Olimpijske ige - ON line RTS

Branislav Kovačević Cole RSS / 22.08.2008. u 14:29

 

Evo polako se privode kraju i ove Olimpijske igre...Nisam bio u prilici da direktno pratim utakmicu vaterpolo reprezentacija Srbije i SAD, tako da sam posredstvom interneta na RTS-u video, samo, rezultat.Izgubili smo, po rezultatu, dosta ubedljivo....Reprezentacija od koje se mozda najvise ocekivalo u duelu sa Crnom Gorom borice se tek (!!!?) za bronzanu medalju... Malo li je od sportista u koje se tako malo ulaže,za razliku od svih onih koji su vazda prvi da se sa njima "uslikaju" kad medalja zlatom zasija..Evo i Čavić nas podseti da mu je stan obećan još 2003. godine, a da ne zna gde će trenirati u Srbiji jer se naši bazeni ne greju?

 

Razocarenje?
Razocarenje?

No ovog puta nije mi to tema!

Dok sam pratio rezultat utakmice, čitao sam na istom mestu i komentare posetilaca RTS portala...Malo su me podsetili na onu navijačku himnu o kojoj sam već pisao u dva navrata.

Uostalom evo ih:

 

anonymous [нерегистровани]

 


SAMO NAPRED

NAPRED MOMCI U VAS IMAMO NADU DA CE TE DOBITI ZLATNU MEDALJU
ZA NASU SRBIJU

одговори на коментар:
SAMO NAPRED

Atačmenti



Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vracarac92 vracarac92 14:39 22.08.2008

?

Svako ko je pre desetak dana gledao snimak dizanja Srpske zastave u olimpijskom selu mogao je da primeti sledeće:
Kineski gardisti s belim rukavicama dižu našu trobojku na jarbol. Svira „Bože pravde". U prvom redu stoji predsednik nam Boris Tadić sa kineskim domaćinima. Iza njega, na tribini, srpski sportisti. Neki stoje mirno, uspravno, ali većina ih je u stavu „na mestu voljno". Jedan se češka, drugi trlja nos, treći šapuće nešto na uvo koleginici, četvrti gurnuo ruke u džepove... Niko od naših olimpijaca ne peva himnu, niko ne drži desnu ruku na srcu.
Gledao sam, na HRT-u, jedan drugi snimak iz Pekinga. U Olimpijskom selu dižu hrvatsku zastavu. Kineski gardisti s belim rukavicama na jarbol dižu šahovnicu. Svira „Lijepa naša". U prvom redu stoji predsednik im Mesić. Iza njega hrvatski „sportaši". Svi stoje mirno, skoro svi drže desnu ruku na srcu i baš svi na sav glas ponosno pevaju svoju himnu.

Ove dve slike govore mnogo. Ne o njima, već o nama. O nama, Srbima. O našoj, nikad nižoj nacionalnoj svesti. Ovo je, naime, još jedan dokaz da Srbija nije samo pravni naslednik SFR Jugoslavije, već da su, nažalost, mnogi Srbi i dalje duhovni naslednici izumrlih Jugoslovena. Sledstveno tome, malo je i među srpskim sportistima onih koji su spremni da „poginu" za Srbiju.
Čast vaterpolistima, odbojkašima i nekolicini ostalih, ali u srpskom sportu, baš kao i u srpskom životu, sve se svelo na pare, na lovu, na keš. Naši sportisti, dobar broj njih, ne igraju za „majčicu Srbiju", ne igraju za državu, za naciju, već isključivo za novi transfer, za novi milionski ugovor.
Eto, na primer, niko ne vidi ništa čudno u tome što je FK „Partizan" odlučio da usred olimpijskog turnira naredi svojim fudbalerima Tošiću i Fejsi da se vrate u Beograd. Niko ne vidi ništa loše u tome što je jedan srpski klub odlučio da svoj klupski interes stavi iznad nacionalnog interesa?! Pri tom, ovakav Partizan ni sa mnogo boljim igračima ne bi prošao Fenerbahče...
A pogledajte samo kako je onaj Leo Mesi o'ladio Barselonu kad je pokušala da mu zabrani da igra za Argentinu. Ili kako su Dijego i Rafinjo, zbog svog rodnog Brazila, otkačili Verder i Šalke.
D.V.
S' obzirom na sve i ove dve medalje su premija. Razočarali smo. Kad će već jednom da se završi ova, za nas tužna, olimpijada?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:42 22.08.2008

Izvinjavam se


verovatno sam napravio neku gresku pa se ne vide svi komentari...pa cu zbog toga pokusati da ih na ovom mestu postavim:
anonymous [нерегистровани]
SAMO NAPRED
NAPRED MOMCI U VAS IMAMO NADU DA CE TE DOBITI ZLATNU MEDALJU
ZA NASU SRBIJU

SAMO NAPRED

(петак, 22. авг 2008, 13:03)
Небојша [нерегистровани]
САМО НАПРЕД
СРБЧАДИ !

DŽEBE

(петак, 22. авг 2008, 13:19)
anonymous [нерегистровани]
DŽEBE
Ako je Amerima "projektovano" zlato, džabe ćemo krečiti !

(петак, 22. авг 2008, 13:50)
Deki [нерегистровани]
Napred plavi
Hajmo, Srbi!

Pobedite Ameriku i vratite i odbojkasima osmeh na lice!!

SRBIJA!!!

(петак, 22. авг 2008, 13:52)
podgorica [нерегистровани]
srecno
drzimo Vam, palceve.

(петак, 22. авг 2008, 13:58)
nele [нерегистровани]
naprijed
Naprijed braćo, pozdrav i podrška iz Crne Gore

(петак, 22. авг 2008, 13:58)
anonymous [нерегистровани]
SRBIJA
SVI SMO UZ VAS

(петак, 22. авг 2008, 14:01)
anonymous [нерегистровани]
S R B I J A je VELIKA
Idemo do pobede jer smo jaciiiiii

(петак, 22. авг 2008, 14:02)
crnogorka [нерегистровани]
SAM NAPRED
Šaljem Vam Svetog Vasiliju Ostroškog!!!!!

(петак, 22. авг 2008, 14:02)
anonymous [нерегистровани]
AJMO SADA
NADAJMO SE DA CETE IMATI DOVOLJNO SNAGE SRECE I HRABROSTI DA POBEDIMO TE AMERE....

SAMO NAPRED

(петак, 22. авг 2008, 14:07)
JA [нерегистровани]
KOMENTAR
NAPRED SRBI!!!!MI SMO UZ VAS!!! jel zna neko sta su uradili vaterpolisti CRNE GORE

(петак, 22. авг 2008, 14:08)
voja [нерегистровани]
bože pomozi
molimo te bože da pobedimo
одговори на коментар:
OSVETITE ČAVIĆA

(петак, 22. авг 2008, 14:21)
anonymous [нерегистровани]
Напред наши
Ајде мозете ви да добијете њих!

(петак, 22. авг 2008, 14:23)
anonymous [нерегистровани]
KOMENTAR
crnogorci izgubili 11:9

(петак, 22. авг 2008, 14:23)
anonymous [нерегистровани]
OSVETITE ČAVIĆA
OSVETITE ČAVIĆA !!!!!!!!!!!!!

(петак, 22. авг 2008, 14:26)
Vladan [нерегистровани]
Napred najveca Nada
DAJ BOZE DA POPEDE!!!!
SRBIJA DO KRAJA!!!

POZ IZ Stutgarta!

(петак, 22. авг 2008, 14:27)
anonymous [нерегистровани]
Momci sada dajte gas
Pregazite ih da ne znaju sta ih je snaslo!

(петак, 22. авг 2008, 14:29)
anonymous [нерегистровани]
INFARKT
MA DAJTE KAKAV VAM JE TO ON LINE KAD NAM LUPITE ODJEDNOM 7 :4 ZA SAD. MAJKE MI MOGLA SAM DA DOBIJEM INFARKT.
BRZE TE REZULTATE MALO MI CEKAMO
HVALA

(петак, 22. авг 2008, 14:29)
anonymous [нерегистровани]
SRBIJAA
NAPRED SRBIJO NAJBOLJA SI!!

(петак, 22. авг 2008, 14:30)
anonymous [нерегистровани]
SRPSKA P O B E D A
SAMO KONCENTRACIJE I U GLAVI : P O B E DA I IDEMO DO ZLATA...

(петак, 22. авг 2008, 14:30)
anonymous [нерегистровани]
KOMENTAR
bas me briga za crnogorce

(петак, 22. авг 2008, 14:32)
anonymous [нерегистровани]
DAČA
Da li neko zna u kavom je stanju Dača Ikodinović?

(петак, 22. авг 2008, 14:32)
Varsava [нерегистровани]
SAMO NAPRED
drzim palceve iz Poljske

adam weisphaut adam weisphaut 14:48 22.08.2008

?

Ove dve slike govore mnogo. Ne o njima, već o nama. O nama, Srbima. O našoj, nikad nižoj nacionalnoj svesti.

Pa zar pored toliko pokušaja zabrinutih nacionalnih radnika da je dignu ona je nikad niža?
No sva sreća što se ne potvrđuje moja teza da su Srbi postali šampioni u quqanju, pa da niko ne pokušava da okrivi neuspehe svoje reprezentacije na nekog drugog pa bila to Omega, bila to CIA, bila to davno sahranjena Jugoslavija.
antioksidant antioksidant 14:53 22.08.2008

Re: ?

O nama, Srbima. O našoj, nikad nižoj nacionalnoj svesti.

na olimpijadi su ucestvovali srbi ili srbija kao drzava?
Srbija nije samo pravni naslednik SFR Jugoslavije

srbija nije pravni naslednik sfrj (bar ne jedini)


inace - slazem se da trenutno postoji (hajde reci tako) malo cudan odnos gradjana srbije prema sopstvenoj drzavi (od slepog obozavanja do krajnjeg prezira preko straha i totalnog ignorisanja)

ali proci ce vreme i sve ce leci na mesto
lidiaz lidiaz 14:54 22.08.2008

Re: ?

Sledstveno tome, malo je i među srpskim sportistima onih koji su spremni da „poginu" za Srbiju.

Posto im je (kao i nama ostalima) Srbija tako puno pruzila, i pruz i dalje, pa treba da ginu.Srpski politicari redovno pokazuju narodu i sportistima da je ipak njabitnije sto vise ukrasti i oteti, i kako se nerad ceni, a dobrobit drzave i narode ne bas. I sad treba sportisti da ispravljaju sve pehove politicara.
Pritom Srbija najvise mrzi neciji uspeh, odnosno osobu koja uspe u necemu.
Znas li gde je Snezana Pajkic danas, ili Vera Nikolic, ili zasto su svojevremeno Ilie Lupulesku i Jasna Fazlic uzeli americko, a Natasa Janic madjarsko drzavljanstvo?
Srboja sansu nudi samo lopovima i prevarantima, i samo jos uvek naivni, poput Cavica, mogu da veruju u neke normalne uslove za treniranje i zivot. Njemu su obecali stan, Bubalo je dobio dodatni, i Vucic, i Nikolic, i Alimpic, i ...
vracarac92 vracarac92 14:59 22.08.2008

Re: ?

Srpski politicari redovno pokazuju narodu i sportistima da je ipak njabitnije sto vise ukrasti i oteti, i kako se nerad ceni, a dobrobit drzave i narode ne bas. I sad treba sportisti da ispravljaju sve pehove politicara.

Jadni smo ako oni trebaju da nam budu uzori. Meni lično nisu i baš zato i ne izlazim na izbore, ne želim da dam bilo kakav legitimitet njihovoj otimačini.
Pozdrav
lidiaz lidiaz 15:15 22.08.2008

Re: ?

Oni odlucuju o zivotu i smrti u Srbiji osim ako ne nadjes nacin da im pobegnes.
Da li znas da je Jovana Brakocevic sa 19 godina otisla da igra odbojku u inostranstvu? I da u Srbiji mozes da dobjes novac samo ako igras fudbal i kosarku? I to bez obzira na kvalitet.Mesecna plata jednog kosarkasa Borca iz Cacka (samo primer) devedesetih bila je veca nego stipendija svih srpskih olimpijaca u atletici na primer.

To sve nema veze sa neglasanjem. Sportisti su samo obicni srpski ljudi, koji su shvatili da ako igraju za drzavu i narod postoji opasnost da nemaju sta da jedu.
Kardinale Kardinale 15:32 22.08.2008

Re: ?

Kometari su krajnje prepametni.
Tri su mi zapali za oko,
mada ih nisam sve ni procitao.
Prvi je bio sa aludiranjem da je
utakmica namestena utakmica.
петак, 22. авг 2008, 13:19)
anonymous [нерегистровани]
DŽEBE
Ako je Amerima "projektovano" zlato, džabe ćemo krečiti !

Drugi sa Cavicem, koga mi je vise stvarno muka.
Jos od kada se pojavio sa majcom "Kosovo je Srbija",
a bio pet puta pre toga u Srbiji.
Decko nije naivan nego je prilicno glup,
a hipno-nacionalizam ga sljaka i preko okeana.
(петак, 22. авг 2008, 14:23)
anonymous [нерегистровани]
OSVETITE ČAVIĆA
OSVETITE ČAVIĆA !!!!!!!!!!!!!

Zatim je tu Daca Ikodinovic sa suprugom uplakanom Natasom.
Pitam se da li ce Dacica da odgovara za saobracajnu nesrecu,
ili ce dobiti novi motor od kluba i grada???
Da li cemo kao Ameri da prastamo krivicna dela nasih
sportista zbog njihovih rezultata?
Ne pitam se ali cu verovatno saznati sta Natasa misli o
tome i kako se oseca, preko svih medijima kojima sam izlozen.
(петак, 22. авг 2008, 14:32)
anonymous [нерегистровани]
DAČA
Da li neko zna u kavom je stanju Dača Ikodinović?

Muka mi je i Cavica i Dace vise.
I Natase.
Stvarno.

Za kraj, kako bi braca Crnogorci rekli: Vrh!!!

(петак, 22. авг 2008, 14:02)
crnogorka [нерегистровани]
SAM NAPRED
Šaljem Vam Svetog Vasiliju Ostroškog!!!!!
drug.clan drug.clan 15:49 22.08.2008

Re: ?

vracarac92
Svako ko je pre desetak dana gledao snimak dizanja Srpske zastave u olimpijskom selu mogao je da primeti sledeće:Kineski gardisti s belim rukavicama dižu našu trobojku na jarbol. Svira „Bože pravde". U prvom redu stoji predsednik nam Boris Tadić sa kineskim domaćinima. Iza njega, na tribini, srpski sportisti. Neki stoje mirno, uspravno, ali većina ih je u stavu „na mestu voljno". Jedan se češka, drugi trlja nos, treći šapuće nešto na uvo koleginici, četvrti gurnuo ruke u džepove... Niko od naših olimpijaca ne peva himnu, niko ne drži desnu ruku na srcu.Gledao sam, na HRT-u, jedan drugi snimak iz Pekinga. U Olimpijskom selu dižu hrvatsku zastavu. Kineski gardisti s belim rukavicama na jarbol dižu šahovnicu. Svira „Lijepa naša". U prvom redu stoji predsednik im Mesić. Iza njega hrvatski „sportaši". Svi stoje mirno, skoro svi drže desnu ruku na srcu i baš svi na sav glas ponosno pevaju svoju himnu.Ove dve slike govore mnogo.



Ove dve slike samo govore da u raznim zemljama ima raznih obicaja pa je tako kod nas 20 godina bio obicaj da se zvizdi uz himnu. To nikako ne znaci da ljudi vole ili ne vole zemlju vec da je kod nas obicaj zvizdati uz himnu.

Sta ako neko ima "lepsi" obicaj ili ga praktikuje samo obicaja radi vise voli zemlju ili narod?
Da li onaj ko trci za drzavu i narod a ne za sebe i svoju slavu trci brze?

Inace svaka cast nasim sportistima za to sto se ne pale i primaju na ruke na srce, drzavu, naciju i slicne stvari. Svako (bar sigurno oni koji nemaju decu a za roditelje ne znam) najpre i najvise na svetu vole sebe i budala je svako onaj ko bilo sta drugo stavi ispred.
Dosta bre zaludjivanja sa tim nacija pa crkva pa onda moja porodica i ja.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:49 23.08.2008

Re: ?

lidiaz
Oni odlucuju o zivotu i smrti u Srbiji osim ako ne nadjes nacin da im pobegnes.
Da li znas da je Jovana Brakocevic sa 19 godina otisla da igra odbojku
u inostranstvu? I da u Srbiji mozes da dobjes novac samo ako igras
fudbal i kosarku? I to bez obzira na kvalitet.Mesecna plata jednog
kosarkasa Borca iz Cacka (samo primer) devedesetih bila je veca nego
stipendija svih srpskih olimpijaca u atletici na primer.

To sve nema veze sa neglasanjem. Sportisti su samo obicni srpski ljudi,
koji su shvatili da ako igraju za drzavu i narod postoji opasnost da
nemaju sta da jedu.

Carice, sve si rekla. Svaka cast! Ovo treba ponoviti jos mnogo puta, mozda nekom od foteljaskih patriJota ispadne ta vata (i jos mnogo sta s njom) iz usiju...
amenophis amenophis 14:44 22.08.2008

kamo? napred?

Ali, tu su Boris Tadic i ostali kad treba da se cestita, ne i kad treba da se donese zakon o sportu, napravi strategija razvoja sporta u Srbiji, ili uvede red u poslovanje sportskih klubova. Zato Slovenci osvajaju 5 medalja na Olimpijadi, Hrvati za sada 4 (verovatno 7), a mi 2-3. Zato srpski sportisti beze iz Srbije, a igraju za Spaniju, Madjarsku, Sloveniju, Hrvatsku, Makedoniju... a ista garnitura ljudi ce posle reci kako nismo imali srece, da su drugi dopingovani, imaju bolje uslove, sudije ih pomazu i dr. Tuga, jad i cemer...
amenophis amenophis 14:54 22.08.2008

Re:

Ovo je, naime, još jedan dokaz da Srbija nije samo pravni naslednik SFR Jugoslavije, već da su, nažalost, mnogi Srbi i dalje duhovni naslednici izumrlih Jugoslovena.


To ja govorim stalno. Mi i dalje racunamo medalje Primosza Ulage, Miroslava Cerara, Mate Parlova kao svoje. Ne vidimo da Hrvati i Slovenci osvajaju medalje u atletici, gimnastici, plivanju, skijanju. Pravimo se ludi kad oni osvoje nesto i u boksu, veslanju, taekwondou... Ne vidimo ni uspon crnogorskog sporta, ni napredak svih drugih manjih i "siromasnijih od nas": Gruzije, Azerbejdzana, Jermenije i dr. Sumorno, ali istinito deluje cinjenica da se niti jedan srpski klub ne moze takmiciti sa vodecim evropskim (sa izuzetkom VK Partizan) u bilo kom sportu.
malasneki malasneki 14:58 22.08.2008

Zabole nas

zabole sportiste za drzavu i drzavu za sportiste. ma ljudi mi smo u tranziciji :)))))
man ray loves me man ray loves me 15:05 22.08.2008

correct me if i'm wrong

ali zasto drzava da daje cavicu stan? zar on nije prebogat? neko ko se tako primakao svetskom rekordu i pred kim je buducnost - zar se sponzori ne otimaju o njega? (btw, sto se tice cavica, stan mu je obecala ekipa koja ga je oblacila nedavno. tough luck.)
jel i noletu treba drzava da da stan? pa on ima stan u monaku.
da li je drzava trebalo da da kusturici brdo?

kako se tacno zasluge pretvaraju u nekretnine?

antioksidant antioksidant 15:16 22.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

jel i noletu treba drzava da da stan?

nema potrebe
dao mu kragujevac de velikog parka (ako djokovic jos to hoce da uzme - to je malo nejasno)
lidiaz lidiaz 15:19 22.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

Pa recimo olimpijska medalja. Toga i nema previse, i drzava nece nista izgubiti ako osvajace nagradi stanom. Ionako ih imaju viska cim svaka politicka susa moze da dobije.
A sto se tice sponzora, od srpskih sponzora pare vide samo sponzoruse.
Misko ce nekoma da daje pare, kako da ne.
man ray loves me man ray loves me 15:23 22.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

Govorim o velikim sponzorima - Speedo, Arena i sl. Svi se oni sigurno otimaju o Cavica.
Nema spora - zasluzio je stan. Neko njegovog ranga svakako. Ali to je tako reseno da neko njegovog ranga vec zaradjuje toliko da moze da ga kupi bez problema. Cemu onda ovo grebanje?

Ako je to drzavna politika, ok, onda da neciji izborni program bude 'dacemo stan iz budzeta svima koji'... pa da za to ljudi glasaju, pa stan svima koji ispune uslove, ne samo onima koji nose majice. Zasto da prosecan srpski gradjanin koji zaradjuje 300e mesecno placa stan Cavicu koji je for all I know milioner (ili ce uskoro da postane)? Mada, kad razmislim bolje - nek gradjanin plati za ono sto mu Cavic omogucava - da se raduje njegovom uspehu.
lidiaz lidiaz 15:26 22.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

Pa ni majica mu nije pomogla :p, mozda ako se uclani u DS. Kao Sekariceva, Topic i Zeljko Tanaskovic svojevremeno u JUL. To je bio jedini nacin da budu nagradjeni.
Slazem se i ja da se nagrade svi osvajaci medalja, kao sto rekoh nema ih mnogo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:56 22.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

Kao Sekariceva, Topic i Zeljko Tanaskovic svojevremeno u JUL.

a ne, pazi sta pricas...
sekariceva me umalo izvela na sud zbog moje takve insinuacije u novinama. morali smo da joj se izvinjavamo, mnogo da se izvinjavamo, da nam ne bi otela 'leba koji smo jedva zaradili te 1998 godine. Sto bi reko Djole B. "mater im".
Secam se da mi je tekst o Topicu bio naslovljen "Drug skakac u dalj". Pisanje zzivo je bilo.
lidiaz lidiaz 17:27 22.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

U vis :).
Moja poenta je da je sramotno da ona nije dobila stan kad je stigla u Beograd (koliko se secam kao izbeglica, iz Osijeka), a dobijala je medalje i '88 i '92 i '96. Tek je partijska knjizica pomogla.
U to isto vreme drug, zasluzni predsednik opstine, kasnije vd gradonacelnika je za svoje zasluge dobio, ustvari uzeo, stan. I ko zna koliko zasluznih drugova.

Googlala sam Snezanu Pajkic pre neki dan. Volontira u atletskom savezu posto ne moze da dobije posao. Stvarno, sta je ona uradila za ovu zemlju, samo osvojila jednu zlatnu medalju na Evropskom. Pih, to moze svako, za razliku od ozbiljne delatnosti rasporedjivanja tudjih para po sopstvenim dzepovima.
vnk vnk 01:18 23.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

Zasto da prosecan srpski gradjanin koji zaradjuje 300e mesecno placa stan Cavicu koji je for all I know milioner (ili ce uskoro da postane)?


Naravno da ne treba, cak i da nije milioner.

Milorad Cavic je, u tom smislu, vrlo interesantan primer. Covek je odrastao i postao vrhunski sportista u Americi. Nikada nije patio od iluzija da drzava, direktno ili indirektno, treba da mu obezbedi egzistenciju. Studira i pliva i daje sebi opcije. Ono sto ga muci oko eventualnog povratka u Srbiju nije krov nad glavom na poklon, vec sumnja da je drzava u stanju da stvori uslove za nastavak njegovog normalnog treninga tako sto se nece postavljati pitanje hoce li voda u bazenu biti zagrejana ili ne.

I, btw, Cavic i njegov trener su izgleda jedini koji su prihvatili poraz (?) u bazenu - za razliku od SOK i mnogih navijaca, sto se moze videti i iz komentara na sajtu RTS.

Ja hocu da verujem da vecina, ako ne i svi ostali nasi sportisti imaju slican ili isti stav iako zive i treniraju u Srbiji, u kojoj vaze neka druga pravila i u kojoj dosta ljudi zivi sa percepcijom da olimpijska medalja treba da automatski donese stan, placen od strane poreskih obveznika.

<digresija i shameless plug>

Upravo napisah svoj prvi (!) blog. Bilo bi lepo da sto vise ljudi sazna o "glavnom junaku" tog teksta i stavu pravog sampiona koji placa mortgage kao i svi ostali na NZ.

</digresija i shameless plug>

Drzava nije tu da ikome bilo sta poklanja. Njen zadatak je da obezbedi ljudima da zive i rade u normalnim uslovima, bez obzira na to cime se bavili. U slucaju sportista, nekada je lakse a nekada teze obezbediti sponzore i materijalnu podlogu za bezbrizan trening, u zavisnosti od sporta kojim se bave. Tu drzava moze da pomogne radnim mestima, stipendijama, poreskim olaksicama, povoljnijim kreditima. Kriterijume nije tesko postaviti, treba samo malo truda i dobre volje da politicari jednom prestanu da vode brigu o maticnim partijama i svojim dupetima, da se manje svadjaju (onda ne bi bilo ni razloga za pomirenja!) i pocnu da rade ono za sta su birani.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 05:29 23.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

ali zasto drzava da daje cavicu stan? zar on nije prebogat?
...
jel i noletu treba drzava da da stan? pa on ima stan u monaku.


Tako je bilo od vajkada. Evo kako Jevandjelje po Mateju 13:12 zbori:
Jer ko ima, dace mu se, i preteci ce mu; a koji nema, uzece mu se i ono što ima.
man ray loves me man ray loves me 10:19 23.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

oh, i see. incidentally, o istom govori i moja omiljena bajka:

BAJKA O USUDU

Bila dva brata. Dok je jednom sve polazilo za rukom, drugom nista. Ovaj drugi nije mogao da shvati - radio je sve isto. Zasade oba njivu psenice, jednom rodi do neba, drugom izgori. I slicno. Pocne on da trazi resenje, ode kod neke babe u selu i ona mu kaze - Da odes kod Usuda, da pitas zasto nemas srece.

Krene on da trazi Usuda.

Na putu odsedne u jednom selu, kod najbogatijeg coveka. Bogatas mu se poveri da zivi fenomenalno, no da mu nikako ne umiru majka i otac. Za vecerom covek vidi da majka i otac sede u cosku na podu i on ih hrani kostima. Bogatas mu kaze - Ako vidis Usuda, pitaj ga i za moj problem.

Zatim ode u jedno selo gde su se ljudi mnogo mucili. Kroz selo prolazi reka, a u njoj nema ribe. Seljani kazu coveku - Ako vidis Usuda, pitaj ga sto u reci nema ribe.

Sretne na kraju puta i jednog coveka koji je dosta radio sa stokom, trudio se, ali su krave i ovce radjale vrljave mladunce. I on ga zamoli da pita Usuda za resenje.

Anyways, nadje on Usuda. Ali posto je Usud bio strasan, nije smogao snage da mu se predstavi, vec se sakrio u kredenac i gledao sta se desava.

Prvog dana, probudi se Usud u kraljevskoj palati. Oko njega zlato, etc... Drugog dana, probudi se Usud u nesto manjoj palati - oko njega srebro, ... I tako do sedmog dana, kad se probudi u udzerici, beda, pocepane 'aljine....

Izadje covek ispred Usuda i pita - Sve sam video, ali nije mi jasno. Zasto nemam srece? A Usud mu kaze - Pa prosto je. Jesi video prvog dana zlato i bogatstvo? Svako ko se rodi prvog dana, ceo zivot ce da mu bude takav...Ocigledno da je tvoj brat rodjen na bogat dan, a ti na siromasan.

Sta je resenje, pita ga covek. Kako da promenim svoju srecu?
Tvoj brat ima cerku - Milicu. Ona je rodjena na srecan dan. Kad se vratis, trazi je od brata, da zivi kod tebe u kuci. I sve sto steknes, nemoj da kazes kad te neko pita da je tvoje, vec reci - To je Milice, moje bratanice.

Vrati se covek kuci, i zaista - deluje. Zasadi on tako njivu psenice, zlati se. Radi na njivi. Prolaze neki ljudi, pitaju ga 'Cija je ovo njiva'? On se predje i kaze 'Moja'. Utom udari grom i zapali mu njivu. On krene da trci za ljudima i da vice 'Nije moja, vec Milice, moje bratanice' (I kid you not, stvarno tako pise kod Vuka Karadzica.)

Anyways, koje je bilo resenje za probleme ljudi kod kojih je odsedao
- majka i otac ne umiru jer ih nije postovao. kad ih je seo u vrh sovre, dao im da ispiju prvu casu, te noci su se rastavili s dusom.
-reka nema roda jer nije nikada coveka udavila.
-coveku se radjala vrljava stoka jer za slavu nije klao najbolje, vec najgore.

Deep stuff !
Pozz.
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 18:36 23.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

man ray loves me
oh, i see. incidentally, o istom govori i moja omiljena bajka:


Nemoj da mi uporedjujes sveto pismo sa bajkama! A i kako si se usudila da oblacis Usuda u neke 'aljine. I to jos roze. Upravo mi je uslo dete u sobu, ko zna sta ce da pomisli.

(Usud je i tvoja omiljena bajka?)

Sta je resenje, pita ga covek. Kako da promenim svoju srecu?
Tvoj brat ima cerku - Milicu. Ona je rodjena na srecan dan. Kad se vratis, trazi je od brata, da zivi kod tebe u kuci. I sve sto steknes, nemoj da kazes kad te neko pita da je tvoje, vec reci - To je Milice, moje bratanice.


Tako i jedan nas (bivsi) ministar. Npr. kada ga pitaju da li ima stan.

Anyways, koje je bilo resenje za probleme ljudi kod kojih je odsedao
- majka i otac ne umiru jer ih nije postovao. kad ih je seo u vrh sovre, dao im da ispiju prvu casu, te noci su se rastavili s dusom.
-reka nema roda jer nije nikada coveka udavila.
-coveku se radjala vrljava stoka jer za slavu nije klao najbolje, vec najgore.

Deep stuff !
Pozz.


Ovo me je potsetilo na Olimpijadu 2000 gde je Eric Moussambani zamalo pretvorio olimpijski bazen u ribnjak:


Welcome back!
man ray loves me man ray loves me 19:01 23.08.2008

Re: correct me if i'm wrong

(Usud je i tvoja omiljena bajka?)

Jedna od dve. Druga je 'Stočiću postavi se' - o tipu koji je bio potpuno nezavisan jer je nosio magican stocic - kad god bi ogladneo, izvadio bi stocic i rekao - stocicu postavi se! :)

Ecuatorial Guinea record smashed here... :) Kladim se da je i Moussambani dobio stan !
amenophis amenophis 15:05 22.08.2008

re:

Evo i Čavić nas podseti da mu je stan obećan još 2003. godine, a da ne zna gde će trenirati u Srbiji jer se naši bazeni ne greju?


Verko mu pravi bazen u KGu

shure shure 15:14 22.08.2008

Troll....

Postovani Cole,znam da je ovo troll,ali kako vam je post,kako vidim najcitanji,upucujem apel svim blogerima koji imaju autorsku opciju,da napisu nesto povodom linca zivotinja u Raci Kragujevackoj.
M.Cvejin
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:27 22.08.2008

Re: Troll....

shure
Postovani Cole,znam da je ovo troll,ali kako vam je post,kako vidim najcitanji,upucujem apel svim blogerima koji imaju autorsku opciju,da napisu nesto povodom linca zivotinja u Raci Kragujevackoj.
M.Cvejin


Nemam nista protiv ovog trola, mada ste mogli da mi posaljete poruku na private.No, kao neko ko i sam ima kucne ljubimce znam kako drzava "resava" problem....Uzme motku i pobije sve!!!! Ne znam mnogo o slucaju u RAci, ali ako ima nekoga iz RAce neka posalje koju rec vise,,pa cemo naci nacina da tekst plasiramo
poz
bkc
Gonzo92 Gonzo92 18:03 22.08.2008

Ulaganje u sport

Malo li je od sportista u koje se tako malo ulaže


Kako vi zamisljate "ulaganje u sport"?
Doctor Wu Doctor Wu 18:05 22.08.2008

Broj medalja po glavi stanovnika

1 (11)* Jamaica
2 (77) Bahamas
3 (37) Slovenia
4 (21) New Zealand
5 (73) Armenia
6 (6) Australia
7 (56) Trinidad/Tobago
8 (24) Cuba
9 (15) Belarus
10 (41) Estonia
Kad bi se u obzir uzele i zimske olimpijske verovatno bi Slovenija ispala najsportskija zemlja na svetu. Hrvati su odlicni 19. (jedno mesto ispred Madjara), a mi 56. (izmedju Portugala i Turske). Ameri su po ovom kriterijumu 42. (ispred Zimbabvea) a Kinezi tek 66. Argentina i Brazil su 62. i 67. respektivno (toliko o tradicionalno sportskim nacijama) Ubedljivo poslednja je Indija, sa jednom medaljom na 375 miliona ljudi.

U proseku, jedna medalja se osvaja na oko 10.5 miliona ljudi a Srbija (doduse sa Kosovom), sa jednom medaljom na 5.5 miliona stanovnika, je znacajno bolja od tog proseka.

* na osnovu ukupnog broja medalja
Doctor Wu Doctor Wu 23:40 22.08.2008

Mana gornje tabele

je sto ne uzima u obzir broj stanovnika drzave, sto, naravno, favorizuje male drzave sa osvojenom jednom medaljom (Bahrein je 13. sa jednom osvojenom bronzanom medaljom). Jos jedna mera uspeha je koliki % stanovnistva otpada na jednu medalju. Kada se to uzme u obzir onda se dobija sledeca tabela:
1 2* United States
2 1 China
3 4 Russian Fed.
4 3 Great Britain
5 6 Australia
6 5 Germany
7 12 France
8 7 Korea
9 9 Italy
10 8 Japan
Jamajka je na ovoj tabeli 19., sa 10% stanovnistva po medalji, Slovenci 35. a Hrvati 42 (sa 20% odnosno 25% stanovnistva po jednoj medalji). Srbija je 58. sa 50% stanovnistva po medalji.

Ipak, ova tabela (koja je inverzna broju medalja) skriva cinjenicu da je za 1 olimpijsku medalju potrebno ili 270K Jamajcana ili 400K Slovenaca, 1.2 miliona Hrvata, 3 miliona Amerikanaca i gotovo 5 miliona Srba.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:45 22.08.2008

sve medalje srbije

u komentarima na b92 uglavnom su amerikanci drogirani, dopingovani, sudije nneobjektivne.
nema bre da se kaže da oni nisu džaba dotle stigli.
sve je namešteno.
svih 100 i kusur medalja.

ali ovaj novinar kad je počeo da zbraja sve medalje i titule koje su vaterpolisti srbije osvojili od kulina bana pa do danas... (ne znam da li je manilu računao kao 2 medalje)
pa to je trebalo čuti.
niko iz ex-yu nije ni najmanje zaslužan. samo srbija.
što bi klinci rekli "naložili se na sebe"...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:37 22.08.2008

Re: sve medalje srbije

inače 92 je dao sve naše medalje od kraljevine jugoslavije.
što ne priznaju novinari rts iliti javnog servisa.

Sve medalje naših reprezentacija

Naše reprezentacije su od VIII Olimpijskih igara u Parizu 1924. godine osvojile ukupno 95 olimpijskih medalja, od čega je bilo 28 zlatnih, 34 srebrne i 33 bronzane.

Ubedljivo najbolji nastup selekcija tadašnje SFRJ, imala je na XXIII Olimpijskim Igrama u Los Anđelesu 1984. godine kada je osvojeno ukupno 18 medalja - 7 zlatnih, 4 srebrne, 7 bronzanih.

videti ovde
stevica pilanić stevica pilanić 19:08 22.08.2008

U isto

vreme išlo finale 4 puta sto u atletici.
Baš sam se iznervirao što je u trećoj izmeni
ispala štafeta Jamajci.Ali su zato
muškarci napravili izuzetan rezultat.
Naše sam gledao malko i video
da je to mrljavo.
tekneko tekneko 10:48 24.08.2008

Olimpijske ige - ON line RTS

Trebalo mi je malo vremena da vas se setim (istina lakse bi mi bilo da sam procitao profil, sto ni sada nisam ucinio), ali poslo mi je za rukom da vas identitet neostvarenog politicara prizovem u secanje.

Na sta su sve ljudi spremni kako bi pokusali da se vrate iz zaborava. Bilo bi smesno da nije zalosno i jasno pokazuje jadno stanje duha (onih koji sebe uglavnom neopravdano svrstavaju) u srpskoj eliti.

Moj problem sa Srbijom je u tome sto se svako u sve razume. U tome naravno prednjace poznavanje pa i povezivanje politike i sporta (sto uostalom, po mom skromnom sudu veoma uspesno) demonstrira i "Sumadinac - gradjanin Cole".

Dragi moji "gradjani" i "gradjanke" (ustvari obrnutim redosledom kako bi bilo politicki korektno), svestan da nedostatak znanja kompenzujete viskom "gradjanskih vrlina" (boginja razuma je tu da uspostavi ravnotezu u vasem slucaju), ipak priznajem da imam problema da razumem zasto se nekoliko vas blogera smatra javnoscu Srbije. Usput da vas obavestim da je jakobinski teror davno prosao (ima vise od dva veka) pa ne morate da se vise tako medjusobno oslovljavate, osim ako tako zelite, ali to je vec druga prica.

Sada je red na vas. Pucajte iz gradjanske teske artiljerije. Avanti antioksidanti, Tibore i slicni.

adam weisphaut adam weisphaut 14:51 24.08.2008

!

Usput da vas obavestim da je jakobinski teror davno prosao

Pa naravno da bi trebali da se oslovljavamo-ju sa "braćo" i "sestre"
P.S.kada vidim kako se Tijanić ovde na blogu progoni sopstvenom koloritnom biografijom suze mi krenu na lice, pravi "jakobinski teror" :)
tekneko tekneko 21:27 24.08.2008

Gradjani (svih zemlja) probudite se

Porazavajuce, samo jedan gradjanin (ili gradjanka) je bio dovoljno azuran da reaguje. Iznenadjen sam da me cak ni gradjanin Cole nije udostojio odgovora.

Razumem da je nedelja vreme kad se gradjanke i gradjani (vidite naucio sam se politickoj korektnosti) zasluzeno odmaraju (oprez: nedopusteno se priblizavate odredjenim ucenjima mrske nam SPC i drugih crkava i verskih organizacija zasnovanih na judeo – hriscanskoj tradiciji), ali nikako ne smete da zaboravite jedno od osnovnih pravila politicke skole iz Zagorja: “neprijatelj ne spava, neprijatelj ne miruje”, sledstveno tome ne smete ni vi.

S druge strane, drage moje gradjanke i gradjani, mozda ste isuvise mladi da ta pravila poznajete, ali vas to ne opravdava, jer vam je drug Lenjin ukazao na put: “Uciti, uciti i samo uciti”. Starija generacija, koja je tu skolu sa odlicnim uspehom zavrsila, je nazalost duboko podeljena. Oni koji se sa setom prisecaju djackih dana iz Zagorja i pamte svako predavanje iz marksizma, uglavnom vode blog poput ovog i po koju veliku NVO, ali su sebicni, pa sa vama ne dele te velike mudrosti, ljubomorno ih cuvaju za sebe (Cole da li sam u pravu?). Oni drugi su u poznim godinama doziveli prosvetljenje, zaboravili na mladalacki polet, pionirske dane, kozaracka kola, zavete date drugu titu i ideale besklasnog drustva jednakih (mozda se ovo poslednje u blazoj formi ponovo budi kroz socijalno odgovornu vladu koju trenutno imamo srecu da imamo) i svoje mesto nasli u nekoj od vodecih politickih stranaka.

Zato je buducnost u vama gradjanke i gradjani, na vama je tesko breme da poput kerbera cuvate cistotu gradjanskih vrlina i oprezno: klerikalci, fasisti i konzervativci vrebaju i cekaju trenutak da se vi opustite.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:06 25.08.2008

Re: Gradjani (svih zemlja) probudite se

tekneko
Porazavajuce, samo jedan gradjanin (ili gradjanka) je bio dovoljno azuran da reaguje. Iznenadjen sam da me cak ni gradjanin Cole nije udostojio odgovora.


Ma .kako ste me samo procitali,,,nedeljom zaista odmaram od svega, pa i kompjutera....Valjda na to imam pravo, ili zelite i to pravo da mi osporite?
Ali da pokusam da sazmem odgovor na nekoliko Vasih pitanja, ako to ona jesu?
Sebe nikada nisam smatrao politicarem, ali sam bio clan DOS.a koalicije koja je smenila diktatora,,,,pa se po tome mogu smatrati uspesnim (koliko toliko, verovatno najmanje , ne stidim se toga!).Hvala Bogu u zivotu sam radio i druge stvari...ali posto Vas mrzi da i to saznate, nema razloga da Vas na to "prisiljavam". Politika me ranije, pre Milosevica, nije zanimala tako da u svojoj biografiji ne mogu da istaknem zavrsene politicke skole, pa ni Kumrovacku, mada priznajem na ekonomskom fakultetu sam imao i marksizam, polozio ga, tek sa ocenom 6 - ne daj Boze da sam dobio desetku, kud bi pred Vas!!!.
I nesto o Blogu...Blog je mesto gde pise nas X, tako da svako moze i pise, o cemu hoce i kako hoce....Niti je Blog sud, niti presudjuje bilo kome....ali se iznose misljenja, vidjenja....i sto sta drugo!
Dakle skola,. kao ni Blog nisu obavezni.....kao ni edukacija, tako da se, u tom smislu, ne osecam obaveznim prema Vama
BKC
antioksidant antioksidant 09:28 25.08.2008

Re: Gradjani (svih zemlja) probudite se

Porazavajuce, samo jedan gradjanin (ili gradjanka) je bio dovoljno azuran da reaguje

Mozda to nesto govori o kvalitetu tvog pamfleta???
velikiigi velikiigi 23:26 24.08.2008

Povratak

Vracamo se polako ,ali sigurno u '80 i '90.Ukida nam se HRT2,pa EUROSPORT...Sta je sledece?Nema za nas svetla na kraju tunela.MI smo ukleto PROKLETI!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana