... O odlukama

MightyNora RSS / 12.08.2008. u 02:48

Uvek sam se pitao da li biste pre bili srećni ili u pravu?

Pazi, ti koji odgovaraš na ovo pitanje, šta ćeš da kažeš. Uzmi sve posledice u obzir. Obradi sve informacije, napravi matematički model, projektuj sve moguće ishode i reci mi - kada moraš da biraš u situaciji koja nema mogućnosti da oba ishoda budu zadovoljena - da li bi pre bio srećan ili u pravu?

Ne zanimaju me razlozi. Oni su tako subjektivni. Podležu datoj situaciji. Uvek možeš da imaš izgovor spreman za sve. "Objektivno" sagledavanje stvarnosti, trenutna situacija, uzroci, rezultati, mogući ili nemogući scenariji. Na kraju se sve svede na to - srećan ili u pravu.

Ova priča nije napisana za one koji bi izgubljen novčanik vratili vlasniku niti za one koji bi novac prisvojili, nego za one koji bi ostavili da novčanik ostane tu gde jeste.

Na kraju krajeva, na kraju života postoji samo jedno pitanje koje figurira - koliko si bio ispunjen tokom celog puta? Koliko si svoj život popunio momentima koji su ti oduzeli dah, a ne koliko si puta udahnuo (reče neko...). A šta je tebi bitno?

Kada bi mogao da staviš u jednu fasciklu, koliko slika svog života bi poneo sa sobom u smrt? Šta bi bilo merilo uspeha? Koliko bi se puta nasmejao svom porazu, koliko bi puta ustao posle pada, koliko bi puta preterao da bi saznao gde ti je granica?

Vreme prolazi, vreme ne leči. Sad ga imaš sad ga nemaš.

Sve se to u mojoj glavi i dalje svodi na jedno prosto pitanje - da li bi pre bio srećan ili u pravu?

Pa, ti što čitaš, bez nepotrebnog objašnjenja, odgovori na to pitanje.



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 11:43 12.08.2008

Re: :))))

al na to idu kamate, pa ih to u isto vreme cini proracunatim

Ne, bre Spiridone - jedina njihova matematika je da tebe učine srećnim.
I ne kaže se 'prost' nego 'pros' narod' - predugo si u preko i ne gledaš satelitski RTS - obrati se Unfu za info:)

I šta se Višnja buniš, zar te ne uveseljavaju (i čine te srećnom) slike Spire pred rajskim vratima i spiskom u rukama? Jednog dana.... Sad si baš našla da budeš u pravu? :)))
stari92 stari92 11:46 12.08.2008

Re: :))))

Ако си човек Спиридоне - а јеси,понеси печено пиле на пут.
Вазда је тако било - и биће.

(пиле или кокош , питање је сад ?)
vishnja92 vishnja92 11:47 12.08.2008

Re: :))))

pa to ti kazem, prvi si poceo :)
aj da popravim stvar - posto tebe ne umem da zamislim, sve zamisljam sebe kako preturam po rancu dok cekam da se kapija otvori. a cuvari se ponapijali i spavaju, pa tisina, pticice cvrkucu, ja skrajnuto sedim i grickam neku slamku. ili lezim ako ima trave.
stari92 stari92 12:13 12.08.2008

Re: :))))

.. mada,kad malo razmislim

ako ideš dole,može i zamrznuto

tamo,kažu,ima vatre i dima stalno-ne gase pećku i kazan

Eto,pa ti vidi - 'di ćeš
jal tamo - jal vamo

Spiridon Spiridon 13:07 12.08.2008

Re: :))))

Eto,pa ti vidi - 'di ćeš
jal tamo - jal vamo


Od izvora dva putica
Brooklyn Brooklyn 10:52 12.08.2008

*

da li biste pre bili srećni ili u pravu?


tako kaze i doctor phil.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:14 12.08.2008

Auuuuuu

.....koliko mudrovanja oko jednostavne stvari. Meni je problematika potpuno jednostavna. Da li više voliš da si srećan ili da si u pravu? Ja ne marim da budem u pravu ako me to čini srećnom. Vrlo jednostavno. Na žalost nogo sam više puta u pravu nego što sam srećna....i ne zato što je to moj izbor već zato što je to tako.....
Lično smatram da ljudi kojima je bitnije da budu u pravu nego srećni imaju problem sa svojim egom čak i na svoju lični štetu. Ja se ne bih rado družila sa takvim ljudima
MightyNora MightyNora 11:21 12.08.2008

Re: Auuuuuu

Ahaaaa, vrlo teški ti ljudi. Tu se apsolutno slažem. Ne bih se dalje upuštao u definisanje te problematike, ali da su teški, teški su ko Trepča.

Happiness Rulez
vishnja92 vishnja92 11:43 12.08.2008

molim

sladoled za stoti komentar.
cokoladni.
MightyNora MightyNora 11:46 12.08.2008

Re: molim



Nije moglo brže...
margos margos 11:47 12.08.2008

Re: molim

Mrtva trka:
vishnja92 12:43 12.08.2008
margos 12:43 12.08.2008

Jedino ako ovo '92' u tvom imenu, nosi neke beneficije... onda se izvinjavamo:)))
MightyNora MightyNora 11:50 12.08.2008

Re: molim



Evo stiže još jedan...
gordanac gordanac 11:51 12.08.2008

Re: molim

...lepo
ice cream X 2 (mexican version from me)



EDIT:
moja sličica "menja namenu" - ljubEznom i nadasve hitrom - domaćinu ! :))
margos margos 11:52 12.08.2008

Re: molim

Eto, sladoled za sreću - a nije da nisam bila i u pravu, dokumentovala sam čak!
Baš ti hvala:))))))
MightyNora MightyNora 11:53 12.08.2008

Re: molim

...jao sad postajem gladan.....

mmmm icecream....
margos margos 11:55 12.08.2008

Re: molim

gordanac
...lepoice cream X 2 (mexican version from me)

Ma lepo kaže narod 'ko umije njemu dvije'!!!
Fala Gordanac:))) Odlična aroma, odličan izbor.... mljac.....
EDIT:
moja sličica "menja namenu" - ljubEznom i nadasve hitrom - domaćinu ! :))

edit:
al ja već klopnula malo...:(
vishnja92 vishnja92 11:58 12.08.2008

Re: molim

Mrtva trka:

jes malo sutra.
kad sam objavila komentar pisalo je "100".

al delimo sladoled. em sto si margos em sto ne mogu da podnesem da neko nema sladoled :)
evo gomila, posluzili dobri ljudi
MightyNora MightyNora 11:59 12.08.2008

Re: molim

...Ovaj mi onako više dođe za Višnju...

vishnja92 vishnja92 12:01 12.08.2008

Re: molim

...Ovaj mi onako više dođe za Višnju...

hvala Majti, divan je (onako na oko), ali smem li ja i onaj cokoladni? osim paradajza (i tikvica) najnajnajvise volim da jedem sladoled od cokolade. pitaj moju decu pa ce da me tuze :)
gordanac gordanac 12:11 12.08.2008

margos....

....paz sad - happy šah-mat!
(obrati pažnju na B4 i H4, ha?)



ispravka (vishnja oštro oko !)
B4 i F4 - greškom napisano #H4# )
vishnja92 vishnja92 12:16 12.08.2008

Re: margos....

....paz sad - happy šah-mat!

u jeeeee!
:))))
vishnja92 vishnja92 12:18 12.08.2008

Re: margos....

gordanac
....paz sad - happy šah-mat!(obrati pažnju na B4 i H4, ha?)

ubi se ja trazeci H4 :))))
al zato je E2....
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:26 12.08.2008

Re: margos....

Ja mislim da bi za ove vrele dane najviše odgovarao šandi (pivo+sprite)
E, pa živeli:
MightyNora MightyNora 12:32 12.08.2008

Re: margos....

... Ili Radler...

Pivo + Schweppess
Jaril Jaril 12:41 12.08.2008

Re: margos....

Pivo + Schweppess

А може и

Concrete

Пиво + Вињак
stari92 stari92 12:45 12.08.2008

Re: margos....

.. a i Jarile

Znao sam da nešto imamo (konkretno) zajedničko.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:59 12.08.2008

Re: margos....

Пиво + Вињак

Pa gde na ovu vrućinu Jarile gde će ti duša? Mnoooogoooo heavy
Spiridon Spiridon 13:02 12.08.2008

Re: margos....

Jaril
Pivo + Schweppess

А може и

Concrete

Пиво + Вињак


piće nase i vase mladosti


antioksidant antioksidant 12:48 12.08.2008

blissful ignorance

Uvek sam se pitao da li biste pre bili srećni ili u pravu?


happy

donji filmcic gledati od 6:00





antioksidant antioksidant 12:49 12.08.2008

blissful ignorance

knowledge can make me strong but can't make me happy



margos margos 13:23 12.08.2008

Re: blissful ignorance

antioksidant
knowledge can make me strong but can't make me happy

....but wisdom can.
antioksidant antioksidant 13:31 12.08.2008

Re: blissful ignorance

....but wisdom can.

Happy? I doubt. Maybe aware that happines is an illusion, but happy...?
stari92 stari92 13:07 12.08.2008

Дух и мудрост народа (графит))

за време НАТО бомбардовања

Ако сте људи - гађајте Рубин Крушевац - изгибосмо !
angie01 angie01 14:24 12.08.2008

pa naravno,

da ce ovako, kako si postavio stvar, vecina reci-sreca!!!
Al to nikada nije tako ogoljeno i izdvojeno moguce- uslovno recheno blentava sreca, sem ako rachunash nekog, ko nema nikakvih ambicija, nikakvih specijalnih potreba ni zalja, ni planova, ni stremljenja- pa mu je super i skroz je srecan, shto ima shta da jede, krov nad glavom, svoje pivo,...pa tako celog zivota.

kao shto je biti u pravu, veoma chesto povazano sa stvarima koje nas chine srecnim- u nekom stvaralashtvu, nauchnom radu, ideji vodilji,....nachinu kako sagledavash zivot i donosish odluke-....ako si tu sve promashio, skoro je nemoguce to sa satisfakcijom- jer nisi realizovao sebe, a taj momenat nekako luchi ono shto se srecom zove, makar to bila i neka nevidjena sitnica, ali tebi u tom smislu vazna,...o krupnicama da i ne prichamo.

Al evo da se zadrzaimo na pecanju- :))), da super je to, priroda, mir, ti neshto opushteno ili trulish ili s milima koje niko ne juri, cvrkucu ptichice, bubice okolo, zeleno, plavo, malo prolaze oblaci- ma fantazija samo po sebi- i josh te niko nishta ne pita i ne trazi nishta od tebe,... i onda upecash neko fino lepo parche, malo si se muchio sa natezanjem, zagazio u vodu,..pluc, pluc, meredov,...i ribica je tu i krene luchenje srece , onako spontano-a ti bio u pravu, da izaberesh mesto, stavio odgovarajuci mamac, i sa znanjem izvrshio "borbu"- do ulova.

A uopshte- ja verujem da je satisfakcija ono chemu svi teze,ma shta da je u pitanju,...sem onih potpuno nesvesnih u svom zivotu.


antioksidant antioksidant 14:49 12.08.2008

Re: pa naravno,

sem onih potpuno nesvesnih

to bese ona ... nirvana?
pnbb pnbb 15:02 12.08.2008

bez namere

da banalizujemo diskusiju,
ne mogu a da se ne setim stare asirske nedoumice

jel bolje da se rodis bez kite, nego bez srece?


teoretske opservacije zenskih blogera su dobrodosle

kao logicka vezba doduse

jer su ontoloski neutemeljene
angie01 angie01 15:53 12.08.2008

Re: bez namere

jel bolje da se rodis bez kite, nego bez srece?



teoretske opservacije zenskih blogera su dobrodosle


pa shta bi tu nama bila dilema?
radojicic92 radojicic92 15:57 12.08.2008

Re: bez namere

jel bolje da se rodis bez kite, nego bez srece?


ja odavno pricam da logika treba da se izbaci iz nastave
vishnja92 vishnja92 16:07 12.08.2008

Re: bez namere

ja odavno pricam da logika treba da se izbaci iz nastave

de si radojicicu :))
pnbb pnbb 16:08 12.08.2008

Re: bez namere

pa shta bi tu nama bila dilema

zato i kazem, cisto teoretski za f, prakticno za m

znaci empatija, i te stvari
angie01 angie01 16:17 12.08.2008

Re: bez namere

znaci empatija, i te stvari



kakve veze ima empatija sa pogreshno postavljenim pitanjem- u kome za mene nema kljuchne dileme-jer me boli guzica, jer je prosto nemam- dilemu mislim:))), ovako kako je postavljena?

empatija bi podrazumevala neku suptilnu situaciju, gde neko sa razvijenom emocionalnom inteligencijom ima sposobnost da prepozna & razume tudja osecanja, poshtuje ih i uzima ih kao validna.
Filip2412 Filip2412 16:18 12.08.2008

Re: bez namere

jel bolje da se rodis bez kite, nego bez srece?

sva ova pitanja su isuvuse ozbiljna za zajebancinju...
nemam vremena sad da konsultujem literaturu iako mi je u pri ruci ali evo linka:
click here
delo se bavi slicnim nedoumicama...nsarski preporucio na nekom blogu ja kupio i vrlo sam zadovoljan... stvarno pomaze
radojicic92 radojicic92 16:29 12.08.2008

Re: bez namere

vishnja92
ja odavno pricam da logika treba da se izbaci iz nastave

de si radojicicu :))


evo me srecan sto sam se rodio sa obe pnbb ponudjene opcije

a sto si zakljucala onaj blog?
pnbb pnbb 16:33 12.08.2008

Re: bez namere

empatija bi podrazumevala neku suptilnu situaciju, gde neko sa razvijenom emocionalnom inteligencijom ima sposobnost da prepozna & razume tudja osecanja, poshtuje ih i uzima ih kao validna.


copy

paste

pretpostavljam stoga da kad bih te pitao koliko andjela moze da stane na vrh igle, dobio bih odgovor, bez obzira sto ne posedujes krila mada ime podseca, niti si z apretpostaviti je bila na vrhu igle?
u trci ahila i kornjace znas ko bi pobedio, premda nemas oklop, a za ahila si se prekasno rodila?

prema tome, zasto je pitsnje pogresni postavljeno, iako nema kako kazes dileme, od koje sam se iz razumljivih razloga na pocetku i ogradio
vishnja92 vishnja92 16:35 12.08.2008

Re: bez namere

evo me srecan sto sam se rodio sa obe pnbb ponudjene opcije

aaaa :)))
a sto si zakljucala onaj blog?

eto tako, bilo mi zgodno :)
pokusala da izbegnem visak pitanja pa mi nije poslo za rukom :)))
bice i otkljucanih...kad i ako vreme sazri.
edi-va edi-va 16:45 12.08.2008

Re: bez namere

pnbb
da banalizujemo diskusiju,
ne mogu a da se ne setim stare asirske nedoumice

jel bolje da se rodis bez kite, nego bez srece?


teoretske opservacije zenskih blogera su dobrodosle

kao logicka vezba doduse

jer su ontoloski neutemeljene



Bolje bez srece, jer sa kitom ipak josh mozzesh da usrecish ... druge, a i sebe.
Srecu chine i prijatni momenti, koje kita sigurno mozze da ti priushti.
angie01 angie01 16:50 12.08.2008

Re: bez namere

copy

paste


????

a ovo ostalo te nish ne razbiram!

mislim, srecna sam shto nema mogucnosti da budem u pravu oko tvoje opser(v)acije!:)))

ja ti rekoh-kao zensko, kao shto si trazio- da me skroz ne dodiruje postavljena dilema- s obzirom na okolnosti:)))- je l te, pa ne razumem hsta bi tu uoshte ista bila, a narochito vezana za sposobnost suptilnog razumevanja tudjih osecanja.
pnbb pnbb 17:23 12.08.2008

Re: bez namere

da me skroz ne dodiruje postavljena dilema- s obzirom na okolnosti:)))-

hm, ovo bas nije zamisljeno kao rat polova, ali ode u tu stranu...
sta sad, npr kaze mi zena nesto je probada u levoj dojci -pupupu- a ja sta kazem, izvini stvarno ne znam o cemu pricas?

stvarno ne bi imalo smisla

nikad od tebe asirka

izvlacis se tu na tehnikalije

pnbb pnbb 17:53 12.08.2008

Re: bez namere

Bolje bez srece,

ni od tebe nikad asirka/asirac...

posto vidim da je dijalog preminuo pri porodjaju,

odgovor glasi
seara duv kulipio mead, gurtiol mugda!

prevedeno s asirskog, znaci bolje bez kite, jer ako imas srece onda ti izraste nova.

pa imas oboje, sto kako videsmo iz necijeg predjasnjeg javaljanja, svar je zza pohvalu.

primetite sazetost staroasirskog. kod njih je dosta bilo u gestovima, shvatate? diverzifikacija pojmova je dosla tek kasnije

npr gurtiol mugda, zavisno od toga mrdas li usima ili govors kroz zube, moze znaciti ' izrasce ti nova' , kao i ' u jebote koliko ti je mali' ...
edi-va edi-va 17:57 12.08.2008

Re: bez namere

nikad od tebe asirka


znachi li to da ce od mene, ipak, neshto biti kad porastem?


@radojicic

Kako se beshe zove taj glumac iz inserta koji si postavio?
radojicic92 radojicic92 17:58 12.08.2008

Re: bez namere

Kako se beshe zove taj glumac iz inserta koji si postavio?


Peter Sellers, u privatnom zivotu inace tezak baksuz, na platnu genije
edi-va edi-va 17:58 12.08.2008

Re: bez namere

ni od tebe nikad asirka/asirac...



hmmm a ja se jadna ponadala ...

daj mi barem 10 poena na empatiju.
edi-va edi-va 18:01 12.08.2008

Re: bez namere

radojicic92
Kako se beshe zove taj glumac iz inserta koji si postavio?


Peter Sellers, u privatnom zivotu inace tezak baksuz, na platnu genije


Da, jebte. zakrechila sam.

Gledala film, znam sad da je P. Sellers, ali nema shanse da bih se setila.
angie01 angie01 18:03 12.08.2008

Re: bez namere

hm, ovo bas nije zamisljeno kao rat polova, ali ode u tu stranu...
sta sad, npr kaze mi zena nesto je probada u levoj dojci -pupupu- a ja sta kazem, izvini stvarno ne znam o cemu pricas?


ma kakav rat polova- ti pitao shta misle zene- ja rekla shta mislim ja-kaotakva:)))

a ti nisi postavio dilemu- da li bi trebalo da se potrese moja zena kada bih joj rekao da me boli- pu, pu,...nego da li je bolje imati ovo ili ono, zar ne?!
pnbb pnbb 18:04 12.08.2008

Re: bez namere

daj mi barem 10 poena na empatiju.

moze dvaes, to je ionako iz endzinog departmana, pa da trosim dok ne vidi
angie01 angie01 18:10 12.08.2008

Re: bez namere

moze dvaes, to je ionako iz endzinog departmana, pa da trosim dok ne vidi


za edivu- slobodno:)))

inache, ja bih bila zadovoljna obaveznom vakcinom za razvoj empatije.
pnbb pnbb 18:42 12.08.2008

Re: bez namere

ti pitao shta misle zene- ja rekla shta mislim ja-kaotakva

eh, to je tak lako, noli me tangere, den ksero... ali hoce li svet od toga biti bolji? gde je tu inicijativa, inspiracija?

ovo poslednje je naravno retoricko pitanje.

bilo bi bezveze da se sad istroluje blog na tu temu
Dawngreeter Dawngreeter 16:44 12.08.2008

Hm.

Nisam stigao da procitam komentare (ali obecavam da cu to ispraviti do kraja dana :) ) tako da se izvinjavam ako ponavljam vec negde izreceno.

Uvek sam se pitao da li biste pre bili srećni ili u pravu?


Ja bih radije bio u pravu nego srecan. Na stranu sto to sto sam u pravu moze da bude sasvi mvalidna osnova za srecu.

U principu, sve sam vise uveren da ljudi ne donose odluke. Ne onaj deo nase jedinke koji smatramo osobom, u svakom slucaju. Citah skoro da su snimcima rada mozga pokazali da odluke donosimo cak par minuta pre nego sto shvatimo da smo doneli odluku. To bi, otprilike, znacilo da nasa percepcija da smo u procesu donosenja odluke i emotivne reakcije na to stanje nemaju apsolutno nikakve veze sa procesom koji se obavlja u mozgu. Odluka ce biti doneta i mi cemo joj se prilagoditi na ovaj ili onaj nacin.

Prilicno nezgodno stanje stvari ako cemo samosvesti dodeljivati veliki znacaj.
radojicic92 radojicic92 17:45 12.08.2008

Re: Hm.

sve ti je to relativno Dawngreeter
Nekad si srecan kad se zaljubis, a nekad kad je WC u blizini, a zajedno je to u najmanju ruku mora, sto opet nije konacan odgovor na pitanje koje nam je uvalio ispod Nore sto djavola zbore.
Moj instant odgovor bio srecan, a sad kad razmisljam vise ne znam, znaci sto vise razmisljas manje si srecan ili tako nekako. Opet glupo je biti srecan, a nemas s kim da delis, a nemas s kim da delis jer nisi srecan. Razumes?
Moj konacan odgovor je sve u svoje vreme, sto ne znaci da sam u pravu ili mozda gresim?


Dawngreeter Dawngreeter 18:17 12.08.2008

Re: Hm.

Sreca je hormonalna reakcija. Ne mozes biti drugaciji nego sto jesi, sto implicira i hormonalne rakcije, odnosno njihove uzrocnike. Meni srecu kvari saznanje da nisam u pravu.

U principu, kada se sve podvuce, poena je da to sta ti mislis da bi ti bilo bolje nema nikakvu korelaciju sa nacinom na koji ces se ponasati.
skyspoter skyspoter 17:36 12.08.2008

a zasto moras

Šta bi bilo merilo uspeha?

da budes uspesan? Sta je merilo neuspeha? Ono sto je za tebe nije za mene.
MightyNora MightyNora 18:15 12.08.2008

Društvo...

... meni je žao, ali ja moram da krenem iz ovog grada malo u sightseeing, krećem za pola sata, tako da me neće biti od sada pa nadalje do nedelje ili ponedeljka. A vi se lepo zabavite. Hvala na komentarima.

Pozdrav

P.S.

Za one koji nisu našli ja bih pre bio srećan.


edi-va edi-va 18:19 12.08.2008

Re: Društvo...

Za one koji nisu našli ja bih pre bio srećan.


Pa eto, dvoje nas je:)))))

ajd' pali
pnbb pnbb 18:37 12.08.2008

Re: Društvo...

ja bih pre bio srećan.

nedvojbeno asirsko poreklo
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:20 13.08.2008

...

nisam čitala komentare, žurim
pa's unapred izvinjavam na ponavljanju...

ima reč u eng. jez. 'joy', totalno odvojena od 'luck',
kod nas, reč 'sreća' pokriva obe.

e, sad,
ja dodjoh, ne znam kako al' dodjoh, do toga da prestaje da mi biva bitno da sam u pravu, čak i kad to znam na početku. (da ne načinjem sad priću o perspektivi, subjektivnosti itd) znaš ono kad si u pravu i kao 'pobedio si', a nije ni važno.

a, da okrenem ovo 'srećan' na ispunjenje (što mu i dodje logično, s'obzirom na naredno pitanje koje postavljaš...fascikla za poneti). kad osetiš onaj 'flow' koji ti onemogućava da pratiš vreme, kada si totalno uvučen, obuzet, potčinjen činu stvaranja (kakvo god ono bilo), trenutak - ovaj sada (nešto za šta klinci imaju doktorat, a nama izmiče kako rastemo i odrastamo), pokušaj da se vraćaš unazad iako se krećeš i nikad nisi pozadi, osećaj zajedništva iako si sam, boje koje upijaš dok hodaš, zvuci i mirisi...mmm.
i sad, fascikla...
jednom, u razgovoru sa svojom velikom sestrom, pomenem tu neku svoju fasciklu i, otvorivši je, pokažem joj lica.
presuda - infantilna sam, nesigurna i slaba.
ako je tako, prihvatam. (sa zadovoljstvom)
i danas, mnogo godina nakon, isto.
lica,
boje i mirisi, trag krede ispred mog ulaza, grafit koji je neko ispisao, kolica u kojima smo čuvali kučiće, odlasci i dolasci, raskršća i susreti, sklonište od lišća i piskavci, zvuci i ritmovi, mirisi knjiga, kiše, beba, sena i koječega još...i lica i ruke.
vreme uvek imaš, i kad prolazi,
ne leči, jer ti si taj koji leči.
kada tako postaviš stvari, onda su svi odgovori jednostavni, koliko god da ga iskomplikujemo.
margos margos 10:47 13.08.2008

Re: ...

Snežanooo!!!
JOY & FLOW ...
dve reči i - meni sve jasno:)))))
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:16 13.08.2008

Re: ...

patotikaem
go wth the flow :)

a pazi sinonime (majti će da'm ubije)
joy
bliss, delight, ecstasy, elation, exaltation, excitement, exhilaration, exuberance, exultation, felicity, festivity, glee, gaiety, gladness, glee, gratification, mirth
happy
content, contented, pleased, glad, joyful, cheerful, blissful, exultant, ecstatic, delighted, cheery, jovial, in high spirits, on cloud nine
lucky
auspicious, beneficial, canny, charmed, favorable, fortuitous, fortunate, golden, happy, opportune, propitious, prosperous, providential, successful, timely
margos margos 16:50 13.08.2008

Re: ...

Ma neće mu pasti na pamet - ko sme da te dira:))))
Na zidu iznad monitora mi piše JUST GO WITH A FLOW (ja napisala, a u O ucrtala smajliće:) ).

Ja verujem da je sreća izbor i odluka - a ne produkt matematičkih jednačina niti hormonalnih lučenja.
Uticaj uma na telo je primaran, a tela na um sekundaran.
(Dawn, ovo je bila replika za tebe, al me mrzi da kucam novi komentar, pa ako naletiš, ok:)))) )
pnbb pnbb 17:17 13.08.2008

Re: ...

Uticaj uma na telo je primaran, a tela na um sekundaran.

ako jako zelis, moze i treca ruka da izraste...

Dawngreeter Dawngreeter 17:39 13.08.2008

Re: ...

margos
Ja verujem da je sreća izbor i odluka - a ne produkt matematičkih jednačina niti hormonalnih lučenja.
Uticaj uma na telo je primaran, a tela na um sekundaran.
(Dawn, ovo je bila replika za tebe, al me mrzi da kucam novi komentar, pa ako naletiš, ok:)))) )


Osecanja nisu striktno svojstvo uma, samo nasa percepcija stanja svog tela. Kada smo srecni mogu se naci odredjeni hormoni u krvotoku. Kada smo besni neki drugi. Kada smo uplaseni opet neki deseti. Tako funkcionise masina ljudskog tela.

Inace moja poenta se otprilike kretala u pravcu toga da izbog i odluka, sa stanovista nase svesti, nisu u potpunosti stvarni. Procesiranje situacije aktivira mozdane celije. Odluka je doneta kada se procesiranje zaustavi. To se sve desava po odredjenim bioloskim i fizickim obrascima koji prate izvesna pravila. Da bi postojala odluka, morala bi da postoje razlicita resenja takvog procesa. Odnosno, morali bi da prihvatimo postojanje nekakvog "nedefinisanog" stanja u prirodi. Sto je jednostavno nemoguce. Isto pocetno stanje prateci ista pravila pod istim okolnostima daje uvek isti rezultat.
margos margos 17:40 13.08.2008

Re: ...

ako jako zelis, moze i treca ruka da izraste...

Jesi prob'o?

Ima nekih autora koji i to tvrde, ali ja to nisam ni videla niti poželela - ni jako ni nejako.
Mada, ima i hemijskih uticaja i radijacija koje su napravile slično:(((

E da, setih se jednog ludog primera vezanog za istraživanje sindoma višestruke ličnosti, gde se potpuno menjala hemija organizma zavisno od toga ko je 'aktivan'. Osnovna ličnost je imala veliku dioptriju i bila je dijabetičar, međutim kad se na scenu javi Drugi, on menja glas, nema dioptriju i nema dijabet. Fascinantno.
pnbb pnbb 18:03 13.08.2008

Re: ...

E da, setih se jednog ludog primera

e, i ja, bilo u x files

Osnovna ličnost je imala veliku dioptriju i bila je dijabetičar..Drugi, on menja glas, nema dioptriju i nema dijabet.


jedan bio celav, a kada pripremi se mr hide, kad ono dredovi do pola ledja?
margos margos 20:26 13.08.2008

Re: ...

Joj, bre, Asirac, nateraćeš me da kopam po knjigama....
pnbb pnbb 21:02 13.08.2008

Re: ...

nateraćeš me da kopam po knjigama....

cekaj dok ne nadjes da te jos malo zezam

jel to u onoj knjizi gde pise da buva ogluvi kad joj odstranis sve noge?



margos margos 21:43 13.08.2008

Re: ...

jel to u onoj knjizi gde pise da buva ogluvi kad joj odstranis sve noge?

Ne... nemam tu knjigu... to sam čula od Mujice, al nisam naućno provjerila:))))
Unfuckable Unfuckable 22:00 14.08.2008

Re: ...

Osnovna ličnost je imala veliku dioptriju i bila je dijabetičar, međutim kad se na scenu javi Drugi, on menja glas, nema dioptriju i nema dijabet. Fascinantno.


huh, to mu dođe ko svičovanje modova.....
ili šaltanje tv kanala, ybt
margos margos 23:01 14.08.2008

Re: ...

huh, to mu dođe ko svičovanje modova.....
ili šaltanje tv kanala, ybt

Baš to - ili dve particije - pa na jednoj Linux, a na drugoj Vista.... a sve zajedno: Hasta la vista:))))
Sad ću da tražim....mrzi me, al moraću:(
cocco92 cocco92 11:59 13.08.2008

ur ex

definitvno biram da sam srecna...sta ti vredi ako si u pravu a smoren si... na kraju krajeva...sam izaberes svoj etalon za moral i furas prema tome... jer si ti sam sebi na kraju sudija.. kad procenjujes jesi li ili nisi li...

p.s. nadam se da su donji/a mozda i gornji/ neki dobar izbor ovih dana...
thebee269 thebee269 15:33 13.08.2008

samo sto je

sreca = nesreca
biti u pravu= ne biti u pravu

ako ovo budes rastavio naci ces odgovor
Dawngreeter Dawngreeter 15:56 13.08.2008

Re: samo sto je

biti u pravu= ne biti u pravu
(biti u pravu) / (biti u pravu) = (ne biti u pravu) / (biti u pravu)
(biti u pravu) / (biti u pravu) = ne (biti u pravu) / (biti u pravu)
1 = ne
antioksidant antioksidant 09:53 14.08.2008

Re: samo sto je

Dawngreeter
biti u pravu= ne biti u pravu(biti u pravu) / (biti u pravu) = (ne biti u pravu) / (biti u pravu)(biti u pravu) / (biti u pravu) = ne (biti u pravu) / (biti u pravu)1 = ne

s obzirom da (biti u pravu) nema nikakvu vrednost - jednacina ti pada zbog deljenja sa nulom
angie01 angie01 03:09 15.08.2008

ja bih to ovako

1 da li si za biti srecan?

a-DA, 1 pone,
b-NE 0 poena

2 da li si za biti u pravu?

a- DA , 1 poen,
b-NE, 0 poena

reshenje

2 poena- ti si i u pravu i srecan si
1 poen- ti si ili srecan ili si u pravu
0 poena- niti si srecan, niti si u pravu!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana