IGRALE SE DECE...

Nebojša Milenković RSS / 01.07.2007. u 14:12

PRIČA O MALOM ANDRI I DRUGU MU SRLETU 

Međunarodna zajednica je kao klima ne možete da je priznate ili ne, već da se adaptirate.                       Zoran Đinđić, decembar 2002.   

Jeste li možda obratili pažnju na to kada se (i kako se)  to:

Srdjan_Djuric.jpg

i ovo:

 AndrejaMladenovic.jpg

obraćaju predstavnicima američke administracije.  

 

Svetskoistorijska otkrića malog Andre o tome kako SAD jesu jedan od najozbiljnijih faktora u međunarodnoj politici,ali da u UN Amerikanci imaju samo jedan glas ili pak njegova poenta-zaključak da: SAD mogu da učestvuju u kreiranju nezavisnosti svojih federalnih jedinica, a ne delova druge države. Amerika može odlučivati o Teksasu, Kaliforniji, a ne može o drugoj državi...

 

vidno zabrinut...
vidno zabrinut...
I(li) Andri kompatibilan sindrom napuhane žabe primetan u trenucima kad njegov vrli drugar mlađani Srđa, sa sve minđušicom (nimalo nebitan detalj – obratite pažnju), mladalačkom odlučnošću i samrtnom ozbiljnošću SAD-u postavlja jasne ultimatume vezane za uslove pod kojima bi se u budućnosti uopšte moglo govoriti o prijateljskim odnosima naše dve zemlje (reč je o Srbiji i SAD, da ne bude zabune).  

Uzgred, osećaj da određuješ tokove svetske istorije verovatno je jako dobar trip. U nekoj drugoj prilici, i u nekoj drugoj zemlji verovatno bi mi zbog ove dvojice bilo čak drago. Čak bih, kada takve stvari ne bi imale posledice i po naše živote, mirne duše rekao: e, ovi stvarno znaju zašto žive, bar je njima lepo.  

Problem je samo što taj njihov osećaj nije normalan, mislim, čak ni to  problem je što je njihov osećaj itekako opasan. Takav nedostatak veze sa političkom realnošću (ali i realnošću uopšte), ta manija vlastite veličine i osećaj da tokovi globalne svetske istorije zavise baš od njih dvojice i toga šta će upravo oni izreći, na ovim prostorima nisu zebeleženi još od vremena nadaleko poznatog dvojca goranmatic006.jpgGorana Matića i hronika1_3.jpgIvana Markovića (ako ih se iko još seća ako ste slučajno zaboravili, onda: invin`te na prisećanju), i njihovih priča o tome kakve će sve nesagledive posledice po SAD imati eventualno bombardovanje Srbije i šta će sve, ako se to bombardovanje slučajno i desi, u tom trenutku uraditi Rusi. Na ovom mestu, možda je zgodno citirati i britanskog publicistu i analitičara Tima Džudu koji podseća da je Kosovo samo jedna od tačaka neslaganja Vašingtona i Moskve, izrazivši uverenje da bi situacija oko Kosova vrlo lako mogla da se razreši ako bi Buš i Putin tokom susreta u julu u prijateljskoj atmosferi postigli dogovore oko, na primer, antiraketnog štita SAD ili iranskog nuklearnog programa. Na kraju, ovaj Britanac podseća i na činjenicu da na globalnoj šahovskoj tabli, u partiji Vašingtona, Moskve i Evropske unije, Kosovo zauzima samo jedno polje. U sličnom, prilično trezvenom tonu izrečeno je i upozorenje ambasadora SAD o tome kako bi od zaoštravanja odnosa između SAD i Srbije štetu mogla da ima samo Srbija.  

Da se razumemo, simpatični su meni i Kastro i Čavez. Ali samo sa ove distance...

Dobro, sad ozbiljno, kad malo razmislim: mladost-ludost, nisu momci krivi ─ videli od starijih... Recimo: Ako je, Amerika toliko zainteresovana da Albanci žive na nezavisnoj teritoriji, onda neka im sama na svom prostoru da teritoriju na kojoj će biti nezavisni ─ Slobodan Samardžić, ministar za KIM. Da ne potežem sad baš i hajzajina Voju koji je već dobrano zabrazdio u Novi Kosovski boj. I b(r)azdi li brazdi... 

Ipak nadajmo se da u ovom slučaju ne važi čuveno pravilo o filmskom zapletu po kom, ako na početku filma vidite (vadite) pištolj da će  on do kraja filma zasigurno i opaliti...

Ipak, Kada čoveka uhvati jedan strah, onda se svi strahovi ostrve i navale na njega (Ljubomir Simović, Boj na Kosovu).

Ja se, recimo, trenutno plašim da ne bude posle ono vojvođansko: igrale se dece

gamelogo.jpg

Elem: Andro, Srđo, ko boga vas molim, što se lepo ne vratite onome što vam najbolje ide!

Recimo: Slučaju Bodrum, ili Janjuševiću, pa Kolesaru, čemu god...

Ako vam i to dosadilo (mada, sumnjam), onda lepo imate samoubistvo Zorana Đinđića, Čedu, Bebu...

Kad vam i to dosadi odite lepo na (Cecin) koncert.

Elem, svi smo bili mali, razumećemo.

Niste krivi vi ─ kućno vaspitanje, ipak, roditelji bi mogli da vam skrenu pažnju: igrajte se deco ali ne (i) s našim glavama.  

Mislim: Široko vam polje.

Lep je ovaj svet.

Ovde potok, ovde cvet.

Onde Matija... 

Atačmenti



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Malj Malj 14:58 01.07.2007

Koalicija

Sada su pomenuta gospoda u koaliciji DS-om, pa im je verovatno zabranjeno da laju na iste. Nama ostaje samo da se nadamo da će Koštunica zarad vlasti ući u neki oblik koalicije sa Amerikom, pa više nećemo slušati slične budalaštine, već će se momci okrenuti nekome ko ime je već u rangu, npr: Obali Slonovače, Ruandi...
dezelin dezelin 15:21 01.07.2007

Srdja...

Da li vi ljudi stvarno verujete da Srdjan i Andreja nemaju veze sa politickom realnoscu? Pa to sto oni pricaju je samo zvaka koja sluzi da isti mogu da nastave sa drpanjem para.

Srdjana i njegovog mentora Tijanica sam upoznao u PN na televiziji koju je otvarao "Mali Bidza" (sada je u zatvoru zbog podmicivanja sudije u slucaju jotkine grupe, cementna "mafija", JUL, itd...). Cova je jedna arogantna seljacina a o mentoru necu ni da zborim...

poz.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:03 01.07.2007

Ne znam

za vezu...ali znam da SU ONI politička realnost Srbije.
milandez milandez 20:04 01.07.2007

Re: Srdja...

(sada je u zatvoru zbog podmicivanja sudije u slucaju jotkine grupe, cementna "mafija", JUL, itd...)

Nije u zatvoru, a ne bi trebalo ni da ide - obzirom, ko bi trebalo da je na listi cekanja ispred njega. Inace, sa "nepodnosljivom lakocom" se moze predpostaviti ko je "mentor - mentora".
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:59 01.07.2007

Re: Ne znam

znam da SU ONI politička realnost Srbije

čija realnost?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:00 02.07.2007

Re: Srdja...

Inace, sa "nepodnosljivom lakocom" se moze predpostaviti ko je "mentor - mentora".

pa otkri(j)te nam?
zarkov zarkov 01:08 02.07.2007

Re: Srdja...

dezelin
Da li vi ljudi stvarno verujete da Srdjan i Andreja nemaju veze sa politickom realnoscu? Pa to sto oni pricaju je samo zvaka koja sluzi da isti mogu da nastave sa drpanjem para...


Da, to je tako ocigledno, sto se svi prave mutavi?
milandez milandez 12:54 02.07.2007

Re: Srdja...

pa otkri(j)te nam?

1 db = jedan decibel; inace, logaritamska funkcija - tako da njih dvojica mogu imati vise od 2 db.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:35 02.07.2007

Onih

koji su ih birali i onih koji ih nisu birali. To je tako. Demokratija. Do novih izbora.
Sviđalo nam se ili ne. Na žalost.
dunjica dunjica 19:22 02.07.2007

Re: Onih

Jelice, podsjeti me na nešto što sam danas čula (odnosilo se na njemačke izbore): "Ako bi izbori stvarno nešto mijenjali, onda bi ih već odavno bili ukinuli." Strava! Uopće nije neistinito, čak ni za Njemu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:33 01.07.2007

ma, deciji nestasluci

Bilo bi dobro kada bi to nihovo ponasanje bilo uzrokovano kucnim vaspitanjem. Ne bi bili jedini koji su nevaspitani a bave se nasim zivotima. Sve mi se cini da se ti "decacki nestasluci" sasvim uklapaju u opste prihvacenu politiku kako mi od sankcija mozemo imati koristi, sto rekose Ivan i Goran. A tek kad nam Rusi posalju SS 300, gde ce nam biti kraj.
Ne vidim ja njih kao problem, mada bas paraju usi, vec da vidimo sta cemo sa sefovima im

Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 16:13 01.07.2007

"To nisu deca,

to su kreteni".
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:18 01.07.2007

Re: "To nisu deca,

"...ne boj, se doci cu mu ja glave..."
manitu manitu 16:43 01.07.2007

Re: "To nisu deca,

nema mnogo bitne ( sa naglaskom na Bitne razlike ) razlike izmedju ove dve kreature i onih drugih kreatura iz raznih drugih preduzeca i co. ukljucujuci i , na blogu favorizovani Ldp .
i oni imaju svoje bisere .
zenske, posebno .
sve u svemu upotpunjavaju mozaik koji je i tako jadan .

Ja zagovaram da svi iz tzv. paralel'menta lepo istupe , odu kucama na odmor .
da nas oslobode "donosenja zakona" i paralel'mentarne "pameti" .

da se proglasi : 'pada vlada' pa sve iz pocetka .


nekima zvuci ludo kako neko moze da glasa i 'navija' za onog , a ne za 'ovog' .
dezelin dezelin 16:52 01.07.2007

Re: "To nisu deca,

Ne agituj protiv LDP-a. Isto to sto ti o njima neargumentovano pricas se moze upotrebiti i protiv tebe...
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:27 01.07.2007

Našla se

vila, u čem nije bila.
cincili cincili 16:35 01.07.2007

Re: Našla se

a ide i :
cega se pametan stidi, time se lud ponosi...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:33 02.07.2007

Re: Našla se

Ili: Svaki čovek tera svoj autobus...
ervetor ervetor 16:59 01.07.2007

Likovi

kao Andreja, Srdjan, Aligrudic i.t.d. su vrlo interesantni po pitanju posedovanja viza za zapadni svet istovremeno huskajuci ostali narod da mu te vize i nisu potrebne bas kao ni taj svet u kome ovi likovi rado borave i rado pl;juju po njemu.
Medjutim, ko je kriv tupavom srpskom narodu kad to ne uvidja nego se prima na te zvake i zato grca placajuci porez da bi ovi suncali guzice
ana t. ana t. 19:18 01.07.2007

Pravo je na nasoj strani

Jedan starogrcki filozof je jos davno rekao: "O pravu mozemo razgovarati samo kada su dve strane jednake!" Nama nakon svega to jos uvek nije jasno...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:21 01.07.2007

Re: Pravo je na nasoj strani

A i sto se prava tice, ne znam bas ko je u pravu.
Nesto nisam siguran, sve i da smo jednaki, da bismo bili u pravu.
Biljana Maksic Biljana Maksic 21:01 01.07.2007

Re: Pravo je na nasoj strani

Ako nije istina, ali je dobro izmišljeno.

Ima istina u koje nije dobro verovati.

Dokazivati da imam pravo značilo bi priznati da mogu imati i krivo.

Kosovo, tajna večita.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:01 02.07.2007

Re: Pravo je na nasoj strani

Mislim, super je to pozivanje na (međunarodno) pravo
ali samo onda i u onolikoj meri kada i koliko (is)to nama odgovara...

Šteta je samo što je sve sasvim providno... čak toliko
da i oni koji se na isto pozivaju ne veruju
u ono što govore...
slavoljub slavoljub 21:02 01.07.2007

oraj

hahahahahaha
e jes
ako su ovo procitala ova dva dilbera, hajde da verujem da ih je to malo zamislilo
stvarno, frajeri, ajd malo spustite nisan
svima vama i onim pre i za sve posle nas jedna stara srpska:

LAKO JE TUDJIM KURCEM ORAJ MLATITI

knjiga o milutinu i odbrana i poslednji dani su vam obavezna literatura



Biljana Maksic Biljana Maksic 21:04 01.07.2007

Re: oraj

I da jedemo oraje dok ih čitamo...
Bilo nekad Bilo nekad 22:13 01.07.2007

I jedan i drugi

su zapravo glasnogovrnici DSS-a. I jedan i drugi su odraz Kostunicine nespremnosti da komunicira sa javnoscu. Neko ce mozda reci da se Kostunica plasi javnosti, a neko drugi da mu se javni nastupi gade jer je po prirodi zatvorena licnost. Mozda je i to jos jedna paralela koja ga povezuje sa pokojnim Milosevicem.
dezelin dezelin 22:17 01.07.2007

Re: I jedan i drugi

Mozda ne voli da laze.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 01.07.2007

Re: I jedan i drugi

pa sto onda ne govori istinu?
dezelin dezelin 22:50 01.07.2007

Re: I jedan i drugi

Nije iskren onaj ko prica sve sto zna nego onaj ko ne laze :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:09 01.07.2007

Re: I jedan i drugi

Ja sve hocu da budem fin, al malo se nismo razumeli.
Sta ne laze, pa ne sme da laze, ali mora da prica, nije on kaludjer pa da moze da se povuce u celiju kad mu se ne prica. Predsednik vlade je on, organizuje nam zivot, nase pare trosi, a cuti. A kad prica sve biser do bisera:
kosovski boj part two....a i ovi njegovi puleni....
Davno je napisano o onome sto je cutao i mudrovao pa ga narod za VODJU proglasio, i to bas u Srbiji, a znamo i kako se to zavrsava
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:03 02.07.2007

U TEŠKOM NOKDAUNU...

dezelin dezelin 01:13 02.07.2007

Re: I jedan i drugi

Sta da kazem vise, sve ste sami rekli.
nikson nikson 02:49 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

ma razvalice ga Putin! ne moze vise samo jedan covek da odlucuje o svemu
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 07:12 02.07.2007

Re: I jedan i drugi

Sta ne laze, pa ne sme da laze, ali mora da prica, nije on kaludjer pa da moze da se povuce u celiju kad mu se ne prica. Predsednik vlade je on, organizuje nam zivot, nase pare trosi, a cuti

UPRAVO TAKO!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 07:15 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

ok. shvatili smo: odsad će, dakle, samo dva čoveka da odlučuju o svemu!
- mene brine samo to što ćemo upravo mi biti monete
u tom njihovom potkusurivanju/namirivanju...
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:22 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

ma razvalice ga Putin


Ma kako da nece, mozda ce i berlinski zid ponovo da se gradi zbog Kosova i Srbije.

Sve je bilo konkretno, s dobrim humorom", kaže Lavrov.

Bilo nekad Bilo nekad 09:49 02.07.2007

Re: I jedan i drugi

Predsednik vlade svakako ne bi smeo da se zatvori u svoje odaje i da preko svojih telala narodu salje poruke. Od predsednika vlade ocekujem agilnost, energicnost, pozitivnu energiju. Hm, dakle sve ono sto Kostunica nema.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:34 02.07.2007

Re: I jedan i drugi

Neko ce mozda reci da se Kostunica plasi javnosti, a neko drugi da mu se javni nastupi gade jer je po prirodi zatvorena licnost. Mozda je i to jos jedna paralela koja ga povezuje sa pokojnim Milosevicem.


Kad sedi ne zna šta će s nogama, kad stoji ne zna šta će s rukama. Kad sluša drugog vrpolji se i drma rukom do ramena. Kad govori, prevrće očima na sve strane, gleda levo i desno, i gore i dole, nikako da pogleda pravo u oči. Glas mu je unjkav i razvučen. Kod podvikne počne da krešti.

Koštunica se najgore snalazi u javnim nastupima. Nenaučen na veliku scenu, mucav i nervozan, on ne uspeva da prikrije tremu. Očajan govornik, on ne voli ni masovne skupove, ni pojavljivanje u medijima. Naočare mu uvek stoje na vrh nosa zato što svaku izjavu mora da čita. On ne ume da govori iz glave i zato mu je sve unapred napisano.


Milan St. Protić, IZNEVERENA REVOLUCIJA - 5.oktobar 2000, Čigoja štampa, Beograd, 2005.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:40 02.07.2007

Još samo ovo...



Bez duha i talenta, Koštunica nema ni trunku šarma neophodnog u savremenom političkom svetu. Bez osmeha i vedrine, neraspoložen i tmuran, on deluje kao neka ptica zloslutnica.

Sve je kod njega jednolično i pravolinijsko. I govor, i pisanje, i život.

Usvojoj slabosti, Koštunica ume da bude pritvoran i zao. On mrzi tiho i u potaji. On je dvoličan i zavidljiv.

... On je monahrista koji bi hteo da bude predsednik Srbije. On je nekomunista koji štiti komunizam. On je demokrata koji vređa ideju tuđe slobode. On je Srbin koji obmanjuje Srbe. On je Evropljanin koji ne poznaje Evropu. On je legalista koji gazi zakon. On je ustavni ekspert koji ne zna šta je ustav.

Vojislav Koštunica je sve suprotno od onog što srpska javnost misli o njemu...

Posle Miloševićeve katastrofe i Đinđićeve brzine, Srbima je bio potreban spokoj. Koštunica oličava jalovu mirnoću koja odražava postojeće i ne pokreće ništa. On je simbol srpske osrednjosti.


Milan St. Protić, IZNEVERENA REVOLUCIJA - 5.oktobar 2000, Čigoja štampa, Beograd, 2005.
nikson nikson 17:30 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

pa za pocetak dvoje, mada ni onaj iz kine nije bas naivan, a sa ujedinjenjem Evrope dobijamo i cetvrtog. Salim se, ali stvarno je bolje da neko malo prikoci Busa nego da ovaj radi sta mu padne na pamet. Uostalom zamislite Seselja na celu sile kakve su SAD-e, zar vam ne bi bilo drago da se pojavi neko ko ce da mu kaze ``cekaj, stani malo, ne moze bas sve to tako kako si samo ti zamislio``
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

Ne moze drustvo kome je neko kao Seselj na celu, da postane sila, a ako slucajno i postane ubice se - Hitler
Ne moze drustvu kao sto je americko, da dodje neko kao Seselj na celo, a ako neko nesto pogresi smeni ce ga - Nikson (ne ti, onaj drugi)
Radojicic Radojicic 17:49 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

hoochie coochie man
Ne moze drustvo kome je neko kao Seselj na celu, da postane sila, a ako slucajno i postane ubice se - Hitler
Ne moze drustvu kao sto je americko, da dodje neko kao Seselj na celo, a ako neko nesto pogresi smeni ce ga - Nikson (ne ti, onaj drugi)



da, narocito ce da ga smene
Bush pokrao svoj narod na prevaru i pobio stotine hiljada nevinih pa ga niko ne smenjuje
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:00 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

Bush pokrao svoj narod na prevaru

ako mislis na izbore, takva je izborna matematika bila

pobio stotine hiljada nevinih

tesko je ovo poricati, ali nije napao neke fine, mirne i demokratske zemlje i predsednike

A o smeni, pa secamo se Watergate-a
Radojicic Radojicic 18:16 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

hoochie coochie man
Bush pokrao svoj narod na prevaru
ako mislis na izbore, takva je izborna matematika bila

pobio stotine hiljada nevinih
tesko je ovo poricati, ali nije napao neke fine, mirne i demokratske zemlje i predsednike

A o smeni, pa secamo se Watergate-a


mislim i na izbore i to ne zbog izborne matematike vec zbog nelegalnog uticaja na vrhovni sud da naredi prestanak prebrojavanja glasova na Floridi, koji da su bili prebrojani degen ne bi bio predsednik
A mislim i na ono ludilo i lazi oko nuklearnog oruzja u Iraku i paniku koju i dan danas seje da bi opravdao rat u Iraku, a onda fino maznuo preko 400 milijardi od poreskih obveznika
Mislim i na odbijanje da da novac za obnovu brana oko NO pa onda kad nastane sranje nema pomoci nekoliko dana, a iz razloga jer su druge boje koze
I da ne nabrajam ima kolko hoces

Watergate? Kakve veze ima sa Bushom?
dezelin dezelin 18:31 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

pobio stotine hiljada nevinih


Ajde podseti me gde je to Bush pobio toliko ljudi?

poz.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:34 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

Watergate? Kakve veze ima sa Bushom?


Nikakve, naravno, sa Bushom, ali sa uredjenjem americkog drustva direktne.
To sa prebrojavanjem glasova na Floridi je, koliko znam, prihvatilo i protivkandidat, pa ne bih da budem veci amerikanac od njega.
Ako zivite u Americi razumljivo je sto se interesujete za 400 milijardi od poreskih obveznika, ja ne zivim.
Nisam tvrdio da je americko drustvo idealno, ali malo mi bez veze da se ja sekiram za americke gradjane i njihove probleme, kad imamo svoju muku.
Tvrdio sam da to drustvo funkcionise po sistemu, koji ima mana, ali je ipak najbolji i koji sprecava da psihopate
(Seselj) dodju na vlast.
Ne moze drustvu kao sto je americko, da dodje neko kao Seselj na celo, a ako neko nesto pogresi smeni ce ga

I ne samo americko
Radojicic Radojicic 18:37 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

dezelin
pobio stotine hiljada nevinih

Ajde podseti me gde je to Bush pobio toliko ljudi?

poz.


U iraku do sada izmedju 70 i 100 hiljada, plus nekoliko puta toliko bez ruku i nogu, plus par milona izbeglih
Radojicic Radojicic 18:40 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

hoochie coochie man

Ne moze drustvu kao sto je americko, da dodje neko kao Seselj na celo, a ako neko nesto pogresi smeni ce ga
I ne samo americko


Upravo to i tvrdim da nema velike razlike izmedju Seselja i Busha, sem sto u ovom sistemu postoji gomila ljudi oko njega koji cine sve da to ne izgleda bas tako vec kao kulturno
dezelin dezelin 18:41 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

To je notorna laz. Jeste toliko ljudi ubijeno ali u verskim (teroristickim) sukobima izmedju frakcija. U sustini u borbi za vlast izmedju vodja tih islamskih radikalnih frakcija.
Radojicic Radojicic 18:45 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

dezelin
To je notorna laz. Jeste toliko ljudi ubijeno ali u verskim (teroristickim) sukobima izmedju frakcija. U sustini u borbi za vlast izmedju vodja tih islamskih radikalnih frakcija.


to je podatak iz nekoliko izvora
zrtve su i od verskih sukoba, ali i od americkih demokrata koji iz straha od istih pucaju na sve sto se krece

ni jednih ni drugih ne bi bilo da krimos nije resio da zaradi jos koju kintu i napadne zemlju koja mu nista nije ucinila
dezelin dezelin 18:49 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

Ne pucaju americke demokrate nego americka vojska i sigurno ne na sve sto se krece nego na sve sto ih napada. Ajde otkrij nam te izvore.

poz.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:52 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

Uuu, ipak ima i to ogromne, Seselj je drustvo kojim je upravljao doveo u jad i bedu, a drugima porucivao da se sele, zardjale kasike, hrvatska deca, krvavo prolece 2003. Ipak ja to ne bih poredio.
Zao mi je, moram da idem necu biti pored kompa, vidimo se veceras
Pozz
Radojicic Radojicic 18:59 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

dezelin
Ne pucaju americke demokrate nego americka vojska i sigurno ne na sve sto se krece nego na sve sto ih napada. Ajde otkrij nam te izvore.

poz.


na americku vojsku koja izvozi demokratiju sam i mislio
a izvori za ovo drugo su svuda, najvise sami americki vojnici kojima se vec smucilo sve i sami kapiraju kako ih je moron sve zajebo
dezelin dezelin 19:21 02.07.2007

Re: U TEŠKOM NOKDAUNU...

Check this out:

http://usliberals.about.com/od/homelandsecurit1/a/IraqNumbers.htm

U pravu si bio.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:41 02.07.2007

Re: I jedan i drugi

Predsednik vlade svakako ne bi smeo da se zatvori u svoje odaje i da preko svojih telala narodu salje poruke. Od predsednika vlade ocekujem agilnost, energicnost, pozitivnu energiju. Hm, dakle sve ono sto Kostunica nema.


Naravno da ste u pravu!
Uostalom, kao što kaže (glasi) i vaš nick:
BILO NEKAD!

Ili:

Da bi promene uspele, većina članova društva koje je ušlo u promene mora se svakog jutra buditi sa osećanjem izuzetnog istorijskog trenutka, s osećanjem nečeg velikog i vanrednog. To osećanje je zapravo mera energije za promene u jednom društvu. Tamo gde te izvorne energije nema, nekih promena može biti, ali ne velikih i brzih. A s obzirom na stepen našeg zaostajanja, mogu nas izvući samo velike i brze promene, to jest promene u kojima se menjaju navike, stil života, mentalitet, a ne samo zakoni i plate... Velikih promena nema bez novih pravila, kreativnosti i odlučnosti... Dopustimo da nas nadahne veliki cilj kome težimo, ostavimo po strani sitne spletke i zluradost, i uspećemo.
Zoran Đinđić , Jedna srpska vizija
Bilo nekad Bilo nekad 14:16 03.07.2007

Re: I jedan i drugi

Da se razumemo, iako mi je vise nego zao sto Zorana vise nema, ne spadam u onu grupu koja misli da u Srbiji vise nista pozitivno i dobro nije moguce. Siguran sam da to ni pokojni Djindjic ne bi voleo. Zato, glave gore i guramo dalje.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:19 03.07.2007

Biće opet...

Ma slažem se ja sa vama - naravno da nema predaje,
uostalom zar upravo BlogB92 nije najuverljiviji dokaz za to...

ali sad je tako...

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:06 02.07.2007

btw.

p.s.
ako je to sad uopšte bitno
upravo sam odbanovao zokstera...
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:11 02.07.2007

Re: btw.

ajd kazi razlog
dezelin dezelin 06:04 02.07.2007

Re: btw.

Mozda ja ne pratim blog redovno - a sto uopste stalno proganjate tog coveka? Ja na poslu imam jednog pravog fasistu, jednog polu-rusa i jednog lika koji mi kao argumente stalno pominje "doktora filozofije" Justina Popovica. Zar je zox gori od ove trojice?
YoKey YoKey 08:05 02.07.2007

Re: btw.

Sad si se setio?
Više nije bitno.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:41 02.07.2007

Re: btw.

Pa ja sam i rekao: ako je to sad uopšte bitno.
Dakle: prihvatam da nije...
besan besan 08:28 02.07.2007

Nedostatak demokratske svesti

Navikli na diktatorske rezime...nekako nam lepo kada ne moramo da razmisljamo svojom glavom vec da neko drugi odlucuje za nas, a mi da mu okacimo sliku iznad police sa porcelanom i ljubimo ili pljujemo... Tako se sva vlast i razmisljanje naroda centralizuje u usko jezgro ili jednog coveka, a umesto pravih politicara koji misle svojom glavom dobijes najgoru kastu ... Dobijes ovakve papagaje koji ponavljaju sta god im nadredjeni kaze, jerbo mnogo je lakse da sami ne razmisljaju i drze se pozicije... Poltronstvo u najgoroj formi...

Pa oni su bezbroj svetlosnih godina udaljeni od prave diplomatske mudrosti... DECA kao sto Nebojsa kaze...u pravom smislu reci... Oni bi da se 'urce i prave vazni pred familijom i prijateljima...a narod navikao da trpi onog ko je gore jer...je li...cuti! moze i gore!...
E dok narod ne udahne demokratiju punim plucima u Srbiji, i ne nauci da se bori za svoja prava ne ugrozavajuci druge, a ne da istu shvata samo kao mogucnost da glasa...(i to ocigledno dzaba sudeci po poslednjim izborima) pretpostavljam da ce i ona biti prevazidjena kao sistem...

Avaj...nikakav 5. oktobar nece promeniti glave ljudi navikle na patronstvo i diktatorski rezim... To traje godinama...i godinama...Svakom ostaje da se sam snadje...bezi, ostane, pliva ili pluta... SLOBODA!?
Unfuckable Unfuckable 11:21 02.07.2007

Matija...

Niste krivi vi ─ kućno vaspitanje, ipak, roditelji bi mogli da vam skrenu pažnju: igrajte se deco ali ne (i) s našim glavama.

Mislim: Široko vam polje.

Lep je ovaj svet.

Ovde potok, ovde cvet.

Onde Matija...

....OVDE MANTIJA...
gde god da se okreneš sve neki strog lokalpatriota zabrinut i zamišljen.....
zdravosrecno zdravosrecno 15:12 02.07.2007

Скуп у Нијагари протекао без инцидената.

Скуп у Нијагари протекао без инцидената.


Традиционалнео највеће видовданско окупљање срба у С.Америци је протекло без инцидената. Иако блокирана и без приступа у своје цркве најстарија црквеношколска општина Северне Америке је поново успешно организовала традиционални `Видовдански пикник`. На пикнику је поред угледних званица учествовали и чувени заступници Срба, неки од којих су својим учешћем на процесу столећа у Хагу скинули љагу са српског народа. У културном делу програма апсолутне овације је доживала фолклорна група `Виле` из Новога Сада, која је својом свежином и младошћу подигла наду и расположење на овоме збору.
Сигурно да до инцидената није дошло јер нико од такозваних београдских црквених званичника збору није присуствовао али су примећени неки од њихових бивших високих комунистичких руководиоца који су збор посматрали.


Још има слободних Срба!
Живела Србија!
Из Нијагаре,
1 Јула 2007-ме
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:42 02.07.2007

Re: Скуп у Нијагари протекао без инцидената.

E, baš lepo što ste to sa nama podelili!

Nadam se da vam je sada makar malo lakše.
zdravosrecno zdravosrecno 16:55 02.07.2007

Re: Скуп у Нијагари протекао без инцидената.

Nebojša Milenković
E, baš lepo što ste to sa nama podelili!

Nadam se da vam je sada makar malo lakše.


Изађеш напоље а оно пада киша. Још је горе кад удари врућина. Хвала на питању али време је било око 20 степени сунчано. Идеално.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:42 02.07.2007

фолклорна група `Виле` из Новога Сада,

pa, je l' ja lepo kažem, našla se Vila, u čem nije bila...

A ovi gnjurci samo još da savladaju maternji jezik i da izgube osećaj posmatranosti i ihaaaj...
zdravosrecno zdravosrecno 18:51 02.07.2007

Re: фолклорна група `Виле` из Новога Сада,

Jelica Greganović
pa, je l' ja lepo kažem, našla se Vila, u čem nije bila...

A ovi gnjurci samo još da savladaju maternji jezik i da izgube osećaj posmatranosti i ihaaaj...


Фолклорна група `Виле` из Новога Сада је као најбоља група из Србије учесник овогодишњег светског сабора фолклорних група који се одржава у Канади. Неколико концерата и учешће на највећем сабору Срба у Америци, па можда и У Дијаспори, им је омогућено гостопримством родитеља деце фолклорних група из Торонта. Хвала на интересовању.


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:46 02.07.2007

tradicija i inovacija...

Marina Abramović, Balkanski erotski ep:
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:19 03.07.2007

Re: tradicija i inovacija...

Izvinjavam se onima koji od mene traže da uklonim
fotografiju gore zato što (im) vređa ne znam ni ja šta...
obaveštavajući ih da njihovim molbama/apelima/vapajima
ne mogu da izađem u susret...

Nagalašavam još jednom - o pornografiji nema govora
- reč je o kadru iz jednog od novijih (video) radova
Marine Abramović!

n.m.
Brooklyn Brooklyn 04:35 03.07.2007

Re: tradicija i inovacija...

samo zato sto je nesto kadar iz video rada marine abramovic, ne znaci da nije pornografija.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:20 03.07.2007

Re: tradicija i inovacija...

samo zato sto je nesto kadar iz video rada marine abramovic, ne znaci da nije pornografija.


baš lepo da ste mi objasnili
Radojicic Radojicic 20:16 03.07.2007

Re: tradicija i inovacija...

Brooklyn
samo zato sto je nesto kadar iz video rada marine abramovic, ne znaci da nije pornografija.


e pa nije vec je umetnost koju svako vidi na svoj nacin pa tako i ti
inace nije video rad
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:11 03.07.2007

Re: tradicija i inovacija...

inace nije video rad

MOŽDA POMOGNE AGENCIJSKA VEST:


Izložba video radova Marine Abramović “Balkanski erotski ep” (Balkan Erotic Epic”), koji ukazuju na zastupljenost seksualnosti i ljudskog tela u paganskim tradicijama i kulturi na Balkanu, posebno u Srbiji, otvorena je u njujorškoj Šon Keli galeriji, u prisustvu te svetski priznate beogradske umetnice, koja već više od 30 godina živi i radi u Holandiji i SAD. Marina Abramović je za novi rad, koji se sastoji od nekoliko video projekcija, istraživala srpski folklor i otkrila niz primera upotrebe erotskog i seksualnog u vezi sa svakodnevnim životnim pitanjima. Ustanovila je, između ostalog, da, ukoliko dugo i mnogo pada kiša, žene u selima izlaze na polja i podižu suknje, ispod kojih su nage, kako bi “uplašile bogove” i tako zaustavile padavine, saopštila je Šon Keli galerija, koja i zastupa poznatu umetnicu.


Abramovićeva je snimila te video radove zajedno sa glumcima amaterima sa kojima je, obučena u tradicionalnu narodnu nošnju, izvodila prastare rituale.Rad obuhvata i grupu muškaraca u nošnji, iz čijih pantalona proviruju njihovi polni organi.Marina Abramović, rođena 1946. godine u Beogradu, predstaviće “Balkanski erotski ep” i u januaru 2006. na “Art for the NJorld Project” u Pireliju i Italiji. Povodom tog rada i izložbe, biće objavljena i velika monografija.
Ona je nedavno izvela u Gugenhajm muzeju u NJujorku seriju nekih od najtežih svojih i performansa drugih umetnika “Sedam lakih komada”.U Šon Keli galeriji, između ostalog, izvela je 2002. i jedan od svojih najtežih performansa “Kuća s pogledom na okean” za koji je dobila 2003. prestižnu nagradu “Besi” grada NJujorka za igru i performans.
Abramovićeva je 1997. dobila Zlatnog lava za rad “Balkanski barok” na Bijenalu u Veneciji, na kojem je učestvovala po pozivu generalnog komesara Bijenala Đermana Ćelantea . Prethodno je Crna Gora odustala od ideje da Marina Abramović predstavlja tadašnju SR Jugoslaviju u Veneciji.
Njeni radovi nalaze se u kolekcijama širom sveta, uključujući Gugenhajm muzej u NJujorku, Centar Žorž Pompidu u Parizu, Stedelijk muzej u Amsterdamu, Van Abbe muzej u Ajndhovenu, Irski muzej moderne umetnosti u Dablinu, Kunstmuseum u Bernu… Među njenim novijim radovima su i “Zvezda” u Muzeju savremene umetnosti u Kumamotou u Japanu i “Heroj” u Hirshorn muzeju i Skulpture Garden u Vašingtonu.
Njena velika retrospektivna izložba predviđena je za 2008. godinu u Kunst und Austellunghalle der Bundesrepublik Deutschland u Bonu.
Radojicic Radojicic 21:33 03.07.2007

Re: tradicija i inovacija...

jeste video rad
Olga Medenica Olga Medenica 17:51 02.07.2007

Ovde potok, onde cvet....

ali posebno me je zabavio detalj mindjusica.
Nimalo nebitan indeed.
dezelin dezelin 19:57 02.07.2007

Re: Ovde potok, onde cvet....

kao Manda, cinimi se...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:42 02.07.2007

Re: Ovde potok, onde cvet....

ali posebno me je zabavio detalj mindjusica.
Nimalo nebitan indeed.

KRUCIJALAN!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:48 02.07.2007

Insajder II - pauza na blogu

Vidimo se (čujemo/pišemo) kad prođe drugi deo Insajdera.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 03.07.2007

igra jos

Vide li ga veceras, al' se razigr'o na FOX-u?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:44 03.07.2007

Re: igra jos

Nažalost ne - daj neki detalj...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:54 03.07.2007

Re: igra jos

ma tesko je prepricati. Kod Tanje Vidojevic, bio sa Ostojicem i Z. Obradovic, poenta je u tome da je trenutno za Srbiju najvaznije da se sazna da li je i zasto je Ceda nosio tortu....Al bas tako tim recima! Zamisli kad je i Ostojic puko.
Ocigledno je (bar se meni cini) da im je strasno vazno da ovu glupost o Cedabebatorta, guraju iz sve snage.
Moze ovo da bude gadno.
pozz
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:48 04.07.2007

Re: igra jos

a ko je taj koji se tako razigrao
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:01 04.07.2007

Re: igra jos

Andreja Mladenovic
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:07 04.07.2007

Re: igra jos

Hvala na informaciji!
Mislim i pretpostavio sam da je neki ozbiljan igrač
pozzz.
n.m.
Vanja Zubic Vanja Zubic 15:10 04.07.2007

Predsedniče predsedniče!!!!

Република Србија Народна скупштина Председник
Београд, 2007-06-15

ПОКРЕТ СНАГА СРБИЈЕ – БОГОЉУБ КАРИЋ
Господин Драгомир Ј. Карић
Заменик председника

Поштовани господине,

Најсрдачније Вам се захваљујем на пријатељским честиткама и речима које сте ми упутили у Вашем писму. Част је, обавеза и привилегија, имати прилику за остварење личног доприноса развоју парламентаризма и демократизације у Србији.
Председавање Народном скупштином које ми је поверено, а које ћу вршити са посвећеношћу које оно захтева и заслужује, је велика част и обавеза.
Надам се да ћемо личним ангажманом и сарадњом успети да допринесемо сигурном путу Србије ка европским интеграцијама.

С поштовањем,
Др Оливер Дулић

У Београду, 12. јун 2007. године
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:21 04.07.2007

Re: Predsedniče predsedniče!!!!

Baš simpatično!
Ili simpatomatično, svejedno!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana