Sa štitom

Strongman RSS / 18.09.2008. u 19:12

"Pobeda nije sve, pobeda je jedino", Ivan Jovanović, Strongmanov otac

pobednik-sumrak-50535-1-2.jpgJasno sam video da se Miša onesvestio drzeci teg od 275 kg svega dva stepenika od pobede. Covek je bio skroz beo sa modrim usnama. Verujem da je samo par mozdanih celija ostalo budno, ali i tih par celija je zelelo pobedu i komandovale su ogromnim telom.  Ukrajinac, kao na usporenom filmu, uspeva da savlada i zadnji stepenik. Pritrcavam i hvatam ga u momentu kada pocinje da tone. Stavljam mu mirisljave soli pod nosi on se malo prene, taman da može da hoda. Više ga nosim nego vodim ka klimatizovanom šatoru za takmičare. Mrtav čovek hoda samnom. Dok povraca tamno bordo i bori se da dodje do vazduha čini mi se da se polako budi i razaznaje situaciju:

"Šta sam uradio?"

"Pobedio si!"

Bledo lice plavih usana razvlači se u osmeh dok nastavlja da povraca krv.






12704175686.jpgMilioni ljudi svakodnevno se bave sportom. Neki trče, neki skaču, drugi uguravaju loptu u go ili koš.  Ima i onih koji na pomagaljkama lebde snegom ili ledom. Postoje sportova u kojima se ljudi bore kao gladijatori.  A postoje i sportovi gde se podizu velike težine. To je moj sport.

Moj sport je težak, teži od ostalih. Kod nas je sve teže kako napredujemo, jer dižes veće težine. To nije sport za svakog. Mnogi ljudi ne vole da rade teške stvari.  Ja volim i uživam i onom osećaju kad natrpam sve tegove na šipku  i vežbam. Volim osećaj kad znam da ovo što ja radim 99.99% ljudi na svetu ne može ni da sanja. Volim i one zblanute poglede ostalih dizaca kad se krste kad vide sa kojom težinom vežbam. Volim i pomisao kada drugari mojih sinova u školi izbegavaju da raspravljaju čiji je tata ne najjači. To mesto je zauzeto. Volim što sam krupniji od Supemrena i Betmena a od Hulka se razlikujem samo po boji kože.


Biti strongman je teško. Svaki trening kao senka prate bol, suze, znoj, krv, strah, sumnja, nedoumica... Stvarno je teško. Ljudi neretko odustaju. Odustaju od neke vežbe vezbe ili celog treninga. Neki odustaju na neko vreme a ima i ljudi koji skroz odustaju. Razumem ih - teško je.

Biti vrhunski strongman je lako. Samo je jedan princip. Nema odustajanja.


Idejni tvorac olimpizma i osnivac medjunarodnog olimpijskog komiteta je Pier De Kuberten sociolog i istoricar iz bogate francuske porodice ostao je zapamćen po maksimi "vazno je ucastvovati" koja se kod nas citira nekompletno. Njegova a originalna ideja sporta je "Nije vazno pobediti, vazno je ucestvovati"

U mom svetu Dekubertenovo "važno je ucestvovati" je za pičke. Pobeda nije sve - pobeda je jedino. Ne pristajem na učestvovanje. Uvek idem na pobedu. Porazi su samo medjustanice na putu do pobede.

 

 

 

 

Ah da da ne zaboravim. Mnogi ljudi nakon ovakve povrede ne hodaju

 

91075ef2c8.jpg 

 

Ja prohodao. Evo kako ide rehabilitacija... Malo vežbam i nadam se daću da povratim osnovne funkcije:

 

 

 



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ana Zagoricnik Ana Zagoricnik 19:19 18.09.2008

:S

bozemesacuvajisakloni!! 'el ovo rentgen tvog vrata??? crni milance sta ucini?? i daj malo sosa kako je doslo do te povrede! drz se i budi nam zdrav i jak!
Pozzz
Strongman Strongman 19:21 18.09.2008

Re: :S

To je prošlost. Povreda je iza mene i sada sam u fazi rehabilitacije..

pa jel vidiš da polako vežbam?
Ana Zagoricnik Ana Zagoricnik 19:22 18.09.2008

izes ga...

... ja sam ko zlata ribica, jos sam pustila upload na youtube, da mi ne secka.. ali posto kao i svaka zlatna ribica imam pamcenje 3 sec, odeeeee.... bitno da si dobro!
Strongman Strongman 19:24 18.09.2008

Re: izes ga...

Hvala na brizi. Valjda sam dobro... Jurim svewtski rekord na benč presu
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:25 18.09.2008

Pretpostavljam

da je nastavak naslova - A ne na njemu.
Strongman Strongman 19:27 18.09.2008

Re: Pretpostavljam

Jelica Greganović
da je nastavak naslova - A ne na njemu.



Gubiti - nije opcija!!
Niš-tavilo Niš-tavilo 19:41 18.09.2008

Re: izes ga...

Strongman
Hvala na brizi. Valjda sam dobro... Jurim svewtski rekord na benč presu

Pozdrav Milane. Koliko je rekord? Iskreno mrzi me da googlam, a i preciznije ces ti da mi kazes nego neki tamo koji je vise SEO expert pa je doso na vrh google pretrage nego bench expert.
Strongman Strongman 19:43 18.09.2008

Re: izes ga...

U WPC federaciji u mojoj kategoriji je 360 kg. Looking forward da ga razbucam
Niš-tavilo Niš-tavilo 19:46 18.09.2008

Re: izes ga...

Strongman
U WPC federaciji u mojoj kategoriji je 360 kg. Looking forward da ga razbucam

Srecno, a kad to lepo oboris javi, da potegnemo veze da bude bar na nekoj niškoj televiziji u sportskim vestima da je Nišlija oborio svetski rekord.
Strongman Strongman 19:50 18.09.2008

Re: izes ga...

Ništa se ti ne sekiraj. Izveštaje sa pojedinih takmičenja preuzima i po 200 zemalja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:51 18.09.2008

Re: Pretpostavljam

Pa, to ti kažem.
Niš-tavilo Niš-tavilo 19:52 18.09.2008

Re: izes ga...

Strongman
Ništa se ti ne sekiraj. Izveštaje sa pojedinih takmičenja preuzima i po 200 zemalja.


Ma u to uopste ne sumnjam ali zaboravio si izgleda kakve su nase vesti. Pre ce da bude na vestima u Finskoj nego ovde, zato kazem.
Strongman Strongman 19:57 18.09.2008

Re: izes ga...

Biti na štitu nije u naslovu da svako u sebi izrekne do kraja celu misao

Strongman Strongman 19:58 18.09.2008

Re: izes ga...

Ma u to uopste ne sumnjam ali zaboravio si izgleda kakve su nase vesti. Pre ce da bude na vestima u Finskoj nego ovde, zato kazem.



Vitko ima da pusti sigurno
Anjale Anjale 22:19 18.09.2008

Re: izes ga...

U WPC federaciji u mojoj kategoriji je 360 kg.



Crni Milanče, 360kg???
Pa to je 8*JA:)))
Strongman Strongman 22:29 18.09.2008

Re: izes ga...

ali Fata je Fata

imao si kompresiju kicmene mozdine???

Ovo nije tvoj MR snimak
Strongman Strongman 19:28 18.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

Moj je draga Ana. Imao sam bas zajebanu kompresiju, i dobru operaciju i fuziju i ...

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

Braaate, je l' imas ti zdravstveno osiguranje i koliko ti ga naplacuju?
Strongman Strongman 19:33 18.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

Povoljno

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

mora da im nisi rekao bas tacno cime se bavis :))
Strongman Strongman 19:44 18.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

Naravno.

Anči, probao sam da večbam kao ovi "metroseksualci" na South Beach. Neće slonče u lonče. Kad treniram light duže vreme izadju mi ospice
Goran Vučković Goran Vučković 20:46 18.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

Ovo nije tvoj MR snimak

Ako je ovo vrat (Ana verovatno bolje zna) čini mi se da je bolji opis "mnogi posle ovakve povrede ne dišu" :((((

Kad se ovo desilo?
Strongman Strongman 21:05 18.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

Goran Vučković
Ovo nije tvoj MR snimak

Ako je ovo vrat (Ana verovatno bolje zna) čini mi se da je bolji opis "mnogi posle ovakve povrede ne dišu" :((((

Kad se ovo desilo?


na treningu, pa na takmicenju. Otkrio sam da mi je donja vilica na putu tega koji dižem iznad glave pa sam se razgibavao zabacujući glavu unazad dok disk nije načino PLOP zvuk....
macak92 macak92 22:32 18.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

pa sam se razgibavao zabacujući glavu unazad dok disk nije načino PLOP zvuk....


Bas si to suptilno razgibavao.
Ajd' sad pamet u glavu, pa polako.
Strongman Strongman 22:44 18.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

Pa i jesam. kao svako drugo rastezanje. Ali imam vrat od 54 cm koji je malo jači od običnog...
Atomski mrav Atomski mrav 13:15 19.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

'Lebac ti 'ebem... svaka čast na oporavku. Štrecn'o sam se kad sa to video...
Strongman Strongman 18:57 19.09.2008

Re: imao si kompresiju kicmene mozdine???

Atomski mrav
'Lebac ti 'ebem... svaka čast na oporavku. Štrecn'o sam se kad sa to video...



Puno hvala.

nego... Cujem da i ti vezbas

djole63 djole63 19:50 18.09.2008

Sa stitom ...

... ili na njemu.

Tebe cuva Bog.

3. Jan. 1988, pa ovo, ako pamtim komentare po blogovima, ovo je bilo negde pre 3 godine, ili gresim?

Citam kod Jelice da pises ozbiljno i da se vracas - u Nis ili samo prelazis okean? I kad stize knjiga?

Pozdrav
Strongman Strongman 19:54 18.09.2008

Re: Sa stitom ...

Dragi Djole

Malo mi je komplikovano da radim ovoliko koliko radim i da pišem. Ali sam se pre neki dan prenuo i napravio plan koliko stranica svakog dana da napišem i da završim knjigu. Za sada imam oko 150 stranica a planiram da dodjem do 250 - 300. Nadam se za 2 meseca.

Opcija povratka je na radnom stolu i razmatraju se aspekti takve akcije. Ima jedno "ali" koje se rešava...

Pozz
djole63 djole63 20:01 18.09.2008

Re: Sa stitom ...

Malo mi je komplikovano da radim ovoliko koliko radim i da pišem

Svaki od nas bi pao mrtav, za pocetak, posle tri dana spavanja po 4 sata (bese i tri, ako me secanje drzi). A Knjiga, kad stigne - stigne.
Ima jedno "ali" koje se rešava...

Sa ili bez "ali" ... da bude kako ti zelis - da pobedis (ja to tako shvatam)

Strongman Strongman 20:03 18.09.2008

Re: Sa stitom ...

Rećiću samo jedno:

Sa štitom!
Strongman Strongman 21:07 18.09.2008

Re: Hm...

Svi mi grešimo po nekad. neki uživaju manje a neki više u tome
dolybell92 dolybell92 21:19 18.09.2008

Mudrost je jača od sudbine

Želim da je koristiš.

Sve drugo što bih rekla - bilo bi suvišno...već je rečeno.

Kad imaš cilj - postići ćeš ga, sasvim sigurno.
Tvoj otac je bio i ostao potpuno u pravu -
samo se pamte PRVI - u bilo kom sportu,
a i inače...



Strongman Strongman 21:21 18.09.2008

Re: Mudrost je jača od sudbine

Hvala najlepše
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:25 18.09.2008

"Pobeda nije sve, pobeda je jedino", Ivan

"Pobeda nije sve, pobeda je jedino", Ivan Jovanović, Strongmanov otac


Winning is not everything. Winning is the only thing.

Molim vas da odete na Wikipediu i popravite tamo zapis, zato shto se ova izjava tamo pripisuje nekom americhkom treneru koji je umro josh 1958-me, a ne vashem ocu.
Strongman Strongman 21:29 18.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", Ivan

Znam, ali se u mom odrastanju pojavila iz ustiju mog oca. Amoj blog je moja percepcija.

Da moj otac nije potencirao na tome ne bih zapamtio usvojio taj princip, ako dozvoljavate takvu mogućnost.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:35 18.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

ja sve dozvoljavam. vash blog jeste vash i vasha percepcija jeste vazhna.

ali evo, ja dozvoljavam i mogucnost da ljudi, preko vashe, dobiju pogreshnu percepciju.

na primer

Tvoj otac je bio i ostao potpuno u pravu


Strongman Strongman 21:46 18.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

Hvala na razumevanju i uloženom trudu od srca
dolybell92 dolybell92 21:51 18.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

dobiju pogreshnu percepciju.na primer

Tvoj otac je bio i ostao potpuno u pravu

Zašto mislite da je to pogrešna percepcija ?


Strongman Strongman 21:54 18.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

ja ne mislim tako. Znam da je tata u pravu!
dolybell92 dolybell92 22:53 18.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

ja ne mislim tako. Znam da je tata u pravu!


Čekam odgovor na pitanje, od marco. de ....
Nešto ga nema ?
Nemam pojma šta je hteo svojim komentarom da kaže ?

Samo je No 1 - uspeh - ostali brojevi se ne važe i ne pamte i nisu bitni.





marco_de.manccini marco_de.manccini 23:07 18.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

ja ne mislim tako. Znam da je tata u pravu!


samo je mama uvek u pravu!
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:17 18.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

Čekam odgovor na pitanje, od marco. de ....
Nešto ga nema ?
Nemam pojma šta je hteo svojim komentarom da kaže ?

Samo je No 1 - uspeh - ostali brojevi se ne važe i ne pamte i nisu bitni.


1.
ja nisam ni komentarisao da li je strongmanov otac u pravu. samo sam hteo da ukazhem da citat ne potiche od njegovog oca, shto neko olako mozhe pretpostaviti zbog chinjenice da je strongman citat eksplicitno pripisao njemu u uvodu svog bloga.

strongman je objasnio da nije stvarno hteo da mu pripishe citat, nego je samo hteo da potencira uticaj koji je taj citat na njega imao kroz ulogu njegovog oca. nemam nishta protiv. svi mi poneshto nauchimo od oca.

2.
postoje i brojevi posle jedan (vidi 2.)
dolybell92 dolybell92 05:26 19.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

ja nisam ni komentarisao da li je strongmanov otac u pravu. samo sam hteo da ukazhem da citat ne potiche od njegovog oca, shto neko olako mozhe pretpostaviti zbog chinjenice da je strongman citat eksplicitno pripisao njemu u uvodu svog bloga.


Čiji je citat - potpuno je nebitno (pogotovo ako se još original pripisuje nekome) -
bitno je da je on istinit - u sportu se jedino pobeda iliti prvo mesto računa kao uspeh,
sve ostalo je neuspeh.

Naravno da postoje brojevi posle No 1 - inače broj jedan ne bi imao smisla.

Strongman Strongman 19:28 19.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

dolybell92
ja nisam ni komentarisao da li je strongmanov otac u pravu. samo sam hteo da ukazhem da citat ne potiche od njegovog oca, shto neko olako mozhe pretpostaviti zbog chinjenice da je strongman citat eksplicitno pripisao njemu u uvodu svog bloga.


Čiji je citat - potpuno je nebitno (pogotovo ako se još original pripisuje nekome) -
bitno je da je on istinit - u sportu se jedino pobeda iliti prvo mesto računa kao uspeh,
sve ostalo je neuspeh.

Naravno da postoje brojevi posle No 1 - inače broj jedan ne bi imao smisla.



Esencija takmicarskog sporta je pobediti.

Ne mozemo racunati u uspeh kupovinu karte i rezervaciju hotelske sobe sa pojavljivanjem na takmicenju bez ideje o pobedi,
dolybell92 dolybell92 19:37 19.09.2008

Re: "Pobeda nije sve, pobeda je jedino", I

Esencija takmicarskog sporta je pobediti.

Ne mozemo racunati u uspeh kupovinu karte i rezervaciju hotelske sobe sa pojavljivanjem na takmicenju bez ideje o pobedi,


Naravno.
Niko ne dolazi da se izbori za bilo koje drugo, sem prvog mesta...
a da li će uspeti .... pa valjda se zbog toga i takmiči...
MilutinM MilutinM 22:07 18.09.2008

Drži se, majstore

Znam da hoćeš ))
Strongman Strongman 22:11 18.09.2008

Re: Drži se, majstore

Hvala druze. Znam da je od srca
margos margos 23:17 18.09.2008

Joj, Milane,

Pravo da ti kažem, čitajući, malo mi se slošilo... Provela sam mnogo godina života s čovekom tvog mentalnog sklopa. Jednom su mu pripretili neki loši momci da ako ne odustane od svoje namere, koja je bila poštena, ali se njima nije dopadala, da je mrtav čovek. Kada me je upitao šta ja o tome mislim - ja sam mu rekla da znam da on ne može da odustane, i podržala ga, a onda ostala da se molim Bogu da mu dlaka s glave ne zafali. Živ je i zdrav... i dalje.:)

Tako da, koliko mi god bio dalek tvoj način, samo napred.
Sa srećom i mudro.
Strongman Strongman 23:31 18.09.2008

Re: Joj, Milane,

Margos znam da smo nekad i%drkani mi muškarci sa takvim sportskim drajvom, ali za drugo ne znamo.

Zato se ja i bavim individualnim sportom. Ne tražim ni od koga ništa. sam sam sebi najveći pokretač.

Mada, ubedjujem sebe i okolinu da mi je predstojeće prvenstvo zadnje. Kao da okačom kopačke u klin. Voleo bih da mogu da kažem e sad je dosta.

Legenda strongman sporta, nedavno preminuli Jessie Marunde krio je od svih urodjenu srčanu manu koja ga je odvojila od života i prekrasne porodice u sred treninga nakon serije čučnjeva. Jednostavno znao je da će da ide do kraja i nije nikog opterećivao.

margos margos 23:46 18.09.2008

Ma da,

trebalo mi je dosta vremena da ukapiram da neki ljudi imaju potpuno neku unutrašnju potrebu, protiv koje ne vredi ići - ne mogu ni oni sami tome da se odupru, i kada pokušaju. Zato sam naučila da to poštujem. I uopšte nije bitno šta ja o tome mislim, i da li bih to ja, i da li je to ovo ili ono - poštujem.

Budi mudar, samo to ti želim.:)))
Strongman Strongman 23:57 18.09.2008

Re: Ma da,

Hvala margos. Razumemo se
MilutinM MilutinM 00:12 19.09.2008

Re: Joj, Milane,

krio je od svih urodjenu srčanu manu koja ga je odvojila od života i prekrasne porodice

Nije li to malo sebično?
jack_bauer jack_bauer 01:30 19.09.2008

Re: Joj, Milane,

Nije li to malo sebično?

margo, mislim da si sama odgovorila, jos pre nego sto si pitala :))

trebalo mi je dosta vremena da ukapiram da neki ljudi imaju potpuno neku unutrašnju potrebu, protiv koje ne vredi ići - ne mogu ni oni sami tome da se odupru, i kada pokušaju. Zato sam naučila da to poštujem. I uopšte nije bitno šta ja o tome mislim, i da li bih to ja, i da li je to ovo ili ono - poštujem.

margos margos 01:33 19.09.2008

Re: Joj, Milane,

Baueru, Milutin je pitao, a ja sve odgovore znam... Jedno dvaes godina mi je trebalo da skontam, ali skontala na kraju.:))))
jack_bauer jack_bauer 01:38 19.09.2008

Re: Joj, Milane,

Baueru, Milutin je pitao,

uf precka. izvinite. trcim pred rudu.

onda, gazda, mislim da je margo dala pravi odgovor, gore :))
Strongman Strongman 01:51 19.09.2008

Re: Joj, Milane,

Margo je veoma potkovana znanjem na ovu temu
margos margos 02:04 19.09.2008

Re: Joj, Milane,

Strongman
Margo je veoma potkovana znanjem na ovu temu

Blago meni, ovo je naknada za pretrpljene strahove, brige i svašta nešto.:))))
MilutinM MilutinM 07:53 19.09.2008

Re: Joj, Milane,

mislim da je margo dala pravi odgovor

Nija jasno da li je pravi odgovor to što neki ljudi imaju potrebu kojoj ne mogu da odole ili to što Margita prihvata izbor drugih.

Ja razumem oba i podržavam. Medjutim, kada sam pitao da li je to sebično, mislio sam na odnos prema njegovoj porodici. Citirao sam

krio je od svih urodjenu srčanu manu koja ga je odvojila od života i prekrasne porodice

Razmišljam, koliko bi nešto što meni znači mnogo bilo opravdano ako bi time ostavio bez oca svoju kćerku. Zasigurno, ima takvih stvari koje bi definitivno uradio; da ne nabrajam sada. To je lični izbor - i kao što rekoh: prihvatam da ga svako pravi. Pitao sam se samo da li je Jessie mogao da uspori, ne zbog sebe nego zbog drugih. Teško je odgovoriti...
Strongman Strongman 19:00 19.09.2008

Re: Joj, Milane,

MilutinM
krio je od svih urodjenu srčanu manu koja ga je odvojila od života i prekrasne porodice

Nije li to malo sebično?


Jeste

Re: Joj, Milane,

He he :)))
Nisu te dzabe zvali Zivotinja!
Strongman Strongman 18:18 20.09.2008

Re: Joj, Milane,

Cuti ne pricaj svima
NNN NNN 23:57 18.09.2008

Pamte se i drugi

Ja se sećam domaće OL STARS utakmice i takmičenja u zakucavanju!
Drugi bio tamo neki Zoran Bacalja (klinac iz Zadra, recimo), a pobedio Kukoč (zakucao s bacanja, jedva).
Posle država se smanjila, pobedio Topić (Dragutin, zakucao pola metra iza bacanja), drugi bio...ne sećam se...neki anonimus :)
Strongman Strongman 00:01 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

Auu kakva prozivka.

pre par meseci naletim na Saleta Djordjevića koji je sudio all stars zakucavanje. Da ne poverujes setio me se i rekao da je on navijao da ja pobedim jer sam bolje zakucavao ali je Topić bio atrakcija kao skakač i reprezentativac.

Ali taj anonimac što bio drugi je izveo zakucavanje što Topić nije video ni na televiziji

Osoba A: Ja sam anonimni zakucavač
NNN NNN 00:07 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

Zezam se :), jbg da sam znao da će Top u jul, a da si to ti...ne znam za koga bih navijao :))
Nego kako te Sale prepoznao? ('teo sam da kažem da više ne ličite, mada sad imate istu frizuru)
stole_kg stole_kg 00:11 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

Na preporuku druga, koje je inace fan Mikija Rurka, procitah taj tvoj tekst sa njim a onda i sve ostale.. Jbg-a svidelo mi se :) Kao mlad momak mogu samo da kazem da me fascinira taj svet u kome se trenutno nalazis prepun zanimljivih, a verujem ponekad i za tebe, neocekivanih stvari.. zato je to valjda i vecini ljudi ovde interesantno da se bar na trenutak nadju tamo, sa svim tim facama, a osecaju se zasticeno :))
Orgije, Miki, Will Smith su stvarno do jaja price..
Imas veliki pozdrav iz Kragujevca..
Strongman Strongman 00:12 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

NNN
Zezam se :), jbg da sam znao da će Top u jul, a da si to ti...ne znam za koga bih navijao :))
Nego kako te Sale prepoznao? ('teo sam da kažem da više ne ličite, mada sad imate istu frizuru)



Dao sam mu hint. Vreme i mesto radnje. On malo sačeka pa reče "Nišlija"
Strongman Strongman 00:15 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

stole_kg
Na preporuku druga, koje je inace fan Mikija Rurka, procitah taj tvoj tekst sa njim a onda i sve ostale.. Jbg-a svidelo mi se :) Kao mlad momak mogu samo da kazem da me fascinira taj svet u kome se trenutno nalazis prepun zanimljivih, a verujem ponekad i za tebe, neocekivanih stvari.. zato je to valjda i vecini ljudi ovde interesantno da se bar na trenutak nadju tamo, sa svim tim facama, a osecaju se zasticeno :))
Orgije, Miki, Will Smith su stvarno do jaja price..
Imas veliki pozdrav iz Kragujevca..



na vrlo lep način si prepričao moje reči kad aobjašnjavam svojim prijateljima da imam blog i šta pišem. mene je ovakav našin života zadesio. nisam aplicirao ili išao u školu za to. i meni prija na isti način kao što si naveo, sve što mi se dešava. samo se trudim da ga otrgnem od zaborava
NNN NNN 00:21 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

Uspevaš li da na benču ispratiš ovaj broj VIP izbora (trenutno 363 and counting)?
stole_kg stole_kg 00:22 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

Naravno, nije lako otici tako daleko, treba imati ozbiljan motiv, ovaj put je bila muka.. Ljudi ovde zive u zabludi da svuda pare padaju sa neba, nekima je tesko objasniti kakav je to novac, uglavnom onima koji nisu nigde bili..
Mozda ovi tekstovi osveste pojedine, a uz to se malo i zabave..

Sve u svemu pojam vrhunca zabave su za mene uvek bili Ibiza, Miami, Amsterdam (tim redom).. U Amsterdamu sam bio (pre nepun mesec) ostalo je jos ovo dvoje :)

Kapiras da ti zavidim :))
Strongman Strongman 00:23 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

NNN
Uspevaš li da na benču ispratiš ovaj broj VIP izbora (trenutno 363 and counting)?



Tu sam blizu. Stojim na koti od pre par nedelja 348kg. Hvala na razvedravanju teme.
Strongman Strongman 00:26 19.09.2008

Re: Pamte se i drugi

stole_kg
Naravno, nije lako otici tako daleko, treba imati ozbiljan motiv, ovaj put je bila muka.. Ljudi ovde zive u zabludi da svuda pare padaju sa neba, nekima je tesko objasniti kakav je to novac, uglavnom onima koji nisu nigde bili..
Mozda ovi tekstovi osveste pojedine, a uz to se malo i zabave..

Sve u svemu pojam vrhunca zabave su za mene uvek bili Ibiza, Miami, Amsterdam (tim redom).. U Amsterdamu sam bio (pre nepun mesec) ostalo je jos ovo dvoje :)

Kapiras da ti zavidim :))



Stole vredi videti Majami ali ne treba se zanositi d amože da se zaradi kao gastarbajteri u stara vremena pa parkiraš žuti dizel mercedes ispred novosagradjenje kuće sa 7 "odeljenje".

Ne može. jedino ljudi sa biznisom uspevaju da štede. mi ostali od prvog do prvog, živeo februar.

Po nekad je deprimirajuće kad gost ostavi tvoju dvomesečnu platu konobarici kao bakšiš. A konobarica je iz tima "mi smo žene na sve spremne".

Tu smo i kuckamo se.
Sofroniye Sofroniye 01:13 19.09.2008

Makijaveli, Red Sanders & co.

Pitanje: da li je bolje doci do pobede dopingom ili biti drugi ? I je li to ono sto treba da ucimo decu, da cilj opravdava sredstvo ? Onda mozemo da budemo spremni da neko prebrise jedan kontinent nekim virusom ili da izazove sterlitet u Kini u cilju zadrzavanja mesta broj 1?

Ako je pobeda SVE onda je put do pobede nebitan ?

Koliko ja znam neki od ljudi kojima se pripisuje ta izjava su je posle promenili govoreci da pobeda nije sve da je zelja za pobedom jedina stvar. Medjutim ljudi imaju tendenciju da vole bombasticno-sokantne izjave jer su dobar retoricki trik.
Strongman Strongman 01:50 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Pitanje: da li je bolje doci do pobede dopingom ili biti drugi ?


Šta je to doping?


Onda mozemo da budemo spremni da neko prebrise jedan kontinent nekim virusom ili da izazove sterlitet u Kini u cilju zadrzavanja mesta broj 1?



Kako dodjosmo do takvog zaključka?

Ako je pobeda SVE onda je put do pobede nebitan ?


Otkud to?



Koliko ja znam neki od ljudi kojima se pripisuje ta izjava su je posle promenili govoreci da pobeda nije sve da je zelja za pobedom jedina stvar.


Otkud se pa to pojavi. Ne znam za to.

Zamisli da si nov profesor i da vodiš srednjoškolski košarkaški tim. I imaš 4 igrača za petorku i dvoumiš se izmedju dva klinca ujednačenih kvaliteta. Jedan ima majicu sa natpisom "važno je učestvovati", a drugi "Pobeda je sve". Drugim rečima d aimaš dečka koji je došao jer nema ništa pametnije da radi i drugog koji od malena želi da postane NBA igrač i posvećen je tome.

Mislim da ne moram da postavim pitanje, znaš šta je pisac hteo da kaže.



Medjutim ljudi imaju tendenciju da vole bombasticno-sokantne izjave jer su dobar retoricki trik.
Evo odličnog primera za bombastičn izjave

Onda mozemo da budemo spremni da neko prebrise jedan kontinent nekim virusom ili da izazove sterlitet u Kini u cilju zadrzavanja mesta broj 1?


A pogadjaj ko je bio bombastičan.

I na kraju ja nisam stručnjak za vaspitavanje dece. U takmičarskim sportu nema učestvovanja, svi uvek idu na pobedu.


marco_de.manccini marco_de.manccini 02:42 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Zamisli da si nov profesor i da vodiš srednjoškolski košarkaški tim. I imaš 4 igrača za petorku i dvoumiš se izmedju dva klinca ujednačenih kvaliteta. Jedan ima majicu sa natpisom "važno je učestvovati", a drugi "Pobeda je sve". Drugim rečima d aimaš dečka koji je došao jer nema ništa pametnije da radi i drugog koji od malena želi da postane NBA igrač i posvećen je tome.

Mislim da ne moram da postavim pitanje, znaš šta je pisac hteo da kaže.


kakav vam je ovaj primer? dechko hoce u NBA a nije ni u prvih chetiri u svojoj srednjoj shkoli? i ja se josh dvoumim da li je i peti!

kakvi NBA kakvi "pobeda je sve". obichan luzer sa glupom majicom.

Strongman Strongman 03:16 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Ne zaboravimo da je 99% uspeha rad i to dolazi do izrazaja u kasnijem uzrastu


A uzgred nasao sam odgovore na mnoga pitanja u vasim tekstovima na ovom blogu
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:44 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Ne zaboravimo da je 99% uspeha rad


aaa, mozhda i stignemo negde.

iskreno, ako mi je izbor izmedju dva momka, jedan sa majicom "pobeda je sve" i jedan sa "rad je 99% uspeha" onda bih sigurno uzeo ovog drugog.

A uzgred nasao sam odgovore na mnoga pitanja u vasim tekstovima na ovom blogu


u mojim tekstovima na vashem blogu postoje odgovori na mnoga pitanja? mora da ste mislili na nekog drugog.
Strongman Strongman 06:47 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

ovom blogu


Odnosi se na blog na b92.net

A vas jedan jedini blog je sve samo ne informativan. U stvari nosi informacijj o vasem opstem poznavanju kompjutera..


iskreno, ako mi je izbor izmedju dva momka, jedan sa majicom "pobeda je sve" i jedan sa "rad je 99% uspeha" onda bih sigurno uzeo ovog drugog.


Mala zamena teza. Na meniju su
1. pobeda je sve
2. nije vazno pobediti

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:00 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

A vas jedan jedini blog je sve samo ne informativan. U stvari nosi informacijj o vasem opstem poznavanju kompjutera..


jel' ste mi ovo uvredili?

evo kad sam se sit isplakao, sad cu i da se naljutim.

JA NISAM INFORMATOR? JA OPHTE NE POZNAJEM KOMPJUTERE? JA OPHTE NE POZNAJEM?

da bi sad sve bilo kao u constructorijinom poslednjem blogu UceniciMucenici nas dvoje sad treba da skochimo i pobijemo se, pa da se vidi chije je nepoznavanje vece - moje opshte nepoznavanje kompjutera ili vashe opshte nepoznavanje pravila citiranja. samo pazite se i razmislite pre nego shto dodje do ovoga, zato shto nece nje biti u blizini da nas razdvoji.

u svakom sluchaju, ja sam se vec slozhio da je ovaj blog vash, pa su vasha i pravila citiranja, ali zato molim uvazhite i da je moj blog moj, pa su stoga moja i pravila o kompjuterima.

a ja i moj blog i nije tema. ako zhelite da ga komentarishete idite tamo, uchinite mi chast, i recite mi tamo da nemam pojma. bicu ocharan.

***********

dakle vratimo se na temu vasheg momka sa glupom majicom. vi opet tvrdite da je taj momak onaj pravi.

ne znam kako je on pravi. po vashoj maksimi (vashoj, vasheg oca, onog amerikanca sandersa, lombardija, i mnogih oshtroumnih sportskih komentatora) taj momak je pravi pacer, da veci pacer ne mozhe ni da bude. on je peti ili shesti u svojoj srednjoj shkoli! eeej, ni u svojoj srednjoj shkoli nije najbolji. prava definicija pacera i luzera. i to ne kazhem ja, nego vi, vash otac, sanders, lombardi, i dolybell92.

hajde da produbimo vash primer malo. imam momka koji ima majicu "vazhno je uchestvovati" i momka koji ima majicu "pobeda je sve". a na treningu onaj prvi radi vredno kao konj, a onaj drugi vezhba poze koje ce praviti kad pobedi. i koga da ja sad izaberem?
pnbb pnbb 17:01 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Šta je to doping?


primeri iz zivota
lens armstrong
ben dzonson
karl luis
galis+ janakis+fasulas + cvjeticanin '87, il bese '89
oldtajmer92 oldtajmer92 17:08 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Ovo oko NBA me je ponukalo da se ukljucim. Malo je off teme, ali tu je.

Secate se filma Hoop Dreams? Miki, ti si sigurno gledao? To se malo dotice ove teme tog petog decka. Naime, jeste da u takmicarskim sportovima svi idu na pobedu, ali malo taj stav moze biti i destruktivan. Ni jedan od momaka iz filma (a to je istinita prica) nije stigao do NBA, jer jednostavno nisu imali potencijala. To je problem malih crncica po getima po celoj americi - hoce ili da budu NBA zvezde, ili reperi, a posto to moze samo 0.1 promila, ovi ostali propadnu. Da su dobili malo drugacije poruke, znaci ne samo sve ili nista, nego malo uci skolu, planiraj alternative itd. mozda bi bolje prosli u zivotu. Ja mislim da je to poenta mnogih komentatora ovde na temu sta treba da govorimo deci...

Poz
Strongman Strongman 19:05 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

dakle vratimo se na temu vasheg momka sa glupom majicom. vi opet tvrdite da je taj momak onaj pravi.



kvalifikovanje... zasto?

ne znam kako je on pravi. po vashoj maksimi (vashoj, vasheg oca, onog amerikanca sandersa, lombardija, i mnogih oshtroumnih sportskih komentatora) taj momak je pravi pacer, da veci pacer ne mozhe ni da bude. on je peti ili shesti u svojoj srednjoj shkoli! eeej, ni u svojoj srednjoj shkoli nije najbolji. prava definicija pacera i luzera. i to ne kazhem ja, nego vi, vash otac, sanders, lombardi, i dolybell92.



Nije bitno trenutno stanje toliko. Mnogo je bitno da li zelis pobedu ili ne. "Pobeda nije vazna" nasuprot "pobeda je sve" u takmicarskom sportu nema mesta diskusiji. Ako nemate dodirnih tacaka sa sportom, sidljite u onliznji park pa nadjite nekog ko pika fudbal na male golove, konsultacije radi.

hajde da produbimo vash primer malo. imam momka koji ima majicu "vazhno je uchestvovati" i momka koji ima majicu "pobeda je sve". a na treningu onaj prvi radi vredno kao konj, a onaj drugi vezhba poze koje ce praviti kad pobedi. i koga da ja sad izaberem?



Metoda glupih primera je davno odbacena u logici.
Strongman Strongman 19:06 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

pnbb
Šta je to doping?


primeri iz zivota
lens armstrong
ben dzonson
karl luis
galis+ janakis+fasulas + cvjeticanin '87, il bese '89


Mozda nisi razumeo pitanje?
Strongman Strongman 19:08 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Da su dobili malo drugacije poruke, znaci ne samo sve ili nista, nego malo uci skolu, planiraj alternative itd. mozda bi bolje prosli u zivotu. Ja mislim da je to poenta mnogih komentatora ovde na temu sta treba da govorimo deci...



Slazem se.

Spomenuti Misa Starov je magistar, Moj otac je doktor nauka a i moja malenkost ima neku titulicu... Isli smo po malo u skole.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:15 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Ako nemate dodirnih tacaka sa sportom, sidljite u onliznji park pa nadjite nekog ko pika fudbal na male golove, konsultacije radi.


Metoda glupih primera je davno odbacena u logici.


eto ti sad. prvo se nisam razumeo u kompjutere, a sad se vec ne razumem ni u sport, a ni u logiku.

mada, ja glupi primer sa glupim NBA dechkom i njegovom glupom majicom nisam ni pocheo. to ste bili vi.

Strongman Strongman 19:26 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Ako ne razumete, sto mi je iskreno zao, probacu ponovo.

Dao sam primer iz takmicarskog sporta. Imamo momka koji je odgajan po Dekubertenu i momka koji trenira i zeli pobedu (ako nije bilo jasno). Treba se odluciti izmedju njih dvojice kao nosioca price.

One sa majicama "kaka kola" i "adidas" nisam razmatrao iz razumljivih razloga.

Uzgred jeste li Vi zaista videli nekog da vezba poze koje ce da zauzme kad pobedi ili ste to napisali sale radi?
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:39 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Uzgred jeste li Vi zaista videli nekog da vezba poze koje ce da zauzme kad pobedi


eh, ima nas svakakvih, pa se sve gledamo u ogledalu, merimo, prepipavamo, i pravimo poze.

i sve sam ja to uvezhbao. i heisman, i hewitt, i sanchez, i mance.

josh samo da pobedim.
dolybell92 dolybell92 19:52 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Naime, jeste da u takmicarskim sportovima svi idu na pobedu, ali malo taj stav moze biti i destruktivan


Zašto bi se neko takmičio u bilo čemu - ako ne želi da pobedi ?
Takmičenja ne bi postojala, jednostavno.

(dajte mi primer bilo koga ko se takmičio u bilo čemu
sa željom da bude poslednji - to zbog destrukcije?)

Strongman Strongman 19:52 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Ukapirao sam. Vi mislite na bodi bilding.

Pa to nije moj sport.

Obaranje svetskog rekorda u mom sportu izgleda ovako:

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:11 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

lepa slika. ali ja ne govorim o tome koji je vash sport.

govorim o pozerima. o pozerima sa odgovarajucim majicama. sve su to gluposti za malu decu i za razbibrigu sportskih komentatora.

izlizane parole ne pomazhu. nijedan kilogram tog tega shto dizhete nije podigbut vashom parolom. siguran sam da ste vezhbali. dugo i naporno. e to usadite u buduce pobednike i nishta ne brinite posle toga. sve ostalo dodje samo.

ako i ne pobede u tom sportu kojim su se pokushali baviti, pobedice u zhivotu. jer ste ih nauchili da rade.
pnbb pnbb 20:17 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Mozda nisi razumeo pitanje?

sad vidim da izgleda da nisam...
a nisam ga ni shvatio kao takvo.. bilo je cisto kao slagvort za foru...
bas bezveze kad ti ignorisu foru u postu, a ti bas mislis da je dobra

kad smo kod dopinga , evo i daljih razmisljanja..
dakle uzmimo sport gde su svi dopingovani - biciklizam.. stvar je u tome ko im abolju gudru, kako rece mikos rnjakovic.. ocigledno je da kod svih njih ne dolazi u pitanje zelja za pobedom, zbog cega bi se inace drogirali..

dalje, vidim da se razvila zucna rasprava, svi koriste neke primere, metafore... stvar je po meni prosta - do koje granice zelis da ides da bi pobedio
evo ja pod relativno stare dane igram basket, trcim ko pas , vatam ljude za dresove i slicno.. ne trpim kad zigubim ni na kruna pismo.. najvise me nerviraju kad dodju na basket, a u tvom su timu, pa kazu jebiga sta sad, vazno je da sme se malo istracali... vazno je kitu, ako hoces da trcis idi oko sale pa trci...
e sad, ima i onih koji oce da te krknu po kolenima taman kad skocis, ne bi li izlomio ruke i noge, jer gube... psuju oca mater i familiju jer ne mogu da pobede.. jos i razne druge stvari..
izgleda da je zelja za pobedom slicna hipnozi - neces uraditi stvari koje ne bi uradio ni pri cistoj svesti ... smlim oni fazoni, kad su davali hipnotisanim gumeni noz da nasrnu na nekog, a isti scenario s pravim oruzjem , budili se iz hipnoze...
dakle stvar je u meri.. a to vec zavisi od drugih osobina licnosti osim od drajva...
kad smo kod toga, preporucujem isto imenu knjigu lajira birda..
kad smo kodd njega, evo npr dzordan... najbolji ikada, a takva zelja za poobedom... gde bi bila njegova granica, zelje mislim , da kojim slucajem nije bio najbolji...?

sta je zapravo bilo pitanje, makar i retoricko..
Strongman Strongman 20:21 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Nema dobrog vezbanja bez zelje za pobedom. To je tacno ono sto razdvaja uspeh i neuspeh.

A da ne pominjem da ljudi danas zive od sporta. Ako pobedjuje vise zaradjuje a ako ne ...

Bio sam na nekom takmicenju u Americi. Prvi dobija 10 000, drugi 2 000 dolara. A nas 12-orica. Prva cetvorica su na sumu od oko 1000 podignutih kilograma uspela da se uguraju u 7.5 kg. Ja bio cetvrti. A da sam digao 7,5 kg vise (nije nemoguce) isao bih kuci sa ogromnih 10 000$. Siguran sam da niko od nas nije dosao da ucestvuje.

Uzgred nismo dovoljno lepo obratili paznju na jedan detalj moje price:

U mom svetu Dekubertenovo "važno je ucestvovati" je za pičke. Pobeda nije sve - pobeda je jedino. Ne pristajem na učestvovanje. Uvek idem na pobedu. Porazi su samo medjustanice na putu do pobede.


To je surovi svet vrhunskog sporta snage koji ne prasta bilo kakve slabosti mada moze da bude i zabavno



Strongman Strongman 20:25 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

evo ja pod relativno stare dane igram basket, trcim ko pas , vatam ljude za dresove i slicno.. ne trpim kad zigubim ni na kruna pismo.. najvise me nerviraju kad dodju na basket, a u tvom su timu, pa kazu jebiga sta sad, vazno je da sme se malo istracali... vazno je kitu, ako hoces da trcis idi oko sale pa trci...


Ne jednom, na terenu kod filozofskog smo uparkiravali vespe i automobile i ukljucivali farove da zavrsimo basket. Rivalitet je bio takav da smo umeli jednu istu partiju basketa da igramo i po 2 sata. Kad dodje do 18 poena nema neznog faula. No pasaran.

Iz ove perspektive mi smesno, ali tada...




dalje, vidim da se razvila zucna rasprava, svi koriste neke primere, metafore... stvar je po meni prosta - do koje granice zelis da ides da bi pobedio



Do pobede!
pnbb pnbb 20:42 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

na terenu kod filozofskog smo uparkiravali vespe i automobile i ukljucivali farove da zavrsimo basket.

farovi.... mekusci!
po mraku bre.. i to bez meseca... ko na rodjenom terenu ne moze da da kos i bez da vidi obruc, picka...

Do pobede!


znaci ovako, ti recimo digao 367 kg, ili kolko vec, i posle tebe izlazi takmicar, uzima 368, i ti jasno vidis da ce da podigne.. sta radis, pritrcavas i vuces ga za ruku, golicas?

uzgred , zen budista je imao foru da na kraju treninga baci 2 lopte , i kaze ko prvi da 3 dobije 100 baka.. a ostali pipen kukoc i dzordan... i prva dvojca uhvate lopte i krenu da sutiraju., a majk trci i vuce ih za ruke... normalno, ne moze obojicu da nahvata u isto vreme... za 100 baka... ko za mene hiljaditi deo centa... koja faca
Strongman Strongman 21:38 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

ko na rodjenom terenu ne moze da da kos i bez da vidi obruc, picka...



Ma mi zbog publike

znaci ovako, ti recimo digao 367 kg, ili kolko vec, i posle tebe izlazi takmicar, uzima 368, i ti jasno vidis da ce da podigne.. sta radis, pritrcavas i vuces ga za ruku, golicas?



Ja sam onaj sa 368
NNN NNN 23:56 19.09.2008

Re: Makijaveli, Red Sanders & co.

Rivalitet je bio takav da smo umeli jednu istu partiju basketa da igramo i po 2 sata. Kad dodje do 18 poena nema neznog faula. No pasaran.
Ako nije bilo na razliku, onda se nije ni igrao basket!
irvas92 irvas92 04:33 19.09.2008

batice,

a jel mislis ti na svoju decu dok se oproravljas od naprsline kicmene mozdine? ocigledno ne shvatas sta ce znaciti tvojim klincima ako budu morali da cute o pitanju ciji je tata najjaci. ukoliko se pretvoris u biljku, dalje razgovora nema, jel tako?

kazes ucestvovanje je za picke? vidim, ispasces hrabar ako ti 300kg padne na vrat a ne ubije te. ostavi te u zivotu vezanom za dva tocka.

samo napred jaki, izabrao si sport dojaja.
Strongman Strongman 06:45 19.09.2008

Re: batice,


samo napred jaki, izabrao si sport dojaja.


Da bi znao koliko si jak mora da meris koliko dizes. A da bi bio medju najjacima mora da dizes vise od mnogih. Da bi bio najjaci mora da dizes najvise.

Mnogo je jednostavno. Brojka govori za sebe.


kazes ucestvovanje je za picke? vidim, ispasces hrabar ako ti 300kg padne na vrat a ne ubije te. ostavi te u zivotu vezanom za dva tocka.


Nisi pratio snimak. Ona dva grmalja se voze 50 minuta u jednom smeru da bi mi garantovlali bezbednost. Vicni su takvom pomaganju, dovolno su snazni da svaki moze sam da digne teg a i ima ih 2 + 2. Imamo veoma veliku medjusobnu kilometrazu na treninzima, poznajemo materiju. Nismo se bas svi skupili danas da probamo kako najlakse da se povredim.

Ako pazljivo razgledas snimak videces zastitne sipke malo iznad nivoa mog lica koje ni teoretski ne dozvoljavaju da mi bilo kada sipka padne na vrat.

Ali ipak hvala na brizi.
arcins arcins 08:04 19.09.2008

No pain no gain



Strong, jesi'l upoznao Doktor Roida-a.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana