11. septembar

Vlasta92 RSS / 11.09.2008. u 13:50

 

Pre tačno sedam godina, skuvala sam čaj, namestila svoj veliki stomak pred televizor, osmehnula se blaženo i upalila ga. Svetski trgovinski centar bio je u plamenu, a ja sam ostala zaleđena, kao i većinaf110951.jpg ljudi na svetu, koji su u tom trenutku, udruženi u svojim geografskim, političkim, verskim  i vremenskim razlikama, gledali „breaking news" 21. veka.

U ovom napadu na Ameriku stradalo je više hiljada ljudi u četiri aviona i  zgradama, kao i vatrogasaca i pripadnika policije, a malo je onih koji u tom trenutku, pored neizmerne žalosti zbog žrtava, nisu osetili čudnu jezu i sasvim privatan strah: Amerika je napadnuta. Da li počinje svetski rat?        

Za napade je bila optužena ekstremistička organizacija Al-Kaida, iako je u javnom odgovoru Osama Bin Alden, na katarskoj televiziji Al - Džazira, navodno,  rekao: „Naglašavam da ja nisam izveo ove napade koji izgledaju kao da su ih počinile osobe koje su imale svoju motivaciju". Tri godine kasnije, američke snage pronašle su, opet navodno, video kasetu u jednoj uništenoj kući u Avganistanu, a na kojoj Osama ipak priznaje da je odgovoran za napad, tako da američka komisija za terorističke napade (Komisija 911)  22. jula 2004. zvanično  zaključuje da je napad izveden od strane Al-Kaide i da nije utvrđena kolaboracija između Iraka i Al-Kaide.

Bilo je i onih koji su se napadom na neki čudan i bolestan način naslađivali, bilo ih je i u našem okruženju, koji su u njemu videli osvetu za „princip kontrolisanog haosa" koji sprovodi Amerika. Rado se citirao i nezavisni politički analiticar Džon Kaminski, koji je pronašao sličnost između nacističke Nemačke i SAD, i po kojem je teroristicki akt 11. septembra 2001. jednak paljenju Rajhstaga - oba su napada iscenirana od strane nemačkih, odnosno američkih vlasti, kako bi se svet prestrojio u zajedničkom ratu protiv terorizma.

Čak je po analizi (navodno) javnog mnjenja u avgustu 2004. godine utvrđeno da polovina stanovništva Njujorka i nešto manje od polovine stanovništva istoimene države, veruje da je nekoliko američkih državnika znalo da se napadi spremaju i da svesno nisu preuzeli ništa. Da li vas ovo podseća na nešto?

Dva "boinga" 767 koja su udarila u 8:45 i 18 minuta kasnije, treći avion koji je pao na Pentagon, i četvrti koji se srušio u Pensilvaniji, ostaće upamćeni kao najveće samoubilačke akcije u istoriji i kao jedan od najvažnijih ekonomsko-političko -vojnih događaja ovog veka, sa dubokim posledicama po ceo svet.

Pored lokalnih ratova koji se u svakom trenutku, pa i sada, u svetu vode, i pored višedecenijskih sukoba, poput Izraelsko - palestinskog, svet se 11. septembra 2001. suočio sa ratom protiv terorizma, kojeg nazivaju četvrtim svetskim ratom. Osim toga, američki uticaji u arapskom svetu, Palestini, Izraelu, Iraku i Iranu, povezuju se sa borbom za plin i naftu, ratom za resurse.

Do danas, čak ni tačn broj žrtava još uvek nije utvrđen, a uzroci i organizatori napada, još uvek su pod "navodno".

Ili vi znate više?   



Komentari (161)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

banned_covek_u_belom banned_covek_u_belom 17:36 11.09.2008

Re: E, Miltone,

Vlasta92, lidiaz, Brook i mnogi drugi
koliko reči, a reče samo glupost. Ajde nemoj da se svađamo i da se nastavljamo, da ne moram da te ubeđujem kako su nastradali u automobilskoj nesreći sami krivi što nisu ništa uradili da poprave put...
Cudo kako se niko od vas ne javi kad se o Srbima na ovim blogovima servira istovetna prica o odgovornosti i kako niko nije nevin i kad se citira Berk. Ili kad se povede prica o Kosovu i prodavanju organa, a kao odgovor odmah idu hladnjace i niko nije nevin, ili bombardovanje i tako vam i treba svi ste vi glasali za Milosevica, a vas nigde nema ni jedan komentar da date.
Vlasta92 Vlasta92 17:59 11.09.2008

To je zato

što nas plaća Amerika da mrzimo Srbe, odnosno sebe.
john_milton john_milton 19:38 11.09.2008

Re: E, Miltone,

Vlasta92
kako su nastradali u automobilskoj nesreći sami krivi što nisu ništa uradili da poprave put...


ne nisu, ali su krivi ukoliko su seli da voze pijani ili ukoliko su vozili 150 tamo gde je dozvoljeno 60...
john_milton john_milton 19:41 11.09.2008

Re: odgovornost???

lidiaz
john_milton
...
samo bolestan mozak moze da tvrdi da su zrtve zlocina 9/11 krive za svoju smrt.


ne nego samo bolestan mozak moze da radi za dvetsku banku, u vojnoj industriji ili na razvoju nuklearnog naoruzanja, a samo glupav mozak moze da misli da to ne ugrozava nikoga ili da je to na bilo koji nacin opravdano....
adam weisphaut adam weisphaut 20:28 11.09.2008

Re: odgovornost???

Onaj donja crta Čovek na belom i donja crta Milton je, čini mi se, jedan čovek.
No ima jedna stvar koja je tačna u izboru ovog novog nicka, naime Milton je bio tiranin u svom domu i religiozni fanatik koji vidi svoje slepilo kao God's mild yoke, nacionalni fanatizam ove persone je ekvivalentan religioznom.
vlada dvm vlada dvm 20:55 11.09.2008

Re: odgovornost???

adam weisphaut
Onaj donja crta Čovek na belom i donja crta Milton je, čini mi se, jedan čovek.No ima jedna stvar koja je tačna u izboru ovog novog nicka, naime Milton je bio tiranin u svom domu i religiozni fanatik koji vidi svoje slepilo kao God's mild yoke, nacionalni fanatizam ove persone je ekvivalentan religioznom.

A adam weishaupt je rodonacelnik novog svetskog poretka. Iluminat my ass
adam weisphaut adam weisphaut 21:11 11.09.2008

Re: odgovornost???

A adam weishaupt je rodonacelnik novog svetskog poretka. Iluminat my ass

Misliš kicked your ass. Tačno.
vlada dvm vlada dvm 21:23 11.09.2008

Re: odgovornost???

adam weisphaut
A adam weishaupt je rodonacelnik novog svetskog poretka. Iluminat my assMisliš kicked your ass. Tačno.

15:0, tvoj servis.
adam weisphaut adam weisphaut 07:13 12.09.2008

Re: odgovornost???

vlada dvm
adam weisphaut
A adam weishaupt je rodonacelnik novog svetskog poretka. Iluminat my assMisliš kicked your ass. Tačno.

15:0, tvoj servis.

QED.
Budimac Budimac 17:24 11.09.2008

Međutim,

da li je dobar znak da su se Ameri počeli zezati na tu temu?



Ovaj video je napravljen par nedelja PRE ove vesti.
Vlasta92 Vlasta92 17:29 11.09.2008

Budimac,

ja seljak sa telefonskim internetom to ne mogu da otvorim trenutno, ali ako uspem polako, za mesec do dva, javiću šta mislim
Budimac Budimac 17:43 11.09.2008

Re: Budimac,

ja seljak sa telefonskim internetom to ne mogu da otvorim trenutno, ali ako uspem polako, za mesec do dva, javiću šta mislim

Uf... sorry... ja živim u vukojebini , dobro nije baš, naše selo malo ima nekih 600 duša, pa imamo ADSL (donja granica 1Mbps) pa mislim da je zapadnije svakako, ako ne bolje, ono jednako ili tu negde...
Budimac Budimac 17:43 11.09.2008

Re: Budimac,

da skinem?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:58 11.09.2008

Ne znam

darling, a i na lečenju sam od teorija zavere, dobro mi ide...zasad...
Vlasta92 Vlasta92 18:02 11.09.2008

Re: Budimac,

Nemoj da skidaš! Što bi skidao? Neka gledaju drugi. Ma, imamo mi i ADSL i SBB i trt i mrt, samo ja uvek imam nešto drugo da kupim ili nešto drugo da radim....Užasna sam..
Vlasta92 Vlasta92 18:30 11.09.2008

Jelice,

a koju kuru koristiš? Blato ili zoljoni ruskij čaj?
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:38 11.09.2008

Re: Budimac,

neka si obrisala onog kretena.
znam da sam bila kolateralna šteta.

samo ne znam da li i drugi komentar nije bio po volji.
ubuduće možeš da uđeš samo u komentar koji hoćeš da brišeš i da
napišeš da si ga ti obrisala.
ako nećeš da brišeš ostale.

sad me mrzi da ponavljam šta sam napisala.
ali taj zločin je bio strašan.
terorizam je strašan.
ovaj vek će biti vek terorista.
nažalost.
Vlasta92 Vlasta92 18:42 11.09.2008

U pravu si..

a 20. vek po tome što je najviše ljudi stradalo u ratovima

Jelica Greganović Jelica Greganović 23:47 11.09.2008

Re: Jelice,

Čuvarkuću.
mikimedic mikimedic 00:22 12.09.2008

Re: Budimac,

sad me mrzi da ponavljam šta sam napisala.
ali taj zločin je bio strašan.
terorizam je strašan.
ovaj vek će biti vek terorista.
nažalost


nadam se da smatras da je bombardovanje srbije od strane terorista strasno?
man ray loves me man ray loves me 00:32 12.09.2008

Re: Budimac,

miki, you're right on the money. svi su monstrumi ovde na blogu osim tebe. bas si nam pokazao.
mikimedic mikimedic 00:35 12.09.2008

Re: Budimac,

svi su monstrumi ovde na blogu osim tebe


sta je tvoj problem?
Budimac Budimac 00:39 12.09.2008

Re: Budimac,

svi su monstrumi ovde na blogu osim tebe
sta je tvoj problem?

'ajde 'leba vam promenite temu svadje, naime štrecam se kad vidim svoje prezime svaki put Jovo nanovo... mislim nastavite vi ali pod drugom temom...
jack_bauer jack_bauer 01:42 12.09.2008

Re: Budimac,

nadam se da smatras da je bombardovanje srbije od strane terorista strasno?

a ja se nadam da je opsada sarajeva ili vukovara od strane terorista strasna?

ili imamo razlicite kriterijume kada to rade nasi teroristi ili njihovi?
mikimedic mikimedic 09:53 12.09.2008

Re: Budimac,

ili imamo razlicite kriterijume kada to rade nasi teroristi ili njihovi?


svaka opsada ili bombardovanje od strane terorista je strasna. jos je gore kada to rade legalne oruzane snage jedne drzave.
simkke simkke 18:26 11.09.2008

Treci svetski rat...

...je poceo jos 90-ih.
Kad sam cuo da su teroristi napali Ameriku (ne samo Njujork), prvo sam pomislio 'pa naravno da jesu', kao sto je naprimer neki Englez ili Amer to isto pomislio kad je cuo da NATO bombarduje Jugoslaviju. Najnormalnija stvar. Mogu da kazem da mi nije bilo drago, ali ni zao zbog toga. Niko nije nevin (osim dece), niko nije kolateralna steta, svi su krivi i svi su protiv svih. One way or the other...

P.S. Inace, cale mi je umro na danasnji dan 2005., i to je ono sto mene najvise veze za 11.09. a kule ce lako da se naprave, sta cemo sa onim sto ne moze da se popravi?
Vlasta92 Vlasta92 18:35 11.09.2008

Žao mi je

zbot tvog starog, i mom je za koji dan godišnjica.
Ali, mi ovde ni ne govorimo o objektima. Znaš, tamo je pogunulo puno očeva, majki, nečije dece...I njima nije one way or another...
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:42 11.09.2008

Re: Treci svetski rat...

Mogu da kazem da mi nije bilo drago, ali ni zao zbog toga.

ej, simke, šta to iz tebe govori?
objani malo.
Vlasta92 Vlasta92 18:44 11.09.2008

Joj,

nemoj da objašnjava, molim te...
simkke simkke 19:01 11.09.2008

Re: Treci svetski rat...

Jednostavno indiferencija...Mogao sam da se napinjem da mi bude zao (kao klinci u Lepim Selima), ali nisam taj tip...Nekako, nisam bio iznenadjen.
Medjutim, politicki korektni me hvataju za to sto sam napisao da mi nije bilo zao, a kao da nisu procitali ostalo sto sam napisao...Svi su krivi, svi su protiv svih, sta cemo sa onim sto ne moze da se popravi...odmah se vatate za 'nije mi zao', a na ono najbitnije se ni ne osvrcete...Nisu krivi oni sto su poginuli? Ne znam bas...Sa osmehom na licu su izbornim danima zaokruzivali svoje kandidate, godinama unazad, koji su mozda (hmmm...) to sve zakuvali... Nismo ni mi krivi sto je Sloba radio sto je radio? hmm...Pitaj uciteljicu.

P.S. Zasto? Kako? Ko?
Vlasta92 Vlasta92 19:20 11.09.2008

Re: Treci svetski rat...

Zanemela od ironije. Izvini. Sve si u pravu.
Nizašto. Lako. Ne zna se?
simkke simkke 20:51 11.09.2008

Re: Treci svetski rat...

Vlasta92
Zanemela od ironije. Izvini. Sve si u pravu. Nizašto. Lako. Ne zna se?


Ma ne, mene zanima zasto se niko ne zapita sta traze neki azijati/arapi u Americi, otkud njima da padne napamet da napadnu j**eni New York, eeej! Sta oni ima da postavljaju bombe po Londonu i Madridu? Otkud bas tamo, i otkud bas azijati/arapi? Sto ne postave bombu na ovaj nas aerodrom, ili naprimer na sofijski ili bukurestanski? Otkud bombe u 20.Oktobru tamo negde krajem sedamdesetih ili kad je vec to bilo? Ej, jedno je da ne volis nekog, ili da volis sebe vise nego drugog, a drugo je da postavljas bombe po bioskopima ili aerodromima. Sta ima Irac da postavlja bombu u londonski pab? Zbog loseg ili skupog piva? Nece biti...
Neverujem da, cak iako si pozanti belosvetski terorista, zabijas avion u zgradu tek tako, iz zezanja...
Sto je onaj Kavaja mazn'o avion da ubije Tita? Ludak? Budala?
Dakle, malo manje lamentiranja nad posledicama, a obratiti malo vise paznje prema uzrocima...
Unfuckable Unfuckable 18:55 11.09.2008

ja sam

tog dana bio na istom mestu kao i kasnije, 12.marta '03.
Zanimljivo
Kasnije sam satima gledao u tv ponavljajući "jebote....." . (12.marta nisam : tada sam samo ćutao)
Posle su došle i neke druge priče, neka druga gledišta -
i na kraju, sada u nedelju, i ovaj izuzetno zanimljivi film koji sam video na HRT2 a čiji link imamo zahvaljujući ljubaznosti ivane 23
ivana23 ivana23 19:35 11.09.2008

Re: ja sam

Unfuckable
i na kraju, sada u nedelju, i ovaj izuzetno zanimljivi film koji sam video na HRT2 a čiji link imamo zahvaljujući ljubaznosti ivane 23


:))

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zero - istraga o 11. rujnu
7. rujna na HTV-u 2 oko 20.05

Koliko je službena verzija o onome što se dogodilo 11. rujna točna? Znamo li istinu? Skriva li se nešto i zašto? Potaknuti vlastitim saznanjima i istragama na ta pitanja odgovaraju Gore Vidal, Dario Fo, mnogi američki kongresmeni i senatori, brojni stručnjaci iz raznih područja koji mogu objasniti ono što se dogodilo.

Naravno, upitani su i članovi istražnih komisija, bivši pripadnici CIA-e i FBI-a, te očevici. Njihove izjave u izravnoj su suprotnosti s onim što tvrdi američka vlada. Ako je teza ovog filma točna, onda je opravdanje za rat protiv terorizma izgrađeno na nizu neistina.


ipsi ipsi 20:46 11.09.2008

Gdje smo bili

Sjedio u kaficu sa drustvom kada su poceli sa vijestima. Konobar smanjio muziku, pojacao TV i mi kao gledali.

Nakon pola sata neko je prokomentarisao.."aj u sto maraka da za par dana pocinje rokanje po Afganistanu, Iraku i okolini".

Niko nije pristao na opkladu, jer je bila cisti zicer.

Blade Runner Blade Runner 21:19 11.09.2008

Bez preporuke

Ni tad nisam, a ni sad ne vidim neki poseban razlog ni za neko zgrazavanje tim dogadjajem ni za njegovo odobravanje. On je bio strasan Amerikancima, ali bombardovanje Iraka i njegova okupacija su bili mnogo strasniji ali su se mnogo manje videli (iracanima je to sigurno bilo strasnije nego WTC). To sto se desilo je bilo je ocekivano vec neko vreme (i napad na US i napadi na Avganistan i Irak).

Sama tema je vec prezvakana toliko mnogo puta da nema sta interesantno da se kaze. Zasto nikad nema teme o godisnjici napada US na Irak?

http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories
Vlasta92 Vlasta92 22:24 11.09.2008

A odakle

to to da niko nikada ne piše o napadu na Irak? U martu se uvek o tome može pronaći puno tekstova, u novinama, a naročito na internetu. Ali, danas je prosto godišnjica ovog napada, a pošto su mu implikacije beskrajne, o njemu i pišemo. Tema je prežvakana? Jeste. Prežvakana je i tema o pedofiliji, pa i dalje nestaju deca. Kada po tebi ističe vreme nakon kojeg više ne treba spominjati više hiljada nevinih žrtava? Dve godine?
Blade Runner Blade Runner 22:29 11.09.2008

Re: A odakle

Da. Deca nestaju jos uvek i zato treba pricati o pedofiliji. Ovo se desilo i proslo. Nista se nece promeniti ako pricamo. Sto se zrtava tice, svako svoje oplakuje. Ne vidim potrbu da oplakujem tamo neke amerikance kad ima dovoljno nasih zrtava za oplakivanje.
Vlasta92 Vlasta92 22:35 11.09.2008

Re: A odakle

A ti nemoj
Sofroniye Sofroniye 21:30 11.09.2008

Sve je mirno na Zapadu

Ja cesto Amerikancima kazem da nije bitno ko je odgovoran za napad a oni se zgroze nad tim i pocnu da iznose stavove da nije svejedno ako je vlada bila umesana itd itd. A u sustini i nije bitno. Uslovno receno "neduzni" ljudi su izginuli (mada bismo morali da definisemo sta znaci neduzan u danasnje doba). Ovi danasnji predstavnicki sistemi i jesu izmisljeni da odluke donose predstavnici a narodi bivaju kaznjeni no dobro. Septembar 11 jeste dosta izmenio ali bi se neke stvari desile i bez njega. Nas je na ovoj planeti sve vise, resursa sve manje, standard zapada je suvise visok spram standarda Azije i Juzne Amerike i oni ga se nece odreci bez nekog "tepanja" mada zapadne drzave idu na smisljeno smanjivanje standarda ali cemo videti koliko ce sve to dati rezultata.

Dakle u svetu se vec vode razni "proxy" ratovi na lokalnom nivou a da li cemo uleteti u neku globalnu sorku ostaje da se vidi.
Vlasta92 Vlasta92 22:10 11.09.2008

Da,

u sledećem broju više o tome....
dusanj92 dusanj92 22:14 11.09.2008

9/11

Meni je nezamislivo da jedna drzava moze sama da sebi ucini takav zlocin. Ljudi koji u to veruju treba da se pod hitno prijave na psihijatrisko odelenje u najblizoj bolnici.
Ja zivim u Americi i to sam doziveo na svoj nacin i danas to opisao u mom blogu Bush 7, Teroristi 0
mikimedic mikimedic 00:30 12.09.2008

Re: 9/11

Meni je nezamislivo da jedna drzava moze sama da sebi ucini takav zlocin.


Tacno. Ne moze sama sebi, ali moze Avganistanu, Iraku, Srbiji....

p.s. ljudi koji u to ne veruju neka se pod hitno prijave na psihijatrijsko odeljenje u najblizoj bolnici...
groove groove 22:26 11.09.2008

9/11

Deny ignorance, spread the word

http://www.historycommons.org/project.jsp?project=911_project
http://pilotsfor911truth.org
http://www.ae911truth.org
http://www.patriotsquestion911.com
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/fiveisraelis.html
Tim Osman Tim Osman 10:18 15.09.2008

Re: 9/11

Budimac
No matter how paranoid or conspiracy-minded you are, what the government is actually doing is worse than you imagine.

William Blum


Svaka čast, to je poenta.

Ne možemo ni da zamislimo šta sve rade.

Samo je pitanje koliko ko i kako razume pojam "government".
dali76 dali76 23:34 11.09.2008

take a brake after "ake"

Da, danas je September 11 ali Teksasani I ne misle o tome danas ne zbog toga sto ne pamte vec zbog uragana Ajkkoji izgleda je bas odlucio nama u goste za vikend. Pumpe , redovi, ljudi s kanisterima , policija I nacionalna garda , poziv gradskih vlasti za evakuaciju , zasad samo nekih delova cetvrtog najveceg grada u Americi I najveceg u Teksasu. Meni sve ovo deluje poznato . Bilo jee slicno pre tri godine, ma Oluja je bila I te 95 . Ko prezivi taj ce pricati. Popodne je crni oblaci su se vec nadvili nad gradom iako je uragan na oko trista milja odavde.
Tesko je reci o onome sto se desilo tog septembrra 11 ako niste , sto neko ovdje kaze, bili blizu onih koji odlucuju o zivotu I smrti.
Slabo sam sklon vjerovati u konspirativne price , ali isto tako nisam ni naivan verovati u istinu apsolutnu koju nam predoce vlasti il zvanicna politika.
Mozda cemo nekad nesto I saznati vise , kad prodje dovoljno vremena. Sve do tad imacemo prilike gledati filmove , dokumentarce I slicne manje il vise mastovite obrise onoga sto nam se desilo.
Neko ovdje spomenu solidarnost ljudi. HM, volio bih to potvrditi ali….
Postoje ljudi koji su zdravlje izgubili usled spasavanja ljudi . zbog ogromne kolicine dima oboljeli I sad para nemaju z ate skupe preglede . I to je druga strana price od one koju je ovjde ispricao Nemanja iz New York/a..
Toliko za sad .. Javljam se prvom prillikom ako prodje uragan I struja dodje …
palilula92 palilula92 23:50 11.09.2008

Re: take a brake after "ake"

Slabo sam sklon vjerovati u konspirativne price , ali isto tako nisam ni naivan verovati u istinu apsolutnu koju nam predoce vlasti il zvanicna politika



Sa ovim se potpuno slazem.


Neko ovdje spomenu solidarnost ljudi. HM, volio bih to potvrditi ali….


Mene je ta solidarnost jako iznenadila, dugo sam u Americi i nikad to ranije nisam videla. Nazalost nije drugo trajalo.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:58 12.09.2008

save the brave

[url=http://http://www.fealgoodfoundation.com/][/url]

Uvek ista prica. Strada sirotninja. Nekom rat nekom brat. Kao i kod nas.


http://www.fealgoodfoundation.com/
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:58 12.09.2008

Re: save the brave

Ne radi mi link, ali copy and paste.
tzar74 tzar74 09:15 12.09.2008

9/11

Zao mi je sto je tako - istinu cemo saznati ali jos uvek ne mogu da verujem da zdravi i pravi inteligentni ljudi uopste umisljaju da su gospodari svojih sudbina - povezite to sa bilo cime, ekonomijom, lekovima, internetom i televizijom...Mehanizmi su odavno postavljeni, poluge se pomeraju profesionalno - taman da mislis kako postoji slobodna rec i .net ili www, i sta god a tehnologija fura dalje a ti pojma nemas kol'ko nemas pojma i mislis da kucajuci ovde mozes da ucinis bilo sta a ustvari....lajes na zvezde i pustinju i ushicen si sto mislis da ce to promeniti nesto, da ce lepet krila leptira u Aziji pokrenuti uragan u Americi....Zato, osmeh na lice i svaki dan da je najlepsi do sada i sta te briga za glupog shefa i ziganje u kolenu i sta je ko rekao o kome i tebi i otaljigaj tih 8 sati posteno i voli prvo sebe pa ces moci i ostale i ne zameri mladosti i sacuvaj dete u sebi i svadjaj se sa zenom/muzem jer zhar treba odrzavati i cirkaj ne jedno no 5 piva i menjaj stanje svesti bar ko Evropa petkom il' subotom i uci dete da odrzava ritam na udaraljkama i kupi mu sve sto hoce jer, jbg, sutra vec moze sve da ode u K a tek je 12. u mesecu i imas jos 2 000 din. na racunu al nemoj da brigas....Vec su te bombardovali '99 - i sta hoces jos bre?! Ko su oni da ti podmecu lazi, ko sam ja da ti pricam sta da radis...Na kraju, pusti zivot da se podmece sam, uostalom, priroda ce sve vec to sama....
jande92 jande92 09:25 12.09.2008

auuu, koja naivnost.....

nije da zelim da ti ''solim pamet'' ali godinu dana posle tog septembra na netu je bilo more sajtova koji su jasno (sto znaci cak i laiku) ukazivali na jednu belosvetsku namestaljku, ma kako ti to jadno i bedno zvucalo.npr. kako je avio ''legao'' na Pentagon-kao raketa ili koji su avioni samoubilacki sruseni od strane USA AIR FORCE.,.. ma veoma ubedljivo i razlozno sa upetrebom fotografija i opstepoznatih zakona fizike.nisam od onih koji mrze amere, naprotiv, ali lazu za medalju.preporuka bi bila da citate Comskog , koji je istinski zaljubljenik prave Amerike
tzar74 tzar74 13:06 12.09.2008

9/11

Zao mi je sto sam pogresno shvacen, apsolutno sam uveren da su ameri SVE namestili !!! a sto se dokumentaraca i citanija tiche, videh skoro sve...
jack_bauer jack_bauer 02:17 14.09.2008

Re: 9/11

bravo ramona (mala :))
Tim Osman Tim Osman 10:06 15.09.2008

Teroristi ne postoje

...barem ne onako kako ih većina ljudi zamišlja.

Ne postoji, niti je ikada postojao, pravi "autonomni" terorizam.

Svi teroristi na svetu su na vezi sa nekom obaveštajnom službom, državom, itd.

Al Kaida kao teroristička mreža ili kako god je nazivali ne postoji.

Pogledajte fantastični dokumentarac čuvenog Jana Kertisa (BBC) - the Power of Nightmares na http://video.google.com/videoplay?docid=2081592330319789254

To je treći deo, gde razni ljudi jasno kažu da je Al Qaeda fantazija koju su izmislili Ameri.

To je potvrdio i nama Srbima omiljeni pokojni britanski šef diplomatije Robin Cook

http://www.infowars.com/articles/terror/al_qaeda_does_not_exist_bin_laden.htm

Pre jedno dve godine, kada sam na ovom blogu rekao da i vrapci znaju da je zvanična verzija 11. septembra pure fiction i da već postoji dobro etablirani pokret uglednih stručnjaka, sadašnjih i bivših vojnika, obaveštajaca, pisaca, glumaca you name it koji su odavno raskrinkali svaku tvrdnju te zvanične verzije, ismevali su me. Posebno onaj nesrećni Zokster.

Danas vidim da više niko ne veruje da je svet ravna ploča.

Oni koji i dalje veruju u bajke tipa Al Kaida i sl. su uglavnom ljudi koji jednostavno ne poseduju potrebno znanje. Srećom tu je internet, pa svako može da proveri za sebe.

Od 2001. naovamo, bespogovorno je utvrđeno da:

1. Nije bilo nikakvih otmičara (19) jer: nije ih bilo na spiskovima putnika (kako su ušli u avione?). Nije ih bilo na CCTV kamerama (jedini snimak koji postoji je snimak njihovog „vođe“ Mohameda Ate na aerodromu u Portlandu, na jednom „connecting flight“, jak dokaz), posle dve nedelje ispostavilo se da je barem polovina živa, javio BBC pa se posle gorko pokajao http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1559151.stm

2. Prvi put u istoriji Amerike nije ispoštovana standardna procedure za presretanje aviona koji se ne javljaju na poziv kontrole letenja. Istovremeno, za isto jutro 11. septembra zakazano je pola tuceta vojnih vežbi kojima su avioni odvučeni na sve četiri strane Amerike. A avioni koji su se digli sa velikim zakašnjenjem poleteli su iz neke udaljene baze. Da poverujemo da je PVO vojno najmoćnije zemlje na svetu tek tako zaspao jedini put u istoriji kada se desilo ono za šta taj isti odbrambeni sistem postoji !??? http://911review.com/means/wargames.html

3. Avioni su 99% navođeni sa zemlje, daljinskim upravljanjem. Sistem Global Hawk odavno postoji i to je bila dečja igra. http://www.public-action.com/911/robotplane.html. Inače, za one koji to već nisu gledali, jedna epizoda serije Lone Gunmen Krisa Kartera koji je radio X-files, emitovana u martu 2001, govori upravo o takvom scenariju http://www.youtube.com/watch?v=rIZ205ccX8M . Kapiram da je reditelju neko javio da se nešto kuva.

4. Ovoga puta ću preskočiti celu priču o najvažnije aspektu 911 prevare, a to je controlled demolition. Jednostavno, teorija da su se zgrade srušile zbog požara prkosi zakonima fizike, tako nešto se nikada nije dogodilo u istoriji, i da su pale zbog požara ne bi pale slobodnim padom za 9 sekundi, to je jednostavno NEMOGUĆE. I da stvar bude gora, zajebali su se sa Zgradom broj 7 (WTC 7) koja je pala a da nije pogođena. Pala je takođe brzinom slobodnog pada za 9 sekundi, a još je i vlasnik Larry Silverstein, koji se masno ovajdio od osiguranja, priznao u dokumentarcu CNN 2002 da su odlučili „da je sruše“ http://www.youtube.com/watch?v=7WYdAJQV100. Čovek lepo priznao, šta je sporno. Inače, vatrogasci, ljudi koji su bili u zgradama, spasioci i svi novinari mainstrem medija koji su bili na licu mesta stalno su govorili o „eksplozijama“.

5. Jedan od aspekata koji retko koji od mnogih izvanrednih dokumentaraca na temu 911 prevare pominje je umešanost izraelskog Mosada, koji je po svemu sudeći odradio dobar deo operativnog posla (što nije nikakvo čudo, jer se strane službe često angažuju za prljave poslove, jer je posle počiniocima teško ući u trag). Naime, neposredno posle „napada“, policija na Menhetnu uhapsila je četvoricu Izraelaca koji su snimali kako kule bliznakinje gore, radovali se i davali jedni drugima „High Five“. http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/fiveisraelis.html

Ispostavilo se da su sva četvorica agenti Mosada, ali su posle mesec dana pušteni zbog „visa violations“. To je otvorilo čitavu priču o špijunskim aktivnostima Izraela u Americi (da ironija bude veća, priču je pokrenula Fox TV), ali je naravno priča „ubijena“, jer je govoriti o tome u Americi jednako samoubistvu, zbog momentalnih optužbi za antisemitizam. Ta četvorica Mosadovaca se pojavila ubrzo i na izraelskoj TV na nekom talk showu. http://www.youtube.com/watch?v=tRfhUezbKLw
Taj aspekt je verovatno ključan, ali ga svi izbegavaju, jer očigledno nije zdrav po život. Time se bavi najnoviji film o 911 i izraelskoj vezi „Missing Links“. Obavezno pogledati na http://www.911missinglinks.com/

6. Što se Pentagona tiče, tu je stvar manje više jasna. Nema teorije da je u njega udario avion, što je jasno svima osim slepcima kada vide da na mestu udara nema ničega, nema ostataka aviona, nema ostataka tela, prtljaga, nema crne kutije, ničega. Pentagon je najčuvanija zgrada na svetu, okružena sa stotinama kamera, pa ipak neće da objave snimke od tog dana (sigurno iz časnih razloga). Dakle, po svemu sudeći bila je raketa, a motiv napada je najverovatnije bio da se prikriju velike finansijske manipulacije u vojsci (i pobiju neki ljudi koji su o tome nešto znali) – Donald Ramsfeld je 10. septembra rekao da „Pentagon ne može da uđe u trag 2,3 TRILIONA dolara“. Dakle, krađa na visokom nivou. http://www.youtube.com/watch?v=xU4GdHLUHwU Mnogi su se time bavili, između ostalih i Francuz Tjeri Mejsan. To je toliko očigledna prevara da o njoj ne vredi trošiti reči. http://www.prisonplanet.com/articles/september2006/070906insidejob.htm

7. Avion u Pensilvaniji. Postoje indicije da je avion sleteo u Klivlendu i da su putnici evakuisani. Šta je posle sa njima bilo nije teško pretpostaviti. Gradonačelnik Klivlenda Vajt izlajao se da je avion uredno sleteo. Kasnije je verovatno zamenjen, pošto se još par godina u evidenciji kontrole leta vodio kao operativan. http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=4506 . Na licu mesta navodne nesreće u Šenksvilu u Pensilvaniji, nisu pronađeni nikakvi ostaci aviona, tela i ostalog. O tome govori i verovatno najbolji film do sada Loose Change, prva verzija (konačna verzija je, iz meni nepoznatih razloga, težak smor, iako je namenjena za puštanje u bioskopima) http://video.google.com/videoplay?docid=7866929448192753501

Ima tu još pitanja, ne padaju mi odmah sva na pamet.

Ono što je možda bitnije od svih detalja jeste razlog zbog kog, osim pukog neznanja i neinformisanosti, veliki broj inače pametnih, obrazovanih i kritički nastrojenih ljudi, i dalje veruje u verziju o 911 koju su pustili masovne ubice i lopovi poput ključnih ljudi američkog (i britanskog for that matter) establišmenta, odgovorni za masovne zločine u Iraku, Avganistanu i u prošlost ko zna još gde.

Znači, neverovatno je da je „dozvoljeno“ smejati se Amerima zbog laži o „oružju za masovno uništenje“ zbog kog je ubijeno na stotine hiljada ljudi u Iraku, ali se tim istim likovima veruju da je najsavremeniju i najmoćniju vosku i odbranu na svetu zajebao neki tajanstveni lik koji se oblači u čaršave i živi po pećinama u Avganistanu.

Oni koji hoće da se prave važni još pitaju „Zašto bi Ameri to uradili?“.

Ne mogu da verujem da neko može tako nešto da pita, a opet stalno čujem taj argument.

How about: a) Avganistan; b) Irak; c) progresivno uvođenje policijske države; d) masovno bogaćenje od ratova, čitave priče o novom neprijatelju – terorizmu, uvođenja najsuludijih mera u civilno vazduhoplovstvo. Ima još naravno.

I da se razumemo, ovde se ne radi o „Amerikancima“ koji su izveli najveću prevaru u novijoj istoriji. Nisu to „Amerikanci“, kao što zlikovci u ratovima nisu „Srbi“, „Hrvati“, „Albanci“, „Jevreji“, „Rusi“, „Arapi“. Amerikanci su hrabar i pošten narod i velika većina ljudi koji su u 911 truth pokretu su upravo Amerikanci, kojima su zemlju oteli banditi koji vladaju danas, ali i u poslednjih 50-ak godina. Radi se o delovima establišmenta, delovima vojnih i obaveštajnih službi, stranim službama.

Najsmešniji je argument „trebalo je za to hiljade ljudi, neko bi progovorio.“

Pa progovorilo je na stotine ljudi. Too bad što su američki, kao i drugi zapadni mediji, direktno ili indirektno pod kontrolom ljudi koji izvode ovakve stvari. Cenzura je skoro totalna, tu i tamo nešto puste, čisto da bi ismejali. Kako Fox to radi, to je neverovatno, nazivaju ih „ludacima“, „izdajnicima“, „mrziteljima Amerike“ direktno u programu.

http://www.youtube.com/watch?v=AEVDCqIFT2A&feature=related

RTS je bio zlato za ove.

Trebalo je možda 50-ak ljudi koji direktno znaju šta se radi. Što se tiče whistleblowersa, ima ih gomila, ali ne onih koji su direktno učestvovali i znali šta rade. Drugo, oni koji nameštaju takve stvari nisu po prirodi takvi da ih grize savest pa moraju da se javno pokaju. A drugo, nije zdravo po glavu. http://www.indybay.org/newsitems/2006/09/13/18309235.php


Vreme je da neka naša TV prikaže Loose Change, Zero, Missing Links, Terror Storm, Mind the Gap, 911: the British Broadcasting Conspiracy, dok ovi ne nameste još neki 911, 7/7, Oklahoma city bombing i sl.





man ray loves me man ray loves me 15:00 15.09.2008

reason

Evo sta je na temu 9/11 zavere rekao noam chomsky:
part1
part2.
Budimac Budimac 19:56 15.09.2008

Re: reason

Evo sta je na temu 9/11 zavere rekao noam chomsky

Čomskog veoma poštujem i slažem se da ceo "9/11 thruth movement" sa svim svojim "splinterima" zapravo postaje biznis i odvlačenje energije sa mnogo važnijih stvari. No, on sam (verovatno zato što odbija da uloži imalo energije) ne nudi baš ubedljive razloge zašto je konspiracija nemoguća. Jedna vrsta razloga, po meni najneubedljivija, je da bi to bila ludost pokušati i da bi to procurilo. Hmmm... mnoge stvari nisu procurile desetljećima... Uostalom, malo je kontradiktorno od Čomskog da do te mere zatvori um po tom pitanju, a u isto vreme veoma ceni tvorca "zakona" koga sam citirao par komentara ranije – čika Vilijama Bluma.

Robert Fisk, dopisnik londonskog Indipendenta sa Bliskog istoka je čovek koji ne veruje u teorije konspiracije (btw Noam i "Fiski" su prijatelji), šta više kao neko ko je proveo na Bliskom istoku skoro 40 godina sigurno ih se grozi (ja se posle osam ježim na to šta sve ovde prolazi kao teorija konspiracije). Koliko prošle godine, Fisk je napisao sjajan članak na temu 9/11 pitanja s kojima je, baš kao i Čomski, suočen na svakom svom predavanju. Za razliku od Noama, Robert ima perfektno opravdanje zašto nije njegovo da se bavi time – jednostavno, on je dopisnik sa Bliskog istoka. Čomski kao intelektualac koji nam objašnjava svet (i to čini veoma dobro) nema tako dobro opravdanje i nije čudo da je kako sam kaže izolovan po tom pitanju.

Naravno, to ne čini ni da je "u krivu" niti da je "u pravu" ali je pravo čudo kako odbija da primeti sasvim legitimna pitanja u vezi teme i pretvara ih u naučni "mambo džambo" pred publikom u Budimpešti (u slučaju ovih klipova). Da, svakako i u naučnom eksperimentu ima dosta neobjašnjivog ali legitimna pitanje se ne svode SAMO na naučni aspekt događaja (padanje zgrada i sl.). Sasvim legitimno pitanje je kako to da su najmanje trojica otmičara (u zvaničnoj verziji koja još uvek kao važi) živi i zdravi i vode svoje mirne živote na Bliskom istoku i još mnogo toga (Fisk pominje nešto od toga u svom članku).

Čomskovo poređenje 9/11 sa ubistvom Kenedija je pomalo patetično i možda će kao takvo imati smisla kroz 40 godina. Naime, tada neće biti bitno ko je (zapravo) stajao iza zločina protiv humanosti u Njujorku itd. Sada to još uvek nije slučaj.
man ray loves me man ray loves me 09:44 16.09.2008

Re: reason

Meni je argument ok. Cak i ako bi neka efikasna mafija sa strogim kodeksom ponasanja uspela da izvede da sama isplanira i izvrsi takav napad i da nista ne procuri, za Bushovu administraciju to je gotovo nemoguce. Njima je sve procurelo u javnost - Cheney koji je opalio onog prijatelja u lovu, Valerie, da je Rice ignorisala izvestaj o Bin Ladenu, Halliburton et al... Pomislite kolika bi zavera trebalo da bude - koliko ljudi je potrebno da se miniraju TT, koliko vremena, koliko ljudi tu prolazi stalno i moze to da otkrije... Postojali bi tragovi njihovog regrutovanja terorista, zatim tragovi na aerodromima da se osiguraju da ce teroristi moci da otmu avione... Kao sto kaze Maher - dokaz da Bush nije iza 9/11 je taj sto je napad uspeo.
Za rusenje zgrada - naravno da reci 'ima mnogo neobjasnjivih stvari' nije dovoljno. Ja bih dodala da u naucnom eksperimentu ima i mnogo rezultata koji se protive prvoj intuiciji. To ne znaci da je i ovde to bio slucaj. Ali zaista ne vidim kako to moze da se razresi ako se ne napravi neki eksperiment. Puko uporedjivati razna rusenja raznih zgrada koje su napravljene od raznih materijala i srusene raznim metodama tek tako, to mislim da tesko moze da ukaze na to sta se zapravo desilo. Stavila sam linkove gore coveka koji je sagradio TT - on kaze da jesu bile prvobitno zamisljene tako da eventualni avion samo prodje kroz jedan sprat a da ostali ostanu, ali da su ovi avioni veci i brzi - kako njemu rusenje zgrada nije nelogicno? Naravno, on bi morao biti ucenjen, ali ne izgleda mi tako.
Za poredjenje sa Kenedijem se slazem sa Vama. Naravno da je vazno ko je uradio ako postoji krivicna odgovornost.
Budimac Budimac 12:37 16.09.2008

Re: reason

Čini mi se da se nismo potpuno razumeli. Naime, ja kažem da se sasvim legitimna pitanja NE svode isključivo na naučno-tehnička (padanje zgrada, kako su priučeni piloti bili tako precizni i sl.). Postoji gomila legitimnih pitanja potpuno van tog domena i malo me čudi da ih Čomski potpuno ignoriše. Ne zastupam nijednu teoriju zavere samo ne mogu olako da odbacim mogućnost postojanja zavere.

Istraga 9/11 komisije nije bila transparentni proces ni u meri u kojoj je mogla biti. Mnogo je čudnih stvari u vezi nje (cenjkanja administracije oko svakog člana, svakog svedoka, svakog dokumenta i sl.). Npr. nije li čudno da su Čejni i Buš odbili da: 1) svedoče pojedinačno, 2) svedoče pod zakletvom? (iako je ta sednica bila zatvorena za javnost) Izveštaj komisije posle takve istrage je, najblaže rečeno, šupalj i ostavlja prostora za moguće i nemoguće teorije zavere. Tu se mogu vratiti na Čomskog i slaganje s njim da sve to odvlači kako energiju tako i pažnju sa važnih pitanja (evo mi se ovde zamajavamo danima). Zapravo, ne mogu se oteti utisku da je to tako, na neki način namerno, jer "šum" (zapravo galama) odlično služi svrsi.

Što se tiče "curenja" dao sam link na moj prikaz knjige (doktorske disertacije) jednog švajcarskog istoričara koji obrađuje sigurno najveću zaveru prošlog veka. Ona (zavera) je odnela zbirno mnogo više života nego 9/11 i (presudno) uticala na istoriju (mnogih zemalja). Fizički se prostirala po celom tzv. slobodnom svetu, a vremenski 40+ godina (koliko je samo ljudi bilo uključeno znajući/ne znajući), a da o tome javnost nije imala blagog pojma. Razlika u odnosu na ono što obično nazivamo zaverama je to da je to bila zvanična politika, strategija i taktika (jedne super sile) ali sa tačke gledišta običnog čoveka to jeste bila zavera. Sve ovo pišem samo kao ilustraciju za to da argument o sigurnom curenju, po mom mišljenju, nije tako čvrst argument.

Da zaključim, ne zastupam nijednu teoriju zavere ali primećujem da obe strane u debati (teoretičari zavere v.s. zvanična verzija) još nisu ponudili kompletno (naglasak na kompletno) objašnjenje (zasnovano na dokazima) koje bi isključilo ono drugo. Dobro, znam da je to nemoguće uraditi sa 100% uspeha jer svaki događaj te magnitude će uvek biti meta teoretičara zavere ali izbegavanje logičnih odgovora na sasvim legitimna i logična pitanja (ili izbegavanje uočavanja tih pitanja) svakako ne pomaže.

Kao sto kaze Maher - dokaz da Bush nije iza 9/11 je taj sto je napad uspeo.

Da, to zvuči duhovito i simpatično ali ja nisam sklon da Bušovu administraciju proglasim za total failure jer bi to između ostalog na primer impliciralo da je cilj američkog "drang nach Osten" širenje demokratije na Bliskom istoku. Proklamovani i stvarni ciljevi se veoma razlikuju i čini mi se da je Buš veoma uspešan u ispunjavanju ovih drugih (treba li reći na žalost).
ivana23 ivana23 15:53 15.09.2008

Zastava!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana