„Pionir“ i pedofilija

queeria92 RSS / 20.09.2008. u 16:26

Nakon što je queeria drugarica Jelena Karleuša snimila serijal reklama za proizvode „Pionira“ iz Subotice, na naše televizijske ekrane, iz iste slatke kuhinje, stiže nešto sasvim novo.

U pitanju je reklama za čokoladicu „Kidy“ (od engleske reči „kiddy“ – što znači detence) u kojoj mlađeg tinejdžera u liftu spopadne starija teta. Ali šta da vam pričam, pogledajte sami:



I sada za vas i sebe, imam gomilu pitanja.

1. Kako vam se sviđa reklama?

2. Da li je ovo pedofilija?

3. Da li se u liftu desilo nešto protivzakonito, na primer silovanje?

4. Da li ovu reklamu treba zabraniti?

5. Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima?

6. Roditelji dečaka, koji je snimio ovu reklamu, su morali da potpišu odobrenje za njeno snimanje. Kakvi su to roditelji?

7. Da li treba zatražiti od televizija da prekinu prikazivanje ove reklame?

8. Da li treba tražiti reakciju Ministarstva za omladinu i sport?

9. Da li treba da se oglase organizacije za zaštitu dece?

10. Dizanje prašine oko ove reklame samo ide u prilog „Pioniru“, jer će se još više pričati o njihovom proizvodu. Da li je bojkot njihovih proizvoda rešenje?

 

 

Ako želite da pišete "Pioniru" to možete učiniti na: slavica@a-pionir.com

 

 

Pošto sam učinio malu nepravdu svom kolegi, samo da podsetim sve one koji nisu pročitali Bobanov prošli tekst, da to mogu učiniti na:

Queeria u Gay Times-u! (serbian/english)

 

 

 


Delta i dalje bez žena

delta-ribice-600.3850.jpg



Predrag M. Azdejković

www.queeria.com

www.queeriacentar.org

Atačmenti



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

yanjing yanjing 16:28 20.09.2008

budale

Da li ovu reklamu treba zabraniti?


O da.

u stvari cek da popunim ceo upitnik

1. Kako vam se sviđa reklama? Cist idiotizam.
2. Da li je ovo pedofilija? Da.
3. Da li se u liftu desilo nešto protivzakonito, na primer silovanje? Nisam sigurna posle samo jednog gledanja, ali sta god da je it's disturbing.
4. Da li ovu reklamu treba zabraniti? DA
5. Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima? Onesvestila bih se od uzasa. I nemam pojma zašto je ok da starije žene spopadaju decu, po meni nije i mislim da se ovde autor, u stvari, malo zjb pokušavajući da prenese duh devojaka, konkretno Samante iz Seksa i grada, samo je smetnuo sa uma da Samanta čak i sa najmlađim od svojih momaka nije kršila zakon.
6. Roditelji dečaka, koji je snimio ovu reklamu, su morali da potpišu odobrenje za njeno snimanje. Kakvi su to roditelji? Pare, pare, pare.
8. Da li treba tražiti reakciju Ministarstva za omladinu i sport? Ministarstvo treba da reaguje samo.
9. Da li treba da se oglase organizacije za zaštitu dece?
10. Dizanje prašine oko ove reklame samo ide u prilog „Pioniru“, jer će se još više pričati o njihovom proizvodu. Da li je bojkot njihovih proizvoda rešenje? Treba dići buku, i naterati ih da uplate sredstva organizacijama koja se bave zaštitom dečijih prava kao izvinjenje.
man ray loves me man ray loves me 17:43 20.09.2008

Re: budale

Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima?
Nije samo u ovom drustvu. Identicna diskusija je bila u Americi kad je Debbie Lafave, koja inace izgleda neverovatno dobro i radi kao uciteljica u osnovnoj skoli, kresnula ucenika od 14 godina. (diskusiju je pokrenulo to sto nije osudjena na zatvor vec samo na probation, sto je nezamislivo da je bilo obrnuto - da je ucitelj bio muskarac.)
Niš-tavilo Niš-tavilo 17:51 20.09.2008

Re: budale

man ray loves me
Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima?
Nije samo u ovom drustvu. Identicna diskusija je bila u Americi kad je Debbie Lafave, koja inace izgleda neverovatno dobro i radi kao uciteljica u osnovnoj skoli, kresnula ucenika od 14 godina. (diskusiju je pokrenulo to sto nije osudjena na zatvor vec samo na probation, sto je nezamislivo da je bilo obrnuto - da je ucitelj bio muskarac.)


Odlicno parodirano u jednoj epizodi South Parka, kad vaspitacica na koju se lozi ceo grad ima vezu sa bebom a reakcija policije na to je samo "NICEEEEEE".
mungos92 mungos92 06:51 21.09.2008

Re: budale

1. Kako vam se sviđa reklama?
Da nema one hormy-tete, rekao bih: "Nista posjebno"
2. Da li je ovo pedofilija?
Pre mi se cini da je rec o liftomanskom cokoholizmu u odmakloj fazi, sa eventualnom kolateralnom pedofilijom (nismo videli sta se tacno dogodilo u liftu!)
3. Da li se u liftu desilo nešto protivzakonito, na primer silovanje?
Ako se djecarac ne smatra ostecenim - ne.
4. Da li ovu reklamu treba zabraniti?
Mozda, ako se zabrane i gej-parade.
5. Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika?
BLJAK! ODVRATNO BOLESNO!
6. Roditelji dečaka, koji je snimio ovu reklamu, su morali da potpišu odobrenje za njeno snimanje. Kakvi su to roditelji?
Prvo, da li su uopste potpisali? Ako jesu, dobro je.
8. Da li treba tražiti reakciju Ministarstva za omladinu i sport?
Pre Ministarstvo kulture i informisanja?
9. Da li treba da se oglase organizacije za zaštitu dece?
Samo u slucaju da se dete iz reklame ili njegovi roditelji pozale na zlostavljanje bilo koje vrste.
10. Dizanje prašine oko ove reklame samo ide u prilog „Pioniru“, jer će se još više pričati o njihovom proizvodu. Da li je bojkot njihovih proizvoda rešenje?
Cek da im probam sve njihove proizvode pa cu moci tacno da kazem.

P.S. Ima mnogo ozbiljnijih tema za raspravu i resavanje od jedne candy-reklame koja nekima lici na perverziju. Serpa loncu o poklopcu...

Mungos, The Realan
Tatlin Tatlin 10:20 22.09.2008

Re: budale

Zaista ne razumem zbog čega je to silno zgražavanje:

Klinac je nepristojno zverao u dekolte dotične, a kada su se zatvorila vrata lifta, mali macho ju je uhvatio za donji deo leđa, na šta je dotična impulsivno odreagovala šamarom preko usta, i tom prilikom mu razmazala ista čokoladicom, a na posletku mu je za kaznu oduzela čokoladicu.

Sve osim navedenog je plod pokvarene mašte Autora i prljavih strasti Vas komentatora.
queeria92 queeria92 16:29 20.09.2008

Odgovori

1. Kako vam se sviđa reklama?
Mislim da je apsolutno odvratna

2. Da li je ovo pedofilija?
Ne znam, ali svakako promoviše pedofiliju.

3. Da li se u liftu desilo nešto protivzakonito, na primer silovanje?
To bi mogao Goran Miletić da nam pojasni, ali mislim da jeste.

4. Da li ovu reklamu treba zabraniti?
Treba je povući.

5. Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima?
Sve bi mi bilo podjednako odvratno, ali me do ludila dovode komentari na netu da je klinac super prošao, blago njemu, što mene tako nije neka teta dok sam bio mali!!!

6. Roditelji dečaka, koji je snimio ovu reklamu, su morali da potpišu odobrenje za njeno snimanje. Kakvi su to roditelji?
Parožderi?

7. Da li treba zatražiti od televizija da prekinu prikazivanje ove reklame?
Mislim da bi bilo lepo da „Pionir“ sam povuče reklamu, a ako ne, da same televizije odbiju da to čine.

8. Da li treba tražiti reakciju Ministarstva za omladinu i sport?
Mislim da treba.

9. Da li treba da se oglase organizacije za zaštitu dece?
Mislim da treba.

10. Dizanje prašine oko ove reklame samo ide u prilog „Pioniru“, jer će se još više pričati o njihovom proizvodu. Da li je bojkot njihovih proizvoda rešenje?
Nisam pametan, ali ja svakako neću kupovati „Kidy“.

Atomski mrav Atomski mrav 16:35 20.09.2008

Re: Odgovori

5. Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima?

A da je čokoladicu držao dečak a njega spopao stariji čika?
queeria92 queeria92 16:40 20.09.2008

Re: Odgovori

A da je čokoladicu držao dečak a njega spopao stariji čika?


Evo ga jedan kreten. Idi gore, pa pročitaj moj odgovor.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:46 20.09.2008

Re: Odgovori

za zabrannit i kazniti!
kao i sve one reklame gde maze golu decu prethodno namazanu ovim ili
onim divnim uljima/kremama.
reklama je odvratna.
doduš i pionirovi proizvodi su nikakvi.
ništa im ne pomaže nikakva reklalma.
bolje da uče kako se prave čokolade nego
što prave ovako skandalozne nepromišljene reklame.
nisu čuli da kvalitet prodaje proizvod.

kao i one reklame - vino za muškarce ili samo muškarci znaju...
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:47 20.09.2008

Re: Odgovori

Evo ga jedan kreten. Idi gore, pa pročitaj moj odgovor.


nije kreten. samo mi se chini da prebzro chita i preskochi ponekad.
queeria92 queeria92 16:55 20.09.2008

Re: Odgovori

Exitus Letalis
za zabrannit i kazniti!
kao i one reklame - vino za muškarce ili samo muškarci znaju...


Vino za mušku decu.

yanjing yanjing 17:00 20.09.2008

Re: Odgovori

Ima tu nesto od balkanskog mentaliteta, one debilne fore kad klince od 7 godina uce da voze, kad im prvo pijanstvo komentarisu tipa "ako ga tatin sin". Kakvih sam se sve fakat seksistickih gluposti naslusala na slavljima povodom rodjenja naslednika necu ni da pominjem. Mislim, ludilo krece od nultog dana.
maksa83 maksa83 17:15 20.09.2008

Re: Odgovori

Sve bi mi bilo podjednako odvratno, ali me do ludila dovode komentari na netu da je klinac super prošao, blago njemu, što mene tako nije neka teta dok sam bio mali!!!


Zašto te to dovodi do ludila?
To ipak jeste teenage dream (svakog heteroseksualnog tinejdžera kome počinju da rade hormoni, dok ga njegove vršnjakinje uopšte ne zarezuju nego gledaju starije dečake .

Potraži po knjižarama knjigu Frederika Begbedea 399 (u originalu "99 francs", za jedno insajdersko viđenje dekadencije u advertajzing industriji. Mala je knjiga, čita se u jednom dahu.

P.S. Kiddy čokoladice su odvratne, a reklama je glupa.
P.P.S. Reklama bi bila manje neukusna da je klinac otpr. 2 godine stariji.
P.P.S. Stereotip bi bio da su stavili nekog nesretnog žgoljavog naočarca u lošem odelu, a i onda bi bila kopija neke od zilion reklama za dezodorans, a i niko je ne bi pomenuo.
P.P.P.S. Koliko sam ukapirao jednog mog druga koji je bio u tim vodama, tip reklame anti-reklama (možda se zove i malo drugačije), koja služi isključivo tome da od nje popizdiš je sasvim validna marketing strategija. Primer toga je bio onaj "Winston - Ukus Slobode" sa slikom orla koji leti iznad Njujorka, a bilo je svuda za vreme sankcija. Napravljena je da proizvede "štabreONIMENIsloboda" reakciju.
JJ Beba JJ Beba 17:15 20.09.2008

Re: Odgovori

za zabrannit i kazniti!
kao i sve one reklame gde maze golu decu prethodno namazanu ovim ili
onim divnim uljima/kremama.

i meni su odvratna sva ta slikanja gole dece.
naročito me nerviraju roditelji koji sopstvenu decu slikaju na krevetima gole, teraju ih da mašu nogama, ne bi li dobili što autentičniji foto.
bebe niko ne pita da li bi da se slikaju gol e, one ne mogu da se odbrane od toga
bila bih jako srećna kada bi se zakonski to uredilo i zabranilo fotografisanje gole dece
Bebin integritet neko mora da zaštiti.

zaštimo bebe!
queeria92 queeria92 17:20 20.09.2008

Re: Odgovori

naročito me nerviraju roditelji koji sopstvenu decu slikaju na krevetima gole, teraju ih da mašu nogama, ne bi li dobili što autentičniji foto.


I onda to još stave na internet.

http://visnjapavlovic.blogspot.com/2007/09/more.html
Alava Alava 17:27 20.09.2008

Re: Odgovori

To ipak jeste teenage dream

Ali i dalje nije razlog da se stavi u reklamu.
Stereotip bi bio da su stavili nekog nesretnog žgoljavog naočarca u lošem odelu,

Mogli su da stave nekog extra frajera, poenta bi bila shvaćena. Naravno, ja o marketingu ama baš ništa ne znam, ali primećujem da su u reklamama extra cice sa dedama (reklama za neki prašak za veš), sa nekim šonjama tog tipa koji si opisao, a dobre frajere možeš videti samo u grupi sa dobrim frajerima i to u reklami za pivo.
maksa83 maksa83 17:33 20.09.2008

Re: Odgovori

Ali i dalje nije razlog da se stavi u reklamu.


Ne, ne, okej to (već sam se izjasnio po tom pitanju), nego pitam - zašto kviriju do ludila dovode ti komentari?

Mogli su da stave nekog extra frajera, poenta bi bila shvaćena.


Ni izbliza.
Poenta ove reklame bi bila "kiddy čokoladica je tako dobro da bi eto i ženska uradila zbog nje nešto socijalno neprihvatljivo, npr. obeščastila mlađeg tinejdžera".

a dobre frajere možeš videti samo u grupi sa dobrim frajerima i to u reklami za pivo.


Mmmmne, dobre frajere (opet, reklamne arhetipove dobrog frajera) najčešće možeš da vidiš kao nekog tipa koga eto riba svaki dan sreće u hodniku firme i čežnjivo ga gleda, a on je ne primećuje dok ne-stavi-baš-taj-parfem/regenrator-za-kosu/whatevapokušavajudaprodaju).
Alava Alava 17:42 20.09.2008

Re: Odgovori

Poenta ove reklame bi bila "kiddy čokoladica je tako dobro da bi eto i ženska uradila zbog nje nešto socijalno neprihvatljivo, npr. obeščastila mlađeg tinejdžera".

A ja mislila da je poenta da je čokoladica super čim je zbog nje i frigidna riba poludela.

Mmmmne, dobre frajere (opet, reklamne arhetipove dobrog frajera) najčešće možeš da vidiš kao nekog tipa koga eto riba svaki dan sreće u hodniku firme i čežnjivo ga gleda, a on je ne primećuje dok ne-stavi-baš-taj-parfem/regenrator-za-kosu/whatevapokušavajudaprodaju).

Tim gore!
Niš-tavilo Niš-tavilo 17:47 20.09.2008

Re: Odgovori

queeria92
naročito me nerviraju roditelji koji sopstvenu decu slikaju na krevetima gole, teraju ih da mašu nogama, ne bi li dobili što autentičniji foto.


I onda to još stave na internet.

http://visnjapavlovic.blogspot.com/2007/09/more.html


SICK
maksa83 maksa83 17:48 20.09.2008

Re: Odgovori

A ja mislila da je poenta da je čokoladica super čim je zbog nje i frigidna riba poludela.


Ti kažeš: "poenta bi bila ista da su stavili odraslog dobrog frajera". Ja kažem: "ne bi bila ista, zato što ovo znači da bla-bla-bla, a ono bi značilo ništa specijalno, tj. boktepita je l' ga zaskočila zato što je dobar frajer ili zbog čokoladice", ne vidim čemu ovaj sarkazam (?).

Tim gore!


Ne razumem.
man ray loves me man ray loves me 17:54 20.09.2008

Re: Odgovori

Mogli su da stave nekog extra frajera, poenta bi bila shvaćena.
Da, ali tinejdzer je ciljna grupa koja treba da kupi tu cokoladicu.
jesen92 jesen92 18:30 20.09.2008

Re: Odgovori

...mene nerviraju gola deca i na plazi...milion puta sam gledala kako ih vode tako gole sa plaze u hotel...cekaju lift....i sl....i to ne bas mala deca, oko 5-6 god., Ko voli nudizam neka ide na nudisticku plazu i povede decu sa sobom....a cuvene slike beba na nekom cebencetu kako leze gole, takodje nikad nisam razumela...Zastitimo decu!!
Puerta Puerta 18:35 20.09.2008

Re: Odgovori

queeria92
1. Kako vam se sviđa reklama?Mislim da je apsolutno odvratna2. Da li je ovo pedofilija?Ne znam, ali svakako promoviše pedofiliju.3. Da li se u liftu desilo nešto protivzakonito, na primer silovanje?To bi mogao Goran Miletić da nam pojasni, ali mislim da jeste.4. Da li ovu reklamu treba zabraniti?Treba je povući.5. Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima?Sve bi mi bilo podjednako odvratno, ali me do ludila dovode komentari na netu da je klinac super prošao, blago njemu, što mene tako nije neka teta dok sam bio mali!!!6. Roditelji dečaka, koji je snimio ovu reklamu, su morali da potpišu odobrenje za njeno snimanje. Kakvi su to roditelji?Parožderi?7. Da li treba zatražiti od televizija da prekinu prikazivanje ove reklame?Mislim da bi bilo lepo da „Pionir“ sam povuče reklamu, a ako ne, da same televizije odbiju da to čine.8. Da li treba tražiti reakciju Ministarstva za omladinu i sport?Mislim da treba.9. Da li treba da se oglase organizacije za zaštitu dece?Mislim da treba.10. Dizanje prašine oko ove reklame samo ide u prilog „Pioniru“, jer će se još više pričati o njihovom proizvodu. Da li je bojkot njihovih proizvoda rešenje?Nisam pametan, ali ja svakako neću kupovati „Kidy“.

Kidi mi je omiljena cokoladica :)
Silovanje nije ako se mali nije branio, ipak nije bas toliko mali. Pedofilija da. Treba li je povuci? Treba. Da je neukusna i ruzna, jeste brate odvratna, kao i mnoge reklame, nije ovo izuzetak.
dunjica dunjica 19:18 20.09.2008

Re: Odgovori

bolje da uče kako se prave čokolade

hahaha!

A što se tiče reklame: strašna nemaštovita idiotarija (kao i ona s Karleušom, upravo pogledala na youtube) i da, promocija pedofilije.
joshka joshka 21:37 20.09.2008

Re: Odgovori

yanjing
Ima tu nesto od balkanskog mentaliteta, one debilne fore kad klince od 7 godina uce da voze, kad im prvo pijanstvo komentarisu tipa "ako ga tatin sin". Kakvih sam se sve fakat seksistickih gluposti naslusala na slavljima povodom rodjenja naslednika necu ni da pominjem. Mislim, ludilo krece od nultog dana.


Tacno.
die hard die hard 23:44 20.09.2008

Re: Odgovori

A da je čokoladicu držao dečak a njega spopao stariji čika?
*novo

Ovu nepodopstinu zluradu bi trebalo banovati.Kakavtenkre.
die hard die hard 23:52 20.09.2008

Re: Odgovori

bebe niko ne pita da li bi da se slikaju gol e, one ne mogu da se odbrane od toga

Ili kao ono kad vode decu za rucicu koja je uvis potpuno ispravljena/izduzena i kao to dete lepo hoda.Nek probaju ti matori da ih neko za ruku vodi tako.Ko bre master of puppet.
die hard die hard 00:03 21.09.2008

Re: Odgovori

jesen92
...mene nerviraju gola deca i na plazi...milion puta sam gledala kako ih vode tako gole sa plaze u hotel...cekaju lift....i sl....i to ne bas mala deca, oko 5-6 god., Ko voli nudizam neka ide na nudisticku plazu i povede decu sa sobom....a cuvene slike beba na nekom cebencetu kako leze gole, takodje nikad nisam razumela...Zastitimo decu!!

Nikad mi nije bilo jasno zasto roditelji ne obuku decu u makar kakav kupaci odevni predmet.Sta sad kao mi svi ostali bi trebalo da se divimo kako su njiove bebe obdarene ili zgodne?
pipi duga čarapa pipi duga čarapa 02:55 21.09.2008

Re: Odgovori

Pa, mislim, ako ti se malo dete/beba kupa bez kupaćeg, onda uopšte ne bi smeo da je slikaš u moru / na plaži?!?

Pa bebe najviše vole da su gole. Jedva čekaju da im se skinu te nepromočive pelene i da uživaju gole i slobodne. I same od sebe mašu nogicama. Tada su najsrećnije i sasvim prirodno ljudi dobiju inspiraciju da ih tad fotografišu.

Pitanje da li bebe žele da se slikaju gole je potpuno besmisleno. Ajde onda da postavimo pitanje da li bebe uopšte žele da se slikaju. Možda ne žele, a ne mogu da se odbrane. Ili nisu ni svesni, da ih slikamo. Mislim da ih je baš briga da li ih slikamo. Ali zato svi odrasli ljudi koje poznajem vole da imaju svoje slike kad su bii bebe, bili na slikama goli ili ne. Već i deca od 3-4 godine vole da gledaju svoje slike kad su bili bebe, a posebno vole ako su te slike uramljene npr. kod bake i dede.

Po ovoj logici bismo morali da se zapitamo i npr. da li bebe žele da se oblače i da imaju pelene. Verujem, da bi bebe, kada bi znale da govore rekle da uopšte ne žele da se oblače i da strašno ne vole da imaju pelene. Ili da seku nokte. Većina beba koje poznajem i koje sam presvlačila ili sam bila prisutna dok su ih presvlačili su jedva čekale da ih skineš, a onda se otimale kad su trebala da im se opet stavi pelena i da budu obučena. Znači, u ovom slučaju su bebe svesne šta im se dešava i mogu da pokušaju da se odbrane od toga i pokušavaju. Ali ih ipak oblačimo i stavljamo im pelene i sečemo im nokte.

Znači JJBebo, da zakonski regulišemo oblačenje beba i zaštitimo ih od oblačenja pelena i sečenja noktiju koje one ne žele? Pa da onda ne oblačimo i ne sečemo deci nokte i ne slikamo decu dok ne progovore, a onda da se u prisustvu socijalnog radnika, pedagoga i psihologa dete ispita i utvrdi šta dete želi i šta ne želi.

Mislim, to bismo mogli da uradimo sa još milion stvari, to jednostavno nema smisla. Ajde, OK oblačenje, pelene, nokti, to je kao potrebno, iz zdravstvenih i higijenskih razloga. Ali evo npr, većina dece ne voli da se češlja i da im se stavljaju šnalice u kosu. A mnogo roditelja im to ipak radi. I oni se pri tome intenzivno bune i pokušavaju da se odbrane. Ajde da zakonski regulišemo češljanje dece?!?

(Ima li JJBeba decu?)
stijak92 stijak92 04:29 21.09.2008

Re: Odgovori

Silovanje nije ako se mali nije branio,

Maloletničko silovanje (statutory rape) je silovanje čak i kad žrtva tvrdi da je bilo potpuno dobrovoljno sa njene strane - pa i ako ostane na tom stavu kad postane punoljetna. Naime, žrtva nije dovoljno zrela da u tom slučaju može donjeti pravu i promišljenu odluku.

Ma cijela reklama je bolesna i već neko vrijeme razmišljam o tome i bojkotovaću pionir. Što je najgore i samo ime čokoladice u kontekstu reklame zvuči tako pedofilski.
Unfuckable Unfuckable 04:29 21.09.2008

Re: Odgovori

a...
je l' pita neko uopšte svu tu Decu
žele li da se rode, porode & dogode ?

Mislim da kršenje Prava ide sve negde do iznad ampule jajovoda
Ili - do predvorja pasemenika
mungos92 mungos92 06:59 21.09.2008

Re: Odgovori

Atomski mrav
5. Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima?

A da je čokoladicu držao dečak a njega spopao stariji čika?


B.O. Pala bi masturbacija do uginuca!

Mungos, The Pervert
aquariusoptimist aquariusoptimist 07:06 21.09.2008

Re: Odgovori


pipi duga čarapa
Pa, mislim, ako ti se malo dete/beba kupa bez kupaćeg, onda uopšte ne bi smeo da je slikaš u moru / na plaži?!?Pa bebe najviše vole da su gole. Jedva čekaju da im se skinu te nepromočive pelene i da uživaju gole i slobodne. I same od sebe mašu nogicama. Tada su najsrećnije i sasvim prirodno ljudi dobiju inspiraciju da ih tad fotografišu. Pitanje da li bebe žele da se slikaju gole je potpuno besmisleno. Ajde onda da postavimo pitanje da li bebe uopšte žele da se slikaju. Možda ne žele, a ne mogu da se odbrane. Ili nisu ni svesni, da ih slikamo. Mislim da ih je baš briga da li ih slikamo. Ali zato svi odrasli ljudi koje poznajem vole da imaju svoje slike kad su bii bebe, bili na slikama goli ili ne. Već i deca od 3-4 godine vole da gledaju svoje slike kad su bili bebe, a posebno vole ako su te slike uramljene npr. kod bake i dede.Po ovoj logici bismo morali da se zapitamo i npr. da li bebe žele da se oblače i da imaju pelene. Verujem, da bi bebe, kada bi znale da govore rekle da uopšte ne žele da se oblače i da strašno ne vole da imaju pelene. Ili da seku nokte. Većina beba koje poznajem i koje sam presvlačila ili sam bila prisutna dok su ih presvlačili su jedva čekale da ih skineš, a onda se otimale kad su trebala da im se opet stavi pelena i da budu obučena. Znači, u ovom slučaju su bebe svesne šta im se dešava i mogu da pokušaju da se odbrane od toga i pokušavaju. Ali ih ipak oblačimo i stavljamo im pelene i sečemo im nokte.Znači JJBebo, da zakonski regulišemo oblačenje beba i zaštitimo ih od oblačenja pelena i sečenja noktiju koje one ne žele? Pa da onda ne oblačimo i ne sečemo deci nokte i ne slikamo decu dok ne progovore, a onda da se u prisustvu socijalnog radnika, pedagoga i psihologa dete ispita i utvrdi šta dete želi i šta ne želi.Mislim, to bismo mogli da uradimo sa još milion stvari, to jednostavno nema smisla. Ajde, OK oblačenje, pelene, nokti, to je kao potrebno, iz zdravstvenih i higijenskih razloga. Ali evo npr, većina dece ne voli da se češlja i da im se stavljaju šnalice u kosu. A mnogo roditelja im to ipak radi. I oni se pri tome intenzivno bune i pokušavaju da se odbrane. Ajde da zakonski regulišemo češljanje dece?!?(Ima li JJBeba decu?)


Mislim da ste potpuno pogresno razumeli JJBebin post.
pipi duga čarapa pipi duga čarapa 10:18 21.09.2008

Re: Odgovori

Moguće, za JJ Bebu. Ako misli na golu decu u reklamama. Ali šta je sa ovim:

Nikad mi nije bilo jasno zasto roditelji ne obuku decu u makar kakav kupaci odevni predmet.Sta sad kao mi svi ostali bi trebalo da se divimo kako su njiove bebe obdarene ili zgodne?


Mislim, roditelji ne obuku deci kupći zato što im nije ni na kraj pameti da bi neko mogao da ima ovako debilne ideje. Obdarene ili zgodne ??? Halo?

Verovatno bi trebalo ne samo da ima oblačimo kupaće od 6 meseca, nego i da ne idemo sa njima na plažu, jer na plaži ne postoje zatvorene prostorije za menjanje pelena. Ili, ako ih i vodimo, trebalo bi da im ne menjamo pelene sve vreme dok smo na plaži. Ili ako nemaju pelene, kad izađu iz vode, trebao bi da ih brzo odnesemo u kabinu za presvlačenje i tamo im obučemo suv kupaći. Ili ako nema kabine, da ih zamotamo u peškir i presvučemo tako da niko ne vidi njihove bebeće guze i ne oseća se žtrvom našeg roditeljskog egzibicionizma.

Mislim, OK je da dete ima kupaći na sebi kad počne da mrda i istražuje okolo, čisto da ne bi sedelo na pesku i kojekuda sa golom guzom, ali je meni isto tako OK da taj kupaći normalno skine i presvuče se bez sakrivanja po plaži. Pa to je dete, pobogu!!!

(Šta li tek mislite o dojenju na javnom mestu? Verovatno da majke žele da se divite njihovim dojkama punim mleka???)

aquariusoptimist aquariusoptimist 13:55 21.09.2008

Re: Odgovori

pipi duga čarapa
Moguće, za JJ Bebu. Ako misli na golu decu u reklamama. Ali šta je sa ovim:
Nikad mi nije bilo jasno zasto roditelji ne obuku decu u makar kakav kupaci odevni predmet.Sta sad kao mi svi ostali bi trebalo da se divimo kako su njiove bebe obdarene ili zgodne?Mislim, roditelji ne obuku deci kupći zato što im nije ni na kraj pameti da bi neko mogao da ima ovako debilne ideje. Obdarene ili zgodne ??? Halo?Verovatno bi trebalo ne samo da ima oblačimo kupaće od 6 meseca, nego i da ne idemo sa njima na plažu, jer na plaži ne postoje zatvorene prostorije za menjanje pelena. Ili, ako ih i vodimo, trebalo bi da im ne menjamo pelene sve vreme dok smo na plaži. Ili ako nemaju pelene, kad izađu iz vode, trebao bi da ih brzo odnesemo u kabinu za presvlačenje i tamo im obučemo suv kupaći. Ili ako nema kabine, da ih zamotamo u peškir i presvučemo tako da niko ne vidi njihove bebeće guze i ne oseća se žtrvom našeg roditeljskog egzibicionizma.Mislim, OK je da dete ima kupaći na sebi kad počne da mrda i istražuje okolo, čisto da ne bi sedelo na pesku i kojekuda sa golom guzom, ali je meni isto tako OK da taj kupaći normalno skine i presvuče se bez sakrivanja po plaži. Pa to je dete, pobogu!!!(Šta li tek mislite o dojenju na javnom mestu? Verovatno da majke žele da se divite njihovim dojkama punim mleka???)


I dalje ne shvatate.
Odustajem.
ne.nevena ne.nevena 08:54 22.09.2008

Re: Odgovori

JJ Beba
za zabrannit i kazniti!
kao i sve one reklame gde maze golu decu prethodno namazanu ovim ili
onim divnim uljima/kremama.

i meni su odvratna sva ta slikanja gole dece.
naročito me nerviraju roditelji koji sopstvenu decu slikaju na krevetima gole, teraju ih da mašu nogama, ne bi li dobili što autentičniji foto.
bebe niko ne pita da li bi da se slikaju gol e, one ne mogu da se odbrane od toga
bila bih jako srećna kada bi se zakonski to uredilo i zabranilo fotografisanje gole dece
Bebin integritet neko mora da zaštiti.

zaštimo bebe!


potpuno se slazem sa vama.

a za ovu reklamu sam vec komentarisala sa drustvom. sramno.
AlexDunja AlexDunja 16:46 20.09.2008

ccc

volim sto ne gledam tv.
tebi preporuka. (znam da volis:)
queeria92 queeria92 16:53 20.09.2008

Re: ccc

i ja ne gledam, ali video na youtube-tu
milosib92 milosib92 16:47 20.09.2008

Evo napokon

da se vi i ja složimo.
Reklama je apsolutno odvratna i ja deci više neću kupiti tu čokoladicu.

Inače sam primetio da je sve veći broj eksplicitnog seksa na tv i to u terminima kada mu stvarno vreme nije. Evo ova naša kuća domaćin ima običaj još od repriza serije "seks i grad" da u popodnevnom terminu reprizira filmove koje sa decom ne možete gledati.
queeria92 queeria92 16:52 20.09.2008

Re: Evo napokon

Meni je super kada pre podne puste film zabranjen za decu mladju od 16 godina. Šta raditi s decom, gde ih skloniti, izmestiti, sakriti u to vreme? Takvi filmovi se puštaju posle 21h.
mariopan mariopan 16:55 20.09.2008

Re: Evo napokon

Ja sam sve to videla i zaista pripala mi je muka.
Ma ne znam sta da kazem , to je najodvratnije nesto sto sam u zivotu videla.GROZNO.

A onoga ko je smislio i platio onoj kravi tu reklamu zakljucala bih sa njom na nekom mracnom mestu dozivotno, neka mu se smuci, njemu su hormoni pomracili um, kao i njoj uostalom. To je za manijake a ne za normalan svet.
milosib92 milosib92 17:26 20.09.2008

Re: Evo napokon

queeria92
Meni je super kada pre podne puste film zabranjen za decu mladju od 16 godina. Šta raditi s decom, gde ih skloniti, izmestiti, sakriti u to vreme? Takvi filmovi se puštaju posle 21h.

U pravu ste. Nije samo seks u pitanju već i nasilje najgore vrste, horor s..nja i sl.

P.S.Preporuka. Na ovu bljuvotinu od reklame mi je žena skrenula pažnju pre par dana.
engelhart engelhart 22:59 20.09.2008

Re: Evo napokon

Ja bih se samo pitao da li smo zaista sigurni, da je u seksu sakriveno NESTO, sto deca ne treba da vide... a mogu da ubijaju svasta u video gejmz, no problem, ali ne golo telo, to nikako, it's a sin...

Sta drugo je degutantno posmatracu seksa ako ne bas to, da ilustrira njenu/njegovu zelju
die hard die hard 23:46 20.09.2008

Re: Evo napokon

Takvi filmovi se puštaju posle 21h.

Na nekim ozbiljnim televizijama taj termin je 23.
bobo92 bobo92 07:05 21.09.2008

Re: Evo napokon

queeria92
Meni je super kada pre podne puste film zabranjen za decu mladju od 16 godina. Šta raditi s decom, gde ih skloniti, izmestiti, sakriti u to vreme? Takvi filmovi se puštaju posle 21h.

Zasto ih sklanjati i izmestati?
Zasto suzbijati seksualnost?
milosib92 milosib92 10:32 21.09.2008

Re: Evo napokon

engelhart
Ja bih se samo pitao da li smo zaista sigurni, da je u seksu sakriveno NESTO, sto deca ne treba da vide... a mogu da ubijaju svasta u video gejmz, no problem, ali ne golo telo, to nikako, it's a sin...Sta drugo je degutantno posmatracu seksa ako ne bas to, da ilustrira njenu/njegovu zelju

A da počnemo malo goli da šetamo po gradu ili još bolje da im majka i ja pokažemo praktično kako to seks izgleda.
Alava Alava 17:12 20.09.2008

Pedofilija

svakako!
Ta reklama se vrti već jedno, pa brat bratu - dve nedelje. Prvi put kad sam je videla ostala sam zbunjena i vrtela kanale ne bih li je još jednom pogledala, jer ni rođenim očima nisam verovala šta sam videla. Dečaka koji nije stariji od 13 godina, i to u najboljem slučaju, koji prvo zaviruje u tetine sisice, a onda ostaje raspojasan i umazan. Na kraju slogan "Vredi probati".
Mislim da ne treba da napominjem koliko mi je odvratna bila reklama u kojoj JK sa onom stomačinom nešto šarmira onog dečka, a ova za Kidy čokoladu svakako zaslužuje da bude momentalno povučena sa tv-a, i to još da ih neko krivično goni.
Ali mislim da, nažalost, nadležna ministarstva nemaju vremena da se bakću sa tamo nekim reklamama, kad ima toliko knjiga i filmova koje treba pozabranjivati, a sve u cilju održavanja suvereniteta i teritorijalnog integriteta. Fuj!
die hard die hard 00:13 21.09.2008

Re: Pedofilija

Alava
svakako!Ta reklama se vrti već jedno, pa brat bratu - dve nedelje. Prvi put kad sam je videla ostala sam zbunjena i vrtela kanale ne bih li je još jednom pogledala, jer ni rođenim očima nisam verovala šta sam videla. Dečaka koji nije stariji od 13 godina, i to u najboljem slučaju, koji prvo zaviruje u tetine sisice, a onda ostaje raspojasan i umazan. Na kraju slogan "Vredi probati". Mislim da ne treba da napominjem koliko mi je odvratna bila reklama u kojoj JK sa onom stomačinom nešto šarmira onog dečka, a ova za Kidy čokoladu svakako zaslužuje da bude momentalno povučena sa tv-a, i to još da ih neko krivično goni. Ali mislim da, nažalost, nadležna ministarstva nemaju vremena da se bakću sa tamo nekim reklamama, kad ima toliko knjiga i filmova koje treba pozabranjivati, a sve u cilju održavanja suvereniteta i teritorijalnog integriteta. Fuj!

Malo mi dosadno da alavu preporucujem ili citiram.Mogli bi da napravimo pakt o deljenju smena, a Alava?Izvini na distanciranoj intimnosti.
NNN NNN 17:12 20.09.2008

kidy

Reklamu bih opisao jednom rečju koja počinje na G, a završava se na GOVNO.
Ali da se meni tako nešto desilo (ne da obljubim klinca zbog slatkiša, daleko bilo), mislim...NICCCCCE!
Alava Alava 17:16 20.09.2008

Re: kidy

Reklamu bih opisao jednom rečju koja počinje na G, a završava se na GOVNO.

Da se ne lažemo, takva je i čokolada.
die hard die hard 00:20 21.09.2008

Re: kidy

Da se ne lažemo, takva je i čokolada.


Da se ne lazemo to ustvari i nije cokolada.To prodaju na Kopaoniku u sezoni skijanja kao cokoladu, a stara je istina da se u to vreme tamo prodaju samo najgora govna.Za skupe pare i bez bilo kakve reklame.
man ray loves me man ray loves me 17:22 20.09.2008

Medeno srce?!!!

Silikonski rinfuz reklamira medeno srce !?
ravijojlabg ravijojlabg 17:34 20.09.2008

Uzas!

Ne samo zabraniti reklamu.
Vec kazniti privredno drustvo koje je izabralo da se na ovakav nacin reklamira. Za pocetak, izreci mu visoku novcanu kaznu. Za primer ostalima.
Uzas.
filvas filvas 17:34 20.09.2008

Neki odgovori

1. Kako vam se sviđa reklama?
Ne narocito. Ako je namenjena mladim adolescentima moguce je da ce imati nekog efekta.

2. Da li je ovo pedofilija?
Ne.

3. Da li se u liftu desilo nešto protivzakonito, na primer silovanje?
Ne bih rekao. Decak je ocigledno zaprepascen, ali ne deluje nesrecno. Mnogi njegovi vrsnjaci bi pozeleli da su na njegovom mestu.

4. Da li ovu reklamu treba zabraniti?
Ne. Zasto?

5. Kako biste reagovali da je čokoladicu držala devojčica, a nju spopada stariji atraktivni čika, ili da je ovog istog dečaka spopadao stariji čika? Zašto je u ovom društvu OK da starije tete vataju klince po liftovima?

Drugacije, naravno. Adolescent zeljan seksa je ikona. TV reklama je kratka filmska forma i funksiconise tako sto se oslanja na prepoznatiljive narativne strukture i njihov predpostavljeni efekat. Napaljeni tinejdzer i (ne mnogo) starija zenska su drustveno prihvatljiv obrazac. Primer koji ti navodis bi bio skandalozan zbog ikonickog znacenja koji te scene imaju, a ne zbog stvarne neprihvatljivosti ideje da bi napaljena tinejdzerka dala cokoladicu starijem ciki. Da li je Nabokova trebalo zabraniti?

6. Roditelji dečaka, koji je snimio ovu reklamu, su morali da potpišu odobrenje za njeno snimanje. Kakvi su to roditelji?
Tesko je reci samo na osnovu cinjenice da im dete igra u reklami.

7. Da li treba zatražiti od televizija da prekinu prikazivanje ove reklame?
Ne.

8. Da li treba tražiti reakciju Ministarstva za omladinu i sport?
Ne.

9. Da li treba da se oglase organizacije za zaštitu dece?
Mozda.

10. Dizanje prašine oko ove reklame samo ide u prilog „Pioniru“, jer će se još više pričati o njihovom proizvodu. Da li je bojkot njihovih proizvoda rešenje?
Ne. Umesto reklame, bolje bi bilo govoriti o kvalitetu proizvoda.


Racunam da je uznemirenje nastupilo usled predrasuda o funkcionisanju medija. Racunam da je moguce i razuveravanje.
queeria92 queeria92 17:40 20.09.2008

Re: Neki odgovori

Bez obzira na to da je zavođenje maloletnika krivično delo?
filvas filvas 17:56 20.09.2008

Re: Neki odgovori

queeria92
Bez obzira na to da je zavođenje maloletnika krivično delo?


Zavodjenje? Notes on a scandal je dobar film.
man ray loves me man ray loves me 18:23 20.09.2008

Re: Neki odgovori

Da li je Nabokova trebalo zabraniti?
Ne. Ali deca od 14 godina ne citaju Nabokova (in most cases). A kad bi se to desilo sa reklamom, kad je deca ne bi gledala, kome bi onda prodali cokoladu?
filvas filvas 18:41 20.09.2008

Re: Neki odgovori

Tja...

Mozda cikama koji ce kupiti po tri cokolade nadajuci se da ce im se posreciti kao u reklami.

Ne znam zasto ne radi link na postu koji sam stavio nize. Evo vam i ovako bas me zanima sta cete da kazete na ovaj oglas:

http://adsoftheworld.com/media/print/harley_davidson_motor_cycles_tours_high_school?size=_original
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:46 20.09.2008

Re: Neki odgovori

Racunam da je uznemirenje nastupilo usled predrasuda o funkcionisanju medija. Racunam da je moguce i razuveravanje.

ajde ponovo.
pročitaj još jednom pa se saberi.
man ray loves me man ray loves me 22:35 20.09.2008

Re: Neki odgovori

Tja...

Reklama za HD je barem duhovita. Inace ja nisam komentarisala Pionirovu reklamu, samo sam rekla da to nije isto kao Nabokov. Reklama moze da se smatra umetnickim delom i moze da uzima umetnicke slobode u nacinu izrazavanja, ali onda mora i da se pazi kojoj ciljnoj grupi je namenjena - ako je namenjena deci, kao ovde, ne moze da bude a la Nabokov.
Moje misljenje o Pionirovoj reklami samo utvrdjuje utisak koji imam da se 'advertajzingom' kod nas bave ocajni amateri, u najboljem slucaju ljudi sa FDU koji tezgare a u najgorem ljudi koji nisu zavrsili nijedan faks, pa jedino tu mogu da blefiraju i da se uhlebe posto ne postoji 'skola za kopirajtera' i sl. Ceo poduhvat je malouman, neoriginalan, izvedba a la 'mi nismo andjeli 50. deo'. Da bi me takva reklama uvredila, treba prvo da je shvatim ozbiljno, a to mi nesto ne ide.
filvas filvas 01:44 21.09.2008

Re: Neki odgovori


Tacno.
ulven ulven 03:21 21.09.2008

Re: Neki odgovori

Reklama moze da se smatra umetnickim delom i moze da uzima umetnicke slobode u nacinu izrazavanja



Pobrkani lonchici. Reklama nije umetnichko delo. U njoj postojji mogucnost slobode u stvaranju, ali opet slobodu (po sebi) ne mozes uzeti)) Procitaj lepo Hartmana i posebice Kanta koji lepo objasnjava sudove ukusa. Njegova podela je kljucna u poimanju estetike savremenog drustva. I danas je jos uvek kanon. Sama reklama bi spadala u nesto korisno lepo (u formalnom pogledu), ali sa onom "pravom" bezintersnom umetnoscu teze. Neki umetnici su radili reklame, i one su bile jako kvalitetne, ali nisu bile umetnicka dela po sebi.

Nije mi jasno, zasto neko ko stavlja zeleni falos na svoj blog unos kritikuje ovako nesto. Zato sto osoba koja sebe naziva kvirija je samo moralno osetljivija ili je u pitanju neko ko smatra da ima moralno pravo (opet ono djubre pedofilsko Kant) na takav cin, pa zato (legitimno) reaguje da bi zastitila nejac ? Ako cete vec da stitite prava dece, onda treba stiti i sve ostale ciljne grupe (milsim na one koji imaju licnjak i koji ne zele da gledaju spolovila po blogovima, a ipak zele da procitaju isti), a ne pokusati direktno ili indirektno nametati svoje standarde, posebice ako se udvostruce po potrebi. Mladost- ludost ?

Neki lik je prokomentarisao da je u pitanju vasa prljava masta ili sta vec, sto me opet navodi da se setim onih izandjalih provokacija sa skorojevickih beogradskih zurki- " Ti to nesto projektujes, a?" Evo dosad to nisam nikad koristio licno pa navedoh izvor kao zgodan komentar.

Sto se tice reklame ona je traljavo i aljkavo producirana, a da nisam video spot, iz vase price bih zakljucio da je moja pokojna uciteljica Branka skinula padobranke i uzjahala klinca( silovanje?), kad ono obicna skojevka (komsomolske lepote doduse, mozda zato da se zabrani) radi fitnes sa komsijinim sinom). Ona, ma koliko starija, ipak ne moze majka da mu bude-sto bi daleko vise istaklo problem na koji se ukazuje. Ako se pazljivo pogleda uvodni deo, klinac prvi baca ochi na curu (koja mu odgovori), tako da je ovo posao za feministkinje da razmisljaju o rodnim ulogama i gadjaju se Vujaklijom, ali one "prave" kod nas ne postoje, tako da nikom nista. Ono sto je kljucno jeste agresivan pogled oba glumca , koji mi govori da su malo vise puta ponavljali ovu scenu vrednu nagrade u Sopotu, Lajkovcu i Maloj mokroj Krsni. Ali to nije dovoljno da bi se reklama zabranila. Ni "Pregazi me nezno" iz 2002 il bese 03. sa cicom preko cijeg stomaka se nalazi otisak od gume ili "Podlozna svakoj podlozi" , cica radi spagu il tako nesto ( znaci u pitanju je kampanja) nije bila zabranjena, ali je sama firma Alma Quatro odbila da je stavi na svoje panoe. Sumnjam da bi situacija bila takva i danas. Moguce je da "gledamo" i nastavak ove " Tetin pionir" reklame. Nije iskljuceno.

Licno sam ravnodusan, i vise mi smeta lazno moralisanje nekih koji su komentarisali ( ne svih, naravno) a ako nekom smeta zbog dece ili moralnih nacela nek promeni kanal il nek deci zabrani da gledaju TV i nek se zali ko Kvirija toj DJ Slavici. Eto prave gradjanske inicijative. Sledite njihov primer i umirite svoju savest, umesto da se sablaznjavate ko Nemica nad zagorelim kiselim kupusom i nebarenom kobajom.

Reklama za Berlitz je daleko neukusnija, ali jopet zar ne kazu u Yuznom parku - da je nasilje( u ovom slucaju kao vatanje pedofilne manekenke koja se trese na snimanju za neku sicu) dozvoljeno sve dok se ne izgovaraju ruzne reci. Prema njihovim parametrima ova Pionirova reklama se sasvim lepo uklapa
filvas filvas 10:17 21.09.2008

Re: Neki odgovori

ajde ponovo.
pročitaj još jednom pa se saberi.


Procitaj ti pa se saberi.

U stvari ne moras da citas. Samo se saberi.
filvas filvas 10:33 21.09.2008

Re: Neki odgovori

ulven 03:21 21.09.2008

Reklama za Berlitz je daleko neukusnija, ali jopet zar ne kazu u Yuznom parku - da je nasilje( u ovom slucaju kao vatanje pedofilne manekenke koja se trese na snimanju za neku sicu) dozvoljeno sve dok se ne izgovaraju ruzne reci. Prema njihovim parametrima ova Pionirova reklama se sasvim lepo uklapa



Zaista lepo receno. Post prereporucen za citanje.
man ray loves me man ray loves me 11:33 21.09.2008

Re: Neki odgovori

Pobrkani lonchici. Reklama nije umetnichko delo. U njoj postojji mogucnost slobode u stvaranju, ali opet slobodu (po sebi) ne mozes uzeti)) Procitaj lepo Hartmana i posebice Kanta koji lepo objasnjava sudove ukusa. Njegova podela je kljucna u poimanju estetike savremenog drustva. I danas je jos uvek kanon. Sama reklama bi spadala u nesto korisno lepo (u formalnom pogledu), ali sa onom "pravom" bezintersnom umetnoscu teze. Neki umetnici su radili reklame, i one su bile jako kvalitetne, ali nisu bile umetnicka dela po sebi.

Sta kaze Kant za Brillo box?
ulven ulven 17:07 21.09.2008

Re: Neki odgovori

Sedni pa citaj ponovo post, posto vidim da ti je promaklo, a ako zelis vise da saznas, slobodan si Men Rejov ljubimche da citas i Kanta I Hajdegira i posebice Adorna ( mada on daje vise primere iz muzike, kao i Suzan Langer). Pitanje ti je pausalno izvedeno, jer Brilo boks govori o Kantu koliko i Kant o Brilo boksu i rokokou zajedno.

Pionir je napravio reklamu da mu proda proizvod, a ne da se pozabavi ispraznoscu kulturnih obrazaca. Opet mesas babe i zabe.

Imam utisak da ti mozda ne razlikujes teoriju umetnosti od estetike. S toga se pozabavi rasclanjivanjem termina, pa ces sam doci do odgovora na svoje pitanje. Sve ce ti se samo kasti, ako zelis da cujes.

Za neupucene, nezainteresovane i one u prolazu, osnovno o konceptu Brilo boksa:

[url=http://www.humanitiesweb.org/human.php?s=g&p=c&a=p&ID=1077][/url]
man ray loves me man ray loves me 17:34 21.09.2008

Re: Neki odgovori

vidim da sve vrvi od nesporazuma. takodje, pravicu se za trenutak da ne primecujem ton.
nisam upotrebila brillo box sa tim znacenjem, vec onako kako su reed i cale interpretirali warholovu nameru:
"i've got a brillo box and i say it's art
it's the same one you can buy in every supermarket"
(iz pesme style it takes).

prvo, batalimo pionir i njihovu debilnu reklamu, uopste nisam mislila na to.
ti si rekao da reklama ne moze da bude umetnost, jer je komercijalna (tako sam shvatila deo 'bezinteresna umetnost'), te da ako to ne shvatam, treba da se bacim na kanta. ja smatram da: komercijalne stvari mogu da budu umetnost, npr. brillo box - obicna kutija kakvih ima milion, koju je warhol izlagao u galeriji, da ima reklama koje jesu umetnost, npr spike jonze reklame, notably ikea ad, i, finally, da mi nije potreban kant da ocenim sta je umetnicko delo - da je dovoljno da pogledam samo delo.
ulven ulven 21:37 21.09.2008

Re: Neki odgovori

Vrvi, ali tebi ocigledno nista nije jasno. Ti me podsecas na jednu moju pokojnu komsinicu, koja je uvek skretala sa teme razgovora. Kad pitam, kako ste? Ona kaze Ma..jel si video ove popuste u M.?

Sto se tice tona, za koji umisljas da je ko zna kakav, mogu te uveriti da je ravnodusan, a uostalom u pisanoj reci je jako teze primetiti neciju reakciju, dovoljan je jedan zarez, ili nemanje istog, da se promeni smisao. No kako istes, tako ce da bidne.

No predjimo na stvar- Ne, nisam mislio komercijalna ( rec i njena konotacija dolaze tek pedesetih,sezdesetih godina u smislu u kojem ga danas koristimo), vec UPOTREBNA umetnost. Kant je jako rigidan u ovome, ali i vrlo jasan. Sve sto sluzi necemu (danasnji dizajn ) a navodi se kao umetnost (isti slucaj sa rokokoom), jeste upotrebna jer sluzi necemu drugom, a nije sama po sebi umetnost i stoga reklama po definiciji (kao noumen) nije umetnost. A kad kazes komercijalna umetnost verovatno mislis na primenjenu umetnost.

. E, sada, Sartr je ukazao lepo da umetnost treba da nas pouci, gde se primer sa Vorholom uklapa u vreme tada aktuelne angazovane umetnosti ( Mada je Sartr mislio samo na knjizevnost, al ajd sad), ali sama reklama nema nameru nikoga da poducava jer bi recipijent trebalo da reaguje culima (vizuelno u reklami) i porivima ( na poruku).Znaci intelekt se zanemaruje, primer za to je " Limun je super" iz 2001 ili 02. Kada klinac vidi Pionirovu reklamu, njegov poriv bi trebalo da bude (tvorci reklame se tako bar nadaju) ako pojedem cokoladicu sve cice ce me hteti. Isto i sa reklamom gde cica stavlja parfem , da bi privukla muzjaka.

Ingvar Kampard je izjavio sezdesetih. da ulaze u reklamu- da bi zadovoljio potrebe gradjana za funkcionalnim kuhinjama prijatnim za svacije oko (inace je sam rekao da njegove stolice nisu rna nivou umetnickog vec tehnickog rada, verovatno misleci da je u pitanju dizajn, a ne stolica koja ce biti u muzeju lepih umetnosti). Kad kaze prijatnimn za oko, nije mislio da su njegove reklame umetnost vec da sluze da mu donesu pare. U pitanju je svrha reklame, a ne svrha umetnosti, opet mesas.


man ray loves me
. ja smatram da: komercijalne stvari mogu da budu umetnost, npr. brillo box - obicna kutija kakvih ima milion, koju je warhol izlagao u galeriji


I Duchamp (Dishon) je smatrao da su muzeji i galeriji ne sluze nikakvoj svrsi (otud piusdoari i ostalo po muzejima) i da su beskorisni i time uveo Avangardu (pravi vid bezinteresne umetnosti) kao novi vid umetnickog stvaranja. Zasto onda Vorhol radi isto? Da bi pokazao kako muzej nicemu ne sluzi? Upravo obratno-Njegova kutija sluzi kao rekacija na kritku njegovog (kako su tvrdili)ispraznog koncepta, i to sve u "kuci umetnosti". Hmm. I da , to nema nikakve veze sa reklamom kao delom multimedijalne umetnosti vec samo delom medija (fenomen).


Ne, ne treba da citas Kanta, nije obavezno, ali ocigledno je da neke stvari ne razlikujes i prespajas ih po svom licnom nahodjenju- Ovo mi se svidja -ovo je umetnost. " Kad vidim ja znam". Da li je onda muzika neke pevaljke sa magistrale umetnost ili nije umetnost, ili fuj bljak to je kic i sund, ? Svako ce imati svoj stav[/u][/u]. Koji opet nece imati veze sa time da li je nesto umetnost ili ne, vec da li im se svidja ili ne. Tu je sustinska razlika. Osim tebe, ti cim vidis neku sliku ili evo sad reklamu ti jednostavno znas, dozivis proskinezu pa onda znas, ili je u pitanju da ti se nesto u tom delu svidja pa ga na osnovu toga ocenjujes kao umetnicko delo? Ako je tako, onda si u pravu.

Iz tih razloga sam ti preporucio lako stivo da bi rasclanila neke stvari, ali tebi je dovoljno da nonsalantno skrenes paznju kako ti pratis reklame. (Sic?)

Skaska za poneti: Kada je jedna studentkinja rekla jednom na ispitu kako je Stiven Spilberg pojam savremene umetnosti, profesor joj je rekao- a vi ste pojam nekoga ko ne zna sta prica, dodjite nam u sledecem roku kad shvatite sta je umetnost.
ulven ulven 21:46 21.09.2008

Re: Neki odgovori

Fala vi, mada moze to i bolje. Preporuka uzvracena. Sto se razuveravnja puka tice, nisam bas siguran ali u svakom slucaju komentar ti je itekako na mestu
man ray loves me man ray loves me 22:00 21.09.2008

Re: Neki odgovori

Ah, izgleda da sam se drznula da razgovaram iznad svog nivoa. Zato mi razjasni samo ono najprostije, da imam nesto da ponesem iz ove razmene - Spilberg? Da li to znaci da nijedan film nije umetnost, ili samo oni koji su imali box office uspeh?
takodje, eto radoznala sam, na ispitu iz kog predmeta na kom fakultetu, i ko je uvazeni profesor? (cisto da znam od koga si ucio snishodljivost)
ulven ulven 00:15 22.09.2008

Re: Neki odgovori


Opet ti ko komsinica Mara? Ko o cemu, baba o ustipcima i zimnici.

Uopste ne citas sta pise, i tako dok stignes do petog slova vec stvaras zakljucke kako tebe neko napada i kako te sikanira. Sta da ti radim, samo gledam i smejem se.

Spilberg je iskoriscen kao primer neceg sto ti nisi najbolje ukapirala, a vec opet donosis naknadno izveden zakljucak kome nema mesta. Uopste NIJE u pitanju film kao film i ne diskutuje se o filmu kao umetnickom delu, naspram njegovog komercijalni uspeha, niti o Spilbergu kao Spilbergu, vec kako ta osoba stvari logicki svezuje i poima. Tojest, ne poima nego koristi prazne floskule, samo ubacujuci termine koji , MOZDA, odgovaraju u tom trenutku.

Primer sa fakulteta ti ocigledno nije jasan, jer u njemu trazis korene "napada" na tvoju licnost i delo, a ne odgovor na nesto drugo. Studentkinja iz skaske je jedna moja poznanica Ene Frisgor, a profesor se cini mi se, zove Dejvid Rodnik, Rodovik ili bese Rednik( davno mi je ispricala, pa se ne secam prezimena)koji je tad drzao kurs iz komunikacije umetnickog dela, i sve se desilo na Harvardu negde pre jedno sedam godina . Coveka ne poznajem, pa ne mogu da mu napisem odu, ali znam Ene, a posebno kako je mesala babe i zabe, ali i ona je shvatila da stvari ipak nisu kako ih je ona uvrtela u svoju glavu. I u tome nema niceg snishodljivog, to ti samo tako projektujes, jer ti tako lakse.

Sto se razmene tice, nije uspela, jer si mi duzna pet banki , ali ti ih oprastam, jer nema psenice belice da se u kamenjaru njise. U svakom slucaju pozdravi mi gosin Radnickog.

Donevidjenja
man ray loves me man ray loves me 00:25 22.09.2008

Re: Neki odgovori

naprotiv, ja zelim da shvarim o cemu pricas, zar ne mozes da objasnis jednostavno i straightforward? u cemu je ideja anegdote sa spilbergom?
sentinel26 sentinel26 17:38 20.09.2008

Ja se vratih

Upravo sam se vratio iz lifta.
Kupio sam tri komada Kidy čokoladice i pojedoh sve tri u liftu ali ništa.
Možda je trebalo da kupim jedno tuce ?

Kakva reklama takva je i televizija.

Kakva televizija takvo je i ministarstvo ( pobogu - tek su se vrnuli sa olimpijade, treba da se odmore ljudi ).

Kakvo ministarstvo takva i zaštita djece i omladine.

A roditelji - koji roditelji ?

Ja sam više zabrinut za Deltu.
AlexDunja AlexDunja 17:47 20.09.2008

Re: Ja se vratih

Ja sam više zabrinut za Deltu.

:)))
samo brinite:)))
adam weisphaut adam weisphaut 18:18 20.09.2008

Re: Ja se vratih

Upravo sam se vratio iz lifta.
Kupio sam tri komada Kidy čokoladice i pojedoh sve tri u liftu ali ništa.
Možda je trebalo da kupim jedno tuce ?

sentinel26 sentinel26 18:53 20.09.2008

Re: Ja se vratih

AlexDunja
Ja sam više zabrinut za Deltu.
:)))
samo brinite:)))

Pa Dunja ja primjećujem da u Delti "nestaju" žene, a to je možda "opasnije" od silovanja i pedofilije.
:)))
Najveći i najpoznatiji pedofil na Balkanu je zvanično oslobodjen odgovornosti zaslugama najmanje dva ministarstva.
mungos92 mungos92 07:08 21.09.2008

Re: Ja se vratih

adam weisphaut
Upravo sam se vratio iz lifta.
Kupio sam tri komada Kidy čokoladice i pojedoh sve tri u liftu ali ništa.
Možda je trebalo da kupim jedno tuce ?



Probaj sa cokoladnim bananicama!

Mungos, The Stark
wreich wreich 17:44 20.09.2008

kidy



Od kada su se Adam i Eva pokrili smokvinim listom kultura parazitizira seksualno ponašanje ljudi.

Dakle ništa novo... Potrošačka kultura ima svoje favorite. Fu#king & shopping!
Dok je, početkom veka, viktorijansko građansko društvo, sa svojim idealima štednje, čuvanja i ekonomičnosti, zahtevalo da čovek na planu seksa čuva nevinost i čuva brak, što je, u stvari, bilo pandan štedljivosti u ekonomici i bankarstvu, dotle danas jedno potrošačko društvo, čiji je osnovni princip: troši sada - plati kasnije, oslobađa seks pilulama i moralnom tolerancijom zato što se i on može pojaviti u vidu vrlo poželjnog i potrošnog artikla i time se uključiti u opšte trendove. Dakle: sve što voliš, uzmi odmah i odmah - potroši! Otuđen odnos bez dubokih veza, jurnjava za zadovoljstvima.I da!? Seksulana revolucija? Šta to beše???
MilutinM MilutinM 18:28 20.09.2008

Komentar

Pedja,

Pohvaljujem pozornost!

Prirodno, pridružujem se osudama. Ovo je obična glupost i ljudi koji su naručili, napravili i puštaju reklamu treba da se zbog lošeg kvaliteta i promašenog pristupa barem stide. O odgovornosti odlučuju njihovi šefovi. O sramoti roditelji dečaka. A društvena osuda je nešto što bi moralo da se desi.

Koja je poenta za klince? Recimo: danas je pala na čokoladicu (čujem lošeg kvaliteta), Sutra izžicaj 50 evra pa će da traje duže od vožnje gore dole.

Bruka i sramota
maksa83 maksa83 18:50 20.09.2008

Re: Komentar

Koja je poenta za klince? Recimo: danas je pala na čokoladicu (čujem lošeg kvaliteta), Sutra izžicaj 50 evra pa će da traje duže od vožnje gore dole.


Pazi, za 50 evra neće (ako se pitaju advertajzeri), ali ako imaš auto od 40000 EUR pa naviše - now we're talking.
To će ga sačekati kada odraste. Da li bi pisao protestno pismo Audiju/Mercedesu/BMW-u zato što na svakom svakcijatom sajmu automobila pored njihovih (a i svih ostalih) automobila stoje polugole cice, koje kod potencijalnih kupaca treba da stvore - kakvu asocijaciju?

To jest, kako je ovo različito od poente 99% reklama, kada se manje ili više ogole?

"Ako budeš posedovao ovo što mi prodajemo bićeš seksualno/društveno poželjan".

Tinejdžeri kojima hormoni vrcaju na uši su vrlo pogodan target za ovakvu stvar, a sve i da ih ova reklama mimoiđe sačekaće ih sledeća ista takva kada malo porastu.

Dakle, ne opravdavam ovu konkretnu instancu, samo se čudim što se ljudi čude na poruku i metod koji ne odudaraju od najvećeg broja reklama iz manje suptilne grupe reklama. Reklame gađaju nisko i duboko, to je fact of life, tako ta stvar funkcioniše.

Ako neko misli da se ovde kod nas neki advertajzer zaleteo, šta ima da kaže na npr. ovu reklamu: (zvuk obavezan)



(Za low bandwidth gledaoce, ovo je reklama za školu stranih jezika u kojoj sredovečni mama i tata i njihovo dvoje under-teenage dece veselo skakuću uz pesmu čije reči glase "I wanna fuck you in the ass...", pošto, eto, ne znaju engleski.)

queeria92 queeria92 18:56 20.09.2008

Re: Komentar

Ako neko misli da se ovde kod nas neki advertajzer zaleteo, šta ima da kaže na npr. ovu reklamu: (zvuk obavezan)


Ja mislim da je reklama savršena. Ali u njoj nije ništa protivzakonito...

Ja se i kod ove Kidy reklame ne zanosim moralom, već činjenicom da seksualno spopadati mladjeg maloletnika je krivično delo.
MilutinM MilutinM 19:00 20.09.2008

Re: Komentar

Reklame gađaju nisko i duboko, to je fact of life, tako ta stvar funkcioniše.

Slažem se, ali mislim i da treba da postoji granica ispod koje se ne ide. Kao što se sada radi sa upozorenjima o uzrastu za koji (ni)su pogodni filmovi. Da li na ovoj reklami treba da stoji da nije preporučljiva za mladje od 14 ili 16 ili 18 godina?
filvas filvas 19:04 20.09.2008

Re: Komentar

To je cuveni slucaj lazne reklame napravljene za festival. Kada je prevara otkrivena, mislim da im je nagrada oduzeta.
filvas filvas 19:07 20.09.2008

Re: Komentar

Ja se i kod ove Kidy reklame ne zanosim moralom, već činjenicom da seksualno spopadati mladjeg maloletnika je krivično delo.


U mnogim reklamama se prikazuju motivi "krivicnih dela" (pljacke banke, provale u kuce, jurnjava automobilima, itd.) kako bi se prenela neka poruka. To su kreativna preterivanja. Nema tu neke stvarne opasnosti po javni moral.
maksa83 maksa83 19:16 20.09.2008

Re: Komentar

To je cuveni slucaj lazne reklame napravljene za festival. Kada je prevara otkrivena, mislim da im je nagrada oduzeta.


Reklame za festivale se prave, ali svaka reklama koja dođe na festival mora da bude emitovana bar jednom na televiziji.
filvas filvas 19:34 20.09.2008

Re: Komentar

maksa83
To je cuveni slucaj lazne reklame napravljene za festival. Kada je prevara otkrivena, mislim da im je nagrada oduzeta.


Reklame za festivale se prave, ali svaka reklama koja dođe na festival mora da bude emitovana bar jednom na televiziji.


stvarno? inace?
maksa83 maksa83 19:38 20.09.2008

Re: Komentar

Ja se i kod ove Kidy reklame ne zanosim moralom, već činjenicom da seksualno spopadati mladjeg maloletnika je krivično delo.


Eto, da Narodni Heroj Koštunica Doktor Vojislav Legalista nije otišao na ropotarnicu povjesti, sad si mogao da mu staviš ruku na rame i kažeš "sine, sve si bio u pravu".

Ja mislim da je reklama savršena. Ali u njoj nije ništa protivzakonito...


Meni je prizor mame & tate & njihove dve devojčice kako skakuću i smeškaju se uz pesmu "I wanna fuck you in the ass" blago rečeno, jako neukusan.

Ova mi je (na istu temu) recimo dobra:



maksa83 maksa83 19:39 20.09.2008

Re: Komentar

stvarno? inace?


Inače ne ulaze u konkurenciju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:51 20.09.2008

Re: Komentar

U mnogim reklamama se prikazuju motivi "krivicnih dela" (pljacke banke, provale u kuce, jurnjava automobilima, itd.) kako bi se prenela neka poruka. To su kreativna preterivanja. Nema tu neke stvarne opasnosti po javni moral.

reč je o maloletnicima.
bre ne smeš da oženiš maloletnicu/maloletnika bez dozvole roditelja ako podrazumevamo da je to neki častan čin, mislim na venčanje.
a kamo li da zavodiš maloletnike/ce.
u tom je stvar.
dragoljub92 dragoljub92 20:12 20.09.2008

Re: Komentar

"I wanna fuck you in the ass...", pošto, eto, ne znaju engleski.)

имам је у компјуктоиру и сладкосам се подсмехнуо...................себи
maksa83 maksa83 20:43 20.09.2008

Re: Komentar

reč je o maloletnicima.


Maloletnice hodaju po svetskim modnim pistama (15 godina, tu otpr. počinju), i pri tome ne reklamiraju dečiju odeću, a ni publika oko piste nisu baš srednjoškolci.
ivana23 ivana23 20:51 20.09.2008

Re: Komentar

maksa83
Maloletnice hodaju po svetskim modnim pistama (15 godina, tu otpr. počinju), i pri tome ne reklamiraju dečiju odeću, a ni publika oko piste nisu baš srednjoškolci.


Da. Pogledati bar na kratko...

engelhart engelhart 23:20 20.09.2008

Re: Komentar

hvala puno za link, radim u advertajzingu i sutra cemo imati u agenciji best ad of the year kad pokazem ovo
filvas filvas 01:41 21.09.2008

Re: Komentar

Exitus Letalis
U mnogim reklamama se prikazuju motivi "krivicnih dela" (pljacke banke, provale u kuce, jurnjava automobilima, itd.) kako bi se prenela neka poruka. To su kreativna preterivanja. Nema tu neke stvarne opasnosti po javni moral.

reč je o maloletnicima.
bre ne smeš da oženiš maloletnicu/maloletnika bez dozvole roditelja ako podrazumevamo da je to neki častan čin, mislim na venčanje.
a kamo li da zavodiš maloletnike/ce.
u tom je stvar.


A tako... Nisam razmatrao vencanje. Ali kao, okej... Kapiram... Vazna je porodica, nukleus drustva. Reprodiukcija rodnih uloga... i tako to...
filvas filvas 01:46 21.09.2008

Re: Komentar

maksa83
stvarno? inace?


Inače ne ulaze u konkurenciju.


Inace ih prikazu negde gde niko ne gleda.
stijak92 stijak92 05:45 21.09.2008

Re: Komentar

Ako neko misli da se ovde kod nas neki advertajzer zaleteo, šta ima da kaže na npr. ovu reklamu: (zvuk obavezan)
(Za low bandwidth gledaoce, ovo je reklama za školu stranih jezika u kojoj sredovečni mama i tata i njihovo dvoje under-teenage dece veselo skakuću uz pesmu čije reči glase "I wanna fuck you in the ass...", pošto, eto, ne znaju engleski.)

I meni je ova reklama odlična. Komedija situacije. Likovi uopšte ne znaju uz šta djuskaju - pa im se ne mogu pripisati nikakvi podofilski porivi ili bilo šta slično što ne važi za Kidy reklamu.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 19:08 20.09.2008

...

Načelno se slažem sa primedbama vezanim za reklamu, ali problem nije u "Pioniru" već u društvenim vrednosnim sistemima. "Pionir"-ov marketinški tim radi ono za šta je plaćen - prodaje robu. Nisu plaćeni da se bore za promenu društvenih vrednosti. Njihov uspeh se meri u broju prodatih čokolada, ne u broju ljudi koje su uspešno edukovali o problematičnoj logici njihovih vrednosnih sistema, u protivnom bi radili u nekom drugom sektoru.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:26 20.09.2008

VIC O JELENI KARLEUSI

Znam da ćete me gađati trulim paradajzom, ali ovo moram da ispričam. Nedavno sam čeprkajući po kanalima, na RTV PINK(đavo nek' me nosi kad sam izdajnik) upao u serijal "KURSADŽIJE" i čuo vic o Jeleni Karleuši koji glasi:
Otišla Jelena Karleuša na testiranje inteligencije. Kad se vratila kući, njena mama je pita u panici kako je bilo, a ona kaže:" NE BRINI MAMA, SAD MI JE LAKŠE: NEGATIVNA SAM."
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:52 20.09.2008

Re: VIC O JELENI KARLEUSI

Luka Ivanišević
Znam da ćete me gađati trulim paradajzom, ali ovo moram da ispričam. Nedavno sam čeprkajući po kanalima, na RTV PINK(đavo nek' me nosi kad sam izdajnik) upao u serijal "KURSADŽIJE" i čuo vic o Jeleni Karleuši koji glasi:
Otišla Jelena Karleuša na testiranje inteligencije. Kad se vratila kući, njena mama je pita u panici kako je bilo, a ona kaže:" NE BRINI MAMA, SAD MI JE LAKŠE: NEGATIVNA SAM."

nemoj da ti dođe maljković:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana