CERN ili Černobil u Magistratu*

Jelena Milić RSS / 16.09.2008. u 10:41

 

*Bont ton correcrt  nastavak bloga Jebe mi se s kim će Vučić i isti

   Rukoljub gospođi mami, …..a pustite jadnicu, te godine znate već 43 i kusur, raspuštenica,  mmmm, što su fini ovo sitni kolaci, uopšte šećer ne rska, ma odavno je i bila zrela, ne znam tačno šta se navrzla baš na radikale, ma ne zna ni ona, al taj rečnik, skandal, skandal, a mmmm vanilice su odlične, ne znam, nešto oko nekih muslimana u Srebrnici pre  pitaj boga kad, par hiljada pobijeno, kad nema o čemu ona o tome, hvala može još jedna čašica, jel domaća, svaka čast, svaka čast, jel i dalje redovno idete na plac, ajde de nema tema, al taj rečnik, molim vas kad ste čuli bilo kog radikala da psuje božeoprosti, pa ni ne deru se više u skupštini, daleko bilo, ne polivaju se ni vodom, a ma ne znam nešto o nekim Hrvatima nekad u Srbiji, a ona molim vas i dalje o tome, i to na taaakaaav način, a i ona EU pa što više gosn Ratka ne ostave na miru, a ma njihovi nisu reagovali, šta što, ma nebitno oni su krivi, ….ju jer to mladi Petrović, božeoprosti ko da je juče bilo dok je još špilhozne nosio, u ostalom i šta će Hrvatska deca u našim obdaništima, imaju svoja, vidite samo na šta ovaj Beograd liči, krenem po šarana na Bajloni, ne moš proći od cigana na sve strane, nego jel se zna kod koga će Vučić…pa da i gosn Velja kaže ne treba sad da se mešamo dok se oni razvode i da to nije nešto za radovanje, eto shvatio je da kad se onomad radovao što ruši Slobu i SPS to nije bilo nikako u redu, taj amertički divljački uticaj tad bio jak, falabogu pppppuu daleko bilo spada,  i gosn Tadić, falabogu dobismo pristojnog i odmerenog  predsednika, kaže tuga je to kad se neka stranka raspada, gubitak je to za demokratske tekovine, velike stranke su stabilnost, male nestabilnost, zamislite koliko bi eto Nemačka onomad bila nestabila da se Hitlerova stranka tako raspadala nedajbože, onako su bili veliki i efikasni, čista demokratska tekovina, falabogu da neko kaže tačno šta su demokratske tekovine, a ne.....ma šta o njoj uopšte više, histerična  bila histetična  ostala, al taj jezik u javnosti, ne ne, neće Srbija daleko dogurati dok takvi imaju pravo oglašavanja, sva sreća to niko ne čita, ….da da, eto sad se ispostavilo da gosn Toma nije tako mislio, mada ne vidim i šta je tu  loše, nego morao zbog Šešelja, a baš su lep par bili..…ma da mogu da se kladim, mmmm  jeste sami pravili kore za ovu rozen tortu…mogu mljac da se kladim da će sad ona da se javi da kaže mogao je tako i Himler da kaže, nisam ja tako mislio i hteo al sam morao zbog Hitlera, i šta je se u ostalom tiče, ma mora s vremena na vreme malo da se država pročisti, jeste, svakav se šljam nakupi,  ne znam, ne znam, možda i Skupština da sačeka dok se radikali ne saberu, nije u redu oni u mukama unutrašnjim a mi teramo dalje, kamo solidarnost...jao nemojte više molim vas, sit sam, mada pečenje ovakvo  odavno nisam  jeo……a da, čuo sam i ja jeste otklon, molim vas a i u ekonomiju se razume, a što je lepa, jedra, prava Srpkinja, da da fina porodica Tabakovići, ugledna, na ić, falabogu skloniše radikali i one Labuse i ostale, da baš čitam jutros jelte u novinama kaže gosn Tomina stranka će se zalagati za “ čisti srpski nacionalizam”, mada jelte i radikali zar i oni ne behu za to, ma ko će ga danas znati šta je čisto šta prljavo, molim vas kupim u Tempu Persil od tri kila, računam ušteda, al čujem od komšinice imaju neke kuglice pa ubacite, ne mora predpranje....bez šećera molim vas, jača gorča ako je već domaćica tako fina da pita, fala bogu još nas ima takvih….

 

 Sudbina je tako htela da na par dana odem opet iz rodnog sela, opet mi pod ruku padoše strane novine za dž, falabogu  nikog ne zanima s kim će gosn  Vučić. Kod njih glavna tema simulacija velikog praska, eto a kod nas original, in vivo eksperiment, ništa simulacija samo prava stvar.  Oni elementarne čestice mi slobodne radikale, šta elementarne čestice, u “hadronskom kolajderu“! ( fraza iz Kurira verujem jezički mnogo prihvatljivijeg nego blog JM mnogima) sudarali u  nadi da nađu Higinsov bozom, što je verovatnije nego da se naleti na reformisanog radikala.  Merenja bi trebalo da daju šansu naučnicima da predvide dalji tok razvoja kosmosa što je verovatno jednostavnije nego projektovati evropsku budućnost Srbije sa slobodnim radikalima koji se šire svuda okolo.  Vratim se, uzmem prvo Vesti u avionu kad ono Holanđani krivi za Srebrenicu, a šta je bilo, otkud znamo a i nije bitno, što on nisu sprečili ma šta da se dešavalo, posle  skrenem trasu via Terazije da se dokopam ostalih novina vidim reformisani Vučić vidi glavnu pretnju po Srbiju  u DS-SPS-LDP vlasti, Jorgovanka najavljuje čist zdravi srpski nacionalizam….  Sve je isto  samo ih ima više. Nekako mi sve ovo na osnovu  efekata  po Srbiju više liči na Černobil nego na CERN. Znate ono, jagode velike, primamljive, ništa se ne vidi, a ono....tri ruke i  dve jetre....  



Komentari (132)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:03 16.09.2008

anatomija slobode

" a ono....tri ruke i dve jetre...."
i pola mozga
Jelena Milić Jelena Milić 08:50 17.09.2008

Re: anatomija slobode

dovoljno da se razume sva apsurdnost situacije, samo ako se hoce

jos uvek mi se svidja vise od anatomije neslobode, citam statistiku koliko je aviona u rusiji palo u poslednjih nekoliko god zbog loseg odrzavanja i nestrucnih pilota, gledam ova deca/bebe po kini sa ovim cement mlekom u prahu...tuga
Atomski mrav Atomski mrav 09:32 17.09.2008

Re: anatomija slobode

U kini jedu pse...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:55 17.09.2008

Re: anatomija slobode

citam statistiku

Na kom jeziku ?
Jelena Milić Jelena Milić 11:05 17.09.2008

Re: anatomija slobode

neces verovati na ukrajinskom i ruskom...bila u ukrajini kad se desilo

tako da se ne nadaj/raduj nekoj zvaki o zapadnom spinu....

pokusaj nesto bolje

a da

i od onog
napaljena /horni

da za politiku koja ce nam doci glave ako vec nije, jesam
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:15 17.09.2008

Re: anatomija slobode

pokusaj nesto bolje

Pa, trenutno pokusavam da istrcim maraton i svakog dana trcim duge distance (10/15/20 km).... Takodje, pokusavam da uradim 50 zgibova u 5 serija od po 10 zgibova u svakoj... Ali, nemoj, bre, vise da se ljutis na mene sto mi je ponekad smesno kada procitam nesto sto ti napises ili KAKO napises to sto napises i onda to prokomentarisem ovako ili onako.... Ok. Ja jesam ruski covek i sklon sam kubanskim shvatanjima slobode, ali, hej, ovo je blog i mi se druzimo i razmenjujemo misljenja. I zezamo jedni druge. I banujemo se.... To je sve.
A, ovo :
napaljena /horni
da za politiku koja ce nam doci glave ako vec nije, jesam

Ok. ali, uzivaj barem dok to traje. Valja se.
dragan7557 dragan7557 11:14 18.09.2008

Re: anatomija slobode

Higinsov bozom,

Na kom je ovo jeziku.

Higins??????????

Ako mislite na Higgs boson zbog navođenja
“hadronskom kolajderu“


onda je u pitanju čestica zvana Higgs boson (Izvor IPA) Intenacionalna Fonetska Organizacija.
daje ostatak podataka.

Ovo nisam napisao zbog vas već zato što već duže vremena se ova čestica nepravilno naziva BOZON NA SVIM JEZICIMA OSIM NA RUSKOM gde se upotrebljava bozon (čirilično pismo) i bozón (latinično pismo).
Ili je Srpski jezik naprečac preuređen zbog ruskih "kupovina" u Rusku jazikosloviju.
Napomena : u pitanju je pisana forma naziva ove čestice a ona je BOSON .

dragan7557
bertold bertold 11:04 16.09.2008

DA LI JE MOGUĆE?

Da li ja ovo sanjam ili smo ovog puta ostali uskraćeni za komentar nastupa Gorana Svilanovića od sinoć?
Atomski mrav Atomski mrav 11:07 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

To će Jelena da doda u tekst malo kasnije.
Jelena Milić Jelena Milić 18:04 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

bertolde nisam vas na blogu vidjala ranije, ne poznajem razmisljanje, pa ne razumem zasto ste zakljucili da bih morala svaki nastup gs da komentarisem i kad sam to radila redovo? ako kliknete na autorove teme i ako istovremeno pratite nastupe gs mozete videti da bas nekog trenda i nema.

dobro ovo je bio odgovor koji ignorise vas maliciozni tom.

ajmo i ovako, sletela tek oko 9 uvece, nesto posle poligrafa....pa eto zato

pogledala inace izjavu, sasvim korektna sa njegovog stanovista, on to duze trazi, ukljucivanje i pomoc iznutra, bez namere da se obaveze zataskaju....

da nije bilo ovih bukvalno budalastina prosle nedelje tipa steta sto nismo imali i radikalski konsenzus oko spp mozda bih i ja taj stav gs razumea, ovako kako se odnosimo prema SRS delovima, prema njihovom odnosu prema SSP ovako nam i treba
bertold bertold 20:16 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

pa šta ako me niste viđali ranije? čitam blog od kad postoji, pa ne mogu da se otmem utisku da ste u ranijim blogovima komentarisali sve što GS kaže, pa mi je čudno što je komentar sada izostao, a tema je jako važna. Samo to. Ne paranoišite sa ovim maliciozno, molim vas, samo sam u čudu jer su vam izjave GS često reperi za neke komentare.
Jelena Milić Jelena Milić 20:19 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

jel moze neki primer, koliko je to cesto da bi vam ovoliko cudjenje do nivoa jel san il java izazvalo to sto ovu nisam?
AlexDunja AlexDunja 20:22 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

. Ne paranoišite sa ovim maliciozno, molim vas, samo sam u čudu jer su vam izjave GS često reperi za neke komentare.

ovo je maliciozno.
i neistinito.
bertold bertold 20:30 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

evo je AD, da uskoči kad zatreba. Za tebe, kao i uvek - 3 bambija. A za JM izvinjenje, očigledno da sam u zabludi glede vaše naklonosti ka liku i delu GS. Protiv koga, btw, nemam baš ništa, samo mi je uvek bilo simpa što se toooliko slažete sa svim što čovek izjavi.
AlexDunja AlexDunja 20:33 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

bertold
evo je AD, da uskoči kad zatreba. Za tebe, kao i uvek - 3 bambija. A za JM izvinjenje, očigledno da sam u zabludi glede vaše naklonosti ka liku i delu GS. Protiv koga, btw, nemam baš ništa, samo mi je uvek bilo simpa što se toooliko slažete sa svim što čovek izjavi.

kul, sad si nas etiketirao,
na nevidjeno.
odakle tebi ideja o mojim naklonostima???
bertold bertold 20:38 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

nije na neviđeno. Ove upadice kad te niko ništa ne pita i umiljavanja autorki dugo su već deja vu. No hard feelings. Have a nice night.
AlexDunja AlexDunja 20:39 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

Ove upadice kad te niko ništa ne pita

ael tebe neko nesto pitao
kad si upadao?

edit:))
ati citas samo naslovnu???
klikni kadkad na ime komentatora:))
mozda promenis misljenje,,
nope, zapravo , izadjes iz kutije:)
bertold bertold 20:46 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

AlexDunja
Ove upadice kad te niko ništa ne pita

ael tebe neko nesto pitao
kad si upadao?

genijalno
Jelena Milić Jelena Milić 20:52 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

ja zaista imam naklonost ka liku i delu gs, samo sto ne komentarisem sve sto kaze i/ili radi, a i ne slazemo se uvek...

tako da ponovo pribegavate netacnim insinuacijama
ne znam sta vam je cilj, ali....
bertold bertold 20:54 16.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

kažem - izvinjavam se, ja sam pogrešio... ovo o cilju je opet i opet, paranoja. Nema zavere, samo sam pitao.
ipsi ipsi 01:01 17.09.2008

Re: DA LI JE MOGUĆE?

bertold
nije na neviđeno. Ove upadice kad te niko ništa ne pita i umiljavanja autorki dugo su već deja vu. No hard feelings. Have a nice night.



heh, pa to je samo alexdunja, onase slaze i ostaje bez rijeci, saosjeca svakako.....dobro, nikada nema svoje misljenje, ali ebes to....nista strasno, navikli smo vec svi na to.....cudno je samo kad s vremena na vrijeme se pocne braniti pa sutradan kajati, to je smjehotres do dzade....
Jelena Milić Jelena Milić 09:29 17.09.2008

to ipsi

ako nemate komentar o temi, molim vas postedite nas svojih neprimerenih upadica
razvodnjavate temu

ovde mozete vredjati SAMO mene komentatore druge NE
Atomski mrav Atomski mrav 11:06 16.09.2008

Psovke ili finjak...

... suština je bitnija od forme!
djole63 djole63 11:10 16.09.2008

Gospodjo Jelena ...

Ja cu jednu jacu gorcu, ako ima domaca, ali kajsijevaca - prasetinu ne jedem hvala, a kolaci su nezdravi.

O slobodnim radikalima ... da vidimo sta ce ispasti od celog cirkusa, nekako imam utisak da se tome pridaje preveliki znacaj. Oprani, neoprani ... brzina Srbije je onih 2% (Boris - Toma na poslednjim izborima). To nam valjda i Holandjani porucise juce.

A Vi, kako ste? Svrckate - opet neki shoping (cizme ili sta vec, ide zima :) )
Jelena Milić Jelena Milić 18:06 16.09.2008

Re: Gospodjo Jelena ...

panji milic bi vam opsirnije pricala o cizmama samo kad bi smela. ove joj je jednom KOS bloga zapretio i ozbiljo zamerio sto je o kaubojkama pricala sa sumnjivim likovima/nikovima

al sto zam u zaporozzie videla kozaka sa piros kaubojkama, i slike imam
djole63 djole63 22:29 16.09.2008

Re: Gospodjo Jelena ...

Bogami, Vi u Ukrajinu (ruski deo ?), a Juschchenku puche koalicija.
A jel ste tamo bili na modnij reviji piros cizama pridedjeene od strane kozaka ili ... slike su welcome, indeed.
Ova (gorespomenuta) diskusija o cizmama, behu neke iz Rumunije pre jedno dve godine ako se secam :) To Vam je poznata slabost, bar ovde na blogu.

Planira li se izvestaj sa skupa od 8/9 - roditelji u crnom ? Najavljen je na blogu, ali izvestaja jos nema, mediji su slabo propratili, samo Blic i to je to.

P.S. Sad kliknuh i na profil - ona fotka, pa jos malo pa ko Sarah Palin :))
Jelena Milić Jelena Milić 09:32 17.09.2008

Re: Gospodjo Jelena ...

Pa nije da je bilo izvestaja. I to tamo gde se manje ocekivalo, RTS etc, a na B92 vrlo kratko i neprecizno. Bilo i 'tamo gde treba" VoA etc :))


A ovo za cime, majko mila cega se vi secateeeeehvala vam sto me podsetiste njih, odoh da vadim iz kutija, evo doslo vreme

Sto se slabosti mojih tice ovde, imam ih sijaset, NATO, hulio iglesijas, roleri, cizme....
flipper58 flipper58 11:20 16.09.2008

Jelena

U ovoj gomili slova ne vidim poentu. Bolje bi bilo kad bi napravili "breathing space" izmedju recenica radi mentalne rekuperacije i regeneracije. Jos ste mladi i ima vremena za vas, i nas. Pozz.:)
Jelena Milić Jelena Milić 18:08 16.09.2008

Re: Jelena

niste jedini koji ne vidite poentu. gledate drvece, necete da vidite sumu.

ne znam za vas, ja sitno brojim
vracarac92 vracarac92 11:34 16.09.2008

Pročitah sinoć...

...Jedno prilično interesantno viđenje političke situacije u Srbiji posle raskola u SRS, pa pomislih da možda nije na odmet da ga podelim sa vama:
Posle raskola u Srpskoj radikalnoj stranci, u sveopštoj euforiji i halabuci koja je nastala, stiče se utisak da su, osim luzera Koštunice i Velje Ilića, svi ostali politički akteri srećni na svoj način
Tomislav Nikolić jer je sa grbače skinuo neuračunljivog kuma, Vojislav Šešelj jer je sada opet „jedini srpski patriota", a stranke na vlasti zato što su radikalima zubi polomljeni i više nisu ozbiljna pretnja.
Tri čoveka, međutim, nemaju razlog za preterano slavlje. To su Ivica Dačić, Čedomir Jovanović i Mlađan Dinkić. Razlozi zbog kojih njima ne ide u prilog Nikolićeva solo karijera moći će da se „pipaju" vrlo brzo, i pre sledećih parlamentarnih izbora.
Treba samo pogledati novu sliku srpske skupštine, i odmah je jasno šta se u ovom političkom zemljotresu dogodilo. Nikolićev novi klub „Napred, Srbijo" je sa 18 poslanika u startu pretekao LDP i SPS, čime je njihov značaj i koalicionu moć doveo u pitanje. U slučaju da bivši radikal nastavi umerenodesnu politiku i usaglašavanje ključnih državnih stavova sa Borisom Tadićem, eto nevolje za Ivicu i Čedu.
Kao u priči o tri praseta, Jovanović i Dačić bi sada trebalo da znaju da su njihove parlamentarne „kuće" sazidane od papira, i da će „tomisti" moći da ih oduvaju u svakom trenutku. Nabildovane nerealnim uticajem, koji su spletom okolnosti prigrabili, šefove LDP-a i SPS-a očekuje vrtoglav pad cene na političkom tržištu.
Jer, ono što je bilo nemoguće dok se Nikolić nalazio u zagrljaju Todorovića i Mirčića, sasvim je izvesno da će se dogoditi u periodu koji je pred nama. Svaki milimetar približavanja Tome i Borisa, kao dvojice najjačih političkih figura u zemlji, značiće smrt za pijavice koje su se nakačile na „državne jasle" i sisaju krv građana Srbije. A pijavica je sada toliko da je i predsednik DS-a rešio da se obračuna sa onima u njegovim redovima.
Jedna od njih je i treći junak ove priče. Sa rejtingom koji odgovara temperaturi u januaru, stranka Mlađana Dinkića u srpskom parlamentu ima čak 24 mesta! Dinkićev uticaj je ogroman, čovek vodi svoju politiku i baškari se u srpskoj vladi. Ali, i njega, kao Ivicu i Čedu, čeka uragan. Toma Nikolić hvata vazduh, biće zanimljivo kad počne da duva.
Press 15.09.2008.

Možda i nije tako blesavo kao što na prvi poglde izgleda. Možda? U ostalom vreme će pokazati. Politička praksa u Srbiji nam je nebrojeno puta do sada pokazala da reč "nemoguće" ne postoji.
Puerta Puerta 16:54 16.09.2008

Re: Pročitah sinoć...

vracarac92
...Jedno prilično interesantno viđenje političke situacije u Srbiji posle raskola u SRS, pa pomislih da možda nije na odmet da ga podelim sa vamaosle raskola u Srpskoj radikalnoj stranci, u sveopštoj euforiji i halabuci koja je nastala, stiče se utisak da su, osim luzera Koštunice i Velje Ilića, svi ostali politički akteri srećni na svoj načinTomislav Nikolić jer je sa grbače skinuo neuračunljivog kuma, Vojislav Šešelj jer je sada opet „jedini srpski patriota", a stranke na vlasti zato što su radikalima zubi polomljeni i više nisu ozbiljna pretnja. Tri čoveka, međutim, nemaju razlog za preterano slavlje. To su Ivica Dačić, Čedomir Jovanović i Mlađan Dinkić. Razlozi zbog kojih njima ne ide u prilog Nikolićeva solo karijera moći će da se „pipaju" vrlo brzo, i pre sledećih parlamentarnih izbora.Treba samo pogledati novu sliku srpske skupštine, i odmah je jasno šta se u ovom političkom zemljotresu dogodilo. Nikolićev novi klub „Napred, Srbijo" je sa 18 poslanika u startu pretekao LDP i SPS, čime je njihov značaj i koalicionu moć doveo u pitanje. U slučaju da bivši radikal nastavi umerenodesnu politiku i usaglašavanje ključnih državnih stavova sa Borisom Tadićem, eto nevolje za Ivicu i Čedu.Kao u priči o tri praseta, Jovanović i Dačić bi sada trebalo da znaju da su njihove parlamentarne „kuće" sazidane od papira, i da će „tomisti" moći da ih oduvaju u svakom trenutku. Nabildovane nerealnim uticajem, koji su spletom okolnosti prigrabili, šefove LDP-a i SPS-a očekuje vrtoglav pad cene na političkom tržištu.Jer, ono što je bilo nemoguće dok se Nikolić nalazio u zagrljaju Todorovića i Mirčića, sasvim je izvesno da će se dogoditi u periodu koji je pred nama. Svaki milimetar približavanja Tome i Borisa, kao dvojice najjačih političkih figura u zemlji, značiće smrt za pijavice koje su se nakačile na „državne jasle" i sisaju krv građana Srbije. A pijavica je sada toliko da je i predsednik DS-a rešio da se obračuna sa onima u njegovim redovima.Jedna od njih je i treći junak ove priče. Sa rejtingom koji odgovara temperaturi u januaru, stranka Mlađana Dinkića u srpskom parlamentu ima čak 24 mesta! Dinkićev uticaj je ogroman, čovek vodi svoju politiku i baškari se u srpskoj vladi. Ali, i njega, kao Ivicu i Čedu, čeka uragan. Toma Nikolić hvata vazduh, biće zanimljivo kad počne da duva.Press 15.09.2008.Možda i nije tako blesavo kao što na prvi poglde izgleda. Možda? U ostalom vreme će pokazati. Politička praksa u Srbiji nam je nebrojeno puta do sada pokazala da reč "nemoguće" ne postoji.


Veoma zanimljivo, ali samo lud covek misli da ce "Napred Srbijo" uci u vladu bez novih izbora. Ne dajem ni procenat sanse za to, smem u kucu
jesen92 jesen92 12:46 16.09.2008

alo J..

...sve si lepo napisala u prethodnom blogu...cak je i naslov bio dovoljan.....ne treba im davati na znacaju...pa oni su pljuvali po b92 godinama ........a sad zaseli u fotelje iste tv i bljuju vatru i dalje samo tako.....treba ih ignorisati....zabole me uvo za njihove ideje nove i stare, znam dokle su nas doveli i da jos uvek trpimo stete od njihovog delovanja.....kad bi ih mediji malo zaobisli i pustili da se klizaju na ledu sami, pre bi se razbili na sitne delove i polako nestajali......
Puerta Puerta 16:51 16.09.2008

Re: alo J..

jesen92
...sve si lepo napisala u prethodnom blogu...cak je i naslov bio dovoljan.....ne treba im davati na znacaju...pa oni su pljuvali po b92 godinama ........a sad zaseli u fotelje iste tv i bljuju vatru i dalje samo tako.....treba ih ignorisati....zabole me uvo za njihove ideje nove i stare, znam dokle su nas doveli i da jos uvek trpimo stete od njihovog delovanja.....kad bi ih mediji malo zaobisli i pustili da se klizaju na ledu sami, pre bi se razbili na sitne delove i polako nestajali......

Dajte molim vas ignorisite ih, da vidim i to cudo. Pa da nije radikala ovi ovde ne bi imali o cemu da pisu, izgubili bi smisao zivota, da nije greh predlozio bi im da se ubiju. Skacem sa Brankovog ako vi mozete da ih ignorisete. Meni bi svanulo kad bi ste ih ignorisali.
jesen92 jesen92 17:30 16.09.2008

Re: alo J..

Skacem sa Brankovog ako vi mozete da ih ignorisete. Meni bi svanulo kad bi ste ih ignorisali.
.....zbog tebe se posebno sekiram, zato sam i dala predlog...
Puerta Puerta 18:30 16.09.2008

Re: alo J..

jesen92
Skacem sa Brankovog ako vi mozete da ih ignorisete. Meni bi svanulo kad bi ste ih ignorisali......zbog tebe se posebno sekiram, zato sam i dala predlog...

Zahvaljujem.
Jelena Milić Jelena Milić 09:36 17.09.2008

Re: alo J..

jesen,

ovo nije o njima vec o "nama" blog, o svima onima kojima je potpuno poremecen sistem vrednosti,s ta je prihvatjivo sta nije....sta jeste a sta nije drustveno pozeljno ponasanje

ekipi koja je to jedan na jedna na proslom postu pokusala da izokrene, celu temu, ako se secas nisam odgovorala

ali ta izopacena percepcija dobra i zla u srbiji dolazi sa raznih strana i bitna je

evo zasto uporno pisem o tome i jos cu, jer pre par meseci bi SRS najgora stvar za srbiju tokom izbora, a sad djilas kuka za vucicem i beatifikuje ga a tadic za celom sRS kao celinom!!!! kakva je to konfuzna i neodgovorna poruka srpskoj javnosti! i OPASNA.

sta ce reci, uvek je tako oko izbora. nije. to je laz, da politika i izbori mogu i jestu toliko oportuni

pogotovu u zemlji u kojoj su institucije slabe a nedavna proslost krvava
Ivan Marović Ivan Marović 13:05 16.09.2008

Super ti je pripovetka!

Pogotovo Higinsov bozom :)
Jelena Milić Jelena Milić 20:53 16.09.2008

Re: Super ti je pripovetka!

cuti, vidis da je i cetvrti zgodan frajer u srbiji podjednako redak :))
Kiza car Kiza car 09:21 17.09.2008

Re: Super ti je pripovetka!

Mozda se ovde nađe neki:

još jedan reality
Jelena Milić Jelena Milić 09:27 17.09.2008

Re: Super ti je pripovetka!

buljav nesto
Atomski mrav Atomski mrav 09:29 17.09.2008

Re: Super ti je pripovetka!

Goran Svilanović ne može u ligu dobrih frajera? Jes' malo nizak i ima tanke nožice ali...
Jelena Milić Jelena Milić 09:52 17.09.2008

Re: Super ti je pripovetka!

ovo je vec nisko :))

da me optuze da sam pristrasna

PS kako ti znas da ima tanke nozice leba ti

trenutno mi za No 4 visoko figurira Viktor Troicki
Atomski mrav Atomski mrav 10:01 17.09.2008

Re: Super ti je pripovetka!

Eeee, Viktor je faca, samo ne znam kako ti on nije "dete" a Čavić jeste?

Kako znam da GS ima tanke nožice? Pa video sam rođenim očima! Leta gospodnjeg 2002. ako se ne varam, bio sam u studentskom odmaralištu na Zlatiboru preko leta a tamo je bila i ekipa iz rahmetli GSS-a: Goran Svilanović, Nataša Mićić, Gaša Knežević... igrali ljudi tenis (sem Gaše Kneževića) pa sam imao priliku da vidim kakve nožice ima GS
NNN NNN 16:12 16.09.2008

Eto vi''š

..da moš i lepo da se kaže, bez da se psuje (a radikali nek' psuju, ko im jebe mater, samo im to preostaje).
AlexDunja AlexDunja 16:54 16.09.2008

Re: Eto vi''š

NNN
..da moš i lepo da se kaže, bez da se psuje (a radikali nek' psuju, ko im jebe mater, samo im to preostaje).

eto vi's :))
jeleni lepo stoji, atebi...ne...
to kad psujes:))
bolje su ti basne
:)
loader loader 16:23 16.09.2008

Otimači izgubljene stranke !

Važno je da se utvrdilo da Gordana Pop Lazić nije Vučićeva mama. Tako ona kaže. Treba joj ponekad, doduše veoma retko, verovati. Valjda makar oko tih osetljivih porodičnih stvari govori istinu. Dakle, sad kad znamo da mu nije mama, mi u Srbiji možemo da nastavimo da se razvijamo kao mlada i perspektivna demokratija.

A Toma... Toma je šampion! Toma je izjavio toliko toga, da ..! Eto, na primer, reče da ga Mišković ne finansira, nego ga samo malo finansira. Nije li to fascinantno?! Da li išta više treba da nam govori?! Čovek na svom mestu.

I izgubio je ostavke Toma. Ne zna gde su. Negde ih zaturio?! Hej... ali... ne verujem da je namerno. To je čista sportska sreća, da ih zagubi baš sada kad njemu samom to najviše ide na ruku.

Oh, .. i ovi ostali iz SRS ... kako se provaljuju. Kakvo bogatstvo! Kakva zabava..! Žestoko! Besmisleno je više i nabrajati njihove izjave! Trebalo bi mnogo prostora ovde.

Inače, Jelena, odličan vam je nastavak onog bloga (onog bloga sa izvrsnim naslovom). Pozdrav.

PS - Drago mi je da se od samog početka niste sekirali za Vučića. Tako je, treba znati čuvati se od stresa.

Puerta Puerta 16:48 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

I izgubio je ostavke Toma. Ne zna gde su. Negde ih zaturio?! Hej... ali... ne verujem da je namerno. To je čista sportska sreća, da ih zagubi baš sada kad njemu samom to najviše ide na ruku.

Molim te reci mi da ne mislis da ih je stvarno izgubio, ili da je bio ozbiljan kada je rekao da ih je izgubio!
loader loader 16:49 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Molim te reci mi da ne mislis da ih je stvarno izgubio, ili da je bio ozbiljan kada je rekao da ih je izgubio!

1. Rekoh da je u pitanju čista sportska sreća.

2. Zar bi čovek koji za sebe kaže - "ovoliko moje političko iskustvo, ... i ovolika moja mudrost.." - zar bi čovek sa takvim mentalnim sklopom priznao da je bio toliko nespretan pa da je nešto izgubio!? Njemu tako mudrom više imponuje da o sebi gradi sliku mangupastog političara (koji je svojevremeno ponavljao u kamere da se njegov politički protivnik okliznuo na koru od banane i polomio skoro sve kosti lica), političara koji veruje da je strašan i duhovit geg to što je dopustio da mu se zaturanjem ostavki osmehne sportska sreća.

3. Budimo nestašni, pa se dosetimo da je Toma pošteno, principijelno i mudro branio, ne tako davno, stav da mandati pripadaju stranci i svojom prepodobnom, a oštrom mudrošću kritikovao labilne poslanike iz svojih redova.
Puerta Puerta 16:57 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader
Molim te reci mi da ne mislis da ih je stvarno izgubio, ili da je bio ozbiljan kada je rekao da ih je izgubio!Rekoh da je u pitanju čista sportska sreća.

Hah pa nije lud da vraca mandad, kome da ga vrati samom sebi ? I u pravu je . Kada su poslanici potpisali blanko ostavke Toma je bio sef poslanicke grupe zamenik predsednika, sada su nove okolnosti, prema tome sad opet nek potpisuju blanko ostavke oni koji hoce. Jer da nije bilo Tome SRS ne bi osvojio ni 20 mandata.
loader loader 17:10 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Hah pa nije lud da vraca mandad,

Ovde nije reč o tome, da li treba da vraća mandat (mandate). Što reče Jelena (u drugom smislu), baš me briga dal će da ih vraća ili uzima. Svejedno je. Ovde je glavna tema Tomin dvojni moral (odavno poznat kad je on u pitanju). Kad mu odgovara levo, principi su mu levi, kad mu odgovara desno, principi su mu desni..! Time se treba baviti. Ko još može da veruje, i njemu, i onima sa kojima se do juče slizavao?!
AlexDunja AlexDunja 17:14 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Ko još može da veruje, i njemu, i onima sa kojima se do juče slizavao?!

niko.
loader loader 17:21 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

AlexDunja
Ko još može da veruje, i njemu, i onima sa kojima se do juče slizavao?!
niko.

Dunja, pa vi to tako lako definišete... kao Ajnštajn... u par znakova.. zbijena čitava suština našeg univerzuma političkog. A meni toliko reči treba. Onda me ovi nevaljalci proradikalski za svaku tu reč hvataju i cinično me pitaju... Hvala na velikom razumevanju. Situacije. Srpske.
silver bullet silver bullet 17:23 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Ko još može da veruje, i njemu, i onima sa kojima se do juče slizavao?!


niko.
*novo


Evo Puerta.
AlexDunja AlexDunja 17:25 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader
AlexDunja
Ko još može da veruje, i njemu, i onima sa kojima se do juče slizavao?!niko.

Dunja, pa vi to tako lako definišete... kao Ajnštajn... u par znakova.. zbijena čitava suština našeg univerzuma političkog. A meni toliko reči treba. Onda me ovi nevaljalci proradikalski za reč hvataju i cinično me pitaju... Hvala na velikom razumevanju.

hvala na lepim recima (nezasluzenim, ofskroz, tnx mr. cher)
ali,istina je da njima niko ne veruje, ni njihove najodanije
pristalice. tacka.

ps. samo se prave:)))
loader loader 17:27 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Ko još može da veruje, i njemu, i onima sa kojima se do juče slizavao?!

niko.

Evo Puerta.


E, pa, ovo je jedan od boljih komentara u poslednje vreme.
Puerta Puerta 17:30 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

AlexDunja
Ko još može da veruje, i njemu, i onima sa kojima se do juče slizavao?!niko.

ili preko 2 miliona ljudi ?
loader loader 17:33 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

AlexDunja:
"ali,istina je da njima niko ne veruje, ni njihove najodanije
pristalice. tacka.

ps. samo se prave:)))

Oh, da, to je baš tako. Ali oni i njihove pristalice i nisu tu zbog onoga o čemu pričaju, već zbog divovske ozlojeđenosti koja pokreće njihove grube političke korake. Sećate se, pisali smo o tome u januaru-februaru, komentarišući problematičnu iskrenost onog prvobitnog larmanja mnogih pojedinaca oko odbrane tzv. svete srpske zemlje, krajem osamdesetih? Taj sakriveni motiv (i dan-današnji) treba pomalo rasvetliti. Onda se bolje razumeju slučajevi kao što su ..
Puerta Puerta 17:34 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader
Hah pa nije lud da vraca mandad,Ovde nije reč o tome, da li treba da vraća mandat (mandate). Što reče Jelena (u drugom smislu), baš me briga dal će da ih vraća ili uzima. Svejedno je. Ovde je glavna tema Tomin dvojni moral (odavno poznat kad je on u pitanju). Kad mu odgovara levo, principi su mu levi, kad mu odgovara desno, principi su mu desni..! Time se treba baviti. Ko još može da veruje, i njemu, i onima sa kojima se do juče slizavao?!

Dvojni moral. A nije dvoni moral kada je Toma bio predsednik skupstine b92 24h dnevno izvestavao o padu akcija na berzi. A koliko je berza posle toga dozivela krah a da niko nije progovorio rec o tome. I posle pricas o tome gde su principi levo ili desno. Kada je lincovan Milanovic gde su tada bili principi? A setili ste se tih principa na mitingu "Kosovo je Srbija" . Kada je bilo potrebno da se pljuje po SPS- u tada su to bil iprincipi, kada je SPS jedini mogao da zutima sacuva fotelje tada su principi bili negde drugde. I dokle ide vasa jednostranost?
A da si citirao ceo tekst bilo bi jasno da tu nema dvojnog morala. Dvojni moral je kada neko postane poslanik jer mu stranka ukaze tu cast pa posle sa tim mandatom trguje, Toma nije dobio mandat vec ga je "zaradio" ljudi su glasali za njega, i on nikom nije duzan da vraca mandat.
loader loader 17:40 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Kada je lincovan Milanovic gde su tada bili principi?

Žao mi je puerta što ste tako zaglibili da gubite kompas u razgovoru. To što je manguparija iz rulje napala nekog Milanovića nipošto nije dokaz da je Toma moralan. Sa mudrim i prepodobnim Tomom to nema veze. Toma je Toma. Toma je dvojnog morala. Vi nemate ni jedan dokaz da nije dvojnog morala. A ovde je pruženo mnogo dokaza da jeste dvojnog morala. Sam Toma je o tome najviše sam kazao. Ne treba da ga branite iz petnih žila, kad on sam ne zna da se odbrani. Što se, onda, vi toliko trošite?
AlexDunja AlexDunja 17:45 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Evo Puerta.

ma jok.
i on se pravi:)
loader loader 17:51 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Evo Puerta.
ma jok.
i on se pravi:)

Toma se pravi da je patriota, a Puerta da je Tominac? Ako Puerta nije Tominac, onda je za staro vojvodino krilo?

Kad bolje porazmislim, logično je da ni Puerta nije dosledan. Maločas je, gore, u jednom od komentara, skoro oduševljeno pohvalio to što Toma-mangup-političar nije ozbiljno mislio kad je izjavio da ih je izgubio (mandate). Ako ga te fore oduševljavaju, mora da je sklon da i sam uživa u nekoj vrsti ideološke travestije ovde na blogu.
Puerta Puerta 17:55 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader
Kada je lincovan Milanovic gde su tada bili principi? Žao mi je puerta što ste tako zaglibili da gubite kompas u razgovoru. To što je manguparija iz rulje napala nekog Milanovića nipošto nije dokaz da je Toma moralan. Sa mudrim i prepodobnim Tomom to nema veze. Toma je Toma. Toma je dvojnog morala. Vi nemate ni jedan dokaz da nije dvojnog morala. A ovde je pruženo mnogo dokaza da jeste dvojnog morala. Sam Toma je o tome najviše sam kazao. Ne treba da ga branite iz petnih žila, kad on sam ne zna da se odbrani. Što se, onda, vi toliko trošite?

Pitam vas sto sto ste jednostrani i sto se dvojnog morala ne setite uvek a ne samo kada vam odgovara.
Ja sam na ovom blogu napisao jedan post sa naslovom " Ima li morala u srpskoj politici" . Tada su svi grmeli u glas kako u politici i ne treba da bude morala, bukvalno mi je ismejan naslov, na foru pa ko jos moze da misli da u politici ima morala.
loader loader 18:04 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Puerta

loaderKada je lincovan Milanovic gde su tada bili principi? Žao mi je puerta što ste tako zaglibili da gubite kompas u razgovoru. To što je manguparija iz rulje napala nekog Milanovića nipošto nije dokaz da je Toma moralan. Sa mudrim i prepodobnim Tomom to nema veze. Toma je Toma. Toma je dvojnog morala. Vi nemate ni jedan dokaz da nije dvojnog morala. A ovde je pruženo mnogo dokaza da jeste dvojnog morala. Sam Toma je o tome najviše sam kazao. Ne treba da ga branite iz petnih žila, kad on sam ne zna da se odbrani. Što se, onda, vi toliko trošite? Pitam vas sto sto ste jednostrani i sto se dvojnog morala ne setite uvek a ne samo kada vam odgovara. Ja sam na ovom blogu napisao jedan post sa naslovom " Ima li morala u srpskoj politici" . Tada su svi grmeli u glas kako u politici i ne treba da bude morala, bukvalno mi je ismejan naslov, na foru pa ko jos moze da misli da u politici ima morala.

Želim samo da vas poštedim napora. Nije tema moral u srpskoj politici, već tvrdnja da je TN dvojnog morala. Vi to ničim niste opovrgli, osim što vam takva izjava iz nekog razloga ne godi.

Za Tomu je posebno nezgodno ovo što je pokazao koliko je dvojnomoralan. On, koji na svakom koraku forsira moralnost, gadi se kriminalaca i tajkuna, krsti se kad god stigne kako bi to tv kamere uhvatile, navlači izraz skromnog i smernog čoveka... - nikako sebi nije smeo da dozvoli da mu na ovakav način nestanu blanko ostavke. A do juče je moralisao nad onim poslanicima koji bi možda ustvrdili da je mandat vlasništvo samog poslanika. To je sada mnogo ljudi videlo i, pravo da vam kažem, najčešći komentar je smejuljenje.
Puerta Puerta 18:06 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader
Evo Puerta.ma jok.i on se pravi:)Toma se pravi da je patriota, a Puerta da je Tominac? Ako Puerta nije Tominac, onda je za staro vojvodino krilo? Kad bolje porazmislim, logično je da ni Puerta nije dosledan. Maločas je, gore, u jednom od komentara, skoro oduševljeno pohvalio to što Toma-mangup-političar nije ozbiljno mislio kad je izjavio da ih je izgubio (mandate). Ako ga te fore oduševljavaju, mora da je sklon da i sam uživa u nekoj vrsti ideološke travestije ovde na blogu.

Ja sam se samo zabrinuo za tebe pa sam pitao to sto sam pitao da se ne ponavljam. Ne znam kako zakljucujes da li sa odusevljen ili ne, ne znam ni za sta me smatras mene u politici nista "neodusevljava" kako ti kazes .
Puerta

loaderMolim te reci mi da ne mislis da ih je stvarno izgubio, ili da je bio ozbiljan kada je rekao da ih je izgubio!Rekoh da je u pitanju čista sportska sreća.Hah pa nije lud da vraca mandad, kome da ga vrati samom sebi ? I u pravu je . Kada su poslanici potpisali blanko ostavke Toma je bio sef poslanicke grupe zamenik predsednika, sada su nove okolnosti, prema tome sad opet nek potpisuju blanko ostavke oni koji hoce. Jer da nije bilo Tome SRS ne bi osvojio ni 20 mandata.

A da si citirao ceo tekst bilo bi jasno da tu nema dvojnog morala. Dvojni moral je kada neko postane poslanik jer mu stranka ukaze tu cast pa posle sa tim mandatom trguje, Toma nije dobio mandat vec ga je "zaradio" ljudi su glasali za njega, i on nikom nije duzan da vraca mandat.

Citaj pazljivije.
loader loader 18:07 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Puerta:
"Ja sam na ovom blogu napisao jedan post sa naslovom " Ima li morala u srpskoj politici" . Tada su svi grmeli u glas kako u politici i ne treba da bude morala, bukvalno mi je ismejan naslov, na foru pa ko jos moze da misli da u politici ima morala.


Onda vas sada i Toma ismeva!
Puerta Puerta 18:13 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader

PuertaloaderKada je lincovan Milanovic gde su tada bili principi? Žao mi je puerta što ste tako zaglibili da gubite kompas u razgovoru. To što je manguparija iz rulje napala nekog Milanovića nipošto nije dokaz da je Toma moralan. Sa mudrim i prepodobnim Tomom to nema veze. Toma je Toma. Toma je dvojnog morala. Vi nemate ni jedan dokaz da nije dvojnog morala. A ovde je pruženo mnogo dokaza da jeste dvojnog morala. Sam Toma je o tome najviše sam kazao. Ne treba da ga branite iz petnih žila, kad on sam ne zna da se odbrani. Što se, onda, vi toliko trošite? Pitam vas sto sto ste jednostrani i sto se dvojnog morala ne setite uvek a ne samo kada vam odgovara. Ja sam na ovom blogu napisao jedan post sa naslovom " Ima li morala u srpskoj politici" . Tada su svi grmeli u glas kako u politici i ne treba da bude morala, bukvalno mi je ismejan naslov, na foru pa ko jos moze da misli da u politici ima morala.Želim samo da vas poštedim napora. Nije tema moral u srpskoj politici, već tvrdnja da je TN dvojnog morala. Vi to ničim niste opovrgli, osim što vam takva izjava iz nekog razloga ne godi. Za Tomu je posebno nezgodno ovo što je pokazao koliko je dvojnomoralan. On, koji na svakom koraku forsira moralnost, gadi se kriminalaca i tajkuna, krsti se kad god stigne kako bi to tv kamere uhvatile, navlači izraz skromnog i smernog čoveka... - nikako sebi nije smeo da dozvoli da mu na ovakav način nestanu blanko ostavke. A do juče je moralisao nad onim poslanicima koji bi možda ustvrdili da je mandat vlasništvo samog poslanika. To je sada mnogo ljudi videlo i, pravo da vam kažem, najčešći komentar je smejuljenje.

Pa zasto je bitno da li je TN dvojno moralan kada u politici nema i ne treba da bude morala. Gadim se i ja tajkuna pa bi im rado uzeo pare, a da me te pare ne obavezuju da bilo sta uradim, blanko ostavke je zapalio verovatno, kao sto rece Jovanovicka rezultati stranke su posledica zajednickog rada, ako je tako onda on(mandati) pripadaju svima, pa nek svako sada odluci hoce li potpisati blanko ostavku. Koliko je TN moralan pokazao je kada je podneo ostavku na mesto predsednika skupstine da bi u zakonskom roku bila formirana vlada, kada je obecao da bez izbora nece u vladu i to obecanje odrzao i ako je sam sa kostunicom mogao da formira vladu pocetkom ove godine.
A moje pitanje tebi je bilo dokle ide tvoja jednostranost, ako pricas o dvojnom moralu hocu da takav arsin imas prema svim politicarima i da mi kazes ko je to moralan od politickih lidera, u odnosu na Tadica Dacica Kostunicu Toma je svetac.
loader loader 18:15 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Puerta:
"Toma nije dobio mandat vec ga je "zaradio" ljudi su glasali za njega, i on nikom nije duzan da vraca mandat.

Toma je sasvim suprotno govorio dok se nije posvađao sa kumom. Govorio je da mandati pripadaju stranci! A sad, eto, govori ono što i vi ponavljate u komentarima - mandat poslaniku!

Jel to nedoslednost, ili sazrevanje stavova kod premudrog Tome, a samim tim i kod vas?
Puerta Puerta 18:15 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader
Puerta:"Ja sam na ovom blogu napisao jedan post sa naslovom " Ima li morala u srpskoj politici" . Tada su svi grmeli u glas kako u politici i ne treba da bude morala, bukvalno mi je ismejan naslov, na foru pa ko jos moze da misli da u politici ima morala.Onda vas sada i Toma ismeva!

Smorio si.
Puerta Puerta 18:23 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader
Puerta:"Toma nije dobio mandat vec ga je "zaradio" ljudi su glasali za njega, i on nikom nije duzan da vraca mandat.Toma je sasvim suprotno govorio dok se nije posvađao sa kumom. Govorio je da mandati pripadaju stranci! A sad, eto, govori ono što i vi ponavljate u komentarima - mandat poslaniku! Jel to nedoslednost, ili sazrevanje stavova kod premudrog Tome, a samim tim i kod vas?

Ne, nisam rekao mandat poslaniku, ali za tih 78 mandata najzasluzniji je Toma oni pripadaju SRS ali SRS-u koji je vodio Toma. Sada kada je on isteran on je dao sebi za pravu da neke od tih mandata ponese sa sobom, nema tu sta dvojni moral, niko nikad ne bi glasao za SRS da su je vodili Natasa i one babe i Mircic, ne bi presli cenzus, dakle ne moze da mandati ostanu njima, oni nisu zasluzni za njih. Ovo je specificna situacija i ne moze da se poredi sa onim poslanicima koji su prodavali svoje mandate.
Zasmisli sada DS an celu sa Tadicem osvoji vise mandata nego bilo kad, i onda ga isteraju iz stranke i kazu mandati su nasi, a pre Tadica DS imao 10%. Ja ne znam kako da ti sazvacem ovo da mozes da progutas? Po tebi bi bilo moralno da Toma bude isteran iz stranke i da mu se uzme mandat i da stranci koj ije on podigao do tih visina? Je l to moral?
treger92 treger92 18:38 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Kako pa zar Rusa nema više!
loader loader 18:39 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Puerta:
"Po tebi bi bilo moralno da Toma bude isteran iz stranke i da mu se uzme mandat i da stranci koj ije on podigao do tih visina? Je l to moral?

To što se desilo Tomi jeste u njihovom stilu, jer zajedno s njima je on gradio stranku na principu da neko ko ne misli isto lako može da se oklizne na koru od banane i teško se povredi! Valjda nije očekivao da iz takve organizacije, koja podržava principe suprotne onim principima koje zagovara pravoslavlje, izađe na finjaka i gospodski. Ne. To je takva organizacija, koja okuplja takve ljude, i oni samo na ovakav način mogu da se razdruže. TN tu nema šta da prigovara. Oni su isti, samo su se malo šaketali oko vlasti, pa.. Nekko mmora da izgubi.

Pitate me za.. Vi ne shvatate. Mene Toma i SRS ne interesuju kao politički fenomen (jer su oni u tome "pseudo", već kao sociološko-kulturološki fenomen. Oni nisu za ozbiljan komentar, već za filmsku kameru. Zaista.
silver bullet silver bullet 20:27 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Kada je lincovan Milanovic gde su tada bili principi?


A kad je mene mentalno lincovao Milanovic iz godine u godinu u godinu...?
Gde si ti bio tada, Puerta?
Malo mi je muka od tvog selektivnog secanja! Ili odsustva istog kojim se tako cesto hvalis sve uz busanje u mlade patriotske grudi.
Mladost nije opravdanje za neznanje, jos manje za nabusito havaljenje istim.
Puerta Puerta 21:54 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

silver bullet
Kada je lincovan Milanovic gde su tada bili principi?A kad je mene mentalno lincovao Milanovic iz godine u godinu u godinu...?Gde si ti bio tada, Puerta?Malo mi je muka od tvog selektivnog secanja! Ili odsustva istog kojim se tako cesto hvalis sve uz busanje u mlade patriotske grudi.Mladost nije opravdanje za neznanje, jos manje za nabusito havaljenje istim.

Ja sam mislio da ovde ima pametnih ljudi ali sam se prevario. Zar je moguce da nisi razumela poentu mog posta? U opste nisam branio Milanovica, zamisli da sam rekao jedan covek koji je inace bio los je lincovan, i postavio sam pitanje je li to u redu, u skladu sa moralom pravoslavljem i svim sto loader pominje. On prica o dvojnom moralu, a ja mu samo navodim primere posto se vi ovde setite morala samo kada je Toma u pitanju ili stranka koju je do skora vodio.
I sta sad to sto te je Milanovic mentalno lincovao to je opravdanje za njegovo fizicko lincovanje? I kada vodim raspravu sa jednim, nemojte vas 10 da se ubacujete i dobacujete, ako hoces samnom o necemu da raspravljas u radu ali nemoj ovako, cim si ivdela da sam pomenuo Milanovica iskopirala si jednu recenicu i pokrenula neku desetu temu, i na kraju krajeva iskreno me ne zanima ko je tebe mentalno lincovao "iz godine u godinu" niti je to bilo kakav argument.
Puerta Puerta 21:55 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Valjda nije očekivao da iz takve organizacije, koja podržava principe suprotne onim principima koje zagovara pravoslavlje, izađe na finjaka i gospodski.

" Samo jedan zivot imamo" " Zato sto zivot ne moze da ceka" su strogo hriscanske poruke!!!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

kada vodim raspravu sa jednim, nemojte vas 10 da se ubacujete i dobacujete, ako hoces samnom o necemu da raspravljas u radu ali nemoj ovako,

Bem ti leb!!!
'Si to neka zvezda? Hvalis li se malo kod mame kako si "vazan" na blogu?
Malo bi da delis lekcije kad i ko ce da ti se obrati. Da ne treba mozda,da se najavim unapred?.... lista cekanja?
Slusaj decko, to sto pokusavas da branis neodbranjivo, na nacin kako rade i kako si naucio od tvojih idola, relativizujuci sve, iskljucujuci logiku i zanemarujuci zlo koje je proisteklo iz politike koju zastupaju ti tvoji poluobrazovani idoli je tvoje pravo, al je i pravo svakoga da ti kaze da su to petparacke price za one sa pamcenjem koje dobacuje do juce popodne, i bledi pokusaji imaitacije onoga iz Haga, cega verovatno nisi ni svestan
Ali cega jesi?
Puerta Puerta 22:27 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

hoochie coochie man
kada vodim raspravu sa jednim, nemojte vas 10 da se ubacujete i dobacujete, ako hoces samnom o necemu da raspravljas u radu ali nemoj ovako, Bem ti leb!!!'Si to neka zvezda? Hvalis li se malo kod mame kako si "vazan" na blogu?Malo bi da delis lekcije kad i ko ce da ti se obrati. Da ne treba mozda,da se najavim unapred?.... lista cekanja?Slusaj decko, to sto pokusavas da branis neodbranjivo, na nacin kako rade i kako si naucio od tvojih idola, relativizujuci sve, iskljucujuci logiku i zanemarujuci zlo koje je proisteklo iz politike koju zastupaju ti tvoji poluobrazovani idoli je tvoje pravo, al je i pravo svakoga da ti kaze da su to petparacke price za one sa pamcenjem koje dobacuje do juce popodne, i bledi pokusaji imaitacije onoga iz Haga, cega verovatno nisi ni svestanAli cega jesi?

Zamolio sam to, jer raspravljam sa jednim a ubacuje se jos 10 i svako sa novom temom, ne mogu to da postignem. Eto ti si sad uleteo niti znam o cemu pricas niti s'koje si kruske pao, ti si nadlezan da ocenjujes ko je polupismen, iz cega je proisteklo zlo, nijedna tvoja rec nema veze sa raspravom koju smo vodili ja i loader.
I ne treba da mi se najavljujes, slobodno mozes da me zaobidjes.
Od kako sam dosao na ovaj blog ne pokusavam nikog da ubedim da promeni svoje misljenje u TN i stranci koji je do skora vodio, samo vas teram da ne budete jednostrani, ali nema sanse. Dvostruki arsini rade punom parom.
loader loader 22:34 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Poštovani Puerta, ako vas je, kao što vidim, na "prevaspitavanje" već preuzela Silver, onda se ja povlačim iz diskusije. Vas argumenti ionako ne zanimaju, već selektivno korišćenje polučinjenica radi postizanja unapred određenog cilja u razgovoru. Silver će vam pomoći da se ideološki osamostalite i ne zavisite od stavova haških pritvorenika. Silver nastupa šarmantno, pažljivo i biće vam sigurno od velike koristi diskusija sa njom. Pozdrav :)
Puerta Puerta 22:43 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

loader
Poštovani Puerta, ako vas je, kao što vidim, na "prevaspitavanje" već preuzela Silver, onda se ja povlačim iz diskusije. Vas argumenti ionako ne zanimaju, već selektivno korišćenje polučinjenica radi postizanja unapred određenog cilja u razgovoru. Silver će vam pomoći da se ideološki osamostalite i ne zavisite od stavova haških pritvorenika. Silver nastupa šarmantno, pažljivo i biće vam sigurno od velike koristi diskusija sa njom. Pozdrav :)

Kao da bi nam to bila prva diskusija. Ako je vasa teza bila da je TN nemoralan i da je jeda n umoru takvih na srpskoj politickoj sceni nemam mnogo sta da osporim , ako je teza ta da je on nemoralniji od drugih u tu raspravu bolje da nisam ni ulazio. Nego mi zanimljivo kako nikad niko da kaze da Tadic nije moralan. Ili je on stvarno moralan samo ja to ne vidim? Da bi se TN izjednacio po moralu sa BT morao bi da udje u koaliciju sa Cedom i poveri mu ministarstvo za KiM.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Ne polupismen vec poluobrazovan, A jesi li to ti polupismen kad ti citanje bas i ne ide?
Ako nemas kapacitet za blogovanje, a ocigledno ga nemas, mani se ovoga i reci tima koji su te poslali, ako su te poslali, da ti to ne mozes, ako imaju boljeg neka te menjaju.
Ako mislis da nije zlo to sto nam se drzava smuca po poslednjim mestima svega znacajnog u Evropi, i ako mislis da tome nije doprinela politika koju zastupa taj tvoj poluobrazovani najavljivac atentata, misli, ali onda nemoj da ocekujes da ces TI nekoga NATERATI da bude nekakav (jednostran, svestran ili kako god)

Puerta Puerta 23:18 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

hoochie coochie man
Ne polupismen vec poluobrazovan, A jesi li to ti polupismen kad ti citanje bas i ne ide?Ako nemas kapacitet za blogovanje, a ocigledno ga nemas, mani se ovoga i reci tima koji su te poslali, ako su te poslali, da ti to ne mozes, ako imaju boljeg neka te menjaju.Ako mislis da nije zlo to sto nam se drzava smuca po poslednjim mestima svega znacajnog u Evropi, i ako mislis da tome nije doprinela politika koju zastupa taj tvoj poluobrazovani najavljivac atentata, misli, ali onda nemoj da ocekujes da ces TI nekoga NATERATI da bude nekakav (jednostran, svestran ili kako god)

I sta znaci to poluobrazovani, je l i Seselj poluobrazovan? A Vucic, Maja Gojkovic? Ne njima ces da prikacis nesto drugo posto to poluobrazovan ne prolazi.
Srbija je na zadnjem mestu svega bitnog u evropi kazes. I na to je uticala SRS koja je na vlasti bila 2.5 godine u predhodnih 18. Stranke koje danas participiraju su na vlasti svih 18 godina, stoga njima sve zasluge za to zadnje mesto. Vreme prolazi Srbija ce ne sumnjivo i dalje biti na zadnjem mestu svega bitnog a ti ces i dalje pricati o radikalima, ko vam je branio da za 8 godina pomerite Srbiju makar za jendo mesto da bude predposlednja da ne bude psolednja, za koga glasas osam godina sta su ti uradili za Srbiju, nije zlo Sartid Kolesari i Janjusevici cementare, to za vas nije zlo. Nisu zlo ovi sto pruzaju ruku Haradinaju i Taciju, ono sto je Vesna Pesic rekla o Emiru Kusturici nikada nije ni mogla da bude tema bloga ili neke emisije na b92 ali zato se Nikoliceve izjave vrte kad god dodju neki izbori i kad treba da se ocuva fotelja raznim lopuzama i milionerima iz DS-a . Ti koji su streljali Djindjica bili su Cedini prijatelji, ne Nikolicevi, nije Nikolic sa njima surovao. Covek koji u zivotu nikad nista teze od kasike nije podigao ima milione! Odakle? Zaradio postenim radom? Nasledio? Odakle? Sta je radio pre nego sto je postao potpredsednik vlade? Pricate koliko je Miskovic dao para SRS. Ko je finansirao DS devedesetih, ko je finansirao obaranje Milosevica i jos vaznije sta je trazio za uzvrat? Odakle pare LDP-u za promociju i kampanju pre nego sto je usla u parlament? Zasto nije otkriveno ko je ubio Curuviju? Je l ne znaju ? Ko je ubio Pantica? Je l Tomislav Nikolic? Za sve sto ne valja u Srbiji kriv je Tomislav Nikolic! Muka mi je od vas!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:35 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Nije Tomislav Nikolic kriv za sve sto ne valja u Srbiji ali Tomislav Nikolic ne valja i u tome je poenta, Puerta.
Evo kad o njemu treba da se prica ti bi o Cedinim prijateljima, o Tadicu, Haradinaju, Janjusevicu i bilo kome samo ne o velikom demokrati TN.
Nemoj meni o manama BTadica, mnogo pre tebe sam te mane uocio a jedna od vecih je i ta sto nema volje ili pameti da se prema TN ponasa onako kako je taj veliki mislilac i graditelj sigurnih kuca zasluzio.

Ti koji su streljali Djindjica bili su Cedini prijatelji,

A ti koji ovo kazes i ne zasluzujes nista vise od onoga sto si doziveo skupljajuci sigurne glasove za Natasu- jelmozesredinanapred-Jovanovic.
Dakle, seti se toga i smatraj da sam ti ja to rekao
Puerta Puerta 23:55 16.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

hoochie coochie man
Nije Tomislav Nikolic kriv za sve sto ne valja u Srbiji ali Tomislav Nikolic ne valja i u tome je poenta, Puerta.Evo kad o njemu treba da se prica ti bi o Cedinim prijateljima, o Tadicu, Haradinaju, Janjusevicu i bilo kome samo ne o velikom demokrati TN. Nemoj meni o manama BTadica, mnogo pre tebe sam te mane uocio a jedna od vecih je i ta sto nema volje ili pameti da se prema TN ponasa onako kako je taj veliki mislilac i graditelj sigurnih kuca zasluzio.
Ti koji su streljali Djindjica bili su Cedini prijatelji,A ti koji ovo kazes i ne zasluzujes nista vise od onoga sto si doziveo skupljajuci sigurne glasove za Natasu- jelmozesredinanapred-Jovanovic.Dakle, seti se toga i smatraj da sam ti ja to rekao

Da za nju sam skupljao, sigurno. I samo to je sporno? To sto sam rekao da su mu bili prijatelji.
Covek koji u zivotu nikad nista teze od kasike nije podigao ima milione! Odakle? Zaradio postenim radom? Nasledio? Odakle? Sta je radio pre nego sto je postao potpredsednik vlade? Pricate koliko je Miskovic dao para SRS. Ko je finansirao DS devedesetih, ko je finansirao obaranje Milosevica i jos vaznije sta je trazio za uzvrat? Odakle pare LDP-u za promociju i kampanju pre nego sto je usla u parlament?

Ovo ostalo nista nije sporno?
Zasto bi ti mene ubedjivao da TN ne valja. Ne valjda ni Tadic ni Jovanovic pa vi ovde glasate za njih. To je vase pravo. Ja sam samo govorio kada pricate o moralu, ne moze onaj koji glasa za Tadica da prica o moralu TN, nista vise.
To sta sam ja doziveo deleci propagandni materijal to ide tim ljudima na cast, to govori o njima a ne o meni, ja znam kako se ponasam prema ljudima koji su mi politicki oponenti, naravno na nizem nivou, od mene niko nikada nije cuo uvredu i omalovazavanje, a ti ako smatras da sam to zasluzio, ok , hvala , ali ja se npr nisam uvredio kada mi je neko napisao da je Tomislav Nikolic bio dobrovoljac i da je verovatno i licno ubijao civile, zbog toga Kandicka redovno odlaze sudjenja, a ti si se naljutio zbog necega u sta retko ko sumnja u Srbiji.Ako malo odes na google ukucas ceda i silerova dobijes mnooogo rezultata, ili svi lazu. Ajde svima posalji kolektivno "mars u picku materinu jebo vas Seselj" .

Tako i ja kad pomenem sve sto je "radila" DS niko nema odgovor nego svi odma pominju SRS, tako i ti nemoj da se ljutis kada ja pricam o Tadicu kada ti pricas o Nikolicu, to je vase oruzije. Na pitanje odgovaraj pitanjem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:12 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Zasto bi ti mene ubedjivao da TN ne valja

Greska.
Previse sebi dajes znacaja...Ni u sta te ne ubedjujem.
Uzaludan posao je pokusati razumom uticati na prijatelje Vjerice Radete....
Samo nisam mogao da ocutim na naivan pokusaj teoretisanja koje ne trpi ni jedan logicki test. Pricati o T Nikolicu a nemati u vidu sta je taj covek do sada radio je u najmanju ruku neiteligentno.
Putuj
Puerta Puerta 00:24 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

hoochie coochie man
Zasto bi ti mene ubedjivao da TN ne valjaGreska. Previse sebi dajes znacaja...Ni u sta te ne ubedjujem. Uzaludan posao je pokusati razumom uticati na prijatelje Vjerice Radete....Samo nisam mogao da ocutim na naivan pokusaj teoretisanja koje ne trpi ni jedan logicki test. Pricati o T Nikolicu a nemati u vidu sta je taj covek do sada radio je u najmanju ruku neiteligentno.Putuj

Bio dobrovoljac i "verovatno ubijao tamo neke civile" ??? Ovo je davno postao besmislen razgovor, opet dobacivanje tipa "prijatelj Vjerice Radete" , besmesleno je da oni koji glasaju za ljude kakvi su Boris Tadic i Cedomir Jovanovic mogu bilo kome da pricaju o moralu. Zaprvo ti o nicemu nisi ni govorio.
silver bullet silver bullet 09:23 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

I sta sad to sto te je Milanovic mentalno lincovao to je opravdanje za njegovo fizicko lincovanje? I


i na kraju krajeva iskreno me ne zanima ko je tebe mentalno lincovao "iz godine u godinu" niti je to bilo kakav argument.


Oh, deset na jednog, zar se i to moze...

Na kraju si sam sebi skocio u usta.

Nije ni cudo.

Dvojni moral je i tvoje drugo lice.

A ni moju poentu nisi shvatio.

Milanovic nije lincovan

Lincovani su bili Barovic, pokojni Lukovic, Vuk Draskovic...

Pogledaj im fotografije posle.

Milovanovic je imao srece da je neko skocio da ga brani. Jer ga je tukla razjarena rulja.
Ove druge ljude su tukli po zadataku i do kraja.

Ali ti to ne razumes jer si naseo na radikalske frazetine i samo ih ponavljas bez zelje da se udubis u problematiku a kamoli da nadjes nesto na tu temu da procitas ili, ne daj boze, naucis.

Posle 5. oktobra se stidljivo govorilo - ma nije Milanovic zasluzio da ga sutiraju sta god da je uradio, pa malo kasnije - nije zasluzio da ga tuku, pa onda, kad vise niko od tih skotova nije dobio po nosu sledi obesno - nije zasluzio da ga lincuju. I konacno kraj - mucitelj je postao zrtva. E, tu se pojavljujes ti.

I svaki put kad napises neku laznu frazetinu - dobices deset puta "preko nosa".

Jelena Milić Jelena Milić 09:54 17.09.2008

to silver, AD, HCM

hvala vam svima na zivcima i strpljnju sa puertom!

pre svega na validnim argumentima.
JM
mariopan mariopan 11:02 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Izvini Loader ali ne slazem se sa onim tvojim citatom "ovolika moja mudrost" da ga tako podrugljivo srocis( ovo je mala sala), svi nasi politicari za sebe misle da su mudriji i od Tome i zato mudro cute ali naopako rade i zato smo ovde gde smo.
On je bar bio posten pa javno rekao za sebe da misli da je mudar i da ga "malo" finansira lopov...dobro. A ko finansira ostale stranke i zasto oni o tome mudro cute?Sto ne progovore o tome. Znam, mudriji su od Tome.

Ovo nema veze sa mojim politickim opredeljenjem, nemam ga ali cu ga steci citajuci mudre blogove.

Joj sto volim sto su se radikali podelili ))

Cime ce sada Tadic da plasi narod i zamajava ga dok njegovi brste sve sto je ostalo od necega vrednog u ovoj zemlji?Uvaljuju se u upravne odbore, racunaju na neke provizije.....

Sta bi sa Zastavom"?
Sta bi sa koncesijom za izgradnju autoputa?
Sta bi sa obecanjima onolikim pred izbore?

Sad nema Radikala da imaju alibi da nesto nisu uradili, zato se radujem, sad ce svaka zverka da pokaze svoj trag i najzad ce neko morati da pocne da radi svoj posao. Od izbora do danas svi u Skupstini bavili su se samo sobom, narodom i negovim potrebama nije se bavio niko.
Puerta Puerta 13:36 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

silver bullet
I sta sad to sto te je Milanovic mentalno lincovao to je opravdanje za njegovo fizicko lincovanje? I
i na kraju krajeva iskreno me ne zanima ko je tebe mentalno lincovao "iz godine u godinu" niti je to bilo kakav argument.Oh, deset na jednog, zar se i to moze...Na kraju si sam sebi skocio u usta.Nije ni cudo.Dvojni moral je i tvoje drugo lice.A ni moju poentu nisi shvatio.Milanovic nije lincovanLincovani su bili Barovic, pokojni Lukovic, Vuk Draskovic...Pogledaj im fotografije posle.Milovanovic je imao srece da je neko skocio da ga brani. Jer ga je tukla razjarena rulja.Ove druge ljude su tukli po zadataku i do kraja.Ali ti to ne razumes jer si naseo na radikalske frazetine i samo ih ponavljas bez zelje da se udubis u problematiku a kamoli da nadjes nesto na tu temu da procitas ili, ne daj boze, naucis. Posle 5. oktobra se stidljivo govorilo - ma nije Milanovic zasluzio da ga sutiraju sta god da je uradio, pa malo kasnije - nije zasluzio da ga tuku, pa onda, kad vise niko od tih skotova nije dobio po nosu sledi obesno - nije zasluzio da ga lincuju. I konacno kraj - mucitelj je postao zrtva. E, tu se pojavljujes ti.I svaki put kad napises neku laznu frazetinu - dobices deset puta "preko nosa".

Opet ti o Milanovicu! Ja jedno ti drugo. Ja kazem da je to sto je radila razjarena rulja 5. oktobra bila demokratija za vas, a ono sto je ta rulja radila na mitingu Kosovo je Srbija divljanje huligana i naveo to kao primer dvojnog morala. I taj Draskovic koga pominjes je cist primer dvojnog morala, covek koji je nebrojeno puta promenio svoje misljenje ideologiju, dovoljno je procitati neke njegove knjige od pre 10-15 godina i setiti se sta je pricao kao ministar ino-poslova.
Dakle o dvojnom moralu pricamo, ne o Milanovicu. Ti nastavljas po svom i kopiras delove recenica delove teksta. Mozete i 50 na jedan nije problem. Sa normalnim ljudima ovde na blogu dovoljno je da razmenim par postova i odma se razumemo sa neima to ne vredi ni pokusavati.
Puerta Puerta 13:38 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

mariopan
Izvini Loader ali ne slazem se sa onim tvojim citatom "ovolika moja mudrost" da ga tako podrugljivo srocis( ovo je mala sala), svi nasi politicari za sebe misle da su mudriji i od Tome i zato mudro cute ali naopako rade i zato smo ovde gde smo.On je bar bio posten pa javno rekao za sebe da misli da je mudar i da ga "malo" finansira lopov...dobro. A ko finansira ostale stranke i zasto oni o tome mudro cute?Sto ne progovore o tome. Znam, mudriji su od Tome.Ovo nema veze sa mojim politickim opredeljenjem, nemam ga ali cu ga steci citajuci mudre blogove. Joj sto volim sto su se radikali podelili ))Cime ce sada Tadic da plasi narod i zamajava ga dok njegovi brste sve sto je ostalo od necega vrednog u ovoj zemlji?Uvaljuju se u upravne odbore, racunaju na neke provizije.....Sta bi sa Zastavom"?Sta bi sa koncesijom za izgradnju autoputa?Sta bi sa obecanjima onolikim pred izbore?Sad nema Radikala da imaju alibi da nesto nisu uradili, zato se radujem, sad ce svaka zverka da pokaze svoj trag i najzad ce neko morati da pocne da radi svoj posao. Od izbora do danas svi u Skupstini bavili su se samo sobom, narodom i negovim potrebama nije se bavio niko.

Ne vredi da im objasnjavas.
Puerta Puerta 13:39 17.09.2008

Re: to silver, AD, HCM

Jelena Milić
hvala vam svima na zivcima i strpljnju sa puertom! pre svega na validnim argumentima.JM

Niko ne radi to kao ti Jelena. Nedostajes mi.
silver bullet silver bullet 14:36 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

Opet ti o Milanovicu! Ja jedno ti drugo. Ja kazem da je to sto je radila razjarena rulja 5. oktobra bila demokratija za vas, a ono sto je ta rulja radila na mitingu Kosovo je Srbija divljanje huligana i naveo to kao primer dvojnog morala. I taj Draskovic koga pominjes je cist primer dvojnog morala, covek koji je nebrojeno puta promenio svoje misljenje ideologiju, dovoljno je procitati neke njegove knjige od pre 10-15 godina i setiti se sta je pricao kao ministar ino-poslova.
Dakle o dvojnom moralu pricamo, ne o Milanovicu. Ti nastavljas po svom i kopiras delove recenica delove teksta. Mozete i 50 na jedan nije problem. Sa normalnim ljudima ovde na blogu dovoljno je da razmenim par postova i odma se razumemo sa neima to ne vredi ni pokusavati.



Sta da ti radim kad navodis lose i pogresne primere da bi dokazao nesto sto je opste mesto.

I saveznici su po ulasku u Berlin cinili zlocine, kazu podjednako monstruozne kao sto su bili nemacki.
To ne umanjuje Hitlerovu krivicu.
Niti je ikome zao sto se ubio.

Znam da nisi glup.
Znam da nisi ni naivan.

Mnoge starije i pametnije ljude od tebe zavela je i opila ideologija.
Puerta Puerta 16:27 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

silver bullet
Opet ti o Milanovicu! Ja jedno ti drugo. Ja kazem da je to sto je radila razjarena rulja 5. oktobra bila demokratija za vas, a ono sto je ta rulja radila na mitingu Kosovo je Srbija divljanje huligana i naveo to kao primer dvojnog morala. I taj Draskovic koga pominjes je cist primer dvojnog morala, covek koji je nebrojeno puta promenio svoje misljenje ideologiju, dovoljno je procitati neke njegove knjige od pre 10-15 godina i setiti se sta je pricao kao ministar ino-poslova.Dakle o dvojnom moralu pricamo, ne o Milanovicu. Ti nastavljas po svom i kopiras delove recenica delove teksta. Mozete i 50 na jedan nije problem. Sa normalnim ljudima ovde na blogu dovoljno je da razmenim par postova i odma se razumemo sa neima to ne vredi ni pokusavati.Sta da ti radim kad navodis lose i pogresne primere da bi dokazao nesto sto je opste mesto.I saveznici su po ulasku u Berlin cinili zlocine, kazu podjednako monstruozne kao sto su bili nemacki.To ne umanjuje Hitlerovu krivicu.Niti je ikome zao sto se ubio.Znam da nisi glup.Znam da nisi ni naivan.Mnoge starije i pametnije ljude od tebe zavela je i opila ideologija.

I tvoj primer je ocajan onda. Ti nekakvu krivicu TN ako je uopste ima poredis sa tim sto je radio Hitler
U mojoj ideologiji nema nista lose, od mog politickog delovanja niko nece biti ugrozen, kao sto niko nije bio ugrozen ni od politickog delovanja TN barem ne u ovih 8 godina, a nisam cuo i ranije, jer ona borba za predsednicke izbore je bila ostra i nikad nisam cuo od Tadica da ga je za bilo sta optuzio uglavnoim je pricao o seselju a manje o nikolicu.
silver bullet silver bullet 16:44 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

U mojoj ideologiji nema nista lose, od mog politickog delovanja niko nece biti ugrozen, kao sto niko nije bio ugrozen ni od politickog delovanja TN barem ne u ovih 8 godina, a nisam cuo i ranije,



Ovime si sebe diskvalifikovao za svaku ozbiljniju raspravu o uzrocima i posledicama krvavog rastakanja bivse Jugoslavije, za ubistava i masakriranja ljudi bilo koje vere ili nacije, za opstu bedu, siromastvo i gubitak stotine hiljada mladih, obrazovanih ljudi.

Sto se mene tice, nastavi da bitises u svojim zabludama, za sada one ne ugrozavaju nikoga osim tebe samog.
Puerta Puerta 16:59 17.09.2008

Re: Otimači izgubljene stranke !

U mojoj ideologiji nema nista lose, od mog politickog delovanja niko nece biti ugrozen, kao sto niko nije bio ugrozen ni od politickog delovanja TN barem ne u ovih 8 godina, a nisam cuo i ranije, jer ona borba za predsednicke izbore je bila ostra i nikad nisam cuo od Tadica da ga je za bilo sta optuzio uglavnoim je pricao o seselju a manje o nikolicu.

Je l bilo tesko ovako citirati?
Jelena Milić Jelena Milić 17:57 16.09.2008

sto bi rekla ona milicka....

jebe lud zbunjenog

Opozicija traži odgovornost
16. septembar 2008. | 13:42 -> 17:43 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Beograd -- Opozicija u Skupštini traži od vladajuće koalicije da se raspravlja o odgovornosti za zastoj u pregovorima o pridruživanju EU.

Incijatori tog predloga su Liberalno-demokratska partija Čedomira Jovanovića i poslanički klub "Napred, Srbijo“, koji vodi Tomislav Nikolić. I druge opozicione stranke podržavaju tu ideju, a radikali čak traže i ostavku vicepremijera Božidara Đelića, koji je potpisao SSP
.

Istovremeno, radikali su podneli novu inicijativu za smenu predsednice Skupštine, jer za njih prva inicijativa više ne važi, pošto je iza nje stajao Tomislav Nikolić.

Kada bi o svemu tome moglo u parlamentu da se raspravlja, još se ne zna, jer na konsultacijama danas nije bilo dogovora o nastavku rada Skupštine.

"Evo, s jedne strane nam se stalno lupaju packe što smo neodgovorni i što ne radimo, a s druge strane, oni nemaju odgovor na pitanje ni kada će biti rebalans budžeta na dnevnom redu, ni šta ćemo da radimo sa zakonima koji čame po fiokama", kritikuje vladajuću koaliciju Čedomir Jovanović, lider LDP-a.

"Dakle, ovo su još jedne u nizu konsultacija na kojima, zapravo, nije dogovoreno ništa. Vladajuća koalicija nema ni inicijativu, niti vidi kako bi trebalo da izgleda rad Skupštine Srbije u narednom periodu", kaže Miloš Aligrudić iz DSS-a.

Ovako su šefovi poslanika LDP-a i DSS-a novinarima odgovorili na pitanje šta su se stranke dogovorile na konsultacijama i kada će biti nastavljen rad Skupštine.

Čedomir Jovanović kaže da je za LDP sada najvažnije da se utvrdi odgovornost za neuspeh u evropskim integracijama Srbije.

"Mi očekujemo od predsednika Vlade i potpredsednika za evropske integracije da se pojave ovde u parlamentu u pripremi naredne sednice, kako bi se do početka rasprave omogućilo definisanje politike koja bi predstavljala odgovor na jedan krupan neuspeh i veliki poraz našeg društva. Toliko smo vremena izgubili da se ne može 'politikom Kalimera' izbegavati i lična odgovornost za ono što se dogodilo i, svakako, ono što je mnogo važnije od lične odgovornosti, to je utvrđivanje neke nove politike koja bi povećala stepen poverenja koji je na niskom nivou u Briselu, koji bi nama onda omogućio deblokadu procesa evropskih integracija", rekao je Jovanović.

To je upravo bila moja ideja, rekao je novinarima i šef poslanika "Napred, Srbijo“ Tomislav Nikolić.

"Očigledno, tu nešto ne valja. Sada kada postoji velika saglasnost svih građana Srbije, velika većina narodnih poslanika, da postoje uslovi pod kojima bismo mogli da budemo članovi EU, sad kad nas Vlada ubeđuje da je ispunila sve, mi dobijamo negativan stav EU, nema veze kroz jednu ili dve države, i sad se postavlja pitanje da li to nas Vlada laže", ukazuje Nikolić. Ni radikali lojalni Vojislavu Šešelju, ni DSS Vojislava Koštunice nemaju ništa protiv da se o zastoju u pregovorima sa EU razgovara u parlamentu.

Ipak, i Aligrudić i Dragan Todorović navode da je neophodno da se u Skupštini razgovara i o rezoluciji o Kosovu.

"Pa, vidite, i jedno i drugo je važno, i jedno i drugo je jako povezano. Stav DSS-a je da je to mnogo više vezano nego što vladajuća koalicija hoće to da predstavi", kaže Aligrudić.

"Onda im je stigla vest koja ih je sve kao hladan tuš iznenadila - da nas je Evropa ponizila na najgori mogući način i da je stavila do znanja da na Srbiju uopšte ne računa. Mislim da bi bilo uobičajeno posle ovakve odluke i razloga koji leži u vladajućoj većini, Evropa nije ispunila njihova očekivanja, da bar neki od njih podnesu ostavke", traži Dragan Todorović, šef poslanika SRS-a u Skupštini.

Šta će biti na dnevnom redu sednice, i kada će uopšte ta sednica biti zakazana, još nije izvesno.

Predsednica parlamenta odbacuje kritike opozicije da je vlast odgovorna što odgovora na ta pitanja nema.

Za Slavicu Đukić-Dejanović razlog je i tome što je u toku vanredno zasedanje na čiju dinamiku ona, kako kaže, ne može da utiče.

"Dakle, da bih ja zakazala sednicu, bilo koju, ja moram imati u ovom periodu takozvanog vanrednog zasedanja predlagača koji je u skladu sa Poslovnikom i zakonom – ili predlog Vlade ili najmanje trećine poslanika, nijedan od tih uslova nije zadovoljen i ja nemam mogućnosti da zakažem sednicu", objasnila je ona.

Iako u parlamentu već čeka nekoliko zakona koji su direktno vezani za evrointegracije, nema odgovora na pitanje kada će biti na dnevnom redu.

Do tada će u parlamentu glavna tema biti sudbina rezoluzije o Kosovu, o čemu šefovi poslaničkih grupa počinju razgovore u četvrtak sa resornim ministrom Goranom Bogdanovićem.

Kasno po podne u parlament je stigla i nova inicijativa radikala za smenu predsednice parlamenta, pošto su prethodnu povukli iz procedure, jer je iza nje stajao Tomislav Nikolić.

SRS najavljuje novi zahtev za smenu

Srpska radikalna stranka podneće novu inicijativu za raspravu o razrešenju predsednice parlamenta Slavice Đukić-Dejanović.

Šef poslaničke grupe SRS-a Dragan Todorović prethodno je formalno povukao predlog o razrešenju Slavice Đukić-Dejanović, jer je Tomislav Nikolić, koji je u međuvremenu isključen iz SRS-a i osnovao poseban poslanički klub "Napred, Srbijo", bio određen za predstavnika predlagača.

Todorović je rekao da će SRS danas na pisarnici Skupštine predati novi predlog i da očekuje da će Slavica Đukić-Dejanović staviti tu inicijativu na dnevni red, kada za to dođe vreme.

SRS je u julu zatražio vanrednu sednicu na kojoj bi se raspravljalo o razrešenju predsednice parlamenta, jer su smatrali da je tada, bez utemeljenja u Poslovniku, odložila sednicu Skupštine na dve sedmice.

Inicijativu radikala podržali su poslanici Demokratske stranke Srbije i Nove Srbije. Sastanku su prisustvovali svi šefovi poslaničkih grupa, uključujući i Srpsku radikalnu stranku i poslanički klub Tomislava Nikolića "Napred, Srbijo", koji su se kasnije priključili sastanku.

Nikolić: Ne podržavamo predlog SRS-a

Šef poslaničke grupe "Napred, Srbijo" Tomislav Nikolić izjavio je da poslanici tog kluba neće podržati novi predlog Srpske radikalne stranke za sazivanje vanredne sednice Skupštine na kojoj bi se raspravljalo o razrešenju predsednice parlamenta Slavice Đukić-Dejanović.

Poslanici kluba "Napred, Srbijo" neće imati "nikakvu komunikaciju sa SRS-om", rekao je Nikolić novinarima u parlamentu i naveo da ne očekuje poziv od dojučerašnjih kolega da njegovi poslanici podrže novu inicijativu radikala.

Posle konsultacija šefova poslaničkih grupa sa Slavicom Đukić-Dejanović, Nikolić je rekao da su radikali imali dilemu da li da on i dalje bude njihov predstavnik po tom predlogu, ali da su ipak odlučili da povuku potpise 51 poslanika sa inicijative za održavanje sednice na kojoj bi se raspravljalo o razrešenju predsednice Skupštine.

LDP: Skupština da preuzme odgovornost

Predsednik Liberalno-demokratske partije Čedomir Jovanović izjavio je danas da Skupština Srbije mora da preuzme odgovornost u procesu evropskih integracija, jer je "očigledno da Vlada ne može samostalno da obavlja taj posao".

"Utvrđivanje nove politike o evropskim integracijama kojom bi se povećalo poverenje Brisela u Srbiju, koje je na niskom nivou, mora da bude tačka dnevnog reda naredne sednice. To pitanje je važnije od pitanja kosovske rezolucije", rekao je Jovanović novinarima u republičkom parlamentu nakon konsultacija o narednoj sednici.

"Očigledno je da u procesu evropskih integracija očigledno Vlada Srbije ne može samostalno i efikasno da obavlja posao i da parlament treba da preuzme odgovornost", ocenio je Jovanović i naveo da od Vlade očekuje da učestvuje u pripremi naredne sednice Skupštine i definiše odgovor na krupni neuspeh i veliki poraz Srbije u evropskim integracijama, nakon jučerašnje odluke u Briselu.

Jovanović je rekao da je za LDP najvažnije pitanje deblokada procesa evropskih integracija i usvajanje odgovora na situaciju nastalu posle jasne poruke Brisela da nema dalje saradnje dok se ne uhapse Ratko Mladić i Goran Hadžić.

On je rekao da vladajuća koalicija nema inicijativu za dnevni red naredne sednice, što je, kako je ocenio, posledica njene nesposobnosti da deblokira rad Skupštine.


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:48 16.09.2008

Re: sto bi rekla ona milicka....

Opozicija u Skupštini traži od vladajuće koalicije da se raspravlja o odgovornosti za zastoj u pregovorima o pridruživanju EU.

Incijatori tog predloga su Liberalno-demokratska partija Čedomira Jovanovića i poslanički klub "Napred, Srbijo“, koji vodi Tomislav Nikolić.


Eto pa cik nek sad neka proevropski orijentisana osoba kaze: jebe mi se sta kaze Toma (i Ceda) ....:)))
Jelena Milić Jelena Milić 18:51 16.09.2008

Re: sto bi rekla ona milicka....

, da
postoje uslovi pod kojima bismo mogli da budemo članovi EU,


ovde lezi zec sa djelicevom sabornoscu, VV

mislim, slozili smo se da je mladic heroj al da ocemo u EU to je reformskoradikalska pozicija

oni u eu i ldp su se slozili da je ratko mladic zlocinac i da dok njega nema u hagu nama nema odmrzavanja

treger92 treger92 19:02 16.09.2008

Re: sto bi rekla ona milicka....

Eto upravo na oveme se vidi da naša vlada uopšte nije pro Evropska. Pokašala je da izmami od EU na prevaru sporazum ali je pročitana.Pa evropljani nisu budale oni gledaju šta se radi a ne šta se priča. Pogotovu nama ne veruju.Pa kako i da nam veruju kada ni naši građani ne veruju svoj rođenij državi. Obmana do obmane na svakom koraku.Kako vlada misli da je proevropska vlada kada donosi zakone koji su upravo suprotni tome. O kavom dvojnom državljanstvu recimo mi pričamo kada to EU ne poznaje.Da li svi građaniu RS dobiti i naše državljanstvo i na osnovu toga ući u EU na mala vrata ili Crnogorci svejedno. Drugo da li smo se Rusima u zabran. Pa da li neko misli da će ruski ministar za vanredne situacije to dopustiti. Možda ja i grešim možda čovek dolazi da uhapsi Mladića jer naša policija ne sme da hapsi naoružane kriminalce. Ona je jednas humanitarna organizacija koja omogućava ubicama premijera i ostalih da ih ne spominjem veliki je spisak da se bave književnošću filozofijom itd. Centralni zatvor je pretvoren u hotel možda je bolji samo onaj u Dubaiu sa 7 zvezdica. Eto tu smo prešišali evropske standarde. Glasanje u skupštini za ratifikaciju SSP i poklona Rusima pokazuje sve.Rezultat EU - Rusija je 141-214. To je pravi razlog zašto mi nismo ušli u Evropu svih ovih godina. Dok su svi ostali marljivo radili mi smo mislili da ćemo u EU kao nebeski narod bez ikakvih uslova. E pa neće moći. Prvo moramo da sami izaberemo one koji stvarno žele da pomognu svojo zemlji da ide napred kao i ostali svet. Ako bi nam zapad nametnuo silom ulazak u EU to bilo kao okupacija. Mi prvo moramo sami sa sobomda raščistimo. Ne može to za nas da uradi niko i ne treba.Svi koji su ušli u EU ušli su svojom voljom.Samo rusija ulazi po sistemu spaljene zemlje da ispuni narodnu volju u tuđoj zemlji.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:03 16.09.2008

Re: sto bi rekla ona milicka....

Jelena
mislim, slozili smo se da je mladic heroj al da ocemo u EU to je reformskoradikalska pozicija

oni u eu i ldp su se slozili da je ratko mladic zlocinac i da dok njega nema u hagu nama nema odmrzavanja


Hm, ma ne znam ni da li ga je neko pitao to o "Mladicu heroju" u zadnje vreme? Ako se ne varam cak je i Seselj na pocetku sudjenja u Hagu priznao da je u Srebrenici ucinjen strasan zlocin. Ok, on je prebacio Hagu da uvelicavaju brojku i da je u pitanju hiljadu streljanih ... Da znemarimo sad licitiranje sa brojevima, i hiljadu streljanih jeste strasan zlocin ... tako da mi nije jasno kako SRS (Seseljeva ili Tomina struja svejedno) onda mogu uopste da aboliraju Mladica za to ???

A Toma sa ovakvim istupima i zahtevima za ubrzavanje ulaska u EU i ispunjavanju uslova za to, nedvosmisleno podrzava isporucivanje Mladica Hagu ... hm, mozda on racuna da ce ovaj biti oslobodjen tamo? Ko zna, kad su zbog nedostatka dokaza, oslobodjeni Oric i Haradinaj?

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 19:11 16.09.2008

Re: sto bi rekla ona milicka....


A Toma sa ovakvim istupima i zahtevima za ubrzavanje ulaska u EU i ispunjavanju uslova za to, nedvosmisleno podrzava isporucivanje Mladica Hagu

Ja mu verujem, a ti ?
Inače koliko je prošlo prošlo od protesta zbog dr. Dabe?
No nema veze, što odreći Tomi pravo na flip flop kad je ionako sva ta priča priča i Kosovo i EU phony

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana