Društvo| Ekonomija| Gradjanske inicijative| Politika| Život

Odbrana i Zaštita

Unfuckable RSS / 10.08.2008. u 21:04

   U sred ovog letnjeg olimpijsko – gruzijskog žara, vidim da niko, sestre blogerke & braćo blogeri, nije reagovao na ovu skandaloznu vest koja je duboko potresla menekaotakvog & moj Mali Osećaj za Pravdu.
Onu Pravdu koja treba da je ista za sve, da budem precizniji.
Vest možete pročitati – ovde.
   Sasvim sam siguran da, kao što smo i Mi ovde omogućili ulazak mnogih poznatih svetskih brendova i lanaca – bez straha da će nas "okovati", takav isti tretman treba da tražimo i očekujemo u inostranstvu.
   Zanima me, tko je od nadležnih dužan da zaštiti interese naših firmi (i to ...kakvih firmi !!!) u tom pustom inostranstvu?
   Kakav je to Svet koji ne dopušta slobodno tržište i brani neke svoje interese ili monopole u maloprodaji – eksplozivom  i zastrašivanjem ?
   Hoćemo li i dalje zatvarati oči pred ovim očiglednim reketiranjem i terorisanjem poštenih građana Srbije ?
Predlažem peticiju za zaštitu srpske privrede koja bi morala biti, po defaultu, jedan od primarnih nacionalnih interesa !
   Kada – ako ne sada ?
   Ko – ako ne – mi ?
   Koga – ako ne – Svoga?

   Đavao ili Anđeo – ne razlikujem ih odavno – sa drugog ramena, podseća me :
Joe Strummer je, objašnjavajući nešto oko pesme "Spanish Bombs" – sećam se to dobro, jer sam tih godina kao manijak slušao "Rok intervju" Slobe Konjovića - izrekao da "Ko živi pored puške – umire od puške"



Komentari (71)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ecce-florian ecce-florian 21:06 10.08.2008

nevinost

bez zaštite
Unfuckable Unfuckable 21:31 10.08.2008

Re: nevinost

prvom komentatoru dodeljujemo besplatnu posetu sajtu
Brendovi Srbije
ecce-florian ecce-florian 21:44 10.08.2008

Re: nevinost

E, u poverenju, čuo sam da je poslata pomoć našeg MUP-a bugarima, provereni ljudi iz akcije bg fantom '79
margos margos 22:27 10.08.2008

Re: nevinost

Cvetko, hvala za link, baš sam uživala u prisećanjima.
angie01 angie01 22:46 10.08.2008

Re: nevinost

ecce-florian
bez zaštite


skoro suza da mi krene!
radojicic92 radojicic92 21:06 10.08.2008

...

jesu Bugari usli u EU?
Unfuckable Unfuckable 21:32 10.08.2008

Re: ...

Bugari se vratili u Sofiju što bi reko Onaj u Onom filmu, a i ušli u Uniju, koliko mi se čini.
Znači, imaju bolji pristup raznolikim TNT resursima
radojicic92 radojicic92 21:51 10.08.2008

Re: ...

novinite kom izvestavaju da chobani iz Bugarske beze sa ovcama u Grcku jer im je tamo bolje i sad ce Bugari da zatvore granice za chobane, A i Grcka je u EU valjda
I neki Tepev Makedonac, pozajmio 750k evra, pa pobegao u Bugarsku i usao u finale pevackog takmicenja
sve incidenti medjunarodni
margos margos 22:02 10.08.2008

Re: ...

Ma nešto se čudno dešava kod suseda.
Unfuckable Unfuckable 22:05 10.08.2008

Re: ...

pop je branio svoj monopol na spavanje, jasno je.
Monopolisti, ti ...Bugarite
radojicic92 radojicic92 22:20 10.08.2008

Re: ...

novinite isto javljaju da je prosle nedelje u domovima penzionera oko Blagoevgrada pronadjeno 150k kanabisa, a juce jos 160k, ali su penzioneri pusteni na slobodu posle 24 sata
Unfuckable Unfuckable 22:24 10.08.2008

Re: ...

grehota....
mora da su samo radili na Doradi & Pakovanju
razmahao se privatni biznis & preduzetništvo Tamo
ali su penzioneri pusteni na slobodu posle 24 sata

pa, ne smee rabota da se zaustavi, b'e

Ovi penzosi ovde su, mostly na Bensedinu & Kuriru
radojicic92 radojicic92 22:34 10.08.2008

Re: ...

tamo je bas dobro zezanje
isti izvor javlja da je uhapsen vozac sa 8.15 promila, drzi rekord za ovu godinu, a pre par godina, pre ulaska u EU, uhapsen jedan sa 9.12, ali su sumnjali u ispravnost duvalice
Unfuckable Unfuckable 23:51 10.08.2008

Re: ...

ali su sumnjali u ispravnost duvalice

ma, zahebali se u decimalama...tajrad, GaranT
Oni se uvek zahebu u nečemu, a u računu posebno....pa, zato i rade to što rade - isteruju Zdravu Konkurenciju i teže da siluju tržište
Neznalitze
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:28 10.08.2008

pazi kad sam se sav potresao

nisam siguran da li su me više dotukle bombe na deltu ili debakl fudbalera od Obale slonovače.
a mrzim fudbal, pa ti sad vidi
Unfuckable Unfuckable 21:33 10.08.2008

Re: pazi kad sam se sav potresao

propustio si zamrzavanje funkcije u Glavnog Sponzora u UO Crvene Zvezde, kad smo već kod fudbala.....
ecce-florian ecce-florian 23:44 10.08.2008

Re: pazi kad sam se sav potresao

ajde zvezdaš reci.hr
Unfuckable Unfuckable 00:02 11.08.2008

Re: pazi kad sam se sav potresao

Kako se nagađa, Marko Mišković na nekoliko je dana unajmio i jedan od otoka hvarskog akvatorija, te je, kako bi nesmetano uživao na skupocjenoj jahti, angažirao i jako osiguranje. Nije želio odgovoriti gdje će uz bogatu trpezu, većinom sastavljenu od morskih plodova, te uz nekoliko desetaka litara skupocjenog šampanjca proslaviti rođendan, te je neuvjerljivo objašnjavao kako je rođendan već proslavio.


pametan Dečko, pazi na bezbednost, a ne kao Tata Naivni ...grlom u Bugarsku
mada, mogao je i Strongija da zovne, pa da se ogrebemo o još infosa

ps - hvala za link !
; ))))))
gordanac gordanac 21:36 10.08.2008

pitanje

Je li Oštrooki&Nepogrešivi, da li se ovo sve tretira kao "Razgovori sa Mikijem (Čemu To Služi?)" - Part II ili ne?
Msleeeeem, `el mogu još jednom o The Moses&The Pope ili ne?
(imam lepe karikature konceptualno posvećene idejama "ko je veći katolik od Pape" i već poslovične "Moses is Moses, but business is business", pa sam mislila da pitam da li može?)
Unfuckable Unfuckable 21:43 10.08.2008

Re: pitanje

Razgovore sa Mikijem, jakaotakav na žalost, nisam vodio - a voleo bih.
But - čudni su putevi....Tko Zna šta nosi dan a šta noć. Mada, predpostavljam da ima mnogo Građana koji bi, istotakođe, voleli da prozbore koju sa..... Mikijem
Ne mogu da napišem Plavookim Mikijem, pošto nosi malo zatamnjene naočare, razumljivo - gradi se po sunčanim obalama a i bljesne poneka bomba - tu i tamo

Pošto Puteve spomenusmo, etotako.....feel3
ecce-florian ecce-florian 21:54 10.08.2008

Re: pitanje

Pošto Puteve spomenusmo,

Preko preduzeća za puteve Niš i Beograd ima vlasništvo i u preduzećima za puteve Kragujevac, Vranje, Vojvodinaput, Srbija autoput i Partizanski put.

Unfuckable Unfuckable 22:13 10.08.2008

Re: pitanje

Preko preduzeća za puteve Niš i Beograd ima vlasništvo i u preduzećima za puteve Kragujevac, Vranje, Vojvodinaput, Srbija autoput i Partizanski put.


so ?
pa kupio čovek, ako je bilo na prodaju - nije ukrao valjda
ecce-florian ecce-florian 23:50 10.08.2008

Re: pitanje

so ?

so naplaćuje samo zimi ,kad ih posipa. sezonski posao.
markonio92 markonio92 21:37 10.08.2008

Mono

Jogood u Makedoniji košta 45 din, a u Maxiju 55 din...
Tako je sa većinom naših proizvoda.
Nisam u toku, da li Makedonci plaćaju carinu kada uvoze u Makedoniju? Ako ne plaćaju, da li to znači da oni dobijaju bolje rabate nego Miško, ili Miško jednostavno piči sa maržama iznad 50%?!
mariopan mariopan 21:44 10.08.2008

Re: Mono

markonio92
Jogood u Makedoniji košta 45 din, a u Maxiju 55 din...
Tako je sa većinom naših proizvoda.
Nisam u toku, da li Makedonci plaćaju carinu kada uvoze u Makedoniju? Ako ne plaćaju, da li to znači da oni dobijaju bolje rabate nego Miško, ili Miško jednostavno piči sa maržama iznad 50%?!

Gresis, ne zove se to marza to je REKET.
Unfuckable Unfuckable 21:50 10.08.2008

Re: Mono

kako - reket ?
zar nije reket ono što su uradili u Varni ?
to je - marža, lepo čovek kaže

a Makedonci prodaju falsifikate, garanT
markonio92 markonio92 21:56 10.08.2008

Re: Mono

Unfuckable
kako - reket ?
zar nije reket ono što su uradili u Varni ?
to je - marža, lepo čovek kaže

Verovatno je mariopan mislila na reket prema građanima.
Mene interesuje kolika je stvarno Deltina marža, u slučaju da i oni i Makedonci dobijaju robu pod istim uslovima. Tada je Deltina marža veća za bar 20%. Ako Makedonci stavljaju standadnu trgovačku maržu od 20-25%, onda ispada da je Deltina marža 40-45%?! I sve to pod uslovom da Delta i Makedonci dobijaju robu pod istim uslovima, a kako je javna tajna da Delta ucenjuje proizvođače sa rabatima (inače se roba uopšte neće naći u Maxi-jima, a to je velika šteta po proizvođače), da li onda slobodno možemo da procenimo da su Deltine marže (a samim tim i zarada) oko 60%?!
Unfuckable Unfuckable 22:01 10.08.2008

Re: Mono

pa..jel ja lepo napisah gore :
Hoćemo li i dalje zatvarati oči pred ovim očiglednim reketiranjem i terorisanjem poštenih građana Srbije ?

Zaštitimo Čoveka, Gradžanina i njegov novac.
ne može svaka šuša da ga pljačka, reketira ...baca bombe tamo gde se hlebac kupuje
Misliš da je Delta reketirala gradžane Bugarske...ili Makedonije ?
margos margos 22:34 10.08.2008

Re: Mono

da li onda slobodno možemo da procenimo da su Deltine marže (a samim tim i zarada) oko 60%?!

Ako je tako, postoji 'opravdanje' - mora da nadoknadi ono što prodaje ispod cene od voća i povrća, dok reguliše pijačni barometar i uči poljoprivrednike pameti i biznisu.
Unfuckable Unfuckable 22:36 10.08.2008

Re: Mono

a kako je javna tajna da Delta ucenjuje proizvođače sa rabatima (inače se roba uopšte neće naći u Maxi-jima, a to je velika šteta po proizvođače), da li onda slobodno možemo da procenimo da su Deltine marže (a samim tim i zarada) oko 60%?!


a, što bi Delta to radila, kada ima u svojim rukama pola te proizvodnje ?
Da ucenjuje samu sebe ?

Unfuckable The Kratkovid
mariopan mariopan 21:42 10.08.2008

A ko nas stiti ?

Mislim jel da svako od nas kupi neku pucaljku i da se spremi jer i mi cemo na (kukovo) leto u EU, tamo su pravila igre skoro ista kao kod kuce?Samo ce reket da uzima neko drugi?
Unfuckable Unfuckable 22:03 10.08.2008

Re: A ko nas stiti ?

Što ?
Kod nas ne trebaju pucaljke. Živi se mirno i lepo, a prodavnice i rafovi - puni
Jes videla jadne Bugare, par dana im nije radio market zbog bombi.....
mungos92 mungos92 22:15 10.08.2008

A to je mozda bio samo...

... omanji (medju)mafijaski obracun? Mislim, ako je Misko ostao duzan neku nadoknadu za whatever...

Mungos, The S(k)eptican
Unfuckable Unfuckable 22:17 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

čist pritisak na Stranog Investitora koji ih hrani i zapošljava (i plasira naše Brendove na strana tržišta...malo li je ?)
Sramota !
margos margos 22:21 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Joj joj, Unf, ne se toliko sekiraš.... nije dobro za srce.
mungos92 mungos92 22:21 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Unfuckable
čist pritisak na Stranog Investitora koji ih hrani i zapošljava (i plasira naše Brendove na strana tržišta...malo li je ?)
Sramota !


Bro, sisiguran da Misko tamo valja nase brendlje?

Mungos, The Iskreno Neobavesten
mungos92 mungos92 22:24 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

margos
Joj joj, Unf, ne se toliko sekiraš.... nije dobro za srce.


Ne vredi, kolezinice. Misko mu je mnogo drag. Drzi se njega, ne pusta ga!

Mungos, The S(k)eptican
Unfuckable Unfuckable 22:27 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Bro, sisiguran da Misko tamo valja nase brendlje?


ma...100%, uostalom, evo šta kaže Wiki o Picadilly lancu, pa prosudi sam.
....naša verzija priče je, takođe - zanimljiva.
pa 'el se ona...kakosezvaše...postavljala za Brand Managera Srbije ?
Nije možno da bi valjao lokalne brendove, ne mogu da poverujem u tako nešto....prosto....zapanjilo bi me & skamenilo
Ovde se takođe lepo vidi kakva se kolosalna šansa ukazuje našim proizvođačima. Ako su se brzo i lako dogovorili za Maxije u Srbiji, ne vidim zašto se ne bi ispodogovarali i za nastup preko. Dogovor kuću gradi (i ojačava Srbiju)

Ne vredi, kolezinice. Misko mu je mnogo drag. Drzi se njega, ne pusta ga!


ujbt...eto centaršuta za Dragetza....
margos margos 22:31 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Misko mu je mnogo drag

I meni je Miško drag, al mi je Unf draži.
A istina,? Istina je da sikiracija nije dobra za zdravlje.
mungos92 mungos92 22:41 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Unfuckable
Bro, sisiguran da Misko tamo valja nase brendlje?


ma...100%
pa 'el se ona...kakosezvaše...postavljala za Brand Managera Srbije ?
Nije možno da bi valjao lokalne brendove, ne mogu da poverujem u tako nešto....prosto....zapanjilo bi me & skamenilo


Ako je tako bro, aj da se mi lepo samoorganizujemo - samonaoruzamo i organizovano uputimo u zariste krize, te stanemo u odbranu naseg brendlja & ostalih nacionalnih interesa und ciljeva, pa da vide oni cija majka crnu vunu prede, maj&#%&'%&$&#%" agresorsku!

Mungos, The Subjekt Drustvene Samoodbrane
Unfuckable Unfuckable 22:50 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

aj da se mi lepo samoorganizujemo - samonaoruzamo i organizovano uputimo u zariste krize, te stanemo u odbranu naseg brendlja & ostalih nacionalnih interesa und ciljeva


pa..'esam li ja gore rekao da ima peticiju da pišemo ako već naša Slavna Diplomatija und Država uopće, ne želi ili ne može da zaštiti Gradžanina Srbije ?
Ništa oružje, zbogom oružje, Bro....nikakvi eksplozivi i slično....nismo mi ....
kad si video da je Ovde & Uopće neko monopol branio ...bombama, 'leba ti ?
Unfuckable Unfuckable 22:51 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

I meni je Miško drag, al mi je Unf draži.
A istina,? Istina je da sikiracija nije dobra za zdravlje.


htela si reći da ti je drago za miška, a unf - dražen ???
mungos92 mungos92 22:54 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Unfuckable
aj da se mi lepo samoorganizujemo - samonaoruzamo i organizovano uputimo u zariste krize, te stanemo u odbranu naseg brendlja & ostalih nacionalnih interesa und ciljeva


pa..'esam li ja gore rekao da ima peticiju da pišemo ako već naša Slavna Diplomatija und Država uopće, ne želi ili ne može da zaštiti Gradžanina Srbije ?
Ništa oružje, zbogom oružje, Bro....nikakvi eksplozivi i slično....nismo mi ....
kad si video da je Ovde & Uopće neko monopol branio ...bombama, 'leba ti ?


Ma, naravno, Bro, samo utoke, bre!

Mungos, The Peacemaker
radojicic92 radojicic92 23:00 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

naseg brendlja


kad smo kod brendija, jel ima neko da zna gde se nalazi Chateu Navip?

Unfuckable Unfuckable 23:03 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

ujbt, sad si me našao ...a baš sam pazio da se pripremim za blog...
a, da pitamo Milku Čokoladu Fortzan, ona bi morala da zna ?
margos margos 23:30 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

radojicic92
naseg brendljakad smo kod brendija, jel ima neko da zna gde se nalazi Chateu Navip?

Pitaću sutra (ako ne zaboravim) pa ću ti javiti. Znam da je bila neka žena u opticaju kao nova vlasnica (nije Milka), pa nešto nije htela da plati, pa bilo i nekih uterivača - ne ko ovi bugarski što ne pričaju, nego kulturni neki 2 sa 2, pa išli da pričaju... Ne sećam se kako je dijalog završen. Raspitaću se.
Unfuckable Unfuckable 23:36 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Mis en bouteille au..." chateau, domaine, or propriété indicate the wine was actually made at the same location as it was grown. "Au chateau" means that it was bottled at the chateau printed on the wine's label, using grapes from vineyards around the chateau itself.


Link :
http://en.wikipedia.org/wiki/French_wine

; ))))))
Unfuckable Unfuckable 23:53 10.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Ma, naravno, Bro, samo utoke, bre!

Mungos, The Peacemaker


Ništa utoke, samo...lantzi

Unfuckable The Panker
ecce-florian ecce-florian 00:02 11.08.2008

Re: A to je mozda bio samo...

Unfuckable Unfuckable 22:59 10.08.2008

daklem, pitam se

pitam :
šta će štovani Mr Danilo Vučetić, ambasador u
Veliko Trnovo 3
1504 SOFIA
BULGARIE

učiniti povodom zaštite Srpskog Poslovnog Duha ?
(Oca & Sina, takodžer...)
maksa83 maksa83 23:19 10.08.2008

Re: daklem, pitam se

šta će štovani Mr Danilo Vučetić, ambasador u
Veliko Trnovo 3
1504 SOFIA
BULGARIE


Daće privremene putne isprave svim ugroženim artiklima iz boNbardovanih marketa. A šta drugo čovek da radi?
margos margos 23:22 10.08.2008

Re: daklem, pitam se

Ih, bre, Makso, pa nisu artikli boNbardovali slučajne prolaznike, nego slučajni prolaznici - ničim izazvani - boNbardovali NAS. Dobro, ne baš nas, da ne preterujem, ali Miška i Unfa sigurno - vi'š kol'ko su se potresli.
Unfuckable Unfuckable 23:25 10.08.2008

Re: daklem, pitam se

mojne tako, to je čojstvenojunački CG kadar
Očekujem da odlučno krene u diplomatsku akciju i zaštiti Naše Interese u susedstvu, ne mora da lupa cipelom po stolu, doduše...
A ne jakaotakav, ovde da se zlopatim
maksa83 maksa83 23:29 10.08.2008

Re: daklem, pitam se

Ih, bre, Makso, pa nisu artikli boNbardovali slučajne prolaznike, nego slučajni prolaznici - ničim izazvani - boNbardovali NAS. Dobro, ne baš nas, da ne preterujem, ali Miška i Unfa sigurno - vi'š kol'ko su se potresli.


Nikad ne zaboravi šta kaže The Giant u Twin Peaks: "Things are not what they seem".
Sve te konzerve brought it to themselves, ako kapiraš šta hoću da kažem, ali siguran sam da je to što su one uradile bilo izazvano.

Svejedno, pravda za Miška i artikle iz supermarketa je imperativ (i onaj moralni, Kantov i Maljkovićev) svih nas, pa bili oni krivi ili ne. Ja ću, u inat, kao i do sada - preskakati letovanje u Bugarskoj. Od mene dosta.
margos margos 23:35 10.08.2008

Re: daklem, pitam se

Ja ću, u inat, kao i do sada - preskakati letovanje u Bugarskoj. Od mene dosta.

E da znaš da ću i ja! E, pa nek vide oni na koga su se namerili!!!!
Unfuckable Unfuckable 23:43 10.08.2008

Re: daklem, pitam se

zavitlavate se, zavitlavate
a Poslovni Interesi Srbije - ugroženi.

mada, nije loša ideja....
da im nametnemo sankcije !
Prvi krug : turističke - btw, tamo kad odeš na more, ne sećaš se ni da si bio, tako da gubitka nekog - nema, a kinta ostane u pdže, recimo za CG - a tog odmora se,za razliku - treba li reći, sećaš - bar ...doživotno ...dićešbolje ?!?
Drugi : povučemo svoje firme odande (to bi se sigurno dalo srediti, tko je lood da posluje negde gde mu bacaju bombe po marketima...)

tako bi naše ionako prepune prodavnice bile - još punije, a samim tim i cene (ionako mizerne) - još niže
a onda, neka vide Bugari, šta će da rade kada jedan konkurentski lanac, kao što je ovaj naš, tj Njegov, khm...ali sve je to naše - valjda...., povuče svoje ljude i robu....pootpušta radnike i prestane da plaća porez....pa kad ih dovate nji'ovi lokalni tajkuni, pa im dignu cene u nebesa.....
Ima da nas mole da se vratimo.
klečeći, sve
maksa83 maksa83 00:03 11.08.2008

Re: daklem, pitam se

da im nametnemo sankcije !


Tako je. Kao Slovencima, asmoimjebalikevu onomad. Još se nisu pribrali.
mariopan mariopan 00:08 11.08.2008

Re: daklem, pitam se

BRAVO.
Tako treba sa njima, samo ostro )))
Khm, sad da objasnim da sam mislila stvarno na cene i rabat kada sam rekla da je to reket, i jeste, ako je monopol onda je to prisilan reket, ima da platis ili licno da svaki dan putujes vo Makedonija da kupis ono jeftino sto on prodaje skupo al moze mu se kad je sve njegovo, sto kazes , posteno je platio, nije prblem sto je platio nego cijim parama je sve to kupio, sad treba da mi ga je zao sto mu njegovi konkurenti, isto mafijasi, tamo lupaju cvrge?

Ali u pravu si da nasa drzava treba da zastiti SVAKOG naseg gradjnanina i MORA to hitno da uradi, da zauzme cvrst stav, jer neko ce mozda i stradati a to sigurno nece biti Misko.Poslovi koje su tamo pocele da rade neke nase firme mogli bi isto tako da trpe ako se sada ne krene ostro na izgrednike, a Bulgaria je poznata po tome.

Ja cu mozda, kao penzionerka da se smestim u neki njihov dom, cujem da im je veselo svaki dan, bar dok se slican biznis ne donese i u nase domove, mislim ako cemo u EU to ce nam trebati, mislim posao, tamo svi rade dva tri posla pa i mi penzioneri da pripomognemo.
pozzzz
nem se ljutis, ne volem mafijase, ni njihove ni nase.
Unfuckable Unfuckable 11:13 11.08.2008

Re: daklem, pitam se

ako je monopol onda je to prisilan reket, ima da platis ili licno da svaki dan putujes vo Makedonija

Kako - monopol ?
Pa pričali o tome po tv, sve relevantne fatze - i kažu : "Nema monopola" Merili, premeravali, gledali.... - nema ga. Nigde

ije prblem sto je platio nego cijim parama je sve to kupio, sad treba da mi ga je zao sto mu njegovi konkurenti, isto mafijasi, tamo lupaju cvrge?


Kako čijim parama ? ....pa - svojim, valjda.
Zaradio čovek pa kupio.
...mada, ima zanimljivih mišljenja na tu temu - kako je zaradio..i kada

Slažem se, potpuno da Država mora da zauzme čvrst stav. Jedva čekam

nem se ljutis, ne volem mafijase, ni njihove ni nase.

ma kakva ljutnja, ja samo zabrinut....ako se ovakve stvari dešavaju takvim Velikanima, šta tek neka maletzna firma može da očekuje.....
a, kod nas - mafijaša takve vrste - nema.
Mi ne zatvaramo tržište, ili - nedajbože - štitimo nečije interese - bombama
margos margos 13:20 11.08.2008

Re: daklem, pitam se

...mada, ima zanimljivih mišljenja na tu temu - kako je zaradio..i kada

E, Unf, prevari me - ja mislila zanimljivo tipa 'Verovali ili ne' - kad ono horor s malo preživelih. :((
mariopan mariopan 17:46 11.08.2008

Re: daklem, pitam se

))))))
Sve smo se razumeli, vidim )))
ecce-florian ecce-florian 00:23 11.08.2008

брекинг њуз

92 sužava krug. Sumnja se na ovog u naočarima
Unfuckable Unfuckable 00:38 11.08.2008

Re: брекинг њуз

ovog ?



(Strongiju izvinjenje, dugujem mu ovu & još jednu)
gorstak92 gorstak92 10:31 11.08.2008

Re: брекинг њуз

Rezija, reklame pa se vracamo u program

Navijachi znaju zasto (treba ukinuti nasu fudbalsku reprezentaciju - na nekih 10 god. min.)
Colin_bgd Colin_bgd 14:40 11.08.2008

Re: брекинг њуз

ovog ?



(Strongiju izvinjenje, dugujem mu ovu & još jednu)

Ko je ovo na slici? Meni lici na pevaca "novobeogradskih Smithsa" grupe Kurve, od pre 20 godina???
Unfuckable Unfuckable 14:45 11.08.2008

Re: брекинг њуз

meni je (posle 4. piva, doduše) jako ličio na "Osumnjičenog Davitelja sa naočarama".... ; )))))
mariopan mariopan 17:49 11.08.2008

Re: брекинг њуз

Meni i bez piva, mora da mi nesto sa naocavima nije u vedu.
ecce-florian ecce-florian 21:21 11.08.2008

Re: брекинг њуз

Čoek sa hiljadu lica Manfred Štrpač
Da li je u pitanju dug iz kampanje?
margos margos 21:27 11.08.2008

Re: брекинг њуз

Cvetko - ti nisi karanfil, je l da da nisi... je l da?????
Mi te volimo... ja te volim, mamemi.
Oćem da živim.
angie01 angie01 21:50 11.08.2008

Re: брекинг њуз

Cvetko - ti nisi karanfil,



ma nije, klasichni je to provokator!:)
ecce-florian ecce-florian 00:12 12.08.2008

Re: брекинг њуз

Cvetko - ti nisi karanfil, je l da da nisi... je l da?????

ma nije, klasichni je to provokator!:)

a vas dve kao možete da ga indetifikujete ha ?
ovi drugi slučaj je na primer, i na zadovoljstvo dece već uspešno rešit

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana