Kad gaćice postanu tesne!

Queeria RSS / 03.07.2007. u 11:05

 Piše: Boban Stojanović

Tesno mi ga skroji nane...
Tesno mi ga skroji nane...
Ovih dana, povodom svih ovih gej lezbejskih slava i praznika, sve se nešto preispitujenm da li sam dovoljno normalan !?

Nekako, ne osećam se komotno u tome, da gostujući po silnim radio i TV stanicama, govorim kako seksualnost nije toliko važna i kako u životima gejeva postoje i druge stvari osim seksa.

Činjenica je da postoje!

I „mi“ - pederi – redovno dobijamo račune za telefon, struju i infostan...

I nas boli glava, imamo kijavicu i migrenu...

Nisu nam strana kafenisanja sa drugaricama, egzistencijalni problemi niti pozajmice koje-ćemo-vratiti-ko-zna-kada!

No, pored toga, postoji nešto što se zove seksualnost i što je deo života većine nas.

Ali, kako da vam kažem, i među nama , gejevima, ima raznih, pa ću ovaj tekst o seksu pisati iz svog ugla.

Dobrodošli, dobordošle, dobrodošla....

Najpre, da se odredim.

Volim velike muškarce.

U svakom smislu...

Takav je i moj dečko. Veliki, sladak, muževan baja, koji me sa nekoliko kilograma viška i bradom od tri dana haotično pali do besvesti. Kada na to dodam vrtlarske makaze i majicu znojavu od vrtlarskoga rada..mmmmmmm....

Nekada su mi se sviđali muškarci svetlije puti, ali mi ta koloristička sagregacija nekako ne odgovara te sam je ostavio po strani.

Baja je, bre, baja, ma kakva da mu je ili nije kosa, ten i te neke fore...osim karađorđa, naravno...

 

 

 

 

 

 

 

No, koliko god to bilo politički nekorektno, ja ne volim sledeće kategorije:

Prvo: Mršave – sve pod sloganom „neka drugog tvoje kosti žuljaju do besvesti“

Drugo: Nabildovane – posebno grupu „pogrešno nabildovanih tipova“. To što neki od njih drže ruke na 30cm od kukova jer su se posebno razvili u materici teretane, neka ostave za radost svojoj majci.

Treće: Fancy pedere – ako ti je marka majice važnija od pipkanja u haustoru –pali mali!

Ima tu još mnogo toga, ali bi mi zamerili na nepristojnosti.

No, osim fizičkih, ima i određenih duhovnih karakteristika od koji bežim:

Pod jedan: Fašisti, nacionalisti i njima slični – to ništa...

Pod dva: Bogougodni – to su ovi što pored kreveta imaju molitvenik i brojanice...neka hvala, ali nabijanje osećaja krivice me smara.

Pod tri: Ja-pa-ja tipovi – svi oni što sednu na krevet i misle da treba oko njih da vilenim jer su tobož extra, alfa mužijaci itd, neka mi nađu zamenu.


Ja sam, dugo i iscrpno, istražujući svoju seksualnost, dolazio do božansvenih zaključaka koje još neću da objavim, ali mogu da ih dam u tragovima.

Najpre, mislim da su muškarci divna bića.

Mladi, sredovečni, u radničkim pantalonama, oni koji nose boxerice ili slip gaćice, oni karađorđem obdareni, jakih ramena, lepih guza, maljavi...nemam pojma, ja volim te koji „mirišu na muško“!

Zbog ovakvih, gore navedenih, leto mi je slaba tačka jer neprestano gubim misli i udaram u prolaznike, dok se okrećem za lepim guzama u tesnim šorcićima, za mladim tatama sa finom muskulaturom na rukama dok guraju kolica sa svojim bebama, za onim super poslovnim bajama koji poseduju moj omiljeni (novi) fetiš – sexy crne čarape!

Nekako sam slab i na te socijalne fetiše: građevinski radnici, seljaci, šoferi....Šta ću crna...

Pre neki dan je jedan tako zgodan tip usmeravao neko ogromno crevo za punjenje temelja betonom, joj, bio je sav mokar od znoja, mislim...i te farmerke...tako prilepljenje...da...i to ogromno crevo kao Božja aluzija...

Iako poštujem pravo da čovek bude seksualan ili aseksualan koliko mu volja, ne mogu da se pomirim sa ovima koji o seksu morališu na veliko.

Uvek se pozivam na narodsko verovanje u nedoje****, pa mislim da sve te frustracije, na raznim nivoima, imaju svoj koren u sputavanju seksualnosti.

Navikli smo da živimo pod režimima raznoraznim, evo sada postajemo sve više i više klerikalna država, pa nije čudo što se sablažnjujemo na gole sise i dupeta.

Svi nešto bogougodni, ništa seks i rokenrol, ništa sajam erotike, ni misionarksa poza, ništa...samo ćuti i moli se i veruj na Boga i Državu.

I meni je čudno što tako razmišljam, ali ne kapiram obvu omladinu što baza pešice do Kosova, levo desno natalitet, sve su frustrirani i nezadovoljnii sve osuđuju seks...

Sve se imenuje, sve je strašno, ništa to rukoblud, muželožništvo...ma ništa!

A sve to tako počinje...

Prvo se vratimo tradiciji, pa veri, pa korenima vere, pa počnemo da proganjamo žene, branimo im seks i sečemo klitorise...

Ja to neću...život je lep ako možeš da uživaš u njemu, ako možeš drugome da učiniš zadovljstvo a seks i realizacija sopstvene seksualnosti su svakako deo toga!

Ja bih se ubio bez nekih mojih drugarica i drugova sa kojima mogu beskrajno da se vraćam u život kroz analize ko, sa kim, koliko, kad, kako... Ne smem da ih imenujem da ne bi po tim multinacionalnim kompanijama, koje u svojim liberalnim zanosima imaju vrednosti kao i SPC, dobile otkaz.

Ja ne volim fundamentaliste, nečitam ni Bibliju ni Kuran ni Talmud, jedno od mojih jevanđelja kaže: Ja kraj njega gola sebi najbliža!*

Ali... da se vratim na temu!

Želim da slavim slobodu koju mi pruža sex, kao što Srbi slave slavu i slavsko žito.

Moja drugarica, levičarski religiozna, kaže da je Bog srećan ako smo mi srećni. Zato verujem da se raduje svaki put dok gledam porniće, ronim kroz ekstremitet svog partnera, maštam o Arpadu Miklošu (foto dole priložen), čitam knjigu Džene Džejmson, obožavam lateks i kožu, palim se SM i one night sex!


Kako god da okreneš, seks definitivno oslobađa, i želim da globalno otopljenje ne nastaje od zlokobnih trovačkih fabrika, zbog vojne industrije i ogavnog kapitalizma, već da se vazduh oko nas pali od strasti koju dajemo jednih drugima...

Oh, kako esencijalno...

Ali, šta bih drugo ja...mala plava devojčica u cveću rezede...

 

Iskreno vaš,
Boban Stojanović

 

*Jevenđelje po Jeleni V.

Atačmenti



Komentari (58)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:30 03.07.2007

:))))

bobane, šta da ti kažem, 90 odsto potpisujem:)
Queeria Queeria 11:35 03.07.2007

Re: :))))

Sestro, šta da kažem, osim da pravoimo nove vidove političkih blokova po različitim vidovima srodnosti.
Eto, npr. ja se solidarišem i kao vid neposlušnosti naciji preferiram obrezane muškarce...
Ajmo dalje...
kiss
Boban
Prilicno Anonimna Prilicno Anonimna 11:58 03.07.2007

Re: :))))

I ja. nekako je "higijenskije".
Higijenicarka.

p.s. u Madridu je bilo lepo, opste veselje svih koji slave ljubav- i nas hetero i svih ostalih- svi su se radovali, no bilo je i preterivanja u svakom pogledu ali ne i incidenata. Nisam te videla u guzvi. Valjda si bio.
bravar bravar 11:39 03.07.2007

Bez citanja

Tesno mi ga skroji nane...


Vazno da je u boji... Na radost... Crveno
Queeria Queeria 13:11 03.07.2007

Re: Bez citanja

crveno obuci nek sluti na radost,
tugu nek ti pokrije lepota i mladost,
crveno obuci ne trazim ti puno
jos veceras nemoj da me zavijes u crno. ...


kiss
boban



bravar bravar 16:28 03.07.2007

Re: Bez citanja

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:16 03.07.2007

Crveno

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 11:57 03.07.2007

i ja samo gledam

ovih dana:) stize beba, kajne sex
Cocoa Cocoa 12:41 03.07.2007

Pederska slava...

A jel imaju gejovi nekog sveca zaštitnika?
Ako nema, trebalo bi da se uvede.
Zli Zli 13:07 03.07.2007

Re: Pederska slava...

Ako nemaju, predlažem Sv. Onoforija kao zaštitnika cele LGBT populacije
In Eastern Orthodoxy, Onuphrius is supposed to have been a virtuous young girl who, in order not to lose her virginity to a persistent suitor, had her wish to become a man granted by divine intervention. Then he went on to become a hermit.


Ako još niste ubeđeni, pogledajte samo fresku
nikson nikson 13:00 03.07.2007

!

kakav je ovo nemoral ovde!? ovo je direrktno upereno protiv crkve
Queeria Queeria 13:18 03.07.2007

Re: ! JESTE protiv Crkve, pa sta...

...nema sta da se krije, ja ne volim crkvu, pre svega ne volim njeno licemerstvo.
Kao cool je biti pedofil, a biti gay nije!
Imas nesto protiv, ili...

Pozz
Boban
nikson nikson 13:22 03.07.2007

Re: ! JESTE protiv Crkve, pa sta...

ma zezam se, ironicno sam to napisao... Ali u svakom slucaju Crkva ce reci da sa tim nema veze da je onom popu to namesteno i tako se sve vrti u krug. Inace u Danskoj, koliko mi je poznato, u njihovoj crkvi mogu da se sklope brakovi
bravar bravar 16:32 03.07.2007

Re: ! JESTE protiv Crkve, pa sta...

ja ne volim crkvu


To sto ne volis crkvu potpuno je u redu. Predpoastavljam da to ne podrazumeva da ne verujes u sta god:)
Tim povodom poklanjam ti cuvarkucu
da te cuva od svih zala...
PS Baba mi je jos pricala da je dobra za sve koje boli uvo:)))
Boris_Treci Boris_Treci 13:26 03.07.2007

Pa vecina

rezima uperi svoja oruzja prvo protiv seksualnosti ili inteligencije...ili oba u isto vreme. Znas sta Pedja - pichi u Japan!!! U shinto religiji sex se spominje ali nije "greh" kao u ovim nama bliskijim religijama...zato su Japanci malo...kako da kazem...opiceni! :) Onako, pozitivno!

A fundamentalisti su zaboravili da je u njihovom imenu i rec 'fun', iliti zabava...vise se oslanjaju na ono 'mental'!
Nek si ti nama Bobo ziv i zdrav...i (nek ti je) prav! A za ostalo ce se naci nacina! :)

Pozzdrav
Boris_Treci Boris_Treci 14:00 03.07.2007

Re: Pa vecina

Hm...pa mora da ima ili:
1) neki koji nije mali!
2) neki stranac koji je dosao sa istim motivima, i nije mali!

Mislite o tome! :)
ElectricDreams ElectricDreams 13:50 03.07.2007

A baštovan?

http://iamyy.livejournal.com/253059.html

Mada... koji baštovan ima iPod?

Nije luda Gabi... nije, ni malo...
skyspoter skyspoter 15:31 03.07.2007

imamo nesto zajednicko

"Mladi, sredovečni, u radničkim pantalonama, oni koji nose boxerice ili slip gaćice, oni karađorđem obdareni, jakih ramena, lepih guza, maljavi...nemam pojma, ja volim te koji „mirišu na muško“!"


I ja, i ja, i ja
Biljana 77 Biljana 77 15:59 03.07.2007

O da

Uvek se pozivam na narodsko verovanje u nedoje****, pa mislim da sve te frustracije, na raznim nivoima, imaju svoj koren u sputavanju seksualnosti.


Ne bih se mogla više složiti...nevezano za seksualnu orjentaciju. Baš juče sam komentarisala sa mužem da su najagresivniji, najzadrtiji, najnervozniji, mrzitelji svih i svega, egomanijaci..svi do jednog/jedne seksualno isfrustrirane i nezadovoljene osobe. A u Srbiji ih ima puno..Tradicija, okruženje..šta li? Biće da ovde postoji neki sociokulturni kontekst prema kojem je seks moranje (radi umonožavanja pastve), a ne uživanje...
A mi baš mladi i veseli... pa mi je ponekad i smešno kad pomislim...Kako bi lako mogli da reše svoje probleme..
Umetnica Umetnica 16:54 03.07.2007

Re: O da

Biljana 77
Biće da ovde postoji neki sociokulturni kontekst prema kojem je seks moranje (radi umonožavanja pastve), a ne uživanje...

Blizu, seks mora da bude moranje radi množenja Srbalja, nešto što se teškom mukom podnosi, žrtva zbog produženja i proširenja naroda najstarijeg. Ako je dapače uživanje, automatski postaje greh.
Biljana 77 Biljana 77 16:01 03.07.2007

Ups,

nisam baš vešta sa ovim citatima, pa je ispalo malo bezveze..ali jasno je valjda..
Spiridon Spiridon 16:14 03.07.2007

ispravka

tacno znacenje reci "fićfirić"?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:50 03.07.2007

fićfirić

fićfirić = luftiguz

p.s.
ukoliko je sad uopšte nešto jasnije...
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:13 03.07.2007

Maco,

ovaj nije slab...a kad ga ispumpaš možeš da ga držiš ispod kreveta...
skyspoter skyspoter 18:27 03.07.2007

Re: Maco,

Jelice
jel zna vas zmu sta vi radite ovde?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:29 03.07.2007

Žmu je

na poslu
skyspoter skyspoter 18:33 03.07.2007

Re: Žmu je

sta proveri prvo kada se vrati sa posla: comp ili ispod kreveta?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:43 03.07.2007

Ormane.

Posebno fioke.
Queeria Queeria 13:18 04.07.2007

Javna ponuda za maca Jelicu Greganovič

Draga,
biraj pa da ti Queeria centar poruči nešto za sledeći rođendan, slavu ili Srpsku novu godinu. Nema veze da li, osim rođendana, još nešto slaviš, ali prihvatićemo to ako je u višem interesu.

SIROWINE: pakovanje tri u jednom !!!!



Popularna letnja "peščanik" varijanta:





Uvek osvežava: Bananamen varijanta:



Izaberi pa javi!
Kiss,
Boban
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:24 04.07.2007

Re: Javna ponuda za maca Jelicu Greganovič

nestale slike...
Mirko Kontic Mirko Kontic 18:24 03.07.2007

A kako se postaje

Homosexualac?

skyspoter skyspoter 18:28 03.07.2007

Re: A kako se postaje

pa moras da ides u skolu za homoseksualce.
Olivera Vujnović Olivera Vujnović 19:23 03.07.2007

Zar ne mislis da sam dajes pogresnu sliku

Ja imam dosta poznanika koji su gay. I zenskog i muskog pola. Ovde, u Londonu biti gay je sasvim prihvatljiva stvar, i ljudi se cene po tome kakvi su kao ljudi, a ne po tome sa kim spavaju. Moram da podelim sa tobom da mi je citajuci neke od tvojih komentara, zbog tih mojig divnih prijatelja bilo neprijatno. Izgleda mi da se sprdas sa homosexualnoscu, nekada preko mere. A to gay populaciju pokazuje u pogresnom svetlu. Gay zene i muskarci su kao ti i ja i svi ostali.

Razmisli koliko pozitivno, a koliko negativno utices svojim pisanjem na prihvatanje gay populacije u zemlji u kojoj je bit gay i dalje do izvesne mere neprihvaceno.
bobo bobo 19:45 03.07.2007

Re: Zar ne mislis da sam dajes pogresnu sl

Olivera Vujnović

Gay zene i muskarci su kao ti i ja i svi ostali.

Razmisli koliko pozitivno, a koliko negativno utices svojim pisanjem na prihvatanje gay populacije u zemlji u kojoj je bit gay i dalje do izvesne mere neprihvaceno.

Svi smo mi razliciti, nismo isti.

Ja mislim da pozitivno utice. U krajnjoj liniji sex se prodaje i na to se svi loze, priznali ili ne.

Ilustracije: Mirko Ilic

Jedna ovakva kampanja ima vise odjeka nego deset "cistih"
Olivera Vujnović Olivera Vujnović 19:52 03.07.2007

Ima odjeka, ali u sprdnji

Ali zar ne mislis da ovako ljudi mogu da misle da su gay zene i muskarci neke nakarade koje samo o sexu misle i zaista nikada nemaju kijavicu niti placaju racune.

Jedini nacin da budu u potpunosti prihvaceni, jeste da budu bas kao ti ili ja ili svi drugi, sto u mom kontekstu znaci da imaju svoje pune zivote koji su daleko vise od poriva iz gaca.
bobo bobo 20:05 03.07.2007

Re: Ima odjeka, ali u sprdnji

Olivera Vujnović
Ali zar ne mislis da ovako ljudi mogu da misle da su gay zene i muskarci neke nakarade koje samo o sexu misle i zaista nikada nemaju kijavicu niti placaju racune.

Jedini nacin da budu u potpunosti prihvaceni, jeste da budu bas kao ti ili ja ili svi drugi, sto u mom kontekstu znaci da imaju svoje pune zivote koji su daleko vise od poriva iz gaca.

pa da nije to licemerje?
"prihvaticu te ali samo ako si isti kao ja"
to nije prihvatanje, to je ucenjivanje.
Olivera Vujnović Olivera Vujnović 20:16 03.07.2007

Upravo suprotno od toga

Na zalost pogresno tumacis ono sto ja zelim da kazem. Upravo suprotno. Ljudi moraju da imaju ista prava i iste mogucnosti. Po tome moraju biti isti.

Poslednje dve godine sam provela vodeci Divercity Council u mojoj firmi, sa ciljem da podzimo razlicitost medju ljudima na javnom mestu. Veoma je tesko integrisati manjinske grupe i jedini nacin da se to uradi jeste da se podrazume jednakost na pravo prosperiteta. U suprotnom se samo kreiraju 'inner' i 'outsider' grupe. Tako se nikada ne postize totalna integracija.

To vazi za sve razlicitosti, po pitanju vere, nacionalnosti, pola, seksualnog opredeljenja, invaliditeta i sl...
Olivera Vujnović Olivera Vujnović 20:17 03.07.2007

Greska

na radnom mestu, ne na javnom mestu
bobo bobo 20:23 03.07.2007

Re: Upravo suprotno od toga

Olivera Vujnović
Na zalost pogresno tumacis ono sto ja zelim da kazem. Upravo suprotno. Ljudi moraju da imaju ista prava i iste mogucnosti. Po tome moraju biti isti.


pa nisi pomenula prava u postu koji sam citirala vec si napomenula da svi treba da budemo isti.
karakteristike pojedinaca su jedno a prava i mogucnosti nesto drugo.
koliko ja shvatam (ispravi me ako gresim) ti mislis da su sredstva koja LGBT grupe koriste da bi dosle do svojih prava , pogresne.
ajde da ne dubimo ko gluv i mutav, ako nisam potrefila tvoju poentu, reci pa da se ne vrtimo u krug.

Olivera Vujnović Olivera Vujnović 20:43 03.07.2007

Evo da razjasnim

Ako dobro porcitas moj inicijalni komentar videces da implicira da smo svi razliciti iljudi i cenimo jedni druge po tome kakvi smo. A jednaki moramo da budemo po svojim po svojim pravima.

Cela ideja postovanja razlicitost medju ljudima jeste u tome sto je pozeljno da ljudi budu razliciti. Zato se, ljdi poput mene za to bore. Ako u svom timu imam gay, zenu, muskarca, afrikanca,.... imacu kreativniju ekipu i bolji proizvod.

Sto se kampanja uopsteno tice, videla sam neke fantasticne gay kampanje. Ono sto me brine jeste slika koju Queerija stvara o gay momcima, a za koju znam da bi moji gay prijatelji bili uvredjeni da je vide. Ja licno ne vidim kako ce to promeniti misljenje nekom navijacu da sledeci put na gay paradi ne udari neduzne momke.

Eto to bi bilo moje misljenje. Naravno da ti mozes imati drugacije. Na kraju krajeva, pozeljno je da budemo razliciti, zar ne?
bobo bobo 21:09 03.07.2007

Re: Evo da razjasnim

Olivera Vujnović
Ako dobro porcitas moj inicijalni komentar videces da implicira da smo svi razliciti iljudi i cenimo jedni druge po tome kakvi smo. A jednaki moramo da budemo po svojim po svojim pravima.

Cela ideja postovanja razlicitost medju ljudima jeste u tome sto je pozeljno da ljudi budu razliciti. Zato se, ljdi poput mene za to bore. Ako u svom timu imam gay, zenu, muskarca, afrikanca,.... imacu kreativniju ekipu i bolji proizvod.

Sto se kampanja uopsteno tice, videla sam neke fantasticne gay kampanje. Ono sto me brine jeste slika koju Queerija stvara o gay momcima, a za koju znam da bi moji gay prijatelji bili uvredjeni da je vide. Ja licno ne vidim kako ce to promeniti misljenje nekom navijacu da sledeci put na gay paradi ne udari neduzne momke.

Eto to bi bilo moje misljenje. Naravno da ti mozes imati drugacije. Na kraju krajeva, pozeljno je da budemo razliciti, zar ne?

znaci razumela sam poentu.
da razumem ja tebe ali to sto bi se neki tvoji gay drugari u Londonu (koji imaju mnogo veca prava od gay drugara i drugarica u Srbiji) zgrozili na tako nesto ili bili uvredjeni, to je vec stvar njihovog ukusa. Kada budu pomagali Queerijine kampanje onda mogu da se bune.


ElectricDreams ElectricDreams 05:16 04.07.2007

Re: Ima odjeka, ali u sprdnji

Olivera Vujnović
Ali zar ne mislis da ovako ljudi mogu da misle da su gay zene i muskarci neke nakarade koje samo o sexu misle i zaista nikada nemaju kijavicu niti placaju racune.

Jedini nacin da budu u potpunosti prihvaceni, jeste da budu bas kao ti ili ja ili svi drugi, sto u mom kontekstu znaci da imaju svoje pune zivote koji su daleko vise od poriva iz gaca.


Tako nešto bi mogla da zaključi osoba koja je pročitala samo ovaj blog. Na svu sreću, postoji arhiva blogova, pa se može videti o čemu se sve pisalo. Ako je neko obuhvatio sve sfere života, od religije, preko dnevno-političkih tema, prava manjina, pa sve do seksualnosti, onda su to Peđica i Bobiška :)

Problem je u vama čistuncima koji na seks gledate kao na nešto prljavo, o čemu se ne sme pričati van privatnosti sobe. It's sooooo wrong!
ElectricDreams ElectricDreams 05:21 04.07.2007

Re: Evo da razjasnim

Olivera Vujnović
Sto se kampanja uopsteno tice, videla sam neke fantasticne gay kampanje. Ono sto me brine jeste slika koju Queerija stvara o gay momcima, a za koju znam da bi moji gay prijatelji bili uvredjeni da je vide. Ja licno ne vidim kako ce to promeniti misljenje nekom navijacu da sledeci put na gay paradi ne udari neduzne momke.


To i nije poenta ovog bloga. To je kao kad bi neko trebalo da ubedi nekog radikala da glasa za LDP. Not going to happen'!
Navijači će uvek tući druge ljude, jer oni ne tuku zato što je neko gay, nego zato što su željni tuče. Biti gay, partizanovac, zvezdaš, crnokos... za njih je samo povod.

Poenta je da razgovaramo o svemu! Iskrenost je osnova svake veze, pa makar to bila i blog veza :)
Olivera Vujnović Olivera Vujnović 08:13 04.07.2007

Priznajem da sam pogresila

Pogresno sam shvatila poentu ovog bloga.

Ja sam bila iskreno veoma srecna kad sam videla da se na B92 blogu pise odvoreno o homeseksualnosti. Za jednu Srbiju, to je veoma hrabro. Shvatila sam da je cilj da se pormovise jedna sasvim normalna, ali na zalost kod nas neprihvacena kategorija ljudi.

Ocito da sam imala prevelika ocekivanja od jednog bloga ciji je cilj samo zabava. Ma zabava je super. I jeste nadasve duhovito i vrlo inaligentno napisano.

Medjutim, ja ipak zelim da se u Beogradu organizuje Gay parada i da gay-navijaci takodje prisustvuju. Ako kazete da je to nemoguce, onda je valjda tako. Ja ipak, necu prestati da se borim za to.
ElectricDreams ElectricDreams 10:23 04.07.2007

Re: Priznajem da sam pogresila

Olivera Vujnović
Ocito da sam imala prevelika ocekivanja od jednog bloga ciji je cilj samo zabava. Ma zabava je super. I jeste nadasve duhovito i vrlo inaligentno napisano.


Opet da ponovim, imaš dugmence koje se zove "Arhiva" ... pa pogledaj malo unazad. Nisu svi Queerija blogovi samo za zabavu. Daleko je više onih ozbiljnih.
Queeria Queeria 12:45 04.07.2007

Re: Zar ne mislis da sam dajes pogresnu sl

Olivera Vujnović
Razmisli koliko pozitivno, a koliko negativno utices svojim pisanjem na prihvatanje gay populacije u zemlji u kojoj je bit gay i dalje do izvesne mere neprihvaceno.



Draga Olivera,
mislim da će moj odgovor biti NE, ne mislim da dajem pogrešnu sliku.
U nekoliko tačaka kažem i zašto:

Prvo - Kao aktivista stalno se susrećem sa predrasudom da gej muškarci sve svode samo na sex. Onda moram da objašnjavam da to nije tako i da je život dva muškarca osim seksom ispunjem i drugim stvarima i da veoma često preslikava hetero obrazac ljubav-navika-panika. Upravo iz ovog pobojanja seksualnosti proizilazi žestoko komplikovanje u pojašnjavanju identiteta, jer biti gej nije praksa već način života kao i svaki drugi.

Drugo - Čvrsto verujem da je proganjanje seksualnosti jedna od najgorih tekovina čovečanstva. Namerno kažem tekovina, jer mi se čini da se svi režimi, verske zajednice i ostali društveni sistemi i te kako fokusiraju na sex i proganjaju ga. Ja nikada nisam čuo da neki homofob naglašava da ima problem sa duhovnom vezom dva muškarca, već sa njihovim seksualnim odnosima, seksualnom praksom. Jedini razlog tome je što takav odnos, tobož, nije (re)produktivan. Ne smatram da je to razlog zbog koga treba da ćutim i da ne govorim o sopstvenim potrebama, i možda potrebama gej zajednice sa kojom se u manjoj ili većoj meri identifikujem.

Treće - Javni govor o seksu, erotici ili pornografiji doživljam kao mesto oslobođenja i identifikacije. O zloupotrebi navedenih oblasti možemo da govorimo, ali zastupam ovaj pristup.

Četvrto - Svi smo mi različiti. Kao što neki peder ne vidi ništa drugo od svog identiteta osim sexa, tako neki ne vide ništa drugo osim uzvišene ljubavi između dva muškarca.

Nadam se da je jasnije.
kiss

Boban
skyspoter skyspoter 20:03 03.07.2007

imam i ja

gay prijatleja ( sa jednim od njih provodim sledeci vikend u Parizu, dekadencija) i on je kao pedja: prica o seksu, muskarcima, zavodjenju. I to mi je okay. Isto kao kada bih se nasla sa drugaricama i pricali o seksu, muskarcima, zavodjenju...
Biljana Maksic Biljana Maksic 20:27 03.07.2007

Re: imam i ja

Kad promenim pol. bicu veliki muskarac. Samo zbog tebe.
Biljana Maksic Biljana Maksic 20:29 03.07.2007

skyspoter

Ja pricam samo o klopi. Jel ti i to ok?
Biljana Maksic Biljana Maksic 20:31 03.07.2007

Re: imam i ja

A menjala bih pol bas iz radoznalosti. Inace mi na testu izaslo da sam 46 posto gay. A sve sam iskreno odgovarala.
Leni R Leni R 22:19 03.07.2007

Gay Pride Istanbul 01.07.2007

Izvinite ako je trolovanje, kad smo kod praznika, vidite sta sam pre 2 dana snimila na ulicama Istanbula. Niko nikoga nije pljuvao, napadao, tukao motkama....cak ni u islamskoj zemlji. Toliko o normalnosti. Pozdrav!
http://img528.imageshack.us/img528/7215/gayprideistanbuljul2007pi3.jpg
andjelija andjelija 22:36 03.07.2007

i ja volim

velike muskarce....sve preko 180 :) i smatram seks najlekovitijim za sve bolesti od nacionalizma do homofobije...

medjutim, mene sto pocinje da nervira kod gej populacije sto je pocela da se oseca drskost prostora prema nama koji smo hetero, pa tako se sad ja osecam kao manjina (ponekad...uglavnom se neosecam nikako) i u principu zbog vaseg stila (ne tvog licno, nego generalno) moram i ja da prozivljavam vase drame i akcije.
konkretno o svadjama na ulici, o agresivnim dykes (od kojih se skupim manja sam od mrava), o onanisanju i jos nekim perverzijama na plazi, itd....
sad bi neko rekao pa ko me tera da budem tu?
ali i ja tu zivim.

Biljana Maksic Biljana Maksic 23:15 03.07.2007

andjelija

Vidim da si shvatila kako je tesko biti manjina. Evo, vec si pocela da se bunis, hetero manjino...
Queeria Queeria 12:52 04.07.2007

Draga Andjelija

nakon sto ti obrišem suze od besa i častim te limunadom, moram da ti kažem sledeće:

- Ima nas pedera koji ne zauzimo prostor drsko, već suptilno sve kroz etiku solidarnosti sa drugaricama heteroseksualkama. Meni nema većeg uživanja nekgo da sa drugaricom ili drugaricama i svojim dečkom sedim u nekoj bašti i odmeravamo muškarce.

- Agresivnih ima svuda. Mene je neki deda pader smarao prošlog leta na Adi nudeći mi smoki i buljio je u moju guzu, što nije nimalo prijatno. Slično je i sa javnim WCima gde uvek i redovno imaš veće staraca drkoša. Al šta ćemo, nego da se mi, koji smo na sličnoj sexualno politčkoj razini družimo.

Hajde kiss i nadam se da ti je lakše.
Boban
andjelija andjelija 19:02 05.07.2007

Re: Draga Andjelija

jos jedna limunada?! (prva od srdjana mitrovica, mora da ga zabolela glava u momentu ) ...sad od tebe? a
dobro ti se skoro ni ne vazis, jer prilicno dosta stvari slicno posmatramo.
naravno, generalizujem a ne bihtrebala. ali to je jedini nacin (sto ja znam da upotrebim) da skrenem paznju na neke stvari.

i ja bih vrlo rado sedela sa tobom i odmeravala muskarce i sigurna sam da bi moji bili bolji :))


maxi biljana sta da ti kazem osim da nisam nista shvatila. ne radi se ovde o manjini, nego o kodeksima ponasanja.

a kada me vec vuces za jezik da ti i objasnim na sta konkretno (ako boban nema nista protiv)...
dok sam ja djuskala frizbi u vodi, na dva metra od mene su se trljala dick-o-dick dvojica ...i ajd i to mi je ok...obojica preko 40 banki ..ok...voda, sunce razumem ih .... i meni dodje da naskocim (ali ne naskocim!) ....i onda su nasli da bas tu pored mene i svrse a da im sperma lepo dopluta do mene.
i sad ko da ne popizdi molim te na takve stvari???? kakve to veze ima sa manjinom?
Dexter Dexter 12:12 04.07.2007

crkva, sex i ostalo

Ako se govori o Bibliji, u originalnom tekstu se ne spominje seks osim u prici sa Marijom Magdalenom.
Prica je dobro poznata i radi se o tome da Isus izbavlja Mariju od mase koja hoce da je kamenuje posto je Marija bila prostitutka. Manje poznati deo teksta se odnosi na to kada Isusa pitaju zasto je spasavao Mariju kada u njihovom zakoniku pise da "kurve treba kamenovati do smrti" Isus odgovara da im je taj zakon dat zbog tvrdoce njihovih srca.
Sta to znaci? Da pravila mogu da budu i drugacija ako smo i mi drugaciji?
Tako da je moje misljenje da su rigidne drustvene norme koje je ,pre svih Crkva, vekovima nametala kao "moralni imperativ" u sustini nemaju mnogo veze sa nekom originalnom Isusovom misijom.
Jos manje veze sa originalnom Isusovom misijom imaju "moderni srpski vernici" cija se vera svodi na fetishizam i formalizam.Znaci da ono, nabavi zito, slamu, badnjak, brojanicu i slicno i da se slucajno ne omrsi dok je post. Sve drugo je sporedno. Konacno, imamo toliko paganskih recidiva u pravoslavlju (npr badnji dan, vidovdan)da je vrlo diskutabilno da li smo uopste hriscani.
Necu da mracim vise posto je blog o sexualnosti a ne religiji.
Predlog:
Organizovati Sex paradu o Beogradu.Moze i na Uscu, ne mora centar.Ne kao sajam erotike koji je OK ali je vise kao neki veliki striptiz bar. Ovo bi bila manifestacija gde "amateri" mogu da dodju do izrazaja...:)
ChainReaction ChainReaction 16:22 07.07.2007

Nisam siguran...

... da ova tema, zajedno sa svim vasim koimentarima, nije krenula u, za mene bar, pogresnom pravcu- krajnje populistickog bavljenja psihologijom i postavljanja "dijagnoza". Ne svidja mi se to. Ni malo.
Da, neki od nas uzivaju u seksu i vole o tame da pricaju, drugi, opet, ocigledno ne. I to je za mene to. Ni jedni ni drugi nisu u pravu ili krivu- prosto smo drugaciji.
ChainReaction ChainReaction 16:28 07.07.2007

Ali

slazem se da svako ima pravo da iskazuje svoju seksualnu orijentaciju onako kako zeli ili ima potrebu. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana