Zabava

Ko je, BRE, ovde neozbiljan???

margos RSS / 17.09.2008. u 15:06

Ili: Neprimereni trolovif_fseriousfacm_b3a3a20.jpg

Ili: Nemoj strećo, nemoj danas

Ili: Gde me sad nađe?

Ili: Ahile, kako ti je peta?

Ako krenemo od premise da smo svi ispod kože krvavi - da ne kažem da smo nesavršena ljudska bića i da svako od nas povremeno ima žute minute, manjak tolerancije ili višak za*ebancije - koji su to trenuci ili teme koje vas iznerviraju? Koja ponašanja?

Ja npr. izludim kad se krene sa jeftinim emocijama na ozbiljne teme. Sad - šta je za mene ozbiljno, a šta je za mene jeftino? Jeftino je ono 'priča priče radi', a ozbiljno je sve gde u nameri ili tekstu prepoznam istinsku zabrinutost ili pak, nedostatak iste, ali su reči glasne. U svakom slučaju, to je samo moj lični, najsubjektivniji mogući doživljaj, sa kojim se može neko ili niko složiti.

Rekoh ja Višnji da je neozbiljna... Reče ona meni 'ko je ovde neozbiljan?'

Ja sam njoj rekla, ona je meni rekla..... Znate tu priču?

A sigurno znate i ono 'E,neka si mu rek'o/rekla! E neka si, i ako si!'

Pa i ono 'E nek' sam mu/joj rek'o/rekla! Baš da vidim šta će sad da mi odgovori!' 

Ustvari, koliko volite da se svađate na blogu, a koliko vam služi da se zabavite, družite, razmenite informacije ili nešto naučite? I šta vas posebno izludi? Koja je vaša osetljiva tačka?



Komentari (644)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:55 17.09.2008

Re: blog


e, teco, nisi se posteno ni vratio a vec ti smor...
pretekla me Krugolina, al da ponovim - pa sto ne odes malo u potpalublje? tamo je sveze i zabavno.
*novo

iskren da budem, visnjo, i onomad me je smarao, a sto ga manje konzumiram vise me smara, neka cudna obrnuta proporcija....
nego, izgleda da sam joste i zardjao ili ne mogu vise dve stvari da kopcam, pa reko da pitam:a kakvo potpalublje?
vishnja92 vishnja92 16:55 17.09.2008

Re: blog

Registrovala bih se ko Krugolina Iz Potpalublja, i vratila nazad u Potpalublje.

oh Krugolino :)))

(makso, izvini zbog suma .da smo oci u oci, ja bih joj se nasmesila. ovako moram da ostavim neki mali znak)
maksa83 maksa83 16:58 17.09.2008

Re: blog

(makso, izvini zbog suma .da smo oci u oci, ja bih joj se nasmesila. ovako moram da ostavim neki mali znak)


E sad mi baš glupo što sam išta napisao. Odo da uradim nešto što inače nikad ne bih - da obrišem.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:02 17.09.2008

Re: blog

najpre, dobrodošao! Kako nauka

pa dobro, uspeo sam da upisem poslednju godinu i sada mi se otvorio put... da nisam nagazio ko zna da li bih ikad, s obzirom na okolnosti, krenuo u tu avanturu...
I kako je kod Marte

posto sam blejao uz knjigu, Martu sam zaobilazio u sirokom luku
Je l zahladilo u tvom kraju

zapravo, ovd eje celo leto bilo hladno (15-20 C), a evo ova 2-3 poslednja dana, otkad se vratih iz Bgd su predivna a Temp je oko 20 sv s SUNCEM (inace, Filip nas vec nekoliko nedelje pita:a kada ce sunce?)
ovde je propagiran kao sjajan agresivan marketing preko koga možeš super da se obogatiš za kratko vreme. Tako vidim i pokušaj zloupotrebe ovog medija.

nemam sta da dodam
Ipak, vreme istestira sve - i teme, i autore i blogere. Ko ga dočekati ume.

da, ali nije bas blog mesto na kome treba trositi zivce, zato ga i konzumiram po potrebi, samo tekstove koji ne zamaraju, takodje i teme
margos margos 17:05 17.09.2008

Re: blog

a kakvo potpalublje?

Hajmo iz početka....
Pojavio se polovinom jula FM... uostalom, pogledaj na naslovnoj blog koji je pisala Gordanac na engleskom.... gornji desni ugao. Tu imaš sve i svašta. Oduševićeš se čega sve nema, i naći ćeš neke svoje nove favorite.
vishnja92 vishnja92 17:06 17.09.2008

Re: blog

E sad mi baš glupo što sam išta napisao

jao nemoj molim te da ti bude glupo.

ja potpuno razumem to sto si ti rekao, ali zelim da razumes i ti mene a sad se namestila tema. kada bismo inace pricali o tome?
sklona sam ostavljanju tih 'nemustih' komentara a volim da znas cemu mi sluze.

nemoj da si neki :))))
jack_bauer jack_bauer 17:09 17.09.2008

Re: blog

Odo da uradim nešto što inače nikad ne bih - da obrišem.

nemoj bre makso, sve smo se razumeli. a ja, slicno kao i ti, strasno me nervira sto ne mogu da koristim moj stari nick.

i nervira me kada se neko ljuti zbog trola. trol ne postoji. mozda ja i gresim, ali znam da sam 100% u pravu kada kazem da su pojam trol izmislili ozbiljni da bi pokazali da su - ozbiljni.
vishnja92 vishnja92 17:12 17.09.2008

Re: blog

Hajmo iz početka....
Pojavio se polovinom jula FM...

teco vidi - pusti FM, to ce samo da te zbuni. skroz bespotrebno :))

fora je u tome sto sad svako na blogu ima opciju da pise blog, ali se to vidi samo na njegovom profilu (sto ne sprecava zurku da se desi, jelte). kliknes naprimer na Krugolinu ili bilo koga drugog i pojavi ti se profil, i "vidi sve tekstove ovog blogera", pa odes i vidis. milina :)))

mi to zovemo Potpalublje jer je nevidljivo i ispod glavne palube. nova igracka :)
margos margos 17:28 17.09.2008

Re: blog

a ja, slicno kao i ti, strasno me nervira sto ne mogu da koristim moj stari nick.

Da, al sad možeš da se praviš ozbiljan i važan s onim:
Bauer... Jack Bauer....
:))))

Trol? Vidi one mace gore, sve će ti biti jasno:)))
Nekada temu i diskusiju zapamtiš po dobrom trolovanju.
Nekada je prosto diskusija takva da ne postoji šansa da se skrene... malo se ljudi našale, pa vrate na glavnu temu.... dođe kao piš-puš pauza. A ako trol skrene s teme i ode u ..... znači da je tako trebalo da bude. Zar ne?
margos margos 17:33 17.09.2008

Re: blog

a evo ova 2-3 poslednja dana, otkad se vratih iz Bgd su predivna a Temp je oko 20 sv s SUNCEM (inace, Filip nas vec nekoliko nedelje pita:a kada ce sunce?)

Ovo nije trebalo da nam kažeš... ili bar ne meni... sa'ću se nasekiram:)
Bravo za nauku! Ne ispuštaj je.

A kad sad malo procunjaš po blogu, videćeš koliko zabave ima i tema koje zaslužuju pažnju. Pravi relax!:)))
vishnja92 vishnja92 17:37 17.09.2008

Re: blog

trol ne postoji

pa to i ja tvrdim.
kad mi je margos rekla da sam neozbiljna ja sam njoj uzvratila spiskom replika iz kojih se jasno vidi da trolkaotakav ne postoji.
sto je pametan ovaj bauer :)))
zeks92 zeks92 17:49 17.09.2008

Re: blog

Pre neki dan razmišljam, šta bih radila da me, nedajbože, prebace na naslovnu?
I odmah nađem rešenje.
Registrovala bih se ko Krugolina Iz Potpalublja, i vratila nazad u Potpalublje.



Tamo je veca sloboda, bolja atmosfera, manja obaveza, i nekako neposrednije je ....a po meni kad napisem post - idealno bi bilo da imam 10-20 dobrih komentatora ... sta ce mi vise? Jos sam pocetnik!
jack_bauer jack_bauer 17:50 17.09.2008

Re: blog

A ako trol skrene s teme i ode u ..... znači da je tako trebalo da bude. Zar ne?

of kors. vot goz araund, kamz araund :))
margos margos 17:58 17.09.2008

Re: blog

idealno bi bilo da imam 10-20 dobrih komentatora ... sta ce mi vise? Jos sam pocetnik!

Ih, bre, Zeksu:)))) Jesi l' mislio na komentare ili komentatore?
Dva'es dobrih ljudi okupiti oko nečeg, bilo čega, je podvig, verujem i za VIP-ovce, a i za Premijera Vlade:)))))
jack_bauer jack_bauer 17:59 17.09.2008

Re: blog

sto je pametan ovaj bauer :)))

Krugolina Borup Krugolina Borup 20:51 17.09.2008

Re: blog

Pre neki dan razmišljam, šta bih radila da me, nedajbože, prebace na naslovnu?
I odmah nađem rešenje.
Registrovala bih se ko Krugolina Iz Potpalublja, i vratila nazad u Potpalublje.


Auuuuuuu, ala sam ga urekla... ma, ove radikalke su male bebe za mene.

Krugolina sad ide da natenane pojede govno koje je sama sebi zakuvala...
VEEEEELIKO GOVNO!

margos margos 21:05 17.09.2008

Re: blog

Auuuuuuu, ala sam ga urekla

Šta sam propustila?

EDIT:
VIDELA:))))))))))
Aj sad.... šta ćeš, Pitijo Krugolino?
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:10 17.09.2008

Re: blog

Aj sad.... šta ćeš, Pitijo Krugolino?


Ne znam.

Kud sve ovce tu i mali Mujo?
I sve usput jede govna...

margos margos 21:27 17.09.2008

Re: blog

Kud sve ovce tu i mali Mujo?

A jel ti to krenula nas ovcama da zoveš? Il je Jack Bauer kriv?

Ostavi se starog narodnog običaja 'Kad sam već kreno da jedem ova go*na....' Forget it & Smile!
Čestitam:)))))

Krugolina Borup Krugolina Borup 21:33 17.09.2008

Re: blog

A jel ti to krenula nas ovcama da zoveš?


Pa, šta bi više voleli da budete: nežne ovčice, ili zli vuci?
Think: Aska!

EDIT: A govanca ću da pojedem do kraja, nije problem.
margos margos 21:36 17.09.2008

Re: blog

Hajde Supermode, kad si već na nogama i pri šutu, prebaci i Alex Dunju, pa da ne brinemo... za sada...:)))

Superiška, sigurno se sećaš da je na Blogoizborima bila u Top 10 .

Kad te lepo molimo:)))
vracarac92 vracarac92 09:00 18.09.2008

Re: blog

Pa, šta bi više voleli da budete: nežne ovčice, ili zli vuci?
Što reče Mujo u jednom vicu: Ko nije bio s' ovcom, taj ne zna šta je strast!
maksa83 maksa83 09:08 18.09.2008

Re: blog

Što reče Mujo u jednom vicu: Ko nije bio s' ovcom, taj ne zna šta je strast!


Dođe Muja kod Fate i nosi ovcu ispod miške, i kaže: "vi'š bona šta ja moram da je*em kad tebe boli glava..".
Fata: "Šta pričaš to Mujo?!"
Muja: "Šut' Fato tebi niko ništa nije rekao".



Izbaciće nas iz ove kafane...
vracarac92 vracarac92 10:28 18.09.2008

Re: blog

Izbaciće nas iz ove kafane...
Još jedan pa nek izbacuju:
Doveo Mujo malog Mujicu u svoje rodno selo i poče da mu pokazuje svoj zavičaj,
Ovde sam se rodio, u ovu školu sam iša'o.. a jel vidiš ono drvo na vrh brda?
-Vidim Babo.
E tamo sam prvi put jebavo. Bila je tako mlada i nežna i lijepa,
a njena mati nas je gladala..
-I? I šta je rekla?
Pa ništa, samo BEEEE, BEEEE

margos margos 11:06 18.09.2008

Re: blog

Da parafraziram velikog vođu - Niko ne sme da vas izbacuje! Ne dam!

Svadjaju se muž i žena:
- Ti bre sve pare trošiš na kafanu, kaže žena.
- Šta bre hoćeš, ti kupuješ maskaru od 50 evra!
- Ali ja je kupujem da ti budem lepa!
- Pa i ja pijem da mi budeš lepa!
vracarac92 vracarac92 11:32 18.09.2008

Re: blog

Pa i ja pijem da mi budeš lepa!

Alkohol ponekad čini čuda!
maksa83 maksa83 11:37 18.09.2008

Re: blog

Alkohol ponekad čini čuda!


Nema ružnih žena - samo nema uvek dovoljno votke.
Ruska izreka
margos margos 12:12 18.09.2008

Re: blog

maksa83
Alkohol ponekad čini čuda!Nema ružnih žena - samo nema uvek dovoljno votke.Ruska izreka

Zašto sam tačno znala da ćeš ti biti taj koji će to napisati? Pitam se...:))
Sa sve izvorom te mudrosti. Uh... momci, momci.... Zaboravljate, pesnik reče:
''Sujeto, ime ti je Žena...' Ne priča se to u ženskom društvu...c c c c c c...
maksa83 maksa83 12:35 18.09.2008

Re: blog

Zašto sam tačno znala da ćeš ti biti taj koji će to napisati? Pitam se...:))


Šta znam, valjda si skontala do sada da sam ja ne sasvim izbaždareni enfent terrible.

''Sujeto, ime ti je Žena...' Ne priča se to u ženskom društvu...c c c c c c...


A naši smo ovde, valjda, ja vas sve kapiram kao ortake i drugare.

Kako god, prihvatiću smerno ovaj poziv na samocenzuru. Od sad pa nadalje i ubuduće - fini & uviđavni & izbaždareni maksa, sve na note, molim lepo, izvolte, ljubim ruke itakoto... Jedino što onda neću imati bogznašta da kažem.

edit: glede: 'Sujeto, ime ti je Žena...'

Neki muškarci koje znam su sujetiniji od svih žena koje znam (zajedno).
vracarac92 vracarac92 12:53 18.09.2008

Re: blog

Ruska izreka

Eh ti Rusi, Ta topla slovenska duša. Eto im NIS!
margos margos 13:12 18.09.2008

Re: blog

edit: glede: 'Sujeto, ime ti je Žena...'

Neki muškarci koje znam su sujetiniji od svih žena koje znam (zajedno).

To znam i ja:))))) Nego sam samo citirala pesnika, kao i ti rusku umotvorinu.:)))
Brat mi je živeo 9 godina tamo, pa nam i snajku doveo (doduše na kratko - kratko nam je trajala:) ) pa znam mnooogo tih 'mudrosti' iz SSSr-a i Rusije, zajedno.
Od sad pa nadalje i ubuduće - fini & uviđavni & izbaždareni maksa, sve na note, molim lepo, izvolte, ljubim ruke itakoto...

Ma jok... opusti se... to ja malo osetljiva danas, proći će me...
Ne bi mi oprostili i proterali bi me odavde da se ti promeniš. Volimo te baš nebaždarenog.:)))
vishnja92 vishnja92 13:20 18.09.2008

Re: blog

Ne bi mi oprostili

tacno. nikad.
jedan je maksa. tih bazdarenih ima sasvim dovoljno.
maksa83 maksa83 13:24 18.09.2008

Re: blog

Brat mi je živeo 9 godina tamo, pa nam i snajku doveo (doduše na kratko - kratko nam je trajala:) ) pa znam mnooogo tih 'mudrosti' iz SSSr-a i Rusije, zajedno.


Je l' to beše neki incident sa finansijskim momentima? Znam, verovala ili ne, sličan slučaj - nazarađivao se tip jedan ovdašnji para u Rusiji, tamo našao prelepu rusku snajku (kažu, kao sa Pirellijevog kalendara), odselili se u Ameriku, kupili tamo kuću, sve super ... i onda jedan dan dođe kući i zatekne zamenjene brave i počišćen joint account. Pa ti vidi kome smo energetiku poklonili za 5 kopejki.

vishnja92 vishnja92 13:32 18.09.2008

Re: blog

ama bre... ne vuci me za jezik.
tusta i tma takvih slucajeva.
margos margos 13:47 18.09.2008

Re: blog

Je l' to beše neki incident sa finansijskim momentima?

Naravno... s tim što je naša snajka otišla sama u Jameriku da usavrši jezik i obiđe drugaricu, pa se nije vratila - čekao je već neki Italijan tamo. A bila zgodna i lepa, kao upisana. I mlada. I pametna. I iz porodice sa pedigreom. Svi joj il u vojsci il u Kejdžibiu... Ja tešila brata sa 'Ćuti, dobro smo prošli! Mogla nas je pobiti na spavanju.'
pufna92 pufna92 16:18 18.09.2008

Re: blog

iskren da budem, visnjo, i onomad me je smarao, a sto ga manje konzumiram vise me smara, neka cudna obrnuta proporcija....

da,da,da,!!!!
AlexDunja AlexDunja 22:27 18.09.2008

Re: blog

Alex

Hajde Supermode, kad si već na nogama i pri šutu, prebaci i Alex Dunju, pa da ne brinemo... za sada...:)))

Superiška, sigurno se sećaš da je na Blogoizborima bila u Top 10 .

Kad te lepo molimo:)))[/quot ad ja
margos
Hajde Supermode, kad si već na nogama i pri šutu, prebaci i Alex Dunju, pa da ne brinemo... za sada...:)))

Superiška, sigurno se sećaš da je na Blogoizborima bila u Top 10 .

Kad te lepo molimo:)))

e, najdraza margita,
znam da su ti namere najbolje, ali te molim,
nemoj to da radis, al, nemoj

ps. moderaciju molim da margitin osecaj za pravdu ne uzima u obzir..
najiskrenije.
margos margos 22:46 18.09.2008

Re: blog

nemoj to da radis, al, nemoj

Neću više, kad si mi tako rekla.:(
A i ja izletela - to se tako ne radi, al' nisam mogla posle da obrišem. Predpostavila sam da ti neće baš prijati način, al bi kasno... A ja to stvarno mislim. Stvarno. I ne samo ja, već i svi oni koji su tada glasali, a i novi blogeri koji tada nisu bili među nama... i verovatno još po neko:))



mikimedic mikimedic 00:35 19.09.2008

Re: blog

Eh ti Rusi, Ta topla slovenska duša. Eto im NIS!


A tek Aeroflot. A ni engleski ne ponjimajut.
ivana23 ivana23 16:40 17.09.2008

Zato ja od pocetka kacim slike!





Da ne bih morala da ulazim u rasprave...
margos margos 17:22 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

ivana23
Da ne bih morala da ulazim u rasprave...

E, Ivana, al nekad ti dignu živac, pa ti onda napišeš u dva reda nešto i samo linkuješ 'Izvor'.
U tom 'nešto' osećaju se šurikeni i struja... kombinovano...:))))
ivana23 ivana23 17:32 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

margos

ivana23Da ne bih morala da ulazim u rasprave...E, Ivana, al nekad ti dignu živac, pa ti onda napišeš u dva reda nešto i samo linkuješ 'Izvor'. U tom 'nešto' osećaju se šurikeni i struja... kombinovano...:))))


Nije da nije. Al' cesce uspevam da se uzdrzim.

Evo, sad me nevira onaj antibiotik na Bobanovom blogu. Danas se registrovao i vec je drveni advokat.
margos margos 17:53 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

na Bobanovom blogu

A ja, znajući da ću da se nerviram - još nisam otvorila taj blog. I ne znam da li ću.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:58 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

A ja, znajući da ću da se nerviram - još nisam otvorila taj blog. I ne znam da li ću.


A ja nešto i rekla...
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:04 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Krugolina Borup
A ja, znajući da ću da se nerviram - još nisam otvorila taj blog. I ne znam da li ću.A ja nešto i rekla...


Eto.
Prvi put na komentar dobijem 10 preporuka, kad blog obrisan.
Pojela maca.

Ma, na toj naslovnoj hebo lud zbunjenog, kažem ja.
ivana23 ivana23 18:06 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Bobanov blog je nestao!
Krugolina, imala si 8 preporuka... bas si napisala... svaka ti cast.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:07 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Krugolina, imala si 8 preporuka... bas si napisala... svaka ti cast.


Ma, imala sam 10 kad sam poslednji put gledala!
Viš ti kakav je meni ćoroskop?
Neće grom u koprive.
ecce-florian ecce-florian 18:08 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

@ivana
Nije da nije. Al' cesce uspevam da se uzdrzim.

Evo, sad me nevira onaj antibiotik na Bobanovom blogu. Danas se registrovao i vec je drveni advokat.

vid ovo
progovori sliko
ništa slika samo tekst, živci, živci
@margos
A ja, znajući da ću da se nerviram - još nisam otvorila taj blog. I ne znam da li ću.

E nećeš, nećeš, nema ga više, no more heros anymore, nema posta, pjela masa.
Sečaš se da smo o tom već komentarisali, neko nešto obriše naknadno i ostanu ti komentari kao ovi ovde na tvom postu da vise na vetru malo. Ko reko post?
vishnja92 vishnja92 18:09 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Prvi put na komentar dobijem 10 preporuka, kad blog obrisan.
Pojela maca.

a ko je vido - vido:)

neka je pojela maca
tacno zbog toga sto si tamo napisala

ivana23 ivana23 18:11 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Neće grom u koprive.


Vala da znas da nece...


margos margos 18:14 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Sad mi žao što nisam pročitala šta je Krugolina napisala:(((

A što se samog bloga - Bobanovog - nije, jer je tuk na utuk po mom mišljenju. Loš tajming. Preozbiljna tema i potrebno je znati voditi diskusiju bez žuči i s uvažavanjem. Ne znam ko bi to mogao dobro da izvede ovog trenutka.:(
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:28 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

A što se samog bloga - Bobanovog - nije, jer je tuk na utuk po mom mišljenju. Loš tajming. Preozbiljna tema i potrebno je znati voditi diskusiju bez žuči i s uvažavanjem. Ne znam ko bi to mogao dobro da izvede ovog trenutka.:(


S druge strane... Bobanu treba odati priznanje na spremnosti da uvaži kritike. Jer su sve kritike bile jednoglasne i svodile se na manje-više isto. Dakle, čovek nije gluv. Postupio shodno komentarima. Da ne kažem - uvideo da je pogrešio. Stoga ima moje poštovanje. Nije lako priznati grešku.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:29 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Sad mi žao što nisam pročitala šta je Krugolina napisala:(((


Krugolina napisala:

"Ljudi, ako ćete da se bijete, bijte se. Ali, nemojte da se gađate leševima, ko Boga vas molim."

EDIT: E, baš sam im rekla!
ivana23 ivana23 18:33 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Krugolina Borup
A što se samog bloga - Bobanovog - nije, jer je tuk na utuk po mom mišljenju. Loš tajming. Preozbiljna tema i potrebno je znati voditi diskusiju bez žuči i s uvažavanjem. Ne znam ko bi to mogao dobro da izvede ovog trenutka.:(S druge strane... Bobanu treba odati priznanje na spremnosti da uvaži kritike. Jer su sve kritike bile jednoglasne i svodile se na manje-više isto. Dakle, čovek nije gluv. Postupio shodno komentarima. Da ne kažem - uvideo da je pogrešio. Stoga ima moje poštovanje. Nije lako priznati grešku.

Mozda je moderacija skinula blog videvsi reakcije blogera? Ne bi bilo prvi put.
maksa83 maksa83 18:35 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

EDIT: E, baš sam im rekla!


Što jes' - jes'.
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:41 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Mozda je moderacija skinula blog videvsi reakcije blogera? Ne bi bilo prvi put.

¨
Misliš?
Pa, nije bilo nikakvog krljanja, boban nije uopšte progovorio nijednu.
margos margos 18:47 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

maksa83
EDIT: E, baš sam im rekla!Što jes' - jes'.

I jesi.
Sad mi još žalije što nisam bila, pročitala, videla i stavila jedanaestu preporuku.

Moram da pitam, ali ako Boban nije progovorio ni jednu reč - odakle ti onda komentar:
Bobanu treba odati priznanje na spremnosti da uvaži kritike. Jer su sve kritike bile jednoglasne i svodile se na manje-više isto. Dakle, čovek nije gluv. Postupio shodno komentarima. Da ne kažem - uvideo da je pogrešio. Stoga ima moje poštovanje. Nije lako priznati grešku.

Krugolina Borup Krugolina Borup 18:50 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Moram da pitam, ali ako Boban nije progovorio ni jednu reč - odakle ti onda komentar:


Pa, skinuo blog.
A i to što ništa nije rekao, meni bar nešto govori.
Dakle, ćuto i skinuo blog.

Naravno, ako se ispostavi da nije on skinuo, nego moderacija, stvar se ima gledati iz potpuno drugačije perspektive. Kako to uopšte može da se sazna? Ima li nade, ili da umremo u nezanju?
ecce-florian ecce-florian 18:50 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Moram da pitam, ali ako Boban nije progovorio ni jednu reč - odakle ti onda komentar: Bobanu treba odati priznanje na spremnosti da uvaži kritike. Jer su sve kritike bile jednoglasne i svodile se na manje-više isto. Dakle, čovek nije gluv. Postupio shodno komentarima. Da ne kažem - uvideo da je pogrešio. Stoga ima moje poštovanje. Nije lako priznati grešku.

a i ti , mak na konac
margos margos 18:55 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

a i ti , mak na konac

Ko?
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:56 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Ko?


Pa ti, valjda.
:)))
sentinel26 sentinel26 19:05 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

margos
Moram da pitam, ali ako Boban nije progovorio ni jednu reč - odakle ti onda komentar:
Bobanu treba odati priznanje na spremnosti da uvaži kritike. Jer su sve kritike bile jednoglasne i svodile se na manje-više isto. Dakle, čovek nije gluv. Postupio shodno komentarima. Da ne kažem - uvideo da je pogrešio. Stoga ima moje poštovanje. Nije lako priznati grešku.

Boban nije pogriješio za blog već za nepotrebno stavljanje jednog imena u naslovu bloga.

To ime je izvoljelo častiti blogere sa serijom blogova sa spiskovima žrtava raznih zločina.

Pročitajte uvodni komentar uz naslov "Srebrenica iz drugog ugla (deo 1.)" pa ćete vidjeti šta je bio cilj - opravdanje jednog zločina drugim. Bobanova reakcija je prirodan otpor takvom ponašanju.
ivana23 ivana23 19:22 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Pročitajte uvodni komentar uz naslov "Srebrenica iz drugog ugla (deo 1.)" pa ćete vidjeti šta je bio cilj - opravdanje jednog zločina drugim. Bobanova reakcija je prirodan otpor takvom ponašanju.


Taj cilj koji si naveo ne uvideh, a Bobanova reakcija okasnela. A ne razumem sta podrazumevas pod "takvo ponasanje"!?
maksa83 maksa83 19:29 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Pročitajte uvodni komentar uz naslov "Srebrenica iz drugog ugla (deo 1.)" pa ćete vidjeti šta je bio cilj - opravdanje jednog zločina drugim. Bobanova reakcija je prirodan otpor takvom ponašanju.


Rekurzija, def: videti pod - Rekurzija
margos margos 19:39 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Boban nije pogriješio za blog već za nepotrebno stavljanje jednog imena u naslovu bloga.

To ime je izvoljelo častiti blogere sa serijom blogova sa spiskovima žrtava raznih zločina.

Pročitajte uvodni komentar uz naslov "Srebrenica iz drugog ugla (deo 1.)" pa ćete vidjeti šta je bio cilj - opravdanje jednog zločina drugim. Bobanova reakcija je prirodan otpor takvom ponašanju

Tajming je krajnje loš. Naslov: neprimeren.
Dalja konfrontacija i podela na dve Srbije je kontraproduktivna,

Dracenin post je umeren i dostojanstven i ne vidim razlog zašto ne bi pisala o žrtvama koje deceniju i po niko nije spominjao i koje su brutalno stradale na početku krvavog pira u Bosni. Ne može se ni jedan zločin opravdati - ali ono što reče Krugolina je zaista jezgrovito rečeno 'Dosta!'

Dajte ljudi malo poštovanja i saosećanja za svačiju patnju, posebno smo na to obavezni mi koji nismo imali (na sreću) tu vrstu patnje i iskustava, niti se nalazili pred takvim (ne)moralnim izborima.

Kad kažeš prirodan otpor takvom ponašanju - zašto te čudi ako neko kaže da je 95-te bio prirodan otpor - revanšizam - za 93-ću.

PS Ne mogu da verujem da sam izbegavala Bobanov post, a sad ovde pišem o tome.
Sentinel, ti si kriv! :)
sentinel26 sentinel26 19:47 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

ivana23
Pročitajte uvodni komentar uz naslov "Srebrenica iz drugog ugla (deo 1.)" pa ćete vidjeti šta je bio cilj - opravdanje jednog zločina drugim. Bobanova reakcija je prirodan otpor takvom ponašanju.

Taj cilj koji si naveo ne uvideh, a Bobanova reakcija okasnela. A ne razumem sta podrazumevas pod "takvo ponasanje"!?
Riječ je o pravdanju jednih zločina drugima. U pravu ste da je njegova reakcija okasnela.

Da ne otvaramo tu temu ovdje, kada negde neko ponovo otvori vi me podsjetite i ja ću vam argumentovano dokazati svoju tvrdnju.
Važi ?
mariopan mariopan 19:48 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

sentinel26
margos
Moram da pitam, ali ako Boban nije progovorio ni jednu reč - odakle ti onda komentar:
Bobanu treba odati priznanje na spremnosti da uvaži kritike. Jer su sve kritike bile jednoglasne i svodile se na manje-više isto. Dakle, čovek nije gluv. Postupio shodno komentarima. Da ne kažem - uvideo da je pogrešio. Stoga ima moje poštovanje. Nije lako priznati grešku.

Boban nije pogriješio za blog već za nepotrebno stavljanje jednog imena u naslovu bloga.

To ime je izvoljelo častiti blogere sa serijom blogova sa spiskovima žrtava raznih zločina.

Pročitajte uvodni komentar uz naslov "Srebrenica iz drugog ugla (deo 1.)" pa ćete vidjeti šta je bio cilj - opravdanje jednog zločina drugim. Bobanova reakcija je prirodan otpor takvom ponašanju.

Gresite `Sentinel, nijednog momenta jedan zlocin nije pravdan drugim to Dracena nije nigde cinila niti komentatori ali i vama to pisanje ocigledno smeta, onda ga nemojte citati ali nemojte ni podmetati ono sto nije.
Boban je celu svoju temu trebao drugacije da postavi i imao bi uspeha jer je tema zaista teska, o tome s ene moze nista sporiti, sporan je bio pristup. Ne samo ime u naslovu vec sve sto je ispod tog imena napisao.

Izcvinjavam se za trol domacici ali sta je tema bez trola?
sentinel26 sentinel26 19:56 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

margos
PS Ne mogu da verujem da sam izbegavala Bobanov post, a sad ovde pišem o tome.
Sentinel, ti si kriv! :)
Žao mi je što nijeste dobro razumjeli moj komentar.

Ja se nijesam javljao ni na njezin ni na njegov blog !

Niko me ne može ubijediti da je mahanje spiskovima žrtava zločina (u oba slučaja) bilo dobronamjerno.

Ako želite dokaze za moju tvrdnju otvorite novi blog sa tom temom i molim domaćicu da spriječi prozivku na koju ne mogu da odgovaram, posebno ne onakve drske i bezobrazne optužbe gospodje koja pokušava da čita moje misli.
margos margos 20:25 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Niko me ne može ubijediti da je mahanje spiskovima žrtava zločina (u oba slučaja) bilo dobronamjerno.

Dogovorili smo se da nema ubeđivanja već samo razgovora, zar ne? Ali isto, kad neko kaže da nešto misli ili u nešto veruje - ne sme se đonom na mišljenje i verovanje - jer nigde nećemo stići.

Lično, volim provokacije kada su promišljene, al kada su detinjaste - a ozbiljna tema u pitanju, to ne volim.

Ovo nije trolovanje, budući da je tema šta volimo, šta ne volimo i na šta reagujemo na blogu - ova situacija nam je legla kao mini test.
sentinel26 sentinel26 21:27 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

margos
Niko me ne može ubijediti da je mahanje spiskovima žrtava zločina (u oba slučaja) bilo dobronamjerno.
Dogovorili smo se da nema ubeđivanja već samo razgovora, zar ne? Ali isto, kad neko kaže da nešto misli ili u nešto veruje - ne sme se đonom na mišljenje i verovanje - jer nigde nećemo stići.
Lično, volim provokacije kada su promišljene, al kada su detinjaste - a ozbiljna tema u pitanju, to ne volim.

Ovo nije trolovanje, budući da je tema šta volimo, šta ne volimo i na šta reagujemo na blogu - ova situacija nam je legla kao mini test.

Ubjedjivanja nema ali ima optužbi ?

Pošto vam je tema "legla" kako mislite da tamo neko ko nije ni prošao pored pravnog fakulteta i misli da se krivično pravo maže na hljeb, može (a želi) da dokaže da su svi oni zločini tamo počinjeni iz osvete u jednom "vjerskom ratu" izmedju "pravoslavaca" i "muslimana" ?

Ne postoji niti jedan pravno valjan dokaz da su ti zločini počinjeni samo iz osvete, a taj stav ni sudovi nijesu prihvatili.

Pokušaj prikazivanja višestrukih zločina počinjenih sa raznim motivima i raznim ciljevima i namjerama kao zločine iz osvete jeste "pravdanje" jednih zločina drugima.

Ili možda povezivanje dvaju zločina gdje su žrtve i počinioci različiti, tj. sa obrnutim ulogama, ima neki drugi cilj osim "pravdanja" ?

Ne postoji niti jedan pravno valjan dokaz da je to bio vjerski rat, to takodje sudovi nijesu prihvatili.

Neko je slučajno ili namjerno zaboravio da je tamo stradalo i puno ljudi koji nijesu ni "muslimani" ni "pravoslavci".

Ni u jednoj presudi bilo kojeg suda pa ni onog u Hagu ne piše da je bilo ko dobio "potvrdu
" da je "nešto činio" i da "to što je činio nije zločin" !

Takva tvrdnja predstavlja prvo veliku LAŽ a poslije dodajte šta hoćete nevažno je ....

Tvrdnja da su presude suda u Hagu otvoreni poziv "medjunarodne zajednice" na ubistva "pravoslavaca" priliči samo jednom vladiki čije ime ne želim da izgovorim (napišem) i koji je u manastiru Žiča šenlučio i slavio 12.03.2003..

Skaredni objekat u dvorištu gospodje Fate Orović najbolji je dokaz o karakteru tih zločina.

Mahanjem spiskovima žrtava pokazuje se nedostatak pijeteta prema tim žrtvama.
margos margos 21:46 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Ubjedjivanja nema ali ima optužbi ?

Sentinel, složićeš se da 'optužba' nije samo pravni termin.
I da nisu samo pravnici ti koji treba da imaju mišljenje o onome šta se desilo.
Ako ti mene zalepiš nekom činjenicom (po onom gore navedenom 'e, al sam joj rek'o!') koja je tebi znana, a meni nije - a ti bi želeo da me sa njom upoznaš, moraš sići sa svog pravničkog pijedestala i objasniti mi na meni jasan način. U suprotnom, neću ti verovati samo zbog činjenice da si pravnik.


die hard die hard 22:15 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Bobanov blog je nestao!


Kako narode da nadjem taj Bobanov blog?Ima li sanse?
sentinel26 sentinel26 22:19 17.09.2008

Zašto kačimo "optužbe" ?

margos
Ubjedjivanja nema ali ima optužbi ?
Sentinel, složićeš se da 'optužba' nije samo pravni termin.
I da nisu samo pravnici ti koji treba da imaju mišljenje o onome šta se desilo.
Ako ti mene zalepiš nekom činjenicom (po onom gore navedenom 'e, al sam joj rek'o!') koja je tebi znana, a meni nije - a ti bi želeo da me sa njom upoznaš, moraš sići sa svog pravničkog pijedestala i objasniti mi na meni jasan način. U suprotnom, neću ti verovati samo zbog činjenice da si pravnik.

Riječ "optužba" u mojoj prvoj rečenici odnosi se na pokušaj jedne gospodje da meni prišije "da mi smeta nečije pisanje" kada se ja nijesam javljao ni na jednom ni na drugom pomenutom blogu, ne morate biti pravnik da bi shvatili da je ta njena tvrdnja besmislena.

A u komentaru koji je "legao" izbjegavao sam da upotrebljavam termine nerazumljive za pravničke laike.

Medjutim kada neko ko nije pravnik počne da vitla "izrazima" kojima sebe prikazuje kao eksperta za krivično pravo, da tumači sudske presude, da u njima pronalazi nešto čega nema, onda mora da računa da će biti "retgenski pregledan" uzduž i popreko i upitan zašto je "vidio" to čega nema.
Krugolina Borup Krugolina Borup 22:32 17.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

Kako narode da nadjem taj Bobanov blog?Ima li sanse?


Nema šanse.
Pojela maca.
Sad ga vidiš, sad ga ne vidiš.
Više ga ne vidiš.
Healer Healer 22:39 17.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

sentinel26

Medjutim kada neko ko nije pravnik počne da vitla...

Iskreno, senteniele-e, meni je mnogo strašnije kada neko ko jeste pravnik krene sa još gorim vitlanjem.
dracena ništa izvrtala nije...
a mrtva usta ne govore...
zaslužuju barem poštovanje, ako ništa drugo...
od svega i nakon svega... najmanje im je potreban pravnik.
margos margos 22:39 17.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

Ajde i ja u sitna crevca . rekoh da je legla ova situacija a ne komentar.
A leglo je jer se pokazalo još šta koga na blogu nervira.
Mene nerviraju detinjaste provokacije tipa 'mama vidi kako vozim bicikl bez ruku', pa kad se oderu kolena i laktovi, bude kakani bicikl i kakana ulica.

A moj stav je generalno da onaj ko je svesniji i koji nešto zna i ume - dužan je da se prilagodi i to prenese onima koji ne umeju i ne znaju na jasan i razumljiv način. Ništa svađa. Ne volim. Moj problem, naravno:)))
trener92 trener92 01:33 18.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

ivana23




Da ne bih morala da ulazim u rasprave...

Pravo rešenje! Ja sam oduševljen .
mariopan mariopan 10:46 18.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

sentinel26
margos
Ubjedjivanja nema ali ima optužbi ?
Sentinel, složićeš se da 'optužba' nije samo pravni termin.
I da nisu samo pravnici ti koji treba da imaju mišljenje o onome šta se desilo.
Ako ti mene zalepiš nekom činjenicom (po onom gore navedenom 'e, al sam joj rek'o!') koja je tebi znana, a meni nije - a ti bi želeo da me sa njom upoznaš, moraš sići sa svog pravničkog pijedestala i objasniti mi na meni jasan način. U suprotnom, neću ti verovati samo zbog činjenice da si pravnik.

Riječ "optužba" u mojoj prvoj rečenici odnosi se na pokušaj jedne gospodje da meni prišije "da mi smeta nečije pisanje" kada se ja nijesam javljao ni na jednom ni na drugom pomenutom blogu, ne morate biti pravnik da bi shvatili da je ta njena tvrdnja besmislena.

A u komentaru koji je "legao" izbjegavao sam da upotrebljavam termine nerazumljive za pravničke laike.

Medjutim kada neko ko nije pravnik počne da vitla "izrazima" kojima sebe prikazuje kao eksperta za krivično pravo, da tumači sudske presude, da u njima pronalazi nešto čega nema, onda mora da računa da će biti "retgenski pregledan" uzduž i popreko i upitan zašto je "vidio" to čega nema.

Opet gresite, Sentinel, niste se javili tamo na temama ali jeste ovde, upravo ovde, procitajte vas komentar kako je Dracena jedan zlocin pravdala drugim, gore malo iznad...to je vas komentar na njene blogove, dakle vi se tamo niste javili ali ste ga ovde tako okarakterisali, dakle PROKOMENTARISALI, a sto nije istina i to je deo koji ja zovem PODMETANJE. Tako ga ja dozivljavam. Nigde ne uvideh tu nameru da ona svojim pisanjem pravda zlocine pocinjene nad nesrpskim stanovnistvom, cak je vise puta pomenula da sve ovo sto pise, pise samo zato sto su oslobadjajuce presude sramne (potpisujem mada nisam pravnik) i sto samim tim nikada nece dobiti ove zrtve svoj epilog, kaznu za zlocinca.
Ne verujem u Pravo koje oslobadja zlocince iz politickih razloga pa stoga svo vase pravnicko upinjanje da moj zdrav razum prihvati da ce jedan i vise ubica i masovnih zlocinaca biti na slobodi zbog.....dodajte po zelji ali nekako slutim da ovde necete dodati kako je Tuzilastvo iz Haga skupljalo "dokaze" tako ih prezentujuci da nekima odbrana nije ni trebala......pa zbog bilo cega da se setite to moj zdrav razum nece prihvatiti.

A prihvatam da nisam pravnik. Nisam strucna da procenjujem necije presude, drago mi je i sto nisam jer onda bih svoju pravnicku diplomu mogla baciti u neku fioku da je ne gledam od sramote.

I malo dete zna da je nepravda ako mu neko otme cokoladicu, ne znam kako biste detetu objasnili pravnim terminima da je on nestrucan i nekompetentan da place.

Takav je bio i Dracenin blog, zalost za ubijenima i ogorcenje zbog pomilovanja koje su ubice dobile.
U njemu niceg drugog nije bilo.

Pozdravljam vas.
sentinel26 sentinel26 12:17 18.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

mariopan
... A prihvatam da nisam pravnik. Nisam strucna da procenjujem necije presude, drago mi je i sto nisam jer onda bih svoju pravnicku diplomu mogla baciti u neku fioku da je ne gledam od sramote.
...................
Takav je bio i Dracenin blog, zalost za ubijenima i ogorcenje zbog pomilovanja koje su ubice dobile.
U njemu niceg drugog nije bilo.
Pozdravljam vas.

Niti ste pošteno (bez predrasuda) pročitali moj tekst, niti to o čemu pišete ima mnogo veze sa mojim tekstovima.

Vi možete da glumite ili da stvarno ne znate šta je to vjerski rat ili šta je zločin iz osvete i da se pravdate nepoznavanjem materije.

Medjutim, za svesno i neistinito prikazivanje sadržaja sudske presude nije preduslov posedovanje neke diplome.

To se zove iznošenje LAŽI !

Taj potez ne može u pravu ( i ne samo u njemu ) da se tumači kao dobronamjeran.
Uporna i besmislena odbrana te LAŽI samo pojačava "dobronamjernost".

Čak šta više, radi se o laži koja ne može ni teoretski da postane istinita, jer takvu konstrukciju jednostavno ne može da posjeduje niti jedna presuda na zemaljskoj kugli.

Objavljivanje toga teksta na godišnjicu pada Srebrenice je vjerovatno bilo "dobronamjerno" i nikako nije "pravdanje" toga zločina !?!
margos margos 13:05 18.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

Sentinel, je l mogu da te zamolim da napišeš blog o Draceninom i Bobanovom blogu i o tvom ili pravnom sagledavanju Srebrenice i svih vojnih i drugih akcija koje su se tamo desile. Ovako izgleda kao svađa koju je meni lično teško da pratim. Imam utisak da vičeš, a meni to odmah umanji želju za čitanjem. Mariopan je uporna, ali priča tiše, pa mi je lakše da razumem šta ona priča.

Koliko god pričali argumentima - oboje pričate emocijama. Ako će iz vaše rasprave nešto dobro ispasti - nastavite, ali mislim da se sve vreme promašujete.

Ja ne znam dovoljno i ne mogu da sudim niti o onome što se desilo, niti ko je od vas dvoje u pravu u ovoj raspravi. Ja samo znam da cela istina mora da bude izrečena i da moramo, svi zajedno proći kroz celo emotivno proživljavanje od besa, psovanja, užasa, strahova da bismo došli do mira - najpre unutar sebe, a i da bi sve žrtve našle mir.

I dalje, ne mislim ili bolje rečeno, ne osećam Dracenin post kao pravdanje nečeg što se ne može opravdati ni na jednom jeziku, ni po jednom pravu - ja ga doživljavam kao deo slagalice te najšire slike koju moramo nekako složiti, e da bismo mogli dalje.

Neko reče ''Ako se na mržnju mržnjom odgovara - kako će se ta mržnja završiti?', a moje osnovno pitanje koje sebi postavim kad god se zapalim i besnim na nekog ili nešto je 'A šta bi sad ljubav učinila?' To me vrati sebi i pomogne da sagledam stvari iz jednog višeg, svakako kvalitetnijeg i za svakog ispravnijeg ugla, nego što je moj, usko lični.
mariopan mariopan 15:47 18.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

Nisam primetila da se ti datumi poklapaju,
iskreno.
Uopste
. Jer ne vodim evidenciju o tome.
Na teme odgovaram onako kako se pojavljuju i emotivno, dakako, lepo to vidi Margos.
Trudim se da u temama vidim ono sto autor pise, ne trazim zadnje namere jer verujem da ih nema. Tako pristupam svim temama sve dok se ne uverim da te zadnje namere ima, da je prikrivena i to me narocito pogodi uvek, onda bas umem da se rasrdim.

Kod Dracene to nisam primetila nigde, mozda ne gledam vasim ocma na sve to?

Mozda bi negde trebalo postaviti kalendar zgodnih dana za pisanje o nasim zrtvama a da to nikoga ne uvredi?
Da se ne poklapa na neku godisnjicu nekog vaznijeg zlocina jer ovi nevazni mogu i da sacekaju?

Cekali su 13 godina da li je to dovoljno ili da cekaju jos malo?

Dracena, dobro kazes da mozemo da zasviramo ali i za pojas da zadenemo, pa ja cu zavrsiti ovde.
Ako sam neki odgovor ostala duzna gospodinu Sentinelu rado cu na nekoj njegovoj temi odgovoriti.

Pozdravljam vas oboje.
sentinel26 sentinel26 16:05 18.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

margos
Sentinel, je l mogu da te zamolim da napišeš blog o Draceninom i Bobanovom blogu i o tvom ili pravnom sagledavanju Srebrenice i svih vojnih i drugih akcija koje su se tamo desile. Ovako izgleda kao svađa koju je meni lično teško da pratim. Imam utisak da vičeš, a meni to odmah umanji želju za čitanjem. Mariopan je uporna, ali priča tiše, pa mi je lakše da razumem šta ona priča.
1) Ne mogu da vam ispunim želju, jer Bobanov blog više nije dostupan.

2) Što sam protivnik pravljenja bloga protiv bloga.

3) Što o pravnom i vojnom sagledavanju Srebrenice poštijem odluke sudova.

4) Koliko tiho treba da kažem da neko laže najprije o sadržini presude Suda u Hagu uz prethodne laži o sadržini optužnice ?

5) Mariopan zna da ja o tom sudu nemam nikakvo mišljenje a da o tužilaštvu toga suda imam izuzetno ružno mišljenje, naročito o njihovim istražiteljima, njihovom sistemu zaštite svjedoka i ekstra o gospodji Del Ponte.

6) Na Blogu gospodina Velimira Ćurguz Kazimira: "O uzdizanju smrti" gospodje Mariopan i Dracena su u polemici sa EL upravo insistirale na povezivanju tih zločina o kojima je pisala gospodja sa zločinima u Srebrenici !

7) Poslije jedne uvrede upućene EL ja sam gospodji Draceni postavio 16 veoma konkretnih pitanja od kojih 14 imaju veze sa Srebrenicom. Gospodja nije odgovorila ni na jedno već je prosula par sitnih bisera - da ne kažem uvreda, liče na omalovažavanje lica.

8) Izvolite pa pročitajte: http://blog.b92.net/text/4019/O%20uzdizanju%20smrti/
Od "Zločina - gubitak naočara do zločina - naduvano ništa".

Koliko god pričali argumentima - oboje pričate emocijama. Ako će iz vaše rasprave nešto dobro ispasti - nastavite, ali mislim da se sve vreme promašujete.

Ne vidite dobro, ja sa emocijama pričam kada govorim o žrtvama a to u ovim tekstovima nijesam činio. Pisao sam isključivo o počiniocima zločina, sudovima i o onima koji iz toga prave jeftine političke poene.

Ja ne znam dovoljno i ne mogu da sudim niti o onome što se desilo, niti ko je od vas dvoje u pravu u ovoj raspravi. Ja samo znam da cela istina mora da bude izrečena i da moramo, svi zajedno proći kroz celo emotivno proživljavanje od besa, psovanja, užasa, strahova da bismo došli do mira - najpre unutar sebe, a i da bi sve žrtve našle mir.

Neka vam gospodja citira original presude (deo) gdje piše ono što je napisala.
margos margos 16:21 18.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

Ne vidite dobro, ja sa emocijama pričam kada govorim o žrtvama a to u ovim tekstovima nijesam činio. Pisao sam isključivo o počiniocima zločina, sudovima i o onima koji iz toga prave jeftine političke poene.

Dobro kad ne vidim dobro. Ali osećam dobro - pa i ovaj tvoj odgovor sa prelazom na 'vi' osećam kao emocionalno nabijen, a i onaj sa velikim slovima i boldovanjima.

Dozvolićeš da ne možemo svi sve znati i sve pročitati i o svemu imati ispravan, a još manje za sve ljude zadovoljavajući stav. Meni je logično, da kad neko ima iskristalisan stav i mišljenje o nečemu, potkrepljeno argumentima, da može jednostavno da ga prenese drugome i zato sam predložila da ti napišeš blog. Tu se verovatno nismo razumeli. Šteta.
sentinel26 sentinel26 18:22 18.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

margos
Ne vidite dobro, ja sa emocijama pričam kada govorim o žrtvama a to u ovim tekstovima nijesam činio. Pisao sam isključivo o počiniocima zločina, sudovima i o onima koji iz toga prave jeftine političke poene.
Dobro kad ne vidim dobro. Ali osećam dobro - pa i ovaj tvoj odgovor sa prelazom na 'vi' osećam kao emocionalno nabijen, a i onaj sa velikim slovima i boldovanjima.
Ne postoji prelaz na "vi" za tebe (vas) a objasnio sam to jednom ranije, nijesam u stanju da pazim na to kada u diskusiji učestvuje više lica a broj onih sa kojima imam sličan dogovor je mali.

Boldovanje je odgovor na uporno izbegavanje odgovora na pitanje "zašto smo lagali o sadržini presude" ?
U odgovoru koji izostaje leži ključ navodnog "sukoba". To nije stav a ni istina koja se može sakriti.

Kada je riječ o stavovima, u pitanju su samo dva (sporna), o karakteru rata i motivima zločina, ja se pridržavam do sada prihvaćenih stavova sudova, a gospoda imaju svoje stavove za koje nemaju pokriće u dokazima (ili ne žele da na njih ukažu).
Evo vam konkretan primjer : - gospoda tvrde da je tamo bio rat izmedju "muslimana" i "pravoslavaca", sudovi to nijesu prihvatili a ja tvrdim da ima i učesnika rata i žrtava i onih koji nijesu ni jedno ni drugo ( katolici, ateisti ).
Ako nekome treba "presuda" u "sporu" po ovom pitanju neka je sam napiše, ja neću.

Što se Bobanovog bloga tiče, njemu sam bio pripremio nekoliko pitanja ali je nažalost blog sa spiskovima nestao - ende.

Ovaj razgovor ("rasprava" je započet i vodjen na tvoju molbu (zahtjev). Žao mi je ako nisi zadovoljna.
A mene zanimalo mišljenje (stav) o pjesmici ali ga ne dočekah.
margos margos 18:40 18.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

A mene zanimalo mišljenje (stav) o pjesmici ali ga ne dočekah.

Nisam stigla da odgovorim, samo sam stavila preporuku, jer mi se ovaj deo rasprave učinio za tebe važnijim. Izvini što sam pogrešno procenila u oba slučaja. Takav mi je osećaj bio.

Neće ona da se skita
Za Ahila odmah pita


Ovo mi je favorit!
sentinel26 sentinel26 20:26 18.09.2008

Šta kačimo ?

margos

Neće ona da se skita
Za Ahila odmah pita

Ovo mi je favorit!

Ahil tamo negde luta
Peta mu je uganuta

A blogerska raja drema
Osetljive tačke nema.

Tačke nema ni pogleda
Al se Margos zbunit ne da.
margos margos 20:44 18.09.2008

Re: Šta kačimo ?

A blogerska raja drema
Osetljive tačke nema.

Ne bih rekla da nema... samo krije...
Al se Margos zbunit ne da.

...sem ponekad.:)))
sentinel26 sentinel26 21:00 18.09.2008

Re: Šta kačimo ?

margos
A blogerska raja drema
Osetljive tačke nema.
Ne bih rekla da nema... samo krije...
Tačno, samo se u pjesmama ne stavljaju znaci navoda.
Rizik. Mora se ponekad.

margos margos 21:44 18.09.2008

Re: Šta kačimo ?

Rizik. Mora se ponekad.

Ma rekoh već da smo svi mi ispod kože krvavi i svako je odgovoran prema sebi i shodno tome se otvara ili ne otvara. I to je uvek za poštovanje - koji god bloger imao pristup. Samo oni koji su mnogo zaključani, ne opstaju dugo - ili se otključaju malko, ili napuste blog. Prirodno.

Puno je tema, puno raznih načina i pristupa temama, pa nas uvek nešto kosne i dotakne.
I to je dobro.
Živi smo.:)))
mikimedic mikimedic 00:40 19.09.2008

Re: Zato ja od pocetka kacim slike!

"Ljudi, ako ćete da se bijete, bijte se. Ali, nemojte da se gađate leševima, ko Boga vas molim."


preporuka. 11.
mikimedic mikimedic 00:46 19.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

Medjutim kada neko ko nije pravnik počne da vitla "izrazima" kojima sebe prikazuje kao eksperta za krivično pravo, da tumači sudske presude, da u njima pronalazi nešto čega nema, onda mora da računa da će biti "retgenski pregledan" uzduž i popreko i upitan zašto je "vidio" to čega nema.


rendgenski?
mariopan mariopan 18:39 19.09.2008

Re: Zašto kačimo "optužbe" ?

mikimedic
Medjutim kada neko ko nije pravnik počne da vitla "izrazima" kojima sebe prikazuje kao eksperta za krivično pravo, da tumači sudske presude, da u njima pronalazi nešto čega nema, onda mora da računa da će biti "retgenski pregledan" uzduž i popreko i upitan zašto je "vidio" to čega nema.


rendgenski?

Tu ni rendgen ne bi pomogao ako bi neko hteo u tim presudama da nadje pravdu, a sve drugo moze da nadje i ako ne trazi, vidi se iz aviona.
jeremija92 jeremija92 16:44 17.09.2008

Koja je vaša osetljiva tačka?

ona na i.
margos margos 16:57 17.09.2008

Re: Koja je vaša osetljiva tačka?

jeremija92
ona na i.

Dobro je da nije G point - tad bih se jako zabrinula, Džeremaja!

Inače, tražila ja na netu Ahilovu petu, pa iza neke slikice gde majka Ahila potapa u reku - skriveni nekakvi veštičji recepti. Mal ' falilo da prođem kao onomad BoL sa nekom slikicom, i da vas sve odmah iznerviram.:)
ecce-florian ecce-florian 19:00 17.09.2008

Re: Koja je vaša osetljiva tačka?

ona na i.
Dobro je da nije G

pa to ti kaže čovek dži je na i. Isto ko što je U na Yu, a evo ti i dokaz
PS. pogledaj molim te i nastavak da bi videla koje vre je budistički monah.

mariopan mariopan 20:45 17.09.2008

Re: Koja je vaša osetljiva tačka?

margos
jeremija92
ona na i.

Dobro je da nije G point - tad bih se jako zabrinula, Džeremaja!

Inače, tražila ja na netu Ahilovu petu, pa iza neke slikice gde majka Ahila potapa u reku - skriveni nekakvi veštičji recepti. Mal ' falilo da prođem kao onomad BoL sa nekom slikicom, i da vas sve odmah iznerviram.:)

Jel ono kod mene? Bre sto sam se onda iznervirala ))))))
A ona ni kriva ni duzna, svasta sam onda mislila ali i to se valjda racuna u blogerski staz.Duplo.
margos margos 21:02 17.09.2008

Re: Koja je vaša osetljiva tačka?

Jel ono kod mene? Bre sto sam se onda iznervirala ))))))
A ona ni kriva ni duzna, svasta sam onda mislila ali i to se valjda racuna u blogerski staz.Duplo.

Jeste... baš bilo glupavo, al umalo da se meni nešto slično desi, pa se odmah setih.
Eto, nekad se desi da nas iznervira neko i nešto na pravdi Boga.:)))
margos margos 22:28 17.09.2008

Re: Koja je vaša osetljiva tačka?

PS. pogledaj molim te i nastavak da bi videla koje vere je budistički monah.

Tuga... a onaj mukica što ozbiljno razmislja u kom je gradu Berlinski zid... a deset Ajfelovih tornjeva... :(((((
T-u-g-a!
ludvig92 ludvig92 16:46 17.09.2008

...

na blogu me nervira što predugo odsustvujem tj. prisilno apsitiniram od istoga pa sam ga se uželeo...
inače me malko nerviraju bespredmetne diskusije i svađe u kojima se niko nikom nikada ne izvini ali ih uglavnom preskačem...
mahanje autorki:))
margos margos 17:02 17.09.2008

Re: ...

na blogu me nervira što predugo odsustvujem

To ti isto kao ono Jarilovo - najviše me nerviram ja:)))
Al, priznaj, lepo kad se uželiš, pa ti sve kao novo, a ustvari poznato i udobno.

Meni se čini da često ima kulturnih razmena mišljenja nego svađa - ali svađe pamtimo. I pamtimo s kim ne treba da se družimo, ko nije fer plej igrač. Ja npr. takve zaobilazim.

Odmahujem, naravno:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana