PETI PARKIĆ - dopuna teksta

constrictoria92 RSS / 27.08.2008. u 08:28

 

A sad malo drugačije:

U svetu blogolizma primetila sam da ima mnogo lokal-patriota koji tvrde da im je Beograd kriv za sve... E, pa, dragi moji i drage moje, i meni je Beograd kriv za sve! 


Neki će reći da je to zato što nisam rođena beograđanka, već „došljakinja iz provincije“ (k’o da moj rodni grad nikad nije bio prestonica…), drugi će reći da je to samo provokacija begrađanke koja hoće da se sprda sa ostatkom Srbije (k’o da ne potičem iz te iste Srbije…), biće i onih koji će reći da hoću da povećam čitanost bloga...

Grešite, braćo i sestre, silno grešite!

Ja samo hoću da doprinesem borbi za očuvanje našeg Petog parkića!
Jeste – i ja sam lokal-patriota! Jeste – braniću moj/naš Peti parkić! Lajaću! Kad mogu svi ostali, što ja da budem gora od drugih? 

Neki će pitati: Zar je Peti parkić najveći problem u ovoj zemlji? Meni jeste. U ljudskoj biti je da svoje probleme stavlja ispred tuđih, a ja sam ljudica! 

I ko je taj, PrevejaniInvestitor, uopšte? Ovo je pitanje kao iz nekog kviza:

Osoba A: Ja sam PrevejaniInvestitor
Osoba B: Ja sam PrevejaniInvestitor
Osoba C: Ja sam PrevejaniInvestitor

Čik pogodi koji je? A šta ako su sve osobe u pravu, a mi to ne znamo? A šta ako nije samo jedan? Kako se boriti protiv urote? Nije da kažem da je u pitanju conspiracy theory, al’ liči.

I ko su ti Prevejanci koji dozvoljavaju PrevejanomInvestitoru da nas teroriše? Zar nismo svi jednaki pred zakonom? Ili je na snazi postulat: „Svi su jednaki, al’ ima i jednakijih“, a mene niko nije obavestio?

Koliko sam čula, novi PrevejaniInvestitor (imamo ih za sada dvojicu) je domaćin čovek. Potiče iz domaćinskog kraja. Da budem precizna, najdomaćinskijeg kraja u Srbiji – Čačka. Možda tamo ovakve stvari (da ne kažem otimačina) mogu da prođu pa, čovek pomislio „što da ne donesem malo duha iz mojega rodnog kraja u prestonicu? Da i’ edukujem malo. Ako neće da pri’vate moju priču, oni momci iz OnogObezbeđenja iz Valjevo će i’ ubede...“. Kamo sreće da je samo on doneo „malo duha i edukacije iz rodnoga kraja“!

Volela bih da ga sretnem, pa da ga pitam onako oštro kako samo ja znam:

- Crni nesrećniče, svestan li si šta radiš?
- Šta radim? Š’a ’oćeš od mene, Lajavice jedna? Ako bi da vidiš zelenilo kad gvirneš kroz oni tvoj pendžer, ću ti prodam moju porodičnu kuću u to i to selo, pa gledaj zeleno do mile volje... - odgovorio bi on meni.

U mojoj mašti, ja k’o Lucy Liu, skočim, pa ga iz okreta zategnem (što kaže naš narod) posred da ne kažem čega. U filmovima dobri momci & devojke uvek mlate one loše, pa oni loši priznaju da su grešili ili da su pobeđeni. 

Je l’ treba i u slučaju Petog parkića da se mlati il’ će neko da poštuje neagresivnu borbu i volju građana (da ne kažem biračkog tela i budućeg biračkog tela)?
Ako treba da se mlati, nek’ mi neko kaže – da spremim motku (biću fina, pa neću da kažem kakvu – upotrebite maštu) na vreme...

 

Peti parkić

Dopuna teksta: 

MOLIMO SVE ZAINTERESOVANE DA NAM SE PRIDRUŽE U ODBRANI 5-OG PARKA!!!!!! 

Preuzeto sa zvaničnog sajta -  Peti parkić

Jutros, 28.8.2008. u 4:30 kamion pun građevinske ograde istresao je svoj tovar u Peti park!
Građani su odmah podigli uzbunu, doslo je do incidenata i tuče
Građani su ogradu izneli na ulicu Stanislava Sremčevića.

Čekamo da gradonačelnik reaguje! Čekamo da se uvaže nalazi republičke inspekcije o nelegalnosti "papira". Čekamo da grad uvaži zakon i volju građana!

Od nove gradske vlasti koja je pred izbore bila puna blagonaklonosti prema građanima koji brane Peti park, da sada pokažu na delu spremnost da zaštite prava tih građana!

Da li se čeka da padne prva žrtva pa da nekio shvati? 

Ako se u 4:30 istovaruje ograda da li to nekome može da izgleda regularno, legalno i normalno?

Dokle će da nas mrcvare ovim držanjem naših zahteva u fioci i čekanjem da se problem "sam reši"? 

Ovaj link govori mnogo...

Atačmenti

Tagovi



Komentari (112)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

constrictoria92 constrictoria92 11:24 28.08.2008

Re: jos jedno pitanje

Aleksandar Stosic
Sta znate o Crnotravcu ?Ko stoji iza te firme?
Nista ne znamo o tom coveku i toj firmi


Ukoliko upotrebite Google ili posetite sajt Agencije za privredne registre, saznacete mnogo toga...

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:30 28.08.2008

Re: jos jedno pitanje

constrictoria92
Aleksandar Stosic
Sta znate o Crnotravcu ?Ko stoji iza te firme?
Nista ne znamo o tom coveku i toj firmi


Ukoliko upotrebite Google ili posetite sajt Agencije za privredne registre, saznacete mnogo toga...


znaci vi ne mozete da mi kazete, ok onda na google...
dragan7557 dragan7557 11:40 28.08.2008

Re: jos jedno pitanje

Aleksandar Stosic
Sta znate o Crnotravcu ?Ko stoji iza te firme?
Nista ne znamo o tom coveku i toj firmi

Mint Portal (poslovni portal) int.
GP Crnotravac DOO Beograd
private owned company number of shareholders ! ( i slovima jedan)
Number of subsidariess 0 (i slovima nula)
Legal form Limited
Template industial company
Status Active (vidi se)
Last available year 2006
Account (s) published in RSD
SIZE VERY SMALL

Industry/ activites:
there is no activity information for this company
U gornjem linku vam staju da je gazda firme Mile Ristić (izvor indymedia.uk)
Vi gospodine Stošiću izgleda kao da niste baš najvičniju u snalaženju sa sokoćalom na kojem pišete.
dragan7557
28.08.2008
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:26 28.08.2008

Re: jos jedno pitanje

Vi gospodine Stošiću izgleda kao da niste baš najvičniju u snalaženju sa sokoćalom na kojem pišete.
dragan7557

Vi pedantni gospodine Dragane, zaiste me iznenadjujete. Ali, dobro, ako vam je to sto pise na tom webu (koji sam video jos pre nego sto su mi neki skrenuli paznju da guglam) dovoljno da znate o kome se radi, onda nista....
srdjan.zivkovi92 srdjan.zivkovi92 11:35 28.08.2008

Đilas

Načuo sam da je danas Đilas primio opštinsko-parkovsku delegaciju i da je "obećao da će Crnotravcu dati novi plac". Ovo nije iz prve ruke, pa ne znam bap tačno kako je to rekao, ali u ponedeljak će biti neki sastanci....
dragan7557 dragan7557 11:46 28.08.2008

Re: Đilas

srdjan.zivkovi92
Načuo sam da je danas Đilas primio opštinsko-parkovsku delegaciju i da je "obećao da će Crnotravcu dati novi plac". Ovo nije iz prve ruke, pa ne znam bap tačno kako je to rekao, ali u ponedeljak će biti neki sastanci....


Bravo ispada da g. Đilas deli placeve po Beogradu kako se njemu ćefne.
Umesto da se Javni Tužilac pozabavi sa ovim slučajem stvari smiruje novopečeni Gradonačelnik deleći tuđe kao svoje.
Pravna Država nema šta.
dragan7557
constrictoria92 constrictoria92 14:03 28.08.2008

Re: Đilas

@srdjan.zivkovi92 i @dragan7557

preuzeto sa sajta 5-og parka:

"Predstavnici Petog parka su odmah otišli u opštinu Zvezdara i ispred gradske skupštine.

U opštini su im rekli da "kucaju na otvorena vrata" i da se obrate gradu.

Ispred skupštine grada, sreli su gradonačelnika koji je obećao da će u ponedeljak da pregovara sa investitorom.

Međutim, mehanizacija i obezbedjenje su još uvek u parku, što je bio jedan od uslova protesta koji se odvija svakoga dana od 18h do 19h na uglu ulica Stanislava Sremčevića i Bulevara kralja Aleksandra."
dragan7557 dragan7557 16:33 28.08.2008

Re: Đilas

"Predstavnici Petog parka su odmah otišli u opštinu Zvezdara i ispred gradske skupštine.

Ovo je greška koja podseća na' ako neće breg Muhamedu itd' Po svim normalnim shvatanjima opšina u kojoj građani javno protestvuju je dužna da pošalje svoje ljude na lice mesta kako bi bila adekvatno (van rekla kazala) i na vreme bila informisana o događanjima na terenu.
Odgovornost za ovo snosi skupština opštine, predsednik opštine i direktori resornih službi.
U opštini su im rekli da "kucaju na otvorena vrata" i da se obrate gradu.

Ovo ne razumem šta znači kucati na otvorena vrata???

Ispred skupštine grada, sreli su gradonačelnika koji je obećao da će u ponedeljak da pregovara sa investitorom.

Vitlanje gradonačelnika po ulicama je vrlo neozbiljno od strane građana a kad je gradonačelnik u pitanju on čini mi se ima i oveći Kabinet u gradskoj kući te građane prima u istom.Procedure su u ovakvim slučajevima iste skoro svuda u svetu. Vremena saborovanja na pijacama i vašerima sa seoskim kmetovima su odavno prošla, a gradonačelnici gradova umesto pod šljivom sada građane primaju u svom kabinetu sa sve odgovornim funkcionerima ( za koje je vezan problem građana) naravno sve se protokolira (zapisuje) a onda se donose odluke o akciji.
Napisano u gornjem daje sliku gradonačelnika koji nezna šta mu je posao i kako isti treba da radi, daje obećanja na ulici koja izgledaju poprilično nesuvislo i obavezuje se na nešto što nije u domenu njegovog posla. Pregovore (ako se to može nazvati pregovorima) mogu da vode "zavađene" strane a ne gradonačelnik
koji u ovom slučaju nije stranka. U čije ime i za čiji račun gradonačenik "pregovara"????????
Zamislite Tokio u kome je oko 40.000.000 stanovnika koji jurcaju predsenika opština a ova sa njima ćaska i obećava im svašta na ulici.
Pouka
ozbiljan i odgovoran gradonačelnik može da obeća da će narediti svojim službama da ispitaju slučaj (ovo je trebalo uraditi pre 4 godine) a kada je u pitanju hitnost (što ovde jeste slučaj) i građani protestvuju javno onda je njegova dužnost da neodložno dođe na lice mesta i sam se uveri u ono što se dešava na terenu.
Vreme demonstracija sa završetkom ' a sad' svak' na svoj zadatak' izgleda još trese Srbiju i polit. praktikante.

Ako se ne varam njegov partijski kolega g. Dušan Petrović bivši ministar pravde u ovim stvarima ima dovoljno iskustva jer je bio predsednik opštine Šabac, a kao advokat (čini mi se da dvokatska kancelarija g. Petrovića još postoji) i bivši ministar i podpredsedik D.S bi građanima trebao da stoji na raspolaganju. Može se naći u prostorijama stranke svakoga dana tokom radnog vremena.

Međutim, mehanizacija i obezbedjenje su još uvek u parku, što je bio jedan od uslova protesta koji se odvija svakoga dana od 18h do 19h na


Međutim, mehanizacija i obezbedjenje su još uvek u parku, što je bio jedan od uslova protesta koji se odvija svakoga dana od 18h do 19h na


Ako "obezbeđenje" nosi uniforme i oznake registrovanog preduzeća za ove poslove i ima radni nalog (koji mora da pokaže policiji a i građanima na njihov zahtev) onda je ispunjen jedan od uslova. Za sve ostalo pristojno ponašanje, neometanje građana, reda i mira odgovornost snosi poslodavac i nalogodavac.

Ako "obezbeđenje" uznemirava građane (što je ovde slučaj) onda je policija dužna da privede "obezbeđenje" zbog uznemiravanja građana a dežurni istražni sudija mora da odredi prisojno dugačak pritvor i slučaj preda u dalju nadležnost javnog tužilaštva i konačno suda.
U slučaju da obezbeđenje nije iz grada u kojem vrši posao onda je za ovo potrebno i odobrenje lokalnog autoriteta policije.Ukoliko nisu ispunjeni uslovi koje predviđa zakon policija je dužna da postupi u smislu zakona.

Istovaranje, skladišćenje i korišćenje javnih površina kao i naknada koja se za ovo plaća su regulisani pravnim aktima.
Ako ne postoji ugovor o korišćenju javnih površina ili nije postupljeno po odredbama iz istog policija je dužna da naredi vlasniku da teren očisti i dovede u pređašnje stanje (sledi novčana ili druga kazna) ukoliko vlasnik
ne postupi po ovom naređenju policija je dužna da organizuje hitno uklanjanje o trošku vlasnika a slučaj se predaje u dalju nadležnost tužilaštvu i sudu.

draga7557
28.08.2008
constrictoria92 constrictoria92 18:19 28.08.2008

Re: Đilas

@dragan7557

Ja se u potpunosti slazem sa Vasim (tvojim) komentarom. :)
Samo sam prenela vest sa sajta.

Ako "obezbeđenje" nosi uniforme i oznake registrovanog preduzeća za ove poslove i ima radni nalog (koji mora da pokaže policiji a i građanima na njihov zahtev)


Za sad pokazuju samo pakosne osmehe i velike misice (prim. aut. stvarno neki mnogo veliki momci).

U slučaju da obezbeđenje nije iz grada u kojem vrši posao onda je za ovo potrebno i odobrenje lokalnog autoriteta policije.


Koliko ja znam, obezbedjenje je iz Valjeva i cisto sumnjam da ima odobrenje...
dragan7557 dragan7557 19:11 28.08.2008

Re: Đilas


Koliko ja znam, obezbedjenje je iz Valjeva i cisto sumnjam da ima odobrenje.

Ovde nema mesta sumnji dužnost policije je da ustanovi pravo stanje i da obavesti građane. Na zahtev građana policija je dužna da ovu gospodu legitimiše i zabrani im dalje zadržavanje na lokaciji.
Uslučaju da policija nije stalno prisutna na lokaciji građani su dužni da prijave prisustvo i ili okupljanje sumnjivih lica na javnom mestu.
Nijedno obezbeđenje nije jače od policije.Obično se iza fasada snage kriju jajare koje beže na prvo pokazivanje zuba.
Druga mogućnost je da tražite sudsku zabranu za zadržavanje određenih lica na lokaciji, koju po nalogu suda policija mora da sprovede obezbeđenje ili ne.
Ako kako negde pročitah spavaju u parku onda je policija dužna iste odmah privede jer je ovo zabranjeno a zbog skitničenja sledi zatvorska kazna sudije za prekršaj.
Što se tiče veličine setite se da je Golijat bio veći od Davida koji ga je ipak umlatio, ucme'ko kako vam je smešnije.
Puno uspeha
dragan7557
28.08.2008
sentinel26 sentinel26 12:21 29.08.2008

Prestanak po sili zakona...?

Nijesam razumio da li je ovaj tekst u cjelosti autorstvo nekog advokata?
.....on je propisao da pravo korišćenja gradskog gradjevinskog zemljišta koje je dato do stupanja na snagu toga zakona, dakle pre 13. marta 2003. godine, što je ''Crnotravčev'' slučaj prestaje u koliko korisnik zemljišta, investitor u roku od 1 godine od stupanja Zakona na snagu ne započen i u daljem roku od 2 godine ne završi izgradnju objekta radi čije izgradnje mu je zemljište dato na korišćenje. Budući da ''Crnotravac'' do 13. marta 2006. godine nije završio objekat radi čije izgradnje je dobio na korišćenje gradsko gradjevinsko zemljište - njegovo pravo korišćenja toga zemljišta je PRESTALO PO SAMOM ZAKONU!

Ovakva priča sugeriše da je "Crnotravac" 13.marta 2003. imao uredna dokumenta za početak gradnje na toj lokaciji.
Ne bih da elaboriram hipotetičke varijante, ali ako je ovo tačno onda iz ovoga ne može bezuslovno da slijedi ovaj naredni zaključak:
Opštinski, odnosno gradski nadležni organ je dužan i ovlašćen da na osnovu činjenice da objekat nije završen do 13. marta 2006. godine donese rešenje kojim se ta činjenica konstatuje i deklariše, utvrdjuje pravna promena, odnosno da je korisniku pravo korišćenja zemljišta prestalo.

Zašto, to je bio dužan da vam objasni taj advokat.
Zaboravili su da je neko trebao (morao) da mu "preda" to zemljište na "korišćenje" i da otkloni smetnje i prepreke.

I dalje sam na vašoj strani ali samo uz strogo poštovanje propisa, bez obzira kakvi su, sve dok ih ne promijenimo.

constrictoria92 constrictoria92 12:40 29.08.2008

Re: Prestanak po sili zakona...?

Autor teksta je u potpunosti g-din Todorovic (koji se ne snalazi sa blogom,ostavljanjem komentara, itd., pa je ovaj tekst posalo mail-om, sa zeljom da bude objavljen zarad pojasnjavanja...).
Ja se u pravo ne razumem - to nije moja struka. :) Ja sam vise za varijable... :))))

Slazem se da mora da se utvrdi ko je, kada, zasto i za koliko prodao 5-i park... Postoje nadlezni organi koji bi mogli (moraju) da se pozabave tim...

Inace, najveci borci za ocuvanje 5-og parka su dva gospodina cije su porodicne vile bile tu pre nacionalizacije. Ovde se postavlja i pitanje denacionalizacije...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana