B92 Blog    Članovi    Branislav Kovačević Cole    Olimpijada i navijacka himna - 2.deo !

Branislav Kovačević Cole
11:13
SRE
20
AVG

Olimpijada i navijacka himna - 2.deo !

 

Kakva nam je bila navijačka himna, tako smo i prošli na Olimpijadi - svaka čast Čaviću, Djokovicu i još ponekima. Ipak pokušao sam da saznam nešto više o autorima te "himne", odnosno autorskim honorarima, ako su isplaćeni, pa nisam bio lenj već sam uputio pismo Olimpijskom komitetu....Ni oni nisu bili lenji, pa evo njihovog odgovora u celosti! Na sreću, koliko stižem da pratim prenos Olimpijade, čini mi se da je pomenuta "himna"(!!!) nekako lagano nestala sa programa RTS-a, ili se varam?

Olimpijada 2008
Olimpijada 2008

"NEBOM PLOVI JEDNA PTICA BELA-UZ VAS BICE SRPSKA ZEMLJA CELA ...

NA PUT KRECU SAMPIONI ISPOD SRPSKE ZASTAVE,KAO JEDAN- SESTRE- BRACA VI STE PONOS SRBIJE!!!!
SRBIJA NAVIJA-NAPRED SAMPIONI !!!
BORITE SE ZA MEDALJE-VI STE ZLATO SRBIJE!!!

 

 

Odgovor Olimpijskog komiteta - MAŠALA:

Ko će pre ?
Ko će pre ?
 

 

Poštovani gospodine Kovačeviću,

Obaveštavam Vas da Olimpijski komitet Srbije nije obuhvaćen primenom Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja.

U skladu sa članom 2. stavom 1. Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, informacija od javnog značaja definisana je na sledeći način: "Informacija od javnog značaja, u smislu ovog zakona, jeste informacija kojom raspolaže organ javne vlasti, nastala u radu ili u vezi sa radom organa javne vlasti, sadržana u određenom dokumentu, a odnosi se na sve ono o čemu javnost ima opravdan interes da zna."

Organ javne vlasti na koga se odnosi Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja članom 3. pomenutog Zakona odredjen je na sledeći način: "Organ javne vlasti u smislu ovog zakona jeste: 1)državni organ, organ teritorijalne autonomije, organ lokalne samouprave, kao i organizacija kojoj je povereno vršenje javnih ovlašćenja; 2)pravno lice koje osniva ili finansira u celini, odnosno u pretežnom delu državni organ."

Poštovani, Olimpijski komitet Srbije je ne-vladina, ne-politička i ne-profitabilna sportska organizacija, čiji je osnovni cilj promovisanje ideje olimpizma, očuvanje i razvijanje olimpijskog pokreta u Srbiji i predstavljanje zemlje na Olimpijskim igrama i kao takva je upisana u Registar sportskih organizacija kao udruženja, sportskih društava i saveza.

Iz svega navedenog se jasno vidi da Olimpijski komitet Srbije ne predstavlja organ javne vlasti u smislu Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, pa mu sledstveno tome ne možete uputiti Zahtev za pristup informaciji od javnog značaja, niti ima ovlašćenja da po takvom Zahtevu postupa.

S poštovanjem,

Vladimir Vukićević

Olimpijski komitet Srbije

 

Atačmenti
olimpijada kornjaca.jpg 40.4 KB image/jpeg
olimpijada_p5.jpg 23.54 KB image/jpeg




Komentari (54)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant  11:33 20.08.2008
Preporuka: 2

'di su nasi novci???????

#Link  Replika: 1
"Organ javne vlasti u smislu ovog zakona jeste: 1)državni organ, organ teritorijalne autonomije, organ lokalne samouprave, kao i organizacija kojoj je povereno vršenje javnih ovlašćenja; 2)pravno lice koje osniva ili finansira u celini, odnosno u pretežnom delu državni organ."


Poštovani, Olimpijski komitet Srbije je ne-vladina, ne-politička i ne-profitabilna sportska organizacija, čiji je osnovni cilj promovisanje ideje olimpizma, očuvanje i razvijanje olimpijskog pokreta u Srbiji i predstavljanje zemlje na Olimpijskim igrama i kao takva je upisana u Registar sportskih organizacija kao udruženja, sportskih društava i saveza.


sve vidim (ne-vladina, ne-politička i ne-profitabilna sportska organizacija, čiji je osnovni cilj promovisanje ideje olimpizma) samo ne vidim:

1. ko ga je osnovao
2. ko ga finansira
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  14:12 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: 'di su nasi novci???????

sve vidim (ne-vladina, ne-politička i ne-profitabilna sportska organizacija, čiji je osnovni cilj promovisanje ideje olimpizma) samo ne vidim:

da ne kažem da im treba lektor ili bar klajn...

nevladina, nepolitička i neprofitabilna sportska organizacija, dr ivan klajn, jezičke nedoumice, stranica 109.
znači, bez crtice...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
deadbeat  11:34 20.08.2008
Preporuka: 0

ko finansira Olimpijski komitet?

#Link  Replika: 2
2)pravno lice koje osniva ili finansira u celini, odnosno u pretežnom delu državni organ.

ako ne dobijaju pare od drzave onda mogu da kazu da
Olimpijski komitet Srbije ne predstavlja organ javne vlasti u smislu Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  12:00 20.08.2008
Preporuka: 1

Re: ko finansira Olimpijski komitet?

deadbeat
2)pravno lice koje osniva ili finansira u celini, odnosno u pretežnom delu državni organ.

ako ne dobijaju pare od drzave onda mogu da kazu da
Olimpijski komitet Srbije ne predstavlja organ javne vlasti u smislu Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja



Naravno da sam znao da ce izbeci odgovor....i to upravo na ovaj nacin!!! Ono sto je porazno u Srbiji, nakon svih ovih godina tzv tranzicije je cinjenica da se u svim segmentima u Srbiji nesto promenilo (na losije ili na bolje!), osim u sportu, gde se i dalje nastavlja sa marifetlucima na razne nacine...Lakse je privatizovati..sve drugo, izvan klubova, stadiona....budzet je rupa bez dna, bez kontrole i dalje! Ako treba klubovi su udruženja gradjana, nevladine organizacije, neprofitne..(!!!) osim kad im nedostane para...a njih nikad dosta! A da i kad je neko uspesan, poput Čavića koji se na svečanom dočeku prvo zahvalio svom američkom treneru, a nešto kasnije i našem...dok su gradjani ispred Skupštine grada Beograda skandirali "da je Kosovo srce Srbije " i naravno Radovanu Karadžiću!! Kakve to sve veze ima sa Olimpijskim komitetom...pa ima, setite se samo skandala sa biranjem presednika OK...pa na dalje! Navijacka himna je samo kap u svemu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  07:31 21.08.2008
Preporuka: 0

Re: ko finansira Olimpijski komitet?

Možda treba da njihov odgovor i tvoj zahtev proslediš tužilaštvu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  11:50 20.08.2008
Preporuka: 0

Nisam znao...

#Link  Replika: 6
... da nam je SOK (ili OKS, ranije je bilo JOK) u stvari NVO? Vidi, vidi...
A što se puštanja dotične "himne" na RTS-u tiče, proredilo se kao što su se proredile i šanse za osvajanje medalja (P.S. bravo vaterpolisti!).
Najbolje su bile one dve "navijačke himne" za SP u fudbalu 1998. u Francuskoj - jedna za dobar rezultat i jedna za loš (ova potonja /Yebite se fudbaleri/ se više "odomaćila" shodno "uspesima" naše fudbalske reprezentacije)...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  12:01 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Nisam znao...

Atomski mrav
... da nam je SOK (ili OKS, ranije je bilo JOK) u stvari NVO? Vidi, vidi...
A što se puštanja dotične "himne" na RTS-u tiče, proredilo se kao što su se proredile i šanse za osvajanje medalja (P.S. bravo vaterpolisti!).
Najbolje su bile one dve "navijačke himne" za SP u fudbalu 1998. u Francuskoj - jedna za dobar rezultat i jedna za loš (ova potonja /Yebite se fudbaleri/ se više "odomaćila" shodno "uspesima" naše fudbalske reprezentacije)...


A tek kada se otvori prica o privatizaciji Fudbalskih klubova....njihovih registracija iz vremena Socijalistickog saveza...!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:11 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Nisam znao...

Ufff... bitno je da mi imamo ministarku sporta koja prima platu nizašta. S tom platom bi se mogao finansirati bar jedan perpsektivni mladi sportista. A zakona o sportskim društvima nigde. Jes' da nismo usvojili i mnogo važnije zakone ali...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  12:28 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Nisam znao...

Atomski mrav
Ufff... bitno je da mi imamo ministarku sporta koja prima platu nizašta. S tom platom bi se mogao finansirati bar jedan perpsektivni mladi sportista. A zakona o sportskim društvima nigde. Jes' da nismo usvojili i mnogo važnije zakone ali...



Da, ali ko ce biti vlasnik svih onih hektara i kvadratnih metara Zvezde, Partizana....itd? Postoji jedan relativno laksi, prihvatljiv model, po kome se privatizuju samo klubovi, a stadioni i dvorane postaju drzavno vlasnistvo koje se daju u najam-zakup na x godina, pod odredjenim uislovima itd...Na primer..to bi mogao da bude posao nadleznog ministarstva..Na slican nacin je ostao i RTS, kao tzv javni servis, koji placaju gradjani...a zajedno sa RTS-om i Narodni orkestar, PGP.....ali tako je kako je...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  12:50 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Nisam znao...

Zar onda stadion Partizana ne bi trebalo da bude vlasništvo vojske?
Bojim se da će taj zakon, kad dođe na red za jedno deset godina, biti "u interesu sporta, sportista, bla, bla..." i da će biti po volji tajkuna i sportske mafije. Pitam se da li je ta tematika uključena u one propise koje moramo da uskladimo sa evropskim?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
constrictoria92  18:00 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Nisam znao...

Branislav Kovačević Cole
Na slican nacin je ostao i RTS, kao tzv javni servis, koji placaju gradjani...a zajedno sa RTS-om i Narodni orkestar, PGP.....ali tako je kako je...


Danas cujem da RTB (Radio Televizija Beogard) slavi 60 godina, pa sam malo zbunjena:

objasnise mi neki dobri ljudi da je RTS zapravo RTB...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:04 21.08.2008
Preporuka: 1

Re: Nisam znao...

Ufff... bitno je da mi imamo ministarku sporta koja prima platu nizašta.

Uz ministarku ide i Ministarsvo sa sve državnim sekretarima/cama koji takođe dobijaju plate a posle ovih idu i
Pokrajinski i komunalni sportski funkcioneri sa platama itd.
Uhlebio se narod.
dragan7557
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
skyspoter  12:31 20.08.2008
Preporuka: 0

osnovne odredbe statuta OKS

#Link  Replika: 1
Član 1.

Olimpijski komitet Srbije je nevladina, nepolitička i neprofitna organizacija u oblasti sporta osnovana u obliku nacionalnog sportskog saveza kao nacionalni Olimpijski komitet Republike Srbije.

Olimpijski komitet Srbije je pravno lice i ima pravnu i poslovnu sposobnost u skladu sa propisima Republike Srbije
OKS je član ANOC, EOC, ICMG, ABNOC, ENGSO i EFPM

Član 2

Rad Olimpijskog komiteta Srbije je javan.

Način obaveštavanja javnosti o radu bliže se uređuje posebnom odlukom Predsedsedništva


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  12:39 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: osnovne odredbe statuta OKS

skyspoter
Član 1.


Član 2

Rad Olimpijskog komiteta Srbije je javan.

Način obaveštavanja javnosti o radu bliže se uređuje posebnom odlukom Predsedsedništva




Koliko je javan...vidimo, kao i sve drugo....Hvala na dopuni!
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  12:39 20.08.2008
Preporuka: 1

Meni je interesantna ova definicija

#Link  Replika: 5
"Informacija od javnog značaja, u smislu ovog zakona, jeste informacija kojom raspolaže organ javne vlasti, nastala u radu ili u vezi sa radom organa javne vlasti, sadržana u određenom dokumentu, a odnosi se na sve ono o čemu javnost ima opravdan interes da zna."


Da li je finansiranje političkih stranaka informacija od javnog značaja? Obzirom da se "organi javne vlasti" regrutuju isključivo iz redova funkcionera političkih stranaka, da li to znači da su i same stranke dužne da objave spiskove svojih sponzora i iznose koje od njih primaju? Ako ništa drugo, a ono makar kad dođu na vlast. Uzgred, ko kontroliše poslovne knjige stranaka? Plaćaju li oni porez, i koliki?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  12:45 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Meni je interesantna ova definicija

Doctor Wu
"Informacija od javnog značaja, u smislu ovog zakona, jeste informacija kojom raspolaže organ javne vlasti, nastala u radu ili u vezi sa radom organa javne vlasti, sadržana u određenom dokumentu, a odnosi se na sve ono o čemu javnost ima opravdan interes da zna."


Da li je finansiranje političkih stranaka informacija od javnog značaja? Obzirom da se "organi javne vlasti" regrutuju isključivo iz redova funkcionera političkih stranaka, da li to znači da su i same stranke dužne da objave spiskove svojih sponzora i iznose koje od njih primaju? Ako ništa drugo, a ono makar kad dođu na vlast. Uzgred, ko kontroliše poslovne knjige stranaka? Plaćaju li oni porez, i koliki?


Politicke stranke podlezu Yakonu o finansiranju politickih organizacija....Koliko je meni poznato retko ko i pokusava da proveri poslovanje stranaka, troskove kampanje itd, sto bi rekla ona stara...o vranama!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  12:55 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Meni je interesantna ova definicija

Politicke stranke podlezu Yakonu o finansiranju politickih organizacija

Da, to je zakon o finansiranju koji propisuje pravila finansiranja pol. organizacija. On ne propisuje javnost.
Ali, ja pišem o Zakonu o informisanju, dakle o pružanju informacija od javnog značaja (naravno, ovo implicira da je finansiranje pol stranaka informacija od javnog značaja), tj o javnom uvidu u poslovne knjige stranaka. Da li su Zakonom o slobodnom pristupu informacijama predviđene kazne za "organe javnog reda" koji vrše opstrukciju ovog Zakona? Ako da, kakve? Ako ne, čemu Zakon?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:04 20.08.2008
Preporuka: 0

Još nešto, Cole

Ne znam koje ste pitanje postavili SOK-u ali ako je ono iz jednog od vaših prethodnih blogova:

Ko je u svemu ovome učestvovao, ko je i koliko para za ovu skalameriju od pesme uzeo nije tema ovog Bloga, ali ne bi bilo loše da se i to sazna!!! Na kraju krajeva sve su to naše-budžetske pare, koje i dalje troši kako ko stigne.

samo da vam kažem da sa formalne strane možda i niste u pravu. Ako se SOK finansira isključivo od strane sponzora (Telenor, Dunav, Graditelj, Pošta, FHM, Intermost, neki od sponzora sa sajta SOK-a), oni ne moraju biti dužni da vam pruže informacije na uvid.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:02 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Još nešto, Cole

Doctor Wu
Ne znam koje ste pitanje postavili SOK-u ali ako je ono iz jednog od vaših prethodnih blogova:

Ko je u svemu ovome učestvovao, ko je i koliko para za ovu skalameriju od pesme uzeo nije tema ovog Bloga, ali ne bi bilo loše da se i to sazna!!! Na kraju krajeva sve su to naše-budžetske pare, koje i dalje troši kako ko stigne.

samo da vam kažem da sa formalne strane možda i niste u pravu. Ako se SOK finansira isključivo od strane sponzora (Telenor, Dunav, Graditelj, Pošta, FHM, Intermost, neki od sponzora sa sajta SOK-a), oni ne moraju biti dužni da vam pruže informacije na uvid.


Ne sumnjam da sa formalne strane i nisam u pravu, jer to sam znao i pre postavljenog pitanja (koje je forlulisano za OK u nesto blazzoj formi!), ali sam ocekivao da ce nam pruziti bar neko razumnije obrazlozzenje....a sponzori....hahahah, zna se kako se dobijaju sponzori -stigne sapatom iz Vlade..valjalo bi da date toliko i toliko, preko predsednika UO ili slicnih tela....a onda se parice lepo operu i stignu gde treba-potom klubovi prihoduju od prodaje igraca.....vrzino kolo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  12:20 21.08.2008
Preporuka: 1

Re: Nema revizora socijalističi unikat

Branislav Kovačević Cole
Doctor Wu
"Informacija od javnog značaja, u smislu ovog zakona, jeste informacija kojom raspolaže organ javne vlasti, nastala u radu ili u vezi sa radom organa javne vlasti, sadržana u određenom dokumentu, a odnosi se na sve ono o čemu javnost ima opravdan interes da zna."


Da li je finansiranje političkih stranaka informacija od javnog značaja? Obzirom da se "organi javne vlasti" regrutuju isključivo iz redova funkcionera političkih stranaka, da li to znači da su i same stranke dužne da objave spiskove svojih sponzora i iznose koje od njih primaju? Ako ništa drugo, a ono makar kad dođu na vlast. Uzgred, ko kontroliše poslovne knjige stranaka? Plaćaju li oni porez, i koliki?


Politicke stranke podlezu Yakonu o finansiranju politickih organizacija....Koliko je meni poznato retko ko i pokusava da proveri poslovanje stranaka, troskove kampanje itd, sto bi rekla ona stara...o vranama!!!

Pre neki dan čovek lepo reče da Državni Revizori (treba ih preko 80) imaju jednu sobu u skupštini i da ne funkcioniše ova služba čitaj -niko ne kontroliše ko, kako, zašto itd., troši naše pare.
Stanje valjda karakteristično za hajdučiju DVE Socijalističke Stranke i PUPS koje drže Vlast .Važno je da postoji Upravni odbor za Revizore a da isti prima i plate za svoje upravljanje nepostojećim Revizorima i nepostojećom Državnom Revizorskom Kućom. Otpor revizorima koje izgleda građani 'samo gledaju al' ne vide' jer postoje samo na papiru', pruža Vlast.
dragan7557
21.98.2008
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Miletic  12:51 20.08.2008
Preporuka: 0

Zakljucak

#Link  Replika: 0
Ono što se zaključuje iz pisma OKS je da je informacija TAJNA...

Ako nemaju veze sa himnom - onda se to napiše, ovako...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  13:03 20.08.2008
Preporuka: 0

jok, mok, sok, scgok, ali ne OK

#Link  Replika: 3
Sport je najbolji nacin kradje i brzog bogacenja u srbiji ovih dana, nemaju vlasnika, nisu drzavni, nikome ne polazu racuna a od svih dobijaju pare. Da nije tako ne bi se toliko mafijasa i politicara tu vrzmalo.

Ako je
"Olimpijski komitet Srbije je ne-vladina, ne-politička i ne-profitabilna sportska organizacija, čiji je osnovni cilj promovisanje ideje olimpizma, očuvanje i razvijanje olimpijskog pokreta u Srbiji i predstavljanje zemlje na Olimpijskim igrama i kao takva je upisana u Registar sportskih organizacija kao udruženja, sportskih društava i saveza."
ko ga je osnovao, kako se finansiraju, ko su im funkcioneri, kako se biraju, ko im je dao pravo da budu jedini olimpijski komitet u Srbiji, ko ih kontrolise ako vec predstavljaju drzavu kao jedini te vrste...


Jedino resenje za nas sport je da se lepo ukinu svi klubovi, sva infrastruktura privatizuje (ili predje u drzavno vlasnistvo) ali sama za sebe bez dugova koje su klubovi napravili i onda osnuju novi privatni (u popularnim sportovima) i drzavni klubovi (za one manje popularne).

Sport kod nas jede veci procenat bruto dohotka drzave od visokog obrazovanja i to je informacija za uzbunu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:11 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: jok, mok, sok, scgok, ali ne OK

Sport kod nas jede veci procenat bruto dohotka drzave od visokog obrazovanja i to je informacija za uzbunu.

Mislite budžeta? Deluje šokantno. Pogotovu kad se uzme u obzir da u dosta upravnih odbora firmi koje su sponzori olimpijskog komiteta sede mnogi profesori BU. Imate li neke konkretne podatke kojima bi mogli da potkrepite ovu tvrdnju?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:05 20.08.2008
Preporuka: 1

Re: jok, mok, sok, scgok, ali ne OK

Doctor Wu
Sport kod nas jede veci procenat bruto dohotka drzave od visokog obrazovanja i to je informacija za uzbunu.

Mislite budžeta? Deluje šokantno. Pogotovu kad se uzme u obzir da u dosta upravnih odbora firmi koje su sponzori olimpijskog komiteta sede mnogi profesori BU. Imate li neke konkretne podatke kojima bi mogli da potkrepite ovu tvrdnju?


Pa nedavno je Vlada odvojila tek skromih 250 000 Eura za pomoc KK Zvezda...interventno..Znate koliko neka biblioteka ili skola mora da kuka i kamci da bi okrecila skolu ili kupila comp.....Privatizacija sporta je jedini spas da se koliko toliko maknu od para poreskih obveznika-.-...!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  20:09 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: jok, mok, sok, scgok, ali ne OK

Doctor Wu
Sport kod nas jede veci procenat bruto dohotka drzave od visokog obrazovanja i to je informacija za uzbunu.Mislite budžeta? Deluje šokantno. Pogotovu kad se uzme u obzir da u dosta upravnih odbora firmi koje su sponzori olimpijskog komiteta sede mnogi profesori BU. Imate li neke konkretne podatke kojima bi mogli da potkrepite ovu tvrdnju?


Mislio sam na bruto dohodak jer budzet sluzi samo za finasiranje mladjih sportista i za krpljenje neprofitabilnih rupa u sportu a treba napomenuti da je sport pored trosenja budzeta pravi "biznis" u Srbiji. Naravno da od tog biznisa najmanje imaju koristi sportisti ali svi mi to na kraju svakako platimo, dobar deo kroz prorez a ostalo kroz ulaznice, cenu piva i ostalih proizvoda, TV pretplate itd.

Siguran sam (iako je te podatke nemoguce naci) da je ukupna kolicina para koja se godisnje obrne u sportu (ukljucujuci izdatke iz budzeta, reklame - pivo, transfere igraca, podmicivanje igraca, sudija, trenera, mafijaske donacije i zarade, pranje para, kladionicarska namestanja itd.) daleko prevazilazi ukupne pare u visokom obrazovanju a visestruko ukupne pare u kulturi.

Evo samo primera iz budzeta koji je samo mali deo para koji se obrce u sportu a koji pokazuju kako se trose pare u sportu:
"MINISTARSTVO OMLADINE I SPORTA" 3.600.000.000
"BUDžETSKI FOND ZA FINANSIRANjE SPORTA" 450.000.000
"ANTIDOPING AGENCIJA REPUBLIKE SRBIJE" 17.066.000
"USTANOVE U OBLASTI FIZIKE KULTURE" 106.036.000
Ukupno vise od 80 miliona dolara
Izvor "Budzet Republike Srbije strana 43 i 44"
od cega samo 1.430.000.000 za finansiranje sportskih saveza i klubova (ukljucujuci SOK, JOK, MOK, COK, FSJ, FSS, FKK, itd.),
i samo 400.000.000 za sportske zgrade i objekte
Znaci od 4 milijarde dinara birokratija pojede dve trecine tako da samo milijardu i osamsto miliona ode u sportske klubove i institucije (SOK, FSS, KSS itd) a od tih milijardu i osamsto miliona do sportista u najoptimistijoj varijanti dodje trecina tj. oko cetiristo miliona dinara
Znaci 90% budzetskih para namenjenih sportu ode za stanove, plate, putovanja i troskove funkcionera i birokratije

U 2007. za sportske skole i kampove izdvojeno je tricavih 64.000.000 sto je oko 1.5% dela budzeta namnjenog za sport (ili 0.01% ukupnog budzeta Srbije), a za "Stipendiranje perspektivnih sportista" samo 91.000.000 ili oko 2.2% (0.015% ukupnog budzeta). Ove dve delatnosti su osnova razvoja sporta u jednoj zemlji. Zar to nije sramota.
Izvor: sajt Ministarstva za omladinu i sport

Primera radi RTS je samo za opremu za evroviziju dobio 500.000.000 sto je skoro cetiri i po puta vise od ukupnih para koje su dobili nasi mladi sportisti.

jos samo da spomenem da je fond za sportske stipendije ove godine 20% veci od fonda za mlade talente.
- Sportske stipendije 500.000.000
- Fond za mlade talente 409.000.000
Izvor: "Budzet Republike Srbije strana br 2"





   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  13:11 20.08.2008
Preporuka: 0

Javni značaj ...?

#Link  Replika: 2
Poštovani gos'n Cole.
Nemam vremena da češljam Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, ali mislim da su vas odbili na bezobrazan način.

Zakon ne govori o "organima" nego o "informacijama" od javnog značaja.
Bitno je da informacija jeste od javnog značaja, a ne koji je organ u pitanju. Oni ne smiju da tvrde da informacija nije od javnog značaja.
Mislim da se može intervenisati preko poverenika, g-dina Šabića, jer će on bolje znati je li ta informacija takvog karaktera ili ne. Može bar da ih prozove.
Svi podaci o finansiranju toga OK iz budžeta su od javnog značaja, dok za donacije ne bih mogao reći nešto slično.
Poz.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:06 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: Javni značaj ...?

sentinel26
Poštovani gos'n Cole.
Nemam vremena da češljam Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, ali mislim da su vas odbili na bezobrazan način.

Zakon ne govori o "organima" nego o "informacijama" od javnog značaja.
Bitno je da informacija jeste od javnog značaja, a ne koji je organ u pitanju. Oni ne smiju da tvrde da informacija nije od javnog značaja.
Mislim da se može intervenisati preko poverenika, g-dina Šabića, jer će on bolje znati je li ta informacija takvog karaktera ili ne. Može bar da ih prozove.
Svi podaci o finansiranju toga OK iz budžeta su od javnog značaja, dok za donacije ne bih mogao reći nešto slično.
Poz.


Postoji zakonska praznina...u tumacenju, ali formalno se moze reci da nisu duzni da daju informaciju!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
drug.clan  20:13 20.08.2008
Preporuka: 1

Re: Javni značaj ...?

Branislav Kovačević Cole

sentinel26Poštovani gos'n Cole.Nemam vremena da češljam Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja, ali mislim da su vas odbili na bezobrazan način.Zakon ne govori o "organima" nego o "informacijama" od javnog značaja.Bitno je da informacija jeste od javnog značaja, a ne koji je organ u pitanju. Oni ne smiju da tvrde da informacija nije od javnog značaja.Mislim da se može intervenisati preko poverenika, g-dina Šabića, jer će on bolje znati je li ta informacija takvog karaktera ili ne. Može bar da ih prozove.Svi podaci o finansiranju toga OK iz budžeta su od javnog značaja, dok za donacije ne bih mogao reći nešto slično.Poz.Postoji zakonska praznina...u tumacenju, ali formalno se moze reci da nisu duzni da daju informaciju!



Da li to onda znaci da oni nikome ne odgovaraju za trosenje para? Znaci mogu da uzmu pare i podele izmedju sebe i niko ne sme da pita gde su pare?

Stvarno dobar zakon.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jeremija92  13:18 20.08.2008
Preporuka: 0

Upornost

#Link  Replika: 1
G. Cole, vidim Vi i dalje pišete pisma. Pisali ste Predsedniku Republike, a evo sad i Olimpijskom komitetu.:))
Čestitam na upornosti.
Kad bi svaki/a od nas garađana/ki bio uporan bar mali deo kao Vi, bilo bi rezultata. Ovako...
Odgovor koji su Vam poslali zaslužuje mesto u enciklopediji opšte gluposti, a i gadosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:08 20.08.2008
Preporuka: 1

Re: Upornost

jeremija92

Čestitam na upornosti.
.


Nije to pitanje upornosti, vec vredjanja zdrave pameti.....!!! Gradjani bi zaista mogli daleko vise kad ne bi pristajali na sve i svasta, kad ne bi mislili da nista ne vredi, jer je sve obezvredjeno i sa tim se mirili...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  13:23 20.08.2008
Preporuka: 0

NMOK

#Link  Replika: 6
I sad ja i 5 drugara napravimo Nezavisni olimpijski komitet Srbije i? isto nvo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  13:24 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: NMOK

Tibor Jóna
I sad ja i 5 drugara napravimo Nezavisni olimpijski komitet Srbije i?

Pa da, izgleda da cela stvar funkcioniše na tom principu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  13:41 20.08.2008
Preporuka: 1

Re: NMOK

Olimpijski komitet Srbije je ne-vladina, ne-politička i ne-profitabilna sportska organizacija

odlicna biznis ideja!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  14:29 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: NMOK

Tibor Jóna
I sad ja i 5 drugara napravimo Nezavisni olimpijski komitet Srbije i? isto nvo.

ti i drugar/drugarica ste dovoljni (koliko je meni poznato)

ti i 5 drugara mozete da napravite:

1. NOKS (Nezavisni olimpijski komitet Srbije)
2. ANOKS (Alternativni nezavisni olimpijski komitet Srbije)
i
3. NANOKS (Najnoviji alternativni nezavisni olimpijski komitet Srbije)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  15:45 20.08.2008
Preporuka: 2

Re: NMOK

antioksidant
Tibor Jóna
I sad ja i 5 drugara napravimo Nezavisni olimpijski komitet Srbije i? isto nvo.

ti i drugar/drugarica ste dovoljni (koliko je meni poznato)

ti i 5 drugara mozete da napravite:

1. NOKS (Nezavisni olimpijski komitet Srbije)
2. ANOKS (Alternativni nezavisni olimpijski komitet Srbije)
i
3. NANOKS (Najnoviji alternativni nezavisni olimpijski komitet Srbije)


peoples front of judea olympic committee
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  19:49 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: NMOK

peoples front of judea olympic committee

a to ne moze. ja podrzavam judea peoples front olympic committee!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  11:19 21.08.2008
Preporuka: 0

Re: NMOK

antioksidant
peoples front of judea olympic committee

a to ne moze. ja podrzavam judea peoples front olympic committee!



splitters!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  13:55 20.08.2008
Preporuka: 1

Bird on Wire

#Link  Replika: 0
BUJ BUJ ptico bela , velkam sprema zemlja cela ! Kako delo krasi Konac , spreman je i jedan Lonac !!! Nemam sta vise da dodam ,ja bih besplatno bolji text sastavila ,i nekako radosniji, vise za obradovanje i zdravo navijanje ....A sto se tice onih gdja Snezana iz OI i Ministarstava , pa njih dve su dovoljno nakicene zlatom ,da kompenzuju i medalje kojima smo se nadali .Ruskinje na kraju uspesne tranzicije im nisu konkurencija a kamoli sljashteci Prince na pocetku karijere. Eto ,'di su nasi novci , a kad se jos po zavrsetku OI ,mnogoclana delegacija rastrci po Pekingu zbog shopinga , e to ce tek biti -radovanje . Uh ,sto bi volela da ih carina na bgd aerodromu odere i to konkretno. Njih ,delegaciju , sportisti su u celoj prici samo onoliko ne{uspesni} koliko i zemlja koju predstavljaju. Sve u svemu ,mozda je bas ovakva himna i trebalo da prati ovakvu avanturu ., tj ekspediciju .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
omega68  14:39 20.08.2008
Preporuka: 0

Dokle vise

#Link  Replika: 1
SHOK!

Shumadijski Olimpijski Komitet
Gospodine Kovacevicu,pre neki dan smo se sreli ispred Balkana kad sam Vam pricao o problemu sa logovanjem, ovo tek da znate ko sam.Izvinjavam se ostalima zbog ove male poruke licne prirode,ali, ah ti zemljaci...
Dakle, definitivno moraju neke stvari da se menjaju.Mozda ne bas ovako radikalno ali ovo je vec dojadilo
P.S. Prvi nas olimpijac je ipak bio iz Sragara( malo pitoreskno mesto u srcu Srbije)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  08:08 21.08.2008
Preporuka: 0

Re: Dokle vise

omega68
SHOK!

Shumadijski Olimpijski Komitet
Gospodine Kovacevicu,pre neki dan smo se sreli ispred Balkana kad sam Vam pricao o problemu sa logovanjem, ovo tek da znate ko sam.Izvinjavam se ostalima zbog ove male poruke licne prirode,ali, ah ti zemljaci...
Dakle, definitivno moraju neke stvari da se menjaju.Mozda ne bas ovako radikalno ali ovo je vec dojadilo
P.S. Prvi nas olimpijac je ipak bio iz Sragara( malo pitoreskno mesto u srcu Srbije)



Dobra je ta ideja za ŠOK....hahahaha..posebno zbog asocijacija.....No tacni je da je prvi olimpijac bio rodom iz Stragara...kod Kragujevca
pozdrav sugradjaninu
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
malaramona  18:37 20.08.2008
Preporuka: 1

RTS?

#Link  Replika: 1
Možda ovom problemu treba prići sa druge strane, pa RTS-u postaviti pitanje po osnovu Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja. Ono bi glasilо- "Koliko je RTS naplatio TV sekunde iskorišćene za emitovanje promo-navijačkog spota Olimpijskog komiteta Srbije"?

Pošto ne verujem da je tu bilo neke razmene faktura, najverovatnije će vam odgovoriti da je to bilo besplatno, tj da je RTS sponzorisao emitovanje spota OKS-a.

Tada im trebea postaviti sledeće pitanje-" Ko je u ime RTS-a doneo i potpisao odluku o ovom sponzorstvu (ugovor na videlo!!!), koje to sve NVO(buduči da se OKS tako predstavlja) mogu računati na ovakva sponzorstva i koje su sve NVO do sada sponzorisane na ovaj način. Verujem da bi dobili zanimljive odgovore, jer je RTS obavezan da odgovori, po Zakonu o slobodnom pristupu informacijama.

Pitanja, naravno treba bolje formulisati, ali ja pišem na brzinu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tristero  23:52 20.08.2008
Preporuka: 0

Re: RTS?

Ovo zahteva misljenje nekog pravnika, ali ja mislim da ako je RTS i sponzorisao OKS, trebalo je da plati PDV, kao da je ovu uslugu (reklamu) i naplatio?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stanimir.branimir  12:23 21.08.2008
Preporuka: 0

Zasto se mesaju pojmovi

#Link  Replika: 1
Olimpijada i navijacka himna - 2.deo !


Kakva nam je bila navijačka himna, tako smo i prošli na Olimpijadi


Na sreću, koliko stižem da pratim prenos Olimpijade


Ovo mi bode oci tokom celih Olimpijskih igara od strane samozvanih novinara, a i sportista (od kojih se i ne ocekuje da to znaju, ali bi trebali). Posto nemam mogucnost da njih to pitam, imam autora ovog teksta. Da li poznajete razliku izmedju pojmova "Olimpijada" i "Olimpijske igre"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  12:30 21.08.2008
Preporuka: 0

Re: Zasto se mesaju pojmovi

Da li poznajete razliku izmedju pojmova "Olimpijada" i "Olimpijske igre"?

olimpijada je period izmedju dveju olimpijskih igara (bar tako bilo u antici)
postalo je uobicajeno (xx vek pa se primilo i u xxi) da se olimpijadom nazivaju igre
netacno ali nebitno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  07:53 22.08.2008
Preporuka: 0

Dodatak odgovoru OK

#Link  Replika: 2
Istine radi ali i zarad korektnog informisanja, eto nakon malog natezanja dobismo i odgovor da NIKO nije naplatio autorski honorar....Evo dodatnog pojasnjenja koje sam dobio iz OK:

Postovani gospodine Kovacevicu,

Odgovorom na Vas zahtev ni u jednom trenutku nisam zeleo da Vas dovedem u zabludu niti mi je cilj bio da se pozivanjem na Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog znacaja omogucim Olimpijskom komitetu Srbije da izbegne odgovor na Vase pitanje.Odgovor koji ste dobili jedino je proizvod cinjenice da OKS, kao nenadlezan, nije u mogucnosti da postupa po Zahtevu za pristup informaciji od javnog znacaja.

Ipak zelja nam je da izbegnemo svaku eventualnu nedoumicu u vezi sa navijackom himnom Olimpijskog tima Srbije i u tom smislu mogu da Vam odgovorim da izvodjacima nije isplacen nikakav honorar, tj. da su umetnici koji su ucestvovali u izvodjenju navijacke himne to cinili bez naknade.

S postovanjem,

V. Vukicevic
[i][/i]
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  08:49 22.08.2008
Preporuka: 0

Re: Dodatak odgovoru OK

da OKS, kao nenadlezan, nije u mogucnosti da postupa po Zahtevu za pristup informaciji od javnog znacaja

uz izvinjenje gospodinu vukicevicu - ovo je glupost. ok mozda nije u obavezi da postupa po zakonu o informacijama od javnog znacaja (ili kako se vec zove) sto nikako ne sprecava ok da bude dovoljno transparentan

izvodjacima nije isplacen nikakav honorar, tj. da su umetnici koji su ucestvovali u izvodjenju navijacke himne to cinili bez naknade.
Ok - izvodjaci su to otpevali gratis. koliko para je dato autoru(ili autorima) ovog umetnickog dela

edit - ne kune majka milorada sto se kocka nego sto se vadi

ovom vukicevicu bi bilo bolje da ode na odmor ako vec nije bio
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  10:21 22.08.2008
Preporuka: 0

Re: Dodatak odgovoru OK

antioksidant
da OKS, kao nenadlezan, nije u mogucnosti da postupa po Zahtevu za pristup informaciji od javnog znacaja

uz izvinjenje gospodinu vukicevicu - ovo je glupost. ok mozda nije u obavezi da postupa po zakonu o informacijama od javnog znacaja (ili kako se vec zove) sto nikako ne sprecava ok da bude dovoljno transparentan

izvodjacima nije isplacen nikakav honorar, tj. da su umetnici koji su ucestvovali u izvodjenju navijacke himne to cinili bez naknade.
Ok - izvodjaci su to otpevali gratis. koliko para je dato autoru(ili autorima) ovog umetnickog dela

edit - ne kune majka milorada sto se kocka nego sto se vadi

ovom vukicevicu bi bilo bolje da ode na odmor ako vec nije bio



Priznajem nisam zeleo da budem maliciozan i da odmah posumnjam u tvrdnju da su SVI "izvodjaci radova" TO radili gratis, iz patriotizma....Potpuno se slazem sa Vama..odgovor koji je usledio mogao je da sadrzi dva dela>
1. da nisu duzni da odgovore na postavljeno pitanje.....ali,
2. NIKO nije naplatio svoje ucesce u stvaranju navijacke himne....(da sad ne ulazim i u njenu diskvalifikaciju, koja je ocita i od strane OK i RTS.a.....)
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  12:54 22.08.2008
Preporuka: 0

formalnosti, formalnosti...

#Link  Replika: 2
Formalno ispravan odgovor, ne znam što se ratni gradonačelnik Knina buni. Eto, nevladina organizacija, šta sad tu ima, ne podleže zakonu, a on ih nije lepo zamolio nego ZAHTEVAO. E pa ne mora... a onda i ne može.
Kako troše pare JUKOM i FHP? Jeste sigurni da država ne finansira neke njihove projekte? Ako ne ova država, možda neka druga... Koliko se sećam u budžetu AP Vojvodina je bila stavka "finansiranje nevladinih organizacija"... sve nešto sumnjam da su tu spadale SPC i Olimpijski komitet.
Uostalom, da himna promoviše "evropske vrednosti" ne bi se ratni gradonačelnik Knina mnogo cimao, zar ne...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  13:44 22.08.2008
Preporuka: 0

Re: formalnosti, formalnosti...

Koliko se sećam u budžetu AP Vojvodina je bila stavka "finansiranje nevladinih organizacija"... sve nešto sumnjam da su tu spadale SPC i Olimpijski komitet.

wukadine, sto ja spc vidim kao profitnu nevladinu organizaciju, ni po jada ali ti????
idi pokaj se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:55 22.08.2008
Preporuka: 0

Re: formalnosti, formalnosti...

wukadin

Uostalom, da himna promoviše "evropske vrednosti" ne bi se ratni gradonačelnik Knina mnogo cimao, zar ne...


Cini mi se da si nesto pobrkao, prespojio....ja sam kroz Knin prolazio poslednji put krajem 80-tih kada sam isao na more..Posto, hvala Bogu, nikad nisam ziveo u Kninu. tako nisam mogao ni da budem komandant, a posebno ne ratni...Dakle pazljivije citaj, koristi dokumenta i sve drugo...uostalom imas profil na Blogu, pa klikni...nije tesko
bk cole

[i][/i]
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
green_thumb  14:31 22.08.2008
Preporuka: 0

:)

#Link  Replika: 3
G. Kovačeviću, svaki tekst Vam je sjajan. Drago mi je da smo sugrađani.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:35 22.08.2008
Preporuka: 0

Re: :)

green_thumb
G. Kovačeviću, svaki tekst Vam je sjajan. Drago mi je da smo sugrađani.



Heheheheheh...ajte, nemoj da ste nekriticni prema sugradjaninu...Hvala u svakom slucaju
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  14:46 22.08.2008
Preporuka: 0

Re: :)

ajte, nemojte da ste nekriticni prema sugradjaninu

evo ja cu biti kritican

radoje rules

))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:54 22.08.2008
Preporuka: 0

Re: :)

antioksidant
ajte, nemojte da ste nekriticni prema sugradjaninu

evo ja cu biti kritican

radoje rules

))))))



OK hvala!
PS: pokusavam da popravim novi blog ...nesto sam zabrljao ali jos nisam ovladao tehnikom korekcije...ima vremena , naucicu! Vreme radi za mene!
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA