po pitanju netrpeljivosti debelo popravila.
A, kad se to desi - uverena sam da ce i njegov nagon da sokira prosto izbledeti.
Samo, cini mi se da je do tog cilja dalek put...
Tatlin Tatlin 13:24 07.08.2008

Re: Mislim

E, covece - RAZGOVARA SE ne samo o homoseksualizmu, nego se RAZGOVARA SA HOMOSEKSUALCEM!

Ipak, radije ću dati prednost kvalitetu razgovora, nego činjenici da je do kakvog-takvog razgovora uopšte i došlo. Uostalom, na ovom mestu nisam primetio napade na homoseksualce uzrokovane njihovim opredeljenjem, tako da je očigledno da nekakav dijalog svakako postoji.

Taj dijalog se na žalost ne vodi oko suštine homoseksualizma, već oko načina ispoljavanja istog. Prosečan građanin će, uz predrasude koje inače ima, zaista biti šokiran ikonografijom i načinom na koji homoseksualna zajednica promoviše svoje pravo na različitost. I dalje ne uviđam da se na taj način može ostvariti tolerancija.
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:38 07.08.2008

Re: Mislim

Taj dijalog se na žalost ne vodi oko suštine homoseksualizma, već oko načina ispoljavanja istog


Ovaj dijalog, u konkretno ovom blogu, ja nisam dozivela ni kao dijalog o sustini homoeksualizma, ni kao dijalog oko nacina ispoljavanja istog. Ovde ja vidim tekst u kome autor, na sebi svojstven nacin, iznosi problem koji on ima s prinudnom naplatom haraca za izgradnju institucije za koju ga niko nije pitao podrzava li je ili ne. U tom delu sam se i ja prepoznala i totalno identifikovala s problemom. Drugi deo te price je samo dodatak na prvi: ne samo da ga niko nije pitao da li on tu instituciju podrzava ili ne, vec je rec o instituciji koja je prema njemu, i ostalim homoseksualcima, neprijateljski nastrojena. Sustina njegovog teksta je privuci paznju ne samo na neprijateljstvo te institucije, vec i na bizarnu naplatu haraca za sve uvrede koje i bez tog haraca mora da trpi.

To sto vecina prisutnih u dijalogu koji se potom razvio bira da prica o nacinu na koji je on tu pricu ispricao, a ne o sustini price, samo po sebi govori da je netrpeljivost opsteprisutna, a ako nije, onda je potisnuta. Ali postoji.

Vecina onih koji su se u dijalog upustili kao da ne vidi da je rec o prici: "Ja te pljujem, a ti ima u tome da uzivas, i jos da mi placas sto te pljujem." Jedino sto izaziva paznju je: "A sto ti tako o pljuvacu pricas, sram te bilo!"
Tatlin Tatlin 14:10 08.08.2008

Re: Mislim

Ovde ja vidim tekst u kome autor, na sebi svojstven nacin, iznosi problem koji on ima s prinudnom naplatom haraca za izgradnju institucije za koju ga niko nije pitao podrzava li je ili ne

Nisam smatrao potrebnim da dalje komentarišem. Međutim, naredni citat plastično prikazuje o čemu autor zapravo želi da polemiše. I to bi bilo sasvim u redu da nije zapakovano u nekakvu drugu ambalažu.
Da li sam možda pričao kako moj dečko ima duboko grlo i kako me savršeno oralno zadovoljava? Davao definiciju riminga? Kako se pre svakog analnog seksa međusobno klistiramo. On mene, ja njega. Da li sam možda pričao kako volim kada mi ejakulira po licu?

queeria92 queeria92 14:21 08.08.2008

Re: Mislim

I to bi bilo sasvim u redu da nije zapakovano u nekakvu drugu ambalažu.


Kakvu ambalažu?
Tatlin Tatlin 14:33 08.08.2008

Re: Mislim

Kakvu ambalažu?

Prinudne naplate crkvenog harača preko poštanskih markica. Zaboravili svoju temu?
queeria92 queeria92 16:28 08.08.2008

Re: Mislim

Kada se koristi izraz zapakovano u nekakvu drugu ambalažu, misli se da autor želi nešto da sakrije ili podmetne. Kod mene je sve transparentno i na izvolte.
Tema ovog teksta je:
Jednom pederu je zla SPC otela 10 dinara (po pismu) i on traži svoj deo u vidu pederskog ćoška u hramu.
bladerunner92 bladerunner92 11:14 06.08.2008

Pedja

a kad te pitaju koliki ti je jel misle na f ili na duzinu?

bladerunner92 bladerunner92 11:15 06.08.2008

Re: Pedja

skinite mi bre ovo 92 s %$&#* !
queeria92 queeria92 13:39 06.08.2008

Re: Pedja

Pitaju me: "Koliki ti je miraz?" :))
I onda krećem da navodim: veš mašina marke "Gorenje", VIP blog na B92, auto marke "Yugo"...
neny neny 11:22 06.08.2008

dokle?

A ja pitam zasto nam spc stalno ponavlja ko je i da nas ima u saci,zasto nam ulazi u krevet(i hetero i homo),zasto nam se bez pitanja uvlaci u svaku poru naseg zivota,i zasto to niko ne dovodi u pitanje?A kada se uopste spomene pravo na slobodnu ljubav svi se odma dizu,kao da ih je nekom motkom udario?
Zasto niko nije nikad doveo u pitanje proslavu vidovdanu;o okome svi da se ne lazemo znamo da nije nista drugo do slavljenje smrti,medjureligijske i medjuetnicke netrpeljivosti,i treniranje za rat?Zasto?
Zasto nam ne smetaju ikone po fakultetitima,kod zubara,lekara.....(ni ne vidimo ih),a smeta nam da vidimo dva bica koja se vole,i spremni smo da ih ubijemo?Zasto?
ElectricDreams ElectricDreams 11:55 06.08.2008

Re: dokle?

neny
A ja pitam zasto nam spc stalno ponavlja ko je i da nas ima u saci,zasto nam ulazi u krevet(i hetero i homo),zasto nam se bez pitanja uvlaci u svaku poru naseg zivota,i zasto to niko ne dovodi u pitanje?A kada se uopste spomene pravo na slobodnu ljubav svi se odma dizu,kao da ih je nekom motkom udario?
Zasto niko nije nikad doveo u pitanje proslavu vidovdanu;o okome svi da se ne lazemo znamo da nije nista drugo do slavljenje smrti,medjureligijske i medjuetnicke netrpeljivosti,i treniranje za rat?Zasto?
Zasto nam ne smetaju ikone po fakultetitima,kod zubara,lekara.....(ni ne vidimo ih),a smeta nam da vidimo dva bica koja se vole,i spremni smo da ih ubijemo?Zasto?


Ker lahko!
queeria92 queeria92 13:41 06.08.2008

Re: dokle?


A ja pitam zasto nam spc stalno ponavlja ko je i da nas ima u saci,zasto nam ulazi u krevet(i hetero i homo),zasto nam se bez pitanja uvlaci u svaku poru naseg zivota,i zasto to niko ne dovodi u pitanje?


Zato što smo im dozvolili.
neny neny 21:18 06.08.2008

Re: dokle?

Slazem se,da bi jedan sistem egzistirao uvek ima podrsku surove vecine!
Kada se vecina bude osvestila i bude pogledala cinjenicama u oci,onda ce takve pojave verovatno biti manje uticajne!
die hard die hard 21:55 06.08.2008

Re: dokle?

Zato što smo im dozvolili


Mala ispravka, zato sto im jos uvek dozvoljavamo.Nicija nije gorela do zore, to je valjda u tom fazonu.
queeria92 queeria92 13:55 06.08.2008

Poskupelo



Nekad bila 8 dinara, sad je 10... Poskupelo!!!
jameson jameson 16:06 06.08.2008

Re: Poskupelo

queeria92


Nekad bila 8 dinara, sad je 10... Poskupelo!!!


Ma, samo opušteno... Pošto niko drugi sem tebe i ne šalje pisma, znatno će ti skočiti udeo. Znaš već kako to ide: što više platiš, više i dobiješ...

Ako si se kojim slučajem smorio zbog velikog odliva finansija, neka ti sponzor plati za tu rozikastu ljubav. Uostalom, on je i naručio roze poze...
queeria92 queeria92 16:08 06.08.2008

Re: Poskupelo

neka ti sponzor plati za tu rozikastu ljubav


Pa nisam toliki slepac :)
On plaća sve ostalo
radojicic92 radojicic92 19:46 06.08.2008

Re: Poskupelo

queeria92


Nekad bila 8 dinara, sad je 10... Poskupelo!!!


jel ima neka druga ili mora bas ova da se uzme?
radojicic92 radojicic92 20:30 06.08.2008

Re: Poskupelo

nema te da odgovoris, valjda si kod jarila
sad sam pogledao sajt poste, ima gomila markica, sto nisi uzeo ovu sa vaterpolistima i ne nerviras se vise


queeria92 queeria92 20:45 06.08.2008

Re: Poskupelo

Najzad neka golotinja na markicama :)
radojicic92 radojicic92 20:50 06.08.2008

Re: Poskupelo

queeria92
Najzad neka golotinja na markicama :)


nemoj da vrdas levo desno
pitao sam te tamo da li mozes da kupis koju hoces ili nemas izbor?
Odgovori vec jednom
queeria92 queeria92 21:06 06.08.2008

Re: Poskupelo

Pa odgovorio sam. Doplatna markica je obavezno doplatna. A ovo gore što si postavio su obične markice. Nema biranja.
radojicic92 radojicic92 21:14 06.08.2008

Re: Poskupelo

ups izvini, sad kapiram. Znaci uzmes ovu obicnu i onda ta doplatna mora obavezno preko obicne?
Ako je tako nije u redu. Mozda nije ovo jedina doplatna, trazi neku drugu.
A i vi iz Kvirije bi bas mogli da odvojite neku kintu za izgradnju hrama, stavice vam ime u donatore i smanjite tenziju.
Ovako mi se cini da samo radite protiv sebe
neny neny 21:20 06.08.2008

Re: Poskupelo

Svuda! na markicama,na novcu,na zidovima,na vratima,svuda se to predstavlja kao uzvisena vrednost koju niko ne sme ni da pomisli da dovede u pitanje.Dakle ili ces pristati,a ako ne pristanes milom onda silom!
queeria92 queeria92 21:20 06.08.2008

Re: Poskupelo

Znaci uzmes ovu obicnu i onda ta doplatna mora obavezno preko obicne?


Tačno tako :))

A i vi iz Kvirije bi bas mogli da odvojite neku kintu za izgradnju hrama, stavice vam ime u donatore i smanjite tenziju.


Ne verujem ja njima... Ima da nas izjebu za lovu!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana