B92 Blog    Članovi    jaksa scekic    pArAdOx

jaksa scekic
19:11
SUB
06
SEP

pArAdOx

Pre par meseci,sedeo sam jedno popodne sa meni veoma dragom osobom,koju jako mnogo cenim. I tako pricajuci uz kafe i neizbezne cigarete dokazivala  mi je  tezu da Srbija funkcionise po principu paradoxa.

Na pocetku nisam bas bio ubedjen da je tako,ali malo po malo sto bi rekli ljudi ,ubedi me u tri reci,ali kako sam ja po prirodi sumnjicav covek,rekoh,ajde videcemo sta nosi dan,sta nosi noc.

Danas-definitivno mislim da je u pravu.

Tomislav Nikolic,odlazi iz Srpska Radikalne stranke zarad sukoba sa Seseljom ni manje ni vise nego zbog pitanja: Srbija DA ili NE u Evropu. Nikolic ZA,Seselj PROTIV.

Da Vam je neko pre godinu dve rekao da ce Nikolic napustiti radikale zbog Evrope i pro-Evropske Srbije tesko da bi mu verovali.

Sta ce dalje Nikolic  zavisi od njega samog ,ja sam nekako najblizi ideji koju sam cuo veceras na TVD 2  ili nova stranka,ili DSS ili…

Ali vise nista ne predvidjam. Moja drugarica je pravu, Srbija funkcionise po principu paradoxa. Ko zna gde cemo jos Tomislava Nikolica gledati i u kojoj partiji…Sve je moguce u zemlji Srbiji, zato je i volim. Srbija je cudo :) 





Komentari (32)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bojan ljubomir jugovic  19:32 06.09.2008
Preporuka: 0

paradox

#Link  Replika: 6
Postoji izuzetan fusion bend - pArAdox
istinskim ljubiteljima muzike preporucujem za slusanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  19:43 06.09.2008
Preporuka: 2

Re: paradox

onako...novinarski...ovaj citat je lid texta...

Pre par meseci,sedeo sam jedno popodne sa meni veoma dragom osobom,koju jako mnogo cenim.



...i veliki paradox...

...nek me grde, nek me banuju... morao sam ovo da napisem...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  22:32 07.09.2008
Preporuka: 0

Re: paradox

zeks92
onako...novinarski...ovaj citat je lid texta...

Pre par meseci,sedeo sam jedno popodne sa meni veoma dragom osobom,koju jako mnogo cenim.



...i veliki paradox...

...nek me grde, nek me banuju... morao sam ovo da napisem...


a zasto bih te banovao,ovo nije novinarski text ,po tvom apotekar kad pise pise samo recepte,novinar kad pise treba da bude samo novinski text. BTW ti mi se stalno "kacis" na blog sa slicnim pravopisnim i stilskim zamerkama . Da sam se setio da si redovan pacijent mnogo duze bih razmisljao o kako Ti kazes lidu

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  23:54 07.09.2008
Preporuka: 0

Re: paradox

apotekar kad pise pise samo recepte


Lekar pise recepte, a apotekar ih cita.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  07:59 08.09.2008
Preporuka: 0

Re: paradox

ivana23
apotekar kad pise pise samo recepte


Lekar pise recepte, a apotekar ih cita.


Tacno,oduvek su mi roditelji govorili da mi je jezik brzi od pameti :)))


J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zeks92  12:32 08.09.2008
Preporuka: 0

Re: paradox

a zasto bih te banovao,ovo nije novinarski text ,po tvom apotekar kad pise pise samo recepte,novinar kad pise treba da bude samo novinski text. BTW ti mi se stalno "kacis" na blog sa slicnim pravopisnim i stilskim zamerkama . Da sam se setio da si redovan pacijent mnogo duze bih razmisljao o kako Ti kazes lidu


hahaha ....

redovan pacijent pozdravlja uvazenog novinara ...

BTW hehehe... bloger iz potpalublja ... pozdravlja VIP blogera ...

klik na zeks92, tamo je moj lid, tamo su moje pricice, to je moj potpis

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  13:45 08.09.2008
Preporuka: 0

Re: paradox

zeks92
a zasto bih te banovao,ovo nije novinarski text ,po tvom apotekar kad pise pise samo recepte,novinar kad pise treba da bude samo novinski text. BTW ti mi se stalno "kacis" na blog sa slicnim pravopisnim i stilskim zamerkama . Da sam se setio da si redovan pacijent mnogo duze bih razmisljao o kako Ti kazes lidu


hahaha ....

redovan pacijent pozdravlja uvazenog novinara ...

BTW hehehe... bloger iz potpalublja ... pozdravlja VIP blogera ...

klik na zeks92, tamo je moj lid, tamo su moje pricice, to je moj potpis



Uzvracam pozdrave :)

J

PS:Hvala na komplimentu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dracena  19:32 06.09.2008
Preporuka: 1

Gde? Šta?

#Link  Replika: 6
Nema paradoxa. Suva logika. Nikolič je prilagodjavajući politiku realnim prilikama i potrebama (kroz dnevne poteze, a donekle i menjajući ideologiju) u proteklih nekoliko godina SRS-u obezbedio kontinuiran porast broja glasača. Poslednji izbori su mu, medjutim, pokazali da to prilagodjavanje mora sprovoditi brže i odlučnije. Otud ova, na prvi pogled iznenadjujuća podrška sporaumu o pridruživanju. S druge strane, Šešelj tamo u Hagu ima potpuno suprotne interese. Njemu je za odbranu potrebna podrška Srbije. Ako ne cele Srbije, ono bar jednog njenog velikog dela od 40-ak % glasača, koliko SRS otprilike dobija na izborima. Po njegovoj logici konfrontiranje toga dela gradjana sa EU znači automatski podršku njemu. Različite pozicije -> različiti interesi -> različite reakcije. I na kraju, pošto u SRS postoji vrlo snažan kult ličnosti V.Š., ili još bolje, neko prepuštanje njegovom autoritetu i pasivno prihvatanje njegovih odluka bez preispitivanja, Nikolić je trenutno ostao bez podrške, pa pokušava da je povrati ovakvim demonstrativnim napuštanjem stranke. Još ćemo videti šta će preovladati. Ima mnogo faktora koji će uticati na dalje dogadjaje u SRS. Teško je ovde i nabrojati ih sve, a kamo li detaljnije prodiskutovati, ali meni se čini da će rezultat ovog procesa biti dobar po Srbiju, kako god da se on okonča.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  19:55 06.09.2008
Preporuka: 1

Re: Gde? Šta?

Totalno se slazem s mojim predhodnikom da ovdje nema niti mjesta paradoksu ; doduse mozda onima koji vijest kao vijest izvuku s povrsine bez dubljeg zalazenja u uzroke ovog sukoba. Ja ne zelim ponavljati sve ono sto je ovdje vec receno u obranu teze da je ovo cista logika.
Isto tako smatram das u Nikolicu okrenuuli ledja, bar neki, u nadi da mu oni uzmu lidersku poziciju. Seselj , radi vec navedenih razloga, ne zeli nikakvo pristupanje niti priblizavanje EU.
Ono sto mene cudi jeste toliko velik uticaj koji Seselj ima iz zatvora, ali opet kao sto rekoh ljudi ko ljudi svi pate da budu “prvi medju jednakim”tako eto sanse da I gosn Todorovic se docepa Nikoleceve stolice a za to mora podrzati Seselja. Jel interes stranke vazniji od licnih interesa , pa naravno da nije. Bolje biti gazda u avliji pa koliko god ona mala il slabija bila…
Nadam se d ace ovakvi dogadjaji dovesti tvrdoradikalne radikale na nivo koji je prihvatljiv za razvoj demokratskog drustva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  20:12 06.09.2008
Preporuka: 0

Re: Gde? Šta?

dali76
Ono sto mene cudi jeste toliko velik uticaj koji Seselj ima iz zatvora...


Tacno, dobro se secam da je u Hagu, Milosevicu na svaki nagovestaj da kontaktira sa SPSom ukidano pravo na telefonske razgovore, zbog cega se tolerise Seselju da komanduje odatle!?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  20:48 06.09.2008
Preporuka: 0

Re: Gde? Šta?

Eto ja za tu informaciju u vezi telefoniranja pokojnog Milosevica I SPS nisam znao…
Zanimljivo bi bilo ako netko zna dali je Dr. Seselju bila ponudjena privremena sloboda? Na kraju krajeva jeli je on ikad I trazio?Znamo da je Hag to radio s onim koji bi se dobrovoljno predali.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
011-495  15:42 07.09.2008
Preporuka: 0

Re: Gde? Šta?

dracena
Nema paradoxa. Suva logika. Nikolič je prilagodjavajući politiku realnim prilikama i potrebama (kroz dnevne poteze, a donekle i menjajući ideologiju) u proteklih nekoliko godina SRS-u obezbedio kontinuiran porast broja glasača. Poslednji izbori su mu, medjutim, pokazali da to prilagodjavanje mora sprovoditi brže i odlučnije. Otud ova, na prvi pogled iznenadjujuća podrška sporaumu o pridruživanju. S druge strane, Šešelj tamo u Hagu ima potpuno suprotne interese. Njemu je za odbranu potrebna podrška Srbije. Ako ne cele Srbije, ono bar jednog njenog velikog dela od 40-ak % glasača, koliko SRS otprilike dobija na izborima. Po njegovoj logici konfrontiranje toga dela gradjana sa EU znači automatski podršku njemu. Različite pozicije -> različiti interesi -> različite reakcije. I na kraju, pošto u SRS postoji vrlo snažan kult ličnosti V.Š., ili još bolje, neko prepuštanje njegovom autoritetu i pasivno prihvatanje njegovih odluka bez preispitivanja, Nikolić je trenutno ostao bez podrške, pa pokušava da je povrati ovakvim demonstrativnim napuštanjem stranke. Još ćemo videti šta će preovladati. Ima mnogo faktora koji će uticati na dalje dogadjaje u SRS. Teško je ovde i nabrojati ih sve, a kamo li detaljnije prodiskutovati, ali meni se čini da će rezultat ovog procesa biti dobar po Srbiju, kako god da se on okonča.


Slazem se, osim toga ovo je vise sukob oko toga kako ce se voditi partija.Jedan je mozda postao realista a drugi je ostao u vremenu pre nego sto je otisao u zatvor. Kao sindrom gastarbajtera koji se vraca u zemlju prvi put posle 10 godina i ocekuje da je sve stalo kao kada je on odlazio. Sto se tice Nikolica, vec nekoliko izbora pokazuje tendenciju umerenog nastupa,sto ne znaci da bi ga produzio kada bi dospeo na vlast.U svakom slucaju cak ni to nije dozvoljeno kod "klasicnih" srpskih radikala koji se vode najgorom "seljackom" logikom "da ubodem prstom u oko,pa sta kosta".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  22:38 07.09.2008
Preporuka: 0

Re: Gde? Šta?

dracena
Nema paradoxa. Suva logika. Nikolič je prilagodjavajući politiku realnim prilikama i potrebama (kroz dnevne poteze, a donekle i menjajući ideologiju) u proteklih nekoliko godina SRS-u obezbedio kontinuiran porast broja glasača. Poslednji izbori su mu, medjutim, pokazali da to prilagodjavanje mora sprovoditi brže i odlučnije. Otud ova, na prvi pogled iznenadjujuća podrška sporaumu o pridruživanju. S druge strane, Šešelj tamo u Hagu ima potpuno suprotne interese. Njemu je za odbranu potrebna podrška Srbije. Ako ne cele Srbije, ono bar jednog njenog velikog dela od 40-ak % glasača, koliko SRS otprilike dobija na izborima. Po njegovoj logici konfrontiranje toga dela gradjana sa EU znači automatski podršku njemu. Različite pozicije -> različiti interesi -> različite reakcije. I na kraju, pošto u SRS postoji vrlo snažan kult ličnosti V.Š., ili još bolje, neko prepuštanje njegovom autoritetu i pasivno prihvatanje njegovih odluka bez preispitivanja, Nikolić je trenutno ostao bez podrške, pa pokušava da je povrati ovakvim demonstrativnim napuštanjem stranke. Još ćemo videti šta će preovladati. Ima mnogo faktora koji će uticati na dalje dogadjaje u SRS. Teško je ovde i nabrojati ih sve, a kamo li detaljnije prodiskutovati, ali meni se čini da će rezultat ovog procesa biti dobar po Srbiju, kako god da se on okonča.



Ima , ima paradoxa jer sad se po stranim novinama pojavljuje formulacija "Tomislav Nikolic, a relative moderate politician" ,a do pre par meseci je bio "ultra nacional politician" za vreme i pred izbore,pa sad Vi meni kazite da nije paradox

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Budimac  20:15 08.09.2008
Preporuka: 2

Re: Gde? Šta?

Ima , ima paradoxa jer sad se po stranim novinama pojavljuje formulacija "Tomislav Nikolic, a relative moderate politician" ,a do pre par meseci je bio "ultra nacional politician" za vreme i pred izbore,pa sad Vi meni kazite da nije paradox

Jakša, molim Vas lijepa, ako je kriterijum paradoksa šta strane novine pišu... pa nije li S.M. bio Balkan butcher da bi se transformisao u factor of peace and stability pa jopet postao butcher, a barem mi znamo da nije bilo tako dramatičnih promena... isto se može reći za Koštunicu (moderate, staunch, whatever)...
Ja paradoks nalazim u, usuđujem se reći naivnom, pristajanju na tu igru etiketama, po kojoj mi sad treba da poverujemo da je Toma naprasno postao Europeac...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  19:35 06.09.2008
Preporuka: 1

Nije bas tako jednostavno...

#Link  Replika: 0
Tomislav Nikolic,odlazi iz Srpska Radikalne stranke zarad sukoba sa Seseljom ni manje ni vise nego zbog pitanja: Srbija DA ili NE u Evropu. Nikolic ZA,Seselj PROTIV.


Ko zna sta se tu jos desavalo unutar SRS-a.
Oni nikada nisu bili transparentni po putanju unutarstranackih razmirica.

Mislim da je glasanje oko SSP-a bilo samo zadnja kap u casi...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  19:49 06.09.2008
Preporuka: 3

Ono što u celoj priči najviše sneveseljava

#Link  Replika: 1
su implicitne ali glasne najave skorog povratka Šešelja u Srbiju, :(.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  01:54 07.09.2008
Preporuka: 0

Re: Ono što u celoj priči najviše sneveseljava

Doctor Wu
su implicitne ali glasne najave skorog povratka Šešelja u Srbiju, :(.


Ne razumem.
Mislis da se nece vratiti u sledecih godinu dana?!?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  19:50 06.09.2008
Preporuka: 1

...

#Link  Replika: 0
Ali vise nista ne predvidjam. Moja drugarica je pravu, Srbija funkcionise po principu paradoxa. Ko zna gde cemo jos Tomislava Nikolica gledati i u kojoj partiji…Sve je moguce u zemlji Srbiji, zato je i volim. Srbija je cudo :)

ti se radujes???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  20:38 06.09.2008
Preporuka: 0

Lukavi Toma

#Link  Replika: 1
Ne verujem da Tomislav Nikolić odlazi, sa svih funkcija u SRS, zbog naslaganja oko SSP.
Pre bih rekao da odlazi zbog neuspeha u vodjenju stranke. Stranka jeste u vreme dok je on praktično bio na čelu dogurala do skoro četrdeset procenata glasova, no zasluge za to pre pripadaju lošoj vlasti nego njemu.
Mada je SRS imala najveći broj glasova nije uspevala da formira većinu, a to je uspevalo strankama sa manje od petnaest procenata. Četiri puta je izgubio izbore za predsednika Srbije.
Zbog toga je Tomislav Nikolić morao da ode.
Ovo što on navodi kao razloge je još jedno u nizu njegovih podmetanja.
A gde će Tomislav Nikolić ako "ode" iz SRS?
Pa nekako bi bilo normalno, kod Borisa Tadića.
On sada okuplja i rehabilituje likove iz "slavnih devedesetih"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  10:51 08.09.2008
Preporuka: 0

Re: Lukavi Toma

Ne verujem ni ja da je Toma postao Evropejac pa da je zato podneo ostavku. Doduše, jako mi je čudno bilo što je SRS pristao da glasa za SSP nakon onolike blokade rada Skupštine, kad ono - cvrc Milojka. Zanima me gde je Vučić u svemu tome...?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  20:46 06.09.2008
Preporuka: 0

grobar za srs

#Link  Replika: 6
Ja mislim da je SRS pukao po 'bosansko - srbijanskom' shavu i da je to super. Da parafraziram Malroa - toliko volim Nemacku, da se strasno radujem sto ih ima dve :) Takodje mislim da ce 'bosanski' deo okupljen oko Seselja, Radete, Delica, Vucica... da padne - suvise su 'radikalni', vreme se promenilo. Tomin ce da ostane, ali nikad nece moci da dobije vise od pola sadasnjeg glasackog tela SRS.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  20:53 06.09.2008
Preporuka: 0

Re: grobar donosi radost

pola od sadasnjih glasova SRS!!
izvinte al to e ,po meni, previse !!!
takve stranke, mislim tvrdoradikalne imaju po 5% u mnogim zemljama i to je onaj valda normalan nivo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  20:58 06.09.2008
Preporuka: 0

Re: grobar donosi radost

pa, za pocetak tadic vise ne moze da preti 'zlim radikalima' - nece moci da mu se priblize po broju glasova. zbog toga ce ceda da skoci, jer neki ljudi glasaju za ds samo zbog toga.
a kako ce da izgleda desnica u srbiji, to bog sveti zna - i ko ce da je cini. ja ne znam da li ce toma vremenom da predje u neku umerenu desnicu, koliko ce da se promeni, da li ce neko da vrati kostunicu u igru...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  21:21 06.09.2008
Preporuka: 0

Re: grobar donosi radost

dali76
pola od sadasnjih glasova SRS!!izvinte al to e ,po meni, previse !!!takve stranke, mislim tvrdoradikalne imaju po 5% u mnogim zemljama i to je onaj valda normalan nivo.


Slazem se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  22:43 06.09.2008
Preporuka: 0

Re: grobar donosi radost

Blic javlja da su na vrh stranke zajahali Todorovic i Mircic.
Toma izjavio : "Politiku svakako neću napuštati, jer šta bih ja drugo radio" (i potvrdio pravilo - covek koji nema profesiju, u politici moze da bude samo stetocina).
Da li sam se zeznula za Vucica? Ipak mislim da ce da ostane sa seseljevcima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
011-495  15:48 07.09.2008
Preporuka: 0

Re: grobar donosi radost

dali76
pola od sadasnjih glasova SRS!!izvinte al to e ,po meni, previse !!!takve stranke, mislim tvrdoradikalne imaju po 5% u mnogim zemljama i to je onaj valda normalan nivo.

Da ali treba imati u vidu mentalitet nacije (kod nas je on uglavnom da radimo u korist svoje stete) u celini i situaciju u kojoj je oderedjena zemlja u nekom periodu vremena. Austrija je dobar primer kako krajnje radikalne ideje mogu da dobiju vise od 5%,tu je i Francuska u manjoj meri.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  19:24 08.09.2008
Preporuka: 0

Re: grobar donosi radost

Austrija je dobar primer kako krajnje radikalne ideje mogu da dobiju vise od 5%,tu je i Francuska u manjoj meri.


A odlican primer je Rusija, tamo se takve ideje izglasavaju gotovo aklamacijom.Njima izbori i nisu potrebni.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  23:24 06.09.2008
Preporuka: 1

Godine raspleta

#Link  Replika: 1
Sve što se u ovdašnjoj politici događa poslednjih par godina zapravo je raspad nacional-socijalističkog ludila iz devedesetih, koji posle 5. oktobra 2000. godine nije skončao na sudovima i u zatvorima, već je poput tumora ostao na biračkom telu Srbije.
A možda je, u istorijskom smislu, tako i bolje. Da su lideri SPS-a, JUL-a i SRS-a završili na zasluženoj robiji, možda bi u ovakvoj Srbiji dobili oreol mučenika. Ovako će se sve završiti na 5 do 10 odsto podrške biračkog tela.
Međutim, šta ćemo sa žrtvama crveno-crne koalicije!? Da li njihovi živi rođaci, prijatelji, koleginice i kolege zaslužuju neku satisfakciju? I može li Srbija u Evropu ako ne raskrsti sa svojim krvnicima i dželatima, medju kojima je Tomislav Nikolić u samom vrhu, ruku pod ruku sa Šešeljom, Todorovićem, Vučićem, a Dačića, Vučelića i Mrkonjića da i ne spominjem, pa Miru Marković i njene Julovce!?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorio92  08:42 07.09.2008
Preporuka: 0

Re: Godine raspleta

Međutim, šta ćemo sa žrtvama crveno-crne koalicije!? Da li njihovi živi rođaci, prijatelji, koleginice i kolege zaslužuju neku satisfakciju? I može li Srbija u Evropu ako ne raskrsti sa svojim krvnicima i dželatima, medju kojima je Tomislav Nikolić u samom vrhu, ruku pod ruku sa Šešeljom, Todorovićem, Vučićem, a Dačića, Vučelića i Mrkonjića da i ne spominjem, pa Miru Marković i njene Julovce!?

Za njih će se , ako bog da, postarati Boris Tadić, rasporediće ih u neka ministarstva, upravne odbore, na direktorske funkcije i sl.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  23:29 06.09.2008
Preporuka: 1

paradox

#Link  Replika: 0
..sto bi toma prelazio u dss kada su oni protiv sporazuma a toma je kao za....to bi bas bio parodox, ali u tom slucaju razlaz sa radikalima ne bi bio zbog evrope...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  14:00 07.09.2008
Preporuka: 0

ево куд ће

#Link  Replika: 0
Коштуницу ће да пензионишу ДеСеСовци, а место њега ће да поставе Тому. Онда смо награбусили.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  11:32 08.09.2008
Preporuka: 1

veliki odlazak

#Link  Replika: 0
Nikolic je ovim pomalo paradoxalnim
cinom sebi
dosta podigao ugled
Mozda je i to njegov motiv
da iz visoke politike
izadje na veliki nacin
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT